VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

"Ayala to wspaniały obrońca" - Drogba

Assist_magik, 09.04.2007; 11:14
Didier Drogba, zawodnik, który strzelił bramkę dla Chelsea Londyn w meczu z Valencią wypowiedział się na temat obrońcy, który w tej sytuacji go pilnował, a był nim Roberto Ayala. Wg afrykańskiego napastnika Argentyńczyk to najlepszy obrońca jaki stanął na drodze Didierowi.

"Ayala to wielki człowiek. Ogromna charyzma już odstrasza przeciwników, spokój ducha w ekstremalnych sytuacjach tworzą niesamowitego obrońce. Wg mnie to jeden z najlepszych obrońców na świecie. Będę dumny jeśli w pojedynkach sam na sam wygram choć raz z nim i dzięki temu moje drużyna zdobędzie gola."

Po chwaleniu lewantyjskiego obrońcy, Drogba przypomniał wszystkim, że jego zespół na pewno nie złoży broni i ma nadzieję, że do następnej rundy przejdzie jego drużyna: "Zawsze graliśmy lepiej na wyjazdach. Udowodnialiśmy to nie raz. I teraz tego też dokonamy".

A my, kibice Ches miejmy nadzieję, że tym razem Drogbie i spółce powinie się noga w meczu z Nietoperzami i to drużyna Quique Sancheza Floresa zagra w półfinale Ligi Mistrzów.

Kategoria: Ogólne | www.marca.com skomentuj Skomentuj (15)

KOMENTARZE

1. Argentinamen09.04.2007; 11:20
ArgentinamenDrogba to klasowy zawodnik. Ale jeden Didier meczu nie wygra Valencia musi dac z siebie wszsytko bo Chelsea to przeciwnik ktorego nie mozna zlekcewazyc nawet troszeczke . A Ayala wiadomo jeden z najlepszych obrónców świata :] Amunt VCF !
2. wojteklampard709.04.2007; 11:25
Ayala zachwala Chelsea, Drogba zachwala Ayale, on chyba naprawde przejdzie do Chelsea.
3. Argentinamen09.04.2007; 11:28
Argentinamenjuz sobie przeszedł ha ;] chyba ze na Villarreal mowisz Chelsea
4. Jegi09.04.2007; 11:52
JegiSzkoda go bardzo! Ale to pokazuje jaki z Carboniego jest klarnet ze go przepuscił bo szkoda mu było 0,5mln euro dodac do płacy Ayali na 2-letnim kontrakcie
5. damiano00709.04.2007; 11:58
damiano007Drogba stwierdził fakt...Ayala jest jednym z najlepszych obrońców na świecie. Cóż ale i tak wielu ne będzie po nim płakać jak odejdzie po sezonie...parę afer już było. Myślę, że znajdziemy godnego następcę. Roberto dużo zrobił dla Valencii.
AMUNT!
6. craven09.04.2007; 12:03
już mamy Alexisa i myślę, że godnie zastąpi El Ratona.
7. el_nino09.04.2007; 12:24
el_ninoJa na bank bede plakal po Ayali. Spokoj, opanowanie, zdecydowanie, gra w powietrzu, nieustepliwosc, determinacja, przewidywanie, znakomite krycie i odbior. Czy czegos wiecej trzeba wymagac od obroncy? No moze troche zbytni z niego aferant jest. Napsul wiele krwi Solerowi ale w koncu jest jednym z najlepszych obroncow swiata! Carboni na szubienice, ze pozwolil mu odejsc!:P
8. Adalberto09.04.2007; 12:28
Bardzo szkoda, ze po tym sezonie Ayala juz nie bedzie dla nas gral. Ciezko bedzie sie do tego przyzwyczaic.
Szkoda.

AMUNT VALENCIA !
9. pablitoM09.04.2007; 12:55
Popieram...!Valencia bez Ayali to juz nie to samo.Faktycznie ciezko bedzie sie do tego przyzwyczaic...:(Mysle,ze Ayala to cos jak symbol Ches,gdy sie mysli Valencia to od razu nasuwa sie Ayala_przynajmniej mi-...Tak samo jak Canizares(ostatnio niestety bez formy)czy kiedys Aimar,czy KIlly Gonzales...To byla paka...AMUNT!!!
10. AdriM09.04.2007; 13:46
Ayali będzie bardzo szkoda.To jeden z najsolidniejszych obrońców jacy grają w tej chwili na europejskich boiskach.Szkoda wielka,ale pamiętam jak byłem przekonany ,że Mendiety ,K.Gonzalesa czy Aimara tez nie da się zastąpić.Naszczęście byłem w błędzie :) Amunt Valencia!!!
11. mruwek09.04.2007; 14:30
mruwekSpokojnie chłopaki. Zawsze jak odchodzi wielki zawodnik, to drużyna będzie wyglądać trochę inaczej. Gdy Aimar, Rufo i Mista odchodzili, to też na moment się załamałem, ale cóż? Piłka jest dalej w grze. To nie będzie już to samo, ale my czyli Kibice się nie zmienimy. Będziemy patrzeć jak rodzą się nowe legendy Nietoperzy.
12. sergio ramos09.04.2007; 14:35
Ja też uważam, że Ayala to najlepszy obrońca na świecie. On ma same plusy poza dość niskim wzrostem jak na stopera. Ale skoro wygrywa wszystkie pojedynki powietrzne to wzrost Zigica mu nie jest potrzebny.
13. pablito09.04.2007; 15:35
Masz rację mruwek. Nowe legendy Valencii się narodzą, wszyscy jestesmy o tym przekonani. Ale - na Nietoperza! - nie pozwalajmy na gnojenie, opluwanie, bądź oszukiwanie starych legend. Ayali przypięto łatkę intryganta, Aimar był wypalony, a potem przychodzą wieści, że Albelda ma kłopoty z przedłużeniem kontraktu. Ayala nie powinien odchodzić, to symbol klubu - nieprzebrzmiały! - i do końca kariery powinien być na Mestalla. Pewnie, że taki Alexis to nadzieja na ład w obronie nietoperzy, ale jeżeli od kogoś jeszcze mógłby się duzo nauczyć to z pewnoscią od Ayali. Pozwalając Ratonowi na przejście za miedzę niszczy się etos druzyny z Mestalla. Słowa Drogby są potwierdzeniem klasy Ayali, nie powinno wzacniać się przeciwników takimi piłkarzami, jesli wyrażają chęć pozostania w klubie.
14. BartekVCF09.04.2007; 15:48
BartekVCFLige mamy juz raczej z glowy, no oczywiscie przy korzystnych wynikach z Realem i Sevilla marzenia o mistrzostwie moga powrócic, ale ciezko mi to sobie wyobrazic..jedyna szansa na udowodnienie tego ze Valencia jest swietna w Europie to wygrana z Chelsea, a potem awans do finalu..Co do Ayali to uwazam ze to znakomity zawodnik, szkoda, ze odchodzi z VCF, ale na jego miejsce jest juz przeciez Alexis i Carboni ma jeszcze kogos sprowadzic wiec o to sie nie martwie..I szacunek dla Drogby za takie odnoszenie sie do Ayali.. widzialem juz kiedys, ze Didier ma szacunek do innych i przede wszystkim do samego siebie..Wzór do nasladowania!
15. Maco10.04.2007; 09:51
MacoSama prawda plynie z ust Drogby pod adresem Ayali, to rzeczywiscie jeden z najlepszych obroncow na swiecie szkoda ze odchodzi.

Gracias Ayala.