sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Powtórka z rozrywki

benji, 20.01.2008; 00:39
Mało który zespół dostarcza swoim kibicom tyle kompromitacji co w ostatnim czasie ekipa blanquinegros. Drużyna, która od samego początku tegorocznych rozgrywek zawodzi na wszystkich frontach rozpoczęła rundę rewanżową niemal identycznie jak na inaugurację sezonu. Niemal identycznie, ponieważ jedynymi czynnikami różniącym oba spotkania było tylko i wyłącznie miejsce gry oraz nazwiska strzelców bramek. Zarówno wynik, jak i obraz bry pozostał bowiem dokładnie taki sam.

Wszelkie przedmeczowe zapewnienia zawodników oraz trenera Ches bardzo szybko zostały zweryfikowane przez rzeczywistość, bowiem zaledwie 5 minut zajęło piłkarzom Villarreal objęcie prowadzenia. Po przebojowym rajdzie Robert Pires popisał się fantastycznym uderzeniem i nie dał szans pilnującemu bramki Valencii Hildebrandowi. Mimo, że po zdobyciu bramki gospodarze trochę się cofnęli, to do nich wciąż należała inicjatywa na boisku. Bardzo dobrze zorganizowana gra defensywna pewnie przeszkadzała Los Ches w przeprowadzaniu akcji nie pozwalając im chociażby na oddanie strzału. Wracający po kontuzji Villa błąkał się gdzieś pomiędzy stoperami przeciwnika nie potrafiąc w żaden sposób wspomóc swoich partnerów. Ci z kolei w niczym nie różnili się od el Guaje prezentując powolną, przewidywalną grę. Natomiast gospodarze z każdą kolejną minutą coraz pewniej czuli się na boisku. Po niespełna pół godziny wynik spotkania mógł ulec podwyższeniu, lecz strzał Nihata z rzutu rożnego trafił w słupek. Kilka minut później nadeszła odpowiedź ze strony przyjezdnych. W 35 minucie Baraja popisał się dobrym strzałem z dystansu, które sprawiło sporo problemów golkiperowi Villarreal. Gdyby kapitan Ches trochę dokładniej uderzył mogłoby być 1:1, trudno jednak mówić o pechu, jeżeli był to pierwszy strzał oddany przez Nietoperzy. Do końca pierwszej odsłony obraz gry oraz wynik nie uległy zmianie, choć w idealnej sytuacji tuż przed gwizdkiem znalazł się Giuseppe Rosii, młody Włoch trafił jednak w słupek.

Druga połowa nie przyniosła upragnionego przez kibiców Valencii zmiany scenariusza. Ich ulubieńcy wciąż razili nieporadnością, a szczególnie bezproduktywni byli Vicente oraz Villa. Trener Koeman ze zmianą tego drugiego czekał dopiero do 60 minuty, kiedy wiadome już było, że już jedynie cud może wybawić Valencię od porażki na El Madrigal. Niestety wszelkie nadzieje fanów Ches związane ze wprowadzeniem Serba szybko odeszły w zapomnienie, bowiem przeciwnikowi udało się podwoić prowadzenie. Rzut rożny wykonywany przez Piresa wykorzystał Capdevilla nie dając rywalom żadnych złudzeń odnośnie podziału punktów. W chwilę potem na boisku pojawił się również Ever Banega, lecz i on nie był w stanie podnieść zespołu do gry. Choć Valencia posiadała przewagę w posiadaniu piłki to nie przekładała się ona na dogodne sytuacje bramkowe. Nieumiejętność zaskoczenia rywala przypominała identyczną sytuację sprzed pół roku, kiedy obie ekipy spotkały się na Mestalla. Po chwili zawodnikom Villareal udało się również wyrównać wynik tamtego meczu. Tym razem na listę strzelców wpisał się Nihat, który wykończył fantastycznie wyprowadzony przez kolegów kontratak. Do końcowego gwizdka nic się już zmieniło, choć zawodnicy Nietoperzy starali się zdobyć choć honorowe trafienie. W przeciągu całego wymiaru czasowego byli oni jedynie bezbarwnym tłem dla gospodarzy, którzy zasłużenie wywalczyli trzy punkty.

Kategoria: Ogólne | własne skomentuj Skomentuj (74)

KOMENTARZE

1. Kanius19.01.2008; 22:09
KaniusTakie są skutki odciągnięcia od kadry Angulo, Albeldy a co najbardziej Canizaresa. Nie mówię nic na Hildebranda ale Canizares jest lepszy. Koemanowi się przyśnił kiedyś Canizares i teraz jak na złośc dobrze grają a ich wyrzuca żal.pl
2. ruben12319.01.2008; 22:59
Koeman mowi o poprawie - a przegrywamy mecz za meczem i nic ale to absolutnie nic nie zapowiada poprawy.Nie da sie zatem nic zrobic jak zwolnic trenera.Tylko jedynie wtedy gdy dogadaja sie z jakims konkretnym trenerem.TEgo raczej nie widze bo zaden normalny trener nie chcialby przejac druzyne w 3/5 sezonu.Wiec ruda malpa zostanie chyba:(
3. Mistic19.01.2008; 22:59
MisticJak nie jest to wina koemana to czyja ? kto wystawia Ville w 1-szym,a Zigica wysyla na lawke? Czemu Vicente gra w 1-szym ? skoro we wszystkich spotkaniach ktore widzialem gral slabo zeby nie powiedziec tragicznie... Kto jest za to odpowiedzialny no kto ??
Kto zaraz po przyjsciu do druzyny wlacza przycisk "Autodestruction" ? Bronic koemana ? nie mozna ! nie ma zadnych argumentow przemawiajacych za nim, przynajmniej ja takowych nie widze
4. ruben12319.01.2008; 23:00
zgadzam sie z mistikiem - Koeman vete a la mierda cabron!!!
5. Mistic19.01.2008; 23:01
MisticVCFan -> ten strzal byl oddany z 30 metrow prosto w srodek bramki a Timo poprostu go przerzucil nad poprzeczka. Interwencja mozna nazwac to co zrobil Diego Lopez przy strzale Pippo
6. VCFAN19.01.2008; 23:01
zaden trener, ktoremu zalezy na pracy i prestizu nie robi takich glupich bledow. Wiec albo Koeman jest chory psychicznie, albo naprawde ma plan i wierze w to.
7. michal1101406219.01.2008; 23:07
michal110140621. Hildebrand- jak dla mnie, gra na swoim poziomie, robił, co mógł
2. Moretti- gra na swoim poziomie- średni w defensywie, kulawy w ataku
3. Albiol- ... stara się chyba
4. Caneira- to samo co Albiol, więcej nie da się powiedzieć o ich grze
5. Arizmendi- jego bym pochwalił, jako nominalny napastnik na obronie gra przyzwoicie co najwięcej
6. Marchena- zauważyłem go tylko 2 razy, kiedy kłócił się z sędzią
7. Baraja- ładne uderzenie z dystansu i... żółta kartka
8. Silva- parę dryblingów, ale nie błyszczy, chociaż i tak jest jedną z wyróżniających się postaci Valencii (może ździebko przesadziłem)
9. Vicente- szarpie (bez skutku) (i- moim zdaniem, zerowe zgranie z Morettim)
10. Joaquin- jak dla mnie, najlepszy zawodnik Valencii, parę wrzutek, dryblingów, MOTOR NAPĘDOWY
11. Villa- na boisku obecny jedynie duchem

Tak bym to skomentował...
8. michal1101406219.01.2008; 23:12
michal11014062i jedna poprawka, Joaquina w klasyfikacji najlepszych zawodników Valencii tego meczu wyprzedza prawy i lewy słupek...
9. Kanius19.01.2008; 23:14
KaniusFajne określenie Marcheny :D
10. Shoehart19.01.2008; 23:17
ShoehartAle musze przyznac, ze bramka Pirese naprawde pierwsza klasa.
11. VCFAN19.01.2008; 23:23
jeszcze chwile i zwatpie. mecz z almeria pokaze co jestesmy warci. A koemana nie ma sensu zwalniac w tym sezonie. najwyzej w przerwie
12. ruben12319.01.2008; 23:27
Dno pilarskie! Kompromitacja w oczach calej Europy! Najbardziej nieudolny trener swiata! Dyktatura w klubie Solera ktory ma tupet ze sie nie podal do dymisji!

Podsumowujac to wszystko - jestesmy najgorszym klubem w Europie.

3-0 dla Villareal ! Plakac sie chce!
13. Timon19.01.2008; 23:27
TimonVFAN moim zdaniem Koemana z Solerem na taczkach powinni wywieść. Kiedy ost. wygraliśmy w lidze??
14. Shoehart19.01.2008; 23:30
ShoehartDruga bramka dla Villareal udana, ale przypadkowa. 3 z kolei kolejne cacuszko. Nie sądziłem, ze sie powtórzy wynik z początku sezonu, a tu takie zaskoczenie.
15. spyder19.01.2008; 23:32
I co? Gdzie śa obrońcy Koemana co dajmy mu czas, co gramy coraz lepiej> jest kilku takich asów na naszej stronie co go broniło, ale nie bede juz ich wymieniał. Niech się najlepiej nie pokazuje przez jakis czas. A Koeman wiadomo. Bakero razem z nim.A Soler ten to wogle honoru nie ma.
16. luke19.01.2008; 23:34
cieszmy sie...kazda nastepna porazka przybliza nas do odejscia koemana i solera!!! chlopcy chyba wiedza co robia ;)
17. 19_pawel_1919.01.2008; 23:35
19_pawel_19Teatr nieporadnosci w wykonaniu naszych grajkow. Brak mi slow na to co sie dzieje w naszym ukochanym klubie. :/
18. VCFAN19.01.2008; 23:35
spyder ja jestem obrinca koemana...wyglada to zalosnie, fakt...ale jestem bardziej przeciwnikiem zwalniania trenerow po kilku meczach *chyba ze to ranieri). Nadal uwazam ze powinien zostac jeszcze z miesiac. jesli nic sie nie zmieni wtredy go zwolnic.
Poza tym pilka nozna to nie Manager 07 ze zmieniasz ustawienie i seryjnie wygrywasz...
19. luke19.01.2008; 23:39
banega gra jak center w koszykówce :)
20. El Moro19.01.2008; 23:41
El MoroLiczymy to my na pańskie zwolnienie Panie Koeman!
21. michal1101406219.01.2008; 23:41
michal11014062chyba Valencia nie pomoże mi w tej kolejce typerka, postawiłem dość optymistycznie 2:2
22. craven12119.01.2008; 23:42
craven121Hmmmmmm w zasadzie to jest ciekawy mecz ładne gole, niezłe osmieszanie przeciwnika w wykonaniu Villareal. Chyba nas zatopiono w tym seozonie. Nie winiłbym Koemana. Ewidetnie sytuacja w klubie jest zła przez arcyksiecia Solera. On sie pokłócił z naszymi gwiazdami. A kumi jest tylko jego przydupasem. Chyba takiego trenera chciał miec soler
23. luke19.01.2008; 23:51
koeman powie: jestesmy na dobrej drodze...do spadku w przyszłym sezonie
24. luke19.01.2008; 23:52
brawo villareal!!! pires piekny gest z ta koszulka!
25. Mistic19.01.2008; 23:55
Misticobecnie nasza sytuacja jest zalosna a bedzie jeszcze gorzej . ktos to jest po stronie koemana jest albo po dragach albo zaspany pózną porą ;] przy 1-0 2-0 3-0 caly czas gralismy 4-5-1 ... -.- a w przerwie czy koeman zrobil jakies zmiany ? nieee bo po co ....
Czy za QuiQue mielismy kiedys taki slaby sezon ?
najwiekszym bledem solera bylo zatrudnieniem koemana na trenera. a pozniej juz bylo tylko gorzej ;]

26. Mistic19.01.2008; 23:56
Misticnajciekawsze teraz jest to co powie nam ciekawego koeman na konferencji ;]
27. szelos19.01.2008; 23:56
szeloseheh już sam nie wiem jak o tym mysleć.Gra katastrofalna i co tu wiecej dodać.Znając Koemana powie,że zagralismy b.dobre spotkanie.
28. luke19.01.2008; 23:57
w tym sezonie mozemy liczyc maksymalnie na 7 miejsce.na miejscu solera pierdnałbym w stołek i powiedział odchodzę! Za nim wypada koeman, bakero i ruiz!Mamy środek sezonu i tak juz nic nie ugramy. A rewolucja to juz jedyne co pozostalo.Trzeba budowac druzyne na nowy sezon. Przez przerwe w lecie nic nie zdazymy zrobic.Pozdrawiam wszystkich prawdziwych fanów VALENCJI!!!
29. VooDoo19.01.2008; 23:57
VooDooHurra tylko 3-0 a mogło by przecież 7.Widzę pozytyw w naszej grze bo straciliśmy tylko 3 bramki a powinniśmy 7.
Szykuje się pasjonująca walka o utrzymanie.
30. VooDoo19.01.2008; 23:59
VooDooTak swoją drogą to Pallegrini dalej nie podpisał kontraktu...Może to ciekawa opcja ? Szkoda ,że będzie wolny dopiero od nowego sezonu , cho z drugiej strony wątpię aby gruby zwolnił rudego.
31. ruben12320.01.2008; 00:06
Nie zgadzam sie z tym ze trzeba zmieniac sklad.Popatrzmy - mamy prawie na kazdej pozycji swietnych pilkarzy.W porownaniu do skladu Villareal to mamy o wiele lepsza pake.Ale co z tego jak nasi nie wiedza co robic z pilka a villareal pyka wszystko z klepy.Wine ponosi trener bo to trener pokazuje pilkarzom jak maja grac.Real Madryt nie zmienil jakos bardzo skladu a w tym sezonie kazdy z kroleskich gra niemal na pamiec - jest tyle ruchu i podania sa dokladne.Za to wszystko odpowiada Schuster.A my ? Mamy technike Silvy , kunszt Villi , warunki Zigica czy szybkosc Ximo a gramy jak Murcia (nie obrazajac Murcii).Koeman nie ma pojecia juz co zrobic czyli oblal egzamin z trenerki za co powinien dostac pale.Watpie ze go zwolnia bo teraz nie zatrudnimy nikogo innego.Bledem byla nieumiejetnosc zakontraktowania Lippiego czy Capello i za to teraz placimy bo Koeman nie jest wybitnym trenerem.
32. Mistic20.01.2008; 00:13
Misticruben123- masz 100% racji .
33. zompson20.01.2008; 00:16
zompsonskład mamy świetny. I jednak widać że trener ma olbrzymi wpływ na grę drużyny, bo inaczej nie da się tłumaczyć takiej gry takich zawodników. Ja się boje że jak Koeman przetrwa do lata to mu znowu odpierdoli i zrobi taką rewolucje że przez kilka lat się po tym nie podniesiemy....
Widać że Banega jeszcze będzie błyszczał...
szukamy następcy Koemana: Benitez, Pellegrini, Valdano?????
Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak się w Valencii ma sprawa z prezesami, udziałowcami (właaścicielem/ami??), i jaki wpływ na VCF miała by rezygnacja Solera (czy tatuś nadal by pompował hajs w drużyne?) i czy wiadomo coś o nowym sponsorze?
34. Ulesław20.01.2008; 00:24
UlesławManzano + Guiza i Varela. Tę trójkę bym z radością na Mestalla powitał. Bo Koeman dziś poleci. Albo Soler to skończony idiota, albo Koeman poleci. O Puchar Intertoto może i Oscar Fernandez grać, który notabene ograł silną Mallorcę, i to w przekonującym stylu.
35. benji20.01.2008; 00:58
benjiJak to ktoś idealnie określił po zatrudnieniu Koemanana:
"Zamienił stryjek siekierkę na kijek"

Ten mecz jest tylko potwierdzeniem tego przysłowia. Z resztą zauważyłem, że Valencia jest klubem, który bardzo lubi potwierdzać trafność przysłów. Chociażby takie jak:
"Historia lubi się powtarzać"
"Miało być pięknie, a wyszło jak zwykle"
albo moje osobiście ulubione:
"Kto ma debila za trenera temu nawet sam bóg nie pomoże"

Już sam nie wiem, czy z tego co się w klubie dzieje mam się śmiać, czy płakać:?
36. mruwek20.01.2008; 01:00
mruwekNie poleci. Jestem tego niestety pewien. Chciałbym jutro wstać i przekonać się, że się myliłem, ale niestety nie tym razem. Gdyby tak się stać miało Soler zwołałby już teraz spotkanie zarządu, jak to miało miejsce z wyrzuceniem Quique.

Ileż jeszcze mamy czekać na zwolnienie tego człowieka? Nawet zawodnikom już się nie chce biegać. Oni nie będę za niego "umierać". To nie jest Mourinho, za którego większość zawodników Chelsea dałaby się pokroić, to nie jest "mentor" Wenger, ani "wizjoner" Benitez. To nie jest nawet "cham" Capello, to jest po prostu dziadowski przeciętniak i Valencię dostosowuje do swojego żałosnego poziomu.
37. dzidek20.01.2008; 01:05
dzidekWprost marzę o tym, by podał się do dymisji.
Facet kurczowo trzyma się swojej koncepcji, ubzdurał sobie, że nie wpuści od pierwszej minuty będącego w najlepszej formie spośród napastników Żigić'a tylko dlatego, że nie pasuje mu do 4-3-3.
W ogóle zdjął z boiska Silvę, podczas gdy Vicente począwszy od pierwszej połowy prosił się o zmianę.
Błagam Cię, człowieku, odejdź !

PS Bakero co chwila przygryzał paznokcie - czyżby miał krótszy kontrakt, aniżeli Koeman ;>
38. benji20.01.2008; 01:36
benjiKoeman poleci. Jeżeli nie teraz to po sezonie. To nie ulega najmniejszej wątpliwości. Facet jest po prostu trenerską mierdą i specjalistą od przegrywania. Przekonał się o tym każdy klub, który prowadził (notabene każdy z nich opuszczał przedwcześnie) i szkoda tylko, że przez jednego debila my również będziemy zmuszeni to odczuć.
Dzisiejszy mecz pokazał ile warte są rewolucje Koemana. Odsunął tych którzy rzekomo krzewili rozgardiasz w zespole i nic się nie zmieniło.
Najgorsze jest to, że najprawdopodobniej po tym sezonie pożegnamy się z najlepszymi zawodnikami. Villa, Silva - wątpię, żeby chcieli grać w zespole, który walczy o utrzymanie.
Tak więc 19 stycznia 2008 wpisuję do pamiętnika jako kolejny powód, dla którego nie pozwolę Koemanowi i Solerowi przeżyć ewentualnego spotkania ze mną.
39. Imielin20.01.2008; 01:42
Do mojej wypowiedzi uzyje cytatu Rubena123: Real Madryt nie zmienil jakos bardzo skladu a w tym sezonie kazdy z kroleskich gra niemal na pamiec - jest tyle ruchu i podania sa dokladne.Za to wszystko odpowiada Schuster...

Czy nie zmienil zbytnio? (Metzelder, Pepe, Baptista, Soler..przyjda kolejni) a co zrobil Schuster...hmmm dal im ducha do walki... bo gre z pierwszej pilki to oni nauczyli sie gdzie indziej tam gdzie nauczyli sie celnych podan... uwolnil od zelaznych schematow capello i pozwolil grac to co potrafia najlepiej...zamykajac to wszystko swoja niemiecka solidnoscia! No ale poki co to Włoch wywalczyl mistrzostwo schuster poki co nic!

Co do bledu to moim zdaniem popelnil go Soler stawiajac w pojedynku carboni vs quiqe na tego drugiego... szkoda ze wlochowi nie udalo sie przekonac wtedy schustera! przesadzila kasa i renoma zespolu z madrytu!

Co do zwolnienia.. hmmm co zrobi nowy trener:> znow bedzie poznawal 2 miesiace zespol? wroci swieta trojca? powie ze banega nie nadaje sie do vcf i wypozyczymy go jak fernandesa z opcja sprzedazy za 2mln?

Mysle ze kolejna porazka przekona koemana do opuszczenia klubu bez wyplaty odszkodowania

Hmmm 3 trenerow w sezonie? nawet w polskiej lidze o to ciezko..
40. fundmental20.01.2008; 02:20
Vicente...
miałem okazje widzieć tego pana na żywo w meczu z elfsborgiem...wrócił wtedy świeżo po kontuzji a zapierdzielał jak mały samochodzik i na dodatek strzelił gola :)
w meczu z Villareal miał problem z prostym prowadzeniem, nie mówiąc już o przyjęciu piłki:(
dawno nie widziałem tak beznadziejnego meczu w wykonaniu VCF :(
41. fundmental20.01.2008; 02:27
Koeman traci z meczu na mecz...Czyżby holender chciał od początku się bronić wystawiając tylko jednego Villę, który jest świeżo po kontuzji i był zupełnie osamotniony...
Przzecież Nicola pokazał, żę potrafi strzelać a przede wszystkim że mu zależy...Ronald zrobił bardzo nietrafione zmiany : Zigic powinien wejść za Vicente, wtedy Silva by go zastąpił na lewej, Ever za Baraje, jeszcze zanim pippo dostał żółtą kartkę
42. fundmental20.01.2008; 02:29
obstawiając w zakładach ten mecz odezwał się we mnie sentyment i nadzieja w to, że właśnie w tym meczu nastąpi przełom...co się okazało...1000 pln bym miał, gdyby chociaż padł remis :(
43. Angulo20.01.2008; 07:30
AnguloBoże, a ja myślałem, że to będzie przełom, a tu nic, teraz się nie łudzę nawet na PUEFA. Valencia schodzi na psy jak Newcastle czy Lens. Powiem krótko: dupa dupa dupa dupa i jeszcze raz dupa!
44. Gajos20.01.2008; 09:46
GajosDziś obejrzałem skoki i mogę powiedzieć, że Valencia gra tak jak Małysz skacze
45. pincz20.01.2008; 09:48
Parę błędów jest w tej relacjii aczkolwiek to nie zmienii wyniku. Kompromitacja. Ja bym na miejscu Koemana zachował twarz dymisją. O ile jeszcze może cokolwiek zachować...
46. wk20.01.2008; 10:09
wkKoeman powinien być już dawno zwolniony. QSF wygrywał (2:1 ale to jest zawsze wygrana) i został wywalony a Koeman przegrywa już prawie "nałogowo" i jeszcze gada że będzie lepiej. Cieszy tylko to że dzięki QSF który z Valencią zdobył większość pkt. nie spadniemy z LaLigi.
47. pincz20.01.2008; 10:12
no nie wiem, 7pkt od strefy spadkowej a może być i 4
48. wk20.01.2008; 10:15
wk*pincz
Kurde masz racje nawet nie spojrzałem ile pkt. ma 18 drużyna.
49. kakaVCF20.01.2008; 10:22
VCF od 8 meczów w La Liga nie wygrala i zdobyla w nich tylko 3 pkt (3 remisy w tym z ost druzyna w tabeli) zdobyla w nich tylko 2 gole i stracila 14
i teraz oje pytanie???
Co w VCF rpbi jeszcze Koeman i Soler???
50. k_tronic20.01.2008; 10:22
zwolnic Koemana to zaden problem ale kazdy choc troche inteligentny wie ze lepsze jest to zeby zostal do konca sezonu niz w trakcie jednego miec 3 trenerow zreszta jak juz tak go zwalniacie to najpeirw pomyslcie o nastpecy
51. zigicowaty20.01.2008; 10:26
żenada... A na początku wydawał się wyrównany do 6 minuty...
Kanius--->Grasz w tibie?
52. Shoehart20.01.2008; 10:42
ShoehartMoze chociaz w Pucharze krola cos ugraja i zagwarantuja sobie gre w lidze Mistrzow. Aczkolwiek nie wiem czy chcialbym widziec poraz kolejny dwie przegrane z druzynami z Hondurasu, Burkina Faso czy z Grenlandii.
53. Angulo20.01.2008; 10:58
AnguloStary co ty gadasz?Jaka Liga Mistrzów?W najlepszym razie będzie PUEFA.
54. benji20.01.2008; 11:20
benjiWygrana w CdR daje udział w PUEFA - to się zgadza.
Pamiętajmy tylko o jednym - aby tego dokonać trzeba będzie pokonać Atletico. Jeżeli jakimś cudem ta sztuka nam się uda to w kolejnym etapie trafimy na jeszcze trudniejszego rywala.
Pesymistą nie jestem, ale nie mam zamiaru wierzyć w cud. Wiedziałem, że ten sezon jest stracony w momencie, gdy zatrudniliśmy Koemana.
Teraz pozostaje jedynie opłakiwać zespół, który mógł walczyć o mistrzostwo.
55. spyder20.01.2008; 13:12
Do VCFFAN
Wskaż mi inny klub z europejskiej czołówki(bo chyba jeszcze w niej jestesmy, w sumie mam taka nadzieje) kiedy trener bo taki bilansie nie wylatuje na zbity pysk.
Co do poruszonego wątku Realu Madryt. Według mnie to tą drużyne ukształtował Capello to dzięki niemu grają teraz tak dobrze. W wiekszości meczów ich styl nie różńi się znacznie od zeszłego sezonu. Czyli wiadomo kilkanaście interwencji Casilliasa, które ratują im dupe i skuteczność w napadzie. Szkielt zespołu się praktycznie nie zmienił. Nadal gre ciągną Casilias(jesli mozna tak powiedziec o bramkarzu) Ramos, Robinho i Ruud. Co do Raula strzela bramki, tylko zwróćcie uwage skąd one padają, ale jednego mu nie zarzuce jest skuteczny, a że można nie trafiać do pustej bramki pokazał wczora Nihat.
56. wk20.01.2008; 13:19
wkCapello z Realem zdobył mistrzostwo i został zwolniony a ten rudzielec jeszcze jest i pewnie będzie jeszcze długo trenerem Ches i przegrywa mecz za meczem. Tu już nawet brakuje słów...
57. Darlene20.01.2008; 13:31
DarleneImielin - Capello zdobyl mistrzostwo a Schuster nic, bo kiedy mial zdobyc, ale to tylko kwestia czasu

spyder - Real gra calkiem inaczej niz to bylo w zeszlym sezonie, Capello byl swietny ale Schuster takze jest, Real zrobil podobna zmiane do tej u nas - obaj trenerzy o podobnych umiejetnosciach, roznica miedzy Realem Capello i Schustera jest duza ale wyniki takie same i Real znow zdobedzie mistrzostwo, jestem o tym przekonany, musialby sie stac jakis cud,
FCB - Real 0:1 - tego nie trzeba komentowac, inna sprawa ze Real oprocz trenera ma tez swietnych pilkarzy ALE CZY MY ICH NIE MAMY??
58. Darlene20.01.2008; 13:37
DarleneImielin - "Co do bledu to..." moje stu procentowe poparcie dla tego akapitu, sam zreszta nie raz o tym pisalem, ale nie ma juz co plakac za Carbonim, juz za pozno

jezeli Soler zwolnilby Koemana to z jednej strony moznaby sie cieszyc ale z drugiej.. czy znowu nie zatrudni podobnego jegomoscia, dlatego na prawde bym sie cieszyl dopiero wowczas gdyby odszedl ten ktory zrobil najwiecej zlego w tym klubie - Soler niech odejdzie albym znow mogl bez wstydu patrzec na moj ulubiony klub
59. Shoehart20.01.2008; 15:21
ShoehartAngula Ciebie juz praktycznie w zespole nie ma, wiec glosu nie masz :P I faktycznie UEFA a nie liga Mistrzow. No coz, ten zespol nie nadaje sie na ani jedne ani drugie rozgrywki. Szkoda patrzec. A co do wczesniej wspomnianego meczu z Almeria. Jezeli nawet Valencia wygra, to i niczym to swiaczy nie bedzie. Co najwyzej o tym, ze jest szans, ze nie spadnie do 2 ligi.
60. Geralt20.01.2008; 15:41
GeraltWidać że nasz styl gry zaczyna się powoli zmieniać. Napewno duża w tym zasługa Capello bo to on pokazał Realowi że może wygrywać. Poprawiła się polityka transferowa. Dalej zdarzają się błędy jak np. Robben ale kupujemy zawodników perspektywicznych (ostatnio 17-letni Opare z Ghany) Schuster to nie jest trener z którym nie jest się w stanie podyskutować czy posprzeczać on ma swoje zdanie ale wydaje mi się że piłarz właśnie dlatego go szanują np. Niemiec czasami sam kopie piłkę na treningach (gra w dziada)

Co do Komena to powinnien zostać do końca sezonu. Może być już tylko lepiej a z ligi napewno nie spadniecie. Bo jeśli następi zmaina na stanowisku szkoleniowca to:
1. Trzeba by było wtedy zatrudnić kolejnego trenera (3 w tym sezonie)
2. Koeman jest pupilkiem Solera i to on musi w pierwszej kolejości opuścić VCF
3. Po dymisji Koemana trzeba by było mu wypłacić odszkodowanie (a Valencia i tak ma ogromne długi).
4. jaki trener zgodzi się objąć drużynę po ponad połowie sezonu?


61. benji20.01.2008; 16:16
benjiCo racja to racja.
Ja nie byłem za zwalnianiem Floresa tak szybko i również Koemana zostawiłbym do końca sezonu. Każdy z argumenytów przedmówcy dobitnie pokazuje, czemu nie należy go zwalniać.
Niemniej ja wciąż nie mogę pogodzić się z faktem, że mając do wyboru takie nazwiska jak Lippi, Mourinho a nawet Deschaps ta tłusta świnia Soler postawił na Koemana.
Nie podlega wątpliwości, że to jego decyzja włączyła przycisk "self desctruct" i nie wyobrażam sobie innego scenariusza pod koniec sezonu jak tylko dymisja tego pana.
62. pincz20.01.2008; 16:21
Na początku tego roku byłbym skłonny powiedzieć to co powiedział benji na temat Koemana, ale logiczene jest, że za takie wyniki (ten z Levante to totalna tragedia) to jest gwóźdź do trumny i jak ma być tak przez cały sezon na co się ewidentnie zapowiada to ja wolę żeby zmieniono trenera, bo tak to naprawdę (bez jakiejkolwiek ironii to stwierdzam) będziemy walczyć o utrzymanie. Spójrzcie sobie na tabelkę i zobaczcie ile pkt nam brakuje do Osasuny.
63. Fenix20.01.2008; 17:00
FenixJa bym chcial Hiddinka to jest trener, autorytet i psycholog dobry, ale on dostaje takie pieniadze ze raczej na 100% by nas nie poprowadzil...
64. benji20.01.2008; 17:17
benjiDo szkoleniowców z Holandii nie mamy raczej szczęścia. Hiddink swego czasu prowadził i VCF ale rozstał się z klubem dość szybko nie odnotowując żadnego sukcesu:/
65. mruwek20.01.2008; 17:52
mruwekCo wy mówicie. Aż mi się wierzyć nie chce. Koeman do końca sezonu? Natychmiast zwolnić. Póki jest jeszcze co ratować. Po sezonie, będzie już po ptakach. Odejdą zawodnicy, drużyna nie będzie grała w następnym sezonie o nic poza przyzwoitym miejscem w lidze. Tego chcecie? W imię czego? W imię tego by "nie było 3 trenerów"? Bez żartów, trzymać nieudacznika i pozwalać mu "topić" drużynę tylko dla "zasady" "nie więcej niż 2 trenerów w roku"? Zwolnienie Koemana jest bezdyskusyjnie konieczne. Zgadzam się natomiast co do tego, że trzeba przemyśleć kwestię następnego szkoleniowca, by mleko nie rozlało się po raz kolejny. Valverde, teraz to ma nas w nosie, Mourinho czy też Lippi nie przyjdą do klubu w którym nie będą mieli "władzy absolutnej". Ciężka sprawa i założę się, że pewien Pan znany z eleganckich szalików, śmieje się teraz do rozpuku na przemian z płaczem, bo Valencianistą był, jest i będzie o czym sam powiedział i co udokumentowała tak jego kariera piłkarska, jak i trenerska.
66. VCFAN20.01.2008; 18:02
Spyder..sprawdzilem pare statystyk. VCF graja beznadziejnie od poczatku sezonu. czasem szczescie nam sprzyjalo (np z SCh04). za floresa zdobylismy 15 punktow. ale na kim te punkty zdobywalismy?! polowe meczow wygranych, polowe przegranych. wygrane z zespolami typu betis (koeman tez to potrafi) Huelva, almeria, czy pograzene w jeszcze wiekszym kryzysie deportivo? jesli gralismy z nieco lepszymi zespolami przegrywalismy. nawet z espanyolem u siebie przegralismy 1-0. kompromitacja z sevilla villarrealem. NIECH MI NIKT NIE MOWI, ZE VALENCIA GRA ZLE PRZEZ KOEMANA!
za koemana jest niewiele gorzej. dobre, ale pechowe mecze sa przeplatane meczmi w ktorych nic nam nie wychodzi, ale jest jedna roznica. koeman ma duzo trudniejszych rywali (barca, atletico, villarreal, nawet zaragoza). Jedyne czego mozna naprawde zalowac to 0-0 z levante. SPOJRZCIE PRAWDZIE W OCZY to nie koeman rozbil zespol. on co najwyzej nie moze go uleczyc. i za to powinien wyleciec, ale jeszcze nie teraz. teraz mecze sa latwe. Flores na tych rywalach zdobyl 12 pkt Koeman musi zaczac wygrywac. jesli przez najblizsze 2 mecze nic sie nie zmieni to i on i soler powinni sie pozegnac ze stolkami.
AMUNT (w tej sytuacji brzmi to troche groteskowo)...
67. Angulo20.01.2008; 18:05
AnguloWiesz, że teraz jesteś sam za Koemanem. Nie wiem jak zinterpretują to nasi władcy.
68. pincz20.01.2008; 18:12
Co?! Koeman też to potrafi?! Chyba jakiś żart. Odsyłam do meczu z Levante.
69. mruwek20.01.2008; 18:44
mruwekHmmm…
Jakby to rzec: Valladolid jest 7 w tabeli, Almeria 12 a Getafe 11 (wszystkie 2:1 dla nas). Dla porównania 0:0 z ostatnim w tabeli Levante, z którego nawet zawodnicy uciekają ze zgrupowań, 0:0 z Osasuną i 0:3 z Athletikiem. Czy aby na pewno Koeman "też potrafi"?
70. benji20.01.2008; 19:11
benjiVCFFAN--> w jednym masz rację - to nie Koeman rozbił tą drużynę. Z kolei nieumiejętnością uleczenia jej bym jego pracy nie nazwał. On nam team po prostu dobija.
I mimo, że chciałbym aby już nigdy ten człowiek nie pojawił się w Valencii to jest dla mnie jedna rzecz, która przemawia za nie zwalnianiem go (teraz). Wolałbym mianowicie, żeby po sezonie pożegnał się wraz z największym winowajcą tego burdelu - Solerem - z Valencią.
To ten człowiek nie przemyślał decyzji o zwolnieniu Floresa, a tym bardziej o zatrudnieniu Koemana. Jak widać nie ma pomysłu, bo pomóc drużynie a tylko jej szkodzi.
Dlatego też nie możemy zrobić nic innego jak tylko przeczekać całą tą farsę i mieć nadzieję, że ten okres skończy się wraz z rozgrywkami la Liga.
71. VCFAN20.01.2008; 19:59
Ja nie bronie Koemana, tylko twierdze ze szczytem glupoty jest zmienianie trenerow jak w wisle krakow.
poczekajmy jeszcze 2 mecze a wtedy juz nikogo nie bedzie na tej stronie popierajacej holendra (podobno jestem ostatnim).
ten sezon jest stracony, dlatego nie ma co panikowac. nie przyjdzie do nas (po RK zaden cudotworca - moze tylko mourinho nam by pomogl, ale to i tak juz nie w tym sezonie, bo nawet komplet pkt by nam nie dal mistrzostwa)
a co do wynikow to zwroc uwage ze 9 z 12 pkt zdobyto na poczatku sezonu. pozniej gdy przyszedl kryzys bylo juz gorzej. i blad w interpretacji mojego posta. o tym ze koeman "to potrafi" (chodzilo mi o to ze z betisem potrafi). mecz z almeria bedzie odbiciem od dna, jesli nie - Koeman powinien odejsc...
72. spyder20.01.2008; 20:29
VCFAN
Fajnie naginac prawde dla własnej teorii co nie? Flores zdobył 18 pkt w 9 meczach. Średnia 2pkt na mecz. Fernandez zdobył 3pkt w 2 meczach co daje średnią 1,5pkt na mecz. Tym czasem strateg nad strategami zdobył 6 pkt w 9 meczach 0,66pkt na mecz. Lige Mistrzów przeanalizujmy. Flores 3pkt w 3 meczach, grał 1 raz u siebie , 2 na wyjeździe. Po kolei: zwycięstwo z Schalke na wyjeździe- cieszyło, porażka Z chelsea która akurat zmieniała trenera więc zawodnicy chcieli sie pokazać. porażka Z Rosenborgiem nie powinna sie wydarzyć, ale cięzkie warunki, nie takie firmy tam poległy. I przychodzi koeman przegrywa u siebie z Rosenborgiem obciach, Schalke to ja nie wiem czy wogle chciał to wygrać z Chelsea remis bo Canizares grał cudownie. Za to wyleciał. PH super męczymy się kimś tam(nawet nazwy drużyny nie pamiętam) i wygrywamy z Betisem co wystawia rezerwy bo dla nich ważniejsze jest utrzymanie. Spokojnie nie długo znimi bedziemy walczyć o utrzymanie. I bym zapomniał genialne ustawiania Koemana co każdy widzi, że nam nie leży, ale co to ustawienie gra, anie drużyna. Ratujmy co się da. Trza go wywalić na zbity pysk.
73. benji20.01.2008; 20:39
benjimylisz się spyder:
Obie porażki z Rosenborgiem były dziełem Floresa. I każdy kto gloryfikuje jego dokonania powinien o tym pamiętać. Rozumiem, że Soler zbytnio pospieszył się z jego zwolnieniem, ale nie czyni to z niego fantastycznego szkoleniowca.
Przez dwa sezony potrafił awansować do LM i chwała mu za to. Pamiętajmy jednak, że zespół pod jego wodzą miał spore braki. Teraz można tylko gdybać, czy z czasem radziłby sobie lepiej w trenerskim fachu.
74. Ulesław20.01.2008; 21:27
UlesławDlaczego druga porażka, przed własną publicznością, z Rosenborgiem była "dziełem" Floresa? Bo ponosi on za nią jakąś duchową odpowiedzialność, gdyż Koeman nie mógł zespołu do niej przygotować? Było to po ważnym zwycięstwie drużyny Fernandesa z Mallorcą, na wyjeździe, czyli na jednym z najtrudniejszych terenów w LL.