sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Jedną z najbardziej rozczarowanych porażką osób był z pewnością trener Los Ches. Quique Sanchez Flores, któremu oponenci po każdej porażce zarzucają nieumiejętność prowadzenia drużyny, powiedział, iż drużyna poniosła porażkę z powodu dwóch głupich błędów.

"Joaquin miał perfekcyjną sytuację na 1:0, jednak jej nie wykorzystał. Gdyby trafił do bramki przeciwnika to spotkanie z pewnością potoczyłoby się zupełnie inaczej - moglibyśmy grać na spokojnie i kontrolować przebieg meczu. Niestety Joaquin nie pokonał bramkarza, choć powinien."- powiedział szkoleniowiec.

Flores w dalszym ciągu pozostaje optymistą, jeśli chodzi o awans Nietoperzy do dalszej fazy rozgrywek: "Musimy jedynie wygrać dwa spotkania: z Schalke oraz Rosenborgiem i będziemy w następnej rundzie. Rosenborg jest do pokonania, wczoraj zagrali lepiej od nas, czuli się pewniej i strzelili pierwszą bramkę, która dodała im skrzydeł."

Kategoria: Wywiady | Marca skomentuj Skomentuj (40)

KOMENTARZE

1. marcin9025.10.2007; 13:58
marcin90Uprzedzam od razu, że kto będzie pisał, że głupim błędem jest QSF i Canizares, czy ktokolwiek inny, zostanie przeze mnie ukarany.
2. Maciej25.10.2007; 14:21
MaciejAlbelda na ławę. U niego, przykro mi o tym mówić, dzieje się już od dawna coś niepokojącego. Jako kapitan powinien pociągnać grę Nietoperzy. Hildebrandt do gry. Te głupie błędy Canizaresa zaczynają powoli irytować. Vicente i Edu są bardzo ale to bardzo potrzebni Valencii na dzień dzisiejszy. No i do cholery sytuacja w grupie zrobiła się tragiczna. Trzeba, powtarzam trzeba wygrać następny mecz z Schalke.
3. travis25.10.2007; 14:26
Zabawna jest wiadomosc o tym, ze po meczu w Norwegii do dymisji podal sie trener... Rosenborga!

Widac zrobil co mial zrobic i poczul sie zwolniony z obowiazkow, bo jak sie ogrywa taka potege jak VCF to czego jeszcze chciec?

Ciekawe czy Flores tez bedzie mial podobny odruch czy poczeka az go po prostu zwolnia.

Zrobil sporo dla druzyny, ale chyba juz wystarczy. Czas na kogos nowego. Kogos kto nie bedzie gral za czesto dwoma topornymi defensywnymi pomocnikami.

Wyglada na to, ze lepiej zeby Flores gruntownie cos przemeblowal w druzynie, bo inaczej bedzie bez pracy. Wylanie trenera od tak nie rozwiazuje przeciez od reki wszystkich problemow, ale nie mozna przeciez mowic ze Flores nie dostal szansy. Przeciez nie od wczoraj prowadzi druzyne.

Trzeba by tez podjac kroki aby zdyscyplinowac/odsunac niektorych graczy, co oczywiscie jest ryzykowne i nie zawsze sie sprawdza. Chocby Canizares to juz nie ten bramkarz, co dwa sezony temu. Sprawa przeciez nie dotyczy tylko jego.

Oby wszystko sie skonczylo pozytywnie, ale z takim galimatiasem nie ma mowy o pucharach dla VCF.
4. marcin9025.10.2007; 14:32
marcin90Tylko kim ma grać Flores w środku, skoro ma do dyspozycji samych piwotów: Albeldę, Baraję (choć ten grę może poprowadzić), od biedy Marcheną, Helguerę, bądź Albiola oraz Silvę, który nie jest w stanie pełnić funkcji rozgrywającego oraz kontuzjowanych Edu i Fernandesa?

Quique nie odejdzie i grzechem byłoby zwolnienie go przed zakończeniem sezonu. Soler postanowił zwolnić Carboniego, a dać szansę Floresowi i teraz trzeba poczekać na rozwój sytuacji.

Paradoksalnie z takim ustawieniem mamy szansę na wygranie Ligi Mistrzów, gdyż gra z kontry z zespołami z najwyższej półki może przynieść pożądany efekt.
5. wk25.10.2007; 14:35
wkJak Vicente, Edu, Fernandes i Villa powrócą do składu to będzie można myśleć o wyjściu z grupy LM bo bez nich będzie to trudne no i mam nadzieje że zacznie grać Timo bo Canizares był bardzo niepewny przy stracie tych 2 bramek.
6. Mico25.10.2007; 14:35
MicoQSF zrzuca wine na Joaquina który był jednym z jaśniejszych punktów w drużynie Valencii , a sam nie ma żadnego pomysłu na gre
7. Kanius25.10.2007; 14:41
KaniusMusimy kogoś na środek kupić i przydałby się ktoś na LO chociaż Moretti dobrze się spisuje póki co :)
8. pedro125.10.2007; 14:44
Innymi słowami:gdyby nie ten nieudacznik Joaquin i dwa głupie błędy byśmy wygrali.
Jeśli to ma być wniosek trenera z tego meczu, ręce opadają.
Aż strach pomyśleć co będzie dalej. Żałosne.

Dając spokój temu maestro trzeba sobie powiedzieć, że jeśli w bramce stałby Casillas, a nie Cainizares nie przegralibyśmy tego meczu, albo inaczej - gdyby w Realu bronił Canizares, Olympiacos tego meczu by nie przegrał.
9. Michalsito25.10.2007; 14:52
MichalsitoCanizarez-Out na lawke.niech po gram pare meczow hilderband.nie jeden dwa czy trzy tylko z 6 z rzedu.musi napbrac pewnosci.jesli wystawi Canizaresa na bramce w meczu z Sevilla to wiadomo iz wywiezienie pkt jest znikome.Dobre lata Canizaresa minely...
10. Michalsito25.10.2007; 14:53
MichalsitoCo do ustawienia to granie dwoma defensywnymi pilkarzami w pomocy i jednym nominalnym napastnikiem to chyba gra obronna a z takim zespolem jak Rosenborg.heh....
11. ArturVCF25.10.2007; 15:33
No widzisz Marcin, jak nie wypisujesz swoich mądrości o Joaquinie to nawet można się z Tobą czasami zgodzić ;] Odnośnie tego co powiedziałeś o środku pola dodałbym, że Baraja tak prowadzi grę, że większość jego podań trafia do rywali, więc chyba trzeba gdzie indziej poszukać asa na rozgrywanie. Do diabła Albiol, Helguera czy Marchena grywają często na środku obrony, więc znowu pudło. Edu i Manu Fernandes w szpitalu czyli znowu to nie to o co by nam chodziło.
Jakieś propozycje? Może Angulo? ;]

A odnośnie naszej sytuacji w grupie : nie jest fajnie, ale myślę, że uda się klepnąć Rosenborg i Schalke i wszystko będzie dobrze.

Więcej wiary wszystkim życzę.
12. mz25.10.2007; 15:35
mzA na kogo miał Flores postawić? Na Baraje? To nie jego wina, że Ruiz dał dupy i nie potrafił ściągnąć ani Lucho, ani Kallstroma, ani Van der Vaarta i w konsekwencji sprowadził niechcianego w Benfice Fernandesa. Chyba Ruiz ma podobne zdanie co ja (; Po co kupować rozgrywającego, skoro za rok wróci Viana ;D.
13. plooy25.10.2007; 16:57
tlumaczenie troche w stylu Engela, po przegranym meczu z Korea. odwracajac wypowiedz mozna powiedziec ze taktyka na mecz opierala sie na szybko strzelonej bramce przez joaquina?

poprawcie mnie jesli sie myle, ale to trener ma wplyw na forme pilkarzy, to on moze lub nie ich zmotywowac, to on tworzy taktyke i styl gry i to chyba on musi reagowac na to co sie dzieieje na boisku

a powiedziec ze nie mial kogo wystawic, malo mnie przekonuje bo gralismy "az" z rosenborgiem

flores zostal a corboniego wylano, popelnic blad jest czyms zlym ale tkwic w bledzie jest czyms duzo gorszym:)

to prawda ze lepiej nie zmieniac trenra w trakcie sezonu, jednak ja mysle ze ten sezon bedzie przegrany tzn. bez sukcesu (polfinal LM i 4 miejsce w lidze to nie skuce) i dlatego warto zaryzykowac i powalczyc o wilkiego trenera, juz kotrego tylko osobowosc sprawic moze (benitez, mourinho, itp)ze np. albeldzie bedzie sie chcialo grac na najwyzszym poziomie, a villa zostanie w klubie
14. pincz25.10.2007; 17:40
QSF naprawdę popełnił duży błąd... po prostu zlekceważył RBK i ma to na co zasłużył to raz
dwa to mz wg mnie prawda jest taka, że to nie Ruiz dał ciała tylko ogólnie zarząd skoro na Sneijdera czy Lucho 22 mln nikt nie mógł znaleźć a na Vaarta bez wahania wywalili 22mln i nic to nie dało... dla mnie to naprawdę mega paranoja -.- QSF ma nauczkę, nie chcę żeby prowadził Valencię ale jak uda mu się zdobyć do końca 7pkt (6 z Schalke i RBK + 1 z Chelsea) to zwracam honor
15. michalvcf25.10.2007; 18:17
Przyczyna porażki była gra w ofensywie, nie miał kto poprowadzić gry, dokładnie podać w kluczowych momentach, po prostu brak klasowego rozgrywającego jest bardzo- za bardzo widoczny. Nie wydaje mi sie że młodziutki Fernandes będzie w stanie poprowadzić grę. Moim zdaniem jeżeli w zimie nie przyjdzie jakiś nie dobry ale bardzo dobry "rozgrywacz" to o triumf w jakim kolwiek pucharze nie mamy co liczyć. Najlepszym wzmocnieniem środka byłby chyba VdV, młody a zarazem bardzo doświadczony pomocnik.
16. ruben12325.10.2007; 18:24
Chlopaki - zrozumcie jedno, nawet jakby u nas na srodku gral Lucho czy Sneijder to gra nie wygladalaby lepiej.

Problemem jest system gry Floresa.

Po pierwsze desygnuje do gry Canizaresa z ktorego smieje sie teraz cala europa i chyba wszyscy moi koledzy, bo jak mozna stawiac na bramkarza ktory ciagle sie kompromituje.

Po drugie - defensywa a zwlaszcza srodek wogole nie wie jak sie ustawiac.Helguera i Albiol to dobzi obroncy ale nie potrafia sie poruszac w defensywie co jest ewidentna wina floresa.

Po trzecie - Miguel popelnia powazne bledy w obronie co zmusza Floresa do wystawienia Caneiry , niestety ilosc niecelnych podan Miguela wczoraj byla przerazajaca.

Po czwarte co jest naszym najwiekszym problemem - Flores za cholere nie potrafi ulozyc gry w srodku.Gramy dwoma defensytwnymi pomocnikami co niby oznaczac ma lepsza gre w destrukcji.Nic bardziej mylnego.Albelda i Marchana biegaja jak dzieci we mgle, malo pilek odbieraja , wogole nie posylaja pilek do przodu tylko co najwyzej na boki.Co gorsza - obu tych panow pilkarze Rosenborga mijali zwykla , prosta klepka co oznacza ze Flores nie potrafi ustawic systemu poruszania sie swoich def.pomocnikow.Co gorsza - pilkarze tak kreatywni jak Baraja czy Fernandes czy nawet jakby byl Van Der Vaart - wogole nie beda wykorzystani w systemie Floresa gdyz Quique nakaze im gre na tylach gdzies obok Albeldy i w srodku znow zostanie wielka luka jak widzialem w meczu z Rosenborgiem.

Niestety panowie ale taka prawda -
nasza gra ofensywna polega tez na mozolnym i szalenie czytelnym graniu tylko skrzydlem bo za cholere nie ma nawet jednego ataku w srodku i z prostopadlym podaniu lub z klepki.

To wszystko nie wiem jak was ale mnie przeraza - i niestety jest to wina trenera i jego ogromnych brakow taktycznych.Co gorsza Flores jako trener mlody nie wyciaga wnioskow ze swoich jakze blednych decyzji.
Boli rowniez to ze my teraz mamy naprawde dobry sklad i szanse zeby zaistniec w Europie ale z calym szacunkiem nie mamy zadnych szans tego uczynic z trenerem Floresem.Nawet jak wygramy z Sevilla czy Barca kiedys czy nawet jak polegniemy gdzies w cwiercfinale LM - dla mnie Flores musi odejsc po tym sezonie gdyz bezsensem jest zwalnianie go teraz.Jest w Europie kilku swietnych trenerow i z kims innym na pewno osiagniemy znacznie wyzszy poziom.
17. staste7725.10.2007; 18:50
staste77Ruben, czasami pierniczysz jak potłuczony, np. "obu tych panow pilkarze Rosenborga mijali zwykla , prosta klepka co oznacza ze Flores nie potrafi ustawic systemu poruszania sie swoich def.pomocnikow". Człowieku, Albelda z Marcheną zjedli już nie jedną murawę i co jak co ale wiedzą jak poruszać się mają def. pomocnicy.
Niedługo napiszesz, że winą Floresa jest to, że nie podał zawodnikom o której mają się wysikać przed meczem i w czasie meczu biegają z pełnymi pęcherzami.
18. staste7725.10.2007; 18:52
staste77Czy ktoś może wie, czy z internetu można skądś ściągnąć wczorajsze skróty LM z TVP2? Niestety wczoraj ich nie oglądnąłem. Byłbym wdzięczny za jakiś namiar.
19. ruben12325.10.2007; 18:57
statse77 widac ze nie dosc ze nie ogladales meczu to jeszcze nie znasz sie za grosz na futbolu.
Czlowieku , forma zawodnika zalezy w duzej mierze od trenera.To ze Albelda i Marchena potrafia grac w destrucji to kazdy glupi wie ale nie trzeba byc geniuszem zeby dostrzec ogromny chaos w ustawianiu sie tych panow.Ja ogladalem prawie kazdy mecz w tym sezonie i uwiez mi ze byle jak klepka rywala wystarczy zeby mieli przed soba juz tylko naszych obroncow.Co gorsza - jestem na 100% pewnien ze forma Baraji ma duzo wspolnego z rola narzucona mu przez Floresa.Przyjdzie inny trener (oby) to zobaczysz jak Ruben bedzie wymiatal i przyznasz mi racje.
20. plooy25.10.2007; 19:37
ruben123 - 100% racji, zgadzam sie calkowicie ztoba

jednyne co to ja juz zaryzykowalbym zmiane trenera, jest zle wiec nowy trener moze kolo marca stworzy juz valencie na miare naszych oczekiwan
21. Czika25.10.2007; 19:38
Nie no ustawienie druzyny taktyka oczywiscie ze sa wazne ale bez przesady, ze tak doswiadczeni zawodnicy Albelda-Baraja niby nie wiedza jak sie poruszac na boisku ? To ze Baraja ma problemy z podaniem celnej pilki do zawodnika to chyba nie wina trenera ? Brakuje im spokoju i pomyslu, jakos Silva nie wybija pilek gdzies na slepo byle dalej tylko zawsze stara sie kreowac. Oczywiscie wina za zla gre tez lezy po stronie trenera ale nie zgadzam sie ze gdybysmy mieli swiatowej klasy rozgrywajacego to i tak gra by wygladala tak samo.
22. adam920125.10.2007; 19:49
Zgadzam sie z marcinem90 Flores powinien zostac ale taki9e porazki bola niestety ale mam nadzieje ze wszystko sie ulozy i bedziemy regularnie wygrywac a nie grac w kratke jeszcze przegrywac z nizej notowanymi zespolami... Jestem za Floresem! Amunt!
23. mz25.10.2007; 20:02
mzCo do zwolnienia Floresa, to jego kontrakt kończy się po tym sezonie i tylko jakaś 'katastrofa' mogłaby skłonić Solera do podjęcia takiej decyzji.
24. staste7725.10.2007; 20:11
staste77Ruben123, nie używaj takich górnolotnych słów, że nie znam się na piłce, bo takie oceny padają tylko z ust dzieci w momencie, gdy są przyparte do muru i brakuje im argumentów. A ty już dzieckiem nie jesteś, więc podnieś trochę swój poziom wypowiedzi.
W ostatnich wypowiedziach mieszasz 2 różne rzeczy: formę zawodników z ich doświadczeniem. Słabe ich występy są wynikiem słabej formy (fizycznej, mentalnej, formy dnia, itd.) a nie braku doświadczenia w poruszaniu się po boisku. Doświadczenia akurat im nie brakuje. Zapominasz chyba, że Albelda do niedawna był uważany za jednego z najlepszym def. pomocników w Europie.
25. staste7725.10.2007; 20:15
staste77Ruben123, czasami po prostu zapędzasz się w tym co piszesz. Zanim naciśniesz przycisk "Komentuj" przeczytaj co napisałeś. Może wtedy niektóre zdania skasujesz.
26. Rust25.10.2007; 20:59
Widze ze juz niektorych tutaj ponosza emocje.. Spokojnie, ja mowilem na poczatku sezonu ze nasza gra jest zbyt czytelna, mecze sparingowe wcale nie napawaly optymizmem, wszyscy mowili zeby dac czas, ze najwazniejsze jest zebysmy na koncu byli na pierwszym miejscu w Primera.. ale chcialbym zauwazyc ze ten zespol dalej nie funkcjonuje jako zespol.. Miguel robi swoje, biega gdzie chce, Albelda wloczy sie po boisku tam i z powrotem, Cani ostatnio lubi chyba myslec podczas meczow o tym co zrobi po zakonczeniu kariery bo nie wiem czym innym tlumaczyc jego bledy.. Villa juz w zeszlym sezonie dawal sygnaly o nadchodzacej slabej formie, choc to dalej jedyny zawodnik ktory jednym zagraniem potrafi zmienic oblicze meczu. Quique? te same glupie gadki przed kazdym meczem i po kazdym meczu, pozycje w La Liga zawdzieczamy zlej formie przeciwnikow a nie dobrej swojej. Nie jestem ani za wyrzuceniem QFS ani za jego zostawieniem na stanowisku. Chcialbym aby jednak QSF obejrzal ostatnie 15 meczy Valencii i przejrzal na oczy.. Wystawianie dwoch defensywnych zawodnikow (ktorzy w rzeczywistosci graja jako obroncy) nic nie daje.

Ja juz nie mam sily i ochoty by mowic o bledach, zreszta nawet nie mam dostatecznej wiedzy by oceniac dokladnie QSF. Ale.. skoro tyle osob widzi ze na polu przeciwnika z reguly jest czterech zawodnikow (2 napastnikow i 2 skrzydlowych) to moze warto by cos zmienic..

I tak na marginesie.. ManUtd tez popelnilo dwa glupie bledy, ale potrafili wygrac z Dynamem 4-2..

Ps. I do wszystkich ktorzy mowia ze QSF nie ma srodkowych ofensywnych pomocnikow - to do niego w duzej mierze nalezalo podjecie decyzji kogo potrzebujemy, i to on spieprzyl, i sam jest winien sytuacji w ktorej sie znajduje. A z tego co mi wiadomo to po boiskach gra mnostwo zawdonikow ktorzy maja potencjal Lucho, Sneijdera czy Van der Vaarta, trzeba tylko miec cierpliwosc o nich walczyc i wykazac sie sprytem..

Zycze i sobie i wam wiecej radosci z ogladania meczy VCF.. A juz niedlugo Sevilla na wyjezdzie.. :/
27. baraja25.10.2007; 21:52
barajaZgadzam się z rubenem123, że przy innym trenerze duet Albelda-Baraja grałby o niebo lepiej ale mamy niestety QSF a to jest trener pokroju Getafe i tam jest jego miejsce!...tyle w tym temacie...i Soler nie powinien czekać ze zmianą trenera do konća sezonu tylko wyrzucić go na bruk już teraz, chyba, że chce walczyć o miejsca 6-10 w la liga
P.S. z Sevillą nie mamy żadnych szans, może tym razem Mister znowu wymysli coś niesamowitego i wystawi Caniego obok Moro w ataku...przecież tonący brzytwy się chwyta
28. michallo25.10.2007; 22:03
O czym tez czlowiek pieprzy?
Z jego wypowiedzi wynika ze to rosenborg byl murowanym faworytem bo my mielismy 1 sytuacje ktora jesli chcemy wygrac to musimy wykorzystac. To jest filozofia ktora bylaby dobra na mecz na Camp Nou z Barcelona ale nie na mecz ze slabeluszem jakim jest klub z Norwegii!! My powinnsmy miec co najmniej 10 sytuacji i wykorzystac pare z nich a niejedna i liczyc na szczescie!
Po meczu z Depor mialem nadzieje ze wreszcie Flores wprowadzil jakiegos ducha do tego zespolu ale nieety znow sie pomylilem!
Nie moze byc tak ze 1 mecz gramy swietnie a 2 beznadziejnie. Jest to dowod ze druzyna ma mozliwosci ale jest bez formy. Przykro mi ale po raz kolejny musze powiedziec: Quiqe OUT.!
29. pedro126.10.2007; 10:59
Swoją drogą nie zazdroszczę Floresowi. Myślę, że najbliższe 2 tygodnie zadecydują o jego losie.
Mamy b.trudne mecze przed sobą i napięty do granic kalendarz.
Jeśli utrzymamy kontakt z czołówką ligi i wygramy z Rosenborgiem Flores zostanie, jeśli nie, szczególnie w przypadku straty punktów z Rosenborgiem, będzie to jego ostatni sezon w VCF.
Szczerze mówiąc wszystko mi jedno kto będzie trenerem VCF - Flores czy ktoś inny, ale chcę tak jak inni kibice jednego: sukcesów na miarę Valencii.

P.S.
Na domiar złego Villa nie zagra prawdopodobnie nie tylko z Sevillą, ale też z Realem, a najwcześniejszej będzie mógł zagrać z Rosenborgiem.
30. staste7726.10.2007; 12:49
staste77Zobaczymy, najbliższe tygodnie rzeczywiście będą b. ciekawe. Martwi mnie to, że nie będzie Villi. Kurczę, to dla nas duża strata. Szkoda, bo liczyłem bardzo na jego kontry.
Jakkolwiek by nie poszło mam tylko nadzieję, że Soler nie będzie podejmował gwałtownym ruchów, gdyż to by było najgorsze rozwiązanie.
Martwi mnie najbardziej postawa obrony. To wygląda trochę jak utrata toższamości klubu. Zawsze można było liczyć na solidną obronę, a jeśli coś strzeliliśmy to z reguły wygrywaliśmy. I zawodnicy to czuli, to dodawało im pewności na boisku. Teraz niestety nie.
Przecież tych bramek z Rosenborgiem nie powinno być. Przy pierwszej bramce Norweg wszedł prawą stroną na pole karne jak w masło. Miguel i Albiol zachowali się jak dzieci.
Jeśli tak zagrają z Sewillą to będzie krucho.
31. pedro126.10.2007; 13:31
I to są reprezentanci swoich krajów ...
Czy to tylko sprawa odejścia Ayali, czy może problem leży gdzieś głębiej?
To zaczyna być jak za Ranieriego - rutynowani zawodnicy zapominają jak się gra w piłkę.
32. marcin9026.10.2007; 16:33
marcin90Flores może i popełnia błędy ufając Miguelowi, czy Canizaresowi, którzy w ostatnim czasie dają ciała, ale na Boga nie oskarżajcie go o grę dwoma piwotami, skoro nie ma nikogo innego do wystawienia w środku pola. Za transfery odpowiedzialny był Ruiz wespół z Solerem, a nie QQ, a niektórzy nie chcą i nie rozumieją tego w dalszym ciągu.

Trenera rozlicza się za wyniki. W La Liga jesteśmy na 2 miejscu z punktem straty do lidera - jeśli chodzi więc o naszą pozycję, to jest dobrze. W Champions League też nie stoimy na przegranej pozycji. Trochę luzu panowie.
33. m198826.10.2007; 18:24
m1988Mowicie że zwalnianie trenera w środku sezonu było by błendem
a ja uważam że trzymanie tego nieudacznika to wielki błąd !!
jestem zażenowany tą sytuacją w klubie i mam dość wstydzenia się przed kolegami po prawie każdym meczu
34. marcin9026.10.2007; 18:31
marcin90Co z Ciebie za kibic, że wstydzisz się Valencii? Ja, nawet jeśli nie gra ona dobrze, jestem dumny z bycia fanem Blanquinegros i nawet jak będziemy na 20 miejscu z dumą i podniesioną głową będę mówił: "Jestem kibicem Valencii."
35. Ulesław26.10.2007; 20:41
UlesławEh Marcin, przestań Waść z tym patosem ;] M1988 wyraźnie napisał, że wstydzi się nie klubu, ale wyników, czyli tego, czego ostatnio powinniśmy się wstydzić, przede wszystkim jednak, powinni się ich wstydzić zawodnicy i trener.
36. m198826.10.2007; 23:36
m1988Dziękuje Ulesław że sam nie musze tego tłumaczyć :]

Marcin nie jest Ci wstyd jak koledzy pytaja Cię jak tam VCF a ty musisz odpowiedzieć że przegrali z jakimiś słabeuszami ??
jeśli nie to gratuluje zaparcia
Samego klubu nigdy się nie wyparłem i mam nadzieje że nigdy tego nie zrobie a wyników takich jak z Norwegii wsydził się będe zawsze!
37. Ruutu27.10.2007; 00:25
RuutuAle to jest głupek. Przegraliśmy bo on nie ma koncepcji na grę a bez Villi już w ogóle się sypie. Do póki on tego nie zrozumie Valencia nie będzie wygrywać. Mam nadzieję, że zarząd w najbliższym czasie dobierze mu się do... siedzenia
38. Ruutu27.10.2007; 00:27
RuutuCo do 20 miejsca... Kibicem pozostanę ale nie będę się z tym pucował ;]
39. snd27.10.2007; 14:29
Marcin90: "Paradoksalnie z takim ustawieniem mamy szansę na wygranie Ligi Mistrzów, gdyż gra z kontry z zespołami z najwyższej półki może przynieść pożądany efekt."

Jak mozna pisac dalej o wygraniu LM w takim momencie?

Raczej nalezy myslec o wyjsciu z grupy, bo moze byc z tym ciezko.

Po raz kolejny irracjonalisci bronia Floresa tymi samymi argumentami, ktore calkowicie nie przekonuja. W Chelsea zwolnili samego Mourinho i to na starcie sezonu i nie bano sie zatrudnic nowego trenera, a u nas ciagle spiewka ze trzeba dac mu szanse i miec nadzieje. Eh...
40. marcin9027.10.2007; 22:15
marcin90@snd Właśnie tak. Z Rosenborgiem może to nie da efektów, ale z taką Chelsea, czy Realem, czy innymi Manchesterami już może przynieść efekt.