sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Chelsea vs. Valencia - składy

Szymon Witt, 06.12.2011; 20:25

Barragán zatrzyma Matę?

Emocje sięgają zenitu! Już za chwilę Valencia stoczy decydujący bój o być albo nie być w fazie pucharowej Ligi Mistrzów z londyńską Chelsea! Znamy już składy obydwu drużyn.

Chelsea FC: Cech; Cole, David Luiz, Terry, Ivanovic; Oriol Romeu, Ramires, Meireles; Mata, Sturridge, Drogba.

Ławka rezerwowych: Turnbull, Paulo Ferreira, Mikel, Lampard, Malouda, Kalou, Torres.

Valencia CF: Alves; Barragán, Rami, Víctor Ruiz, Jordi Alba; Albelda, Tino Costa; Feghouli, Jonas, Mathieu; Soldado.

Ławka rezerwowych: Guaita, Dealbert, Topal, Parejo, Pablo, Piatti, Aduriz.

Wszystkich kibiców serdecznie zapraszamy na nasz kanał IRC.

Kategoria: Mecze | Superdeporte skomentuj Skomentuj (223)

KOMENTARZE

1. Dzidek06.12.2011; 20:29
DzidekTo musi być dobry wieczór, Amunt!
2. caminero06.12.2011; 20:29
camineroPoza jednym wyjątkiem OK. Guaita za Alvesa i byłoby git. Będę strasznie wkurzony, jak Alves zawali nam mecz.
3. dzasta06.12.2011; 20:30
dzastaOK. Apteczka jest, MELISA jest, pilniczek jest. Dobra jestem gotowa do meczu. Żeby tylko nie dostać zawału. Chłopacy bądźcie dziś dobrymi mikołajami i sprawcie nam kibicom najlepszy prezent na świecie... czyli awans.
Amunt Valencia!!
4. Adrian_VcF06.12.2011; 20:34
Adrian_VcFPo zwyciestwo! Niech Tino poprowadzi zespol do zwyciestwa. Licze na Jonasa i Soldado tradycyjnie ! Amunt!
5. Marcel06.12.2011; 20:36
MarcelOby tylko Barragan nie zalatwil calego meczu
6. MaTtaj01006.12.2011; 20:38
Rany, ale mi serducho wali... Zaraz nie wyrobię z tych emocji :|
7. Ventilador06.12.2011; 20:39
Czemu nie gra Bruno? Jest lepszy i w ataku i w obronie od tego Barragana. Szkoda
8. Liściu06.12.2011; 20:42
LiściuAmunt ! :P
9. dzasta06.12.2011; 20:44
dzastałoo boshe. zaczyna się.
10. Liściu06.12.2011; 20:45
Liściurzućcie jakis dzialajacy link prosz !
11. dzasta06.12.2011; 20:46
dzastahttp://www.drhtv.com.pl/drhtv3.html
12. vcf_fan10106.12.2011; 20:48
Tutaj macie swietny link:

http://crackovia.pl/transmisja4.php
13. homik06.12.2011; 20:49
homikBARRAGAN CRACK!
14. Marcel06.12.2011; 20:49
MarcelEhh i moje obawy niestety sprawdzily sie bardzo szybko
15. BartekVCF706.12.2011; 20:50
Spokojnie. Ta bramka i tak nie zmienia naszego położenia. I tak musimy strzelic i tak. Damy rade, wygramy 2-1! Soldado i Jonas!
AMUNT!
16. BartekVCF706.12.2011; 20:51
słupek.... ajjj.. szkoda
17. Earher06.12.2011; 20:53
Też mi brak Miguela, żeby tylko Barragan się poprawił.
18. Swierzy9206.12.2011; 20:53
1:0 drogba.. ;/
19. robert31306.12.2011; 20:58
robert313Nie ma to jak włączyć transmisję w 5. minucie.. a tu 0:1. Eh.

Ktoś zawalił? ..czy po prostu "gol"?
20. Marcel06.12.2011; 21:01
MarcelBarragan zawalil bo nie doskoczyl do Drogby
21. dzasta06.12.2011; 21:03
dzastaniech Unai zdejmie tego Barragana.
22. robert31306.12.2011; 21:04
robert313Hmm.. ktoś już w takim razie zatęsknił za Bruno?
23. Damianoo8806.12.2011; 21:04
Nie chcę siać pesymizmu ale tak na "chłopski rozum" wystawienie prawej flanki Barragan-Feghouli na taką Chelsea w meczu o być albo nie być to trochę strzał w stopę a nawet kolano. Gdzież to "drugoligowy" obrońca i nieograny (owszem z przebłyskami) młodziak przeciwko Macie i ofensywnemu Colowi....Już mecz z Realem wyraźnie przerósł Sofiane, a myślę, że Pablo jakby nie było na już spore doświadczenie, też potrafi błysnąć i chyba częściej wspiera defensywie. Bruno jak Bruno, bardziej z kolei pociągnie do przodu niż Barragan, na tym miejscu powinien być oczywiście bardzo doświadczony Miguel, no ale jak się za byle spóźnienie dziękuje graczowi to teraz Emery machaj łapami przy linii bocznej. Wiem, że i tak musieliśmy strzelić, ale lepszym scenariuszem było nasze prowadzenie i gonitwa Chelsea, a tak w najgorszym wypadku oni się "zamurują" i klapa. No ale niech coś wpadnie choćby z dystansu, Amunt :)
24. robert31306.12.2011; 21:07
robert313..to by było na tyle..? Ehh.
25. dzasta06.12.2011; 21:07
dzastatotalna klapa!
26. matys539206.12.2011; 21:08
matys5392Jest bardzo zle... to co teraz zrobił Ruiz!
Chelsea gra bardzo mądrze.Strezlili szybko bramkę i glęboko się cofnęli.
Liczę na cud!
27. idol06.12.2011; 21:08
idolTrzeba było dać Ruizowi jeszcze więcej wolnego lol
28. dzasta06.12.2011; 21:09
dzastacuda się zdarzają. trzeba wierzyć. mamy szanse.
29. Cezzi06.12.2011; 21:09
CezziRuiz katastrofa, ale ten bata coś tam sobie dreptał zamiast biec ile sił w nogach! LUDZIE, to nie okręgówka!
30. BartekVCF706.12.2011; 21:09
Co to jest??
31. Damianoo8806.12.2011; 21:10
Jacy Ci obrońcy są normalnie głupi....nie da się piłki zwyczajnie wywalić "w kosmos" trzeba oczywiście blokować, zasłaniać, no i takie potem skutki. Nawet taki Ruiz :(
32. fischerVCF06.12.2011; 21:10
fischerVCFRuiz to samo co Mathieu w tamtym sezonie w meczu z Realem (6:3)
Barragana trzeba odesłać tam skąd się wziął.
Teraz pykamy dwie brameczki i w piątek losowanie 1/8 ;)
33. Lolek06.12.2011; 21:11
LolekNie wierzę że przegrywamy z takimi szmatławcami mającymi zapchane kieszenie petrodolarami. Klub który ma więcej pieniędzy niż historii, psia ich mać. W sumie niech się cieszą bo i tak daleko nie zajdą, jak zawsze zresztą. Pieniądze nie grają.

Barragan do zmiany z miejsca, Emery won debilu.
34. lisovski06.12.2011; 21:11
lisovskiSpoko jeszcze trochę czasu zostało będzie 3-3
35. homik06.12.2011; 21:14
homikMatju schodzi pomagać barraganowi, gramy w 10. a czelsi sie rozkręca..
36. dzasta06.12.2011; 21:17
dzastaMecz jest na Stamford Bridge a słyszę tylko doping kibiców Valencii!!
37. Venithil06.12.2011; 21:19
Jedyne drużyny chyba, z którą umiemy grać za Emeryego a można je nazwać "wielkimi", to Barca i Villarreal. Z innymi są masakryczne przeprawy...

Pozostaje wierzyć w 2, 3 bramki i to, że Barragan z każdą minutą meczu będzie mocniejszy.

Mogły być wątpliwości, czy to Rami, czy Ruiz jest lepszym stoperem, ale po dzisiejszym chyba ich nie będzie.

Wierzę w naszych!
38. Liściu06.12.2011; 21:19
LiściuNIE TRACIMY NADZIEI !
39. albiol8606.12.2011; 21:20
kurcze szkoda... ale ja wierze !
40. dzasta06.12.2011; 21:21
dzastaGenk wygrywa!!!!
41. Liściu06.12.2011; 21:21
LiściuDawno nie mielismy takiego drewniaka jak Barragan w skladzie...
42. Damianoo8806.12.2011; 21:23
W przerwie z marszu zrobiłbym zmiany Bruno-Barragan, Pablo-Feghouli, a z czasem Banega-Albelda, bo tu nie ma co bronić, trzeba atakować, ale jakoś tam trzeba zabezpieczyć też tył żeby pogromu nie było. Liczę jednak na 2:2 bo cały dzień za mną taki wynik chodzi i nawet u buka postawiłem na dokładny wynik 2:2 :D
43. Kien06.12.2011; 21:23
Kienja już nie wierzę ! wierzyłem przed meczem że może w końcu odeślemy kogoś mocnego do domu, że go pokonamy a tu co ?! jak ZAWSZE(!!!!) dostajemy po dupie od druzyny lepszej ! nie pamiętam kiedy ograliśmy kogoś dobrego w ważnym starciu ! ba, nawet słabszych nie ogrywamy (Schalke) !! Możecie pisać że jeszcze dużo czasu, że to że tamto, ale po prostu już mi sie płakać chce! KIEDY WKONCU POKONAMY KOGOŚ MOCNEGO !!!!!!!!!!! NIE 1:0 NA FARCIE TYLKO ŻEBY GO ZDOMINOWAĆ I WPAKOWAĆ 3 BRAMKI ! Przed meczem była taka nadzieja, nawet duża szansa bo forma była, gracze byli oszczędzani a jak przyszło co do czego to wyszło jak zwykle - nic... smutne. pozdrawiam, ide dalej oglądać to żałosne spotkanie.

AMUNT
44. dzasta06.12.2011; 21:23
dzastaDealbert jest gorszy.
45. Liściu06.12.2011; 21:24
LiściuJuz bym wolal Dealberta.
46. RomanxxxD06.12.2011; 21:24
RomanxxxDIle jest :(:( Powiedzcie prosze nadal 2 :0 ?

macie moze link ?
47. dzasta06.12.2011; 21:25
dzasta@Damianoo88
Evea nie ma nawet na ławce

http://www.drhtv.com.pl/drhtv3.html
48. SuperStarrr06.12.2011; 21:27
SuperStarrrSofiane nie może zejść!!! Jest chyba najlepszy na boisku.
49. ptysiek_nysa06.12.2011; 21:28
ptysiek_nysaDamianoo88 Pablo za Mathieu lepiej. Nic nie gra lewa strona
50. ptysiek_nysa06.12.2011; 21:29
ptysiek_nysaBarragan ma wiecej dosrodkowan niz chyba Mathieu
51. SuperStarrr06.12.2011; 21:30
SuperStarrrno tak prawy pomocnik z lewego obrońce, to będzie dobra zmiana...
52. Venithil06.12.2011; 21:30
Obie strony nic nie grają.

Jakoś mi brakuje Miguela. Maty i Joaquina też, ale ich obecność jest nierealna.
53. matys539206.12.2011; 21:30
matys5392Ale beznadziejny mecz! Większego gówna dawno nie oglądałem.Chelsea zarobiła sobie zajezdnie autobusową a nasi walą głową w mur!
54. homik06.12.2011; 21:31
homikw drugiej muszą ruszyć. zero okazji roberto/jonasa.
55. VShingoV06.12.2011; 21:31
Teraz Barragana można zostawić, i tak mało będzie ataków przeciwnika, a on jednak ma umiejętność dośrodkowania.
56. Flaku06.12.2011; 21:31
Taaaaak Ja proponuję wgl się nie ruszać na tym boisku, to co grają to się nazywa PYTA ! bo nic innego jak można tak kaleczyć piłkę nożną o.O
57. ptysiek_nysa06.12.2011; 21:31
ptysiek_nysa SuperStarrr Mathieu cały czas z przodu prawie, a Pablo nieraz grał juz na lewej
58. Old Wardrober06.12.2011; 21:33
Pocieszające jest to, że mam wrażenie, że grają na Mestalla, a nie w Londynie. Słychać kibiców :)
59. Venithil06.12.2011; 21:33
Pomyśleć, że ja to musze na trzeźwo oglądac i nawet się nie mogę napić po :/
60. Marcel06.12.2011; 21:34
MarcelFlaku nie przesadzaj. Przegrywamy 2:0 po dwoch juniorskich bledach w obronie (podziekowania dla Barragana i Ruzia) Ale ogolnie gra nie wyglada tak zle. Sporo jestesmy przy pilce, sporo podan ale Chelsea sie broni i ciezko o jakas dobra sytuacje. Szkoda, ze ten strzal Alby zatrzymal sie na slupku
61. homik06.12.2011; 21:34
homikna poprawę humoru- Kuba strzela dla BVB. Jeszcze dwie lewego, a arsenal dogoni olympiacos i BVB w 1/8 :)
62. Fuh06.12.2011; 21:35
Fuh2 DEBILNE! bledy i tragedia. To ze Berragan sie przewroci bylo do przewidzenia, ale co zrobil RUIZ? Jak on mogl tak sie zachowac... ;( Tymczasem Leverkusem przegrywa z Genk, ale to wszystko dziwne dzis... Co Unai moze zrobic w przerwie? Wpuscic Pablo? Aduriza? Sam nie wiem... Szkoda kurde, bo ten dlupek, ten strzal Albeldy, ehhh... No ale coz, jeszcze 45 minut, nie takie cuda sie dzialy, trzeba wierzyc!
63. VShingoV06.12.2011; 21:35
To do pocieszeń można zaliczyć to, że jeśli przegramy będziemy jednym z faworytów Ligi Europejskiej :)
64. Cezzi06.12.2011; 21:35
Cezzi@VShingoV- nie pogrążaj się.. takiego drewna to ja na opał nie rąbałem. Ciekawe czy w 18 składzie, by sobie poradził. Wierzmy do końca. Aha, wielkie podziękowania za "honor i dyscyplinę" Unaia, to było ważniejsze od wpływów z awansu. Warto było odstawić Miguela, przecież się spóźnił, co zdarza się każdemu. Aaaaa, jak zobaczę w 46 minucie tego Bakłażana to wyłączam.
65. dzasta06.12.2011; 21:36
dzastaPomyśleć, że wygraliśmy z Genk 7.0, którzy wygrywają 1.0, a my przegrywamy 2.0 z czymś takim.
66. Earher06.12.2011; 21:36
Zobaczcie przy drugiej bramce co robi Barragan, jakie ma ambicje. Widać mu nie zależy lub nie ma sił...
67. VShingoV06.12.2011; 21:36
Cezzi ale nie ma co bronić a można jednak zamiast obrońcy zmienić pomocnika lub napastnika.
68. fischerVCF06.12.2011; 21:38
fischerVCF@dżasta, urok piłki nożnej
Tak przy okazji to Cie zapraszam na audycje, w czwartek o 18.30. :P
Perez
69. matys539206.12.2011; 21:38
matys53921.za mało się ruszamy
2.nie potrafimy sforsowac obrony chelsea
3.WSZYSTKIE dosrodkowania kończą sie na głowach obronców chelsea
4.stracilismy bramki po indywidualnych błędach
5.Feghouli i długo,długo nic.Jedyna pilkarz ktory chce się zabrac z pilką do przodu.
6.Wdrugiej polowie widziałbym Aduriza,on jest w stanie powalczyc z obroncami chelsea
70. ruben12306.12.2011; 21:39
Kolejna kompromitacja na arenie Europejskiej.

Okazuje się że będąca w kryzysie Chelsea, która dostaje baty od każdego silnego w Premiership gra dziś jeden z najłatwiejszych meczów w sezonie!

Dlaczego najłatwiejszych? Bo już nawet Norwich stwarza 5 razy więcej sytuacji podbramkowych.

Valencia nie istnieje dzisiaj w ataku ,ale to jest w tym wszystkim najlepsze - nasza obrona przechodzi dzisiaj wszelkie wyobrażenia.

Barragan wpada na Matę , a Ruiz wbija samobója w tak dziecinny sposób. Drogba ogrywa wszystkich naszych jak dzieci.

Reszta oprócz Tino i Albeldy nie potrafi dziś piłki przyjąć.

Szczerze to tej drużynie potrzeba psychoanalityka bo największe błędy , w zasadzie samobóje wbijają sobie TYLKO w najważniejszych meczach.

O zgrozo , żal mi trochę Emerego jak widzi jak ci nieudacznicy psują całą jego pracę , ale niestety Llorente potraktuje tą porażkę koniec ery Emerego.

Trochę szkoda mi Unaia ,ale niestety jego cykl się zakończył. Tylko kto naprawi zepsute umysły pilkarzy?
71. dzasta06.12.2011; 21:39
dzastafischerVCF
Na pewno nie przegapię :D
dzięki za info.
72. Flaku06.12.2011; 21:40
@Marcel proszę cię przejrzyj na oczy powinni biegać i gryźć tam nie ma co innego robić niż biegać 45 minut i nie weszliśmy praktycznie w 16-stkę oprócz Alby (dynamicznego) dośrodkowania na Ivanovicia i Luiza to jest próżny trud.
73. Venithil06.12.2011; 21:40
Bez Evera i Miguela najgorsze jest to, że w zasadzie wpuszczenie kogokolwiek innego to ruletka.

Guaita- spoko, ale co nam pomoże?
Dealbert - chcemy poddać mecz?
Bruno - zagra może lepiej niż Barragan, ale niewiele.
Pablo - Ktoś mi umie wyliczyć w którym punkcie sinusoidy jest teraz?
Piatti - nie był w formie. Gdyby błysnął, to może...
Aduriz - on coś w ostateczności móglby zmienić, ale za kogo?
74. homik06.12.2011; 21:41
homikStrzał w stopę. Gramy z angielskim zespołem, wiadomo jak wygląda gra. Z siłą i szybkością Miguela prawa strona wyglądałaby o wiele lepiej. Zresztą Bałagan wcale tak dobrze nie wrzuca, przestańcie. Kogo innego nam trzeba jak nie kolesia bawiącego się nielegalnie bronią...
75. masterptq06.12.2011; 21:42
gramy wizualnie dużo lepiej niz angole, ale masakryczne błędy w obronie + brak szczęścia pod bramką czelsi + cech składają sie na taki a nie inny wynik. gramy wysoko, potrzebujemy jednej bramki by znowu poczuć krew. nie róbcie kozła ofiarnego z barragana. przy pierwszej bramce bodajze rami sie poslizgnal i antonio nie zdazyl z asekuracja. dzisiaj jestesmy druzyna i dzieki motywacji wierze, ze valencia odwroci losy tego meczu i awansuje.
76. vcf fun06.12.2011; 21:44
Najlepszą zmianą byłby chyba Pablo za Barragana lepszej opcji to ja nie widzę
77. dzasta06.12.2011; 21:45
dzastaRozpoczyna się druga połowa.!! Trzymać kciuki. Damy radę!!! Amunt Valencia!!!
78. Liściu06.12.2011; 21:47
LiściuWIERZYĆ !!!
79. Damianoo8806.12.2011; 21:47
dzasta zwracam honor, ale jestem prosto z pracy i od razu włączałem transmisję nie patrząc nawet na ławkę. Zaważyły błędy i brak doświadczenia, a Chelsea mając swój wynik gra mądrze. Zgadzam się że boli iż znów nie potrafimy utrzeć nosa potężnemu, wbijajac głównie gole, bo co mi z pięknej gry i przewagi jak rywal strzela. niestety ale wszystko się rozchodzi o pieniądze, kiedy inni kupują kogo chcą my sprzedajemy, a za resztki kupujemy "substytuty" gwiazd, niestety w ten sposób ciężko na poważnie zaistnieć w Europie. Bardzo cenię w Valencii że mimo ciężkich warunków bytowych ma jakiś tam charakter, jakby nie było skuteczność bo ciuła te punkciki. Wiadomo łatwo się kibicuje klubom gdzie wszystko miło i przyjemnie bo jest kaska....
80. xolorian06.12.2011; 21:47
xolorianBarragan aż tak tragicznie nie gra. Nie ma pomysłu na atak pozycyjny + parada Czecha i słupek i mamy to co mamy.
81. fischerVCF06.12.2011; 21:48
fischerVCFdzasta, spoko

Wiem, że hymn LE jest fajny, ale jego to ja sobie posłucham na wiosne na meczach Legii (i Wisły może)...
Dalej chłopaki, do boju!
82. Gramol199206.12.2011; 21:52
Gramol1992Możecie podać linka do transmisji, bo moja siadła, z góry dzięki :)
83. Cezzi06.12.2011; 21:53
Cezzi@VShingoV- już lepiej wprowadzić Aduriza, bo i tak Mietek i Rami łatali dziury po naszym mistrzu dośrodkowań.

@masterptq- potknął akurat się Bakłażan, nie Rami.
84. Flaku06.12.2011; 21:54
http://www.pirlotvenvivo.com/p/canal-2.html
85. dzasta06.12.2011; 21:55
dzastaAlba schodzi!!
86. Marcel06.12.2011; 21:56
MarcelAkurat Alby to on zmieniac nie powinien.. Nie wiem czemu nawet jak byla okazja na kontre to nasi powoli wyprowadzali pilke
87. Flaku06.12.2011; 21:56
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego zdjął JORDIEGO ?!
88. BartekVCF706.12.2011; 21:57
http://www.realtvsport.com/channel.php
89. albiol8606.12.2011; 21:59
zróbmy to co Milan 2min...
90. fischerVCF06.12.2011; 22:01
fischerVCFbo jest głupi i sie nie nadaje na trenera Valencii ?
91. dzasta06.12.2011; 22:02
dzastai znów błąd Barragana.
92. BartekVCF706.12.2011; 22:02
Jakoś powoli trace nadzieje, że awansujemy...
93. Flaku06.12.2011; 22:03
Przyśpieszyli od razu lepiej się klei !
94. dzasta06.12.2011; 22:03
dzastaRzeczywiście Barragan ma super dośrodkowania. Kibice Valencii rządzą!!!
95. xolorian06.12.2011; 22:04
xolorianCoś się rozrzedziło w polu. Miejmy nadzieję że chociaż wpadnie 1 w przeciągiu 20 min wtedy można powalczyć.
96. dzasta06.12.2011; 22:04
dzastaFeghouli!!
97. Marcel06.12.2011; 22:05
MarcelCzemu Cech nie gra dzsiaj tak na na Arsenal
98. dzasta06.12.2011; 22:06
dzastaPablo!!
99. idol06.12.2011; 22:06
idolhahaha Emery to kompletny debil, ale zmiana
100. Marcel06.12.2011; 22:06
MarcelCo to sa za zmiany... Alba gral dobrze, probowal zostal zdjety. Feghouli razem z Tino chyba najlepszy na boisku i zostaje zdjety..
101. Flaku06.12.2011; 22:06
puty 8 składem 3:0 z BATE
102. Liściu06.12.2011; 22:07
LiściuNaprawde będe wielbił Emerego jak wygramy, ale przy tych jego zmianach to aż mnie głowa boli
103. Marcel06.12.2011; 22:09
MarcelSoldado i Jonas zupelnie niewidoczni
104. BartekVCF706.12.2011; 22:10
Cóż... Emery ściąga najlepszego zawodnika meczu w naszej druzynie, a Bałagan sobie dalej hasa...
105. idol06.12.2011; 22:13
idol@BartekVCF7, pewnie chłopak przychodzi przed czasem na trening, nie to co Miguel :p
106. dzasta06.12.2011; 22:13
dzasta20 min.
107. El_Duderino06.12.2011; 22:13
El_DuderinoEmery uciął skrzydła zespołowi. W przenośni i dosłownie. Alba i Feghouli byli dzisiaj najlepsi w ofensywie a on ich ściągnął ...
108. xolorian06.12.2011; 22:14
xolorianSędzia -.- Niewykorzystane sytuacje się mszczą.
109. Marcel06.12.2011; 22:14
MarcelNawet Rami dal sie tak latwo przejsc
110. Liściu06.12.2011; 22:14
LiściuJedyne co mi się podoba w tym meczu to doping kibiców VCF
111. idol06.12.2011; 22:15
idolczuję że Tino zarobi drugą żółtą za chwilę
112. Vicente7306.12.2011; 22:15
Vicente7375 min. Obejrzę mecz do końca, ale nie wierzę już w awans Valencii... Płakać się chce...
113. dzasta06.12.2011; 22:16
dzastaHAHAHAHAHAH!! Parejo!!!
114. Cezzi06.12.2011; 22:16
CezziHahahahhahaha, wchodzi Parejo. :D
115. Marcel06.12.2011; 22:17
MarcelKoniec marzen, zostaje nam LE
116. dzasta06.12.2011; 22:17
dzastapo mecz!!
117. Swierzy9206.12.2011; 22:17
see you liga mistrzów !
118. homik06.12.2011; 22:17
homikGdzie jest dziś Victor Ruiz?
119. Earher06.12.2011; 22:17
Mata nas wykończył ;<
120. DavidVilla9506.12.2011; 22:17
DavidVilla95Upokorzenie.
Gdzie Valencii, do czołowych klubów europy.
121. Flaku06.12.2011; 22:17
Nie oglądam, dobranoc!
122. Swierzy9206.12.2011; 22:17
oczywiście w przyszłym sezonie.. Emery prosze CIe Ogarnij sie !!
123. matys539206.12.2011; 22:17
matys5392Gramy o LE..... RUIZ gra gorzej od Dealberta,Alexisa,Navarro i Maduro razem wziąetych.....
124. BartekVCF706.12.2011; 22:18
Europa League! Może Legia lub Wisła i może na mecz mogłoby się wybrać!
125. El_Duderino06.12.2011; 22:18
El_DuderinoParejo za Tino ? Żenada.
Jak można ściągnąć naszych trzech najlepszych graczy w tym meczu ?
126. dzasta06.12.2011; 22:18
dzastaKolejna asysta MAty.
127. Lolek06.12.2011; 22:18
LolekDziadzio Drogba nam strzelił znowu. Paranoja. Przegrać z takimi śmieciami to wstyd na całą Europę... :( szkoda że mieliśmy Solera
128. dzasta06.12.2011; 22:19
dzastajeszcze Torres nam bramkę rypnie!!
129. Swierzy9206.12.2011; 22:19
i znając szczęście jeszcze ten pajac Torres dołoży swoje.. wszystko na marne cała nadzieja !
130. Venithil06.12.2011; 22:19
Wyłączyłem mecz.

Nie byłoby tragedii gdybyśmy wygrali Ligę Europejską.

Ale widać, że jeśli trafimy w niej na kogoś naprawdę mocnego to nie mamy na to szans.
Nie pokonać Chelsea w jednej z jej słabszych form to duży zawód, a my dostaliśmy wręcz baty.

Jak często, kiedy zabieramy się np. za naklepanie Realowi czy (mniej) Barcelonie.

Myślę, że chyba koniec z trenerem co ma kontrakt na rok. Jeśli Emery nie wygra LE i nie zajmie 3-ciego miejsca w La Liga, to powinniśmy mu powiedzieć pa-pa. Choćby dla samej świeżości.

Przykro mi, że tak się kończy nasza przygoda z Champions League, bo wystarczyło uczknąć 2 pkt więcej z Genk albo nawet 1 z Leverkusen.
131. BartekVCF706.12.2011; 22:20
Przypuszczałem, że możemy nie awansować, ale nie po wyniku 0:3...
132. takasetainic06.12.2011; 22:20
@Lolek, kogo masz na myśli mówiąc "śmiecie Europy".. Zaraz po zakończeniu meczu 7-0 wiedziałem, że to przegramy... Za silny rywal dla nas na wyjeździe i trzeba się z tym pogodzić...
133. Marcel06.12.2011; 22:21
MarcelZastanawiam sie tylko czym Emery kierowal sie zdejmujac trzech najlepszych zawodnik Valencii dzisiaj
134. El_Duderino06.12.2011; 22:22
El_DuderinoCech to klasa światowa. Cztery bardzo groźne strzały i wszystkie wyciągnął.
135. Venithil06.12.2011; 22:22
Tym samym, czym kierował się przy usadzaniu Miguela na kilka spotkań za jedną wpadkę, swoim widzimisię.

Dzisiaj grali Costa i Alba, długo nikt, potem Albelda i Feghouli, długo nikt, potem Rami, a reszta to już gdzieś pływa w pobliżu dna.
136. koperinho06.12.2011; 22:23
Witam. Bardzo rzadko komentuje newsy, ale widząc tą żenadę musiałem wejść i coś napisać. Mam pytanie, dlaczego tak słaby trener jak Emery pracuje w takim klubie jak Valencia. Wiem, że różnica w umiejętnościach piłkarzy Chelsea i Valencii jest duża, ale w meczach Valencii ja nie widzę w ogólne jakiejkolwiek myśli taktycznej i to już od jakiegoś czasu. Do tego piłkarze nie walczą, stoją w miejscu, a jak już pobiegną to albo stracą piłkę, albo źle dośrodkowują. To wszystko chyba wina trenera.
137. lisovski06.12.2011; 22:23
lisovskiKoniec.Mata i Silva to geniusze piłki w Valencii by się tak nie rozwinęli niestety nie ma z kim grać.Trudno trzeba to przeżyć i czekać na lepsze czasy.Bardzo szkoda Maty tym bardziej że Piatti nie wpasował się do drużyny.O trenerze nie piszę bo wyjdzie że prowokuje.
Amunt! Za rok będzie lepiej.
138. Vicente7306.12.2011; 22:24
Vicente73Jak nie zdobędą Pucharu LE to sezon uznam za stracony, bo tylko ten triumf może osłodzić mi odpadnięcie już w pierwszej fazie z LM z jakimiś kelnerami z Leverkusen...
139. ruben12306.12.2011; 22:24
Wstyd na całą Europę.

Nie wstydziłem się tak nawet po meczu z Schalke04.

Prawda jest taka: jesteśmy chłopcami do bicia w Europie. Taką drużyną którą można pyknąć bez problemu do zera.

I nie wierzę że zmieni to nawet zmiana trenera. Chyba że będzie to taki Mourinho - trener z jajami.
140. Cezzi06.12.2011; 22:25
Cezzi@dzasta- ciekawy ostatni post, hah. ;d

Bakłażan zaliczył jedną dokładną wrzutkę w meczu- było warto go zostawić miast pana z numerkiem 8, który oczywiście dla Mistera leżał na boisku. :)

Hehe, Valencia- sposób na to, jak przegrać mając 70% posiadania piłki grając w 10. :)
141. xolorian06.12.2011; 22:25
xolorianSpytaj kogoś czy zna jakąś gwiazdę VCF. Według mnie Emery robi max z tą ekipą co ma obecnie. Rzeczywiście jego zmiany są chaotyczne, może chce jakoś wstrząsnać, nie wiem jednak nie wierze że inny trener z tymi grajkami osiągnałby więcej.
142. BartekVCF706.12.2011; 22:26
Tylko teraz żeby nie było tak jak rok temu czyli 0-4 w meczu ligowym...
143. matys539206.12.2011; 22:26
matys5392Serce boli,kończe na dzisiaj oglądanie meczu....

1.Fatalny mecz Ruiza,zdecydowanie najsłabszy piłkarz na boisku.
2.Z przodu nieistnieliśmy.Jedynymi piłkarzami ktorym chcialo się grać byli Feghouli i Tino.
3.Przestańcie jechać po Emerym i jego zmianach.Kogo miał sciągnąć wprowadzajac Aduriza? Soldado? Jonasa? A Tino zszedł dlatego ze czerwona karta dla nieo wisiała w powietrzu.
4.Gralismy w tym meczu wymieniajac piłkę jak Barcelona ale błędy w obronie robilismy na poziomie defensywy ŁKS-u(bez obrazy dla fanów).
5.Z miejsca stajemy się faworytem Ligi Europejskiej.Liczę ze zajdziemy tam w miarę daleko.
Szacun dla wszystkich oglądających do końca.
AMUNT!
144. idol06.12.2011; 22:28
idolNiestety Emery jak dotąd zapewniał grę w LM, czyli miliony euro dla klubu. Dupek kosztuje grosze więc nie wierzę w to,że go wywalą.
Tak czy inaczej nie mam pretensji do zawodników po tym meczu, całą odpowiedzialność za brak awansu ponosi emeryt.
145. koperinho06.12.2011; 22:28
Tylko, że przez takie granie to my nigdy nie wyjdziemy z tych kłopotów finansowych, bo skąd zarabiać kaskę jak nie przez Ligę Mistrzów.
146. dzasta06.12.2011; 22:28
dzastaPowiem tylko tyle:
"WIERNI PO PORAŻCE. DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE."
147. Venithil06.12.2011; 22:29
Leverkusen to żadni kelnerzy, tym niemniej mogliśmy my wyjśc z tej grupy równie dobrze.

Zupełne dno dzisiaj i 3 metry mułu.

Tak wysoka porażka z drużyną w formie i na poziomie Chelsea jest niewytłumaczalna i nieomal niewybaczalna.

Mecze Valencii kocham za emocje, ale tym razem była to głównie frustracja i rezygnacja. Dostajemy łupnia za łupniem w spotkaniach z poważnymi zespołami, a potem mało kto nas poważnie traktuje.

Szkoda tylko zawodników, którzy pójdą w odsprzedaż jeśli nie dostaniemy dostatecznych przychodów za wysokie miejsce w LE.
148. Vicente7306.12.2011; 22:30
Vicente73I do tych wszystkich, którzy wyłączyli mecz przed końcem: marni z was kibice naszej Valencii. Kibice sukcesu...
149. dzasta06.12.2011; 22:31
dzastaVicente w pełni się z tą zgadzam.
150. dzasta06.12.2011; 22:33
dzastaTobą*
151. kryszakson9906.12.2011; 22:34
kryszakson99A ja się nie zgadzam. Nie widzę sensu oglądać dalej meczu i się zbędnie denerwować. Na nic już nie można liczyć, więc idę spać.
152. ptysiek_nysa06.12.2011; 22:34
ptysiek_nysaVicente ja też.
153. kryszakson9906.12.2011; 22:34
kryszakson99Kibice sukcesu? Jakbym był kibicem sukcesu to nie kibicowałbym Valencii...
154. Marcel06.12.2011; 22:35
MarcelSzkoda, ze nie trafimy najprawdopodobniej nawet honorowej bramki bo nalezala sie ona kibica ktorzy tam pojechali i tak ladnie naszych dopingowali
155. xolorian06.12.2011; 22:35
xolorianWidocznie mamy tutaj sytację jak z Radiem Maryja. Wine za całe zło ponosi Emery i Barragan. Naprawdę Emery robi trochę błędów jak każdy. Wg. mnie jest to jeden z lepszych trenetów w ESP Wystarczy sobie przypomnieć przygodę z takimi asami jak Koeman,Voro i spółka. Valencia obecnie nadaję się do gryzienia Realu/Barcy , w Europie nie wychodzi trudno się mówi. Popatrzcie na poziom niektórych graczy tego klubu. Kazdy orze jak może. Brakuje paru graczy szczególnie Banegi który były baaardzo przydatny w tym spotkaniu. Szkoda też że Piatti/Canales nie grają na miarę możliwości.

ALLEZ!VAMOS!AJDE!COME ON! EUROPA LEAGUE!!

Miejmy nadzieje że obejrzymy Ramiego i Soldado w Bukareszcie 9 MAJA!
156. Venithil06.12.2011; 22:35
A ja twierdzę, że moje studia które i tak już olałem dla 70 minut żenady są ważniejsze niż nerwy związane z tym, czy tylko się skompromitujemy, czy nieco się skompromitujemy, czy tez to będzie absolutny blamaż.
157. ptysiek_nysa06.12.2011; 22:36
ptysiek_nysakryszakson99 ze stadiono też byś wyszedł jakby w 1 połowie 3-0 przegrywali?
158. ruben12306.12.2011; 22:36
Vicente - wyłączyć mecz to jedno , ale czuć wstyd i zażenowanie to drugie.

Uważam ,że Emery i piłkarze powinni oficjalnie przeprosić kibiców za ten mecz.

A jak słyszę banały w stylu "Wierni po porażce, dumni po zwycięstwie" to mnie trzepie.

Tak napisałby chyba tylko ten kto wybitnie się nie przejmuje Valencią.
159. kryszakson9906.12.2011; 22:37
kryszakson99nie wyszedłbym... ale co to ma do rzeczy
160. lisovski06.12.2011; 22:39
lisovskixolorian
Nie rozumie o co ci chodzi z tym Voro? Chyba nie bardzo wiesz kim on jest.
161. fischerVCF06.12.2011; 22:39
fischerVCFz Everem, Miguelem i Canalesem zagralibyśmy lepiej, nie mam wątpliwości.
Ehhh...takie życie :(
162. Adrian_VcF06.12.2011; 22:40
Adrian_VcFPowiem tak... Pisałem od dawna, ze mamy problem ze skrzydlami. Pisalem wielokrotnie ze z Mathieu na skrzydle to zly pomysl, brak nam poprostu sily ognia, on nie umie rozgrywac jak klasowy pomocnik. Nie ogarniamy poprostu, Barragan sie skompromitowal i w duzej mierze jego bledy ustawily mecz.
Albelda -> to nie jego poziom gry niestety, teraz def. pomocnik musi umiec rozgrywac a on tego nie potrafi...
Szersza relacja wkrotce...
Dodam ze bukmacherzy nie klamali kursem 1.70 na Chelsea a wiec stosunkowo niskim...
163. ptysiek_nysa06.12.2011; 22:41
ptysiek_nysaW sumie nic, podbuzowany jestem i podchmielony a jeszcze bardziej wkurzony.Mój błąd wybacz Kryszakson
164. Flaku06.12.2011; 22:42
Adriabn_VcF i tu się nie zgodzę, Albelda wcale nie odstaje bardzo, od rozgrywających z wyższej półki, dobrze chłop gra jak na swoje lata...
165. fundmental06.12.2011; 22:43
mecz ewidentnie nie wyszedł. Możecie szukać kozłów ofiarnych (barragan, emery, ruiz), ale to nic nie zmieni. Ja widzę ogromny pozytyw w postaci Feghouli'ego. Jesteśmy faworytami LE i zdobędziemy ją!!! Bukareszt 9. maja - nalot Nietoperzy! AMUNT!
166. lisovski06.12.2011; 22:43
lisovskixolorian
I jeszcze jedno akurat to on przejął zespół po Koemanie i nie spuścił do Segunda.
167. VdV2306.12.2011; 22:43
VdV23My odpadamy..no ale LM gra dalej..trzymacie kciuki za jakis team?
168. masterptq06.12.2011; 22:44
nie było tak źle jak pisza niektorzy. wynik nie odzwierciedla przebiegu meczu. szybko zdobyta bramka ustawila mecz. no nic. moze w LE cos uda sie zawojowac.
169. vcf fun06.12.2011; 22:44
Miejmy nadzieję że się teraz Ruiz nie załamie bo z jednym stoperem trudno się gra, no chyba że jeszcze Costa coś pokaże chociaż wątpie
170. Vicente7306.12.2011; 22:44
Vicente73@Ruben - oglądałem do końca i czuję wstyd jak skur......syn. Bo nie można czuć niczego innego po takim meczu.

Tak czy inaczej - NIE KŁÓĆMY SIĘ. Wystarczy już na dziś fermentu.

LE nasza.
171. Pokus06.12.2011; 22:44
Wy macie pretensję do tych którzy nie mogli tego oglądać . To co powiedzieć o piłkarzach część przy 0-2 to by się najchętniej położyła i oddała walkowera. 0 ambicji i woli walki ja nie wiem czy my mamy w ogóle trenera? Co do meczu to jak mamy wygrywać jak nikt nie oddaje strzałów pomijając 2-3 okazję . To dlaczego nasi pupile za wszelką cenę chcieli wbiegać do bramki zamiast poprostu strzelać? na 20-25 metrze czasem było tak pusto że aż się prosiło ale nie lepiej zgrac na skrzydło i debilna wrzutka szczególnie z prawej strony( tam w ogóle ktoś umie wrzucać?) mecz przegrany taktycznie moim zdaniem przez trenera. Chelsea w dołku a obrona to ser szwajcarski i niemal każdy potrafi to wykorzystać tylko taktyk emery nie potrafi ogarnąć jak można rozbić ten "monolit"
172. Sadus06.12.2011; 22:46
Wielka szkoda, tego meczu staraliśmy się coś grac, ale kontry Chelsea były zabójcze. Niestety to jeszcze nie ten poziom, nie ci zawodnicy, nie ten trener. Na takich rywali
173. fundmental06.12.2011; 22:47
@ adrian
nie pisz proszę, że barragan nam mecz przegrał i się skompromitował. Popełnił jeden błąd, który kosztował nas stratę gola. Ruiz w porównaniu do niego to był dziś cieniutki jak placek do tortilli. Ramiego też stać na więcej. Doskonale o tym wiesz...
174. masterptq06.12.2011; 22:48
co do rzekomego dolka chelsea to sie zupelnie nie zgadzam. ostatnio w lidze ograli gładko wolves, oraz po dobrym meczu newcastle na st james, widac bylo ze ich forma idzie w gore. dzisiaj dziadek drogba zagral najleszpy mecz w sezonie, do tego bardzo dobre zawody maty, ivanovicia, terrego. nawet romeu czy robiacy ostatnio bledy luiz sie ogarneli.
175. Trivium06.12.2011; 22:48
TriviumNo coz panowie, nasza druzyna nie zagrala tak jakbysmy chcieli, jedynie mozemy czekac i zobaczyc co przyniesie nam Liga Europejska, moze tam cos zwojujemy. Jezeli chodzi o gre co po niektorych zawodnikow to nie bede sie wypisywal, ale jedynie podobala mi sie dzisiaj gra Baragana oprocz kilku kiksow w obronie i w ataku, jak na niego zagral przyzwoicie. Zdziwily mnie tez zmiany naszego Pana Emeryta, ale nie bede sie rozpisywal co mu w glowie siedzi...
176. Marcel06.12.2011; 22:48
MarcelVdV23: Tak, za Arsenal w tym momencie :) I zeby tylko Man Utd/Barca odpadly jak najszybciej bo za duzo wygraly w ostatnich latach
177. Adrian_VcF06.12.2011; 22:48
Adrian_VcFmoze nie tyle braklo ambicji co braklo poprostu umiejetnosci rozgrywania niestety... :( a to jest teraz najwazniejsze. Ale obroncy w przodzie nam nie beda rozklepywac defensyw zespolow typu Chelsea... (mathieu)
178. maciek06.12.2011; 22:49
maciekNajgorsze jest to że nasi pilkarze nie wytrzymali ciśnienia, wyszli na boisko stremowani, słabi psychicznie i przez to Chelsea rozwaliła nas w 20 min...

Nie miałbym pretensji gdybysmy np. przegrali 4:2... idąc na wymianę ciosów itp...

Zadecydował brak doświadczenia i niestety klasa rywala... dla Chelsea LM to chleb powszedni, co roku w niej grają i zachodzą daleko, mają na swoim koncie w ostatnich latach finały LM i na rozkładzie wielkie firmy... oni nie boją sie takich spotkań, a my wydaje mi sie ze troche tak:)

Okazało się że jak zawsze - dla sredniaków jestesmy za mocni, dla potęg za słabi. Oby tak było w LE - licze na triumf!

Amunt!
179. Adrian_VcF06.12.2011; 22:50
Adrian_VcFfundmental@ powiem tak Barragan w przodzie przyzwoicie ale w tyle .... szkoda bylo na to patrzec . WYpady mial niezle ale Defence, slabiutko..
no i na koniec... Ramires jest przeKozak
180. Fuh06.12.2011; 22:51
FuhBramka w 3 minucie ustawila mecz. Chelsea sie cofnela i tylko kontra, kontra, kontra... Przeciw takiej druzynie zdecydowanie brakowalo Evera, mielismy pilke, ale nikt nie wiedzial co z nia zrobic... Nie ma co plakac, trzeba zapomniec o tym meczu i szykowac sie na Betis, a potem pomyslec, czy jest finansowy sens angazowac sie na maxa w LE. Jak dle mnie nic strasznego sie nie stalo, kibicowalem Vcf, gdy o LM mogla tylko pomarzyc, pamietam jak z naszymi Crackami w skladzie przegrywalismy z Rosenborgami, wiec juz sie troche przyzwyczailem... Frajerski remis z Genk zawazyl, a nie ten dzisiejszy mecz, bo po losowaniu 99% kibicow wiedziala, ze mecz na SB bedzie zdecydowanie najtrudniejszy ze wszystkich...Zwyciestwo w LE tez jest ciekawe, wiec czemu by nie? (;
AMUNT VALENCIA!
181. zalewsky06.12.2011; 22:51
Tak to jest jak sie wystawia obronce z 2 ligi liczac, ze powstrzyma takich zawodnikow jak Mata czy Drogba... Od dawna jestem "anty-emerowski", dzisiejszy mecz i niezrozumiale zmiany jedynie utwierdzily mnie w przekonaniu, ze Unai niestety ma duze braki jesli chodzi o wiedze taktyczna i umiejetnosc oceny sytuacji. Pozostaje zyczyc chlopakom powodzenia w Lidze Europy i tego, by szybko sie pozbierali. Pozdrawiam!
182. Vicente7306.12.2011; 22:53
Vicente73Po takim meczu, w którym przegraliśmy między innymi przez brak ofensywnych skrzydeł, wypada zawyć do Księżyca i wspomnieć Vicente... Z pewnością dziś, w miejscu Mathieu, dośrodkował by wielokrotnie w swoim stylu i byłoby gorąco. A tak... Pozostało patrzeć na topornego obrońcę na skrzydle i pomocnika w obronie... Eeeeechhhh...
183. fundmental06.12.2011; 22:54
FUH=ZUCH :) dodałeś mi wsparcia, pisząc dokładnie to co mam na myśli. 3maj się chłopaq
184. Venithil06.12.2011; 22:56
Ja dla odmiany liczę, że któryś z Manchesterów naklepie Realowi i Barcy. Mogą też wygrać całą LM jak dla mnie.

Gdyby zrobił to City, byłby to:
1) Dowód na to, że Silva = Crack Total
2) Dowód na to, że tym sportem zupełnie zawładnęły pieniądze, wreszcie mogę popaść w cynizm totalny
3) Dowód dla kibiców Barcy, że La Masia to sobie może, a pieniądze pakowane przez nich w innych zawodników za często lądowały w błocie, żeby z całości powstał kolektyw zdolny wygrać I obronić ligę mistrzów.

Gdyby zrobił to United, to :
1) Kibice Realu by zrozumieli, że można i bez Krystyny
2) Ferguson by ponownie udowodnił, że ani Guardiola, ani Mou jeszcze mu nie dorastają do pięt.
3) W zasadzie to... United jest na chwilę obecną najbardziej "sportowo" zrobioną drużyną w Anglii z wyjątkiem Arsenalu, który niestety nie ma szans. Owszem, u podstaw są pieniądze, ale nie ma wybitnych gwiazd, a Ferguson po raz któryś z kolei (paręnasty chyba) tworzy silny kolektyw z niewielkimi tylko podstawami do tego.


Ewentualnie może to być ktoś z Włoch [Napoli na przykład. Cavani Crack!] albo Benfica. Chciałbym, żeby Pablo Aimar sobie do CV dopisał wygranie Ligi Mistrzów.
185. mpoesp06.12.2011; 22:57
Jestem kibicem Barcelony, ale ogromnie kibicowałem dzisiaj Valencii. To moja druga ulubiona drużyna. Szkoda zawodników. Padły nazwiska winnych tutaj. M.in Emery. Moim zdaniem, jest to dobry trener, tyle, że ma niezłe odpały z tymi zmianami i ustalaniem składu. zmiany za Feghouliego, Albe, Tino, to kompletna porażka. Miguel powinien w pierwszym składzie grać, ale Emery nie, bo sie spóźnił więc nie zagra, tyle, że to nie był mecz o pietruszke. Wynik nie odzwierciedla gry obu drużyn, ale mimo wszystko wynik idzie w świat. Chyba jednak potrzebny jest nowy trener który wstrząśnie tą drużyną i przy okazji będzie dobrym taktykiem. Bo dzisiaj AVB vs Emery 1:0. Potrzebne są transfery, a przynajmniej jeden porządny transfer. No tak tylko skąd wziąć pieniądze. Nie ma co płakać. Czekajmy na "równouprawnienie" dot. sprawiedliwego podziału pieniędzy z praw telewizyjnych, wtedy Valencia, może zaistnieć. Mimo wszystko sądzę, że Valencia jest drużyną na miare LM. Z tej grupy powinna wyjść Valencia z Chelsea. Bayer nie miał prawa wyjść. A jednak. Strata punktów z Genkiem i Bayerem - to były kluczowe momenty Valencii w LM. Nie ten dzisiejszy mecz z Chelsea...

AMUNT Valencia & Visca el Barca!
186. hypo2106.12.2011; 22:57
hypo21Mimo, że zawsze ruben przesadza w komentarzach, teraz nie wypada sie z nim nie zgodzic. po prostu smiech na cala europe. dostac lanie od tak slabej czelsi to wstyd, nic wiecej. nie mamy zadnego poszanowania w europie. a mialo byc tak pieknie. tylko zawodnicy za bardzo spieci, a w dodatku nic nie grajaca czelsi zdobywa na farcie 3 bramki. no niestety
187. Venithil06.12.2011; 22:57
Fuh - dla mnie wygrana w LE to lepszy scenariusz, niż odpadnięcie w np. 1/8 albo 1/4 Ligi Mistrzów. Więcej radości by mi przyniósł.

Ale w obecnym nastroju ciężko mi po prostu uwierzyć w wygranie LE.
188. BartekVCF706.12.2011; 23:00
Szkoda... Teraz trzeba pozbierać się na Betis żeby trzymać kontakt z czołówką.
I tak cokolwiek się stanie, Valencia będzie w naszych sercach! AMUNT! Dobranoc.
189. fundmental06.12.2011; 23:01
@zalewsky
te antyemerowskie teorie wypisuj kredkami świecowymi nad swoim piętrowym łóżkiem. Złe zakupy zrobił? nie cieszy Cie 3-cie miejsce w lidze? walka o zwycięstwo w LE? co byś zrobił inaczej? słuchamy propozycji...wszyscy!
190. Nevan06.12.2011; 23:01
NevanRadości może i więcej, ale kasy nieporównywalnie mniej. A chwilowo naszym priorytetem niestety jest ciułanie pieniążków.

Choć wygraną w LE przyjąłbym pozytywnie. :)
191. Vanisz06.12.2011; 23:02
VaniszWszystko pięknie ładnie, tylko zapominacie że w LM za jeden mecz dostaniemy tyle co za wygraną LE. Za 1/8 byśmy mieli już jakiegoś zawodnika, ale mówi się trudno.
192. lisovski06.12.2011; 23:03
lisovskiZakupy to on robił w warzywniaku.No ale jak by się uprzeć Barragan,Piatti,Parejo? dobre zakupy?
193. Dzidek06.12.2011; 23:04
DzidekDwa gole w dwadzieścia minut i murarka Chelsea. Tyle na temat dywagowania o możliwościach taktycznych trenera.

Obrona chwalona od początku sezonu zawiodła w najważniejszym sprawdzianie. Zawiódł Barragan, okrutnie zawiódł Ruiz, zawiódł nawet Rami (przegrał 1/1 z Drogbą jak niegdyś Albiol, rzekomo dużo gorszy).

Wypada podziękować piłkarzom za próbę zmiany wyniku, ale przy 0:2 to już były zbyt wysokie progi.

Trener próbował coś ruszyć, a że nie wyszło – nie mam o to pretensji. Trzeba dziękować, że ktoś zgadza się pracować w takich warunkach, przy rokrocznie osłabiającej się drużynie i presji na walkę z europejską czołówką. Awans przepadł w pierwszych meczach, niestety.

Sezon jeszcze się nie skończył, drużyna ma w lidze o sześć punktów więcej niż przed rokiem (sic!) i spory zapas nad największymi rywalami. Skoro tutaj jest dobra sytuacja, można skupić się na Lidze Europy. Może trafią na Legię?

Dzisiaj przyszło wielkie rozczarowanie, ale jeszcze sporo można wywalczyć. Amunt!

194. Vicente7306.12.2011; 23:07
Vicente73Ostrożnie z tym zwycięstwem w LE.
Właśnie do spółki z nami zostało tam spuszczone FC Porto...
195. masterptq06.12.2011; 23:09
wygrana w LE to tez pewien prestige, rozszerzenie renomy. moze sponsorzy wyłozyli by wieksze pieniążki. a i sporo pkt do rankingu by było... jest wiele pozytywów ;)
196. Vicente7306.12.2011; 23:10
Vicente73@Dzidek - a ja uważam, że dzisiejsza Valencia jest o niebo lepsza od tej sprzed roku i porównywalna do tej z Villą i Silvą. Zapominamy powoli, ile nieudanych meczy miał i jeden i drugi...
197. Fuh06.12.2011; 23:11
FuhJesli juz o finansach mowimy, to ile pieniedzy bysmy dostali odpadajac w 1/8 Lm, a ile jesli dojdziemy do finalu LE? Tak pytam z ciekawosci, moze ktos wie, bo ja niestety nie mam pojecia... (: Dzis nawet jakby trenerem byl Mourinho, a Asystentem Hiddink bysmy tego nie wygrali, taka niestety jest prawda, bo kto mogl sie spodziewac ze taki Crack jak Ruiz zachowa sie gorzej niz dzieci w podstawowce na Wf-ie? Nic wielkiego sie nie stalo, jestesmy w czolowce, a terminarz jest dla nas korzystny, gramy w Lidze Europy, a tam to my bedziemy faworytami w praktycznie kazdym starciu, no i CdR, kto wie czy nie pokusimy sie o zwyciestwo? Nic nie jest jeszcze stracone, a chyba nikt powazny nie zakladal ze wygramy LM... (;
198. ruben12306.12.2011; 23:15
Jak już ktoś tu napisał - jesteśmy silni na "ogórków" z La Liga ale dla znanych zespołów (nawet w kryzysie) jesteśmy chłopcami do bicia.

Dziś zawiodło wszystko, boli tylko to że podobnie jak w meczu z Realem , nasi piłkarze sami się wykończyli - popełniali arcy-błędy jakby chcieli podarować Chelsea zwycięstwo.

Ten mecz pokazał że w tym zespole nie funkcjonuje myśl ofensywna , bo nie stwarzaliśmy żadnego zagrożenia.

A cała gra Valecnii polegałą na wymienianiu podań pomiędzy linią obrony a pomocy - tu nie ma żadnych wątpliwości że Emery poleci po sezonie.

Okazuje się również że nasza defensywa, nawet z lepszymi piłkarzami, znacznie się nie zmieniła i znów prezentuje się mizernie.

Czy LE jest jakimś wybitnym marzeniem? Nie bo nasze miejce jest w LM, więc nie interesuje mnie co zrobimy w LE.

Co do ocen w skali 1-10.
Alves - 3 Co mógł to puścił
Rami - 3 Ostatnio gra słabo, dziś bardzo słabo.
Ruiz - 1 Ogrywany jak dziecko przez Drogbę, gorzej w obronie nie dało się juz zagrać.
Barragan - 4 Przynajmniej się starał, ale to piłkarz na poziom 2 ligi.Jego crossy to żenada.
Mathieu - 3 Większego drewna w drużynie nie widziałem.O sory , jest Aduriz.
Alba 3 - nic mu nie wychodziło
Albelda - 6 Walczył, starał się trzymać drugą linię.
Tino - 6 Podobnie jak Albelda.
Feghouli 6 Gdyby tylko każdy tak gonił za piłką... kilka fajnych akcji
Jonas - 3 Najgorszy mecz Jonasa w VCF, nawet piłki nie potrafił przyjąć
Soldado - ? Nie dostał ani jednego podania w meczu, co świadczy jak żenująco zagrała VCF.

Po naszej klęsce z Chelsea ja osobiście mam nadzieje że Real i Barca rozgniotą tą mizerię angielską i obronią honor hiszpańskiej piłki.

199. masterptq06.12.2011; 23:17
Fuh

Za występ w 1/8 valencia dostałaby około 3-4 mln ojro. za 1/4 kolejne 2-3. natomiast w LE za ewentualne zwycięstwo byłoby 4-5 mln E + przyzwoite wpływy z biletów (4 mecze u siebie ). Tylko pewnie te pieniądze poszłyby na jakieś premie druzynowe za wygranie LE, czy cos w tym stylu.
200. Fuh06.12.2011; 23:20
FuhCzyli finansowo nie jest az tak tragicznie... (;
201. lisovski06.12.2011; 23:21
lisovskiDziękować?Fakt osłabienie było jak cenny był Mata to własnie się okazuje wolałem żeby pograł jeszcze z rok w Valencii ale stało się trudno.
Jednak wzmocnienia też były Ruiz,Rami gorzej Piatti ale pamiętam jak wszyscy się cieszyli jak wygraliśmy walkę i niego więc? nie całkiem się zgodzę.Nie wiem czemu Piatti u nas tak przygasł.O umiejętnościach i błędach Emerego i co o tym myślę pisałem wiele razy niema sensu powtarzać.Presja w LM i lidze Hiszpańskiej? a kto nie jest pod presja wyników? Mourihno? Guardiola nawet Cuper był pod presją.Nie podziękuje.
202. El_Duderino06.12.2011; 23:25
El_DuderinoJa jestem zdania, że dopiero druga bramka ustawiła mecz. Pierwsza ? Nic nie zmieniała, bo ciągle to my musieliśmy strzelić jedną.
Co do Emerego - zmienił naszych trzech najlepszych graczy na trzech drewniaków.
Pablo i Parejo nic nie pokazali. Feghouli i Tino tworzyli grę, mieliśmy dzięki nic trzy bardzo groźne strzały, ale Cech bronił dziś wybitnie. Potem coś było ? Wielka Dupa.
Emery zawsze robił słabe zmiany, ale dzisiaj to przeszedł samego siebie.
Ubij ten zespół, który jeszcze walczył...
203. Vicente7306.12.2011; 23:32
Vicente73@Ruben - bez urazy, stary, ale nie pier... o tym, że nie obchodzi Cię, co ugramy w LE... Obchodzi. Jestem pewien. Ciekawe, czy wyłączyłbyś telewizor i wziąłbyś książkę do ręki poczytać sobie kryminały w czasie trwania meczu finałowego...
Ja miałem szczęście być wśród naszych na trybunach stadionu w Goeteborgu na finale przeciwko OM i życzę Ci takich samych emocji. Wtedy też nikt nie dopuszczał myśli o grze w jakimś tam Pucharze UEFA... :)

A'propos - wtedy to na zawsze znienawidziłem serdecznie nieokrzesanego kolesia, który wbił nam dziś dwa gole...
204. Venithil06.12.2011; 23:34
Potrzebujemy :

1. Evera w formie.
2. Solidnej formacji, stałej, ze względnie stałym składem. Mało mnie interesi, czy to będzie upragnione przez Emeryego Tridente, 4-4-2, 4-2-3-1 czy 1-1-8.
3. Nowego lewego obrońcy. Granie skrzydłem Alba-Mathieu było dobre czasami, a nie ciągle.
4. Odrodzić się musi Piatti albo Pablo musi ustabilizować formę.
5. Feghouli - przełamuję się do niego i będą z niego ludzie, ale mniej dryblowania trochę i będzie Ok.
6. Soldado zawsze musi być tak skuteczny, jak w poprzednich paru meczach.
7. Miguel musi grać, jak widać.
8. Ruiza nie winię, bo nigdy chyba nie zagrał w tak ważnym meczu.
9. Barragan też nie, ale sama jego obecność była pomyłką.
10. Wielkie zadanie dla Emeryta. Jak utrzymać formę Tino, Topala, Albeldy i Evera mając ograniczoną liczbę wolnych miejsc na boisku?
205. zalewsky06.12.2011; 23:41
@Fundamental, rozumiem ze irytacja i zazenowanie spowodowane meczem Ci uderzyly do glowy, ale bez takiej spiny prosze. I troche grzeczniej tez by sie wypadalo odzywac do ludzi, ktorych osobiscie sie nie zna. Ale do rzeczy. Pisalem to milion razy i napisze jeszcze raz: ten trener nie ma charyzmy by prowadzic taki zespol. Po straceniu 2 gola nasi gracze najchetniej by juz pod prysznic poszli. Co prawda byly jakies pojedyncze proby ugryzienia Chelsea, ale to niestety za malo. I tu przechodzimy do kolejnej przyczyny takiego a nie innego wyniku. Ktos juz wspominal, ze od jakiegos czasu, ba, od samego poczatku pracy Emerego na Mestalla, nie widac zadnych zalozen taktycznych w grze Valencii. I zaden manewr z 2 obroncami na lewym skrzydle w meczu z Barcelona tego nie zmieni. Co z tego, ze maja pilke w srodku pola, skoro nikt nie ma pojecia co z nia zrobic? Tu zabraklo wlasnie Evera, ktory potrafi przytrzymac pilke i zagrac prostopadle w uliczke. Niestety Tino nie jest na tyle kreatywny, aby prowadzic gre. Osobiscie jestem zadowolony z ostatnich wynikow druzyny, ale trzeba to sobie powiedziec wprost: bramki byly zasluga bardziej pojedynczych przeblyskow Jonasa tudziez Soldado/Costy, anizeli mysli taktycznej trenera. Pozdrawiam.
206. los ches06.12.2011; 23:42
los chesStrasznie dużo komentarzy ale okazja jest także słuszna.
Każdy kibic Valencii liczył na awans ale pozostaje tylko LE.
Chelsea zablokowała wszystkie nasze atuty.
Duet Alba-Rudy nie istniał, Jonas nie miał jak się obrocić nie mówiąc już o Soldado.
Do tego dołożyć tragiczne błedy w obronie.

No nic, kolejne dni ze smutna miną. Szkoda.

207. Gajos06.12.2011; 23:42
GajosTrzeba zacząć od tego, że w pierwszej połowie Nasi się skitrali przed graczami Chelsea.
I przez proste błędy, szkolne straciliśmy 2 bramki. Nie zgodzę się, że 2 bramka ustawiła mecz, myślę, że brak wiary we własne umiejętności zdecydował o meczu. W drugiej połowie było lepiej ale autobus postawiony przez the blues nie pozwolił za bardzo pograć.
Pozytyw tego meczu to postawa naszych kibiców.
Dopingowali cały mecz, byli głośniejsi od fanów Chelsea choć było ich 1500. Zostaje LE ale to już nie to samo co LM.
AMUNT
208. Fuh06.12.2011; 23:43
FuhPotrzeba CZASU! Na ogorkow w La liga Duet RR wydawal sie najlepszy na swiecie, ale dzis mozemy to zweryfikowac. Feghouli to bedzie CRACK, potrzebuje tylko czasu, zeby sie troszke ogarnac. Odpadlismy z Lm, smutno, ale przeciez sezon nie jest stracony! Jeszcze wiele do wygrania, wiele wspanialych spotkan, wiele emocji i miejmy nadzieje, ze przynajmniej jeden Puchar! (; Wraca Ever, niedlugo przyjdzie konkretny prawy obronca, a jesli uda sie uniknac wyprzedazy w zime, to nastepny sezon moze nalezec do Nas. Kto wie, moze Piatti sie obudzi, co bedzie nastepnym znaczacym wzmocnieniem. Jesli uda sie zakontaktowac naprawde dobrego prawego obronce i uniekniemy sprzedazy kluczowych postaci, to nastepny sezon bedzie nasz! A Teraz jedziemy z Betisem i Malaga i wskakujemy na 2 miejsce!
209. Vicente.Rodriguez06.12.2011; 23:53
Vicente.Rodriguezdrogby tez nie trawie jak nic! chyba jedyny koles na swiecie który mnie tak wkurza. Prostak i tyle. Własnie gdy OM przegrywała w finale z nami to wtedy pokazywał kim jest.

Emery? Cudów nie bedzie, z takim skłądem jaki miał to połowa trenerów wygrałaby minimalnie LE, z raz CdR, i mysleze jakies wicemistrzostwo spokojnie.
Wtedy w bramce Hildebrand(na tamte czasy był mega bramkarzem), obrona Albiol i Marchena( po nazwiskach duet mega dobry, tyle ze my nigdy nie moglismy zobaczyc ich jako tych dobrych graczy, ciekawe dlaczego?) Pomoc, Albelda-Baraja, Vicente, Joaquin, Silva, Mata, Banega i co? kto z nich wtedy grał wysmienicie? Silva tylko przeplatał dobra gre z tragiczna. Przeszedł do City i co wyprawia. Banega teraz gra wysmienicie, bo sam ma wielkie umiejetnosci i to mu starcza. W ataku Villa i Morientes. Wielu marzyło o takich piłkarzach. Villa zawsze cos strzelił bo umiejetnosci miał olbrzymie i sam sobie cos stworzył, pokiwał i nastrzelał. Patrzac na skład to my mielismy lepszy wtedy o Realu Madryt. Jednak błakalismy sie w okolicach od 6 do 3 miejsca i LE i w 1/8 czy tam kiedy juz odjezdzalismy. Potem niby LM, ale tez klapa z Schalke.

Dla mnie sprawa jest jasna, duza wina Emery'ego. Bo nie umiał poustawiac gry, wykrzesac maxa z graczy, tylko przez 3 sezony biegali i nie wiedzieli co grac, ile razy tak było? Choc dzisiaj sami piłkarze tez nie byli chyba w stanie dac wiecej...

Emery teraz niby dobrał sobie piłkarzy i fakt sam sezon wygladał do dzisiejszego dnia dobrze, jesli dojdziemy do finału w LE, to wybacze w zupełnosci tę porazke.
Mata odszedł i jest własciwie liderem czelsi, Boas na kolanach mu dziekuje ze go ma.
Silva, magik, ekspert, ale nie u nas, tylko w City.
Szkoda ze u nas nie moglismy ich ogladac gdy graja na maxa.
210. Venithil06.12.2011; 23:58
Ta, jak się teraz na nich patrzy, to z trójki Villa-Silva-Mata, tylko ten pierwszy grał dla nas na 100%. W kwestii umiejętności drugiego (nie mogę uwierzyć, że to mówię - nigdy fanem Silvy wybitnym nie byłem) OBESZLIŚMY SIĘ SMAKIEM. Mata pokazał, co potrafi przez rok, rok przerwy i potem był świetny, ale to nie to, co wcześniej... Albo co teraz czasem pokazuje w Chelsea.
211. fenix807.12.2011; 00:01
fenix8Wierzyć, wierzyć, tyle lat już czekamy i tylko wpierd*l zgarniamy i nie zmieni się to prędko, ani za rok, ani za dwa, Może za 3-5. Nie wkręcajcie też sobie nawet, że w ogóle istnieliśmy w tym meczu, bo wyświetliła się tabelka z posiadaniem piłki, które było zaskakująco wysokie na naszą korzyść... to akurat nic nie znaczy. Przez cały mecz, nasi nabijali sobie statystykę podań, a mimo to ja ciągle czułem straszną niemoc i bezradność w grze naszych. Chelsea najzwyczajniej nam pozwoliła na to wysokie posiadanie i tyle. Nie ma podjazdu do angielskich drużyn, tam jest taki ścisk, taka presja, taka siła i taka szybkość, że jedyna gra i "ząb" jaki była w stanie pokazać Valencia to strzał z pierwszych minut Albeldy.
212. kOst07.12.2011; 09:39
kOstNie jest źle, szkoda tylko że nie udało nam się ustrzelić chociaż jednego gola po akcji Alby albo po strzale Albeldy... Ten brak skuteczności i szczęścia trochę podciął nam później skrzydła : > Ogólnie jest niedosyt, wstydu nie ma i pozostała nam ogromna szansa na wygranie LE, już dwa lata temu powinniśmy zgarnąć puchar w czym skrzętnie przeszkodził nam sędzia : > Najbardziej jednak mi przykro, że znowu nie potrafiliśmy pokonać lepszej drużyny. Sezon trwa, jeszcze nic strasznego się nie stało, trzeba przebijać się w Copa Del Rey, Lidze Europy i skrzętnie ciułać punkciki na hiszpańskich boiskach a szybko mecz z Chelsea pójdzie w niepamięć.
Co do meczu nie obwiniam nikogo, po prostu nam nie wyszedł. Amunt VCF!
213. Matito07.12.2011; 09:50
Vicente.Rodriguez
Dokładnie to samo chciałem napisać
214. pedro907.12.2011; 09:52
Cudu nie było. Było do przewidzenia, że przegramy, bo różnica potencjałów obu drużyn jest ogromna, szkoda tylko że w tak marnym stylu. Odpadliśmy nie dlatego, że Chelsea dała nam w d... ale dlatego, że zawaliliśmy mecze z Genk i Bayerem (oba na wyjeździe).
A w LE wcale nie będziemy faworytem, bo będzie tam sporo klasowych drużyn, z ManCity na czele - jeśli im się noga powinie (co jest b.prawdopodobne). Zamiast Maty - Silva, Drogby - Balotelli, a na przeciw znowu Barragan?
No i właśnie o Barragana mam największe pretensje do Emerego. Jak można było wystawić na najważniejszy mecz sezonu piłkarza, którego się ignorowało do tej pory - przez kilka miesięcy?
215. kOst07.12.2011; 09:53
kOstPoza tym, słabo mi jak czytam te pojazdy na naszych. Sory ale odwalcie się od takiego Ruiza, Ramiego czy Barragana, cały sezon chłopaki grają niesamowicie, zostawiają serce na boisku i po jednym słabszym meczu na pewno nie zasłużyli sobie na takie traktowanie, ja pierdolę...
216. El_Duderino07.12.2011; 10:05
El_DuderinoDokładnie k0st. To jest smutne po prostu.
A Rami nie zagrał źle , po prostu potem musiał wychodzić wysoko i czasem włączać się do ofensywy. Chelsea ustawiła mądrze dwóch defensywnych pomocników i oni nam większość akcji rozbijali.
Ruiz dał się ograć Ramiresowi jak dziecko. Jego najsłabszy mecz w Valencii, ale to zaprocentuje ...
Barragan i tak jest lepszy jak Bruno. Nie jest to gracz na poziom Valencii, ale lepszy od Bruno.
Soldado nie widoczny, podania były, rzadko ale były. Jak już dostał piłkę to odgrywał niedokładnie.
Jonas w ogóle nie mógł poholować piłki parę metrów jak lubi. Niewidoczny
Diego Alves nie miał szans przy bramkach, ale kilka sytuacji nam uratował.
Albelda jak zawsze na dobrym poziomie.
Sofiane pokazał czemu Pablo siedzi na ławce.
Tino robił co mógł , kilka razy świetnie podał no i jak zawsze jego stałe fragmenty był bite znakomicie.
Alba dynamiczny z przodu, w defensywie trochę gorzej, ale od tego był Mathieu,żeby go asekurować.
Tylko, że Mathieu też niewidoczny, wszystkie dośrodkowania na głowę Luiza lub Terrego.
O rezerwowych to szkoda wspominać bo nie pokazali nic.
Pablo i Parejo powinni odejść.
217. ruben12307.12.2011; 10:06
Ten mecz chyba najlepiej podsumował panującą tu pogłoskę że mamy "dobrą defensywę".

Mamy lepszych piłkarzy w defensywie, ale jakość gry obronnej wybitnie przez to nie podskoczyła. To co wczoraj wyprawiał Ruiz nawet Dealbertowi się nie zdażało.

Spytajcie Fergusona czy Mourinho czy byłby zachwycony swoją defensywą gdyby tracił:
- z Barcą 2 gole
- z Realem 3 gole
- z Chelsea 3 gole
- z Leverkusen łącznie 3 gole

1 gol stracony w jednym meczu to jest maximum dla klasowej drużyny - dlatego NIE, nie mamy dobrej defensywy.

Druga sprawa to poziom gry ofensywnej. Valencia stwarza mniejsze zagrożenie pod bramką Chelsea czy United niż beniaminek Premiership. A to dlatego że gramy topornie i przewidywalnie i nie reagujemy na to co się dzieje na boisku.

A to już jest ewidentna wina trenera.
My straszymy rywali wymienianiem podań między pomocnikami a obrońcami.
Na pewno kibice Chelsea pokładali się ze śmiechu jak to widzieli.

Kadencja Emerego dobiegła końca, on już nic nie wymyśli. Tylko trzeba zainwestować kupę kasy i zamiast kupować jakiegoś piłkarza sprowadzić trenera z prawdziwego zdarzenia.
Trzeba ogarnąć naszą grę - ofensywną i defensywną bo potencjał mamy.

Co do LE - nie łudzę się że wygramy ten turniej. Tam gra M-city który nas w tej chwili zmiażdzyłby do zera, plus Porto - drużyna o klase lepsza. A wiedząc jak nasi grają w ważnych meczach - musiałby się cud zdarzyć żebyśmy wygrali LE.

Najważniejsze to skupić się na lidze i zająć to pewne 3 miejsce w lidze.
218. staste7707.12.2011; 10:24
staste77Sami sobie zgotowaliśmy taki los.
Od razu było wiadomo, że mecz z Chelsea na ich stadionie będzie najtrudniejszym w grupie. Nie powinniśmy pozwolić na to, żeby ten mecz decydował o naszym losie w LM. Awans przegraliśmy wcześniej.
Było za duże ciśnienie tego meczu. Zawodnicy tego nie wytrzymali. Mamy za mało doświadczony zespół, żeby wyjść na boisko, przeczekać te 20 pierwszych minut, poukładać grę a potem konsekwentnie coraz bardziej przyciskać. I tu mam pretensje głównie do naszej linii obronnej. Powinna być b. uważna. Nie powinien grać Barragan. Nie ma doświadczenia w takich meczach. Zdziwiłem się decyzji Emerego, że nie powołał Miguela. Jeden mecz absencji to chyba powinien wystarczyć!? Nie stać nas było na karanie zawodnika w przededniu tak ważnego meczu!!!
A Chelsea nie była wcale taka słaba. Zagrali b. dobry mecz. Szybko strzelili 1-szą a potem 2-gą bramkę i spokojnie kontrolowali grę.
A my biliśmy głową w mur, bo Chelsea postawiła sobie autobus. B. dobrze grali w środku boiska, nie zostawiali nam miejsca.
Przez to widać było naszą wielką niemoc.
Po prostu mecz nam strasznie nie wyszedł.
Emery w tak ważnym meczu powinien postawić na doświadczonych zawodników. Już pisałem o Barraganie - Miguelu. Tak samo z pary Feg - Pablo powinien zagrać Pablo. Inna sprawa to lewa strona. Alba z Mathieu są przemęczeni. Emery wiedząc o meczu z Chelsea powinien im dać trochę więcej odpocząć. Oni nie mieli sił do ciągłego nękania rywala.
Następna sprawa: dośrodkowania górą. Bez sensu. Nie było szans.
To tyle z mojej strony.
A, jeszcze jedno: nasi kibice byli wspaniali!
219. ruben12307.12.2011; 11:02
Staste - zgadzam się z tobą. Kibice na Stamford Bridge byli wspaniali.

Zgasili dopingiem wszystkich angoli na stadionie. Brawa.
220. BoloMaster07.12.2011; 11:13
BoloMasterwidzę, że niektórym humor dopisuje skoro już widzą zwycięstwo w LE, odpadniemy max w 1/4. Barragan to pomyłka, trzeba być kompletnym idiotą żeby w takim meczu, ten kloc drewna mógł zadebiutować, 1 bramka to w 100% jego wina, a co zrobił podczas 2? zamiast zapierd***ć za piłkarzem Chelsea to on spokojnie sobie za nim truchtał. Mathieu co chwilę tracił piłkę ale lepiej ściągnąć Albę z boiska, który próbował coś grać, najlepszy w naszych szeregach Feghouli także musiał, mam nadzieję, że Pablo wypierd*** w najbliższym okienku i znajdzie się jakiś frajer który da za niego 2 mln, bo po co nam zawodnik, który potrafi zagrać 2 mecze na sezon? Jonas potwierdził, że jest dobry tylko na totalnych ogórków, gdyby nie komentator to nie wiedziałbym, że jest na boisku. Na koniec kilka słów o komentatorach: nie wiem jak to jest możliwe, że pan Jagoda jest komentatorem piłkarskim, tylu bzdur dawno nie usłyszałem
"Pablo to genialny skrzydłowy", "Barragan słynie z dobrej szybkości i dośrodkowań" i "jak BARCELONA mogła wychować takiego rzeźnika"- o Romeu
221. Fuh07.12.2011; 12:02
FuhBolo to jeszcze nic co te beztalencia komentatorskie wymyslaly. Najlepszy tekst to: "AVB zawsze stoi przy linii boiska, natomiast UNAI EMERY JEST ZAWSZE SPOKOJNY, SIEDZI Z KAMIENNA TWARZA I NIGDY PRAKTYCZNIE NIE RUSZA SIE Z LAWKI". Hahahaha, no juz gorzej chyba nie mogl trafic. ;D
222. El_Duderino07.12.2011; 12:39
El_DuderinoI tak wygląda większość "ekspertów" piłkarskich w tym kraju. Gówno wiedzą to gówno tworzą.
223. pedro907.12.2011; 13:18
Barragan rzeczywiście już zasłynął z dośrodkowań (choć do tej pory b.rzadko grał), które nie trafiają do celu.
Ruiz nie jest alfą i omegą - jest młody, jeszcze mało doświadczony, w primera też zdarzały mu się poważne błędy, a tu na dodatek zagrał po przerwie spowodowanej kontuzją. Jak nie idzie, to nie idzie.

Nie gloryfikowałbym a priori Miguela - to też nie recepta na Chelsea. Żaden z 3 prawych obrońców - Miguel, Bruno i Barragan nie stanowi poważnej zapory obronnej, choć Miguel wyróżnia się w ofensywie.
Emerego specjalnie bym się nie czepiał - tak krawiec kraje jak mu.... Gdyby u nas grali Drogba, Ramires i Mata, dodalibyśmy np. Ramosa, z pewnością tego meczu byśmy nie przegrali. I to tyle.