sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Łatwo przyszło, łatwo poszło...

Szymon Witt | Zdzisław Lewicki, 22.03.2012; 12:13

"Nietoperze" sprowadzone na ziemię

Miało być szybko, łatwo i przyjemnie, a było koszmarnie. Valencia pomimo olbrzymiej przewagi poległa u siebie z ostatnim w tabeli Realem Saragossa i straciła to, co wywalczyła kilka dni temu w Bilbao. Chimeryczność „Nietoperzy” nie zna granic…

Unai Emery wymarzył sobie, że w meczu z czerwoną latarnią ligi jego drużyna urządzi ostrą kanonadę. Dlatego też baskijski szkoleniowiec postawił na grę dwoma napastnikami, wspieranymi przez parę skrzydłowych Pablo i Jonasa.

Mecz rozpoczął się zgodnie z założeniami Emery’ego. Już w 9. minucie Roberto Soldado przeprowadził dynamiczną akcję prawym skrzydłem, z dziecinną łatwością ograł Javiera Paredesa i wyłożył piłkę na 10 metr Pablo, który płaskim strzałem pokonał Roberto!

Po objęciu prowadzenia Valencia cały czas szturmowała bramkę Saragossy. W 17. minucie Soldado wypuścił prawym skrzydłem Antonio Barragána, który dograł do Aritza Aduriza. Strzał Baska poszybował jednak 5 cm obok słupka.

W 21. minucie Aduriz po błyskotliwym podaniu Jonasa wychodził sam na sam z Roberto, lecz tuż przed polem karnym przewrócił go Pablo Álvarez. W tej sytuacji sędzia Carlos Del Cerro Grande musiał wyrzucić Argentyńczyka z boiska.

Arbiter za to nie okazał się „grande” w 29. minucie. Sędzia uznał, że Ángel Dealbert sfaulował w powietrznym pojedynku Carlosa Arandę, choć to napastnik Saragossy przewinił, zagrywając w polu karnym ręką! Pomimo płomiennych protestów Ángela sędzia nie skorygował swego orzeczenia, a jedenastkę na gola zamienił Apoño.

Przedziwna decyzja sędziego trochę wybiła Blanquinegros z rytmu, którzy otrząsnęli się dopiero pod koniec pierwszej połowy. W 41. minucie Jeremy Mathieu zagrał płasko do Soldado, lecz Roberto nie dał się zaskoczyć „Żołnierzowi”, który oddał ekwilibrystyczny strzał piętką. Z kolei w ostatniej minucie pierwszej części gry doskonałą sytuację miał Aduriz, lecz Bask po wyśmienitym dośrodkowaniu Barragána znów pomylił się o centymetry!

W drugiej połowie Los Ches ruszyli do zdecydowanych ataków. Mocno uaktywnił się Mathieu, który co chwila posyłał dobre centry w pole karne gości. W 58. minucie Daniel Parejo dośrodkował z rzutu rożnego wprost na głowę Adila Ramiego, lecz futbolówka po uderzeniu głową Francuza poszybowała minimalnie obok bramki! Kilkadziesiąt sekund później prawą stroną szarpnął Pablo. Hernández zacentrował w szesnastkę Saragossy, a piłka spadła niespodziewanie pod nogi Aduriza, który uderzył instynktownie, lecz w środek bramki, gdzie niestety stał Roberto.

W 69. minucie Alba zacentrował na dalszy słupek do Soldado. Najlepszy strzelec Valencii zgrał piłkę do wbiegającego Jonasa, lecz Brazylijczyk w znakomitej sytuacji uderzył obok bramki!

Gdy wydawało się, że gol dla szturmującej Valencii jest tylko kwestią czasu, stało się coś zupełnie nieprzewidywalnego. Dwójka piłkarzy Saragossy, Ángel Lafita i Apoño przeprowadzili szybką kontrę zakończoną strzałem tego drugiego. 2:1 dla gości, tego nikt się nie spodziewał.

Blanquinegros cały czas zaciekle atakowali, lecz nie pomogła im nawet kolejna czerwona kartka dla gości. W 88. minucie za drugie żółtko z boiska wyleciał Zuculini. Chwilę później Parejo posłał futbolówkę w pole karne, do piłki doszedł Rami, lecz reprezentant Francji zmarnował kolejną doskonałą sytuację. Lepszych już nie było…

21.03.2012, Primera División, 29. kolejka

Valencia CF 1:2 Real Saragossa

Bramki: 9’ Pablo – 30’ Apoño (k.), 77’ Apoño

Żółte kartki: Dealbert, Soldado, Barragán – Lanzaro, Dujmović, Roberto, Zuculini

Czerwone kartki: 21’ Álvarez, 88’ Zuculini (druga żółta)

Valencia CF: Guaita – Mathieu (62’ Alba), Dealbert, Rami, Barragán – Albelda (70’ Feghouli), Parejo – Jonas, Pablo (82’ Piatti) – Aduriz, Soldado.

Real Saragossa Roberto – Paredes, Lanzaro, Pintér, Álvarez – Apoño, Dujmović – Juan Carlos (50’ Zuculini), Minero (75’ Luis García), Lafita – Aranda (64’ Obradović).

Statystyki i sytuacja w tabeli Liga BBVA

Wybierz piłkarza meczu!

Skrót spotkania: VCF Video

Kategoria: Ogólne | Własne skomentuj Skomentuj (68)

KOMENTARZE

1. ruben12321.03.2012; 20:51
Zaragossa - najgorsza drużyna w hiszpanii gra w 10-tke a tu na razie 1:1.

Pomińmy tego śmiesznego karnego, my gramy tragicznie z przodu. Mamy tyyyyyle miejsca a tu strzałów jak na lekarsto.

Mathieu - tragedia! Dawać albę.

Aduriz - tragedia! Ile on sytuacji zmarnował!

Jonas - słąbiutko.

Dawać Feghouliego!

Swoją drogą Parejo gra bardzo dobrze :)

Amunt Valencia , Fuera Emery.
2. Acolith21.03.2012; 20:51
Acolith...oraz dawania się złapać na ofsajda, dobrze że przynajmniej tarhetkę dla Alvareza wywalczył
3. ruben12321.03.2012; 21:18
Boże ratuj i zwolnijcie już tego pajaca Emerego.

To jest Saragossa grająca w 10tke a na tą grę się nie da patrzeć.

Szkoda słów na taką grę w ofensywie!
4. Maciek_198521.03.2012; 21:37
Maciek_1985ruben no co ty, przecież my na ławce mamy geniusza lepszego od Bielsy i Fergusona jak to można było przeczytać w komentarzach po meczu z Bilbao. Od święta dosłownie bo raz na 3 miechy zagramy dobry mecz i "schowajcie białe chusteczki"... Właśnie przegrywamy z 2 ligą grającą od 20 minuty w 10... Brawo! Tak trzymać! Dać Emeremu dożywotni kontrakt bo to najlepszy trener jakiego możemy mieć, do tego tani co ciągle słyszę, już mi się tym rzygać chce. Naprawdę kibic Valencii powinien być jak robot - pozbawiony emocji, uczuć, nerwów bo to co się dzieję to jest tragikomedia...
5. Fuh21.03.2012; 21:38
FuhZidiocialy sedzia + Aduriz ktory nie potrafi wykorzystac przynajmniej 1 setki na 5, to tak sie konczy.
6. ruben12321.03.2012; 21:40
Fuh - nie sędzia. Ta drużyna jest po prostu bardzo słaba. Nie oszukujmy sie.

Saragossa grająca w 10-tke - tu powinny wpaść już z 4 gole conajmniej.

Piszę to już tutaj od lat. Nie jest tak źle jak za Koemana ale niewiele lepiej.
7. Maciek_198521.03.2012; 21:53
Maciek_1985Niestety ta drużyna jest rzadka jak kupa po zażyciu środków przeczyszczających, do tego ma na ławce karykaturę trenera. Zrozumiem Llorente jeśli nie zmieni trenera do końca sezonu bo takiemu komuś jak Emery płacić odszkodowanie za zerwanie kontraktu? W życiu. Ale zatrzymać go na następny sezon nie ma prawa...
8. Fuh21.03.2012; 21:55
FuhDno, juz nizej upasc sie poprostu nie da. Mecz zaczal sie tak jak powinien, potem najbardziej poje... sedzia swiata daje karnego, potem obrona czestochowy i jedna kontra i w dupe. Mecz tragiczny, ktos musi za to poniesc konsekwencje! SKANDAL!!!
9. Marcel21.03.2012; 21:55
MarcelPrzy tylu sytuacjach powinnismy strzelic luzno 4 bramki. Tymczasem w niezrozumialych okolicznosciach dostali karnego a pozniej jeszcze ta bramka na 1:2.. szkoda gadac
10. MoRisSoN21.03.2012; 21:56
MoRisSoNBoże, Emery miał strzelać bramki ? Ogarnijcie się ok ? Wydaje mi się, że pisze z 12 latkami.
11. ruben12321.03.2012; 21:59
Qrwa brawa dla kibiców na Mestalla , mam nadzieję że LLorente to widzi!

I niech się chłop zastanowi czy chce sprzedawać ostatniego świetnego piłkarza VCF - Albe do rywali z katalonii.

Jeżeli tak to nie ma już dla nas ratunku, zostaniemy z tym drewnem Mathieu i będziemy grać taką kupę jaką gramy.

No chyba że przyjdzie jakiś zbawca.

Co do Emerego - ile się jeszcze mamy wstydzić jako kibice za grę tej drużyny?
12. kurzica21.03.2012; 22:00
Nie wiem co powiedzieć po tym meczu. Był grad strzałów z naszej strony, w tym kilka setek. Rywale oddali dwa celne (pierwszy po własnej ręce). Niestety fakt, że tymi rywalami jest czerwona latarnia ligi, cholernie dołuje...

@ruben123 Nie widzę żadnego sensu w porównywaniu Koemana i Unaia...
13. Misiek7521.03.2012; 22:01
Misiek75Co tu napisać? Tragikomedia,parodia,żenada,szkoda słów....Reszta sama się nasuwa. Moje nadzieje pryskają.
Dobrej nocy życzę,choć ciężko będzie.
14. Darlene21.03.2012; 22:02
DarleneNie chcę nikogo usprawiedliwiać, ale o pewnych rzeczach trzeba powiedzieć: Aduriz musi mieć chyba piłkę ustawioną na linii bramkowej żeby strzelić, żaden trener nie wejdzie na boisko i nie kopnie za niego tej piłki jak należy. Możemy nie mówić o karnym, ale to nie jest normalna sytuacja, która się zdarza nieraz w meczach, to jest parodia rodem z okręgówki. Szkoda mi tylko Soldado, bo musi przełknąć taką pigułę zaraz po rewelacyjnym meczu. Mieliśmy dziś ciekawą parę w ataku: jednego na poziomie reprezentacyjnym i jednego na poziomie amatora.

Valencia wygrywa wysoko na wyjeździe z Bilbao, a potem przegrywa u siebie z ostatnią drużyną.

15. ruben12321.03.2012; 22:02
Morrison - piłkarze nie są bez winy , ale za motywację, przygotowanie taktyczne i formę piłkarzy odpowiada trener.

Np taki Mourinho zniszczyłby naszych piłkarzy za taki mecz jak dzisiaj zagrali, a poskutkowałoby to już w następnym (z resztą nie tylko Mourinho, każdy inny trener z jajami).

A Emery ich poklepie po tyłkach i im podziękuje za walkę. I dlatego musimy się wstydzić za taką grę.
16. MiguelSergio2721.03.2012; 22:09
MiguelSergio27Co za PADAKA :(
17. lipt0n21.03.2012; 22:17
lipt0nMówicie, że trener nie odpowiada za to co jego gracze robia na boisku ( mam na myśli pudła, czy inne błedy. ) Otóż przygotowanie psychiczne to obecnie 50% sukcesu w sporcie vide Sneijder za Mourinho, TOP3 na świecie, a obecnie cień piłkarza.
18. Misiek7521.03.2012; 22:18
Misiek75Nie przystoi takiemu klubowi ja Valencia C.F. skompromitować się na oczach całej europejskiej piłki. Ktoś musi ponieść tego konsekwencje! Koniec kropka !
19. snatch21.03.2012; 22:19
snatchPorażka z ostatnią drużyną w tabeli grającą najpierw w 10, a później w 9 to chyba wystarczający argument do zmiany trenera. Zawsze uważałem, że Unai panuje nad wszystkim ale od początku tego roku sytuacja wyraźnie wymknęła mu się spod kontroli. Najwyższa pora rozglądać się za nowym szkoleniowcem, z tych zawodników można wydobyć więcej.
20. Ulesław21.03.2012; 22:21
UlesławProstytucja Ostateczna. Bardziej dać ciała się nie dało.
21. El_Duderino21.03.2012; 22:41
El_Duderino@MoRisSoN
Skoro według ciebie poziom tutaj za niski to nie wchodź.
I jeśli Emery nie odpowiada za porażki to nie odpowiada też za sukcesy. Proste.
22. Fuh21.03.2012; 22:41
FuhAle nie gralismy zle, zabraklo skutecznosci. ;P Aduriz dzis zaprezentowal dno ostateczne. Tylko 3 pkt nad 4 miejscem, bedzie ciezko... :(
23. nokaut21.03.2012; 22:59
nokautMysle ze, teraz jak beda czuli oddech przeciwnika to zaczna znowu grac... dajcie im szanse! W końcu jakoś to 3 miejsce zajeli, teraz trzeba je utrzymać.
24. nokaut21.03.2012; 23:00
nokautZmiana trenera w koncowce sezonu?? raczej nie warto ryzykowac!
25. Mico21.03.2012; 23:08
MicoTragedia, padaka... szkoda słów.
26. chiefer21.03.2012; 23:15
chieferTo jakiś zły sen? Niech mnie ktoś uszczypnie. Niee, nie pomorze, lepiej skopa niech mi ktoś wypali w zadek na pobudkę. Albo lepiej, niech ktoś porządnie skopie dupę tym w szatni, a najbardziej trenerowi.
27. KilyVCF21.03.2012; 23:27
KilyVCFJak się ma napastnika który potrafi się znaleźć na wysokości pola karnego czy wapna i stamtąd trafić to można sobie nacierać.
Nie mamy klasowego napastnika i to się mści.
Nie można strzelać tylko łatwych bramek. (my chyba strzelamy takich najwięcej w lidze..)czasem jak nie idzie pod bramką trzeba liczyć na czyjś przebłysk, a nie mamy nikogo błyskotliwego z przodu.
Saragossa była słabiutka i tylko temu zawdzięczamy tyle sytuacji, bo gramy taką prostą piłkę że naprawdę musi się coś złego dziać z rywalem żebyśmy stworzyli dogodną okazję. Porządna drużyna by wklepała 10-osobowej Saragossie worek goli.
28. Vicente7322.03.2012; 00:26
Vicente73HA, HA, HA, HA. Pozdrawiam wszystkich, którzy zaatakowali mnie za moje słowa krytyki pod adresem Emerego po meczu z Bilbao. Brawo misie! Dalej nie wiecie o co mi chodziło?! To Wam powiem po raz enty: o najgorszego trenera w naszej Valencii od lat (Koemana nie liczę, bo to dupa, nie trener)!
Mecz z Bilbao to był wybryk, który ma miejsce raz na 3 miesiące, a nie standard naszej gry! Ten zespół umie tak grać, ale z Emerym nie będzie. Będzie tak jak dziś.

@Morisson - to za co wg Ciebie odpowiada trener jak nie za wyniki? Czy wiesz, że jeśli piłkarz jest źle prowadzony na treningach i w szatni, to gra tak jak Aduriz dzisiaj? Do kogo mieć o to pretensje?

Ktoś z Was napisał, że szkoda wypłacać odszkodowanie za zerwanie kontraktu takiemu lapsowi jak Emery. To Llorente nie zapisał Unaiowi, że jeśli wyniki będą lipne, ma prawo wyrzucić go na bruk??? Chyba jednak takie zapisy są w umowach z trenerami???
29. Maciek_198522.03.2012; 06:45
Maciek_1985Vicente73 haha ja pisałem o tym zerwaniu kontraktu i ew. odszkodowaniu dla tego kretyna, ale niestety nie znam szczegółów i nie wiem co tam jest zapisane w przypadku tak doskonałych wyników jak obecnie. Popieram to co napisałeś bo dawno temu zauważyłem że z Emerym lepiej nie będzie, ale wytłumacz to Morissonowi i jemu podobnym... nie da się :)
30. arrr22.03.2012; 08:16
arrrNie oglądałem meczu, z domu wyszedłem jak było 1:0 ;] ... Wracam i sprawdzam spokojnie, patrzę i Oo faq!? Ale wstyd. Niczego nie można być pewnym w tej drużynie - pewnie ktoś wygrał majątek obstwiając na Saragosse:P
Motywacja po stronie przeciwników, co wcale nie dziwi, ale takie mecze musimy wygrywać.
31. jr22.03.2012; 08:40
Nie miejcie pretensji do trenera, jak i do sporej grupy piłkarzy. Są oni na pewnym poziomie, który jest nieadekwatny do klubu, który reprezentują. Są do zmiany. Na razie niech wywalczą chociaż Ligę Mistrzów i finał ligi europejskiej, chociaż przy takiej grze z AZ nie będzie lekko.
Zmniejszą się długi i przyjdą lepsi zawodnicy. Trzeba przetrzymać ten ciężki okres i tyle. Myślę, że wynik i gra w bilbao była skutkiem rozmowy trenera z prezesem. Następnej rozmowy już nie będzie, bo nikt nie będzie się bawił w kotka i myszkę. Mam nadzieję, że od nowego sezonu przyjdzie lepszy trener, że prezes pozwoli sobie na zapłacenie wyższej pensji trenerowi.
32. pedro922.03.2012; 09:27
A niektórzy "znawcy" futbolu pisali, że będzie łatwo.
Valencia to tak chimeryczna drużyna, że wszystko jest możliwe. Z jaką przewagą musiałaby grać, żeby pokonać ostatnią drużynę ligi?
Wszystko wróciło do "normy", złudzenia prysły, "mit" Dealberta razem z nimi. Norma została nawet przekroczona i doszliśmy do granicy absurdu/groteski/śmieszności. Po takim meczu nasi powinni zapaść się razem z Emerym głęboko pod ziemię ze wstydu.
33. VdV2322.03.2012; 09:47
VdV23Przeczytajcie lepiej wypowiedź naszego treneiro na Superdeporte ;)


"Porozmawiamy sobie ,będziemy pracować"

"Schowajcie białe chusteczki"

I o dziwo szykuje się już na LM na nowy sezon ;)
34. staste7722.03.2012; 10:29
staste77ruben123, piszesz:
"Np taki Mourinho zniszczyłby naszych piłkarzy za taki mecz jak dzisiaj zagrali, a poskutkowałoby to już w następnym ..."
Wczoraj widziałem, jak poskutkowało w następnym meczu :-) Real stracił kolejne dwa punkty. Była to dosłowna kopia meczu z Malagą!
35. KilyVCF22.03.2012; 10:39
KilyVCFWolny to wolny, nie ma siły jak komuś wyjdzie.
Szkoda że my rzadko trafiamy.

Głowa boli jak sobie doliczam 3 pkt z Saragossą, Betisem, 2 z Mallorką, starszych absurdów już nie pamiętam a było ich trochę, gdy traciliśmy gole w końcówkach.

Ale Manu Fernandes gola zapakował ;)
Prawdopodobnie go kupi ktoś za duże pieniądze.
Dla mnie on jest lepszy od Parejo np 10 razy.
Najbardziej mnie wkurza że kupiony za krocie, oddany za grosze po półroczu w którym grał bdb a i drużyna się nieźle prezentowała, to były ostatki dobrej piłki VCF chociaż akurat nie wiązałbym tego faktu tylko z Portugalczykiem.
36. Fuh22.03.2012; 11:41
FuhNie ma co sie martwic. Wyzej niz 3 miejsce i tak juz jest nieosiagalne, a 3 miejsce raczej powinno juz zostac. JEsli dorzuca do tego LE to nie wierze, ze Llorente zwolni Unaia. W lecie nie mozna sprzedawac kluczowych zawodnikow i trzeba sie wzmocnic. Prawa obrona to podstawa, przydalby sie tez jakis dobry napastnik i ktos w miejsce Jonasa. Wszystko przed nami, czasem sie wygrywa, czasem przegrywa, najwazniejsze to jak skonczymy sezon.
37. staste7722.03.2012; 11:48
staste77Fuh, ktoś w miejsce Jonasa?
Chyba jako zmiennik Jonasa. Jonas jest b. wartościowym zawodnikiem.
38. pedro922.03.2012; 12:33
Ja bym się nie martwił wyżej niż 3-cim miejscem. Natomiast utrzymaniem 3-go czy nawet 4-go miejsca na pewno tak. Wydaje mi się, że Emery wyczerpał już kredyt zaufania. Nic mu nie pomoże.
Co do Jonasa - nie ma co szukać jego zmiennika. Jeden był - Isco, drugi jest - Canales.
Saragossa kończyła mecz w 9, ale VCF też nie powinna grać w komplecie, bo za uderzenie przeciwnika w twarz Soldado powinien wylecieć z boiska - roja directa.
Co to za kapitan, który nie potrafi nie tylko zapanować nad swoją frustracją, a i nie jest zdolny do mobilizacji kolegów?
39. dzefrej23422.03.2012; 13:56
dzefrej234szkoda Valencii :(
40. Darlene22.03.2012; 14:48
DarleneBardzo często pojawia się tu nazwisko Mourinho. Ja wiem, że nikt nie twierdzi, iż Valencia mogłaby zatrudnić Mou, ale samo porównywanie tych dwóch trenerów jest bez sensu i dziwne, że nikt tego jeszcze nie zauważył. Równie dobrze możemy porównywać Mathieu z Silvą. Mourinho by na miejscu Emery'ego zrobił to i tamto - tak samo jak Real na miejscu Valencii by rozgromił drużyny, z którymi Valencia traci punkty więc można by się postarać o jakiś lepszy punkt odniesienia dla Emery'ego niż Mourinho. Ja uważam Emery'ego za dobrego trenera, ale Mourinho wydaje się być w tej chwili najlepszym trenerem w ogóle więc... z czym do ludzi?
41. Matej 1422.03.2012; 15:20
Mieć przewagę przez większość meczu, szybko zdobyty gol i czerwona kartka dla gości. I porażka z OSTATNIĄ drużyną w lidze. Przewaga nad resztą TOPNIEJE!!!
42. Joaquin22.03.2012; 15:33
JoaquinPo tym meczu po prostu puściły mi nerwy. Dam sobie 2 tygodnie na odpoczynek bo nie wyrabiam psychicznie z tak grającą Valencią... :(

AMUNT VALENCIA!

43. tonio2222.03.2012; 16:23
ja chce Beniteza ! !!!!!!!!
44. arrr22.03.2012; 18:16
arrrPrzestrzegam przed obejrzeniem powtórki z tego meczu :P Masakra, ale ciśnienie podskoczyło... Tyle niewykorzystanych setek, tyle miejsca i czasu, aż prosiło się o 1 podanie więcej w takich warunkach ;/
Z 10 celnych strzałów tylko 1 bramka!? skandal! ;/
Słaba dyspozycja Jonasa i Aduriza (mega słaba), te główki Ramiego też mogłyby wpaść. Dealbert miał spory udział przy obu straconych bramkach, mniejsza o wybryk sędziego z karnym, ale w drugiej sytuacji podał/stracił panowanie nad piłką, którą przejął Lafita>>Anono>>sru drugi celny strzał i druga bramka.
Podsumowałbym to jako jeden wielki pech, bo patrząc na statystyki powinniśmy wygrać strzelając mnóstwo bramek.
45. Qnick198622.03.2012; 19:11
Qnick1986Nie cierpię takich spotkań. Saragossa udowodniła, że jak żadna inna drużyna zasługuje na spadek do 2 ligi, PD to nie miejsce dla drużyn ciułających punkty fuksem bądź dzięki sędziom. Ich piłkarski poziom to dno.

Valencia natomiast miała pecha, którego próżno szukać w jakimkolwiek innym spotkaniu.
Przysrywanie się do Emeryego jest idiotyczne. Źle ich ustawił? Źle grali? Ponad 70 % posiadania, prawie 30 strzałów. Graliśmy z nimi jak z drugoligowcem i mieliśmy kosmicznego pecha. Jonas skutecznością nigdy nie grzeszył, ale ten mecz był nawet poniżej jego niskiego snajpersko poziomu. Aduriz to nie piłkarz na miarę VCF (oczywiście mówię o względach czysto sportowych) więc nawet go nie skomentuję. Soldado to typ napastnika "strzelę dziś pięć to zrobię normę na miesiąc". 15 bramek w lidze niby wyglądają nieźle, ale strzelił je w 9 spotkaniach na 27 rozegranych czyli strzela w co trzecim meczu mimo, że cały zespół gra "na niego".
Lubię go, ale słowa crack nigdy o nim nie użyłem i pewnie nie użyję.

Piłkarzy mamy niezłych, ale nie wybitnych. Do tego miewają oni gorsze dni tak jak wczoraj, wtedy wychodzi tragedia.

Od kilku spotkań bardzo krytycznie patrzę na Emeryego, na wystawiony skład, na zmiany, na taktykę i do wielu rzeczy można się przyczepić, ale wczoraj wszystko prócz wyniku było ok. Skład był w sam raz, natężenie meczy co 3 dni wymusza drobne rotacje, zmiany też były takie jak chciałem. Zaangażowanie widziałem. Widziałem też ogromnego PECHA.

Strasznie szkoda tych punktów bo nie będzie komfortu odpuszczenia niektórych meczy by lepiej zagrać w LE i trzeba będzie gryźć trawę co 3 dni. Mimo to wierzę w 3 miejsce i sukces w LE. Gdyby gówniana Saragossa na nas siadła i wygrała byłbym załamany, jednak po wczorajszym meczu czułem irytację na złośliwy los a nie złość na postawę zespołu czy trenera. Widziałem, że chcieli wygrać a tego od nich oczekuję. Dziś trzymam kciuki za Vallacano.
46. ruben12322.03.2012; 20:08
qnick - naprawdę nie rozumiem jak można tak przymykać oko na tak słabo grającą VCF i tak bronić trenera który ewidentnie nie zdaje egzaminu.

Jest tu kilku takich jak ty, na prawdę nie rozumiem waszego sposobu myślenia...
47. genzo22.03.2012; 20:13
quick po prostu zna sie na pilce, ty sie nie znasz za grosz. wasza druzyna, nie obrazcie sie, ale to prawda, poza soldado, feugholim, alba, czy banega nie wybija sie ponad przecietnosc. emery rzezby w przyslowiowym ***. Jestem zdania, że bez niego LM bedzie wam czyms bardzo odleglym :)
48. ruben12322.03.2012; 20:28
Mogło być gorzej.

Mogłem być kibicem realu i teraz wstydzić się za ten klub i to co on teraz reprezentuje bardziej niż jakikolwiek inny kibic piłkarski.

Lub być kibicem katalońskich aktorzyn którzy cwaniakują a jak im nie idzie to oczerniają sędziów i włączają spryskiwacze na murawie gdzie znajduje się rywal.

Dziękuję ale pozostane kibicem tej słabej Valencii...
49. arrr22.03.2012; 21:10
arrri Super, ale spróbuj jeszcze zaakceptować zdanie innych kibiców VCF. Nie musisz rozumieć 'ich sposobu myślenia', ale pisząc posty w takim stylu celujesz w kolegów dopingujących tej samej drużynie.
Zgadzam się z Qnick, bo patrząc na statystyki takiego meczu nie można było przegrać, nie z takim posiadaniem i ilością strzałów.
Pozdrawiam
50. Ashkan22.03.2012; 21:23
Także uważam że Emery dobrze ich ustawił , było mnóstwo sytuacjii , to że Aduriz ma zeza razem z Jonasem to już nie jego wina .
Mega pech i tyle .
51. El_Duderino22.03.2012; 21:33
El_DuderinoTo, że Soldado miał dzień konia w Bilbao to też nie jego zasługa . Wygraną z Baskami zawdzięczamy więc tylko Żołnierzowi i po części Albie. Bo co miał Emery do tego, że Soldado trafiał do bramki ? Nic.
52. Qnick198622.03.2012; 21:44
Qnick1986Dude
To trochę dziwne porównanie, bo o ile trener ma wpływ na ustawienie drużyny czy zmotywowanie to już na ich dyspozycję strzelecką przekładającą się na nie wykorzystanie 10 setek nie.
Napastnik jest od tego żeby strzelać bramki w 100% sytuacjach, to że strzeli bramkę po tym jak mu partner wyłoży na sam na sam nie jest wybitnym osiągnięciem (chyba, że sam wypracuje sobie bramkę) tylko obowiązkiem.
To, że spierdzieli ich 5 pod rząd idzie na konto napastnika a nie trenera, bramkarza, czy kolesia od ręczników. Reszta zrobiła co należało, dołożyłą cegiełkę do sytuacji bramkowej.

Widziałem dziesiątki/setki meczy w których antybohaterami zostawali zawodnicy nie wykorzystujący piłek meczowych w postaci idealnych sytuacji. Zespół ciśnie, trener dobrze ich ustawił, wykładają napadziorowi 10 piłek a on śle wszystkie w trybuny. Najlepiej za to trenera zwolnić prawda?
53. Darlene22.03.2012; 21:52
DarleneW Bilbao mieliśmy dwa razy więcej strzałów i dwa razy więcej wejść na pole rywala niż przeciwnik. W dodatku graliśmy bardzo dobrze w obronie. Tak więc to, że Valencia wygrała nie jest zasługą wyłącznie dobrego dnia Soldado. Valencia wygrała, bo była lepsza (i mogła wygrać wyżej).
54. El_Duderino22.03.2012; 22:35
El_DuderinoNo więc w meczu z Zaragozą było nawet lepiej pod tym względem, więc jak to ?
Wtedy to nie tylko i wyłącznie zasługa Soldado, a teraz Aduriz to całe zło ?
Emery to trenerski minimalista.Całe to pieprzenie, że woli zremisować 5-5 jak 0-0 to tylko czcza gadanina, bo zawsze gdy wygrywamy 1-0 to się bronimy jak cnotki przed posłami Samoobrony. Zawodnicy go nie szanują a on sam od 4 lat robi te same błędy, które chyba każdy na tej stronie jest w stanie wymienić.
Sorry, w tej chwili to on niczego nie gwarantuje poza zawstydzająca grą.
55. Darlene22.03.2012; 22:53
DarleneW obu ostatnich meczach ligowych Valencia przeważała i stwarzała więcej sytuacji. W pierwszym z tych meczów sytuacje były wykorzystywane, w drugim nie. To normalne, że trenera obwinia się za obraz gry, ale trudno go obwiniać o marnowanie sytuacji. Nie chodzi tylko o Aduriza, bo i Jonas się nie popisał. Mówi się o nich, bo akurat tak się trafiło, że to oni mieli najdogodniejsze sytuacje i je zmarnowali. Soldado nie miał tak dogodnych w tym meczu, a w dodatku wypracował gola więc u niego nic się widać nie zmieniło. Rozumiem gdyby Dealbert marnował sytuacje, ale Aduriz jest podobno napastnikiem. Skoro była ogromna przewaga, to znaczy, że ustawienie taktyczne i nastawienie drużyny było odpowiednie. Stracona bramka nie była wynikiem cofnięcia się Valencii do obrony lub słabszej gry Valencii. Wszyscy wiemy co było wynikiem straconej bramki.

Po meczu z Granadą nie mógłbym w ten sposób bronić Emery'ego i go nie broniłem w ten sposób. Ale tak się dziwnie złożyło, że po bardzo słabym występie z Granadą zdobyliśmy 3 punkty, a po dobrym występie z Saragossą 0 punktów.


56. pedro923.03.2012; 11:09
Czytam tutaj, że wszystko było w porządku - duża przewaga i dużo strzałów. Ale jak mogło nie być przewagi, skoro graliśmy z już prawie 2-go ligowcem w przewadze?
Po co te statystyki? Czy statystykami się wygrywa? Problemem jest brak jakości. Szczególnie na Mestalla, mając piłkę nie potrafimy grać pomysłowo, z polotem. Ogromna większość akcji to zagrania przewidywalne, oparte ciągle na podobnym schemacie - jak kiedyś na wyspach - biegniemy skrzydłem i wrzuta. Brak elementu zaskoczenia, gry kombinacyjnej z 1-szej piłki. Jak do tego zabraknie farta, to już może być kiepsko. Atak pozycyjny jest słabiutki, niewiele z tych podań wynika. Łatwo się bronić grając z taką drużyną. I tu jest pole do popisu dla trenera. Jeśli piłkarze nie są zbyt kreatywni (czy rzeczywiście?), trzeba ich nauczyć na treningach pewnych zachowań i zagrań, które pozwalałaby na zaskoczenie rywala. Innowacyjność i kreatywność panie Emery!!!!
57. ruben12323.03.2012; 11:28
Emery powinien wystawić 11stu ofensywnych - wtedy byśmy ciągle atakowali i wszyscy byliby zadowoleni.

Co z tego że przegraliśmy z najgorszym sezpołem La Liga i to u siebie? Ważdne że, uwaga, - atakowaliśmy!

Druga sprawa - mamy bramkarza który wpuszcza wszystko co leci na bramke! Jakim cudem Guaita broni, ja nie wiem!

Defensywa jest w rozsypce - Rami od bohatera stał się zerem ( a w reprezentacji gra dobrze). Ruiz ciągle dołuje, zostaje biedny Dealbert który robi co może - cofał sie i cofał przed Apono aż ten strzelił gola.

Drużyna nie ma jakiegokolwiek pomysłu jak grać, zero inwencji.

Cieszę się że Pedro, El Dude i kilku innych ma oczy i widzi co się dzieje.
Kopią nas po dupie a my mamy się cieszyć z tego?
58. Darlene23.03.2012; 11:58
Darlene"Ale jak mogło nie być przewagi, skoro graliśmy z już prawie 2-go ligowcem w przewadze?"

Ale przewaga była też z Bilbao na wyjeździe, które bynajmniej drugoligowcem nie jest.

"Ogromna większość akcji to zagrania przewidywalne, oparte ciągle na podobnym schemacie..." - ale to przynosiło efekty i gdyby nie brak skuteczności byłby pogrom.

"Jak do tego zabraknie farta, to już może być kiepsko."

Niewykorzystywanie stuprocentowych sytuacji to nie jest brak farta.

"Kopią nas po dupie a my mamy się cieszyć z tego?"

Póki co jesteśmy tak żałośnie skopani, że mamy 3 miejsce po 28 kolejkach. Nikt się nie cieszy z ostatniego meczu, ale nie wszyscy od razu wyciągają białe chusteczki. Cieszę się, że Qnick1986, arrr, Fuh i jeszcze paru innych stara się na to patrzeć trochę trzeźwiej.
59. pedro923.03.2012; 12:12
Darlene, widzę że nie rozumiesz istoty sprawy. Z Bilbao grało się dobrze głównie dlatego, bo to było spotkanie wyjazdowe. Powtórzę: problemem są mecze na Mestalla, gdzie nie można grać z kontry, trzeba stosować atak pozycyjny. W tym elencie gry jesteśmy słabi, bo ataki są przewidywalne i schematyczne. I trzeba znaleźć na tę dolegliwość jakieś dobre lekarstwo, bo w tym stylu daleko nie zajedziemy.
60. El_Duderino23.03.2012; 12:16
El_DuderinoPoczekajmy do końca sezonu i zobaczymy jaka nasza pozycja będzie. Łatwego terminarza nie mamy, gramy jeszcze z Realem u nich (dostaniemy, zawsze dostajemy) Levante , Malagą (u nich) i Espanyolem (u nich).
Nic pewnego, ja typuję 4. miejsce na koniec.
Na plus, wielki plus, Emeremu trzeba zaliczyć, że wreszcie Pablo usiadł na ławce a Sofiane zaczął grać.Feghouli to nasz top 3 zawodnik w tym sezonie a grać będzie jeszcze lepiej.
61. staste7723.03.2012; 12:41
staste77pedro, ruben, skoro piszecie, że zupełnie nam nic nie wychodzi, jesteśmy przewidywalni, itd. to skąd taka liczba stuprocentowych sytuacji, które mieliśmy? I to jeszcze w czasie, gdy graliśmy 11 na 11.
62. Darlene23.03.2012; 12:45
Darlene"Poczekajmy do końca sezonu i zobaczymy jaka nasza pozycja będzie." - dokładnie; ten sezon może się jeszcze skończyć bardzo źle i bardzo dobrze; gra Valencii nie daje pewności jak się sezon skończy, bo raz gramy gorzej, raz lepiej; jeśli nie będziemy grać w przyszłym sezonie w LM, to nikt już nie będzie przeciwko zwolnieniu Emery'ego, jeśli wygramy LE i utrzymamy wysoką pozycję w lidze, to nikt nie będzie za jego zwolnieniem; ci, którzy obecnie nie chcą zwolnienia Emery'ego, to nie są agenci katalońscy, ani nie należą do rodziny czy bliskich przyjaciół Unaia, po prostu mamy taką sytuację, że ani nie ma spektakularnych sukcesów, ani wielkiej tragedii, wiele jeszcze do wygrania w tym sezonie i wiele do przegrania; ja rozumiem tych, którzy chcą zwolnić Unaia (choć się nie zgadzam) i gdybyś ruben123 trochę się postarał, to też byś zrozumiał przeciwne głosy, bo wszyscy chcemy mieć jak najlepszą Valencię; pozostaje obserwować co będzie dalej
63. pedro923.03.2012; 14:07
Staste, może mnie uświadomisz jaka to liczba, bo zacząłem oglądać mecz od stanu 1:1?
Widziałem od tego momentu bezradność i impotencję. Tłumaczenie tej kompromitacji TYLKO brakiem szczęścia jest dla mnie zbyt wielkim uproszczeniem. Gramy słabo w ataku pozycyjnym i to jest bolączka VCF od dawna. Można poprawić ten element gry i tym powinien się zająć trener. Samo nie przyjdzie.
64. pedro923.03.2012; 14:12
El duderino, masz rację. Popularne wśród niektórych hasło gwarancji 3-go miejsca wygasło, nie ma też gwarancji 4-go miejsca. Co tu mówić o gwarancji, skończyła się nawet rękojmia.
65. Maciek_198523.03.2012; 18:12
Maciek_1985"Poczekajmy do końca sezonu i zobaczymy jaka nasza pozycja będzie." - dokładnie; ten sezon może się jeszcze skończyć bardzo źle i bardzo dobrze ... nie chce mi się zaglądać w tabele z poprzednich sezonów ale w tym momencie mamy do lidera 25 pkt straty, której nie zmniejszymy tylko powiększymy pewnie do 30-35 pkt, więc jeśli sezon ma się skończyć "bardzo dobrze" to chyba tylko zwycięstwo w lidze pocieszenia może to sprawić bo raczej nie mistrzostwo "reszty ligi".
66. lisovski23.03.2012; 21:02
lisovskiTak jest! Trzeci sezon-brak postępów,krok w tył względem pucharów.Darline po co ci trzecie miejsce skoro Unaiowe minimum to pogranie w grupie z Leverkusen i porażka lub remis z Genk o Schalke już lepiej nie wspominać.W tym roku trzecie może będzie ale w coraz słabszym stylu a pewności z Emerym nie ma żadnej więc to żaden argument.Piszesz że do przeciwników trenera nie docierają argumenty nie patrzą trzeźwo,czy zwolennicy rozważyli wszystkie za i przeciw? czy już tylko ślepo wierzą w cud?.Czego się spodziewasz w następnym sezonie? wyjścia z grupy LM? równej gry?stylu ?naprawdę? naprawdę? To powodzenia z Unaiem bo będzie dobry początek a potem równia pochyła(skąd my to znamy?) i tłumaczenia czwarty sezon z rzędu że przegrywamy z ostatnią drużyną Hiszpańskiej ligi bo Unai nie dostał kontraktu na dłużej Naprawdę? dlatego? bo Aduriz nie trafił? zawodnicy słabi? dopóki nie grali dla Unaia(i trochę potem) to byli pożądani i zaje.. większość klubów świata chciało by przecież Ramiego i Banegę w szczytowej formie, Barca walczy o Albę,pozycja bramkarzy jest świetnie obsadzona środek i atak są co najmniej dobre.Kiedyś Valencia nie była najpotężniejsza i najbogatsza i wygrywała a zawodnicy w tym klubie wyrastali na gwiazdy dlaczego bo trenerami byli Cuper i (tfu!)Benitez.Wytrzeźwiej chłopie!
67. Darlene23.03.2012; 21:27
Darlenenigdzie nie napisałem, że do przeciwników trenera nie docierają argumenty, każdy ma swoje racje, a kibice są tutaj podzieleni w miarę równo; jeśli chodzi o trzecie miejsce to w tej chwili nie wierzę w możliwość nawiązania rywalizacji z pierwszą dwójką niezależnie od tego kto by nas nie trenował

można jeszcze długo dyskutować o trenerze, ale wszystko rozstrzygnie końcówka sezonu i decyzja Llorente

lisovski, skoro ty nie jesteś pijany to staraj się pisać mój nick poprawnie
68. Stachu24.03.2012; 10:28
masakra!!! przegrać wygrany mecz:(