COMPAC nowym sponsorem Valencii.
20.12.2006; 18:21
Dziś w południe prezydent klubu Juan Soler podpisał nową umowę sponsorską, z przedstawicielami znanej w Walencji firmy COMPAC, oferującej szeroki zakres usług budowlanych i wykończeniowych. Firma ta uzyskała zgodę na umieszczenie (od 1 stycznia '07) napisu reklamowego na "plecach" klubowych koszulek treningowych, a także rozmieszczenie reklam w Miasteczku Sportowym oraz na Estadio Mestalla. Od nowego sezonu zaś, po raz pierwszy w historii klubu, reklama nowego sponsora pojawi się na "plecach" koszulek meczowych. Jak podsumował tę informację jeden z naszych szacownych redaktorów, to wiadomość na miarę reklamy UNICEF na koszulkach Barcelony.
Nowa umowa zacznie obowiązywać od stycznia 2007r. Nowy sponsor ma stać się jednym z głównych sponsorów klubu.
Obie strony wyraziły radość, z powodu łatwego dojścia do porozumienia. Zadowoleniu Juana Solera oraz zarządu Valencii nie sposób się dziwić, gdyż sytuacja finansowa Valencii nie była bowiem zbyt klarowna. Teraz jednak, kiedy klub uzyskał nowe źródło finansów, fundusze klubu mają zostać poważnie wzmocnione. Obie strony zapewniają, iż mają nadzieję na długą, przynoszącą obopólne korzyści współpracę.
Nowa umowa zacznie obowiązywać od stycznia 2007r. Nowy sponsor ma stać się jednym z głównych sponsorów klubu.
Obie strony wyraziły radość, z powodu łatwego dojścia do porozumienia. Zadowoleniu Juana Solera oraz zarządu Valencii nie sposób się dziwić, gdyż sytuacja finansowa Valencii nie była bowiem zbyt klarowna. Teraz jednak, kiedy klub uzyskał nowe źródło finansów, fundusze klubu mają zostać poważnie wzmocnione. Obie strony zapewniają, iż mają nadzieję na długą, przynoszącą obopólne korzyści współpracę.
KOMENTARZE
;)
toyota, czy cokolwiek innego-malo wazne
wazne ze Valencia
AMUNT :valencia: !!!
dla mnie ta wiadomość to żenada.
amunt :valencia: !!!
pozdro
News nie podaje ile mamy zarobić, ale nie sądzę, żeby aż tak dużo.
btw. Stroje Nike'a sa tak dobre ze to nie bedzie zie rzucalo w oczy.
2,5 mln euro rocznie. Śmiechu warte. Najlepiej nosić taką reklamę na lewj stronie skarpetek. :>
Tymczasem Carboni wydaje blisko 50 mln na w większości chybione transfery. :>
« Wsteczskomentuj