sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Zawsze mogło być gorzej...

Arkadiusz Bryzik, 24.10.2011; 17:17

Valencia 1:1 Athletic

Remis, remis, wygrana, porażka, remis. Tak prezentują się dokonania Valencii na przestrzeni ostatnich 5 ligowych starć. Jeśli doliczyć do tego porażkę z Leverkusen w ramach fazy grupowej Ligi Mistrzów, można śmiało stwierdzić: źle się dzieje w stolicy Lewantu.

W mecz lepiej weszli piłkarze Emery'ego, którzy po upływie zaledwie minuty mieli dwie bardzo poważne sytuacje podbramkowe. Najpierw strzał z pola karnego oddał Banega, później po wrzutce Argentyńczyka o włos pomylił się Topal.

Kilka chwil po strzale Turka, Ever po raz wtóry dograł futbolówkę z narożnika boiska, tym razem płasko pod nogi Canalesa. Młody rozgrywający posłał jednak piłkę z niewłaściwej strony obramowania.

Gra stawała się coraz to ostrzejsza i brutalna, a do inicjatywy zaczęli coraz odważniej dochodzić goście. Niezwykle groźny pod bramką Guaity był Llorente, który dzięki swoim walorom fizycznym z łatwością dochodził do sytuacji strzeleckich.

Wkrótce goście zaczęli atakować coraz odważniej, dzięki czemu udało im się wkopać piłkę do siatki. Muniain oddał potężny strzał zza pola karnego, a niefortunnie interweniujący Guaita "wypluł" piłkę przed siebie. Suaseta, który wpakował piłkę do bramki, znajdował się jednak na pozycji spalonej, podczas gdy Muniain decydował się na uderzenie. Bramka nie została uznana.

Athletic nie dawał za wygraną i w 36. minucie mógł cieszyć się z objęcia prowadzenia. W polu karnym najwyżej do piłki wyskoczył Fernando Llorente. Uderzenie Baska zatrzymało się najpierw na słupku bramki po czym odbiło się od pleców Guaity i toczyło wzdłuż bramki. Na szczęście szalona futbolówka została ujarzmiona przez Miguela, który w mgnieniu oka zażegnał niebezpieczeństwo.

Na kilka minut przed przerwą dość poważnie wyglądającego urazu nabawił się Canales. Młodzian musiał zejść z boiska i zastąpiony został przez Pablo Piattiego.

Kiedy wydawało się, że do przerwy nie wydarzy się nic wartego uwagi, błąd popełnił Iraizoz, który wybił piłkę wprost pod nogi Jonasa. Brazylijczyk uderzył bez zastanowienia, lecz futbolówka jak na złość kierowała się bezpiecznie wprost na słupek, od którego zresztą się niebawem odbiła.

Ten sam Brazylijczyk miał fantastyczną okazję zaledwie kilka sekund po rozpoczęciu drugiej połowy. Piłkę po dośrodkowaniu Mathieu wystarczyło jedynie skierować do pustej bramki, niestety Jonas zapragnął pokazać, że im bliżej bramki się znajduje, tym mniej celne strzały oddaje.

Do głosu ponownie zaczęli dochodzić goście. Ataki przyniosły korzyść w 72 minucie, kiedy fatalny błąd Pablo Hernandeza wykorzystał Iker Muniain. Skrzydłowy Valencii w nonszalancki sposób stracił piłkę, która wylądowała wprost pod nogami młodego napastnika Basków. Muniain pomknął z nią wzdłuż pola karnego "Nietoperzy" i huknął jeszcze sprzed szesnastki. Guaicie nie pozostało nic innego, jak wyciągnąć piłkę z siatki.

Valencia nie miała nic do stracenia i musiała zacząć atakować ze zdwojoną siłą. Na boisku zameldował się Aduriz, który miał pomóc w zdobyciu wyrównującej bramki. Ofensywa bezskutecznie jednak próbowała sforsować obronę Athleticu.

Dopiero minutę przed końcem spotkania Ever Banega wypatrzył wybiegającego Soldado i skierował ku niemu podanie prostopadłe. Żołnierz minął Iraizoza i lekkim uderzeniem posłał piłkę do bramki.

Spotkanie z Bilbao miało przynieść długo wyczekiwane przełamanie. Nic z tego. Athletic, mimo niemrawego początku, zaprezentował futbol ciekawy i niezwykle trudny do powstrzymania. Mecz stał na wysokim i wyrównanym poziomie, wynik uznać można za jak najbardziej sprawiedliwy.

Tabela i statystyki Primera División

Wybierz piłkarza meczu!

Skrót spotkania: VCF Video

Cały mecz do pobrania

Kategoria: Ogólne | własne skomentuj Skomentuj (57)

KOMENTARZE

1. dziubec23.10.2011; 21:54
chyba czas podziekowac Emremu... zalatwil nam lige mistrzow, nie spadlismy... ale z obecnym skladem i potencjalemvalencia powinna o wiele lepiej i ladniej grac
2. nokaut23.10.2011; 21:57
nokautbyło niezle jesli chodzi o sama gre:) ale w obronie Costa pokazal czemu siedzi na lawce... z przodu to co zawsze Piach:) ale srodek opanowany:)
3. Adrian_VcF23.10.2011; 21:59
Adrian_VcFRemis szczesliwy ale moze to byc nasze szczescie w nieszesciu bo emery zostanie :(
4. Old Wardrober23.10.2011; 22:07
Rami na dwa poszedł, nie? Bo co w następnym meczu? Costa chyba drugiej szansy nie dostanie
5. kOst23.10.2011; 22:30
kOstSpoko w razie czego mamy Dealberta ; d
Emery jest burakiem, Jonasz bez formy nic nie może strzelić a gra już 10 mecz (no dobra, strzelił w LM ale to i tak wyjątkowo mało jak na ofensywnego pomocnika/napastnika) i teraz się pytam, gdzie jest Paco skoro taki Munain może sobie śmigać w najlepsze! Trzeba wrócić do wystawiania Jonasa w roli Jokera bo chyba trochę osiadł na laurach nasz król strzelców ligi brazylijskiej.... Póki co dać szansę chociażby Adurizowi, o Piattim nawet nie wspomnę bo szkoda słów... Oby tylko Canales się zbytnio nie pooodzierał...
6. Kurczak23.10.2011; 22:37
KurczakJak to co?! Wchodzi nasz crack Dealbert! W końcu nie po to go Unai tyle czasu oszczędzał :3

Co do meczu: zwykle nie chce mi się pisać co i jak kto zagrał i w ogóle i tym razem będzie podobnie. Muszę jedynie pochwalić:
Ruiza - to powinien być idiol młodzieży <3 Jego opanowanie, czysty odbiór i inteligencja na boisku mnie po prostu roz pier ... rozpierają :D
Banega - jak chłopak chce to potrafi i nie można tego odmówić. Cały mecz miotało nim jak szatan i w końcówce zaliczył w końcu upragnioną asystę. Crack nad crackami.
Miguel - jakoś w tym meczu wypadł wyjątkowo dobrze. Mądra gra w obronie i ataku. Poza tym jakoś dzisiaj żwawszy był D:

Jonas - Jezu Chryste a nasz panie. Człowiek myślami na pewno nie był na Mestalla. Szkoda, że tak późno Emery go zmienił.
Ryżedrewnonieznającehiszpańskiego - no dzisiaj totalna porażka. Gubił piłkę w prawie każdej akcji. Totalny obciach :x

Ogólnie gra na przemian składna i chaotyczna. Szkoda, że tylko punkt ale dobre i to.

Tymczasem ja wracam do podrabiania podpisów pod petycją o wywaleniu Emerego - Amunt!
7. Cirian23.10.2011; 22:38
CirianCanales out nawet na kilka miesięcy. Chociaż źródło mało wiarygodne, bo ligabbva.pl
8. Fuh23.10.2011; 22:44
FuhEver to jest przekozak. Szkoda, ze nie ma juz u nas Silvy, bo w duecie sami by wygrywali wiekszosc meczy. To ze stracimy bramke bylo do przewidzenia, ale ten brak skutecznosci jest wyjatkowo irytujacy. Oni nawet na pusta bramke nie potrafia strzelic(Soldado z Leverkusen, czy dzis Jonas). Musi sie cos zmienic w ofensywie bo wyglada to tragicznie...
9. Shunsuke23.10.2011; 22:45
ShunsukePanowie wam też chce się płakać jak Pablo wchodzi na boisko? Czy ja jestem do niego jakiś uprzedzony?
10. caldinho23.10.2011; 22:46
caldinhoMathieu może zgubił pod koniec piłkę, ale według mnie zagrał dobrze, rozumie się an boisku z Feghoulim i Banegą. Ja tam do niego nic nie mam. Myślę, że an następny mecz powinien wyjść Alba i Mathieu na lewej flance. Chyba można by spróbować dwóch napastników: Soldado i Aduriza, i niech wejdzie w końcu Paco. Reszta bez zmian.
11. Fuh23.10.2011; 22:47
FuhO Pablo to szkoda pisac, w ofensywie nic nie wniosl, poza kilkoma stratami, zaliczyl Asyste i tyle. Piatti tak samo, jedno wielkie dno. Nie wiem czemu Unai nie wpuscil Alby, ktory jest lepszy niz 2 Pabla razem wziete.
12. Fuh23.10.2011; 22:53
FuhUle, jak nie dasz Ever do jedenastki kolejki to sie pogniewamy! :P
13. chiefer23.10.2011; 22:55
chieferEver i długo dłuuuuuuugo nic.

A na poważnie to:
Miguel - całkiem nieźle zagrał, choć to i tak jakieś 67% jego możliwości.
Mathieu - mam dylemat, wciąż nie wiem czy mnie zachwyca czy załamuje. Dzisiaj jednak poprawnie, nawet się cofał.
Feghouli - jeszcze sporo się musi nauczyć ale cieszy że chłopak się stara i rwie do przodu.
Ruiz - dzisiaj jednak zaspał. Pewnie czuje się tylko u boku Ramiego.
Pablo - wniósł jednak ożywienie na prawym skrzydle.

Jonasowi już podziękujemy. Aduriz gorszy od niego nie będzie, a celownik miewa lepszy.

Po raz kolejny widać że dzisiejsza Valencja to Benega i Rami + aspirujący Alba. Przed sezonem sądziłem że mamy dobry atak i kiepską obronę, role się jednak odwróciły. Na dziś trzeba nam pozbyć się Aduriza (jednak), dokupić do Soldado kogoś bramkostrzelnego i dawać szanse Paco.

Ps. A Levante właśnie jedzie Żółtych na 0:2 hahaha. Jednak Valencia rządzi ;)
14. Matito23.10.2011; 23:05
Chiefer lol

Ruiz był najlepszy po Banedze. Był wszędzie i nie zaspał
15. chiefer23.10.2011; 23:12
chieferNie twierdzę że grał źle, dobrze grał. Uważam że zaspał jednak przy golu. Bez Ramiego musi robić za dwóch, z Ramim gra jak profesor.
16. Ulesław23.10.2011; 23:14
UlesławShunsuke

Wygląda na to, że ja się z Tobą zawsze łączę w bólu. Pablo trzeba oddać tam, gdzie będą wymagali najniższej dopłaty, żeby go zabrać.

Dzisiaj świetni byli Banega, Ruiz (bezdyskusyjne miejsce w 11. kolejki :P) i Topal (z braku miejsca - ławka)
17. chiefer23.10.2011; 23:23
chieferNie rozumiem was. Ja uważam że Pablo nie jest gorszy od Sofiane, Parettiego czy nawet Canalesa. Racja że to nie jest jego najlepszy okres, ale... hmmmm... a może ja jadę wciąż na sentymencie sprzed 2 sezonów?
18. kOst23.10.2011; 23:37
kOstApropo rudego to według rating'ów Goal.com je st piątym najlepszym zawodnikiem PD ; p Mnie się osobiście podobał dzisiejszego wieczora, szkoda tylko, że zamiast Piattiego nie pojawił się Alba, no ale Emeryt nie byłby sobą, gdyby wszystkie zmiany wyszły nam na dobre : p...
Btw2. Podobała mi się scenka kiedy Aritz i Unai szukali koszulki ; x poprawił mi się trochę humor ; >
19. Darlene23.10.2011; 23:54
DarleneWidzę Ulesław, że nie zadowalasz się już wyłącznie zabawnymi uzasadnieniami nagród specjalnych i chcesz, żeby można było pośmiać się również z jedenastki kolejki.
Człowiek, który traci w końcówce wszystko co ma do stracenia (kiedy drużyna zrywa się jeszcze do ostatniego ataku), który podaje albo do tyłu, albo na tyle niebezpiecznie jak przy utracie bramki, który odznaczył się być może ze dwoma odbiorami (bo nic więcej pozytywnego nie widziałem), w meczu gdzie drużyna chcąca być trzecią siłą Hiszpanii remisuje (i to szczęśliwie), u siebie, nie z żadną czołową drużyną, taki człowiek zasługuje rzeczywiście na wyróżnienie??
20. Darlene24.10.2011; 00:02
DarleneNo i Ruiz. Tak, rzeczywiście bardzo pewnie wyglądał dziś środek obrony VCF biorąc pod uwagę: nieuznaną bramkę dla Bilbao, uznaną bramkę dla Bilbao (zdobytą ze środka bez większych problemów), sytuacje, w których piłka przechodzi wzdłuż pola karnego i w ostatniej chwili wybija ją Miguel, nieudolne rozgrywanie pod własnym polem karnym, od czego kibicom wzrasta ciśnienie itd. Czy Ruiz w tych sytuacjach okazał się lepszy od Costy? Czy chodzi o te jego akcje ofensywne, z których nic nie wynikło? Jeśli tak, to niech chociaż strzeli bramkę, jak Rami.
21. Darlene24.10.2011; 00:06
DarleneTak na marginesie: Ile razy był Ruiz w jedenastce kolejki? Ile razy był Rami w jedenastce kolejki? Nie wiem, bo nie liczę, ale jestem ciekaw. I ostatnie pytanie - Kto gra w obecnym sezonie lepiej: Ruiz czy Rami?
22. gats24.10.2011; 00:16
gracze na których trzeba budować Valencie to na pewno moim zdaniem
ruiz
alba
rami
guaita/alves
ever
topal
paco
ew soldado
całą resztę można spokojnie wymienić wyżej. wymieieni moim zdaniem są nie do ruszenia całą resztę mozna sprzedac zależnie od sumy
23. Ulesław24.10.2011; 08:18
Ulesław@Darlene

Topal: 11 przechwytów, 16 odbiorów, 3 straty, 1 faul, 3 razy faulowany.

Jak można było tego nie widzieć?
24. pedro924.10.2011; 10:03
Valencia ciągle nie wychodzi z zapaści. Podczas gdy w innych drużynach widać efekty pracy trenerów (Sevilla - Marcelino, Athletic - Bielsa) u nas zastój, a nawet regres. Obserwuję jak inni trenerzy stawiają na młodych wychawanków, u nas wręcz przeciwnie. Marcelino wystawił w 1-szym składzie Campanę na Barcę, Pellegrini Isco na Real (był obok Cazorli najlpeszy w Maladze), nie wspominając o weteranie ligowych boisk - Muniainie. Wobec poważnej kontuzji Canalesa (prawdopodobnie poszły więzadła - badania lekarskie dzisiaj) trzeba dołączyć do zespołu Bernata i/lub Paco, zastanowić się nad możliwością gry na 2 napastnków.
Pod wodzą Emerego VCF jest drużyną bez wyrazu, podatną na najmniejsze niepowodzenie, grającą schematycznie i przewidywalnie. Pablo jest w tragicznej formie (bramka dla Bilbao padła po jego stracie i braku próby opdbioru), R.Costa dał próbkę swoich dobrze znanych wad, Jonas się zagubił, Piatti jeszcze nie dorósł do swojej roli, Soldado nerwowo miota się po boisku, Feghouli ambitny, ale nieco zielony itd. itd. Jeden Banega niewiele zdziała.
Gdyby w VCF była inna polityka, nie mielibyśmy Jonasa czy Parejo, lecz Isco - bezsprzecznie jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia.
25. Zzagg24.10.2011; 10:23
gats mądrze prawisz.

Po wejściu Aduriza, Soldado dawał oznaki potrzeby grania z kimś u boku.
26. Maciek_198524.10.2011; 10:27
Maciek_1985Ja się podpisuję pod komentarzem nr 11.
I zapomnijcie o 4-4-2 za kadencji tego osła na ławce.
27. kwmscmusic24.10.2011; 10:36
kwmscmusicpedro9 nie zgadzam się w całości z tym co napisałeś. Gdybać to sobie możesz do woli a nikt dzięki temu mądrzejszy nie będzie . U Ciebie w barcelonie jest super polityka więc nie przejmuj się Valencią.
28. kwmscmusic24.10.2011; 10:38
kwmscmusicAha i jeszcze coś. Pablo w tragicznej formie ? wczoraj bramka po jego błędzie ( przypadek) ale w takiej formie nie był od 2 lat . Zacytuję Twoje słowa : "Jak można było tego nie widzieć?"
29. Fuh24.10.2011; 11:35
Fuhpedro, wy tez zremisowalisie z sevilla u siebie, wiec nie narzekaj. (:
Vcf wcale nie gra jakos tragicznie, czegos tylko brakuje, nie potrafia postawic kropki nad i. MAmy Cracka Evera i brakuje jeszcze jednego Cracka w ofensywie, kogos jak np. Silva. Jonas po bardzo dobrym poczatku gry u nas troche sie pogubil, Soldado chyba psychicznie nie wytrzymuje, Piatti to niestety porazka, Feghouli sie stara, ale jeszcze nie ten poziom. Jesli jest w srodku Duet RR to jakas wielka krzywda nam sie nie stanie, problem tylko jak zaczac strzelac bramki. Moze Unai powinien kilka treningow poswiecic tylko na gre ofensywna, bo jak w dwoch meczach pod rzad, dwoch napastnikow, czyli Jonas i Soldado, nie trafiaja na pusta bramke, to cos jest nie tak. Trzeba zaczac wygrywac bo jeszcze kilka remisow i bedziemy na poziomie jakiegos smiesznego bilbao.
Amunt Valencia!
30. Adrian_VcF24.10.2011; 11:56
Adrian_VcFMoim zdaniem naszą porażką jest rotacja, pilkarze nie wiedza zbytnio co mają grac i gdzie, co bylo wczoraj widac. W ofensywie jest marnie bo czesto gra tam obrońca=Mathieu ktory bramek strzelac nie potrafi, a po drugiej stronie tak jak to bylo wczoraj gra żółtodziób który gral do tej pory ochlapy. W ataku mielismy Sergio Canalesa ktory po pierwszym meczu Realu z Mallorca w tamtym sezonie zostal permanentnie odstawiony od druzyny na lawke badz trybuny. Emery nie potrafi wyciagac wnioskow i nie mysli logicznie. Mysli ze byle pilkarzyna- watpliwej klasy nawet bez techniki wypali i bedzie nagle gral super z pozytkiem dla druzyny.
Podsumowujac gramy slabo w ataku bo graja tam slabi pilkarze nie mozemy sobie pozwolic w meczu na wystawienie eksperymentow na skrzydlach pilkarzy o slabej technice bo te pozycje sa szalenie wazne.

Nowy trener jak przyjdzie powinien na ta chwile zgrywac w ataku kwartet
-----Soldado-----
Pablo-Jonas-Piatti

Bo oni maja jakosc, a nie mam watpliwosci ze Piatti predzej czy pozniej wypali, wole piattiego bez formy niz chaotycznego feghouliego czy mathieu na skrzydle.

Szkoda ze wczoraj nie wygralismy i to samo na Mallorce, to ostateczne slowo emerego ze walczymy max o 3 miejsce, a szkoda bo apetyty byly wieksze po poczatku sezonu . Myslalem ze dluzej bedziemy dotrzymywac kroku FCB i Realowi , lecz sie pomylilem niestety, Emery znow zarotowal :_) no ale przeciez mecze z sevilla sa niewazne mozna eksperymentowac ... zenada
31. pedro924.10.2011; 12:32
kwmscmusic> to znaczy, że widzisz w grze VCF porywającą dynamikę, nienaganną organizację gry i skuteczność? Jeśli tak - to gratuluję zmysłu obserwacji. Dlaczego więc VCF nie potrafi od dłuższego czasu wygrać meczu? Nie widzisz w innych drużynach wielu utalentowanych wychowanków?
Zastanów się też dlaczego Emery wystawił w 1szym składzie zielonego jeszcze Feghouliego, zamiast Pablo.

Fuh, w gruncie rzeczy całkowicie się zgadzamy ze sobą. Muszę przyznać, że z twoim tak znakomicie grającym w I połowie realem nikt by nie miał szans, poza Levante oczywiście ;)
32. Fuh24.10.2011; 13:19
FuhJaki moj real, jak ja ich nienawidze tak samo jak kataloncow? Po co gadasz bzdury, skoro juz kilka razy pisalem ze real to to samo scierwo co katalonce. Choc tak szczerze mowiac, to bardzo ninawidze kataloncow, real zajmuje 2 misjce ex aequo z United, lol...
33. Zzagg24.10.2011; 14:15
Fuh, to Ty jeszcze nie wiesz, że wg putodontów każdy kto nie lubi/nawidzi Put to fan Realu ? ;/ jakaś opozycja " musi " być
34. MaTtaj01024.10.2011; 14:49
Haha Fuh ja mam tak samo z ta lista druzyn, ktorych nienawidze: najpierw barca, 2 miejsce egzekwo real i manu a 3 atletico madryt
35. Darlene24.10.2011; 14:58
DarleneW statystykach najczęściej wszystko wygląda inaczej niż na boisku. A co z Ruizem? Też podasz statystyki? Ja podam inne statystyki, mianowicie wynik 1:1. I wobec tego wyniku można by mieć zarzuty do Topala i Ruiza za utratę bramki i nie można im też jednocześnie przypisać zasług w bramce zdobytej. Czy gdyby Pablo zaliczył asystę, wystawiłbyś go w 11 kolejki? Czy to rekompensowałoby jego asystę przy bramce Bilbao? Czy takie mniej znaczące przechwyty rekompensują błędy, po których traci się bramki? Chciałbym jeszcze wiedzieć, co myślisz na temat tego, o czym pisałem w trzecim (z moich trzech pod rząd) komentarzu. A napisałem to dlatego, iż śmiem posądzać Cię o zbytnie kierowanie się sympatiami w ustalaniu 11 kolejki. To tyczy się zarówno Ruiza, jak i Topala (z Twoich wypowiedzi na temat Turka w zeszłym sezonie można wnioskować, że darzysz go szczególną sympatią). Nie to żeby mi specjalnie zależało na składzie 11 kolejki, ale powinieneś przyznać, że nie jesteś obiektywny na tyle na ile mógłbyś być.
36. lisovski24.10.2011; 15:01
lisovskiPokarz mi chłopie dziennikarza który nie pisze subiektywnie.
Nie szukaj taki się jeszcze nie urodził.
37. Darlene24.10.2011; 15:07
DarleneDlatego nie napisałem "obiektywnie", tylko "na tyle obiektywnie na ile mógłbyś być". Najmniej mądre są zarzuty, na które trzeba odpowiadać powtarzaniem tego, co się już raz napisało. Przeczytasz pobieżnie czyjś komentarz i od razu bierzesz się za napisanie odzewu.
38. pedro924.10.2011; 15:20
Fuh, może i pisałeś, ale jakoś kojarzysz mi się z realem. Nie będą startował w zawodach z nienawiści, bo nie mam szans. Niektórych po prostu nie lubię.
A ja się teraz przerzucam na Levante, bo oni teraz są najlepsi :)))))
39. Fuh24.10.2011; 15:53
FuhPedro, gdyby wygrali lige + Lm, to pewny jestem, ze w nastepnym sezonie bylbys ich fanem wielkim. Kojarze Ci sie z realem, bo tak maja wszystkie katalonskie pacholki, kto nie lubi barcy musi byc kibicem realu, lol.
40. chiefer24.10.2011; 16:36
chieferA ja w kategorii klubów znienawidzonych mam tak:
Apolonia Ścierniewice
Dogoń Fetorów
Czarno-biali Karkoszewo
i największe ścierwo - Legła Rzeszyn
41. chiefer24.10.2011; 16:39
chieferA mi też się Fuh z realem kojarzy, a najbardziej z barcą
42. pedro924.10.2011; 16:44
Fuh, jeszcze nie wygrali, a już jestem ich wielkim fanem.
Cieszę się, że zmieniłeś retorykę z nienawiści do nielubienia. To już coś ;)
43. Matito24.10.2011; 17:14
Darlene zobacz sobie bramkę Munaina i zobacz gdzie był Ruiz
44. phoxx24.10.2011; 17:52
Jonas teraz siądzie na ławkę. Dużo dziś spartaczył. Topal jeszcze w optymalnej formie nie jest. Dobry w statystykach, z Albeldą środek lepiej wygląda.

No i dziś niestety wyglądało na to że Banega nie ma z kim grać.
45. Darlene24.10.2011; 18:06
DarleneMatito,
cały czas mam w głowie jednocześnie bramkę, której sędzia nie uznał. Napisałem, że za bramkę uznaną możemy winić Topala i Ruiza. Trochę zbyt ogólnie się wyraziłem - akurat za tę bramkę można winić tylko Topala (z tej dwójki).
Ale to nie zmienia w niczym faktu, że do Ruiza można mieć pretensje za inne sytuacje (i to nie tylko za tę bramkę nieuznaną). Muniain powinien zresztą zdobyć i drugą bramkę, gdyby fatalnie nie przestrzelił w dogodnej sytuacji w polu karnym. Gdzie był wówczas Ruiz?
Jeszcze taka refleksja odnośnie statystyk: W statystykach występ Jonasa zapewne wygląda całkiem nieźle. Zobaczmy przełożenie statystyk na rzeczywistość: strzał Jonasa z daleka w słupek, kiedy bramkarz wyszedł, uznalibyśmy za dobrą decyzję, dobry strzał i niewiele brakowało a byłaby bramka. I drugi strzał, który traktowałbym na równi z asystą Pablo, czyli przestrzelenie z 6 metrów. W statystykach oba takie strzały są traktowane tak samo, czyli - strzał niecelny. Ponadto statystyki nie odnotowują takich sytuacji, w których np. Ruiz zaspał i nie zdążył na czas do swojego zawodnika, albo sytuacja kiedy Costa tak nieudolnie kryje swego zawodnika, że ten bez problemów oddaje strzał (w słupek). A np. Pablo mógłby mieć (załóżmy) w całym meczu (gdyby grał cały mecz) jedną tylko stratę, tę właśnie, po której padła bramka i wtedy w statystykach wyglądałby nieźle itd itd.
46. Desultory24.10.2011; 18:29
Pedro9: wybierasz się może na zjazd (jak to dumnie brzmi!) kibiców? Bo wiesz, niektórzy by Cię z przyjemnością ukrzyżowali :)
47. pedro924.10.2011; 19:01
Desultory, jeżeli wiesz coś więcej na temat możliwości popełnienia przestępstwa daj proszę znać - to brzmi b.poważnie.
Fuh, nie wiem czy dobra wiadomość dla ciebie czy nie, ale muszę ci wyznać, że nie lubię już katalońców, bo nie dali rady Sevilli ;(

A z Canalesem już gorzej nie mogło być - zerwane więzadło przednie krzyżowe i adieu z piłką na 3 do 6 miesięcy, w zależności od stopnia uszkodzenia struktur więzadłowych...
48. szogun24.10.2011; 19:20
Musimy popracowac nad skutecznoscia 22 strzaly z tego tylko 3 w swiatlo bramk...
49. Desultory24.10.2011; 19:26
W takim razie mamy niezły "canal"...
50. ser2324.10.2011; 19:35
ser23ile razy jeszcze zobacze w statystykach meczowych posiadanie pilki ponad 60% i strzaly ponad 20 a na tablicy wynikow jedna, badz zero bramek??

to jakis zart??

w kazdej minucie dotychczasowego sezonu widac brak jakosci Joaquina i Maty.

niestety Piatti to nie wypal a i Canales musi sie jeszcze duzo nauczyc.

co z tego ze mamy solidniejsza obrone skoro jakos ataku jest marna - tyle lat czekalismy na lepszych srodkowych obroncow, teraz wydaje sie ze ich mamy, za to bramek nie ma kto zdobywac.

albo to Emery pouklada, albo trzeba go pozegnac bo wyglada to smutno




AMUNT VALENCIA !!!
51. chiefer24.10.2011; 22:28
chiefer@Matito
Masz rację, Na powtórce widać że to nie Ruiz zaspał przy bramce, tylko Costa.
52. lisovski24.10.2011; 22:46
lisovskiTylko że koledze chodzi o tą bramkę nie uznaną której niema w statystykach:)
53. pedro924.10.2011; 22:51
A ja nie przekreślam ani Piattiego, ani Parejo. Teraz, po groźnej kontuzji Canalesa, powinni więcej grać, szczególnie Parejo.
Emery powinien też przypomnieć sobie Bernata. Ciekawostką jest Barragan - człowiek niemal anonimowy. Czy Braulio go sprowadził dla celów towarzyskich?
Mam wrażenie, że Emery coraz bardziej się boi i chciałby mieć u siebie gotową gwiazdę typu Ronaldo, żeby dać pograć komuś nowemu.
Drużyna traci dynamikę, nie ma tej jakości jak wcześniej, po odejściu Joaquina i Maty. Nie oczekujmy więc zbyt wiele.
Jak napisał w swoim czacie J.Montoro z Superdeporte, Emery przypomina mu Floresa ze swojego schyłkowego okresu w VCF. Wolałbym jednak uniknąć takiej katasrofy w trakcie sezonu, jak to miało miejsce z QSF.
54. Ulesław24.10.2011; 23:25
Ulesław@Darlene

Oczywiście, że jestem subiektywny w wyborze 'drużyny kolejki'. Sympatiami też się kieruję, ale nie aż tak bardzo, jak by mógł - w końcu Joaquin nie pojawia się w każdej edycji :)

Statystyki Topala podałem nie dlatego, że opieram się wyłącznie na liczbach, ale dlatego, że pisałeś o zauważeniu "może dwóch odbiorów" u Topala. Ja widziałem ich o wiele więcej. I nie tylko ja - ktoś się doliczył całej masy odbiorów i przechwytów. Gdybym był złośliwy, to bym napisał, że cokolwiek podważa to Twoją wiarygodność jako wnikliwego obserwatora tego meczu :)

Cóż Topal winny, że Pablo to pokraka i przyjąć/podać nie potrafi? Obciążanie Topala za utratę bramki możliwe jest wyłącznie przy interpretacji, zgodnie z którą każde podanie do Pablo to błąd :)

Nie liczę, kto ile razy był w jedenastce kolejki. I Ruiz, i Rami grają bardzo dobrze. Ale bardziej podoba mi się gra Ruiza.
55. Fuh24.10.2011; 23:31
FuhPedro, jak zwalniali Quique to mielismy 4 miejsce i tyle samo punktow co katalonce twoje ukochane, wiec nie wiem czy to taka katastrofa byla.
56. Darlene25.10.2011; 00:02
DarleneBłąd Topala polega na podaniu do najgorzej ustawionego w tamtej chwili zawodnika Valencii. Błąd Pablo był fatalny, ale wynikał z tego, że kiedy dostał piłkę, zawodnik Bilbao już siedział mu na plecach. W dodatku Topal, jako defensywny pomocnik, mógłby choć próbować przeszkodzić Muniainowi w oddaniu strzału.
Pablo jest ofiarą Twojej antypatii. Zresztą, wszyscy bardzo łatwo zapomnieli (lub nic o tym nie wiedzą/nie chcą wiedzieć) asyst (dla Valencii) Pablo i choćby bramki przeciwko Barcelonie. Gdyby to Pablo spudłował tak jak Jonas, to chyba ktoś z obecnych tu kibiców wybrałby się osobiście do Hiszpanii, żeby go ukarać.
57. wow909925.10.2011; 17:35
http://skutecznesystemy.blogspot.com/ juz jutro kupon kombinacyjny kurs ok 25 zapraszam ! wszystko dotychczas trafione! screeny na stronie!