sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Llorente tłumaczy sprzedaż Villi

Lolek, 19.05.2010; 13:21

Dlaczego akurat David?

Stało się to, o czym światowe media informowały już wielokrotnie - David Villa sprzedany. Tym razem nie są to jednak prasowe spekulacje, a fakt. Manuel Llorente ogłosił specjalną konferencję prasową, na której uzasadniał pozbycie się najlepszego napastnika Hiszpanii.

Porozumienie z Barceloną zostało osiągnięte wczoraj, dzisiaj transfer został oficjalnie potwierdzony. Prezydent klubu osobiście stawił się na konferencji prasowej, aby o tym zdarzeniu poinformować.

Llorente uważa, że wynegocjowane pieniądze - 40 mln € - są świetną ofertą ze strony Barcelony. Stwierdził, że w obecnej sytuacji finansowej każda kwota dla klubu się liczy. Zaznaczył też, że sprzedaż Villi nie była jedynym rozwiązaniem, było to konieczne ze względu na brak oficjalnych ofert za innych piłkarzy.

Prezydent klubu oświadczył, że negocjacje prowadzone były w błyskawicznym tempie - porozumienie zostało zawarte w mniej niż 48 godzin. Był to ukłon w stronę Villi, który zwrócił się z prośbą do zarządu o nieprzedłużanie ewentualnych negocjacji, gdyż piłkarz jest zmęczony dotychczasowymi spekulacjami i chciałby skupić się na nadchodzących Mistrzostwach Świata. El Guaje poprosił również prezydenta o możliwość pożegnania się z kibicami, na co ten zgodził się. Oficjalne pożegnanie nastąpi w terminie dogodnym dla byłego napastnika Valencii.

Llorente potwierdził również, że mógł sprzedać Villę już rok temu, jednak byłaby to spora przeszkoda w osiągnięciu zamierzonego na ten sezon celu - zakwalifikowaniu się do Ligi Mistrzów.

Kategoria: Transfery | Superdeporte skomentuj Skomentuj (67)

KOMENTARZE

1. Lolek19.05.2010; 13:28
Lolek40 mln. Kpina. Kompromitacja. Wyszliśmy na ostatnich frajerów.
Mogę sam siebie zbanować? Niech ktoś z redakcji to zrobi bo będą się bluzgi sypały.
2. m198819.05.2010; 13:32
m1988Ciekawe jak zachowają się kibice w Valencii - Czy będą chcieli Głowy Llorente? Sprzedaż zapewne mu odpuszczą ale ceny jakie są ostatnio generowane to mega wyprzedaż to samo było z Albiolem przecież. Sprzedać ok ale za odpowiednią cene!
3. umbrella19.05.2010; 13:32
umbrella40 mln, brak mi słów, sami siebie okradamy!
4. MD19.05.2010; 13:33
zgadzam się, że każda kasa się przyda, ale boję się bo nie padłu słowa typu: żaden inny kluczowy zawodnik już nie odejdzie
wniosek: skoro nie padły do to rozważają taką możliwość, tym bardziej że jak prezes wspomniał nie ma innych oficjalnych propozycji
5. Lolek19.05.2010; 13:45
LolekVilla Villą... Ale ten, kto dodał nową wiadomość na Twittera niech wie, że odebrał mi ostatnią nadzieję na jako- taki poziom gry Valencii w następnym sezonie. Skrajne załamanie.
6. Ulesław19.05.2010; 13:49
UlesławZawsze do usług.
7. grzesiu 8319.05.2010; 13:51
Panowie ja powiem tak, ze jesli bysmy go teraz nie sprzedali za 40 mln to potem dostali byśmy tylko mniej a watpie zeby nie chcial odejsc do Barcy lub Chelsea zeby cos wygrac, a z niewolnika nie ma pracownika, po 2) jesli musimy splacic dlugi to dobrze ze odszedl Villa a nie Silva bo jego byloby trudno zastapic poza tym jest duzo mlodszy a po 3) ja ufam Llorente, wiec jesli musial go sprzedac to ja go popieram bo w przeciwienstwie do poprzednikow probuje ratowac klub ktory oni poslali prawie na dno! :(
8. Masti19.05.2010; 13:51
żenada.. przecież Man Utd spokojnie 50 mln mógł zaoferować, Chelsea pewnie i więcej, a jakby coś do głowy strzeliło szejkom z City to pewnie i do 70 mln by skoczyło, nie wiem po co się tak spieszyć, pewnie Llorente dostał jakiś bonus od Barcelony na własne konto..
Osobiście to mam żałobę..
9. Zakkusu19.05.2010; 14:00
Zostaliśmy wyj...ni przez własny zarząd i największych gnoi PD.. Cieżko widzę teraz naszą syuację, ale nie jest aż tak tragicznie. Jest przecież Zigic bądź Chori i to chyba oni przejmą pałeczkę. Cała nadzieja tjest teraz w... Emerym... Wierzę w niego i mam nadzieję, że nie zawiedzie oczekiwań.

Żałoba czas zacząć.
10. cavanagh19.05.2010; 14:06
cavanaghMasti, Llorente sie śpieszył, bo go o to Villa prosił, że jak ma odejść z klubu to żeby załatwić to przed mundialem,

Lolek, nie wiem od kiedy kibicujesz VCF, ale bez Villi, a z przecietnym Mista Valencia sobie dobrze, a nawet bardzo dobrze radziła, a więc bez genialnego Villi tez będzie, tym bardziej że nie zastąpi go jakiś kulawy 40-sto latek, mam nadzieje że będzie to Soldado, poza tym, napastnik to nie jest to tak ważna pozycja, jak choćby Rozgrywający czy defensywny pomocnik, pomimo ojej ogromnej sympatii do Villi, to sądze że możemy nawet nie zobczyc zmiany w jakości napadu w nastepnym sezonie.
11. Szmymonn19.05.2010; 14:07
Wiecie może czy ta prezentacja będzie puszczana w internecie, jeżeli ktoś znajdzie odpowiedni link to może udostępnić, chętnie obejrzę jak go katalońce przyjmą.
12. Qnick198619.05.2010; 14:08
Qnick1986Stało się. Szlag mnie tylko trafia, że ta banda nieudaczników nie może sprzedać tego pieprzonego stadionu, który zmniejszyłby dług o 50% :/ Wtedy jakoś by się spłacało tą resztę bez konieczności wyprzedaży gwiazd. Obejrzałem właśnie kilka kompilacji z Villą. Tak na pożegnanie. I przyznam, że robiłem to z ciężkim sercem. Jednych wzrusza film innych odejście idola. eh...
13. Lolek19.05.2010; 14:18
LolekKibicuję Valencii od jakiś 9-10 lat, więc wiem kto to był Mista, Ricardo Oliveira, Tavano czy Rufete. Tyle, że ci nieco ponadprzeciętni mieli Beniteza. Teraz przeciętni będą mieli Emery'ego, a to diametralna różnica.

Poza tym nie mam żalu do Llorente o sprzedanie Villi. Mam żal o te 40 mln. To są śmieszne pieniądze, a w czasach, kiedy rynek transferowy psuty jest przez Pereza i szejków, Laporta może tylko iść do prezesa Realu i dać mu bombonierkę w podzięce. Bo to jest śmieszne, żebyśmy sprzedawali takiego piłkarza za tak psie pieniądze. Jeżeli Tobie to nie uwłaszcza i nie czujesz się skompromitowany... Cóż, każdy ma swoje zdanie zdanie na ten temat. Mojego nie zmienię.
14. Dzidek19.05.2010; 14:26
DzidekLolek, pomyliłeś mnie z Chieferem, słowa kierujesz w złym kierunku.

40 mln € to mało, bo skoro jakiś Gomez kosztował Bayern 30 mln, to Villa mógłby wiele więcej.
Tylko Llorente miał związane ręce. Pieniądze są potrzebne do końca czerwca(?), więc zwlekanie do zakończenia MŚ odpada. Bo co, jeśli Hiszpanie zagraliby w finale?
Innych ofert nie było, informacja o Manchesterze pojawia się tylko w angielskich tabloidach, albo w Superdeporte, które zapewne stamtąd te wieści podchwyciło(tak na marginesie, gdyby faktycznie propozycje z Anglii były, to całkowicie zmienia postać rzeczy).

Barcelona dyktowała warunki i stąd taka, a nie inna kwota.
15. Krzysiek19.05.2010; 15:13
KrzysiekJa uważam, że ta kwota wcale nie jest taka zła. Villa ma już prawie trzydziestkę na karku i po prostu nikt nie da za niego więcej. Można mieć żal do Llorente, że go sprzedał, ale on najzwyczajniej w świecie nie miał wyboru. Mam przynajmniej nadzieję, że to jedyna gwiazda jaka opuściła nasz klub.
16. robert31319.05.2010; 15:14
robert31340 mln.

Mało:
- bo to Valencia pogrążona jest w kryzysie ekonomicznym i w związku z tym niestety nie ona - jak powiedział Dzidek - dyktuje warunki transferu,
- bo na prośbę samego zainteresowanego "musiało" się to odbyć szybko (a że się odbyć musiało, to niestety od pewnego czasu było widać), czas odegrał tu zapewne istotną rolę, no bo jak tu "coś" wytargować w 48 godzin?...
- bo chyba tylko Real byłby w stanie - nawet teoretycznie - wyłożyć kwotę, którą wielu z nas uznało by za przyzwoitą, czy interesującą,
- bo wydawałoby się, że za jednego z najlepszych (najlepszego?) snajpera na świecie, jedną z ikon klubu, możnaby/należałoby wziąć dużo więcej,

Dużo:
- bo istnieje spore prawdopodobieństwo, że po przyszłym sezonie tak "dużo" za Ville Valencia mogłaby nie dostać - z różnych względów.

Generalnie, Panowie, stało się.
Pozostaje obserwować i czekać kogo, w miejsce niezastąpionego w opiniach wielu Davida, włodarze Valencii zakontraktują do napadu.

Pewien istotny rozdział w historii klubu Valencia CF właśnie się skończył.
Kolejny rozdział, oby w rozsądny sposób, właśnie się tworzy. Oby z odświeżeniem podążała również wysoka jakość.
17. VooDoo19.05.2010; 15:15
VooDooEmary baran zamiast w trakcie sezonu próbować wkomponować jakoś Zigica do drużyny i wymyślić jakąś taktykę pod niego to nie ,ciekawe co teraz zrobi ?
18. Krzysiek19.05.2010; 15:20
KrzysiekPodobno klub już szuka jego następcy, także nie ma się co martwić. Może pozyskamy nawet kogoś lepszego...kto wie.
19. VooDoo19.05.2010; 15:21
VooDoozapomnijcie,że Valencia kogokolwiek wartościowego kupi.Na resztę zawodników nie ma chętnych (a zwali się banda "wypożyczonych") klub musi oddać 18mln , 18mln wyroku sądowego + potrzeba jest kasa aby jakoś funkcjonować , bo gdyby kasa nie była tak pilna to pewnie przed mistrzostwami Llorente cały czas by zaprzeczał ,że nie chce go sprzedawać.Co najwyżej możemy liczyć na jakiegoś zapchaj dziurę za 4-5mln E , żeby był zmiennik dla Zigica , bo teraz poza nim nie ma kto w ataku grać.
Co do samej sprzedaży to się nie wypowiadam , bo każdy wie,że to tragedia i Emeryt nic i tak nie wymyśli , dlatego w następnym sezonie po odpadnięciu w LM (nie wyjdziemy nawet z grupy) będziemy co najwyżej walczyć o miejsce 6-te.
20. Krzysiek19.05.2010; 15:23
KrzysiekBez konkretnego następcy sytacja będzie nie ciekawa...
Mam jednak nadzieję, że Llorente nie będzie aż tak głupi. Przecież my gramy w LM i jeśli nie chcemy się skompromitować to musimy mieć jakiegoś napastnika z prawdziwego zdarzenia, a Zigic takim bynajmniej nie jest.
Trzeba pozyskać przynajmniej zawodnika pokroju Soldado.
21. Qnick198619.05.2010; 15:24
Qnick198640 mln to niezła kasa. Nie dziwię się jednak, że może się ta kwota wydawać niska. Wystarczy prześledzić rynek transferowy i zobaczyć jakie kwoty wydawały niektóre klubu na zawodników nie mających przy Villi startu. Wkurza właśnie to, a nie te 40 mln które ratują klub.
40 mln to chce Ajax za Suareza, który napykał bramek w kartoflanej lidze, przy skuteczności jedna bramka na 10 sam na sam i jest wielką niewiadomą.

Już te 45 mln by tak nie bolały bo znając naszą obecną politykę transferową to za te 5 baniek różnicy byłby jakiś zawodnik albo i dwóch:/
22. kamileqq8719.05.2010; 15:25
kamileqq87Llorente jest debilem jeśli chodzi o pieniądze. Wystarczy przypomnieć za jaką kasę oddał do Realu naszego Raula. Teraz David, ciekawe czy 15 mln za Silvę też potraktuje jako fantastyczną ofertę. Nie mam żalu o sam fakt, ale tylko i wyłącznie o kwotę transferu, miało być 45 mln, na pewno by tyle dali jeśli Llorente twardo by się tej opcji trzymał. Zawsze byłoby na jakiegoś obrońcę. Szkoda słów- czarny tydzień w historii Valencii.
23. SteveStiffler19.05.2010; 15:27
SteveStifflerA ja wam powiem tak łezkę w oku miałem gdy czytało ono najpierw tekst Ule a potem Lolka, ale skrajnego załamania i myśli samobójczych póki co nie posiadam. Myślę że gdyby się udało ściągnąć jakiegoś fajnego młodego grajka typu wymieniany Soldado czy ktoś mi jeszcze nieznany to powodów do narzekań nie będzie. Villa musiał odejść to było tylko odkładane w czasie. Fakt wolałbym go w Anglii żeby nam bramek strzelać nie musiał no ale stało się. To 40 mln też mnie zastanawia ale zarząd Valencii to profesjonaliści i skoro wyciągnęli tyle to znaczy, że więcej się nie dało...
24. Krzysiek19.05.2010; 15:29
KrzysiekO sprzedaży Silvy, ani nikogo innego z ważnych graczy nie ma mowy. Jeśli tak wszystkich wysprzedanmy to ja się pytam kim my mamy zamiar grać...naszymi "znakomitymi" rezerwami.
25. Arek25049419.05.2010; 15:31
Arek250494Llorente uważałem cie za rosądnego prezesa ale po tym co zrobiles durniu tego ci nie wybacze jak mozna było sprzedać za marne pieniądze przepustke do chociażby wyjścia z grupy Ligi mistrzów. Straciłeś umnie szacunek.
26. kamileqq8719.05.2010; 15:34
kamileqq87Tu właśnie jest pytanie. Co siedzi w głowie Pana Llorente? Mam nadzieję, że nie odejdzie już żaden crack. Jak taki z niego dobry negocjator to niech upcha kogoś z grupy: Maduro, Zigić, Bruno i chyba mimo wszystko Alexis...
27. Krzysiek19.05.2010; 15:37
KrzysiekAlexisa bym jeszcze zostawił, ale co do reszty się zgadzam i dorzucił bym do tej grupy jeszcze Fernandesa. Za nich wszystkich razem wziętych też można zebrać całkiem pokażną sumkę.
28. LSW19.05.2010; 15:39
LSWLolek i reszta marudzących na 40 mln

Proszę przeczytać mój komentarz pod poprzednim newsem bo nie chce go kopiować.

Do niego mogę dodać to:
chcecie 6070 mln za Ville, że takie kwoty wymieniacie? Oszaleliście?

Barcelona to nie Real i od niej nie wyciągnie się takiej kasy.
Poza tym Real wydał na Kakę 65 mln, a Kaka ma takie m.in. osiągnięcia:
Mistrzostwo Świata: 2002;
Superpuchar Europy: 2003, 2007;
Mistrzostwo Włoch: 2004;
Superpuchar Włoch: 2004;
Puchar Konfederacji: 2005, 2009;
Klubowe Mistrzostwo Świata: 2007;
Liga Mistrzów: 2007;
MVP Ligi Mistrzów: 2007;
Złota Piłka: 2007;
Piłkarz Roku FIFA: 2007;


A co ma Villa? Wygranie ME, król strzelców ME, 2xPuchar Hiszpanii, Trofeo Zarra.
Do tego dużo słabszy jako produkt marketingowy.

Jak możecie chcieć za Villę tyle co za Kakę?


Jeszcze porównywaliście z Ibrahimoviciem. Ok.
mistrzostwo Holandii (Eredivisie): 2001/2002, 2003/2004
mistrzostwo Włoch: 2006/2007; 2007/2008; 2008/2009
Superpuchar Włoch: 2008
Piłkarz roku Serie A: 2008
Obcokrajowiec roku Serie A: 2005, 2008
ajlepsza "11" roku UEFA: 2007
Król strzelców Serie A: 2009

I podobnie do Kaki, jest to bardziej rozpoznawany piłkarz na świecie niż Villa.


Dokładając do tego znane wszystkim długi VCF, 40 mln euro to kwota jak najbardziej satysfakcjonująca. Jesteśmy pod ścianą i nawet 35 mln nie możnaby odmówić.
29. kamileqq8719.05.2010; 15:40
kamileqq87Nie mam przekonania do Alexisa- zbyt wiele razy podnosił mi ciśnienie... Kupiłbym kogoś w jego miejsce, ze środkiem obrony nie jest tragicznie, przydałby się ktoś do rywalizacji w Miguelem (Bruno to dno).
30. Krzysiek19.05.2010; 15:42
KrzysiekNo na prawą obronę ktoś by się rzeczywiście przydał, ale żadne konkretne nazwiska nie przychodzą mi jak na razie do głowy...
31. davidvilla19.05.2010; 15:42
To prawda, że już nikt w Valencii nie zagra z "7"?
32. kamileqq8719.05.2010; 15:45
kamileqq87LSW
Myślę, że twarda obrona swojego zdania by wystarczyła. Dla Barcy 5 mln to nie wiele- dla nas bardzo dużo. Poza tym nie dano Villi wyboru, nie zaczekano na oferty z Anglii, które na 100% by się zjawiły, na pewno większe niżeli 40 mln. Ale co się stało, to się nie odstanie. Trzymajmy kciuki za Davida i niech mu się wiedzie jak najlepiej. Temat zbyt niskiej kwoty uważam za wyczerpany.
33. KilyVCF19.05.2010; 15:51
KilyVCFCo do Anglii - Villa zawsze podkreślał że nie chcę za bardzo tam grać...
Zresztą kto chciałby mieszkać w Anglii ? heh

Myślę że Barcy specjalnie na Villi nie zależało ale skoro wysondowali sprawę i jest w promocji to biorą.
Tak na prawdę to im zależy na Fabregasie i dla niego mogą się szarpnąć na poważną kwotę - taką jaką dali za Ibrę ....
34. Arek25049419.05.2010; 15:52
Arek250494Panie Llorente żeby naprawić to co zjebałeś proponuje ci sprowadzić za rosądną cene Soldado bo inaczej nie mamy szans na wyjście z grupy LM albo 3 miejsce w tabeli. Tylko Soldado moze nam zapewnic ponad 20 bramek w sezonie. Mam nadzieje ze jest on jako pierwszy w twojej liście życzeń do zalatania dziury po Villi. Masz umnie wielki minus ratuje cie tylko to że zrobiłeś to by pomóc klubowi. Jeżeli odszedł Villa to możemy się spodziewać że w krotce odejdzie Silva , myśle że Silve w Valenci trzymała perspektywa grania przy boku takiej gwiazdy jakim byl Villa. Llorente myśle że popełniłeś duży bląd ale z tego co się orientuje jest on twoim pierwszym potknięciem w twojej dekadzie więc mysle że po jakimś czasie kibice ci to wybaczą , podobnie jak ja. ;(
35. Krzysiek19.05.2010; 16:00
KrzysiekSoldado to w tej chwili priorytet, bo o Suarezie raczej nie mamy co marzyc. A Gignac to wielka niewiadoma. Można jeszcze pomyślec o tym Adurizie.
36. wk19.05.2010; 16:08
wkRozczarowanie, żal, smutek... Zostaje tylko życzyć Davidowi jak najlepiej w nowym klubie...

Llorente, idioto, muszę to napisać: dałeś dupy...

I przestancie z Soldado. Już wolałbym sprowadzić Ronaldo...
37. Arek25049419.05.2010; 16:10
Arek250494Każdy kibic Valenci powinien to obejrzeć , mówie wam łezka się wam zakreci jak zobaczycie co Valencia traci :(

http://www.youtube.com/watch?v=A5SYEwc3rZ8&feature=related
38. GazdziorekVCF19.05.2010; 16:11
GazdziorekVCFChciałbym, żeby dzisiaj był 1 kwietnia...
39. Fuh19.05.2010; 16:27
FuhJak czytam takie bzdury: "Tylko Soldado moze nam zapewnic ponad 20 bramek w sezonie..." to smiac mi sie chce ^^ Jestem na 100% pewny, ze jesli Emery wymysli dobra taktyke pod ZIGICA, to bez problemu 20 bramek strzeli (: Zigic ma ogromny potencjal, zobaczcie ile razy w tym sezonie nas skrzydlowi wrzucali pilke w pole karne i nic z tego nie wychodzilo, ile razy nie mieli pomyslu na rozegranie stalego fragmentu gry etc. Warunki Zigica daja Emeremu wielkie pole do popisu, pytanie tylko, czy bedzie w stanie ulozyc zespol pod Zigica (: Sprzedaz Villi wyjdzie nam na dobre, zobaczycie (:
AMUNT VALENCIA!
40. VcF mS19.05.2010; 16:35
Iker Muniani byłby najlepszy rozwiązaniem a może nawet Jeleń hah :D
41. Jarunio19.05.2010; 16:37
JarunioTy cwelu!!! Nie wierze wlasnym oczom ze w nastepnym sezonie juz go nie zobacze w trykocie Los Ches! I jeszcze bedzie gral z tym samym numerem co u nas!
Amunt Villa!
42. VcF mS19.05.2010; 16:42
To wyjdzie nam tylko na dobre a poza tym po co nam napastnik ? pff Mata Zigic jak się zgrają to będzie prawdziwy super duet Pablo Silva skrzydła Ever środek i już :) To nam wyjdzie tylko na dobre fakt że 40 mln mało i że jeszcze przeszedł do j..... Barcelony no ale bywa

Możemy się tylko cieszyć że dzięki temu klub w pewnym stopniu może wyjść z długu
43. VooDoo19.05.2010; 16:56
VooDoofaktycznie Jeleń byłby niezłą opcja,gra podobnie do Villi , też czeka na prostopadle podania i gra cały czas na granicy spalonego, może warto wysłać Llorente @ ? Może zamiast brać jakiś śmiesznych grajków Żeleń będzie lepszy ?
44. VooDoo19.05.2010; 16:57
VooDooogarnijcie się ,Emery przez 2 sezony nie wiedział co zrobić z Zigicem i teraz nagle go olśni ?
45. dai_rokan19.05.2010; 16:58
dai_rokanKoniec żalenia się bo już mi się rzygać chce

Szukać następcy dla mnie 3 nazwiska :
-Kevin Gameiro
-L. Barrios
-Stefan Kießling-tu będzie trudno
46. Arek25049419.05.2010; 17:05
Arek250494Do tej pory mi trudno uwierzyc że Villi już nie będzie w Valenci ale mówi się trudno i trzeba żyć dalej. Zwłaszcza że Valencia znajdzie juz nie dlugo piłkarza o podobnych umiejetnościach Villi. Już niejednokrotnie Valencia traciła liderów zespołu a za chwile pojawił się nowy talent. Przykład: Mendieta > Aimar > Villa > ???
47. Jacek19.05.2010; 17:19
JacekNo cóż. Przecież wiadomo było, że to się w końcu stanie. A dlatego "tylko" 40 mln, bo Villa nie jest już młodziutkim zawodnikiem.

@LSW
No pewnie liczą się tylko sukcesy...phi!
Villa dlatego nie jest tak bardzo rozpoznawany, bo gra w Valencii. A dla tych wszystkich kibiców ManU, Barcelony, Realu, Chelsea etc. VCF to zwykły, nic nie znaczący, przeciętny klub, którym nikt się nie interesuje i nikogo on nie obchodzi. A Kaka gra w Realu, grał w Milanie, to co się dziwisz ;) Jakby Villa wcześniej gdzieś odszedł, to byłby wg. większości najlepszym napastnikiem na świecie.

48. Jarunio19.05.2010; 17:21
JarunioTyle ze obaj to pomocnicy ktorych mielismy zawsze dobrych w porownaniu do tych napastnikow ktorych jak na lekarstwo bylo! W tym momencie jestem wstanie stwierdzic ze Valencia nie ma napastnika! A jesli mamy zamiar utrzymac w nastepnym sezonie trzecie miejsce i pograc troche w LM to MUSIMY kupic napastnika! No i tych obroncow mogliby WKONCU porzadnych kupic bo przeciec wstyd patrzec czasem na ich fenomenalne interwencje!
Gracies Villa!
49. Krzysiek19.05.2010; 17:48
Krzysiek@Fuh
Zigic ma potencjał hahaha i co jeszcze. Nie jest żadnym dobrym napastnikeim potrafi tylko czekać jak sęp na piłkę. Nie jest nikim wartościowym i napewno na pierwszy skład się nie nadaje. Umie tylko główkować (czasem) i nic po za tym.
Zigic jako zmiennik może być odpowiedni, to zawodnik który swoim wejściem może czasem strzelić zwycięską bramkę, ale napewno nie ma takich umiejętności, aby grać regularnie w pierwszym składzie.
50. Jacek19.05.2010; 17:59
JacekKrzysiek, zależy w jakich klubach ;) W gorszych od VCF by się może nadawał do 1. składu, ale na pewno nie tu. On dobrze gra tylko wtedy, gdy wejdzie w ostatnich minutach. Tylko wtedy ratuje nam mecze.
51. Kurdu19.05.2010; 18:01
Zigic jest swietny, jesli gralibysmy na 2 napastnikow. Zdania nie zmienie, bo jestem przekonany, ze jesli gralibysmy w tym sezonie z Zigicem i Villa z przodu to osiagnelibysmy jeszcze lepszy wynik niz grajac na samego Davida.
52. VcF mS19.05.2010; 18:02
Iker Muniain na pewno załatałby lukę jest młody szybki zwinny takiego napastnika na potrzeba
53. VcF mS19.05.2010; 18:04
A nie tutaj jakieś dzieci Football Menagera się odzywają Można byłoby powalczyć nawet o kogoś z wyższej półki wysprzedać tą dziurawą obronę i emerytów i odświeżyć skład bo co doświadczeni zawodnicy odejdą i kto będzie grał i prowadził Valencie do przodu ?
54. los ches19.05.2010; 18:06
los chesLudzie ogarnijcie sie,nie pierwszy i ostatni wielki pilkarz odchodzi z Valencii
A jakby Llorente sprzedał go sezon wczesniej,albo dwa? To wszyscy pewnie mowili ze prezes nam zalatwil wieczny kryzys,w ktorym bedzie cudem zajecie 6 miejsca. Mamy lige mistrzów,inne zrodlo dochodów,to najlepszy moment na sprzedanie Villi.

Trzeba leciec dalej i niech sie zarzad zastanawia kogo tu sciagnac.
55. VcF mS19.05.2010; 18:09
Kupić Chamakha i już
56. LSW19.05.2010; 18:14
LSW@Krzysiek

"Nie jest żadnym dobrym napastnikeim potrafi tylko czekać jak sęp na piłkę."
To o van Nistelrooy'u? i o Filippe Inzaghim? I o Ronaldo? i o Morientesie? Nie, o Zigiciu? Czyli Serb jest słaby, bo tak gra, a cała reszta świetnych napastnków grających tak samo też jest słaba?

"Umie tylko główkować (czasem) i nic po za tym"
Morientes też głównie tak grał. Poza tym bzdury piszesz, bo Zigic strzelił wiele ładnych goli po strzałach nogami. No ale lepiej ponarzekać niż się dowiedzieć.

Zigic nie ma potencjału? Piłkarz który w czesie jednej rundy, 19 meczech zdobył 13 goli nie ma potencjału? To chyba nawet rekord La Ligi ustalił tym wynikiem.

Zresztą niektórzy chcą Aduriza, który w 34 meczach zdobył 12 goli (mniej niż Zigic w połowe sezonu, haha) albo Colunge co ma 7 goli w 16 meczach - tu też Zigic bije go na głowę.
57. Hendrixzbazin19.05.2010; 18:49
Naprawdę serce krwawi. Choć wszyscy po cichu byliśmy świadomi, żet tak stać się musi. Villa był symbolem mocnej Valencii, gwarantem ogromy bramek, pięknej widowiskowej gry, a jednocześnie dla nas - kibiców - "offowego" klubu z dumą prezentowaną gwiazdą, która choć nie gościła na okładkach głupich sportowych gazet rozsławiała w świecie nasz klub.

Nie ma co obrażać Llorente bo wszyscy wiemy, że robi on to co dla klubu najlepsze, a w tym wypadku nie miał wyjścia. Ludzie mamy długi i to ogromne! Wolicie aby klub istniał czy żeby miał "gwia$dy"?... Myślę, że Zigic jest w stanie zagwarantować cenne bramki + jeszcze jakiś młody wilczek za niewielkie pieniądze i bd git.

Nie wiem jak wy, ale ja nie kibicowałem Valencii ze względu na Villę (kibicuje od czasów Aimara i Vicente)i choćbyśmy popadli teraz w ligowe średniactwo to i tak będę kibicował ze wszystkich sił.

Nadchodzący sezon to decydujący sprawdzian dla Emerego. Zobaczycie jeszcze wrócimy na szczyt! Amunt!
58. sasa9919.05.2010; 19:00
sasa99Soldado jak i Aduritza bedzie ciezko kupic bo ich zespoly graja w europejskich pucharach Aduritz ma jakis problemy z poprzednim transferem z Athletic Bilbao do Mallorci,mozna kupic bardzo tanio Nino z teneryfy(15 bramek) Diego Costa z Valladoid dobry mlodziak i Alemana, z Xerez Armenterosa i Gioda (kiedys wielki talent), Aruna Dindae,L.Remy z Nicea (14 bramek w slabym zespole gdzies 8 mln) K. Gameiro z Lorient(17 bramek w Ligue1), Anthony Le Tallec z Le MAns gral kiedys w liverpoolu Z ligi Wloskiej P. Barretto.
59. Krzysiek19.05.2010; 19:07
Krzysiek@LSW
To ty bzdury piszesz, ja o Zigiciu nigdy zdania nie zmienię. To jedna z największych pomyłek transferowych w historii. Przyszedł za wielkie pieniądze w glorii silnego i potrafiącego strzelać gole napastnika, a tak naparwdę nie jest nic wart. Owszem czasem coś strzelił, ale nie były to bramki przyprawiające o zachwyt.
Podałeś przykłady napastników, którzy owszem prezentują styl podobny do Zigicia, ale przynajmniej potrafią wykorzystać ten atut, a nasz "kochany" Nikola czasem ma problem z wbiciem piłki do pustej bramki. Zresztą w tej opinni podtrzymał mnie ostatni mecz z Tenerife, w którym ten "superstrzelec" pokazał znowu na co go stać. Kilka 100 procentowych sytuacji zmarnował, a przecież zawodnik z takim potencjałem jak napisałeś, nie powinien mieć problemów z wykańczaniem tak dogodnych sytuacji.
60. Nevan19.05.2010; 19:17
Nevan
"Nadchodzący sezon to decydujący sprawdzian dla Emerego. Zobaczycie jeszcze wrócimy na szczyt! Amunt!"

I takie stwierdzenia podtrzymują na duchu. Kiedyś to my będziemy śmiać się z Barcy i Realu, a te ich wielkie kupowanie wyjdzie im bokiem. Tak jak nam teraz wychodzi. Także "Amunt Valencia i do przodu", parafrazując powiedzenie Bolca. :)
61. Krzysiek19.05.2010; 19:29
KrzysiekNevan chciałbym, żeby twoje proroctwo się sprawdziło i żebyśmy my dożyli tych czasów :)
Narazie przynajmniej na kilka jak nie kilkanście lat jest to nieosiągalne z racji tego, że liga hiszpanska staje coraz bardziej nudna tzn. największą kasę zgarniają Real i Barca zostawiając resztę daleko w tyle. Dzięki czemu tabela wygląda tak, a nie inaczej.
Sytuacja może się zmienić dopiero wtedy kiedy te kluby też zaczną przegrywać, a kolejne transfery nie będą dawać rezultatów, a co za tym idzie będą popadać w coraz większe długi. Dla nich też muszą przyjść gorsze czasy.
62. LSW19.05.2010; 19:34
LSWVilla, Mata czy Silva więcej w tym sezonie zmarnowali tzw. 100% sytuacji niż Zigić, więc jeśli patrzysz na Serba z tej perspektywy to powinieneś się cieszyć, że Villa został sprzedany.
Wiele goli Maty czy Villi również nie było zachwycających, ale w piłce nie chodzi o "jak" ale "ile".

Poza tym Zigic nawet nie grał regularnie, więc co się dziwisz, że nie trafia w każdej sytuacji? I tak więcej ich wykorzystał niż super nasza trójka piłkarzy.

Do tego to jego gole w dużej mierze przyczyniły się do zdobycia CdR, czyż nie?

"czasem ma problem z wbiciem piłki do pustej bramki"
Ja takich sytuacji nie pamiętam, ale pamiętam np. jak Villa w meczu z Atletico w idealnej sytuacji pieprznął piłkę w niebiosa zamiast w bramkę. Gdyby strzelił to pewnie awansowalibyśmy dalej w LE.

Poza tym już nawet nie zaprzeczasz, że Zigic potrafi zdobywać bardzo ładne gole po strzałach nogami.

"ja o Zigiciu nigdy zdania nie zmienię"
to naprawdę bardzo dojrzałe. Umyślić sobie coś i trzymać się tego za wszelką cenę.
Wobec tego przekonywał cię nie będę. Pozwolisz na małą parafrazę: ja o Krzyśku nigdy zdania nie zmienię. To jedna z największych pomyłek kibicowskich w historii.
63. Krzysiek19.05.2010; 19:42
Krzysiek@LSW
Dobra może trochę przesadziłem z tym zdaniem. Owszem jeśli zacznie grać na miarę moich oczekiwać to zdanie o nim jak najbardziej zmienię na pozytywne. Masz trochę racji, zresztą napisłem, że czasem potrafi strzelać ważne bramki, ale częsciej zawodzi. Dlatego na obecną chwilę moim zdaniem nie nadaje się na pierwszy skład.
64. scoorpiczek19.05.2010; 20:06
scoorpiczek40 mil to kosztuje Luis Suarez z Ajaxu ...
Sorki mój błąd wstępna oferta tyle kosztuje.
Ale w sumie nie można się dziwić w końcu Villa prosił o szybkie zakończenie i o tyle można się cieszyć że jego życzenie zostało spełnione.
65. szogun19.05.2010; 21:20
Oto kilka bramek Davida http://www.youtube.com/watch?v=lTkab5av5NE Szczególnie cieszą te przeciwko Barcelonie ...
66. Kurdu19.05.2010; 23:37
Zigic potrzebuje partnera w ataku, nie zadnego gracza schowanego za jego plecami. Dwoch napastnikow to podstawa, i "zdania nie zmienie" ((;
67. Krzysiek20.05.2010; 06:26
KrzysiekNo właśnie zgadzam się z tobą. Potrzebujemy jeszcze przynajmniej jednego napastnika.