sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

OFICJALNIE: Adiós Mata (aktualizacja)

Łukasz Kwiatek, 20.08.2011; 22:28

Juan Mata w Chelsea na pięć sezonów

[21.08, 21:00] Aktualizacja: Oficjalna strona Valencii potwierdziła sprzedaż Juana Maty do Chelsea. Superdeporte, powołując się na agencję EFE, podaje, że angielski klub zaakceptował formę płatności wymaganą przez Manuela Llorente, a transfer zamknie się w kwocie 27-28 mln euro

Angielska Chelsea gotowa jest wyłożyć na Juana Matę 25-30 mln euro, a taka kwotą satysfakcjonuje prezydenta Valencii, Manuela Llorente. Negocjacje pomiędzy klubami jeszcze nie zostały zakończone, ale transfer wydaje się niemal pewny...

W sobotę rano doszło do spotkania Manuela Llorente z trenerem Unaiem Emerym i sekretarzem technicznym Braulio Vazquezem. Tematem rozmów była przyszłość kapitana Valencii, Juana Maty, znajdującego się na liście życzeń Chelsea, oraz dalsze działania na rynku transferowym. Po zakończeniu narady dziennikarze Las Provincias usłyszeli ze strony sterników klubu, że negocjacje nie zostały zakończone, rozbieżności pomiędzy stronami są poważne, porozumienie nie jest kwestią detali, a transfer na pewno nie dojdzie do skutku przed poniedziałkiem.

Inne media - m.in. angielski The Times, a także hiszpańskie: Marca, As i El Pais sugerują, że władze Valencii zaakceptowały już ofertę Chelsea, która zawrze się w granicach 25-30 mln euro. Sam piłkarz podpisze 5-letni kontrakt.

W sobotę Mata gościł na pokazie mody, gdzie został zapytany o swoją przyszłość przez redakcję magazynu Harper's Bazaar. Juanin przyznał, że ewentualna przeprowadzka mogłaby dobrze wpłynąć na jego karierę, podobnie jak miało to miejsce w przeszłości - gdy zamieniał rodzinną Asturię na Madryt, pozostawiony później dla Walencji, jednakże sam nie wie, kiedy mogłoby to nastąpić. Na podstawie tej wypowiedzi dziennikarze sugerują, że Mata podporządkuje się decyzji Manuela Llorente, przystanie na transfer, jeśli oferta Chelsea zadowoli Valencię. Jeśli nie, sam niczego nie będzie wymuszał.

Według Las Provincias, Mata czuje się w Valencii wspaniale. Po prezentacji zespołu, podczas której zebrał największą owację, Mata miał pytać swoich bliskich ze łzami w oczach: jak chcieć odejść w takich okolicznościach?

Wszystkie gazety są jednak przekonane, że transfer jest nieunikniony. Manuel Llorente zdaje sobie sprawę z tego, że oddanie Maty nie wzbudzi zachwytu ze strony kibiców, ale oferta w granicach 30 mln euro będzie nie do odrzucenia. Istotną rolę odegra również forma płatności - Llorente zgodzi się na transfer wyłącznie wtedy, gdy Chelsea szybko dokona przelewu.

Jeżeli dojdzie do sprzedaży Maty, Valencia nie będzie szukała jego następcy na rynku transferowym. Więcej szans na grę otrzyma Juan Bernat, największe odkrycie presezonu.

Kategoria: Transfery | LP| SD | As | Marca | El Pais skomentuj Skomentuj (144)

KOMENTARZE

1. gats20.08.2011; 22:36
No cóż jezeli to prawda to bedzie sporo a została jeszcze forsa szykowana na mangale myślę że to dobry pomyśł pozostaje też duża pensja Juana którą można dać np Albiolowi byłbym w niebo wziety gdyby przyszedł
2. SonGohan20.08.2011; 22:43
SonGohanPomysł z Albiolem nie jest zły. W RM jest wielu piłkarzy których widziałbym w Valencii, jednakże nie stać nas na szykowne pensje i kapryśne postawy (np. Pedro Leon). Gdybyśmy chociaż połowę kwoty przeznaczyli na transfery (mam na myśli tylko i wyłącznie wzmocnienia obronne) to gorycz po odejściu Juana nie byłaby taka wielka.
3. hubson9120.08.2011; 22:48
Ja na to patrze z innej strony, Mata jest ostatnim rozpoznawalnym w całym świecie piłkarskim zawodnikiem z Valencii. Nawet jeżeli nie ucierpimy na tym sportowo, to napewno prestiżowo. A ja osobiscie, bede miał nieodparte wrażenie, że mamy druzyne solidnych rzemieślników ale bez żadnego magika:/
4. Orson7820.08.2011; 23:43
Orson78Mangala z tego co mi wiadomo już poszedł za 6 baniek do Porto. A Maty było by szkoda, widać że był przywiązany do klubu.
5. Algir21.08.2011; 00:34
hubson91,
przecież jest inny magik: w każdym meczu czaruje przy linii bocznej. I nawet nieźle mu to wychodzi:).
6. hubson9121.08.2011; 01:25
Ja bym go bardziej nazwał jakimś nekromantą czy czymś w tym stylu, bo czasami jak wystrzeli z jakimś pomysłem, to mam wrażenie, ze po boisku snuje sie 11 zombie 0_o
7. Marcel21.08.2011; 01:31
MarcelJak dla mnie to za taka cene moze spokojnie odchodzic, wiecej wart nie bedzie
8. johny21.08.2011; 01:34
Można się do tego przyzwyczaić! Z Valencii zawsze gracze odchodzili za pokaźne sumy a i tak sportowo było dobrze. Co do marketingu: dla mnie Piatti jest porównywalny do Maty.
9. KakSoon21.08.2011; 01:41
KakSoonAdios Mata!
10. Marcel21.08.2011; 04:29
MarcelNiestety tak dlugo jak bedziemy mieli takie wysokie dlugi trzeba sie przyzwyczaic, ze kupujemy tanio i sprzedajemy drogo. Mysle, ze predzej czy pozniej Albe tez sprzedamy za pokazna sumke. Nim nie splacimy dlugow, o mistrza bic sie raczej nie bedziemy. Przykre ale prawdziwe. Monaco juz kiedys chcialo za wszelka cene utrzymywac swoich zawodnikow, efekt? Wygrana w lidze i final LM, pozniej degradacja do nizszej ligi i pozbycie sie wszystkich dobrych zawodnikow
11. Maciek_198521.08.2011; 07:10
Maciek_1985Z jednej strony wielka szkoda bo tak jak napisali poprzednicy Juan to czarodziej, przywiązany do klubu, zawsze daje z siebie 100%. Z drugiej spora kasa. Sercem jestem za tym żeby został, rozumem żeby go sprzedać...

Valencia to fenomen na skalę światową. Zadłużona po uszy, zawsze sprzedaje najlepszych za grubą kasę a w ich miejsce ściąga niezłych grajków za grosze i mimo utraty wielkich nazwisk ciągle bije się o czołówkę. Wniosek - nawet po odejściu Maty powinniśmy zostać mistrzem "reszty ligi" :)
Amunt!
12. Jacek21.08.2011; 09:05
JacekCóż, cena jest dobra. Pozostaje nam tylko pożegnać Juana i życzyć mu szczęścia w nowym klubie. Mam nadzieję, że pieniądze z transferu nie pójdą na marne (przykładowo 30 mln = 20 mln na dwóch dobrych obrońców + 10 mln na spłacanie długów.)
13. skarpetek21.08.2011; 09:31
skarpetekSzkoda Maty. Tyle, że nie jestem pewien czy to dobry dla niego kierunek. Chyba bardziej by pasował Arsenalowi. Z drugiej strony widziałem Arsenal wczoraj, czarna rozpacz, w Chelsea poziom sportowy zdecydowanie wyższy.
14. SonGohan21.08.2011; 09:36
SonGohan#3. hubson91
Prestiż? Straciliśmy go po sprzedaniu D. Villi. Choć 'wielka trójka' była najbardziej rozpoznawalną cząstką Valencii to jednakże pod tym kątem na tle innych zespołów byliśmy zwykłym szarakiem. Powoli wymiera stary duch (trzyma się jeszcze D.Albelda i Miguel). Nie oznacza to że nowe zmiany będą gorsze. Sprzedaż Maty nie jest obowiązkowa, ale co będzie za rok? Mamy tylu rokujących piłkarzy, trzeba postawić na świeżość.
15. gats21.08.2011; 10:19
a propo ile obecnie wynosi dług tak około chyba 340 mln euro tak ?
16. m i a21.08.2011; 10:25
szkoda maty ale mamy innych dobrych skrzydłowych mam tylko nadzieję że kupimy za to jakiś dobrych obrońców
17. Marcel21.08.2011; 10:36
MarcelSkarpetek ja mysle tak samo, dla mnie Mata nie nadaje sie do Ligi Angielskiej. Mam wrazenie, ze bedzie jak z Silva. Chociaz tyle, ze Torres go tam wprowadzi do klubu :)
18. gats21.08.2011; 10:46
albiol się bardziej przyda niż mata chcociaż podobno nie pasowałby stylem gry i faktem ze obaj są prawonożni do Ramiego , dac mu pensję Maty minus 20 procet i zabulic do 9 mln max i będzie git!!!!
19. kolek6121.08.2011; 11:14
nie wiem kto ma takie głupie pomysły żeby go sprzedawać. przeciez to nasz najlepszy zawodnik. bez niego to nie bedzie ta sama druzyna niestety w tym roku walczymy juz tylko o Lige Europy ;]
20. El_Duderino21.08.2011; 11:29
El_Duderino@gats
Dług wynosi ponad 400 mln €.
A co do kandydata na środek obrony powyżej 10 mln € to Botia zdecydowanie bije Albiola, który według mnie żadnego postępu w Madrycie nie zrobił a zawodnikiem lepszych od Botii nie jest ani trochu. Powiedziałbym nawet, że Albiol ciągle miewa jakieś zaćmienia na boisku i nie wie co się dzieje.
Mata odejść może, 30 mln € to za dużo by powiedzieć nie. Mamy go kim zastąpić - w pomocy mamy aż nadmiar zawodników, zupełnie inaczej było gdy odchodzili Villa z Silvą.
Bernat, Piatti, Alba może jeszcze Canales.
Jeśli Mata faktycznie odejdzie to przyjście żadnego zawodnika w jego miejsce tego nie wynagrodzi. Pozbycie się Pablo może :)
21. KakSoon21.08.2011; 11:49
KakSoonWedług niektórych źródeł Mata już w Chelsea!
22. Vanisz21.08.2011; 11:50
Vanisz@ Dług wg Llorente wynosi 370 mln.

Dzisiejszy nagłówek SD:
"VCF chce środkowego i prawego defensora. Wizja drużyny bez Maty."
23. El_Duderino21.08.2011; 11:58
El_Duderinojak 370 to lux, rok temu było 540 :D
24. k_tronic21.08.2011; 12:02
w połowie sprzedaż Maty jest świetną decyzją klubu, aby była to w 100% dobra decyzja trzeba dobrze zagospodarować te pieniądze, a następce chyba już mamy: Piatti, Bernat, Canales któryś z nich powinien zaskoczyć i grać na poziomie nie gorszym niż Mata.

Spłacać długi tak dalej za za 5 lat zostaniemy druga Borussia: brak długów, duży stadion, młody skład i mistrzostwo Hiszpanii.

Jak ktoś uważa to za bajki to przypominam tylko ze niedługo w pucharach nie będą mogły grać zadłużone kluby więc Real i Barcelona będą jak najbardziej do dogonienia jak będą musiały wziąć się za oszczędzanie a my już w tym czasie powinniśmy być oddłużeni
25. facundo21.08.2011; 12:15
facundoNie wiem jak można w ogóle zastanawiać się nad sprowadzeniem Albiola. Ludzie, przejrzyjcie na oczy! To największy partacz i patałach w Madrycie... on w obecnej dyspozycji to może być wzmocnieniem jedynie dla VCF Mestalla.

El_Duderino, kto stoi w miejscu, ten się cofa. Tak właśnie się dzieje z Albiolem.

Uważam, że powinniśmy znacznie wywindować cenę Maty skoro wszyscy wokół robią to nagminnie i do tego z przesadą. Falcao poszedł za ok. 45 mln, Pastore gdzieś 42 (ok, kupili go szejkowie, przepłacili), jak ktoś wspominał młodzieżowiec Lukaku za 25, więc my musimy ustalić kwotę minimalną w wysokości 35 mln € i ani eurocenta mniej. Nie dajmy się wycyckać (to apel do Llorente). I chociaż raz pokazalibyśmy, że nie jesteśmy takimi frajerami, którzy połaszą się pierwszą dobrą ofertą (tej Arsenalu za taką nie traktuje).
26. m198821.08.2011; 12:55
m1988Facundo ma 100% racji. Zwłaszcza co do Albiola. Pary dla Dealberta szukacie ? Przedewszystkim Botia!
27. Barsa21.08.2011; 12:57
Barsak_tronic

Grać nie będą mogły nie kluby za bardzo zadłużone tylko takie gdzie koszty będą wyższe od przychodów.... Real chyba już osiągnął ten stan, a Barca o ile pamiętam też, albo też jest na dobrej drodze. Twoja kalkulacja nie ma więc uzasadnienia...
28. hubson9121.08.2011; 13:03
Barsa

O ile sie nie myle do Barcelona za ostatnie dwa sezony miała kolejno 70 i 30 mln w plecy(albo odwrotnie:P) a to 30 lmn tylko i wyłacznie dlatego, ze podpisali umowe na reklame szejkowskiej fundacji. W tym sezonie penwie bedzie niewiele lepiej bo o ile sie nie myle na transfer fabregasa wzieli ojro z przyszłorocznego budżetu transferowego, wiec ta kalkulacja jak najbardziej ma uzasadnienie.
29. Barsa21.08.2011; 13:11
Barsahttp://www.fcb24.com/news/sprawozdanie-finansowe-fc-barcelony-za-sezon-20102011/

No ale oczywiście kibic VCF wie lepiej co w "Barcie piszczy" ;)

Odejdą straty z transferów(mam nadzieje), dopiero w tym sezonie dojdzie 30 mln z Kataru(w tamtym było tylko 15 mimo braku ich na koszulkach), jakieś sekcje amatorskie zostały zamknięte, na inne ma iść mniej kasy, przychody rosną szybciej niż koszty.... i jest looz.

ps. tak naprawdę to tylko odeszły by premie za mistrzostwo oraz LM i byłby looz.... ale tego chyba nikt z nas tu obecnych nie chce? ;)
30. KakSoon21.08.2011; 13:43
KakSoonKibice Barcwelony są proszeni o opuszczenie tej strony!
31. Giorgio Buongiorno21.08.2011; 13:49
Giorgio BuongiornoDołączam się do apelu.
32. Marcel21.08.2011; 13:55
MarcelZ jakiej racji maja opuszczac ta strone? Wyzywaja Was? Smieja sie z VCF? Przeciez normalnie pisze o finansach Barcelony to nie widze w tym nic zlego zeby sie wypowiadal, przynajmniej czesciej mozna przeczytac cos nowego na stronce
33. Sadus21.08.2011; 13:55
Wielka szkoda, ze Mata odchodzi jednak jeżeli konsekwencją będzie pozyskanie dwóch obrońców jestem na tak. Juan jeden z niewielu zawodników związanych mocno z drużyną szkoda tylko, ze w naszym zespole coraz mniej takich.
34. Giorgio Buongiorno21.08.2011; 14:11
Giorgio BuongiornoPodobno za 27 mln € już dogadane wg The People. Nie wiem jak z wiarygodnością tej gazety, ale jak dla mnie, to trochę mało ;\
35. Giorgio Buongiorno21.08.2011; 14:12
Giorgio BuongiornoPodobno za 27 mln € już dogadane wg The People. Nie wiem jak z wiarygodnością tej gazety, ale jak dla mnie, to trochę mało ;\
36. DECO8721.08.2011; 14:13
DECO87Co do transferu Fabregasa i Sancheza

Mielismy 45 mln euro, sprzedaliśmy Bojana za 12 mln, Romeu za 5 mln oraz Jeffrena za 3,5 mln a to= 65 mln

Za Sancheza dalismy 26 mln a Cesca 34 mln a Kiko 2mln, Rodri 1,5 czyli 63 mln

Zmienne (11,5 mln oraz 5 mln) są rozłożone na 5 lat...

W przeciwieństwie do Man Utd, Valencii - Real.M oraz barcelona nalezy do Socios, a to zmienia postać rzeczy
37. Nites21.08.2011; 14:15
NitesSzkoda. Mam nadzieje ze to jakiś głupi żart...
Aż się łezka w oku kręci :( Pamietam swoje spotkanie z Juanem podczas meczu młodzieżówek Polski i Hiszpanii. Miał czas aby spokojnie porozmawiać, złożyć autograf na koszulce i książce. Bardzo sympatyczny, uśmiechnięty i otwarty człowiek. "Wielki talent" Bojan w tym czasie szybko czmychnął do autokaru, mając w dupie fanów Barcelony.
Gracias para todos Juan!
38. chiefer21.08.2011; 14:29
chiefer@Maciek_1985
Z ust mi to wyjąłeś.

Mimo wszystko wciąż jesteśmy trzecią siłą La Liga. Mimo wszystko wciąż mamy dobry, perspektywiczny zespół. W poczynaniach zarządu widać zdrowy rozsądek. Trzymać tak dalej a zawitają do nas jeszcze 'złote' czasy.

Amunt Mata! Było zaszczytem móc cię oglądać te parę lat z nietoperzem na piersiach.

PS. Prezentacja Canalesa przez Angulo miała dla mnie wymiar trochę symboliczny - przekazanie pałeczki następnemu pokoleniu. Oby mieli takie sukcesy jak poprzednicy!
39. chiefer21.08.2011; 14:35
chieferKibicą Barcy gratuluję zdobycia superpucharu.

PS. To tak żeby wkurzyć co niektórych ;-]
40. klebcio21.08.2011; 15:03
klebcioMam mieszane odczucia co do tego transferu(pewnie jak 3/4 kibiców). Jeżeli pieniądze ze sprzedaży Juana będą zainwestowane w obrońców to nie będzie można mieć pretensji ale jeżeli 30mln ma pójść tylko i wyłacznie na pokrycie długu to nie jest to dobry pomysł.
41. Barsa21.08.2011; 15:20
BarsaSwoja drogą cena Maty biorąc pod uwagę kasę za Alexisa, Lukaku, Pastore czy Falcao, a szczególnie tych dwóch ostatnich jest trochę za mała... niby za Cesca Barca dala na razie 34 mln + zmienne i coś tam od zawodnika ale to był inny transfer, bo sam zawodnik chciał do Barcy przyjść, a Mata nigdzie się raczej nie wybierał na siłę... no podsumowując jak na to co teraz mamy na rynku to 25-30 mln to jest mało, ale chodzi mi tylko o wartość sportową, gdzie Mata gorszy od Pastore czy Falcao na pewno nie jest... no ale marketingowo, może od tego pierwszego już jest "słabszy".

Cóż taki rynek nam się zrobił...
42. chiefer21.08.2011; 15:27
chieferFalcao błyszczał ostatnio. Mata miał natomiast niezły sezon, a nawet rzekł bym nie najgorszy. Jest solidnym zawodnikiem, ale chyba więcej się po nim spodziewano. Stąd może cena za niego niższa od innych gwiazdeczek ostatniego sezonu.
Mam wrażenie że Mata się w VCF już nie rozwijał. Stanął gdzieś na stacji o nazwie "solidne rzemiosło" i na dalszą podróż brakowało energii.
43. Barsa21.08.2011; 15:34
Barsa40 kilka milionów za "błuszczenie" w ostatnim sezonie? Szczerze to już wolę te 67 za Ibre i 65 za Kakę... Transfer Falcao współgra mi z transferem Czygryńskiego do Barcy, choć tego ostatniego bardzo polubiłem.

Niektóre kluby i trenerzy głupieją, ale Atletico teraz przesadziło chyba... oni nie mają szejków za sobą.
44. Cirian21.08.2011; 16:10
CirianŹle mi totalnie z tym...
Można było po prostu nie kupować Parejo ani wypożyczać Canalesa... i za to jakiegoś obrońce sprowadzić...
Mam silne przeczucie, że tym razem będzie mocno zauważalny spadek jakości - właśnie przez sprzedaż Maty...
W tej chwili był ostatnim pojedynczym zawodnikiem, którego naprawdę darzyłem wielką sympatią w moim ulubionym zespole...
Teraz nie będzie żadnego.
Jest to dla mnie sprawa precedensowa, gdyż od 1998 roku, kiedy zakochałem się w tym naszym Klubie, nie było takiej sytuacji...
45. facundo21.08.2011; 16:11
facundoChiefer, może i Falcao błyszczał, ale z drugiej strony Mata tworzy drużynę Mistrzów Świata i Europy, a do tego jest 2 lata młodszy. W aspekcie marketingowym na pewno nie jest gorszy, może ciut bardziej wyprzedza go np. wspomniany tu Pastore.

Każdy mógł się spodziewać czego innego po Macie. Ty powiesz, że dużo więcej, ja powiem np. że właśnie tego oczekiwałem, więc takie opinie nie mają sensu i nie liczą się podczas transakcji. Według mnie 30 mln € to wciąż za mało.
46. VdV2321.08.2011; 16:38
VdV23Nie przepadam za Chelsea...ale lepiej ,ze odejdzie za granice:)I oby nam nie strzelał bramek w razie potyczki w LM.Adios ;]
47. Popo12v21.08.2011; 18:13
Popo12v39. chiefer21.08.2011; 14:35
"Kibicą Barcy gratuluję zdobycia superpucharu.

PS. To tak żeby wkurzyć co niektórych ;-]"

Wkurzyć to chyba polonistów :)
48. Zzagg21.08.2011; 18:23
Mialem się nie wypowiadać dopóty, dopóki nie ujrze wersji " oficjalnie " no ale transfer jest juz prawie pewny, kwestia jeszcze kilku ( obu plusowych ) milionów.

Rozpoczęła się moda na " zmienne ", wiec nie zdziwię się, jeśli na takiej zasadzie będzie wyglądał ten transfer. Prawdopodobnie będzie to wszędobylskie 27mln ojro ( już chyba 5 newsów czytałem z ww. kwota ) + mam nadzieje około 8mln aby te 35 dobić.

Jak parę osób już wspominało będzie to mocny cios dla medialności Valencii.

W takim przypadku bardzo liczę na Canalesa, który mam nadzieje pod koniec wypożyczenia, gdy już będą się bić o niego puty i kiedy Realowi zostaną dni do odkupienia go śmiało pokaze im poślady i powie coś a'la Joquin kiedy odchodzil. ;)
49. bart12340021.08.2011; 20:46
bart123400A co powiedział Joaquin, bo nie słyszałem?

Dla mnie sprzedaż Maty to błąd. Przywiązałem się do niego, a jakość ataku da się we znaki. Canales jak na dzisiaj jest moim zdaniem słabszy.
50. Silva16#21.08.2011; 20:52
Silva16#Mata juz na 100% oficjalnie w chelsea
51. ToMmek21.08.2011; 21:04
ToMmekJuż oficjalnie, CAREFREE MATA!
52. Zzagg21.08.2011; 21:05
Ze Mestalla byl dla niego domem przez te 5 lat, z którego trudno sie ruszyć.

I mam nadzieje ze zarząd sporo zrobi, żeby Canales podzelil jego zdanie za 2 lata, z odwrotynm skutkiem.
53. Zzagg21.08.2011; 21:07
A no wlasnie Mata za okolo 27-28 mln...
ale uwaga, na SD jest napisane " nie wdajac sie w szczegoly " moze cos wiecej sie wyhaczy...oby
54. lipt0n21.08.2011; 21:19
lipt0nhttp://sportsillustrated.cnn.com/2011/writers/sid_lowe/06/16/juan.mata/index.html

wykrakał :/
55. Fuh21.08.2011; 21:29
FuhChoc bylem ze sprzedaza, to tak jakos mi dziwnie... No ale coz, teraz trzeba sie pospieszyc z obroncami i zaczynamy sezon. Tak jak przy odejsciu Davidow, tak teraz napisze, ze nie tacy juz odchodzili. Valencia byla, jest i bedzie i jestem pewny, ze w tym sezonie da nam wiele pozytywnych emocji i nie raz i nie dwa bedziemy skakac z radosci. (:
AMUNT VALENCIA!
56. klebcio21.08.2011; 21:41
klebcioMartwi mnie to że niebawem koniec okna transferowego troche mało czasu na dogranie transferów 2 obrońców.
57. nokaut21.08.2011; 22:02
nokautZe "starej Valencii" nie został już nikt! Czy to zapowiedź nowej lepszej jakości w VCF?

Kto może być nową "wizytówką" VCF?

Soldado, Piatii, Pablo, Topal, Costa, Canales?

Teraz mają swoje 5 minut:)

"Champion Generation" ??
58. krzysiek566521.08.2011; 22:26
krzysiek5665Valencia z lat 2000-2008 to najlepsza Valencia w historii. Cóż to był za zespół. Cała Europa drżała na samą myśl o nas. Kryzys finansowy zrobił jednak swoje. Konsekwencją sprzedaż Villi, Silvy a teraz Maty. Odeszli również Vicente(swojego czasu jeden z najlepszych skrzydłowych na świecie - uwielbiam go) i Joaquin(łasy na kasiore - ale to już inny temat). Straciliśmy na jakości. "Rozpoczęty" sezon La Liga wg mnie będzie najgorszym od kilku lat(obym sie mylił). Prognozuje miejsce z przedziału 5-10. Obyśmy się załapali na LM, bo wiadomo że to zastrzyk gotówki, której potrzebujemy jak tlenu. Mata sprzedany za tanio - mnie zadowoliła by kwota oscylująca w granicach 40-45 mln euro. Gdyby jakiś petro-klub starał sie o niego, zapewne bylibyśmy świadkami takiej sumy - choć Chelsea też do biednych nie należy. Dziwne to trwające okno transferowe.
59. snatch21.08.2011; 22:31
snatchZ jednej strony bardzo szkoda bo odchodzi najlepszy zawodnik, którego bardzo zresztą lubiłem, z drugiej strony nie można mu blokować sportowego rozwoju bo w VCF raczej bardziej już by się nie rozwinął. Dodatkowo kwota odstępnego jest niczego sobie, zmienników(tylko z nazwy bo nie są dużo gorsi) jest kilku więc to chyba najlepszy moment żeby odszedł. Dodatkowo trzeba zwrócić uwagę, że przyszedł za darmo a zostawia po sobie konkretne siano więc nie jest taki niewdzięczny.
W każdym razie, dzięki Juan za te kilka lat owocnej gry dla Valencii, oby udało Ci się razem z Chelsea zdetronizować MU, powodzenia na nowej drodze życia :)
60. Dzidek21.08.2011; 22:38
DzidekDzięki za ostatni zdobyty puchar i powodzenia w nowym klubie!

Wszystkim pesymistom polecam przypomnienie sobie sytuacji sprzed roku, kiedy drużynę opuściła dwójka zawodników światowej klasy. Bez nich udało się spisać solidnie w lidze i nieźle w Lidze Mistrzów.

Mata dopiero aspiruje do bycia w światowej czołówce piłkarzy. Wiadomo, że lepiej byłoby bez tego transferu, ale nie ma też powodów do smutku. To okienko jest udane; udało się pozbyć balastu wielu wypożyczonych i słabych zawodników, a w zamian pojawili się Rami, Piatti, Alves czy Parejo. Na pewno dojdzie jeszcze środkowy obrońca. Szkoda, że zostało tak niewiele czasu, ale wierzę, że Braulio zatrudni kogoś dobrego.
61. snatch21.08.2011; 22:38
snatch@krzysiek5665
Nie mam pojęcia skąd takie nieuzasadnione obawy, że ten sezon ma być słaby. Klub nareszcie jest świetnie zarządzany, w miejsce Villi i Silvy nie przyszły jakieś kasztany tylko solidni zawodnicy, a tegoroczne okienko to niemalże spełnienie moich marzeń. Sportowo też jest bardzo dobrze, owszem Mata był ważnym ogniwem zespołu ale w meczach bez niego też dawaliśmy sobie radę. Jedynym problemem może być odekście Sancheza, ale myślę że Piatti godnie go zastąpi a później rozwinie się do tego stopnia że nikt nie będzie pamiętał o Macie czy Silvie. Kolejnym problemem może być obrona, ale mam nadzieję że część pieniędzy pójdzie na wzmocnienia właśnie tej formacji więc ostatecznie i tak wyjdziemy na +.
62. SonGohan21.08.2011; 22:42
SonGohan#58. krzysiek5665
Nie zgodzę się z Tobą. Ten sezon będzie wyjątkowy. A wiesz dlaczego? - bo każdy piłkarz ma czyste konto. To okno transferowe pokazało, że Valencia przestała być stajnią dla szukających łatwej kasy piłkarzy. Odeszli Ci ze statusem 'nietykalnej gwiazdy' (np. Vicente) i Ci co łasili się tylko i wyłącznie na łatwy zarobek (np. A. del Horno).

Wg mnie możemy rywalizować z FCB i RM jak równy z równym. Nie nadrabiamy finansowo, ale tacy piłkarze jak Soldado, Topal czy choćby Piatti będą walczyć do ostatniej kropli potu, a waleczność niejednokrotnie pokonywała stosy banknotów. Nie sądzę by jakikolwiek z zawodników odpuszczał. Sytuacja jest tak napięta, że każdy może polecieć. Wierzę też w Emerego, potrzeba nam wsparcia. Nie mamy prawa narzekać. Dług w ciągu roku zmalał w znaczącym stopniu, wyłowiliśmy Topala, Soldado, Guaitę i kilku ciekawych piłkarzy.

Modlę się tylko o to by Mata poradził sobie w deszczowej krainie, a te 28 mln zostało wykorzystane w dostatecznie dobry sposób.
63. krzysiek566521.08.2011; 22:42
krzysiek5665Ktoś tu wspominał o Albiolu. Czy to w ogóle realne? Byłoby cudownie gdyby wrócił.
64. krzysiek566521.08.2011; 22:45
krzysiek5665@SonGohan - mam nadzieję że bedzie tak jak mówisz, że sezon będzie udany. Ja czekam aż wreszcie ruszy liga typerów. Ale jak na razie odwołano 1 kolejkę.
65. Maciek_198521.08.2011; 22:46
Maciek_1985O odejściu Maty już tu było napisane (prawie) wszystko, ja dodam tylko żeby zmienić baner na głównej :)
66. krzysiek566521.08.2011; 22:48
krzysiek5665Hehe, rzeczywiście, baner do zmiany ;)
67. Qnick198621.08.2011; 22:48
Qnick1986Z transferów zarobiliśmy w sumie nieco ponad 40 mln.
Wydaliśmy bodajże 16 mln. Nie liczę Ramiego bo jego transfer miał miejsce w ziemie. Jak miałbym liczyć jego to i Jonasa. Fakt, że został wypożyczony i dołączył do ekipy teraz nic nie zmienia.

Na czysto mamy niby coś koło 25 baniek.
Pamiętajmy jednak, że "z dupy" wyskoczyło nam 15 mln odsetek, których budżet raczej nie przewidywał.

Sprzedajcie k... te parcele !

Nie wiem jak wyglądał zakładany budżet transferowy. Czy zakładał jakieś wydatki, czy tylko kupno za to uzyskamy ze sprzedaży.
Jak ktoś coś o nim wie to niech podzieli się informacjami.

Sprzedajcie k... te parcele !!

Nie spodziewam się byśmy wydali więcej niż 10 mln na wzmocnienia w obronie. Dziwię się osobom spodziewającym się przeznaczenia większości kasy "z Maty" na transfery.
W sumie to nie spodziewam się nawet dwóch transferów. Czasu mało, o kandydatach jakoś nic nie słychać. Pewnie wyjdą jakieś nieporozumienia w kwestiach finansowych i zostaniemy z ręką w nocniku. Obyśmy kupili choć tego środkowego to będzie nieźle.
Kupowanie za 5 dwunasta kogoś z łapanki, może nie przynieść efektu.

Wciąż wyczekuję wznowienia prac na NM. Jeśli sprzedaż Maty ma się temu przysłużyć to łatwiej mi przyjdzie pogodzić się z odejściem naszej jakby nie patrzeć jedynej gwiazdy tego kalibru.

Sprzedajcie k... te parcele !!!

Co do Canalesa (bo widzę, że niektórzy wiążą z nim nadzieje) to uważam, że był to najgłupszy ruch zarządu w ostatnich latach.
Chyba, że chodziło tu tylko o to by sobie u nas pograł przez dwa lata - choć wierzyć mi się nie chce.

Scenariusz 1
Canales gra nieźle, nie obłędnie ale solidnie. Nie stać nas na to by wykładać 12 mln na gracza zaledwie solidnego. Nie pamiętam już nawet kiedy wydaliśmy tyle za jednego zawodnika:/

Scenariusz 2
Canales gra rewelacyjnie. Objawienie ligi.
My dajemy 12, Real 15 i po ptakach.
Choćby nawet miał się nie mieścić w ich składzie kupią go za 15 by sprzedać go dalej za więcej po jakimś czasie.
Wątpie by sam zawodnik nie chciał wrócić do Madrytu. Wypożyczenie to nie ujma na honorze więc focha raczej strzeli. Bajki o "byciu gwiazdą TU" a byciu "jednym z wielu TAM" jakoś się na rzeczywistość nie przekładają. Chyba samym zawodnikom to tak nie przeszkadza.

Tak czy inaczej jesteśmy wydymani. Widać kto przy stole był stroną stawiającą warunki podczas podpisywania kontraktu. Rozumiem pierwokup dla nas, ale ta klauzula odkupu za 15 mln nie powinna mieć tam miejsca. Real powinien tym wypożyczeniem ryzykować tak samo jak i my. Tymczasem oni się zabezpieczyli tak, że są nie do ruszenia.
Ehhh...

Byłbym zapomniał. Sprzedajcie k... te parcele !!!
68. Fuh21.08.2011; 22:49
Fuhkrzysiek5665 - Widac, ze Vcf to Ty kibicujesz max z pol roku. Wystarczy jedno nazwisko: Koeman i jest juz oczywiste, ze tak slabo na pewno nie bedzie. Mata ma nastepcow, a Alba, czy Bernat juz niedlugo moga byc duzo lepsi niz Manuel. Ja patrze na przyszlosc z wielkim optymizmem, bedzie dobrze.
69. Adrian_VcF21.08.2011; 22:51
Adrian_VcFJa tam jakos tego Maty nie żałuje, Silva i Villa=> tak byli dobrzy, bylo zal ze odchodza ale ten Mata to wcale nie jest jakis rewelacyjny grajek. Sądze ze Canales moze go zastapic z duzą nawiazką , bo potencjal ma ogromny ;-) dobra kasa za Mate, niech jeszcze wydadza na obroncow ja i bede bardzo bardzo zadowolony !!!
70. Qnick198621.08.2011; 22:54
Qnick1986focha raczej NIE strzeli* miało być;)
71. Fuh21.08.2011; 22:54
FuhQnick, mysle, ze kasa z Maty bez problemu moglaby isc na transfery. Llorente przeciez mowil, ze finansowo juz nie jest tragicznie i nikogo sprzedawac nie musimy, wiec te pieniadze nie bylo wcale potrzebne do splaty dlugu.
72. krzysiek566521.08.2011; 23:01
krzysiek5665@Fuh - Valencią interesuję się od momentu zdobycia przez nią pucharu UEFA. Ale masz rację, tak głębiej zacząłem sie interesować od mniej więcej roku, ale z braku czasu nie śledzę wszystkich spraw na bierząco. A co do Koemana to wiadomo że spartaczył robote. Jestem ciekaw kiedy klub spłaci dług, jeżeli w ogóle kiedykolwiek spłaci.
73. fischerVCF21.08.2011; 23:06
fischerVCFNa prawde szkoda, może za wiele sportowo nie stracimy, ale Mata był najbardziej rozpoznawalnym naszym zawodnikiem i juz widze jak moi koledzy sobie już ustawiają Valencie na półce z Racingiem. Teraz liczę, że kupimy kogoś na lewą część i środek obrony(Botia?) i może na prawą, bo wg. mnie to Alba powinien zastąpić Mate w składzie a nie Canales czy Piatti.
A więc widze to tak: Guaita-nowy,nowy, Rami,Miguel-Topal, Ever-Alba,Piatti,Feghouli-Soldado
Może przyjdą te "lepsze czasy" na które tak czekamy...
74. Qnick198621.08.2011; 23:09
Qnick1986Fuh
Dla mnie w sumie to bez znaczenia czy cała pójdzie na wzmocnienia, czy na prace na stadionie. Oba wyjścia bardzo by mnie ucieszyły. Podział tej kasy na pół (przy kupnie niezłych obrońców za taką kwotę) chyba najbardziej.

Oby tylko została przeznaczona na któryś z tych celów, bo to będzie rzecz "namacalna" dla kibiców. Wiele bardziej niż zaspokojenie jakiegoś banku.

Ciekawe okienko.
+
1) Nowy lider obrony - Rami
2) Świetny bramkarz - Alves (nie umniejszam niczego Guaicie - w końcu wychowanek - ale póki co Alves w PD pokazał więcej)
3) Nieźle zapowiadający się playmaker -Parejo
4) Świetny uniwersalny zawodnik z wielkim potencjałem - Piatti
5) Wyplenienie wielu chwastów

-
1) Odejście ostatniej "wielkiej gwiazdy" - Mata
2) Odejście bardzo charyzmatycznego i zarazem lubianego zawodnika, który potrafił w pojedynkę przesądzić o losach meczu - Joaquin
3) Odejście największej młodej nadziei klubu. Nie zmienia tego nawet fakt, że teraz wszyscy na niego plują (łącznie ze mną) - Isco
4) Brak znaczących wzmocnień w obronie, które wydawały się priorytetem. Linia obrony odmienione zaledwie o jedno nowe nazwisko i dwa stare mniej. Tymczasem nakupiliśmy kilku mniej lub bardziej potrzebnych zawodników w formacjach ofensywnych.

Kolejność punktów dowolna. Rzucajcie swoje propozycje;)
75. phoxx21.08.2011; 23:17
Kogo obchodzą koledzy co znają tylko piłkarzy Realu i Barcelony.

Dobra cena za Matę, pół roku miałby słabsze i już byłoby dużo mniej.
76. Dzidek21.08.2011; 23:19
Dzidek+

pozbycie się zielonych jajek Unibetu
pozbycie się Kappy
pozbycie się Domingueza
zatrzymanie Aduriza oraz Banegi
pretemporada Bernata
redukcja kadry, a tym samym kosztów jej utrzymania (szacując, pewnie już poniżej 50 milionów euro)

-

brak wieści o sprzedaży Mestalla, bez tego ani rusz z nowym (no, może za jakiś czas...)
zatrzymanie całego duetu Bruno-Miguel

77. Venithil21.08.2011; 23:19
Jest mi jakoś dziwnie. Moje wyobrażenia o przyszłości jakoś zakładały, ze Mata zostanie na bardzo długo, być może zwiąże się z klubem do okresu okołoemerytalnego...

Gdyby odchodził do tego nieszczęsnego Tottenhamu, do Manchesteru United, czy nawet do Liverpoolu albo Arsenalu, życzyłbym mu jak najlepiej...

Ale Chelsea nie lubię, choćby dlatego, że "sk*rwili" Torresa którego szanowałem nie tyle za umiejętności, co za osobowość i deklaracje wierności - najpierw odrzucając oferty z Realu a potem będąc w Liverpoolu. Jak wyszło, wszyscy wiemy.

Poza tym mój brat nie cierpi Chelsea i jakoś się przelało na mnie bardziej to, niż sympatia do Barcelony.

Tak czy inaczej, naprawdę nie jest to dla mnie fajne, że sprzedali Matę. Chyba Llorente, Emery i Braulio poczuli się mocno, z obstawieniem lewego skrzydła uwzględniającym dość sporo całkiem niezłych zawodników... Mam nadzieję, że któryś z nich godnie zastąpi Juana, który dostąpił zaszczytu bycia przez krótki, nieoficjalny okres jednym z kapitanów, ale teraz odchodzi.

Tak czy inaczej Valencia zawsze przeżywa i się odradza, nawet po Koemanie. Teraz mamy erę z czystą kartą i małą armią młodych zdolnych i niestarych z miejscem na rozwinięcie się albo co najmniej utrzymanie formy.

Amunt, Mata, ale mam nadzieję, że najlepsze lata zostawiłeś u nas.


Nie zgadzam się z opcją powrotu Albiola - nic a nic się nie rozwinął.

Qnick mniej więcej podsumował sytuację jeśli chodzi o Canalesa. Wierzenie, że po dobrym sezonie, dwóch czy trzech nie wróci do Madrytu, bo zrozumie, że tam czeka go przejęcie bardzo ważnej roli - tej po Dudku - to prawie jak wiara że reprezentant Polski w najblizszej dekadzie będzie w pierwszej 11 Barcelony czy Realu.
78. DavidVilla9521.08.2011; 23:30
DavidVilla95Szkoda...wielka szkoda. Aimar, Villa, Silva, Vicente, Joaquin, i Mata...odejścia tych zawodników najbardziej mnie zabolały. Chciałbym żeby ta połowa, czyli 14MLN €. Została wydana na ŚO i PO, na ŚO Botia mój kandydat. Na lewą pewnie nikt nie przyjdzie. Mathieu i Alba tam będą grać. Z prawej obrony wywalić Bruno i za nowym rozejrzeć się. Na lewym skrzydle mam nadzięje na...Bernata, od biedy Piatti, Feg, Pablo, Alba, czy Canales...
Szkoda Maty, wydaję mi się...chociaż nie. Nie będzie widoczna strata jego, będzie lepiej niż w poprzednim sezonie. :)
79. Dzidek21.08.2011; 23:32
DzidekJeśli dobrze zrozumiałem, Canales może zostać kupiony przez te dwa sezony i owszem, Real Madryt może odkupić jego kartę za 15 lub 18 milionów euro, ale dopiero po roku i dwóch od wpłacenia gotówki przez VCF.
80. SonGohan21.08.2011; 23:34
SonGohan#67. Qnick1986
Myślałem o tym co napisałeś, i niestety ale muszę się z Tobą zgodzić. Nie myślałem tak dobitnie o tym transferze, i szukałem jedynie pozytywów. Canales na Mestalla zapewne się rozwinie (mam taką nadzieję) a i tak skończy w Madrycie. To przykre, ale jeżeli tak będzie zostaniemy pośmiewiskiem ligi. Trzeba było już go wykupić, ewentualnie zamiast płacić przez 2 lata pensję Sergio, który notabene i tak odejdzie (zakładam pozytywny scenariusz z jego doskonałą formą) - zakontraktować Stankevičiusa. Nie pamiętam ile dokładnie wynosiło kupno tego obrońcy, ale oglądałem znaczną cześć spotkań z poprzedniego sezonu. Na tle Navarro czy Dealberta spisywał się dobrze. Mielibyśmy ogranego piłkarza, obrońcę. A tak mamy kota w worku, który gdy złapie żagle i tak powędruje na Santiago Bernabeu.

Oj, to okienko nie było tak boskie jak większość z Was pisze. Na tle Szejka z Malagii czy działaczy sportowych FC Porto - wypadamy marnie. Mamy długi i nie da się tego ukryć. Każdy dyktuje nam warunki, i tylko w nielicznych sytuacjach udaje nam się wrócić z tarczą. Choć i tak sądzę, że to okienko w porównaniu do poprzedniego (letniego) - jest o niebo lepsze.
81. DavidVilla9521.08.2011; 23:39
DavidVilla95Jeśli jest tak jak napisał Dzidek to nie tak źle, wygląda wiec, że jak go wykupimy pogra u Nas razem 4-5 sezonów, i mam dużą nadzieję, że będzie chciał zostać.

SonGohan:
Daj spokój z tym Stanke, zwykła zapchajdziura jak Maduro czy Dealbert, Nam potrzeba kogoś na poziomie Costy, Ramiego. Mamy kaskę za Mate i kupimy kogoś na środek defensywy.
Czy ja wiem, czy Malagi transfery takie dobre? Jakoś mam wrażenie, że wielka wtopa z nimi będzie.
82. Qnick198621.08.2011; 23:47
Qnick1986Dzidek
"Real Madryt może odkupić jego kartę za 15 lub 18 milionów euro, ale dopiero po roku i dwóch od wpłacenia gotówki przez VCF."

wybacz, ale nie zrozumiałem.
to po roku czy po dwóch?
83. DavidVilla9521.08.2011; 23:49
DavidVilla95Po roku za 15, po dwóch latach za 18.
84. Cirian21.08.2011; 23:49
Cirianodpowiednio dla 15 lub 18mln rok lub dwa.
85. Qnick198621.08.2011; 23:51
Qnick1986Teraz czaję:) Dzięki wielkie:)
86. Qnick198621.08.2011; 23:59
Qnick1986Mimo wszystko nic w tym kolorowego nie widzę.

Na czysto wychodzi nam 2 mln. 12 mln + 1 mln, który już daliśmy. Plus to, że pewnie mało nie zarabia.
Czyli jeśli Canales okaże się super graczem to za jego "wychowanie" Real zapłaci nam 2 mln.
5 nie biorę nawet pod uwagę (czyli te 18 mln po dwóch latach). Nie wiem, w ogóle po co ten zapis.
Jeśli Canales wypali i go kupimy, to na 100% po roku Real się upomni.
Jeśli nie wypali to Canales wróci do Realu już po 2 sezonach wypożyczenia.

Najlepszy scenariusz i jedyny korzystny dla nas:
1) Canales gra "mega piłkę" przez dwa sezony = korzyść bierząca.
2) Kupujemy go za 12 mln po czym trochę gaśnie by okazać się dla Realu mało wartościowym.
3) Dwa lata mija, prawa Realu wygasają.
Ponowna eksplozja talentu.

Wierzy ktoś w takie SF ?
87. DavidVilla9522.08.2011; 00:06
DavidVilla95Ja wierzę, że Real nakupi nowych piłkarzy i zapomną o nim, hehe. Albo, że on sam będzie chciał zostać. Zyskakmy 2MLN €...albo i nie, bo licząc jego pensję? Zyskakmy tylko dobrą grę, skoro Real go wykupi, to znaczy, że dobrze grał, zresztą zobaczymy. Za dwa lata niewiadomo jak rozwiną się młodzi ofensywni u Nas, a może większośc na solidnych grajków, i nie odczujemy straty 'gwiazdy Canalesa' hehe, zresztą jeśli nawet mniejszy dług będzie, więc będą pieniążki by wydać na nowego Canalesa. ;)
88. Ulesław22.08.2011; 00:12
UlesławAle Wy macie problem z tym Canalesem. Dostaliśmy prawie za darmo na dwa lata być może świetnego piłkarza. Gdybyśmy go chcieli kupić, trzeba by zainwestować z 8-10 milionów. Jak nie wypali, tragedii wielkiej nie będzie. Jak wypali, będziemy się potem martwić Realem i ich możliwością wykupu. Ale to dopiero za trzy lata! Trzy lata to w futbolu wieczność. My wymieniliśmy prawie całą kadrę w takim okresie.
89. Dzidek22.08.2011; 00:15
DzidekNegredo nie raczyli odkupić (z Sevilli), dlaczego więc od razu zakładać, że zechcą Canalesa?

Nie neguję jednak tego, że sama możliwość takiego rozstrzygnięcia sprawy nie przynosi chluby klubowi.
90. Venithil22.08.2011; 00:23
Mnie zastanawia nowa pierwsza 11 bez Maty.
Piatti to nietypowy skrzydłowy i w zasadzie nie wiem, czy w tej sytuacji chce go widzieć z lewej strony boiska.

Najlepiej byłoby więc, żeby pozycję lewego pomocnika okupował Bernat lub Alba, ale w tym wypadku potrzebujemy PRAWDZIWEGO lewego obrońcy.

Ja to widzę tak, na razie przynajmniej:

Guaita
Miguel-Costa-Rami-Mathieu
Piatti-Banega-Topal-Alba(Bernat)
Jonas-Soldado

Tuteż jakikolwiek wariant powyższego lub 4-3-3 z dwójką z grupy Banega, Tino i Parejo zajmującymi pozycje przed defensywnym pomocnikiem (oczywistym wyborem na razie jest Topal).
91. KilyVCF22.08.2011; 01:17
KilyVCF#59 snatch

"...z drugiej strony nie można mu blokować sportowego rozwoju bo w VCF raczej bardziej już by się nie rozwinął."

Większej bzdury nie słyszałem.
To my mu broniliśmy błyszczeć w VCF ..
A co to Mata był jakimś wymiataczem w Valencii ? Nawet nie zbliżył się do poziomu dawnego Vicente czy Villi gdy tamten odchodził.
Zagrał jeden bdb sezon w którym był odkryciem ligi, w kolejnym lepiej żeby nie grał w ogóle i w ostatnim zaczął grac mniej więcej od podwyżki, wcześniej razem z Everem mógł się bić o miano największego. rozczarowania.
Wybrano odpowiedni moment na jego sprzedaż, akurat po udanej części sezonu.
Cena jest rewelacyjna, nie patrzmy na Pastore, bo jego nazwisko jest pompowane przez agenta i media od dawna.

PS. Większą stratą jest odejście Joaquina, tym bardziej wkurzające że za pieniądze które w naszym budżecie nie robią żadnej różnicy.
92. Mati22.08.2011; 10:33
Każdy z kibiców VCF chyba zdawał sobie sprawę, że przyjdzie ten dzień, w ktorym bedzie trzeba pożegnać Juana. Szkoda, że odchodzi teraz gdy robi nam się ciekawa drużyna... Mam nadzieje, że nie zapomni o Valencii i niech mu się wiedzie w Londynie :) Miło będzie doczekać jeszcze dnia w ktorym Mata powroci do VCF :)
93. matys539222.08.2011; 10:38
matys5392Po tym transferze mam kilka pytań do najbardziej wtajemniczonych i obób będących "najblizej" Valencii:

1.)Mamy kasę ze sprzedaży Maty,a prezes mówił że jak znajdzie się kasa to kupi prawego obrońcę i stopera.Gdyby udało się dokonać tych zakupów to jest szansa że odejdzie ktoś z dwójki Miguel/Bruno lub Maduro/Dealbert?

2.)Czy po transferze Maty będzie wybierany kolejny z kapitanów,czy zostanie tylko trójka???

3.)Czy po odejsciu Maty,do którego było dostosowane ustawienie drużyny,jest szansa ze trener zmieni formację czy Canales automatycznie wskakuje w jego miejsce i reszta zostaje bez zmian???

Gdyby nie udalo się już niekogo ściągnąć to moja pierwsza jedenastka wyglądałaby następująco:
Diego Alves-Miegel,Rami,Costa,Alba-Feghouli,Topal,Ever,Piatti-Soldado,Jonas.
94. grzesiu 8322.08.2011; 10:47
Ja powiem tak, odejście Maty jest stratą, ale już odchodzili stąd Claudio Lopez, potem Mendieta, Silva, Villa teraz Mata wiec i jego odejście przeżyjemy tymbardziej że
jest Piatti, Alba od biedy może tam zagrać Pablo a na prawej Feghouli, my powinniśmy teraz poszukać prawego i środkowego obrońcy.
95. Zzagg22.08.2011; 10:54
Bruno, Miguel, Dealbert, Maduro, maja kontrakty do 2012 roku. Co raczej oznacza ze za rok cala czwórka nie będzie miała miejsca w Valencii.

wg mnie najbardziej prawdopodobny ruch tego lata to zakup jednego SO i jednego PO, a za rok pierwsze nasze zakupy będą wyglądały tak jak i ostatnie z tego okienka ( w mojej teorii ofc. )

Mówiąc mniej zawikle za rok stracimy 4 obroncow. Polowe kupujemy teraz, polowe a rok.

Kapitan raczej bedzie okazjonalny jesli podstawowa trojka nie bedzie na boisku.
Mniej wiecej jak Pablo z Rapidem, czy Miguel w zeszlym sezonie ( nie pamietam z kim dokladnie ) Co do ustawienia nigdy nie wiadomo gralismy i 442, 433, 4231. trzeba czekac do ligi ;)
96. El_Duderino22.08.2011; 11:03
El_DuderinoJa nie rozumiem jak można pisać, że mata był naszym najlepszym zawodnikiem. Jego najlepszy sezon w Valencii to lata 2008/2009. Potem było sucho dwa lata i pamiętam, że irytował większość na stronie. Ostatni sezon przyzwoity i tyle o Macie. Silva jest od niego klasę lepszy, 30 mln za Juana to dobra cena. Mam nadzieję, że nie pójdzie na nowego obrońcę tylko od razu na stadion. Na nowego zawodnika i tak mamy kasę co Braulio z Llorente potwierdzili więc nie widzę żadnych powodów do paniki.

Pisał Ulesław, ale ja rozwinę.
Llorente jest z nami dwa a Unai trzy lata i przez ten czas przeszliśmy z klubu z ok 600 mln długiem z kadrą przepłacaną, z zespołu z rozbitym morale do świetnie zarządzanego klubu z długiem niższym o ponad 200 mln €. Zredukowaliśmy znacząco wydatki na pensje, przebudowaliśmy praktycznie całą kadrę a do tego sportowo zrobiliśmy postęp.
Z drużyny, w której grały dwie światowe gwiazdy w pucharze UEFA do drużyny może bez gwiazd ale grającej drugi raz z rzędu w LM.
Bez niepotrzebnych wydatków, bez przeciętnych grajków. Nie ma już przepłacania wielu milionów euro za przeciętnych graczy w oknach transferowych (Snipes - gracz dobry, ale 18 mln € za niego to była zbrodnia).
Za to kupiliśmy najlepszego obrońcę ligi francuskiej, podstawowego zawodnika reprezentacji Francji za 6 mln €. Czołowego bramkarza ligi za 3 mln €. Supertalent Piattiego za 7,5 mln €.
Mówimy o graczach, którzy swój talent i pozycję potwierdzili w mocnych ligach.
O zawodnikach, którzy nie błyszczeli kilka meczów tylko grali świetnie lub b.dobrze przez ostatnie dwa lata.
W dobie gdy kluby piłkarskie mimo ostrzeżeń stale się zadłużają i wydają ponad stan Valencia podąża zdrową ścieżką.
Za kilka lat ludzie będą wdzięczni Llorente.

A i nawet Emery nie taki zły, jeśli poprawi grę w obronie to może zostać na lata. Coś czuję, że jeśli za rok znowu będzie LM to Llorente zaproponuje mu coś więcej już roczny kontrakt.
AMUNT LLLORENTE.
A Macie życzmy powodzenia.
P.S.
Nie zgadzam się też, że Chelsea zepsuła Torresa. Gdyby Torres chciał to by został, ale poszedł za pieniędzmi. Tyle prawdy o nim>Chelsea złożyła po prostu ofertę , Torres biedny nie jest, gdyby był taką osobą jaką się deklarował to do dziś grałby w Liverpoolu a Londyńczykom by podziękował.
97. Groove22.08.2011; 11:24
Nie rozumiem dlaczego Juan odchodząc do Chelsea miałby się rozwijac jeszcze bardziej, niż miałby szanse zrobic to w naszym klubie. W klubie który, co rok jest mistrzem "reszty ligi" , zespołem który kolejny rok z rzędu zagra w Champions League. Tutaj byłby kapitanem i przywódcom, to tutaj się rozwinął i póki co za czasów gry w Valencii osiągnął najwięcej. Był tym kto po odejściu Davidów, miał wziąc na swoje barki ciężar liderowania zespołowi. Przechodzi do zespołu gdzie będzie kolejnym nabytkiem Romana, jednym z kilku(nastu). Kimś kto może ale nie musi. Kimś kto podczas prezentacji drużyny nigdy nie będzie witany tak jak na Mestalla. Mimo że nie był naszym wychowankiem, to nam zawdzięcza więcej niż Blancos. W Chelsea to będzie najemnik, a nie ktoś o kim się pomyśli mówiąc nazwę klubu, jak było w ostatnim czasie rozmawiając o Valencii. Dlatego też nie zgadzam się ze stwierdzeniem że u nas bardziej by się już nie rozwinął. Warunki miał świetne, finansowe jak i sportowe. Wypada życzyc powodzenia, bo już nie tacy zawodnicy odchodzili z naszego ukochanego klubu i nie tacy jeszcze będą tu występowac. Adios y gracias Juan!
98. Gajos22.08.2011; 11:54
GajosA tam 28 mln piechotą nie chodzi. Silve przeżyliśmy to i Mata przeżyjemy, swoja drogą kto wie może Bernart więcej szans dostanie?:D
99. Fuh22.08.2011; 12:18
FuhZa kilka lat pewnie sprzedamy Bernata za 30 baniek i przyjdzie ktos nowy i tak to sie kreci i kreci... (:
100. klebcio22.08.2011; 13:16
klebcioFuh
Miejmy nadzieje że to my w przyszłości będziemy "kraść" piłkarzy innym zespołom :) 100 komentarzy pod newsem nigdy chyba tyle nie było :)
101. Ashkan22.08.2011; 13:18
Było już grubo ponad sto :)
Wychodzi na to że Soldado będzie kapitanem , bo watpie żeby Albelda grał dużo .
102. arrr22.08.2011; 13:20
arrrHmm reprezentant kraju U19, U20, U21 - mistrz Europy, mistrz świata, bramkostrzelny, charyzmatyczny, zaledwie 23 lata...
Morale chwilowo spadnie, ale w perspektywie czasu to dobra decyzja. W dobie klubowego zadłużenia uważam wynegocjowaną cenę za przyzwoitą z naciskiem na mały niedosyt. Oczywiście taka kasa drogą nie chodzi jednak klub jest w trudnej sytuacji finansowej, która utrudnia podbicie stawki.
Adios Mata!
103. DavidVilla9522.08.2011; 13:21
DavidVilla95np. "sprzedaż Villi nieuchronna" - ponad 150
Isco jak odchodził blisko 120 było. :P wiele razy ponad 100.
104. Venithil22.08.2011; 13:32
Pod niektórymi meczami dobijamy do paru setek. Nie pamiętam jaki był rekord ale chyba co najmniej ~300 i to tylko od czasu jak ja jestem na stronie :P

Mam nadzieję, że wyjdzie trochę więcej jak to 27-28 milionów (np. będą to funty albo Llorente wykombinował z 2-5 mil. zmiennych), ale i tak kwota całkiem niezła. Jakieś 10 milionów można spokojnie dorzucić Braulio do transferów, reszta to oczywiście długi, długi, długi. Mamy niespodziewane dodatkowe 15 milionów odsetek więc w sam raz się nada do pokrycia tej dziury. Osobiście chciałbym wierzyć, że faktycznie kupimy obrońców o których wcześniej pisałem ale jak powiedziałem kosztowaliby pewnie 15-25 milionów a mówiło się wtedy, że za Matę dostaniemy 30, 34 albo nawet 38 milionów. Muszę chyba troszeczkę obniżyć wymagania.


Bernatem powinny się wkrótce zainteresować reprezentacje juniorskie Hiszpanii. Albo Smuda tudzież Wenger :D
105. szp22.08.2011; 13:39
Bernat jest wicemistrzem Europy U17 z 2010 r. Tych samych mistrzostw, na których wypłynął Paco, zdobywając tytuł króla strzelców. O ile dobrze pamiętam nazwiska Paco i Bernata pojawiły się po raz pierwszy na tej stronie w tym samym momencie, przy okazji pierwszego meczu grupowego na tych mistrzostwach, w którym obaj strzelili gole.
106. lisovski22.08.2011; 15:21
lisovskiPisałem to wcześniej napiszę jeszcze raz ponieważ chyba parę osób nie zna zasad Realu jeżeli chodzi o transfery.
Canales będzie u nas przez minimum dwa lata w tym czasie Real będzie kupował,bedzie kupowal nawet jeżeli Canales u nas będzie grał wyśmienicie,dlaczego? bo to Real.Już teraz mają grubo w ataku a na celowniku maja jeszcze Neymara i Bóg wie kogo więc sytuacja Canalesa w Realu wcale nie jest jasna.
Lepsze warunki warunki do rozwoju dla Maty w Chelsea to już w ogóle oklepany frazes.Że co bo nie rozumie? chodzi o większą kasę? możliwość walki o misia Anglii? nie wiem jakaś bzdura.Myślę że sam zainteresowany wolał by status gwiazdy na Mestalla niż bycie jednym z 11 u Villasa Boassa i ścieranie się o wyjściowy skład z Malouda czy innym Bosingwą.Zresztą popisze sobie czarne scenariusze (jak nie którzy) i dodam że z Abramowicz taż kupuje hurtowo i ma dosyć szeroki skład więc przyszłość Maty wcale nie musi być różowa.
Albiol? sprzedać za 15 kupić za niewiele mniej? bez żartów tym bardziej że egzaminu z
gry w Realu raczej nie zdał.Transfer Maty
oznacza że w tym sezonie klub musi w 100%
wykonać założenia dotyczące LM bo w przyszłym
roku nie będzie kim pohandlować.
107. lipt0n22.08.2011; 15:56
lipt0nPiszczek w Valencii za 8m. € !!!
108. matys539222.08.2011; 16:08
matys5392Piszczek...powiem szczerze,że chciałbym go zobaczyć w Valencii :}

Ciekawe kto teraz będzie grać z dycha na plecach? Paco? Bernat?
Numery 7,10,14 i 21 są w Valencii święte i trzeba sobie na nie zaslużyć.
109. los ches22.08.2011; 16:09
los chesNie miałem dostępu do internetu przez weekend a tu taka zaskakująca wiadomość!
Cena super ale tracimy naszego najlepszego zawodnika.
Sprawa po cichu załatwiona. Podejrzewam ,ze transfer z obrońcą podobnie się odbędzie.
Strata jest, ale tego można było się spodziewać.
Mamy zmienników na jego miejsce także tragedii nie ma.
110. los ches22.08.2011; 16:10
los chesSkąd taka wiadomość o Piszczku???
111. Zzagg22.08.2011; 16:34
Czysta spontaniczna propozycja, którą większość i tak by zaakceptowała w tym ja, bo Piszczek to najlepszy PO Bundesligi.

112. SonGohan22.08.2011; 16:38
SonGohanGdyby Piszczek przeszedł do VCF byłbym totalnie zawiedziony i uznałbym że zarząd to banda kretynów i osłów. Obecnie to nie ofensywa stanowi problem, a defensywa. Żadne Piszczki nie są nam potrzebne.
113. caminero22.08.2011; 16:42
camineroCena bardzo dobra. Obawiam się tylko, że kasa pójdzie na spłatę długów, a nie na trensfery. Jeśli jakiś szejk nie zapała miłością do Nietoperzy, to takie sytuacje powtarzać się będą jeszcze przez kilkanaście lat
114. szp22.08.2011; 16:43
'10' ma dostać podobno Canales.
115. lipt0n22.08.2011; 16:43
lipt0nGłupi żart :P

Jeśli nie van der Wiel to właśnie Piszczek byłby najlepszym kandydatem na PO
116. El_Duderino22.08.2011; 16:44
El_Duderino@SonGohan
A Piszczek to nie czasem obrońca ?:|
Ostatnio go wybrali najlepszym prawym defensorem Bundesligi.
117. Adrian_VcF22.08.2011; 16:56
Adrian_VcFPiszczek gra swietnie bardzo by sie przydal
118. Maciek_198522.08.2011; 17:07
Maciek_1985Temat Piszczka w Valencii na PO rzuciłem już dawno temu pod jakimś newsem, nie chcę mi się szukać ale pamiętam. Wtedy głosy były pół na pół, dziś widzę że większość jest za :)
119. Fuh22.08.2011; 17:10
FuhTylko i wylacznie Hugo Mallo.
120. DavidVilla9522.08.2011; 17:15
DavidVilla95Też bym Mallo chciał, hiszpan, młody, gra w reprezentacji, do seniorskiej reprezentacji ma otwarte drzwi, bo kto oprócz Raomosa może taki dobry tam grać? Na pewno nie drogi też, a na środek Botie, ile razem wydamy z 15MLN?
121. Fuh22.08.2011; 17:25
FuhJak przyjdzie Hugo, to za 2-3 lata bedziemy mieli obydwie strony w reprezentacji obstawione, Mallo - Alba. (:
Ale by to bylo fenomenalne. Obrona Mallo - Botia lub Pareja - Rami - Alba.
122. DavidVilla9522.08.2011; 17:27
DavidVilla95Obrona w reprezentacji niedługo:
Guaita - Mallo - Botia - xxx - Alba.
4 na 5 z VCF ^.
123. lisovski22.08.2011; 17:49
lisovskiI Będzie jak dawniej:)
124. Fuh22.08.2011; 18:28
FuhA co Wy na to? klik
125. el chico22.08.2011; 18:38
el chicoO Albiolu możecie zapomnieć mourinho napewno nie pozbedzie sie już żadnego obrońcy szczególnie że nie wiadomo co pokaże Varane.Ale mimo to może być conajwyżej zmiennikiem Carvalho lub Pepe
126. Cirian22.08.2011; 18:39
CirianMallo i Botię dziarsko se popierom. Mimo to, płakać będę za Matą ;-(.
127. lisovski22.08.2011; 18:44
lisovskiA ja na to kom.106
128. El_Duderino22.08.2011; 18:46
El_DuderinoAlbiolowi NIE. Niech sobie całuje herb Malagi czy inszej arabskiej drużyny.
Botia > Ramis > Albiol.
129. Ulesław22.08.2011; 18:49
UlesławJa myślę, że z Albiolem może wypalić. Mourinho ma Coentrao, któremu trzeba jakąś pozycję znaleźć. Czemu nie miałby być stoperem?

Albiol spokraczniał w Realu, ale łudzę się, że głównie dlatego, że mało grał u Żoze. Za Pellegriniego mu szło całkiem przyzwoicie.

Mata jest w porządku i naprawdę uważałem, że w 2008/09 miał lepszy sezon od Villi, a potem poniżej pewnego poziomu nie schodził (w przeciwieństwie do wiadomo którego Pablo na przykład), ale zdecydowanie mniej mi go szkoda niż Silvy. Fajnie, że strzelił dla nas te wszystkie bramki ze spalonych, ale damy radę go zastąpić. W presezonie zdecydowanie najlepiej wyglądała para Alba-Bernat na lewej obronie. A Mata nawet niczym nie wyróżniał się na Euro U21, na którym bohaterem turnieju mógł stać się Adrian... (a w dodatku Mata kumpluje się z Adrianem. Też się znalazł miłośnik lasu...)
130. el chico22.08.2011; 18:54
el chicoUlesław-Coentrao to lewy obrońca nie bedzie grał jako środkowy,chyba że ewentualnie jako def.pomocnik.
131. Fuh22.08.2011; 18:55
FuhUleslaw, porownanie Silvy to Maty to przesada... ^^ David to byl PRAWDZIWY crack, zdecydowanie najlepszy pilkarz Vcf ostatnich lat. Duzo lepszy niz Villa i Mata razem wzieci. ;) Za 10 baniek daloby sie wyciagnac Botie, a byc moze nawet Pareje, wiec Albiol nie jest najlepszym wyborem. Choc jak pomysle, ze jesli cokolwiek komus w srodku obrony sie stanie i zobacze tam Dealberta, to zgodzilbym sie na jakikolwiek transfer, byleby go juz wiecej nie widziec. ;P
132. el chico22.08.2011; 19:01
el chicoDziwie sie wam dlaczego tak pozbywacie sie tak tych czołowych zawodników najpierw Villa potem Silva teraz Mata.Ale jakoś jeszcze sie trzymacie,trzeba to przyznać.
133. Vanisz22.08.2011; 19:08
VaniszTo dziw się dalej, może kiedyś zrozumiesz...
134. El_Duderino22.08.2011; 19:12
El_Duderino@el chico
To się dziw dalej. Albo pomyśl może się dowiesz czemu odeszli .
135. Mistic22.08.2011; 19:31
Mistic@el_chico
Nie każdy dostaję tyle kasy z praw do transmisji, żeby móc co rok wydawać kupę kasy na transfery , więc trzeba szukać pieniędzy w sprzedaży wypromowanych kopaczy grajków.
136. Kamelos22.08.2011; 19:58
http://www.youtube.com/watch?v=vE_bdgAeWHg&feature=player_embedded

Co jak co ale Juana to napewno nam będzie brak. A tego nigdy nie zapomne.
I w tej sytuacji pokazanej na filmiku niewiem czy Albiol by sie tak przydał a napewno już nie za 10mln.
137. los ches22.08.2011; 20:26
los chesel cicho.
Bo musieliśmy w przeciwieństwie do Realu
U nich jest taka choroba. Zakupoholizm.
Jak dla mnie w pełni odwzorowywuje ich poczynania na rynku transferowym.

138. szp22.08.2011; 20:28
Tak swoją drogą to dzisiaj na Las Provincias pojawiła się informacja o zainteresowaniu Hugo Mallo. Większym problemem od ceny (2 mln) może okazać się starające się o piłkarza Atletico, ale wydaje się, że Valencia ma więcej argumentów.
139. Algir22.08.2011; 21:11
Mallo i Botia - jak najbardziej, to byłyby b.dobre/znakomite transfery. Albiola bym nie chciał - nie chciałbym również, by wrócił którykolwiek ze sprzedanych wcześniej kopaczy. To już zamknięty rozdział.
140. lisovski22.08.2011; 21:37
lisovskiA ja chciałbym Silve z powrotem.To co gościu wymiata teraz... mózg drużyny.
141. Vanisz22.08.2011; 21:39
Vanisz@ El_Duderino
Trafny komentarz, zupełnie jakbym słyszał siebie :)
142. SonGohan22.08.2011; 21:50
SonGohan#116. El_Duderino
Źle przeczytałem i byłem nastawiony na innego zawodnika ^^. Masz rację, Piszczek to obrońca i to solidny. Mimo wszystko ja jestem zwolennikiem zupełnie kogoś innego.
143. El_Duderino22.08.2011; 21:50
El_Duderino@Vanisz
:) Muszę częściej odświeżać stronkę.
144. BartekVCF723.08.2011; 15:31
troche szkoda, że odszedł.jednak uważam, że damy rade bez niego.AMUNT VCF!!