sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Genk zmieciony na Mestalla!

Bartłomiej Płonka | Zdzisław Lewicki, 24.11.2011; 22:10

Kolejny z „finałów” zwycięski

Lepiej być nie mogło – mogą mówić kibice oraz piłkarze Valencii po środowym meczu Ligi Mistrzów z KRC Genk. „Nietoperze” wygrali aż 7:0, a hat-tricka zaliczył Roberto Soldado.

Unai Emery nie ryzykował i na mecz z mistrzem Belgii wystawił najsilniejszy skład. Brakowało tylko kontuzjowanych: Banegi i Canalesa. Po przerwie w grze na boisku znów zobaczyliśmy Turka – Mehmeta Topala.

Kibice zgromadzeni na Estadio Mestalla na pierwszą bramkę wieczoru czekali zaledwie 10 minut. Tino Costa krótko rozegrał rzut rożny z Pablo Hernándezem, który oddał piłkę Argentyńczykowi, a ten dośrodkował idealnie na wbiegającego Jonasa. Brazylijczyk wykorzystał świetną centrę i było 1:0 dla gospodarzy.

Bramkarz mistrzów Belgii – László Köteles - jeszcze nie otrząsnął się po stracie gola na 0:1, a już drugi raz musiał wyciągać piłkę z siatki. Jonas wypuścił na dogodną pozycję Roberto Soldado, a „Żołnierz” umieścił futbolówkę w bramce przyjezdnych. Valencia prowadziła już dwoma trafieniami.

Kilka minut później swoje umiejętności pokazał Köteles. Węgier najpierw sparował mocną bombę Tino Costy z rzutu wolnego, a następnie fantastycznie wybronił techniczny strzał Jonasa zza pola karnego. Z drugiej strony mało okazji do wykazania się miał golkiper Valencii - Diego Alves. Brazylijczyk po raz pierwszy został zatrudniony przez Fabiena Camusa. Diego dał radę i obronił strzał Tunezyjczyka.

W 36. minucie kolejne prostopadłe podanie otrzymał Roberto Soldado i po raz kolejny je wykorzystał. Roberto strzelił mocno w środek bramki i Valencia prowadziła już 3:0.

Trzy minuty później były zawodnik Getafe skompletował klasycznego hat-tricka. Najpierw obrońcy rywali przyblokowali strzał Feghouliego, dobijać próbował Pablo, ale z próby strzału wyszło podanie do Soldado, który z dwóch metrów umieścił piłkę w siatce.

Pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 4:0 i kibice Valencii mogli z uśmiechem na twarzy szykować się na drugą odsłonę wspaniałego spektaklu. Druga odsłona rozpoczęła się od zmian. W drużynie gospodarzy plac gry opuścił Victor Ruiz, a pojawił się na nim Daniel Parejo. W obozie przyjezdnych Sarr wszedł za Vossena.

I już po kilkunastu minutach drugiej części Valencia powinna prowadzić jeszcze większą ilością goli, lecz strzały „Nietoperzy” bronił Köteles lub do szczęścia brakowało kilku centymetrów.

Kwestią czasu było to, kiedy Valencia zdobędzie bramkę na 5:0. W 68.minucie Jonas podał do Pablo, a ten spokojnym strzałem po ziemi zdobył bramkę. Kibice na Estadio Mestalla mogli świętować bardzo okazałe zwycięstwo.

Dwie minuty po bramce Hernandeza było 6:0. Wprowadzony pięć minut wcześniej z ławki rezerwowych Aduriz nie dał się przepchnąć obrońcy Genku, po czym strzelił swojego pierwszego gola w tej edycji Champions League. Valencia miała kolejne okazje, a bramkarza Genk niemal pokonali właśni obrońcy, jednak piłka zatrzymała się na słupku.

W 81. minucie wynik meczu na 7:0 ustalił Alberto „Tino” Costa. Najpierw strzelał Jonas, ale jego uderzenie zostało odbite przez bramkarza. Tino dobił futbolówkę niemal do pustej bramki.

Valencia po tym zwycięstwie ma na swoim koncie 8 punktów. W innym meczu grupy E na BayArena Bayer Leverkusen pokonał 2:1 Chelsea Londyn i to bezpośredni mecz z „The Blues” rozstrzygnie, kto obok Bayeru zagra w 1/8 finału elitarnych rozgrywek.

Raport pomeczowy:

Valencia CF 7:0 KRC Genk

Bramki: Jonas 10', Soldado 13', 35', 39', Pablo 68', Aduriz 70', T. Costa 81'

Żółte kartki: Víctor Ruiz, Soldado

Valencia CF: Diego Alves; Miguel, Rami, Víctor Ruiz (46' Parejo), Mathieu; Topal, Tino Costa; Feghouli (57' Piatti), Jonas, Pablo Hernández; Soldado (65' Aduriz).

KRC Genk: Koteles; Vanden Borre, Nadson, Hyland (61' Limbombe), Pudil; Buffel, Camus, Tozser, De Bruyne; Barda (71' Nwanganga), Vossen (46' Sarr).

Tabela grupy E

Wybierz piłkarza meczu

Skrót spotkania: VCF Video

Cały mecz do pobrania

Skrót meczu Bayer vs Chelsea: VCF Video

Kategoria: Ogólne | Własne skomentuj Skomentuj (113)

KOMENTARZE

1. fischerVCF23.11.2011; 22:35
fischerVCFWygramy z Chelsea i the blues odpadają...;)
2. Zakkusu23.11.2011; 22:35
Chelsea prezent nam zrobiło, nie ma co narzekać trzeba wygrać !
3. BartekVCF723.11.2011; 22:36
w Londynie 2:2 i awansujemy... Niech Chelsea trzyma obecną formę i wyniki swoich spotkań do meczu z nami i bedzie git
4. Vicente7323.11.2011; 22:36
Vicente73No i do Londynu jedziemy odstrzelić z LM Chelsea! :) Wystarczy remis bramkowy!!!
5. Fuh23.11.2011; 22:37
FuhCieszcie sie z tej bramki, bo teraz wystarczy nam bramkowy remis! Gdyby szwaby nie strzelily, to bysmy musieli wygrac... Jest dobrze, Oby Chelsea "utrzymala forme" i powinno byc ciekawie. Ale beda emocje, nawet sobie tego nie wyobrazam, mecz z realem i putami to przy tym co sie bedzie dzialo malo znaczace spotkania.
AMUNT VALENCIA!
6. BartekVCF723.11.2011; 22:37
sorki, 1:1 wystarczy ;)
7. SuperStarrr23.11.2011; 22:37
SuperStarrrno nie wiem czy wystarczy jeżeli u nas było po 1 to wystarczy, ale remis po 1.
8. Ever23.11.2011; 22:39
EverNo to mecz marzenie <3
Obecna tabela:
Chelsea - 9
Valencia - 8
Bayer - 7
Genk - 2.

Biorąc pod uwagę, że Bayer wygra w 100% to jedziemy do Londynu w bezpośrednim meczu o awans. Jeżeli nie będzie niespodzianki w 2 spotkaniu to tylko wygrana nas premiuje, remis daje awans Londyńczykom. Wierzę, że się uda. Pokażemy nasz charakter! ;)
9. ptysiek_nysa23.11.2011; 22:41
ptysiek_nysaEver nie pomyliłeś tabeli?
10. Cezzi23.11.2011; 22:42
CezziEver, pomieszałeś tabelę.. policz sobie to jeszcze raz na spokojnie. :)
11. Cirian23.11.2011; 22:42
CirianEver, masz tabele z ofichalnej strony? Tam błąd jest. Zauważ, że wg niej Chelsea nie ma meczu przegranego.
12. kamileqq8723.11.2011; 22:42
kamileqq87Bayer 9
Valencia 8
Chelsea 8
Genk 2

1-1 i Witaj fazo grupowa, żegnaj Chelsea ;)
13. BartekVCF723.11.2011; 22:43
tabela jest taka:
Bayer - 9
VCF - 8
Chelsea - 8
Genk - 2
14. Ever23.11.2011; 22:43
EverPrzepraszam bardzo! Wprowadziłem mały błąd, korzystałem z tabeli live z pewnego serwisu internetowego, tymczasem nie zaktualizowano jeszcze gola na 2:1 Bayeru, stąd ta pomyłka. Oczywiście tabela wygląda tak:
Bayer - 9 pkt.
Valencia - 8 pkt.
Chelsea - 8 pkt.

Jeszcze raz wybaczcie ;)
15. Sadus23.11.2011; 22:44
Mecz cudowny to fakt, całą drużyna zagrałą koncertowo. Teraz trzeba się skupić na Chelsea, mają kryzys to fakt, ale w końcu z niego wyjdą. Dlatego też stwierdzam, że będzie to nasz chyba najtrudniejszy mecz w dotychczasowym sezonie. Muszą pojechać tam maksymalnie skoncentrowani. Amunt !
16. BartekVCF723.11.2011; 22:45
Ja spadam już :) Za raz skróty meczów LM na Polsacie i idę zobaczyć znów piekne 7-0! Dobranoc
AMUNT
17. ptysiek_nysa23.11.2011; 22:46
ptysiek_nysana mecz z chelsea trzeba kupic duzo piwa. Emocje beda duze.Juz nie moge sie doczekac:)
18. MaTtaj01023.11.2011; 22:47
Sorki, ale wytłumaczy mi ktoś czemu z Chelsea nie może być np. 0-0 jeśli mamy tyle samo pktów co oni i lepszy bilans bramek? Bo trochę tego nie łapie :P
19. Qnick198623.11.2011; 22:48
Qnick1986Aż szkoda, że trzeba czekać te 2 tyg do meczu z Chelsea bo czuję, że w obecnych dyspozycjach obu zespołów to spokojnie byśmy ugrali nawet 3 pkt. Skoro Liverpool mógł tam wygrać, Arsenal wpakować 5 bramek to i nas na to stać by wyrzucić klub Romka za burtę LM i być może zachwiać wyraźnie pozycją trenera Boasa.

Lepiej dla nas, że w Niemczech padł rezultat rozstrzygający. I tak mieliśmy jechać do Anglii po remis. Tyle, że teraz 0:0 nic nam nie daje, a gry na taki wynik się obawiałem w następnej kolejce. Co lubi się mścić.
Teraz musimy zaatakować bo musimy koniecznie coś strzelić. Remisik od 1:1 w górę nas premiuje więc jest super.

BTW istnieje szansa na to, że aż 3 angielskie kluby nie wyjdą z grupy LM.

M.City 20-30% na wyjście
M.United 70-80% (już z Basel zremisowali u siebie, więc wszystko jest możliwe)
Chelsea 50% szans
20. MaTtaj01023.11.2011; 22:50
Aha chodzi o to,że u Nas było 1-1 i to się liczy tak jakby grali dwumecz, tak? :P
21. maestro@23.11.2011; 22:51
maestro@O bilansie bezposrednich spotkan to kiedys slyszales?
22. Qnick198623.11.2011; 22:51
Qnick1986Mattaj
Najpierw mecz bezpośredni;)

Ale bilansik nam się przyda i tak w przypadku remisu 1:1. Wtedy będziemy mieli więcej strzelonych bramek co zawdzięczamy dzisiejszej kanonadzie:) niska wygrana wymuszałaby remis przynajmniej 2:2.
23. MaTtaj01023.11.2011; 22:51
maestro@ w czym masz problem? Pytam normalnie bo nie wiem. To chyba nie grzech czegoś nie wiedzieć co nie? ...
24. MaTtaj01023.11.2011; 22:53
Już naprawdę nie można się o nic spytać bo od razu cię zjedzą...
25. Qnick198623.11.2011; 22:53
Qnick1986Swoją drogą ciekawi mnie co by było jak byśmy wygrali dziś 5:0, a w Londynie padłoby 1:1.

Pkt po równo, bramki strzelone i stracone identycznie, a oba mecze po 1:1. Mecz dodatkowy, dogrywka? Czysto hipotetycznie pytam.
26. MaTtaj01023.11.2011; 22:54
Thx Qnick1986, chociaż jedna, normalna odpowiedź.
27. maestro@23.11.2011; 22:56
maestro@Wtedy bodajże mniejsza liczba kartek decyduje o awansie. Natomiast w turniejach miedzynarodowych decyduje w takim wypadku rzucamy monteą(jak za dawnych czasow).
28. Nevan23.11.2011; 22:57
NevanPoważnie z tą monetą?
29. Maciek_198523.11.2011; 22:58
Maciek_1985http://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-mistrzow/bayer-leverkusen-chelsea-londyn-gol-w-koncowce-nie,1,4931677,wiadomosc.html - przeczytajcie ostatnie dwa zdania... albo skopiuje bo zaraz zmienią pożal się boże redaktorzy: "Na pierwszym miejscu w grupie E jest Valencia, a po osiem punktów mają zarówno Chelsea, jak i Bayer. W ostatniej kolejce może zdarzyć się więc wszystko, bo żadna z ekip nie może być pewna awansu." - takie rzeczy tylko w onecie :D
30. ptysiek_nysa23.11.2011; 22:58
ptysiek_nysaz mniejsza iloscia kartek dziwne,druzyna walczy do konca dostaje kartki , ale nie wejdzie bo walczyla o wygrana
31. MaTtaj01023.11.2011; 23:00
No właśnie widać kto jest dzieckiem. Nawet normalnie odpowiedzieć nie potrafisz tylko udajesz wszechwiedzącego.
32. Fuh23.11.2011; 23:00
FuhDecyduje wspolczynnik, wiec to Chelsea by awansowala.
33. maestro@23.11.2011; 23:00
maestro@Z tą moneta to jak najbardziej w swiecie na poważnie. Mam gdzies na dysku aktualny zbior zasad rozgrywania turniejow pod egida fifa. Jak znajde to wrzuce na jakis serwer.
34. Vicente7323.11.2011; 23:02
Vicente73Od razu przypomniały mi się tamte piękne czasy:

http://pl.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2001/matches/round=1552/match=68511/index.html
35. takasetainic23.11.2011; 23:04
"Chelsea 50% szans "

Ty człowieku się ośmieszasz? No i co, że Chelsea ma kryzys, ale gra u siebie. Leverkusen jak tam pojechał tylko biegał za piłeczką. Trzeba być dobrej myśli, ale tekstami pisząc "Jedziemy wygrać" etc. ośmieszacie się. Defacto jesteśmy słabsi u siebie, i jedziemy do nie byle kogo, a wbrew pozorom giganta piłki nożnej.
36. Ever23.11.2011; 23:05
EverW skrócie to jest następująco, awansuje zespół, który zwycięży (Valencia lub Chelsea). W przypadku remisu 0-0 awansują Anglicy. Jeżeli padnie remis bramkowy np. 1-1, 2-2, 3-3 itd. to wtedy awansuje nasza kochana Valencia.

Zasady ustalania kolejności w tabeli:
liczba zdobytych punktów w całej rundzie;
liczba punktów zdobyta w meczach bezpośrednich;
różnica bramek w meczach bezpośrednich;
różnica bramek w meczach bezpośrednich – podwójne liczenie bramek zdobytych na wyjeździe;
różnica bramek w całej rundzie;
liczba zdobytych bramek w całej rundzie;
współczynnik drużyny z poprzednich 5 sezonów.
37. Qnick198623.11.2011; 23:06
Qnick19860:0 też może nas premiować!

prze porażce Leverkusen z Genk
wtedy tworzy się mini tabelę z 3 drużyn i analizuje się mecze tylko między nimi.

Wtedy Leverkusen byłoby na miejscu pierwszym
6 pkt 5-7 bramki

my miejsce drugie
5 pkt 5:4 bramki

chelsea miejsce trzecie
5 pkt 4:3 bramki

Oczywiście przy każdym innym remisie w przypadku porażki Bayeru też wchodzimy my i Bayer.

Do boju GENK!!!
38. maestro@23.11.2011; 23:09
maestro@...że Bayer przegra?:)
A liczby na najblizsza kumulacje tez znasz?:)
39. Ever23.11.2011; 23:09
EverW piłce nożnej wszystko jest możliwe, jednak dzisiejsze mecze pokazały, że nie warto liczyć na cuda w meczu Bayeru z Genk. Przestańmy liczyć na innych, mamy kapitalny zespół i świetnych zawodników. Pokonamy Chelsea bez pomocy Genk czy Bayeru, sami zapewnimy sobie awans! Pokażemy charakter! AMUNT ;)
40. Vicente7323.11.2011; 23:12
Vicente73MaTtaj01, tak to juz jest, że nie wszyscy są uprzejmi dla innych... Ale też Maestro nie okazał sie takim wielkim burakiem, żeby się na Niego obrażać... ;)
Chłopaki, dajcie sobie dziś spokój z waśniami, tylko celebrujmy ten wielki dzień! :))))
41. Qnick198623.11.2011; 23:14
Qnick1986Na obecną dyspozycję i to co gra Chelsea to Genkowi bym dawał z 30% na to, że tam ugra przynajmniej remis.

W tym sezonie ile razy na SB przyjechał jakiś klasowy zespół tyle razy Chelsea płakała.
Tych meczy ze Swansea i innymi Norwichami nie liczę.

A co do ośmieszania to ty to właśnie zrobiłeś pisząc jakieś farmazony o meczu Chelsea - Bayer. Chelsea wygrało, fakt, ale Bayer zagrał bardzo dobre spotkanie i co jak co ale wielce nie ustępował tej "potędze".
42. Vicente7323.11.2011; 23:17
Vicente73Aha, i nie do końca jest pewnym wynik w Genk Bayeru... My i Chelsea tam zremisowaliśmy... Może być nawet tak, że trzy zespoły będą miały po 9 bramek... Mała tabelka?

PABLO AIMAR strzela dla Benfiki... :)

Amunt Aimar!
43. Qnick198623.11.2011; 23:18
Qnick1986maestro
Nie wiem czy z tym totolotkiem to do mnie czy nie i czy to miało być śmieszne czy nie...
44. maestro@23.11.2011; 23:20
maestro@Owszem, do Ciebie. I oczywiscie ze na powaznie. w koncu trafic 6 to nie byle co,a majac namiary byloby nieco latwiej o to.
45. Qnick198623.11.2011; 23:21
Qnick1986vicente73
tak, mała tabelka (która nas premiuje).
mój komentarz nr 119
46. maestro@23.11.2011; 23:27
maestro@Sadzilem Fuh, ze zasada o nie komentowaniu naszych wzajemnych postow bedzie obowiazywac nieco dluzej, anizeli kilka tygodni.
47. Qnick198623.11.2011; 23:28
Qnick1986Dodam tylko, że napisałem to jako sytuację hipotetycznie możliwą. Że jest taka ewentualność.
Nigdzie nie pisałem o stopniu prawdopodobieństwa (które jest bardzo niskie).
48. Fuh23.11.2011; 23:37
FuhHihihihihi, uwielbiam cie maestro. ;D
49. maestro@23.11.2011; 23:38
maestro@bez wzajemnosci Fuh
50. maestro@23.11.2011; 23:40
maestro@Odnosnie tej monety, to w ktoryms z ponizszych chyba o tym bylo wspomniane.

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/competitions/WorldCup/67/17/65/671765_DOWNLOAD.pdf

http://www.fifa.com/mm/document/tournament/competition/01/47/38/17/regulationsfwcbrazil2014_en.pdf
51. Qnick198623.11.2011; 23:40
Qnick1986W sumie racja Fuh, napinaczom internetowym trzeba mówić stanowcze NIE.
Można, się kłócić, można się pojechać, ale to co prezentuje ten osobnik to zwyczajna wiocha jest.
52. Vicente7323.11.2011; 23:40
Vicente73Panowie - nie kompromitujcie siebie i przede wszystkim naszej walencjańskiej society na tej stronie tak żenującymi kłótniami. I to w taki dzień i po takim meczu...
53. Fuh23.11.2011; 23:42
FuhVicente, a jak nazwalbys czlowieka, ktory obraza kogos Matke przez internet? (;
54. maestro@23.11.2011; 23:45
maestro@To ja pierwszy zostalem obrazowny tekstem 'Ssij...'. A jak wiadomo tego typu teksty lepiej zachowac dla domownikow niz osob ktorcy na oczy nie widzieli.
55. Kurczak23.11.2011; 23:45
KurczakW ogóle bym nie nazwał, miałbym wyje#$ne i modlił się za niego, żeby mnie nie spotkał na ulicy. Ale serio - wstyd w taki dzień nawet odpowiadać na zaczepki. Zero.
56. Fuh23.11.2011; 23:47
FuhDamy rade z Chelsea chlopaki? ;D
57. Matito23.11.2011; 23:48
Kurczak +100
Dokładnie bym zrobił to samo. W necie każdy może być Tysonem. Najlepsza metoda mieć wyje.......
58. szogun23.11.2011; 23:48
Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu Jonas cudo Soldado Hattrick i Pablo wraca do formy jest dobrze teraz Rayo juz w sobote Ten mecz trzeba sciagnac i miec go bo warto
59. szogun23.11.2011; 23:51
Jescze jedno mnie zastanawia byly dzisiaj jakies ujecia na Emerego bo sobie nie przypominam a to jest dziwne ze go nie pokazywali
60. Fuh23.11.2011; 23:56
FuhSledzi ktos dokladnie lige Angielska? Maja jakies kontuzje? Nie zagra ktos za kartki? Wszystkie informacje mile widziane... (;
61. Ever23.11.2011; 23:57
EverMaestro@ - czy to źle, że człowiek się edukuje i chodzi do szkoły? Doprawdy, nieudana zaczepka.

Panowie, robicie niepotrzebne problemy i kłótnie. Nie ciągnijcie tego dla własnego dobra, bo admin nie będzie chyba zbyt pobłażliwy. Serwis zawsze słynął z dobrego poziomu i inteligentnych użytkowników. Nie upodabniajmy się do naszych wrogów... ;)
62. Matito23.11.2011; 23:58
Essiena nie ma napewno a jak widziałem ich ostatnio to beznadziejne błędy w obronie robią
63. Sprewell23.11.2011; 23:58
SprewellTo logo "Champions for Africa" to będzie widniało na koszulkach tylko w lidze czy to była jednorazowa akcja ?

64. Qnick198624.11.2011; 00:00
Qnick1986jak już się bawimy w "kto pierwszy"...
to ja pierwszy zostałem wykpiony jakimś drętwym tekstem o kumulacji.

Odpisałem grzecznie "ssij..." wierząc w to, że lepiej Ci z tym pójdzie niż z pisaniem śmiesznych ripost...
Niepotrzebnie się obruszyłeś:)
65. Matito24.11.2011; 00:00
Jeszcze Mattaj jest 1991 rocznik no to student to już wogule bezsensu wyskakiwanie z 8 rano
Róbcie to co ja i Kurczak
66. Ever24.11.2011; 00:02
EverFuh - wiadomo mi tyle, że Essien leczy nadal uraz, a Lukaku nie jest zgłoszony do rozgrywek.
Oprócz tej dwójki to reszta do dyspozycji. Wiadomo, że nie zagra Anelka, który podobno chce odejść i jest w konflikcie z trenerem.
67. maestro@24.11.2011; 00:03
maestro@w ogÓle to szkola nie jest zla jesli juz o tym mowimy.
68. MaTtaj01024.11.2011; 00:07
Matito akurat jeszcze nie student bo chciałem sobie zrobić rok wolnego od nauki,żeby zdecydować na co iść i poszedłem za ten czas do roboty :P
69. Ever24.11.2011; 00:07
EverJest świetna, znacznie bardziej wolę się uczyć, niż w młodym wieku zacząć pracować - jak kiedyś! Człowiek uczy się całe życie... ;)
70. maestro@24.11.2011; 00:08
maestro@http://www.goltv.tv/index_en.php?target=noticiasafp_en&sort=id&newsid=85446
Anelka byl w jakims konflikcie(mniejszym badz wiekszym) chyba z kazdym dotychczasowym terenerem. Ale o zadnym odejsciu raczej nie mysli. Wiadomo ze Francuz gra tam gdzie mu wiecej zaplacą, a pensja romka raczej mala nie jest.
71. zalewsky24.11.2011; 00:09
No naprawde panowie, takie klotnie to zostawcie uzytkownikom fcbarca.com i innym realmadridom.pl, bo u nas raczej nie wypada obrazac wlasnych matek i czepiac sie czyjegos wieku. Do tematu: piekny mecz Jonasa, brakowalo nam tego ciagu na bramke i kratywnosci, ktora nam Brazylijczyk dzisiaj zapewnil. Pozdrawiam i dobranoc!
72. Fuh24.11.2011; 00:10
FuhJa zawsze wolalem prace, bo chociaz widzialem korzysci. ;P
Ciekawi mnie co z Luizem i Drogba, bo obydwoje doznali jakiejs kontuzji z niemcami. Jesli chodzi o Drogbe, to juz nie jest ten Didier co kiedys, teraz gra slabiutko, wiec mam nadzieje, ze z nami zagra. Absencja Luiza to bardzo duze oslabienie Chelsea, wiec ikomu zle nie zycze, ale moglby sobie odpoczywac te 2 tygodnie. (;
Alez beda emocje na SB, mam nadzieje na rewanz i tym razem to my ich wyrzucmy z Lm!
73. maestro@24.11.2011; 00:12
maestro@A ja zawsze wolalem polaczenie jednego z drugim. Wtedy widzialem najwieksze korzysci.
74. Fuh24.11.2011; 00:21
FuhJa wole sie poswiecic jednemu, pracuje codziennie od 8 do 19, wiec nie mam ani sekundy na nauke. (;
75. Matito24.11.2011; 00:24
Ja to samo co Fuh no ale jestem leniem niestety :( Czytam właśnie fora Chelsea i jedyne co widzę to teksty typu
Uwaga cytuję
Niech te stare k..... w....... p....... Drogba ,Lampard Malouda Anelka i Cole
Ogólnie są w kryzysie
Musimy na SB wyjść z skoncentrowani i szacunkiem do przeciwnika
76. TyP24.11.2011; 00:26
poprostu trzeba wygrać z czelsi i wtedy uwierze,ze cos mozemy ugrac w lidze mistrzow.
77. maestro@24.11.2011; 00:37
maestro@Z Emerym za burta, to my nic w LM nie ugramy.
78. maestro@24.11.2011; 00:43
maestro@Chyba, ze Quique by wrocil. Bo o Benitezie raczej nie ma co myslec. Najemnik u biedoty pracowac nie bedzie.
79. El_Duderino24.11.2011; 11:03
El_DuderinoOby Torres zagrał.
80. Fuh24.11.2011; 11:25
FuhDude, przy obecnej formie Drogby to juz sam nie wiem kogo bym wolal. ;P Licze na Ofensywne Trio: Malouda - Drogba - Kalou. ;P Oby nie wrocil Essien, ktory podobno w grudniu ma wrocic... Obi Mikel w srodku to taki nasz Dealbert, nikt go nie nauczyl podawac do przodu. David Luiz zszedl wczoraj z kontuzja, jesli go nie bedzie, a za niego zagra Alea, to ez bedzie pozytywne. OGolnie Chelsea to juz nie ta ekipa co kiedys, Ofensywa wyglada srednio i tylko JMM i Ramires ciagna tam gre. Torres przy Ramim nie zrobi nic, ale znajac zycie, to akurat nam strzeli, bo takiego pecha mamy... MEcz jak najbardziej do wygrania, chyba ze AVB cos wyczaruje, ale nie sadze. To nie jest drugi Mourinho. Remis bramkowy jest calkowicie w naszym zasiegu, bo nie wierz, ze w 2 tygodnie Chelsea zacznie grac.
AMUNT VALENCIA!
81. kOst24.11.2011; 11:42
kOst1. Mecz marzenie, właśnie czegoś takiego potrzebowaliśmy żeby zapomnieć o meczu z Realem. Poza tym ostatnio o Valencii jak i samych zawodnikach robi się głośno co z pewnością nam sprzyja, przeciwnicy będą czuli respekt, nasi się dowartościują.

2. Panowie fuh i maestro - gdybym był redaktorem [wysłałem zgłoszenie : )] mielibyście po banie na tydzień. Oszczędźcie sobie takich szczeniackich zaczepek dla siebie, ewentualnie idźcie pogadać na skype'a czy coś, to samo tyczy się smęcenia o waszej pracy, szkole itp. Co nas to wszystkich obchodzi?

3. Spojrzałem na terminarz Chelsea, grają u siebie z Wolverhampton, a przed meczem z nami wybierają się do Newcastle. Są to dwa dość trudne mecze, tym bardziej że Chelsea gra ostatnio w kratkę. Szczególnie mecz na St. James Park będzie szalenie dla nich trudny, byłbym nawet skłonny postawić na Newcastle. Na pewno Blues zostawią tam dużo zdrowia, nerwów. W lidze angielskiej Sroki znane są z dość ostrej gry i twardej jak skała obrony.

W mojej ocenie powinniśmy sobie poradzić, jeśli Emery nie będzie zbytnio wydziwiał, wyjdziemy skoncentrowani jak na Barcelone i pewni siebie jak na Real to powinno być dobrze : )
82. Fuh24.11.2011; 11:46
FuhPani k0st, przeczytaj od poczatku od czego sie zaczelo i jesli uwazasz, ze trzeba przejsc obojetnie obok tego, ze ktos wyzywa Matke, to wyslij sobie zgloszenie gdzie chcesz. Zero jakiegos honoru czy szacunku.
83. kOst24.11.2011; 11:57
kOstNiestety czytałem te wasze wypociny, żeby móc skomentować najpierw musiałem przebić się przez sto kilometrów ciągłych obelg na poziomie durniów. Z tego co pamiętam kiedyś na naszej stronie nie było takiego cwaniactwa i ujadania, poza tym jesteś trudnym przypadkiem kolesia nie głupiego ale rozchwianego emocjonalnie, już w pierwszym wyrazie musiałeś mnie sprowokować bo raczyłem zwrócić Ci uwagę, prawda?
84. Fuh24.11.2011; 12:00
FuhPrzepraszam za to "Pani" i nie wiem czy mi uwierzysz, czy nie, jednak to tylko glupia literowka. ;) JA nikogo nie prowokuje i bez powodu nie obrazam, ale jak widze, jak jakis prostak obraza kogos MAtke, to mnie skreca w srodku. Pokaz mi gdzie napialem bezpodstawna obelge, gdzie cwaniakowalem etc, prosze o cytat pod tym newsem, skoro juz tak mowisz, to pokaz argument.
85. kOst24.11.2011; 12:12
kOstWierzę, chodziło mi ogólnie o Twoją osobę, nie chcę prawić Ci morałów ale jak widzisz neandertalczyka to nawet z nim nie gadaj bo nie ma poco, i tak nie udowodnisz swoich racji, szkoda nerwów. Niestety nie prowadzę notatek z Twoich napadów na różnych użytkowników a nie mam czasu ich teraz szukać. Chodziło mi o to żebyśmy byli dobrze postrzegani w oczach innych kibiców, przecież lada chwila będziemy mieli tutaj nawałnice fanów Chelsea itp. Chcecie być postrzegani jak użytkownicy (przynajmniej spora część) realmadrid.pl czy fcbarca.com? Bo ja nie.
86. Fuh24.11.2011; 12:17
FuhK0st, ale napisales, ze zglosiles te moje "szczeniackie zachowanie" pod tym newsem, wiec duzo tu postow moich nie ma, moze z 10. Prosze pokaz mi gdzie zachowalem sie nie odpowiednio, a jesli nie znajdziesz nic takiego, to czekam na sprostowanie, bo bezpodstawne obrazanie jest na bardzo niskim poziomie. (;
87. Fuh24.11.2011; 12:24
FuhA jesli chcesz byc dobrze postrzegany przez kogos z zewnatrz, to obrazanie MAtki trzeba pietnowac i wytykac palcami, to jest normalne zachowanie. Bezpodstawne ataki to jest marna prowokacja, gdy brak jakichkolwiem argumentow, a cos sie komus zarzuca. Przyznales sie, ze nawet nie czytales o co chodzi, a mowisz, ze to ja sie zle zachowuje. Gdzie tu obiektywizm? Jesli nie wiem o co chodzi, to sie nie odzywam.
88. Acolith24.11.2011; 12:59
Acolith@k0st - Fuh to taki fan Evera(co mu się oczywiście chwali), że nawet na kształt swojego idola stał się "rozchwiany emocjonalnie" :)
@Fuh - pracujesz codziennie od 8 do 19...na naukę nie masz ani sekundy, a jednak na masę komentarzy na vcf.pl tak :)
@Matito - nie wiem po co tu przytaczasz te wypowiedzi ze strony Chelsea, skoro u nas po porażkach są bardzo podobne. Niestety internet jest zalany przez falę nastolatków-narzekaczy, a najlepszym sposobem na to jest nie reagować i nie cytować takich wypowiedzi

Co do meczu to nic tylko sie cieszyć z takiego wyniku. Szkoda jedynie że przy stanie 2:0 miałem awarię internetu i musiałem się zadowolić innym meczem w telewizji. Za dwa tygodnie na Stamford czeka nas całkiem zabawna rzeźnia, nie mogę się tego doczekać :)
89. Fuh24.11.2011; 13:29
Fuh@Acolith, tak sie sklada, ze pracuje praktycznie caly czas przy komputerze, wiec nie koliduje to bezposrednio z niczym. ;) Ciekaw jestem czy bys napisal, ze jestem rozchwiany emocjonalnie, gdyby to Twoja Matke Maestro tak nazwal, a ja nazwalbym go prostakiem. No ale kazdy inaczej swiat postrzega, nic nie poradze. (;
90. takasetainic24.11.2011; 14:08
@Qnick1986
Stary ja nie chcę się kłócić, ale oglądałeś ten mecz, że tak piszesz?
Trzeba być dobrej myśli, ale nie oszukujmy się. No i co, że Arsenal tam wygrał, że Liverpool tam wygrał, my nie jesteśmy tak dobrzy jak tamte zespoły. Trzeba się z tym liczyć, niestety, ale najprawdopodobniej odpadniemy i w LE trzeba powalczyć
91. Acolith24.11.2011; 14:15
AcolithSpoko Fuh, ja tylko ironicznie odniosłem się do tego co napisał k0st (skądinąd słusznie, bo to twoje "rozchwianie emocjonalne" nie dotyczy tej dyskusji)
Koniec offtopu z mojej strony i pozdrawiam :)
92. GTgosu24.11.2011; 14:31
GTgosuTo się Mata zdziwi na SB... :)
93. Qnick198624.11.2011; 14:59
Qnick1986takasetainic
Nie oglądałem na żywo z wiadomego powodu.
Oglądałem skróty, magazyn LM, czytałem opisy w prasie, relacje ludzi na forach.

Chelsea owszem była lepszym zespołem, ale nie była to przewaga na tyle widoczna, nie mówiąc już o jakieś wielkiej dominacji, by nazwać grę Bayeru "bieganiem za piłką".
Zaprezentowali się nieźle, solidnie, ale na Chelsea trzeba było coś więcej. Chelsea wielkiej piłki w tym meczu nie zagrała.

Co do naszych szans to nie tyle kwestia, zaślepienia co realnego spojrzenia na formę obu zespołów.
Chelsea, gra słabo i przegrywa mecz za meczem. Atmosfera w klubie jest zła.
To nie tylko moja OPINIA, że MAMY REALNE SZANSE na awans. Na dzisiejszy dzień, jesteśmy zespołem lepiej poukładanym, zmotywowanym w wyższej formie i o wyższym morale. Nie mówiąc już o tym, że Boas to dla mnie trener rzucony na zbyt głęboką wodę. Za młody gość, żaden z niego autorytet dla utytułowanych graczy tak wielkiego klubu. Drugim Mourinho nie jest i wątpię by zbliżył się do jego poziomu.

BTW. Kibic powinien wierzyć, a nie pieprzyć głupoty w stylu "pewnie i tak przegramy i odpadniemy".
Oby takich jak najmniej.
94. Ever24.11.2011; 15:19
EverFuh, mógłbym zapytać jako kto pracujesz? Zwykła ludzka ciekawość...wiadomo, że nie każdy chce się tym dzielić, więc wybacz wścibskość ;)
95. takasetainic24.11.2011; 15:24
Staram się podejść do tego tak: Skoro jest to ostatni mecz grupowy, to chyba inna będzie presja na takowym meczu. Chelsea gra o wszystko, ale Valencia ma troszkę lepszą sytuację grupową. Napisałbym że plusem dla Chelsea, jest to, że gra u siebie. Wiadomo, że przegrywa. Do tego meczu podejdzie skonsolidowana i przy własnej publiczności. Więc jak można napisać, że ma tylko 50% szans?
I nie mam zamiaru kalkulować, jak Wy, że remis daje nam to etc. tylko czekam na mecz, w którym moim zdaniem faworyt jest znany.
96. Qnick198624.11.2011; 15:59
Qnick1986Presja może równie dobrze zaszkodzić.
Jakoś Chelsea ostatnio fakt grania u siebie niewiele pomaga. Stracić 5 bramek w derbach z ze znienawidzonym Arsenalem? Nie ma co, mocno się spięli. Z Liverpoolem też grali prestiżowe starcie i co? Lipa. Arsenal i Liverpool w tym sezonie niczym nie zachwycają. Solidne zespoły o wielkiej marce, ale do ogrania. Nie rób z nas Evertonu czy innych Fulhamów.
Nie bez powodu Chelsea spada w tabeli z tygodnia na tydzień. Kryzys po prostu.

Nie chce mi się z tobą więcej kłócić bo przecież wiesz lepiej, kto wygra ten mecz i już chyba powoli zaczynasz kalkulować na kogo możemy wpaść w LE. Ja wciąż wierzę i wydaje mi się, że nie jest to wiara bezpodstawna. Uważam (jak wiele innych osób), że mamy spore szanse na wyeliminowanie Londyńczyków.
97. matys539224.11.2011; 16:32
matys5392Czeka nas kolejny "final" :D
Przed nami ogromna szansa na wyeliminowanie wyżej notowanego zespołu.Ale przestrzegam przed nadmiernym optymizmem.Już zapomnieliście że Valencia nie wygrywa z "wielkimi" zespołami?!
Jeżeli zremisujemy i awansujemy dalej to w kolejnej fazie czeka nas przeprawa z "ogórkami" :P Mazy mi sie oczywiscie mecz z APOELEM :P Nie wierzę że byliby w stanie nas pokonać.
Jeżeli odpadniemy stajemy się z miejsca faworytami do wygrania Ligi Europejskiej.No chyba ze City tez odpadną z CL.
98. Venithil24.11.2011; 17:44
Dla wszystkich, którzy ominęli to wspaniałe widowisko, obie połowy do ściągnięcia

Przy obecnej formie Chelsea wszystko się może zdarzyć. W razie absolutnej tragedii oczekuję, że chociaż poszerzymy zestaw klubowych trofeów wygrywając LE. Ostatecznie nasza grupa jest jedną z grup śmierci, już chyba każdy urwał punkty każdemu, nawet Genk nie był takim chłopcem do bicia jak się spodziewano...

Amunt i oby kolejne bramki Soldado oznaczały powrót do formy z końca zeszłego sezonu.
99. Gran Hermano24.11.2011; 17:59
Gran HermanoNawet po takim meczu, naprawdę?

maestro@ - ostrzeżenie nr 1 - prowokacje
Qnick86 - ostrzeżenie nr 1 - "zniżenie się do poziomu"

...a kontynuowanie tematu skończy się banem.
100. Matito24.11.2011; 18:17
Haha Don Hermano zaczął działać :)
101. El_Duderino24.11.2011; 19:09
El_DuderinoValencia jest w lepszej sytuacji od Chelsea, ale tylko to pierwszego gwizdka na Stamford.
Wraz z pierwszą sekundą meczu The Blues będą nas wyprzedzać w wirtualnej tabeli. To my musimy strzelić bramkę, Chelsea wystarczy 0:0.
102. los ches24.11.2011; 20:26
los chesNie ma co rozmyślać.
Trzeba wygrać a nie myśleć o bilansach punktowych i bramkowych.
Trzeba pokazać , że jesteśmy trzecią siła ligi w pełni słowa tego znaczeniu.
Z Barceloną prawie wygraliśmy,z Realem blisko remis. W końcu trzeba zgarnąć 3pkt z kimś mocnym i w mega ważnym meczu.

Teraz jest najlepszy na to czas.
103. Groove24.11.2011; 20:48
Jeśli nie teraz, to kiedy... do boju chłopaki! Amunt
104. Venithil24.11.2011; 20:55
Zastanawiam się, jak powinniśmy grać kiedy wróci Banega.

Tino pokazuje dość regularnie że w formie jest dobrej, poza tym jego obecność pomoże nam przy stałych fragmentach.

Z drugiej strony po prostu musiałby okupywać pozycję Jonasa bo środek pola Tino-Banega jest zbyt ofensywny.

Feghouli jest z przodu najmniej doświadczony i często główną jego produkcją są niezłe, ale przerywane dryblingi, więc proponuję twór z Jonasem na lewym skrzydle, wspominał, że nie przeszkadza mu gra tam.

A zatem

Gualves
Miguel-Rami-Ruiz-Alba
Topal-Banega
Pablo(Hernandez/Piatti)-Tino-Jonas
Soldado

Na razie lepsze rozwiązanie nie przychodzi mi do głowy. Dwójka Alba-Mathieu na skrzydle jest bardzo dobra, ale oklepana do bólu i jeśli jeden zarobi za dużo kartek, a drugiego kontuzjują, to zostajemy w czarnej...czeluści.
105. Ever24.11.2011; 21:05
EverSkład jest szeroki, będzie sporo rotacji, więc trzeba się cieszyć, że póki co mamy takie bogactwo w składzie! Tino nie nadaje się na mediapunte, o wiele lepiej idzie mu gra w środku pola, tym bardziej biorąc pod uwagę jego strzał z dystansu oraz przerzuty i długie podania.
106. Venithil24.11.2011; 21:18
Ludzie oglądający ligę francuską twierdzili, że w poprzednim klubie Tino sporo występował jako ofensywny pomocnik.

Może jego charakterystyka bezpośrednio nie pasuje do tej pozycji, ale wszyscy wiemy, jak reagujemy na wieść o Unaiowej wersji 4-3-3.

Jak wspominałem zaś Tino ma naprawdę jeden atut niezwykle ważny - stałe fragmenty. Najlepiej z naszych wykonuje wolne (zaryzykuję stwierdzenie, że jest wśród najlepszych ligi), i bardzo dobrze bije rzuty rożne.

Ever niestety tego nie umie ale w obliczu rywalizacji Tino-Ever na chwilę obecną Banega jest zbyt dobry, żeby go sadzać częściej niż b. okazyjnie w ramach rotacji.
107. RokiVCF24.11.2011; 22:47
RokiVCFSUPER MECZ :D rzadko komentuje newsy ale wszystkie czytam i kibicuje VCF nad życie jednak jednego nie rozumiem czemu właśnie jak się utrzymuje taki wynik typu 4-0 nie wpuści tego biednego paco do gry unai przecież temu młodemu trzeba dać w końcu szanse ja w nim widzę drugiego ville a może w przyszłości po prostu cracka paco :D pozdro dla wszystkich fanów i mam nadzieje ze chelsea zagra dobry mecz przeciw nam na tyle żeby nie dac nam rady ale być gotowym na ligę europejską :D:D
AMUNT VALENCIA
108. RokiVCF24.11.2011; 22:55
RokiVCFa czy w przypadku naszego remisu i przegranej leverkusen to wlasnie my i chelsea nie wyjdziemy ?
109. Kurczak24.11.2011; 23:00
KurczakNie wziął Paco, bo męczyliśmy się w Belgii z nimi, więc wolał nie ryzykować, przecież gość ma nóż na gardle.
110. Venithil24.11.2011; 23:27
RokiVCF - tak, przegrana Leverkusen i remis w Londynie (jakikolwiek) promuje Valencię i Anglików.

Przy innym wyniku Niemców potrzebny nam jest bramkowy remis lub zwycięstwo do awansu.
111. Qnick198625.11.2011; 00:10
Qnick1986Venithil & Roki

Nie. Przy porażce Leverkusen i naszym jakimkolwiek remisie z Chelsea jest tworzona mini tabela 3 drużyn (3 raz to chyba piszę;p).

Wtedy Leverkusen ma 6 pkt (zwycięstwo z nami i Chelsea + 2 porażki)
My i Chelsea po 5 pkt (po jednej wygranej z Bayerem i 2 remisy między sobą)
Tyle, że mamy lepszy bilans bramek niż Chelsea.

Tak więc przy remisie z Chelsea i porażce Bayeru wychodzimy My i Bayer (to jedyny przypadek gdy urządza nas nawet remis 0:0)
112. VdV2325.11.2011; 10:08
VdV23Wygramy na Stamford...Chelsea jest słaba:)
113. Ever25.11.2011; 13:56
EverNajlepsze jest to, że Emery zdołał zmotywować zawodników do tak świetnej gry. Unai mówił, że od początku chcieli wygrać jak największą ilością bramek, bo to ma kluczowe znaczenie i udało się. Gdybyśmy wygrali 5-0 lub niżej to wtedy w wypadku remisu awansowałaby Chelsea. A teraz to my jesteśmy w komfortowej sytuacji, przynajmniej tak można to ująć...