sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

"Jesteśmy gotowi rozpoczynać ligę"

Dzidek, 19.08.2010; 13:58

29-latek optymistycznie nastawiony

Vicente Rodríguez rozpoczął ostatni rok kontraktu z Valencią w najlepszy możliwy sposób i udowodnił, że wciąż ma wiele do zaoferowania. Xiquet odmienił oblicze spotkania w zaledwie 20 minut i dzięki niemu Trofeo Naranja zostało w domu. Vicente wyraża się jasno: Jesteśmy gotowi rozpoczynać ligę.

Podczas tegorocznej premteporady, spotkania towarzyskie nie dawały wielu powodów do optymizmu. Vicente wydatnie przyczynił się do przełamania niemocy strzeleckiej i wygranej nad Fiorentiną, asystując przy trafieniach Soldado i Aduriza. W wypowiedzi dla Ràdio 9 mówi, iż należy zachować cierpliwość, ale już teraz widać, że drużyna jest gotowa do rywalizacji. Przeważaliśmy całe spotkanie, trzeba było tylko spokojnie czekać na efekty. Jesteśmy gotowi rozpoczynać ligę.

Vicente rozumiał się na boisku z nowymi napastnikami: Sporo rozmawialiśmy o dośrodkowaniach i dzięki Bogu wyszło nam. Zarówno Aduriz, jak i Soldado dobrze grają głową. To szczęście. że ich mamy.

Kategoria: Wywiady | Ràdio 9 skomentuj Skomentuj (41)

KOMENTARZE

1. caldinho19.08.2010; 15:18
caldinhoPo odejściu Villi, pisałem że Soldado, który go zastąpił będzie lepiej wykorzystywał dośrodkowania od Vicente i Joaquina. Jednak nie wiedziałem, że Aduritz jest tak dynamiczny w powietrzu (prawie jak Chamakh). Może naprawdę warto by grać 4-4-2, wtedy by była świetna skuteczność bramkowa po strzałach z bańki. Taka Valencia zawsze mi się podobała: skrzydła, skrzydła, skrzydła = dośrodkowania, dośrodkowania, dośrodkowania. Soldado jest jak synteza Villi i Morientesa lub Carewa, tylko bardziej błyskotliwy, myślę że te 20 bramek w lidze spokojnie strzeli.
2. pajacyk19.08.2010; 16:33
pajacykNie ma co popadać w euforię ale wszyscy chyba są zadowoleni z tego co wczoraj pokazały nietoperze. Obaj napastnicy pokazali swoje możliwości - tak naprawdę bardzo dużo zależy od pomocników: jeśli będą szły dobre podania do Soldado/Aduriza jestem spokojny o ofensywę Valencii.
Co mnie cieszy, na prawie każdą pozycję mamy dwóch klasowych grajków (no może oprócz środka obrony).
Mam nadzieję, że z Lecce Valencia utwierdzi w przekonaniu, że jest dobrze przygotowana do sezonu.
Pzdr i AMUNT VALENCIA!!!
3. Fuh19.08.2010; 17:11
FuhW mysl powiedzenie, ze "najlepsza obrona jest atak", Unai powinien zagrac 2 napastnikami. Wczoraj super to wygladalo, a Aritz + Roberto swietnie sie uzupelniaja i w niczym nie ustepuja duetowi Moro-Villa.
4. grzesiu 8319.08.2010; 17:21
Moze i tak, ale w ataku powinien grac Soldado + Mata lub Dominguez bo Aduriz sie moze przydac jako zmiennik, bo wczoraj pokazał ze jako zmiennik Soldado nie jest zły i moze bedzie z niego pozytek :)
5. Fuh19.08.2010; 17:36
Fuhgrzesiu, wczoraj Aduriz gral razem z Soldado i wygladalo to swietnie. Chori moze byc zmiennikiem, bo Aduriz zapewnia nam gre w powietrzu na bardzo wysokim poziomie.
6. grzesiu 8319.08.2010; 17:42
Ale ja nie przeczę ze tak jest :) chodzi mi o to ze gdyby nam w jakims meczu nie szło to taki zmiennik jak Aduriz byłby dobry, bo Chori gra słabiej głową tak samo jak Mata! Tylko o to mi chodziło i o nic wiecej.
7. billie19.08.2010; 17:50
billieA skąd my możemy wiedzieć jak gra Chori skoro nie dostawał szans? W poprzednim sezonie było go bardzo mało. W pre sezonie nie grał z powodu kontuzji. A szkoda, bo na tyle na ile go widziałem w poprzednim mogę stwierdzić, że jest cholernie dynamiczny i nieźle wyszkolony technicznie. Ciekawe jak trener ich poustawia. Te cztery, cztery, dwa - nie brzmi źle.
8. grzesiu 8319.08.2010; 17:55
Ale Chori w Rubinie juz nie najlepiej grał głową :) więc raczej u nas tego elementu nie poprawił za bardzo! No chyba ze jednak sie myle co do jego gry głową ale wątpie :)
9. grzesiu 8319.08.2010; 18:00
Ale ja zamiast Aduriza wole w pierwszej 11 w ataku Domingueza lub Mate a na skrzydle lewym Vicente a na jego zmiennika Jordi Albe!
10. los ches19.08.2010; 18:07
los chesNie ma co popadac w optymizm po jednym meczu. Wiadomo jak nasza Valencia grała w tamtym sezonie. W jednej kolejce wszystko pięknie w następnej dno.

11. wk19.08.2010; 23:04
wkChori nie dostawał szans przez kontuzję, więc za to, że niegrał w presezonie niemożna obwiniać Emerego. Teraz możliwe, że niebędzie pewniaków w pierwszej 11, więc miejsce dla niego może być...
12. Joxer20.08.2010; 13:55
Joxergrzesiu83 a jeszcze niedawno mowiles ze Aduriz nie ma prawa znalezc sie w Valencii bo jest za slaby nawet na rezerwe i odzegnywales Emerego wraz z Llorente od czci i wiary za ten transfer. Czyzbys zmienial zdanie??? Nagle Aduriz stal sie fajny???

Po prostu poraza mnie Twoja znajomosc pilki noznej....;)

I pamietaj....masz zostac sw. Mikolajem jak Aduriz strzeli min. 10 bramek w sezonie bo chyba to obiecales w jednym z poprzednich komentarzy przy transferze Aduriza ;););)
13. grzesiu 8320.08.2010; 14:00
TY a gdzie ja napisalem ze Aduriz jest fajny? To ze raz zagrał to oznacza ze zmieniłem zdanie tak? I napisalem ze wole w 11 Domingueza lub Mate w ataku, a Aduriz jako zmiennik moze byc! I jak bys sie znał na pilce tak jak ja to byłoby dobrze! Naucz sie czytac ze zrozumieniem
14. Joxer20.08.2010; 14:59
JoxerNo z tego wnioskuje bo przy transferze Aduriza do Valencii pisales ze on sie w ogole nie nadaje do gry w Che i ze to wielki blad Llorente i Emerego ze go w ogole sprowadzaja a teraz nagle dobry rezerwowy. Najpierw odzegnywales Aduriza od czci i wiary a teraz juz na rezerwe moze byc.

Chyba Ty masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem bo widac nie zrozumiales ani slowa z mojego posta. Zal mi Ciebie. Az szkoda ze Valencia ma takich kibicow...a Ty nie masz zielonego pojecia o pilce noznej i mi co najwyzej mozesz mi pod tym wzgledem buty czyscic - to sa wnioski na podstawie Twoich zalosnych komentarzy na tej stronce (mam kilka skopiowanych z tej stronki moge Ci uzyczyc i pokazac co za kretynstwa wypisywales). Zobaczysz jak sie zburaczysz swoja wiedza o pilce jak Aduriz strzeli te 10 bramek w sezonie - ale to przeciez slaby napastnik i strzelenie ponad 10 bramek w Primera Division to przeciez byle ciec potrafi i to jeszcze w slabym klubie jak Mallorca prawda???
15. grzesiu 8320.08.2010; 15:07
Buty sam sobie czysc ale najpierw słomę sobie z nich wyciąg! :) ZAl to mnie ciebie bo jestes zalosny, i tak sie znasz na pilce ze szkoda z toba gadac :) na tej stronie nie mozna za dobry mecz zawodnika pochwalic nawet jesli sie go wczesniej krytykowało :)
To ja mam propozycje Mata jest bez formy, ale z Realem strzeli 3 bramki tez powiesz ze ma isc na ławke, tylko dlatego ze wczesniej go krytykowałeś? To co piszesz sie kupy nie trzyma!
16. grzesiu 8320.08.2010; 15:08
I sie zastanawiam udajesz Debila czy nim jestes?
17. Joxer20.08.2010; 15:42
JoxerProsze odezwal sie ten co wszystkie rozumy o pilce pojadl i zna sie na niej najlepiej na swiecie. Guzik wiesz o pilce i guzik sie znasz na Primera Division sezonowcu jeden to po pierwsze.....

Po drugie co ma do tego Mata??? Ja nigdzie nie pisalem o zadnym Macie wiec nie wiem do czego byl ten komentarz i do tego ze jest bez formy. Nigdzie nie pisalem o zadnej lawce rezerwowych ze ktos ma na nia isc wiec naprawde nie wiem do czego pijesz. I kto tutaj nie umie czytac??? Co mnie obchodzi jakis tam Mata jak ja pisze o Adurizie i o tym ze guzik wiesz o tym zawodniku i o tym jak gra co juz niejednokrotnie pokazales.

A slomke sobie sam wyciag z bucikow dzieciaku neo bo z kultura u Ciebie na bakier co pokazujesz w wiekszoci komentarzy tutaj (mam Ci podac przyklady Twoich "kulturalnych" komentarzy???). Jeju az zal ze jestes kibicem takiego wielkiego klubu jak Valencia bo przynosisz mu po prostu wstyd i hanbe i tyle....
18. grzesiu 8320.08.2010; 15:46
Jestes żalosny! Ja mam 27 lat, wiec dzieciaku to do lusterka, jak ja kibicowalem VCF to ty nawet nie wiedziales ze istnieje taki klub wiec wychamuj, a sezonowiec to ty a nie ja i na tym jest koniec tematu CHŁOPCZYKU!
19. Joxer20.08.2010; 15:47
JoxerA pozatym pokazujesz swoja kulture osobista stosujac wyzwiska pod moim adresem mimo ze ja Ciebie nie wyzywam.....i to juz wystarczy do pokazania ze absolutnie nic soba nie reprezentujesz i wlasnie pokazujesz komu sloma z butow wystaje.....

Pozdro dla prawdziwych kibicow Valencii a szczegolnie dla Starej Gwardii! Precz z sezonowcami co zanizaja poziom strony swoimi tandetnymi kometarzami!
20. grzesiu 8320.08.2010; 15:50
Za to ty soba reprezentujesz wiele zabraniajac komus pochwalic zawodnika ktory zagrał dobry mecz! :) gratuluje!
21. Joxer20.08.2010; 15:54
JoxerNawet nie wiesz ile mam lat....no to fajnie....to Ci uswiadomie dzieciaku neo....jest takie cos ze jak klikniesz na moj login to Ci sie otworzy okienko z moimi danymi i bedziesz wiedzial ile mam lat....to po pierwsze bo widac zes malo zorientowany na tej stronce.....

Po drugie gdzie ja pisalem ze jestem kibicem Valencii???? Nic o mnie nie wiesz a ja o Tobie bardzo duzo bo naczytalem sie dosc duzo Twoich tandetnych, buraczanych i nic nie wnoszacych komentow na tej stronie...a jestem pewien ze o Valencii wiem wiecej niz Ty a juz na pewno wiem wiecej o Primera Division niz Tobie sie to w ogole moze wyobrazic...

Po trzecie czas kiedy sie zarejestrowales wystarczajaco mowi mi od kiedy jestes kibicem Valencii sezonowcu jeden...

Po czwarte masz poziom komentarzy rodem ze stron o Realu i Barcie wiec sadze ze stamtad przyszedles bo tam nawet mieli Cie dosc napinaczu internetowy....

Zycze powodzenia w krzewieniu swojej glupoty!
22. grzesiu 8320.08.2010; 15:56
Twoje komentarze sa bardzo "dobre"! szkoda moich nerwow!
23. Joxer20.08.2010; 16:00
JoxerSzkoda Ci nerwow??? Akurat. Po prostu nie masz juz nic ciekawego do napisania bo udowodnilem ze jestes zwyklym dzieckiem neo do tego malo inteligentnym i sezonowcem. Po prostu sie skompromitowales i tyle. Tak jak sie kompromitujesz w kazdym komentarzu ze swoja wiedza o pilce noznej i Valencii. Az mi Cie po prostu szkoda i tyle. Pozdro!
24. grzesiu 8320.08.2010; 16:05
A to ze sie rejestrowałem niedawno znaczy ze jestem sezonowcem i nie kibicuje dłuzej VCF tak? A piłke ogladam dłużej niz ty, dodatkowo gram w pilke zawodowo wiec uwierz wiem wiecej niz ty, ale nie czas na licytacje ani na to kto jest inteligentniejszy!
Pochwaliłem Aduriza bo zagrał w parze z Soldado dobrze to co mialem po nim jechac bo wczesniej tak robiłem? Jakby zagrał słabo to bym to zrobił tak jak z kazdym innym bo kazdy zawodnik powinien grac bardzo dobrze!
po 2) to z Mata to był przykład tylko a nie napisalem ze ty pisales o Macie, nie byłem nigdy za Realem i Barca i mi tego nie wmowisz!!! To ty nic o mnie nie wiesz, nie wiesz kim jestem co robie itp wiec sie pochammuj od takich tekstow, bo nie gadasz z 16 chłopczykiem tylko z osoba prawie w twoim wieku!
25. Joxer20.08.2010; 16:22
JoxerMyslisz ze jak grasz zawodowo w pilke nozna to wiesz wiecej ode mnie??? To akurat nie jest zaden argument bo Polscy pilkarze zawodowi (jesli mozna ich tak w ogole nazwac) to maja blade pojecie o pilce co pokazala nasze elita w meczu z Kamerunem a wczesniej Hiszpania a na codzien pokazuja nasze kluby w rozgrywkach europejskich. Na Twoim miejscu nawet bym sie nie chwalil tym bo jak porownam fachowowsc Twoich komentow z tym ze rzekomo jestes zawodowym pilkarzem to tym bardziej sie uswiadamiam w przekonaniu ze nasza pilka siegnela dna i tyle - nawet gorzej bo wyglada to na z 10 metrow ponizej mulu. Tak wiec jakbys byl zawodowym pilkarzem to w zyciu bys nie powiedzial ze Aduriz jest slabym graczem bo slaby pilkarz nie strzela ponad 10 bramek w sezonie w Primera Division - chyba najlepszej lidze swiata. Takze prosze Cie nie pisz bzdur ze grasz zawodowo w pilke bo zaden zawodowy pilkarz by tak o Adurizie nie powiedzial....no chyba z jakis polski wynalazek co ma mgliste pojecie o pilce.....Sorki za to porownanie ale u nas w kraju przecietny nastolatek ma wiecej wiedzy o pilce noznej niz wiekszosc z naszych zawodowych kopaczy co zawodowi sa tylko w braniu kasy w klubu a nie w grze w pilke...wiec tutaj akurat nie masz sie co chwalic bo to raczej wstyd sie przyznawac ze jest sie zawodowym pilkarzem w Polsce...

Problem w tym ze Ty w ogole nie chciales Aduriza w Valencii bo twierdziles ze jest za slaby albo ze sie w ogole nie nadaje.....a tutaj prosze nagle zmieniasz zdanie i ze bedzie dobrym rezerwowych......tutaj sie klania czytanie ze zrozumieniem tego co napisalem....

Ogladasz pilke dluzej niz ja??? Czlowieku wez mnie nie rozsmieszaj.....ale uchyle Ci rabka mojej tajemnicy....mianowicie od 15 lat jestem kibicem Athletic Bilbao a od 10 lat interesuje sie w szczegolnosci Primera Division wiec prosze Cie wez nie pisz bzdur....starzy kibice Valencii na tej stronie mnie znaja a Ty widac ze dopiero od niedawna kibicujesz temu klubowi....
26. grzesiu 8320.08.2010; 16:28
Ale co ty o mnie wiesz? TAk samo jak ja o tobie i inni o nas co? Tyle co napiszesz przy rejestracji? Obudz sie chłopie? I wiesz co? Nie masz pojecia jak gram wiec sie na ten temat nie wypowiadaj!
27. Joxer20.08.2010; 16:43
JoxerWystarczy mi to co wiem i wyczytam z Twoich komentarzy....ze masz blade pojecie o pilce noznej, pilkarzach i trenerach....zreszta jak kazdy kopacz w Polsce...

I dobrze ze nie wiem jak grasz bo jak grasz tak dobrze jak znasz sie na pilce noznej to obawiam sie o swoje zdrowie bo pewnie bym spadl ze smiechu z kszesla, kanapy czy fotela czy na czym bym tam siedzial ogladajac Twoje popisy.....zreszta jak kazdego polskiego pilkarzyny ktory ma zero pojecia o futbolu.....wystarczy posluchac ich pomeczowych komentarzy zeby sie usmiac do lez na temat profesjonalizmu naszych pseudozawodowcow i pseudotrenerow....
28. billie20.08.2010; 19:47
billieTej wymiany komentarzy na prawdę nie da się czytać. Joxer, bijąca z twoich wypowiedzi wyższość nad innymi jest ogromna! Pod każdym komentarzem się wypowiadasz, okej, nie ma w tym niczego złego, po to są komentarze żeby komentować. Tyle, że ty dodatkowo w każdej swojej wypowiedzi podkreślasz to, że albo ty wiesz coś najlepiej, albo ktoś nie wie tyle co ty, albo ktoś w ogóle niczego nie wie. Jest to o tyle zabawne, że później odpisujesz samemu sobie. Podoba mi się, że moi koledzy z tego serwisu starają się nie wchodzić z wielkim znawcą w dyskusję z przeświadczeniem, że i tak kolega Joxer wie lepiej, więcej i bardziej. Najfajniejsze jest to, że prowokujesz a później sam się nakręcasz, wypisujesz felietony i prowokujesz całą idiotyczną dyskusję. Cieszy jedynie fakt, że tylko mała grupa zaczyna z Tobą dyskutować.

Ach, ale to pewnie z obawy przed tym, że użyją złego słowa czy nieodpowiednio zażartują a wtedy kolega Joxer musiałby znowu wypisać felieton znawcy. I jeszcze jeden czy drugi kibic Valencii płakałby po kątach a może nawet konto usunął? Powiem Ci, że nie masz serca chłopie, na prawdę.

Jesteś nadętym bufonem, ot, cała prawda. A tacy są najgorsi. A wiesz dlaczego? Bo z takim nie da się rozmawiać, takiego można tylko słuchać. Zwijam żagle, jest piątek! Odpisz felietonem na felieton, ja jednak nie ustosunkuję się do twoich słów bo najzwyczajniej w świecie nie mam czasu. No i się obawiam. :-) Trzymaj się!
29. Joxer20.08.2010; 20:30
JoxerDrogi billie ze mna sie da jak najbardziej dyskutowac bo nie raz dyskutowalem tutaj na rozne tematy. Tylko do tej dyskusji trzeba miec rzeczowe argumenty a nie na zasadzie tak jest bo tak ma byc. Ja podaje konkretne argumenty (na podstawie faktow) na poparcie moich slow a nie glupie wymyslone z kosmosu. Czy bije z mojego pisania wyzszosc??? Nie wiem, moze to tak wygladac ale wierz mi ze sie nie wywyzszam ponad nikogo tylko chce rzeczowej dyskusji na konkretny temat z podaniem konkretnych argumentow na poparcie tezy ktora wyglaszasz...a to jest jedna z nielicznych stronek gdzie mozna taka dyskusje prowadzic a nie uslyszysz po pierwszym Twoim komentarzu "jestes h..., jestes k.... itd). I dlatego z malymi wyjatkami bardzo cenie kibicow Valencii :)

Pozatym smiesza mnie tacy ludzie co najpierw odzegnuja kogos od czci i wiary, ze jest beznadziejny czy tez slaby by potem twierdzic ze jest ok....bo to swiadczy o zupelnym braku jakiejkowliek wiedzy na temat tej osoby....oczywiscie pije tutaj do opinii o Adurizie i o tym jak spora czesc z was nie chciala go za zadne skarby w klubie, twierdzila ze jest za drogi (znajdz mi prosze napastnika w Primera z dorobkiem bramkowym Aduriza wartego 4 miliony euro - zycze powodzenia), slaby i w ogole beznadziejny a teraz nagle ze bedzie dobrym zmiennikiem a pewnie za jakis czas powie ze jest swietnym wzmocnieniem i swietnym napastnikiem.....powiedz o czym to swiadczy??? Bo na pewno nie swiadczy to o tym ze ta osoba zna sie na pilce....

A pozatym billie jakbys zauwazyl poczatek dyskusji to ja tylko przypomnialem grzesiowi83 jego wlasne wypociny jakie pisal przy transferze Aduriza...cos szybko kolega zmienil zdanie a wczesniej wypowiadal sie bardzo autorytatywnie...

billie glupote trzeba tepic wszedzie bo dosc jej naokolo....nie zastanowiles sie czemu nie czepilem sie Twoich komentarzy, Kylego, Fuha czy paru innych kibicow Valencii....

I gratuluje inteligentnej i cietej riposty :)
30. grzesiu 8320.08.2010; 21:20
To z toba sie nie da rozmawiac bo twoim jedynym argumentem jest wyzywanie ludzi i ich obrazanie a nie merytoryczna dyskusja chcesz przykład? Jestes administratorem strony Bilbao i oto twoja dzisiejsza wypowiedz:
"Szacowni kibice Athletic proponuje poczytac sobie stronke Realu Madryt jak macie zly humor bo od razu sobie go poprawicie. Chodzi mi glownie o komentarze kibicow Realu bo to chyba jest ewenement na skale swiatowa zeby byc takim debilem bo 95 procent kibicow Realu to chyba polglowki. Polecam artykul z wywiadem Caparrosa o ktorym ja tez pisalem w poprzednim newsie....

http://www.realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=30980

co niektorzy kibice Realu oferuja nam Gago lub Diarre za Llorente.....malo nie padlem ze smiechu...oni nawet nie maja elementarnej wiedzy o hiszpanskiej pilce noznej....

a jeden delikwent powiedzial ze Xabi Alosno jest wiecej warty niz cala druzyna Athletic i zeby kupic Alonso to nasz prezydent musial by caly klub sprzedac....no coz....Real Madryt kupil Alonso za 35 mln euro a mysmy odrzucili oferty ManCity za Martineza na 25 baniek i bodajze 20 mln za Llorente.....podstawy wiadomosci o Primera Division sie klaniaja i zwykla podstawowa matematyka....

Po prostu inteligencja kibicow Realu mnie poraza......komentarze mowia same za siebie bo nawet srednio inteligentny szympans by wyczul ironie i sarkazm w slowach Caparrosa ktory daje wyraznie do zrozumienia w ten sposob ze Llorente nie jest na sprzedaz...."
Widziałęs zebym Kilemu, Fuhowi lub komukolwiek ublizał od polglowkow, szympansow itp?
Ty jestes po prostu cham i twoje chamstwo trzeba tepic w zarodku, bo potem przez takich jak ty jest agresja w narodzie!!! Ale jak ktos madry napisał szkoda na ciebie tracic czasu bo jest wiele ciekawszych rzeczy do robienia niz znizac sie do kogos takiego jak ty! Pozdrawiam :)
31. Joxer20.08.2010; 21:54
JoxerMasz racje grzesiu83....jestem cham, sloma mi z butow wystaje itd. Nie znam sie na pilce noznej a Ty jestes w tej dziedzinie ekspertem bo przeciez zawodowo grasz w futbol. Pozatym Aduriz jest slabiutkim napastnikiem, Emery sie do niczego nie nadaje bo jest beznadziejnym trenerem itd...

Masz racje lepiej zakonczyc ta dyskusje bo jak to mowia....nie zadawaj sie z glupim bo sprowadzi Cie do swojego poziomu i wykonczy doswiadczeniem. A nie chamstwo w narodzie jest przyczyna agresji tylko powszechna glupota i o tym wie nawet przedszkolak...

A ja z przyjemnoscia bede pokazywal Twoje wczesniejsze komentarze przy kazdej okazji, szczegolnie jak Aduriz i Emery pokaza jaki jest stan Twojej wiedzy na temat pilki noznej....

Pamietaj takze o tym ze jesli Aduriz strzeli 10 bramek w sezonie to masz zostac sw. mikolajem.....sam tak powiedziales....;)

I ciesze sie ze dales cytat z tego co napisalem bo zapytaj sie kazdego kibica Valencii co sadzi o polskich kibicach Realu Madryt to potwierdzi Ci ze to co napisalem w tym komentarzu u siebie na stronie to szczera prawda.....zreszta sam sobie poczytaj komentarze kibicow Realu Madryt z ich strony ktora podalem to dojdziesz do takiego samego wniosku.....tylko stwierdzilem pewien fakt....

A co do obrazania to Ty pierwszy zaczales od nazwania mnie debilem.....mam Ci podac cytat z Twojego komentarza wraz z godzina i data???

Koncze dyskusje z Toba bo jestes typowym przedtawicielem Polskiego narodu ktory nie umie podjac dyskusji na argumenty tylko na chora ideologie i wlasnie tacy ludzie sa u nas u wladzy i tak nasz kraj wyglada a nie inaczej....

Pozdrowienia dla prawdziwych kibicow Valencii....
32. Joxer20.08.2010; 22:08
JoxerA na dowod ze mozna ze mna pogadac drogi grzesiu83 proponuje sobie przeczytac ten oto artykul i komentarze pod nim.....jakos z dwoma kolegami ze stronki Realu udalo mi sie konstruktywnie pogadac mimo poczatkowych nieporozumien tylko z Toba sie nie udalo....dziwne....

http://www.realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=30982
33. grzesiu 8320.08.2010; 22:20
Czytałem komentarze kibicow Realu i czasem da sie z nimi pogadac, a jak Aduriz strzeli 10 bramek to przyznam racje, ale nie tobie tylko Fuhowi, on bedzie wiedział o czym mowie :)
A Aduriza pochwaliłem bo zagrał dobrze, a twoje zdanie na moj temat mnie nie interesuje bo sa w moim zyciu wazniejsze osoby z ktorych zdaniem sie licze niz ty!
Pozdrawiam :) i tyle ode mnie w tym temacie!
34. grzesiu 8320.08.2010; 22:23
Napisalem dokładnie "I sie zastanawiam udajesz Debila czy nim jestes? "
Nie napisałem JESTES DEBILEM nikomu nie ubliżyłem bo jakbys wiedzial znak zapytania dowodzi tego ze to było pytanie a nie stwierdzenie "JESTES DEBILEM"!
Czytaj ze zrozumieniem, albo cytuj tak zeby sie nie zbłaznic! :)
35. Joxer20.08.2010; 23:15
JoxerDobra dalismy sobie po razach, wymienilismy "uprzejmosci" ale po co konczyc dzien w wojnie skoro i tak Ty jestes kibicem Valenci (jakim jestes takim jestes ale niewazne ;)) a ja ja lubie wiec nie ma sensu tego dalej kontynuowac bo to do niczego dobrego na pewno nie doprowadzi. Poziom naszej dyskusji nie byl za wysoki i nie przystoi tej stronce i temu klubowi....pasuje bardzo do Hala i Visca dzieciakow....a my jestesmy chyba lepsi od nich prawda???...;)

A z kibicami Realu da sie pogadac bardzo zadko i dlatego napisalem ze 95 procent z nich to glupki a nie wszyscy ;)....co zreszta widac w komentarzach na ich stronce i taki mniej wiecej byl odsetek kibicow ktorzy wyczuli sarkazm i ironie w wywiadzie z Caparrosem (wlasnie te 5 procent) a reszta sam widziales co pisala....i poki co takie wrazenie odnosze czytajac Twoje komentarze tutaj....mam nadzieje ze rownie mylne jak Twoja opinia na temat Aduriza i Emerego :):):)...i tak na marginesie....jak gadasz z kims normalnym tam na tej stronce to na 90 procent nie jest to kibic Realu....wierz mi bo zagladam tam regularnie ;););).....zreszta na stronkach Barcy jest podobnie ;)

Nie chce zebys sie liczyl z moim zdaniem bo to byloby chore. Tylko czasami warto sie zastanowic co sie pisze i na jakiej podstawie a nie zeby tylko cokolwiek pisac bo wlasnie tak mozna wyjsc na ignoranta i pokazac ze zna sie na pilce jak slepy na kolorach...

A gdzie ja napisalem ze masz przyznac mi racje.....masz zostac swietym mikolajem tak jak napisales a nie mi przyznawac racje hehehe...Fuhowi mozesz przyznawac racje ale ja Cie chce widziec w czerwonej czapce kaftanie, z broda i worem prezentow..;););)

Milego weekendu i do uslyszenia! Hejka!
Peace!
36. Fuh20.08.2010; 23:42
Fuhgrzesiu, zycze Ci, zebys mi przyznal racje, bo te 10 bramek Aduriza przyda sie w tym sezonie! (:
37. Joxer21.08.2010; 00:05
JoxerSpokojnie Fuh bedzie wiecej niz 10. W koncu Valencia bedzie miala druzyne walczaca na calym boisku gdzie walczyc beda wszyscy zawodnicy. Bo niestety wczesniej bardzo czesto bywalo tak ze podawano do Villi lub Silvy i reszta zespolu stala czekajac co zrobia najwieksze gwiazdki klubu. A teraz gwiazdek nie ma tylko sami zawodnicy ktorzy maja cos sobie i innym do udowodnienia. A Emery lubi z takimi pracowac. Jest Mata ktory bedzie chcial pokazac ze zasluguje na nowy kontrakt, jest Vicente ktory bedzie chcial udowodnic ze dalej umie grac i gdyby nie kontuzje to bylby jednym z najlepszych skrzydlowych swiata, Joaquin ze umie zagrac wiecej niz co drugie spotkanie dobrze, Banega ze nie jest gwiazdka jednego sezonu a w drugim stoi, Dominguez ktory bedzie chcial pokazac ze zasluguje na pierwszy sklad, Soldado ze potrafi grac nie tylko w slabych zespolach ale tez w tych z najwyzszej polki i w rozgrywkach europejskich, Aduriz bedzie chcial udowodnic ze dobra forme i umiejetnosci ma nie tylko na lige i na Mallorca ale takze na wiekszy, lepszy klub i lepsze rozgrywki i jeszcze paru innych graczy ktorzy beda chcieli sie pokazac....
38. grzesiu 8321.08.2010; 00:49
Fuh ja tez mam nadzieje ze Aduriz strzeli 10 bramek :) ale przydałby sie rowniez srodkowy obronca i troche mnie dziwi ze Llorente nie pomyslal np o Victorino, zawodnik dobry niezbyt drogi a nawet go nie wzieli pod uwage( chyba) tylko teraz bedzie trzeba atakowac bo jak zaczniemy sie bronic to bedzie jakas masakra :(
39. Venithil21.08.2010; 11:29
Taka prośba... Rozumiem pożreć się parę komentarzy z rzędu i skończyć, ale jak dwie osoby wypełniają cały news, to mimo najszczerszych chęci coby to może komuś odpowiedzieć albo podyskutować człowiekowi sie przestaje chcieć czytać te komenty :P

Co do Aduriza - nie byłem zbytnio przekonany do jego transferu i nieco mnie zaniepokoiło, że zbulamy Zigica a kupujemy więcej niż Soldado, ale kto wie, może Emery wie co robi. W każdym razie jakby nie patrzeć w ostatnim sparingu Aritz pokazał, że chociaż część z nas może zdoła do siebie przekonać. A jeśli będą regularnie się zmieniać lub grać w duecie (tzn. Aduriz i Soldado) to na spółkę pewnie na spokojnie strzelą z 25-30 goli. Może więcej, jak któryś zanotuje bardzo dobrą formę.

Mimo to nie popadałbym w hurraoptymizm bo ani Soldado ani Aduriz jeszcze nie pokazali że są jakimiś kozakami :P

Aaaaa, i jeszcze co do kibiców Realu : Mentalność tam jest taka, że najlepiej to zamiast wydawać kasę, to wpakować drużynom przeciwnym Drętwego/Marcelo (w zależności od komentującego), Gago i Granero a oni powinni na ten układ pójść, a co dopiero jak się im jeszcze łaskawie dorzuci 5-10 milionów.

Ah, i jak Kaka się kontuzjował, to nagle dla jednych Canales jest największym talentem Hiszpanii a dla innych VDV jest w piątce najlepszych pomocników na świecie. Jose Mourinho o tyle o ile jest geniuszem to z tym klubem jeszcze nie zrobił NIC a oni już go zachwalają, transfery też w porządku bo dużo oszczędzili a przy tym kupili piłkarzy jednego turnieju - Niemców w dodatku... W zasadzie to oni nie są prawdziwymi Niemcami ale wiadomo chyba o co chodzi.

Oh, i cała liga wymięka, bo Alonso to najlepszy podający w lidze, Higuain jest lepszy od Villi a Benzema zaraz będzie od niego lepszy bo to co Mourinho z nim zrobi to zakrawa o boskość.


Co do samego Vicente to osobiście chciałbym, żeby grał tak, że i nam i zarządowi a także Emery'emu wyszły gały z orbit, i to nawet nie dla lepszych wyników Valencii tylko po prostu żeby w końcu pokazać, na co naprawdę go stać i żeby dostał nowy kontrakt. Półtora roku takiej gry i możemy czekać na ofertę z domu spokojnej starości, tzn. AC Milan, a potem pokazać im gest Kozakiewicza :P
40. grzesiu 8321.08.2010; 13:18
Venithil
Tak ciebie jak i reszte uzytkownikow moge jedynie za siebie przeprosic :) za ilosc i jakosc niektórych komentarzy.
41. Joxer21.08.2010; 17:44
JoxerA i ja tez przepraszam. Fakt faktem troche mnie ponioslo i pewnie troche przesadzilem.

Takze drodzy kibice Valencii no i kolego grzesiu....sorki za zasmiecenie calego newsa i momentami niewybredne docinki/epitety czy jak tam to szlo. Mam nadzieje ze liga udowodni ze Real i Barcelona to jednak przecietniaki a ich kibice to w wiekszosc banda oszolomow ;)

Z kibicowskim pozdrowieniem od kibica Baskow dla fanow Che!!!
Hejka!