sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Przeprowadzka Demichelisa?

Zdzisław Lewicki, 12.11.2010; 13:32

Dojdzie do wzmocnienia obrony?

Obrońca reprezentacji Argentyny i Bayernu Monachium stał się rezerwowym w zespole mistrza Niemiec - miejsce w podstawowej jedenastce zajmują Daniel van Buyten i Holger Badstüber. 29-latek nie zamierza dłużej czekać na powrót do pierwszego składu. W środę pojawił się w Walencji.

Hiszpańscy reporterzy przyłapali Martína Demichelisa, gdy ten wychodził wraz z rodziną z hotelu "Las Arenas". Celem wizyty było spotkanie z przyjaciółmi, jednak powszechnie wiadomo, że piłkarz pasuje do profilu piłkarza poszukiwanego przez sterników Valencii.

Demichelis już latem był przymierzany m. in. do Sevilli i Chelsea, ale postanowił zostać i powalczyć z van Buytenem i Badstüberem. Z perspektywy czasu wiemy, że nadal nie potrafi znaleźć uznania w oczach Louisa van Gaala.

Jeśli moja sytuacja nadal będzie tak wyglądać, lepiej zarówno dla mnie jak i Bayernu będzie, gdy znajdziemy wspólne rozwiązanie. Być może to mój ostatni mecz… Nie zadowala mnie siedzenie na ławce, nie mogę czekać ośmiu lat na następną kontuzję kolegi lub jakiś słabszy występ - powiedział Martín po spotkaniu 10. kolejki z SC Freiburg, wygranym przez klub z Bawarii 4:2 (gol na 1:0 był autorstwa Demichelisa).

Były zawodnik River Plate 28-krotnie występował w kadrze Albicelestes. W Bayernie rozegrał 172 meczów w lidze, 42 w Lidze Mistrzów i 10 w Pucharze UEFA.

Kategoria: Transfery | Superdeporte | Nicesport.pl skomentuj Skomentuj (30)

KOMENTARZE

1. Mistic12.11.2010; 13:49
MisticOby nie. Oglądając mecze Bayernu właśnie on z van Buytenem siali największy chaos pod własną bramką . Nasi obrońcy nie są wybitni, ale Demichelis na pewno nie jest od nich lepszy.
2. Alba12.11.2010; 14:01
AlbaNajlepszy obrońca zeszłorocznej edycji LM. Dawaj do Valencii !
3. hubson9112.11.2010; 14:03
A mi sie wydaje, że to całkiem dobry wybór o ile nie bedzie kosztował fortune. Napewno jest lepszy od Van Buytena(nie wiem dlaczego nie gra za niego) i od naszych obrońców. Brać i tyle.
4. Gejlon12.11.2010; 14:03
Może kogoś młodszego?
5. Jacek12.11.2010; 14:09
JacekZgadzam się po części z Mistic. Chociaż weług mnie, jeżeli nasi obrońcy mają lepszy dzień to grają solidniej niż ostatnio beznadziejny Demichelis. Także dziękujemy Martin, może się pan tu więcej nie pojawiać ;)

@Gejlon
Taa, każdy chce młodszego. Tyle, że naszym zależy na tym, żeby wydać jak najmniej kasy.

6. szelos12.11.2010; 14:43
szelosW poprzednim sezonie dosyc dokładnie przyglądałem się Bundeslidze i Bayernowi w LM.Wnioski są proste:Demichelis jest słaby, w parze z Van Buytenem tworzyli najsłabsza formacje zespołu,a szczególnie było to widoczne w LM, gdzie Bayern tracił dużo bramek.Na krajowym podwórku było trochę lepiej,ale porównując poziom Bundesligi do Primery można stwierdzic,że Argentyńczyk nie byłby dla nas żadnym wzmocnieniem,a wręcz przeciwnie-osłabieniem.Co nie zmienia faktu,że potrzebujemy solidnego obrońcy i napastnika bo na Adurizie i Soldado całego sezonu nie pociągniemy.
7. Venithil12.11.2010; 15:39
Kupno Demichelisa byłoby ryzykowne, jego obecność na Mundialu to jedna z największych pomyłek El Diego a umiejętnościami wcale jakoś specjalnie nie odbija od poziomu naszych obrońców. W zasadzie to sam nie wiem, co myśleć o takim transferze. Obrona szwankuje, to prawda, ale mniej niż w poprzednim sezonie chyba że Mathieu akurat ma ochotę zagrać jak jeździec bez głowy.
8. LSW12.11.2010; 16:24
LSWWydaje mi się, że byłoby podobnie jak z Helguerą, czyli zawodnik załapałby się na dobry kontrakt, grałby słabo, szykował się do emerytury i co miesiąc podliczał saldo na koncie.
Marchena jest tylko rok starszy i pewnie zarabiał niewiele więcej niż chciałby Argentyńczyk a jest dużo lepszym obrońcą.

Dobrze byłoby pozyskać obrońcę, ale na poziomie. Będziemy płacić pensje Stankieviciusowi, Dealbertowi, Maduro, Coście, Navarro i Demichelisowi i nie bedziemy mieć tak naprawdę żadnego dobrego stopera. Zamiast płacić pensję Demichelisowi lepiej pozbyć się Dealberta i będzie na kotrakt dla solidnego hiszpańskiego obrońcy ogranego już w lidze. Lepszy jeden solidny zawodnik niż dwóch słabych.
9. MaTtaj01012.11.2010; 17:07
Mam pytanie: co sadzicie o Ibrahimie Afellayu? Za niedlugo konczy mu sie kontrakt, a podobno Valencia jest jedna z druzyn, ktora sie nim interesuje. Podobno tranfer mialby wynosic ok.2-4 mlnow euro, wiec jak dla mnie to smieszna kwota jak za tak swietnego gracza. Ciekawe tylko ile mialby zarabiac :P
10. Kanius12.11.2010; 17:30
KaniusDealbert to akurat zarabia najmniej z tych wymienionych, bo przyszedł do roszady składu. Ja bym pozbył się Navarro, Maduro, bo to oni głównie kasują pensję, a pomimo, że mają lepszy sezon to nigdy nie będą solidnymi obrońcami na miano zespołu walczącego o LM, choć Emery prędzej by dał się pokroić niż pozwolił, że Davida sprzedali. Środek obrony nie licząc przebłysków jest fatalny i jeździ go team z ponadprzeciętną ofensywą. Porządny stoper ( bo o dwóch nawet nie śmiem wspomnieć) jest konieczny od zaraz.

Odnośnie Demichelisa. Przyznaję, że nie widziałem go ostatnio w akcji, więc nie oceniam. Biorąc ogółem historię jest na pewno lepszy od Dealberta,Navarro czy Maduro, ale skoro tylu z was tak go ocenia to macie rację.

A tak jeszcze a propos by rozruszać dyskusję ? Kogo byście chcieli aby dołączył do nas na środek obrony. Mi się nasuwają dwie opcje: pierwszą jest oczywiście Garay, który w tym sezonie nie zagrał w lidze ani jednego meczu, chłop się aby marnuje. Niby trzymają go na przyszłe lata, ale zapewne sobie jeszcze trochę poczeka, więc dla niego było by lepiej regularnie grać. Druga opcja: Cata Diaz - najpewniejszy punkt Getafe i takiego przywódcy nam brakuje (mógłby przypomnieć dawnego Ayalę).
11. Kristobal12.11.2010; 17:59
KristobalCata Diaz w ostatnim meczu z Barceloną zaprezentował swoją "solidność"... http://www.youtube.com/watch?v=X7tPQjftMqc

Co do Demichelisa, to też nie jestem zwolennikiem tego transferu: za stary i za słaby, jak na pieniądze które musiałaby na niego Valencia wyłożyć i potem mu płacić.
12. benji12.11.2010; 18:33
benjiHenrique Adriano Buss - zakontraktowany w Barcelonie Brazylijczyk nie cały czas nie może zyskać uznania w oczach Guardioli, za co musi pokutować banicją w formie wypożyczenia do innych klubów. Opcja bardzo dobra, trochę funduszy trzeba byłoby wysupłać, aczkolwiek jest za co. Kolo jest jeszcze młody, już ma nieco doświadczenia i prezentuje się bardzo przyzwoicie. Według mnie idealny stoper na lata.
13. marcin_mmw12.11.2010; 20:20
Zamiast Demichelisa, który grzeje ławę i jest w słabszej dyspozycji, chętniej widziałbym Chilijczyka Garego Medela z Boca Juniors czy Paragwajczyka Antolina Alcaraza z Wigan. Nie podejrzewam, żeby kosztowali fortunę, a ich skuteczna gra i wielkie serce naprawdę może się podobać. To tylko moja wizja, jak będzie, zobaczymy :)
14. pedro912.11.2010; 20:29
Cata Diaz ma osobowosc przywodcy, ale na pewno nie druzyny pilkarskiej. Umiejetnosci za malo.
15. scoorpiczek12.11.2010; 20:31
scoorpiczekBłagam was tylko nie to oglądałem go w LM i jeśli rzeczywiście tylko tyle może z siebie wykrzesać to osłabi tylko skład ... czemu nie sprzedamy np Navarro Dealbert i nie kupimy jednego jakiegoś porządnego obrońcę tylko nazbieramy masę słabych grajków którzy będą ciągnąć kasę i kija będą grać ;/ ?
16. caldinho12.11.2010; 20:43
caldinhoJa tam jestem za Mauricio Victorino, na Mundialu pewny i tylko jedna żółta kartka z Francją. Nie pogardziłbym Arboledą.
17. Venithil12.11.2010; 20:44
Jeśli myśleć przyszłościowo, to Garay z Realu i Henrique z Barcy powinni jakoś się prezentować wkrótce. W końcu zamiast wystawiać Henrique wolą dawać w meczach w których nie grają podstawowi stoperzy graczy z Cantery, a Garay jest w Realu stoperem numer diabli wiedzą ile, bo niejednokrotnie prędzej Ramos zagra na CB niż Ezequiel. Oczywiście ta para by trochę kosztowała, zwłaszcza Argentyńczyk. Chociaż, jego możnaby wypożyczyć, nie sądzę, żeby Mourinho robił jakąś aferę z tego. W dodatku obaj coś już liznęli tego hiszpańskiego football'u i powinni się u nas sprawdzić.

Jeśli chodzi o zupełnie teraźniejsze transfery, to będzie ciężko kogoś wygarnąć.

Co do Affelaya - ja byłbym za sprowadzeniem go, ale tylko w wypadku sprzedaży Maty/Pablo i/lub Choriego. Affelay to taka podkręcona wersja Jurado, do różnych pozycji się dostosuje, ale jeśli mamy mieć kolejnego zawodnika którego główną funkcją jest blokowanie Isco drogi do pierwszego składu to ja podziękuję.
18. GTgosu12.11.2010; 22:26
GTgosuZ moich FM doświadczeń obrońców, jedynym słusznym wyborem było by zakupienie Federico Fazio z Sevilli, koleś ma pojęcie o grze w tej formacji ewentualnie można by poszukać kogoś w lidze angielskiej tam zawsze grają pro Defenderzy
19. Kanius12.11.2010; 23:30
Kanius@Benji - W pełni popieram kandydaturę Henrique, zapomniałem o nim napisać, ale niejednokrotnie wcześniej wspominałem. Taki Garay tyle, że w Realu. Siedzi grzeje ławę i go sponiewierają po wypożyczeniach ( różnica jest taka, że Argentyńczyk jednak czasami pogrywał w zeszłym sezonie, a Henrique jeśli się nie mylę był wypożyczony). Wystarczy trochę ruszyć główką, ale Emery jakoś nie ma planów na dobrych stoperów.
20. Gefer13.11.2010; 11:46
GeferA wg mnie to świetne posunięcie. Największą pomyłką jest Van Buyten, a dla fanów Bayernu, którzy przede wszystkim domagają się miejsca dla Martina, byłaby to duża strata. Van Gaal woli stawiać nawet na Tymoschuka na stopera, także ewidentnie chodzi tylko i wyłącznie o waśnie pomiędzy Martinem a trenerem. Świetny interes, piłkarz doświadczony w idealnym wieku dla obrońcy, poza tym rozzłoszczony sytuacją obecną, dlatego będzie chciał udowodnić że miejsce w kadrze Bayernu jak i Argentyny mu się należy.
21. El_Duderino13.11.2010; 13:38
El_DuderinoJeśli kogoś z Bundesligi brać to Naldo z Werderu. Tylko czy nas stać i czy ktoś inny nas by nie wyprzedził.
22. Sopel13.11.2010; 14:32
Wg mnie dobrym pomysłem byłoby ściągnięcie z powrotem Albiola. Cały czas grzeje ławe w Realu i raczej nie ma szans na grę póki co bo przecież pewniakami są Pepe i Carvalho.
23. hubson9113.11.2010; 14:42
Naldo to troche za wysokie progi. A Albiola w sumie możnaby wypożyczyć, Real może sie zgodzi, żeby nie stracił na wartości. Tylko pytanie czy bedą chcieli wzmacniac rywala?
24. ruben12313.11.2010; 15:16
Super!

Demichelis - czyli jeden z najgorszych obroncow jakich w zyciu widzialem , absolutne posmiewisko(jeden z niewielu gorszych od Alexisa) przymierzany do Valencii!

Boze mam nadzieje ze do tego transferu nie dojdzie!
25. konkol1213.11.2010; 15:42
David Trezeguet tez niby niewypał identyczne wpisy pod newsem a nam barcy i realowi bramke strzelił :D haha Dobry zakup ten obronca mimo ze moze ma słabsza formę (aktualnie) Brac jak tani :)
26. KilyVCF13.11.2010; 17:31
KilyVCFDemichelis jest słaby, Van Buyten jeszcze gorszy :) więc radujmy się że interesują się tym lepszym heh.

Moim zdaniem Braulio zaczyna się interesować dziadami i Gomez miał lepsze rozeznanie.
Oczywiście niektóre nabytki to wyraźne prośby Unaia na które sekretariat się zgodził
(Aduriz, Bruno, Soldado - jak widać jedne udane inne wręcz przeciwnie).

Co do stopera to od któregoś tam już meczu mundialu jestem zwolennikiem Victorino (zresztą nie tylko ja, hiszpańscy fani VCF często też).
Jeśli miałbym sprzedać z któregoś z naszych - to by padło na Navarro - co za kadencji Unaia jest niemożliwe
27. marcin_mmw13.11.2010; 22:59
Gdybym miał coś w tej sprawie do powiedzenia, wybierałbym pomiędzy Garym Medelem, Antolinem Alcarazem, Mauricio Victorino, Ezequiel Garay, Nico Pareja, Matias Cahais.
28. vcf forever14.11.2010; 18:48
vcf foreverFajnie by było jak by do nas dołączył ,słyszałem że Enzo Maresca będzie od sierpnia wolnym zawodnikiem powiniśmy go ściągnąć bo przecież jest za darmo
29. Vicek15.11.2010; 00:44
Marescą interesuje się już Inter a przy naszym stanie finansowym Inter ma więcej do zaproponowania finansowo jak i sportowo. Ale sprowadzenie Demichelisa to nie jest zły pomysł. Jego gra przypomina mi Puyola (oczywiście nie dosłownie) wolny ale masywny , dobrze kryje , wie jak sie ustawić na boisku itd. W końcu gra w pierwszym składzie Argentyny to już cos znaczy. Niemam pojęcia dlaczego go krytykujecie , sugerujecie sie tylko kilkoma meczami które mu nie wyszły a występy gdzie był najlepszy na boisku dajecie w niepamięć.
30. skarpetek18.11.2010; 14:25
skarpetekKogo wziąć, tu lista jest długa i w większej części dobrożyczeniowa. Natomiast kogo nie brać, nie mam wątpliwości, żeby nie brać Demichelisa. Miał dobre momenty, ale dość dawno. Ostatni sezon i mundial to dramat. Nie życzę mu źle, byle nie w Valencia C.F.