sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Villa nominowany do Drużyny roku 2009

Nevan, 08.12.2009; 15:46

Do trzech razy sztuka

Pomimo tego, że David Villa jest jednym z najlepszych napastników w Hiszpanii i Europie, czasopismo France Football i FIFA notorycznie zapominają o El Guaje w swoich plebiscytach. W tym roku, Villa pominięty został zarówno przy rozdawaniu "Złotej Piłki", jak i w plebiscycie na piłkarza roku wg FIFA.

Teraz jednak szanse dla snajpera Valencii są o wile większe, ponieważ Villa nominowany został do Drużyny roku 2009. Głosować mogą wszyscy, co daje Davidowi jeszcze większe szanse.

Zwycięzcy ogłoszeni zostaną 20 stycznia, kapitan drużyny wybranej przez internautów przyjmie nagrodę w wysokości 100.000 Euro, którą w całości przeznaczy na Międzynarodowy Czerwony Krzyż.

W sezonie 2007 zaszczyt ten przypadł Cristiano Ronaldo, a w zeszłym - Xaviemu Hernandezowi.

Głosować na swoją jedenastkę można tutaj

Kategoria: Ogólne | skomentuj Skomentuj (32)

KOMENTARZE

1. lasio08.12.2009; 15:50
ja oczywiście zagłosowałem na Ville bo to bez wątpienia najlepszy napastnik globu, ale zaciekawiła mnie jedna rzecz. na stronie gdzie można wybierać najlepszą ekipę 2009r. Villa jest jedynym zawodnikiem którego zdjęcie wrzucono jak jest ubrany w koszulkę reprezentacji, a cała reszta zawodników w stroje klubowe
2. Nevan08.12.2009; 15:52
NevanA Casillias? :)
3. Vicente.Rodriguez08.12.2009; 16:39
Vicente.RodriguezSkoro jest Jesus Navas to powinien byc jak najbardziej David Silva. Nie wiem dlaczego Fabregasa nie ma, choc nie gra on az tak wysmienicie. Nie wiem co robi tutaj Victor Valdes, ten koles to typowy sredniak, i znów powtarza sie sytuacja-bo gra w Barcelonie..
A Aresne Wenger???
Puyol to tez za zasługi chyba, noszenie opaski kapitana i sławe. Bo np. Marchena z formą mu nie ustępuje, na euro był tego przykład, kapitanem jest, a "kosi" rywali tak samo czesto jak kolega z Barcy
4. Barsa08.12.2009; 20:19
BarsaNo pewnie Marchena jak jest w formie(to bardzo wazny czynnik, cytując za kolega) to "kosi" przeciwników w finale LM, jest jednym z piłkarzy którzy zdobyli tryplet i w ogole...

sorry chlopaki ale czy nie można troche obiektywizmu w wypowiedziach o zawodnikach ze swojego klubu? Ja tam potrafie napisac kilka "cieplych slów" o tym co robi Henty w takich rankingach, teraz potrafilbym napisac co robi Toure(pierwsza czesc sezonu super.. teraz jest jak jest)... potafie wyśmiac ludzi, którzy chca zeby Iniesta zbobyl tę nagrode, za potencjal moze sie nalezy, ale w tym roku za duzo kontuzji i ostatnio połowka roku slabo...

Na prawde od kibiców VCF oczekiwałem czegoś wecej niż od kibiców Realu i... uwaga - Barcy.
5. Barsa08.12.2009; 20:23
Barsaaaa dlaczego nie ma Silvy? Bo gra w Valencii... reprezentacje już nie dzierżą prymu w takich plebiscytach jak nie ma MS(Me to juz chyba za slabo), a zawodnicy takich klubów jak VCF, po za wyjątkami, nie mają "sily przebicia" w takich plebiscytach i to jest krzywdzące dla takich zawodników jak Silva...
6. Vicente.Rodriguez08.12.2009; 20:33
Vicente.RodriguezMoze troszke zle sie wyraziłem. Uwazam ze Marchena i Puyol sa na takim samym poziomie, czesto ogladam i Barcelone i Valencie i nie wiedze roznic miedzy nimi.

Ale co do Valdesa podtrzymuje zdanie-jest sredni, pewnie lepszy niz kiedys ale nie to samo co Casillas, czy nawet Canizares sprzed kilku lat.

A co do poziomu komentowania ...to ostatnio zaglądałem na stronke realu, oni sami siebie tam nie trawią, pełno bezsensownych komentarzy i totalny brak obiektywizmu oraz wiedzy.
7. siarka00708.12.2009; 20:45
siarka007Vicente.Rodriguez, sorry, ale przesadzasz...
Czemu porównujesz Marchenę w formie z Puyolem, gdy jest bez formy? Trochę to niesprawiedliwe. Ostatnio Marchena złapał formę, ale Puyol i tak IMHO jest szczebelek wyżej od Carlosa, mówię to jako kibic Valencii i próbuję być obiektywny. A to że nie ma Silvy, fakt- dziwne, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że jest np. Jesus Navas.
I tak Villi w Drużynie Roku nie będzie, będą za to piłkarze z nazwiskiem.
8. zając43508.12.2009; 22:53
zając435Nasz David powinien zostać wyróżniony. Na Euro zagrał super, w lidze strzela ciągle bramki. Znowu wygrają "bardziej znani".
9. Barsa08.12.2009; 22:56
BarsaW którym roku było Euro...?? Jak tak będziemy pisać, to nie ma co się dziwić co w takich plebiscytach robi Kaka czy Henry...
10. El_Duderino08.12.2009; 23:09
El_Duderinoobiektywnie rzecz biorąc David Villa to najlepszy napastnik na świecie.
Zobaczcie sobie statystyki na tej stronce.
48 meczów i 40 bramek. Tylko Dżeko strzelił więcej , ale ma gorsza średnią. Tylko ułamek ale jednak.
Grafie ma za to największą średnią tylko że strzeił 11 bramek mniej od Villi.
Dodając do tego bramki i regularnośćz poprzednich sezonów można z czystym sumieniem napisać
David Villa to najlepszy napastnik na świecie.

P.S.
Barsa joł siemka , aa może raczej "joł siemka" jak "siła przebicia" napisana w cudzysłowiu nie wiadomo dlaczego .
11. Barsa08.12.2009; 23:25
BarsaPewnie mierzmy wszystko w statystykach, jeszcze takich gdzie patrzymy gol/min... zrównujmy gol z finalu LM z golem z Xerez.
Bardzo lubie Ville... ale tamten sezon, mnóstwo bramek z karnych, w lidze z zespolem nic nie zdobył, indywidualnie w tabeli strzelców tez tylko 3 miejsce, w LM nie grał, reprezentacja - pisałem o tym wyżej. Ten sezon jest świetny ale jakby zastosować kryterium gol/minuty na boisku to jest za takim "drewniakiem" jak Zlatan... ale kto jest lepszym od niego napastnikiem? Nie napiszę Zlatan, niech ten zagra jak Eto'o w tamtym sezonie; nie napiszę Eto'o, niech i ten zagra jak Eto'o w tamtym sezonie; nie napiszę Torres, bo za duzo kontuzji; Forlan to tylko król swojego podwórka i to tylko pol roku; Drogba do mnie nie przemawia... Szczerze to jakbym miał wybierać kogo chciałbym w Barcie mając do wyboru Ville, bądz Zlatana wziałbym... Rooneya :P, za charyzme, serce do gry, za gre w obronie nie gorszą niż w ataku, po porostu super piłkarz i może pogodzić wielkich w tym wyścigu.
12. El_Duderino09.12.2009; 00:00
El_DuderinoOk , kibic Barcy jak trzeba to sie posili statystyką , gdy mu nie po myśli to ją zbagatelizuje.
Skoro przywołujesz kryterium gol/minuty to podaj źródło , bo o ile pamiętam to Special One trzymał Zlatana często do 90 minuty.


I jeszcze takie ale , ja nie wybieram najlepszego napastnika sposród tych co grają w klubach z sukcesami , ale najlepszego napastnika wogóle.
A na tym polo pierwszy jest Villa , a za nim Eto'o , strzelali najwięcej bramek , Villa więcej ale Eto'o ważniejsze.

"mnóstwo bramek z karnych" nieprawda, kilka trafił, ale Zlatan też .
13. Barsa09.12.2009; 00:18
BarsaChyba napisałem, że porównując gol/minuty tylko w tym sezonie.. i zrobiłem o tylko dla chęcy, bo to dla mnie żadne kryterium.

Napastnicy, którzy chcą być najlepsi lub zapamiętani przez historie muszą grać w klubach z sukcesami albo zrobić coś wielkiego w reprezentacji... w dzisiejszej piłce kluby liczą się bardziej i Villa nie grając w LM nie będzie uznany nigdy za najlepszego. Zrównując bramki z Xerez z bramkami z Bayernami, Realami, LFC, Chelseami itd mogę tak smao napisac, że jakiś Rosomak(wymyslony czlek) jest najlepszy na swiecie, bo walnął 50 goli...

Dla mnie statstyka to rzecz mało ważna, mozna to nawet stwierdzić po mojej nominacji na najlepszego napastnika, choc w tym sezonie rooney sporo strzela.

aaa, bo zapomiałem... no jednak 8 goli z karnych Villi to nie to samo co 2 Etoo czy 3 Messiego. Gdzie tu nieprawda El_D? Kto piszę nieprawde? 8 to oczywiscie mało?

ps. tak wrzucajmy kazdego kibica Barcy do jednego wora, to tak jak wrzucanie kazdego kibica VCF do wora pt. Marchena >/= Puyol, a jak widzialem wyzej nie kazdy tak mysli...
14. Barsa09.12.2009; 00:19
Barsaedit: Ten "rosomak" to mial grać w estonii ;)
15. El_Duderino09.12.2009; 01:03
El_Duderinook , więc sprawdziłem statystyki minuty/gol
w tym sezonie.

Zlata stzelił 10 bramek w La Liga w przeciągu 878 minut co daje średnią gol co kazde 87 minut.
Łącznie w tym sezonie strzelił 12 bramek (11 dla klubu i jedną dla reprezentacji)
Grał w 22 meczach , na boisku był 1731 minut co daje mu gol co każde 144 minuty i 15 sekund.
Średnio na boisku przebywał 78 minut.

El Guaje z kolei strzelił 11 bramek w La Liga w czasie 1046 minut co daje mu brakę co każde 95 minut i 10 sekund.
Łącznie w tym sezonie strzelił 17 bramek (13 dla Valencii i 4 dla Hiszpanii)
Grał w 21 meczach , na boisku przebywał 1506 minut co daje mu bramkę co każde 88 minut i 36 sekund.
Średnio na boisku był 71 minut 42 sekundy.

Więc jeżeli ci nie szwankuje zdolnośc dedukcji Villa grał mniej od Zlatana , strzelił więcej bramek.
Tylko w La Liga Zlatan ma lepszą średnią , ale co z tego skoro więcej bramek strzelił Villa ?

I skoro uważasz Valencię za zespół niezdolny do sukcesów, to czy to czasem nie świadczy o klasie Guaje , że grając w słabszym klubie strzela więcej bramek od Zlatana ?
Grając przy tym mniej.
I fajnie, że Villa odniósł mniejsze sukcesy od Zlatana. Mówimy tu o mistrzu Europy i królu strzelców tego turnieju.
Ale pewnie reprezentacja to nie to samo co klub , a ME to nie to samo co MŚ.
OO czekaj !! MŚ rozstrzygną kto jest lepszy !!
Oo a jednak nie , Zlatan zostaje w domu.

16. El_Duderino09.12.2009; 01:05
El_DuderinoI jeszcze średnia bramka/mecz.

Zlatan 0,55 bramki na mecz.
Guaje 0,81.

Przepaść, klasa różnicy.
17. Valencianista09.12.2009; 01:13
Już czekam na komentarz Barsy, że Zlatan zostaje w domu bo nie ma za plecami Iniesty, Xaviego czy Silvy grając w reprezentacji :D
18. El_Duderino09.12.2009; 01:19
El_DuderinoCo ty Silvy , jakiego Silvy ?!?! kto to jest , przecież on nie jest dobry bo nie gra w klubie z sukcesami ....
19. Barsa09.12.2009; 08:03
BarsaCzleku a gdzie ja Ci porównywałem tego Zlatana z Villa? Gdzie to u mnie głowny wątek? Tylko napisałem, że ma lepszy bilnas gol/minuty w tym sezonie LIGOWYM, ja nie zawracam sobie pałki takimi statystykami, bo nie są one dla mnie wykładnia niczego, niepotrzebnie bawie się na Twoim polu, skoro mnei one nie obchodzi... dalej nie zamierzam udowadniac, że cenie na równi Zlatana i Ville, bo musiałbym się rozpisywać o takich wrażaniach z mecze jak zastawianie sie, asysty, gra zespołowa i mnóstwo innych, które dostrzega moje oko, a to bez sensu, bo każdy widzi to inaczej( i nice, z takimi wrazenieam sie nie dyskutuje, natomiast z glupią statysytką, która ma na celu udowodnienie czegoś w pilce nożnej zawsze się dystutuje i latwo to podac krytyce), ale choc niektórym nie przesłania pola widzenia przynaleznosc klubowa...
I dalej piszemy o nagrodzie czy o reprezentacjach, bo jak pisałem to odrębne tematy... mało tego, sądzę, że nawet gdy Villa będzie miał takie MS jak np. Ronaldo w 2002, to i tak będzie mu trudniej zdobyć Złotą Piłke, szczerze powiedziawszy dla mnie Ronaldo to po prostu el fenomeno, ale jesli dobrze pamietam tamtego sezonu klubowego nie mial super, zagral swietne MS i mial juz "ugruntowaną pozycje na rynku" i latwo mu bylo to zdobyć... Villa cóz, musze coś pisać?

Troche niepotrzebnie łączę wątek "jak to jest na prawde" z tym "jak to powinno byc/jak ja to widzę"... ale ja jestem realistą i twardo stąpam po tym padole, wiec to samo wychodzi... może mnie obedrzecie ze skróy ale ja na prawdę chce żeby Villa przez ogól został doceniony(a nie tylko przez garstke kibiców VCF, garstke sympatyków La Ligi i garstke "znaffców") musi przejsc do lepszego klubu. Tyle w temacie, piłkarzem jest genialnym, tak jak Silva ale ten ma jeszcze czas zeby stać sie lepszym od Villi i powinnien troche jeszcze dać swojemu dotychczasowemu klubowi... ma czas.

ps. EL_D... czekam na stytystyke o karnych... w koncu posądziłes mnie o pisanie nieprawdy...
20. Algir09.12.2009; 08:33
Ładnie. Tylko starcie statystyki kontra "całokształt twórczości kopacza" dalej pozostaje nierozstrzygnięte - a przecież jest jakaś przyczyna, dla której David nie ma statusu w Europie, na który zapracował swoimi bramkami.
Jak zwykle, przyczyna leży gdzieś po środku - i ma na nią wpływ podejście Villi. David od kilku lat jest regularnie "sprzedawany" - przykłady innych (np.Zlatana, Bajora, CR) wskazują, że jeżeli kopacz się uprze, to nic go nie zatrzyma w klubie. Może dla Villi ważniejszy jest szacunek kibiców, święty spokój i status gwiazdy w VcF niż bycie jednym z wielu w innym topowym klubie?.
Barsa ma rację w jednym - kopaczowi łatwiej jest o sukcesy i indywidualne trofea w bogatym klubie, który swoją potęgę buduje za pomocą kasy - w efekcie osiąga sukces marketingowy, medialny i na końcu sportowy.
Łatwiej być kibicem takiego zespołu - można się napinać na forach innych klubów, można chwalić sukcesami i historią, realnie pisać o przyszłych megatransferach i ustawiać siebie na pozycji kibica "wielkiego klubu".

Może dlatego David nie jest wyróżniany w rankingach - po prostu kibicuje VCF i ciągle czeka na triumf w jej barwach.
21. El_Duderino09.12.2009; 10:55
El_Duderino"posądziłeś mnie o pisanie nieprawdy"
no tak , napisałeś mnóstwo goli co sugeruje że zdobył ich dziesiątki.

Ale spoko jesteś , najpierw przywołujesz statystyke gol/minuta i mówisz że z pewnością Zlatan jest w niej lepszy od Guaje , ale gdy juz sie okazało , że jednak nie to oczywiście ignorujesz.
Pozatym, chyba jedynie w Polsce nie doceniają DAvida Villi , bo przypomne ci że Benzema i Ibrahimović to byli tylko alternatywą dla Davida .
Nie udało się jego sprowadzić to REal kupił Benzeme a Barca Zlatana.
Chyba jednak to nie Villa jest niedoceniany , ale reszta jest przeceniania.
I ciągle przywołujesz Eto'o , jak dla mnie ten sam przykład co Villa , nie widze go na szczycie plebiscytów poza Afryką.

I nie wiem czemu mówisz, że reprezentacja a kluby to osobny temat. Byłby osobny jeżeli pisalibyśmy na temat klubu i reprezentacji.
A tu chodzi o skuteczność napastników, i ich reputacje na świecie więc i klub i reprezentacja są ważne.

I nie pisz , że chcesz żeby Villa był doceniony. Weź człowiek , jak można pisać takie bzdury skoro sam go niedoceniasz i co post starasz się dowieśc , że wcale nie jest najlepszy ??

Algir ma rację , David nie jest doceniany w Europie bo jest po prostu lojalny wobec Valencii.
Boli cię to co, że nie przeszedł do BArsy ??

P.S.
El_D to nie mój nick. Farsa.
22. El_Duderino09.12.2009; 11:57
El_DuderinoNie powinien !! przecież nie gra w Barcelonie ....
23. LSW09.12.2009; 12:37
LSWJeśli chodzi o wszelkie rankingi, to bardzo ciężko jest rozsądnie porównywać piłkarzy i wybrać najlepszego.
Jeden z problemów jest taki, że nie wiadomo jak oceniać przeszłość, tzn że jak napastnik strzelił 30 goli w lidze sezon wcześniej, a teraz 5 w 11 meczach, a inny strzelił odpowiednio 24 i 11, to nie da się jednoznacznie powiedzieć kto jest lepszy. Czy wsześniejszy sezon się liczy, czy tylko ostatnie mecze? Czy można oceniać zawodnika jako gorszego, bo ostatnio nie ma formy?
Inny problem to drużyna, w której grają. Jak porównać jakość podań, gry pomocników?
Kolejna rzecz. Czy liczy się tylko skuteczność? Czy liczba strzałów? Czy liczba celnych strzałów? Taka sytuacja: napastnik strzela tuż obok słupka. Jeden powie: super, stwarza zagrożenie pod bramką przeciwnika, walczy, próbuje, w końcu musi mu się udać. A inny powie: znowu niecelnie. Co z tego, że strzela jak niecelnie? Znowu spartolił.

Z tego względu łatwiej jest robić rankingi TOP5 czy TOP10.
Jeśli ktoś ma jakieś obiektywne metody, kryteria oceny, to niech je poda. Wtedy będzie jasne, czy Villa czy Ibra czy Rooney czy ...
24. pedro109.12.2009; 13:00
W rankingach liczą się ci, którzy grają w najbogatszych i najbardziej znanych klubach i w LM. W dodatku nie ci co są rzeczywiście najlepsi w danym okresie. Dlaczego akurat wygrał Messi,a nie Xavi? Xavi prezentował równą, wysoką formę przez cały rok, zdobył z Barcą to co Messi + ME.
Messi ostatnio grał słabiutko, a to co robił w repr. Argentyny to żenada. A jednak wygrał, bo jest bardziej medialnym piłkarzem.
25. Vicente.Rodriguez09.12.2009; 15:38
Vicente.Rodriguezpedro1, popieram. Nikt nie patrzy na Ville tak samo jak na Zlatana czy Messiego. Nawet w gazetkach typu Bravo Sport widac tylko na okładkach CR, Messiego, Zlatana czy Benzeme.
Benzema to koles niższy o klase, nie wiem dlaczego wszyscy sie nim tak podniecaja.
Mało kto patrzy na takiego Lucho Gonzaleza czy Rafaela Van Der Vaarta, a to piłkarze bardzo uzdolnieni. Teraz VdV gra w realu to inaczej, ale gdyby grał w VCF napewno nie byłby tak chwalony. W reprezentacji gra wysmienicie i bez niego Holandii byłoby o wiele cięzej.
Reprezentacja jest rownie wazna co klub, a strzelanie bramek w kadrze to wyczyn, bo trzeba sie wyróznic wsrod graczy duzego kalibru(Hiszpania, Holandia).
Messi ostatnio gra słabo, kilka meczy zagrał przyzwoicie, pozatym jest jednonożny.
David Villa ma duzo atutów, bycmoze gra głową stoi na niższym poziomie, nie jest przeciez wysoki. Jak Messi walnie brame głową to cały swiat sie podnieca.
Taki Aimar tez strzelał, a Ivica Olic-maluch a wczoraj pokazał jak to sie robi.
Trzeba popatrzec na wiele za i przeciw.
Moim zdaniem Villa jest najbardziej kompletnym napastnikiem na swiecie, co w moim rankingu stawia go na 1 miejscu.
26. Barsa09.12.2009; 18:16
Barsa"no tak , napisałeś mnóstwo goli co sugeruje że zdobył ich dziesiątki."
8 bramek na 28 strzelonych to ne mnóstwo? Patrząc na 3 Messiego przy 23, czy 2(!) Etoo przy 31?

"Ale spoko jesteś , najpierw przywołujesz statystyke gol/minuta i mówisz że z pewnością Zlatan jest w niej lepszy od Guaje , ale gdy juz sie okazało , że jednak nie to oczywiście ignorujesz."
Ty po prostu nieuważanie czytasz, albo czytasz bez zrozumienia...
1. Zaznaczyłem, że chodzi mi wyłacznie o ten sezon i to ligowy.
2. Nie zauwazyles, że szydze ztakich statystyk jak gol/minuta? I, że to była ironia? Nie, Ty dalej ciągniesz absurdalny temat...

"I ciągle przywołujesz Eto'o , jak dla mnie ten sam przykład co Villa , nie widze go na szczycie plebiscytów poza Afryką."

Bo nie tylko gole się liczą a także to ile dany zawdonik daje swoją grą zespołowi... od Etoo byłi zawsze "wieksi" w Barcie, na początku Roni a teraz Messi, Xavi, Iniesta i Puyol...

"I nie wiem czemu mówisz, że reprezentacja a kluby to osobny temat. Byłby osobny jeżeli pisalibyśmy na temat klubu i reprezentacji.
A tu chodzi o skuteczność napastników, i ich reputacje na świecie więc i klub i reprezentacja są ważne."
Jak już pisałem wielokrotnie jestem realistą i chyba każdy widzi jakie znaczenie w plebiscytach ma reprezentacja a jakie pilka klubowa... inna sprawa, że wole o wiele bardziej piłke klubową ale to już tylko moje prywatne zdanie, choc uwazam, że liga mistrzów to wieksze wyzwaniedla pilkarzy niz eliminacje me czy ms, nie mówiac o towarzyskich.

"I nie pisz , że chcesz żeby Villa był doceniony. Weź człowiek , jak można pisać takie bzdury skoro sam go niedoceniasz i co post starasz się dowieśc , że wcale nie jest najlepszy ??"
Docenić = przyznać, że jest najlepszy?? Wez sie człowieku opanuj... doceniam go, dla mnie to TOP 3 napastników, ale dla Ciebie to za mało, bo masz za duzego fioła na punkcie VCF oraz bardzo nie lubisz Barcy i jej kibiców, ja tam takich "kompleksów" nie mam ani w stosunku do VCF ani jej kibiców, czy piłkarzy.

"Boli cię to co, że nie przeszedł do BArsy ??"

Nie nie boli, w Barcie wole Zlatana... nie dlatego, ze uwazam, że jest lepszy niż Villa, ale dlatego, że daje inne mozliwosci gry.

"pedro1
09.12.2009; 13:00
W rankingach liczą się ci, którzy grają w najbogatszych i najbardziej znanych klubach i w LM."
W raninkgach liczą sie Ci, których zespoły coś wygrywają... najlepiej zajsc wysoko w LM. Wiem, że w dzisiejszych czasach bogactwo i wynik często idą w parze, ale jednak Chelsea jeszcze LM nie wygrała(w czym przeszkodził jej Ovrebo i Hiddink(tak własnie, kto wpuszcza 5 obronce, gdy zespol wygrywa a przeciwnik gra w 10-tke)... a Man City daleko do takiego sukcesu. Real też wedlug mnie w tym sezonie nic nie zdobędzie w LM...




27. El_Duderino09.12.2009; 19:31
El_DuderinoBarsa to trailer i zwiastun trollingu , który czeka tą stronę w tym tygodniu przed meczem z Realem.
Zero argumentów , ignorowanie faktów , pisanie długich , bezwartościowych komentarzy , których 80 % powstało poprzez "kopiuj-wklej"

Hej ! Bo przeca fajnie jest być dumnym z Farsy.

28. Barsa09.12.2009; 19:37
BarsaNic dodać El_D... hehe
29. El_Duderino09.12.2009; 19:49
El_Duderinomistrz kopiuj-wklej a nicka nie potrafi poprawnie przepisać.
To jest dopiero "hehe"
30. Barsa09.12.2009; 20:17
BarsaNie doszedleś do tego Szerloku, że chce tak pisac Twoj nick?

AAA drogi Watsonie, chyba nie poruszasz się po innych forach niż piłkarskie np. historycznych, dot. polityki itd. bo jakbys to robil to pewnie zauwazylbyś, że tak sie prowadzi dyskusje na poziomie... ale cóz jak argumentów brak, a nienawiść zaslepia umysl to wszystko zniza się do "x jest ble"...

Na koniec Villa to top 3 na świecie.
31. El_Duderino09.12.2009; 21:09
El_Duderinohahah , dobrze wiedzieć , że dyskusje na poziomie cechuje "kopiuj-wklej"
haha
32. Barsa09.12.2009; 21:34
BarsaUczymy się całe życie...