VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Wszystko wydawało się być już ustalone. Jose Luis Tamargo - przedstawiciel Valencii prowadzący rozmowy z FC Porto i firmą GSI zdołał przekonać obie strony i dojść do porozumienia. Jednak wczoraj w Ermelo, gdzie obecnie znajduje się zespół Nietoperzy zwołano specjalne zebranie, na którym Juan Soler wraz z Quqique Floresem zdecydowali, iż Luis González nie dołączy w tym okienku transferowym do drużyny.

Powodem, dla którego zrezygnowano z Argentyńczyka są według hiszpańskiej prasy pieniądze. Prezydent klubu wraz ze szkoleniowcem postanowili bowiem, iż Lucho jest zawodnikiem dobrym, jednak nie wartym 16 mln. € jakie wynegocjował Luis Tamargo. Obaj panowie odbyli wczoraj rozmowę telefoniczną z Miguelem Ruizem, w której zgodnie stwierdzili, iż nie są zadowoleni z wyniku rozmów i nie zamierzają wypłacić uzgodnionej kwoty.

W takim wypadku Miguel Ruiz, mając na celu sprowadzenie rozgrywającego, będzie musiał rozpocząć poważne rozmowy z przedstawicielami Olymipique Lyon w sprawie Kima Källströma, który znajduje się na drugim miejscu listy życzeń klubu.

Kategoria: Transfery | valencia hui skomentuj Skomentuj (18)

KOMENTARZE

1. Tomi20.07.2007; 15:45
TomiNo to byl juz plan A,B teraz czas na plan C jak tak dalej pujdzie zabraknie alfabetu
2. baraja20.07.2007; 15:46
barajaI bardzo dobrze, to nie jest wcale taki dobry zawodnik jak wam sie wydaje...jest przereklamowany, mozna by za niego dac ale gora 10mln a nie 16!
3. Maciej20.07.2007; 15:52
MaciejRęce opadają.
4. Timon20.07.2007; 15:56
TimonWeźcie do jasnej cholery tego Sneijdera sprowadźcie. Källström jest dobry ale nie pasuje do nas. Lucho byłby dobry, ale zgadzam sie w tym przypadku z działaczami klubu- za drogi!!!
5. Tomi20.07.2007; 15:57
TomiMam nadzieje ze troche jest tych pomocników ,Bo jak patrzac na negocjacje Miguela Ruiza jeszcze troch sie ich przewinie
6. Mico20.07.2007; 16:05
MicoLucho naprawdę nie jest tak dobry , gdyby taki był grałby chyba w lepszym klubie i uważam ż 16 mln to za dużo ale 10 ok.
7. benji20.07.2007; 16:06
benjiSneijder za drogi, Lucho za drogi, Kallstroma za mniej też się nie da, więc też będzie za drogi.

Jak tak dalej pójdzie to zaczniemy się interesować Mirkiem Szymkowiakiem. Co jak co, ale za drogi to na pewno nie będzie.
8. benji20.07.2007; 16:08
benjiAha, jeszcze jedno. Skoro i tak Soler nie zamierzał dać za niego tyle kasy, to po co były te 3 tygodnie negocjacji? Przecież wiadomo było, że za mniej się go nie wyciągnie:/
9. Tomi20.07.2007; 16:24
TomiDodam tylko jedna zacytuje "Do zakończenia okienka transferowego jest jeszcze dużo czasu, a jeżeli trzeba będzie w celu sprowadzenia potrzebnego nam zawodnika wystosować sporą kwotę, zrobimy to." prezydent Soler"
10. pablito20.07.2007; 16:49
Nie potrzeba nam w VCF żadnych kołkowatych szwedasów, oni temperamentem nie pasują do Valencii. Carew był Norwegiem, ale przynajmniej podrabianym.
11. mz20.07.2007; 17:23
mzVan de Vaart podobno z chęcią przeniósłby się do jakiegoś hiszpańskiego zespołu, który gra w europejskich pucharach. Warto byłoby się nim zainteresować, bo imho jest lepszy i od Kallstroma i od Sneijdera.
12. Jarunio20.07.2007; 18:24
JarunioZgodze sie z toba MZ . Jest to tez moj jeden z ulubionych pilkarzy! Ja bylbym za!!!
13. dzidek20.07.2007; 19:18
dzidekAle za to Van der Vaart ma duże wahania formy, przynajmniej w zeszłym sezonie tak było. Zdarzają mu się mecze, w których przechodzi zupełnie obok nich.
14. thunder_bird20.07.2007; 21:07
Van der Vaart na pewno nie jest lepszy od Snejdera , ale obydwaj chyba by się nie wpasowali . Ja bym na miejscu VCF zaiteresował się Manuelem Fernadesem .
15. Villa 720.07.2007; 21:42
Villa 7Van der Vaart jest wart conajmniej 20mln czyli za drogi. Ja bym był za ściągnięciem Tima Borowskiego.
16. el_nino20.07.2007; 21:53
el_ninoTu nie chodzi juz o sama cene van der Vaarta. On sam powiedzial niedawno, ze odejdzie do lepszego klubu ale dopiero w nastepnym sezonie. I to tylko pod warunkiem, ze HSV nadal bedzie gralo tak slabo jak w tym sezonie.
17. benji20.07.2007; 22:37
benjiA ja wam powiem jak to było: Quique z Solerem wybrali się do pobliskiego coffeshopu, gdzie się porządnie upalili i stwierdzili, że zrobią Ruizowi kawał - zadzwonią do niego i powiedzą, że Lucho się im już nie podoba.
18. hudyyy21.07.2007; 08:29
jak tak dalej pojdzie to za rok mozemy zapomniec o LM, wszystkie kluby z czolowki sie zbroja na potege, tylko u nas na razie nic wiekiego, Atletico kupilo niedawno Sabrose ;/
czemu oni nie biora Sneijdera??