sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

OFICJALNIE: Neto w Barcelonie!

Michał Muszyński, 27.06.2019; 11:04

Brazylijczyk opuszcza Los Ches

Dobiegła końca transakcja wymiany bramkarzy na linii Valencia — Barcelona. Wczoraj informowaliśmy o pozyskaniu przez „Nietoperze” Jaspera Cillessena, zaś dzisiaj do katalońskiej ekpy oficjalnie dołączył Neto.

Oficjalny komunikat Valencii CF:

Valencia CF osiągnęła porozumienie z FC Barceloną w sprawie transferu brazylijskiego bramkarza Norberto Murary ‘Neto’. Klub chce podziękować zawodnikowi za zaangażowanie, wysiłek oraz profesjonalizm wykazane w trakcie dwóch sezonów gry w barwach Valencii oraz życzy mu powodzenia w dalszym etapie kariery.

Jak podała oficjalna strona FC Barcelony, Brazylijczyk kosztował kataloński klub 26 mln € plus 9 mln € ujętych w zmiennych. Kwota ta równa się więc tej, którą Valencia zapłaciła Blaugranie za Jaspera Cillessena. Neto podpisze z Barceloną czteroletni kontrakt, obowiązujący do końca sezonu 2022/2023 z klauzulą wykupu 200 mln €.

Kategoria: Transfery | valenciacf.com | El Desmarque Valencia skomentuj Skomentuj (26)

KOMENTARZE

1. LimaK27.06.2019; 12:02
Ale kombinują ;P
2. BuizeL27.06.2019; 12:15
Haha bonusy pewnie nie do osiągnięcia.
Dopłacać 9 mln euro to jednak przegięcie mimo wszystko.
Byłem zwolennikiem tej wymiany, a teraz zrobiło mi się niesmacznie.
3. Ruben27.06.2019; 12:20
RubenBuizel, to nie do końca tak. Barca nalegała, żeby Cilessen kosztował więcej, bo jego odejście źle widziano w klubie i wśród kibiców. My natomiast to co dopłaciliśmy do Holendra, mamy obiecane w formie rabatu przy zakupie, któregoś z dwójki Rafinha Denis Suarez (lub obu), gdyż w ich przypadku nie ma takiej presji ze strony socios Barcy i niewielu będzie ich żałować. Krótko mówiąc, źle na tym nie wyjdziemy.
4. mlodyvcf27.06.2019; 12:45
A wiadomo o jakie konkretnie bonusy chodzi?
5. BuizeL27.06.2019; 12:48
@Ruben

Jeśli tak jest to ok, czekamy na cenę Rafinhy, wolałbym jego niż Denisa. Kiedyś chcieli chyba w okolicach 35 mln euro od Interu. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
6. Ruben27.06.2019; 12:54
Ruben@BuizeL, też zdecydowanie wolę Rafinhę i rzeczywiście jeszcze niedawno byłby tak drogi, a teraz mówi się o 15 mln maksymalnie.

PS Dodatkowo z nieoficjalnych informacji wynika, że część zmiennych za Neto jest łatwych do osiągnięcia. Np. wygranie Ligi Mistrzów przez Barcelonę dziennikarze hiszpańscy zaliczają do tych trudniejszych, a to też wcale nie jest jakoś specjalnie nierealne.
7. Pitterek2527.06.2019; 13:11
Jezeli 26mln kosztował Holender to chyba jakis zart on nie jest wart wiecej niz max 12 mln... tak ze Jezeli jest tak jak moicie ze Rafihnia kosztuje 15mln to powinnismy go dostac z bonusem za 1 miliin wowczas byloby sprawiedliwie w stosunku do NETO... a Denis Suarez coz nie oszukujmy sie Rafinia o wiele lepszy...i warto go kupic nawet za 18mln
8. Ruben27.06.2019; 14:36
Ruben@Pitterek25

To podstawowy bramkarz reprezentacji Holandii od lat. W Barcelonie nie grał tylko dlatego, że miał za konkurenta prawdopodobnie najlepszego bramkarza na świecie, a jak już grał to prezentował się bardzo dobrze. Jego wartość jest porównywalna do tej Neto, chociaż marketingowo większa. Dla Valencii to na pewno nie jest zła wymiana.
9. Valencianistas27.06.2019; 15:48
W zmiennych o wartości 9 mln euro są łatwe cele i bardziej skomplikowane. Jednym ze „skomplikowanych” jest wygranie Ligi Mistrzów.

(@mundodeportivo)

Więc nie do końca jest to deal 35 mln za 35 mln...
10. Ruben27.06.2019; 16:50
Ruben@Valencianistas

Niby nie do końca, ale pamiętaj, że tak jak pisałem wcześniej, w ten deal ma być włączony też transfer Rafinhi i/lub Suareza, przy którym FCB mam nam „odpuścić” nawet 5 mln €.
11. Rokoldo27.06.2019; 17:36
Ruben, w takim razie bedzie tak: Rafinha ma wartosc 15mln, barca obnizy cene o 5mln i dalej bedzie 15mln, bo barca bedzie twierdzila ze Rafinha jest duzo wiecej wart i że sprzedajac nam rafinhe za 15mln to bedzie wedlug nich promocja...
12. ruben12327.06.2019; 17:46
Szkoda chłopa, dla mnie Neto to poziom wyżej od Cillesena.
13. Ruben27.06.2019; 19:55
Ruben@Rokoldo

Po co ten pesymizm? Przypominam, że póki co na interesach z Barceloną wychodzimy bardzo dobrze :D
14. Ruben27.06.2019; 19:59
Ruben@ruben123

Nie do końca się zgodzę. Moim zdaniem sportowo są na porównywalnym poziomie, przy czym Cillessen charakterologicznie dużo bardziej będzie pasował Marcelino. Z Neto były problemy, z Holendrem nie będzie żadnych, bo ma bardzo ugodowe usposobienie.
15. staste7727.06.2019; 20:02
staste77Szkoda mi Neto, bo na pewno nie chciał opuszczać klubu. Ale sportowo raczej nie stracimy, gdyż Cillessen to pewny bramkarz.
16. Valencianistas27.06.2019; 20:58
Czy mogę prosić o odblokowanie shoutbox a ? Co tydzień mam go na 2-3 dni, a później wyskakuje info ze brak go na serwerze, tymczasem wchodząc z laptopa lub z telefonu w trybie inkognito wszystko gra
17. Valencianistas27.06.2019; 20:59
Not Found
The requested URL /shoutbox/index.php was not found on this server.
18. Rokoldo28.06.2019; 08:04
Ruben, o jakich transferach mówisz?
19. ThomsonVCF28.06.2019; 10:22
ThomsonVCFPaco, Andre Gomes czy Mathieu - to były dobre deale dla nas, ale z drugiej strony szrot z Barcelony porkoju Montoyi czy Munira u nas szału nie robił.
20. Ruben28.06.2019; 10:28
Ruben@ThomsonVCF, @Rokoldo

O tych transferach m.in. myślałem. Co do Montoyi... przyszedł za darmo, odszedł za 7 mln – nie nazwałbym tego złym dealem ;)
21. Rokoldo28.06.2019; 12:28
Mathieu zgodzę się, mial już swoje lata i poszedł za 30mln jeśli dobrze pamiętam, ale Paco? Nigdy nie byłem jego zwolnieniem ale był naszym kapitanem, strzelał ważne bramki i również odszedl za 30mln..Andre też mógł pojsc za więcej, bo jak był w formie to był kocur...jednakże jak go sprzedawalismy to był bez formy i te 40mln to był maks co mogliśmy za niego dostać...a Villa? Tez za 40mln poszedł? Pamieta ktoś?
22. Ruben28.06.2019; 13:34
Ruben@Rokoldo

I uważasz, że to były za niskie sumy? Zgodzę się, Paco i Andre byli u nas świetni, nawet Mathieu, ale zobacz za ile ich wszystkich sprzedała Barcelona. Nie ma wątpliwości, żę to my wyszliśmy na tym dobrze.

Villa, fakt, mógł pójść za więcej, ale to też były inne czasy; wtedy nie płaciło się aż takich pieniędzy a VCF była w tarapatach finansowych i musiała sprzedawać za wszelką cenę.
23. Qnick198628.06.2019; 13:56
Qnick1986A kiedyż to ten Gomes był u nas taki świetny? Znów pamięć zawodzi. Gość przyszedł jako obiecujący talent i pokazał u nas bardzo mało. Miał niby jakąś blokadę psychiczną i brak wiary w siebie do potęgi entej. Barca miała go wyleczyć, ale chyba jeszcze bardziej go pogrążyła.
Paco przede wszystkim bardzo chciał pójść do katalońców, za co dziś tak kochają go trybuny Mestalla. Kasa za niego była bardzo adekwatna (przez jakąś niechęć do niego, dla mnie osobiście zawyżona nawet - fanem jego talentu nie byłem nigdy). Liczb powalających nie miał.
Villa to prehistoria. Nie dość, że jego odejście to była konieczność, bo finansowo byliśmy na dnie, to przede wszystkim był to absolutnie ostatni gwizdek aby na nim zarobić pokaźną sumkę (nie młodniał już).

Ja interesy z Barcą postrzegam tak, że podejrzewam, że mamy tam jakiegoś swojego agenta. Oby tak dalej
24. Rokoldo28.06.2019; 14:07
Ruben,Ci wszyscy zawodnicy byli u nas pierwszoplanowymi postaciami, w Barcelonie siedzieli na ławie. Barca, czy Real nie jeden talent zniszczyli. Faktycznie z Davidem to pojechałem bo faktycznie wtedy 40mln to byly kokos.
Qnick, opisujesz gre Gomesa od momentu kiedy zaczely sie jego problemy "z glowa". Wrócił po kontuzji i nie bardzo wiedzial jak odnalezc forme, którą (ja uważam) mial jak do nas przychodzil (np.mecz z Atletico to byl majstersztyk)
25. los ches29.06.2019; 07:57
los chesCzy ktoś wie co było przedmiotem kłótni pomiędzy Marcelino a Neto? O co poszło?
26. Ruben29.06.2019; 20:46
Ruben@los ches

Podobno Neto źle znosił siedzenie na ławce. Miał pretensje zwłaszcza o końcówkę sezonu, bo miała go kosztować wyjazd na Copa America.