sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Valencia bliżej Supercopa

benji/Dzidek, 18.08.2008; 00:21
Za sprawą zasłużonego zwycięstwa 3:2 nad Realem Madryt Valencia obejmuje prowadzenie w dwumeczu o Superpuchar Hiszpanii. Dwa trafienia dla przyjezdnych zaliczył holenderski snajper Ruud van Nisterlooy; dla gospodarzy strzelali kolejno: Mata, Villa oraz Vicente. Kibiców Nietoperzy cieszy jednak najbardziej nie wynik, a istotna poprawa gry w stosunku do ubiegłych miesięcy, jaką można było zaobserwować w meczu na Mestalla gołym okiem. Valencia grała szybciej, składniej, dłuższymi chwilami narzucała rywalom swój styl gry, co sprawia, że to właśnie Los Ches będą w lepszej sytuacji w rewanżu.

Pierwsza odsłona spotkania rozpoczęła się od ataków gospodarzy. W 5. minucie w pole karne do Davida Villi zagrywał Joaquin, jednak El Guaje nie zdołał pokonać Casillasa z kilku metrów. Chwilę później groźnym zagraniem popisał się Moretti, ale futbolówka po rykoszecie jedynie przeleciała nieopodal bramki rywali. Odpowiedzią gości był rzut wolny w 11. minucie, którego wykonawcą był niedoszły piłkarz Valencii – Rafael Van der Vaart. Do zagrania Holendra doszedł jego rodak – Ruud van Nisterlooy, który przeniósł piłkę niespełna metr nad poprzeczką bramki strzeżonej przez Hildebranda. Odchodzący z reprezentacji van Nisterlooy nie zmarnował kolejnej okazji, która nadarzyła się 180 sekund później i dość niespodziewanie wyprowadził swoją drużynę na prowadzenie. Winę przy straconej bramce ponoszą defensorzy, a w szczególności Moretti, który pozwolił byłemu snajperowi Manchesteru United na oddanie strzału. W 23. minucie dośrodkowanie z rzutu wolnego na gola wyrównującego nieomal zamienił Alexis, lecz jego uderzenie głową było minimalnie niecelne. W 31. minucie po akcji Joaquina i Miguela dość niespodziewanie bliski zdobycia trzeciego gola dla Valencii po powrocie z Euro 2008 był David Silva – niestety, Medina Cantalejo przepychankę Silvy z Casillasem uznał za nieprzepisowe zagranie Kanaryjczyka i bramka po raz kolejny nie padła. W 42. minucie znów zawrzało w polu karnym przeciwników. Składna akcja Villi i Maty zakończyła się strzałem Silvy, który pechowo wylądował na poprzeczce.

Los Ches nie podłamali się niekorzystnym obrotem boiskowych wydarzeń i z werwą przystąpili do ataków od początku drugiej odsłony spotkania. Ambitna postawa wkrótce odpłaciła się golem wyrównującym. Dośrodkowanie z prawej flanki w głąb pola karnego sprytnie przepuścił Silva, zaś do piłki dopadł Mata, który potężnie kropnął w kierunku bramki oponentów. Nietoperze nie zwalniały tempa i 4 minuty po wyrównaniu stanu rywalizacji było już 2-1. Ponownie jednym z oprawców okazał się wychowanek Realu Madryt, Juan Manuel Mata, który zgrał futbolówkę wprost na głowę Davida Villi, natomiast asturyjski napastnik bezproblemowo skierował ją do siatki. Zaniepokojony słabą postawą swoich podopiecznych Bernd Schuster wkrótce oddelegował do gry Ramosa, Robbena oraz Gutiego. Tymczasem Emery postanowił wprowadzić na placy gry Fernandesa, Vicente oraz Pablo. Jak się okazało, obaj szkoleniowcy mieli nosa do zmian. Około 60 minuty, a więc po strzeleniu drugiego gola, napór Valencianistas nieco osłabł. Szansę zwietrzyli Blancos, którzy w 67. minucie doprowadzili do remisu 2-2. Gola z około 11 metrów zdobył van Nisterlooy, podczas gdy asystę zaliczył zmiennik Arjen Robben. Spotkanie nabrało rumieńców, i ani jedni, ani drudzy nie zamierzali odpuszczać. W 73. minucie swoich sił próbował David Silva, który efektownym zwodem minął w polu karnym Javiego Garcię i huknął w stronę bramki przeciwników. Niestety, znów na posterunku był bodaj najlepszy piłkarz Realu – Iker Casillas. W zamian rywale odpowiedzieli strzałami Raula i Diarry, ale futbolówka po ich strzałach mijała to lewy, to prawy słupek bramki Valencii. W 77. minucie indywidualny zryw Davida Villi, który przebojem przedarł się przez szeregi obronne Królewskich prawie przyniósł prowadzenie – w ostatnim momencie podanie Villi wzdłuż bramki do Pablo Hernandeza przeciął Miguel Torres. Co się odwlecze to nie uciecze – 3 minuty po interwencji Torresa akcja Silvy i Vicente przyniosła piątego, ostatniego gola pojedynku.

Bramki Valencianistas są do obejrzenia w VCF Video.
Zdjęcia z meczu - pobierz z Sendspace.

Raport ze spotkania.

Kategoria: Ogólne | Własne skomentuj Skomentuj (123)

KOMENTARZE

1. Ravcf17.08.2008; 23:54
RavcfPiekny mecz, na taka Valencie warto było czekać
AMUNT VALENCIA !!!!
2. diGi17.08.2008; 23:56
Po tym meczu mam 2 rzeczy do powiedzenia:

1. BRAWO Valencia, oby tak dalej!
2. Moretti SSIE. Nic nie grał... Przy stracie 2 bramki krył własnego kolegę z obrony zamiast Ruuda.
3. PontusMS17.08.2008; 23:56
PontusMSNo i wygraliśmy. :]
Amunt
4. Mistic17.08.2008; 23:56
MisticSzybko i na temat :
Jestem dumny ze jestem kibicem VcF !!
AMUNT VALENCIA !!
5. alecc17.08.2008; 23:57
Nie pozostaje nic powiedzieć, prócz, że wygląda to BARDZO DOBRZE. Real praktycznie nie istniał, a te jego bramki były przysłowiowo "z dupy", valencia wiele ładnych akcji, parę zakończonych bardzo groźnymi sytuacjami, dzięki czemu mogli i strzelić z 4-5 bramek.

Pozdrówka, i nie zapominajcie, że to wszystko dzięki mojej rejestracji dzisiejszej na stronce ;)
6. viper_pl17.08.2008; 23:57
No no utrzymali to. :) AMUNT. Wydaje mi się, że w tym sezonie zobaczymy Valencie grającom pięknie i skutecznie, czyli absolutne przeciwieństwo poprzedniego sezonu. UNAI EMERY AMUNT!!!
7. goly17.08.2008; 23:59
Też krótko napiszę: Bardzo dobra gra Valencii, trochę jeszcze widać obrona szwankuje no i niech popracują nad skutecznością + mniej spalonych na Boga -.-
8. Vicente14R18.08.2008; 00:00
Kocham Vicente !!!!!!
9. elb18.08.2008; 00:04
elbDobry mecz w wykonaniu naszych. Według mnie najlepiej zagrali Miguel, Villa i Vicente. Oby tylko w rewanżu zagrali na tym poziomie co dziś albo i lepiej :)
Amunt Valencia!
10. LSW18.08.2008; 00:14
LSWAmunt Valencia!! :)

Widać, że drużyna jeszcze nie jest w rytmie meczowym, trochę popracują i będzie dobrze. Potrzeba zgrania i więcej zrozumienia na boisku pomiędzy zawodnikami.

A tu pozwolę sobie na krótką ocenę każdego piłkarza.

Hildebrand - bez fajerwerków, ale dosyć poprawnie
Miguel - jak za dawnych lat, dobrze w ataku i pewnie na tyłach
Albiol - pokazał to, na co liczyliśmy; pewny punkt obrony choć zabrakło zgrania z partnerami w defensywie
Alexis - Marcheny ze składu nie wygryzie; trochę niepewnie, ale rezerwowy będzie jak znalazł
Moretti - całkiem zgrabnie podłączał się do akcji; czasami nie nadążał wracać ale nauczy się chłopak
Joaquin - kilka ładnych prób ale sporo niedokładności; jak chce być filarem drużyny to musi się przyłożyć
Albelda - dobrze zabezpieczał drużynę przed kontrami, środek pola czyścił jak należy, pokazał kilka ładnych zagrań w ofensywie
Baraja - trochę zbyt ostrożnie przy kreowaniu akcji, ale poprawnie; ostrożność być może narzucona przez trenera
Mata - pokazał że jest napastnikiem a nie skrzydłowym; jako lewo skrzydłowy - średnio, ale kiedy ruszał bliżej pola karnego to bardzo ładnie rozgrywał piłkę z kolegami; piękna bramka
Silva - nie schodzi poniżej pewnego poziomu, zagrał tak jak nas do tego przyzwyczaił
Villa - jeszcze wakacyjna forma, spalonych od groma

Pablo - albo się zestresował albo nie chciał nam pokazać jak gra w piłkę; mnóstwo strat, nieudolności; zmiana nieudana
Fernandes - chłopak na piłką panuje doskonale, a w tym meczu chciało mu się grać; zadziornie i ambitnie; jeszcze może być z niego pożytek
Vicente - jeśli tylko będzie zdrowie, to drżyjcie rywale
11. ruben12318.08.2008; 00:14
Musze przyznac ze jestem zachwycony gra Valencii. Nie wiem jak w tak krotkim czasie udalo sie Emeremu zrobic tak wiele ale juz w przedsezonie widac ogrom postepu w grze Valencii. Dzisiejszy mecz pokazal kilka rzeczy:
1.W obronie gramy pewniej gdy nie ma Navarro, choc jeszcze sporo trzeba poprawic to jestem dobrej mysli bo jest to poczatek a poza tym nie gral nasz mistrz Marchena.
2.W pomocy widac zdecydowana poprawe i jestem zachwycony tym jak gra VCF.Ciagla wymiana pozycji,mobilnosc, granie zarowno dlugimi podaniami jak i krotkimi.Jak gramy krotkimi z klepki to az chce sie krzyczec Ole.
3.Widac ze napstnicy nie sa jeszcze tak w pelni formy bo te sytuacje co mial Villa, powinien stzrelic ze 3 gole przynajmniej.

Co do poszczegolnych pilkarzy to musze lekko skrytykowac Hildebranda.Moretti mimo iz mial dobre wyjscia ofensywne to w obronie czasami zawodzil.Alexis i Albiol zagrali naprawde przyzwoicie choc przy drugim golu zaspali.Miguel natomiast wydaje sie byc w zyciowej formie - imponuje gra.
W pomocy widac jak wazna role odgrywa Albelda, Baraja gra poprawnie choc bez fajerwerkow, ale Fernandes dal naprawde dobra zmiane.Mata i Vicente sa swietnie przygotowani i imponuja forma wiec Unai bedzie mial problem bo i jeden i drugi powinni grac regularnie.Joaquin niestety mimo swoich rajdow bardzo rozczarowuje niecelnymi dograniami a Pablo jak juz pisalem nic nie wnosi do gry i jest slabszym punktem.Silva jak zwykle znakomicie a Villa super oprucz braku skutecznosci.
12. Adrian_VcF18.08.2008; 00:20
Adrian_VcFJa napisze krótko i wymownie:
Emery pokazał sie z bardzo dobrej strony.
13. Mistic18.08.2008; 00:28
MisticBoze ... co ten komentarz w TVP to tragedia :P
Pablo gral w 1-szym :D:D hahah i oni za to kase dostaja ;/
14. tedex18.08.2008; 00:37
tedexKomentator nie był najgorszy.. choć jak pierwszy raz usłyszałem Rubens Baraja to myślałem, że będzie tragedia... a nie było o dziwo. Więc Silva najlepszy, Moretti najgorszy xD. Valencia bardzo dobra x)
15. juanmata2018.08.2008; 00:38
swietny meccz!!!!!! dobrze poukaldany zespol , widac ze emery wie co robi , jak tak dalej pojdzie to la liga nasza,en esta temperada no puede ser otro , la liga nuestra
16. chiefer18.08.2008; 02:18
chieferNo nieźle, nieźle. Widać głód walki w zespole. Pierwsza połowa należała do Miguela i Ximo, w drugiej wyróżnił się Mata i Vicente. Silva też grał dość równo. Oby tak dalej.
17. Michalsito18.08.2008; 02:22
MichalsitoHildebrand - brak pewnosci siebie, ale interwencje odwazne :)
Miguel - wymiatal!! pod koniec sil juz nie mial i maly blad przy 2 bramce.
Albiol - wygrywal pojedynki w powietrzu. rzadzil w srodku, wiele wyjazdow
Alexis - cos tam pokazal.ale wole Marchene :)
Moretti - sporo w ofensywie. ale to obronca moglby sie bardziej na defensywie skupic jednak tak ofensywna gra cieszy :)
Joaquin - SZKODA gdyby go sprzedali ;];]!! dobry mecz
Albelda - czul sie troche nie swojo na boisku... ale gral bardzo ladnie :)
Baraja - sporo faulowal ;/ ale zadzil w srodku :)
Mata - zemsicl sie realowi :) i bardzo chcial pokazac sie z jak najlpeszej strony :)
Silva - rozgrywajacy :)
Villa - bardzo chcial :) i cos dzial :) ale to nie ten Villa jeszcze co z Euro czy z pod konca sezonu

Pablo - do Joaquima mu brakuje troche... ale ambitnosc to podstawa :)
Fernandes - za duzo zabawy za malo rosadku ;/
Vicente - wszedl, strzelil gola, dal zwyciestwo!!


Mecz mi sie bardzo podobal!! bylem naprawde pod wrazeniem. a wiecie co? ten zespol ktoy wyjdzie za tydzien to bedzie jeszcze leszpy. dosc ze maja kozystny rezultat to i wiara w ich umiejetnosci jest ogromna :) w koncu jestem spokojny o przyszlosc i gre VCF. graja pilke mila dla oka :)

komentator najwidoczniej za duzo sobie po czytal naszej stronki... i mylil pilkarzy ze ZAL!!

P.S sorki za bledy ale jest 2.20 :)
18. PabloVCF18.08.2008; 02:28
PabloVCFSpecjalnie czekałem na 00.25,aby sobie mecz obejrzeć i się nie rozczarowałem:) tzn. nie ogladlaem nigdzie w p2p itp.

Co do gry,to pamietam rok temu poczatek rozgywek ligowych i mecz o Naranje z Parmą,była tragedia,a teraz ? Nie chcę wyciągać zbyt daleko idących wniosków po jednym meczu o stawke,ale naprawdę ładnie graliśmy!Mój Vicente:* ! zeby w tym roku go kontuzje nie trapiły i bedzie swietnie !
Obrona w miare poprawnie,najlepszy Miguel,ofensywa swietnie(ladne sito robinho dostal;p ) defensywa pewnie,Albiol spoko,Alexis chaotycznie czasami,niepewnie,ale ogolnie czesto dochodzi do sytuacji strzeleckich,dborze gra glowa.Moretti,jak to Moretti,typowy kasownik,ofensywnie slaby,czasami bezmyslnie.
Nasza stary srodek pomocy w miare mi sie podobal,dobra zmiana Mańka,tylko czasami za dlugo trzyma pile przy nodze i ja glupio traci.Co do jego sprzedazy bym sie jeszcze wstrzymal.Mata i Vicek pokazali ze sa przygotowani juz do sezonu,Ximo wg. mnie slabo,cos tam probowal tworzyc,ale jak na niego potencjal,niczym specjalnym sie nie wyroznil.Pablo w sumie tez,ale widac ze chlopaczyna ma mozliwosci.
Co do naszych gwiazd,Silva swietnie,naprawde on u nas zapier^ala wszedzie,rozgrywa,odbiera,cenniejszy niz Villa w moim mniemaniu,a El Guaje jeszcze chyba wakacje wspominal;]
Albo za duzo sie Inzaghiego naogladal.
Brak formy,bramka ladna,widac ze ma wielkie umiejetnosci i nawet bez foremki jest mega grozny:) a jak wroci do optymalnej dyspozycji,to o zgrozo!

Suma sumarum,nasi rozegrali ladne zawody!
Pamietacie 1-5 za kumana ?
Ale medal ma dwie strony,ost ogladalem real z frankfurtem i gral srednio,tzn nieskutecnzie strasznie,wiec nie gloryfikujmy naszych herosów az zanadto :)

a co do Vicka,to moze dostal w garnek od rodziny zapylonej damy :-)

Amunt!
19. Maciej18.08.2008; 02:36
MaciejAleż rewelacja! Real nie istniał. Brawo Nietoperze.
20. Dzidek18.08.2008; 02:38
DzidekNie ma co się dziwić komentatorom z TVP, skoro okazję do zaznajamiania się z poszczególnymi zespołami na antenie mają co najwyżej parę razy do roku...

Ciekaw jestem Renana, którego wciąż nie miałem okazji obejrzeć w akcji dłużej, aniżeli paręnaście minut, bo przy takiej dyspozycji Timo ma spore szanse stać się portero nr 1. Alexis dobry przy rzutach rożnych, ale póki co może być jedynie zmiennikiem dla Marcheny. Moretti zawalił gola numer 1, ale i tak na swoim poziomie; bez rewelacji. Miguel i Albiol pozytywnie, o dziwo Albelda także...
Baraja poza rozrzucaniem piłek na skrzydła i wycofywaniem do obrońców nie pokazuje za wiele, duża szansa otwiera się przed Fernandesem, który choć panuje nad piłką znakomicie, nadal zalicza mnóstwo pomyłek. Joaquin przeciętnie, kilka ładnych wrzutek. Słabo Pablo, Villa też jeszcze w nie najlepszej dyspozycji. Bogactwo za to na lewej flance - w gazie są Mata, Vicente jak i Silva, co zwiastuje ciekawą rywalizację o pierwszą 11.
Jako zespół Valencia prezentuje się coraz lepiej, co zwiastuje naprawdę udany sezon. (-;
Amunt!
21. falcao18.08.2008; 02:47
Wedlug mnie los Ches wreszcie pokazali to na co ich od tak dawna stac pierwsza polowa to walsciwie kompletna dominacja VCF poprzedzana od czasu do czasu pojedynczymi kontrami realu, zas w drugiej popularne "nietoperze" wytoczyly wieksze dziala stawiajac jeszcze bardziej na atak. Lewa strona para Moretti, Mata mecz udany
choc wedlug mnie nasz lewy obronca mogl sie bardziej przylozyc przy bramce Ruda, natomiast Mata tu chyba nie ma podstaw do narzekania strzelil bramke z czasem rozkrecil sie i raz za razem sial poploch, prawa flanka tutaj rzadzili Miguel i Joaquin widac ze swietnie sie rozumieja, wiecej rozsadku niz efekciarstwa choc sadze ze obu stac na jeszcze wiecej, srodek obrona Albiol, Alexis grali naprawde przyzwoicie, druga linia Baraja Albelda w pierwszej polowie czyscili az milo w drugiej baraja opadl z sil i wszedl ten caly Fernandez ten to dopiero ryzykant kiwa sie na zabój jemu to chyba wszystko jedno czy we wlasnym polu karnym czy w przeciwnika, Silva, Villa, zmiennicy Pablo i Vicente, oprócz Pablo odwalili kawal dobrejj roboty byli wszedzie co chwile gnebiac madryckiego portero, odnosnie Pablo staral sie grac jak Mata, ale czegos mu brak nie wiem ( napewno nie umiejetnosci)byc moze ogrania w zespole np: rzadka asekuracja do spółki z Miguelem. Podsumowujac: dzisiejszy mecz moze napawac optymizmem, jezeli wyciagniemy wnioski z bledów w defensywie, uważam, ze Superpuchar bedzie nasz :)
22. Adrian_VcF18.08.2008; 02:53
Adrian_VcFW rewanżu będzie dobrze. Jestem pewny ze VCF bedzie jeszcze silniejsza
23. macness18.08.2008; 05:15
Rzeczywiscie zaskoczyli bardzo in plus ale moze dla odmiany wylamie sie z okrzykow zachwytu, bo nalezy pamietac ze jest jeszcze rewanz i nomen omen realnie patrzac to real jest faworytem bo uzyskal niezly wynik na wyjezdzie. niestety real mial ok 3 dobrych sytuacji i strzeli 2 gole (jak ktos zaznaczyl "z dupy") co nienajlepiej swiadczy o koncentracji w obronie, teraz w madrcie wystarczy im 1:0,no ale jeszcze nie byla nasza valencia w pelni formy, miejmy nadzieje w rewanzu juz bedzie lepiej i ich pojada (marzy mi sie 1:5 :D). Tak jak mowilem: wierze w Emerego
24. villa518.08.2008; 06:39
villa5Ten wynik podziałał na mnie 8 razy lepiej niż mocna kawa.Kiedy rano załadowałem się przed kompa wyrąbałem gały jak żarówki ze zdumienia....3:2 z Realem!!!Odwiecznym rywalem!!!NIC TYLKO AMUNT VALENCIA!!!!
25. Damsis18.08.2008; 07:18
Warto było wytrwać do 2 :).... Tyle w temacie pozdrowienia z Pracy :) od 6 AMUNT VALENCIA
26. mateusz319318.08.2008; 08:32
mateusz3193Jedziecie po tym morettim równo, a on jest jednym z naszych najlepszych obrońców..
27. Geralt18.08.2008; 08:52
GeraltPorazka zawsze boli ale Valencia była znacznie lepsza. U nas w ofensywie słabo. Ruud swoje zrobił i dwie brami wysępił. Jestem zadowolony z De La Reda. Mimo porazki 3:2 na wyjezdzie to dobry wynik. U nas moze być 1:0 :)

Pozdrawiam
28. goly18.08.2008; 09:13
Pozwolę sobie na moje podsumowanie naszych graczy:

Hildebrand - Przy pierwszej bramce, mógł nieco lepiej interweniować, ogólnie trochę nie pewny, mam nadzieję, że Renan podziała na niego bardzo mobilizująco, bo inaczej się pożegna z rolą bramkarza nr 1,
Miguel - pierwsza połowa fantastyczna, mnóstwo akcji ofensywnych, dobrze współpracuje z Joaqiunem, druga połowa trochę słabsza, z Pablo jeszcze za dobrze nie współpracują,
Albiol - Solidny występ , an bank będzie grał w pierwszym składzie,
Alexis - nie wiem czy nie zawinił przy drugiej bramce, ogólnie w obronie średnio, ale w ataku bardzo niebezpieczny przy stałych fragmentach,
Moretti - winny przy pierwszej bramce, w ataku aktywny, nie uważam by zagrał słabo, wg mnie dobrze grał,
Joaquin - imo zagrał pierwszą połowę bardzo dobrze, na początku miał bardzo dobre dośrodkowania, w drugiej połowie trochę zgasł,
Baraja - solidnie,
Albelda - pracował cały mecz, udany występ,
Mata - Bramka i asysta, tego chyba nie trzeba komentować :)
Silva - cichy bohater, nie tracił piłek, świetnie rozdawał podania, asysta cieszy
Villa - szczerze gdyby nie strzelił bramki uznałbym jego występ za słaby. Sporo spalonych, szwankuje skuteczność, ale to początek, strzelił bramkę i to się liczy.
Fernandes - słabo pamiętam jego poczynania, ale dobrze, że jest w zespole,
Pablo - imo najsłabszy zawodnik na boisku, jeszcze trochę mu brakuje. Słaba współpraca z Miguelem, mało aktywny wg mnie, ale będą z niego ludzie,
Vicente - wraca do życia grał krótko, ale siał postrach na lewej stronie, bardzo dobra zmiana,

Emery będzie miał nie lada problem, gdyż Mata i Vicente zasługują na grę w pierwszym składzie, a obaj grają na tej samej pozycji, zapowiada się dobry sezon.

Co do gry Realu: słaba ich gra, nie oszukujmy się skład mieli trochę rezerwowy, wejście Robbena sporo zmieniła w ich grze, są cholerni skuteczni, co mnie martwi, ale będzie dobrze.
29. Vicente.Rodriguez18.08.2008; 09:18
Vicente.RodriguezNo, oglądałem cały mecz, w pewnych momentach Valencia spisywała sie fantastycznie. Rewelacyjne wejście Vicente. Dobra gra Albeldy.
Real był na maxa zmotywowany a jednak przegrał.
Mogło być 4-2 gdyby strzał Silvy wpadł a nie trafił w poprzeczkę.

Ten człowiek ma inną wizję prowadzenia zespołu, Unai to odpowiedni człowiek.
Valencia momentami grała tak jak Arsenal czy Liverpool-bardzo szybko.
Jeszcze Marchena wróci do obrony i defensywa bedzie lepiej wyglądać
30. Kanius18.08.2008; 09:19
KaniusJa obejżałem drugą połowę bo 1 zaspałem(oglądałem mecz nie znając wyniku) i druga połowa wyglądała tak:

Hildebrand - Nie miał aż tak wiele roboty, przy drugiej bramce bez szans, kilka razy ładnie interweniował i potrafił się dobrze ustawić.

Albiol - Wybijał często piłki i nie dał się łatwo okiwać, chociaż zdarzały mu się błędy

Alexis - Dobry mecz, często wybijał piłki i przejmował akcje Realu, pewny punkt

Moretti - Naprawdę ładny mecz, często Go widziałem w akcjach ofensywnych, bardzo często przejmował piłki, dużo podawał i nie dawał się łatwo okiwać. Najpewniejszy punkt obrony

Miguel - No tutaj nie jest tak dobrze. Drugi gol to jego wina bo nie poszedł (podajże za Van Nisterloyem i zdążył podać). Jego podania żadko trafiały pod nogi piłkarzy Valencii, jednak końcówkę miał dobrą. Przydałby mu się jakiś konkurent.

Albelda - Ładny mecz. Zdarzało mu się tracić piłki i niedokładnie podawać, ale dużo biegał i był waleczny, często przechwytywał piłki.

Baraja - Podobnie jak Albelda, tylko trochę lepiej.

Silva - Najlepszy gracz na boisku. Jeśli była akcja ofensywna to zawsze rozpoczynała się od Silvy. Świetnie podawał i bardzo dobrze kiwał. Nic dodać nic ująć. Zasługiwał na wyższy kontrakt.

Joaquin - zwracam honor mzetowi. Największa pokraka. Wogóle mu nie wychodził dryblingi, już nie wspomnę o podaniach. Mieliśmy 2 ładne akcje, ale popsuł je Joaquin. Na 6 podań tylko jedne było celne. Jeśli ktoś by dawał 15 lub więcej mln € to nawet bym się nie zasnatawiał. Szkoda że sprzedaliśmy Sisiego.

Mata - Zaraz po Silvie najlepszy zawodnik. Szybki, zwinny, świetnie podawał no i przepiękna bramka. Pewny punkt Valencii.

Villa - Mecz dobry, mimo bramki tylko dobry. Widać że jeszcze nie jest zgrany z zespołem(może jeszcze myślami jest na wakacjach). Strasznie dużo spalonych w meczu, no ale Villa jak Villa zawsze gra na wysokim poziomie, a czuję że z dnia na dzień będzie coraz lepiej.

Rezerwowi:

Pablo - Ładny mecz. Walczył, może rzadko kiwał, ale miał naprawdę dobre podania, jest szybki, ja uważam że wygryzie Joaquina ze składu i to szybko.

Vicente - Wraca do formy, dawno nie widziałem tak dobrej gry w jego wykonaniu, no i strzelił nam zwycięską bramkę. Na początku wolałem Gavilana od niego, teraz wiem że Emery wie co robi.

Fernandes - Dobre podania, ładnie rozgrywał i dobry drybling. Może strzały mu tak nie wychodziły, ale zdecydowanie zasługuje na 1 skład.

Jednym słowem nam nie jest potrzebny napastnik(po co jak Mata jest ofensywnym pomocnikiem, a przecież nie straci miejsca w składzie). Mamy Villę, a na rezerwie jest Morientes i Angulo. Jak dla mnie powinni powalczyć ile sił o Zapatera bo ten środek jest taki średni. Maduro sprzedać, a Banegę wypożyczyć. No i przydałaby się konkurencja dla Miguela, który nie zachwycił, aczkolwiek widać po nim że jest spragniony gry, w przeciwieństwie do Joaquina, który wyglądał jakby po meczu miał kończyć karierę.
31. Undercik18.08.2008; 09:21
UndercikI tak najlepiej o postawie TVP napisał Quentin na Pomundialu: klik!

A co do meczu. W końcu Valencia grła ładnie, mile dla oka, Miquel jak za starych czasów, coraz lepiej Albiol, Mata i Vicek - będzie ogromna rywalizacja na lewym skrzydle, obydwaj zagrali bardzo dobry mecz. Mata jednak jeszcze nie jest do końca przygotowany kondycyjnie, a jeśli Vinente przestał być z porcelany to bedziemy mieli z niego jeszcze dużo uciechy. Mimo że Villa jeszcze nie w formie, próbował cos zdziałać, efektem był gol na 2-1, aż strach co bedzie jak będzie w formie. Co do wad, obrona ma problemy z brakiem koncentracji czego wynikiem są dwa gole RVN.
Jeden krok postawiony, czekamy na drugi.
32. mateusz319318.08.2008; 09:22
mateusz3193Do końca meczu wiele się już nie zmieniło i Real zasłużenie przegrał 3:2 w pierwszym meczu o Superpuchar Hiszpanii. Dobrym jest jednak fakt, iż wynik ten padł na stadionie rywala i na Santiago Bernabeu wystarczy nam tylko zwycięstwo 1:0… To cytat ze strony realu madryt, czyli... :) respect mają do nas:D
33. Kanius18.08.2008; 09:25
KaniusJa oceniam 1 połowę tylko. Mata nadaje się bardziej na ofensywnego pomocnika, a nie na napastnika. Chciałem dodać że Albiol grał bardzo dobrze. Niewiem jak Joaquin w 1 połowie, ale 2 to porażka. Miguel nie grał wcale tak dobrze drugą połowę jak Go chwalicie, ale widać że mu zależy na grze. Co do Pablo i Morettiego: Pablo się stresował? On grał 2x lepiej od Ximo, bardzo ładne podania i dośrodkowania. Moretti słaby? To był nasz najlepszy obrońca
34. Angulo18.08.2008; 09:34
AnguloAle zarąbiście!!! Takiego powrotu z wakacji jeszcze nie miałem. Silva, i Villa zostają, wygrywamy z Realem, Renan u nas! No czego chcieć więcej!!!(zrozumcie mnie w sobotę przyjechałem z wakacji, i doznałem szoku).
35. Kanius18.08.2008; 09:35
Kanius"tu jeszcze mogliśmy przegrac, ale na Bernabeu nie macie czego szukac"- kibic Realu Madryt
36. Kanius18.08.2008; 09:44
Kanius*Angulo ja też wróciłem w sobotę z wakacji xD
37. Kanashmis18.08.2008; 09:56
Amunt Valencia ! :)
38. Ashkan18.08.2008; 09:58
Bardzo ładna gra Valenci .
Szkoda dwóch głupio straconych bramek...Timo zawalił przy pierwszej .
39. PabloVCF18.08.2008; 10:21
PabloVCFNie wiem czemu,ale jak czytam niektore podsumowania to mam watpliwosci,czy ogladalem dobry mecz ;)

Warto zauważyć,że przy każdej bramce uczestniczył Davidek Silva :)
co do Miguela to był mega aktywny,jak za najlepszych lat i trudno wymagać od bocznego obroncy lepszej gry :) moze troche w defensywie,ale w ofensywie naprawde gral w dechę!

Za 10-15 baniek da sie wyciagnac np Palacio czy Thiago Nevesa,wiec mozna sprobowac.

Po meczu nasuwa mi sie jedna mysl,widac juz efektu konceptu Emerego.Gralismy naprawde ladna pilke!Nawet jak nie zdobedziemy pucharu,a zagramy tak samo dobrze na bernabeu,bede zadowolony :)
40. jaro920@vp.pl18.08.2008; 10:30
Brawo Los Ches!!!Pokazalismy na co nas stac:)Amunt Valencia!
41. miancio18.08.2008; 10:38
miancioMecz obejrzałem z nie mniejszymi emocjami jak Wy - o 22 rzecz jasna. Powiem jedno: jeżeli tak ma wyglądać gra Valencii w przyszłym sezonie, to mamy szanse odbić się od dna i wskoczyć na szczyt. Nie zapeszam, oceniam po tym, co widziałem. Już mecz z Newcastle pokazał, że gramy dobrze, zadziornie i z anglikami przegraliśmy pechowo. Vicente szalał jak za młodu. Później mecz z Vitesse i wygrana 3:1. I Superpuchar. Moim skromnym zdaniem, Real grał 2 razy gorzej od nas. Mecz był kontrolowany niemal od pierwszej minuty do ostatniej. Z małymi przerwami, żeby tak kolorowo nie było. Momentami wydawało mi się, że na prawym skrzydle pogrywa Albelda, ale wracał i do obrony nasz ex kapitan.

Ja nie będę oceniał każdego z graczy. Postanowiłem zrobić to w trzech kategoriach, w których po jednym graczu z każdego zespołu.

NAJLEPSZY PIŁKARZ:
Valencia:
David Silva - znakomicie operował piłką, przytrzymywał, kręcił kółeczka, starał się grać prostopadle i kombinacyjnie.
Real:
Ruud van Nisterlooy - zrobił to co do niego należało. 2 gole. Tutaj innej decyzji podjąć nie mogłem.

NAJWIĘKSZY WALCZAK:
Valencia:
Miguel - Wczoraj po wygraniu złota w wioślarstwie Marek Kolbowicz wywiad dla TVP2 rozpoczął od słów: "Bajabongo i do przodu, nie?" Miguel we wczorajszym spotkaniu pokazał, że doskonale wie co do przód, ale w defensywie jest zadziorny, jak mało który Portugalczyk. Wczoraj genialny, naprawdę genialny występ. Byłby dla mnie zawodnikiem spotkania, ale jednak 1/5 drugiej bramki to jego wina (Robben minął trzech rywali, jeden nie dopilnował van Nisterlooya, a Hildebrand piłki nie wyciągnął).
Real:
Diarra - przydałby się nam taki człowiek od czarnej roboty (nie ma tu absolutnie podtekstów rasistowskich). Diarra pokazał wczoraj jak powinien grać klasowy pomocnik, który za zadanie ma zabezpieczać tyły. Masa odbiorów w środku, a i głupio piłek nie tracił.

NAJGORSZY ZAWODNIK:
Valencia:
Hildebrand - Panie Renan, zapraszamy do pierwszego składu. Temu bramkarzowi brakuje wiary we własne umiejętności. 2 gole, które strzelił Real wpadły w dużej mierze z jego winy. Niemiec ma refleks, tylko chyba nie chcę go wykorzystywać. Dla mnie antybohater tego spotkania w drużynie Valencii.
Real:
Raul - Nic, kompletnie nic nie grał kapitan madryckiego Realu. I tak został zmieniony imho zbyt późno.

Dodam jeszcze kategorię trener, a niech będzie.

Valencia:
Unai Emery - gdyby nie był to środek nocy, to wstałbym i klaskał, patrząc na tego Pana. W niecałe 2 miesiące zmienił diametralnie charakter boiskowy i mentalność naszych. Nie ma już pozostałości po Koemanie. Pozostałości, które były cieniami samych siebie, swoich umiejętności, bez ambicji, bez werwy, bez mocy. A Emery? Przywrócił to za pstryknięciem palca, można rzec.

Real:
Bernd Schuster - No słabo. Real zagrał źle, a więc sporą winę ponosi Niemiec. Wczoraj chyba jakiś zaspany. Siedział cały mecz podparty ręką, albo z takim niedowierzaniem spoglądał na to, jak dobrze gra Valencia, że wstać nie mógł.

Poza tą oceną, to podobali mi się: Vicente, Albelda, Mata i Fernandes. Swoją drogą dobrze, że Vicek awansował na kapitana nr. 2.

Odnoszę się do komentowania. W pierwszej połowie nie było źle. Poza 'Rubensem' Barają, to niczego takiego wpadającego w ucho nie było. No.. i tego, że Pablo zaczyna w pierwszej jedenastce. Ale to mógł na VCF.pl przeczytać w przewidywanych składach nawet ;]
W drugiej połowie było znacznie gorzej: Albejda, pomylenie przy strzale Fernandesa i Hernandeza (o mamo :D) i nazwanie tego pierwszego wychowankiem Valencii. Swoją drogą, to czy nazwiska 'Emery' nie powinno się odmieniać, bo ciągle słyszałem o drużynie prowadzonej przez "Unai Emery".

Kończę ten długi wywód jakże krótkim podsumowaniem:
AMUNT VALENCIA!
42. miancio18.08.2008; 10:42
mianciowie co to przód* miało być
43. Realmadrid18.08.2008; 11:06
Dzieci spokojnie nie podniecajcie sie. Jeszcze jest rewanz. I dopiero jak rewanz bedzie korzystny dla Valencii to wtedy mozecie sie cieszyc. A narazie spokojnie bo sie okaze, ze bedziecie plakac, a nie cieszyc sie po rewanzu. Hala Madrid !
44. diGi18.08.2008; 11:17
Ci, którzy chwalą grę Morettiego powinni sobie jeszcze raz ten mecz obejrzeć. Kompletnie nic nie grał w obronie.
45. Ashkan18.08.2008; 11:19
Jak ja sie ciesze że jestem kibicem Valenci .
Nistety ale poziom niektórych kibiców Realu jest żenujący .
46. Kanius18.08.2008; 11:20
KaniusKompletnie nic? Tylko że wiele akcji zostało zatrzymanych po jego wślizgach i odbiorach, ale prawdą jest że świetnego meczu nie zagrał. A to do fana realu: Nie podniecamy się tylko jesteśmy zadowoleni z gry a na twoim miejscu martwiłbym się, bo nam wystarczy tylko remis.
47. miancio18.08.2008; 11:24
miancioPanowie, po co ta polemika? Nie widzicie, że Realmadrid jest sfrustrowany po wczorajszym meczu i musi sobie popisać, mimo że nikt tu nie napisał, że mamy już Superpuchar. Zagraliście słabiej, więc to my wygraliśmy mecz. Nie możesz tego przyjąć? Nie zawsze jest się zwycięzcą, chociaż wciąż możecie nim jeszcze być.
48. GazdziorekVCF18.08.2008; 11:25
GazdziorekVCFbrawo Valencia!!Widze duzo roznice miedzy valencia koemana a emerego teraz valencia gra szybsze akcje,zawodnicy maja chec do gry no i najwazniejsze,ze wygrywamy. :))Oby tak dalej,ten sezon jest dla nas!
49. miancio18.08.2008; 11:25
miancioMoretti? Sory, ale drugi po Hildebrandzie najgorszy imho. Ja nawet grą Villi zachwycony nie jestem. Sporo głupich strat i za dużo gry pod publiczkę.
50. miancio18.08.2008; 11:27
miancioGadziorekVCF, dla nas, czyli które miejsce? Mnie np. tak samo jara 4, jak 10 miejsce, bo Valencia ma grać o pierwsze, co sezon.
51. Kanius18.08.2008; 11:29
KaniusRenan jak narazie na igrzyskach gra dobrze. Mam nadzieje że będzie z niego pożytek.
52. miancio18.08.2008; 11:31
miancioJa mam nadzieję, że to będzie bramkarz numer 1, bo Hildebrand gra słabo, za słabo. Ile Renan już wpuścił i w ilu meczach?
53. woker18218.08.2008; 11:40
woker182Mimo tak świetnego meczu, Valencia nadal nie jest w formie co było widać głównie w pierwszej połowie, w której jedynie Miguel i Joaquin coś próbowali grać. Silva i Villa praktycznie nie istnieli co powoli zaczęło mnie przerażać... Mata zrobił kilka efektownych rajdów, po których jednak nie mieliśmy sytuacji bramkowych. Nieźle grał Moretti, obrona nieźle... Dwójka środkowych pomocników (Albelda, Baraja) była prawie niewidoczna, a Hildebrand... W moim mniemaniu najgorszy zawodnik Valencii w tym meczu. Nie wiem czy dobrze widziałem, bo było już późno, ale wydaje mi się, że mógł spokojnie wybronić pierwszego (?) gola. Co do rezerwowych, Pablo pokazał zaledwie jedno dobre podanie, koledzy rzadko kierowali do niego piłki, Fernandes walczył, także zaliczył kilka niezłych zagrań, a Vicente... Vicente to nasza nadzieja na ten sezon, oby żadnych kontuzji, a możemy być pewni, że lewe skrzydło mamy nie do pokonania. Mam tylko nadzieje, że skuteczność podań zostanie jak najszybciej poprawiona, bo przez to traciliśmy wiele piłek. Także te spalone Villi były dość niepokojące... Gdybym miał oceniać zawodników noty dałbym następujące(0-10):
Hildebrand (5), Moretti (6), Albiol (6), Alexis (6), Miguel (7), Mata (8), Albelda (6), Baraja (6), Joaquin (7), Silva (7), Villa (7), Vicente (8), Fernandes (6), Pablo (6).
54. mz18.08.2008; 11:43
mzWidać, że Vicente wraca do formy, a co najważniejsze cały czas jest zdrowy. Czyżby rzeczywiście plaga kontuzji to wina nieudolności Floresa?

Co do prawej flanki, to właściwie ani Joaquin ani Pablo nie błyszczeli, aczkolwiek Hernandez lepiej pracował w defensywie. Emery już po ~25minutach musiał przywoływać do siebie Ximo i udzielać mu wskazówek. Miarka się przebrała w drugiej połowie. W rewanżu powinien zagrać Pablo, ewentualnie można zaryzykować z Vicente na prawej flance.
55. patryk101918.08.2008; 11:54
patryk1019Hej gdzie będzie powtórka meczu ? bo ja niemam canal+
56. Kanius18.08.2008; 11:56
KaniusByła na TVP 2, 20 minut po północy
57. miancio18.08.2008; 12:05
mianciomz, nie lepiej z Matą na prawej? Po co Vicente zabierać pozycję, na której na razie gra znakomicie? Btw, to podbite oko to efekt meczu z Vitesse jeszcze? ;>
58. wk18.08.2008; 12:16
wkNapewno trzeba zostawić Fernandesa. A na prawą flatkę Ximo. Pablo jakoś jak dla mnie nie był za bardzo widoczny. Joaquin miałby na początku asystę, ale jak tego Villa nie strzelił, to ja niewiem. Zajebiaszczy mecz Miguela, podobała mi się "dziura" jaką założył Robinho ;) A co do Timo, to wydaje mi się, że pierwszą bramkę mógł napewno wyciągnąć.
59. misiaszek2218.08.2008; 12:20
misiaszek22Zwycięstwo z pewnością cieszy, ale trzeba pamiętać, że to dopiero 1szy mecz i w perspektywie rewanżu lepszy bylby wynik 1:0. No ale nie bede narzekal, bo dawno Valencia tak dobrze nie grala i wyglada na to, ze wszystko zmierza w dobrym kierunku.
60. PabloVCF18.08.2008; 12:30
PabloVCFMz dla Ciebie zawsze bedzie lepszy Pablo ;)
Tak jak napisalem wczesniej,Moretti duzo glupich strat,bezmyslnosc,jednak tez masakrycznie zle nie zagral,Miguel zdecydowanie najlepszy w obornie,a osoby ktore uwazaja ze nie zagral dobrego meczu,to powinny albo jeszcze raz go obejrzec,albo przestac sie jarac meczami sprzed 20 lat,gdzie rola bocznego obroncy ograniczala sie do murowania strony na swojej polowie.
Trzeba dać szanse Del Horno!

Nie chce prorokować niczego po 4 obejrzanych meczach,ale Unai to alchemik ;)
Dzisiaj jade z kumpelm i mowi 'tej wczoraj ogladalem ta Twoja Valencie,ale graja zajebsita pile,dobrze klepią' ;-)
od razu serce rosnie!
61. Maciej18.08.2008; 12:31
Maciej@kanius
Napisałeś, że nie oglądałeś pierwszej połowy, więc nie pisz bzdur odnośnie tragicznej gry Joaqiuna. Teraz to się zdenerwowałem. Ximo był jednym z najlepszych graczy na boisku. Podania, współpraca z Miguelem, cofanie do obrony,obrony, wywalczenie autów, rożnych, rajdy. Jednym słowem siał popłoch w szeregach królewskich. Następnym razem popukaj się w głowę, zanim takie pierdoły napiszesz. Nie chcę już więcej czytać o bezpodstawnej krytyce odnośnie Ximo. Zrozumiałeś?
@mz
Daruj sobie takie komentarze, bo są żenujące. Uprawiasz jakąś pieprzoną propagandę? Oglądałem mecz i widziałem,że Ximo grał dobrze. Na dzień dzisiejszy prawa flanka należy do niego.
62. hanto18.08.2008; 12:39
Nie przesadzacie z tym Miguelem? dobrze gral w obronie ale, mial strasznie duzo niedokladnych podan
63. adipetre18.08.2008; 12:40
chcialbym calkowicie obiektywnie ocenic obie druzyny i niniejszym to robie:

valencia 3-2 real

wynik sprawiedliwy nie zgadzam sie ze real mial 3 sytuacje, bo oprocz bramek, groznie uderzali m.in.vaart,diarra i raul,wiecej okazji miala valencia, ale kilka z nich bylo przypadkowych jak np. te dosrodkowanie w pierwszej polowie czy tez ostatnia bramka

valencia - zagrala niezly mecz, ale nie przesadzajcie, zwlaszcze po straceniu pierwszej bramki przez wiele minut grala chaotycznie i raczej przypadkowo tworzyla sytuacje,nie przecenialbym wiec stylu nietoperzy

real - dziwi mnie to mowienie ze tak zmietliscie real, bo prawda jest taka ze w pierwszej polwie real nie wysilajac sie calkowicie kontrolowal sytuacje, poza tym ludzie, krolewscy grali bez 7-8 podstawowych pilkarzy, wyobrazcie sobie ze gracie z realem bez miguela,albiola,morettiego,barajy,silvy,villy i np. joaquina , tak wiec ja bym zachowal troche racjonalizmu, uwazam ze real za tydzien mimo wszystko pokona nietoperzy,dla mnie najlepszym pikarzem meczu byl zdecydowanie raul albiol, uwazam ze to w tej chwli po villi i silvie najbardziej wartosciowy pilkarz waszego klubu, fanomenalnie wylaczyl z gry raula
64. goly18.08.2008; 12:45
Właśnie też się dziwię, że niektórzy jadą po Joaquinie, również w nim zasługa, że Miguel tak dobrze zagrał bo bardzo dobrze ze sobą współpracowali. Co było gdy wszedł Pablo ? nic się już na prawej stronie nie działo specjalnie. Więc tak jak Maciej pisze, bądźcie obiektywni, albo nic nie piszcie.
65. miancio18.08.2008; 13:03
miancioadipetre, hola, hola, kolego ;) Real grał bez 7-8 podstawowych graczy, bo? Bo Schuster to tak poustawiał? Bo były kontuzje, a to w sporcie nieuniknione? Nie chcesz chyba winić Valencii za to, że Real nie grał w swoim optymalnym ustawieniu? Valencia grała przecież bez Marcheny, który miał kapitalne Euro. Odniosę się jeszcze raz do składu Realu. W czym gorszy jest Heinze od Morettiego? Diarra od Albeldy? vdv od barajy? Raul od Silvy? van Nisterlooy od Villi, Robinho od Vicente/Maty? Wreszczie - Casillas od Hildebranda? No moim zdaniem składy były równe. Prawda jest taka, że Real ma drużynę tak wypchaną gwiazdami, że nie da się ich zmieścić w pierwszej 11 ;)Wybacz, ale to już nie jest problem Valencii, tylko Realu. Jak niby pomieścić w środku Diarrę, De La Reda, Gutiego, Gago, vad der Vaarta, Robinho i Higuaina? ;> Czy to, że Guti nie zagrał od pierwszej minuty, bo w składzie się po prostu nie zmieścił umniejsza wadze tego zwycięstwa? nie. Cannavaro kontuzjowany, ale u nas to samo jest z Marcheną. Pepe pauzuje za kartki - zdarza się i tak. Czemu Ramos nie grał od pierwszej minuty?

Dziwne jest dla mnie tłumaczenie, że wygralismy, bo graliśmy z jakimś rezerwowym Realem, w którym rzekomo nie ma 8 podstawowych zawodników (swoją drogą ja naliczyłem 3: Cannavaro, Pepe, Ramosa). Wygraliśmy, bo zdobyliśmy więcej bramek i imho graliśmy ładniej. Czekam rewanżu na Bernabeu i mam nadzieję, że będzie to równie piękne widowisko zakończone ostatecznie zwycięstwem Ches.
66. mz18.08.2008; 13:06
mzPrzecież jestem obiektywny - ani jeden, ani drugi nie błyszczał. Subiektywni to są właśnie Ci, którzy próbują wywyższać Joaquina, tylko dlatego, że parę razy przełożył nogi nad piłką a'la Ronaldo, tylko że później te piłkę stracił. Nie na daremno Joaquin zszedł tak szybko z boiska.
67. miancio18.08.2008; 13:07
miancioCo do Miguela. Trzeba mieć naprawdę problemy ze wzrokiem, żeby nie widzieć jak dobrze zagrał. Imho drugi po Silvie na boisku. Byłby lepszy, ale był jednym z trzech zawodników, których ograł Robben przy drugim golu. Kapitalne rajdy, walka do samego końca, szybkość, dynamika i ośmieszanie rywali (czyt. siatka na Robinho).

Ani Joaquin, ani Pablo kapitalnych zawodów nie zagrali. Skłaniałbym się jednak ku temu pierwszem w rewanżu, bo jeżeli ta współpraca z Miguelem będzie wyglądała tak, jak wczoraj, to drżyj Realu.
68. LSW18.08.2008; 13:12
LSWoj mz ;)

"ani jeden, ani drugi nie błyszczał"
fakt, ale Joaquin współpracował ładnie z Miguelem i miał kilka ładnych wrzutek. A Pablo? co dostał piłkę to stracił...jak Arizmendi. Pablo pewnie ma umiejętności ale w tym meczu to wszystko spartolił.



A co do reszty osób najeżdżających na Miguela:
Portugalczyk zagrał w I. połowie bardzo dobrze i pewnie w ofensywie i defensywie. W II. połowie nie szarżował do przodu na "hurra", jak to kiedyś miał w swoim zwyczaju, tylko rozsądnie zostawał z tyłu i pilnował cholernie szybkiego i groźnego Robbena. I chwała mu za to.
69. Wyga18.08.2008; 13:17
Jeśli drugi mecz zagramy tak samo to superpuchar jest nasz! Amunt VCF. A co sie tak wogule stało Vicente że ma oko podbite?? ;]
70. wk18.08.2008; 13:24
wk@Wyga
Żona go pobiła ;)

A tak na serio to na ostatnim sparingu dostał.
71. mz18.08.2008; 13:31
mzJoaquin współpracował :D? Miguel biegał za dwóch na prawej flance, bo z Ximo prawie zero pożytku. Dwa celne dośrodkowania i jeden udany rajd. Trochę mało jak na "klasowego" skrzydłowego. Jeżeli to dużo, no to Pablo też zaliczył udany występ. Przypomnijcie sobie jego dośrodkowanie w końcówce, kiedy Villa o mały włos nie zdobył kolejnej bramki.
72. Ruutu18.08.2008; 13:43
RuutuŁadne widowisko ale 3:2 u siebie to kiepski wyjściowy wynik przed rewanżem
73. Matej 1418.08.2008; 15:25
obyśmy wygrali ten Puchar
74. MAESTRO18.08.2008; 15:40
MAESTROMiquel najlepszy na boisku po villi.dawał z siebie wszytko na prawej stronie, zarówno w obronie jka i na skrzydle w ataku, harował jak nikt w obu druzynach- SZACUNEK
75. MAESTRO18.08.2008; 15:42
MAESTROPOZA TYM MIQUEL JEST OBECNIE NAJLEPSZYM PRAWYM OBRONCA W HISZPANIA TUZ ZA ALVESEM I RAMOSEM, MA SWIETNY CIAG NA BRAMKE POMIMO TEGO ZE JEST OBRONCA.
CIESZE SIE ZE NA ZOSTAŁ SPRZEDANY PRZEZ SOLERA BO TERAZ MIELIBYSMY PROBLEM JAK DIABLIA
76. Kanius18.08.2008; 15:44
Kanius@ Maciej umiesz czytać? Ja napisałem o 1 połowie, a Joaquin nie zszedł z boiska ze zmęczenia, a ze słabej gry, aczkolwiek Pablo też nie zachwycił, obaj zagrali przeciętnie, tyle że Hernandez miał mniej czasu na pokazanie.
77. Kanius18.08.2008; 15:45
Kaniuso 2 połowie a nie o 1 pomyłka.
78. kOst18.08.2008; 16:34
kOstNa to czekałem. <3
79. Darlene18.08.2008; 16:37
Darleneto ja może o minusach - Timo jest niepewny niestety ciekaw jestem tego Brazylijczyka, Alexis w obronie gra nienajlepiej Marchena wracaj jak najszybciej, tak jak świetnie jest po lewej stronie tak mamy mały kryzys po prawej, Ximo miał dobre tylko momenty ale niestety Pablo jest jeszcze słabszy, Villa daleko od formy ale o niego sie nie boję

piłkarz meczu Silva bez dwóch zdań, udział przy każdej bramce, najgorszy - Baraja - kilka głupich strat, słabo przygotowany kondycyjnie, ale z drugiej strony Fernandes nie lepszy - wczoraj groźniejszy dla Valencii niż dla Realu przez te głupie straty, na największą pochwałę zasługuje Emery, jest jeszcze troche czasu przed sezonem, jestem pełen optymizmu
80. Gajos18.08.2008; 17:06
GajosDobry mecz, zdecydowana przewaga VCF, pozostaje czekać na drugie spotkanie
81. Gajos18.08.2008; 17:08
Gajosii warto było oglądać na żywo, większe emocje
82. MAESTRO18.08.2008; 17:22
MAESTROw tv lepiej sie jednak ogląda niz przez neta, zupełnie inna jakosc.
szkoda ze ligi nie moge oglądac sobie w tv bo nie mam canal+ i musze wszytkie mecze ligowe oglądac przez neta, ale lepsze to niz nic
83. Kurczak18.08.2008; 17:22
Kurczak
18. PabloVCF18.08.2008; 02:28
PabloVCFSpecjalnie czekałem na 00.25,aby sobie mecz obejrzeć i się nie rozczarowałem:) tzn. nie ogladlaem nigdzie w p2p itp.


Dokładnie... nawet nie chciałem wiedzieć jaki jest wynik x] A emocje były, mówie Ci x]
84. patryk101918.08.2008; 17:45
patryk1019AMUNT VALENCIA BEDZIE MIEC 3 LUB 2 MIEJSCE W LIDZE
85. Kurczak18.08.2008; 17:47
KurczakPhi, dlaczego nie pierwsze?
86. Adrian_VcF18.08.2008; 18:01
Adrian_VcF1 miejsce CAMPEONES. A 2 albo 3 max to sobie moze marzyc atletico madryt nie my !
87. Arek00718.08.2008; 18:33
Arek007Bardzo ladna gra valencii spory udzial w grze mieli miguel , vicente , villa , silva i albiol za to nie podobala mi sie gra moretiego i hildebranda mozna powiedziec ze 2 bramka padla za bledem moretiego , a ze strony hildebranda zero ambicji gry za kazdym razem gdy real prowadzil akcje balem sie ze strzela bramke bo hildebrand zrobi jakis blad i bramka gotowa. A oprocz tego bardzo mi sie podobala gra valencii widze ze ofensywny styl gry jaki emery preferuje bardzo odpowiada zespolowi. Tagze sie boje dobrych wrzutek i rajdow na boisku r.v.d vartta valencia moze sobie pluc w brode ze nie sprowadzili pilkarza z holandi na estadio mestalla. Oprocz tego wydaje mi sie ze D. villa pobil rekord bycia na spalonym bo bylo chyba z 12 spalonych z jego strony :)
88. bialy_wilk18.08.2008; 18:48
ja ogladalem mecz na zywo na abu dhabi sports-rewanz tez pewnie bedzie na zywo w tej telewizji
co do gry Valencii-swietnie grali w ataku ale nad obrona trzeba popracowac
powinnismy wygrac wyzej
ale jestem optymista co do rewaznu i mysle ze zgarniemy superpuchar
Amunt Valencia
89. Kurczak18.08.2008; 18:52
KurczakA nie było 8 spalonych?
90. adipetre18.08.2008; 19:33
miancio, by ulatwic ci sprawe powiem e I jedenastka bedzi taka (w najwazniejszych meczach): casillas-ramos-pepe-canna-heinze-sneijder-guti-gago-robben-RvN-raul (dokladnie 7 graczy) , i jestem o tym przekonany , a zobaczysz ze tak bedzie w meczu ligowym gdy wlasnie w takim ustawieniu zagra real z nietoperzami, wiec jednak tych rezerwowych bylo mnostwo
91. Arek00718.08.2008; 19:41
Arek007Kurczak
Powiedzialem 12 bo tak mi sie zdawalo mozna powiedziec ze zgadywalem co do tej liczby spalonych. Ale i tak D. villa chyba pobil liczbe spalonych w trakcie jednego meczu. Widac ze bral czynny udzial w meczu tylko jego bledem bylo ze dawal sie lapac na pulapki ofsajdowe (czy jakos tak)
92. miancio18.08.2008; 20:16
miancioadipetre, ale jest coś takiego jak system rotacyjny. Nie sądzę, żebyście vdv kupowali, coby ławkę grzał. I nie sądzę, żeby Rafael był słabszym zawodnikiem niż Wesley, a Diarra ustępował Gago. Co do obrony, to masz absolutną rację, tego nie kwestionuję. Ale obaj wiemy, że Real ma bardzo wyrównany skład. To była decyzja Schustera, że taki skład wystawił, zgadza się? Valencia zagrała niemal optymalnym ustawieniem i mecz wygrała, no a Real? Tak jak napisałem wcześniej - kontuzje się zdarzają, a kartki to wynik zachowania Pepe. Ramos nie zagrał, ponieważ nie wystawił go Schuster, Niemiec wolał też postawić na Robinho, a nie Robbena.
93. Kanius18.08.2008; 20:17
KaniusU nas brakowało tylko Marcheny, no można powiedzieć że Renana.
94. spyder18.08.2008; 20:31
Miancio
gościu tak napisał bo chciał pokazać, że graliśmy z Realem B dobrze ze chociaż zostawił Ruuda na boisku. Po prostu chciał zmniejszyć rangę naszego zwycięstwa
Adipetre
Mógłbyś bardziej interesować się swoim klubem, bo na pewno takim ustawianiem za często grać nie będziecie. VDV po to został kupiony, żeby grać. Podkreślę żeby grać. Dla mnie Guti to przy nim pionek. Guti może zagrać 1 mecz b.dobry a potem w 4 kolejnych żenada. Najważniejsze pretensje o skład miej do trenera, nikt mu nie kazał sadzać Robbena, Ramosa na ławie.
95. Ulesław18.08.2008; 21:50
UlesławMZ - według mnie to Joaquin zeszedł, by Pablo - objawienie ostatniego sezonu - mógł dostać szansę. A nie dlatego, że był zbyt słaby. No ale żaden z nas nie siedzi w umyśle Emery'ego, więc nie będę tutaj umierał za swoje stanowisko.

Czy Ximo był tak słaby? W pierwszych minutach genialnie dograł, a jak pisał już Maciej - wielokrotnie stwarzał zagrożenie, brał udział w akcjach. Nie był to jego wspaniały występ, ale pisanie, że Ximo był tak słaby, że aż go musiał Pablo zastąpić, i to właśnie Hernandez winien zagrać w rewanżu, jest dla mnie dosyć mocno nieuzasadnione.
96. Ulesław18.08.2008; 21:56
UlesławJeszcze jedno - Vicente. Dał świetną zmianę (btw -Mata zszedł nie dlatego, że był słaby), ale pisanie, że wraca do pełnego zdrowia, zatem jego pasmo kontuzji to wina Floresa jest niepoważne jak kreacjonizm. To jakby pierwszy mecz w nowym sezonie, gdzie grać musiał na pełnych obrotach; i - utinam falsus vates sim, ale wydaje mi się, że 38 ligowych meczów w sezonie to on jednak nie zagra... Póki co, zbyt wcześnie sugerować jednak cokolwiek.
97. Kanius18.08.2008; 21:58
KaniusJoaquin zszedł bo w 2 drugiej połowie grał fatalnie, no a w 1 grał dobrze jak wy mówicie. W 2 połowie on był najgorszym zawodnikiem dlatego zszedł. Pablo też nie zachwycił.
98. mz18.08.2008; 22:10
mzTak, w ~10 minucie świetnie dośrodkował. Tak samo uczynił Pablo w końcówce, a więc w tym momencie wychodzą na zero. Naprawdę, skończcie ubóstwiać Joaquina, bo niczym specjalnym się w tym meczu nie wykazał. Chyba wszyscy mają przed oczami te kilka trików a'la Ronaldo z przekładaniem nóg na piłką i dlatego tak go gloryfikują. Jest jeszcze inna wersja - późna pora - może co niektórzy przysnęli i ten świetny występ Ximo im się przyśnił (; ?
99. miancio18.08.2008; 22:40
mianciomz, ja nie ukrywałem nigdy, że Joaquin to jeden z moich ulubionych grajków, natomiast wyraźnie stwierdziłem, że świetnie nie zagrał. Aczkolwiek twierdzenie, że był to występ fatalny trochę mnie śmieszy, bo Pablo wcale lepiej nie zagrał, a po nim nikt nie jedzie ;] Najgorszy na boisku był Hildebrand, bo niepewny, przerażony i zaspany. Nawet Moretti grał 'mniej gorzej'. Wybaczcie, ale nie mogłem napisać 'lepiej' ;]
100. mz18.08.2008; 22:45
mzJa nie jadę po Joaquinie, tylko stwierdzam, że grał kiepsko. Z pewnością nie grał tak, jak to co niektórzy opisują. Już na pewno nie zagrał tak, jak ma grać "klasowy zawodnik", od którego Pablo ma się uczyć.
101. woker18219.08.2008; 11:31
woker182Mz ale Ty nic nie stwierdzasz, Ty po prostu widzisz to co chcesz. Kto oprócz Miguela w pierwszej połowie grał lepiej od Joaquina według Ciebie? Druga rzeczywiście nie była już taka dobra, ale do pierwszej nie ma się o co czepiać. Pisałeś coś o obronie, ale to tylko bełkot bo jak można oskarżać skrzydłowego o nie udzielanie się w obronie przy taktyce 4-3-3 w dodatku z Albeldą i Barają w środku? Nie widzisz w tym jakiejś paranoi? Bo ja tak... Nie chcę nic mówić, ale to mi wygląda na kompleksy... My na przykład nie piszemy, że Pablo grał do kitu choć był przy piłce ze dwa razy. Może Ty tak jak Kanius przespałeś 1 połowę co?
102. mz19.08.2008; 13:13
mzTo bardziej było 4-2-3-1 niż 4-3-3. Przeanalizuj mój pierwszy komentarz, później zobacz inne komentarze, a wtedy spójrz na te głupoty co właśnie napisałeś. Nikt nie pisze o Pablo, ale za to wywyższa Joaquina, który miał 2 udane dośrodkowania i jeden dobry rajd. Do tego parę razy pomachał nogami a'la Ronaldo, ale nic z tego nie wynikło. Czy skrzydłowi mają się wracać do defensywy? A czemu by nie? Wyłuskać piłkę i rozpocząć kontratak. Tak jak obrońca wspiera skrzydłowego w ataku, tak skrzydłowy obrońcę. Tym bardziej jeśli na flance biegają Robinho czy Robben.

Kto był lepszy oprócz Miguela? Chociażby Mata czy Silva.

Podsumowując - nie rozpoczynam żadnej propagandy, a jedynie odpowiadam na głupie komentarze, w których jest napisane, że Joaquin zaliczył udany występ.
103. Kanius19.08.2008; 15:16
Kanius@woker mz poprostu jest wkurzony że tak każdy wychwala Joauqina. Prawda jest taka że zarówno Pablo jak i Joaquin nie zasługują narazie na 1 skład, tylko kto? Angulo? Szkoda że sprzedali Sisiego
104. LSW19.08.2008; 16:03
LSW@Kanius

"..każdy wychwala Joauqina" - to że KAŻDY to uogólnienie, niedopatrzenie czy Ty naprawdę tak myślisz?
105. Kanius19.08.2008; 16:09
Kanius@LSW nie każdy, ale dużo uważa że Joaquin zagrał dobry mecz,a Pablo słaby a tak wcale nie było.
106. Tommy19.08.2008; 17:13
TommyDobra przestancie sapac juz te no-ending story o Joaquinie, chyba ze specjalnie nabijacie na ilosc komentarze. Mi osobiście podobała się gra Valencii i ogolnie postawa Emery, ktory mowil ze Valencia nie jest jeszcze w optymalnej dyspozycji, a wszyscy wiemy co widzielismy. Z nadzieja patrze w przyszlosc:)
107. Darlene19.08.2008; 17:20
DarleneJoaquin grał słabo a Pablo jeszcze gorzej, do niedawna wydawało się że jest duża konkurencja na prawej stronie teraz widać że nie za bardzo jest komu tam grać
108. woker18219.08.2008; 22:55
woker182Nie nie panowie. To, że wielu na tej stronie piszę, że Joaquin zagrał dobrze w 1 połowie to nie jest wychwalanie. Tak po prostu było. Wiele z akcji Miguela rozpoczynał właśnie Joaquin podaniem do niego. Silva w 1 połowie? Chyba inny mecz oglądaliśmy. Silva nie istniał, walczył, ale coś mu nie wychodziło, na szczęście w 2 połowie pokazał klasę - gdzie już Joaquin z tak dobrej strony się nie pokazywał. Ja potrafię to zauważyć, jak i wiele osób tutaj to zauważa, niestety zawszę znajdzie się parę osób, które na siłę doszukują się czegoś tylko by się przyczepić. Drogi kolego MZ co do tego tricku raz na zawsze rozwieje Twoje wątpliwości - C.Ronaldo nie jest prekursorem tego "tricku" ja jako pierwszego widziałem Denilsona wykonującego to właśnie zagranie i to wielokrotnie, także oskarżenie jakoby Joaquin naśladował C.Ronaldo (w moim mniemaniu najbardziej przereklamowanego zawodnika w historii piłki) jest co najmniej śmieszne. Kanius - wypowiadasz się, a sam przyznałeś, że nie oglądałeś 1 połowy. Co do wypowiedzi Darlene - Pablo jeszcze gorzej? Nie można wyciągać wniosków po 20 minutach. Pablo musi dostać szansę. Ja jestem za tym, aby Joaquin i Pablo byli dobierani odpowiednio co do przeciwnika - bo obydwoje są zdolni tylko mają inny sposób gry - nie każdy niestety to widzi.
109. Kanius20.08.2008; 00:03
KaniusWoker ja się wypowiadam o 2 połowie tylko. Chciałem abyście troszkę inaczej to odebrali, ale wyszło co innego dobra koniec tematu za tydzień obejrzę cały mecz.
110. mz20.08.2008; 08:49
mzWoker, gdzie padają jakieś oskarżenia, że Joaquin naśladuje Ronaldo? Napisałem, że przekładał nogi a'la Ronaldo, bo po pierwsze ten trik na dzień dzisiejszy chyba najbardziej z Cristiano się kojarzy, po drugie nie wiem jak on się fachowo nazywa, a nie chciało mi się szukać.
111. miancio20.08.2008; 09:40
miancioAle ten trick wykonuje masa zawodników! Robinho, Quaresma, Mancini (!), Adebayor, Aaron Lenon. Nie wiem o czym tutaj jest dyskusja. Mi osobiście nijak ten trick nie kojarzy się jedynie z Cristiano. Jak się zapuści kanała, to mam nazywać to trickiem a'la Villa w mecz z Sevillą? A każda przewrotka jest a'la Mięciel? Każde uderzenie fałszem to naśladowanie Quaresmy? Bez przesady.
112. woker18220.08.2008; 11:17
woker182Heh:D. Się ciekawa dyskusja wywiązała, dobra widzę, że nie ma o czym gadać - dla sprostowania dodam tylko, że chodziło mi o tego Denilsona co grał z Bebeto/Dungą itd w reprezentacji - dlatego ten trick można nazwać trickiem Denilsona bo jak on go wykonywał, to wszyscy powyżej chodzili jeszcze w pieluchach:). Jak się nazywa też nie wiem bo nie tricki w piłce są najważniejsze:).
113. mz20.08.2008; 11:35
mzMiancio widać, że nie zrozumiałeś ;) Nie znam nazwy tego tricku, nie chciało mi się specjalnie tego szukać, więc napisałem a'la Ronaldo. Owszem mnóstwo ludzi to robi, nawet i Madejski z Górnika, tylko imho z Ronaldo to się od razu kojarzy, zresztą widać na załączonym obrazku ;)
114. Darlene20.08.2008; 12:24
Darlenejezeli mam ocenic wystep Pablo w tym meczu to musze wyciagnac wnioski po tylu minutach ile zagral, jak chcesz to inaczej zrobic? nie powiedzialem przeciez ze ogolnie jest slabym pilkarzem, ocenilem jego wystep
115. miancio20.08.2008; 12:53
mianciomz, albo mówisz o tricku, który potocznie nazywany jest "bicyclette" i polega na przekładaniu nóg nad piłką W BIEGU, z czego słynie dla mnie obecnie najbardziej Mancini i Robinho, albo masz na myśli przekładanie nóg nad piłką, kiedy zawodnik stoi, a nie biegnie, a to Ronaldo rzeczywiście nie raz, i nie dwa zrobił. Aczkolwiek ciężko jest przypisywać trick jakiemuś zawodnikowi, bo taki Gento z tego co pamiętam, słynął z świetnej gry piętą, a Maradona strzelił bramkę ręką, co później powtórzył Scholes i wielu, wielu innych. No ale rzeczywiście są takie akcje, tricki, zagrania, które przypisano poszczególnym zawodnikom. I tak np. mamy karnego na Panenkę. Jeżeli zaś chodzi o Joaquina, to z nim kojarzy mi się bezgranicznie jeden trick - imho najefektowniejszy z możliwych - Hocus Pocus.
116. Sweet Noise20.08.2008; 15:17
mz-> ja proponuję tak. Co niektórzy przestaną wywyższać Joaquin'a, a Ty przestań bezpodstawnie, jeszcze raz powtórzę - BEZ-POD-STAW-NIE jeździć po nim. Nie możesz z niektórych ludzi tu obecnych robić idiotów, bo każdy widzi, że wyraźnie coś Ci w Ximo nie pasuje, o czym świadczyło nawet Twoje głupie, nic nie warte poprzednie logo. Wiem, że niedługo usuniesz pewnie mój komentarz albo dostanę jakiegoś bana, bo moje zdanie NA PEWNO Ci nie podpasuje. Zachowujesz się jakbyś to co najmniej Ty został wygryziony ze składu i żal Ci teraz ścisnął...Kropka -> .
117. mz20.08.2008; 16:02
mzSweet~: Niby z jakiego powodu miałbym usunąć Twój komentarz albo Cię zbanować? Chyba, że masz zamiar wkrótce złamać regulamin w kilku punktach, to wtedy pewnie ktoś by Cię zbanował (; Co do czepiania - zostało już wyjaśnione wcześniej.

Miancio: ok, już będę wiedział jak to się nazywa (; Ale nie rób tyle szumu, bo nie ma o co. Kojarzy mi się to z Ronaldo, więc napisałem a'la Ronaldo, inni od razu zrozumieli o co mi chodziło, a więc cel osiągnąłem. Tyle w tym temacie (:
118. Sweet Noise20.08.2008; 21:43
Czytałem mz tyle Twoich komentarzy odnośnie Ximo i wciąż tak do końca nie rozumiem o co Ci chodzi. Być może mam na to zbyt ciasny mózg, ale raczej nie. Widzę jak gra Joaquin i widzę jak gra Pablo. Jeśli patrzysz obiektywnie, nie powiesz mi, że Pablo gra od Joaquina lepiej. Dlatego muszę zapytać i liczyć na konkretną odpowiedź: dlaczego Twoim zdaniem Pablo powinien być numerem 1 na prawym skrzydle VCF ? Bo tak kiedyś wyczytałem w Twoim komentarzu. Wiem, że ten Joaquin nie przypomina tego wspaniałego Ximo z Betisu, ale i tak jest klasę wyżej niż Pablo, który jak wiadomo lepsze mecze notował mimo wszystko w Getafe.
119. mz20.08.2008; 21:51
mzJeżeli tak Cię to ciekawi, to właściwie wszystko jest opisane w mojej 'dyskusji' z Ulesławem pod jego wpisem na blogu redakcyjnym. Miłego czytania :)
120. Sweet Noise21.08.2008; 04:31
Czytałem to 3 dni temu. 2 razy. Więc co powiesz ? :)
121. marekvalencia21.08.2008; 08:27
valencia jest super [*]
122. Sweet Noise21.08.2008; 09:59
no raczej.
123. Kurczak22.08.2008; 13:33
KurczakNapewno x]