sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Ronald Koeman w wywiadzie dla hiszpańskiej Marci udzielonym po klęsce jego podopiecznych 0:1 z beniaminkiem La Liga, Almerią, przyznaje, że sytuacja jest „niepokojąca”. Dodaje również, iż „nie brał pod uwagę takiej opcji, jak rezygnacja – ani teraz, ani we środę, ani po sezonie”.

„Nie mogę dyskutować o innych decyzjach. Moim obowiązkiem jako szkoleniowca jest praca oraz analiza naszej gry. Nie opuszczę klubu pod dwóch miesiącach” – podkreśla Holender.

„Valencia przeżywa kryzys, nie potrzebujemy szukać winnych. Sportowe problemy odcisnęły na nas wyraźne piętno”.
Pytany co sądzi o możliwości relegacji klubu, odpowiada wymijająco: „Nie ma teraz czasu rozważać o Lidze Mistrzów. Copa del Rey to nasz główny cel i na nim się skupiamy”.

Wygwizdany przez fanów Nietoperzy szkoleniowiec twierdzi, że „kiedy drużyna odnosi porażkę na własnym terenie, pierwszym którego się wini o taki rezultat jest trener”.” Rozumiem reakcję kibiców, ale niezbędnym jest, by kontynuować pracę nad zespołem. Jestem spokojny, aczkolwiek pełen niepokoju z powodu osiąganych wyników.”

„Źle weszliśmy w spotkanie, po straconej bramce nie potrafiliśmy się podnieść i stworzyć sobie dogodnych sytuacji. Czasem, gdy wydaje się, że poczyniło się krok naprzód, cofa się. Kalendarz rozgrywek także miał na to wpływ – podkreśla.

„Jak każdy człowiek popełniam błędy, ale staramy się dawać z siebie wszystko.”

Kategoria: Ogólne | Marca skomentuj Skomentuj (67)

KOMENTARZE

1. dzidek27.01.2008; 22:37
dzidekFacet ma niesłychany tupet. Winny kalendarz, złe wejście w mecz, tylko nie on.
Kibice na niego gwiżdżą, klubowi grozi spadek, a on mówi, że” musimy skupić się na CdR” i czasem „robi się krok w tył”.
Bezczelność.
2. bartbuks27.01.2008; 22:46
Co ren Koeman mówi??? Jaki kalendarz?? Przecież Valencia to jest drużyna z ambicjami!!! Miała być Liga Mistrzów na lata, sukcesy, walka co roku o mistrza a tu co?? Trzeba być gotowym na to, żeby grać z Realem, Barceloną, Milanem, Chelsea co 3 dni a nie skomleć, że kalendarz się nie ułożył. Wstyd mi za klub. Wszyscy kumple się ze mnie śmieją. Aż boje się odbierać maile i telefony, bo zawsze ktoś wspomni o Valencii. Kumpel tyle pieniędzy już na nich przegrał, że aż mi go szkoda. Nawet w Pro Evolution Soccer przegrywam... Kumple mają niezłą polewkę jak ogrywają mnie i pytają czy Koeman mi udziela rad!!!! Przecieżto jest jakiś koszmar... Kilkaset mln Euro na boisku i grają jak banda upośledzonych (nie chciałem obrazić nikogo)... Żenada
3. El Moro27.01.2008; 22:46
El MoroUzupełnię...
"Nie opuszczę klubu po dwóch miesiącach. Moja misja się jeszcze nie skończyła - pewni spadku możemy być dopiero po sezonie! (a i wtedy to wy będziecie mnie musieli zwolnić to sobie jeszcze na odszkodowaniu zarobię)
4. bartbuks27.01.2008; 22:51
El Moro racja. Jeszcze niezłą kasę przytnie... Ja się dorzucę do odszkodowania. Niech tylko tych dwóch błaznów wypier...z Mestalla!!!! Soler jest debilem! Cała Europa się z nas śmieje i on nic nie widzi?? I tak CdR nie zdobędziemy, bo z taką drą to nas Atletico 5-0 puknie i zagrają, ale nie w UEFA, a może w Remes Cup w przyszłą zimę w Poznaniu. Ewentualnie ich Borek zaprosi na sylwestrowy turniej emerytów i rencistów...
5. baraja27.01.2008; 22:56
barajadzidek @...wyjasnij mi co znaczy wyraz "dysputowac"...może chodziło Ci o "dyskutować"
6. Geralt27.01.2008; 22:56
GeraltHura

Real Madryt 3 : 2 Villarreal CF
a Barcelona remis. To już będzie 9 pkt. przewagi !!!
7. okulas27.01.2008; 22:57
okulas"Czasem, gdy wydaje się, że poczyniło się krok naprzód, cofa się."
Czasem?! W jego wypadku staje się to już rutyną... Nie powinno się tak często zmieniać trenerów, ale tu innego wyjścia nie widać. Oby ten koszmar szybko się skończył.
8. Fuh27.01.2008; 23:14
FuhJA Mowilem Zeby nie zwalniac Quique bo na dobre nam to nie wyjdzie, jak juz go zwolnili mowilem zeby nie zatrudniac Koemana, a jak przyszedl Koeman to modlilem sie zeby jak najmniej pozmienial, a Rudej malpie zachcialo sie rewolucji, no to ma ... Szczerze mowiac jedyne wyjscie z tej sytuacji to powrot Quique. Nie sadze zeby jakis inny dobry trener chcial teraz przejac stery w Vcf, a Soler powinien wlasnie wyruszac na Kolanach do Floresa i blagac o wybaczenie ....
9. TyP27.01.2008; 23:39
Kolo ma niezla jazde w głowie.. jest pojebany zdeczka!!
10. craven12128.01.2008; 00:15
craven121"Jako piłkarz był geniuszem jak trener był klaunem" tak powinni mu napisac na nagrobku. Ja pierdole zeby z almeiro ujebac to juz szczyty. nie winie juz nawet gumaka ale piłkarze juz by sie nie osmieszali. Jesli kochają ten klub niech grają z sercem a jesli kalkulują to niech spier..lają
11. Fornal28.01.2008; 01:10
FornalJak z takim skladem mozna sie tak osmieszac.Koeman zostaw Valencie i tym samym ja uratuj bo jestes glowna przyczyna upadku Ches!co weekend to samo,te same komentarze i relacje z meczow...niech on odjedzie bo za rok bedziemy jezdzic po drugoligowych boiskach.
12. maczoj28.01.2008; 01:10
Na poczatku myslalem, ze Koeman moze jeszcze cos zdzialac, ze dysponuje jakas koncepcja, jest w stanie cos pozytecznego zrobic dla naszej druzyny.Staralem sie nawet zrozumiec takie postepowanie wobec ikon Valencii (mowa o Albeldzie, Canizaresie, Angulo).Jednak teraz z moich obserwacji wynika jeden fakt:Koeman jest za slabym trenerem na VCF, nie potrafi uczynic kolektywu posiadajac tak wyrownany sklad,kombinuje za wszelka cene, nie pokazal nic, a mysli ze wolno my wszystko (sprawa z powyzej wymieniona trojka pilkarzy).Moim zdaniem, gdyby posiadal choc odrobine honoru, sam podziekowalby za prace,przeprosil pilkarzy, ktorych potraktowal jak ostanie scier...:(Przeprosilby rowniez nas, wiernych kibicow VCF, ktorzy juz nie moga patrzec na niego i czytac jego durnych wypowiedzi, z ktorych zadna do niczego nie zmierza i niczego nie tlumaczy. KOEMAN OUT!!! takie jest moje stanowisko:(:(:(:(:(

AMUNT VALENCIA!
13. Angulo28.01.2008; 08:00
AnguloNiech on się poleje żurem, albo zakopie pod ziemię.
14. SteveStiffler28.01.2008; 08:00
SteveStifflerBartbuks skąd jestes ?
15. Fernando_M28.01.2008; 08:42
Fernando_MJasne! Przecież cel (pierwsze czwórka w Segunda) jeszcze nie jest w 100% osiągnięty.
Cenimy to, Rudy.
Panie Tueman - miej pan resztę honoru! Tylko dymisją zapisze się Pan w miarę neutralnie w sercach kibiców VCF.
Jak ten facet może nie widzieć, że nie nadaje się jako trener. Przegrywa wszystko, co można wygrać.
Jak przetrwać ten sezon? Jak przetrwać?!
16. spyder28.01.2008; 09:03
Ronald ty nie musisz opuszczać klubu. Inni Tobie w tym pomogą i to zapewne nie długo. Cierpliwość kibicowska kiedyś się kończy. Na Twoim miejscu odszedłbym.
17. pedro128.01.2008; 09:22
II liga czeka i coraz wyraźniej się uśmiecha.
To że nasi przegrali z Almerią wcale mnie nie dziwi, skoro VCF nie potrafiła poradzić sobie na własnym boisku z Levante.
Almeria jest jednak silniejszą drużyną.
A puchar? Drużyny z którymi graliśmy kładą lachę na pucharze i mają inne cele. Stąd zwycięstwa. Tam gdzie gra się bardziej serio lub z mocniejszymi rywalami (ostatnio np.Villareal) przegrywamy w żenujący sposób.

Teraz wszystko w rękach Solera. Jedynym dobrym wyjściem jest podanie się do dymisji.
Jest to ostatni dzwonek, żeby ratować klub przed upadkiem i zrehabilitować Albeldę, Santiego i Angulo.
Tylko do tego potrzeba odwagi.
18. maczoj28.01.2008; 09:42
ehhh....:(dzis mam urodziny...mam nadzieje ze Koeman lub Soler zrobia mi prezent i ktorys z nich a najlepiej obaj odejda...OBY.
19. staste7728.01.2008; 09:59
staste77Wszystkiego najlepszego maczoj.
20. Geralt28.01.2008; 10:53
GeraltJa tam licze na to że Koeman zostanie (no przynajmniej do 29 kolejki - zapraszamy na SB)
A tak naprawde na co wy liczycie? Że jego zwolnią a na jego miejsce na 17 kolejek przejdzie ktoś taki jak Lippi, Mourinho do drużyny zagrożonej spadkiem?
21. Geralt28.01.2008; 10:54
Geraltmaczoj - wszytkiego naj i vicemistrzostwa co roku dla Valenci
22. bartbuks28.01.2008; 11:20
SteveStiffler a czemu pytasz??? Jeszcze ten pajac się nie podał do dymisji???
23. Ulesław28.01.2008; 11:29
Ulesławten pajac sie nie poda do dymisji, a tamten matoł jakoś nie chce go zdymisjonować sam. Trzeba mieć nadzieję, że Atletico wyrzuci nas z Pucharu Króla, i wówczas Koeman poleci, bo nawet się CdR nie będzie mógł zasłaniać.
Czemu ten Soler to taki idiota? Przecież o 10 pozycję zespół i z Oscarem Fernandesem będzie mógł walczyć (śmiem twierdzić że i o wyższe), a Koeman gwarantuje ale walkę o utrzymanie.

Strach przed wypłatą odszkodowania nie może mieć miejsca - wiele więcej stracimy, gdy Koeman będzie nadal trenował.. Wie chyba, że jak zdymisjonuje Koemana, sam powinien odejść...
24. fan vicente28.01.2008; 11:30
ciekawe co teraz czują ci którzy cieszyli się że flores został zwolniony, no a koeman i soler niech wyp... z klubu bo to sie dramat robi
25. never_mind28.01.2008; 11:36
!!!!!!! Powiedzcie mi, jak to jest!? KiKe Flores został zwolniony po 2 dosc udanych sezonach i 3-4 slabych meczach w nastepnym sezonie... KUMAN wciaz siedzi na stoleczku a przegral znacznie wiecej i kompletnie nic nie osiagnal...
Kiedy jakis czas temu zobaczylem news o zwolnieniu QF wiedzialem ze teraz to sie zacznie... to byl straszny blad. dziekuje
26. never_mind28.01.2008; 11:42
I jeszcze 2 kwestie.

1) totalna glupota jest druga w ciagu 2-3 lat gruntowna przebudowa druzyny

2) Soler nie zwolni Koumana, bo to jak przyznanie sie do bledu... a on jest zdaje sie nieomylny
27. Ulesław28.01.2008; 11:44
UlesławParodią i komedio-dramatem jest to, iż Quique wyleciał, gdyż - w opinii Solera - "zagrożony był udział w przyszłorocznej edycji LM". Miał 3 ligowe porażki w 9 spotkaniach, VCF była na miejscu 4, z 4 punktami straty do Realu. W CL było gorzej, ale czekały nas 2 mecze u siebie, z Schalke, z którym wygrał na wyjeździe, i z Rosenborgiem. Wszystko było do odrobienia.

Przyszedł Koeman. 12 kolejek, 6 punktów. Nie ma najmniejszych szans na udział w przyszłorocznej Lidze Mistrzów. Mało tego, w CdR upatruje on jedynej szansy na grę w pucharach w przyszłym roku...
ZA CO...??!!
28. kily28.01.2008; 11:44
Ronald Koeman trafil do Valencii w bardzo trudnym okresie. Niestety, ale wciaz musi zbierac owoce fatalnej pracy Floresa, za ktorego szwankowalo przede wszystkim fizyczne przygotowanie graczy i taktyczne, choc nie tylko. Zanim Koeman to naprawi musi minac jeszcze troche czasu, ale obawiam sie, ze trafil do klubu w wyjatkowo trudnym okresie i z tego powodu ciezko mu bedzie zmienic rzeczywistosc. Jednak to bylaby wielka tragedia dla Los Ches, gdyz w klubie wreszcie od czasu Beniteza jest fachowiec z prawdziwego zdarzenia, ktory wie jak uczynic z Valencii potege na miare jej mozliwosci. Ja nadal licze, ze szczescie w koncu usmiechnie sie do Koemana i ludzie zrozumieja, ze krytykujac go zle czynia, bo jego zatrudnienie to akurat najlepsza decyzja za trwania prezesury Solera. Wkrotce efekty jego pracy musza przyjsc i Valencia zacznie wygrywac. Oby tylko starczylo na to czasu... bo wkrotce trudno bedzie przeciwstawic sie demagogii przeciwnikow i ludowi zadajacemu glow i krwi.
29. Ulesław28.01.2008; 11:49
UlesławKily, oglądasz Ty choć czasami mecze Valencii? Widzisz Ty co się dzieje na boisku, rozumiesz całą sytuację w klubie? Koeman fachowcem? Zatrudnienie go to najlepsza decyzja Solera? Pozwolę sobie to pozostawić bez komentarza, ale mam wrażenie że żyjemy otoczeni inną rzeczywistością. Na szczęście z tego co czytam po komentarzach innych użytkowników, nie ja jestem zamknięty we własnej..

Jeżeli jednak chciałem nas wszystkich rozbawić, to w moim przypadku Ci się to nie udało - jestem w zbyt fatalnym humoru żeby to zadziałało...
30. LSW28.01.2008; 12:00
LSWzwolnienie Floresa nie było błędem, zatrudnienie Koemana było ogromnym błędem. Pytanie tylko: jak naprawić ten błąd bez szkody dla drużyny??
31. Emerican28.01.2008; 12:02
Witam. Wprawdzie jestem kibicem Barcelony, ale Valencia to moj drugi ulubiony klub i naprawde niezwykle przykro patrzy sie na tak slaba gre nietoperzy.;/ Trzeba meic tylko nadzieje ze zarzad klubu pojdzie po rozum do glowy i jak najszybciej zwolni Koemana. Trzeba sobie jednak uswiadomic ze postawa druzyny nie jest tylko wina obecnego szkoleniowca, ale i poprzedniego. To Flores przeprowadzil debilne transfery ostatniego lata, takze on przygotowywal druzyne do sezonu. Jednak najbardziej zaluje ze 2 lata temu pozwolono odejsc Aimarowi...No coz mam nadzieje ze niedlugo Valencia odbije sie od dna , bo tak wielki klub juz nizej nie moze chyba upasc.
32. pedro128.01.2008; 12:03
Daleki jestem od obarczania Koemana całą winą za tę degrengoladę. Swój wkład ma też Flores i jego ekipa. Od poczatku sezonu było coś nie tak.
Jednak Koeman wyraźnie pogrąża zespół. Nie radzi sobie. Najpierw przetrącił psychicznie kręgosłup VCF (Albelda i spółka), nie potrafi dotrzeć do zawodników, co mecz to nowina taktyczna (Arizmendi jest takim obrońcą jak z koziej dupy trąba, Zigic pomijany, Edu też, Banega już w niełasce, Joaquin jako środkowy napastnik itd.).
Drużyna jest rozbita psychicznie, zdezorientowana i chaos się pogłębia. To nie wojsko, gdzie wystarczy wydać rozkaz i wszystko jest ok. To skomplikowana machina, uwarunkowania sportowe, psychiczne, wydolnościowe, jej funkcjonowanie łatwo zepsuć.
Nie sądzę, aby piłkarze grali przeciw Koemanowi. Oni po prostu nie wiedzą jak grać.
Przypuszczam, że zwolnienie Koemana byłoby dla Solera dobrym pretekstem dla ratowania swojej dupy i rozwiązania sytuacji z odrzuconą trójką. Jednak trudno powiedzieć jak się stanie.
W tej sytuacji wolałbym, żebyśmy odpadli z pucharu. Historia zatacza koło. Przypomina mi się Ranieri. To co chore trzeba wyciąć.
33. okulas28.01.2008; 12:20
okulasWg mnie zwolnienie Floresa było błędem. Jego dokonania może nie były przeogromne, ale mimo wszystko zasłużył sobie na więcej cierpliwości. Jestem zdania, że kryzys by zażegnał... A co do transferów to rzeczywiście się nie popisał. Nie chodzi tu o kupienie Arizmendiego czy Zigicia, lecz jak on mógł za darmo pozbyć się Ayali?! On był prawdziwym liderem linii obrony, a co teraz się bez niego dzieje? Boczni obrońcy wykonują rajdy "jeźdźca bez głowy", a stoperzy boją się wstawić nogę by odebrać piłkę...
A co do walki o utrzymanie to będzie trudno. Levante i Deportivo wygrały w tej kolejce. O ile co do Levante możemy być raczej pewni, że ta drużyna będzie miała kłopoty do końca sezonu, lecz co do Deportivo już nie. Drużyna zaczyna grać lepiej i powrócił do niej po 2 letniej przerwie Juan Carlos Valeron. Najważniejszy zawodnik w "Super Deportivo" Javiera Irurety sprzed 2 lat. Może brak mu jeszcze ogrania i długo go nie odzyska, ale jest on dla tej drużyny symbolem. Sama jego obecność może podnieść jakość gry Deportivo, nawet jeśli zawodnik ten będzie grał słabo.
34. davidvilla28.01.2008; 13:19
Czy nie mozna zrobic tak ze Soriano przejmie klub a Solerowi zostawi te jego akcje?
35. Lu_Bu28.01.2008; 13:25
Lu_Bubez przesady gramy piach ale nie spadniemy pewnie w srodku gdzies bedziemy a co do tego rudzielca to czekam tylko,az Atletico nas pojedzie w pucharze i on wypada tylko boje sie,ze najlepsi zawodnicy beda chcieli odejsc i bogate kluby nam nasza Valencie rozwala jak nie zagramy w lm :(
36. Gajos28.01.2008; 13:45
GajosKoeman: “Nie opuszczę klubu po dwóch miesiącach.”
Ja jako kibic Valenci chcę byś Opuścił klub
37. Ashkan28.01.2008; 13:52
Ja też mam nadzieje że Koeman nie odejdzie z klubu ... tylko wyleci z niego z hukiem !!!!
38. Desultory28.01.2008; 13:53
Dżizas, ten koleś naprawdę chce wygrac CdR. A czy utrzyma się w lidze, czy nie, to jeden ch...
Levante gra lepiej, Deportivo gra lepiej, a my mamy wyjazdy do Atletico, Sevilli, Barcy, Realu M., Espanyolu... A ja się pytam? Gdzie my mamy szukac punktów??? No gdzie???
39. Marzyciel28.01.2008; 14:05
MarzycielNie sądziłem, że kiedykolwiek to napiszę, ale tęsknię za Ranierim... :(
40. snd28.01.2008; 14:28
Koeman powinien odejsc, "parasol ochronny" przyslugujacy kazdemu nowemu trenerowi powinien byc w jego przypadku dawno zlozony. Jedyna sensowna opcja wydaje sie zastapienie go tymczasowo (do konca sezonu) przez Fernadeza, bo nikt z sensownych trenerow nie przyjdzie do nas w tym momencie. Jedyna szansa na zatrudnienie klasowego trenera to niestety koniec sezonu, a to oznacza, ze jest on (ten obecny) spisany na straty.

Inna rzecz, ze golym okiem widac wklad samych ZAWODNIKOW w chec zwolnienia trenera. Moim zdaniem skandalem jest, ze pilkarze klasy swiatowej grajacy w czolowym klubie Europy graja przeciwko trenerowi, aby doszlo do jego zwolnienia. Takie rzeczy to tylko w naszej lidze, ale nie w Primera Division.

Po prostu nie wierze, ze mozliwe jest granie takiej padaki tylko i wylacznie z winy trenera. Umiejetnosci nie zapomina sie w ciagu miesiaca. Przeciez zeby oklepac taka Almerie czy inne Bilbao przez pilkarzy pokroju Villi, Silvy nie potrzeba zadnej filozofii, grajac na swym normalnym poziomie nawet bez szkoleniowca powinni wygrywac takie mecze grajac na pol gwizdka.

Oczywiscie ta hipoteza jest niemozliwa do udowodnienia, ale istnieja przeslanki (i to dosc mocne), by uznac ja za wiarygodna. A jesli to prawda, to stanowi to zenade sezonu. Parafrazujac znane powiedzenie, "pilkarz jest od grania jak dupa od srania".
41. t_j28.01.2008; 14:32
Ja się naprawdę zacznę obawiać spadku jak przegrają z Recreativo. Ale to dopiero za miesiąc, więc mam nadzieję, że coś się w ich grze poprawi. Poza tym po drodze mają na rozkładzie takie potęgi jak Betis, Valladoid i Getafe, z którymi muszą wygrać, bo potem o punkty będzie dużo, dużo ciężej.
42. trawiszon8628.01.2008; 14:35
trawiszon86Zero trenerskich umiejetnosci, zero klasy i zero pokory w zamian dostajemy sto procent bezczelnosci, chamstwa i glupoty. Przepraszam za wyrazenie ale naprawde mam juz dosc tego pierdolenia o niczym. VALENCIA 4 EVER
43. ArturVCF28.01.2008; 14:40
A na jakiej podstawie można powiedzieć, że Quique zwalił przygotowanie fizyczne piłkarzy? Z tego co pamiętam za czasów Floresa połowa składu więcej czasu spędzała na rehabilitacjach niż na treningach. Ci co grali byli więc z musu eksploatowani ponad normę co w końcu dało o sobie znać. I nie mówcie, że kontuzje były efektem pracy QSF, bo tacy Baraja czy Vicente łapali by kontuzje w każdym innym klubie.
44. Kanius28.01.2008; 15:00
KaniusPozostawię jego wypowiedzi bez komentarza... żeby nie przynudzać zapytam: Czy jest jeszcze jakiś(normalny fan nie dziecko głupie) co jest za Koemanem?
45. Boski Pablo28.01.2008; 15:10
Boski PabloNie przyznawajcie się lepiej bo spotkacie się z gniewem tysięcy kibiców:P To jest masakra, ja niewiem czy problem tkwi w psychice naszych zawodników? Mając taką paczkę jak Vicente, Ximo, Villa i reszta to powinni grać dobrze bez trenera (no ludzie drzemie w nich potencjał, a co do taktyki to się już chyba nasłuchali w zyciu wiedza jak grać) Stwierdze fakt: Ja Boski Pablo byłbym lepszym trenerem i niż ten Holender!
Jeżeli potrzebują psychologa to robimy ściepę na dobrego terapeute, albo wysyłamy Ulesława w piorytetowej żeby przywrócił im psychologczny spokój...
46. okulas28.01.2008; 15:43
okulasKoeman zostanie, jeszcze przez kilka miesięcy, bo... ma poparcie Solera jakby nie patrzeć. Gdyby go nie miał, nie mógłby zrobić tego co zrobił. Szkoda że Flores nie miał takiego poparcia i wszyscy podstawiali mu nogę, z Carbonim na czele. Ale on miał coś czego Rudy już raczej nie zdobędzie... Poparcie zawodników i kibiców.
Niestety trzeba się pogodzić z tym, że Koeman będzie jeszcze prowadzić Valencię. I żeby odzyskać nasze zaufanie (o ile to jeszcze możliwe) wygranie Copa del Rey nie wystarczy.
47. pedro128.01.2008; 15:52
Zastanawiająca jest "wzmożona" aktywność Solera w ostatnim czasie.
0 reakcji. I nie mam nawet na myśli dymisji, tylko w ogóle jakieś działanie, deklaracje, rozmowy z trenerem, zawodnikami itd.
Soler najwyraźniej się obawia takiej konfrontacji, choć jest prezydentem klubu!
Chowanie się za plecami innych to jego metoda. Żałosny figurant. Co on robi? Nie wiem, ale widać, że ciągnie klub na dno.

A Kasperczak po przegranej Senegalu podał się do dymisji. Ale Koeman to nie Kasperczak.
48. t_j28.01.2008; 15:54
Ostatnio słyszałem, że Kuman nigdy nie motywuje w żaden sposób zawodników przed meczem, bo uważa, że to są profesjonaliści i sami powinni się motywować... przykre.
49. pedro128.01.2008; 16:00
Żeby było bardziej groteskowo z Valladolid pewnie będzie masakra, a w roli egzekutora nr 1 wystąpi Sisi.

!!!!!!!!!!!!
Z ostatniej chwili - oświadczenie Solera dla prasy:

Prezydent VCF wystąpił po dłuższym milczeniu na konferencji prasowej, podczas której wyraził poparcie i zaufanie dla obecnego szkoleniowca - Koemana i wyraził nadzieję, że obecny kryzys sportowy zostanie szybko przezwyciężony.
Zaapelował równocześnie do kibiców i dziennikarzy o cierpliwość i poparcie dla swojego projektu naprawy klubu.

Piękne, prawda?
50. tedex28.01.2008; 16:01
tedexPatrzcie na tabele...Valencia 10 miejsce 27pkt,
18 miejsce 22pkt Recreativo...fajne; (
51. Tomi28.01.2008; 16:18
TomiTak bardzo bym chcial by wrucil Q.Flores bo az niechce mi sie wierzyc aby kto inny pomógl jak nie ON.
52. Darlene28.01.2008; 16:41
Darlenejakby Soler mial troche rozumu to "po cichu" rozmawialby z innymi trenerami, kase ma co udowodnil nieraz transferami, mysle ze wcale nie byloby niemozliwym zatrudnic teraz dobrego trenera gdyby tylko zapewnic mu odpowiednia pensje, w niektorych mniejszych, biedniejszych klubach sa dobrzy trenerzy, ktorzy mogliby sie skusic na oferte z wiekszego klubu, w la liga zostalo nam jeszcze do rozegrania 17 meczy(!) i wiele mogloby sie dobrego jeszcze wydarzyc (z dobrym trenerem oczywiscie), trenerem jest Koeman wiec patrzymy wszyscy ile punktow jest do spadku - 5, ale wyobrazmy sobie ze Soler dogadal sie wczesniej z jakims dobrym trenerem (bez wielkiego nazwiska) i dopiero potem zwalnia Holendra majac juz na jego miejsce nowego, wtedy majac tego dobrego trenera patrzymy ile punktow brakuje do PUEFA - 6, ta sytuacja nie jest bez wyjscia, gdybysmy tylko nie mieli prezesa idioty

53. okulas28.01.2008; 17:05
okulas@Darlene
W sumie masz absolutna rację, ale nie zapominaj, że my mamy prezesa idiotę...
54. wk28.01.2008; 17:33
wkJak Valencia spadnie do 2 ligi to trzeba będzie się pożegnać z Villą Silvą i innymi. Tacy gracze w drugiej lidze grać nie będą. A pan Tuman przez te 2 miesiące uczynił większych szkód niż Flores przez cały pobyt w Valencii.
55. davidvilla28.01.2008; 17:56
Flores nie był złym trenerem i nie czynił szkód. Jego osiągnięcia z Valencią były wg satysfakcjonujące
56. okulas28.01.2008; 17:58
okulasWłaśnie, jest jeszcze szansa na powrót QSF? Wg mnie to dobre wyjście, on jest związany z Valencią, może się zgodzić. A poza tym to dobry trener, będzie wiedział co trzeba teraz zrobić. Tylko do tego nie wystarczy wyje**c Rudego... Głowa Solera też musi polecieć... Bo wątpie by Flores zgodził się na współpracę z tym panem... I "poszkodowana trójca" też...
57. david_fan28.01.2008; 18:10
david_fannie no spoko xD ale takie coś działa na szkodę klubu, dobry trener, ale w VCF to kompletne dno !!
58. LSW28.01.2008; 19:46
LSWniektórzy to są żałośni:
Flores przegrywał - wywalić go
Koeman przegrywał - wywalić go
Koeman raz wygrał- jest świetny, przedłużmy kontrakt
Koeman znów przegrał - Flores wróć

ludzie, pomyślcie, a potem piszcie ;p ;p
59. wk28.01.2008; 19:51
wkJa tam byłem jastem i jak narazie jestem za tym żeby trenerem został Fernandes (chyba, ten co z Valencią Mallorcę pokonał) wtedy byłoby dobrze. Quique może by wrócił ale wątpie po tym jak go Mr. Soler potraktował.
60. KibicRealu28.01.2008; 19:52
Ech, co mam powiedziec, po prostu żal mi na to patrzeć. Zatrudniliście Koemana, który jest totalną pomyłką, za jego czasów to nic większego nie osiągniecie. Ten człowiek jest nienormalny, gorzej już być nie może. Nie wiem, na co Soler czeka, zwolnić gościa ! Czasem mam wrażenie, jakby Wasi piłkarze przegrywali specjalnie... Spadek Wam nie grozi, tego to akurat jestem pewny, ale nic większego też nie. Dopóki Koeman będzie Was trenował. Pzdr !
61. Razor28.01.2008; 20:15
RazorMasakra:)
Jak czytam tę wypowiedź to nie wiem, czy śmiać się czy płakać? "Sytuacja jest niepokojąca" - ma chłop poczucie humoru:), "Copa del Rey to nasz główny cel i na nim się skupiamy" - braku ambicji też nie można mu zarzucić:)
To jest jakiś straszny dramat, sypiemy się jak swego czasu Deportivo, świetny klub, który błyszczał w Lidze Mistrzów i potrafił odrabiać trzybramkowe stary w dwumeczu z Milanem, a potem nagle upadł i sięgnął dna. Z nami będzie tak samo, jak to się nie zmieni, a póki co nie widać nadziei i nie chodzi mi tu tylko o słabą grę, ale o wszystkie decyzje. Piłkarze grali kiepsko, ok. można ich na ławie posadzić, ale po co od razu wyrzucać na krzywy ryj, prowokując przez to ciężką atmosferę i być może kolejne straty finansowe dla klubu (Albelda). Do tego transfery. To mnie denerwuje najbardziej, Quique wydał kasę na "swoich" grajków, przyszedł Koeman wydał kasę na "swoich" grajków, wyrzucą Koeman (bo do tego kiedyś w końcu dojdzie) przyjdzie kolejny trener ze swoim pomysłem i swoimi piłkarzami...a kasa leci, kasa, której nie było, a teraz nagle się znalazła, kasa, którą można by spokojnie przeznaczyć na lepszego trenera. Koeman powinien dostać pieniądze, jak gra będzie napawać optymizmem, a nie wyrzucił 3, jednego wypożyczył, kupił jakieś Marudy i nic z tego nie wynika. Skoro nie potrafił z takimi nazwiskami przez miesiąc czy dwa osiągnąć dobrych rezultatów, to co zmieni dwójka młodych grajków???
Nie zgodzę się, że Quique powinien zostać, a tym bardziej z tym, żeby teraz miał wrócić. Wyniki były, ale zajebiście szczęśliwe, wszystko wymęczone, sami się dziwiliśmy, jak to się dzieje, że oni wygrywają te mecze, aż w końcu LM się rozkręciła i zweryfikowała sytuację.
Jedynym mądrym w tym całym bagnie był Carboni, on od początku wiedział, co jest grane, że nie należy przedłużać kontraktów z niektórymi zawodnikami, że Quique jest za słaby na Valencię. Konflikt był, któryś musiał polecieć, padło na Carboniego, cieszyłem się w sumie, ale widzę, że to był błąd...miał chłop rację.
Z kim teraz gramy? Atletico...no ładnie. Jeszcze się okaże, że Koeman sam zrezygnuje, bo przegramy, a jego marzenia o pucharze króla legną w gruzach;)
Tak więc, głowa do góry panowie:)
62. Ulesław28.01.2008; 20:42
UlesławTak na marginesie (w sensie, do ogółu, niekoniecznie bezpośrednio tylko do Razora)

Zauważalna jest pewna niekonsekwencja: zdarza się gloryfikacja Carboniego - jedynego Mędrca, który wiedział co Dobre a co Złe, a z drugiej strony - za największy błąd uważa się "wypuszczenie" Ayali. Warto nie zapominać, że to ten sam Carboni, który wszystko wiedział i wszystko znał, nie potrafił się dogadać z Ayalą. Ten sam Carboni sprowadził Tavano.
Ja wiem, że patrząc na dokonania Ruiza (np Koeman i Fernandes), to Carboni jawi się jako ideał dyrektora sportowego, ale jednak warto by spojrzeć na tę sytuację całościowo, nie zapominając o poważnych błędach owego Włocha.

A zwalanie winy na odejście Ayali na Quique jest zabawne, i świadczy raczej o małej świadomości wypowiadających takie sądy.
63. Razor28.01.2008; 21:01
Razormasz rację, ja go nie gloryfikuję, ale akurat w pewnych kwestiach miał rację. Obiektywnie patrząc, nie ma niewinnych, bo jakby Carboni i Flores mieli jaja to by się dogadali, oczywiście różnica zdań mogła wystąpić, ale to ich konflikt przerodził się w wojnę, oko za oko, nie potrafili odpuścić, nie musieli się lubić, ale mogli wspólnie działać dla dobra klubu. A jeden jako legenda i zasłużony piłkarz poczuł się zbyt pewnie, a drugi jako nowy trener nie mógł odpuścić i ustępować jeszcze niedawno podległemu zawodnikowi. Chora ambicja ich zjadła, każdy niestety na pierwszym miejscu stawiał siebie a nie klub. I obaj byli winni, podobnie jak Soler, który powinien wszystko szybko ukrócić. Nie zgadzałem się z zagraniami jednej i drugiej strony, ale akurat w kwestii kontraktów, zarobków a poziomu, który prezentowały gwiazdy, Carboni był chyba bliżej prawdy.
64. marcin9028.01.2008; 21:12
marcin90Krótko i na temat: Wypierdalaj.
65. Fuh28.01.2008; 22:54
FuhHmmm... Ciekawe czy jak juz przegamy z Atletico i odpadniemy z CdR to Soler wywali Kumana. CdR to jego ostatnia deska ratunku, wiec wg. mnie juz niedlugo bedziemy swietowac odejscie Rudego ;) Miejmy nadzieje ze sie sprawdzi ^^ ;]
66. michalvcf29.01.2008; 12:05
na marca.com pisze ze dni Koeumana są policzone i,że jako następca ma być Mourinho. Ciekawe ile w tym prawdy;/
67. spyder29.01.2008; 15:15
Też widziałem na kilku serwisach, że podobno Soler chce zaklepać Mourinho. Oby to była prawda. Nie wiem ile jeszcze znoszę ogladanie maski Koemana