sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Pellegrino: „Niezasłużona porażka”

Bartłomiej Płonka, 23.09.2012; 15:36

Pomeczowa konferencja

Valencia w niedzielne południe poniosła drugą porażkę w lidze. Po spotkaniu z RCD Mallorcą krótkiej wypowiedzi udzielił szkoleniowiec „Nietoperzy”. Mauricio Pellegrino twierdzi, że jego drużyna przegrała niezasłużenie.

„Nasza porażka jest rozczarowująca i trzeba to przyznać. Musimy poprawić nasze błędy, które nie powinny się przytrafiać. Kontrolowaliśmy spotkanie, lecz zabrakło końcowego wykończenia akcji stąd różnica dwóch goli i zwycięstwo rywali” – stwierdził argentyński opiekun Los Ches.

El Flaco dodał na koniec, że w następnych meczach jego piłkarze będą chcieli koniecznie naprawić swoje błędy, gdyż te nie mogą się więcej powtórzyć. Za tydzień Valencia zmierzy się z Realem Saragossa.

Kategoria: Wywiady | SuperDeporte skomentuj Skomentuj (62)

KOMENTARZE

1. Hector23.09.2012; 15:40
HectorŻe jak? hahahah....
2. Nevan23.09.2012; 15:50
NevanPrzegrana, jak najbardziej, zasłużona, panie Pellegrino. Pomimo tej niesamowitej przewagi w posiadaniu piłki, wcale nie my kontrolowaliśmy grę.

To Mallorca wyrobiła sobie solidną przewagę, a potem spokojnie czekała na rozwój wydarzeń.

Wielki minus, największy jak dotąd.
3. Y4R023.09.2012; 15:53
Trzeba bylo sprowadzic 2xG czyli Gargano i Gameiro. Ale jak Valencia przy kontuzjach srodkowych pomocnikow wykupuje kontuzjowanego Canalesa zamiast kase przeznaczyc na cos innego. Rozumiem przyszlosciowy transfer ale teraz mamy kiepska terazniejszosc nie ma co patrzyc w przyszlosc. Mam nadzieje ze moje slowa pojda w wiatr bo wszystko szybko sie ulozy ;/
4. Mistic23.09.2012; 15:53
MisticNiezasłużona to jest póki co pensja Flaco...
5. Y4R023.09.2012; 15:54
Jak nie to nie bedzie nas w LM na 13/14r.
6. lipt0n23.09.2012; 15:58
lipt0nDobrze, że Milan robi wszystko by przyćmić nasze "sukcesy"
7. mucha002923.09.2012; 16:20
mucha0029El Flaco, a nie Falco.... :D

Pellegrino to cienias.. Nawet nie umie się przyznać do błędu... "Mieliśmy pecha, nie zasłużyliśmy na porażkę..." Kogo to obchodzi ? Punktów jest jak na lekarstwo...
8. BoloMaster23.09.2012; 16:31
BoloMasterbrak słów, totalny brak stylu, jeszcze miesiąc i Flaco wyleci, trzeba będzie wypłacić mu odszkodowanie za zerwanie kontraktu a my będziemy w czarnej dupie. Brawo dla zarządu, tak to jest, jak się oszczędza na pensji dla trenera i bierze chłopa, który jedyne co robi to ładnie prezentuje się przy linii
9. Qnick198623.09.2012; 16:50
Qnick1986"Kontrolowaliśmy spotkanie, lecz zabrakło końcowego wykończenia akcji stąd różnica dwóch goli i zwycięstwo rywali."

To jakiś bezsens:/ Jakby jedynym problemem był brak wykończenia to wynik byłby 0:0. Jeżeli z braku wykończenia akcji z naszej strony bierze się strata 2 bramek to gość chyba nie wie co mówi.

Póki co, nie słyszałem jeszcze by coś powiedział na swoją niekorzyść (może mówił a nie utkwiło mi w pamięci). Ciągle tylko brak szczęścia ew. błędy piłkarzy. Tego, że gramy schematami, które mogły być skuteczne 10 lat temu gdy jeszcze sam biegał po boisku to nie powie. Po co brać odpowiedzialność na siebie, przecież to, że jest źle to po prostu pech.
10. soldado_923.09.2012; 17:01
soldado_9Zdecydowanie nie popieram Pellegrino. Według mnie sami zasłużyliśmy na wyjazdową stratę punktów.
11. umbrella23.09.2012; 17:15
umbrellaOstatni mecz w LM z Bayernem pokazał, że nie umiemy przyjąć przeciwnika na własnej połowie, a dzisiejszy, że nie umiemy grać na połowie przeciwnika. Trzeciej połowy chyba nie ma;)
12. szelos23.09.2012; 17:21
szelosW obecnej sytuacji to my nic nie umiemy... Trener szuka jakiś bezsensownych wymówek zamiast na klatę wziąć porażkę, drużyna w rozsypce, brak pomysłu na grę. Zostało nam poczekać na powrót zawodników kontuzjowanych, może to odmieni trochę nasz styl, a raczej jego brak.
13. lajzon23.09.2012; 17:32
ta wypowiedź jest żenująca, nie mieliśmy stylu, dynamiki i przewagi w żadnym elemencie gry. Co z tego że oddaliśmy więcej strzałów jak 90% było kilka metrów obok/nad bramką. Viera to zastanawiam się czy wogóle kiedys trafił w światlo bramki bo w Valencii to jeszcze mu się nie udało. najgorsze jest to że w skutek słabej dyspozycji wielu zawodników nie ma ich kim zastąpić. Rozumiem kontuzje to sie zdarza, ale pozbyliśmy się wielu zawodników i tak naprawdę nie poszerzyliśmy kadry. Chcąc ratowac wyniki Barragan? bez sensu... akurat wypożyczenie Paco i sprzedaż hernandeza to bardzo poważne błedy Braulio.
A co do konferencji Flaco to przypomina się wypowiedź stefana majewskiego po porażce z Czechami " Graliśmy dobrze, mieliśmy przewagę co z tego że nie mieliśmy celnego strzału jak mieliśmy 6 rzutów rożnych..."
14. KilyVCF23.09.2012; 17:34
KilyVCFJa słyszałem - źródło co prawda pd.pl - że Flaco był zadowolony z postawy graczy w Monachium :)

Fakt, wykupienie połamanego Canalesa który i tak był nasz i to za kwotę dzięki której Real na nim tylko zarobił od transferu z Racingu - było zupełnie niepotrzebnym luksusem.
15. Fuh23.09.2012; 17:49
FuhZalosne. Najsmieszniejsze jest to, ze dostal "dluga" umowe, a Unaiowi nie chcieli dac chociaz 2 lata. Jesli szybko go nei zwolnia, to moze byc tragedia, bo brak europejskich pucharow = zapasc finansowa, a problem jest taki, ze juz nie mamy kogo sprzedac za bardzo. Trener slabizna, bo tak zepsuc zespol, ktory Unai budowal przez lata, to az zal. Dla mnie On juz jest skreslony i nic z niego nie bedzie, no ale zobaczymy. (;
16. Hector23.09.2012; 17:55
HectorFuh, brzmisz jak typowy hiszpański rozkapryszony kibic który po paru słabych meczach już zwalnia trenera :D

Ja też nie tryskam radością ale Flaco ma u mnie jeszcze spory kredyt zaufania, jeśli jednak styl nie poprawi się do pewnego czasu to już trzeba będzie interweniować i nie mówię od razu o zmianie szkoleniowca ale Llornte powinien jasno przedstawić warunki, awans z grupy i miejsce w TOP4 La Liga to absolutny priorytet, nie ważne w jakim stylu!
17. Cirian23.09.2012; 18:34
CirianA idź Pan w ch... z takim tłumaczeniem... Co on tych meczy nie ogląda?
18. Suarez723.09.2012; 18:39
Suarez7Dać jeszcze jedną szansę jak spartoli to zwolnić i może zatrudnić Beniteza , on na pewno by to ogarnął
19. Pitterek2523.09.2012; 18:39
Tak to jest jak się zatrudnia amatora na stanowisko trenera, tylko po to aby nie wiem zaoszczędzić kasy??? teraz to tęsknię z Unaiem Emerym. Mogli zatrudnić M. Laudrupa i pewnie start w lidze by był lepszy. Nie mam pytań co do Pellegrino jeszcze jedna lub dwie porażki i powinien sam z honorem podać się do dymisji.
20. caldinho23.09.2012; 18:50
caldinhoFuh, Emery nie budował zespołu, on po prostu go prowadził. Pellegrino słaby póki co, ale bez przesady, u siebie mamy zwycięstwo i remis, nei przegraliśmy. Do tego trudne wyjazdy, a Unai i tak powinienwylecieć wcześniej.
21. caldinho23.09.2012; 18:54
caldinhoSimeone zbudował bardzo dobry zespół a też się uczył na River Plate,które grało wtedy słabo. Oby tylko Valencia nie straciła zbyt wiele i żeby El Flaco szybko to wszytsko ogarnął.
22. BarKos23.09.2012; 18:55
Nie zwalniajmy go jeszcze. Jasne, wszystko wygląda bardzo źle, ale ciut więcej spokoju. Mamy za sobą 5 kolejek. Poczekajmy jeszcze 5. Jeśli będzie bez zmian, to faktycznie powinien odejść, najlepiej sam.

Uważam jednak, że niektórzy piłkarze się nie wykazują... mam wrażenie, że Soldado jest bardzo, bardzo niezaangażowany w grę. Dobrze mu zrobi ławeczka. Na Tino teraz narzekać nie będę, bo facet nie ma nawet zmiennika.

Uraz Gago okazał się dla nas tragedią. Oby szybko wrócił, bo jesgo absencja przedłużyła się z wielką stratą dla drużyny.
23. fundmental23.09.2012; 19:30
Piłka była w naszym posiadaniu, chęci zawodnikom nie można odmówić. Niestety, ale na się grać bez dwóch zawodników ( parejo, feghuoli). Poczekajmy na gagi, banege, albelde i piattiego. Jestem jakoś dziwnie spokojny o przyszłość klubu i dobre wyniki. Ten mecz będziemy traktować jako wypadek przy pracy. AMUNT!!!
24. LukasZ_NS23.09.2012; 20:01
LukasZ_NS@Pitterek trzeba było z transparentem na stadion chodzić, żeby zatrudnili kogoś innego ! :)
25. soldado_923.09.2012; 20:11
soldado_9Gdy go sprowadziliśmy szczerze myślałem, że będziemy odnosili lepsze wyniki. Jak na razie jest to jedna, wielka PORAŻKA.
26. lisovski23.09.2012; 20:53
lisovskiJa jeszcze poczekam z krytyką, nie podoba mi się to co się dzieje ale za wcześnie na skreślanie definitywne to zostawiam fanom Unaia.
27. Algir23.09.2012; 21:31
Fuh ma rację - zresztą, pamiętamy jak było. Jeżeli ktoś ma słabą pamięć, wystarczy zajrzeć do tego tematu i wszystko będzie jasne:
Zakład

Tam jest napisane, jakie były zarzuty względem Emerego i oczekiwania w stosunku do nowego:). Widać, kto do końca wierzył w sukces, a kto chciał nowego trenera...
28. idol23.09.2012; 21:46
idol"... tak zepsuc zespol, ktory Unai budowal przez lata"

bahahahahahahahahaaaa
29. Fuh23.09.2012; 22:10
FuhPrawda jest taka, ze z tym trenerem nic nie osiagniemy. Trenuje juz ten zespol kilka miesiecy, a Oni wciaz nie wiedza za bardzo co sie dzieje. Jedyne zagrozenie z naszej strony to jakis staly fragment gry. Druzyna wyglada zalosnie, a zawodnicy jeszcze gorzej. Niektorzy mowili ze Unai zniszczyl Ramiego, to ciekawe co z nim zrobil Mauricio? Defensywa wyglada zalosnie, tak samo jak ofensywa. Celta prowadzi z nami gre, a Mallorca nas osmiesza. Wiadomo ze poczatki bywaja trudne, ale tu nawet przeblyskow nie ma. Zeby znalezc choc jeden pozytyw, to moglbym wierzyc, ale jak ktos jest partaczem, to partaczem zostanie. Niektorzy musza chyba zrozumiec, ze trener, to tak samo jak pilkarz, moze sie polepszyc, ale niestety cudow nie ma. Mauricio to taki Bruno, czy Dealbert, a nawet gorzej, dawanie mu wiecej szans to wiecej rozczarowan i upokorzen. Mielismy solidnego trenera, a teraz mamy trenera marnego, na dodatek z kontraktem na 2 lata. Zawsze bylem optymista, ale teraz nie wierze w europejskie puchary, nie z tym partaczem na lawce. Dla niektorych to pewnie za szybko, ale ja juz jestem w stanie krzyczec: FUERA MAURICIO!
30. KilyVCF23.09.2012; 22:29
KilyVCFSzybciej Ci to przyszło niż "Fuera Emery !"
Może i szybciej przejdzie ;)
31. Matito23.09.2012; 22:37
Fuh zobacz co unai w Rosji uprawia ma chyba drugi najlepszy po Zenicie a piach gra straszny.
32. idol23.09.2012; 22:41
idolNigdy nie oczekiwałem cudów po Pellegino, ale myślałem,że pierwszym co ogarnie w naszym zespole to będzie defensywa. Myliłem się ,no cóż, daję mu czas do końca pierwszej rundy i mam nadzieję,że zarząd szybko zareaguje do tego czasu.
33. Fuh23.09.2012; 22:42
FuhZeby byla jasnosc. Ja nie jestem wielkim fanem Unaia, jesli moglbym wybrac trenera, to wybralbym tego z mojego Avatara. Chodzi jedynie o to, ze tak powszechnie tu krytykowany Unai byl 10 razy lepszy niz Pellegrino. Oczywiscie moge sie mylic i moze do konca sezonu wszystko bedziemy wygrywac, ale ja w to nie wierze. Zeby awansowac do LM, musielibysmy sie RADYKALNIE poprawic, nie troche, a radykalnie, a ja poprostu w to nie wierze. Kto ma racje? Nie wiem, ale przekonamy sie juz niedlugo. (;
34. idler23.09.2012; 22:54
idlerGłupio mi to mówić, ale czasami po cichutku życzę sobie, żeby Valencia zajęła jakieś 6 miejsce żeby przewietrzyć trochę kibiców drużyny i żeby na miejsce większości tych obecnych przyszli jacyś nowi - rozsądni.

O moich przemyśleniach mógłbym napisać felieton, na który, notabene, może się nawet skuszę, ale póki co jedyne co mam do powiedzenia to AMUNT PELLEGRINO i czekam na udany sprint po małym falstarcie!
35. arrr23.09.2012; 23:04
arrrZ taką grą 6-te miejsce jest w sferze marzeń...
Nie mogę się doczekać powrotu do gry naszych kontuzjowanych rozgrywających.
36. Fuh24.09.2012; 01:23
FuhA gdzie tu brak rozsadku widzac Vcf grajaca najgorszy futbol ostatnich lat? Jak ktos jest rozsadny, to widzi odrazu, ze z tego nic nie bedzie. Wiadome, ze kilka spotkan ze slabszymi druzynami wygramy, bo wygralibysmy nawet bez trenera, ale taki regres tej druzyny w ciagu pol roku swiadczy tylko i wylacznie o tym, ze trener jest partaczem. Oczywiscie wszystcy obroncy trenera maja 1 argument "dajmy mu czas", szkoda tylko, ze jak damy mu wiecej czasu to obudzimy sie z reka w nocniku. Villarreal byl w LM i w tym samym sezonie spadl, wiec wszystko jest mozliwe, a czasem za pozno podjeta decyzja moze w konsekwencji przyniesc katastrofe. Ta druzyna nie ma szans na europejskie puchary, ta druzyna sie skompromituje w LM, ta druzyna nie ma ZADNEJ przyszlosci. Sa 2 wyjscia, albo stanie sie cud i nagle zaczniemy wygrywac, w co osobiscie nie wierze, albo skompromitujemy sie na koniec sezonu. Dla mnie kompromitacja to brak VCF w europejskich pucharach. Niech ktos powie choc JEDEN aspekt gry, w ktorym druzyna Pelle zanotowala Progres w porownaniu do druzyny Unaia. Prosze tylko o argumenty, a nie o jakies bezsensowne wymysly.
37. hubson9124.09.2012; 03:21
Oj Fuh też pieprzysz trzy po trzy jak stara baba przed blokiem która zobaczy raz przez okno faceta wracającego po imprezie i już rozpowiada, że alkoholik i menel. Fakt, dobrze nie jest, ale sianie defetystycznych nastrojów i tłumaczenie, że Pellegrino miał czas na zgranie drużyny jest bez sensu. Nie dostał gotowej kadry tylko tych zawodników mu dorzucano stopniowo(z naszym jedynym mudżynkiem w drużynie to już w ogóle przesada), więc wcale tak dużo nie miał czasu żeby ich zgrać. Zresztą, widać po meczach z Realem czy Kogutami, że coś z tego może być, tylko potrzeba troche czasu i zdrowych zawodników. Mam też wrażenie że Soldado w ogóle jakby miał gdzieś te mecze. Jako chyba jeden z nielicznych stanę za to w obronie Parejo- dajmy mu pograć na jego pozycji to wtedy można go oceniać. Fuh grubo przesadza i tyle. Nie można oceniać trenera po 5 kolejkach, biorąc pod uwagę, że grał NA WYJEŹDZIE z Barceloną(2miejsce La Liga, 1/2LM) z Realem(Mistrz La Liga i 1/2LM) Bayernem(2miejsce w Bundeslidze i finalista LM). Takie mecze muszą się odbijać czkawką(szczególnie jak sie tak gania za piłką jak w Bawarii). Dodajmy do tego że zawodników też jakoś wcześnie nie dostał(Cissokho po rozpoczęciu rozgrywek, Valdes tuż przed a Gago chyba z niecały miesiąc przed inauguracją ligi). Weźmy pod uwagę, że ma kontuzjowanego Gago, Banege i Canalesa czyli dużą część kreatywności naszej drużyny i mamy krajobraz jak bo wybuchu bomby atomowej. Dajmy trenerowi to jakoś poukładać. Ja na chwilę obecną daje Pellegrino czas- pytanie na ile mi tego zaufania wystarczy;)
38. Fuh24.09.2012; 08:36
FuhKolejne wspaniale argumenty. Prawda jest taka, ze po takim czasie powinno to inaczej wygladac. Nasza taktyka z mocniejszymi zespolami, to stanie na wlasnej polowie i wybijanie pilek na pale, no pieknie. Sklad jest bardzo podobny do tego co mial Unai, wiec nie jest to zlepek pilkarzy ktorzy w ogole sie nie znaja. Gra wyglada zalosnie, dominuje z nami Beniaminek, a mocniejszy zespol nas wprost przeraza. Vcf to za mocna druzyna dla Mauricio, moze gdyby przeszedl przynajmniej taka droge jak Unai, to wygladaloby to inaczej. Aktualnie druzyny nie ma. Ja tak slabej Vcf nie pamietam, nawet za Koemana grali lepiej. Llorente musi szybko zareagowac, bo jeszcze kilka porazek i bedzie po wszystkim, a poki jeszcze jest szansa na walke o miejsce Top 4, to trzeba cos z tym zrobic. Nie ma ZADNYCH pozytywow w naszej grze, wygladamy zalosnie i jestesmy chlopcami do bicia.
39. jr24.09.2012; 09:19
Czy to na pewno jest strona kibiców VCF? Jak widać z wpisów niektórzy kibicowanie rozumieją jako wylewanie swej złości i żalów.
40. Fuh24.09.2012; 09:52
FuhObiektywna ocena gry to wylewanie zalow? Golym okiem widac, ze sa male szanse na poprawe gry. Gramy zalosnie i to jest fakt, niepodwazalny.
41. VdV2324.09.2012; 09:54
VdV23Gramy cienko i nie zanosi się na poprawę..cała nadzieja w leczących kontuzje.
42. idler24.09.2012; 10:32
idlerFuh, jezeli to co wypisujesz jest Twoim zdaniem obiektywizmem to zdefiniuj obiektywizm, bo w moim mniemaniu Twoj obiektymizm nie ma nic wspolnego z moim lub tym slownikowym.

Mam ubaw z waszych nawiazan do Villarreal. Ze az takimi pesymistami sa kibice VCF to nawet nie podejrzewalem.
43. Alba24.09.2012; 10:49
AlbaA czy Pellegrino jest obiektywny mówiąc po tym meczu, że to była „Niezasłużona porażka”?
44. Fuh24.09.2012; 11:32
FuhGramy najgorszy futbol w Hiszpanii, to jest fakt obiektywny. Mecz z Bayernem byl najzalosniejszym meczem od lat, a prawde mowiac, nigdy nie widzialem tak slabo grajacej druzyny w Lm, jak Vcf w meczu z Bayernem. Ja wiem, ze wielu ludzi tu popiera Pelle, tylko dlatego, zeby nie przyznac tego, ze Unai byl dobrym trenerem i sie mylili. Gdyby puty villanovy graly jak VCF, to juz dawno bylby zwolniony, bo pewne standardy druzyna z TOPU trzeba zachowac. Dla niektorych moze druzyna na poziome Mallorci pasuje, mi nie, bo dla mnie VCF maq walczyc jak rowny z rownym z najlepszymi, a nie zgarniac baty od przecietniakow i cudem wygrywac, niezasluzenie na dodatek, z BENIAMINKIM! Druzyna jest zalosna, wstyd mi to ogladac.
45. hubson9124.09.2012; 12:24
Fuh, Ty ćpałeś coś? Bo nakręcony jesteś jakbyś coś brał. Jak możesz mówić że drużyna jest taka jak za Emery'ego skoro nie ma w niej np. Alby czyli zawodnika który potrafił ciągnąć grę całej drużyny. Klub pozbywa sie 2 def pomocników Topala i Maduro, sprowadzając za nich nie do konca defensywnego Gago ktory jeszcze jest kontuzjowany. Naprawdę Pellegrino ma taki start, że nikt mu chyba nie zazdrości, dajmy mu trochę czasu jeszcze, ocenimy go za kilka kolejek. Zresztą nie uważam, żeby w meczu z Realem Valencia ograniczała się do wybijania piłek z wałsnej połowy.
46. scorpio8524.09.2012; 12:43
@Fuh
Nie ma czegoś takiego jak fakt obiektywny:) Masz tendencję do popadania ze skrajności w skrajność, jakbym czytał Fakt albo inny SuperExpress.
Żeby nie było: sam jestem załamany nie tyle wynikami, co tym jak grają. Porażka z Bayernem, Barcą czy nawet najbardziej czerstwą od lat Mallorcą może się przydarzyć, ale tylko pod jednym warunkiem: dobrej alb przyzwoitej gry. Szczególnie, źe Pelle ma o dyspozycji całkiem niezłych piłkarzy i najmocniejszą personalnie od lat obronę. To jest jedna strona medalu.
Druga to: kontuzje, szczególnie Gago i Piattiego, który byłby alternatywą dla nierównego Feghouliego.
Poza tym każdy trener, który coś osiągnął powie to samo: nie ma osiągnięć, gdy nie dostanie niezbędnego czasu i kredytu zaufania. Czy Pellegrino podoła temu, to temat na oddzielną dyskusję, ale musi dostać kredyt zaufania. Koniec.Kropka. I piszę to jako zwolennik niezwalniania Unaia.
47. Fuh24.09.2012; 12:59
FuhTak, tak, nie ma Alby, coz to za porownanie gdy Unai tracil Ville, Silve, Mate. Maduro nie mial szans na gre, a Topal odszedl bo chcial. Trenujac taki klub jak VCF trzeba sie liczyc, ze mozna stracic zawodnikow. Unai tracil GWIAZDY, zawodnikow KLUCZOWYCH, w przeciwienstwie do Mauricio. Jesli chodzi o mecz z Realem, to jego sile na poczatku sezonu pokazalo np. Getafe, albo Sevilla.
W Jaka skrajnosc popadam? Nigdzie nie napisalem, ze jestem optymistycznie nastawiony jesli chodzi o Mauricio, na poczatku nie mowilem nic, ale teraz juz krytykuje, gdzie tu skrajnosc? Czlowiek ktory nie potrafi ustawic druzyny nie ma prawa dostac szansy, bo obudzimy sie z reka w nocniku. Obym sie mylil, ale nie sadze, bo patrzac na to co sie dzieje nie dostrzegam ani jednego pozytywu, moze ktos z Was w koncu poda jakis argument, ktory pozwoli z optymizmem patrzec w przyszlosc?
Ps. Bardzo prosze, nie nadrabiajcie brakow argumentow osobistymi wycieczkami, bo stajecie sie zalosni. (;
48. jr24.09.2012; 13:54
Fuh
pozwól, że Cię zacytuję "(...) Vcf obecnie to chlopiec do bicia i posmiewisko."
skoro uważasz, że VCF to pośmiewisko, to skąd jest tutaj Twoja obecność? nie lepiej jest kibicować klubom, którą mają obecnie lepsze rezultaty. nie denerwowałbyś się wtedy. byłbyś zadowolony z wygranych drużyny. zobacz jak real pokonał city w lm. albo może barcelona Cię zadowoli, która jeszcze nie straciła punktów w lidze. jest jeszcze psg, który gra coraz lepiej. byłbyś dumny z takiego klubu i z takiej gry. a tak to musisz się wstydzić za VCF jak o tym napisałeś w jednym z komentarzy.
49. Fuh24.09.2012; 14:00
FuhProsze Cie juz skoncz sie osmieszac, bo juz nizej chyba upasc sie nie da. Naprawde nie jestes smieszny. Rozne rzeczy mozna mi zarzucic, ale nie sadzilem, ze ktokolwiek kiedys zarzuci mi "sezonostwo".
50. hubson9124.09.2012; 14:06
Jakie osobiste wycieczki? Zgadzam sie ze scoprio, że to wypowiedzi na poziomie "Nie śpię bo trzymam kredens". Problem w tym, że jak Emery'emu odszedł Villa i Zigic dostał za niego Aduriza+Soldado, Odszedł Marchena, Alexis i Baraja skończył karierę dostał Topala i R. i T. Coste, nie ma Maty jest Canales i Piatti generalnie Emery ciągle dostawał zastępców(bądź prawie) dla zawodników którzy odchodzili i na dodatek w miare szybko, bo te transfery były planowane z wyprzedzeniem. Teraz transfery zarząd z transferami sie nie do końca popisał Pellegrino tych zawodników dostawał troszkę że tak powiem z dupy(bo chyba nie miał za wiele do powiedzenia) i na dodatek nie na czas.
51. Fuh24.09.2012; 14:15
FuhTaaaaak... Oczywiscie Villa, Silva i Mata zostali zastapieni bez straty. ^^ Za Albe Dostal Guardado i Cissokho, Za Topala i Maduro dostal Gago, za Miguela dostal Joao Pereire, wiec wyszedl na tych zmianach na pewno lepiej niz Unai. Dla przypomnienia taki Mata odszedl w ostatniej chwili i w ostatniej chwili dostal Ruiza, wiec jakies planowanie zastepcow to chybiony argument. Tak samo jak mial dostac Gameiro, ale nie wyszlo. Pellegrino dostal lepszych zastepcow niz Unai. Taki Gago czy Joao Pereira sa 2 klasy wyzej od swoich poprzednikow. Bilans w tym okienku transferowym jest w mojej opini in Plus, w przeciwienstwie do okienek gdy trenowal Unai.
52. Qnick198624.09.2012; 14:46
Qnick1986Różne bzdury można pisać, ale już usprawiedliwianie mizerii Pellegrino transferami jest tu najmniej zrozumiałe.
Tuż przed sezonem były zachwyty, że najlepsze okienko od lat, że teraz to już atakujemy miejsca 1-2, teraz nagle już transfery do bani. Oj biedny Pelle.

Po pierwsze:
Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że Pellegrino nie miał nic do powiedzenia przy transferach. Rozmawiałeś z nim? Z Braulio?
Jeżeli rzeczywiście nie miał to znaczy tylko, że go nie szanują i uważają za amatora. Był u nas prawie od początku okienka, jeśli mógł mieć wpływ na transfery to zapewne go miał.

Po drugie:
Wcale nie dostał ich tak późno. Mnóstwo zespołów robiło zakupy "za pięć dwunasta".
Malaga wzmocnienia robiła w ostatnich dniach wcześniej tracąc Rondona i Cazorlę a grają pięć razy lepiej niż my.
Jedynym zawodnikiem, który późno dołączył (choć i tak nie ostatniego dnia) był Cissokho, ale nawet i on powinien się w miarę zaadoptować w składzie. Reszta przyszła w normalnych terminach. Flores, Emery czy ktokolwiek wcześniej nie dostawali gotowego składu 1 czerwca.

Po trzecie:
Jak już porównujemy ubytki kadrowe rok czy dwa lata temu do obecnych to chociaż starajmy się o odrobinę rozsądku.
Umówmy się, że Zigic i Aduriz to mniej więcej jeden poziom. Szkoda, że Serb nie dostawał więcej szans bo na wypożyczeniach strzelał seriami. Natomiast zmiana Villi na Soldado to OGROMNA zmiana jakościowa, ale to już na osobny temat.
Odszedł Mata przyszedł Canales? yyy... I ile zagrał 5 spotkań do kupy? Piatti po dziś dzień nie zasłużył na miano trafionego zakupu.
Odszedł Silva i kto przyszedł?
Można oszukiwać samych siebie do woli, ale trzeba być ślepym by nie widzieć, że skład był osłabiany z roku na rok. Czego efektem była zawsze fala narzekań i wieszczenia spadku w nadchodzącym sezonie.

Wreszcie po czwarte:
To okienko było na papierze wyśmienite. W rzeczywistości też nie jest tak wiele gorzej.
Spodziewałem się sporo po Guardado niewiele zaś po Vierze, a wyszło odwrotnie. Valdez też zaskakuje na plus.
Jedyny poważny ubytek kadrowy to Alba.
Dostaliśmy Cissokho, ale za mało grał by go jeszcze ocenić, póki co zapowiada się nieźle choć ogólnie lewa strona obrony wydaje się nieco słabsza.
Pereira odwrócił proporcje boków obrony. Nieco słabsza lewa, ale za to bardzo dobrze obsadzona prawa. Pereira jak dotychczas dla mnie to najrówniej grający zawodnik w całym klubie. Gago za Topala to dla mnie również świetny deal. Valdez za Aduriza to również nie jest zmniejszenie potencjału.

Skład mamy taki sam o ile nie lepszy niż rok temu. Jeśli jeszcze do tego Guardado wstrzeli się z formą to praktycznie każdy transfer będzie na plus.
53. Fuh24.09.2012; 15:08
FuhBardzo ladnie napisane Qnicku, zgadzam sie w 100%. (;
54. lisovski24.09.2012; 18:11
lisovskiSzybka jazda;Pele Fuera! po ledwie dwóch miesiącach! Spokojnie! z Unaiem męczyliśmy się jakieś dwa lata a tu po ciężkim początku od razu wyrzucamy?
Myślę że Fuhowi chodzi raczej o to żeby mu szybciutko przyznać racje że to on jest genialnym kibicem i wszystko wie z góry.Ma target: najpierw Parejo no bo Banega zagrał trzy dobre mecze w Valencii a Parejo na razie żadnego.No i teraz mamy odwet za biednego geniusza Unaia (budował? zespół? przez lata?-hit!) który nie wygrał żadnego ważnego meczu w swojej krótkiej karierze.Prawda? Fuh? żadnego!!! jego zespół to flaki z olejem i niemal każdy kto miał ochotę to właził mu na łeb.
Fakt nie jest najlepiej (i raczej żaden Banega tu nie pomoże) kryzys na początku ale ile takich kryzysów było za Unaia? ile marnej gry? Na ocenę zdecydowanie za wcześnie trzeba czekać.Wyrzucenie Pellegrino już teraz raczej nic nie da.
55. Fuh25.09.2012; 00:13
FuhNaprawde, z Ciebie to juz mi sie chce tylko smiac. ;D 90 % Twoich komentarzy odnosi sie tylko do mnie, hahaha. (;
56. KilyVCF25.09.2012; 03:20
KilyVCFOj krótka jest pamięć kibica...

Dla przypomnienia ładne kwiatki
(lała nas nawet najgorsza drużyna świata z Saragossy), tyle ile upokorzeń przeżyłem to nigdy. Tu tylko niektóre porażki, było wiele remisów które nie miały prawa się przydarzyć..

CHELSEA - VALENCIA 3:0
LEVERKUSEN - VALENCIA 2:1
ALKMAAR - VALENCIA 2:1
ATLETICO - VALENCIA 4:2
VALENCIA - ATLETICO 0:1
VALENCIA - SOCIEDAD 0:1
BARCELONA - VALENCIA 5:1
VALENCIA - ZARAGOZA 1:2
ESPANYOL - VALENCIA 4:0

Taki był żałosny koniec Unaia który powinien polecieć dużo wcześniej i jego drużyny "którą budował przez lata" hahah
Wcześniej kolorowo też nie było.

VALENCIA - SANTANDER 2:4
VALENCIA - GIJON 2:3
BARCELONA - VALENCIA 4:0
VALENCIA - VALLADOLID 1:2
NUMANCIA - VALENCIA 2:1
ESPANYOL - VALENCIA 3:0
BRUGGE - VALECNIA 1:0
ATLETICO - VALENCIA 4:1
ZARAGOZA - VALENCIA 4:0
VALENCIA - REAL 3:6
VALENCIA - MALLORCA 1:2
SCHALKE - VALENCIA 3:1

Pellegrino ma jeszcze dużo do nadrobienia w rujnowaniu marki "Valencia CF" żeby dorównać Emerytowi. Na Mestalla stłukł nas chyba każdy ogóras. Ciężkie bęcki >3 stały się czymś normalnym.
Skupiłem się na wynikach bo o żenującym stylu tamtej ery nie chcę wspominać, zwłaszcza w ostatnim jej półroczu.
Emery prowadził ten zespół donikąd i tam też jesteśmy.
Ja NIE WIDZĘ RÓŻNICY. Po co gloryfikować przeszłość w której fani VCF tyle wstydu się najedli ? A może powspominamy nasze wielkie triumfy z tamtego okresu ? Ile ich było i nad kim ? Tyle co kot napłakał.





57. KilyVCF25.09.2012; 03:54
KilyVCF"Różne bzdury można pisać, ale już usprawiedliwianie mizerii Pellegrino transferami jest tu najmniej zrozumiałe."
-100% się zgadzam i w ogóle nóż mi się otwiera jak usprawiedliwiają grę transferami i kadrą.

"Odszedł Silva i kto przyszedł?"
- wtedy się mówiło że Tino Costa. wiem że brzmi teraz śmiesznie a np w zakończonych tegorocznych meczach Tino dał więcej niż dawał Silva przed swoim odejściem. Co nie zmienia faktu że Mago to crack i ścisły top świata a nam pozostają piłkarze innego pokroju.

"To okienko było na papierze wyśmienite. W rzeczywistości też nie jest tak wiele gorzej."
- pierwszy raz od dawna nie trafiliśmy (póki co tak wychodzi). za takie środki trudno trafiać cały czas

"Jedyny poważny ubytek kadrowy to Alba."
Dla mnie Topal. Zresztą nie widzę ani Alby ani Mathieu przy obecnym obrazie gry. Nic by nie zrobili. Najpierw polepszyć organizację gry to wyjdą personalia ale moim zdaniem mamy silniejszą minimalnie kadrę niż przed rokiem.

"Dostaliśmy Cissokho, ale za mało grał by go jeszcze ocenić, póki co zapowiada się nieźle choć ogólnie lewa strona obrony wydaje się nieco słabsza."
- nie podzielam zupełnie tych ciepłych ocen na stronie dla Aly'ego, Gago czy Viery. Dla mnie wszyscy są słabi, tak samo jak ich koledzy. Na siłę i na wyrost te laurki. moim zdaniem

"Pereira jak dotychczas dla mnie to najrówniej grający zawodnik w całym klubie."
- to fakt. i myślę że koledzy go ograniczają i ciągną w dół, obawiam się ze bardziej oni jego pociągną niż on ich. Joao wydaje się pozbawiony możliwości by rozbłysnąć bo gramy tak a nie inaczej

"Gramy najgorszy futbol w Hiszpanii"
- jakiś czas temu stwierdziłem że gramy najgorszy futbol spośród wielkich klubów europejskich. Jest nowy trener i nadal to aktualne.

"Głupio mi to mówić, ale czasami po cichutku życzę sobie, żeby Valencia zajęła jakieś 6 miejsce żeby przewietrzyć trochę kibiców"
-dajcie mi 1/4 LM a zgodzę się na 14 miejsce heh. Tak naprawdę chcę zobaczyć grę na poziomie, niekoniecznie któreś tam miejsce, muszą być podwaliny do prawdziwej piłki i rozwoju, bo w ostatnich sezonach wegetujemy

"bo dla mnie VCF ma walczyc jak rowny z rownym z najlepszymi"
- no i o to się rozchodzi. Trzeba szukać rozwiązań do skutku aż tak się stanie.
Najlepsi poniewierali Unaiem jak szmatą (same nasze porażki może parę procent szczęśliwych remisów), teraz (Bayern) to samo robią z Flaco.




58. scorpio8525.09.2012; 10:56
Pelle na konferencji powiedział wiele bzdur, ale z jednym się zgodzę. Jakkolwiek ta nasza gra wyglądała to na porażkę nie zasłużyliśmy. Grała słaba Valencia z przesłabą Mallorcą. Najlepszym "uhonorowaniem" tego meczu byłby bezbramkowy remis;)
59. pedro125.09.2012; 12:51
Jaką kadrę ma Majorka? Lepszą niż VCF? Na pewno nie, więc wiele daje do myślenia praca z drużyną Pellegrino na tle Caparrosa.
Wydaje się, że Pellegrino pogubił się w słowach i nie wie za bardzo jak prowadzić drużynę.
60. szelos25.09.2012; 14:35
szelosNie ma co ukrywać, Caparros jest lepszym trenerem niż Pellegrino, obym po kilku miesiącach mógł odszczekać swoje słowa...
61. Fuh25.09.2012; 14:59
FuhNajsmieszniejsze jest to, ze Joaquin nie jest jakims super taktykiem. Nos do mlodziakow to ma jak malo kto, wiec moze i u nas znalazlby kilka perelek?
Ps. Ja bym chcial Kike spowrotem! :(
62. dexter26.09.2012; 11:01
dexterBlebleble....Marudy z Was są niesamowite! Ja nie rozpamiętuje starych czasów,nie wpominam co jak było za kogo,to już nie ważne. Trzeba wierzyć w zespół,bo to co było już nie wróci. Z sukcesów należy się cieszyć,ale nie ma co płakać nad odejściem kogoś i wróżyć "a gdyby został to". Taki jest futbol,jedni odchodzą,drudzy przychodzą. Nie będzie lekko,może nic nie osiągniemy,ale co tam i tak będę z nimi :)