sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Dwie ważne decyzje przed Pellegrino

Krystian Porębski, 26.07.2012; 12:55

Czy Paco zostanie wypożyczony?

Dzień po powrocie "Nietoperzy" z Niemiec, ma odbyć się spotkanie pomiędzy Braulio, a Pellegrino. Na naradzie mają zostać podjęte ostateczne decyzje co do obsady lewej obrony oraz ataku.

Dla Braulio faworytami do konkurowania z Mathieu są José Ángel oraz Dídac Vilà, ze wskazaniem na tego drugiego. Jego transfer miałby kosztować walencki klub 4 miliony euro, czyli zaledwie połowę ceny, jakiej trzeba byłoby zapłacić za Siqueirę, który początkowo był numerem jeden na liście życzeń włodarzy z Walencji.

Oprócz wyżej wsponianych zawodników, pod uwagę brani są także Francuz, Benoît Trémoulinas (Bordeaux) oraz Szwajcar, Reto Ziegler (Juventus), który ostatni sezon spędził na wypożyczeniu w Fenerbahçe.

Wymarzonym napastnikiem zarówno dla Braulio, jak i Pellegrino, jest Kevin Gameiro. Mimo ciężkich negocjacji z PSG, opcja ta nadal jest możliwa do zrealizowania. W związku z tym, iż bardzo możliwe jest przyjście kolejnego napastnika, zarząd rozważa opcje wypożyczenia Paco Alcácera, do klubu, w którym mógłby regularnie grać.

Kategoria: Ogólne | Las Provincias skomentuj Skomentuj (54)

KOMENTARZE

1. Matito26.07.2012; 13:01
Paco musi zostać !!!!!
2. Flaku26.07.2012; 13:02
Paco do 1 składu, Didac na lewą obronę, i więcej wzmocnień nam nie potrzeba.

Ps.

"(...) Za Siqueirę, który początkowo był numerem(?) na liście życzeń" ;) nikt nie napisał, którym numerem ^^
3. Melvedor26.07.2012; 13:20
MelvedorPaco :(
4. Qnick198626.07.2012; 13:36
Qnick1986Nikt nie napisał, ale i tak wszyscy wiedzą, którym numerem.

Już wolę by wypożyczyli Paco do choćby jakieś mocnego zespołu drugiej ligi, niż jakby miał zostać i dostać w ciągu sezonu do kupy 100 minut, a resztę zagrać w słabiutkiej trzecioligowej Mestallecie. Pellegrino widzi go na co dzień na treningach więc on wie najlepiej czy Paco jest gotowy na pierwszy zespół.
Fajnie by było jakby jakiś pierwszoligowiec się zgłosił dając mu gwarancję gry (nawet beniaminek).

Nie jestem jakimś huraoptymistą co do Paco. Wierzę, że jest przyszłością, ale ma chłopak jeszcze mnóstwo czasu. MME jak dla mnie nic nie pokazują. Koleś grał przeciwko rówieśnikom, którzy sami dopiero zaczynają "pobłyskiwać". Młodzieżowi obrońcy to już dla mnie w ogóle kpina i banda pachołków treningowych nie potrafiąca założyć nawet pułapki offside'owej. Mimo to Paco wcale nie brylował. Oglądałem wszystkie mecze i w żadnym mnie nie powalił. Miał swoje momenty, ale było ich niewiele. Może to taki typ gracza będzie, że 80 min. go nie widać i nagle strzela. Jak będzie w tym regularny to nie mam nic przeciwko.

Paco za miesiąc skończy 19 lat. Nie przypominam sobie gracza Valencii, który błyszczał tak w tym wieku (oświećcie mnie) by trafić na stałe do pierwszej drużyny. Mogliśmy dać szansę Isco w wieku 19 lat i co pokazał w Maladze mógłby zabłysnąć. Wcześniej jakoś nikogo takiego sobie nie przypominam. Z tym, że jak patrzyłem na Isco i porównywałem do Paco to ten drugi wydawał mi się melodią przyszłości przy tym pierwszym, który wykazywał na boisku cechy gracza gotowego na przygodę z futbolem na najwyższym szczeblu. Jeśli o mnie chodzi to ma czas. Wypożyczenie jest ok.
5. Cezzi26.07.2012; 13:37
CezziPopieram Flaczka (dzięki za poprawę linku :D), na Mestalla nie podcierają się pieniędzmi, by płacić, jak dla nas, krocie za Gameiro. Niestety. Jeżeli jednak znajdą się wolne pieniądze to po prostu trzeba zaufać naszym magikom z zarządu.
6. VdV2326.07.2012; 13:43
VdV23W Niemczech taki Gotze czy Draxler pykają już dawno a z tym Paco tak zwlekają...musi dostać szansę w tym sezonie i nie ma bata...
7. woker18226.07.2012; 13:48
woker182@ Flaku - moja klawiatura po prostu jest głodomorem, nie dość, że mi jedzenie podżera, to jeszcze literki i całe wyrazy... Dzięki ;)

A w całej sprawie zgadzam się z Qnickiem. Szkoda Paco, ale to bardziej sercem, niż rozumem. Lepiej dać mu się ograć w jakimś innym klubie, obawiam się tylko, żeby nie skończyło się jak z Aaronem...
8. szelos26.07.2012; 14:39
szelosWychodzi na to że Paco na razie nie jest gotowy na walkę o pierwszy skład. Jakby nie patrzeć już 2 trener to dostrzega, więc wypożyczenie to rozsądna decyzja. A do tych którzy tak podniecają się Alcacerem - ME do 19lat to nie to samo co walka w LM i jednej z najlepszych lig na świecie. Sam chciałbym aby Paco grał i strzelał, ale to jest tak jak pisał woker - bardziej sercem niż rozumem...
9. kubastepniak2226.07.2012; 15:53
Siquera jest przecież słąbszy od Didaca, a 2 razy droższy. Tu chyba coś nie gra.

PS. i jeszcze Vila jest młodszy.
10. Vicente7326.07.2012; 18:23
Vicente73Od kilkunastu miesięcy powtarzam, że Paco nigdy mnie nie powalił swoją grą i że nie uważam go za mega-talenciora. Zawsze dziwiły mnie słowa Waszego zachwytu nad Paco, który nigdy nic ciekawego nie pokazał w pierwszym składzie. I dziś wychodzi na to, że faktycznie Paco nie jest kolesiem, który jest w tej chwili ważnym ogniwem drużyny. Według mnie nigdy nie będzie ważnym ogniwem Valencii.
11. Y4R026.07.2012; 19:02
Zgadzam się. Są fachowcy w klubie i oni najlepiej wiedzą, czy nam się przyda czy nie.
Choć jak zwykle jestem optymistą i chciałbym aby Paco dostał szanse w meczu, a dokładnie od 1-ej minuty. Bo na ogonach spotkania nie ma co sprawdzać. Będą sparingi więc trzeba mu dać szanse i czy sprosta zadaniu w wyjściowej jedenastce. Jestem za wypożyczeniem, a nóż się wypromuje i sprzeda się za godne pieniądze. Każdy wyróżniający się piłkarz powinien otrzymać szanse w wyjściowej jedenastce.
12. Melvedor26.07.2012; 19:18
MelvedorA ile on zagrał w tym perwzym składzie? 60? Z takimi ogonami to nawet największy talenciak nie jest w stanie wiele pokazać.
13. Joxer26.07.2012; 19:23
JoxerVicente73

"Zawsze dziwiły mnie słowa Waszego zachwytu nad Paco, który nigdy nic ciekawego nie pokazał w pierwszym składzie."

Mozesz mi powiedziec w ilu meczach pierwszego skladu widziales Paco?....Moze zadam latwiejsze pytanie - w ilu meczach pierwszego skladu Valenci zagral Paco?.......bo ja o ile dobrze pamietam bylo to bodajze kilkanascie minut przez caly sezon...jesli na tej podstawie potrafisz powiedziec cos konkretnego o zawodniku to chlopie startuj na skauta w jakims klubie.....zarobisz gigantyczna kase bo tacy ludzie sa w cenie...
14. Y4R026.07.2012; 21:39
Dla samego Paco chyba bylo lepiej zostac na zgrupowaniu klubu niz pojechac na Mistrzostwa. Co z tego ze ma tytul jak teraz niepewna przyszlosc w klubie. Za sam tytul i dobre wystepy powinien dostac szanse.

Zdrugiej strony zrozumnie dzialaczy klubu. Wiedza ze taki Soldado moze miec kontuzje i musza miec zmiennika. Boja sie ryzykowac z mlodym Paco jeszcze nie sprawdzonym. Gameiro jest sprawdzony uwazam dobrym zmiennikiem. Ba ma szanse wygryzc Soldado. Kibice glodni sukcesow do tego LM wiec trzeba miec pewne pozycje w ataku.

Problem dla Paco jest w tym ze akurat byla najlepsza szansa dla niego ale pokrzyzowala niska cena Gameiro. Od sporego czasu mowilo sie o nowym napastniku na wysokim poziomie. Mnie cieszy to ze nie bedzie to olbrzym lecz ruchliwy napastnik. Ja czekam na nastepce Romario czy C.Lopeza ;)
15. lisovski26.07.2012; 22:18
lisovski Joxer
Pierwsza piona ode mnie.
Ktoś tu nie ogląda meczyków?
16. Vicente7326.07.2012; 23:38
Vicente73@Joxer, lisovski - "pierwszy skład" oznacza oczywiście "pierwsza drużyna VCF". To po pierwsze. Po drugie - oglądałem wszystkie trzy wypociny Paco w minionym sezonie w PD (wchodził jeśli dobrze pamiętam na ostatnie 15-20 minut w każdym meczu) plus jakiś mecz CdR sprzed chyba półtora roku, gdzie grał większą część meczu i koleś nie pokazał KOMPLETNIE NIC w tych meczach. Po trzecie wreszcie - możecie pisać różne rzeczy, że Paco jest zajebisty, a ja się nie znam na piłce, ale w klubie najwyraźniej również nie widzą Paco w pierwszym zespole, i tu już podważać poczynań sztabu szkoleniowego Valencii chyba nie będziecie? Czy może się mylę, znając Was, koledzy? ;)
17. Melvedor26.07.2012; 23:59
MelvedorZnalazłem info, że Paco zagrał w tym sezonie, uwaga, 34 minuty w 3 występach i w tym 2 razy z RSSS kiedy cały zespół grał padakę (http://pl.soccerway.com/matches/2012/01/14/spain/primera-division/valencia-club-de-futbol/real-sociedad-de-futbol/1140824/). W tamtych meczach może wiele nie pokazał, ale widać było, że się starał. W ostatnim meczu sezonu z RSSS próbował trochę ciągnąć grę, a w mezu z Levante prawie strzelił gola z główki. I chyba nie jest możliwe to, że zawodnik, który dobrze radzi sobie z rówieśnikami nie może grać w PD, bo większość tych, z którymi gra jest już w zespołach PD. Ja chciałbym żeby dostał porządną szansę, ale wypożyczenie nie byłoby złym rozwiązaniem, byleby to był zespól z PD i dostawał tam sporo minut.
18. Qnick198627.07.2012; 00:20
Qnick1986Ja tam życzę Paco by został królem strzelców nawet, ale nie zmienia to faktu, że może się okazać iż drugi szkoleniowiec pod rząd odstawia go na boczny tor. Powody jakieś ma.
Widziałem go na boisku raptem kilka razy więc o jego umiejętnościach pojęcie mam co najwyżej blade. Z tego co sam widziałem to szału nie było ani razu. Ufam jednak sztabowi szkoleniowemu.
Ciekawy jestem tylko czy zacznie się besztanie Pellegrino jeśli Paco nie dostanie szansy. Czy może jednak sympatia do nowego trenera weźmie górę?

Melvedor
Na to, że akurat inni zawodnicy w jego wieku gdzieś grają składają się różne czynniki. Łatwiej dać komuś szansę w słabszym klubie, gdzie nie ma aż tylu świetnych i konkurencyjnych graczy i jest mniejsza presja na wyniki. Inaczej sytuacja wygląda u najmocniejszych, gdzie każdy mecz jest ekstremalnie ważny i nie ma tyle czasu na eksperymenty z młodzieżą. Najmocniejsze kluby wypożyczają zawodników by się ogrywali, a gdy uznają, że są gotowi to szanse na to, że młody nie wypali w meczu są zminimalizowane (wiadomo na co go stać).
Dziwi mnie to, że my wolimy kisić w trzeciej lidze nasze diamenciki niż ogrywać je w lepszych klubach. Większy pożytek z 1000 min w Betisie niż 100 w pierwszej Valencii i 900 w VCF Mestalla.

Zobaczymy ile wielki gwiazdor Deulofeu dostanie minut w Barcelonie w najbliższym sezonie. W poprzednim dostał 28 min.
19. Nevan27.07.2012; 00:42
NevanAle wielki gwiazdor Deulofeu sobie pogrywa systematycznie w Segunda Division, o ile czegoś nie pokręciłem. ;)

Osobiście, mimo ogromnej sympatii dla Paco, jestem za wypożyczeniem go do jakiegoś ligowego średniaka albo nawet gdzieś do Segundy. Bernata też.
20. Qnick198627.07.2012; 01:13
Qnick1986Nic nie pokręciłeś:)
Szkoda, że nie mamy tak mocnej drugiej ekipy, by grała w drugiej lidze. Mieliby gdzie się ogrywać. Barca nie musi ich na tym etapie nawet nigdzie wypożyczać. Grają spokojnie w rezerwach i jak trener ma kaprys to rzuci im ochłap w postaci 5-10 min. na sezon. Grunt, że grając na poziomie drugiej ligi wciąż się rozwijają. Wygodnie mają.
My musimy wybierać. Albo wysłać na wypożyczenie i nie móc dać mu szansy u siebie w trakcie sezonu, albo zostawić by grał w "buraczance" i liczył na cud, że trener da mu chwilę w pierwszym zespole.
21. Darlene27.07.2012; 02:07
DarleneW dodatku obydwa faworyzowane kluby ligi hiszpańskiej mają i będą miały jakąś liczbę spotkań, które zostają rozstrzygnięte właściwie już po pierwszej połowie i w takich meczach trener może już potem wpuszczać na boisko kogo tylko zechce. Natomiast niegalaktyczne i nieboskie pozostałe 18 zespołów na taki komfort sobie nie może pozwolić. Chyba że złapać to od drugiej strony: trener drużyny nieboskiej w takim rozstrzygniętym już meczu też może wystawić kogo zechce, skoro i tak już jest po wszystkim. My mamy najgorzej, bo jesteśmy tak po środku.
Właściwie to hiszpańskie kluby powinny w meczach z R&B wystawiać samych młodych chłopaków z rezerw. Mieliby szanse ogrywać się w starciach z wielkimi zespołami i nabierać doświadczenia, a w tabeli nic by się przecież nie zmieniło.
22. Y4R027.07.2012; 09:13
Lepsi mają lepiej :D
23. Qnick198627.07.2012; 09:14
Qnick1986Byłaby to świetna z pozoru niewinna forma strajku. Pokazałoby to do czego zaprowadził sposób podziały kasy z TV. Skoro dali Realowi Barcelonie połowę całej puli uważając ich za najbardziej atrakcyjnych to chyba nie spodziewają się tego, że te nie atrakcyjne zespoły okażą się równorzędnym rywalem. Bo niby jakim cudem mają być konkurencyjne?
W efekcie każdy klub straciłby tylko 6 pkt (które i tak pewnie by stracił) co nie stanowiłoby problemu bo jak każdy byłby solidarny to w tabeli nie byłoby różnicy.
Problem natomiast miałby wielki duet, który stałby się nagle strasznie nieatrakcyjny do oglądania, bo grają same mecze z 2-3 składem i wygrywają po 10 zero. Bardzo szybko (1 runda?) by się ludziom przejadło takie widowisko.

Byłoby to możliwe bo w Hiszpanii nie istnieją zapisy dotyczące atrakcyjności spotkań wymuszające grę zawsze najsilniejszą jedenastką przy niewielkich rotacjach. Istnieją natomiast w Anglii i to od dość dawna. Pamiętam jak bodajże Wolverhampton wystawił rezerwy (praktycznie drugi skład) na MU bo miał za 3 dni decydujący mecz o utrzymanie to dostali karę od władz ligi, bo nie za to zapłacili kibice na OT, oraz stacje transmitujące mecz. Czy się to wilkom opłaciło i czy się utrzymali kosztem kary finansowej niestety nie pamiętam.

Piękna wizja:)
24. Melvedor27.07.2012; 09:18
MelvedorKogo jak kogo, ale z zawodników łatwiej jest ogrywać ofensywnych bo odpowiedzialność jest mniejsza. Nie wiem czy by się coś złego stało jakbyśmy z takim np Rayo zagrali duetem Jonas-Paco, albo żeby kiedyś na skrzydle śmigał Bernat. My akurat nie mamy tak wielkiej kadry żeby grać jednym składem wszystkie mecze, więc nie wiem czemu on dostał 34 minuty. Ten chłopak kocha ten klub i on mógłby za niego gryźć trawę. Interesują się nim wielkie kluby m.in. chciałby go mieć Wenger i Barcelona, a co jak co o nich można powiedzieć, ale talent do znajdywania gwiazd to oni mają. Zgadzam się, że jeśli ma nie dostawać szans to trzeba go wypożyczyć. Ale nie do Segundz raczej tylko do Primery. Może nawet takie Depor, by zechciało.
25. pedro927.07.2012; 09:42
Spotkanie na szczycie już się odbyło i decyzje zostały podjęte: Didac i Gameiro.
Z pierwszym sprawy mogą potoczyć się szybko, Gameiro natomiast to twardy orzech do zgryzienia, chociaż o tyle łatwiejszy do schrupania, że PSG nie widzi go w składzie.
Paco jest przewidziany do wypożyczenia do PD. Kandydatami są Celta i Getafe.
Ciekawe, że Pellegrino jest zadowolony z Bernata i Juan ma zostać w VCF.
26. jr27.07.2012; 10:08
No i dobrze jak Paco zostanie wypożyczony. Niech się ogrywa. W eksperymenty w pierwszym zespole nie ma się co bawić. Jak będzie dobrze grał, to wróci na przyszły sezon, a z Gameiro będzie można zrezygnować, jeśli teraz zostnie wypożyczony.
27. Groove27.07.2012; 10:30
90% Pacoholików nie ma pojęcia że chłopak ma na imię Francisco a nie Paco, a co dopiero co potrafi... Jasne jest że taka perełka nie może się kisic w nieskończonośc w tak niskiej lidze, by nie powtórzyła się sytuacja jak z Isco. Niemniej, Segunda byłaby odpowiednia, może nasze dobre stosunki z Almerią zadziałałyby odpowiednio. Może Elche dalej nim zainteresowane, z resztą na brak propozycji by nie narzekał.
28. kwmscmusic27.07.2012; 10:36
kwmscmusicJacy Wy wszyscy jesteście teraz wyrozumiali . Jakby to Emery po raz kolejny nie włączyłby Alcacera do pierwszego składu to byście jechali po naszym starym trenerze strasznie. a teraz są zdania typu " nie ma co eksperymentować " itp niektórzy gubią się tu strasznie ze swoimi poglądami.
29. kubastepniak2227.07.2012; 10:46
Najlepiej jakby jakiś beniaminek Primera Division się po niego zgłosił. Wtedy by mógł się ogrywać z najlepszymi, a to chyba było by najmądrzejsze wyjście.
30. Qnick198627.07.2012; 10:49
Qnick1986kwmscmusic
Też zacząłem to zauważać dlatego napisałem : "Ciekawy jestem tylko czy zacznie się besztanie Pellegrino jeśli Paco nie dostanie szansy. Czy może jednak sympatia do nowego trenera weźmie górę?"

Widzę jednak, że nasz nowy trener ma ogromny kredyt zaufania i każda jego decyzja uznawana jest za przemyślaną i słuszną. Emery co by nie zrobił było albo złe albo przypadkowo dobre. Ciekawy jestem bardzo nowego sezonu, ale czuję, że czeka nas plejada hipokrytów;p
31. kwmscmusic27.07.2012; 10:53
kwmscmusicQunick1986 poczekamy jak sie sytuacja rozwinie ale niestety czuję podobnie jak Ty.
32. Groove27.07.2012; 10:57
"ya esta hecho por el valencia por unos 4millones de euros lo de didac vila,lo han dicho por intereconomia y se hara oficial mañana,ahora a por gameiro!AMUNT VALENCIA!!!" - S.D.
33. szelos27.07.2012; 11:03
szelosWcale się nie dziwie że trener chce zostawić Bernata. Juan pokazał już w przygotowaniach do tamtego sezonu i w zeszłych rozgrywkach że potrafi szarpnąć lewą flanką. Natomiast wypożyczenie Paco to najlepsze rozwiązanie, w Getafe czy Celcie na pewno sobie pogra, zresztą oba kluby chyba lubią naszych wychowanków (np. Silva, Pablo). Będzie jeszcze pożytek z Alcacera, przyjdzie czas na niego. Patrząc na zastoje które ma czasami Soldado, to wydaje się że Gameiro to idealny zmiennik, dodając jeszcze Didaca, jak dla mnie wyjście z grupy w LM to absolutne minimum.
34. hubson9127.07.2012; 11:14
Ja się bardziej boję o środek pola, ponieważ Gago mnie nie przekonuje, Banega to idiota i nie zdziwię się jak podpali sobie łazienkę czy coś innego w stylu SuperMario i się okażę że zostaniemy z samym Tino, Albeldą i Parejo... A to już raczej lekko nie wesoło. Chociaż mam wrażenie, że Parejo grał w zeszłym sezonie coraz lepiej i teraz bedzie juz tylko lepiej.
35. gats27.07.2012; 11:34
Gago to wielka niewiadoma , ale myślę że wróci z czasem do poziomu gry w pierwszych latach w Realu, w Romie też jakos dawał radę w końcu,co do Paco to nawet jego anielska wręcz cierpliwośc może (musi) się kiedyś skończyć, jeżeli przyjdzie Gameiro to koniecznie Alcacer,a trzeba wypozyczyć do słabych klubów Primiery ,albo silnych Segundy,
36. albelda8627.07.2012; 11:36
Skoro kolejny trener nie widzi Paco w pierwszym składzie VCF to chyba coś musi w tym być, może po prostu nie jest jeszcze na to gotowy... widocznie Bernat robi lepsze wrażenie. Opcja wypożyczenia do Getafe nie byłaby zła. Bardzo naciskamy na kupno Gameiro, a przecież w ataku spokojnie może grać Jonas, a w razie potrzeby nawet Piatti(można też ściągnąć tanio Alvaro Vazqueza z Espanyolu). Jeśli mamy jeszcze tyle kasy do wydania to może lepiej przeznaczyć ją na środkowego obrońce, bo trzech środkowych na cały długi sezon może okazać się za mało.
37. gats27.07.2012; 11:42
mi osobiście wydaje się że kasa wyłożona na s.canalesa była już dawno odlożona , i nie nalezy jej odejmować od tych 14 podobno milionów które mamy na transfery,zgadzam sie z wami Panowie widocznie Paco obecnie jest za słaby, ale po roku regularnej gry w słabszej druzynie może powrócic do Lewantu tryiumfalnie jak Silva i np Albiol!!
38. szelos27.07.2012; 11:46
szelosZacznijmy od tego że Jonas nie jest napastnikiem, od biedy może tam grac ale jak pokazało kilka spotkań za Unaia kiepsko to mu wychodziło. Piatti w ataku? hahaha z jego budową ciała i wzrostem? Może jeszcze ma tam grac sam? Równie dobrze można wstawić na atak Guaite czy Ramiego, no bo kto nam zabroni? a później narzekanie że nie ma konkurencji w ataku... Obecnie mamy tylko 2 typowych napastników, w tym Paco więc taki Gameiro jest niezbędny, natomiast środkowych obrońców mam 3 + ktoś z rezerw.
39. Trivium27.07.2012; 11:58
TriviumJak dla mnie Rami by pasowal na takiego napadziora : ) jakies podstawy dryblingu ma, dobrze strzela z glowki :))
40. pedro927.07.2012; 12:02
Kredyt zaufania do Pellegrino jest duży, nie tylko na tej stronie. W hiszpańskich mediach też dobrze się o nim pisze. Najwidoczniej wszyscy mają przesyt Emerym.

Nie ma co na zapas narzekać. W ramach skromnych środków budowana jest ciekawa ekipa, a Gago może być jednym z jej filarów. Do tego Pereira, Guardado, Viera, Bernat, wyraźnie odrodzony Pablo. Z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie sezonu :)
41. lisovski27.07.2012; 12:17
lisovskiQnick1986
Nie sądzę że znajdziesz gdzieś negatywne komentarze na temat Unaia na początku jego kariery na Mestalla.Myślę nawet że przez pierwszy rok czy nawet dwa Emery miał sporo zwolenników(wiem bo sam do nich należałem).Wiele zmieniło odpadnięcie z LM no a potem ...to już wszyscy pamiętamy.Z resztą pisałem ci to już kiedyś ale ty stale twierdzisz że większość uwzięła się na Emerego od początku go hejtując nic podobnego.
Dziwi cię kredyt zaufania dla Pellegrino? mnie wcale, jak większość mam nadzieję że podoła choć spodziewałem się innego wyboru na to stanowisko.Wyczuwam u ciebie jednak wielki żal "za" Emerego i myślę że tylko czekasz aż Pellegrino się potknie żebyś mógł tylko wylać
żółć.
Paco czy też Francisco nie miał do tej pory żadnej kariery w Valencii tak naprawdę nawet nie miał szans na wypociny.To co pozwolono mu zagrać do tej pory nie łapie się nawet na pół szansy do wykorzystania,więc oceniać go po trzech meczach? ciekawe co napiszesz Vicente gdy Gameiro da dupy w pierwszych meczach(a jest na to szansa bo fantastycznego sezonu to on nie miał) że co? że zaczyna w Hiszpanii? że trzeba sezonu żeby go ocenić?
Zamiast topić kasę w Francuza (wypożyczenie to już w ogóle masakra) dać szansę młodemu niech zawiedzie to wtedy wypad.
42. gats27.07.2012; 12:19
być moze podczas długiego sezonu Pellegrino będzie miał dośc nieporadności w obronie i sam zalozy getry i trykot wymiecie własne pole karne a i pokaże Soldado jak się powinno pakowac bramy z baniaka!!
43. Melvedor27.07.2012; 12:42
Melvedor@Lisovski w pełni się z Tobą zgadzam.
Jonas w Brazylii grał na szpicy, bo ktoś się zastanawiał czy potrafi.
@Groove wiem nawet, że na drugie nazwisko (po matce) ma Garcia.
Ja oglądałem jak najwięcej jego meczy i jak dla mnie jest bardzo dobry. Ma przegląd pola, potrafi popracować w obronie, talent do strzelania też jak stanie się z nim to co z Isco albo Aaronem to nie wiem co zrobię. Getafe albo Celta to byłoby niezłe rozwiązanie, ale wolałbym go u nas.
44. Qnick198627.07.2012; 12:59
Qnick1986Nie mam żadnego żalu za Unaia, ale chciałem by zmiana była na lepsze, więc nie wiem czemu miałbym patrzeć przez palce na pracę Pellegrino. Oczekuję wyników i pięknej gry. W pierwszym sezonie chce tego choć zalążki. Drugi musi być świetny, a jak nie to następnego szkoleniowca poproszę. Zadłużony klub nie stać na eksperymenty na ławce. Liczę na to że Flaco się sprawdzi. Póki co nic nie mogę o nim powiedzieć bo te trzy "meczyki" nic nie pokazały (trzy skróty dla ścisłości). Nie wiem czy jest dobrym fachowcem czy partaczem. Grunt, że postaram się ocenić go w miarę możliwości obiektywnie, nie zważając na to, że prasa czy zarząd kreują go na drugiego Beniteza. Fajnie, że atmosfera jest ok, że trenera wszyscy wspierają na początku kariery (chyba tego mu teraz trzeba) i podobają mi się działania zarządu odnośnie wietrzenia składu. Jest obiecująco.
45. Qnick198627.07.2012; 13:15
Qnick1986Co do Paco to się pewnie, któryś raz powtórzę, ale wydaje mi się, że odpowiednia liczba ludzi się mu przygląda i wiedzą na co go stać.

Gro osób domaga się szansy w pierwszym zespole dla Paco a widzieli go do kupy 50 min w grze przeciwko dorosłym rywalom (MME to gra z rówieśnikami zbyt mało miarodajna). Gratuluję, że udało wam się dostrzec w nim mega potencjał przez te kilkadziesiąt minut. Na mnie wrażenia nie zrobił. Powiecie pewnie, że grał za mało by udowodnić przydatność. No ale przecież dzień w dzień trenuje, grywa w Mestallecie, w reprezentacji. Wszyscy ze sztabu mu się przyglądają i mówią "jeszcze nie czas" więc chyba coś w tym jest. Na siłę go nie kiszą w tej ogórkowej lidze.
Równie dobrze mogę wołać o Carlesa Gila czy Salvę Ruiza by ich włączono do kadry. Tyle samo ich widziałem w akcji co Alcacera i tak samo mnie urzekli.
Pamiętam, kiedyś Ule napisał artykuł namaszczający Paco nowym Villą i zaczęła się Pacomania, mimo że nikt gościa wtedy nawet na zdjęciu nie widział. Pacomania trwa w najlepsze mimo, że od tamtej pory do dziś tylko nieliczni widzieli go w akcji przez kilka chwil, które najwidoczniej wystarczyły do wielkiego zauroczenia.
46. Fuh27.07.2012; 13:28
FuhHaha, ja pamietam jak Ule pisal ze Pereira to polaczenie Silvy i Villi. ;D
47. lisovski27.07.2012; 14:14
lisovskiQunick 1986
"Co do Paco to się pewnie, któryś raz powtórzę, ale wydaje mi się, że odpowiednia liczba ludzi się mu przygląda i wiedzą na co go stać."
I dla mnie to właśnie jest dziwne-przyglądają się kilka lat a potem Llorente zwołuje konferencje i żali się że młodzież jest porywana przez Barce.Tego nie rozumie.
Jeżeli model Athletic (który był tu przywoływany) nie przekonuję to spróbuję inaczej.Mianowicie (nieszczęsna!) Barca i ich Tello.Oglądałem kilka meczy z tym zawodnikiem w poprzednim sezonie i szczerze szału nie było (kila koślawych dryblingów,parę niecelnych dośrodkowań nic szczególnego) była za to konsekwencja bo kiedy miał/musiał grać to grał i nie było kombinowania jak za Unaia (Mathieu na skrzydle) szukania wśród starszych zastępstwa po prostu jechali z gościem.Później młodzi kibice najlepiej wychowanego klubu piszą bzdury na innych stronach, trochę na wyrost i z przesadą ale trochę racji mają(tfu!).
Własnie to chciał bym zobaczyć w tym sezonie u nas i mam nadzieję że jeszcze nic nie jest przesądzone.
48. Qnick198627.07.2012; 15:28
Qnick1986lisovski
W Barcelonie gdy na boisku biegają gracze, którzy są topowymi na swych pozycjach zmiana jednego z nich nie zmniejsza tak strasznie ich potencjału który wciąż jest porażający. U nas takiego komfortu nie ma. Wpuszczenie Tello gdy prowadzi się 4:0 to żadne ryzyko. Kiedy my prowadziliśmy tak wysoko? Gdy prowadzimy 1:0 i próbujemy je dowieźć nie będziemy ryzykować wychowankiem.

Zadaj sobie pytanie i szczerze odpowiedz. Co wolisz dla Paco? 100 min u nas a reszta na trybunach lub w Mestallecie, czy 1000 min w jakimś beniaminku primery? Co da mu większą korzyść? Jeśli trener na chwilę obecną jest przekonany, że nie będzie na niego stawiał to przecież nic na siłę. Jakby chłopak wypalił w jakiejś Celcie czy innym Getafe to go można ściągnąć w zimie (nie wiem czy potrzeba do tego klauzuli czy zawsze można - bez jakiejś kary - ściągnąć z powrotem swojego gracza).
49. lisovski27.07.2012; 15:43
lisovskiTeźio grał w pierwszym składzie prawie całe spotkania za kontuzjowanych nie było tego dużo ale pokazuje że od czegoś trzeba zacząć.
Odpowiem pytaniem:
Wolisz wydać 10 na Gameiro /bądź wypożyczyć (z którego też może nic nie być,czyli jak z Paco 50/50) czy spróbować pół roku z młodym na ławce ?
50. Melvedor27.07.2012; 15:53
MelvedorPodobno mamy jedną z lepszych szkółek w Hiszpanii. Nie rozumiem więc dlaczego w ogóle nie stawiamy na wychowanków. Który ostatnio wbił się do pierwszego składu? Talentów będzie coraz mniej a z taką polityką to już się coraz mniej dziwię, że te dzieciaki odchodzą (fakt też, że za plecami klubu i jest to chamskie). W ten sposób nie będziemy niedługo nikogo mieli. Dodatkowo napastnika albo ofensywnego pomocnika łatwiej wprowadzać do składu niż obrońcę.
51. pedro927.07.2012; 15:55
Gdyby Paco dawał gwarancję, że będzie wartościowym zmiennikiem Soldado, nikt w VCF nie rozglądałby się za Gameiro. Większe szanse na grę w podstawowym składzie, mniejsza presja to na pewno lepsze rozwiązanie.
Didac przechodzi do nas na zasadzie wypożyczenia, z prawem/obowiązkiem za 3/4,2 mln? (sprzeczne wersje) wykupu. Najważniejsze, że wreszcie trafi do nas.
52. Qnick198627.07.2012; 15:55
Qnick1986Szczerze to jednak wolałbym opcję z Gameiro. To zawodnik, który byłby konkurencją dla Soldado, a Paco raczej dałby mu pewność "wiecznie wyjściowego składu". Fanem Gameiro nie jestem, 10 baniek to też nie mało. Najlepsza opcja to dla mnie roczne wypożyczenie Gameiro z zastrzeżeniem wykupu za z góry umówioną kwotę po sezonie. Korzyści:
1) Stracimy niewiele kasy,
2) Paco i tak może wrócić w zimie, jakby szalał na wypożyczeniu,
3) Soldado bardziej się stara mając konkurencyjnego rywala,
4) Gameiro możemy podziękować już po sezonie jeśli się nie sprawdzi, Paco w międzyczasie się ogra i go zastąpi,
5) Jeśli się sprawdzi, to możemy zyskać w jeden sezon zgranego z drużyną Gemeiro (którego warto wykupić) oraz ogranego na "obczyźnie" Paco.

Dla mnie to opcja ze zminimalizowanym ryzykiem.
53. kOst27.07.2012; 18:01
kOstA mnie się wydaje, że Paco potrzebuje solidnego kredytu zaufania. Od Emerego nic takiego nie dostał, był wiecznie pomijany nawet kiedy wydawało się, że już teraz musi zagrać to siedział na ławie cały mecz... Ja bym pieprzył Gameiro i zaufał młodemu, co nam szkodzi, najwyżej kupimy kogoś zimą.
54. kubastepniak2227.07.2012; 21:26
Tylko niewiem czy chce grać dla vcf. Przecież rok temu już go praktycznie mieliśmy,a poleciał do szejkó z PSG.