sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

OFICJALNIE: Canales wypożyczony na dwa sezony

Zdzisław Lewicki, 04.08.2011; 23:38

Następne wzmocnienie linii pomocy

Sergio Canales przeniesie się do klubu z Estadio Mestalla – poinformowały serwisy internetowe Valencii oraz Realu Madryt. 20-letni pomocnik ma zostać wypożyczony na dwa sezony, po zakończeniu każdego z nich włodarze „Nietoperzy” będą mogli kupić zawodnika za 12 milionów euro.

„Superdeporte” dodaje ponadto, że nowy klub Canalesa pokryje całość jego zarobków, a także zapłaci milion euro za samo wypożyczenie.

Sergio prawdopodobnie nie będzie mógł występować w meczach z Realem Madryt.

Jeśli klub skorzysta z możliwości pierwokupu, „Królewscy” będą mogli odkupić pomocnika, chociaż za wyższą kwotę (według różnych źródeł, za 15-18 milionów).

Sergio Canales przebywa w Kolumbii, gdzie wraz z reprezentacją kraju walczy o tryumf w mistrzostwach świata U-20.

VCF Video: [MŚ U-20] Canales vs. Ekwador

Kategoria: Transfery | ValenciaCF.com skomentuj Skomentuj (25)

KOMENTARZE

1. Mauser04.08.2011; 21:51
Canales oficjalnie wypozyczony do nas na 2 sezony z opcja wykupu.
Ja sie pytam gdzie sa obroncy.
2. szelos04.08.2011; 22:08
szelosPopieram przedmówce potrzeba nam obrońców i to koniecznie(przynajmniej środkowego).Z obroną Rami,Costa,Dealbert i Topal(według ostatnich doniesień)to możemy walczyć o środek tabeli nie wliczając kontuzji któregoś z dwójki Rami-Costa.Jeśli zarząd nie ma kasy to po jaką cholerę kupowaliśmy Parejo skoro nam potrzeba obrońców,a w pomocy mamy kilku dobrych grajków.Niestety w ogóle nie rozumiem decyzji Braulio i spółki...
3. maciek04.08.2011; 22:19
maciekCanales w Valencii... pytam po co?!?!? Gdyby Mata odszedl to i owszem ale tak? Po to zeby tak jak w Realu siedział na ławie?

Canales, Parejo...a gdzie Mangala, Botia czy chociazby Ramis? Nie wierze ze zadnego z nich nie da sie kupic nawet za dosc sporą sumę (bo dosyc spora byla przewidywana na kupno srodkowego obrońcy...)

Zakupy w ofensywie są świetne no ale na Boga nic nie osiągniemy bez klasowych obrońców. Rami zakontraktowany dawno temu a pozniej juz jedno wielkie zero... Nawet Stankieviciusa sie pozbylismy który byl solidnym obrońcą a następcy brak.

Bez wzmocnien w obronie wróże nam maksimum 3 - 4 miejsce w lidze i to przy założeniu ze reszta kandydatów do miejsc 3 - 4 bedzie gubiła tyle punktów co sezon temu. A w LM wyjscie z grupy i niewiele więcej.

Dla przykładu Sevilla, jezeli mnie pamięc nie myli, potrafiła zakontraktowac bardzo dobrego obrońce Spahica za niewielką sumę (chyba 2 mln euro). Fakt, ze wiekowy, ale jeszcze ze 2 sezony u nich pogra... czemu my tak nie mozemy?!!?
4. Venithil04.08.2011; 22:36
Widać, że do teraz nie rozumiecie koncepcji Emery'ego i nie doceniacie jego zdolności. Potrzebni gracze defensywni? Przerobi się kogoś! Topal i Bernat na stoperów, Aduriz defensywny pomocnik, Alba już jest na lewą przerobiony to może kogoś dokupią. Parejo parę meczy w życiu zagrał na prawej pomocy, więc spokojnie się połapie na prawej obronie!

Git majonez, po co panikujecie?

Jednak zgodzę się z tym Canalesem, i to zupełnie na serio. Po co "następca Maty", nawet "na wszelki wypadek", skoro w klubie są już Jonas, Bernat, Alba, Piatti, Pablo, i diabli wiedzą kogo jeszcze można dać na tę lewą flankę ew. mediapunta.
5. los ches04.08.2011; 23:21
los chesNie marudzić, nie panikować i nie ironizować.
Gdyby mogli kupić obrońce to już byłby u nas.

Z Canalesem była okazja i Valencia ją wykorzystała.
Obiecujący zawodnik, który może stać się tak dobry jak Juan, który pewnie kiedyś odejdzie od nas.

To ,ze jego wypożyczyli to nie znaczy, że zaniedbali kupno obrońcy i przestali się tym interesować na czas negocjacji z Realem.

Trochę wiary w klub, trenera i Llorente.
Valencia przestała kupować zawodników na jeden sezon. Czy tego nie widzicie?
Myślą daleko w przyszłość. Jak już sprzedamy tych najbardziej wartościowych to już nie bedzie wiecej takich tranzakcji. A skoro nie bedziemy sprzedawać to także i kupować.
Bo za co?? A dług trzeba spłacać.
A taki Canales, Parejo bedą jak znalazł bo w nich trzeba upatrywać przyszłość klubu.
Bo w niby w kim?
W Banedze? Bez żartów.
6. Adrian_VcF04.08.2011; 23:22
Adrian_VcFWie ktos jak to dokladnie jest z tym Canalesem? Jesli Valencia wplaci 12 mln euro to nikt go nam juz nie odbierze ??
7. DavidVilla9504.08.2011; 23:32
DavidVilla95Real w ciągu dwóch sezonów ma prawo go odkupić za 15MLN €.
8. Venithil04.08.2011; 23:44
Na zdjęciu męczą Isco.

"Buahahaha, Alarcon, my gramy w normalnych klubach, a ty w jakiejś arabskiej Maladze"

los ches - ja ironizuję? Nie no, teraz to mnie to ubodło. Zraniłeś moje uczucia, zraniłeś wręcz na wskroś :D
9. Dzidek04.08.2011; 23:47
DzidekNajwyraźniej ktoś wyszedł z założenia, że trafiła się okazja i trzeba z niej skorzystać. Szkoda tylko, że w tej linii to jest aż przesyt, a wciąż nie ma obiecanego stopera numer dwa.
10. SteveStiffler05.08.2011; 00:45
SteveStifflerDobry transfer! Będzie z niego pociecha!
11. Fuh05.08.2011; 00:45
FuhCanales na zdjeciu dziekuje frajerowi ze zwolnil mu miejsce, he he he.
Tak szczerze mowiac, to nam w ogole nie potrzebny. Za Parejo + Canales mielibysmy baaaaardzo dobrego stopera. Zrozumialbym nawet jakby kupili Hugo Mallo na prawa obrone za 6 baniek, ale Parejo i Canales? ZART! Pilkarz w ogole nie potrzebny, na dodatek wypozyczenie, na dodatek nawet jak go kupimy, to Real od nas go odkupi. Pensje musimy placic i wyjdzie na to, ze chlopak posiedz sobie na lawce, a my tylko na nim stracimy. Na kazdej pozycji w ofensywie moze grac 3-4 pilkarzy, to przesada, jesli porownamy to z obrona, gdzie po kontuzji jednego zawodnika jestesmy gleboko w dupie. Debilny pomysl i debilny transfer. Chyba Llorente chcial zrobic na zlosc ISCO, bo inaczej nie potrafie tego wytlumaczyc.
12. woker18205.08.2011; 00:51
woker182Marudzicie. To co przychodzi wiemy. Ale za kogo są oferty, kto może odejść - tego już nie wiemy. Pewności nie mamy że nie odejdzie Mata, Pablo, Banega lub kto inny... A Ci zawodnicy (Parejo, Canales) jak juz ktos wczesniej wspomnial są niezwykle utalentowani i mogą stanowić o sile VCF w przyszłości.

Do ironizujących - Alba na obronie gra bardzo dobrze, a Topal w Galatasaray także grał na obronie z bardzo dobrymi skutkami, więc takie żarty radziłbym odstawić na bok, chyba że chce się uchodzić za ignoranta. To Koeman wystawiał Joaquina na napadzie. Emeremu aż tak głupie pomysły przychodzą całe szczęście rzadziej.

I nie zgadzam się że z taką obroną nigdzie nie zajdziemy. Rami i Costa zapowiadają się na bardzo dobry duet, Topal także jest dobry w defensywie, teraz najwiekszym wzmocnieniem obrony bylo by pozbycie sie Angela... I dokoptowanie 2 obroncow, nie koniecznie jakiejs wielkiej klasy, ale po tych zaskoczeniach (Piatti, Canales, Parejo) możemy liczyć, że władze po raz kolejny postarają się o kogoś ciekawego;)
13. pedro905.08.2011; 10:17
Całkowicie zgadzam się z los ches. To była okazja i świetnie się stało, że została wykorzystana. Zresztą VCF interesowała się Canalesem od dawna. Tym niemniej transakcja z Canalesem przedstawiana jako symbol pojednania i końca wojny z Realem (Llorente i Florentino mają ze sobą b.dobre relacje)może okazać się przyczynkiem do nowej wojenki. Wyobraźmy sobie, że VCF wykupuje Canalesa za 12 mln, Canales świetnie się rozwija, staje się podstawowym ogniwem, a tu Real korzysta ze swojego prawa i odkupuje go za 15 mln - jeśli jest dla niego miejsce w drużynie gwiazd - zostaje, jeśli nie Real odsprzedaje go za, powiedzmy 25-30 mln.
Już teraz to żałosne madridismo jest poirytowane faktem, że Canales został wypożyczony właśnie do nas.
Co do obrony. Problem ze środkiem obrony z opcją Topala można uznać za rozwiązany, zostaje jednak zgryz z prawą obroną, bo Miguel i Bruno odstają poziomem od innych.
14. Adrian_VcF05.08.2011; 11:20
Adrian_VcFA ja myśle ze to zła opcja , przez 2 lata wyszkolimy Realowi pilkarza, jesli Canalesowi u nas sie uda to nie mam watpliwosci ze Real wydajac tylko 3 MLN EURO go odzyska. Mało tego jestem pewny ze tak bedzie. Dla nich to grosze. Zadnych 15 Mln Real nie wyda, tylko najpierw to my zaplacimy 12 a madryt pozniej do tych 12 otrzymanych od nas dolozy 3 i Canales jest ich ... Beznadziejna decyzja wladz Valencii . Niestety,
15. Nevan05.08.2011; 11:30
NevanCała nadzieja w Canalesie. Może uzna, że w Valencii będzie mu lepiej i wypnie się na Real... :]
16. pedro905.08.2011; 12:00
Podobno "krulewskim" się nie odmawia?

Florentino to cwany lis. Istotnie wyszkolimy im piłkarza i praktycznie za 3 mln może mieć wschodzącą gwiazdę. Nie zapomnijmy jednak, że my przez te 2 lata będziemy korzystać z talentu Canalesa. Ten układ z Realem jest jak znane powiedzenie: "złapał kozak tatarzyna, a tatarzyn za łeb trzyma". Ale jeśli nawet Real odkupi od nas Canalesa za te 15 mln, będziemy 3 mln do przodu, niestety bez Sergio. Niestety nie ma siły, żeby zatrzymać Canalesa i nie wejść z Realem w kolejny układ. Zawsze silniejszy dyktuje warunki.
17. songoten12305.08.2011; 12:11
Niewiem jaki canales ma kontrakt w realu ale jeśli go wykupimy po 2 latach to do tych 12 mln trzeba dodać pensje za 2 lata i milion za samo wypożyczenie więc może to wynieść ponad 15 mln które real ma niby nam zapłacić jeśli będą chcieli jego powrotu. Więc wykupienie go będzie beznadziejnym posunięciem chyba że real niebędzie go chciał.
18. Nevan05.08.2011; 12:45
Nevan@Songoten

...chyba, że Real nie będzie go chciał.

Wątpię. Canales musiałby grać piach. A jeśli Canales grałby piach, toby go Valencia nie kupiła. I tak w kółko.

19. Mistic05.08.2011; 12:52
MisticWedług mnie każdy układ z realem (gdzie zawarte jest prawo pierwokupu) jest frajerstwem i niczym więcej. Ok - Canales jest utalentowany i niezły, ale co nam po tym ? teraz nie będzie grał - przynajmniej ja dla niego miejsca nie widzę . Nawet jeśli to wyłożymy realowi na tacy wyszkolonego, ogranego i ukształtowanego zawodnika, a oni finansowo tego nawet nie poczują . Nie dajmy się dymać bogatszym ...
20. Algir05.08.2011; 12:59
Przez dwa lata mogą zmienić się przepisy FIFA (Platini chce ograniczenia wydatków (transfery<=dochód klubu)) - nie ma co na zapas narzekać na war. umowy.
21. Venithil05.08.2011; 15:45
Woker 182 - Alba na obronie gra poprawnie, a nie bardzo dobrze.

Topala na stoperze zrozumiem, ale to nie jest jednorazowa sytuacja. Był już Moya jako środkowy pomocnik, Pablo jako napastnik i boczny obrońca, Manuel Fernandes jako środkowy obrońca, to samo Del Horno. To nie jest jednorazowy twór, Mister mógłby magisterkę pisać z wystawiania zawodników na niekonwencjonalnych pozycjach i przekładania pomocników do obrony.
22. lisovski05.08.2011; 15:49
lisovskiReal przez dwa lata(ok. trzy okienka transferowe) kupi na pozycje Canalesa co najmniej trzech zawodników.Ściągną Neymara i jeszcze bóg wie kogo.Będą kupować nawet jeśli Canales będzie grał wyśmienicie(bo to przecież Real).Już teraz mają grubo w ataku a za dwa lata sytuacja jego powrotu wcale nie będzie jasna.
23. caldinho05.08.2011; 16:18
caldinhoKijowe warunki i tyle.
24. los ches05.08.2011; 16:50
los chesA jak Mata był jeszcze Realowy. Wiadomo było dobrze o jego talencie i wielkich umięjętnościach ale i tak na nim sie wypieli.

Po co Realowi wychowanek, dobry wychowanek jak mogą sobie kupić za 50mln euro sprawdzonego piłkarza.
25. lisovski05.08.2011; 17:01
lisovskiOtóż to!
Na dzisiaj klub wydaje na pensje dla zawodnika,12 ml(Real kiedyś musi się pozbyć nadbagażu może Llorente jeszcze coś by utargował) to odległa przyszłość jeżeli nawet to za dobrego zawodnika a jak nie wypali to won.Głupi by nie skorzystał.