sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

OFICJALNIE: Mario Suárez w Valencii

Karol Kotlarz, 16.08.2016; 22:11

Roczne wypożyczenie

Potwierdziły się wcześniejsze doniesienia — Mario Suárez został zawodnikiem Valencii. Pomocnik Watford został wypożyczony na rok z opcją wykupu.

Oficjalny komunikat Valencii CF:

Valencia CF osiągnęła porozumienie z Watford FC w sprawie wypożyczenia Mario Suáreza do 30 czerwca 2017 roku. Umowa zawiera opcję wykupu zawodnika.

Dla Mario Suáreza będzie to powrót do ligi hiszpańskiej po roku nieobecności. W sezonie 2015/2016 trafił z Atlético Madryt do Fiorentiny, w barwach której rozegrał dziewięć spotkań. W zimowym okienku transferowym został sprzedany do angielskiego Watford, dla którego zagrał 17 razy. Na koncie Suáreza są trzy występy w reprezentacji Hiszpanii.

Kategoria: Transfery | valenciacf.com skomentuj Skomentuj (23)

KOMENTARZE

1. Fuh16.08.2016; 22:34
FuhWiadomo ile wykup?
2. gats16.08.2016; 23:11
fajnie to człowiek na którego stawiał Simeone nie może być słaby ; )

Wiem że transfery Mario Naniego, Montoyi ,i Medrana nie powalają na kolana.
Ale czwórka kosztowała łącznie 10 mln euro!

Mogą to być lepsze transfery niż rok temu.

Sytuacja kryzysowa była naprawdę nie do pozazdroszczenia. A zarząd znalazł jak na swoje możliwości naprawdę świetnie zapowiadające się rozwiązania.

Suso na razie masz sporego plusa u mnie. : )



3. wotek2116.08.2016; 23:22
wotek21Oby się przyjął.
Mam nadzieję że w końcu doczekaliśmy transferów graczy o określonym profilu (szybcy, techniczni, ambitni) nie koniecznie z nazwiskiem.

Póki co nazwiska nie powalają, ale wierzę w Paco. Że wie kogo ściąga i co z nim zrobić.
Jedynie żal że tak późno dołącza..

Amunt VCF.
4. fischerVCF17.08.2016; 00:05
fischerVCFNajlepsze transfery robił Rufete, ale wsystko zepsuli Mendes, Nuno...

Mario Suarez był świetny w Atletico, dziwilem się jak go oddawali do Violi. Obok Naniego najlepszy transfer okienka póki co.
Czekamy na następne wzmocnienia, mam nadzieję, że kimś zaskoczą :-)
5. kOst17.08.2016; 11:46
kOstOgólnie jeśli Pako ogarnie mętlik w głowach piłkarzy i będzie potrafił sprawić by zapomnieli o tym co dzieje się poza boiskiem to może się udać. Podobnie jak koledzy wyżej podzielam optymizm związany z Suarezem - tak jak nie lubię AM to podziwiałem waleczność tego piłkarza, dwa sezony temu oglądałem sporo PD i pamiętam, że nie zawodził. Jeśli wraca grać w piłkę to bardzo na tym skorzystamy. Medran może być objawieniem, wydaje się, że bardzo chce, mam tylko nadzieję że utrzyma formę i dalej będzie nas zaskakiwał. Trzymam również mocno kciuki za Enzo żeby obyło się bez kontuzji.
6. LimaK17.08.2016; 11:59
Powodzenia! :)
7. pedro917.08.2016; 12:07
Jeden z problemów z Suarezem są kontuzje, które go nie omijają. Podobnie jak w przypadku Enzo. Ubiegły sezon do zapomnienia. Czy odrodzi się w VCF?

Jeśli chodzi o warunki wypożyczenia, to zabrakło w informacji ważnego szczegółu: opcja wykupu jest OBOWIĄZKOWA.
Niestety, jak to stało się zwyczajem w VCF za Lima, klub stara się przemilczać kwestie finansowe.
8. siarka00717.08.2016; 13:33
siarka007W zeszłym sezonie rozegrał łącznie 30 spotkań, więc nie wiem, czy tak strasznie stracił sezon.

Krótko mówiąc kupiliśmy go z odwleczonym o rok terminem spłaty - wiadomo, zawsze jest to ryzyko, ale raz, że nie bardzo możemy pozwolić sobie na wybrzydzanie, dwa, że to ryzyko nie jest tak duże jak w przypadku choćby Negredo, bo i o mniejszej kwocie mówimy, a trzy, że to naprawdę dobry DMF i najprawdopodobniej rozwiąże to odwieczny problem wystawiania Enzo jako defensywnego pomocnika, co było i zawsze będzie poronionym pomysłem, bo tym sposobem zabijamy wszystkie jego atuty.

W sumie to okienko jest moim zdaniem mega udane i mam nadzieję, że przymusowe przykręcenie kurka z kasą pokaże Limowi i spółce, że "drożej" nie zawsze znaczy "lepiej" - najlepiej pokazuje to odejście wiecznie zaspanego Gomesa za grube pieniądze i przyjście w jego miejsce Medrana za 1,5 miliona, który w trakcie pretemporady zagrał więcej dobrych piłek niż Andre (którego bardzo lubiłem) w trakcie dwóch sezonów spędzonych w VCF.

Sprzedaliśmy Barragana, z którym - mimo całej mojej sympatii - trzeba było się pożegnać, w jego miejsce przyszedł mocniejszy zmiennik - Montoya; odszedł Fuego (moim zdaniem powinien zostać jako rezerwowy DMF, no ale cóż - być może taka była jego wola) i zmieniliśmy go na Suareza, co do którego oceny się wstrzymam, ale jeśli będzie zdrowy to raczej płakać nie będziemy; sprzedaliśmy De Paula (tutaj będę zły jeśli okaże się, że kosztem Fede, który - niestety - jak grał mizerię w Deportivo tak w pretemporadzie zaprezentował się jeszcze gorzej); wypożyczyliśmy tych, których wartość może tylko wzrosnąć (Piatti i Negredo), no i zrobiliśmy przede wszystkim świetne transfery do klubu.

Wspomniany Montoya wzmocni ławkę, zresztą już prezentuje się bardzo dobrze (choćby asysta podczas zgrupowania w Anglii) wbrew temu, że zostałem wyśmiany gdy powiedziałem, że powinien być spokojnie lepszy od Barragana, Medran za Andre Gomesa to mistrzostwo świata pod każdym względem, Nani to równie genialny transfer za bardzo dobre pieniądze (aż nie w naszym stylu :D), jest w wysokiej formie i nie powinniśmy odczuć straty Feghouliego, który w ostatnim sezonie wraz ze swoim agentem-cwaniakiem już tylko myślał o kasie, jaką wkrótce da mu dowolny klub (niekoniecznie VCF), a jeśli uda się sprzedać Abdennoura za 20 mln (WTF Everton?!) i, daj Boże, Santosa/Orbana (najlepiej obydwu), mądrze wzmacniając choćby pozycję ŚO czy LP / ŚN to ta ekipa może być paradoksalnie najlepsza od czasu przyjścia Lima, mimo, że jak na dzisiejsze warunki na rynku nabywamy graczy za grosze.

Jedynym zmartwieniem jest to, że być może odejdzie Mustafi bądź Paco - nie chce mi się wierzyć w ani jedną ani drugą plotkę z wielu względów, ale gdybym miał o tym pisać to by miejsca zabrakło, zresztą aż nadto się produkowałem na shoutboxie. ;D

Na razie wygląda to fajnie - zwłaszcza to co pokazał zespół bez Mustafiego, Naniego i choćby nowego ŚO przeciwko Fiorentinie to nie dzieło przypadku, ręka Pako jest bardzo widoczna w grze Nietoperzy i takie zaangażowanie oraz taki poziom gry chciałbym widzieć w tym sezonie. Jak będzie? Czas pokaże, ale raczej nie nastawiam się pesymistycznie. :)

Swoją drogą dobrze, że robiąc transfery na ostatnią chwilę nie zostajemy od razu rzuceni na głębokie wody La Liga: początek sezonu to spotkania z Las Palmas (H), Eibar (A), Betisem (H), Bilbao (A), Alaves (H) i Leganes (A), więc będzie chwila na zgranie ekipy przed ciężkimi bojami z Atleti czy Barceloną; poza wyjazdem na San Mames liczę na sporą ilość punktów w tych spotkaniach.

Amunt Valencia!
9. Vicente7317.08.2016; 15:30
Vicente73@siarka007 - piszesz "wypożyczyliśmy tych, których wartość może tylko wzrosnąć (Piatti i Negredo)".
Serio? Wartość Negredo może już TYLKO spadać. I myślę, że klub rozwiąże z nim umowę za porozumieniem stron (nie wiem do kiedy obowiązuje) i da wolną rękę na szukanie sobie emerytury gdzieś w Chinach.

A co do okienka transferowego - umiarkowany optymizm, mogący się zamienić w załamkę, jeśli:
a) zostanie Parejo
b) sprzedamy Alvesa
c) sprzedamy Fede
d) posadzimy na ławę Cancelo
10. Vicente7317.08.2016; 15:31
Vicente73e) nie opchniemy Abdennoura do Evertonu
f) stracimy Mustafiego
g) zostaniemy z jednym miernym Vezo na stoperze
11. siarka00717.08.2016; 15:51
siarka007Na potwierdzenie Twoich słów Negredo strzelił bramkę w ligowym debiucie w Boro, więc niewątpliwie będzie wart mniej dla klubów BPL po dobrym sezonie - choćby w Boro - niż po fatalnym sezonie w Valencii. To było najlepsze wyjście w przypadku kolesia, który przyszedł za 30 milionów a miałby odejść za 30 groszy, sprawa jest jasna.

BTW: Serio będziesz miał załamkę po sprzedaży najgorszego w zespole Fede czy 31-letniego Alvesa, który jest po półrocznej kontuzji, jest najwięcej wart z naszych bramkarzy (przypominam o FFP), ma w kontrakcie zapis gwarantujący podwyższenie i tak wysokiego kontraktu oraz mając dwóch bardzo dobrych, odpowiednio 6 (Jaume) i 7 (Ryan) lat młodszych golkiperów? Z resztą podpunktów się zgodzę (Parejo pewnie zostanie, co w sumie jest mi obojętne na ten moment, a Cancelo na ławie... wątpię; chociaż jeśli Montoya będzie lepszy to niech gra Montoya, dość oczywista sprawa), ale jak lubię Alvesa i rozumiem, że przez Ciebie właśnie sympatia do niego przemawia tak nie rozumiem jednego: można aż tak uwielbiać Fede? Hm.

Jeśli nie widziałeś go w akcji w Deportivo i teraz, w pretemporadzie to powiedz, odczepię się od tego tematu :P
12. Kurczak17.08.2016; 16:42
KurczakKto twierdził sezon temu, że pretemporada to nic i w sezonie będzie inaczej?
13. KilyVCF17.08.2016; 16:49
KilyVCF@Vicente

a) zostanie. a niby kto miałby go kupić ? ma wielką klauzulę, miał marny sezon, niezbyt się przykłada, poza tym klub uważa że jest niezbędny dla obecnego projektu i nie wierzy że można go zastąpić
b) jeśli tak się stanie, to klub potwierdzi że jest dziadem bez ambicji i honoru i zaręczam że przez najbliższy sezon zamiast meczów Valencii będę oglądał inny klub LaLiga, a nasz tyle co oglądałem tamten
c) czasownik sprzedamy w przypadku Fede jest zbyt nieścisły. Jego w ogóle można sprzedać ? Ktoś się nim interesuje poza klubami które mają 3 mln na całe okno transferowe i 0,51 na jednego gracza ? Poza tym pozbywaliśmy się graczy w podobnej sytuacji do Fede czyli po wypożyczeniu
d) kto wie, może posadzimy. jesli Barragan mógł posadzić Joao to tym bardziej Montoya może posadzić Cancelo
e) zobaczymy jak się sprawa rozwinie. ja uważam że każdy cienias zasługuje na drugą szansę czyli start do drugiego sezonu. gdyby postępować inaczej tobyśmy musieli zmieniać 95% składu co rok. Kasa od Angoli kusi, ale fakt że mogą ją dać coś powinien powiedzieć. Abde nigdy nie grał w Anglii a zainteresowanie jest. Dlaczego nie ma zainteresowania Vezo i Aderlanem ?
f) jak sprzedamy go pod koniec okna będziemy fujarami. Przede wszystkim Mustafi niech się zdeklaruje czy wiąże przyszłość z VCF czy chce szukać miodu jak Ota, jeśli to drugie, to trzeba go zrozumieć. W przypadku niejasnej sytuacji ciągle będzie coś na rzeczy, w zimie znowu saga
g) Vezo sam nie zostanie, pamiętaj o Aderlanie

Rozumiem że okienko oceniasz zdecydowanie źle. To ciekawe, bo np 'siarka' ocenia je bardzo dobrze.
CO do pretemporady, z nią jest tak że kto ją ogląda to chyba zawsze jest podjarany bo coś tam komuś wyjdzie. A jak nie wyjdzie to powie że to tylko pretemporada. Mieliśmy już nawet bardzo obiecujące a potem nic się nie przekładało na grę w sezonie. Podobnie z "gwiazdkami" presezonu. to można oglądać z ciekawości, poznać trochę graczy których się nie zna, ale nie wyciągać wniosków.
i co po presezonie jak w sezon mozna wejść z parą kompletnie nowych stoperów
14. Vicente7317.08.2016; 17:13
Vicente73@siarka - nie widziałem Fede w Pretemporadzie. Aż tak słaby??? Co się z nim stało zatem?

Alves - Ryan - Jaume: jakoś nie mogę zaufać w umiejętności Australijczyka... Ciągle drżę przy jego interwencjach. Jaume to inna bajka. Ten koleś to przyszłość VCF.

15. Vicente7317.08.2016; 17:17
Vicente73@Kily - dlaczego jest zainteresowanie Abdennourem w Anglii, mimo że nigdy tam nie kopał gały? To proste: wygląda jak tur, a na Wyspach jest to w cenie. Tam się ceni siermiężnych drwali, którzy podepczą rywala, nie pozwolą się przepchnąć ani w powietrzu, ani na ziemi, a uzupełnieniem tych "umiejętności" jest silny wykop piłki poza własne pole karne, najlepiej w trybuny... ;)
16. Vicente7317.08.2016; 17:19
Vicente73A okienko oceniam - tak jak napisałem - umiarkowanie pozytywnie. Pod warunkiem, że nie zajdą okoliczności punktów a-g...
17. siarka00717.08.2016; 17:24
siarka007@Kurczak:

Jeśli nie widzisz różnicy między wynikami pretemporady, które nigdy nic nie mówią (ani na plus ani na minus - dobrze, że FCB nie płacze po 0:4 od Liverpoolu, a ci drudzy nie wieszczą sobie mistrzostwa... chociaż z nimi to cholera wie :P) a tym, że koleś miał cały sezon na przekonanie do siebie w Deportivo i nic w jego trakcie nie pokazał, ma ostatnią szansę podczas pretemporady i też jej nie wykorzystuje no to cóż - tutaj chyba zakończę, choć miło było Cię znowu widzieć.

@Kily:
Patrzę przez pryzmat sytuacji w klubie, gdybyśmy mieli kasy jak na początku tego projektu to nie radowałbym się ze Suareza, z tego, że mądrze pozbywamy się szrotu lub pół-szrotu (miałbym to pewnie gdzieś) oraz z tego, że udało nam się kolejny dzień zatrzymać w klubie ważnego gracza, bo miałbym pewność, że mamy środki na kolejnego i nikt nam łaski nie robi (patrz: sprzedajemy Gomesa za naprawdę sporo kasy i choćby część z tej kwoty nie idzie na transfery, bo mamy lipę z FFP).

@Vicente:
Nie mam pojęcia co się stało z tym chłopakiem, ale (niestety) widziałem go kilkanaście razy w Deportivo w zeszłym sezonie i teraz w pretemporadzie, w której jako jeden z nielicznych po prostu musiał coś udowodnić, bo to była jego ostatnia szansa... i praktycznie co mecz jest jednym z najgorszych, zupełnie się nie odnajduje. Szkoda mi go, bo ma talent, ale gdzieś się to wszystko rozmyło. :/
18. kOst17.08.2016; 17:24
kOstSiarka ma sporo racji, pozbyliśmy się tak naprawdę piłkarzy zbędnych którzy cieniowali (Piatti, Feg). Ci którzy przyszli mogą grać tylko lepiej a w Anglii doświadczony zawodnik postury i grający stylem Negredo jest gorącym towarem, nawet dla klubów Championschip które również wydają duże pieniądze.
Fede to totalna kompromitacja, przy KAŻDYM zagraniu zła decyzja i strata, strata, strata. Wyglądało to jakby przypadkowy kibic wszedł na boisko. Nadawałby się może do Lechii Gdańsk (no offence).
Co do Alvesa również zgadzam się z siarką. Za 10 milionów sprzedałbym go. Wolałbym żeby Domenech się ogrywał i wszedł na długie lata do podstawowej 11'ki. Szkoda tylko, że pójdzie do Barcy bo będzie ogromny żal patrząc na niego w pasiastym uniformie, ale dla dobra klubu (finanse i szansa rozwoju dla młodych)mimo wszystko trzeba go sprzedać a więcej niż 10 baniek już za niego nie dostaniemy.
19. Kurczak17.08.2016; 17:43
KurczakKiedy ja się ze wszystkim zgadzam, siarka, po prostu mimo wszystko nie skreślałbym Fede (może z sympatii, może nie). Jeśli sam zawodnik będzie się godził na rolę zmiennika to czemu go nie trzymać, przecież kontrakt ma niski.
20. siarka00717.08.2016; 17:53
siarka007Tak Kurczak, ale pomysł pozbycia się Fede nie wziął mi się ot tak - mało tego, ja nawet od biedy byłem za tym, żeby został jako zmiennik (chyba też kierując się sympatią, bo na pewno nie jego grą), ale inne plany wobec niego ma Pako, który dał sygnał, że chciałby w to miejsce kogoś innego. W sumie mu się nie dziwię, bo sam straciłem do niego cierpliwość, a z racji, że nominalnego lewego pomocnika/skrzydłowego nie mamy w ogóle to nawet zakładając, że mogą grać tam Rodrigo (coraz częściej traktowany jako napastnik) czy Bakkali to jednak przydałoby się, żeby ten zmiennik chociaż podstawowe rzeczy, jak choćby podanie do najbliższego kolegi miał opanowane. Szkoda mi go jak cholera, ale niestety zgadzam się tutaj z Pako i jeśli tylko uda się to spiąć finansowo to też bym się go, niestety, pozbył.
21. pedro918.08.2016; 11:34
Nie będę oceniał okienka transferowego do czasu jego zamknięcia, bo jeszcze może się wiele zdarzyć. Mam na myśli przede wszystkim sprzedaż Alcacera. Wydaje się, że Lim podjął już decyzję (mimo oświadczeń Lay Hoon i Pitarcha), a klub przygotowuje następcę – może nim być Luis Alberto.
Paco nabrał wody w usta, co można interpretować jako jego zgodę na transfer do Barcy. W zamian ok. 30 mln euro + wypożyczenie Munira i Sampera. Do tego prawdopodobnie Alves.
Jeśli chodzi o Munira, byłoby to duże wzmocnienie. Jednak odejście Paco miałoby charakter symboliczny. Dla Lima nie ma to znaczenia. Siedzi gdzieś daleko w Singapurze, nie żyje sprawami codziennymi VCF i nie rozumie za bardzo kibiców. A dla kibiców Paco – wychowanek klubu – jest piłkarzem szczególnym i bardzo lubianym.
Lim nie pofatygował się nawet na prezentację drużyny i mecz z Fiore, natomiast znalazł czas na odwiedziny prezydenta Barcy i następnie podróż do Londynu (z Mendesem).

To co się dzieje w VCF wygląda na totalną wyprzedaż i zwijanie interesu. Lim powinien jednak wiedzieć, że na futbolu biznesu się nie robi. Wręcz przeciwnie, do futbolu trzeba dokładać dużo kasy, a gwarancji na dobre sportowe wyniki i tak nie ma.
W tej sytuacji trzeba docenić wysiłki Pitarcha, który mimo wszystko próbuje wydziergać coś sensownego.

22. KilyVCF18.08.2016; 12:29
KilyVCFTen transfer miałby charakter symboliczny. Byłby symbolem poddaństwa Valencii.
Nie po to Alcacer był tyle lat niańczony, ogrywany, często bez konkurencji w postaci klasowego napastnika, żeby go sprzedać Barcelonie gdy się trochę otrzaska w klubie i w kadrze. Jeśli VCF ma być klubem szkolącym dla FCB to ja dziękuję, szkoda takich inwestycji w zawodnika które tak naprawdę działają na szkodę klubu. Jeśli Paco wyląduje w Barcelonie to Suso powinien się podać do dymisji, choćby działał na polecenie.
Nie wspominam już o tym że wypożyczenie bez prawa bezwzględnego wykupu lub kupno z klauzulą odkupu dla FCB dotyczące Mounira czy tego drugiego - to jest kryminał który uczyni z nas dziadów i frajerów największych.
Sam zwykły transfer młodego zawodnika z Barcy jest ryzykowny. Był już przypadek Gerarda i po części Alby, pokazujący że zawsze istnieje ryzyko że gdy Katalońce wypalą to mogą poczuć gen i chcieć transferu na CN. Co prawda na tym pierwszym wyszliśmy na duży plus finansowy ale kosztem stabilizacji kadry.
Jest mnóstwo innych klubów, krajów, a ciągle mam wrażenie że ten nasz dziad kręci się pod siedzibą Barcy i chce złożyć jej hołd. Szczęście w nieszczęściu że nie mamy opinii dobrego klubu dla rozwoju kogokolwiek, bo chyba by już z nas oficjalną filię zrobili.
Już chce mi się rzygać jak czytam newsy o zainteresowaniu Halilovicem, potem Mounirem i innymi, oczywiście zawsze na niekorzystnych warunkach, pomijam Montoyę którego już tam skreślili a który marzy żeby tam wrócić
23. Vanisz18.08.2016; 18:08
Vaniszpedro, nie wiadomo czy opcja jest obowiązkowa, ale raczej nie jest a ewentualna kwota wykupu ma oscylować w okolicach 5 mln.