sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Mata pójdzie w ślady Villi?

benji, 01.06.2010; 14:22

Blaugrana zainteresowana kolejnym Nietoperzem

Według katalońskiej stacji TV3, Joan Laporta szykuje ofertę po kolejnego zawodnika Valencii. Rozochocony owocnymi negocjacjami, które sprowadziły na Camp Nou Davida Villę, prezydent Barcelony ma raz jeszcze zgłosić się do Manuela Llorente. Tym razem po Juana Matę.

Ciągłe postępy, jakie czyni wychowanek Realu Madryt nie mogły obejść się bez echa w futbolowym świecie. Nie od dziś wiadomo, że młodym Hiszpanem zainteresowane są czołowe kluby z Półwyspu Iberyjskiego i nie tylko. Jak podają katalońskie media, w wyścigu po zawodnika wyprzedzić resztę stara się wciąż urzędujący prezydent Barcelony. Joan Laporta planuje skusić włodarzy Valencii kolejną ofertą, która mogłaby uregulować sytuację ekonomiczną klubu. Nieoficjalnie mówi się, iż kwota transferu miałaby oscylować w okolicach 20 mln €.

Niewykluczone, że i tym razem rozmowy na linii Laporta-Llorente zakończą się równie szybko jak wcześniejsze, dotyczące Davida Villi. Płynność finansowa Valencii mimo sporego zastrzyku gotówki wciąż nie może być uznawana za satysfakcjonującą, a w kwestii sportowej zastąpienie reprezentanta La Furia Roja wydaje się być o wiele mniej skomplikowane, niż jest to w przypadku wspomnianego wcześniej El Guaje. Dwójka konkurentów - Vicente oraz Jordi Alba - wydają się być w stanie uzupełnić ewentualną lukę na lewej flance. W dodatku odpowiednia kwota może ułatwić Valencii mierne, jak do tej pory, próby zakontraktowania odpowiedniego goleadora w miejsce Davida Villi.

Kategoria: Transfery | Superdeporte skomentuj Skomentuj (73)

KOMENTARZE

1. Barsa01.06.2010; 14:26
BarsaOby to były tylko głupie plotki...
2. Dumba$01.06.2010; 14:28
Za 30 mógłby iść...20 trochę mało
3. benji01.06.2010; 14:34
benjiNiechaj dorzucą jeszcze jednego defensora (Henrique a może Milito) i będzie git oferta.
4. LSW01.06.2010; 14:44
LSW20 mln to zdecydowanie za mało. Rozmowy powinny się zacząć od 25 mln, 30 mln byłoby odpowiednie.

Wolałbym Silvę prędziej sprzedać niż jego, chociaż jakby po odejściu Maty Silva grał na skrzydle to pewnie spisywałby się zdecydowanie lepiej i warto by było Silve zostawić, bo mogłoby to wyglądać wyśmienicie. Ale jak nadal ma męczyć siebie i nas grą jako mediapunta to za 35-40 mln sprzedałbym Silve gdziekolwiek.
5. Serano01.06.2010; 14:46
SeranoA może frytki do tego jeszcze? Jak się na to zgodzą to ja [cenzura].
6. Nevan01.06.2010; 14:48
NevanBenji ma racje. 20 mln + Milito albo Henrique i styka. Potem sprzedać balast; Fernandesa, Viane, del Horno, Alexisa i po prostu bajka. Ale Silva mógłby zostać.
7. benji01.06.2010; 14:51
benjiJak dla mnie argumentem nr 1 za sprzedażą Maty jest taki:
Jordi Alba - chłopak robi niesamowite wrażenie i nie boję się twierdzić, że obecnie prezentuje się lepiej niż w jego wieku Juan Manuel. Obecność Maty mogłaby tylko blokować jego rozwój. Niech tylko dostaje szanse na grę a w niedługiej przyszłości będzie z niego nie lada pożytek.

Wynegocjować ile się da za Matę i załatwić odpowiednie wzmocnienia to możemy porządnie "przykoksować";p
8. robert31301.06.2010; 14:53
robert313Z jednej strony, jak czytam 20 mln, to tak po ludzku mnie to bawi. Ale z drugiej strony, niestety, wcale bym się nie zdziwił gdyby go sprzedali za takie pieniądze..
Toż to dosłownie tragedia się dzieje w tym oknie transferowym...

Jeśli zarząd ma być usatysfakcjonowany kwotą 20 baniek za Mate, to proponuje wystosować ofertę zastępczą. Nawet nie ofertę, a pakiet! Mianowice, w skład pakietu wchodzą: Maduro, Del Horno i Uwaga! do wyboru ktoś z grona wypożyczonych. Cena: 20 mln (do negocjacji).
9. pedro901.06.2010; 14:55
20 mln byłoby za mało skoro Albiola sprzedalismy zdaje się za 15 baniek. Za piłkarzy ofensywnych płaci się więcej. Chygrynski kosztował 25 mln.
A po co kolejny obrońca?
10. Orson7801.06.2010; 14:59
Orson78Ja tam za Matą bardzo płakać nie będę, jest kim go zastąpić, tylko to 20 mln to nie za wiele. I niech na litość boską kupią już tego Soldado, bo go Sevilla albo Atletico w końcu ściągną.
11. benji01.06.2010; 15:01
benjiChociażby dlatego, że Mathieu nie ma zmiennika a po drugie, że tylko i wyłącznie dzięki Cesarowi (ave!) straciliśmy zaledwie 40 bramek w lidze. Póki co żaden ze stoperów nie zasługuje na miejsce w podstawowej 11.
12. Adr01.06.2010; 15:06
AdrZ jednej strony jest go kim zastąpić, ale z drugiej Mata przychodził do nas jako napastnik dopiero z czasem został przekwalifikowany na skrzydłowego... Wszystko zależy od naszych ruchów transferowych jeżeli chodzi o przybycie nowego napaściora... Jeżeli kogoś kupią na atak to Mata może odejść jeżeli nie to Mata z biedy może występować na ataku, tylko że on sporo sytuacji marnuje:( Myślę że jak na naszą sytuacje 25MLN byłoby ok chociaż Macie nie życzę iść tam bo może się dla niego miejsce nie znaleźć...
13. Barsa01.06.2010; 15:11
BarsaNie przesadzacie... Villa kosztował 40 mln a za Matę po takim sezonie i z taką sytuacją finansową w klubie chcielibyście 20 mln? Ktoś wyżej oferował Silve za 35-40 mln, a tego bym wział, ale nie Matę...

Jak kupią Matę to grubo przesadzą, powoli zaczynają mnie męczyć ostatnie dni urzędowania Laporty, choć i pewnie Pep ma coś z tym wspólnego, ale co za dużo to nie zdrowo.
14. gats01.06.2010; 15:11
bez maty się obejdziemy ale cena powyzej 27 mln i będzie git
15. gats01.06.2010; 15:15
nevan i benji a moze zamiast henrique i milito lepiej byłoby wyciągnąc cacaresa
teraz mnie olśniło
cacares plus 14 mln a z naszej strny mata i pocałunek w ręke z wdzięczności =)
16. gats01.06.2010; 15:17
a to może byc coraz bardziej prawdopodobne
http://www.blaugrana.pl/news/5210/przyszlosc_gaia,_caceresa_i_henrique.html
17. goly01.06.2010; 15:41
Mimo, że Mata miał słabszy sezon sprzedawanie go za 20mln było by ceną bardzo promocyjną. Jest wart większych pieniędzy, ma przed sobą całą karierę a już zadomowił się na dobrze w kadrze (nie w pierwszym składzie kadry). Za 28-30mln bym sprzedał.
18. Mati01.06.2010; 15:42
Jak dla mnie to moga go sprzedac ale... za rozsadna kwote! Na lewej mamy Vicente, Albe i SILVE! Kazdy z nich potrafi grac. Mysle ze obylo by sie bez Maty. A opcja z Caceresem moglabybyc dobra. A do ataku kupic kogos dobrego i dac Paco pograc moze sie niebywale rozwinie? :)
19. cavanagh01.06.2010; 15:43
cavanaghBarsa
nie podpieraj się "sytuacją finansową klubu", bo już mnie to denerwuje jak wszyscy chcą nas w konia zrobić i wyciągnąć piłkarza za połow jego wartości
Mówisz że "jak za Ville 40mln to...",a pomyś:
Jak za Ibrahimovicia 65mln, to...
Jak za Chybrynskiego 25mln to... ni jak sie to wycenianie piłkarzy przez barcelone nie wychodzi.
20. matys539201.06.2010; 15:45
matys5392Jak już zaczęli sprzedawać to niech od razu zrobią zupełną czystkę!
Barcelona --> Valencia: Caceres + Henrique + 35 mln
Valencia --> Barcelona: Silva + Mata

Do tego sprzedajemy za:
7-8 mln Fernandesa
2-3 mln Maduro
I jeśli faktycznie to jest konieczne za ok.5 mln Miguela

Z transferów mamy ok.90 mln
Obrońców pod dostatkiem:
Boki:Bruno,Joel,Caceres,Alexis,Mathieu
Środek:Marchena,Navarro,Dealbert,Henrique,Ricardo Costa
Druga Linia mogłabyby być jeszcze wzmocniona o np.Tino Costę czy Pedro Leona
Na dzięn dzisiejszy mamy Albelde,Evera,Topala,Feghouliego w środku oraz Vicente,Albe,Pablo i Joaquina na skrzydłach. Jeden środkowy pomocnik mógłby przyjść...
Atak na razie mamy kompletnie rozbity.Mnie osobiście marzy się duet Guiza-Soldado,ewentualnie Soldado-Gameiro.
Poczekamy,zobaczymy.Jak na razie z sytuacją kadrową Valencii jest coraz gorzej...
21. Barsa01.06.2010; 15:59
Barsacavanagh

Uważam Cie za mądrego człowieka, który na pewno wie, że przy kupnie danego piłkarza nie jest tylko ważne ile on jest wart, ale też ważne są inne czynniki. Jak choćby sytuacja obu klubów biorących udział w transferze, medialność piłkarza itd.

Ibrahimovic kosztował tyle: bo Kaka kosztował 67 a CR 94; bo Laporta patrząc na to co wyczynia Perez postanowił zareagować(głupota ale cóż...); bo Etoo trzeba było "opchnąć"; bo Ibra jest medialny etc. etc. etc.

Transfermarket.de wycenia Matę na 23 mln, nie żebym za bardzo ufał temu "źródłu", bo sam tam niezłe głupoty ale wiecej za Matę w te lato bym nie dał...


"Jak już zaczęli sprzedawać to niech od razu zrobią zupełną czystkę!
Barcelona --> Valencia: Caceres + Henrique + 35 mln
Valencia --> Barcelona: Silva + Mata"

W takim "pakiecie" biorę ;)
22. matys539201.06.2010; 16:09
matys5392Skoro Tobie Barsa podoba się ten ,,pakiet" to chyba trochę za mało cenię Matę i Silvę ;)
Nie wziełem pod uwagę tego że Barcelona chę się swoich obrońców pozbyć a Valencia nie koniecznie.Fakt faktem że układ Silva i Mata do Barcy w zamian za pieniądze i dwójka młodych defensorów byłby korzystny dla sytuacji finansowej Valencii oraz formacji obronnej.W ofensywie na pewno znaleźliby się piłkarze mogący ich zastąpić ;)
23. Serano01.06.2010; 16:11
SeranoJakby się wstrzymali do MŚ to by było dobrze, bo może wartość Maty by podskoczyła. Ale wciąż uważam, że on i Silva powinni zostać.
24. cavanagh01.06.2010; 16:18
cavanaghBarsa
Masz racje z tą medialnością, chodź sumy pieniędzy za Ibre to ja chyba nigdy nie zrozumiem, albo głupota Laporty albo moja;p
Mówisz że cena zależy od sytuacji klubu, czyli potwierdzasz moje słowa że wszyscy nas chcą w balona zrobić i wziąć piłkarzy za pół ceny, mało Fair Play no ale biznes jest biznes i w sumie nie ma się co czepiać.
Ogólnie uważam że 23mln to cena optymalna za Mate, ma pewne zalety z których największe to wiek i że potrafi strzelić chodź przez cały mecz nic nie gra ;)
25. Barsa01.06.2010; 16:19
Barsamatys5392

Za bardzo "cenisz" Henrique i Martina... z tego pierwszego nic w Barcie nie będzie, czyli ja za niego nie dałbym więcej niż 5 mln, ten drugi ma potencjał, ale chyba Pep nie bierze go pod uwagę, wiec też nie dałbym więcej niż 10... wtedy wychodzi, że oddajesz Silve za 50 mln, jak dla mnie warci są 55-60 mln.
26. Barsa01.06.2010; 16:23
Barsacavanagh

Tylko, że Barca ma już zawodnika w pobliżu wieku Maty, ktory nawet jak nic nie gra to potrafi strzelić bramkę ;)

Według mnie trochę szopka się robi z tym, że VCF musi jeszcze kogos przedać, myśle, że do jesieni, czyt. kasy z LM, dacie radę pociągnać...
27. cavanagh01.06.2010; 16:32
cavanaghMyślę że tragicznie nie jest już z naszymi finansami, pamiętajmy że do sprzedania mamy jeszcze M. Fernandesa i któregos z prawoskrzydłowych, myślę że poleci Joaquin, z tych transferów ok 25 mln powinno być, ale włąsciwie to chciałbym żeby Silva grał na lewej flance, tam jest najberdziej produktywny, a jedyna taka możliwość to pozbycie się Maty.
28. wk01.06.2010; 17:16
wkSprzedaż Villi za 40 mln € z góry ustaliło kwotę Maty. Prawdopodobnie skończy się na 20-22 mln €, a o włączeniu jednego z zawodników FCB nie ma mowy. Llorente woli oferty tylko pieniężne.

Sprzedamy Juana i Ximo to może będziemy mogli zatrzymać przynajmniej Silvę...
29. Vicente7301.06.2010; 17:50
Vicente7320 mln??? To jakiś żart... Reprezentant Hiszpanii, młody talent, ograny już w wielkim futbolu - to wszystko warte jest pieniędzy, jakie barcelona wydała na Villę...
30. VarowRM01.06.2010; 18:28
VarowRMNiedługo nie będzie kim grać,a LM ? chociaż trzeba do 1/8 dojść
31. dzefrej23401.06.2010; 18:56
dzefrej234Z Villa mialem racje to i tutaj będę miał :)... Mata odejdzie do Barcelony za ok.23mln
32. umbrella01.06.2010; 19:07
umbrellaZgadzam się, nie będzie kim grać. 20 mln. to dobra oferta, ale Mata jest młody i perspektywiczny. Trzeba zostawić kogoś w ofensywie. Lepiej już za 40 mln. Silve sprzedać.
33. Alba01.06.2010; 19:23
AlbaJa jednak myślę, że sprzedaż Maty to dobra dla Valencii inwestycja. Juan odkąd dostał nowy kontrakt i dychę na plecy zaczął grać bardzo słabo. Drugim argumentem przeciw Macie jak już koledzy wyżej zauważyli jest zbyt dużo lepiej grających piłkarzy na jego pozycji. Jeszcze te +20 mln. - uważam, że jest to bardzo wygórowana oferta .
34. gats01.06.2010; 19:39
wyczytałem ze saragossa nie puści andera herrery za mniej niz 12 mln euro szkoda..
35. wk01.06.2010; 21:33
wkAlba, oferta za Mate jest "wygórowana"? W każdym innym klubie Juan byłby ceniony znacznie wyżej, ale w sytuacji VCF to chyba dobra oferta.

PS
Renan wraca do Brazylii. Zostaje wypożyczony do Interu, który, jak dobrze zrozumiałem, wypłaci mu 300 tyś. € za sezon. Reszta należy do Valencii.

Amauri kolejnym kandydatem na zastępcę Villi. Jednak cena 15 mln € za zawodnika, który lata młodości ma już za sobą, jest raczej nie do przyjęcia dla zarządu VCF.

A do środka pomocy, zarząd wziął pod uwagę gracza Partizanu Radosava Petrovica.
36. KilyVCF01.06.2010; 22:02
KilyVCFHeh, mówiłem, będzie oferta na Matę, a Llorente płakał ze nie ma ofert w dniu zakończenia ligi ...
Trzeba było zostawić Villę a sprzedać Matę i kogo się da ... Teraz mleko już rozlane.

Jeśli Barca naprawdę chce Matę (zastanawiam się , po jaką cholerę... duże ryzyko a Juan miał tak fantastyczny sezon przedostatni jak słaby ostatni ..- wydaję mi się że on tam długo miejsca nie zagrzeje) to bardzo dobrze.
O ile jest szansa dobrze zarobić i wyciągnąć Urugwajczyka ...
Bo jeśli Unai chce wykopać Miguela a chce to Cáceres mógłby być na prawej obronie i wielkiej straty nie odczujemy.
Poza tym chłopak jest młody, chciało go Juve (ale za drogi), wahała się Barca, czyli inwestycja dobra, na pewno mądrzejsza niż stary Cortes itp...
Tylko Llorente musi wymóc włączenie go do transakcji.
Henrique dałbym spokój ...
Jestem zdania że stopera (dałby bóg chociaż jednego dobrego...) trzeba sobie po prostu kupić bo inaczej g.... z tego będzie !
Sprzedać Marchenę- DM-a, dołożyć 2 bańki i kupić kogoś na środek obrony bo znowu będzie pożoga .. (Niech będzie Rami, Otamendi itp a nie same ogórki jak Tenerife) !

25 mln euro + Cáceres = Mata > taka transakcja by była dobra dla Valencii
i nie czuli byśmy się wydymani.
Poprzedniego lata Juan był wart nawet więcej; dziś - mniej od tej oferty.
37. pedro901.06.2010; 23:13
Jak na razie nie ma żadnej oferty. To wszystko to spekulacje pismaków różnej maści. Nie mam zresztą pojęcia po cholerę Barcy potrzebny byłby Mata.
Na rynku transferowym panuje zastój. Nikt się nie spieszy z szastaniem dużej kasy, poza Barcą która przestraszyła się Realu.
38. benji01.06.2010; 23:17
benjiNie ma się co rozczulać z tymi kwotami. Że Florentino odbiło nie znaczy, że cały świat tak musi się zachowywać. Jeszcze rok, dwa lata temu 20 mln za tego typu zawodnika byłoby godną rozpatrzenia ofertą. Jak zaczniemy wybrzydzać to obejdziemy się z niczym. Ba! nawet problemy mogą się spiętrzyć, jak się okaże, że na żadnego porządnego napadziora nas nie stać.

Jest okazja zrobić dobry deal i fajnie byłoby to wykorzystać. Gdybyśmy zgłosili się po któregoś z dwójki Caceres-Henrique Laporta na pewno by nie narzekał. Może by nawet trochę kaski z wdzięczności dorzucił. Wszak kłopot miałby z głowy, co z niechcianymi grajkami zrobić.

Nam bez wątpienia dobry defensor by się przydał, a w obsadzeniu lewego skrzydła problemów nie widzę. W tej chwili to nawet kłopot bogactwa!

I na koniec - mamona w kasie pozwoli zatrzymać Silvę, wzmocnić skład i można szaleć...
39. fundmental02.06.2010; 01:46
Z punktu widzenia Barcelony to transfer Maty jest debilizmem. Ale jeśli fcb chce to niech do 20 baniek dorzuci Caceresa i gitara.
Na pozycję Maty mamy Vicente i Albe, bo wg mnie Silva nie nadaje się na extremo izqiuerdo.
Grający na tej pozycji zawodnik powinien być szybki, a David jest ślimakiem (na ironię to Mata ma przydomek 'el caracol' - ślimak:).

40. Fuh02.06.2010; 03:41
FuhSoldado jest juz blisko Vcf, Roberto oficjalnie juz mowi, ze chce odejsc do Vcf (: Zobaczymy co z tego wyjdzie :P A Renan wraca do Brazyli, kolejne wypozyczenie, tym razem do Internacional de Porto Alegre, wiec Moya zostaje, bo jakos nie wierze, ze Emery zaufa Guaicie ;]
41. pedro902.06.2010; 09:21
Mamony ciągle za mało. Żeby zamknąć budżet brakuje 30 mln. Zakładając, że Barca złoży ofertę na Matę w wys.20 mln, brakować będzie 10. Płacimy 10 mln za Soldado i do tyłu mamy 20 baniek. A gdzie kasa na Andera?Oczywiste jest więc, że sprzedaż Maty nie wystarczy i trzeba będzie jeszcze kogoś opchnąć (Silvę?), bo Fernandes i Miguel to za mało. Sytuacja jest więc skomplikowana i dlatego nie mogę nadziwić się tym podchodom np. pod Aduriza, bo pod własnym dachem mamy Alcacera. Paco mógłby być, moim zdaniem, symbolem kluby - takim Raulem Valencii. Nie brakuje mu niczego (poza doświadczeniem, które szybko nabierze) - ma szybkość, technikę, instynkt strzelecki. Ongiś nasz Lubański debiutował w reprezentacji (jeśli się nie mylę) mając 16 lat!
42. bialy_wilk02.06.2010; 09:49
20 mln + Jonathan Dos Santos(szkoda,ze nie bedzie gral na mundialu)lub Kerrison(nie wiem jak wyglada jego sytuacja) i mysle ze bedzie to dobra oferta

Mata nie pokazywal w tym sezonie rewelacyjnej formy ,a juz lepiej jak on odejdzie niz Silva

Amunt Valencia
43. m198802.06.2010; 11:10
m1988Ludzie puknijcie się w czoło! Jak jeszcze raz przeczytam że ktoś chce Paco zamiast nowego napadziora to oszaleje!
On ma 17 lat ! Nie nadaje się do tego żeby na stałe grać w pierwszej drużynie. Trzeba dać mu czas i tyle...

A Mata spokojnie może sobie odchodzić, akurat jego nie będzie ciężko zastąpić. Z tym że ja nie wystawił bym tam ani Vicente ani Alby tylko Silvę
44. pedro902.06.2010; 11:22
m1988, to oszalej; skąd wiesz, że się nie nadaje? Widziałeś jak gra?
Najlepiej jakby nowy napadzior miał 29 lat (Aduriz), kosztował 6 mln i chciał zarabiać prawie 2 mln albo miał 34 lata i zarabiał jeszcze więcej (van Nistelrooy)?
45. cavanagh02.06.2010; 11:34
cavanaghPedro9
a Widziałeś z kim grał? z 17 letnimi obrońcami, tak jak potrafisz wymienić kilku 17-letnich ofensywnych piłkarzy, tak 17 letniego... ba, pewnie 20 letniego obrońce ciężko by było wymienić, bo są oni po prostu słabi, "gra się na tyle na ile przeciwnik pozwala", myślę że na swoim podwórku też znalazłbyś chłopców których gra wygląda nie gorzej, poza tym tu się wszyscy podniecają Paco, a zapominacie o dwa lata starszym Isco, chłopak o wiele ciekawsze rzeczy pokazuje i to wśród starszych kolegów, ewentualnie nad nim można by się zastanowić.
46. LSW02.06.2010; 11:40
LSWIMO Paco można co najwyżej włączyć do drużyny jako jednego z rezerwowych, bo nie ma co stawiać na tak młodego zawodnika jako lidera ataku.
Poza tym nie wiem czy siedząc na trybunach lub ławce będzie sie rozwijał bardziej niż grą w rezerwach lub na wypożyczeniu do np. II ligi. Raczej nad wypożyczeniem powinno się pomyśleć, a jak się w II lidze sprawdzi i regularnie pogra i zbierze doświadczenie, to za rok włączy się go do pierwszego zespołu.

I to nie tylko chodzi o jeszcze nie wystarczające umiejętności czy małe doświadczenie, ale o to, że presja na zawodników w VCF jest wysoka, a presja podczas LM jest jeszcze wyższa. Taki przeskok dla Paco może być zbyt duży. Jak się spali psychicznie, to się zablokuje w rozwoju na długi czas. Powinno się spokojnie prowadzić jego karierę, II liga, potem I jako rezerwowy, a potem dopiero będzie można budować na nim drużynę.
47. Barsa02.06.2010; 12:15
BarsaJak to taki talent to po co go wypożyczać... Bojan czy Messi strzelali bramki mając 16 i 17 lat, a z całym szacunkiem dla VCF konkurencja w Barcie jest większa.

Oczywiście są rożne drogi rozwoju talentów, gdy Jeffren przychodził z Teneryfy to on był uważany za wielki talent, teraz okazało się, że razem z nim przechodzący Pedro "wybuchł" i to dość późno jak na hiszpańskie warunki... oczywiście to nie piłkarz na poziom Messiego ale solidny gracz.

Także jak ma się sprawdzić to już pownien grać w pierwszej drużynie, bo gra w 4 lidze to trochę porażka.

ps. ja liczę, że Deulofeu(nazywany tutaj Gerardem) pokaże klasę w Barcie ;)
48. Algir02.06.2010; 12:53
Vcf potrzebny jest napastnik "na już" - w przypadku Paco należy się skupić przede wszystkim na tym, by chłopak pozostał w klubie (mam nadzieję, że "wrzucanie" go do pierwszej jedenastki nie jest sposobem na osiągnięcie tego celu na siłę).

Odnośnie Maty - kasa adekwatna do tego, co prezentował w tym sezonie.
Llorente powinien zostawić w klubie Silvę - inaczej nie będzie miał z czego pokryć części długów zrobionych w następnym sezonie (bo zysków raczej nie będzie).
49. pedro902.06.2010; 13:03
cavanagh, lsw> uważam, że nic na siłę, ale trzeba dać mu szansę. Emery oceni w czasie pretemporady, czy Paco się nadaje do kadry VCF czy nie. Ja tylko z tego powodu, że ma 17 lat a nie 29, drzwi przed nim bym nie zamykał.
O Isco nie zapominam, wręcz przeciwnie, bo też o nim pisuję. Teraz o Paco więcej, gdyż szukamy napadziora, a Isco to mediapunta.

barsa> nie sprawdzałem, ale pamiętam że komentatorzy z eurosportu ciągle powtarzali, że ten Gerard to piłkarz Realu, więc jak ma zabłysnąć w Barcie?
50. cavanagh02.06.2010; 13:03
cavanaghAlgir ma racje, zostawmy Paco w spokoju, niech się rozwija, poza tym, znamy jego umiejętności tylko i wyłączenie z ostatnich mistrzostw europy, to trochę mało. Jeśli chodzi o młodych to pierwszy w kolejności do pierwszej drużyny jest Aaron Niguez o którym już chyba wszyscy zapomnieli, w wieku Paco to on był prawdziwą gwiazdą Hiszpanii, szkoda że jego rozwój się trochę wstrzymał przez kiepskie wypożyczenie do Glasgow i przede wszystskim w ostatnim czasie.
51. pedro902.06.2010; 13:09
O Aaronie też nie zapomniałem. Miał b.poważną kontuzję, zmarnował kawał czasu w Glasgow. Z tego co czytałem sztab techniczny VCF planuje jego wypożyczenie, a nie grę w I zespole. Co ciekawe jego o 5 lat młodszy brat był w kadrze Hiszpanii na te U-17, ale zdaje się że nie jest valencianistą.
52. Barsa02.06.2010; 13:20
Barsapedro
a) masz słabą pamięć
b) przesłyszałeś się
c) polscy komentatorzy się nie znają

Każda z tych odp jest możliwa... ale Gerard Deulofeu jest z Juvenil B FC Barcelony.

Znany zawodnik z Realu w tej reprze to może być Rodríguez.

Hmmm powtarzam, jeżeli Paco jest dużym talentem to powinien zacząć się ogrywać, nie mówię o pierwszej "11" ale o włączeniu do pierwszego składu, gra w czwartej lidze nie ma sensu... no chyba, że chcecie się go pozbyć i potem "odkupywać" z takiego Arsenalu za grube mln, jak to teraz czyni jeden z klubów w stosunku do swego wychowanka ;) Danie szansy młodzianowi zważywszy na braki kadrowe w ataku nic nie kosztuje VCF....
53. pedro902.06.2010; 13:38
barsa, pamięć mam niezłą, nie przesłyszałem się, więc pozostaje opcja c) ;)
Jeśli Deulofeu jest z Barcy to będziecie mieli z niego pociechę. W tym wieku popełnia się sporo błędów i największy z nich popełniany nagminnie przez Gerarda to zbyt indywidualna gra; było kilka sytuacji w finale z Anglią kiedy podanie do kolegi było dużo lepszym rozwiązaniem, a on wolał się kiwać, można powiedzieć bez opamiętania.
Co do Paco widzę, że podzielasz mój punkt widzenia. Nie chodzi o to, żeby był liderem, ale wchodził stopniowo do drużyny jak przed laty np. Vicente (miał wtedy 19 lat).
54. cavanagh02.06.2010; 13:41
cavanaghBarsa
Jak to pisałem trochę wyżej, niestety nie wiadomo za bardzo jaki z niego talent, narazie "tylko" zagrał świetnie na mistrzostwach, a to jest jeszcze za mało żeby porównywać go do Messiego, Bojana czy Rooneya, poza tym Valencia to nie Barcelona, Wy sobie możecie wystawiać w meczach ze słabiakami w pierwszym składzie piłkarzy za wiele nie umieją, zamiast wygrać 4:0, wygracie tylko 2:0 ;p i jedanak szkółka Valencii to nie Bracelony, gdzie do pwierszego składu wchodzą tylko piłkarze którzy wiadomo że za niedługo będą jednymi z najlepszych na swojej pozycji w świecie, niestety:)
55. cavanagh02.06.2010; 13:46
cavanagh...i zapozamniałem dodać, żeby nie było niejasności, najlepszym rozwiązaniem dla naszych młodych Valencianistas jak sądze pozostaje wypożyczanie to najsłabszych klubów Primera Division, tak żeby byli zawodnikami pierwszego składu a za przeciwnika mieli porządnych piłkarzy.
56. konkol1202.06.2010; 14:08
Niech Kupia Tego Soldado Wkoncu bo nam go ktos sprzatnie niedlugo...
57. los ches02.06.2010; 15:07
los chesPiłkarz który wczesnie zaczyna tak samo szybko sie wypala. Przykładem jest Raul Z Realu.Paco niech gra i w pierwszej druzynie ale tylko okazjonalnie. A co do newsa to jak Mata odejdzie to też Silve gdzies sprzedac. Taki piłkarz jak David nie bedzie miał zapału do gry bez naszych gwiazd,
58. Jarunio02.06.2010; 15:16
JarunioA ja sie tutaj z nie ktorymi nie zgodze ze Barca nie lubi przeplacac - zywy dowod w tamtym sezonie! Real przeplacil za takiego Ronaldo czy Kake x2!!! Wiec nie ma sie co dziwic bo za 93mln ojro to mozna kupic cala 11 wraz z lawka rezerwowych ktora byla by w stanie utrzymac w pierwszej lidze PD. Ale Barca tez pokazala ze lubi szastac pieniedzmi na lewo i prawo - Ibrakadabra (hahaha kocham ten jego przydomek jak kaleczy kopiac pilke) i Czygrinski czy jak mu tam bylo - rowniez Panowie przyszli do klubu z Katalonii za podwojona cene! Bo kto przy zdrowym rozumie daje przykladowo:
Villa <== 40mln
Ibrahivic <== 50mln + Eto'o(ponad 20baniek wyceniony)
Porownaj sobie chlopcze skutecznosc tych zawodnikow (jakich klubach zdobywali te bramki) do ceny za nich danej!
Wiec nie pieprz mi tu glupot ze twoj kochany klubik nie przeplaca i jak juz to robi to niech zrobi to jeszcze z Mata! Jestem jak najbardziej za jego odejsciu za kwote 30mln choc po poprzednim sezonie jest wart x2 mniej!
59. Barsa02.06.2010; 15:29
BarsaJarunio

Ten koment to do mnie? Jak tak to zacytuj mnie, gdzie ja twierdziłem, że Barca nie przepłaca... Pisanie o mechanizmach rządzących rynkiem transferowym a "bronienie Barcy" to dwie jakże różne sprawy... Zdawało mi się, że nawet pisałem gdzieś na tej stronie, że Barca dużo przepłaciła za Dmytro, choć nadal w niego wierze ale nie wart był aż takiej kasy...

Piłkarz(towar) jest tyle wart ile potencjalny nabywca jest w stanie za niego zaoferować.... Real i Barca nie chciały dać rok temu za Ville 45 mln, a za Kakę, CR i Ibrę(tutaj była bardziej złożona sytuacja przez Etoo, którego np. Valencii nie można było "upchnąć") dały dużo większe pieniądze... wnioski wyciągnij sobie sam.

Tak samo jest z Matą, nie ważne jest teraz jaką wartość sportową sobą przedstawia(specjalnie przejaskrawiam), jak grał sezon temu, ważne ile Lorente może za niego wyciągnąć zważywszy na trudną sytuację finansową w jakiej znajduję się VCF
60. DavidVilla9502.06.2010; 16:00
DavidVilla95Mata - 20M + Caceres
Joaquin + 10M - Soldado i Pedro Leon
Sprzedać niepotrzebnych graczy (Maduro,Viana, Nacho, Miguel, Fernandes) za około 15M.
Kupić Gameiro za ok 10M ; T.Coste za ok. 5M i Henrique za ok.4M
Wydamy ok.30M, Zarobilibyśmy razem z transferem Villi i Zigica 83M więc bilans był by na plus 53M - Poszło by to na długi. Mielibyśmy Caceresa, Henrique, P.Leona, Soldado, Coste, Gameire.Do składu byśmy włączyli Isco, Joela i Paco.A 25 na przyszły sezon wyglądała by tak:
Cesar, Moya, Renan, Marchena, Alexis, Navarro, Dealbert, Mathieu, Joel, Bruno Caceres, ALbelda, Topal, Banega, Costa, Albelda, Isco, Silva, Alba, Vicente, P.Leon, Pablo, Soldado, Gameiro, Paco.
Byłby mocny i młody skład.Z udanymi transferami i z zadowalającą ilością pieniędzy na długi.
61. Venithil02.06.2010; 16:22
Mi się widzi, że w tym okienku jeszcze trochę nam ten atak "rozbiorą". Skoro A. Madrid interesuje się Vicente, Barca Matą, a Real Silvą, to chyba nie ma szans, ze nikt nie pójdzie.

Nie wspominając już nawet o Joaquinie czy Banedze, których niektóre kluby mogą przy obecnej sytuacji finansowej również uznać za "łatwy łup".

Mnie tylko zastanawia PO CO Realowi i Barcy ci piłkarze ofensywni. Bo ja naprawdę jakoś nie rozumiem... Barca ma tych swoich wychowanków, na co im Mata ? Nawet porównując zeszły sezon Maty z tym co wyczynia ostatnio Pedro, to wychowanek Realu nie byłby wiele lepszy. NIe mówiąc już nawet o dopiero co zakończonym sezonie.

Niewiele bardziej logiczne jest zainteresowanie Realu. Higuain i Cristiano strzelają nieziemskie ilości golów ligowych, a w pomocy mają Xabiego Alonso, Kakę, VDV i jeszcze można tam przesunąć Krystynkę jak Benzema się obudzi i przestanie być piłkarzem za którego przepłacono pewnie z 27 milionów. Po co im Silva ? Ja rozumiem, że lepszy od Kaki, ale w tej sytuacji chyba jest to po prostu żerowanie na trudnej sytuacji finansowej klubu. Bo ci piłkarze nie są im potrzebni, po prostu najłatwiej rozwalić Valencię nie tyle w dwóch meczach ligowych na sezon, co w okienku transferowym.

Tak to już jest, co jakiś piłkarz/formacja piłkarzy z innej dobrej drużyny w lidze wykazuje dobry poziom to Real z Barcą ją rozkupują. Pomijając długi, przy wzmocnieniu defensywy Valencia mogłaby w końcu przebyć tę przepaść dzielącą Real i Barcę od reszty ligi, nie mówię tu o mistrzostwie ale chociaż o wyrównanej walce o powiedzmy drugie miejsce. To samo Sevilla parę lat temu, ale oczywiście Dani Alves jest traktowany jakby to Barca go odkryła i grał tam niemal od urodzenia :P.


My się chyba żegnamy z trzecim miejscem w lidze powoli, bo czarno to widzę bez Villi, zwłaszcza że jakoś tego następcy nie widać.


Wracając do kwestii transferu - jeśli to ma wprowadzić zmianę typu "gramy 4-4-2" albo "Więcej Alby lub Silvy i przede wszystkim Vicente na lewym skrzydle" to ja z ciężkim sercem ale rozstanę się z Matą. Obecny sezon słabszy był raczej kwestią słabszej motywacji i eksploatacji, a nie braku talentu. Mata jeszcze coś w piłce może osiągnąć, z tym, że pewnie nie będzie to u nas.
Co do kwoty... ehh, brakuje mi czasów, gdy ceny za piłkarzy były "normalne". Wtedy moglibyśmy brać 15 mil za Albiola, 22 mil za Matę i 40 mil. za Villę bez grymaszenia, a tak to jest to, co widać.

Sądzę, że kwoty między 24 a 30 mil są akceptowalne. Tak samo 15 mil + Caceres (Jak to się dzieje, że jego wypożyczają i w ogóle się pozbywają, a w klubie został Czygryński ?), zwłaszcza jeśli przyszłość Miguela pt. "Wypad mi stąd" jest już przesądzona.


Oh, i jak sprzedać Silvę, to ja już wolę tę "rzekomą" ofertę od Manchesteru City pt. 30 milionów + Jo. Byle jego warta X milionów koszulka nie grała przeciw nam w kolejnym skompletowanym za setki milionów euro składzie pod tytułem "Podaj do Higuaina, może coś wyjdzie, a najlepiej do Ronaldo, przynajmniej strzał na bramkę będzie". No i jeśli M. City obejmie ktoś z MÓZGIEM to zobaczymy Silvę w ćwierćfinale Ligi Mistrzów. Oczywiście, "The Special One" to chyba jedyna osoba zdolna doprowadzić tam Real :P.
62. KilyVCF02.06.2010; 16:41
KilyVCFTyle że za tych naszych 'niepotrzebnych; nikt nie da normalnych pieniędzy, a już na pewno nie 15M.
Jak sama nazwa wskazuje - są niepotrzebni :)
Fernandesa sprzedawać nie wolno bo stracimy sporo kasy, on obecnie nie jest prawie nic wart ...
Wypożyczyć Evertonowi, Mallorce, temu kto go zechce i gdzie będzie mógł odbudować cenę ..
Wtedy dopiero sprzedawać.
Wg mnie najlepsza by była Mallorca, oni zbierają takich na wypożyczenia..
Sprzedać Marchenę, bo jest coś wart, a ten szrot to upychać gdzie się da przy transakcjach ...

Też bardzo chciałbym wyciągnąć P.Leona i Caceresa. Ten drugi może być następcą Miguela, ten pierwszy - nawet Mendiety.
Z dwójki Pablo - Ximo chyba wolałbym sie pozbyć Pablo (więcej się za niego dostanie.
Straty Maty nikt nawet nie zauważy (no chyba że będziemy strzelać 25% goli więcej heh) zwłaszcza gdyby np zakontraktować darmowego Castro.

Ja bym chciał tak:
Cesar (nowy X, ale nie szmaciarze Moya, Renan)
- Cáceres (Cortés), Rami (R.Costa), Otamendi (Dealbert), Mathieu (Alba- choć lepiej prawdziwego obrońcę)
- Albelda (Topal), Banega (nowy X, może ten Serb tani)
- Pedro Léon (Piatti), Chori (Feghouli), Silva (Vicente)
- Gameiro (Paco, Chori) :)
63. benji02.06.2010; 17:09
benjiTrochę realizmu panowie!
Pozbyć możemy się tych, na których znajdziemy chętnych. A póki co tacy interesują się wyłącznie naszymi najlepszymi grajkami, co specjalnie nie powinno dziwić.
Jeżeli już mamy myśleć o wzmocnieniach to w pierwszej kolejności załatać dziury trza, a nie od razu o Pedro Leonach marzyć.
Zresztą gdzie by się on podział wśród Pablo, Joaquina i Feghouli'ego? Z flankami problemu nie ma.
Nad napastnikiem i defensywą pora się solidnie rozejrzeć.
64. nupR02.06.2010; 17:27
wolalbym aby Mata pozostal w Valencii, bo jak poczekamy jeszcze rok, dwa, to bedzie on dwa razy tle warty jak jest teraz
65. KilyVCF02.06.2010; 18:27
KilyVCFInteresują się najlepszymi (najpopularniejszymi) bo taka jest kolej rzeczy.
Tak były newsy o Macie jak i o Pablo.
Przyjdzie też czas na Ximo, było juz o Vicku ..
Będzie o Carlosie.
Problem w tym że na zainteresowanie grupą
Maduro-Alexis-Navarro/Dealbert-Manuel-Bruno-Moya-Ignacio-DelHorno
prawdopodobnie możemy się nie doczekać ..
Jedyna szansa to wypychanie jako część rozliczenia za nowe nabytki..
Bo kto da za takiego gościa milion euro skoro za cztery może mieć dużo lepszych a i za darmo nietrudno takich znaleźć ..
I nie traktujmy Feghouliego zbyt poważnie, to taki sam kaliber jak Michel czy Aaron których co roku wypożyczamy, póki co ..
66. KilyVCF02.06.2010; 18:41
KilyVCFW sprzedaży Maty widzę plusy które mnie przekonują że to niegłupi krok :

1. prawie na pewno (chociaż Llorente by chciał zrobić mega-promocję) - dostaniemy za niego kasę niewspółmierną do jego gry w ostatnim sezonie

2. pojawia się możliwość pozyskania Caceresa na prawą obronę co przy wyganianiu Miguela jest baaardzo ważną sprawą ..

3. dajemy trochę nadziei na rozwój Albie, który przy rok starszym Macie nigdy nie miałby szans

4. pozbawiamy Maty zakochanego bez pamięci w nim Emeryta, co generuje poboczne plusy: Unai go nie zajedzie, Silva może pogrywać na skrzydle na zmianę z Vickiem a na środku może grać Chori..

5. wg. mnie 'wielkość Maty' brała się w dużej mierze z gry z Villą (przy którym wielu 'urośnie') z którym raz - świetnie się współpracuje z przodu, a dwa - absorbuje bardzo rywali dzięki czemu taki Mata może ustrzelić 7 goli, marnując przy tym 80% okazji :) teraz Villi nie ma więc ...

Minus:

1. pozbawiamy się się perspektywicznego chłopaka który ma końskie zdrowie i potrafi się znaleźć pod bramką ...
Ogromny minus to nie jest bo gra na pozycji którą mamy obsadzoną najlepiej w klubie i w całej PD ..
67. pedro902.06.2010; 19:16
Llorente idzie w ślady Solera?

Manuel Llorente - prezydent VCF zwolnił dwie najważniejsze osoby w klubie: Fernando Gomeza - dyr.sportowego i członka rady zarządzającej oraz Javiera Gomeza - wiceprezydenta klubu, odpowiedzialnego za sprawy finansowe.
Nie znam żadnych szczegółów, ale moja pierwsza reakcja - źle się dzieje w Valencii. To tyle temacie off-Maty.
68. KilyVCF02.06.2010; 19:29
KilyVCFEhh jak przeczytałem 'dwie najważniejsze osoby' ...
to aż podskoczyłem bo myślałem że chodzi o Unaia ..
69. lionelmessi2102.06.2010; 21:21
mam nadzieje ze plotki
Fabregas jest bardziej potrzebny
70. Venithil02.06.2010; 21:28
Kily, ja nie wiem, czy z tym lewym skrzydłem tak różowo. Emery uparcie wystawia Silvę tylko jako mediapuntę, co złe może nie jest, ale jednak nieco ogranicza nasze opcje.

Chociaż fakt faktem, na papierze to mamy świetnego Silvę, mającego przebłyski geniuszu Matę, "niedoszłego-najlepszego-lewego-skrzydłowego świata" Vicente (czy niedoszły to inna kwestia), i względnie obiecującego Albę.

A Cesc zostaje w Arsenalu, bo jak patrzę na komentarz wyżej, to się zastanawiam, na cholerę on... Xaviego chcecie dać na ławę ? Iniestę czy Cesca ? A może zaburzyć najlepszą równowagę między atakiem a obroną w lidze i grać na 6 piłkarzy czysto ofensywnych ?

Nota bene czy linia ataku Barcy nie ma się teraz składać z Villi, Messiego oraz Ibry bądź Bojana ? Bo jeśli tak, to czemu ludzie tam płaczą o Maty, Cesców i Di Marie ?
71. Zibi03.06.2010; 09:52
kily, pedro leon nastepca mendiety? chyba zartujesz. to nie ten charakter i nie ta pozycja.

zauwazylem, ze wielu uzytkownikow przez ubiegloroczne transfery pereza ma nieco skrzywiony obraz rynku transferowego.
72. lionelmessi2103.06.2010; 21:13
Cesc, xavi, iniesta
hiszpanski skrodek xD
73. elcomendante04.06.2010; 03:42
Jeśli Hiszpania zdobędzie MŚ lub medal, a Villa zostanie królem strzelców. To za wynegocjowaną sumę 40 mln za El Guaje trzeba będzie Llorente powiesić za jaja na powstającym nowym stadionie Valencii celem przestrogi. Przypuszczam, że cena Davida nagle z 40 mln skoczy na co najmniej 65. Mam tylko nadzieję, że Super prezio nie wpadnie na pomysł sprzedania drugiego Davida przed rozpoczęciem Mundialu.
Uważam, że Matę można spokojnie sprzedać, a wręcz należało go sprzedać na pokrycie bieżących wydatków, kredytować się a po MŚ sprzedać dopiero Villę, za którego angolskie drużyny zapłaciłyby wtedy każdą cenę.