VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Jeśli nie Lucho to może... Sneijder.

Assist_magik, 15.07.2007; 09:24
Lucho Gonazalez, to piłkarz, który wg szkoleniowca Ches byłby idealnym wzmocnieniem linii pomocy Valencii. Jednak włodarze ze słonecznego Lewantu nie zamierzają wydać około 20 mln euro na niego. Zmęczeni opornością zarządu FC Porto, którzy chcą zarobić jak najwięcej Ruiz i Flores postanowili znaleźć alternatywę dla Argentyńczyka.

I co jest wielkim zdziwieniem, piłkarz, który miałby być sprowadzony do Nietoperzy to znany już kibicom hiszpańskiej drużyny Wesley Sneijder. Holender już był o krok od transferu, jednak Valencia nie chciała zapłacić 15 mln euro za piłkarza, ponieważ trener nie widział w nim wzmocnienia i nie pasował do koncepcji gry. Widocznie Flores zmienił zdanie co piłkarza Ajaxu i jest chętny, jeśli Lucho nie zostanie piłkarzem Valencii na sprowadzenie reprezentanta Orange na Estadio Mestalla.

Wszystko jednak zależy od FC Porto, ponieważ jeśli Portugalczycy zmienią zdanie w ciągu najbliższych dni co do ceny za Gonzaleza to właśnie on zastanie piłkarzem Valencii. Więc kto z tej dwójki piłkarzy będzie grał z nietoperzem na piersi przekonamy się już niebawem.

Jeden bądź dwa transfery
Miguel Ruiz, nowy dyrektor sportowy zapowiedział maksymalnie dwa transfery do drużyny. I to właśnie jego osoba przekonała trenera do zmiany nastawienia wobec Sneijdera i albo Holender bądź Argentyńczyk ma być pewnym transferem do Ches. Hiszpan nie powiedział na jaką pozycję szykowany jest drugi transfer, jednak jak określił Ruiz, że wszystko zależeć będzie od ceny za piłkarza i od decyzji trenera.

Kategoria: Transfery | www.as.com skomentuj Skomentuj (41)

KOMENTARZE

1. Gajos15.07.2007; 09:56
GajosSam już nie wiem co myśleć :/
2. lasio15.07.2007; 10:03
HAH!!
3. Mistic15.07.2007; 10:14
Misticpatrzac na obecne umiejetnosci korzystniej bylo by kupic Lucho, ale pamietajmy ze Sneijder jest mlodszy i bedzie to dlugotrwalsza inwestycja za mniejsze pineniadze ;)
obu grajkow chcialbym widziec na Mestalla ale z ekonomicznego pkt. widzenia korzystniej jest kupic Wesley'a ;]
4. pitok15.07.2007; 10:41
pitokWypada poczekac, widac ze to kwestia czasu czy Smoki popuszcza, czy badz tez wrocimy do transmisji telenoweli o Sneijderze.

Jak dla mnie obaj pilkarze sa znakomitymi sr. pomocnikami, ale bardziej ze sluchu :) Lucho niegdy nie widzialem w akcji (czyt. mecz) Tylko bramki, konkretniej tylko bramke z HSV. Wesleya natomiast widzialem na Mundialu i szczerze powiedziwaszy nie zachwycil, nie jestem pewnien, ale wychodzil chyba z lawki rezerwowych, ale nie jestem pewien ! I widzialem kilka bramek z tego sezonu w barwach Ajaxu chyba byly nawet dwa hattricki (?) Takze jezeli Flores juz by go chcial ;] to raczej nic nie stoji na przeszkodzie, chyba ze niska cena za Lucho.

Moge powiedziec, potrzebny nam jest klasowy napastnik i Forlan byl najepszy,potwierdzil swoja forme w Wenezueli. Co jak co niby tylko dwoch klasowych napastnikow El Guaje i Moro. A co bedzie gdy doznaja kontuzji ? Moze byc cienko Mata i Arizmendi o tym drugim slyszalem komentarze m. in ULE :) Mata za mlody, a Silva to inna sprawa. Takze jakies z 10 mln euro moze na jakiegos napastnika, a jak nie to dolozyc. Nie mam pomyslu na zadnego, ale nawet gdybym mial to nic by to nie zmienilo.
5. Adr15.07.2007; 11:04
AdrJa oczywiście jestem za Sneijderem, nie chciałbym widzieć Lucho na Mestalla a zwłaszcza za takie pieniądze. Dla mnie Sneijder jest idealny ma uderzenie z daleka, rzuty wolne też nie są mu obce, czuję że po kilku treningach z Quique będzie też dobry w obronie.
6. silwa2115.07.2007; 11:15
silwa21SNEIJDER >lucho -proste
7. tadzislaw15.07.2007; 11:28
Pitok nie zgodzę się z Tobą jeśli mają być jeszcze dwa transfery to wg mnie na pomoc i obronę. Patrz ilu piłkarzy może grać na pozycji napastnika.... Jesli nawet można przeciez zagrac 4-5-1 formacją
8. ryba15.07.2007; 11:39
Najlepiej kupic obu i bedzie najlepiej hehe
9. RaFaL15.07.2007; 11:47
RaFaLWole Snaijdera niz Lucho
10. benji15.07.2007; 12:10
benjiWszyscy myśleliśmy, że telenowela o Sneijderze się już skończyła... niestety byliście w błędzie.
Właśnie minął czas na reklamy i wracamy do Neverending Story:D
11. sergio ramos15.07.2007; 12:11
Od dawna chciałem, żeby naszą grę prowadził Lucho. Ucieszyłem się gdy zobaczyłem nagłówek na stronie "Nie Sneijder, to może Lucho GOnzalez?". Ale jak zwykle ogromna suma pieniędzy za argentyńczyka nie kusi, abyśmy go kupili. Nie widziałem nigdy Sneijdera w akcji, nie wiem jak on gra dlatego też jestem przeciwny sprowadzeniu go na Estadio Mestalla. Najchętniej w nasze szeregi sprowadził bym właśnie Lucho, a jeśli nie jego, to 19letniego rozgrywającego Boca Juniors Buenos Aires - Evera Banege. Ale jego transfer jest chyba nierealny, bo na meczu U-20 komentator coś mówił, że jeśli Real Madryt podpisał z Boca umowę na mocy której Ever może trafić tylko do Realu. Nie wiem czy dobrze piszę, bo nie słuchałem wtey dokładnie komentatora, ale chyba coś w tym stylu.
12. Ashkan15.07.2007; 12:20
nie widziałeś go w akcji i dlatego jesteś przeciwny sprowadzeniu go do Valenci ?! hehehehe...
13. pitok15.07.2007; 12:32
pitokSergio Ramos jak zwykle komiczny ;D Ostatnio mowil, ze sie nie jara pilkarzem ktorego raz widzi, a tu prosze Evera Banega Ostatnio Polska - Argentyna ten zawodnik gral dosyc przecietnie, ale jemu wpadl w oko, poniewaz "robil tricki" To sa dzieci widac, jak sie kiwaja, jedna potyczka z twardzielami z Premiership i zaloze sie, ze juz by im sie odechcialo grac ;) Oczywiscie zartuje, ale oni sa nie dojrzali, ale to powinno minac, ale trzeba przyznac Ze Aguero jest dobry, ale tez jest tym "dzieckiem" zachycil mnie w ostatnim meczu przeciwko Polsce, ale jak juz mowilem tam sa mlodzi, wiek. A w Atletico gra dosyc czesto ? Jak nie w pierwszym ? Ale watpie, zeby takimi trickami przechodzil bynajmniej Ayale, Ramosa ;D czy chociazby Albiola.

"ie widziałem nigdy Sneijdera w akcji, nie wiem jak on gra dlatego też jestem przeciwny sprowadzeniu go na Estadio Mestalla"

Ten cytat bardzo mi poprawil humor ;D
14. Mistic15.07.2007; 12:53
Misticsergio ramos jest niezwykle... ekhm ? oryginalny :PP
zoabczyl raz Ever'a Panege (nie Banege) w akcji i sie nim jara ... skoro nie widziales Sneijdera to czemu mowisz ze go nie chcesz :D ehh chlopaku twoje teksty sa standartowym poprawiaczem nastroju :> [lol2]

Wg. mnie osobami ktore powinny wzmocnic szeregi VcF sa :
Sneijder (18mln max)
Castillo (12mln)
i za 30 mln mielibysmy 2 grajkow w tym jednego mogacego grac zarowno w lini ataku jak i pomocy .

A co do Panegi - kolo jest slaby jak na rozgrywajacego ... przypomina Gago czyli 100% zal. ;]
Panega robil mnostwo zwodow ale nie zapodal ani jednej soczystej prostopadlej pily czy krosa ;] moze BKS Bełchatów o niego powalczy :D:D
15. David Villa15.07.2007; 13:02
David VillaDobrze będzie jak chociaż jeden z nich przejdzie :)

A co do Banegi to jak dla mnie słaby piłkarz prezentujący przeciętne umiejętności i raczej nie dla Valencii.
16. Mistic15.07.2007; 13:02
Misticmoze teraz zmieni sie kierunek szkolenia mlodziezy w vcf i beda klasc wiekszy nacisk na wyszkolenie gwiazdki srodka pola (przyklad Raul Garcia:P )
17. benji15.07.2007; 13:11
benjiNie ulega wątpliwości, że rozgrywający jest niezbędny. Mam osobiście nadzieję, że Lucho uda się sprowadzić. Wszak nie wrócił on jeszcze z Copa i negocjacje w jego sprawie jeszcze się tak na dobre nie zaczęły. W/g mnie Ruiz, w obliczu tak upartego stanowiska FC Porto, powinien dogadać się z firmą GSA, która jest połowicznym właścicielem Lucho. W takim wypadku Portowcy nie mieli by już dużo do gadania i jeszcze w przypadku, gdyby sam zawodnik chciał u nas zagościć, musieliby po prostu nam go oddać.
A ze Sneijderem nie wiadomo jak będzie. Jeżeli nie mogliśmy się dogadać z nimi jakiś miesiąc temu, to teraz mogą np. zarządać wypłaty sumy odstępnego za Holendra. A ta pewnie wynosi coś koło 30 mln.
18. Tomi15.07.2007; 13:34
Tomi Jezeli nie oni to moze Samir Nasri'Gralem w fife 2007 i w sezonie 2009 w statystykach mial 97':)
19. VooDoo15.07.2007; 13:35
VooDooTeraz pewnie Ajax podniesie cenę...
20. Mistic15.07.2007; 14:05
Mistic@Tomi ;) Samir Nasri jest utalentowany i mlody ale napewno jego wartosc wciaz idzie w gore , wkoncu gra w 1-szej rep. Francji ostatnio nawet zddobyl bramke , trudno bylo by go sciagnac ;)
21. Jędker15.07.2007; 14:09
Póki co uważam że nasz polityka transferowa jest bliska ideału więc mam nadzieje że i z zakupem środkowego pomocnika uda się Ruizowi i Floresowi udać jak najlepiej. Udało się dostać za darmo klasowego bramkarza w wysokiej formie z wysokimi umiejętnościami, Alexis jakos obiecujący następca Ayali mający za sobą koncertowy sezon, jego kupno tym bardziej cieszy że wygraliśmy o niego rywalizacje z Realem ... Arizmendi ... do niego nie jestem przekonany , fakt napastnik był potrzebny ale czy akurat takiego pokroju...tutaj trzeba zaufać Floresowi, tak samo jak przy sprowadzeniu środkowego pomocnika, jak dla mnie idealny byłby Lucho lecz taka kwota nas chyba przerasta. Jednak jeśli kupilibyśmy Holendra to uważam że także byłoby to dobre posunięcie...w każdym razie ktoś z tej dwójki a nie żaden Borowski ... :/
22. Adr15.07.2007; 14:19
AdrDo redaktorów!!!
Może stwórzmy jakieś miejsce dla genialnych cytatów sergio ramosa ten dzisiejszy to mistrzostwo świata:

"Nie widziałem nigdy Sneijdera w akcji, nie wiem jak on gra dlatego też jestem przeciwny sprowadzeniu go na Estadio Mestalla." Tekst dziecka w wieku max 10lat brawo dyżurny satyryku VCF.

Jeżeli sergio go nie widział to Sneijder musi być beznadziejnym grajkiem. Z drugiej strony nie możliwe żebyś nie widział nigdy Sneijdera w akcji bo kompilacji jest o nim mnogo chyba że wyciągnąłeś jakąś naukę z tego co chyba wczoraj do ciebie pisałem (żeby nie oceniać piłkarzy tylko z kompilacji) jak tak to gratuluję i oby tak dalej.
23. Mistic15.07.2007; 14:36
Mistichehe Adr ;)
wg. mnie stworzenie np Kącika "sergio ramos'a" nie jest zlym pomyslem bo texty chlopaka bija na glowe kazdy polski kabaret ;]
jezeli taka opcja by nie wypalila to trzeba mu conajmniej nadac jakis tytul , np (uzyl go Adr) Dyżurny Satyryk Vcf albo cos takiego ;) bo ludzi jak sergio r... ze swieca szukac :D:D pokolenie giertychowskie sie wybija sie cienia :D
24. Jarunio15.07.2007; 17:05
JarunioJa osobiscie wole Sneijder'a bo potrafi dobrze uderzyc z dystansu, jest mlody i wcale nie taki drogi powinni wylozycz te kilka dodatkowych milionow co im to robi roznicy to ja juz niewiem. Niema chyba duzego znaczenia 18 czy 20!
25. kubik15.07.2007; 17:13
Moim zdaniem to gra psychologiczna :D Powiedza ze chca sciagnac sneijdera to porto wymieknie:P
26. sergio ramos15.07.2007; 18:36
Ależ tak, załużcie mi kącik, będzie mi bardzo miło. A tak w ogóle to Banegi (nie Panegi jak ktoś napisał) nie widziałem tylko w meczu z Polską, ale także w każdym meczu którym na MŚ U-20. Poza tym udało mi się skombinować kilka kompilacji o nim i no o głowę przerasta tego Waszego kochanego Sneijdera.
27. Mistic15.07.2007; 20:56
Mistic@sergio ramos - Nikt tu nie kocha Sneijdera ;] tylko bedzie on korzysztniejszym (ze wzgledow ekonomicznych) transferem niz Lucho ;pp

Sergio ramos , ciagle oceniasz pilkarzy po obejrzeniu kompilacji ??
pamietaj ze kompilacje pokazuja tylko te zagrania ,ktore komus wyszly nie ukazuja bledow itp . wiec patrz bardziej obiektywnie na "bohaterow" Twoich ukochanych kompilacji ;]
28. Adr15.07.2007; 21:13
AdrMistic nie ma co się starać tłumaczyć sergio on i tak tego nie zrozumie dziecku nie przetłumaczysz bo dla niego liczą się tylko triki, cóż może za parę lat zmądrzeje mam młodszego brata i jest taki sam i przetłumaczyć mu się nie da dlatego mówię mu że jeszcze zmądrzeje (mam taką nadzieję). To jest taki wiek nie trzeba mu mieć tego za złe... i do tego nazwał się sergio ramos... bez komentarza.

A jeżeli chodzi o Lucho 20 parę baniek za piłkarza który jeszcze nic nie osiągnął no bez przesady za to że jest z Argentyny bo nie widzę żadnego innego powodu dlaczego mielibyśmy tyle zapłacić. Jestem jak najbardziej za Sneijderem wcześniej liczyłem na Ivana de la Pene ale cóż już po temacie u niego minusem był tylko wiek i może słaba gra w obronie (dla sergio może to że nie jest z ameryki południowej) ale jako rozgrywający jest genialny kandydaci Lucho i Sneijder mogą mu tylko buty czyścić.
29. Mistic15.07.2007; 21:22
MisticZgadzam sie z Toba Adr ;]
w danych sergio ramos'a widnieje Data urodzenia: 30.03.1986 r.
co jezeli okazalo by sie prawda ... ehh no comment ;PP
chyba ze chlopak sfałszował sobie date urodzin :PP

Co do De La Peni - podobno Real M. stara sie go zakontraktowac ... ;/
30. Adr15.07.2007; 22:14
AdrW datę urodzenia nie wierzę może 1996 już prędzej ale jeżeli ta data jest prawdziwa to oznacza tylko jedno że jest strasznie opóźniony i jego denne komentarze już się nie zmienią i będziemy musieli się z nim jeszcze długo męczyć ale napewno datę urodzenia wpisał nie swoją może ma starszego brata i mu się pomyliło a z tego co wypisuję (sergio) w komentarzach mogło tak być.
31. Mistic15.07.2007; 22:18
Misticmasz wiare w chlopaka ;]
miejmy nadzieje ze jego komentarze sie nie zmienia! bo nie bedzie nic co dawalo by mi powody do smiechu :D [lol69] :D
32. Maciej15.07.2007; 22:39
MaciejMała prośba do redaktorów. Usuwajcie komentarze, które w bezczelny sposób obrażają innych. Chodzi oczywiście o adr i mistica, którzy doczepili się ni z tego ni z owego do Ramosa. To serwis o Valencii a nie plotkowanie i obgadywanie innych.
33. Mistic15.07.2007; 22:43
MisticMaciej ... powiem tak : jakim slowem go obrazilem ?
czy uzylem jakiegos przeklenstwa ?
wyrazam swoje zdanie nawiazujac do komentarzy innych osob .... lol
34. Mistic15.07.2007; 22:46
MisticCzy w Polsce wyrażanie swojego zdania jest zabronione ?
Maciej powiem Ci tak to Ty przyczepiles sie do Mnie i Adr'a , w komentarzach tutaj widzialem rozne obelgi czesto brzmiace np " Ty De*ilu" "Idi*ta" itp ... jak dla mnie Ty masz jakis problem z mania przesladowcza :)

koniec gadania o bzdurach

Co do TEMATU
Moze warto sprobowac ponegocjowac o Miguela Velosso ? jego nazwisko przemineło kiedys w ktoryms temacie a pozniej nic . Moze warto o niego powalczyc ?
35. Jędker15.07.2007; 23:20
Sam mówisz o wyrażnaiu zdania ... a jakoś czepiasz sie zdania innych , niech sobie bedzie dzieckiem, albo kims jeszcze z kosmosu ale to nie jest powod zeby sie go czepiac i w kazdym komentarzu wynajdywac godzinmi sporne słowa ... :/ zajmijmy sie komentowaniem newsów a nie postów innych kibiców tym bardziej ze sa to kibce tego samego klubu :/ precz z napinką internetową !!!!
36. Adr15.07.2007; 23:38
AdrCo Maciej cenzura?? hmm a jakby tak ciebie tak kilka razy pousuwać fajnie by było?? ale nie ciebie nie można bo ty zawsze piszesz idealnie bezbłędnie poprostu taki dziennikarski brylancik, taki Wołodyjowski - człowiek o nieskalanej osobowości chodzący ideał. Pozdrawienia dla Macieja jeżeli można bo nie wiem czy cenzura zezwala.
37. tomek15.07.2007; 23:45
witam chlopaki!mysle ze Snajder nie bedzie pasowal do naszej druzyny!takie jest moje zdanie!zdecydowanie lepszy bylby Gonzales!pozdrowienia z Inowrocławia!!
38. sergio ramos16.07.2007; 08:13
-->Maciej<-- już któryś raz z kolei stoisz po mojej stronie. Dzięki. Ale sam wiesz - (pomogę sobie słowami Floresa) - DOBRE WYCHOWANIE NIE POZWALA MI ODPOWIEDZIEĆ MISTICOWI I ADR.
39. pedro116.07.2007; 09:32
A może żaden z nich?
To co się dzieje na rynku transferowym to paranoja. Wielki wkład w psucie wniósł Real, który kupił jakiegoś Pepe za 30 mln.
Jak tak dalej pójdzie skończy się na... Casquero z Getafe.

A sowją drogą Carboni triumfuje:
wraca koncepcja ze Sneijderem (nikłe szanse, bo podobno Real chce go mieć), Ayala się kompromituje na Copa America.
Gdyby Lucho w finale zabłysnął i zmienił obraz gry Argentyny, można by żądać 20 czy 25 mln, ale tak nie było, więc żądania Porto to wygłup. Szczyt absurdu.
40. tomek VCF21.07.2007; 14:19
tomek VCFJA UWAŻAM ZE VCF POWINNA KUPIĆ DOŚWIADCZONEGO ZAWODNIKA JAKIM JEST MAURO CAMORANESI, LUB WALCZAKA TYPU GATTUSO
41. tomek VCF21.07.2007; 14:22
tomek VCFW OGÓLE PO CO KUPYWAĆ ZAWODNIKÓW SKORO DAVID VILLA Z MALĄ POMOCĄ VICENTE I JOAQUINA SAM MECZE JEST W STANIE WYGRAĆ???