sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Portugalczycy odejdą?

Tottenham Hotspur jest zainteresowany pozyskaniem Manuela Fernandesa, natomiast Sporting Braga chciałaby w swoich szeregach zobaczyć Hugo Vianę. Zarówno Tottenham, jak i Braga wystąpią w tegorocznej edycji Ligi Mistrzów i potrzebują wzmocnień.

Tottenham Hotspur pragnie sprowadzić na White Hart Lane, Manuela Fernandesa. Londyński zespół zagra w tegorocznej edycji Ligi Mistrzów i potrzebuje wzmocnień. Sam Unai Emery dał pozwolenie na transfer, ponieważ pozycja środkowego pomocnika w zespole jest bardzo mocno obstawiona - Topal, Banega i Costa mają obecnie przewagę nad Fernandesem.

Manuel Fernandes nie został powołany na mecz z Malagą.

Podobnie mają się sprawy z Hugo Vianą. Również Braga awansowała do Ligi Mistrzów i pieniądze pozyskane z awansu, chce przeznaczyć na wzmocnienie składu. Viana występował w Bradze w zeszłym sezonie, kiedy to był wypożyczony do ów klubu. Wraz ze Sportingiem udało mu się wywalczyć drugie miejsce w lidze i tym samym, zagwarantować sobie start w eliminacjach Ligi Mistrzów.

Kategoria: Transfery | Superdeporte skomentuj Skomentuj (42)

KOMENTARZE

1. villa527.08.2010; 21:41
villa5Jeśli tak im zależy na sprzedaży Fernandesa to niech opchną go chociaż za w miarę godziwą kwotę. Przypomnę tylko że chłopak przyszedł do nas za 18 mln. euro...
2. gwiazdor727.08.2010; 21:44
na moje oko to nie powinniśmy go oddawać za mniej niż te 18 mln które kosztował. ewentualnie wypożyczyć, ale do jakiegoś hiszpańskiego klubu. Viana raczej nie dostanie szans do pokazania się z dobrej strony, a złym zawodnikiem nie jest. Jak dla mnie Costa zamiast Manu to kompletna porażka i to na dodatek droga jak na nasze fundusze.
3. wk27.08.2010; 21:54
wkW ogóle nie powinniśmy go oddawać. Z całym szacunkiem do Albeldy, ale David na najwyższym poziomie długo nie pociągnie, a wtedy będą kolejne poszukiwania DM czy innego środkowego pomocnika...

Natomiast Vianę sprzedać, tylko jeżeli ma przechodzić, to za jakieś pieniądze. Udało się z Alexisem, uda się z Hugo.
4. LSW27.08.2010; 22:02
LSWCzy Emery jest rasistą? W tamtym sezonie wymyślał byle jakie powody, aby tylko Bruno grał zamiast Miguela. W pomocy przed Fernandesem pierwszeństwo miał obrońca(!) Marchena. Albo Emery jest głupi, albo jest rasistą, albo płacą mu prowizje za grę niektórych zawodników.
5. Kanius27.08.2010; 22:20
KaniusZa Fernandesa nie dostaniemy więcej niż 8 mln euro, a zapewne transfer zamknie się w granicach 6 mln ojro. Viana zapewne odejdzie za darmo, byle by odciążyć budżet finansowy.

Ja tam jestem za odejściem ich dwóch. Skoro Manuel i tak by miał nie grać to będzie nam zbędny. Mamy dwóch solidnych defensywnych pomocników czyli Topala i Albeldę, a w środku będą dyrygować Tino z Banegą. A Viana z kolei jest już wypalony od kilku lat.

PS. Jestem ciekawy reakcji Ulesława. Najpierw odszedł Alexis, a teraz może Fernandes, normalnie cud miód hehe.
6. Fuh27.08.2010; 22:28
FuhOfftop:
Kike 2 - 0 Inter
Kike 1 - 0 Benitez
Kike 100000 - 0 Unai.
Jak moglismy go zwolnic? Do dzis nie potrafie tego zrozumiec. Kto wie, gdzie bylibysmy, gdyby do dzis siedzial u nas na lawce? Flores to byl trener na lata, moglbyc naszym Fergusonem, a Emery, to jest 1000 lat swietlnych za Kike, niestety....
7. cavanagh27.08.2010; 22:29
cavanaghLSW
Cos Ty dzisiaj brał chłopie że na takie bzdury Cie naszło? poza tym Fernandes i DM? Jest takim samym DeeMem jak i Banega, kiedys ktos go błędnie nazwał defensywnym pomocnikiem, a wam juz tak zostało chyba.
8. hubson9127.08.2010; 22:29
Jestem po stokroć przeciw oddaniu Fernandesa. Chłopak gra coraz lepiej i jestem pewien, że bedziemy mieli z niego pocieche. Po drugie weźcie pod uwage, ze gramy na 3 fronty: La Liga, LM, i Puchar Króla. Viana niech idzie w pierony, chociaż dziwie sie, że po tym sezonie jaki miał w bradze Emery nie dał mu szans w przygotowaniach do sezonu.
9. Algir27.08.2010; 22:34
Mhm, kolesie z AM w końcu sie doczekali się swojej chwały - należało im się po tylu latach. Żeby jeszcze na koniec sezonu PD byli na krok przed RM (i oczywiście krok za Valencią).
10. LSW27.08.2010; 22:47
LSWcavanagh

co ja brałem? raczej co Emery brał?
"Topal, Banega i Costa mają przewagę nad Fernandesem"

Banega więcej myśli na boisku i można powiedzieć, że ma przewagę, ale technicznie Fernandes mu nie ustępuje, a do tego potrafi świetnie odebrać piłkę czy się zastawić Rywale odbijają się od niego jak od ściany w rywalizacji jeden na jeden. Ale ok, tego że ogólnie Banega jest na razie lepszy nie będę podważał. A jaką przewagę może mieć Topal i Costa? Piłkarskiej pod prawie każdym względem nie, więc co innego może mieć wpływ? Coś nieracjonalnego, więc próbuje zgadywać co. A co taki trener jak Emery może zauważyć? Pewnie już na miejsce Fernandesa szykuje kogoś znajomego z Almerii lub Bilbao.
11. KilyVCF27.08.2010; 22:52
KilyVCFAMUNT QUIQUE , ATLETI P... :) !
Znowu przypomniał mi się Florian M., mogliśmy dziś grać z Interem ..
12. Venithil27.08.2010; 23:06
No, to się braciszek ucieszy, że jego od niedawna znienawidzony Inter dostał po pupci.


Muszę się częściowo zgodzić z LSW, że coś tu jest nie tak. Banega zgoda, z Fernandesem nie ma go co porównywać, ale Topal i Costa to nowi piłkarze i nie powinni z miejsca dostawać lepszego "statusu" niż Manu. W dodatku w pretemporadzie Portugalczyk poziomem znacząco odbiegał od Argentyńczyka, a Topal grał dobrze, owszem. Co do DM'owania Fernandesa - u nas ten piłkarz bardziej się rozwinął defensywnie niż ofensywanie, w dodatku z nieznanych przyczyn przy nawet średniej lub minimalnie powyżej średniej formy ma ataki nieprzewracalności, co na tej pozycji jest dość sporym plusem. Fernandes to nie Albelda czy Topal, zgoda, ale zdecydowanie na boisku w parze z Everem to Fernandesowi bym powierzył bardziej defensywny aspekt środka pola.

A Flores ? Rozwinął się tylko od czasu jak powiedzieliśmy mu "papa". A my spadliśmy. Koeman nas omal nie spuścił z ligi, a Emery nie jest w stanie z niektórych piłkarzy wyciągnąć tyle, co Quique. Jednakże to jego trzeci sezon na wysokim poziomie rozgrywek, z czego w obu poprzednich dostaliśmy się do europejskich pucharów - kto wie, może Bask się czegoś nauczył. Poza faktem, że czasem mam faktycznie wrażenie, ze on ma jakieś uprzedzenia. Trochę jak Aragones pewnie :P
13. Sprewell27.08.2010; 23:07
SprewellSkoro Emery nie widzi dla Fernandesa miejsca w składzie to lepiej go sprzedać niż, żeby siedział na ławie i tylko kase pobierał z klubu. Wolałbym jednak, żeby został bo jakoś ciągle w niego wierze i mam nadzieje, że w końcu 'zaskoczy'

Fuh
Kike-Benio 2-0
zeszłoroczna LE Atletico-L'pool ;)
14. idol27.08.2010; 23:10
idol@Fuh
zgadzam się z Twoim zdaniem tylko,że gdy Quique Flores był naszym trenerem to sami wieszaliśmy na nim psy. Tak czy inaczej Quique>Unai spytacie dlaczego? bo Quique potrafi uczyć się na swoich błędach, Unai-nigdy. Błędem Quique w Walencji była ślepa wiara w niektórych graczy i wspólpracowników.
15. cavanagh27.08.2010; 23:21
cavanaghLSW
Pozycja defenywsnego pomocnika znacząco różni się od środkowego, DM to włąsciwie obrońca grający troche wyrzej, jak otrafi jeszcze rozgrywac, to świetnie, ale nie to przede wszystkim do niego należy.
Jakiś czas temu Emery powiedział że jeśli Fernandes odejdzie to będzie mu potrzebny ktoś na jego miejsce, widocznie zmienił zdanie,jesli będzie grał 4-3-3 to co jeśli Banega dozna kontuzji, albo niech zostanie albo kogos na jego miejsce
16. phoxx27.08.2010; 23:32
Myślę że jeżeli przejdzie do Tottenhamu będzie tam grał pierwsze skrzypce. W Anglii się takich zawodników docenia. Tutaj nawet Ci co dopiero przyszli i nie zagrali w żadnym meczu o punkty mają przewagę.

A jak odejdzie to nie będzie miał kto grać przy meczach co 3 dni kartkach i kontuzjach. Będzie grał Maduro, albo przyjdzie jakiś gracz typu Sunny
17. woker18227.08.2010; 23:41
woker182@LSW Z całym szacunkiem, ale Fernandes może Albeldzie i Topalowi buty czyścić. To zdecydowanie przepłacony transfer i powinniśmy się go pozbyć, mamy zmienników więc po co nam zawodnik który co parenaście/paredziesiąt meczów strzeli gola i to jedyne co jest w stanie wskórać?
18. Dzidek28.08.2010; 00:05
Dzidek"Topal, Banega i Costa mają przewagę nad Fernandesem".

Powyższe to sugestia SD, a nie zacytowana wypowiedź. Dziwne, że Unai najpierw wystawia Fernandesa w pretemporadzie, a później nagle rezygnuje z jego usług.

Poza tym, pozbywanie się 24-letniego pomocnika, który jeszcze może się rozwinąć, kosztem niespełna 33-letniego schodzącego kapitana nie uważam za najlepszy pomysł.
19. Fuh28.08.2010; 00:06
FuhFernandesa nie ma nawet sensu porownywac do Banegi, bo pod kazdym wzgledem jest gorszy. Nie zmienia to jednak faktu, ze poki co to prezentuje sie lepiej niz T. Costa, jednak Tino dopiero co przyszedl, wiec musi sie zgrac, Manuel troche u nas siedzi i drugim Banega na pewno nie bedzie. Ktos w srodku musial odejsc, wiec Fernandes jest jedyna mozliwoscia. Za Alexisa trocha kasy wpadlo, za Manuela pewnie tez cos wpadnie, moze warto by bylo zainwestowac w jednego porzadnego stopera, bo mamy jedynie 2 srodkowych obroncow i to nie najwyzszej klasy. Maduro, to pomocnik, a Dealbert nie nadaje sie nawet do Levante.
Ps. Sprewell, no tak, masz racje!
Ps2. Idol, ja na nim psow nie wieszialem i nigdy nie chcialem, zeby odszedl.
Kike to Crack i jeszcze dlugo bedziemy po nim plakac.
AMUNT VALENCIA!
20. LSW28.08.2010; 00:06
LSWcavanagh

Wiem czym się te pozycje różnią :) Ale czy ja gdzieś pisałem, że Fernandes to typowy defensywny pomocnik? Nie.

Emery mówi o Topalu, Banedze i Coście. Z tego co wiem to tylko Topal jest defensywnym pomocnikiem, słabszym technicznie i nie potrafiącym poderwać drużyny do ataku akcjami ofensywnymi. Banega to bardziej środkowy pomocnik, jak np. Pirlo. Potrafi bardzo dobrze rozgrywać, przeprowadzać akcje i do tego czasem jeszcze odebrać piłkę. Fernandes jako zmiennik spokojnie by się nadał do tych zadań. Podkreślam: jako zmiennik. A jakby regularnie pograł, to może i byłby równowartościowym zawodnikiem.

Costa to piłkarz, który nie jest def. pom., nie potrafi tak dobrze odebrać piłkę czy zastawić się z nią jak Manuel. Nie potrafi też tak dobrze walczyć o nią. Ofensywnie raczej podobny poziom prezentują. W sumie Portugalczyk jest od niego lepszy.

Skoro Emery wymienia tę trójkę piłkarzy jako bezpośrednich konkurentów to jest to dziwne, bo w zasadzie każdy ma inne zalety. Topal defenswny, Costa ofensywny i Banega grający i defensywnie i ofensywnie. Ciekawe będzie jak Costa powalczy ze Szkotami lub Anglikami w LM, albo z Włochami jak na nich trafimy. Już widzę jak będzie tym rosłym piłkarzom przerywał akcje, zabierał piłkę i wyprowadzał kontrataki.


@woker182
Porównywanie Fernandesa z Albeldą jest błędne. Fernandes to nie defensywny pomocnik a Albelda tak - i to tak bardzo defensywny, że jego umiejętności ofensywnych w zasadzie brak.
Z Topalem jest podobnie, ale jak już koniecznie chcesz, to spójrz na technikę obu piłkarzy i panowanie nad piłką. Topal może Fernandesowi buty czyścić.

Natomiast zgodzę się, że to był przepłacony transfer. Tak jak Zigic czy prawie Banega. Bo zapłacenie tyle pieniędzie za piłkarza, któremu nie daje się grać to głupota. Jakby sprzedaż Banegi doszła do skutku to dziś byśmy też mówili, że i on był przepłacony.

"po co nam zawodnik który co parenaście/paredziesiąt meczów strzeli gola i to jedyne co jest w stanie wskórać?" Jeżeli tylko to dostrzegasz w jego grze, to faktycznie nie jest nam potrzebny. Tak jak Albelda czy Banega, bo przecież tak mało goli strzelają.
21. LSW28.08.2010; 00:13
LSW@ Dzidek

sugestia SD?
Przecież w newsie wyraźnie napisane:
"Unai Emery dał pozwolenie na transfer [...] twierdząc jednocześnie, że "Topal (...)"
22. fundmental28.08.2010; 00:48
Manuel 'wesley' Fernandez powinien być w dalszym ciągu piłkarzem VCF. W grę wchodzi ewentualne wypożyczenie. Albelda za rok góra dwa powie głośne 'fin de trabajo y muchas gracias por todo', a wtedy zastąpi go ukształtowany doświadczony piłkarz przypominający Snipesa.
Sprzedaż będzie błędem!!!
btw. LM zapowiada się rewelacyjnie, a już jutro początek La Liga. AMUNT!!!
23. grzesiu 8328.08.2010; 00:54
Emery osłabia zespół sprzedajac Marchene, Alexisa a teraz pewnie Fernandesa a potem bedzie miał wymówki ze gramy słabo bo nie mamy pilkarzy, tylko pytanie po jaka cholere ich puszcza, bo ja nie wierze ze Llorente nie pytał go o zdanie sprzedajac piłkarzy.
A co do Floresa to gralismy za niego bardzo dobrze, ale "mądrym" dzialaczom nieudacznikom zachciało sie go wymieniac to teraz patrzymy jak AM zdobywa puchary a my łapę liżemy.
24. wk28.08.2010; 00:58
wkSprzedanie Alexisa uznałbym bardziej jako wzmocnienie zespołu...
25. meroweusz28.08.2010; 01:05
Wywiad z Harrym Redknappem z wczoraj rana...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/t/tottenham_hotspur/8945835.stm


a to puenta:

"Spurs manager Harry Redknapp reveals he does not intend buying any more players unless he receives a big offer for one of his own and says his side can not afford to let their Premier League form slide for Saturday's clash with Wigan, after qualifying for the Champions League group stage."


Transfer do Tottenhamu w kontekście tej wypowiedzi to wymysł dziennikarski - Redknapp to nie typ managera,który coś powie żeby za chwilę się z tego wycofać.

26. Dzidek28.08.2010; 01:55
DzidekLSW, w informacji z SD nie zauważyłem ani jednej wypowiedzi Unaia, a jedynie opinię autora tekstu.

Fuh, sprzedaż Fernandesa to żadne wyjście. Trafią się 1-2 kontuzje i będzie problem z zestawieniem pomocy. Skoro Fernandes był do odstrzału od razu, po co było go trzymać aż do tej pory? Na Vianę, del Horno, etc brakowało chętnych, ale na niego?
27. KilyVCF28.08.2010; 02:11
KilyVCFIm dłużej myślę na takimi sprawami jak gra a raczej brak gry Manu tym bardziej się przekonuję że to wszystko zależy od trenera.
Oczywiście kontuzja zrobiła swoje ale jak patrzę na Fernandesa w sparingach, oglądam jakieś kompilacje, oceniam stricte piłkarsko to trzeba powiedzieć że on do gry w VCF/wyżej papiery ma i podejrzewam że gdyby tu był dobry trener to Fernandes by grał może nawet na te 18 baniek ...

PS. Oczywiście to nie jest Ever, jest wyraźnie gorszy (a raczej to Banega ma wielkie możliwości)ale jest bardzo dobry piłkarz.
PS2. Niestety skoro wszyscy zgadzamy się że Fernandes nie jest typowym DM tak samo jak Ever i Tino, a mamy grać 4-3-3 to wskazuje że najbardziej logicznym rozwiązaniem będzie wypożyczenie MF. Bo jak ma być w hierarchii za Everem a przed Tino to po jaką cholerę płaciliśmy za Tino ?!
28. Ulesław28.08.2010; 08:58
UlesławDajcie spokój, przecież lepiej Sunnego zostawić, przynajmniej nie zarabia takich kokosów jak Fernandes i nie bierze się za wykonywanie wszystkich stałych fragmentów gry, gdy ewidentnie nie potrafi ani strzelać, ani dośrodkować.

Albelda (i pewnie Topal również) biją Fernandesa na głowę w odbiorze, Banega w rozgrywaniu. Jest Tino, nie będziemy grać 4-3-3, trzeba wyciągnąć za Fernandesa tyle, ile możliwe. Będę zadowolony z siedmiu milionów. Być może w Anglii się rozegra, bo tam w piłkę nie potrafią grać, dlatego maskują swoje wady nieustannym bieganiem, ale po Manuelu płakał nie będę. Obejdziemy się bez luksusowego zmiennika, który najczęściej zalicza słabe spotkania.
29. Mati28.08.2010; 10:23
A niech idą przynajmniej chociaż trochę zaoszczędzimy na pensjach... I może uda sie jakiegoś porzadnego stopera kupić bo tak naprawdę to nie wiadomo czego sie można po nasszych spodziewać... Raz trzymają formę a raz Ceasar jest jedynym obrońcą...
30. szelos28.08.2010; 10:34
szelosJestem za sprzedaniem Manuela,ale pieniądze z jego sprzedaży muszą zostac przeznaczone na zakup stopera.Już mi nawet nie chodzi o to,że obrona wygląda tragicznie,ale mamy trzech nominalnych obrońców.Co będzie gdy przytrafi się kontuzja?(odpukac).Do tego żaden z nich nie prezentuje odpowiedniego poziomu,a na rynku są zawodnicy,którzy albo prezentują odpowiedni poziom (na miarę LM)albo mają ku temu predyspozycje.
31. Mauser28.08.2010; 10:59
Nie powinnismy sprzedawac Manu a to z kilku powodow. Jednym z nich jest to ze gramy na 3 frontach, zmiennicy sie napewno przydadza, a jak dopadnei nas plaga kontuzji... ( odpukac!) to napewno beda mecze w ktorych pogra. Druga sprawa to taka ze Emery chce grac systemem 4-3-3 ( ktorego swoja droga nie popieram) wiec potzrebnych bedzie 3 podstawowych pomocnikow plus 2 na zmiane ( kontuzje, brak formy innych ). A jest jeszcze sprawa Topala i Costy. Kolesie przychodza z zagranicznych lig, ten drugi dodatkowo kilka sezonow temu gral w 3 lidze (jesli sie myle poprawcie mnie) i watpie zeby tak od razu udalo im sie "wskoczyc" na poziom La Liga i grac przyzwoicie. I tu wlasnie pojawic sie moze problem : kto zagra w przypadku braku formy i ogrania Topala i Costy? Ja widze Manuela , chlopak gra juz kilka sezonow nie bedzie problemu. Nalezy go zostawic, aklimatyzacja 2 wymienionych przeze mnie kopaczy moze troche potrwac, nim to sie stanie Manu niech gra. Jakos nie sadze zeby byl slabszy od Costy, przynajmniej nei narazie. Fernandes ma zadatki na dobrego pomocnika odbierajacego pilke, jest waleczny, umie sie zastawic, odebrac pilke czasami tez, ma dobre warunki fizyczne, a i technike jakas tam posiada.
Nie nalezy pozbywac sie Fernandesa, nie teraz gdy bedzie potzrebny.
32. JaroVCF28.08.2010; 11:32
Jak sprzedacie Fernandesa bedziecie kompletnymi idiotami ehh
33. pajacyk28.08.2010; 11:58
pajacykViana wczoraj rozwiązał kontrakt z Valencią.
34. los ches28.08.2010; 12:41
los chesW żadnym wypadku Fernandes nie moze odejść,mam ogromną nadzieje,że transfer nie dojdzie do skutku.
On akurat bedzie nam potrzebny i jestem pewien,że nie tylko do siedzenia na ławce i wchodzenie na zmiane. Moze stac sie podstawowym graczem.
35. phoxx28.08.2010; 13:11
A ile on zarabia?

Zapewne tyle ile jest wart. Klub już zaoszczędził na dużych transferach, ostatnio jeszcze doszły pieniądze za Marchenę i Alexisa. A dojdzie kasa z ligi mistrzów. Hugo Viana odejdzie do Bragi. Wystarczy cięć na ten sezon. Starczy na pensje.
36. under@op.pl28.08.2010; 14:20
under@op.plSprzedadzą Fernandesa to zmieniam wiarę...witaj Ligo Adelante!!!
37. under@op.pl28.08.2010; 14:26
under@op.plJuż jedna z moich 2-óch ukochanych drużyn pokazała jak nie należy przebudowywac drużyny,wczoraj byłem naocznym świadkiem klęski z Bełchatowem...nowi piłkarze,nowy trener,nowy stadion,powrót kibiców a gra taka sama jak rok temu...i tez karmili mnie tekstami że bedzie cudownie i pieknie,teraz też Emery gada głupoty o Lidze Mistrzów o tym że nie potrzebuje wzmocnien a na dodatek wyrywaja mu kolejnych zawodników...to bedzie dla mnie bardzo ciężki sezon...ech...:/
38. El_Duderino28.08.2010; 14:40
El_DuderinoNo, sprzedali Villę i Silvę to jest ok, ale jak jeszcze Fernandesa to Adelante ! Niech Viana zostanie ! bo spadniemy tam gdzie Mestalleta ...
39. Vicek28.08.2010; 14:57
Myśle ze Fernandesa powinnismy sprzedac a w jego miejsce zakupic ogarniętego obrońce , z chęcią widziałbym Mexesa ale to jest raczej nie możliwe. Warto było by rozejrzeć się za Bramkarzem , wiecie co się dzieje z Enyemą?? A jak nie on to może Kameni z Espanyolu?? Niestety ale nasz skład potrzebuje jeszcze minimalnych wzmocnien takich jak Mexes albo Kameni aby z powodzeniem brac udział w LM. Reszta skladu jest na wysokim pozimoie dlatego nie trzeba szukac wzmocnien na pomocy i napadzie.
40. Venithil28.08.2010; 15:01
BEz tragedii, Fernandes jest utalentowany i mógłby być przydatny, ale jak go sprzedamy za normalna kwotę, to nie będzie tak źle...


Owszem to nie będzie najlepszy interes, bo nie dostaniemy tyle za ile go kupiliśmy, ale cóż - inni też robią głupie interesy. Benzema i Czygryński przejdą do historii jako transferowe porażki mam wrażenie (chociaż Benzema ma jeszcze szanse) a Ibra prawdopodobnie w ciągu 2 dni zostanie wypożyczony do... AC Milan z opcją/przymusem (różne serwisy różnie podają) pierwokupu.
41. gwiazdor728.08.2010; 22:10
a Sevilla dalej szuka wzmocnień w obronie. Martin Caceres czy jak to sie pisze na zasadzie wypożyczenia na rok przychodzi z Barcy. trzeba było nim sie zainteresować! na mundialu nie grał źle
42. Bartees31.08.2010; 11:33
BarteesNo na bank dla mnie to ten Topal niepotrzebny, Fernandesa niech zostawią w spokoju !