Valencia Experience nowym sponsorem.
16.05.2008; 19:06
Po tym jak koncern Toyoty, zrezygnował z dalszej komitywy z Valencią oczywistym stał się fakt, iż wkrótce inna firma wskoczy na jego miejsce aplikując tym samym zastrzyk gotówki do klubowej kasy. Do porozumienia włodarze Ches doszli ostatecznie z niedawno powstałą firmą Valencia Experience.
Valencia Expirience. Nazwa nowego sponsora zapewne przeciętnemu kibicowi Nietoperzy za wiele nie mówi. To nie ma jednak większego znaczenia bowiem kluczową w kwestii wyboru mogła okazać się suma jaką działacze owej firmy zdecydowali się zapłacić, aby ich logo w przyszłym sezonie widniało na koszulkach piłkarzy Valencii. Klub ze stolicy Levantu na tym interesie zarobił, 6 mln Euro a kontrakt z nowym patronem podpisany został na 1 rok.
Firma zajmuje się organizacją zajęć i usług dla klienteli skupiającej się wokół dużych wydarzeń mających miejsce w mieście Valencia. Vicente Sáez Merino Tormo, jej rzecznik, stwierdza, iż umowa niesie inicjatywę promowania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym, dla drugiej strony ma być ona zapewnieniem "potężnej platformy promocji, stosownej dla jednego z 20 najlepszych klubów Europy"
Już w najbliższym czasie mają zostać zaprezentowane trykoty Valencii na sezon 2008/2009, na przodzie których Valencia Experiance ma umieścić swój emblemat promocyjny.
Valencia Expirience. Nazwa nowego sponsora zapewne przeciętnemu kibicowi Nietoperzy za wiele nie mówi. To nie ma jednak większego znaczenia bowiem kluczową w kwestii wyboru mogła okazać się suma jaką działacze owej firmy zdecydowali się zapłacić, aby ich logo w przyszłym sezonie widniało na koszulkach piłkarzy Valencii. Klub ze stolicy Levantu na tym interesie zarobił, 6 mln Euro a kontrakt z nowym patronem podpisany został na 1 rok.
Firma zajmuje się organizacją zajęć i usług dla klienteli skupiającej się wokół dużych wydarzeń mających miejsce w mieście Valencia. Vicente Sáez Merino Tormo, jej rzecznik, stwierdza, iż umowa niesie inicjatywę promowania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym, dla drugiej strony ma być ona zapewnieniem "potężnej platformy promocji, stosownej dla jednego z 20 najlepszych klubów Europy"
Już w najbliższym czasie mają zostać zaprezentowane trykoty Valencii na sezon 2008/2009, na przodzie których Valencia Experiance ma umieścić swój emblemat promocyjny.
KOMENTARZE
cudem byłoby utrzymanie wszystkich wartościowych piłkarzy a Ty mówisz o kupowaniu nowych...
Wie ktoś ile Toyotka dawała ?
też sie przyzwyczaiłem do Toyoty.
ładny kawał czasu była z nami.
Amuncik :)
A może mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem, jak ktoś już zauważył.:D
"Firma zajmuje się organizacją zajęć i usług dla klienteli skupiającej się wokół dużych wydarzeń mających miejsce w mieście Valencia"
Wydaje mi się, że to niejest skomplikowane ;)
Szkoda, ze naszym kibicem nie jest jakis bogaty frajer z Rosji, (taki zenit od reki dostaje 300 mln na stadion, 150 mln na transfery...) do Rosji pilkarzy przyciaga tylko kasa, wyobrazcie sobie ile takie pieniadze dalyby w Hiszpanii (tutaj dochodzi perspektywa gry w jednej z 3 najlepszych lig swiata), no ale to tylko marzenia.
PS. Nie zarzucajcie mi, ze chcialbym zrobic 2gie chelsea, bo pieniadze mozna wydawac madrze, nawet jak ma sie ich bardzo duzo.
« Wsteczskomentuj