sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Oficjalnie: Villa Blaugrana!

Ulesław, 18.05.2010; 23:42

Oficjalna strona klubu potwierdza: El Guaje sprzedany za 40M €

Dziennik Las Provincias poinformował wieczorem, 18. maja, że władze Valencii o godzinie 22.00 potwierdziły sprzedaż Davida Villi do FC Barcelony za kwotę 42M €. Oficjalne potwierdzenie informacji pojawiło się o godzinie 12.29. Cena Davida Villi to 40M €.

Serwis VCF.PL dziękuje Davidowi Villi za wspaniałe lata spędzone w Valencii i setki meczów w barwach Blanquinegros. Amunt El Guaje!

O przebiegu negocjacji można przeczytać tutaj.

David Villa na VCF Video

Sylwetka El Guaje

Galeria Superdeporte

Kategoria: Transfery | Las Provincias skomentuj Skomentuj (103)

KOMENTARZE

1. Lolek18.05.2010; 23:45
LolekŻal, smutek, rozczarowanie, rozgoryczenie. Tyle.
2. Kurdu18.05.2010; 23:48
Najpierw Ruben, teraz David... Oby to bylo na tyle pozegnan z naszymi crackami w tym okienku...

Amunt Villa! Swietny pilkarz, na zawsze bedziesz symbolem tego klubu!
3. Cezzi18.05.2010; 23:50
CezziNie można płakać, tylko śmiało iść do przodu. Dla mnie Villa i tak na zawsze pozostanie piłkarzem Valencii, niech wiedzie mu się u Katalońców.. Pieprzony kryzys.
4. kamileqq8718.05.2010; 23:52
kamileqq87Powodzenia David! Dziękuję za wszystko!
5. davidvilla18.05.2010; 23:55
Jak on mógł nam to zrobić...
6. m198818.05.2010; 23:56
m1988Chyba wszyscy Valencianistas na świecie są dziś smutni- niezależnie czy popierali transfer czy nie. Coś się kończy...
Gracias!
7. LSW18.05.2010; 23:56
LSWW obliczu zaistniałej sytuacji, w której sprzedaż była nieunikniona, trzeba zauważyć, że cena jest bardzo dobra.
Jest to najdrożej sprzedany piłkarz VCF?
8. m198819.05.2010; 00:01
m1988Mendieta 48mln. Dobrze pamiętam ?
9. k_tronic19.05.2010; 00:03
szcunek za to co dla nas zrobil!!!


pytanie tylko gdzie jest Bojan co nam z tych pieniedzy ja sie pytam jak je zmarnujemy moglismy brac jakichs zawodnikow lepiej jak to zrobil inter Barcelona i tak dala by nam te 40 mln a moglismy wyciagnac przy okazji Bojana (chociaz na wypozyczenia z pierwokupem)lub jakiegos innego mlodego grajka z ich akademii
10. Marcel19.05.2010; 00:14
MarcelWielka szkoda.. jak dla mnie to lepiej było go za wszelką cene zatrzymać, bo majać Ville w składzie Valencia by dużo więcej zarobiła w Lidze Mistrzów na ale cóż... Nic tylko życzyć mu powodzenia za to co dla Nas zrobił
11. Fuh19.05.2010; 00:23
FuhNie jest zle, kupiony za 12 baniek, a sprzedany za 42 (: Wole zeby odszedl Villa, niz Silva, czy Ever. Niestety, od jutra Villa jest naszym wrogiem i prawde mowiac, to bede sie cieszyl z kazdej jego porazki, oczywiscie w rozgrywkach klubowych, bo Hiszpanii kibicuje w RPA :) Niedlugo przyjdzie jakis napastnik, mam nadzieje, ze Aduriz. Valencia przetrwala odejscia lepszych zawodnikow niz David i jakos dawala sobie rade ;)
Amunt Valencia!
12. KilyVCF19.05.2010; 00:23
KilyVCFSłabo mi.
Llorente leśny dziad ma u mnie minus który może zostać skreślony tylko jednoczesnym pozyskaniem klasowego snajpera i korzystnym sprzedaniem parceli ...

Ale spokojnie, za rok, dwa im się znudzi bo będzie blokował jakiegoś Bojana, Pedro czy innego łebka > odkupimy go za 10-12 mln i odzyska u nas formę ... :)

13. Zakkusu19.05.2010; 00:25
....Trzeba się napić...
Czy to w pożądku? ... Smutek, płacz ... Villa... Na zawsze pozostaniesz Valencianis... Na zawsze w sercu bez względu w jakim klubie..
Zły okres.. Najpierw Ruben teraz ty.. Kto teraz? Może Vicente? Niesprawiedliwe.. To takie wszystko popiepszone...

Amunt Villa ! Amunt Valencia !
14. Lisek19.05.2010; 00:30
Dzieki i powodzenia David...

Trudno sobie wyobrazić nasz napad, skład bez niego w nastepnym sezonie. Szkoda, ze kasa decyduje o tym ze musi odejść. Trudno sie z tym pogodzić.
15. KilyVCF19.05.2010; 00:31
KilyVCFDo dupy trener.
Do dupy prezes.
Teraz będzie jeszcze do dupy skład..
Beznadziejny ruch i beznadziejna suma ...
Jeśli pan Laporta odchodzi z Barcy to może by tak do nas ...

BTW. Bursaspor w LM bez eliminacji !
Nasze szanse na wyjście z grupy rosną ...
16. TheNatoorath19.05.2010; 00:39
TheNatoorathMinusy: moralniak i bardzo złe samopoczucie kibiców, strata symbolu, znaczne wzmocnienie bezpośredniego rywala, jakieś trzydziestoprocentowe osłabienie potencjału ofensywnego (subiektywnie), etc., etc.;

Plusy: sprzedaż dobijającego do 30 lat zawodnika za 45mln - jeśli nie teraz, to później interes stałby się nieopłacalny;

Minusów jednak więcej. Jako zdeklarowany fan Davida żałuję, że odchodzi z Valencii. Gdzieś w głębi pikawy czuję jednak, że stało się dobrze - po pierwsze znaczny zastrzyk finansowy, po drugie zapewnienie Villi stuprocentowej szansy na zdobywanie trofeów... Tyle że bez nietoperza na piersi.

BTW - ciekawe, czy klątwa cracków opuszczających Mestalla da o sobie znać i tym razem...
17. TheNatoorath19.05.2010; 00:40
TheNatoorathFaux pa - *42mln.
18. ruben12319.05.2010; 00:46
Chce mi sie plakac!!!

Mowie powaznie ! :( David Villa to moj ulubiony pilkarz , wzor czlowieka i mialem nadzieje ze zostanie w VCF do konca kariery. Zycze mu powodzenia.

Jestem bardzo zdenerwowany bo to Silve trzeba bylo sprzedac! Silva jest nam absolutnie zbedny i bede to powtarzac! Opchnac go do Realu za te 40 baniek i niech idzie ale Ville trzeba bylo zostawic! O ile Silve moze zastapic pierwszy lepszy Ever czy Mata lub Chori , tak Ville nie! I kto nam bedzie strzelal teraz ponad 30 goli w sezonie? Colunga , Soldado ? Zart ! Aduriz ? Zart!

Panie LLorente czys pan sprzedal Ville czy nie , niech pan opchnie teraz Silve ! Przynajmniej kasa bedzie na budowe stadionu.
19. umbrella19.05.2010; 00:49
umbrellaLiczyłem na 50 baniek:( mam nadzieję, że ujawnią dokładną kwotę transferu.
20. davidvilla19.05.2010; 00:57
Ciekawe jakie byłyby wyniki ankiety pt. Jaki jest Twój ulubiony piłkarz Valencii (przed i po transferze Villi)... Można by zrobić coś takiego.
21. Fuh19.05.2010; 00:59
FuhRuben, Silva jest NIE DO RUSZENIA! Mamy wielki potencjal ofensywny i nie mozemy z gory zakladac, ze teraz nagle przestaniemy strzelac bramki! LUDZIE TO TYLKO JEDEN ZAWODNIK! Wiadomo, wielki pilkarz i symbol ostatnich lat, ale NIE MA LUDZI NIEZASTAPIONYCH! Pewnie zaraz mnie tu wszyscy nabluzgaja, ale gdyby Emery mial choc troche rozumu w glowie, to grajac pod Zigica moglibysmy naprawde duzo zyskac! A jestem w stanie zaryzykowac stwierdzenie, ze Nikola bez problemu strzeli 20-25 bramek w sezonie (: Gdy wypozyczylismy go do slabego Racingu, to w 19 meczach strzlil 13 bramek! Gdyby mial caly sezon i takich asystentow jak u nas moglby bez problemu nastrzelac mase goli (: Nie jest zle, oby tylko nikt nie odszedl wiecej ;)
22. LSW19.05.2010; 01:19
LSWFuh, jak mamy grać z taką taktyką(sic!) jak w tym sezonie, to warto Silve sprzedać. Ani on nie wykorzystuje pełni swoich umiejętności, ani my pełni możliwości drużyny. Silva na skrzydło i dwóch napastników w ataku to konieczność. Silva nie radzi sobie z "drwalami". Traci piłki, nie potrafi nieraz minąć rywali, nie strzela z dystansu, zazwyczaj dogrywa tylko prostopadłe piłki (bardzo dobre, w tempo) albo podaje krótko do boku, ale na takiej taktyce, że gramy do Silvy, on ma coś wymyślić tracą wszyscy.

23. Masti19.05.2010; 01:22
bez sensu, skoro chciał zostać to po co go sprzedawać za śmieszne 42 mln ? Skoro z Manchasterem można było wynegocjować jakieś 55 mln. Kto będzie bramki strzelał teraz ? Mogli chociaż Bojana wynegocjować.. ogólnie żenada.
24. KilyVCF19.05.2010; 01:30
KilyVCFDo każdego innego klubu mogli go sprzedać a sprzedali do tej zakały Barcelony ! No k.... mać ! Już nawet transfer do Realu bym lepiej przeżył - tego klubu nikt i tak nie traktuje poważnie ...
42 mln ... - kropla w morzu długów, mogli ją wycisnąć ze sprzedaży innych piłkarzy (w większości niepotrzebnych lub nie-niezbędnych jak Villa).
Co za chory tydzień; mój ulubiony piłkarz Villa, najlepszy napastnik świata, symbol i twarz Valencii opuścił moją Valencię na rzecz najgorszego klubu na świecie, gdzie będzie się plasował gdzieś między Pedro a Yaya Toure w rankingu 'ważności' mój ulubiony wokalista DIO zupełnie zszedł z tego świata niczym Zed, Baraja którego karierę całą miałem okazję śledzić, zagrał ostatni mecz, koniec świata i powodzie !
Koniec epoki w VCF ... :(
Szkoda że nie wygrał z nami chociaż LE przez tego pajaca z gwizdkiem ..
No to teraz - niestety - można rozpocząć spekulacje na temat nieszczęśnika któremu przyjdzie się zmierzyć z legendą El Guaje...

Przypomnę że w Día de los Santos Inocentes redakcja "zażartowała" sobie że Aduriz ma przyjść zastąpić Villę - teraz to jest dopiero żart i to niesmaczny bo może się sprawdzić ...
25. Adrian_VcF19.05.2010; 01:47
Adrian_VcFLLorente VETE YA KRETYNIE
26. hooltras19.05.2010; 01:47
hooltrasto jest chyba jakas kpina ... za takie drobne to oni sobie moga kupować jakiegos drewniaka a nie Ville :/ negocjacje powinny sie zaczynac od 60 mln zwlaszcza ze wiekszosc kasy i tak idzie na spłaty długów! mógł isc do Chelsea chociaz bym tak tego nie przeżywal zwlaszcza ze teraz bedzie grywal w meczach przeciwko NAM !! :(
27. KilyVCF19.05.2010; 03:13
KilyVCFCiekawe kto dostanie magiczną '7'
z którą grali Piojo i Villa ...
Jestem za tym żeby chwilowo była zawieszona, dopiero jak się ktoś wykaże - to dostanie ...

Te patałachy nie zrobiły mu nawet pożegnania, co za banda ch... !

Przez 5 sezonów gry David Villa strzelił dla Valencii w oficjalnych meczach ... 126 bramek (25+20+22+31+28), co daje 25,2 na sezon.

AMUNT EL GUAJE !
28. lisovski19.05.2010; 04:05
lisovskiŻal i czarna rozpacz ! Llorente i tak dał nam rok na pogodzenie się z tym faktem.Pytanie co teraz ? Z tej masy marnazmu trzeba wybrać kogoś z choć odrobiną talentu , mam nadzieję że będzie to Soldado.
29. goly19.05.2010; 06:04
Dziękuję Ci Villa za wspaniałe lata spędzone w Valencii. Kończy się pewien etap, ale trzeba iść do przodu. Arsenal dał sobie radę bez Henrego to i my godnie zastąpimy Ville.


Ciekawe ilu kibiców nagle zniknie z naszej strony ;)
30. goly19.05.2010; 06:15
Jeszcze jedno. Wiem, że się narażę i podpadnę też trochę Adminom, ale strasznie dużo tu baranów. Jeżeli dla kogoś 42 mln E to suma śmieszna to nie mam słów :|. Nigdy nie było mowy o kwocie większej. To, że jakieś dzienniki piszą o 50 mln od Chelsea to nie znaczy, że tyle jest wart. Proponuje też wyłączyć wszelkiego rodzaju gry typu FIFA, PSEY i FM-y, tu jest rzeczywistość. Kwota jest zdecydowanie odpowiednia, wliczając w to wiek piłkarza oraz naszą markę w Europie czy na świecie. Zresztą coś mi się wydaje, że na tych 42mln się nie skończy. Z pewnością będą dodatkowe klauzule mówiące o dodatkowych pieniądzach w zależności od wyników zespołu i piłkarza.

Powtórzę jeszcze raz, wiem, że dla kibiców VCF Villa jest bezcenny albo warty 60-100 mln, ale prawdziwa cena jest w granicach jakie wynegocjował Llorente i prosiłbym jednak go szanować.

Panie i Panowie, będzie dobrze. Już niedługo oczaruje nas kolejny snajper, który wyjdzie z cienia Villi, prawie zawsze tak jest.

AMUNT
31. nF19.05.2010; 06:29
nFDzis jak każdy Valencianista otrzymałem bardzo bolesny cios prosto w serce. Naprawdę najbardziej zaboli to, że zawita na mestalla bez nietoperza na piersi. Barcelona zyskała nie tylko jednego z najlepszych snajperów naszego globu ale również oderwany kawałek valenciańskiego serca...
Wielcy już odchodzili. Jednak teraz boli to bardziej bo jestem dojrzalszy niż kiedy odchodził Gaizka...

Powodzenia David...
32. Krzysiek19.05.2010; 07:03
KrzysiekNo cóż...pewien bardzo ważny rozdział w historii Valencii właśnie się skończył.
Trochę mi smutno, że odchodzi tak znakomity piłkarz, ale w sumie jestem zadowolony, że udało nam się tyle za niego wyciągnąć. David na zawsze będzie w mojej pamięci jako najlepszy napastnik VCF.
GRACIAS, DAVID!!
33. VcF mS19.05.2010; 07:24
Pff jak mógł pójść do Barcelony zachował się jak .... Teraz wątpię żebyśmy coś pokazali bez tak klasowego zawodnika ;/
34. billie19.05.2010; 07:51
billieI co tu napisać w takiej chwili? David Villa w Barcelonie. To brzmi okropnie.
35. billie19.05.2010; 07:52
billieSymbol Valencii 21 wieku będzie strzelał dla znienawidzonej Barcelony. Nie dociera to do mnie. Wolałbym chyba Villę w galaktycznym Realu. Poważnie.
36. RokiVCF19.05.2010; 09:02
RokiVCFja nie rozumiem dlaczego Valencia często pozbywa się gwiazd :(( wcześniej przecież też się pozbywaliśmy tak samo Mendiety cz Aimara i też bylem zły w każdym razie miejmy nadzieje że to koniec sprzedaży bo jak się jeszcze pozbędziemy silvy i może jeszcze Evera to będzie chyba kompromitacja w LM :/
37. pedro919.05.2010; 09:18
Klub jest na krawędzi bankructwa i niestety nie było innego wyjścia. Lapporta kupił rok temu Ibrahimovica za 69 mln, a Villę za 40 mln (tak donoszą inne zródła). Ogromna różnica. Teraz pod młotek pójdzie Silva i pewnie trafi do Realu. Trudno będzie patrzeć na Davida w madryckiej bieli.
38. Dzidek19.05.2010; 09:35
DzidekKwota transferu nie powinna dziwić, bo Llorente nie miał atutów w negocjacjach. W zeszłym roku to Barcelona chciała ściągnąć Ibrę, teraz to Valencia musiała pozbyć się Villi. Poza tym, jakoś żaden inny klub nie był specjalnie zainteresowany, a do końca czerwca trzeba było jakieś aktywa upłynnić. Nie można liczyć na to, że się jakimś cudem uciuła 40 mln €, kiedy idzie o być albo nie być klubu.

Szkoda, że tak się to wszystko potoczyło. Po Albiolu, znów odchodzi ktoś mocno związany z klubem, i znów do kogoś z Realu/Barcelony.
39. hubson9119.05.2010; 09:46
Słuchajcie Valencia musi wrócić do swojej wcześniejszej polityki transferowej z przełomu wieków kiedy kupowała tanio wychowywała a sprzedawała za grube pieniądze. Mimo że życze Davidovi jak najlepiej, to wątpie, żeby cos osiagnał w Barcy- żaden piłkarz który odszedł od nas za duże pieniądze(sztandarowy przykład, Mendieta i Claudio Lopez) NIGDY nie grał nawet w połowie jak na Mestalla, nei inaczej bedzie i tym razem, zobaczycie. "Valencia- fatalne zauroczenie" jak to kiedyś ujął któryś z dziennikarzy.
40. KilyVCF19.05.2010; 09:58
KilyVCFIle dokładnie kosztował ?

Mundo deportivo dice que 50 K, Super que 45+3, Marca y Sport 42 y As 40...
41. Dumba$19.05.2010; 09:59
Mówicie o Mendiecie a zapominacie o Aimarze, który przechodził za grosze.Po odejściu Aimara czułem się podobnie, jak teraz w pale mi sie nie miesciło że może odejść od nas.
Amunt Villa!
42. zając43519.05.2010; 10:04
zając435I jak mamy wyjść z grupy w Champions League jak nie będziemy mieli porządnego napastnika!?!
43. Gefer19.05.2010; 10:04
GeferMówisz Valencia, myślisz Villa... tak było dotychczas. Straciliśmy niesamowitego piłkarza, ale też symbol drużyny. To taki ktoś dla nas jak dla Blaugrany Messi, jednym słowem - niezastąpiony. Szczerze, trudno mi sobie wyobrazić kogoś, kto mógłby strzelić dla nas ponad 20 bramek w sezonie. Mam nadzieję, że taki ktoś się znajdzie, a to będzie znaczyć, że scouting Ches jest niesamowity, bo na zastępce klub wyda pewnie nie więcej niż 5mln eur. To tak jakby Lewandowskiego z Lecha kupić... sądzicie, że udałoby mu się tyle nastrzelać co Guaje?
44. bialy_wilk19.05.2010; 10:11
ech szkoda ale tego sie spodziewalem

jedna z ikon Valencii odchodzi i chyba w najlepszym dla siebie i dla Valencii czasie

teraz trzeba postarac sie o godnego nastepce

moje marzenie to Gervinho

Lille nie awansowalo do LM wiec powinno byc latwiej a 12 mln powinno spokojnie wystarczyc ale znajac zycie przyjdzie jakis Colunga lub Soldado,ktory w lepszych klubach sobie nie radzi a klase pokazuje tylko w takich Getafe

to samo jak Negredo
dobrze gral w Almerii-w lepszej Sevilli juz gorzej
45. rotten19.05.2010; 10:18
Teraz pozostaje wierzyć w naszych scoutów i sztab szkoleniowy, że znajdą dobrego następce.A adrian Colunga byłby niezłym wyborem.Przypomnijcie sobie kilka lat temu Villa przychodził do nas jako wyróżniający sie napastnik Primera Division, odchodzi jako najlepszy i jeden z najlepszych na świecie. A te 42 mln dadzą nam troche spokoju w budżecie.
46. robert31319.05.2010; 10:19
robert313Smutek i pustka.

Ale widać tak musiało się stać, kwestie ekonomiczne okazały się być nieubłagane.
Cóż więcej powiedzieć, oby to był koniec dzikiej wyprzedaży..

Wielki SZACUNEK dla Villi, za wszystko! (a jest tego trochę..)
47. los ches19.05.2010; 10:24
los chesGefer
Lewandowski jak przejdzie do borussi to stanie sie Matusiakiem,czyli gównem.

Ja nie moge,do barcelony. Pilkarsko jeden z najlepszych klubów..ale ja nie moge na nich patrzec,wkurzaja mnie na kazdym kroku. A Villa tam bedzie grał zzz...Ciekawe na ile lat podpisze konkrakt.
48. Barsa19.05.2010; 10:27
Barsa"40 milionów euro + 2 w zależności od wyników. To prawdopodobnie suma jaką Barcelona przeleje na konto Valencii. Do takich informacji dotarli o północy dziennikarze La Vanguardii. David Villa ma dzisiaj podpisać 4-letni kontrakt z Barceloną. "

"Asturyjczyk wypowiedział się przed kamerami La Sexta: „W życiu piłkarza piękne jest to, że mijają kolejne lata, a ty osiągasz kolejne cele, ale ważne jest by zawsze stawiać sobie nowe wyzwania”."

No ładnie powiedział Villa.... a kaska się waha, co gazeta to inna kwota.
49. Barsa19.05.2010; 10:29
BarsaSwoja drogą zapomniałem, że po odejściu Guddiego w tamtym roku nikt nie wziął po nim "7" chyba czekali na Ville...
50. Fuh19.05.2010; 10:51
FuhSa 2 wyjscia. Pierwsze to kupic jakiegos mlodziaka, zeby sie nastepny sezon ogrywal, a postawic na Zigica, ktory na 100% strzeli 2x bramek. Druga, to sprzedaz Zigica, jesli Emery nie zmadrzeje i kupic Aduriza. W obwodzie jest jeszcze Chori Dominguez, ktory teraz moze pokazac swoje prawdziwe oblicze, ze wzgledu na wieksza ilosc szans na gre (: Najgorsze to, ze poszedl do tych dziadow z Katalonii, ale wierze, ze na tym zyskamy.
AMUNT VALENCIA!
Ps. Duzo gorzej czulem sie gdy odchodzil Canizares (:
51. Kurdu19.05.2010; 11:28
Heh, tak sobie patrze na skład Barcy teraz. Jakby przeszedł jeszcze Fabregas to praktycznie 9 zawodników to gracze 1 skladu Reprezentacji Hiszpanii...
52. cavanagh19.05.2010; 11:31
cavanaghNic do Barcy nie mam i sądzę że jeśli Villa miał gdzieś odejść, to najlepszym dla niego miejscem jest Barcelona, chciałem aby został do końca swojej kariery, bo tworzy Historie Valencii i La Roja, jednak jeśli miałby odejść to własnie teraz, poza tym ciężko trzymać w drużynie piłkarza wartego 40 mln, jesli nie ma kasy na załatanie dziur w obronie, conajmniej dobrymi piłkarzami.
Dziękuję Villi i życzę mu po powodzenia w Barcelonie:)
53. chiefer19.05.2010; 11:37
chieferSmutno, ale to jest logiczny krok w jego karierze. Dał nam kilka lat pięknej gry na najwyższym poziomie. Lepiej że przeszedł do Barcy niż do Realu, bo tego bym nie zniósł. David dawał wyraźnie do zrozumienia że sercem jest za VCF i na ew. transfer nie naciskał, w przeciwieństwie do pismaków którzy próbowali dorobić mu gębę rok temu.

Zastanawia mnie tylko dlaczego tak tanio poszedł, on jest wart 50 baniek spokojnie.
54. m198819.05.2010; 12:07
m1988Sam w to nie wierze ale po części zgadzam się z Fuh'em. Jest mi smutno to fakt, ale gorzej czułem się gdy odchodzili - Ayala, Canizares, Aimar, A cena jest odpowiednia i moment idealny.
Zgadzam się też z kimś kto powiedział że od teraz David jest naszym wrogiem - smutne ale ja kocham Valencie nie Ville więc mam nadzieje że "klątwa" z Mestalla zadziała i tym razem.

Co do następców - Colungę widziałem tylko kilka razy, Adruiz? Nie wiem co Wy w nim widzicie jak dla mnie słaby i za stary, Gignac to wielka nie wiadoma i nie ma sensu ryzykować, najlepszy na mój gust jest Soldado
55. Venithil19.05.2010; 12:13
Ja jednak ponarzekam jeszcze, bo jakj patrzę na kwotę odstępnego, to 42 miliony to jest... Mało.

Porównajmy to z 45 mil + Eto'o za Ibrę, to to jest NAPRAWDĘ mało. Pomijam już fakt, że Real obecnie wydaje taką kasę na transfery, że 42 miliony za Villę przyrównywane do 65 milionów za Kakę i 35 mil za Benzemę sugerują jakoby nasz najlepszy snajper i czołowy napastnik świata był nieco lepszy od Benzyny, a sporo gorszy od tej parodii Kaki sprzed paru lat, od którego pewnie stołeczni oczekiwali, ze statystyki będzie miał 2X lepsze.


Oczywiście Barca to nie Real. Więc oni nie robią takich kosmicznych transferów za nieracjonalne ceny.

W końcu jeśli kupią Cesca Fabregasa, to chłopak jest warty grosze :)
56. Barsa19.05.2010; 12:17
BarsaPamiętajmy o wieku zawodników i ich "marketingu"... jeśli weźmiemy pod uwagę te dwa czynniki to 42 mln za Ville, przy 69 za Ibrę i 35 za Benzeme, to nie jest mało...
57. Sopel19.05.2010; 12:20
To jest bardzo mało ! I to kolejny błąd zarządu naszego klubu. 70 mln euro to najniższa kwota za jaką mógłby odejść.
58. ulver19.05.2010; 12:24
ulverW prawdzie to raczej dobra nowina dla mojego ulubionego klubu. Ale nie jestem z tego zadowolony. Po raz kolejny czy to Barca, czy Real wykupuje gwiazdę innej mocnej hiszpańskiej drużyny. Oni stają się coraz silniejsi a Valencia, czy Sevilla itp. tracą jakiś atut.

Niestety takie są warunki biznesu - a sprzyja on niestety Barcelonie i Realowi. Ale mam nadzieję że kiedyś się to zmieni...

Pozdrawiam
59. grzesiu 8319.05.2010; 12:25
Najlepiej kupic Soldado i grac na dwoch napastnikow a Silva na skrzydlo! Innego wyjscia nie widze :( A Villa odszedl i trudno, nie ma ludzi niezastapionych! Pamietajmy o tym
60. Barsa19.05.2010; 12:32
Barsaaaa kurcze nie spojrzałem na fotkę przy newsie... Widzę, że Ule wieszczy przyjście do Barcy Cesca, nie mam nic przeciwko ;)
61. Adr19.05.2010; 12:33
AdrSzczerze mówiąc to trzeba było sprzedać Ville... Niestety z biegiem lat traciłby na wartości bo wiek robi swoje, a te 40MLN niby to mało w porównaniu z długami, ale tą sumą barcelona krzywdy nam nie zrobiła jest to suma wydaje mi się zadowalająca. Co by nie mówić gdyby Villa grał wcześniej w bardziej medialnym klubie to albo by był albo walczyłby o miano najlepszego piłkarza świata... Z Villą w składzie wydaje mi się że żadna drużyna barcelony nie powstrzyma - zgranie z xavim i Iniestą zaprocentuje + Messi, jak im kontuzje nie pokrzyżują planów to nadejdzie kolejna era barcelony...

Co do nas to myślę że świat się nie zawali, Zigić ma spore pokłady niewykorzystanych możliwości + Chori trochę nie rozgarnięty, ale bardzo szybki zawodnik no i może kogoś dokupią... źle nie będzie :)
62. chiefer19.05.2010; 12:33
chiefer1. Valencia to jednak mało medialny klub. Nie potrafimy się dobrze promować i robić szumu wokół transferów i żądać 60 baniek za Vije.
2. Fakt że Mendiety i Aimara bardziej mi było szkoda, nie wyobrażałem sobie klubu bez nich. Jak się okazało, da się żyć, a nawet jeszcze lepiej
3. Stawiam ryzykowną tezę że wyjdzie nam to na dobre. Trzeba będzie zmienić taktykę i ustawienie, ale może w końcu odblokuje się Zigic, znów zaczną grać Mata i Silva, oraz w końcu pokaże co umie Chori.
63. Harem19.05.2010; 12:38
Niestety dzisiejszym futbolem rządzi kasa...To normalne, że piłkarze chcą grać w coraz lepszym klubie, a takim na pewno jest obecnie Barcelona, ale to nie była decyzja Villi tylko zarządu. Wiedzieli, że wartość Davida będzie już tylko spadać, bo ma już swoje lata jak na piłkarza, więc go sprzedali, ale jego forma na pewno nie spadnie tak szybko, inaczej Barcelona by go nie kupiła. Valencia chce się wzmocnić na LM a sprzedaje najlepszego zawodnika...dla mnie to jest nielogiczne, szczególnie jeśli Villa czuł się u nas dobrze. Nie wiem kim chcą go zastąpić, albo to będzie jakiś cieniak i nam wiele nie pomoże, a jak się będzie u nas dobrze spisywał to za 2 lata znów ktoś z kasą go podkupi i tyle z naszego klubu.
64. Kurdu19.05.2010; 12:41
Dokupmy solidnego napastnika, zmienmy ustawienie i moze nie bedzie az tak zle...
65. pedro919.05.2010; 12:47
A propos wieku, Ibrahimovic i Villa to równieśnicy. Poza tym Ibra z reguły zawodził w kluczowych momentach. Więc 40 mln to trochę za mało, ale to Valencia musiała sprzedać, a nie Barca kupić.

Jak już wspomniano, z tych ca. 40 mln 25 mln musimy oddać Calabuigowi. Pozostaje 15 mln do zagospodarowania. Trzeba jednak pamiętać o tym, że wisimy Calabuigowi jeszcze 25 mln (pożyczył w sumie 50 mln), nie mówiąc o innych zobowiązaniach (np.firmie budowlanej za prace przy nowym stadionie). A więc trzeba będzie sprzedać także Silvę, za którego na pewno nie dostaniemy 40 baniek.
To informacja głównie dla tych, którzy wymyślają Llorente od najgorszych.
66. m198819.05.2010; 12:50
m1988A jak Wy chcecie grać na 2 napadziorów?
Silva, Mata, Banega, Topal, Albelda, Vicente, Pablo, Joaquin. To trzeba gdzieś upchać Chyba że pozbyć się Maty z 20 mln by było a Silva poszedł by na lewą flanke i było by miejsce dla napastnika
67. JanDa19.05.2010; 12:52
Oficjalna strona internetowa Barcelony poinformowała dziś o godzinie 12:29, że nowym zawodnikiem klubu został David Villa. Asturyjczyk będzie kosztował Katalończyków 40 milionów euro.
68. Lolek19.05.2010; 12:59
Lolek@Dzidek
Uważasz, że 42 mln ojro za Villę to dużo? Z całym szacunkiem, ale rozbawiłeś mnie do łez. Mówisz, że Valencia jest mało medialna, że nie mamy rozgłosu i przez to możemy sprzedawać największe gwiazdy za marne grosze. To ja się Ciebie spytam, czy Szachtar Donieck jest aż tak rewelacyjnym, sławnym, grającym piękny futbol klubem, że Barcelona musiała wydać 25 mln ojro na niejakiego... Chygrynskiyego? Dobrze to chociaż napisałem?

Po drugie- Llorente to debil. Gość sprawiał wrażenie okrzesanego itp. itd., a ja widzę, że to kawał młota. Chciał sprzedać Villę lub był do tego zmuszony- dobrze, przebolejemy. W sumie niedobrze, ale fakt się stał, niestety. W każdym razie- czemu nie sprzedał Villi PO Mistrzostwach Świata, gdzie Villa z pewnością pokaże klasę?? Przecież po strzeleniu przez niego nawet tych 5 goli negocjacje moglibyśmy zaczynać od kwoty 50 mln. A gdyby Hiszpania zdobyła tytuł? Jak myślicie? 55? 60?

Ogólnie jestem rozczarowany postawą całego zarządu. Głupota, głupota rodem Solera zawitała ponownie do klubu! Panowie (i Panie)- moim skromnym zdaniem zostaliśmy świadkami jednej z najpochopniej podjętych decyzji w dziejach VCF. Najpochopniej, bez przemyślenia nawet! Zdrada Waszmościowie, ZDRADA!!!
69. k_tronic19.05.2010; 13:02
powinnismy poczekac na koniec MŚ i wtedy jak Silva i Mata sie pokaza ich tez sprzedac to realnie zyskamy kolejne 65 mln i wreszcie splacimy biezace dlugi i wznowimy budowe stadionu a grac i tak i tak bedziemy mieli kim



jesli mamy w miare szybko wrocic na szczyt to powinnismy jak najszybciej pozbyc sie dlugow a nie plakac po pilkarzach
70. TyP19.05.2010; 13:04
buu..

Valencioo :*
71. m198819.05.2010; 13:08
m1988K_Tronic a kim Ty wtedy chcesz na szczyt wracać ?
Llorente potwierdza transfer na konferencji prasowej - 40mln

Nie powiem mogło by być przynajmniej 5 baniek więcej
72. Kurdu19.05.2010; 13:09
m1988
Pamietam jak ktos pisal, ze Mata wg niego jest bardziej napastnikiem niz skrzydlowym. Emery kilka razy probowal juz wariantu z Mata w ataku. Moze tym razem sie to uda? Na skrzydlach mamy wtedy Silve, Vicka, Pablo i Ximo, w srodku Albelda, Ever, Topal, Fernandes, atak Chori, Zigic, Mata, zle to nie wyglada. (: Mozna ew. Mate sprzedac, ale bylby to imo wielki blad..
73. Barsa19.05.2010; 13:10
Barsapedro9

Pamiętaj, jeżeli odniosłeś się do moich słów, że oprócz wieku pisałem też o marketingu... choć szczerze nie wiem czy Barca więcej zarobi na Ibrze czy na Villi, ale ten pierwszy w czasie gdy przychodził do kluby był "lepszym kąskiem marketingowym".

Lolek

Już od jakiegoś czasu nie ma wielkich zakupów po turniejach mistrzowskich, kluby już zrozumiały, że nie warto napalać się na graczy, którzy zagrali klika dobrych meczów w jednej imprezie a w sezonie nic nie pokazali... z Villa jest inna sytuacja, przecież każdy szanujący się kibic, trener, prezes klubu, wie na ile go stac, 5, czy 10 bramek na MŚ nie zmieniłoby tego... a pamiętaj, że jest kryzys, szczególnie angielskie kluby są zadłużone, nie widzę jakoś w temacie Villi podbijania ceny... no i na koniec, kilka razy czytałem, że To Villa chciał mieć "spokojną głowę przed MŚ"...
74. Barsa19.05.2010; 13:14
BarsaJuż oficjalnie... prezentacja w czwartek, 40 mln i 7 mln dla Villi za sezon.

ps. myśle, że jakieś zmienne też są, 2-3 mln, kibicujcie Barcie i Villi to będzie więcej za transfer ;)

ps.2. Ile Villa zarabiał w Valencii??
75. Kurdu19.05.2010; 13:16
5 baniek bodajze?
76. luke19.05.2010; 13:17
Ach strasznie szkoda Davida ze odchodzi...
Coz w przyszłym sezonie wydaje sie ze bedziemy ogladali nowa valencie.
Wszystko mozliwe ze na sprzedazy Villi sie nie skonczy.
Cena 40 mln troszke za niska ale wszystkich szczegołow pewnie nie poznamy(czesto przy takich transferach wchodza w gre dodatkowe zapisy itp) wiec moze i VCF zarobi na tym transferze troche wiecej. Nie ma co rozpaczac tylko koniecznie szukac nowego zastepcy ktory rozwinie skrzydła w naszym klubie i bedzie gwarantował kilkanascie bramek na sezon. Jesli nie pozbedziemy sie banegi, silvy, maty, pablo to wielkiej tragedii nie bedzie... zreszta w najlepszych latach gralismy w ataku ze słabszym atakiem niz mamy obecnie wiec trzeba wierzyc...
77. milan1899ac19.05.2010; 13:18
Jak z Milanu odchodzil Kaka to tez tak bylo, jeden dzien, a nawet kilka godzin i pilkarza juz w klubie nie ma. :( Powodzenia David w Barcelonie
78. Fuh19.05.2010; 13:24
FuhNie ma co plakac, David w jednej sekundzie z wielkiego symbolu Vcf, zmienia sie w wielkiego wroga (: Mozna sobie gadac, ze jest Valencianista etc, ale to dla Kataloncow bedzie strzelal bramki, nie dla nas. Zycze mu, aby w nastepnym sezonie nic nie ugral, spadl z ligi i nie wyszedl z grupy w lidze mistrzow ;)
Valencia, to nie tylko Villa!
Amunt Valencia! Es El Millor!!!!
79. Kurdu19.05.2010; 13:29
A ja mu zycze jak najlepiej, oczywiscie wylaczajac mecze z Vcf. (; I na pewno nie bede go traktowal jako wroga, raczej jako wspanialego zawodnika, ktory jest na malym urlopie, jesli tak to mozna nazwac. (: Wspaniale by bylo jakby kiedys do nas wrocil!
80. hubson9119.05.2010; 13:42
Fuh, niby dlaczego zmienia sie w wielkiego wroga?? El Guaje nie chciał odejśc, co wiecej poprosił o możliwośc pożegnania sie z kibicami, ja myśle że od kiedys do nas wróci z tej Barcy bo jestem pewien ze nigdzie nie bedzie grał tak dobrze jak u nas.
81. Barsa19.05.2010; 13:45
BarsaDlatego, że fuh Barcy nienawidzi ;)
82. LSW19.05.2010; 13:52
LSWLolek

Postaram Ci się szybko odpowiedzieć.

1) Villa chciał załatwić ewentualny transfer jak najszybciej by mieć spokój.

2) Po dobrych MŚ w wykonaniu Villi moglibyśmy chcieć np. 50 mln euro, a wtedy Barca mogłaby zrezygnować z transferu. To nam zależy bardziej na kasie niż im na Villi.

3) Na Mundialu czasami rodzi się nowa gwiazda. Czy Barca chciałaby zapłacić nam 40 mln zamiast kupić po MŚ młodego zdolnego piłkarza za 15-20 mln?

4) Już teraz wiadomo jaka jest sytuacja. Wiemy, że Villa odchodzi i można szukać następcy. Może dlatego szybko przedłużono kontrakt z Emerym, aby móc szukać napastnika, który spełni oczekiwania zarządu oraz trenera. Jakby czekano na Pellegriniego, to nie możnaby szukać napastnika, albo kupilibyśmy kogoś, kto Pellegriniemu (czy innemu nowemu trenerowi)
nie pasowałby.

5) Po MŚ może wzrosłaby cena Villi, ale może wzrosnąć cena piłkarza, którego klub być może ma na oku. Jeśli tak, to może jeszcze przed mundialem uda się go zakupić za małe pieniądze.

6) Myślicie, że jakby się dało dostać 45 mln to Llorente sprzedałby Ville za 40 mln? Jeśli nie było żadnych innych oficjalnych ofert, to nie można było czekać. Dobro klubu nad dobro piłkarzy. Jeśli VCF ma istnieć potrzebuje pieniędzy. Skoro Topal musi obniżać roczne zarobki o 0,5 mln euro (co dla niego to naprawdę olbrzymia kwota a dla klubu 0,5 mln rocznie to powinno być tyle warte co nic), to lepiej brać 40 mln od razu a nie ryzykować, bo może ktoś kiedyś da nam wiecej.

I jak wspomniał luke, kiedyś mieliśmy słabszy atak. Pamiętacie Mistę? Jak bramki strzelał? A co się z nim potem działo? Przy dobrej taktyce i grze całej drużyny (a nie 2 piłkarzy), można naprawdę sporo ugrać. Inter ograł Barcę jak przedszkolaków, a to Barca ma większe nazwiska w składzie.
83. fundmental19.05.2010; 13:52
@fuh
napij się meliski to ochłoniesz...
84. fundmental19.05.2010; 13:58
@lolek
40 baniek = snejider+robben, to nie jest mało wg mnie...

niech mu się dobrze wiedzie w Katalonii.
85. chiefer19.05.2010; 14:26
chieferFaktycznie zwycięska walencja 2003-04 nie była naszpikowana gwiazdami, raczej ogranymi zawodnikami którzy trafili z formą. Nasza wielka gwiazda Aimar grzał ławę lub leczył kontuzję, a po Angulo i Miscie nikt wielkich rzeczy się nie spodziewał. Mimo to, był to najlepszy sezon w historii klubu.
Dobry trener i z tego co mamy jest w stanie zbudować znakomity zespół. Zobaczymy na co na prawdę stać Emery'ego.
86. kotecek8819.05.2010; 14:44
kotecek88A jednak... :(
87. Fuh19.05.2010; 14:49
Fuh@fundamental, dlaczego mam pic melise? Przeciez jako jeden z niewielu jestem spokojny o Vcf (:
Villa jest wrogiem, bo gra dla naszych wrogow i tyle. Nie bede sie cieszyl z bramek strzelonych przez Davida, a wrecz przeciwnie, zycze mu, jak i calej Katalonskiej ekipie wszystkiego NAJGORSZEGO :)
AMUNT VALENCIA!
88. Pokusa19.05.2010; 14:51
Fuh Ty widzisz co piszesz? raz piszesz ze Silva jest nie do ruszenia a potem ze nie ma ludzi nie do zastapienia... Wiec Silve tez by sie dalo zastapic. Szczegolnie ze za mocno zaangazowany w gre to on nie jest poza paroma meczami nie pokazal za wiele jak juz pisal ktos wyzej duzo strat. Potencjal moze i ma ale wyglada jakby chcial jak najszybciej odejsc z Valenci... A co do wroga to Ty sie puknij w leb...Wez mu jeszcze zacznij zyczyc zlamania nogi albo cos. Ciebie chyba cos opetalo:) zrobil wiele dla klubu i teraz odszedl bo musial i jest tym zlym? litosci pomysl zanim cos napiszesz..
89. magic19.05.2010; 14:59
Pisanie o Villi jako o wrogu jest totalnym nieporozumieniem, przecież on nie chciał odchodzić z klubu, jedynie gdy to będzie konieczne i pomoże klubowi. Jedynym w "wrogiem" Valencii w tej chwili są pieniądze, a raczej ich brak. Jestem pewien że gdyby Llorente znalazł jakieś inne źródło pieniędzy Villa pozostał by z nami.
90. Krzysiek19.05.2010; 15:08
KrzysiekNo cóż szkoda, że odszedł, ale ja bym tak nie rozpaczał. Villa jest jak najbardziej do zastąpienia. Musieliśmy sprzedać jakąś gwiazdę i dobrze, że padło na Davida, bo Villa jest z nich wszystkich najwięcej wart i ma już swoje lata. Za połowę otrzymanej kwoty można kupić naprawdę solidnego napastnika. A druga połowa pewnie pójdzie na długi.
91. Krzysiek19.05.2010; 15:40
KrzysiekLlorente nie miał wyboru. Gdyby nie nasze finanse, a właściwie ich brak, sytuacja napewno byłaby zgoła odmienna. Trzeba się z tym pogodzić i już.
92. Mico19.05.2010; 16:07
MicoNa pewno każdy z nas jest smutny. Jednak musiało to nastąpić wcześniej czy później. Wielkie brawa dla Villi, za to, co dla nas zrobił przez te kilka lat. Kwota wydaję się odpowiednia. Żegnaj David!
93. Arek25049419.05.2010; 16:14
Arek250494Już dziekowałem Rubenowi za wspaniałe lata w Valenci a teraz przyszło mi żegnać najlepszego piłkarza. Nadal nie moge w to uwierzyć że to już koniec.

GRACIAS VILLA FOREVER IN MY HEART
94. canizares19.05.2010; 16:21
canizaresDla mnie odejście mojego ulubionego piłkarza z najlepszego dla mnie klubu jest bardzo bolesne. Wierzyłem że powtórzy się sytuacja jaka miała miejsce rok temu. Myślałem że sytuacja finansowa jest nieco lepsza niż w tamtym roku dzięki czemu udałoby sie Davida zatrzymać.Niestety.Nadal jednak będę kibicem VCF ale również Villi życząc mu największych sukcesów w raju i w Barsie bo wiem że tam będzie szczęśliwy jeśli będzie grał tak jak u nas a może nawet lepiej i wreszcie zdobędzie upragnione puchary. Wielka szkoda że Emery nie dał mu szansy zagrania pożegnalnego meczu i że nie zdobył u nas korony króla strzelców. NIe rozumiem cię Fuh czemu mu życzysz źle widzę że chcesz by doznał długiej kontuzji aby zakończył przedwcześnie karierę i nie musiał grać przeciko nam. Amunt El Guaje! Amunt Valencia!
95. hubson9119.05.2010; 16:28
Fuh, ale Ty jesteś ograniczony. Kibicujesz LEgii?? Bo mi to pasuje do mentalności legijnych kibiców szalejących w Wilnie albo do czegoś w tym stylu. To nie są nasi wrogowie tylko co najwyżej przeciwnicy ligowi. Sport to nie wojna i powinien rodzic pozytywne emocje a nie "wrogów", "zgody" i niezgody kibiców. End. A mimo tego że Villa przeszedł do Barcy nadal jestem pełen sympatii do niego i sądzę, że bedzie z nim podobnie jak Z Henrym który ostatnio nie chciał grać przeciwko Arsenalowi o czym wyraźnie mowił.
96. tojatu19.05.2010; 16:48
Brawo brawo ... Jesteście niesamowici! Zamiast mimo wszystko życzyć najlepiej i wspierać zawodnika, który przez tyle lat zrobił tyle dobrego dla waszego klubu (mimo iż pewnie mógł wcześniej odejść) i bez którego w ostatnich latach ten klub nie znaczył by nic tak w lidze jak i w Europie to wy go wyzywacie i chcecie dla niego jak najgorzej. To jest po prostu żenujące i naprawdę dużo o was mówi (oczywiście nie odnoszę się tu do całej populacji fanów Valencii).
97. Fuh19.05.2010; 17:12
FuhSilva tez jest do zastapienia, tylko ze w jego wypadku bedzie o wiele trudniej o zastepstwo :) Silva jest wychowankiem, jest bardzo mlody i jest bardzo uniwersalny, bo moze grac na srodku, a takze na lewej stronie (:
A jesli chodzi o wroga w postaci Villi, to zle mnie rozumiecie (: Nie chodzi mi o wroga, jako o czlowieka, tylko o wroga jako ZAWODNIKA. Tak samo Albiol jest naszym wrogiem i kazdy inny pilkarz w La Liga :)
98. Nevan19.05.2010; 17:13
NevanCóż... Dziwne uczucie. Bardzo dziwne uczucie wam powiem. Niby przeczuwałem że to się stanie, niby już wczoraj pisałem komentarze pod tym

Sprzedaż Davida była nieuchronna, to wiadomo nie od dziś. Ale, do cholery, dlaczego nie możemy tego przyjąć jakoś inaczej. Odszedł Mendieta, było OK, odszedł Aimar było OK, odszedł David, jest tragicznie. Ktoś wspomniał o mentalności kibiców, czy coś w ten kształt. Bingo!

Czuje jakby właśnie skończyła się Valencia v.2.1 a zaczęła Valencia v 3.0. Po prostu brak słów.

Żeby nie było nieporozumień. Nie mam żalu do Llorente. Możliwe, że korzystniej dla nas byłoby sprzedać Mate i Silve, co dałoby nam kilka milionów więcej, ale stało się, trudno... Trzeba grać dalej i kibicować, tak jak do tej pory, a nawet mocniej.

Bo Valencia nigdy nie zniknie.

Ad. David Silva i jego ewentualny transfer.

Nie bójcie się, na niego też przyjdzie czas, prawdopodobnie wcześniej niż nam się to wydaje. :(

99. Krzysiek19.05.2010; 17:44
KrzysiekJa tam Villi nie życzę żle, tylko po prostu wydaje mi się, że prędzej czy pózniej zostanie tam po prosty zwykłym przeciętniekiem przykrytym blaskiem Messiego. Ale niech mu się wiedzie...
Zrobił dla nas już wystarczająco dużo dobrego...
AMUNT VILLA!!
100. Maro-_-19.05.2010; 19:01
Ehhh smutne chwile. Mam nadzieje że uda się w jakiś sposob go zastapić,oraz żeby Villi sie powodziło w Farsie.
I oby już nikt nie ochodził.
101. Gajos19.05.2010; 21:01
GajosTransfer był nieunikniony 40 mln to nie jest źle choć mogło być więcej.

AMUNT VALENCIA AMUNT VILLA
102. m198820.05.2010; 01:42
m1988Raz w życiu zgadam się z Fuhem w 100%.
Zastanówcie się jesteście kibicami Valencii czy Villi ? W myśl powiedzenia : Każdy kto nie jest z nami jest przeciwko nam. Tak od tej chwili MUSIMY traktować Davida.
Szacunek za to co zrobił dla klubu, nie mam zamiaru tego umniejszać ale od dziś jest wrogiem i tak go będę traktował ... Żadnego powodzenia mu nie życzę.
Dziękuję David! Amunt
103. Matej 1421.05.2010; 17:19
Nie wierze...:( Smutek teraz...:(