sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Valencia odniosła swoje pierwsze zwycięstwo w lidze. Przyszło ono wprawdzie kolejkę później i nie było może tak okazałe jak by tego chcieli kibice, ale początki nie zawsze należą do łatwych.

Od pierwszego gwizdka Almeria zaczęła natychmiast naciskać na gości z Estadio Mestalla licząc na szybkiego gola i podcięcie skrzydeł rywalowi. W bramce Ches jednak świetnie spisywał się tego wieczoru Santiago Cañizares. Tak upłynęła pierwsza połowa na stadionie Juegos del Mediterráneo. Jasnym było, że coś musi się zmienić w grze podopiecznych Quique Floresa by przełamać tę patową sytuację i wywieźć z trudnego terenu trzy punkty.

Zaraz po wyjściu z szatni istotnie coś się zmieniło. Wynik. Właściwie w pierwszym zagraniu po wznowieniu Baraja przejął piłkę zagrał w tempo do Morientesa. Ten zaś mając na 17 metrze dogodną pozycję do strzału nie wahał się długo, lecz pewnie posłał piłkę w lewy róg bramki. Almeria po stracie gola nie przestraszyła się jednak rywala. Przeciwnie, swoimi atakami nękała blok defensywny Nietoperzy jeszcze częściej. Po jednym z takich ataków zawodnicy beniaminka wywalczyli rzut rożny. Niepilnowany Negredo otrzymał z narożnika precyzyjną piłkę, którą strzałem głową umieścił w siatce.

Zawodnicy Ches mieli jeszcze 28 minut by coś zrobić i wrócić ze spotkania z tarzą. Sposobność nadarzyła się w 80 minucie. Valencia uzyskała rzut wolny bocznej - lewej części boiska. Za daleko na strzał, całkiem znośnie na wrzutkę w pole karne. Tak można było ocenić tę pozycję. Podobnego obrachunku dokonał pewnie egzekwujący ten stały fragment gry Miguel Angel Angulo. Fenomenalnie posłał piłkę w pole karne, gdzie Javier Arizmendi, strącił piłkę na długi słupek do Emiliano Morettiego. Włoch nie zawiódł i kibice Nietoperzy mogli odetchnąć z ulgą.

Składy:

Almería: Cobeño; Bruno, Carlos García, Acasiete (Pulido, m.46), Mané; Juanito, Soriano (Felipe Melo, m.78), Juanma Ortiz (Uche, m.73), Corona; Crusat y Negredo.

Valencia: Cañizares; Caneira, Albiol, Alexis, Moretti; Albelda, Baraja (Marchena, m.59), Angulo, Silva; Mata (Arizmendi, m.73), Morientes (Fernandes, m.92).

Bramki:
0-1 46' Morientes
1-1 62' Negredo
1-2 80' Moretti

Kategoria: Ogólne | ValenciaCF.es skomentuj Skomentuj (81)

KOMENTARZE

1. Angulo02.09.2007; 20:51
AnguloI co Angulo na trybuny? Zawsze mam rację
2. plooy02.09.2007; 20:55
dobrze widze 2-1 w plecy??? hej to juz drugi przegrany mecz i juz nie wiem ktory z fatalnym stylem gry.. to sie robi nawet smieszne


bedzie ktos bronil floresa twierdzac ze almeria to potega czy moze ze mamy plage kontuzji???

ruben zgadzam sie z toba w 100% tylko obawiam ze nieudany sezon moze oznaczac ze stracimy ville...

jak widze ze wygrywajac 1:0 sciaga baraje, a kolejna zmiane robi dopiero w 80 minucie, flores jest beznadziejnym trenerem i taka jest prawda
3. Ashkan02.09.2007; 20:57
plooy albo sie zbłazniłeś jak nie wiem co albo poprostu lubisz prowokować :]
4. -qbsztof-02.09.2007; 20:57
-qbsztof-Gratulacje. Meczu nie widziałęm ale zwuciestwo sie liczy mimo że wymenczone...
5. dai_rokan02.09.2007; 20:58
dai_rokanźle widzisz
6. cavanagh02.09.2007; 20:58
cavanaghzle kolego widzisz, 2-1 dla nas(zależy komu kibicujesz ;P) nie siej popłochu, sa 3 pkt jest OK, na wyjezdzie wygralismy w srednim składzie z druzyna która tydzien temu napykała 3 bramki nieprzwecietnemu deportivo, ja jestem zadowolo, zobaczymy jak nastepne mecze
7. plooy02.09.2007; 20:58
nie widze relacje na zywo w necie na eurosporcie
8. -qbsztof-02.09.2007; 21:00
-qbsztof-Ja meczy nie widziełm akle koncowe sledziłęm na www.sportnazywo.pl
9. PabloVCF02.09.2007; 21:01
PabloVCFDobry wynik,najaważniejsze ze 3 pkt są :)
Pokazaliśmy ze nawet bez dwóch podstawowych zawodnikow,gwiazdek Valencii potrafimy wygrac :)
a poza tym 3 pkt na wyjezdzie sa ważne,bo każdy wie że Valencia jakoś nadzwyczaj dobrze nie radzi sobie na terenie rywali.Almeria solidny zespół,przeciwko beniaminkom trudno sie gra na ich terenie.
Amunt !
10. plooy02.09.2007; 21:02
moja wina nie rozgryzlem dzialania serwisu:)

nie wpadlem ze samoboj bedzie przypisany jak bramka dla ameri

no dobra dalem ciala, no dobra wygralismy ale strasznie sie meczac i ja zdania o warsztacie floresa nie zmienie
11. bialy_wilk02.09.2007; 21:02
super
ale sadze ze powinnismy grac bardziej ofensywnie
wymienic srodek pomocy
na slabszych starczy ale my walczymy o mistrzostwo musimy wygrywac z kazdym
Amunt Valencia
12. jachelme102.09.2007; 21:26
jessst super , WYGRALISMY WRESZCIE ,, dziwie się tylko czemu od pierwszej minuty ie wystapil manuel fernandes ,, a na prawą pomoc mógł isc arizmendi ,, ale to jsuz sie nie liczy wazne ze wygralismy
13. Maslana02.09.2007; 21:27
Słaby Moretti strzelił bramkę... oj... przecież to del Horno ma być najlepszym obrońcą na świecie. Ale w Ath. Bilbao będzie wymiatał :D :D :D
14. dziku_0702.09.2007; 22:10
dziku_07No wreszcie te pierwsze 3 punkty sa!! :D :) No moze gra za ciekawa nie byla ale... zwyciestwo zawsze cieszy... szkoda ze kike nie wpuscil od poczatku fernandesa ale coz... Najbardziej zaskoczyli mnie MORETTI I ANGULO :D... temu pierwszemu chyba npilka od nogi sie od nogi hehe.. a drugi to wszedl i od razu asysta... Czekam na kolelne wygrane ale juz w lepszym stylu!!!!!!!
15. VCFAN02.09.2007; 22:12
HEh - no...dobze jest - 2-1, bez fajerwerkow, ale 3 pkt sie licza
16. cavanagh02.09.2007; 22:18
cavanaghno no, real sobie ładnie jedzie z naszymi pogromcami, juz jest 3-0.
17. nF02.09.2007; 22:22
nFA kolejna bramke strzela Sneijder...
18. kotecek8802.09.2007; 22:26
kotecek88hihi a ja raportu pomeczowego sie dzis chyba nie doczekam a mowilam ze napisze to wy nie :P wiec powiem tylko tyle :

moro:*
19. TyP02.09.2007; 22:30
Ta strzela i to prosto w okienko od słupka...a moglibysmy go miec eh.

btw dajcie bramki!
20. nF02.09.2007; 22:37
nFHmm juz 2 Villarealowi strzelil... mogl byc nasz ale nie jest:P
21. Ulesław02.09.2007; 22:45
UlesławAj, już 5-0 dla Realu. Nieziemski to futbol doprawdy. Aż miło patrzeć jak ci piłkarze biegają po boisku. Schuster to jednak kawał trenera, ale mniemam że Quique udowodni że wcale nie gorszy jak jego następca z Getafe. ;]
Oj, będzie walka w tym sezonie...
22. komandor02.09.2007; 22:50
komandorPrzede wszystkim w oczy najbardziej mogła rzucić się linia obrony bez Marcheny oraz Miguela. Cieszy mnie, że Alexis Ruano dostał szansę gry w pierwszym składzie. Meczu nie oglądałęm, lecz smię twierdzić iż spisał się w nim dobrze. Zastanawia mnie jakie wrażenie pozostawił po sobie Manuel Fernandes oraz Juan Mata...
23. Fuh02.09.2007; 22:53
FuhHmm... My u Siebie z Villarealem 0-3 a po tygodniu Villareal u Siebie z Realem 0-5 :P Jesli Real tak bedzie gral to nikt im nie zagrozi i wygra lm i la liga i copa del rey i wszystko co bedzie chcial. Poprostu masakre zrobili. Szkoda ze nie mamy Sneijdera u Siebie bo naprawde super zawodnik. :( Amunt VCF ! :)
24. ruben12302.09.2007; 22:54
Ogladalem mecz Realu i musze przyznac ze od wielu lat zadna druzyna tak mi sie nie podobala - racja po stronie komentatorow "Futbol totalny".

Schuster gra systemem gdzie pilkarze co chwila zmieniaja pozycje i przeprowadzaja akcje bokami , srodkiem, naprawde pieknie sie na to patrzy.
Niestety my jak na razie na tle Realu wypadamy mizernie i tu trzeba zganic Floresa ze gra skostnialym systemem ktory nawet dzieciak rozszyfrowal czyli atak skrzydlami az do upadlego.
25. ruben12302.09.2007; 22:57
Buhaha - a po meczu Realu blaugrana.pl padla :) hahaha
26. Fuh02.09.2007; 23:09
FuhA Dziwisz Sie ? :) Moje Marzenie jest Zeby Valencia zjechala barcelone .. nie wiem czemu ale jakos ich tak bardzo nie nawidze ^^ Real moze byc 1 Valencia 2 Sevilla 3 i Atletico 4 :) Ale by pieknie bylo ;) Btw. Cioty z Rm.pl Smieja sie ze pojada Vcf 8-0 ;] Juz nie moge sie doczekac jak przyjada na Mestalla i beda plakac jak im Hoakin Hat-tricka wsadzi kekeke ^^
27. Mico02.09.2007; 23:15
MicoDobrze jest. 2-1 na wyjeździe ze słabszym rywalem to dobry wynik.
Fuh---> Niech się śmieją ile chcą , zobaczą jak dostaną 5 do jaja ;).

PS. Ciekawe jakie wyniki typera
28. Fuh02.09.2007; 23:20
FuhKike Musi Szybko wprowadzic do Druzyny Manuela bo caly czas ciagnac gre skrzydlamy to troche z dupy ;/ Wierze ze bedzie dobrze :) i ze w pierwszej dwojce skonczymy ten sezon :) + Polfinal Ligi Mistrzow i bede zadowolony na maxa :) Bo nie oszukujmy sie ale jest wiele innych swietnych druzyn wiec pierwsz 4 w europie i pierwsza 2 w hiszpani mi starczy :)
29. snd02.09.2007; 23:22
@ Fuh

Tak, a pozniej trafia na Milan i zostana zjedzeni jak MU, na ktore tez mialo nie byc bata
30. Rust02.09.2007; 23:35
Hmmm.. jak to było mówione.. Że Sneijder nie pasuje Quique do koncepcji gry? Faktycznie, jak już niektórzy tu się wypowiedzieli, Quique musi nauczyć się innych taktyk niż 442 z dwoma defensywnymi pomocnikami. WSZYSCY już wiedzą jak gra Valencia, wystarczy zablokować skrzydła i przestajemy grać.. Szczerze mówiąc chciałbym żeby Quique odszedł po sezonie, potrzeba kogoś z nową wizją i podejściem do zawodników..
31. Fuh03.09.2007; 00:06
FuhJa natomiast bardzo lubie i szanuje Floresa :) Narazie nie mial szansy sie Wykazac wiec zobaczymy ten sezon :) Rust w tamtym sezonie kazdy wiedzial ze gramy skrzydlami a doszlismy najdlalej ze wszystkich hiszpanskich druzyn :P


@ Snd a kto uwazal Manutd za jakas super druzyne ? :) Na pewno nie ja i ja tak nie powiedzialem :) Wg. mnie Manchester jest slaby ... i od poczatku wiedzialem ze nie maja co liczyc na final :) Btw. Napisalem ze jesli Real BEDZIE TAK GRAL JAK DZIS to nie ma na niego mocnych bo taka jest prawda :)
32. Rust03.09.2007; 00:45
Fuh - ja nie mówię, że granie skrzydłami jest złe.. Bądź co bądź moim skromnym zdaniem mamy najlepsze skrzydła w całej europie, a przez inwestowanie w głównie zawodników z hiszpanii mamy ten plus, że ci zawodnicy na różnych szczeblach grali w kadrach hiszpanii, znają się i lubią ze sobą grać.. Mi chodzi tylko o to, że prędzej czy później trafimy na zespoły z dobrymi bocznymi obrońcami, a wtedy musimy mieć kogoś kto pociśnie środkiem - dotychczas ani Albelda ani Baraja nie przejawiają umiejętności pociągnięcia gry środkiem..
33. Fuh03.09.2007; 00:54
FuhKogo Uwazasz Za Dobrego Bocznego Obronce ?:) Np. Alvesa ? Villa z nim jechal i starczy :) Teraz Boczni Obroncy graja bardzo ofensywnie przez co nasi skrzydlowi maja duzo miejsca dla siebie :) Wg. mnie jest bardzo dobrze Tylko Kike szybko Manuela do skladu wrzuci i bedzie super :) Moge sie zalozyc ze gdybysmy wygrali mecz z Villareal to kazdy by chwali Flores jaki on to super :) A Niestety czasem zdarzaja sie wypadki przy pracy :) Bedzie tylko lepiej :P
34. Adr03.09.2007; 01:20
AdrSzczerze mówiąc to ja bym tak nie liczył na Manuela, napewno nie tak szybko to trochę potrwa zanim zacznie super grać bo chyba tak potrafi (mam nadzieję).
35. m198803.09.2007; 01:30
m1988Fuh nawet jak byśmy wygrali to nie mówił bym że Flores to dobry trener bo poprostu tak nie uwarzam!!
Valencia zasługuje na kogoś lepszego
36. miancio03.09.2007; 08:08
miancioWidzę, że nie tylko mnie denerwuje ten schemat rozgrywania po skrzydle. Gramy zbyt łatwo do odczytania, trener musi rozbujać Valencistas, wprowadzić zmienność pozycji, a Quiqe tego zrobić nie umie! Jeżeli się nie poprawi, to ja bym mu podziękował nie patrząc na jego dobry kontakt z piłkarzami. Nie może być tak, że nasi grajkowie stoją w kwadracie o wymiarach 3x3 i nic nie robią! I w tym momencie muszę (nawet jeżeli bym nie chciał, to i tak muszę) bronić Joaquina. Koleś wprowadza do naszej gry trochę jaj i efektowności. Nie jesteśmy w trzeciej lidzę i nie rozpracujemy wszystkich samymi podaniami i grą schematem. Potrzebny jest też drybling, przyspieszenie, uderzenie z dystansu, niekonwencjonalne sztuczki a'la hocus pocus Hoakina, czy to co zrobił Villa w meczu z Sevillą w zeszłym sezonie. Po prostu nie ma w nas werwy i chęcie do gry, i to jest przykre.
37. pedro103.09.2007; 10:01
Chciałbym, żeby szczęśliwe zwycięstwo nad Almerią nie przesłoniło poważnej choroby na którą cierpi Valencia - braku umiejętności rozegrania i przetrzymania piłki, płynności gry, zmiany tempa itd. To jakby Flores zebrał na prędce kilkunastu piłkarzy i kazał im grać. Problem w tym, że Flores ćwiczy mniej więcej z tym samym składem 3-ci sezon i nic z tego nie wynika. Wręcz przeciwnie. Jest to gra przewidywalna i siermiężna; teraz już wszyscy bez problemów radzą sobie z takim ustawieniem i taktyką. Tylko wysokie indywidualne umiejętności niektórych (np.Joaquin, Villa)sporadycznie pozwalają na stworzenie zagrożenia.
Dziwi mnie zaślepienie apologetów Floresa w jego wątpliwe umiejętności trenerskie. Przejrzyjcie wreszcie na oczy!
U mnie stracił on kredyt zaufania i coraz bardziej wątpię w możliwość wywalczenia jakichś trofeów w tym sezonie.
Jedyne czego się nauczył to system rotacji - tu muszę dać mu plus. Niestety zmiennicy zawiedli - przede wszystkim Mata oraz Alexis. Częściowo usprawiedliwiam Floresa brakiem rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia (ale czy Real go ma?).
Zmiana Barajy dowodzi, że nie spełnia swojego zadania. Ale czy to tylko jego wina? Może po po prostu system gry jest chory?
Prawie wszyscy piłkarze to reprezentanci i naprawdę nie da się ich odpowiednio ustawić i natchnąć kreatywnym duchem gry?
38. Tapczan03.09.2007; 10:11
Problem tkwi w środku pola. Baraja i Albelda grają na stojąco i poza tym, ze nie stwarzają żadnego zagrożenia pod bramką rywala to przepuszczają każdy atak rywala. Albelda jest ostatnio w tragicznej formie i nie wykazuje żadnego zaangażowania. Baraja nigdy dużo nie biegał, ale teraz nawet ataku rozprowadzić nie potrafi.

Wystawienie dwóch bardziej mobilnych graczy w środku takich jak Manny i Sunny otwierałoby nowe możliwości. Po pierwsze, są to zawodnicy bardzo silni fizycznie i mobilni, co znacznie utrudniło by wyprowadzanie ataki rywalom. Po drugie są o niebo bardziej kreatywni niż Baraja i Albelda razem wzięci, więc zespół stwarzałby zagrożenie także ze środka pola. Po trzecie ta dwójka umożliwiłaby bocznym obrońcom częstsze wypady do przodu, bo w chwili obecnej są ograniczeni przez Albeldę.

W zeszłym sezonie łatwo było usprawiedliwić QQ brakiem odpowiednich zawodników. Mając teraz takich graczy jak Manny, Sunny i Marchena nielogiczne będzie trzymanie się zardzewiałych Barajy i Albeldy (a przynjamniej, gdy są oni w takiej formie jak obecnie). Nie krytykuje QQ, ale jak juz wcześniej napisałem, to dla niego kluczowy sezon. Jeśli nic nie osiągnie, to się pożegnamy. Znalezienie następcy nie powinno być trudne.
39. TyP03.09.2007; 10:15
Ten sezon QQ nam zjebie poprostu, jak będzie jechał tą samą techniką jak przez ubiegłe sezony.. tyle będzie!
40. TyP03.09.2007; 10:33
http://youtube.com/watch?v=3-H2O4R2bv8&mode=related&search=
Bramka Moro z wczorajszego meczu.

http://youtube.com/watch?v=Ar4R7GfWNdQ&mode=related&search=
Moretti.

41. Rust03.09.2007; 10:47
Mnie zastanawia jeszcze jedna sprawa - skoro widać, że 'starzy' zawodnicy VCF nie grają dobrze to dlaczego Quique uparcie stawia na nich? Ja wiem, że Fernandes powinnien mieć okres aklimatyzacji, ale spójrzcie na Sneijdera - nie znał zespołu a już strzelił 3 bramki..
42. staste7703.09.2007; 11:08
staste77Narzekacie, że gramy tylko skrzydłami a 1-sza bramka padła po kombinacji w środku. Brawa dla Barajy za asystę. Może ta asysta zmobilizuje go jeszcze bardziej do lepszej gry.
BTW. Jak zobaczyłem statystykę pod koniec 1-szej połowy to osłupiałem. Mieliśmy 0 (zero!!!) strzałów (nie w światło bramki, ale wszystkich!).
1-szy strzał to była bramka.
43. cavanagh03.09.2007; 11:16
cavanaghnie rozumiem kiedy nazekacie na "stara" gwardie, chcecie na ławke wywalic Albelde, Ville, Joaquina? Też lubie kiedy graja młodzi piłkarze, ale bez przesady zeby mieli tak swietnych zawodników zastepowac Matam , Gavilan, czy Arizmendi, jesli chodzi o Manulea to widzieliscie komlikacje jak strzela bramki i objechał 3 piłkarzy Arsenalu( chociaz nic mu to nie dało bo znalazł sie w punkcie wyjscia), pozatym trudno zeby piłkarza wystawoc w pierwszym składzie po 6 dniach treningu. Ocknijcie sie!! to nie FIFA czy Footbol Menager.
44. Lu_Bu03.09.2007; 11:58
Lu_Buja bede zadowlony jak bedziemy do ostatnich kolejek walczyc o mistrza(nawet jak przegramy) oraz zajedziemy daleko w LM prezentujac dobra gre jesli nic nie wygramy to trudno...widze,ze nie kazdy moze sie z tym pogodzic ale bedzie trduno rywalizowac z naszpikowana gwiazdami barca czy realem
45. Fuh03.09.2007; 12:10
FuhLu_Bu: Zgadzam sie w 100 % :)
46. LSW03.09.2007; 12:25
LSWniektórzy narzekają że Baraja nie rozgrywa i nie prowadzi gry środkiem, nie atakuje

a nie pomyśleliście że to Flores ustawia Baraje jako def pomocnika??

błąd Floresa bo Ruben ma bardzo dobry mocny strzał i gdyby mógł grać bardziej ofensywnie byłoby wiele pożytku
47. pedro103.09.2007; 12:43
A jakimi gwiazdami naszpikowany jest Real? To już druzyna bez gwiazd, era galacticos odeszła w niepamięć. Czy Valencia ma składzie gorszych zawodników? Uważam, że nie, ale wychodzi na wierzch znana prawda, że co jakiś czas trzeba wymieniać, przewietrzać kadrę. W VCF jest zastój. Wiele wskazuje na to, że przedłużenie kontraktów z Albeldą, Barają, Angulo było błędem. Wnoszą do gry coraz mniej. Można oczywiście podać przykłady, które przeczą tej tezie - np. Milan, gdzie kadra jest jeszcze starsza. A więc sprawa trenera, motywacji, taktyki? Z daleka trudno ocenić, w każdym razie coś tutaj nie tak.
Po raz kolejny chcę wyrazić zdziwienie, że ten sklerotyk Aragones, mimo fatalnej dyspozycji kilku valencianistas ciągle ich powołuje do kadry. Nikomu na zdrowie to nie wyjdzie.
48. PabloVCF03.09.2007; 12:57
PabloVCFEj tak czytam wasze komenty i mamy tu przeciez tylu wspaniaych trenerow..kazdy inna taktyka ustawienie ale jedna rzecz ich laczy..kazdy krytykuej floresa..
Ej czy w innych klubach (nie liczac polskich) bo jednym nieudanym meczu wypierd^la sie trenera ?
Irytuje mnie takie cos..
NIe pamietacie kto podniosl Valencie z kryzysu dwa seoznu temu ?
I jak ma od razu wporwadzic Fernandesa ? Koles potrzebuej pare tyg aby sie zaaklimatyzowac..myslicie ze 21 latek pare dni po podpisaniu kontraktu bedzie wyczyniac cuda ?
:|
Flores jest w porzadku,moze to nie jest Benitez..Ma swoja wizje gry.Moze nie jest jakims wybitnym taktykiem,ale to jest solidny trener.Prawie Chelsea wyeliminowalismy z LM.Gdyby Santi lepiej by ustawiony to wszystko by mogo sie zdarzyc.Barce rozwalilismy u siebie..i wiele innych niezych paczek typu Sevilla itp.
kazdy wie najlepiej..to sobie wlaczcie fm'a i popykajcie jezeli macie taki dryg

pozdrawiam,mam nadzieje iz nikogo nie urazilem ;)
49. patryk101903.09.2007; 13:02
patryk10191:2 spoko wazne ze wygrali ;-D
50. pedro103.09.2007; 13:31
Pablo, jak widzisz nie każdy krytykuje Floresa. Tu nie chodzi o 1 nieudany mecz, lecz o pewne negatywne tendencje, stale powtarzające się, a nawet pogłębiające się błędy.
Nikt poważny nie mówi o wystawieniu do wyjściowego składu w 1 meczu Fernandesa, czy zwolnieniu w tej chwili Floresa. Nie myl faktów. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, aby wypróbować Fernandesa w następnym meczu, tak jak miało to miejsce w przyp.Sneijdera (jak któryś z poprzedników trafnie zauważył).
To "prawie", o którym wspomniałeś przy okazji potyczki z Chelsea robi dużą różnicę.
W jednym masz 100% racji - Flores to nie Benitez.
51. PabloVCF03.09.2007; 13:51
PabloVCFNo ok,ale tendencje jakie ?
ze ataki ida glownie skrzydlami ?
a jak mieli grac w zeszlym seoznie przy kontuzji baraji i edu ?
i tak wg mnie flores w zeszlym sezonie pokazal ze umie sobie poradzic,nawet gdy wypada mu kilkunastu zawodnikow ze skladu..
Oczywscie ktos powie 'ale przeciez mogl lepiej zadbac o przygotownaie fizycznych zawodnikow..'
z drugiej sotrny valencia jest skazana na gre skrzydlami skoro posiadamy tam tkai potencjal.
A co chwile czytam ze flores do dupy,wyrzucic go etc i podobne sformulowania.
A kto ma przyjsc ? mourinho ? |;
Moim zdaniem aby ocenic prace trenera trzeba poczekac co najmnije do polowy sezonu,albo chociaz te 20 meczow.Zespol sie rozkreci :)
Zobaczcie jak real gral w sparingach a jak ostatnio zjadl villarreal z ktorym dostalismy ostro po gaciach.
W sezonie jest ok 60 meczow,a jezeli ktos mowi po 2 meczach ze Kiki powinien odjesc to najwyraniej za duzo FM'a
a co do potyczki z czelsi,skad flores mogl wiedziec ze Santi zawali brame.Indywidualny blad pilkarza..Valencia dobrze zagrala w dwumeczu i dzieki odrobinie szczescia czelsi sie przeslizgnela dalej ;/


pozdrawiam :)
52. Lobo03.09.2007; 13:52
LoboGdy patrzę na kalendarz rozgrywek La Liga to widzę,że na poważnie sezon zaczyna nam się w 9 serii spotkań na Sanchez Pizjuan.Nie oczekujmy wysokiej dyspozycji na początku rozgrywek.Drużyny,które zaczynają sezon z "wysokiego C" (vide Sevilla w poprzednim sezonie) ma niemal zawsze kryzys.Będę szczery:na chwilę obecną bardziej zależy mi na 3 pkt (jak wczoraj) niż na formie.Forma ma przyjść później,tak by w końcówce rozgrywek znów nie dostać zadyszki.
53. snd03.09.2007; 14:49
Po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy nie rozumiem jednej rzeczy: jak mozecie nadal pisac (juz od 2 lat) ze "trzeba dac mu szanse". Przeciez Flores nie jest trenerem od wczoraj, tylko od 2 sezonow.

Rozumiem, ze byly powazne problemy kadrowe w ubieglym roku, ale w drugiej czesci bylo juz pod tym wzgledem znacznie lepiej, a druzyna grala, nie czarujmy sie, zle (a przynajmniej duzo duzo slabiej niz Valencia sprzed kilku lat, ktora nie mogla sie nawet rownac z ta obecna pod wzgledem ilosci klasowych zawodnikow czy kasy przeznaczanej na transfery).

Ok, awansowalismy do 1/4 LM, co trzeba uznac za sukces. Ale po pierwsze - drugi mecz, a zwlaszcza jego druga polowa obnazyla wszystkie slabosci Valencii, ktora po prostu nie istniala. Ja czesto wracam do tamtego spotkania bo uwazam je za symptomatyczne podsumowanie zarowno stylu gry naszej druzyny, jak i umiejetnosci trenerskich Floresa. Valencia nie istniala w srodku pola, nie istnialy skrzydla, po prostu nas zmasakrowali.

Po drugie pragne zauwazyc, ze juz od kilku sezonow zadowalamy sie coraz mniej znaczacymi sukcesami. Juz sam awans do LM jest "czyms", a przeciez to powinna byc naturalna kolej rzeczy. Gdzie obecnej druzynie do wielkiej Valencii z czasow Cupera, a zwlaszcza Beniteza - druzyny, ktora grala najlepsza pilke w Europie, potrafiaca na wyjezdzie spuscic oklep Arsenalowi 2:0, wygrac spokojnie w Liverpoolu, ograc Barce 4:1... Oczywiscie byly i porazki, ale nie zmienia to faktu, ze z kazdym kolejnym rokiem druzyna doznaje regresu.

Zgadzam sie z rubenem123, ze Flores nie jest dobrym trenerem i powinien odejsc. Ale to powinno stac sie juz wczesniej. Po prostu druzyna nie posiada wlasnego stylu, gra totalnie archaiczny futbol tak prosty do rozszyfrowania, ze az glowa boli. Ktos pisze, ze gramy skrzydlami, bo mamy dobre skrzydla. Ale gra skrzydlami nie oznacza klepania pilki od bramki przez bocznego obronce, az do pomocnika i pozniej wrzutka (a tak wyglada wiekszosc akcji VCF). Pilka rozgrywana srodkiem (co daje wiecej opcji na skonstruowanie akcji i wiecej mozliwosci w ataku) moze byc rzucana na skrzydla na wysokosci polowy czy nawet przed polem karnym, a nie tak, jak wyglada to u nas.

Podsumowujac - nie wierze we Floresa i jego koncepcje. Zapewne czeka nas kolejny nieudany sezon, no chyba ze zadowoli kogos maksymalnie 4 miejsce, wiele porazek z ogorkami i jakas jedna wygrana od czasu do czasu z Barca czy Realem. Ale i tak Flores znajdzie wytlumaczenie, popadnie w konflikt z wieloma graczami i nadal bedzie gral jednym napastnikiem i Baraja, Albelda i Angulo.

Nie oczekiwalem od razu gry jak za czasow Beniteza, ale za Floresa nie widac chocby cienia postepu w grze druzyny.

54. pedro103.09.2007; 14:53
Jakie negatywne tendencje?
Pisałem już o tym - określam to ogólnym mianem "siermiężny futbol". Brak umiejętności rozegrania piłki, gry kombinacyjnej, zmiany tempa gry, walenie długiej piły do przodu, niestety najczęściej niecelnie.
W tym sezonie miało być inaczej - mówił o tym Flores. I co z tego wychodzi? Niezmiennie liczymy głównie na kontry lub długie podania, z pominięciem II linii. Zupełnie jak nasza reprezentacja.
55. Rust03.09.2007; 15:31
Snd - przepiękna analiza z którą się całkowicie zgadzam.. Poza jedną sprawą.. Moim zdaniem ciężko będzie w tym sezonie o 4 miejsce.. Wiele klubów bardzo podniosło swój poziom i na pewno nie będzie juz tak łatwo jak ostatnio wywalczyć to czwarte miejsce.. W zeszłym roku mieliśmy dużo szczęścia, zobczymy jak w tym, osobiście zaliczam mecz z Almerią do przypadku, ale cieszą trzy punkty.
56. Boski Pablo03.09.2007; 15:33
Boski PabloFlores powinien luknąć jak wygląda 2 linia Chelsea. Tam pomocnicy cały czas zmieniają pozycje są to gracze wrzechstronni. Przez to nigdy nie wiadomo jak zaatakuja. Co do meczu Villareall z Real. Powiem tyle. Villareal miał słabszy dzien a Real lepszy i tyle :)
57. staste7703.09.2007; 15:51
staste771. W tej dyskusji popieram PabloVCF.
2. Po jakimś czasie idealizuje się fakty i tak się ma tutaj z drużyną za czasów Beniteza.
3. W poprzednim sezonie QSF i tak poradził sobie nieźle z taką kadrą jaką miał.
4. Na razie mamy początek sezonu.
5. Po przeczytaniu komentów odnoszę wrażenie, że cudze chwalicie, a swego nie znacie (tzn. wszyscy inni są cacy, a my bee).
6. W tamtym tygodniu podnosiliście pod niebiosy Villareal, a tu 0:5. Wczorajszy ich mecz, a szczeg. 1-sza połowa bardzo przypominał nasz mecz z Villarealem. Zaczęliśmy dość dobrze, mecz był wyrównany do czasu zabójczej kontry. Tak samo wczoraj Real załatwił Villareal. Potem chcieliśmy wyrównać a zrobiło się 0:2. Podobnie u nich. Tak to w piłce bywa. Wyglądałoby na to, że Villareal jest bez formy. A czy rzeczywiście?
58. Darlene03.09.2007; 16:19
DarlenePabloVCF napisales ze Flores nie jest jakims wybitnym taktykiem ale to solidny trener

o kim my wogole mowimy? o Valencii? solidny trener to sobie moze prowadzic Saragosse czy Getafe a Valenciia to ma byc przeciez jedna z czolowych druzyn w Europie i jeszcze do niedawna tak bylo a takie druzyny potrzbuja wybitnych trenerow skoro jest kasa na transfery to chyba mozna byloby zatrudnic trenera z najwyzszej polki

oczywiscie wywalenie Floresa w tym momencie byloby bez sensu ale przy slabych wynikach np w polowie sezonu bylbym za
VCF to nie druzyna w trakcie budowy tu nie ma na co czekac nie ma wynikow = zmiana trenera

ale mimo wszystko chcialbym dodac ze bardzo cieszy mnie ostatnie zwyciestwo bez wzgledu na gre jezeli bedziemy grac "archaicznie" ale przy tym zwyciezac to niech Quique zostaje u nas jak najdluzej i tego mu zycze jak
59. cavanagh03.09.2007; 16:29
cavanaghjesli mowa ze Valencia powinna miec trenera z najwyzszej połki, o kim konkretnym myslicie? Benitez, Murinho, Hidink. Wymieniłem chyba najlepszych, których napewno nie dam nam sie wyrwac( Murinho bym nawet nie chciał) jesli mówicie o zmianie QSF to na kogo? znacie swietnych trenerów, którzy napewno nei beda taka porazka jak ranieri? Zazwyczaj bronie Quique, chodz nie uważam go za siwtenego trenera, jak na swiatowa klase jest tylko przecietny, ale nie widze nikogo innego o wiele lepszego od niego, mysle ze jesli taki by sie pojawił, to zwolnia QSF.
60. Maciej03.09.2007; 16:51
MaciejZobaczcie jak Milan gra. Dużo akcji przechodzi przez środek, ale też przez skrzydła. Mają cholernie zabójcze podania na dobieg do napastników. Tam Wszystko jest dynamiczne, z życiem, a w Valencii obecnie grają niemrawo. Co ten Flores im tam namieszał? Przecież ci piłkarze powinni ro..dalać wszystko na swojej drodze. Oprócz tego jeszcze mamy bajki o rzekomo potrzebnej długiej aklimatyzacji niektórych graczy. No i ten Snejder co strzela teraz bramki dla Realu a nie dla nas (bo nie pasował do koncepcji trenera). Stara gwardia np. Baraja i Albelda też niech się wezmą do roboty, bo grają jak by byli na emeryturze. Póki co najsłabsze ogniwo to Flores. Zarząd też nie jest bez winy.
61. Blasier03.09.2007; 17:05
BlasierA więc w sieci pojawił się plagiat z tej strony:
www.vcf.startowy.pl

Macie tam "działy" zerżnięte wprost stąd mam nadzieje że się zajmiecie tą sprawą w odpowiedni sposób.
62. Blasier03.09.2007; 17:06
Blasieroczywiście wiemy kto jest założycielem tamtego serwisu:D
63. Adrian_VcF03.09.2007; 17:34
Adrian_VcFHahaha niezle niezle a najlepszy jest dzial estadio mestalla w ktorym skopiowany tekst jest bezbłędny (bo ze strony vcf.pl) a nagłówek widnieje taki : Poczontki Nuevo Mestalla (dodany przez autora). Widać ze sebulba nie obija sie i pracuje nad stronką haha .bravo. Co do meczu to styl nie powala, ale wazny 3 punkty, wkoncu gralismy bez 2 najlepszych pilkarzy...
64. loko03.09.2007; 17:38
snd - dobra analiza. Zauważcie oglądając nastepny mecz, skąd nasi boczni pomocnicy dostają piłki!!!i tak dobrze, że jakoś potem są w stanie się czasem przepchać do przodu. Srodek to nie wspomne, tragedia...
65. spyder03.09.2007; 17:42
Nie oceniajcie piłkarzy, ani zespołu po 2 meczach. Coś o formie bedzie mozna powiedziec najwczesniej po 10-12 kolejkach, wtedy okaże się jak kto został przygotowany do sezonu. I nie jarajcie się Sneijderem to są dopiero 2 mecze, spokojnie Schuster to nie Capello on nie ma mentalności zwycięzcy, coś spiepszą. Może ci wszyscy piewcy przypomną sobie o meczach Realu z Sevilla w Superpucharze. Ja jestem przekonany,że nasza forma będzie stopniowo wzrastać.
66. Mistic03.09.2007; 18:57
Misticnie powiem zeby 1-sze 3pkt w PD przyszly nam latwo . . .
ale oby to bylo przebudzenie dla ekipy VcF i mobilizacja do duzo lepszej gry
67. PabloVCF03.09.2007; 19:04
PabloVCFJa proponuje wstrzymac sie jeszcze z ocena oponentom Kikiego..
czy po 2 meczach ligowych mozna osadzic jaki futbol gra zespol ?
no ok jeszcze dwa mecze ze slabymi szwedami i sparingi..
Zobaczymy w ogole jak gra bedzie wygladac po wprowadzeniu do zespolu na dobre Zigica i Manuela.
Z Zigicem to moim zdaniem wszystko jest klarowne.Pila na skrzydo i jeps dosrodkowanie na olbrzyma,ten albo pakuje z dyni albo odgrywa :)
Wiem ze to co najmniej dziwne co teraz napisze,ale ja osobiscie bylbym zaniepokojony jezeli Che wygrali by po 3-0 oba mecze..
bo jezeli jakis zespol wybuchnie forma na poczatku sezonu to najczesciej oznacza to klopoty w sordku czy pod koniec ;)
Wiec teraz powinnismy obserwoac progres formy i gry zespolu :)
Jak Villa wroci do formy to z 15-20 bramek gwarantowane w lidze.Zigic WIELKA niewiadoma,silva cos bedzie skrobac i Moro tyz :)
A co do obrony chyba widac brak Ayali..Ale zobaczymy co mlody Alexis pokaze :)

A wrociwszy do trenera to podobno Michu Probierz jest wolny ? :-P
brac bo nam Real go podkradnie.
68. Darlene03.09.2007; 20:03
Darlenemi tam nasz styl gry wisi licza sie wyniki

i mam jeszcze pytanie do Pablo VCF - czy Quique przeja Valencie w tym sezonie?
69. plooy03.09.2007; 20:11
pamiętacie drużynę polskich siatkarzy nim trenerem stal sie lozano? grupa zdolnych sportowców nie potrafiącą wygrać z trudnym i silnym rywalem. a potem przyszedł lozano - trener z wizja, pomysłem i pełną koncepcja gry - i ta sama grupa siatkarzy zaczęła grac dużo ładniej, szybciej a co najważniejsze skuteczniej i to z każda reprezentacja kraju

drużyna która stała sie moja ulubioną to valencia za czasow cupera - grali pieknie dla oka, grali tak ladnie ze neutralni kibice sila rzeczy trzymali kciuki za nasz zespol (te 4:1 z barcelona:)

ten obecny zespol pilkarsko jest duzo lepszy od poprzednich -
w ataku mamy wreszcie klasowych napastników (a pamietam czasu kiedy najwiecej bramek w sezonie strzelal baraja) pomocnikow tez lepszych (przydalby sie wprawdzie ktos taki jak mendieta:) obrone nie mamy gorszej niz kiedys (bo nie wierze ze djukic i angloma to jacys wielcy wymiatacze) no i na bramce jest ok

pilkarsko nie ustepujemy barcelonie i realowi to dlaczego tak slabo gramy, dlaczego tak brzydko, malo efektywnie, gdzie jest slynny styl valencii - rewelacyjna obrona i zabójczo szybkie kontry????

faktycznie gralismy w zeszlym sezonie w 1/4 LM, ale styl gry z chelsea a zwlaszcza wczesniej z interem dalekim byl od takiego ktory porywa. mam juz dosyc farciarskich zwycięstw takich jak z barca po tym jak zblaznil sie valdes, nie bede sie cieszyl ze zwyciestw wymeczonych w meczach ligowymi przeciętniakami a koniec sezonu z 3-4 miejsca w lidze i półfinału nie bede uznawal za skuces

dla mnie flores to przecietny trener dla przecietnego klubu z ligi hiszpanskiej, popelnia mase bledow, nie wyciaga wniskow, jest przyczyna odejscia wielu osob z klubu, jest w pewnym stopniu winny pladze kontuzji w poprzednim sezonie, jest w 100% fatalnej i brzydkiej grze zespolu, nie potrafi zaryzykowac, nie zaskakuje ciekawymi rozwiązaniami taktycznymi

wielu daje floresowi ostatni sezon na wykazanie sie a ja sie obawiam ze jak nic z tego sezonu nie wyjdzie to np. villa w czerwcu odejdzie do innego klubu
70. Eustachy03.09.2007; 20:56
Mruwek, opisujesz ten mecz jakbys go widzial... I w zwiazku z tym mam dwa pytania: (pytam z czystej ciekawosci) skad taki dokladny opis meczu? I drugie czy beda dostepne do obejrzenia te bramki na stronie?
71. Snpr903.09.2007; 21:25
Snpr9Morientes gra, Moreintes strzela, VCF
Wygrywa. No, ale lepiej wystawiać drewna pokroju Zigicia i Maty, nie?
72. PabloVCF03.09.2007; 22:29
PabloVCFChodzi mi o to ze ludzie oceniaja QSF przez pryzmat dwoch pierwszych meczow..a trenerem sam wiesz ktory jest sezon..

Mata to drewno ?
watpie
Zigic tez jak na swoj wzrost ma dosyc zacna technike.
73. Timon03.09.2007; 22:59
TimonValencia wygrała i to jest najważniejsze a że 2:1 a nie np: 5:0 to sie akurat teraz moim zdaniem nie liczy bo są 3 pk i cieszmy sie z tego.
74. Lu_Bu03.09.2007; 23:01
Lu_Bugramy slabo przez nasz srodek pomocy taka jest prawda baraja gra beznadziejnie nie umie tak naprawde dobrze rozegrac zawsze tylko do skrzydla tak samo albelda obnizyl loty przez co przegrywamy bardzo czesto walke w srodku pola i rywale czesto przejmuja inicjatywe a nasi obroncy tylko dalekie pilki do napastnikow albo do skrzydla i tam liczymy,ze nasi skrzydlowi przejda 2-3 rywali i cos dograja mysle,ze trzeba dac czas dla floresa bo rozumie chyba najwiekszy problem czyli srodek pomocy sprowadzil mlodego portugalczyka niedlugo wraca nasz brazylijczyk bedzie lepiej:)
75. zaku04.09.2007; 07:38
zakuNie ważne po jakim meczu , ważne są trzy punkty. LOS SZMATOS w zeszłym sezonie też nie grali pięknie a mistrzostwo zdobyli.
76. pedro104.09.2007; 09:39
Tyle już zostało powiedziane, więc tylko kilka tendencyjnych spostrzeżeń:

- Schuster potrzebował kilka tygodni na to, żeby stworzyć z Realu ładnie i skutecznie grający zespół - Flores buduje VCF 3-ci sezon i jest coraz gorzej,

- negowanie przez Floresa przydatności Sneijdera stawia pod znakiem zapytania jego kwalifikacje i podważa jego autorytet (jeśli taki w ogóle został) - wystarczy popatrzeć jak dużo Sneijder wnosi do gry Realu.

Wnioski nasuwają się same - z tej mąki dobrego chleba nie będzie.

Jako ciekowostkę podam, że Miguel - ten specjalista od przygotowania fizycznego VCF w ubiegłym sezonie, obwiniany za plagę kontuzji, został zatrudniony przez Beniteza w Liverpoolu.
77. mruwek04.09.2007; 10:21
mruwekTo że Sneijder jest przydatny w Realu nie oznacza, że będzie też u nas. Zważ, że Real ma oprócz Sneijdera jeszcze Gutiego. Flores i Ruiz szukali zawodnika o innym profilu. I chyba znaleźli. To, że nie rozumiesz o czym zgodnie mówili Ruiz i Flores stawia pod znakiem zapytania Twoje kwalifikacje.

Benitez zatrudniał już mnóstwo ludzi z Valencii. Ze skutkiem najróżniejszym, więc nie wiem czego miałoby to dowodzić. Każdy trener chce w sztabie mieć ludzi z którymi mu się dobrze układa. Nic nadzwyczajnego naprawdę.
78. Tapczan04.09.2007; 10:52
Sneijder gra w Realu w systemie z 3 pomocnikami i to nie on odpowiada za rozgrywanie. To znakomity zawodnik, ale niewiadomo jak poradziłby sobie w systemie z 2 pomocników i bez takiej swobody jak w Madrycie. Jego dobra postawa na starcie sezonu niczego nie podważa. IMO on nie pasuje do naszej koncepcji gry i choćby strzelił 20 bramek zdania nie zmienie.
79. mruwek04.09.2007; 11:34
mruwekPóźno bo późno, ale są już do obejrzenia meczowe statystyki.
80. pedro104.09.2007; 14:09
To że Sneijder jest przydatny w Realu nie oznacza, że nie byłby też u nas.
Zważ, że VCF miałby oprócz Sneijdera jeszcze Baraję (potem Edu). Wbrew twoim sugestiom doskonale rozumiem o czym zgodnie mówili Flores i Ruiz. Pominąłeś jednak słówko "tendencyjny" i nie wyczułeś konwencji i pewnej stylizacji moich spostrzeżeń. Nie wszystko trzeba brać tak dosłownie i poważnie. Mógłbyś więc sobie darować uwagę o "kwalifikacjach". Ja wyrażam po prostu swoje opinie i skup się na nich, bez chybionych komentarzy.
Flores i Ruiz szukali piłkarzy o różnych profilach, w tym długo negocjowali w sprawie Lucho, który jest zawodnikiem o zbliżonym profilu co Sneijder. Idąc tropem twojej logiki, fakt ten stawia ich kwalifikacje pod znakiem zapytania :)
Ciekawe, że nie podjąłeś wątku Schuster/Flores w kontekście budowy drużyny. Dlaczego? Bo sensownych argumentów by zabrakło.

O Miguelu wspomniałem jako o ciekawostce. Nie dopatruj się we wszystkim jakiegoś ukrytego znaczenia i podtekstów - chyba nie cierpisz na syndrom PISiorów?
81. RaFaL04.09.2007; 19:13
RaFaLOby tak dalej ale jeśli będziemy grac w taki sposób jak z Almerią to widze nastepne mecze w ciemnych barwach :( niestety