sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Bez niespodzianek

benji, 04.05.2008; 20:57
Mimo sporych chęci ekipie Valencii nie udało się dobić upadającego giganta, jakim zdecydowanie w tym sezonie jest Barcelona. Po spotkaniu na Camp Nou oczywisty stał się fakt, że Ches potrzebują na stanowisku szkoleniowca człowieka, który będzie w stanie walczyć z zespołem o najwyższe cele. Tymczasowo obejmujący to stanowisko Voro ma niestety zbyt mało doświadczenia w pracy trenera, żeby móc w tak wymagających spotkaniach zdobyć niezbędne do utrzymania punkty.

Do opisu całego spotkania najlepiej pasuje określenie, iż rozstrzygnęło się ono jeszcze zanim na dobre się rozpoczęło. Już po 15 minutach bowiem na tabeli wyników widniał rezultat 3:0 dla ekipy gospodarzy i do końca meczu blaugrana tego prowadzenia nie oddała. Choć już trzy pierwsze akcje Barcelony znalazły drogę do bramki to trudno mówić o jakiejś fantastycznej postawie podopiecznych Franka Rijkaarda. To raczej piłkarze Valencii poprzez kompletny brak organizacji we własnej strefie obronnej pozwolili przeciwnikowi trafiać do siatki. Pierwszy na listę strzelców wpisał się Messi, który skutecznie wykorzystał rzut karny po faulu Alexisa. Następnie kompletnie niepilnowany Xavi mocnym strzałem po ziemi pokonał Hildebranda, stawkę tą zamknął natomiast Henry, który prawie bez przeszkód znalazł się w polu karnym i trafił do bramki. Ekipa Valencii natomiast choć wyraźnie starała się zaskoczyć gospodarzy nie była odpowiednio przygotowana, by móc przeciwstawić się gospodarzom. Groźny strzał ze sporej odległości oddał Villa, lecz to by było na tyle, jeżeli chodzi o możliwości ofensywne Ches w przeciągu pierwszych 45 minut.

Po przerwie obie jedenastki pojawiły się na boisku pragnąc jedynie, by reszta czasu upłynęła jak najszybciej. Zadowoleni z rezultatu gospodarze wyraźnie nie mieli ochoty bardziej się męczyć i chyba tylko gorący doping z trybun Camp Nou powodował, iż garnęli się oni do kolejnych akcji ofensywnych. Z kolei Ches mimo szczerych chęci wyraźnie brakowało tego wieczoru pomysłu na grę i starali się tylko zmniejszyć rozmiar kompromitacji zaliczając choć honorowe trafienie. Rzeczywistość okazała się jednak brutalna, bowiem to ekipie blaugrany udało się podwoić jeszcze wynik. Swoje drugie trafienie tego wieczoru zaliczył Henry a dodatkowe dwa tuż po pojawieniu się na boisku zanotował Bojan Krkić. Jeżeli chodzi natomiast o grę Valencii to trudno znaleźć w niej choć jeden dobry element. Piłkarze na boisku zachowywali się jak jedenastu poszczególnych zawodników a nie jak jeden zgrany zespół. Jak się więc okazuje jeszcze sporo pracy kosztować będzie Voro utrzymanie zespołu w La Liga, natomiast zarząd klubu nie mniej napracować będzie się musiał w poszukiwaniu jego następcy.

Obszerny skrót spotkania - VCF Video

Kategoria: Ogólne | własne skomentuj Skomentuj (90)

KOMENTARZE

1. Vicente7304.05.2008; 20:58
Vicente73Przykro się czyta takie rzeczy... Do zeszłego sezonu wynik nie do pomyślenia. Smród za Koemanem się ciągnie...
2. kOst04.05.2008; 20:58
kOst[']
3. Ediss04.05.2008; 20:58
EdissTaka spontaniczna akcja: zmieniamy klubowe hasło z :AMUNT VALENCIA na AMEN VALENCIA.
4. Kanius04.05.2008; 20:59
KaniusDla mnie optymalny byłby Marcelinio widać że chciał budować nowy zespół bo na tym to zajedziemy co najwyżej w rów seguny division
5. PontusMS04.05.2008; 21:00
PontusMSWczoraj Liga Mistrzów, jutro druga liga!
6. Dzidek04.05.2008; 21:01
DzidekDajcie sobie chwilowo spokój z wizjami budowy nowego zespołu. Przyznaję się do błędu - jednak mamy 'szanse' na spadek. Za tych, którym zależy nadal, by im się w klubie powiodło: Amunt!
7. pajacyk04.05.2008; 21:01
pajacykw tej chwili podstawowa sprawa to odpowiedni wybor trenera. przeciez ci zawodnicy nie zapomnieli jak sie gra w pilke. w tej druzynie jest ok. 10 reprezentantow najlepszych reprezentacji w europie. tych ludzi musi ktos posklejac.
jesli chodzi o transfery to villa na bank odejdzie. co do reszty to dla mnie joaquin moze odejsc bo nie gra adekwatnie do zarobkow. priorytet to zatrzymanie silvy.
ogolnie mysle ze sie utrzymamy - klucz to oczywiscie srodowy mecz z saragossa.
a wprzyszlym sezonie realnie mozemy powalczyc o uefe.
a wiec: AMUNT VALENCIA!!!
8. wk04.05.2008; 21:02
wkTeraz została tylko przegrana z ZGZ :/
AMEN VALENCIA!!! ;)
9. Vicente8904.05.2008; 21:03
Ja pier**** 6;0/.. zalamany ale od 10 lat jestem za Valencia i bede zawsze... nawet teraz.. ale wynik mnie nie denerwuje tylko smuci .. az tak zle ???
10. PabloVCF04.05.2008; 21:05
PabloVCFJak mi ku^wa jutro tak pojdzie,jak dzisiaj Valencii to... :\

Przecież to jest jakas masakra,ja pier^ole,rozumiem przgetrac na camp nou 2 bramkami po walce,ale 6.

11. TyP04.05.2008; 21:07
kurwa :(!

12. mankut04.05.2008; 21:13
mankutKazdy od dawna wiedzial ze ten sezon dla Valenci w lidze jest juz zmarnowany szkoda ze 6:0 z barcą miejmy nadzieje ze ważny mecz z saragossą wygramu ale i tak Valencia na zawsze...
13. wk04.05.2008; 21:13
wkHeh, ale jesteśmy na 2 miejscu w... straconych bramkach!!!
14. kodi04.05.2008; 21:15
kodiCo się dzieję w CdR tak fantastycznie ogrywaliśmy Barcelone nawet z Koemanem na ławce, a teraz przegrana sześcioma bramkami ;( ?
15. DECO8704.05.2008; 21:15
DECO87Czemu moi nie mogli grać tak od początku, aż się boje o Real co bedzie na SB, a na marginesie to co tak utytuowana u uznana marka jak Valencia c.f.robi w tej częsci tabeli?? Życze powrotu na szczyt!!
16. DECO8704.05.2008; 21:20
DECO87ale o co mam się bać?? LM przegrana La liga przegrana, CdR przegrane GD przegrane na Camp Nou nic mnie nie zaszokuje w tym sezonie ( no może spadek vcf ale to by był czarny dzień dla mnie)
17. Matej 1404.05.2008; 21:21
ale klapa, poporstu wstyd. Miejmy nadzieje, że za tydzien będzie lepiej
18. Mori04.05.2008; 21:32
6:0?! To nie możliwe! Po ostatnich wynikach FC Barcelony jakie widziałem myślałem, że wylądują za drużyną Smolarka... Komean jest winny wszystkiego te odsunięcie od składu Angulo, Canizaresa i Albeldy... szkoda gadać na ten temat. Co do transferu Timo Hildebranda to to był niewypał. Wogóle co on robił w pierwszym składzie. Voro mógł dać boskiego Morretiego na obrone było by jeszcze lepiej. Teraz tak na serio Valencia napewno się utrzyma to nie jedyna drużyna z czołówki która zalicza dołki. Co się dzieje z PSG, Tolouse albo Lille? W środe obstawiam, że CFV wygra 2:0, a w następnym sezonie pokażą co to znaczy VALENCIA CF!
WIERNY KIBIC!!
19. SNiper1704.05.2008; 21:33
SNiper17@ Matej 14

za 3 dni jest mecz. Co do meczu ... nie ma o czym gadać ... spodziewałem sie coś w stylu 2:1 , 2:0 góra 3:0 ale aż 6:0 ... kompromitacja
20. Hala Madrid04.05.2008; 21:37
Hala Madridno niewierze :( kurde liczyłem na to że barca ładnie przegra z wami w tym meczu ze 3:0 : /
ehhh miałem nadzieje że Valencia wygra ten mecz
szkoda no cóż :( trzymajcie sie jakoś i zostańcie w lidze :] w przyszłym sezonie nasze kluby będą ogrywać barce po 3:0 grając rezerwami xD :D
heh pozdro dla wszystkich kibiców Valencii i Realu :]
21. matys15vcf04.05.2008; 21:43
matys15vcfJa myśle że Valencia wygra z zaragozza ponieważ jak valencia chce,to umie wygrywac,jak chociażby w copa del rey,a mecz z realem zaragozza to będzie jak finał.Co do meczu to nie chce mi się komentowac,i jak tu myśleć o przyszłości,gdy słyszymy,że najwieksze gwiazdy odchodzą,a trener marcelinho nie chce u nas pracowac,bo martwi sie o pensje i ciepła wodę,ale trzeba wieżyć że stego wyjdziemy
Amunt!!!
22. maro65004.05.2008; 21:44
Oglądałem mecz i nie myślałem, że jest aż tak źle... tragedia, w ogóle zero zaangażowania.Mieliśmy może 1 sytuacje bramkową ,a nasza defensywa to nie wiem czy w 3 lidze polskiej by sobie poradziła. TOTALNA KLAPA
23. chiefer04.05.2008; 21:46
chieferMakabra, zwolnić Koeamana!!!
24. Hala Madrid04.05.2008; 22:00
Hala MadridHeh to ja nawet wiem że koeman już u was nie pracuje xD :P
25. rybeczka04.05.2008; 22:05
rybeczkaEe...
No to tego, co to było proszę mi powiedzieć. Zagraliśmy ostatni kisiel, taki bez wody, a piłkarze powinni iść się leczyć do doktora Oetkera. K***a mać, co się dzieje?!

W czym tkwi problem, gdzie wina?

W zarządzie?
W pieniądzach?
W stadionie?
W strukturze?
Kibicach?
Zawodnikach?
Rodzinach?
Kontuzjach?
Morałach?
Strojach?
Infrastrukturze?
Nazwiskach?
Samouwielbieniu?
Rozkojarzeniu?
Marzeniach?
Dyrektorze?
Trenerze?
Osobach trzecich?
Murawie?
Oświetleniu?
Liczbach miejsc siedzących?
Odcieniu murawy?
Nazwie stadionu?
Nazwie drużyny?
Nowych korkach?
Braku reklam?
Braku poparcia?
Braku inicjatywy?
Braku sponsora?
Zbytniej pewności?
Imprezach?
Niedosycie?
Złej atmosferze?

Gdzie się pytam, gdzie? No sam nie wiem, Segunda nas powita z otwartymi ramionami. Teraz zadaję sobie pytanie: "Jak to się mogło stać?"

I zadałem je.

Zadałem samemu sobie.

I co powiem?

Idę sobie zrobić kanapkę, cześć.
26. iwona04.05.2008; 22:10
Kurwa, nie wierzę.
27. chiefer04.05.2008; 22:15
chieferA ja wam mówię zwolnić Koemana i tyle, bo przecież to on wszystkiemu zawsze winien!!!
28. iwona04.05.2008; 22:26
Jest Schalke04, to teraz mamy Valencię06.
29. rybeczka04.05.2008; 22:28
rybeczkaWiesz co?
Iwonka, nie irytuj się
Tak to już w futbolu jest,
a dzisiaj my graliśmy dno.
Jestem przekonany, że za jakieś
siedem lat wrócimy do formy (;/)
ewentualnie skończymy się jako klub...
Genialnie to wyglądać nie będzie.
Udowodniliśmy naszą niemoc i teraz
nie mamy już praktycznie nic do stracenia.
Ostatnia prosta panowie i panie...
Amen Valencia
!

Pierwsze litery czytane kolejno od góry do dołu UTWORZĄ ROZWIĄZANIE.
30. chiefer04.05.2008; 22:32
chieferrybeczka, o jednym zapomiałeś - pewnie ich slipy za bardzo w pachwinie piją i stąd takie wyniki a nie inne. Jak wiadomo ciężko się gra gdy cię slipy piją, bo to i wstyd ciągle przed publiką w szortach grzebać i poprawiać, a jak piło tak pije. Ja proponuję wysłać petycję do Najki żeby im na przyszły sezon luźniejsze gatki poszyli. Będzie luz w gaciach, przewiew, komfort psychiczny, będą wyniki, od razu zobaczycie jak Barcelone rozjedziemy i Real.

PS. Ale i tak parafrazując znanego polskiego poityka, tfu, tzn. ten, no komika - Koeman musi odejść!!!
31. tedex04.05.2008; 22:39
tedexTeraz Valencia jest zgrają zawodników, a do odbudowy zespołu potrzebna jest gdzieś dekada lat. Ciężko mi to przyznać ale wstydzę się obecnie za to komu kibicuję. Kurczę, tak bardzo bym chciał przestać im kibicować ale nie da się. I to mnie denerwuję!! Wolałbym być za Lyonem, który za chwile zdobędzie 10 tytuł mistrza Francji niż za drużyną, która przegrywa 6:0 ze słabą ostatnio Barcą. Nie pozostaje mi nic innego jak znosić drwiny kolegów i czekać kilka lat na poprawę sytuacji.
32. nietoperz88804.05.2008; 22:41
nie przejmujcie sie tym rezultatem ;p tak o nic juz nie gramy ;p widmo spadku widoczne ;/ to boli ale co sie dziwic z takia druzyna wygrac ten jeden mecz jeden remis i juz co za roznica czy 10 czy 17 i tak nic nam to nie da i tak
33. wk04.05.2008; 22:50
wk@chiefer
Co ty z tym Koemanem???

A my jak za krótką kadęcją Oscara Fernandeza:
Wygrana (w tamtym przypadku z Mallorcą) i przegrana z Realem wiadomo ile.
Teraz tak samo:
Wygrana z Osasuną 3:0 (chociaż niewiem w jakim stylu) i... Wiecie co...
[*]AMUNT!!![*]
34. xmamejax04.05.2008; 22:51
xmamejaxspadnijmy, przynajmniej może w segunda bedziemy coś wygrywać :)
35. pedro104.05.2008; 22:53
Podoba mi się poczucie humoru wielu z was. Nie pozostaje chyba nic innego niż powiedzieć za Edissem Amen Valencia!

Widziałem tę masakrę. To jak zderzenie CGT z pociągiem osobowym PKP. Albo jak mecz z drużyną ligi regionalnej, nie Primera.
Po takim meczu za Villę Real czy ktoś inny 10 mln nie będzie chciał dać, za Silvę podobnie. Dno. Ta drużyna zdecydowanie nadaje się do Segunda.
Jeszcze jakoś starał się Joaquin i w końcówce Angulo. Z kolei Albelda grał krótko, ale sprawiał wrażenie statysty-amatora.
Dla mnie mecz zakończył się jednak niespodziewanym wynikiem - gdyby Barca bardziej się starała mogłoby być nie 0:6, lecz spokojnie 0:12.
36. Dzidek04.05.2008; 23:03
DzidekDodałem skrót spotkania, może są tacy co chcą to obejrzeć... .
37. pedro104.05.2008; 23:05
Mam teorię - to była zasłona dymna przed meczem z Saragossą. Chłopaki wyraźnie się oszczędzali, żeby dać pokaz maestrii w środę.
38. Lolek04.05.2008; 23:12
LolekNie wierzę

Jak ja się teraz pokażę w szkole

Płakać mi się chce :(
39. Ruutu04.05.2008; 23:15
RuutuDobić?! Nie było nawet nawiązania walki - katastrofa
40. Ruutu04.05.2008; 23:22
RuutuNawiasem mówiąc jak się czyta te wasze komentarze na temat gry Valencii w secunda division to żal d*pe ściska jak śmiecie nazywać się kibicami nietoperzy
Są sezony gorsze, są lepsze - to jest ten drugi przypadek; Do końca sezonu zostały jeszcze 3 kolejki, nie jesteśmy w strefie spadkowej więc przestańcie opowiadać smuty o drugiej lidze i zacznijcie kibicować jak należy
41. chiefer04.05.2008; 23:26
chieferHmmm... nie, to nie pijące gacie, z pijącymi gatkami chociaż by się bronili i było by 0:0. Stawiam tezę że to Koeman się w szatni ukrył i im czegoś po złości dosypał do herbaty.
Dlatego cytując naszego wieszcza narodowego niejakiego Endriu L. mówię "Balce... tzn. ten, no, Koeman musi odejść!!!"
42. chiefer04.05.2008; 23:33
chieferRuutu ma rację, pod Monte Casino też ponoć było ostro, a mimo to dali radę ;)
43. elmoro905.05.2008; 06:55
ja bym się obawiał tylko Athletic Madryt reszta jest już nasza powinniśmy zostać w primera division
44. Angulo05.05.2008; 07:41
AnguloA Real wygrywa z Osasuną i zostaje mistrzem Hiszpanii.
45. Kanius05.05.2008; 07:47
KaniusDajcie bana temu chieferowi...
46. Sinclair CFC T.05.05.2008; 08:07
@matys15vcf

Ale dla Zaragozy ten mecz też będzie jak finał... a oni też na takie spotkania potrafią sie zmobilizowac co pokazali wczoraj pokonując bodaj najlepszą w tej rundzie hiszpanską drużynę...Poza tym za nimi przemawia fakt że mają świetny atak ( Oliveira-Milito (razem strzelili w tym sezonie w lidze 29 bramek!))Nie przegrali w ostatnich 4 meczach w lidze.Najwyższa porazka w tym sezonie - 0:5 z Sevillą(23.2.`08).Najwyższe zwyciestwo - 4:1 z Villareal (10.28.`07)Średnia bramki strzelonej na mecz - 1,3 , straconej - 1,5.W pierwszym meczu obu zespołów był remis 2-2(Milito,Mora(sam)-Silva,Zigic)Warto zaznaczyc ze mecze z Zaragozą zawsze obfitowały w ostrą grę , dość powiedziec że tylko w ostatnim pojedynku obu drużyn sędzia pokazał 10 żółtych kartek.Bukmacherzy stawiają na remis. Moj typ 1-3 dla Zaragozy
47. bialy_wilk05.05.2008; 08:15
musimy wygrac z Saragossa i wygramy
co do meczu
jak sie przegrywa 6:0 to winnych nalezy szukac przede wszystkim na boisku
co oni tam robili?
jak im sie nie chce grac i nie staraja sie dla Valencii to moze lepiej zeby odeszli
Valencia nie spadnie
Amunt Valencia!!!!
za nami sa slabsze zespoly
48. Marzyciel05.05.2008; 08:56
MarzycielPrzelecieli po nas jak Zed przez Marcellusa Wallace'a w Pulp Fiction...

[*]
49. Witold(VCF)05.05.2008; 09:11
Spokojnie panowie ja ma teorię jedną Barcelona grała słabo od dawna i w końcu musiał nadejść taki dzień przełamania i niestety padło na nas dziś Barcelonie wychodziło po prostu wszystko myślę jak by grał inny zespół to też by dostał podobny wynik. Jeden plus to valenci jak straciła tą 3 bramkę to stanęła i nie marnowali sił była praktycznie tylko na swojej połowie :). Meczu Saragossą trzeba uważać na Ayale który może nam strzelić bramkę w samej końcówce i wtedy my będzie bardzo trudnej sytuacji. Heheh odrzucony zawodnik Valenci pogrąża Valencię ale mnie już nic nie zdziwi. W meczu z Sarragosą nie będziemy Faworytem i to też jest plus ponieważ Valencia nie lubi jak jest stawiana w roli Faworyta. Dziś przed meczem wielu spodziewało się niespodzianki i zremisowania przez Valencie lub wygrania nawet. I można powiedzieć presja była na wynik a w meczu Saragossą to Sarragosa musi napierać nie my ponieważ nam remis można powiedzieć wystarczy ;) Myślę że valencia w kontrach jakąś bramkę pyknie Po prostu ja wierze ze to wygramy. Czy na dobre czy na złe ja i tak Kocham Cie Valencia Valencia gol ale ale alo :D

PS: Valencia lubi pokazywać charakter i wygrywać nawet gdy najwierniejsi kibice zaczynają już wątpić. Myślę że tak będzie w środę.
50. k_tronic05.05.2008; 09:19
mam nadzieje ze to ostatnie mecze tego skladu w Valenci, ci pilkarze nie zasluguja by grac w Valenci i zapewne sami tego nie chca wiec wyprzedac wszystkich oprucz wychowankow i tych ktorzy bede chciali zostac i jednoczesnie jakis poziom prezentuja, a za pieniadze naprawic finanse i kupic kilku mlodych ciekawych zawodnikow
51. Gefer05.05.2008; 09:27
GeferTo co się stało, przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Nie sądziłem, że po zwolnieniu Koemana i wygraniu w nierównej walce z Osasuną, jak za sprawą czarodziejskiej różdżki, Valencia z kopyta zacznie grać... jak na gwiazdy z kilku- milionowymi kontraktami przystało. Tragedia w tym momencie to za mało powiedziane. Wątpię, że trener jest tu główną przyczyną, a raczej nie wierzę! Przecież z takim doświadczeniem, to nawet Canete czy Albelda zdołali by ustawić swoich kolegów. Grali systemem, który przez nas wszystkich był wyczekiwany, słusznie? Czy może naprawdę nie zasługujemy na miejsce w Primera. Może naprawdę byłoby lepiej, poznać inne zakątki Hiszpanii, grając w Segunda. Plan Solera, w tym momencie nie wydaje się taki zły. Wyprzedać tych pięknisiów, którzy chyba bardziej przykładają się do codziennego manicure i ustawianiu włosów na żel, a kupić mężczyzn którzy wiedzą co to ciężka praca w polu z Europy Wschodniej, z Bałkanów nawet cholera z Bliskiego Wschodu, tam za 3mln euro to można i niekiedy całą drużynę kupić. Odnosząc się do ostatnich meczy, teraz przychodzi kolej na nasze zwycięstwo, ale czy sędzia będzie łaskawy i wyrówna szanse wywalając jednego z przeciwników do szatni?! Swoją drogą podobno Toyota wycofuje się ze sponsorowania Valencii, pytam dlaczego?? Przecież skróty z meczów VCF są najdłuższe i z pewnością często pokazywane w TV...

Przepraszam za tę wypowiedź bez jakiegokolwiek ładu i składu, ale w takim momencie tysiące myśli rozwala mi czerep.

POWODZENIA MATURZYŚCI!
52. Mistic05.05.2008; 10:18
MisticGefer to że Toyota nie bedzie juz sponsorowac VcF wiadomo od poczatku sezonu
53. Gajos05.05.2008; 10:20
GajosCzy wygrywasz czy nie ja i tak kocham cię AMUNT VALENCIA
54. luke05.05.2008; 10:53
Jest tylko jedno wyjscie z sytuacji!!!
Sprzedajmy Ville do realu za jakies 25 baniek +de la red i granero.
Sprzedajmy silve do barcy za nastepne 25 baniek no chyba ze ci zdecyduja sie na van der varta.Sprzedajmy joaquina gdziekolwiek za 10 baniek.Miguela to samo za jakies 10 baniek. Zigica do sociedad za 10 baniek. sprzedajmy reszte niepotrzebnych zawodnikow typu del horno,curro, gavilian,viana i wezmy za nich kolejne 15 baniek.Fernandesa do evertonu za 12 baniek.wrescie zrobmy cos z obrona i sprzedajmy helguere, caneire i albiola za 15 baniek.Albelda 4 banki.ze starego skladu zostawilbym alexisa,hilderbranda,morretiego,marchene,banege,sunnego,mate,angulo,arizmendę,moro. Ci zawdonicy na pewno beda sie starac. to nie chodzi juz o klase gracza ale zaangazowanie w gre.A niestety reszcie zawodników tego brakuje(moze poza silva i villa ale i tak odejda).POdsumowujac za wyprzedaz naszej "jedenstki" mozna pociagnac okolo 100 baniek. mozna wiec splacic czesc zobowiazan i zalatac dziure w budzecie powiedzmy 80 baniek. Sciagnac mlodych perspektywicznych graczy typu sisi(powrot),granero, de la red(wymiana z realem).Kupic rezerwowego bramkarza za hilderbranda(jakis perspektywiczny mlodzian) i dwoch bocznych obroncow(najlepeij mlodych ogranych w la liga).Sciagnac jednego klasowego napastnika(guiza,soldado).Jednym slowem inwestowac w mlodosc i sciagnac mlodego ulozonego taktycznie trenera z ambicjami ktory w ciagu 2 lat zbuduje ciekawy zespol z mlodymi talentami. To jedyne i rozsadne wyjscie daje nadzieje na lepsze jutro.pozdrawiam
55. luke05.05.2008; 10:56
a zapomnialem dodac ze mozna jescze namowic na powrot pajacyka bo podobno po tym nieudanym sezonie chce wrocic do argentyny.
56. mz05.05.2008; 10:57
mzGdzie są teraz Ci, którzy potrafili tylko rzucać obelgami w kierunku Koemana? Teraz macie to, czego chcieliście: system gry 4-2-3-1, Joaquina na skrzydle, nawet Albeldę i Angulo. I co? 6:0.

Nie bronię Koemana, ale może teraz parę osób zrozumie, że całe zło to nie tylko Ronald, ale i zawodnicy, którzy albo zostali źle przygotowani do sezonu przez Quique (wszak 3:0 z Villarreal to zapowiadało) albo po prostu brak im motywacji. Po wygranym meczu z Realem Ulesław stwierdził, że wygrana to nie zasługa Koemana, a zespołu, bo na takie mecze się specjalnie koncentrują. Właśnie wczoraj to było widać (-;
57. maro65005.05.2008; 10:57
Ja też jestem za tym aby sprzedać tych grajków co nie chcą dla nas grać. Co nam z tego że mamy na papierze niezła pakę jak mam wrażenie że im płacą chyba za to żeby w ogóle na boisko wyszli...oglądając wczoraj mecz kurwa płakać mnie sie chciało nawet nie chodzi o wynik, ale o zaangażowanie zero...porostu w ogóle nie walczyli, chodzili po tym boisku jak by grali na podwórku, a nie w PrimeraDivision. Aha i to nie Barcelona miała dobry dzień ( bo myślę że jak by miała do mógłby być wynik trochę większy)tylko nasza wczorajsza gra to jest istne DNO!!! Miałem wrażenie że oglądam mesz Barcelony ze sparing partnerem z 3 ligi.Ale co nam pozostaje... wierzyć i tylko tyle albo aż tyle.
58. maro65005.05.2008; 11:06
mz --------otóż to.Nie popieram Koemana i myślę ,że to był zły wybór, ale musimy zrozumieć, że ten zespół na dzień dzisiejszy nie istnieje i nawet jak by przyszedł najlepszy trener to nie "zrobi" tak, że za 3 tyg będziemy grać jak z nut. Tu trzeba czasu i odpowiedniego człowieka, marzy mnie się Rafa Benitez, myślę że dał by rade kolokwialnie "mówiąc"
59. matys15vcf05.05.2008; 11:07
matys15vcfVille sprzedać ,bo za rok na nim jeszcze stracimy ,i niech real nam da de la reda,przynajmnie gosciu ma wole walki ,a nie jak ci gwiazdorzy z Valenci.Za joaqina byłby już lepszy kuba błaszczykowski,patrzcie tylko na getafe maja graczy których inne kluby nie chciały,a jak grali w pucharze uefa,w CdR,bo nie gwiazdują tylko walczą.Jedynie silva cos gra,a albelda niech spier#ala ,myśli ż łaske nam robi że gra,niech lepiej kupią ludzi głodny sukcesu,to wtedy cos osiągniemy,a tak dalej bedziemy ciągnąc te wyniki jakie mamy w tym sezonie
60. bialy_wilk05.05.2008; 12:00
bez przesady z tym Blaszczykowskim
Joaquin powinien zostac bo w tym sezonie byl jednym z najlepszych zawodnikow Valencii
Silva tez powinien zostac

ja jestem za Palacio



czas Villi chyba minal w Valencii
tak jak czas Mendiety Lopeza Gonzaleza Aimara
moim zdaniem apogeum formy w Valencii Villa ma za soba i juz do tej formy nie wroci
trzeba poszukac nowa gwiazde a Palacio bedzie idealny
61. Dawid 05.05.2008; 12:26
Dawid <V>sorry ale co wy myslicie - ze Palacio jeżeli ma wybór pójść do Atletico i grac na ataku od razu w I składze z El Kun'em i dodatkowo grac w LM to wybierze naszych!? chyba nie myslicie.

a co do wyniku to napisze tyle: "%$#$@$%&*@%&&#^@<>":?@@$%! z tą @#$%^&*#%@!?!$%# Barcą" :/
62. k_tronic05.05.2008; 12:45
a ja uwazam ze Palacio bylby idealny mysle ze nie powinien kosztowac wiecej niz 12mln a co potrafi to kazdy kto oglada lige argentynska lub Copa Libertadores widzial nie ma sesu na sile trzymac zawodnikow i mowic ze mamy dobry sklad bo moze w managerze ta Valencia by cos wygrala ale zycie to nie gra i ci zawodnicy gwarantuja niestety tylko staly spadek poziomu sportowego a co do Silvy to akurat uwazam ze on dawal z siebie bardzo duzo tylko gral na roznych pozycjach a wty sezonie wiec nie ma co sie dziwic ze bez jakichs fajerwerkow jak na to Valencie i tak byl z Joaquinem i Mata poza zasiegiem reszty zawodnikow
63. Ruutu05.05.2008; 13:10
RuutuPragnę nadmienić że kiedy wchodził Albelda to już dawno było po herbacie, nie mówiąc o tym, że cała drużyna grała słabo. Ja nie rozumiem tylko koncepcji wystawienia nominalnych 4 stoperów i jednego prawego obrońcy...
64. k_tronic05.05.2008; 13:14
ja tam bym widzial w nastepnym sezonie Valencie z Advocat'em na lawce trenerskiej
Kameni
Zaccardo,Albiol,Barzagli,del Horno
Miguel Veloso
Joaquin Mata
Silva
Palacio Guiza
65. PabloVCF05.05.2008; 13:25
PabloVCFAdvocat świetnie prowadzi zenit,ale nie chce kolejnego Holendra...
Wygrać z saragossa,albo chocia znie przgerac i rozwalic levante...
pozniej guize sciagnac,moze garaya...
o palacio raczje mozemy pomarzyc.

66. el_moro_9_ches05.05.2008; 14:21
el_moro_9_chesludzie opamiętajcie sie. Jak czytam komentarze typu "wypierdolić całą drużynę" to mi się chce śmiać przecież to nierealne! Wiem nie mają zaangażowania, ale wystarczy jakiś trener motywator klasowej światy i ich zmotywuje! Villa jest nie do sprzedania za mniej niż 30mln+DeLaRed+Granero, Silva to wogóle nie ma mowy o sprzedaży, jest bezcenny, no a jak napisał luke że Ximo za 10 mln to się nieźle uśmiałem, kupiliśmy za 25 i co teraz za 10 mln?? hahaha to dopiero by był rozsądny krok transferowy nie ma co. Ximo ma potencjał i jeszcze będzie grał jak świetnie ale jak już mówiłem jedyne czego nam potrzeba to świetnego wodza na ławce który poustawia naszą armię.
67. interr05.05.2008; 14:53
witam wszystkich kibicow walenci jestem kibicem interu ale walencje tez bardzo lubie to co sie dzieje z wasza ekipa nie da sie tego pojac przeciez valencia to firma i sila tacy pilkarze jak villa silva vincente itd banega nie wiem kto zrobil takie bagno w takiej druzynie i zycze wam z calego serca zeby valencia zostala w primiera division ale cos czuje ze jak dojdzie do tych wyprzedazy podzilicie los deportivo...;/ pwoiem wam jeszcze tyle ze tu moim zdaniem nie chodzi tylko o trenera bo ci pilkarze powinni miec wole walki ciezko przegrac 6-0 z barca..
68. Neutralny05.05.2008; 14:58
Valencia upokorzona po raz kolejny w tym sezonie.
69. maro65005.05.2008; 15:02
Nie no chyba nikt nie mówi żeby "wpierdolić cała drużynę", ale niewątpliwie Villa odejdzie i cenna kolo 30 euro + de la red jest ok. Myślę, że lepiej byłoby go sprzedać do ligi angielskiej, może udało by się go opchnąć za jakieś 35 - 37 mil. euro (myślę o Chelsea).Jeżeli chodzi o Joaquina to na dzień dzisiejszy nie sprzedał bym go, a jak już ktoś go bardzo chce mieć to za jakąś wysoką cenę ... w końcu przyszedł chyba za 25 mil wiec proszę bardzo za 35 mógłby odejść (ale chyba i tak nikt za niego teraz nie da heh)wiec wniosek prosty lepiej żeby został niż odszedł za marne grosze.SILVA absolutnie nie na sprzedaż i nie ma się co rozpisywać. Ale Zigic, albelda, Canizares,Angulo bądź Arizemendi i ten cały Helugera też lepiej niech odejdzie. Zostawił bym fernandesa , myśle, że stał by się pożytecznym piłkarzem pierwszej jedenastki
70. MIET05.05.2008; 15:20
MIETnie chce nic mówic ale cos tak czuje ze bedzie letnia wyprzedaż w Valencii :[

Villa, Silva, Joaquin , Zigic ;), Albeda , Canizares, Hildebrand, Helguera;) , Fernandez ;) ja bym dorzucił jeszcze Morientesa, Arizmendiego moze ktos cos jeszcze dopisze :D

71. Kanius05.05.2008; 15:21
KaniusZgodzę się z niektórym z przedmówców że najbardziej potrzebny jest nam dobry trener, ale sam trener nic nie zdziała- potrzebna jest pomoc zarządu a trener Valencii nie może na taką liczyć
72. el_moro_9_ches05.05.2008; 15:33
el_moro_9_chesracja, potrzebny nam trener i jeszcze zarząd. By nie było kupowania zawodników za 18 mln którzy potem grzeją ławę lub są wypożyczani
73. iwona05.05.2008; 16:00
Ja pierdolę, jak czytam niektóre komentarze, to aż mi się rzygać chce. Przestańcie lamentować i nie bierzcie na serio wszystkich prasowych doniesień. I wrzućcie na luz - czasami i więcej niż 0:6 się przegrywa.
74. Ravcf05.05.2008; 16:06
RavcfPopieram Iwone, ma racje...
Wyobraźcie sobie kibiców klubów którzy przez wszystkie mecze w sezonie dostają po dupie (prawie tak jak my w tym) ale sa szczesliwi ze są ich częścią, ale oczywiscie my - Polacy jesteśmy tacy sami w kazdym sporcie, jak komus sie cos udaje to mu sie niemal w dupe wchodzi, a wystarczy jeden nieudany sezon i juz trzeba ich z błotem mieszać :/ W nastepnym sezonie bedzie lepiej i w to trzeba wierzyc...
75. wk05.05.2008; 16:11
wk@elmoro9
A w której lidze gra Athletic Madryt, bo niewiem?
76. Dawid 05.05.2008; 16:19
Dawid <V>chyba Atletico Capie!

77. Ediss05.05.2008; 16:26
Ediss0:6 w tą czy 0:6 w tamtą, zdarza się, nie ma co płakać. Dla "tej" Valencii to norma którą trzeba przyjąć. Sytuacja jest beznadziejnie trudna, zarówno ta sportowa jak i finansowa. Jezeli wyprzedaż okaże się prawdziwa i ze składu odejdzie tylu piłkarzy ilu chciał wyrzucić Marcelino to jedyną szansą dla Valencii może okazać się skopiowanie modelu przyjętego w Arsenalu. Wróci młodzież np: Gavilan, Pablo, Sisi, Fernandes, Aaron oraz Viana i Butelle do tego do składu powinni wedrzeć się Banega, Sunny oraz piłkarze sprawdzeni w tym sezonie jak Albiol, Alexis, Mata i Silva, który mógłby stać się mózgiem zespołu i jego liderem. Oczywiście należy brać poprawkę na fakt, iż skład zostanie wzmocniony lub chociaż uzupełniony przez nowych piłkarzy.
Jedynym "klinem" w tej sytuacji jest ciągle nieznana osoba trenera. Jeżeli okazał by się człowiekiem odważnym ale i kompetentnym to z takiej grupy zawodników mógłby stworzyć drużynę "ciekawą". Ale znając sytuacje Valencii wybór zostanie dokonany w ostatnij chwili i to na przypadkowego człowieka.

A tak swoją drogą, to gdyby ten eksperyment nie miał swoich konsekwencji to ja bym chciał widzieć w Valencii Didiera Daschamps'a.
78. Ulesław05.05.2008; 16:33
UlesławMZ - bramka z karnego na samym początku meczu, w następnej akcji druga (problematyczna, bo 2 piłkarzy Barcelony na spalonym przy strzale), chwile później kolejna akcja, naturalnie po spalonym, i bramka na 3-0. Po kilkunastu minutach meczu. Nie przypomina Ci to scenariusza meczu z Osasuną, po którym mówiłeś, że karny i kartka dla Ricardo ustawiła mecz. W tym zaś meczu początkowe nieszczęścia były wielokrotnie większe, niż te, które Osasunę dotknęły. Nie chce tutaj zabawiać się w gdybanologię, ale zaznaczyć, że 3 bramki na starcie w plecy rozbiją każdą motywację - przynajmniej w moim mniemaniu. I choć nie moge być absolutnym autorytetem w tych sprawach, bo w piłke zawodowo nigdy nie grałem, to liczę jednak, że Marcin spokojnie może me słowa potwierdzić.

Co do Koemana - nie tylko nie zmieniam zdania, ale i tę wczorajszą porażkę jakoś na konto boskiego Ronalda bym zaliczał. Bo to on zniszczył ten zespół.
79. Ruutu05.05.2008; 16:46
RuutuMyślmy logicznie:
Nie wiem ilu dobrych zawodników marzy o grze w klubie który walczy o utrzymanie, tym samym nie ma mowy o wyprzedawaniu drużyny gdyż to wróży jej koniec;
Jeśli chce się coś osiągać nie można wymieniać całego składu, nam są potrzebni: lewy obrońca i rozgrywający i porządny trener nic więcej;
A jeśli mowa o wymarzonym trenerze jakiego widziałbym na ławce u nas to Luciano Spaletti byłby idealny
80. mz05.05.2008; 17:00
mzObojętnie czy był spalony, czy nie, to ktoś Xaviego powinien pilnować. Co pokazał L'pool w 45min da się odrobić 3 bramkową stratę, nawet z silnym rywalem. Dla Valencii wygrana albo chociaż remis był tak ważny jak wtedy puchar dla zawodników L'poolu. Co do porównania do Osasuny, to Valencia nie grała w 10 z rezerwowym bramkarzem.

Koeman zniszczył ten zespół, ale właściwie to on tylko dokończył "pracę" Quique. Przecież o tym, że nadejdzie kryzys było wiadomo od początku sezonu. Valencia nie potrafiła nawiązać równej walki z lepszymi rywalami jak Villarreal, Sevilla, Chelsea, a nawet Rosenborg, zaś z teoretycznie słabszymi rywalami niemiłosiernie się męczyła. Owszem, wygrywała, ale kto wie, czy w kolejnych meczach już by nie przegrywała, bo każdego kiedyś szczęście opuszcza.
81. wk05.05.2008; 17:08
wk@Dawid
Do kogo to było???
82. Ulesław05.05.2008; 17:14
UlesławMaciek - ciągle tak namiętnie prasę hiszpańską przeglądasz, a przeoczyłeś pewien artykuł z Las Provincias - dziennikarze tej gazety wyliczyli, że w spotkaniach z tymi rywalami, z którymi Valencia za Floresa tak niemiłosiernie się męczyła, żaden zespół z czołówki nie zdobył większej ilości punktów, a jedynie Atletico jedynie zbliżoną. Dlatego wstrzymaj się z tak kategorycznym ocenianiem pracy Floresa w tym sezonie ;]

Wszystkich wyliczeń artykułu nie pamiętam, ale mniemam że znajdziesz go na Las Provincias bez najmniejszych kłopotów - publikowany był on kilka dni temu.
83. Dawid 05.05.2008; 17:19
Dawid <V>@wk
to bylo do Ciebie.
sorka za slownictwo, ale mialem dzisiaj mature i mam mieszane uczucia :P
84. wk05.05.2008; 17:22
wkJa wiem że chodzi o Atletico Madryt, ale chciałem żeby elmoro9 to zauważył.
85. misiaszek2205.05.2008; 17:29
misiaszek22Mala symulacja: (w nawiasach punkty), ktore moim zdaniem sa w stanie zdobyc poszczegolne druzyny. Teoretycznie spadek moze zaliczyc kazda druzyna z miejsc od 10-18, ja jednak wzialem pod uwage tylko druzyny, ktore maja mniej niz 3 punkty przewagi nad strefa spadkowa.

Valencia CF - Real Saragossa (1-1)
Real Betis Sewilla - Real Valladolid (1)
Getafe CF - Almeria (1)
Real Mallorca - Osasuna Pampeluna (0)
Recreativo Huelva - Villarreal (1)

Osasuna Pampeluna - Real Murcia (3)
Real Saragossa - Real Madryt (3)
Levante UD - Valencia CF (1)
Almeria - Recreativo Huelva (0)
Real Valladolid - Getafe CF (1-1)

Valencia CF - Atletico Madryt (1)
Racing Santander - Osasuna Pampeluna (0)
Getafe CF - Real Betis Sewilla (1)
Real Mallorca - Real Saragossa (1)
Recreativo Huelva - Real Valladolid (1-1)

Podsumowanie:
Getafe 42+3=45
Valladolid 42+3=45
Valencia CF 42+3=45
Saragossa 41+5=46
Recreativo 40+2=42
Osasuna 40+3=43

Moim zdaniem spadnie ktos z trojki Osasuna, Recreativo, ewentualnie Valladolid (kluczowa bedzie ostatnia kolejka: Recreativo Huelva - Real Valladolid). Osasuna ma 2 bardzo ciezkie mecze i jeden dosc latwy. My musimy wygrac z Levante, ktore ma juz spadek, Saragossa gra z pewnym juz mistrzostwa RealemM, a Getafe z koleji w kazdym meczu ma podobne szanse na zwyciestwo.
Kluczowe spotkania:
Valencia CF - Real Saragossa
Real Valladolid - Getafe CF
Recreativo Huelva - Real Valladolid

Symulacja symulacja, a prawde "powie" boisko...

A na koniec cytat z realmadrit.pl:
"Gdybyśmy grali z Valencią czy Levante, można by oczekiwać, że przypieczętujemy mistrzostwo pokaźnym naręczem goli (...)"
Niestety ale jest w tym sporo prawdy, jednak mysle, ze mimo wszystko kiedy Valencia miala/musiala wygrywac z Barcelona to wygrywala, my mamy chociaz jakis puchar, no a w spadek do Secunda jest malo realny.
86. LSW05.05.2008; 17:32
LSWproszę o nie dodawanie żałosnych komentarzy z treścią tego typu: sprzedać Canizaresa

Santi rozwiązuje umowę i nikt go nie sprzeda ;p

a co do wymiany składu i zaangażowanie zawodników, to tak jak już wspominałem:
1) 15 min - 3 gole już samo to jest porażające
2) bramkarz który wpuszcza bramkę na 2:0, po strzale który był do obrony
3) bramka na 3:0 przy świetnym ustawieniu obrońców i ewidentnym spalonym
4) gra z wielkim przeciwnikiem
5) brak wsparcia kibiców

mówicie że to zawodnicy odpowiadają ze całe zło, nieprawda!!
Tutaj widać brak dobrego trenera. Flores z kiepskim warsztatem szkoleniowym, brakiem doświadczenia i brakiem dobrego kontaktu z zawodnikami, potem Koeman - rozwalający drużynę od środka.
Spójrzcie na Getafe: przed sezonem stracili kilku (nie chcę skłamać ale chyba 8) zawodników, a mimo to trener potrafił poukładać nową drużynę (kondycyjnie i taktycznie) i doszedł z nią do finału CdR i ćwierćfinału UEFA. Można? można!! a my graczy mamy lepszych. Zmiany, których potrzebujemy to:
1) dobry trener, fachowiec, świetny taktyk
2) małe odświeżenie składu - sprzedać kilku wypożyczonych graczy i uzupełnić obronę i atak
3) fachowcy na fotelu: prezesa i dyr. sportowego
87. mz05.05.2008; 17:49
mzPo raz kolejny próbujesz na siłę bronić czegoś. Mistrzostwa nie zdobywa się poprzez ogranie średniaków i kandydatów do spadku. Faktem jest, że Valencia na początku sezonu nie potrafiła ograć lepszych zespołów jak Villarreal, Espanyol, czy Sevilla. Zaś co do samych statystyk to są one nieco na wyrost zrobione.
88. wk05.05.2008; 18:01
wkWątpie żebyśmy spadli do Segundy. Patrząc na mecze Valencii i przykładowo Saragossy. Następny mecz oczywiście z Realem. Remis niebyłby taki zły, niebylibyśmy w strefie spadkowej. Później gramy z Levante, a Saragossa z Realem, który ma już mistrzostwo. Levante to dobry przeciwnik dla Ches, ale przy odrobinie szczęście, wygramy. Real swój mecz może olać i wystawi rezerwowy skład. ZGZ będzie napewno walczyło i może wygrać. Tutaj stawiam na remis bądz porażkę Realu Madryt. Na koniec my gramy z Atletico, czyli raczej przegramy, a ZGZ z Mallorcą. Może być wyrównany mecz. Ale nie można zapominać że walczą o utrzymanie także Valladolid, Recre i Getafe. Powinniśmy być jednak przed Saragossą i utrzymamy się. Ale co pokażą nasi zawodnicy? Tego niewie nic.
89. SteveStiffler05.05.2008; 20:58
SteveStifflerJak widzę tutaj, niektóre komentarze to mnie żałość ujmuje. Najbardziej jak widzę coś takiego : "Spodziewałem sie czegoś w stylu 4:0, 5:0 ale żeby, aż 6:0 xD sami widzicie :P
90. Ulesław05.05.2008; 22:25
UlesławAle zwracają uwagę na bardzo ciekawy fakt - spotkania któreśmy jakoś wymęczyli, zespoły z pierwszej czwórki przegrywały.

W tym sezonie stracić punkty można było z każdym - drugie w tabeli Villarreal przegrało w tym sezonie 9 razy. Nawet więc mimo porażek z Sevillą, Espanyolem czy Villarreal spokojnie można było walczyć o mistrzostwo - jeśli nie marnowało się punktów z zespołami ze środka i dołu tabeli. 4 Atletico ma aż 11 porażek i 9 remisów, więc wystarczało wygrywać tylko z drużynami ze srodka i dołu tabeli, aby zapewnić sobie udział w LM.

Ja nie udowadniam czegoś na siłę, a staram się podważać dziwaczne opinie, według których za stracony sezon w niemal równej mierze odpowiadają Quique i Koeman. To nie Flores wyrzucił 3 legendy z drużyny, to nie Flores uparcie grał 4-3-3, mimo iż drużynie nic z tego nie wychodziło, to nie Flores, miast poprawiać grę taktyczną zespołu, na treningach kazał grać piłkarzom w "siatko-nogę". I jeśli ktoś tego nie potrafi objąć swoim umysłem, myśle, że kwestia może leżeć w podmiocie poznającym, a nie podejrzanym przedmiocie poznawania.