sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Barcelona vs. Valencia – składy

Zdzisław Lewicki, 08.02.2012; 20:45

Aduriz na szpicy

Za piętnaście minut na Camp Nou w Barcelonie rozpocznie się rewanżowe spotkanie półfinału Pucharu Króla (pierwszy mecz: 1:1). Niestety, w ostatniej chwili ze składu gości wypadł Roberto Soldado, którego zmogła grypa.

FC Barcelona: Pinto – Puyol, Mascherano, Piqué, Abidal – Thiago, Xavi, Fábregas – Cuenca, Messi, Alexis

Ławka rezerwowych: Víctor Valdés, Dani Alves, Iniesta, Adriano, Jonathan dos Santos, Bartra, Tello

Valencia: Diego Alves – Miguel, Rami, Víctor Ruiz, Jordi Alba – Albelda, Banega – Feghouli, Jonas, Mathieu – Aduriz

Ławka rezerwowych: Bruno, Guaita, Piatti, Ricardo Costa, Parejo, Tino Costa, Bernat

Tradycyjnie, podczas meczu zapraszamy na intensywne rozmowy na serwisowym kanale IRC.

Kategoria: Mecze | Mundo Deportivo skomentuj Skomentuj (133)

KOMENTARZE

1. Dzidek08.02.2012; 20:47
DzidekNiech Banega sieknie jak niegdyś Baraja: wideomotywator. Amunt!
2. B3rCik08.02.2012; 20:51
Po awans! Amunt Valencia! :)))

I obyśmy około północy byli zajebiście szczęśliwymi kibicami ;)
3. Joaquin08.02.2012; 20:53
JoaquinAlbo Silva przeciwko Chelsea =]

Już nie mogę się doczekać pierwszego gwizdka, AMUNT VALENCIA!
4. Fuh08.02.2012; 20:53
FuhOj, emocje juz sa ogromne, ehhh, takie mecze lubie! Oby dali z siebie wszystko! AMUNT VALENCIA!
5. dzasta08.02.2012; 20:56
dzastato będzie cudowne spotkanie. :) awansujemy!!
Amunt!!
6. vcf_fan10108.02.2012; 20:56
Wbijac na transmisje PL
7. vcf_fan10108.02.2012; 20:57

Tutaj serwisy, ktore pokazuja meczyk, jak ktos potrzebuje:

http://rikotv.pl/transmisja-mcf-adm-1983c

http://dhrtv.pl/transmisja-rma-bda-14323b

http://crackovia.pl/transmisja.php

http://bit.ly/oYk2w3

http://goo.gl/b9c3f

http://alturl.com/k47pu
8. Marcel08.02.2012; 20:57
MarcelEhh szkoda Soldado, oby Aduriz wykorzystal swoja szanse !
9. BartekVCF708.02.2012; 20:58
Czy wygrasz czy nie,
Valencio kocham Cię :)

AMUNT!
10. grzesiu 8308.02.2012; 21:01
I obyśmy mogli świętować awans, choćby po karnych. Wszystko jedno jak awansujemy :)
11. klebcio08.02.2012; 21:24
klebcioEver n-ta strata
12. matys539208.02.2012; 21:52
matys5392Gramy bardzo dobrze ale nieco brakuje szczęscia w niektorych sytuacjach.
Tracimy znowu frajerską bramkę.Niestety,jesli odpadniemy to na pewno bramki ktore tracimy będą obciążać konto Alvesa.Chociaz znowu wybronil nam kilka setek.to jego wybicia nogami doprowadzają mnie do zawału.
Bardzo słaba gra Feghouliego.Potwierdza się że gdzies zgubił formę.
Do momentu straty gola gralismy swietnie.Puty nie istniały.Potem nieco zeszlo z nas powietrze,ale gol dla nas nie jest niemozliwy.
W drugiej połowie od początku widziałbym Piattiego lub Bernata.Feg ma żółtko i gra słabo.Tino Costa również mile widziany.
Z nadziejami na drugą połowę. AMUNT!
13. JohaJairo08.02.2012; 21:52
JohaJairoJestem za opublikowaniem całej rozmowy motywacyjnej i ustaleń taktycznych pana Emerego na pierwszą połowę, bo jeżeli tak gra zmotywowana ekipa to ja nie mam sił juz na kolejne bluzgi
14. MoRisSoN08.02.2012; 21:53
MoRisSoNAdil Rami... Do zdjęcia. Widać, że defensorzy mają stresa wielkiego... Wszyscy grają fatalnie, wyróżnić mogę... Alves <3, Alba i Mathieu, środek nie istnieje.
15. Vicente7308.02.2012; 21:53
Vicente73Po pierwszej części. Pierwszy kwadrans świetny, potem gol z d... i VCF zgasła. Do tego stopnia, że zaczęliśmy mieć sztywne nogi ze strachu...

Na plus:
- Alves
- Mathieu
- Alba

Na minus:
- Rami
- Banega
- i cała reszta w mniejszym stopniu

Od razu po przerwie zobaczyć chciałbym Tino, bo czuję, że Ever nic dziś nie wykreuje w ofensywie. Na razie nic sie nie stało. I tak musimy strzelić gola.
16. Vicente7308.02.2012; 21:54
Vicente73Aha, i na minusie oczywiście Jonas, co mnie mocno dziwi i przeraża.
17. payacito08.02.2012; 21:54
Gdyby nie Alves (który mógł wyjść do Cesca przy golu na 1:0...), to było by już 3:0 dla Barcelony.

Co robią Rami z Ruizem w środku to dramat. Miguel wolny jak mucha w smole. Alba walczy. Banega traci i podaje do bramkarza Barcelony. Ataku też nie ma. Szkoda szansy Feghouliego :(

Trzeba wierzyć, że los się odmieni!
18. Fuh08.02.2012; 21:54
FuhMartwi bardzo gra Ramiego dzis, tak debilne straty jak dzis nie popelnil odkad gra w Vcf. Bramka byla zalosna, tymbardziej, ze do czasu straty bramki wyraznie przewazalismy i bardzo dobrze to wygladalo, szkoda. Ta bramke jednak za bardzo nic nie zmienia i tak i tak musielibysmy strzelic przynajmniej 1 gola, wiec wszystko przed nami. Feghouli chyba zejdzie w przerwie bo zaden drybling mu chyba dzis nie wyszedl. Mam nadzieje na Piattiego, jakas kontra moze wyjdzie, a Pablo bardziej do tego sie nadaje. No coz, dopiero przerwa, wszystko przed nami.
AMUNT VALENCIA! VAMOS!!!!!!!!!!!!!!!!
19. MoRisSoN08.02.2012; 21:55
MoRisSoNVicente widzę, że się zgadzamy... Powinno być 4:0 dla Barcelony. Barcelona vs Diego 1:0... Ja bym Piattiego wpuścił, Tino Coste i obrońce jak tak dalej pójdzie...
20. Marcel08.02.2012; 21:55
MarcelJezeli Feg gra slabo to co powiesz o Banedze? Prawie kazda pilka to strata a mial ich naprawde duzo. Obrona nie liczac Alby to tez dramat dzisiaj. Blad Alvesa przy bramce, szkoda ze to wpadlo bo dopoki Barca nie prowadzila to ich dominowalismy. Bramka z niczego i role sie odwrocily, to oni dominuja nas
21. Bynio08.02.2012; 21:55
BynioWyszli na to spotkanie jacyś wystraszeni przed Barcą, a obrona to dziś dramat, straty niewymuszone, Alves dobrze ze jesteś ;)
Banega też jakoś gra jakby mu się nie chciało. Mathieu dobrze, jego podanie do Feghouliego to coś pięknego, szkoda ze niewykorzystana szansa. Liczę ze się ogarniemy w przerwie i wbijemy przynajmniej jedna bramkę. Jonas liczę na ciebie ;)
22. ruben12308.02.2012; 21:56
Baaardzo jednostronne spotkanie :(

Valencia postraszyła 10 minut, potem jesteśmy tłem dla Barcelony.

Najgorsze jest to że ja tu nie widzę gola dla nas...

Alves kolejny mega-błąd w ważnym meczu, ale Rami i Ruiz są jeszcze gorsi.

W ważnych meczach sami się rozwalamy , zwłaszcza bramkarz i środkowi. Tak było z Realem i Chelsea, tak jest teraz...
23. BoloMaster08.02.2012; 21:58
BoloMasterRami jest tragiczny podobnie jak Ever, co podanie to strata, gdyby nie Alves to finale moglibyśmy już zapomnieć a tak mamy może 5% szans na awans. Barca robi z naszymi co chce, 0 celnych strzałów z naszej strony mówi chyba wszystko.Tak naprawdę gramy dobry mecz....
24. grzesiu 8308.02.2012; 21:59
Dokładnie, strata gola nic nie zmienia ale gramy zle zwłaszcza w obronie i to nie wróży dobrze na drugą połowe, bo Alves przecież też nie obroni wszystkiego.
25. fischerVCF08.02.2012; 22:00
fischerVCFTo co było po stracie gola to kabaret...
przed stratą graliśmy bardzo dobrze, mam nadzieję, że w szatni im Unaiu głupot nienagada i odrobią straty
26. mpoesp08.02.2012; 22:01
Zal mi osob, ktore nazywaja Barcelone "putami" jak to u was na stronie popularne^^

Ale nie wazne. Wlaczylem mecz w 20 minucie, to co zobaczylem przez 25 minut, to dla Valencii dramat. 0 gry, przewaga Barcelony z proba "prosopadlych zagran" Banegi podczas kontraatakow, jednak Ever jest po prostu slabym pomocnikiem. Za slabym na Valencie.
27. mpoesp08.02.2012; 22:02
I skonczcie swoj najazd na Alvesa, gdyby nie on wynik oscylowalby wokol dwucyfrowego ^.^
28. damiano00708.02.2012; 22:02
damiano007Szczerze, pierwsze minuty nie były w wykonaniu Valencii złe. Wydaje mi się,że Diego mógł zostać w bramce przy golu dla putolońców. Wystarczyło zostać na linii, takie moje zdanie. Całkowicie ten gol podciął naszym skrzydła. Barcelona wcale nie gra jakiegoś wielkiego meczu. Nawet nie nazwałbym go dobrym w ich wykonaniu. Nie skomentuję zachowania naszych obrońców w 1 połowie, ponieważ pospały by się przekleństwa z mojej strony. Mimo tego wszystkiego to wierzę w Valencię 2 różnych połów. Wierzę w tą 2 lepszą połowę bo tak naprawdę nie muszą się dziś wnieść na wyżyny swoich umiejtności by awansować do finału. Komentator mi się przestał podobać, wcześniej mnie przynajmniej rozśmieszał.
Typ 1-1, a najlepiej 2-2:):):)
29. SuperStarrr08.02.2012; 22:02
SuperStarrrSzkoda że Putko nie oglądałeś pierwszych 10 minut, gdy innymi Putkami po boisku miotał szatan. A Ever jeszcze będzie lepszy niż wasz Xavi.
30. Dzidek08.02.2012; 22:03
DzidekRami jeszcze niczego nie zwojował w klubie, a myślami jest w Manchesterach... Kto podmienił Ramiego z początku sezonu na Navarro?

Miguel, szkoda słów. Ruiz nogi z waty, brak komunikacji między piłkarzami. Do tego Alves, który babole przeplata super interwencjami.

Tak się nie gra w półfinałach, jak można tak się podkładać? Ambicji im nie brakuje, ale sztywnieją im nogi, jakby ogarniała ich panika.

Szansa nadal jest i trzeba wierzyć, że uda się ją wykorzystać. Nie po to tyle walczyli o ten puchar, żeby oddać awans w takim stylu.
31. ruben12308.02.2012; 22:05
mpoesp - nie pierdziel głupot bo twoja barcelona miała szanse tylko i wyłącznie po głupich błędach Ruiza i Ramiego , a pierwszego gola załatwił wam nasz portero.

Różnica polega na tym że wy macie piłkarzy którzy grają piłki do milimetra a my mamy takich którym celne podanie wyjdzie raz na jakiś czas.

Dajcie nam 100 mln na transfery to zobaczymy kto będzie górą za rok czasu...
32. payacito08.02.2012; 22:07
Alba i było by 1:1... Walczymy Nietoperze, jeszcze 43 minuty!
33. mpoesp08.02.2012; 22:12
Nie mowie ze Valencia jest slaba druzyna, bo jest to druzyna, ktora z Realem i Barcelona moze walczyc. Z tym, ze niektorzy zawodnicy Valencii to poziom Almerii. A z Banegi nic nie bedzie. Mimo, ze jestem kibicem Barcelony bardzo lubie Valencie ;) Wiec bez najazdow Nietoperki ;)
34. mpoesp08.02.2012; 22:14
Tak swoja droga, statystyka sytuacji bramkowych wygladala : 6:1. Valencia sobie nie radzila od 20 minuty. A pierwsze 10 minut sobie z checia zobacze pozniej :)
35. mpoesp08.02.2012; 22:15
Diego Alves wylapuje kolejna setke. Co ma ten bramkarz jeszcze zrobic, zebyscie go uwazali za godnego bronienia w bramce Nietoperzy? Stanac na glowie i bronic?
36. Sopel08.02.2012; 22:32
moj Ty Boze...Aduriz jaki drewniak... to nie jest napastnik na tak ważny mecz...!!!
37. matys539208.02.2012; 22:37
matys5392EMERY TY KRETYNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czemu nie wszedles na vcf.pl i nie przeczytales mojego komentarza!?!?!?!
Feghouli był do zmiany!!! Miał wejsc Piatti!!!
38. DECO8708.02.2012; 22:42
DECO87Tak jak pisałem, Valencia mogła strzelić 2 gole na początku pierwszej jak i drugiej połowy. Ale jeszcze 8 min.
39. Cezzi08.02.2012; 22:43
CezziParejo wchodzi, wygramy! Hahaha! :D
40. maxi7708.02.2012; 22:54
dobrze graliscie nie ma co plakac. na plus tez zachwoanie waszych pilkarzy, widac klase, nie to co mierdowskie smiecie.
41. fischerVCF08.02.2012; 22:55
fischerVCFKoniec.
Prawda jest taka, że my w półfinale powinniśmy grać z Realem, no ale jeżeli już graliśmy z Porcelaną to oni powinni już w tamtym meczu grać w 10.
Sędziowie przepychają...skandal!
42. grzesiu 8308.02.2012; 22:55
Panie i Panowie spójrzmy prawdzie w oczy z Emerym nie osiągniemy nic, na każdy mecz z rywalem mocniejszym wychodzimy wystraszeni jak z Realem, Chelsea i wiele innych, bez pomysłu na grę i bez jaj, a ten zamiast dzisiaj robić zmiany to patrzy jak debil i odgrywa teatrzyk przy linii, nie ma też co zwalać winy znowu na sędziego Feghouli był do zmiany to czekał nie wiadomo na co, poza tym mamy atakować a gramy 1 napastnikiem.
Nie mamy rewelacyjnego składu ale Espanyol czy Bilbao też a potrafią urywać punkty... My przy Emerym nie, i może trzeba się zastanowić nad przyszłością naszego trenera...
43. ser2308.02.2012; 22:55
ser23nauczony doswiadczeniem z meczow z czolowka europejska, za duzo sie po tym meczu nie spodziewalem, ale z taka gra w obronie to drwale ze Stoke Nas wypunktuja...

AMUNT VALENCIA !!!
44. KempesVCF08.02.2012; 22:56
KempesVCFRami i Ruiz dno - kto im kazał kiwać na tych pozycjach?! A Miguel chyba był wczoraj na imprezie, Sofiane dostał kartkę za głupotę...
Ogólnie bardzo słabo :(
Mimo to AMUNT!
45. mpoesp08.02.2012; 23:00
fischerVCF

Zal mi takich kibicow jak Wy.

Gratulacje dla Valencii, mimo porazki widac, ze sa silna druzyna i w takich meczach roznie moze byc. Jedno jest pewne, Valencia to juz nie taka druzyna ktora da sobie Barcelonie wbic 5 bramek. Mecze pomiedzy tymi druzynami sa zawsze ciekawe ze wskazaniem na Barce.
46. MoRisSoN08.02.2012; 23:00
MoRisSoNJak zwykle... wygrywają bogatsi. Zresztą sami słyszeliście ile bije kasy FCB. Co do Parejo nie kompromitujcie się, ale Emery zrobił dobrze. Po co ma ryzykować kontuzją lepszego gracza 8 minut przed końcem meczu, tym bardziej, że graliśmy w 10? To, że mógł wprowadzić Piattiego wcześniej to też fakt... Została nam Liga Europejska i... utrzymanie 3 miejsca. Może za rok panowie... Widać, że przed meczem psycholodzy nie postarali się... no ale cóż...

Łatwo kozakować i kibicować Barcelonie :). Kozaki za 2 grosze.
47. mpoesp08.02.2012; 23:00
jak Ty*
48. damiano00708.02.2012; 23:00
damiano007Nie mam do nic siły. Dziś widzieliśmy zbiorowe "samobójstwo". Emery odstrzelił sobie łeb ---> ku*wa zmiany nie o czasie (Parejo wogóle nie powinien być brany pod uwagę). W większości piłkarze odstrzelili sobie jaja. Nie widziałem żadnej motywacji z ich strony. Putolom nawet sędzia nie musiał się wysilać by przepchnąć ich do finału. DLACZEGO? Bo nasi zrobili to za niego. Szkoda tych sytuacji z początku 2 połowy, ale...szkoda gadać.
Nadzieja matką głupich.
Idę się napić.
49. Fuh08.02.2012; 23:02
FuhRami + Ruiz zdecydowanie najgorszy mecz w sezonie. Najsmieszniejsze jest to, ze ich bledy nie wynikaly z cudownej gry putodontow, a z wlasnej glupoty. Najbardziej jednak chcialbym skrytykowac Aduriza. To co On dzis wyrabial to szkoda gadac. T-R-A-G-E-D-I-A! Mimo wszystko, mimo tak slabej postwy naszych moglismy zremisowac, ale co poradzic jak jedyny dostepny napastnik w druzynie przewraca sie o wlasne nogi... Ja bym nie winil Unaia, bo przeciez co mial zrobic? Trzeba w lecie kupic prawego obronce, napastnika i kogos na srodek obrony, na poziomie R&R. Zostaje CdR + walka o 3 miejsce w lidze. No zobaczymy...
AMUNT VALENCIA!
50. mpoesp08.02.2012; 23:03
Nie ma to jak szacunek do rywala, ktorego na tej stronie nie ma w ogole.


Szczeniackie oddzywki wzgledem Barcelony, az zal mi co poniektorych.
51. Barsa08.02.2012; 23:03
BarsaŁatwo było kibicować tej Barcie... no szczególnie w latach 00-03, no po prostu miód i orzeszki.

Oba mecze słabe, ten mi się trochę bardziej podobał, ale liczyłem na dużo więcej....
52. MoRisSoN08.02.2012; 23:04
MoRisSoNJeszcze jedno. Feghouli nie powinien dostać czerwonej kartki. Sędzia powinien go oszczędzić... tym bardziej, że na Mestalla nas okradli.
53. Dzidek08.02.2012; 23:04
DzidekPodziękowania dla sztabu i piłkarzy za podjęcie wyzwania dojścia do finału. Wielu było zrezygnowanych jeszcze przed dwumeczem.

Mecz zasłużenie wygrany przez dzisiejszego gospodarza. Czy dwumecz również? Trudno jednoznacznie stwierdzić, mogło to się różnie potoczyć.

Nie ma natomiast wątpliwości, że dzisiaj można było ugrać 0:1 czy chociaż 1:1.

Można było, ale nie z galaretowymi nogami, nie z potykającym się Adurizem... Dobrze, że Alves się obudził, bo równie dobrze mogło skończyć się na 0:5.
54. dziubec08.02.2012; 23:06
moglbyc remis, niestety nie bylo, szanse przepascil debil Feg za tempa czerwona kartke... mieli pare wzlotow ale Barcelona bawila sie z nami dzisiaj jak z przedszkolakami... daleko jeszcze nam do walki o pierwsza lokate
55. Pashiot08.02.2012; 23:07
Pashiot"Szacunek do rywala" - napisał ktoś piszący na stronie przeciwnika, drużyny która dziś przegrała. Ktoś kto stale odświeża stronę, aby komentować, że my jesteśmy źli a oni magiczni. Niesamowite.

Mogę się założyć, że on faktycznie czuje się, jakby coś osiągnął :D
56. KempesVCF08.02.2012; 23:08
KempesVCFMorisson,
myślę, że Feghouli zasłużył - po co był ten faul? (druga żółta)
57. Marcel08.02.2012; 23:08
MarcelMorisson to, ze na Mestalla Nas okradli wie kazdy, wlacznie z Pinto. Nie zmienia to faktu, ze czerwona kartka zasluzona dla Fega
58. MoRisSoN08.02.2012; 23:08
MoRisSoNSędziowie + kasa.
59. Pashiot08.02.2012; 23:10
PashiotCo do meczu: Valencii brakuje czegoś, co ma Barcelona i Real. Nie widać spokoju w konstruowaniu akcji, rzadko kiedy cały atak jest przemyślany. Chciałbym zobaczyć VCF rozgrywającą chwilę i w pewnym momencie przyspieszającą akcję. A tak to wszystko jest takie jakieś szarpane.
60. elcomendante08.02.2012; 23:10
Emery to nie Klopp, ale bez jaj w pierwszej połowie było widać, że nie odstajemy od farsy, która gra jednym składem x lat z pojedynczymi zmianami za grube miliony. Tempo gry było nieziemskie i stąd błędy w obronie, sporo ryzyka w grze, czyli poszli na całość dziś nasi zawodnicy i postawili wszystko na jedną kartę. Cóż mogło być inaczej, ale nie wyszło.
Jedyny błąd Emerego to faktycznie brak zmiany Fegouliego, bo koleś ewidentnie pracował na kratkę.
I kto nie urywa punktów farsie, co chyba nikt nie pisze tu o Valencii z trzema z rzędu remisami z "katalońskimi psami" - cytat generała Franco, na Mestalla.
61. MaTtaj01008.02.2012; 23:12
Barsa 3 lata to dużo? Ja czekam już 5 i jedyne co w tym czasie wygraliśmy to jedno jedyne, marne CdR, a na następne puchary się jak na razie nie zapowiada przez dłuuuugi czas więc daruj sobie...
62. MoRisSoN08.02.2012; 23:13
MoRisSoNW studiu też mówili, że sędzia powinien dać jeszcze szanse..., według mnie pośpieszył się... tym bardziej, że Piatti był już praktycznie gotowy do wejścia, a Feghouli w tym meczu wogóle nie faulował. To już Ruiz miał więcej fauli. Sędzia powinien mieć na uwadze wcześniejszy mecz na Mestalla... przynajmniej darować...

Boję się, że Alba i Tino Costa pożegnają się z nami...
63. mpoesp08.02.2012; 23:13
Niektorzy potrafia przelknac gorycz porazki i to ze na dzis dzien Valencia jest gorsza... Niektorzy nie i zaraz oddzywki typu : kasa kasa, sedziowie, zlodzieje, symulanci.

Moze za kilka lat, kiedy skoncza sie problemy finansowe, to licze na Valencie jako 2. sile La Liga.

Dobrej Nocy.
64. elcomendante08.02.2012; 23:14
barsa weź koleś wróć do historii piłki nożnej, bo czas popracować nad znajomością futbolu.
Oba mecze świetne. Kwintesencja współczesnego,szybkiego, atletycznego futbolu.
65. Bartees08.02.2012; 23:15
BarteesNie sędziowe i kasa, trzeba przedwszystkim zacząć od rozliczania siebie samego od kąd Emery jest w klubie walka o finał w pucharze króla to chyba jedno najlepsze osiągniecie z VCF... ale nie ma to jak ograć Bursaspor czy może Genk i być mega kozakami ludzie lepiej iść się napić i modlić się abyśmy nie stracili 3 miejsca w lidzę jak tak dalej pójdzie... Jestem byłem i będę za Valencia ale chcę te Valencie oglądać grająca jak należy...
66. Pashiot08.02.2012; 23:16
Pashiot"Niektorzy potrafia przelknac gorycz porazki i to ze na dzis dzien Valencia jest gorsza... Niektorzy nie i zaraz oddzywki typu : kasa kasa, sedziowie, zlodzieje, symulanci.

Moze za kilka lat, kiedy skoncza sie problemy finansowe, to licze na Valencie jako 2. sile La Liga. "

O tym mówiłem...
67. fischerVCF08.02.2012; 23:17
fischerVCFwinny jest Juan Soler za wszystkie nasze odpadnięcia z pucharów i nieudane walki o mistrzostwo
68. elcomendante08.02.2012; 23:19
bartees też chcę mistrza Los Ches, ale jeśli i ty masz takie marzenie to namów władze La Liga, żeby nie płaciły Valencii trzy razy mniej za transmisje telewizyjne, co farsie
69. ruben12308.02.2012; 23:19
2 obrazki podsumowują ten mecz:

1) Aduriz potykający się o własne nogi w chwili strzału (bardzo ważny moment dwumeczu)


2) Po meczu w chwili odpadnięcia (kiedy każdy miałby doła) - Rami, Alves, Aduriz i Alba cieszą się jakby wygrali w lotka.

Niestety kasa kasą , ale my mamy najemników za piłkarzy którzy trzepią dużą kasę, wożą się Ferrari i mają gdzieś wygrywanie...

Emery to nie Mourinho i nie wsadzi im w tyłek dynamitu.

A co do transferów - tu potrzeba z 80 mln wkładu finansowego żeby był wyraźny efekt w ofensywę, defensywę i pomoc więc można zapomnieć.

:)
70. elcomendante08.02.2012; 23:22
może jak nie szejki to chińczyki wyłożą
trzeba chińczyków do składu kupować i promować, chociaż z dwóch :)
71. MoRisSoN08.02.2012; 23:22
MoRisSoNmpoesp

Nie byłbyś taki mądry, gdyby Barcelona była zadłużona :). Wtedy pachniało by od cb pokorą :). Tacy są ludzie... Bo prawdą jest to, że cały czas sędziowie gwiżdżą na korzyść FCB (ciekawe czy za taką sytuacje jaką miał Fegul, kartke by dostał np Puyol). Według mnie powinien zostać wprowadzony system powtórek z limitem, czyli np. każda drużyna ma 2 powtórki na mecz. Wszystko byłoby sprawiedliwe wtedy :).

Emery zarabia praktycznie najmniej spośród wszystkich trenerów w PD. Guardiola może sobie kupić kogo chce np. D. Bale x 120 . Nie obwiniajmy trenera.

Widać było, że straszny stres ciążył na graczach CFV. Jedynie poradzili sobie z nim Alves, Mathieu i Alba.
72. elcomendante08.02.2012; 23:25
nie wspomnę, że farsa grywa w piłkę ręczną.
nie wiedzieć czemu im się zagrań rąk nie gwiżdże.
W tym tylko meczu naliczyłem 4 :)
a na koniec raz sędzia obdarował tak naszego bonzo ALBELDĘ.
73. szogun08.02.2012; 23:26
Mathieu zagral dzisiaj najlepiej z calej defensywy.Moim zdaniem musimy zmienic trenera bo 3 miejsce w lidze i jakas tam walka w lidze Europy jest raczej pewna. Miguel pokazal dzisiaj ze nie zasluguje na nowy kontrakt, niech przychodzi ten Van der Wiel. Nasza lewa strona wygladala bardzo dobrze.Z kolei nasza prawa flanka to porazka. Nie wiem czemu Emery nie zmienil Feghouliego, to bylo oczywiste ze ma zoltko i on twardo gra dla mnie pierwszy do zmiany( za niego Piatti). Mamy pecha ze Roberto sie rozchorowal. Jak nie wygramy z Gijon to ja bym na miejscu Llorente zwolnil Unaia.Gra obronna jest nadal nasza pieta Achillesowa niestety. Z lepszym trenerem mozemy powalczyc z Barcelona, moze i z Realem, choc z nimi ostatnio slabo nam idzie. Amunt Valencia.
74. elcomendante08.02.2012; 23:27
zamiast Emerego proponuję Łazarka, Piechniczka, albo Lenczyka.
A, sorry Lenczyk nie przyjdzie. Solorz nas przepłaci :)
75. Bartees08.02.2012; 23:28
BarteesNo dobrze, to po co sa te wypowiedzi te akce nie boijmy sie Barcelony jak cos innego jest na boisku po co stawia Emery cele skoro jest najmniej oplacanym trenerem a jak ich nie wykonuje to nie mniejmy pretensji ludzie mamy dlugi to tym bardziej powinni zapierdzielac pilkarze aby wiecej ludzi przychodzilo na mecze zeby cos wygrywac a nie po odpadniecu z pół finału nasi zadowoleni i mysla sobie e tam jakos to bedzie wazne ze placa :)
76. facundo08.02.2012; 23:28
facundoPrzegralismy, bo nie bylo Pablo
77. elcomendante08.02.2012; 23:29
bo przegrali po walce, gdzie nie osiągnęli gorszego wyniku, niż sam lider la liga real, więc i kawał serducha, a na pewno zdrowia w mecz włożyli, co potwierdzają sami komentatorzy :)
78. elcomendante08.02.2012; 23:31
kibicowałem LOS CHES, jak frajer koeman robił nam rzeź w zespole, więc takie wyniki to jest manna z nieba.
a
79. MoRisSoN08.02.2012; 23:31
MoRisSoNSzczególnie Ruiz i Rami. Oni dzisiaj na prawdę włożyli serca... Przegraliśmy bo nie było Parejo od początku meczu i Barragana... i Bruno. Mówiłem żeby oni grali... Emery jest głupi zwolnić go!

ha ha...
80. MoRisSoN08.02.2012; 23:33
MoRisSoNBtw... Miguel pewnie teraz do klubu jedzie zabawić się z laseczkami ;x.
81. Joaquin08.02.2012; 23:34
JoaquinNasza obrona to zakała ludzkości, po prostu
brak pytań. Duet RR wyszedł na boisko z pełnymi gaciami, nie rozumiem tego przecież Rami to taki kozaczek... "MUSIMY POKAZAĆ JAJA"

Emery tutaj niczym nie zawinił, tylko mógłby popracować nad zmianami, a nie czekać aż Feg dostanie czerwoną kartkę...

Ogólnie to się skompromitowaliśmy na całą Hiszpanie, ale tak czy siak;

AMUNT VALENCIA! <3333
82. elcomendante08.02.2012; 23:34
na koniec:

za rok, za dwa
za mecz, za trzy
choć nie dziś
za mecz, za rok
doczekasz się
będzie Mistrz

puty i kurewscy wara od żłoba
czas rewolucji w hiszpańskim futbolu się zbliża :)
83. MoRisSoN08.02.2012; 23:35
MoRisSoN"Trzeba mieć jaja"... Rami miał je za duże dzisiaj... Podobnie jak Miguel... z tym, że już pewnie w klubie się zabawia.
84. Bartees08.02.2012; 23:38
Barteesskoro nie wina EMerego to czemu kazdy co mecz narzeka na wystawiona 11 i na zmiany ludzie dajcie spokoj trzeba isc spac, albo pograc w Fm tam chociaz Valencia jest w czubie ! :D
85. BarKos08.02.2012; 23:39
Nie ma co płakać. Po dwumeczu pozostaje niesmak, ale dziś nie daliśmy Barcelonie szansy przegrać. Obrona bardzo słabo. Jonas niewidoczny. Aduriza lepiej nie komentować, bo facet z nie swojej winy znalazł się tam, gdzie nie potrzeba... Na plus Alba i Mathieu.

Wielki błąd Emerego, że nie wpuścił wcześniej Piattiego. Nawet za Aduriza, a Jonasa dać do przodu.

Pozostaje walka o 3. miejsce w lidze i dobry wynik w LE. Kac pewnie ze dwa tygodnie jeszcze potrzyma, ale trzeba to przyjąć twardo na klatę. W przerwie koniecznie kupić dobrego napastnika i kogoś na obronę. z pomocą nie jest tak źle. Rozczarowuje Banega, Costa jest obecnie znacznie lepszy. To on powinien grać. Boję się, że Alba odejdzie.

Sukcesów należy szukać za dwa sezony! Pozdrawiam i dobrej nocy:)
86. MoRisSoN08.02.2012; 23:39
MoRisSoNIdę spać. ;(((

Jak grał Bruno to przynajmniej śmiać mi się chciało, a dziś nie było z czego.

Papa. :(
87. Vicente7309.02.2012; 00:01
Vicente73A ja jestem zadowolony, że na początku meczu i w drugiej połowie groźnie się Barcelonie odgryzaliśmy. Naprawdę mogliśmy ten mecz zremisować w stosunku, powiedzmy, 3:3... Przy odrobinie szczęścia. W ogóle powinniśmy zagrać w drugiej połowie ultra ofensywnie, bo Alves i tak prawie wszystko wybroni, a może udałoby się strzelić 2 gole???

Gdzie leży problem? Moim zdaniem w dwóch rzeczach:
1. Psychika piłkarzy i motywacja Emerego (skoro Emery nie potrafi motywować i nastrajać piłkarzy, to ci robią po gaciach przed najlepszymi).
2. Zbyt dużo słabych punktów w drużynie, a jak wiadomo, łańcuch jest tak silny jak jego najsłabsze ogniwo (permanentnie lewa obrona, czasami środek nawali, zwykle kreatywność rozgrywających leży, niemal zawsze nie istniejemy naszymi napastnikami - nawet panem Soldado).
Z takim stanem nie zdobędziemy oczywiście w tym sezonie LE, ale powinno udać się zdobyć III miejsce w La Liga. I to jest max, jak co sezon...
Nosy do góry! I tak jesteśmy potęgą w La Liga!
88. facundo09.02.2012; 00:02
facundoJestem tak zniesmaczony postawa Ramiego i Ruiza, ze marzy mi sie do konca sezonu Dealbert w pierwszym skladzie. Tak za kare.

Dwojka RR sie dzis totalnie skompromitowala. Tak fatalnego wystepu w swojej historii meczow w VCF nie zaliczyl tak krytykowany tutaj David Navarro. Mysle, ze nawet KilyVCF musi to przyznac.

Boli to mnie samego, bo myslalem, ze cos sie zmieni, ale teraz zastanawiam sie czy nie jest juz gorzej...

Ze tylko podlicze najwazniejsze spotkania naszych stoperow: 2 fatalne mecze z Chelsea, 2 z Leverkusen, 1 z Sevilla (Puchar), 1 z Realem i 2 z Barcelona (na Mestalla tydzien temu tez sobie zupelnie nie radzili z Messim)... przy tym zaledwie 1 niezly wystep w Lidze z Barca, ale po naszej stronie znow 2 z tylu.

Ten wynik traktuje jak najnizszy wymiar kary choc swoje szanse tez mielismy. Ale z taka gra w obronie jaka zafundowala nam dwojka RR, to nawet ja obawialbym sie ryzykowac i atakowac.

Zawiedli mnie strasznie, az mnie serce boli... dzisiejszy mecz tych panow przebil wszystkie bledy Alexisa i Dealberta. Oni razem podejrzewam, ze nie podarowali rywalom tylu pilek, ile dzis i w ostatnich kilku pojedynkach Rami z Ruizem.

Eh, moze i sie uwzialem, moze pisze pod wplywem emocji, ale dluuugo beda musieli pracowac na to, by odzyskac moje zaufanie.
89. Vicente7309.02.2012; 00:03
Vicente73Sorry... Permanentnie nawala prawa obrona z Miguelem na czele. Do Mathieu nie mam żadnych uwag już od dawna.
90. facundo09.02.2012; 00:11
facundoVicente73,

czy Twoj argument o - tak to nazwijmy - "slabej motywacji" Emery'ego nie upada jesli wezmiemy pod uwage pierwsze 10 min 1 polowy i z kolejne 10-15 drugiej?

W kazdym z tych wypadkow dla mnie osobiscie wyglada na to, ze pilkarze za kazdym razem wychodzili z szatni z podniesiona glowa, wola walki, zwyciestwa i w pelni zmotywowani. To odzwierciedlala takze gra na boisku, pressing etc., nieprawdaz?

Czy Ty tego nie widzisz, czy to ze mna jest cos nie tak? (To nie jest zadna zaczepka, ale naprawde chcialbym sie dowiedziec - pozna godzina, serce mnie boli, pije ze smutku, moze rzeczywiscie to ja czegos nie dostrzegam?)
91. Fuh09.02.2012; 00:25
FuhTez uwazam jak Facundo, motywacji od trenera nie brakuje, bo po spotkaniu z trenerem, czyli pierwsze 10-15 minut kazdej z polow bylismy wyraznie lepsi, potem cos zawiodlo. 2 kluczowe fragmenty meczu to wg. mnie DEBILNIE stracona bramka przy calkowitej naszej dominacji na boisku. Jak to w ogole wpadlo? Alves branoil rewelacyjnie, ale to zdecydowanie bramka na jego konto, mogl zlapac pilke, bylby szybszy od czeska, mogl stac na linii, a wtedy fabregas nic by nie zrobil bo mial blisko siebie Miguela i musial oddac strzal, no ale Diego wybral najgorzej jak tylko mogl... Druga to kartka dla Fega, blad Unaia, ze go nie zmienil po przerwie, ale kurde, za takie zagrania nie daje sie drugiej zoltej kartki! Smutno mi po tym meczu, tak poprostu smutno...
92. ruben12309.02.2012; 00:30
No to ja będe pierwszy do oceny skala 1-10.

Alves - 7 - kilka parad z udziałem naszego portero, ale pierwsza bramka ląduje na jego konto. Tak jak przy golu Poyola na Mestalla wychodzi do piłek do połowy i nagle się cofa.
Diego Alves to nie jest bramkarz najwyższej klasy, podobnie jak nie jest nim Guaita.

Rami - 1 - Co napisać o obrońcy który się totalnie skompromitował? Wybaczę mu bo jest to pierwszy tak fatalny występ Ramiego. Po sezonie trzeba szukać klasowego obrońcy bo Rami i Ruiz to nie jest obrona na mecze z czołówką Europy.

Ruiz - 1 - Kompromitacja, tyle że jest to już kolejny festiwal błędów Ruiza w ważnych meczach. Z Chelsea podarował im gola, z Barcą na Mestalla zaspał przy kryciu Puyola. Na resztę szlagierów wolę już oglądać Dealberta lub R. Costę niż Ruiza. Ruiz to nie jest dobry zakup Valencii jak na razie.

Miguel - 4 - Braki w szybkości , choć nie było jakiś wielkich błędów. Oby transfer Van Der Wiela wypalił bo Miguel nie może grać co mecz.

Mathieu - 5 - Dobra piłka do Feghouliego w pierwszej połowie plus kilka niezłych wrzutek. Potem przygasł ale występ przyzwoity.

Albelda - 6 - Na Mestalla zagrał kapitalnie, teraz już nie. Kilka odbiorów ale zawiódł niestety.

Banega - 6 - Dobry początek, przynajmniej starał się dogrywać do przodu. Nie ma umiejętności Xaviego czy Fabregasa więc są to w większości podania niecelne. Przegrał środek pola ale miał też małe wsparcie.

Feghouli - 6 - Przeciętnie, powinien był zostać zmieniony przez Piattiego, ale tu wina Emerego.

Alba - 8 - Oglądając wszystkie mecze w tym sezonie, mogę śmiało powiedzieć że Alba to nasz najlepszy piłkarz w tej chwili. OGROMNE serce do gry, zasuwa co niemiara, dużo dokładnych piłek, plus w obronie często nie do przejścia. Alba to klasa światowa, najlepszy lewy obrońca w lidze zdecydowanie. Jak sprzedamy go latem to nie będzie już ratunku dla Valencii i widmo przeciętności stanie się faktem.

Jonas - 4 - za dużo strat, rozczarowanie. Nie radził sobie z pressingiem, od jego słabej dyspozycji sporo zależało niestety.

Aduriz - 5 - Początek spotkania super, potem już coraz słabiej. Jego występ podsumował komiczny kiks w ważnych memencie spotkania. Brakowało Soldado.

Emery - 4 - Jeden ogromny błąd to brak zmiany Feghouliego przez Piattiego przez co graliśmy w osłabieniu. Nie mógł nic zrobić z tak słabo grającymi piłkarzami ale nie mam wątpliwości że grając tak jak gramy z tym trenerem , nigdy nie wygramy ważnego meczu z silnym rywalem. Chcecie wygrać z Barcą czy Chelsea ? Na pewno nie z Emerym.
93. caminero09.02.2012; 00:57
camineroAlves - 5
Ewidentnie zawalił przy pierwszej bramce, kilka piłek wybronił, ale w kilku sytuacjach zachował się jak nowicjusz. Pora na ławkę. Czas na Guaitę!

Rami i Ruiz po 2 - najgorszy występ tych defensorów, ale to raczej wypadek przy pracy. Lepszych nie mamy.

Ruiz - 1 - Kompromitacja, tyle że jest to już kolejny festiwal błędów Ruiza w ważnych meczach. Z Chelsea podarował im gola, z Barcą na Mestalla zaspał przy kryciu Puyola. Na resztę szlagierów wolę już oglądać

Dealberta lub R. Costę niż Ruiza. Ruiz to nie jest dobry zakup Valencii jak na razie.

Miguel - 4, czyli przeciętnie

Mathieu - 3
Bardzo słaby mecz, jeszcze gorsza forma. Trochę pobiegał, ale bez większego sensu

Albelda - 6
Chociaż się starał

Banega - 3
Pora zrezygnować z niego i poszukać kogoś, kto umie pokierować grą.

Feghouli - 7
Jeden z naszych najlepszych zawodników w dzisiejszym spotkaniu. Szkoda, że nie trafił w bramkę. Pod koniec nieco przygasł, ale widać, że chłopak się rozwija i będą z niego ludzie.

Alba - 8
Najlepszy nasz zawodnik, duża ambicja, starał się być wszędzie i nieźle mu to wychodziło

Jonas - 3
Dobry jak gramy z kalafiorami, słaby z renomowanymi drużynami

Aduriz - 7
Nie zawiódł, stwarzał zagrożenie, szkoda, że nie strzelił. Często zdany na siebie.
94. Fuh09.02.2012; 01:04
FuhMi sie zdaje, ze nam poprostu brakuje Crackow. Feg ma sytuacje praktycznie sam na sam, 16 metr, nie trafia w bramke. Mathieu dostaje pilke na 7 metr i ledwo co w nia trafia, Alba(choc to najlepszy nasz pilkarz dzis) wychodzi Sam na Sam i trafia w nogi pinto, Jonas dostaje pilke na ok. 11 metr, bez krycia i uderza ponad bramke, na dodatek na szerokosci gdzie stoi bramkarz, Aduriz wypracowuje sobie pozycje na 16 metrze i przewraca sie o wlasne nogi. Czesiek dostaje jedna pilke z dupy, nie wiadomo w ogole co to jest i strzela bramke. Sam nie wiem dlaczego tak sie dzieje, bo druzyna jestesmy swietna, ale chyba brakuje tego czegos, tych jednostek, ktore potrafia przechylic szale zwyciestwa na swoja korzysc. Na slabsze druzyny nam wystarczy to co mamy, ale na ten swiatowy TOP jeszcze za wczesnie, dopokie nie bedzie u nas w ofensywie ze 2-3 Crackow, takich prawdziwych jak np. Silva, to ciezko bedzie cokolwiek osiagnac. Na takich zawodnikow pewnie jeszcze poczekamy minimum 2-3 lata, wiec radze sie uzbroic w cierpliwosc.
Ps. I tak co mecz, nie wazne z kim gramy, wierze ze wygramy. ;P
AMUNT VALENCIA!
95. Adrian_VcF09.02.2012; 01:45
Adrian_VcFNo niestety jeszcze nam troche brakuje. Moze za dwa lata powalczymy, kiedy to otworzymy nowy stadion i doskoczymy nieco finansowo do czolowej dwojki. Co z tego ze zaczelismy mecz koncertowo i bez kompleksow skoro mesjasz przyjal pilke i zagral Pelotazo na pol boiska górą do fabregasa...
Moim zdaniem naszą piętą achillesową są skrzydla. Brak tu jakosci, skrzydlowych potrafiacych strzelac seryjnie gole, asystowac. Bo z calym szacunkiem Feg to zoltodziub a Alba z Fcb gra dobrze ale goleadorem to on nie jest i nie bedzie
96. Fuh09.02.2012; 01:48
Fuh"mesjasz" - omg, jak widze takie cos to mnie skreca.
97. woker18209.02.2012; 02:11
woker182Po pierwsze, powinniśmy wygrać w dwumeczu (pamiętacie co było w pierwszym, to powinno załatwić sprawę).

Po drugie zamiast wykorzystywać sytuacje dawaliśmy ciała i to się mściło. To nie tak, że mieliśmy mniej klarowne sytuacje. Aduriz i Alba mieli sety praktycznie...

Po trzecie, to właśnie po podaniach Jonasa mogły paść gole. Więc nie wiem o co chodzi w powyższych komentarzach. Jeden z lepszych zawodników... Nie wiem także skąd się bierze opinia, że Mathieu jeden ze słabszych, skoro na tle reszty obrońców wypadał nieźle. Nie było szału, ale cała reszta była jak tykająca bomba zegarowa, podczas gdy Mathieu przynajmniej potrafił spowolnić akcje rywali. Nie pamiętam, żeby Alexis go minął...

Po czwarte, nawet jeśli Banega zostanie potrzebujemy kogoś z jajami na środek pomocy. Jeśli Jonas robił straty, to trzeba było popatrzeć ile piłek stracił Ever. Znowu wracają stare demony z ciapowatą grą Argentyńczyka. ;/ No i tak, Tino nie jest wcale zastępstwem dla Banegi, raczej dla Jonasa, który i tak zmysł rozgrywania ma lepszy od Costy. A przynajmniej ma lepsze otwierające podania.

Po piąte - jak się czepiać Emerego, to głównie o to, że Piatti nie wszedł za Sofiane o wiele wcześniej, który w sumie tworzył padakę jak reszta drużyny... W wypadku Francuza, a jeszcze bardziej w wypadku Alby - jeśli mają żółtą kartkę na koncie trzeba uważać. Czasem trzymają ich się głupie zagrania...

I po szóste - skoro Alba nie potrafi strzelać, a skrzydłowy powinien, to może jednak powinien zostać na tej obronie?
98. woker18209.02.2012; 02:13
woker182A no i dla mnie najlepszy Alves, mimo tego, że lepiej mógł się zachować przy pierwszej bramce, to ogólnie uratował nam parę razy tyłek. Ale co z tego, jak obraz obrony prezentował się niczym za czasów geniuszy pokroju Alexisa, Navarro i tym podobnych...
99. genzo09.02.2012; 07:30
no daj juz im spokój. kilku normalnych sie tu znajdzie i widzą przyczyny w swojej drużynie. reszta to mentalna piaskownica i zwala winę na wszystko tylko nie na własną nieudolność.

należy się takimi ludźmi przejmować? nie, bo kogo oni moga obchodzić? :)
100. Matito09.02.2012; 09:08
Alba najlepszy Rami tragedia Ruiz popełnił jednego wielbłąda .Powiem tak do put dzieli nas 80mln euro za transmisję i 30mln za inne duporele
101. xolorian09.02.2012; 10:09
xolorianNie ma się co dziwić tylko kibicować Che aby chociaż 3 miejsce było. Drużyna jest przeciętna, szczególnie śmieszne dla mnie są komentarze o dobrzej grze Feghouliego. Rozumiem że w dzisiejszych czasach poprawności politycznej ten francuski Arab musi być wychwalany. Jego "walka" doprowadziła do głupiej kartki. Akcję z początku meczu każdy junior z La Masi(pokroju tego ISAACA(LOL) Cuneci) skończył by na 100 róznych spodobów a nie kropnął bez sensu. Aduriz pod koniec pokazał troche skilla i myślę że udowodnił wielu że mityczna BarceLonA(czyt. BF Shaqiry i Maszczerano(szapku style) są do przejścia. Proste zejscie do srodka i mamy po obroncach. Reszta normalnie. Dopoki do VCF nie trafi jakiś argentyński grajek pokroju Aimara nie ma szans na walkę. Dziwię sie też że trener nie wpuscił Bernata chociaż sam się domyslał pewnie ze mecz jest przegrany.

Podsumowując z takimi "walczakami" jak Feg możemy odpalic Levante.
102. El_Duderino09.02.2012; 10:15
El_Duderino@Adrian_VcF
Tak tak, naszą piętą achillesową są skrzydła ! Nie mamy ich anielskich jak mają przydupasy mesjasza w twojej kochanej Barcelonie :)
103. Kamil09.02.2012; 10:31
Kamilcaminero

Chyba oglądaliśmy inny mecz bo Twoje oceny mnie dziwią trochę..
Wg Cb Alves 5? i zawalił przy bramce? a kto biegł przy Cescu pół boiska i nie mógł wybić piłki? Gdy by nie Alves to mogło się spokojnie skończyć na 7:0, 8:0 dla mnie Alves w skali 1-10 spokojnie 9 mógł lepiej się ustawić przy pierwszej bramce i tyle

Fehguli i Aduriz po 7 według Cb? Hmm w pierwszej połowie Aduriz chyba nie dotknął piłki a Fehguli nie zrobił nic fajnego po za pierwszym strzałem. Obaj po 4

Matieu jak zawsze z Albą biegali za 3 i spokojnie można im dać po 7

MIguel, Ruiz, Rami, Banega dno jakiego dawno nie widziałem.

Jonas chciał ale mu nie wychodziło trochę pobiegał

Albelda to Albelda wykonał swoją pracę którą mało kto zauważa.

Emery? a co miał zrobić Emery z taką ławką rezerwowych? Jedynie spóźnił się ze zmianą Fehgielego bo ten zamiast grać biegać starać się to łapał bezsensownie farcelończyków za koszulkę. Wystarczy popatrzyć na ławkę rezerwowych żeby zobaczyć że tam nie miał kto grać oprócz Piattiego:

Bruno- Dno większe od Mieguela
Guaita- wiadomo drugi bramkarz
Ricardo Costa- widząc formę Ramiego można było zrobić to zmianę w przewie.
Parejo- dno dno dno. Przyjąć piłki nie potrafi
Tino Costa- Ostatni mało grywa bez formy totalnie
Bernat-młodzieniaszek można by było zaryzykować ale wiadomo Emery hazardzistą nie jest.

To tyle. Wczorajszy mecz to klapa. Cieszmy się że tylko mamy 2:0 a my jeszcze narzekacie. Teraz trzeba się skupić na pierwszej wygranej w tym roku.
104. VdV2309.02.2012; 10:43
VdV23Capello jest wolny od wczoraj...szkoda ,że nas nie stać ;)
105. relik00109.02.2012; 11:07
http://polishroot.blogspot.com/ kupon kurs ok 18 juz jutro ! screeny poprzednich kuponów na stronie! poki co 100% skutecznosci!
106. caminero09.02.2012; 12:03
caminero@Kamil
Nie wystarczy patrzeć, trzeba jeszcze widzieć.
Co do oceny Alvesa, to faktem jest, że ileś piłke wybronił, ale co z tego, kiedy 1 bramka na jego konto i sporo błędów po których kilka razy musiał interweniować lub mieliśmy szczęście. Niektórzy wyśmiewają tu Pinto, ale on w tym meczu zaprezentował się o klasę lepiej od naszego Alvesa, też wybronił kilka razy znakomicie i nie popełnił żadnego babola. Nie rozumiem, czemu zakładasz, że Guaita to drugi bramkarz. On z całą pewnością też wiele by wczoraj wybronił i najprawdopodobniej nie puścił by szmaty Fabsa.
Fehguli był wczoraj jednym z naszych najlepszych zawodników. Może niektórzy nie lubią Arabów, ale mi to lata. Widzę, że chłopak zagrał dobre zawody i będą z niego ludzie.
Aduriz zdany był praktycznie na siebie. Nie dostawał piłek i musiał często samo wypracować jakąś pozycję strzelecką. Kilka razy poważnie zagroził bramce Barcelony, mógł strzelić bramkę, ale trochę szczęścia zabrakło. Problem jest w tym, że taki Banega to nadaje się do biegania wokół stadionu. O rozegraniu on nie ma i nigdy nie miał pojęcia. Za to znakomicie zna się na traceniu piłki i to najczęściej w idiotyczny sposób.
107. Adrian_VcF09.02.2012; 12:14
Adrian_VcF@ElDuperinio
Ogarnij staż SEZONOWCU , pokibicujesz tyle co ja Valencii to bedziemy mogli porozmawiac na tematy kibicowania :) Villa-Silva-Mata blysneli w VcF to zaczales nam kibicowac leszczyno :) bujaj sie
108. Fuh09.02.2012; 12:19
FuhoH, tak wymyslne epitety jak "ElDuperinio" mogly powstac tylko w wybitnym katalonskim umysle. Winszuje inteligencji!
109. Adrian_VcF09.02.2012; 12:24
Adrian_VcFTak fuhu lecz dalej na tej stronce swoje kompleksy :))
110. Adrian_VcF09.02.2012; 12:25
Adrian_VcFdotyczace fc barcelony
111. ruben12309.02.2012; 12:27
Przestańcie się już w końcu spierać ... putodonty ;)
112. Fuh09.02.2012; 12:31
FuhRuben, nie chce nic mowic, ale slowo "putodont" JA uzylem jako pierwszy na stronie, wiec prosze mnie tak nie nazywac! ^^ (;
Adrian, Tak mala putko, nikt cie juz na powaznie nie bierze, wszyscy juz wiedza ze jestes zakamuflowana opcja katalonska. (;
113. Adrian_VcF09.02.2012; 12:37
Adrian_VcF@fuhu --> Frustru Frustru. Nie jaraj tak sie juz tą barceloną bo non stop tylko o niej nawijasz. Uwazam ze masz powazny problem ze soba. Pewnie w twoim dziecinstwie ktore podejrzewam jeszcze trwa w najlepsze miales bardzo nieprzyjemne zdarzenia z udzialem kibicow barcelony . Szczerze ci wspolczuje i zycze powrotu do zdrowia ( Psychicznego) Bye bye
114. Fuh09.02.2012; 13:10
FuhNie uda ci sie mnie sprowokowac marny katalonski synku. (; Smieje sie tylko z ciebie, bo uwielbiam wysmiewac zyciowych przegrancow, hihihi. (;
115. Qnick198609.02.2012; 13:19
Qnick1986hehe, ktoś pisał wcześniej że Adrian wyskoczy zaraz ze swoim nieśmiertelnym tekstem o długości kibicowania/zalogowania/stażu czy jak to tam zwie :D
Są tu ludzie, którzy kibicują pewnie z 10 lat a konto mają rok/mniej/jeszcze się nie zalogowali, wcześniej biernie tylko obserwując wydarzenia na stronie.
Data pierwszego logowania to najgłupszy możliwy wymiernik JAKOŚCI sympatyzowania z klubem, a już roszczenie sobie czegoś tym tytułem to przejaw skrajnej głupoty.

Nigdy nie zrozumiem jakiegoś rozróżniania sympatyków klubów na lepszych i gorszych przez wzgląd na klub.
Jeśli ktoś kibicuje wiernie, bez względu na to co zespół prezentuje to nie ma to znaczenia jaki to klub choćby był potentatem.
Żeby być bardziej szanowanym to mam kibicować ogórkom w 3-ej lidze? Bo trudniej?
Nie czaję tego, że ktoś kto zaczął kibicować klubowi w czasach jego świetności to ma być jakiś gorszy.
Sam kibicuję Valencii od chwili gdy osiągała sukcesy na początku ubiegłej dekady. Wtedy mnie zainteresowali/urzekli/oczarowali. Od tamtej chwili na żaden inny zespół nie patrzyłem w ten sam sposób. Tak zostało do dziś pomimo braku sukcesów. Ale fakt, że z początku byłem "kibicem sukcesu" zgodnie z definicją pozostaje niezmienny.
Ktoś kto dziś zaczął kibicować M.City czy 5 lat temu Chelsea też nie będzie gorszy, jeśli w chwili gdy takie City zagra dno przez klika sezonów wciąż będzie z nimi.
Dlatego nie wrzucam wszystkich do jednego worka, bo i wśród kibiców put są ludzie, którzy byli z nimi przed sukcesami, ale i zostaną gdy złota era się skończy. Reszta to sezonowcy, ale dla mnie to określenie zarezerwowane jest dla "zdrajców". Kogoś kto non stop kibicuje tylko tym, którzy są na topie. Nimi gardzę.
Nie rozumiem też tych którzy dzielą swoją miłość do piłki między kilka klubów (jeden we francji, dwa w anglii, 3 we włoszech itp.). To chyba przez moją monogamiczną naturę.

Nazywanie kibica klubu pokroju Valencii sezonowcem dziś, gdy nie wychodzimy z grupy LM, rok temu odpadamy w 1/8, naszym maksem jest 3 miejsce w lidze, nie mamy gwiazd światowego formatu, finansowo jedziemy po bandzie to jakiś ponury żart.
116. Marcel09.02.2012; 13:25
MarcelNie bede wypisywac swoich ocen ale jak mozna dac tragicznemu wczoraj Banedze 6, Fegowi ktory nie liczac dobrego poczatku tez zagral slabo + bezsensowna czerwona kartka tez 6, a Mathieu ktory spisywal sie dobrze 5?
117. Adrian_VcF09.02.2012; 13:34
Adrian_VcF@Qnick

I mówi to gość z Hello Kitty w avatarze... hehe
118. El Matador09.02.2012; 13:41
Ches dobrze wczoraj weszli w mecz, jakieś pierwsze 10-15 min było dobre, przynajmniej takie można było odnieść wrażenie. Agresywny pressing, akcje flankami, szansa Mathieu (skiksował). Barca jednak w swoim stylu, rozkręcała się z minuty na minutę, spokojnie rozgrywając piłkę. Nietoperze "wybiegali się" w pierwszych minutach, więc potem mogło być tylko gorzej i było. Szkoda, bo wynik pierwszego meczu nie był fatalny, z obecną Barcą można było powalczyć (gra mniej olśniewająco niż zwykle;). Wystarczyła jedna bramka, ale łatwiej to napisać niż ja strzelić na Nou Camp. Duch Mendiety nie pomógł...;)
119. mpoesp09.02.2012; 13:55
68. elcomendante

Czemu nawiazujesz caly czas do Barcelony? Real tez dostaje 3 razy wiecej za transmisje, a tu ciagle jest napinka na Barcelone, bo poki co rzadzi i dzieli w Europie.
120. Cezzi09.02.2012; 14:21
Cezzi117. Adrian_VcF:

Czyżby brak argumentów na post Qnicka? :) Mógłby tam mieć Matkę Teresę z Kalkuty- nie ma to najmniejszego znaczenia. Kitty dobrze prawi, niestety dla części kibiców tutaj, jak i wszędzie indziej.

119. mpoesp:

Ale graliśmy z Barceloną, więc o niej jest mowa. Wiesz co ci powiem? Jakby Valencia miała tak "rządzić i dzielić", symulując, płacząc, wywierać presje na arbitrze, bo "on na mnie krzywo popatrzył i mnie szturchnął" to wstydziłbym się za takie przewodnictwo w światowym futbolu.

I na koniec zaznaczę, że na pojedyncze zdanie "napinające" nie odpowiadam, bo po prostu, jak rozmawiać, to na pewnym poziomie.
121. los ches09.02.2012; 14:29
los chesLudzie z ogromną ilością czasu , którzy piszą co okazja to samo.
Czy ta dyskusja kiedykolwiek się skończy?
Nie. :)

Wielka szkoda tego meczu. Po raz kolejny gdy mamy gonić wynik i strzelić jak najszybciej bramkę wyłania się brak klasy każdego z zawodników.
Sofiane-sytuacja w której powinien strzelić bez problemu. Dzieje się inaczej ,przerażony swoją sytuacją wali na pałe.
Po kilku minutach Fabregas pokazuje, ze z niczego można strzelić. A było dwóch na jednego.
Aduriz to samo co młody francuz. Moment techniki a póżniej przewraca się o własne nogi.
Sytuacji z Albą nie widziałem, bo ucieło mi transmisje.
Jeszcze był Mathieu i Jonas.
Załamać się można bo mogliśmy strzelić tą bramkę i walczyć do końca.

122. Qnick198609.02.2012; 14:47
Qnick1986Widzę, że odniosłeś się do mojego postu jak umiałeś najlepiej, używając najlepszych argumentów na jakie cię było stać i uderzając trafnie w sedno sprawy:)

Avatar z Kitty to kwestia zakładu, z którego się wywiązałem i mógłbym go zmienić, ale przyzwyczaiłem się na tyle, że nie widzę potrzeby (a gdy widzę, że ludzie twojego pokroju mnie ze względu na niego szufladkują to nawet uważam go za konieczny - choćby na przekór). Mam do siebie dystans i kotek w koszulce Valencii przy nicku nie uważam by mi coś ujmował (męskości?). Zakompleksionemu, zapryszczonemu gimbusowi, niepewnemu siebie być może tak. Jak dam sobie smoka to co, respektu ktoś nabierze większego? Wątpię:)
123. El_Duderino09.02.2012; 15:05
El_Duderino@Qnick
Ta riposta odnoście avataru to nie najbardziej rozbrajający argument jaki miał. Spójrz na dzień jego rejestracji i dzień rejestracji Fuha. Na szałcie mu wygarnął, że jest sezonowcem :D
124. Qnick198609.02.2012; 15:17
Qnick1986@Dude
... :| ... aaaaaaaaaa buhahahaha:d;d;d;d

co za typ:D jak o tym wspomniałeś to spodziewałem się jakiejś idiotycznej różnicy miesiąca,dwóch ale... to mnie rozj....o doszczętnie:D:D
125. pth09.02.2012; 15:23
zalew trolli, że aż strach komentować..ja się odniosę tylko do dwóch rzeczy - nie chcę winić Alvesa, Miguel był na tyle blisko, że nasz portero mógł popełnic błąd, a bramka była z d..y. Druga sprawa to Emery - o Francuzie już było pisane - 1e żółtko ok, zatrzymał groźną kontrę, ale mając szybkiego Piattiego na ławie, trener mógł go spokojnie w 60-70 minucie zmienić. Bardziej martwi mnie fakt, że graliśmy strasznie cofnięci, abstrahując już od formy R-R, takie zasuwanie w tą i we wtę kosztuje masę sił, zamiast grać wyżej, zostawialiśmy masę miejsca do rozgrywania przeciwnikowi. Boli mnie to tyle, że zarówno Real, Villareal, Getafe jak i Betis grały przeciwko Barcy z dala od swojej bramki. Wynik raczej nie cieszy, bo też mieliśmy swoje sytuacje, szkoda też, że Soldado nie zagrał.
126. Fuh09.02.2012; 15:25
FuhTaaaa... ^^ Prawde mowiac nawet go nie pamietam z poprzednich lat, wiec pewnie sie zarejestrowal i cicho siedzial, a dopiero od okolo roku sie wielce udziela. ;D
Ps. Moze liczba komentarzy niech swiadczy kto jest sezonowcem? ^^
127. KilyVCF09.02.2012; 17:03
KilyVCFAle syf się tu zrobił, ta strona spada na psy.
Właśnie obejrzałem mecz i co zauważyłem ? - wiele tez w tutejszych ocenach jest żywcem wzięta z powtarzanych z uporem maniaka komentarzy gościa ze Sportklubu.. ludzie myślcie samodzielnie!
Nie ma co gdybać, z poważnych klubów jesteśmy w roku 2012 jednym z gorzej dysponowanych w Europie, takie są fakty, zwycięstwa żadnego, błędów indywidualnych cała masa (znakomita większość i tak nam uszła płazem.
Z taką naszą formą ogólną Barcelona i tak by awansowała i tak, niezależnie od tego czy uniknęlibyśmy pojedynczego błędu np. przy golu Fabregasa.. jak nie wtedy to by wpadło później.
Diego nie może bronić wszystkiego.
W naszej grze od dawna brakuje pomysłu, a od jakiegoś czasu i świeżości, męczy mnie ten obraz.
Trzeba sobie uczciwie powiedzieć, że w ofensywie ten zespół jest przeciętny, a jak z tyłu zaczęliśmy robić babole i przegrywamy środek pola to efekty są takie jakie są.

Osobiście liczyłem na jakiś mega fart ale ten dwumecz sobie olałem po tym jak nas przekręcili na Mestalla gdzie mimo wszelkich ułomności można było wygrać. Bo i FCB nie jest w życiowej dyspozycji.

Nie chcę się pastwić nad Unaiem (avatar z Jolą mi nie grozi) i trzymaniem Feghouliego, ale w Valencii Unaia jest trochę inaczej niż w normalnych klubach. Zwykle im dłużej drużyna ze sobą gra i jest stabilna kadra tym lepiej i i zespół się rozwija. U nas na odwrót, wydaje się, ze ten zespół potrzebuje sporej dawki świeżej krwi (niekoniecznie lepszych/droższych piłkarzy) co okienko.
Na kogo w tej fazie sezonu można liczyć ? Na nikogo. Może na Alvesa który żeby nie było pięć świetnych interwenci musi uczcić szmatą.
Prawie każdy piłkarz VCF jest bez formy, mnie to nie dziwi bo wiem jaki mamy miesiąc, tak jest od lat.
128. Joxer09.02.2012; 19:59
JoxerQnick1986

Zobacz tez na Metryke Pana Adriana_VCF

METRYKA: Adrian_VcFImię i nazwisko: ?
Miejscowość: ?
Województwo: łódzkie
Data urodzenia: 30.02.???? r.
E-mail: AdrianVcF(at)wp.pl
Gadu-Gadu: ?
Tlen: ?
WWW: ?
Zainteresowania: VALENCIA

Szczegolnie na date urodzenia.....czyz to nie jest przejaw niesamowitej "inteligencji"??? ;);););)....wiec naprawde nie wiem jakiego poziomu po nim sie spodziewaliscie....juz pomijam zainteresowania w ktorych klamie w zywe oczy gdzie zamiast VALENCIA powinien dac BARCELONA...;););)......
129. Fuh09.02.2012; 20:04
FuhJoxer, jak nie wygracie w finale z putami to sie na Ciebie obraze!
130. Qnick198609.02.2012; 21:49
Qnick1986Joxer
Też mnie to trochę zastanawiało, po co umieścił w metryczce najmniej istotną częścią daty urodzenia (czyżby liczył na jakieś życzenia co roku?). Wydaje mi się, że Pan Adrian jak to go ładnie ująłeś chciał się z nami po prostu podzielić swoim znakiem zodiaku:)

Co do finału to dokładnie tak jak Fuh trzymam mocno kciuki za Basków, mam nadzieję, że zagrają wielki mecz i pokażą Barcelonie, że ten finał to wcale nie jest formalność (jak to już niektórym putkom się wydaje).
131. Joxer10.02.2012; 00:12
JoxerQnick1986

Nie chodzi mi o zadne zyczenia tudziez jakikolwiek znak zodiaku....powiedz mi czy wiadziales kiedykolwiek czlowieka urodzonego 30 LUTEGO jakiegokolwiek roku???......bo ja jak zyje nie widzialem i nawet o takim nie slyszalem...niech to bedzie najlepszym wyznacznikiem jego inteligencji....;););)....
132. Fuh10.02.2012; 01:21
FuhW putalonii nie maja kalendarza, wiec nie dziw sie Joxer...
133. Qnick198610.02.2012; 11:17
Qnick1986no fakt;p
nie zwróciłem uwagi na konkretną datę:)
chciał być po prostu taki przewrotny;)
daje nam tym samym potajemny sygnał o swojej przewrotnej naturze jako ukrytej opcji putalońskiej:)