sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Silva znów rozchwytywany

Nevan, 11.06.2010; 19:35

Z Benitezem i Mancinim na czele

Nowy trener Interu - Rafa Benitez - pragnie wzmocnić swoją drużynę przed zbliżającym się sezonem. Jednym z jego celów będzie David Silva, o którego całkiem niedawno pytały się inne kluby z Manchesterem City na czele. Wiadomo również o ofercie Chelsea, która jednak nie przypadła do gustu Manuelowi Llorente.

Rafael Benitez chciałby sprowadzić do Interu Davida Silvę. Były trener Valencii chciałby kontynuować ostatnie dokonania Jose Mourinho i poprowadzić Mediolańczyków do kolejnych sukcesów. W tym celu pragnie wzmocnić skład Interu młodym rozgrywającym Valencii.

Kanaryjczykiem interesuje się również Roberto Mancini, który ponoć za wszelką cenę chciałby sprowadzić Silvę do Manchesteru. Jak powszechnie wiadomo Citizens posiadają nieograniczony budżet transferowy i są w stanie wydać wiele pieniędzy na El Mago. Oficjalnie jednak nie padła jeszcze żadna oferta z Manchesteru.

Wiadomo także o oficjalnej ofercie za Davida - z Chelsea. Oferta nie wynosiła jednak nawet 25 mln Euro, a cena jaką ustalił Manuel Llorente to minimum 30 mln Euro.

Kategoria: Transfery | Superdeporte skomentuj Skomentuj (40)

KOMENTARZE

1. Masti11.06.2010; 19:46
30 mln ? mniej niż za Ville ? nie no Llorente mnie osłabia..
2. Nevan11.06.2010; 19:49
NevanPoczekajmy do 11 lipca. Wtedy obiektywnie można stwierdzić jak to będzie z Silvą. Jeśli błyśnie, to na bank cena podskoczy, nawet do 40 mln, jeśli będzie cieniował, albo ktoś go wygryzie z pierwszej "11" to w najgorszym (najlepszym?) wypadku nikt się po niego nie zgłosi.
3. konkol1211.06.2010; 20:04
Tylko NIE JEGO
4. Serano11.06.2010; 20:40
SeranoCiekawe kiedy będzie news, że jest nim Wisła czy Lech zainteresowany.
5. Barsa11.06.2010; 21:18
BarsaNevan

W jaki sposób ta cena ma podskoczyć? Dla klubów teraz się liczy sezon ligowy i puchary, a nie imprezy mistrzowskie... Cena może podskoczyć tylko jak jesteś gwiazdą repry lub gdy na taką "marketingową" gwiazdę wyrośniesz. Silva ma za dużo konkurencje w Hiszpanii żeby zostać "największą gwiazdą"(i gra w VCF, to też powoduje, że mu trudniej...), nawet jakby grał wyśmienicie to i tak go nie docenia...

Za Ville może cena by podskoczyła, choć jak dla mnie to niekoniecznie, ale miał na pewno większe na to szanse niż Silva. Tylko, że każdy szanujący się dyrektor sportowy, trener wie kim jest Villa, co sobą reprezentuję i tę 5-8 bramek na mundialu tego by nie zmieniły, bo on ma właśnie tyle strzelić, jakby nie strzelił to byłoby zdziwinie... lecz też nie wpłyneło zbytnio na jego cenę. To już nie czasy "Barrosów".
6. Jegi12.06.2010; 00:12
Jegi30mln to rzeczywiście niewygórowana kwota odstępnego
7. benji12.06.2010; 10:44
benjiSilva musi mieć wyżej ustaloną kwotę transferową. W odróżnieniu do Villi nie jest może i tak znany, ale jest dużo młodszy. Nie dość, że już prezentuje bardzo solidną klasę to z czasem jego umiejętności mogą się tylko rozwinąć. A do tego pograć na wysokim poziomie zdoła jeszcze przez następne 10 lat.
Wszelkie rozmowy powinny rozpoczynać się od min. 40 mln.
8. Barsa12.06.2010; 11:11
BarsaHmmm mój poprzednik ma akurat rację jeśli chodzi o kwotę, Silva powinien być droższy od Villi... tylko jak pisałem Silva nie jest gwiazdą, no i ostatni sezon to za świetny w jego wykonaniu nie był, więc cóż pozostaje tylko żałować, że aspekt wiekowo-sportowy nie jest już tak ważny jak kiedyś w ustalaniu ceny...

ps. zresztą jak się wyprzedaję gwiazdy/towary to na początku schodzi ten najlepszy, a potem już słabsi i ich cena jest z zasady niższa.
9. Fuh12.06.2010; 12:41
FuhDo wloch nie pojdzie ;P Dostali nauczke po Kilym i Gaizce ^^ A Man city to jest parodia, nie ma co sie przejmowac tymi bzdurami, jedyne zagrozenie to Real i Katalonce, jesli nie dojdzie do transferow Cesca i Di Marii, to David moze odejsc (:
10. Barca fcb12.06.2010; 12:51
Barca fcbTaka prawda,ze lepiej dla VCF jak tu zostanie mam dla tego klubu szacunek i lepiej niech juz sie nie oslabiaja bo to sie moze zle skonczyc.
11. Kisiel22112.06.2010; 12:54
Kisiel221Barsa
A pamiętasz tego Tureckiego bramkarza który na Mundialu bronił jak wściekły.I po mistrzostwach trafił tam gdzie nie powinien.To właśnie o to nam chodzi.Jest wiele obserwatorów na owej impr.Dlatego jak El Mago się sprawdzi to szejkowie wyłożą za niego około 45mln.A jeżeli da dupy to zostanie Valenci.Amunt Valencia!!!
12. Barsa12.06.2010; 13:02
BarsaTak pamiętam go, i Barosa też... i dlatego napisałem, że "era Barossów" się skończyła. To było 6 i więcej lat temu, od tamtej pory piłka klubowa poszła jeszcze bardziej do przodu, reprezentacyjna jeszcze bardziej w tył i jak to napisał Stec: każdy kartofel potrafi teraz pokazać się na imprezie mistrzowskiej ale już nie ma takiego brania wśród klubów(oddałem sens słów,bo nie pamiętam dokładnie tego)... po prostu normalne, że dla klubów liczy się bardziej jak gra koleś sezon niż jak zagra kilka meczy w MŚ. Jeżeli jest gwiazdą jego cena może pójść w górę(marketing itd.), ale jeżeli jest tylko jednym z wielu w reprze to nie ma takiej możliwości...
13. cavanagh12.06.2010; 13:09
cavanaghBarsa
Mylisz się moim zdaniem, a drużyny na które najlepiej działa magia "pokazania się na mistrzostawach" to takie jak Barcelona czy Real, gdzie prezesi są wybierani na kadencje i kupują piłkarzy tych których kibice by chcieli, żeby się im "podlizac".
W reprezentacji Hiszpanii rzeczywiście ciężko być gwiazdą, dlatego że gwiazdami jest cała naszpikowana, dlatego największe laury w śród kibiców będzie zbierał strzelający bramki napastnik, reszta jest tylko Perfekcyjnie Działającą Maszynką.
14. Barsa12.06.2010; 13:17
Barsacavanagh

Za ME największe laury zebrali Xavi i Senna, teraz może być Villa, ale nie dlatego, że strzeli dużo goli, to za mało... może nim zostać, bo strzeli dużo goli i... dlatego, że przeszedł do Barcy. Nie obrażajcie się, taki dzisiejszy sport...

Wybory prezydenta Barcy 13 czerwca, Rossel nic/nikogo nie musiał obiecać... nie będzie musiał też sprowadzać "człeka z nazwiskiem", bo takich już za dużo w Barcie, podobnie w Realu, już widzę jak Mou kupuję jakiegoś grajka, za to, że się "pokazał na MŚ".... nie te czasy, w innych klubach jest podobnie.

Cena Silvy to jego "zapierdzielanie w klubie", wiek, "potencjał" i sytuacja finansowa VCF oraz to czy Real kupi Di Marie, czy Barca i inni kupią kogoś o specyfice Silvy(relacja podaż-popyt) i za ile....
15. cavanagh12.06.2010; 13:30
cavanaghBarsa
Nie chodzi o to że kupią piłkarza dlatego że sie pokazał na mistrzostwach, ale dlatego że kibice go chcą, a to może być skutkiem dobrego występu na MŚ, nie mówie tu tylko o Barcelonie, chociaż takie cyrki z prezesami kadencyjnymi to chyba tylko w Madrycie i Barcelonie są. Nie od dziś wiadomo że piłkarz to nie tylko para nóg do bieganio-kopania, ale to też produkt marketingowy, patrz Real, w innych klubach się o tym po prostu nie mówi, jeżeli piłkarza kibice chcą, to jeśli klub go kupi, zarobi na nim więcej pieniędzy.
Co do zbierania laurów jest to oczywiste, że marka klubu sie liczy przy zbieraniu laurów przez piłkarzy, tu podałeś dobry przykłąd Senny i Xaviego, myślę że oczywiste jest że ten pierwszy był ojcem sukcesu Hiszpanii na ME i z tak samo oczywistych względów to nie on został wybrany najlepszym piłkarzem, ale taki dzisiaj jest futbol.
16. Barsa12.06.2010; 14:40
Barsacavanagh

Podobne praktyki o których piszesz skończyły się w Barcie za Guardioli, choć już od kilku lat z powodu wysypu wychowanków Barca nie musi przeprowadzać zbyt wielu transferów gwiazd, a w Realu myślę, że skończą się teraz za Mou...

Jak dla mnie cena Silvy nie będzie uzależniona w jakiś decydujący sposób od jego występu na MŚ...

ps. uprzedzając, Ibra przyszedł, bo chciał go Pep, już wcześniej planował sprowadzenie wysokiego napadziora(Adebayor)... kibicie woleli w tamtym sezonie zobaczyć Ville na Camp Nou ;)
17. cavanagh12.06.2010; 15:15
cavanaghBarsa
Ja nie piszę konkretnie o Silvie że jego cena może podskoczyć po mistrzostwach, myślę że żaden piłkarz Hiszpanii specjalnie się nie wyróżni spośród swoich kolegów, wszyscy są zbyt dobrzy, jednak świetny występ na mundialu wielu piłkarzom morze dać transfer i duże pieniądze za nich.
Co do kupowania piłkarzy jako kiełbasa wyborcza prezesów masz racje, i Pep i Jose sobie z tym poradzą, jednak pospiech z Villa to nie było nic innego jak kiełbasa wyborcza, a pośpiech Laporty miał niewiele wspólnego z pośpiechem Villi (żeby uprzedzić jak by co;)
18. pedro912.06.2010; 15:57
To że cena za jakiegoś piłkarza może wzrosnąć po mundialu jest tak oczywista jak powódź po przerwaniu wału przez wodę.
Ostatnim przykładem takiego rozumowania jest pośpiech Realu w zakontraktowaniu di Marii jeszcze przed mundialem, o czym otwarcie pisała marca.
19. Barca fcb12.06.2010; 16:52
Barca fcbPedro9 - no to powiedz mi co ten Di MAria pokazal narazie w meczu Argentyna-Nigeria? no co ?? Piłkarz z pewna przyszloscia lepiej gra na mundialu ,zobaczysz to u Villi a Di Maria jest nie pewny i gra słabo taka prawda
20. Barsa12.06.2010; 16:57
Barsa...po argumencie "bo tak pisała Marca" wymiękam xD

Daję sobie spokój, czekam na "wybuch" jakiegoś piłkarza i wielkie podniesienie za niego ceny, czekam na podniesienie ceny za Silvę przez jego postawę na MS ;)

cavanagh

Nie zgadzam się co do Villi jako "kiełbasy wyborczej"... ale to nie temat o wyborach prezydenckich w Barcie, czy wyborów politycznych w Katalonii ;)

21. Vicente.Rodriguez12.06.2010; 17:06
Vicente.RodriguezDi Maria faktycznie za dobrze to nie gra z Nigerią, ale dostaje niezbyt duzo podań.
Mam nadzieje że real go kupi albo Navasa i sie odczepią od Silvy.

Nie wyobrażam sobie Silvy w koszulce Realu, w Barcelonie jeszcze jakos tak, tymbrdziej ze gra tam cała hiszpańska śmietanka, ale wole zeby pozostał u nas.

Cena Silvy mo MS mogłaby wzrosnąć, jednak niewiele, gdyż jest on bocznym pomocnikiem, nie strzela bramek, tylko rozgrywa a do tego jego gra w tym sezonie nie wyglada najlepiej.
Pozatym zostanie niezauważony przy Inieście, Xavim, Torresie i Villi.
Torres coś zaczał grać,m bo pamietam jego tragiczne mecze w EURO2008, tyle sytuacji pieprzył a mimo to(po meczu finałowym kiedy coś mu sie udało) został okrzyknięty zbawcą Hiszpanii.
Dla mnie Villa jest zdecydowanie lepszy i powinien na tycg MS walnać z 5-7 bramek.
22. Fuh12.06.2010; 17:53
FuhSzkoda, ze przyszedl do nas Moya, a nie ten Nigeryjski bramkarz (: Duzo lepszy i pewnie duzo tanszy. Jesli chodzi o Torresa, to jak dla mnie to najbardziej przereklamowany napastnik ex aequo z Ibramacabra (:
23. cavanagh12.06.2010; 18:06
cavanaghBarsa
Nikt tu nie pisał że cena za Silve wzrośnie, ale ewentualnie że jest taka możliwość, a ja sam jak wcześniej pisałem uważam że nie wzrośnie, ale paru takich rodzynków się znajdzie na Mundialu, co do kiełbasy wyborczej myślę że się mylisz że Villa nie miał z tym nic wspólnego, jeszcze przed oficjalnymi rozmowami na linii VCF-FCB, dzienniki pisały że Laporta chce kupić Ville jak najszybciej żeby zaprezentować go któryś tam piatek(nie pamiętam daty), Villa został wtedy zaprezentowany, przypadek? Laporta bardzo sie śpieszył i w Davidem i z Fabregasem, jesteś chyba jednym z nielicznych którzy nie widzą w tym kampanii wyborczej.
24. Barsa12.06.2010; 18:35
BarsaJa widzę "grę Laporty", grę o prezydenta Generalitat-u i "transfery pożegnalne"... jeśli chodzi o wybory w Barcie to obecny zarząd zrobił zbyt wiele błędów w tym aspekcie żeby można było coś poprawić transferami, po prostu Laporta nie wypromował na czas swojego następcy... "namaścił" teraz Ferrera ale to też po wycofaniu się Gondalla itd. uważam Laportę za inteligentnego człowieka, który nie mógł się łudzić, że transfer Villy czy Cesca coś zmienią.

Co do rodzynków.. cóż ja twierdzę, że transfery po mistrzostwach na miarę Rustu czy Barrosa skończyły się, jeżeli za zawodnikiem nie stoi przynajmniej dobry sezon ligowy i pucharowy, to kluby nie będą się o niego bić tylko dlatego, że zagrał świetne MŚ.

ps. mój koment o Silvie był do Nevana.
25. Sopel12.06.2010; 18:58
Bierzmy bramkarza Nigerii... dzisiaj wyprawiał cuda w bramce swojej drużyny ! Szpaku już przepowiedział, że pewnie zmieni swój obecny klub po takim występie, dlaczego nie miałby przyjść do nas :) ? Sprzedać Moye i brać jego, wszak Cesar do 50 grać raczej nie będzie... :P
26. Vicente.Rodriguez12.06.2010; 21:33
Vicente.RodriguezJak bramkarza to zdecydowanie Mariano Andujar z Catani, stracił pozycję w 1 składzie Argentyny ale wielu uważa że bezpodstawni ...kolejny kaprys Maradony, tak jak odscuniecie Zanettiego, Merciera czy Louisa Gonzaleza Sergio Ronero nie jest wiele lepszy, jak dla mnie taki sam. A Andujar to bramkarz utalentowany, młody, kilka świetnych sezonów w Estudiantes La Plata, gdy przyszedł do Catani to po chwili wywalczył sobie koszulke nr 1.
Pozatym nie kosztowałby nie wiem ile milionów.

Narazie jak patrze na Moye to nie wiem co mysleć, Cesar powinien jeszcze przynajmniej w tym sezonie grać dobrze, ale wiadomo jak to jest w takim wieku, w jedyn sezonie jest forma a w kolejnym już nie, dlatego koniecznie trzeba rozglądać sie za bramką. A Guaita, może rekordy jakieś tam ma, ale to nie przekonuje mnie do końca. A co do rekordów to Andujar ma 800 minut bez straty gola w Copa Libertadores.
27. pedro912.06.2010; 21:34
Barsa, di Maria grał rzeczywiście słabo. Jeśli dalej będzie grał słabo zamiast wykreować się na mundialu, straci swoją wartość rynkową i Benfika nie będzie mogła wyśrubować jego ceny. Teoria o lepszej grze piłkarzy z pewną przyszłością jest nieco absurdalna. Równie dobrze możnaby wysunąć teorię, że piłkarze ostrzyżeni na krótko np. wolniej biegają. Villa może grać na mundialu świetnie nie dlatego, że jest już piłkarzem barcy, lecz dlatego że jest znakomitym napastnikiem.
28. Barsa12.06.2010; 22:43
BarsaJa nie pisałem, że dany piłkarz grając w np. Barcy ma plusy do umiejętności... tylko, że grając w Barcie i strzelając bramki na mundialu ma większa szanse na wykreowanie go przez media, kibiców na gwiazdę... może trochę ryzykowna teoria, ale myślę, że jak nawet Villa by został królem strzelem mundialu a grał nadal w VCF nie musiałby zostać najlepszym zawodnikiem mundialu, zresztą mamy potwierdzenie na euro. Z tym, że Villa trochę krótko w Barcie jest żeby mu to ułatwiło "splendory", ale pewnie sam transfer do Barcy rzucił na niego inne światło w oczach kibiców, mediów itd.... taka piłka dziś.

Co do zależności mundial - cena danego piłkarza nie będę się powtarzał...
29. Qnick198613.06.2010; 19:25
Qnick1986Masz rację Barsa nie powtarzaj... bo pieprzysz głupoty aż miło.
Nie wiem czy gdzieś to wyczytałeś czy to jakaś Twoja prywatna teoria ale jest równie słuszna jak wpływ plam na słońcu na gody głuszców.

Mundial to chyba najlepsza możliwa okazja do wypromowania się dla gracza a co za tym idzie do wzrostu jego wartości - chyba że dla Ciebie takie powiązanie jest nielogiczne. To impreza sportowa o największej oglądalności na świecie (Liga Mistrzów czy rozgrywki ligowe są daleko w tyle). Tu właśnie zawodnicy pokazują na co ich stać w chwili największej mobilizacji. Tu mają szansę coś udowodnić grając wśród najlepszych i przeciwko najlepszym. W klubach czasem nie mają okazji mając słabych partnerów lub przeciwników bądź po prostu grając w słabych ligach gdzie mało kto zagląda (bramkarz Nigerii). To najlepsza możliwa okazja by wspiąć się na szczyt i trafić do lepszego klubu. W praktycznie każdym meczu komentatorzy cytują słowa zawodników, którzy widzą szansę w mundialu na swój sportowy awans. Logicznym jest, że jak zawodnik grający w jakimś mało znanym klubiku warty około 1 mln gdy zabłyśnie na takiej imprezie to go klub za tyle nie puści i będzie chciał wyciągnąć możliwie najwięcej.

Z jednym się zgodzę. Kwota za zawodników którzy już są gwiazdami i grają w najlepszych klubach zmieni się już chyba tylko wtedy gdy zagrają wprost "magicznie". Każdy wie na co stać Silvę czy Villę. Ich już nie trzeba dostrzegać. Cenę za nich, która jest i tak duża ciężko jest podbić występem, który nie rzuci na kolana.

Tak więc podsumowując mundial jest najlepszą możliwą okazją na to by się wybić. Jest najlepszą możliwą szansą pokazania, że można grać w klubie lepszym niż obecnie. Z Twoich wypowiedzi wywnioskowałem, że na MŚ żaden zawodnik nie skorzysta co jest oczywiście śmieszne;)
30. Barsa13.06.2010; 19:38
BarsaRozróżniajmy wypromowanie się od wpływu MŚ na cenę dobrego/bardzo dobrego gracza... ja pisałem o tym drugim + o zjawisku, że żeby zostać gwiazdą mundialu pierwszego formatu dla ogółu kibiców, mediów itd. trzeba oprócz dobrego występu grać w wielkim klubie, bo to wiele pomaga... więc nie wiem do kogo te Twoje akapity, bo nie do mnie, nie o tym ja pisałem.
31. Barsa13.06.2010; 19:49
BarsaAaaaa i chciałbym zobaczyć jak Mou decyduję się przez kilka "magicznych" meczów płacić dodatkowe 10 mln za Silve... powtarzam nie te czasy. Logiczne to jest, że dla klubu ważne to jest jak zawodnik gra sezon ligowy a nie, że błyśnie w reprezentacji... Barca się na Rustu nieźle potknęła, podobnie na Bonano, ile klubów się wyłożyło na Barosu itp. tę doświadczenia uczą...
32. Vicente.Rodriguez13.06.2010; 20:26
Vicente.RodriguezAle np. Joaquin na euro 2004 i mundialu 2006 rozpromował się i to bardzo. Valencia była wtedy najszybsza i zaklepała sobie Ximo.
W życiu nie zostałby dostrzeżony w Betisie gdyby nie te wielkie imprezy, Van Der Vaart jak dla mnie to znakomity piłkarz, niedoceniany, gdyby nie kupił go real to małoby o nim mówiono w porównaniu do gwiazd światowych, a jak dla mnie on nią jest.
Cena może wzrosnąć jedynie za młoddzików pokroju Navasa, Maty, Busquetsa, ale nie wzrośnie za takiego Inieste czy Silve, chyba że Silva przypuśćmy strzeliłby 3 bramki i tą najważniejszą w finale i dałaby ona zwycięstwo, wtedy moglibyśmy mówić o wzroscie sumy odstępnego.
33. Barsa13.06.2010; 21:12
BarsaPiszesz o 2004 roku... ja o teraźniejszości.

Ostatnia moja opinia na ten temat, sił już brak, niech każdy z komentujących zostanie przy swoim. Czekajmy na wspaniałe występy Silvy i na to, że Mou dzięki temu zdecyduję się sypnąć 10 mln więcej za transfer, jak dla mnie czcze życzenia ale Wy czekajcie.
34. Barsa13.06.2010; 21:19
Barsaps. wydaję mi się jednak, że VCF zaklepała Ximo za to co wyprawiał na boiskach La Liga a nie w reprezentacji... mnie raczej kojarzy się on z występami w Betisie, nie musiał nigdzie się promować, w 2004 roku był większa gwiazdą niż teraz taki Mata, który na początku tego wieku nie był "klubem anonimowym".
35. Silva16#13.06.2010; 21:34
Silva16#Czytałem że Valencia pytała o Diego z Juventusu
36. Vicente.Rodriguez13.06.2010; 21:34
Vicente.RodriguezPisze o Van Der Vaarcie teraz i sezon czy dwa wczesniej, wiec to raczej te czasy terazniejsze.
Pozatym wspomniałem również o sumie odstępnego w sprawie Silvy, a nie o milionach jakie wyleje Mou na Davida. Uważam że gdyby nawet Silva dokonał czegoś takiego o czym napisałem wczesniej, to jego suma odstępnego mogłaby ulec zmianie. A zgadzam się jak najbardziej z tym, że komuś kto gra w Barcy/Realu dużo łatwiej zgarnąć laury za turniej bo gra w lepszym klubie.
Prosty przykład : Carlos Marchena i Carles Puyol, kto znalazł się na liście najlepszej 11 turnieju EURO2008, a kto grał tak samo jak stoper Barcy a nawet może lepiej..
Pozatym popatrzmy na sytuację Busquetsa, dlaczego wylądował w kadrze? A no dlatego, że gra w Barcelonie. Osobiście nic do niego nie mam, aczkolwiek jego gra mnie nie przekonuje, tak samo sprawa ma się z Arbeloą. Alvaro trafił do Realu i prawie wywalił doświadczonego Capdevile, a za czasów gry w Liveroolu grzał ławe w reprezentacji.
Sergio natomiast gdyby występował w takim Villarreal czy klubach jeszcze mnie znanych jak np. Racing to do kadry Hiszpanii w najleszym wypadku trafiłby za kilka lat. No chyba że grałby jak Zidane za swoich najlepszych czasów.
Wniosek taki, że Silva pewnie zagra tak jak zwykle i niczym "wielkim" się nie wyróżni tymbardziej że w pomocy są Xavi, Alonso, Iniesta, Fabregas itd. Władze Valencii mogą ewentualnie powiedziec przy transferze: Silva to kadrowicz i dobrze spisał się na Mundialu wiec podnosimy jego sumę odstepnego o powiedzmy 5 mln. Nie bój się, napewno 10 w gorę nie pojdzie :)
37. Lolek13.06.2010; 21:37
LolekGwoli ścisłości. Mou nie wyda złamanego eurocenta na Silvę z prostej przyczyny: nie jest nim zainteresowany. Proponuję zajrzeć na Superdeporte.
38. Barsa13.06.2010; 21:46
BarsaLolek

Pisząc o zależności Mou - Silva prowadzę hipotetyczne rozważania na użytek dyskusji. Też słyszałem o tym, że nie chce Silvy...

Vicente.Rodriguez

Zgodnie z obietnicą już nie będę nikogo męczył odp, także sorry.
39. DavidVilla9514.06.2010; 13:57
DavidVilla95#32
Cena może wzrosnąć jedynie za młoddzików pokroju Navasa, Maty, Busquetsa, ale nie wzrośnie za takiego Inieste czy Silve.

trochę się zamotałeś bo piszesz że wzrośnie cena młodzikow (Navas) a np Silvy nie wzrośnie, tyle że Silva jest rok młodszy od Navasa.
40. Vicente.Rodriguez14.06.2010; 17:01
Vicente.RodriguezChodziło mi o tych, którzy są niedoświadczeni pod względem gdy w kadrze, mają mniej występów, przez co są mniej znani i każddy ich dobry turniej bedzie odbierany jako odbjawienie talentu, ale troszke zle to ujełem. Wtedy cena za piłkarza mogłaby wzrosnąć, a za takiego Silve znacznie nie wzrosnie gdyż każdy wie na co go stać.