sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Oficjalnie: Silva w Manchesterze City

Ulesław, 30.06.2010; 12:45

Kolejna gwiazda opuszcza Valencię

Valencia doszła do porozumienia z Manchesterem City w sprawie transferu Davida Silvy - głosi specjalny komunikat oficjalnej strony klubu. Transfer zostanie zrealizowany, gdy Silva pomyślnie przejdzie testy medyczne w nowym zespole, po powrocie z mundialu w RPA.

Klub życzy piłkarzowi wszystkiego dobrego na nowym etapie jego kariery i pragnie podkreślić wspaniałe zachowanie, jakim Silva zawsze wyróżniał się w Valencii.

Nie jest znana ostateczna kwota transferu. Dziennik Superdeporte wspomina o 30M €, według Las Provincias Valencia zainkasuje 33M €. Silva podpisze 4-letni kontrakt.

El Mago przybył do Valencii w wieku 14 lat. Rozegrał cztery sezony w pierwszym składzie. Sam Silva tak wypowiedział się na temat transferu: To jest sytuacja szczególna, ponieważ zostawiam za sobą klub mojego życia, gdzie dorastałem jako osoba i jako piłkarz, ale także przyłączam się do dużego projektu Premier League, jakim jest Manchester City. Nie mam nic poza słowami wdzięczności dla Valencii, moich kompanów, moich trenerów i kibiców, którzy tyle mi dali i których zamierzam pożegnać w najbliższym czasie. Amunt Valencia!

Kategoria: Transfery | valenciacf.es | Superdeporte skomentuj Skomentuj (86)

KOMENTARZE

1. pedro930.06.2010; 12:57
Nie da się odwrócić biegu zdarzeń. Coraz bardziej zaczynam załować, że tak szybko wyfrunął od nas. W takich momentach zapomina się o gorszych meczach, a pamięta się o wielkiej klasie Silvy. Szkoda.
W komunikacie nie ma mowy o wysokości transferu. Czyżby nie było się czym chwalić?
2. Lolek30.06.2010; 12:57
LolekJest kasa- jest Valencia.

Pozostaje podziękować Davidowi za grę w VCF przez ostatnie kilka lat. No, i jak to się mówi... połamania nóg w Manchesterze ;]
3. Nites30.06.2010; 13:00
NitesPromocja trwa!
4. Vanisz30.06.2010; 13:04
VaniszW końcu już koniec tej szopki, sprzedaliśmy dwa największe ogniwa drużyny, na których zarobiliśmy 75 M ojro. Nie sądzę, żeby ktoś jeszcze odszedł, chyba że jakieś chwasty typu Maduro, Viana, Nacho, itd. Dzięki David za te wszystkie lata, powodzenia w City, chociaż po wczorajszym widoku podczas meczu Hiszpanii z Portugalią, nie widać było po nim jakiegoś zbytniego zadowolenia.
5. Ulesław30.06.2010; 13:13
UlesławVilla chciał odejść i potrzebował zmiany miejsca, trafił znakomicie i zdobędzie należne mu uznanie. Rok temu Albiol odchodził ze łzami w oczach, ale przynajmniej do Realu, w którym sportowo nie straci. Mam przeczucie, że Silva się w City zgubi i zmarnuje. Nie mam wątpliwości, że wolałby zostać w Valencii, albo przynajmniej odejść do Chelsea czy Interu.
6. Fuh30.06.2010; 13:17
FuhSmutno mi. Wychowanek, mlody, bardzo dobry :( Dobrze, ze skoncza sie te wszystkie spekulacje i juz po wszystkim (: Soldado zastapi Ville, Chori zastapi Silve i bedzie dobrze! Banega nas poprowadzie do Zwyciestw (:
NIE MA TRAGEDI!
Amunt Valencia!!!!!!!
7. RaulGonzales30.06.2010; 13:34
Szkoda, świetny piłkarz, raczej nie do zastąpienia... Ale 30-33 mln to niezła kasa, zarząd byłby głupi gdyby w obecnej sytuacji nie przyjął takiej oferty.
8. Fuh30.06.2010; 13:37
FuhUle, mi tez sie zdaje, ze sie pogubi w City. Moze bedzie jak z Robinho i za sezon do nas wroci :P Nie ma co plakac, takie zycie, cieszmy sie, ze nie jestesmy Mallorca (:
AMUNT VALENCIA!
9. Nevan30.06.2010; 13:37
NevanUle sądzisz, że Silva chciał zostać w Valencii?
Gdyby chciał, nie podpisywał by kontraktu z Citizens. No chyba że "odszedł dla dobra klubu"
10. Fuh30.06.2010; 13:43
Fuhnevan, a Albiol chcial odchodzic?
11. Nevan30.06.2010; 13:45
NevanAlbiol : "Dla dobra klubu" :)
12. El_Duderino30.06.2010; 13:58
El_DuderinoA potem całował herb Realu.
13. fundmental30.06.2010; 13:59
no i bravo!!! dobra cena i co najważniejsze to jest kilka alternatyw dla Davida: Chori, Feghuoli i najprawdopodobniej Tino Costa.
dawać jeszcze napadziora i będzie git!
Amunt Silva!!!
14. Adrian_VcF30.06.2010; 13:59
Adrian_VcFŻeby sie tylko utrzymac w lidze w nastepnym sezonie
15. El_Duderino30.06.2010; 14:05
El_DuderinoBez przesady, utrzymać się ??
Będziemy walczyć o LM, jeżeli Emery jest dobry jak niektórzy tu twierdzą.
Teraz wyjdzie jakim jest trenerem.
Traci trzon drużyny , zawodników na których opierała się gra zanim on przyszedł i którzy grali już sporo ze sobą. Silva, Villa, Albiol.
Kunszt trenerski jest teraz potrzebny, jak sobie poradzi to odszczekam to, że mówiłem o nim jako o partaczu. Ma zawodników godnych klubu, Fenghouli to zawodnik rekomendowany Realu przez samego Zidane'a. Tino Costa ma za sobą sezon życia w Monpellier, Topal to również świetny zawodnik. Jeszcze tylko niech się postarają o dobrego środkowego obrońcę. Godin to marzenie , więc proponuję jakiegoś Brazylijczyka z krajowej ligi ..
16. albiol30.06.2010; 14:08
po tym transferze pozostaje Valencii grac systemem 1 - 4 - 4 -2
z nastawieniem środka pola na destrukcje i prostopadłymi podaniami i atakowanie poprzez bocznych pomocników
teraz trzeba tylko sfinalizować kupno środkowego pomocnika i jeszcze jednego napastnika
17. idler30.06.2010; 14:11
idler@El_Duderino
Prawdę prawisz. Ten sezon pokaże, kto miał słuszność w osądach Unaia. Jedyne czego się boje to atak. Mamy Soldado, który mam nadzieje, że pokażę swoją klasę, ale tak naprawdę nie mamy kogoś z kim mógłby współpracować, czy chociaż godnego zmiennika. Jeszcze jeden napastnik, sprzedać "chwasty" (haha, śmieszy mnie to słowo :D) z obrony, kupić zamiast nich jednego dobrego i jedziemy.
18. idler30.06.2010; 14:12
idlerNo i przydałby się nam ten Tino Costa niezmiernie.
19. Fuh30.06.2010; 14:13
FuhKiedcy niby Albiol calowal herb realu? Bo ja jakos nei pamietam (:
Co do Emery'rgo, to on w dalszym ciagu bedzie najslabszym ogniwem i jakos ciezko mi w to uwierzyc, ze nagle stanie sie dobrym trenerem. Emery to trener slaby, ktory bez Davidow bedzie mial problem i to duzy. Jesli tylko w Vcf bylby dobrey trener, to bym sie nie martwil o nic, ale tak, to ciezko bedzie, chociaz wierze, ze damy rade (:
AMUNT VALENCIA!
20. El_Duderino30.06.2010; 14:15
El_DuderinoFuh obejrzyj sobie prezentację Albiola w Realu ....
21. lipt0n30.06.2010; 14:21
lipt0nSwoją drogą ..Azpilicueta w OM za 6m € bodajże ...... ale przecież my mamy boskiego Bruno na DR
22. Fuh30.06.2010; 14:24
FuhOgladnalem wlasnie i nie widzialem, zeby cokolwiek calowal.... Pokaz mi prosze, gdzie on ten herb caluje, bo ja do dzis uwazalem, ze Albiol to prawdziwy Valencianista i nie bedzie calowal jakiegos gowna (: Wiec czekam na jakis link.
23. Polekin30.06.2010; 14:30
Segunda Division witaj ! :(
może przesadzam, ale właśnie stracilismy najważniejszego zawodnika, dodatkowo nie mając nikogo na jego miejsca. Co tam Villa - Soldado lub ktokolwiek inny dałby radę go zastąpić. Teraz, niestety będziemy bić się o srodek tabeli. Mimo to ciagle wierzę w ten zespół. Davidovi życzę wszystkiego najlepszego w nowym klubie, ale strata to nieodżałowana
24. El_Duderino30.06.2010; 14:33
El_DuderinoMasz Fuh
Albiol całuje herb Realu

Masz z boku video, odtwórz i ok. 3:14 - 3:17 Albiol całuje herb.
25. onomatopeja30.06.2010; 14:36
Witam,
moim zdaniem Valencia powinna kupić Lavezziego z Empoli , chyba ze taniej tego Stocha z reprezentacji Słowacji bo chłopak się dobrze prezentował, a z Chelsea się można dogadać.
26. Fuh30.06.2010; 15:20
FuhDuderino, miales racje... Stracilem wiare w milosc do klubu :( Smutne to :(
W Ogole moze, jakby ktos mial czas, zrobilby takie mniej wiecej kalendarium, jak toczyly sie sprawy Vcf z dlugami, kiedy brali kredyty, kiedy ile dlugu bylo, etc. Ciekaw jestem tak naprawde kto sie najbardziej przyczynil, czy to tylko pech, czy jakis bezmozg (soler?) chcial zrobic wiecej, niz mogl....
Poza tym, moze ktos wie, jak po tym transferze dokladnie wygladaja finanse Vcf? Czy to juz koniec w tym okienku wyprzedazy? Jaka czesc kwoty za Davidow moze zostac spozytkowana na transfery, a ile na pokrycie dlugu? Ile jeszcze do splaty zostalo? Czy zostana wznowione prace na Nuevo Mestalla? Wie ktos cos wiecej? Licze na Ciebie Uleslawie ;P
27. Qnick198630.06.2010; 15:24
Qnick1986Mam nadzieję, że to jednak 35 mln a nie 33, nie mówiąc już o 30. Dla nas 5 baniek to teraz jak zawodnik (nawet dwóch). Dla szejka to... obiad:D:P
Jak dla mnie to już starczy tej wyprzedaży najlepszych graczy, czas teraz pozbyć się... chwastów (rzeczywiście śmiesznie to brzmi:D ale za to jak trafnie:D).
28. grzesiu 8330.06.2010; 15:30
Odszedł dla kasy :( jakby chcial to by został :( ale jak woli kase to niech sie tam marnuje, tutaj zastapi go Chori :) i tez bedzie dobrze :)
29. Alba30.06.2010; 16:04
AlbaA co teraz będzie z Matą ?
30. goly30.06.2010; 16:07
Dajcie sobie już spokój z tekstami "odszedł dla pieniędzy". Wy oczywiście byście woleli zarabiać 5-8 razy mniej za to samo co robicie w innej firmie/zawodzie ? Może chce uczestniczyć w jakimś nowym projekcie i budowania potęgi? Wspominana Chelsea też przecież została zbudowana przez multimilionera. Życzę mu dobrze, niech godnie reprezentuje hiszpańską piłkę (chociaż nogi mu tam pewnie szybko odetną).
31. Mati30.06.2010; 16:12
To nam może wyjść na dobre :D Bo niezauważani przez Unaia teraz chcąc nie chcąc muszą dostać szanse... I być może rozwiną się...A może przegapią szansę. Mam nadzieję, że Soldado godnie zastąpi Ville a nawet bedzie lepszy.
32. Fuh30.06.2010; 16:13
Fuhgrzesiu, skad wiesz, ze odszedl dla kasy i ze jakby chcial to by zostal? Nie wykrecaj sie tylko, a daj jakies zrodlo, albo skoncz juz gadac bzdury.
33. DavidVilla9530.06.2010; 16:28
DavidVilla95Jakby nie było piłkarz to też zawód i chyba każdy chciałby więcej zarabiać w nie koniecznie lepszej firmie.
34. KilyVCF30.06.2010; 16:43
KilyVCF1. Silvy szkoda bo był najsłynniejszym ostatnio wychowankiem Valencii i chyba najbardziej utalentowanym hiszpańskim piłkarzem.

2. Plus jest taki ze nie poszedł do R/B.

3. Minus jest taki, że w Anglii mogą go zakopać jak Rosickiego, on nawet w PD łapał regularnie urazy. A plus też jest - jak mu wybiją z głowy Premier to wróci taniej do Primery, do VCF.

4. Kolejny minus to to że chyba nie wyciągnęliśmy 35 mln euro (Myślałem też o Bojinovie) ale plus że dostaliśmy i tak więcej niż Silva jest wart.

5. Nie porównujcie nawet straty Villi i Silvy. Obaj byli pewnymi symbolami. Villa także twarzą Valencii chociaż on jest ze Sportingu. Villa jest na dzień dzisiejszy (i od dłuższego czasu) MEGAGWIAZDĄ, najlepszym snajperem świata, Silva zagrał przeciętny sezon, miesiąc w ogóle nie grał, a 2 sezony wstecz więcej czasu spędzał u lekarza, od Euro widzę regres formy, nie zmienią tego pojedyncze błyskotliwe mecze jak np. z Werderem. Villa powinien zostać (resztę rozsprzedać jak konieczne) i zrobić zespół Guaje + koszulki (no i Banega), tak jak Arsenal miał swego czasu Henry + koszulki...

6. Teraz to jestem za dalszą sprzedażą ! Już i tak pozamiatane, nie ma mowy o żadnej kontynuacji przy takich zmianach i zgraniu więc nie ma co się ograniczać. Druga sprawa, jak mamy się osłabiać i sprzedawać co sezon, to lepiej zrobić to raz a dobrze, potem konsolidować drużynę i czekać na efekty.
Sprzedać "szrot" i Matę, Pablo, Marchenę, a jak będzie dobra oferta to i Ximo wypożyczyć Manuela gdziekolwiek, zrobić Vicente kapitanem i względnie tanio uzupełnić braki, zwłaszcza w obronie.
35. grzesiu 8330.06.2010; 17:15
Wmawiajcie sobie ze odszedł bo mu żal było klubu :)
36. grzesiu 8330.06.2010; 17:18
Jestescie naiwni albo glupcy (bez urazy) w dzisiejszej pilce nie ma juz czegos takiego jak przywiazanie do klubu liczy sie po prostu kto da ci wiecej i gdzie wiecej zarobisz! Taka jest okrutna prawda, swiatem rzadzi kasa i kazdy sie dla wiekszego zysku upodli :(
37. Barsa30.06.2010; 17:33
Barsagrzesiu 83

Stosując Twoja retorykę - albo jesteś głupi(bez urazy) albo nie znasz się na piłce i nie słyszałeś o kimś takim jak Puyol, Xavi, Iniesta, Terry, Casillas, Raul, Scholes itd...

Silva się tam zmarnuje... i za mało za niego dali, tyle dostanie Barca za Yaya o ile ten przejdzie do City...
38. pedro930.06.2010; 17:35
A gdzie te 35 mln, które miały być wg Llorente minimalną kwotą transferu za Silvę?
Rozumiem teraz dlaczego VCF ma złożyć ofertę na Costę w wys. 6 mln, a nie 8, czego chce ten cwaniak-prezydent z Montpellier. Myślę, że prędzej zobaczę Ferrari w moim garażu niż Costę w VCF za 6 mln.
39. grzesiu 8330.06.2010; 17:37
Puyol, Xavi, Terry, Scholes i Casillas to sa wyjatki, Silva takim nie jest, bo Xaviego chciala Cheslsea, Casillasa tez ale nie odeszl a po Silve sie zglosili anglicy i od razu poleciał :( i to wg was jest milosc do klubu?
40. Mcsente30.06.2010; 17:38
McsenteValencia ma długi i musiała go sprzedać, bo lepiej pozbyć się przeciętnego Silvy niż dwóch równie przeciętnych Pablo i Maty (z nich dwóch jest mimo wszystko większy pożytek niż z samego Davida). To, jak Silva 'angażował' się w grę przez ostatnie miesiące - wiemy wszyscy. Błądził myślami po Santiago Bernabeu i tylko i wyłącznie przeszedł do Man City, bo Real wolał tańszego Di Marię.

Villi należy się szacunek, klub potrzebował szybko gotówki i dlatego sprzedaliśmy go za 40, a nie za 60 mln €. Jako jeden z nielicznych grał na dobrym poziomie i to masę spotkań. W Barcelonie będzie miał wreszcie wspaniałych partnerów, bo prawda jest taka, że była to ostatnia szansa na 'krok w przód' dla Villi.
41. kubik30.06.2010; 17:47
Barsa, stosujac twoja retoryka, albo jestes zbyt naiwny albo sie nie znasz. Porównaj sobie zarobi wymienionych przez ciebie graczy z zawodnikami ich klasy grajacyh w mniej zamoznych klubach...
42. Fuh30.06.2010; 18:13
Fuh"35. grzesiu 8330.06.2010; 17:15
Wmawiajcie sobie ze odszedł bo mu żal było klubu :)
36. grzesiu 8330.06.2010; 17:18
Jestescie naiwni albo glupcy (bez urazy) w dzisiejszej pilce nie ma juz czegos takiego jak przywiazanie do klubu liczy sie po prostu kto da ci wiecej i gdzie wiecej zarobisz! Taka jest okrutna prawda, swiatem rzadzi kasa i kazdy sie dla wiekszego zysku upodli :( "
Prosilem Cie o zrodlo, a nie Twoje chore urojenia, PODAJ ZRODLO, DOWOD! A JAK NIE MASZ TO ZAMILCZ I TYLE. I kto tu jest glupi....?
43. KilyVCF30.06.2010; 18:29
KilyVCFOby jego następca nie grał gorzej, tylko lepiej ! Jeśli mam być szczery to myślę że Silva wróci do Valencii za ok 12 mln euro za 2, 3 lata.

PS. W radiu mówili, że dziś albo jutro Braulio i J.Gomez wybierają się do Francji żeby zamknąć transfer Tino. Powiedzieli też (co już sprawdziłem)że Tino nie widnieje już na stronie Montpellier :) a prezes pozwoli mu odejść za 6-7 mln euro w gotówce od razu.
44. KilyVCF30.06.2010; 18:52
KilyVCFPo pierwsze to kluby Xaviego, Casillasa, Puyola itp "wiernych piesków" mogą i zapewniają im - bez nadwyrężania budżetu - gaże na poziomie tych co by mogli dostać gdzieś tam ... , więc to słabe porównanie.
Nie wiemy co by było gdyby było inaczej.
A raczej wiemy - odeszliby, a bajki o przywiązaniu do barw itd to niech sobie opowiadają fani Barcy w namiocie na koloniach heh..
Sam w życiu dostając dużo lepszą propozycję pracy bym nie odmówił, no chyba że by była bardzo niemoralna a gra w piłkę taką nie jest.
VCF mogłaby utrzymywać takich graczy tworząc kominy płacowe, a to nie przejdzie, obok wielkich piłkarzy musieliby grać totalni lamerzy za czapkę gruszek.
Sevilla jest od nas bogatsza a proszę jacy wierni: Sergio Ramos, Reyes, Dani Alves, aż miło ! :)
45. AEiouY30.06.2010; 18:55
AEiouYR.I.P.

Bo myślę, że jednak sam chciał odejść.
Za pewne, będzie to kolejny, drogo sprzedany, piłkarz, który nie odnajdzie się po za Mestalla.
Ale będę trzymał za nie go kciuki. Tak jak kibicuję Villi i Albiolowi.
46. Kurdu30.06.2010; 18:57
Jego odejscie wyjdzie nam na dobre, Emery pokaze swoj kunszt trenerski w tym sezonie i konczymy go na drugim miejscu! d Moze wreszcie ustalanie skladu zacznie sie od faktycznej formy zawodnikow, a nie od ich nazwisk ( wylaczam Mate, bo on jest pupilkiem Emery'ego :P )
47. wk30.06.2010; 19:00
wkZa Silvę z minionego sezonu ponad 30 mln €? To cena zdecydowanie wygórowana, ale co niezmienia faktu, iż będzie go brakowało w VCF.

Teraz pytanie:
Czy ściągamy Tino w miejsce Silvy, czy jako uzupełnienie dla Evera i staramy się o następnego napastnika, czyli co za tym idzie, gramy ustawieniem 4-4-2.

"odszedł dla kasy" - takie komentarzę dla siebię, proszę...
48. El_Duderino30.06.2010; 19:21
El_DuderinoSilva w City .. W sumie nie mieli tam na skrzydle żadnego nominalnego skrzydłowego, o ile wiel Bellamy tam pogrywał. Mediapunta to Ireland i raczej on ma pewne miejsce w składzie, więc kto wie ? może Silva nie będzie grał swojej najlepszej piłki i wróci za parę lat. Tylko pytanie czy do Valencii czy raczej do kogoś z trójki Real, Barca , Atletico. Oni mogą sobie pozwilić na pensję Silvy zbliżoną do tej z City.
Co do lojalności, i przykład Xaviego, Pyola i Iniesty. Jak ktoś wyżej napisał, zarabiają tyle kasy w tej Barcelonce, że tylko w City by dostali więcej.Są lojalni , ok, ale załosne jest robienie z nich symboli wszelkich cnót tylko dlatego, że są z Barcelony. Del Piero to symbol lojalności , Maldini. Buffon.
P.S. Tino Costa , jeżeli przyjdzie to będziemy mieli chociaż jednego gracza, który umie regularnie strzelać z wolnych.Chori też potrafi , ale jednak Costa ma "ułożoną stopę" jak to mówią polscy eksperci.
49. El_Duderino30.06.2010; 19:26
El_DuderinoChodzi mi o lewe skrzydło w City. No i mają jeszcze tego Adama Johnsona i Petrova. Tego pierwszego nie znam,a drugi odchodzi do Boltonu.
P.S.
według transfermart.co.uk Silva kosztował 31,5 mln £ czyli ok. 38,7 mln €. Nieźle !
50. Desultory30.06.2010; 19:38
Wy tu gadugadu, ale pewnie żaden z Was nie ma córki, dla której Silva to jeden z ulubionych piłkarzy. Villa out, Baraja out, oj ciężkie jest życie ojca/kibica VCF he, he...
51. gats30.06.2010; 19:48
Aguilar opuści La Romareda?

Saragossa ma czas do czwartku na podjęcie decyzji w sprawie dalszych losów wypożyczonego z Udinese Calcio, Abela Aguilara.

W środę wygasa umowa pomiędzy obydwoma klubami, ale w umowie widnieje zapis o przedłużeniu tego okresu na kolejny sezon. Kolumbijczyk pozostanie na La Romareda pod warunkiem wpłacenia na konto włoskiego klubu kwoty jednego miliona euro. Saragossa ma jeszcze 72 godziny na podjęcie ostatecznej decyzji, ale do tej pory nikt nie kontaktował się z władzami Udinese. Wykorzystać to mogą inne klubu z Hiszpanii.

Głównym rywalem Saragossy może być beniaminek ligi, Hercules Alicante. To w barwach tego klubu, jeszcze na boiskach drugiej ligi, Aguilar rozegrał najlepszy sezon w swojej karierze.
52. wk30.06.2010; 20:40
wkTo, tak dla poprawienia humoru, nowe stroje na sezon 2010/2011 w całej okazałości (poprawienie, jeśli się podobają):

klik
53. KilyVCF30.06.2010; 21:16
KilyVCFOooo, jeśli transfermarkt ma wiarygodne info to ...
Llorente (Braulio?/J.Gomez?) się spisał ...
Ale bardziej wiarygodne źródła podają 33 mln euro.

@ Desultory
-kondolencje dla córeczki, ale zawsze może się rozwieść się z Silvą i zaręczyć z Vickiem czy Everem, to też fajne chłopaki tylko wyglądają mniej chińsko :)
54. El_Duderino30.06.2010; 21:17
El_Duderino@wk
świetne !! szczególnie niebieskie.
Pomarańczowe też , tylko te biało-czarne słąbe trochu.
Ale i tak lepsze od tej co miał Soldado na prezentacji ..
55. KilyVCF30.06.2010; 21:25
KilyVCFW Anglii teraz ma być ten wymóg pewnej liczby angielskich piłkarzy, więc na pewno będą stawiać na tego Johnsona i dawać mu grać, widziałem że jest niezły (jak na Angola), więc jak David będzie grał kaszanę to szybko go posadzą na ławę.
Na przeróżnych forach coś koło tego : oj biedna Valencia, teraz Silvę im wyjęli, kto tam będzie grał ! ...

ps. słyszeliście, że Hercules podobno ma ... kasę ! tak piszą na hiszpańskich stronach i forach, a kandydatem do składu jest Guiza (!)
Podobnie szejk z Malagi zakontraktował byłego trenera Porto- Ferreirę, który chce mieć atak
Colunga - Guiza (już widzę w wyobraźni jak ośmieszają naszych stoperów heh)
Dowiedziałem się że Tino i Borja Valero kosztują tyle samo mniej więcej (8 baniek), nie rozumiem więc dlaczego nie chcemy tego ogranego w Hiszpanii...
56. Algir30.06.2010; 21:26
Szkoda, że w jednym "okienku" Vcf traci największe gwiazdy: Villa, potem Krzysiek, teraz Silva...
Ale jak patrzę na wzmocnienia, to już naprawdę nie mogę doczekać sie nowego sezonu - będzie dobrze.
57. grzesiu 8330.06.2010; 21:38
FUH Zamilczec mozesz ty a nie ja to po 1 po 2) nie mam urojenia po 3) Silva odszedl dla kasy bo chyba nie powiesz ze do lepszego klubu co? Villa owszem Silva NIE po 4) naucz sie szacunku bo chyba sie wychowales w oborze ze swiniami wiec sam zamlcz :) a po 5) ja tobie nie narzucam swojego zdania ale nie dam sie ZAKRZYCZEC!!! a po 6) jako kibice VCF rozmawiajmy i sie sprzeczajmy ale z szacunkiem do ludzi o innych pogladach a nie na teksty typu "ZAMILCZ"
58. Ulesław30.06.2010; 21:46
UlesławGdzieś ostatnio przeczytałem, że Silva ma dostawać 3 mln euro rocznie na rękę. Pewnie z milion więcej, niż dostawał w Valencii. Wcześniej pisano o pięciu milionach na rękę. Odszedł, bo Llorente kazał mu poszukać sobie klubu. Gdyby mógł zostać, na pewno by się nie wahał (niedawny cytat: "jeżeli zostanę w Valencii, nie ma problemu). Tak samo jak nie wahałby się przejść do Chelsea, Realu, Barcelony czy Interu, nawet grając za mniejsze pieniądze, ale w klubie z Ligą Mistrzów. Miał pecha, bo tylko City wysłało Valencii ofertę.

Jestem zniesmaczony tym transferem. Silva powinien trafić do lepszego klubu i lepszej ligi, powinien móc zagrać w Lidze Mistrzów. Choć jest naprawdę twardym piłkarzem i również w Primera nikt go delikatnie nie traktował, to jednak boję się o jego karierę.
59. El_Duderino30.06.2010; 22:00
El_Duderino@Ulesław
Okienko transferowe jeszcze nie otwarte, więc nie wiadomo jakby to było z ofertami dla Silvy.
Chelsea i Inter maja kasę , nie wiem więc czemu Llorente przyjmuje oferty przed MŚ albo w ich trakcie. Choć Silva tam nie gra to może jednak warto by było poczekać te dwa trzy tygodnie na to co się wydarzy. Man City nie ma lepszego kandydata od Silvy, a chcą przyciągnąć pare nazwisk po tym jak już im kilka odmówiło. Chelsea chce też kupić kilku graczy, Benitez chciał Silvę w Interze, może i by się dało wycisnąć jeszcze parę melonów z tego transferu.A Llorente się zachowuje tak , jakby bez tej kasy klub od razu upadł na drugi dzien ..
Villa teraz jest warty dajmy na to 5 mln € więcej jak był wart przed MŚ.Barcelona już zrobiła świetny biznes.A jak zostanie królem strzelców to Llorente może się zacząć pukać po głowie .
60. grzesiu 8330.06.2010; 22:04
Po MS na Villi mozna bylo zarobic 50-55 mln :( ale niestety mamy 40 i nie ma co plakac, a gdybysmy nie mieli Solera to takich dlugow i wyprzedazy by nie bylo :)
Ale ja mam pytanie chce ktos kupic Del Horno? Bo on zarabia 4 mln euro i jest nasza najwieksza kula u nogi :(
61. Kurdu30.06.2010; 22:06
Tak offtopem, pojawil sie temat koszulek to ja sie pochwale tym cudenkiem, ktore wlasnie do mnie dotarlo (;

http://allegro.pl/item1073749361_valencia_cf_90_lat_rozmiar_m_kappa.html
62. El_Duderino30.06.2010; 22:09
El_DuderinoNikt Del Horno nie chce , tak jak i nikt się nie kwapi po Hugo Vianę.
@Kurdu
to jest meczowa koszulka ?
Ja zakupie sobie z nowych albo niebieską albo pomarańczową bo się zajeb**te !
63. Kurdu30.06.2010; 22:15
Wiem jedynie, ze wypuszczona na 90-cio lecie klubu, czy meczowa to nie mam pojecia. ;p
64. Fuh30.06.2010; 22:16
Fuhgrzesiu, Ty naprawde jestes chory psychicznie chyba. Wciaz nie dales mi dowodu na to, ze Silva odszedl za kasa i ze tak bardzo chcial odejsc. Wymyslasz glupoty, a nie masz zielonego pojecia jaka jest prawda, to ze sam sobie tworzysz wlasna rzeczywistosc, ja uznaje za urojenia i mowie prawde. Tylko mnie obrazasz, poza tym ja z Twoja rodzina sie nie wychowywalem, wiec nie wiem dlaczego uwazasz, ze kazdy ma takich bliskich i mieszka jak Ty (: Daj wreszcie DOWOD NA TO ZE MOWISZ PRAWDE.
Dasz? Tylko prosze, nie obrazaj mnie wiecej, nie wyzywaj, nie podniecaj sie, tylko DAJ DOWOD, jesli dasz, to Cie przeprosze i przyznam racje, poki co, masz urojenia.... (: Koszulki super, zgadzam sie z El_Duderino, ta niebieska wyglada rewelacyjnie, szkoda tylko, ze pewnie to 3 zestaw i bedzie rzadko uzywana.... (:
65. Kanius30.06.2010; 22:20
KaniusWiecie co mnie boli? Nie fakt, że sprzedajemy. To było oczywiste na początku. Boli mnie fakt, że Llorente nas tak frajerzy. Za Villę i Silvę mogliśmy wyciągnąć spokojnie 80 mln w porywach do 85, a mamy 70. Gdy przychodzi nam negocjować z innymi klubami, dajemy tyle ile oni chcą. To jest chore, bo na tym tracimy więcej niż zyskujemy na tej całej zasranej redukcji zarobków, zawodników, personelu i kibla pana prezesa.

Szkoda mi Silvy, bo chłop był wychowankiem, który mógł u nas pograć jeszcze długo. Zdecydowanie wolałem jego niż Matę, który i tak niedługo od nas wyfrunie, bo to wychowanek Realu. Z drugiej strony kasa za to może postawić nas na nogi, pozwolić na dobre wzmocnienia, więc kibice głowa do góry, nie ma żadnego spadku, tylko walka o LM !
66. grzesiu 8330.06.2010; 22:21
Ja twojej rodziny nie ruszam wiec ty nie ruszaj mojej :)
A czy ktos zmuszal Silve do odejscia? NIE! Daj jeden dowod ze odszedl dla ratowana klubu lub dla sukcesow sportowych dasz...?
67. Kurdu30.06.2010; 22:21
Ktos madrze powiedzial kiedys, ze nie ma ludzi niezastapionych. Wiec Amunt Silva i Villa, jakos sobie bez was poradzimy, chociaz bedzie ciezko. ;x
68. Vanisz30.06.2010; 22:30
VaniszMoże zdjęcie newsa miało główny wpływ na taki rozwój wypadku. Nie ma co płakać, Silva sam nie chciał odchodzić, kazali mu poszukać klubu i jest City. Życzę mu jak najlepiej, chociaż obawiam się również o jego dalsze losy.
69. Kanius30.06.2010; 22:31
Kanius@ Grzeniu - Ja tak czytam z grubsza waszą rozmowę i powiem ci, że on nie odszedł bo chciał.

Po pierwsze żeby nie długi to by Valencii oferty nawet nie zaakceptowała, a sam by się wtedy nie skarżył.

Po drugie mówił, że może zostać i nie widzi problemu ( tak jak Villa), wiec to chyba wystarczające dowody

PS. A co wy na Albiola gadacie niektórzy, że nie był przywiązany do klubu i że pocałował herb Realu. A co na oczach tylu kibiców miał na niego nasrać? To jest chyba normalna rzecz, że tak powitał klub.
70. Nevan30.06.2010; 22:31
Nevan
Ulesław pisał: "Jestem zniesmaczony tym transferem. Silva powinien trafić do lepszego klubu i lepszej ligi, powinien móc zagrać w Lidze Mistrzów. Choć jest naprawdę twardym piłkarzem i również w Primera nikt go delikatnie nie traktował, to jednak boję się o jego karierę."

Obawiam się, że do lepszej ligi trafić nie mógł... :]
71. Red Devil30.06.2010; 22:31
Red DevilDo Barsa długo Ci nie odpisywałem ale nie wiek świadczy o inteligencji i znajomości piłki nożnej. Jestem wiernym fanem Manchesteru United bez względu na to jakie są wyniki , a nie jak większość fanów Barcelony tylko przy sukcesach jak zdobycie LM ,a co do Silvy myślę że przejście do City to duży błąd gdyż tam nie dba się o piłkarzy i nie rozwija się ich umiejętności
72. Ulesław30.06.2010; 22:32
Ulesław@El_Duderino

.A Llorente się zachowuje tak , jakby bez tej kasy klub od razu upadł na drugi dzień...

No, z Villą to chyba faktycznie tak było. Przynajmniej ja w to uwierzyłem. Ale teraz bardzo sceptycznie podchodzę do pomysłów Llorente. Sprzedaż Silvy, przed rozwiązaniem kwestii tych wszystkich Fernandesów i Maduro, wyjątkowo mi się nie podoba. To perfidne pójście na łatwiznę.

Ponadto dymisja Fernando Gomeza i absurdalne uzasadnianie jej chęcią oszczędzania i planowane wypowiedzenie dla Javiera Gomeza, które prawdopodobnie będzie nagrodą dla niego - dostanie ponad milion euro, a miał na tę pensję pracować jeszcze przez trzy lata.

Jeszcze nie zawołam Llorente, vete ya!, ale naszły mnie myśli niemal tak ponure, jak te które od lat kłębią się w głowie Pedro ;)
73. Barsa30.06.2010; 22:52
Barsa@Red Devil

O znajomości danego tematu świadczą konstruktywne i merytoryczne wypowiedzi na ten temat, więc nie bierz przykładu z naszych polityków i nie stosuj ich "tricków", bo są żałosne, a co ważniejsze nie mają nic wspólnego z tematem...

@all odnoszący się negatywnie do mojego poprzedniego komenta pod tym newsem...

Odpowiedziałem na słowa Grzesia, że jakoby w dzisiejszej piłce liczyła się tylko kasa, dla mnie to było nieprawdziwe stwierdzenie, coś jak przy kibicach Barcy, można pisać zapominając o kibicach, którzy zaczęli kibicować temu klubowi od lat 90 i wstecz, że wszyscy to sezonowcy lub "sukcesowcy"(goście, którzy są za drużyna przez ich sukcesy), tak samo jest w tym temacie. Na pewno nie dla 100% piłkarzy kasa jest najważniejsza i w moim odczuciu w przykładach, które podałem, każdy z piłkarzy, mógł w jakimś tam czasie swojej kariery odejść do innego klubu i zarabiać więcej(Puyol do Milanu, Iniesta do Realu-choć tu media chyba rozbuchały temat, itd.) nie odszedł, bo albo liczył na dalszy rozwój sportowy w obecnym klubie, albo wystarczyło mu to co ma i liczył za jakiś czas na więcej, albo był przywiązany do klubu, albo nie chciał ruszać dupy ze względu na przyzwyczajenia albo rodzine... powodów może być wiele, nie zawsze kasa jest najważniejsza, choć w przeważającej liczbie przypadków niestety tak jest...

ps. śmieszy mnie też, to że piłkarze wychowankowie wielkich klubów, nie mogą być "ikonami", nie mogą "być nieprzekupni", bo właśnie są wychowankami wielkich klubów i mają już wielką kasę itd. zawsze mogą mieć większa, ale cóż Valencia jest święta, a reszta to komercha niewarta większej uwagi świętych kibiców VCF, skazana na smażenie się w piekle za samą wielkość...

74. El_Duderino30.06.2010; 23:21
El_DuderinoBarsa , fajnie jest stosować manewry zakompleksionych polityków ?
Jak cię śmieszy to się śmiej , trudno oczekiwać od nas kibiców Valencii miłości do Realu czy Barcelony skoro regularnie od lat tracimy przez was wielką kasę (gdy sami toniemy w długach) a wy jeszcze zaczynacie skupywać naszych najlepszych piłkarzy i naszych wychowanków.
Czemu się nie podzielicie kasą z transmisji ?
Powód jest jasny. "interes klubu" czysto komercyjny, mówicie coś tam o pięknej rywalizacji, o fair play i o tym,że jesteście najlepsi a nie zrobicie ustępstwa, które doprowadzi to wyrównania się poziomu sportowego i finansowego. Było by mniej kasy, a okazałoby się jeszcze, że wcale nie jesteście tacy genialni za jakich się uważacie. Kibice Barcelony , włączając w to ciebie czepiacie się Ronaldo że płaczek , cham i nurek kiedy w tym samym czasie gloryfikujecie Messiego. Kolesia który pluje , strzela rękami i Daniego "Kocham nurkowac i grac nieczysto" Alvesa.
Większośc mediów pisze o was w samych superlatywach i przesłodzonych tekstach, pod dyktando trendu "Barcelona to Bogowie więc trzeba pisać o nich co tylko się da i jaknajlepiej bo to sie sprzedaje".
Ty jesteś jeszcze na tyle arogancki, że włazisz na tą stronę i piszesz pierdoły pod tematami na temat składu Barcy. Nie chodzi już nawet o to, że to offtop pod jakims tematem, to nie ma nawet nic wspólnegop z tą stronką. Masz jeszcze przy tym pretensje, że nie piszemy pochlebnie o Barcy i że ogólnie jesteśmy wrogo nastawieni do ciebie.
Więc żeby było jasne, nie schlebiaj sobie, że jesteśmy na nie wobec ciebie bo jesteś kibicem Barcy, ja jestem na nie bo nie moge czytać głupot jakie wypisujesz, które z rzeczywistościa mają tyle wspólnego co świetlne miecze. Niby takie fajne, ale jednak nie istnieją. No i ten twój ferysz do wsadzania w cudzysłowie każdego barwniejszego wyrazu czy wyrażenia.Gorszego rzecznika Barcelona nie może mieć na stronie.
Smutne i frustrujące , bo i tak stąd nie pójdziesz, anonimowy celebryto.
75. El_Duderino30.06.2010; 23:23
El_Duderino"... i piszesz pierdoły pod tematami na temat składu Barcy" miało być "pod newsami"
76. maestro@01.07.2010; 00:05
maestro@R.I.P. VCF

[*][*][*][*][*][*][*]
77. Barsa01.07.2010; 00:27
BarsaEl_Duderino

Ja robię offtop? Pojawił się wątek "kasa a piłka", ja o tym piszę, a Ty? Zwykłość, jak na każdym serwisie gdzie jesteś: Barsa i Barca są bleee... resztę sobie daruję.
78. Barsa01.07.2010; 00:33
Barsaps. Aha i El_D nie pisz w liczbie mnogiej i za każdego kibica VCF... bo akurat z jakimś negatywnym odbiorem spotkałem się tutaj od kilku osób. Bierz może przykład z Fuha, który mi "odpuścił", olał mnie czy co tam zrobił...

Czy na temat, czy dobrą polszczyzną piszę itd. to zostaw modom. Pozdrawiam i bez odbioru.
79. KilyVCF01.07.2010; 00:54
KilyVCFZmień sobie nick na >BarCa< będziesz mniej wkurzał ludzi ..
80. El_Duderino01.07.2010; 01:04
El_DuderinoSłoma ci z butów wystaje, mówi się "mógłbyś brać przykład z Fuha".
"bierz" to sobie możesz do psa mówić.
I nie mam nic przeciwko Barcy, lubiłem ja za czasów Ronaldinho. Jestem przeciwko "hype machine" Barcelony, gloryfikacja jej i propaganda na blogach sport.pl, bo to jedyny serwis na którym się udzielam. Żadne serwisy.
Messi zaskoczony pytaniem o Danię ? Jak opisał jego reakcję bloger znany z wspaniałego wymyślania nagłówków zachęcająych do wejscia ?
"Genialna" a Messi był tylko zaskoczony.
Ale wiadomo, nawet jak Messi , Xavi albo Iniesta pierdną to i to jest genialne.
I jak jestem za zwykłą przyzoitością i rzetelnościa to według ciebie jestem przeciw Barcy. Żałosne i tylko pokazuje jaką mają mentalność tak zwani "kibice" piłki nożnej.
Jesteś godny Szadkowskiego z GW, takiego niekompetentnego piśmiaka dawno nie widziałem i nie czytałem. Dziwne, że nie wytoczyłeś jakiś pseudo-faktów do mojej poprzedniej wypowiedzi. Argumentów się nie ma , to się stara zmienić temat. co ?
Hampaj dzidę.
81. El_Duderino01.07.2010; 01:09
El_DuderinoP.S.
Aha i pisałem za każdego kibica Valencii w kontekscie kasy za prawa telewizyje i ogólnie traktowania reszty ligi przez Barcę i Real jako coś gorszego.
Gdy zeszłem na twój temat to zaznaczyłem, że to jest moja opinia, i każdy kto przeczyta będzie wiedział, że to tylko i wyłącznie moje zdanie. Ty wolałeś przemilczec ten fakt i ściemniać, że głoszę swoją opinię na twój temat jako opinię wszystkich użytkowników tej strony. Czyli po raz kolejny zagrywka obrzydliwego polityka.
82. Venithil01.07.2010; 01:24
Szczerze mówiąc 33 miliony to jest kwota za którą moim zdaniem można Silvę sprzedać, a i owszem.

Szkoda, ze od szejków prawie każdy klub dotychczas był skłonny wyciągać więcej niż normalna cena piłkarza - możnaby dorzucić do tego transferu prawie całą cenę "następcy" Silvy TIno Costy i nawet by to nikomu nie zaszkodziło.

Dwa. Przywiązanie do klubu (chyba że mówimy o klubach z wybitnie częstymi sukcesami) to obecnie raczej nie próba odejścia albo podbicia pensji co sezon (jak to potrafił robić Kaka w Milanie), a nie jak kiedyś Angulo wracający z Londynu godziny przed tym jak miał podpisać kontrakt.

Oczywiście są ikony. Wybitnie lojalne osoby. I często się ich nie dostrzega. Również zgodzę się z tym, że nie można od razu nazwać kogoś ikoną klubu tylko dlatego że zgodził się grać całe życie nieomal w Barcy czy w innym Chelsea, bo jaki awans sportowy i finansowy jeszcze mógłby zyskać... Ale również z całą pewnością Xavi czy Puyol takimi ikonami są. O Raulu nie wspominając, bo na jego miejscu mnóstwo ludzi pewnie odeszłoby już ze 3 razy.

Poza tym. Tak, Silva przeszedł za kasą. Kasa ważniejsza była dla Valencii. Llorente pewnie i tak by go sprzedał, w MC dostał pewnie porządny kontrakt... Nie świadczy takie zachowanie o nielojalnosci. O jakiejkolwiek niemoralności czy pazerności Silvy moglibyśmy mówić tylko, gdyby dostał płacę 4 razy wyższą niż u nas, a MC nie grałoby nawet w europejskich pucharach.

I nie przesadzajmy z tym spadkiem sportowym. Projekt MC nabiera rumieńców, a to że my gramy w Champions League ? Im nie odpuściły Aston Villa i Tottenham, nam Sevilla i Villarreal nieco tak.

Ja osobiście wolę ten kierunek niż Real lub Barca. Bo przynajmniej przez rok Silva nas nie naklepie w meczu o punkty. Nie martwię się o jego karierę - rok temu w tym momencie powiedziałbym, że lepiej on niż Mata, teraz raczej nie, ale sądzę, że przeżyję.

Nasza sytuacja finansowa nabiera rumieńców (i tak jesteśmy półbankrutami), ale pytanie jak ze składem. Topal, Costa, Banega, Joaquin, Soldado, Mata/Vicente - to nie są słabe nazwiska, ale trochę czasu im zajmie zgranie.


Oh, i ostatnia sprawa. Sprawa podziału zysków z transmisji, o którą zawsze idzie. Kiedyś dało się znaleźć artykuł a nawet dane o przychodach z transmisji, poza tym idąc na logikę : Tak, Valencia, Sevilla, Villarreal Atletico Madryt, zarabiają o wiele mniej z transmisji czy koszulek niż Barca i Real.

A myślicie że ile w porównaniu z nami zarabia chociażby Malaga ?

Taki układ osłabi Barcę i Real finansowo, a wzmocni resztę ligi. Nas, drużynę "topową" jeśli nie liczyć czołowej dwójki, o wiele mniej lub prawie w ogóle. Będziemy po prostu tłuc się my i trochę pewnie słabsze Barca i Real z zapewne mocniejszą ligą.

Pomyśleć, że teraz moglibyśmy mieć sporo lepsze dochody z takowych i nawet być uznawani za drużynę pokroju tej dwójki na świecie, gdyby Benitez dalej poprowadził parę lat drużynę tak jak robił to do momentu odejścia, a nasi kolejni prezesi i zarządcy nie byli (cenzura).
83. Barsa01.07.2010; 02:09
BarsaEl_Duderino

1.Jak już kiedyś pisałem.... Nie jestem komunistą i nie lubię dzielenia "po równo" w myśl mitycznej "równości".

2. Nie każdy sympatyk VCF tak samo myśli w temacie praw TV, czy to wynika z jego przekonań, a może z kalkulacji...bo teraz macie 50 mln od sezonu, po równym podziale będzie mniej... ale nie pisz za "wszystkich".

Czemu się nie odnoszę do Twoich "argumentów", a po co? Czy to będzie jakaś merytoryczna dyskusja? Już po kilku zdaniach Twojego komentarza widać, że nie... dołączając do tego, że ja piszę o finansach a Ty wylewasz żale jaka to Barca, Messi, Dani, Barsa itd. są źli, niemoralni, wieśniaki...

Nie zamierzałem pisać o Barcie, jej zawodnikach itd. Wyraziłem tylko wątpliwość, że nie każdy zawodnik na pierwszym miejscu widzi kasę jako wyznacznik tego czy zostaje w danym klubie czy przechodzi do innego, tyle.

Polemizuj sam ze sobą, ja nie mam zamiaru z Tobą pisać o niczym.. to nie żaden "foszek", tylko po prostu znając Twoje podejście do spraw o których piszesz nie widzę sensu, są ciekawsze rzeczy, także i Ci radzę ich poszukać a nie tylko jak zobaczysz jakiś koment sympatyka Barcy, a jeśli, o zgrozo!, na stronie VCF to zaraz musisz "jechać o nim"... także naprawdę, pozdrawiam i bez odbioru.
84. los ches01.07.2010; 07:37
los chesGdyby Mancini trenował M. City od początku sezonu to na pewno graliby w CL. 3,4 miejsce gwarantowane. Ten facet ułoży tą drużyne i widzi w niej Silve. Może i nie graja teraz w Lidze Mistrzów,ale w nastepnych to jest pewne.
Walke o mistrzostwo włacznie.

Sprzedaż Davidów nie oznacza już nie mamy długów. Owszem mamy i nadal ogromne. Musielismy sprzedac ich szybko aby miec gwarancje finansowe.

A takie głupie teksty,że odszedł dla kasy badź nie sa smieszne. Na stronie non stop są newsy na temat naszych długów,o koniecznosci sprzedaży piłkarzy itd.
Lloernte musial pozbyc sie go,Silva chciał grac w LM lub zostac w Valencii. Prezes gdyby mógł to zostałby w klubie. Każdy coś chciał ale nikt nic tak naprawde nie dostał.
85. LSW01.07.2010; 11:07
LSWCzy Silva odszedł dla pieniędzy?

Jak się zmienia klub, to się idzie do tego, gdzie więcej zapłacą. Co w tym dziwnego? Silva to fundacja? Ma grać za obiady i miejsce do spania?

Dostał dobrą ofertę od dobrego klubu. Valencia dostanie świetne pieniądze. Wszyscy zadowoleni. Nie wiem po co te kłótnie i narzekania.

PS. Nie liczcie, że Soldado zastąpi Villę, a jakiś inny piłkarz Silvę. Nie ma klona tych piłkarzy, więc nikt ich nie zastąpi. Na to trzeba być gotowym. Soldado jest dobrym napastnikiem i mam nadzięję, że będzie dla nas dużo strzelał, ale on wniesie nową jakość do zespołu. Soldado to nie Villa i nigdy go nie zastąpi. Będzie grał inaczej bo jest innym piłkarzem. Może strzelić 25 goli w przyszłym sezonie, ale nigdy Villi nie zastąpi.
86. pedro901.07.2010; 12:47
Wyprzedaż naszych gwiazd została wymuszona przez Bancaję. Nas nie chcą kredytować, natomiast Realowi otwierają nowe linie kredytowe. Real i Barca dostają z tytułu praw tv łącznie 280 mln, natomiast VCF 42 mln euro.
Może wartoby wnieść skargę do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości w sprawie nadużywania pozycji dominującej na rynku przez te kluby i stosowania praktyk ograniczających konkurencję?
Czy szłyszeliście o pomyśle prezydenta Sevilli utworzenia konkurencyjnej ligi składającejsię z 18 klubów, z wyłączeniem Realu i Barcy? To byłyby jaja, gdyby Real i Barca grały tylko ze sobą przez okrągły rok :)