sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Zigic przybliża Ligę Mistrzów!

Rivv, 01.05.2010; 23:28

Espanyol 0:2 Valencia CF

Valencia na Estadio Cornellá-El Prat pokonała 2:0 Espanyol Barcelona po dwóch bramkach Nikoli Zigica. Trafienia serbskiego wieżowca mogą się okazać na wagę złota – dzięki nim Valencia jest niezwykle blisko zapewnienia sobie trzeciego miejsca w La Liga i bezpośredniego awansu do Ligi Mistrzów.

Unai Emery zdecydował się na dość nietypowe dla siebie ustawienie drużyny w formacji 4-3-3. Wszystko przez brak w składzie na mecz z Katalończykami typowego mediapunty - David Silva pauzował za żółte kartki, natomiast Alejandro Dominguez został zawieszony dyscyplinarnie i nie pojechał do Barcelony. W ten sposób w środku pola obserwowaliśmy aż trzech środkowych pomocników – Davida Albeldę, Manuela Fernandesa i Evera Banegę. W ataku Davida Villlę wspierać mieli bardziej niż zwykle odciążeni od zadań defensywnych Vicente i Joaquín. Warto podkreślić, że do składu powrócili obrońcy-rekonwalescenci: Miguel oraz Carlos Marchena.

Od pierwszych minut mecz był wyrównany, a drużyny odpowiadały akcją za akcję. W 7. minucie Banega uderzył zza pola karnego, ale w środek bramki i dość słabo, co nie mogło sprawić problemu Carlosowi Kameniemu. Natychmiast chciał odpowiedzieć Pablo Osvaldo, lecz jego próba zakończyła się identycznie jak strzał Argentyńczyka. W 12. minucie Villa zszedł z lewego skrzydła do środka i oddał strzał na bramkę Los Pericos, Kameni był jednak na posterunku. Umiejętności pozazdrościł El Guaje Luis Garcia, który również zszedł ze skrzydła do środka, ogrywając Jordiego Albę i próbował uderzyć na bramkę Césara. Po rykoszecie piłka powędrowała obok słupka. W kolejnych minutach meczu to Valencia przejęła inicjatywę, częściej utrzymywała się przy piłce, nie pozwalała Espanyolowi na zbyt długie rozgrywanie akcji, jednakże nic z tego nie wynikało. Blanquinegros nie potrafili skutecznie zagrozić bramce Katalończyków i pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 0:0.

Na początku drugiej odsłony katastrofalna gafa naszych obrońców mogła zakończyć się stratą bramki. Gracze Espanyolu szybko rozegrali rzut wolny i José María Callejón znalazł się sam przed Césarem. Uderzył jednak fatalnie, futbolówka poszybowała w kierunku górnych kondygnacji trybun. Valencia także w drugiej połowie miała przewagę, lecz wciąż nie mogła skutecznie rozmontować defensywy Pericos. Unai Emery postanowił reagować i w 58. minucie zmienił mało widocznego Villę na Nikolę Zigica. Na efekty nie trzeba było długo czekać.

W 62. minucie Hedwiges Maduro zagrał długą piłkę w kierunku Vicente. Lewoskrzydłowy urwał się obronie przeciwnika i zacentrował w pole karne, gdzie Zigic zachował się niczym Villa i z zimną krwią pokonał Kameniego. Kilka chwil później Serb zdobył swojego drugiego gola, lecz sędzia liniowy niesłusznie uznał, że Nikola znajdował się na spalonym. Jednak co się odwlecze, to nie uciecze - błędna decyzja liniowego nie przeszkodziła reprezentantowi Serbii w zdobyciu kolejnej bramki w tym meczu. Znów kluczową rolę odegrał Vicente, który posłał dobre dośrodkowanie w pole karne. Piłka musnęła jeszcze czuprynę Joaquina i spadła wprost pod nogi Zigica, a ten nie dał najmniejszych szans kameruńskiemu portero Espanyolu. Przy prowadzeniu 2:0 Ches grali już na pełnym luzie, efektownymi wejściami w pole karne popisywali się Albeda, Banega czy Ximo, lecz wyżej wymienieni nie byli już tak precyzyjni w obsługiwaniu Zigica jak Vicente. Espanyol w ostatnich dwudziestu minutach zupełnie nie istniał, Katalończycy przytłoczeni wynikiem nie potrafili zawiązać żadnej groźnej akcji. Skrzętnie wykorzystali to Blanquinegros, którzy spokojnie dowieźli zwycięstwo do końca.

Valencii zostają jeszcze domowe mecze z broniącymi się przed spadkiem Xerez i Tenerife, a także derby regionu z Villarreal na Estadio El Madrigal. Biorąc pod uwagę obecną dziewięciopunktową przewagę nad czwartym miejscem, trudno sobie wyobrazić, by podopieczni Emery’ego roztrwonili taki dorobek…

Raport

Skrót meczu: VCF Video

Kategoria: Ogólne | własne skomentuj Skomentuj (69)

KOMENTARZE

1. maestro@01.05.2010; 21:43
maestro@Obiektywnie patrzac, to Zigic bylby w stanie strzelic w barwach VCF jakies 20 bramek w sezonie.Udowodnil juz to w racingu, gdzie do pomocy mial znacznie slapszych graczy, a unas z taka drugą linia i z Villa w napadzie to hoho.
Niestety to tylko plonne marzenia, bo 20 bramek to on za kadencji debila emerego nawet przez 3 dekady nie strzeli.
2. Ashkan01.05.2010; 21:53
Pierwsza połowa nudna , słaba gra Valenci ... natomisast drugie 45 bardzo dobre . Brawo za zmiane panie Emery ! Zigić hat trick , szkoda że sędzia nie uznał prawidłowej bramki .
Vicente Man Of The Match :)
3. bart12340001.05.2010; 21:55
bart123400Ogladalem 2 polowe i jak dla mnie zagralismy b. dobrze. Mialem wrazenie ze gramy na lajcie, a bramki przychodza nam z latwoscia. Dobry mecz skrzydlowych oraz Albeldy Banegi i Fernandesa. Ten 3 gra dobrze moim zdaniem, a w meczu co strzelil samobója i czerwien dostal to wczesniej gral niezle. Zigic przy pierwszej bramce pokazal spokoj, Mata by to z***al. Dobrze, ze Miguel wraca - bije na leb Bruno w ofensywie 2 razy a w obronie ze 4. Cieszy zwyciestwo, zaczynam wierzyc w 3 miejsce :P
4. los ches01.05.2010; 21:56
los chesMecz pokazuje jaki Emery to debil. Pokazał teraz ze Zigic cały sezon zmarnował na ławce.
Można wygrac mecz bez Villi i Silvy.
Fernades wysuniety(czyt, również,
Chori)
Wszystko jasne koncowe dzieło przypadku
5. ddd01.05.2010; 21:58
Co ciekawe w pierwszym meczu z Espanyolem Zigic również zapewnił nam zwycięstwo strzelając wtedy jedyną bramkę, przebywając na boisku zaledwie 26 minut =]
6. DavidVilla9501.05.2010; 21:58
DavidVilla95Brawo Zigic moze teraz ktoś będzie skłonny wyłożyć za Ciebie 10 milionów, bo wątpie że Emery będzie na nigo stawiał :/ A co do 3 miejsca to nie ma już co w nie wierzyć, nawet jakbyśmy przegrali reszte meczów to je będziemy mieć :))
7. mucha002901.05.2010; 22:03
mucha0029
A propo meczu to ważne wyjazdowe zwycięstwo. Teraz trzeba wygrać 2 mecze u siebie i na Mestalla będzie LM :)


PS: Może któryś z Adminów wyjaśnić mi dlaczego jestem zbanowany na IRC ?
8. davidvilla01.05.2010; 22:04
@los ches

Zwycięstwo 2-0 na wyjeździe pokazuje, że Emery to debil? Zastanów się czasem zanim coś powiesz.
9. Szmymonn01.05.2010; 22:04
Szkoda że wygraliśmy różnicą dwóch bramek, to może trochę oślepić Llorente w sprawie kontraktu Unai'a, a jego przecież trzeba zwolnić, ten mecz to tak jak ktoś już napisał zwykłe dzieło przypadku.
Cieszy mnie postawa Zigicia w sumie w tym sezonie tylko on w naszych meczach z Espanyolem strzelał bramki.
10. scoorpiczek01.05.2010; 22:07
scoorpiczekJa uważam że Emery powinien zostać jeśli nie znajdą żadnego dobrego trenera który jest już sprawdzony. Może najlepszy nie jest ale się na pewno wiele nauczy i da sobie radę w końcu 3 miejsce w 3 lidze nie może być przypadkiem gdy gra się trochę okaleczonym składem ;)
11. Mcsente01.05.2010; 22:13
Mcsente"Emery przygotowuje taktyczny atak" - chłopina nie rzuca słów na wiatr. Ciesze się ze zwycięstwa, mam nadzieję że Emery chociaż do końca tego sezonu będzie grał z większą rotacją składu. Niech da Zigićowi pograć, chociaż i ten czasem nas zawiódł.
12. grzesiu 8301.05.2010; 22:15
Ogolnie dobry mecz w naszym wykonaniu :) Zigic byl dzisiaj swietny :) Emery powinien rezerwowym dawac duzo szans bo mamy bardzo mocna lawke :)
13. los ches01.05.2010; 22:19
los chesDavidvilla
Emery to debil dlatego,że wcale Villa nie musiał grac w bandażach i z ryzykiem kontuzji. A bo mógł zagrac Zigic. W tym meczu pokazał że Emery cały sezon mylił się co do niego. Może akurat miał dobry dzień. Ale to nic nie zmienia.
Widać,że pilkarze cos potrafią i można ich czasem ustawic gdzie indziej niż na nominalnej pozycji.
A ja się odnosze do meczu i zawodników których wystawił.
Nie do wyniku 2-0,ani też do 3 pozycji w lidze.
14. davidvilla01.05.2010; 22:35
@ los ches

A widziałeś mecz Real Zaragoza - Valencia CF? Jeśli nie to polecam go uwzględnić w swojej opinii.
15. Villa5401.05.2010; 22:47
Villa54Cieszy zwycięstwo, pierwsza połowa nudna jak flaki z olejem, dopiero w drugiej coś zaczęło się dziać, ten mecz udowodnił też to, że Emery jest kretynem, nie potrzebnie narażał Ville, Zigic mógł go godnie zastąpić, ale cóż, takiego mamy trenera, obawiam się, że nasze narzekania nic w tej sprawie nie zrobią.

W każdym razie, trzecie miejsce coraz bliżej i z tego trzeba się cieszyć ! ! !
16. grzesiu 8301.05.2010; 22:49
Zgadza sie :) jakiego trenera mamy to wiemy, ale powinnismy grac na 2 napastnikow :) i LM kest juz NASZA :)
17. hubson9102.05.2010; 00:07
Jejejeje tylko czekałem aż znowu Zigic zostanie wstawiony do Panteonu najlepszych grajków świata po tym meczy. I los ches mnie nie zawiódł- Zigic na prezydenta, a Villa niech czyści toalety! A jeszcze niedawno pamiętam jak wszyscy Zigicia piętnowali za mecz z Zaragoza bodajże. Ciekawe kiedy Marchena zagra dobry mecz i jego bedizecie nosić na rękach:D
18. pedro902.05.2010; 00:21
Ciekawe, że bez Villi, Silvy i Maty można wygrać mecz, w dodatku na wyjeździe.
Po 1-szej połowie, po której Espanyol mógł prowadzić, i po zejściu Villi drużyna zaczęła grać. Warto podkreślić, że Zigic strzelił bramki nogą, nie głową, co podobno nie jest jego największym atutem. Świetnie zachował się przy oby golach - ruch bez piłki i strzał - naprawdę znakomicie. No i Vicente. Nic dziwnego, że Mata siedzi na ławie.
O ile dobrze zauważyłem kluczowe podanie do Vicente na 1:0 było w wykonaniu Marcheny, nie Maduro.
W ogóle to był piękny piłkarsko dzień: wygrana Valencii oraz Barcy, także porażka Legii. Liczę jutro, właściwie dzisiaj na wielką niespodziankę. Jeśli tak się stanie, z pewnością o tym napiszę.
19. Fuh02.05.2010; 00:43
FuhPedro, jeszcze dzis tylko Mosley zniszczy "pieknisia" i bedzie naprawde udany wieczor (:
20. Zibi02.05.2010; 08:59
wniosek z tego prosty - jak sie chce, to mozna. nie sposob zatem nie zgodzic sie choc po czesci z opinia vicente73 z tego newsa. ja rowniez sadzilem, ze przegramy z espanyolem, dlatego zwyciestwo przyjmuje z ogromnym zaskoczeniem.

moja teoria spiskowa na teraz brzmi nastepujaco: nasi pilkarze oleja pojedynek z xerez tylko po to, zeby kibice mieli szanse wygwizdac emery'ego i pomachac mu bialymi chusteczkami na mestalla. bedzie ku temu doskonala okazja.

a uzytkownik villa54 nie dostrzegl jeszcze, ze guaje od kilku miesiecy gra obandazowany.
21. lasio02.05.2010; 09:37
@Zibi: widok publiczności machającej Emery'emu na do widzenia byłby świetny;P no ale chłop napracował się na taki rodzaj "szacunku" ze strony zawodników i kibiców. chcieli grać w 2010/2011 w LM i będą grać. przy okazji przyłożą rękę do wywalenia Baska z drużyny. i nawet nie chodzi o objawy braku szacunku do Unaia tylko o niewygrywanie meczy wyjazdowych
22. plooy02.05.2010; 10:31
yeah, bądźmy jak real 9 trenerów w 7 lat!!! to nasz klub będący w kryzysie doprowadzi do samego dna... przypomnę wam ze m. in. rotowanie i dobieranie trenerów doprowadziło do zapaści

jak ma odejść emery to tylko za topowego trenera w innym przypadku to nie ma sensu... tym bardziej kiedy zespól ląduje na 3 miejscu w lidze
23. zając43502.05.2010; 10:36
zając435To Zigić dał Emeremu wiele do myślenia tymi bramkami. Vicente zagrał bardzo dobre spotkanie.
24. LSW02.05.2010; 11:11
LSWMeczu niestety nie mogłem oglądać.
Zigić nie pasuje do stylu gry Valencii, nie? Bramki potrafi strzelać tylko w Racingu?

Dostał w końcu prawdziwego skrzydłowego do gry, dobre podania to i gole zdobył. Ale i tak będzie narzekanie, że jest do kitu nie zważając na to, że od Maty i Pablo na skrzydle to w meczu może jedno dobre podanie dostawał albo i nawet nie.

Serb pokazał, że jak są dobre podania, to są i gole. Szkoda, że Emery wcześniej nie dawał mu za wiele szans gry. Mam nadzieję, że Zigić na LM zostanie i będzie grał.

Niezmiernie cieszą kolejne 3 punkty.
25. los ches02.05.2010; 11:19
los chesHubson
Nie przekrecaj mojego tekstu. Jakbyś zauważuł napisałem w tym meczu..CHODZI O MECZ Z ESPANYOLEM.
Piszę tylko o tym meczu. A pisanie tekst typu że villa do czyszczenia kibli a Zigic na tron, nie ma nic wspólnego to co napisałem. Jak masz taka dobra pamiec i pamietasz wszystkie mecze. To na pewno wiesz ze Villa nie radzi sobie ostatnio z obroncami i ma problemy ze strzelaniem bramek. To co szkodziło mu dołozyc Zigica do pomocy.Co?
I nie porównuj mnie kolesi typu co po wspaniałym meczu zawodnika uzanaja o najlepszego a reszta to dziady!! Bo ja o nim tak nie pisze,Emery nie wykorzystuje go kiedy trzeba.Owszem zawala mecze(zaragoza,barcelona) ale na tyle co on gra na boisku to trudno zeby w kazdym meczu co zagra miał ogromnego plusa za występ.
26. SteveStiffler02.05.2010; 11:22
SteveStifflerGdzie są Ci kozaccy specjaliści ligi hiszpańskiej którzy wysyłali Żigicia do diabła ? Zero szacunku dla nich :) niczym sezonowi kibice Barcy którzy teraz są za Interem :))
27. grzesiu 8302.05.2010; 11:22
Najwazniejsze sa 3 pkt i LM a to kto strzelil a kto nie jest juz mniej wazne moim zdaniem, chociaz dobrze ze Zigic dostał szanse i ja wykorzystał :)
28. Mcsente02.05.2010; 11:30
McsenteCzytam Wasze komentarze i zastanawiam się czy mam się śmiać czy tudzież wypowiedzi są aż tak żenujące że wzbudzają litość. Zastanówcie się co piszecie.

Fakt - Emery nie jest jakimś wybitnie efektywnym/efektownym trenerem, jednak z pewnością nie zasługuje na 'potępienie'. Gorzej było za kadencji Koemana - kiedy w drużynie panowała anarchia, w drużynie Emerego jest co najwyżej sielanka.

Ja bym wywalił z drużyny tych co nie mają szacunku do swojego szkoleniowca - przecież nawet najgorszy, choćby z racji że jest człowiekiem - wymaga tego. Taki Miguel który za dziwkami po burdelach gania to nie może wylecieć, czarnuchów jest mnóstwo a po co hodować jakiegoś barbarzyńce. Taka samo z Marcheną i resztą bandy. Chcecie budować klub od podstaw? To najpierw wywalmy to co ten klub niszczy.
29. pedro902.05.2010; 11:59
Nie dopatruję się żadnej teorii spiskowej. Piłkarzom b.zależało na zwycięstwie z Espanyolem i udało się. Była motywacja, trochę szczęścia, dobra taktyka i wyczucie Emerego (zdjął z boiska mało produktywnego Villę). Z Xerez powalczą na całego, bo wygrana praktycznie daje LM bez eliminacji.
30. Algir02.05.2010; 12:22
Podobał mi sie luz, z jakim Zigic strzelał bramki - ta pierwsza, to prawie jak na treningu.
Wielkie brawa dla Vicente; szkoda, że tyle czasu zmarnowały mu kontuzje.

Kurcze, wiedziałem, że J. Alba jest niski, ale dopiero porównanie z Serbem (gdy gratulował mu zdobytej bramki) uwidacznia olbrzymią różnicę w wzroście. Mimo dobrej postawy na lewej obronie, Jordi w następnym sezonie powinien jednak wrócić do pomocy - jego warunki fizyczne nie predysponują go do ciągłej gry w obronie.
31. hubson9102.05.2010; 12:24
Ciekawe jak to bedzie z Emerym po sezonie. Wolałbym np. Pellegriniego czy jakiegos dobrego trenera z jajem, ale Emery-mimo że fajerwerków nie serwuje- to swoją rolę spełnił gramy w LM. Boje sie, żeby nie było tak jak w Legii(której notabene nie znosze) gdzie słabego trenera wymieniono na kolesia z łapanki, który chciał zdobywać puchar francji:D Emery out, ale tylko jeśli za niego przyjdzie jakiś porządny trener. O ile sie nie myle to Aragones też jest wolny teraz, a z Marcheną, Silvą, Villa i Matą sie zna chyba całkiem nieźle:D
32. woker18202.05.2010; 16:13
woker182@Algir - tylko problem leży w tym, że Alba musiałby grać za nieźle dysponowanego Vicente... Póki Mathieu nie wróci nie ma sensu Alby ściągać z obrony. Tym bardziej, że taki np Alves pokazuje, że na boczną obronę wcale wielkim być nie trzeba...
33. hubson9102.05.2010; 16:27
Jak dla mnie Alba- jeśli bierzemy pod uwage warunki fizyczne- na obrone sie nie nadaje. Pamiętam nawet jak w meczu z Atletico sie odbił od Jurado(Aguero?) jak od ściany. Niemniej Alba wkłada w gre duzo serca, co widać na boisku, gra z Vincente na skrzydle wychodzi mu bardzo dobrze i nie widze powodu, żeby z tej obrony schodził(oczywiscie do czasu powrotu Mathieu).
34. LSW02.05.2010; 17:53
LSWhubson91

Dobrze, że Roberto Carlos cię nie słuchał, bo został świetnym obrońcą, a ma 2 cm wzrostu mniej niż Alba, więc pewnie jeszcze mniej się na obrońcę nadawał niż Alba.

Nie ma w klubie piłkarza "Vincente".
35. Alba02.05.2010; 19:35
AlbaCo wy mówicie =D - z Alby może być świetny skrzydłowy jak i obrońca, a w najlepszym wypadku jedno i drugie. Kolejny dobry mecz Jordiego !

Zigic - ... ja dalej uważam, że ten gracz nie pasuje do VCF ( oczywiście nie mówię, że jest słaby ). Wspominaliście już o Racingu - wtedy zaś w Santander panował wielki porządek taktyczny. Zawodnicy mogli z zamkniętymi oczami grać wysokie piły w pole karne rywali. Wiedzieli, że tam już czyha Nikola. W VCF natomiast gra wygląda zupełnie inaczej. Nie dla wysokiego Zigica prostopadłe piłki na wyścigi z obrońcami, czy też szybka klepka z pierwszej piłki.
Nasz numer "9" jest bardzo dobrym graczem i mógłby zostać gwiazdą światowej piłki ale na pewno nie w VCF =/

Oczywiście dziękuje Zigicowi za te dwa gole =D
36. Qnick198602.05.2010; 19:54
Qnick1986No to teraz trzymam kciuki za Bilbao. Jak Mallorca dziś przegra to brakował nam będzie już tylko 1 pkt do pewnego 3 miejsca (jak wygra to 4 a w razie remisu 2). :)

AMUNT Valencia !! AMUNT LM !!
37. hubson9102.05.2010; 20:14
LSW- juz sie kiedys tłumaczyłem w jakimś wątku skąd ciągle mi sie wplata to cholerne "n";) Nie porównójmy Carlosa(bodaj najlepszego bocznego obrońce wszechczasów) do Alby. Zresztą napisałem wyżej, że Alba wkłada tyle energi w gre, że nadrabia swój brak wzrostu^^ Bardziej chodzi mi o to, że Jordi chyba powinien nieco przykoksić, bo na meczach w starciu siłowym ma malutkie szanse:/
38. grzesiu 8302.05.2010; 20:22
A co ma wzrost do tego jak kto gra? To ze Alba jest niski to oznacza ze nie moze byc swietnym skrzydlowym lub obronca? Gratuluje!
39. Matej 1402.05.2010; 20:38
Zigic udowodił, że na niego trzeba stawiać i jest dobrym zmiennikiem Villi
40. grzesiu 8302.05.2010; 20:41
Masz racje pytanie czy zobaczy to takze Emery :)
41. Mistic02.05.2010; 20:43
MisticA Alba konsekwentnie udowadnia, że pomimo swojej filigranowości serce do walki ma wielkie, o wiele większe niż duża część zespołu.
Przy takich skrzydłowych, jak ktoś już wspomniał wcześniej, gra Zigic'em z przodu (tylko mnie nie linczujcie )mogła by być skuteczniejsza od gry Villą. Nie wspominając już o grze dwoma tymi zawodnikami jednocześnie, moim zdaniem uzupełniali by się idealnie.
42. grzesiu 8302.05.2010; 20:46
Lepiej grac Villa i Zigiciem na lewej Vicente na prawej Joaquin a Silva obok Banegi co wy na to?
43. grzesiu 8302.05.2010; 20:46
Lub zamiast Zigicia Chori :)
44. Vanisz02.05.2010; 20:52
VaniszAlbiol w całej okazałości: http://www.youtube.com/watch?v=zKE9Qmw87rE
45. pedro902.05.2010; 21:32
Zigic mógłby strzelić w każdym z pozostałych do końca sezonu meczów 3 bramki, ale jego odejście wydaje się być przesądzone. Lubię Nikolę przede wszystkim za jego pozytywne podejście do życia. Choć siedzi prawie zawsze na ławie, nie obraża się na świat i Emerego. Jak tylko dostaje szansę, daje z siebie wszystko. Jest zdyscyplinowany i koleżeński. Chori to jego przeciwieństwo. Zigic jest świetnym zmiennikiem, daje doskonałą alternatywę taktyczną. Nie pasuje do koncepcji gry VCF, ale raz po raz udowadnia swoją przydatność.

Ta wielka niespodzianka, o której wspomianałem, trwała do 89 min. Miałem na myśli stratę punktów przez Real. Niewiele brakowało. Gdyby nie ten nieudacznik Massoud byłby remis. Jednak co się odwlecze, to nie uciecze - Mallorca czeka.
46. Ulesław02.05.2010; 22:10
UlesławPedro, gdyby Osasuna chciała urwać Realowi punkt, to by urwała.

Dobrze, że Zigic strzela, bo cena rośnie. Nie mam złudzeń, że poleci, jeżeli tylko ktoś zdecyduje się zapłacić 8-10M. I myślę, że nie on jeden z naszych napastników powinien odejść. Villa, choć może i najlepszy na świecie, jest do zastąpienia. Altetico pokazało co dzieje się z drużynami, które na siłę nie chcą wietrzyć składu.
47. pedro902.05.2010; 22:44
Chcesz przez to powiedzieć, że Osasuna celowo dała strzelić Realowi zwycięską bramkę?
48. Ulesław02.05.2010; 22:58
UlesławJeżeli nawet nie dała celowo strzelić, to celowo przestała się meczem interesować po jakiejś godzinie gry. Choć Real specjalnie nie atakował, Osasuna się specjalnie nie broniła. Jak chcą, to mogą płuca wypluć, a i tak biegać nie przestaną. Z Realem przestali.
49. Mcsente02.05.2010; 23:03
McsenteUlesław Twoje teorie spiskowe są tak samo chore jak te z atakiem na samolot w Smoleńsku.
50. Ulesław02.05.2010; 23:09
UlesławPrzykro mi.
51. LSW02.05.2010; 23:23
LSWMnie się wydaje czy jednak ktoś tu offtop robi?
52. davidvilla02.05.2010; 23:27
Miejmy nadzieję, że to zwycięstwo Realu Madryt pozostanie bez znaczenia, a tytuł zdobędzie Barcelona. To o wiele korzystniejsze rozwiązanie dla szeroko pojętego futbolu.

Dlaczego w lidze hiszpańskiej nie sprzedaje się praw do transmisji hurtem tylko każda drużyna osobno? To bez sensu.
53. Ulesław03.05.2010; 00:05
UlesławLSW, to Pedro, jak zawsze.

Davidvilla, bo to dla nas korzystniejsze?
54. LSW03.05.2010; 00:08
LSWUlesław, i ten Pedro pod nickiem Twoim i 'davidvilla' sam sobie odpowiada i prowadzi dyskusje?
Może warto się zdecydować, czy robimy offtopy czy nie? Jak nie, to nikt, a jak wolno, to wszystkim a nie wybranym.
55. Ulesław03.05.2010; 00:23
UlesławNie, Pedro tylko wywołuje offtopy, a ja jestem tego ofiarą. Kajam się niniejszym.

Jednak w pomeczówkach zawsze dzieją się cuda, panuje duży liberalizm i nikt nie eksterminuje offtopu, pojawiającego się w rozsądnych granicach. Dalej się nie usprawiedliwiam - to ciągle offtop, a im szybciej się zakończy, tym lepiej ;)
56. davidvilla03.05.2010; 00:33
Dla nas czyli dla kogo? To tylko zwieksza przepasc dzielaca Wielką Dwójkę od reszty druzyn.
57. Algir03.05.2010; 00:59
To nie teoria spiskowa, tylko efekt kalkulacji: po co "szarpać" sie z najlepszymi (trzepią wszystkich równo, więc jakby ich nie było) - lepiej zachować siły na sąsiadów w tabeli.
Ta choroba dotyka coraz więcej zespołów PD
58. Ulesław03.05.2010; 09:24
UlesławDavidvilla, dla mnie to mit. Pisałem o tym tutaj.

Z Algirem się zgadzam. Osasuna jak dotąd była jednak przedstawicielem nielicznego gatunku, który nie odpuszczał. Wczoraj moim zdaniem odpuścili. W podanym wyżej linku też trochę o tym jest.

Swoją drogą, prostując temat, gdzie są teraz wszyscy, którzy Emery'ego za "przygotowywanie taktycznego ataku" wyśmiewali/krytykowali?
59. plooy03.05.2010; 09:58
cytujac El_Duderino ""Emery przygotowuje taktyczny atak"
ahahhahahaa
Jeden trening , toż to geniusz !!
EMERY FUERA , RAPIDO !"

chyba jednak geniusz;P!!!


emery może sie myli, myli sie zbyt często jak na taki zespól jak vcf, ale sie uczy i wyciąga wnioski! a to oznacza ze warto na niego jeszcze jeden sezon postawic
60. plooy03.05.2010; 10:06
jeszcze jeden ciekawy link:

http://rafalstec.blox.pl/2010/05/Valencia-fatalne-zauroczenie.html
61. Mcsente03.05.2010; 11:32
McsenteEmery wyciąga wnioski? Buhaha. Jakby wyciągał wnioski to by była poprawa gry, a przez cały sezon nasz styl... y.. my go nie mamy. Gramy totalnie bez stylowo, bez pomysłu, wystarczy nas przycisnąć i leżymy.

Tak taktyczny atak, przyniósł dwa gole i dość przeciętną grę. Wygramy z Xerez i Emery zostanie geniuszem z genialną taktyką. Zobaczymy co będzie dalej, oby ten jego taktyczny atak przyniósł same zwycięstwa.

Mentalność fanów VCF mnie zadziwia. Wystarczy jeden mecz i czytam 'gramy świetnie, vivat Emery!'. Nie raz już tak było, 10 porażek z rzędu i wygrana z FCB - 'koniec kryzysu itp'.

ps: Emery osiągnął 3 miejsce, czego chcemy...? No fakt, Koeman wygrał CdR - był świetnym trenerem. Żałuje że odszedł.
62. los ches03.05.2010; 11:33
los chesUlesławie,ja jestem.
Może i Emery udowodnił,że jak chce to potrafi zagrac inaczej. Tylko pytanie czego akurat 4 kolejki przed zakonczeniem rozrywek. Dlaczego po odpadnienciu z LE, w lidze nie zagrał Villa ,Silva. Dlaczego wtedy zaczał kombinowac. A bo Lloerntre wtrącił sie w jego pracę. Zrobisz coś z ta gra albo żegnaj. Skoro ma taki taktyczny zmysł nie pokazał tego wczesniej. Nie musial? Porażki z Teneryfa,upokorzenie z Atletico,Barcelona nie były sygnałem do zmian?
Dla mnie Ten mecz był przypadkiem. Wcale nie jego geniuszem,czy czyms tam. Teneryfa i Xerez nie beda już wymagającymi przeciwnikami to już swojego "geniuszu" nie pokaże.
63. hubson9103.05.2010; 12:06
Ja wiedziałem, że po tym meczu Zigic i Emery wejdą na piedestał, ale nie spodziewałem sie, że aż do tego stopnia, żeby wrózyć Zigiciowi 20 bramek w sezonie(jakby grał) a Emeremu pozostanie na następny sezon... 0_o
64. Ulesław03.05.2010; 12:53
UlesławNo to się zdziwicie, jak Llorente zostawi Emery'ego na następny sezon.

Zgadzam się z Plooyem, Emery wyciąga wnioski, choć niewątpliwie nieraz się gubi. Mam wrażenie, jakby brakowało mu czasu na poprawę wszystkiego - rzadko kiedy zarówno ofensywa jak i obrona na raz gra dobrze. Gdy dochodziły sygnały, że Unai będzie pracował nad obroną, poprawa nadchodziła, ale zaczynał kuleć wtedy atak.

4-5-1 to dla nas dobra taktyka, bo mieści zarówno duet skrzydłowych, jak i Silvę. Czyli zdecydowana większość naszych atutów bywa naraz na boisku. Problem zaczyna się wtedy, gdy skrzydła oklapną. Mógł wtedy Emery bardziej kombinować, powinien mądrzej wykorzystywać zmienników, ale nie uważam, by go to dyskwalifikowało.

Wcale nie sądzę, by Pellegrini w pierwszym swym sezonie w Valencii osiągnął lepsze rezultaty, niż Emery w trzecim. Valverde się skompromitował w Villarreal, Juande Ramos pewnie wróci do Sevilli, Benitez pójdzie do Juventusu. Aragones się do niczego nie nadaje. Manolo Jimenez jest fajny, bo wpuszcza młodych do składu i stosuje rotacje, ale z naszą kadrą kończyłoby się to katastrofą. Dość rozsądni kandydaci to Javier Clemente, którego Valladolid jeszcze nie przegrał i Manzano, bo przy nim piłkarze wykrzesują z siebie maksymalne umiejętności. Ale czy warto ryzykować wprowadzanie nowego trenera?
65. davidvilla03.05.2010; 13:10
Od początku byłem zwolennikiem Emerego i nigdy nie napisałem o nim złego słowa. Wierzę, że zostanie z nami na kolejny sezon, w którym uda się osiągnąć coś ważnego. Jednak uważam, że aby nawiązać walkę z najlepszymi potrzeba nam przede wszystkim pieniędzy. Bez tego ani rusz.
66. pedro903.05.2010; 15:01
Wg mnie Emery jest dobrym teoretykiem, niestety często gubi się w rozwiązywaniu praktycznych, życiowych problemów. Brak umiejętności "zarządzania" drużyną to jego największy mankament.
Ale jestem za jego odejściem, choć nie za wszelka cenę. Patrząc jak wczoraj gra Mallorca zastanawiałem się nad Manzano, choć moim zdecydowanym faworytem jest ciągle Pellegrini. Zgadzam się z Ulesławem, że najbardziej prawdopodobnym rozwiązaniem jest pozostanie Emerego na następny sezon.
67. Ulesław03.05.2010; 15:49
UlesławGdzieniegdzie pojawiają się też głosy, że Mauricio Pellegrino, były nasz stoper, może być brany pod uwagę jako nasz przyszły trener.
68. Scrofer03.05.2010; 21:45
Wystarczyłby jeden ruch na tynku transferowym rok temu, a Kameni grałby teraz w Valencii.
69. Scrofer03.05.2010; 21:55
Nie zapominajmy o dużym udziale Marcheny przy tej pierwszej bramce. To tak w kontekście tego hipotetycznego transferu do Grecji.