sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Guaje po meczu

David Villa, jeden z bohaterów wczorajszego meczu nie krył zadowolenia, nie tylko z wygranej z Saragossą, ale przede wszystkim z postawy zespołu w lidze. Podczas rozmowy z dziennikarzami nawiązał do gry w obronie, jak również do klasyfikacji strzelców w której jest samodzielnym liderem.

El Guaje przybył na dzisiejszą konferencję w świetnym humorze, co było zapewne konsekwencją wczorajszej wygranej z Realem Saragossą. Zaznaczył prędko, że "taki wynik był bardzo potrzebny, ponieważ motywuje do dalszej pracy".

"Bardzo istotne jest odzyskać ciągłość i solidność na Mestalla. Musimy zrobić z naszego stadionu bunkier nie do zdobycia. W szatni wszyscy jesteśmy zachwyceni postawą zespołu".

Odnośnie samego meczu David Villa uznał, że "Saragossa naciskała bardzo, tak samo w pierwszej jak i w drugiej połowie, ale tylko w pierwszej udało nam się zdobyć bramki".

Następnie najlepszy snajper ligi na chwilę obecną, poruszył chyba najbardziej kontrowersyjny temat jeśli chodzi o Valencię. Guaje nawiązał do gry obrony Valencii i nietrudno się dziwić, bardzo chwalił swoich kolegów z defensywy: "Cały świat wie, że mamy duży potencjał w ataku, ale bardzo ważne dla zespołu jest, by grać pewnie i spokojnie w defensywie. Czasami przez głupie błędy przegrywaliśmy mecz, właściwie wygrany. Teraz od kilku spotkań czujemy się naprawdę pewni z tyłu i miejmy nadzieje, że tak będzie dalej".

Pytany na temat konkurencji o trofeo Pichichi odparł: "Jestem zadowolony, że strzelam dużo bramek i jestem w stanie konkurować z takimi piłkarzami jak Zlatan i Lionel, ale jeśli miałbym wybierać, to wolałbym dobro drużyny. Kiedy oglądam się za siebie, widzę jak dużo dobrego dały Valencii moje bramki i jestem bardzo zadowolony z tego, co zrobiłem dla mojego zespołu".

Kategoria: Wywiady | Super Deporte skomentuj Skomentuj (42)

KOMENTARZE

1. Zakkusu09.11.2009; 20:32
AMUNT !!! To się nazywają słowa ikony klubu ;)
2. Brozinho09.11.2009; 20:35
Teraz dla "ocieplenia" ^^ mojego wizerunku na stronie :) powiem że Villa mimo że według mnie w przeciętnej formie, jest wspaniałym piłkarzem i najlepszym na świecie 'klasycznym' napastnikiem. Dla mnie jest fenomenem przebijającym Maradone. Robi perfekcyjnie dokładnie to czego ja oczekuję od napastników. Na swojej pozycji nie ma żadnych wad. Nawet wzrost jest idealnym balansem pomiędzy ruchliwością i szybkością, a odpowiednimi warunkami do przyzwoitej gry ciałem. Jakbym miał "stworzyć" napastnika idealnego powieliłbym Ville. Obiektywnie patrząc chyba Torres jednak jest lepszy przez swoją większa wszechstronność.
3. Alba09.11.2009; 21:11
AlbaTORRES ?! ^^
4. Nizioł09.11.2009; 21:36
Niziołtak Torres, nie znasz?
5. siarka00709.11.2009; 21:38
siarka007Moim zdaniem Torres obecnie będący w świetnej formie nie przerasta Villi, który nie jest jeszcze w swojej najwyższej dyspozycji... Poza tym, najlepiej widać w kadrze kto jest zwyczajnie lepszy- Villa gra częściej za Torresem niż obok niego, a strzela ze dwa razy tyle goli, tylko czekać kiedy wyprzedzi Raula ;)
Swoją drogą, Villa o ile się nie mylę ma 33. trafienia w kadrze, o 11. mniej od Raula (44.) mimo, że Raul zagrał niemal dwa razy więcej spotkań w reprze i fajnie by było, gdyby w finale Mistrzostw Świata w RPA w finale strzelił bramki numer 44. oraz 45. :)
6. davidvilla09.11.2009; 21:40
Torres lepszy od Villi?? W łowieniu ryb chyba;p
7. Nizioł09.11.2009; 21:46
NiziołMoim zdaniem to atak idealny, ale ze wskazaniem na Torresa, w łowieniu ryb też ;)
8. zackpp09.11.2009; 21:47
David Villa jest lepszy od Torresa co tu dużo mówić
9. Lolek09.11.2009; 21:47
LolekGdyby nie głupio zgubione punkty z Atletico i Sportingiem mielibyśmy punkt stary do Barcelony i drugie miejsce w lidze...
10. Nizioł09.11.2009; 21:50
Niziołzackpp jesli niema sie nic mądrego do powiedzenia to tak zgadzam sie z toba..
11. Brozinho09.11.2009; 21:53
Torres - jako najlepszy napastnik świata to nie mój wymysł tylko "ogólnoświatowe" przekonanie. Ogólnie mówi się że najlepszy na świecie jest 1 z 3 Torres, Rooney, Ibrahimovic, z tym że Ibrahimovic. Z tej 3 najlepszy IMHO jest Torres. Villa tez się pojawia w tego rodzaju opiniach jednak zdecydowanie rzadziej od wspomnianej 3. Jednak dopuki nie zagra w żadnym z gigantów europejskich, nie ma szans na zostanie wybranym najlepszym.
Jak pisałem dla mnie takim jest.
12. Algir09.11.2009; 21:58
David powiedział to, co chcieli usłyszeć piłkarze, trenerzy, kibice VcF - ciekawe, czy kiedyś nadejdzie taki moment, że tupnie i głośno powie: ja chcę do....

Pod względem osiągnięć sportowych (zarówno klubowych jak i indywidualnych) Torres nie ma szans w starciu z Villą - jedyne w czym jest lepszy to wartość medialna (nienawidzę tego zwrotu).
13. zackpp09.11.2009; 22:20
Według mnie Villa ,Drogba i Torres to najlepsi napastnicy na naszej kuli Ziemskiej.Weług mnie David Villa to symbol naszej ukochanej Valencii.:)
14. zając43509.11.2009; 22:31
zając435Nasz Villa jest lepszy niż wszyscy napastnicy MU razem wzięci :)
15. wk09.11.2009; 22:41
wkVilla gdyby grał w np. Realu, Barcelonie czy Manchesterze, byłby jeszcze bardziej docenianym zawodnikiem. Wtedy napewno byłby jednym z głównych kandydatów do np. Złotej Piłki. Teraz niestety w piłce nożnej medialność bardzo się liczy.
16. Fuh09.11.2009; 22:43
FuhDo dzis nie potrafie zrozumiec, jak ktos moze uwazac Torresa za TOP5 napastnikow na swiecie ^^ Przeciez on wcale nie jest taki dobry i bez problemu znalazlbym 5 lepszych napastnikow niz on ^^ Torres to najbardziej przereklamowamy zawodnik w reprezentacji Hiszpani i taka jest prawda, nie chce nikogo obrazac, ani klocic sie kto lepiej zna sie na futbolu, ale moim (i nie tylko) zdaniem jest strasznie przereklamowamy, poziomu Villi NIGDY nie osiagnie i tyle ^^
Amunt El Guaje!
17. Ashkan09.11.2009; 23:19
Torresa umieśniłbym w pierwszej 5 napastników , ale na pewno za Davidem.
18. Ruutu09.11.2009; 23:33
RuutuFajnie powiedziane; jak dla mnie gra jest niezła, muszą tylko zmienić swoje nastawienie na drugą połowę
19. ruben12309.11.2009; 23:46
Jest jedna rzecz ktora mnie szokuje w futbolu - opinie ludzi jakoby Torres byl w 3ce najlepszych napastnikow na swiecie , a sa nawet i tacy ktorzy PISZA ze jest najlepszy.Szok!

Dla mnie Fernando Torres to chyba najbardziej przereklamowany pilkarz jaki kiedykolwiek zostal w ten sposob wykreowany przez media. I to przez media niektorzy pisza takie glupoty. Przez media , bo widac ze jakiekolwiek realistyczne statystyki potwierdzaja jak wielka roznica klas dzieli Ville od Torresa. Ville krory strzelal na zawolanie w Saragossie gdy Torres strzelal okazyjnie w Atletico. Villa ktory w kazdym niemal meczu w klubie i reprezentacji strzela gole a Torres w reprezentacji to posmiewisko ktorego juz nawet Del Bosque ma dosc.I gdyby opienia o Torresie nie jechala ciagle na tym jednym golu strzelonym w finale , Torres dawno nie mialby miejsca w kadrze bo jest za slaby.Ja patrze na mecze VCF i widze jak cudownie gra tu zdecydowanie najlepszy napastnik swiata.Szacun dla Drogby, Ibry,Etoo,Aguero,Forlana czy Fabiano. Ale Torres?W pierwszej 5ce? Szok. Za co?
20. Ruutu09.11.2009; 23:57
RuutuAle opowiadacie bzdury - Torres jest słaby?! Prawda jest taka że Torres jest jednym z nielicznych zawodników hiszpańskich który zdołał się przystosować do warunków angielskiej ligi; to naprawdę zawodnik światowej klasy
21. phoxx10.11.2009; 07:58
Jose Maria Bakero został trenerem Polonii Warszawa. To jego pierwsza praca po zwolnieniu z Valencii.
22. ruben12310.11.2009; 09:30
nikt nie twierdzi ze jest slaby , tylko podobnie jak fuh , uwazam ze znalazlbym spokojnie 5ciu napastnikow lepszych od torresa.A do Villi to nie ma co nawet porownywac Torresa bo to obraza dla Davida ktory jest conajmniej o klase lepszy.

23. Nizioł10.11.2009; 09:41
Niziołruben123 nie bądz smieszny, klase lepszy? co to znaczy klase lepszy? szybszy? ma lepsze warunki fizyczne, wiecej strzela? gra w lepszym klubie?... Po twojej wypowiedzi mozna wywnioskowac jedno, twój horyzont myslowy konczy sie na stolicy lewntu, na Valenci. Czy ty ogladasz czasem jak gra Torres? Twój o klase lepszy David z pewnoscią poradziłby sobie w angli prawda? pozatym wymieniasz Etoo wsród lepszych, to juz naprawde wypowiedz godna eksperta w tej dziedzinie, bo ktos kto ma w meczu ponad 10 sytuacji bramkowych musi byc lepszy od Torresa, co z tego ze wykozystuje zero albo jedną na 2 mecze...twoja wypowiedz sama sie broni naprawde ;)
24. El_Duderino10.11.2009; 14:11
El_DuderinoTaaa, ale napastników rozlicza się z bramek co nie ? więc Eto'o nie jest jednym z najlepszych napastników ? zabawne.
Poza tym, napastnik czasem sam potrafi sobie sytuacje stworzyć , więc czemu to że Torres ma mniej sytuacji od Eto'o świadzczy na jego korzyść ? ma mniej sytuacji to i mniej bramek strzela. A Villa jest klase lepszy dlatego że strzela dużo więcej bramek od Torresa.
Bilans w reprezentacji Torres 70 meczów - 23 bramki.
Villa 52 mecze - 33 bramki.
Liczby mówią same za siebie , nie wspominając, że to villa był królem strzelców na Euro chociaż grał ledwie 4 mecze.
25. SteveStiffler10.11.2009; 15:00
SteveStifflerJa pierdyle ale wy pieprzycie ogólnoświatowe przekonanie? Gościu ty chyba za cały świat masz zdanie swoich kolegów z podstawówki. IMHO chyba IMO. Poza tym każdy nawet idiota wie że Torres jest więcej wart bo ma ładne włoski i twarzyczkę przez co się lepiej w reklamach prezentuje.
26. siarka00710.11.2009; 15:06
siarka007Nizioł, mały szkopuł tkwi w tym, że wiele osób mówi, że Torres jest obecnie w swojej najlepszej formie... więc ja pytam w czym Torres jest lepszy, od Villi w średniej formie? W tym że raz na sezon trafią mu się 3-4 wielkie mecze, a później gra poniżej oczekiwań? Jestem pewien że ten sezon potwierdzi, że Villa jest zwyczajnie lepszy- przy czym oczywiście nie mówię, że Torres jest słaby, bo cenię go za jego umiejętności... Szkoda, że stał się taki przereklamowany.
IMO Villa też poradziłby sobie w lidze angielskiej, co udowodnił np. w meczu z anglikami, gdzie dosłownie ośmieszył 'żelaznych' angielskich defensorów a później bramkarza- zaraz ktoś napisze, że Anglia nie grała najmocniejszym składem itp. ...
jest taki dziwny stereotyp, że żeby grać w Premier League trzeba być 'kawał byka'- na przykładzie Defoe czy Modricia widać, że niekoniecznie.
27. ruben12310.11.2009; 15:22
Niziol ja nie musze tu bronic swoich wypowiedzi bo wystarczy sledzic to co sie dzieje w futbolu by sobie wyrobic opinie , a nie sugerowac sie "wartoscia medialna" , wygladem czy iloscia reklam w jakich pilkarz wystepuje.

Nie mam nic osobiscie do Torresa ale zaliczanie go do najlepszych napastnikow zawsze mnie smieszylo bo widze jak chlopak gra. I niestety Torresa ma ladna buzke i od cholery kontraktow reklamowych i niestety niektorym to przeslania prawde. Nie chce sie rozpisywac i porownywac Torresa do innych napastnikow ale porownujac do Villi Torres przegrywa i to sromotnie.
Przesledz sobie kariere tych pilkarzy i zobacz ile goli nastrzelal Villa i ile Torres.Torres poza jednym sezonem w liveroolu jak na razie nie mial w swojej karierze ani jednego naprawde wybitnego sezonu.

Widze jak gra Villa i dla mnie to jest klasa sama w sobie. Od Torresa lepiej strzela rzuty wolne, rzuty karne, wiecej biega i pracuje dla druzyny, jest bardziej bramkostrzelny (czyt skuteczny), Villa to chyba najczesciej asystujacy napastnik na swiecie, techniczie uwazam ze Ville tez jest lepszy. Jedyne czym Torres przebija Ville to gra glowa i szybkosc.

Najlepszym porownaniem jest gra w reprezentacji gdzie maja identycznych partnerow z tylu. Villa strzela gole niemal w kazdym meczu i pieknie wspolpracuje z reszta.A Torres? Tragedia! Juz chodza pogloski zeby do zastapic kims innym bo jak Villi nie ma to FAbragas,Silva czy ktos inny musi strzelac gole bo Torres marnuje sytuacje wypracowane przez kolegow. Smiem twierdzic ze Torres to jedno z najslabszych ogniw w reprezentacji dlatego gdybym byl trenerem juz dawno bym go kims zastapil.
28. Nizioł10.11.2009; 15:24
NiziołEl_Duderino ja nie mam zamiaru uczyc Cie czytac, a dopuki sie sam nie nauczusz to nie pisz do mnie. Nigdzie nie napisałem ze Etoo nie jest jednym z najlepszych to raz, dwa dlaczego podałes tylko gole w reprezentacji? Moze cwaniaku zapoznasz sie z tymi strzelonymi dla klubu??? Ja wiem , że kazdy ma prawo do własnego zdania, ale pisanie że Villa jest o klase lepszy nie podajac żadnego mądrego argumentu jest smieszne i tyle.

siarka007 czy ktos zabrania Villi miec najlepszą forme? no do cholery jak mozna pisac takie głupoty, bo ty wiesz że Torres juz jest własnie teraz w najlepszej formie i lepszej byc nie moze tak? a Villa moze bo złapał gwiazdke w mario...

Villa jest swietny. Ja tego nigdy nie bede podwazał, ale nie piszcie głupot nawet jak sie z kims nie zgadzacie.
29. fischerVCF10.11.2009; 15:29
fischerVCFhttp://transfery.info/news-full-11286.html
Za Pavl'a???
30. siarka00710.11.2009; 15:43
siarka007Nizioł, nie rozumiesz. Trudno, nie zamierzam Ci tłumaczyć, ale zamysł był taki, że Villa nawet w dołku formy, które zdarzają mu się ze 3x rzadziej niż Torresowi, jest lepszy od Torresa który obecnie jest w najlepszej (DOTYCHCZAS, ważne słowo którego nie potrafiłeś zrozumieć, sorry) formie. I jeśli już wspomniałeś o gwiazdce w Mario, to chyba Torres rzadziej ją znajduje, skoro grając teraz na poziomie jaki wychwalają kibice (głównie Liverpoolu) nie przewyższa Villi.
Jeśli teraz nie zrozumiesz, to poddaje się, wierz dalej że Torres jest lepszy i wcale nie przereklamowany.
31. fundmental10.11.2009; 16:21
oj chłopaki....kto lepszy : Torres czy Villa???
szkoda waszego czasu i energii polemikę, która jest z góry skazana na fiasko.
umówmy się tak : Villa i Torres są najlepszymi napastnikami, najlepszej drużyny na świecie "la furia roja".
czapki z głów przed dzieciakami (el guaje i el nińo).
pozdrawiam.

32. siarka00710.11.2009; 16:54
siarka007Fundamental, masz 101% rację, wypada powiedzieć 'i tym miłym akcentem zakończymy ten spór'. :)
Moim zdaniem to Villa jest lepszy, ktoś inny może powiedzieć, że Torres... :)
33. El_Duderino10.11.2009; 17:33
El_Duderinospoko Nizioł , tata jest z ciebie dumny,
ja tez cię nie będę uczył czytać bo to syzyfowa praca. ciekawe gdzie ty wyczytałeś , że pisze do ciebie.
Ale skoro ty piszesz do mnie to ci odpisze.
PO pierwsze : zapodałem bramkami z reprezentacji bo obaj w niej grają , ta sama drużyna , ta sama pozycja , naprawdę najlepsze porównanie kto gra lepiej.
Willa syrzela więcej bramek , strzela je częściej.
Po drugie:
Torres od początku kariery w 304 meczach strzelił 149 bramek , łącznie z tymi z tego sezonu .
to sa bramki z wszystkich rozgryweki reprezentacji
Asyst miał 20.
Co daje nam 0,49 bramki na mecz i 0,06 asysty.
Vila natomiast strzelił 175 bramek w 282 meczach od sezonu 03/04, czyli od jego debiutu w Primera Divison. Statystyki nie podają jego bramek i meczów z drugiej ligi.
Asyst uzbierał 33.
Daje to nam 0,12 asysty na mecz i 0,62 bramki na mecz.
Więc , pytam się ciebie , zawodnik który dwa razy rzadziej asystuje i rzadziej strzela może być lepszy od zawodnika który strzela od niego częściej i asystuje również częsciej

Oto moje źródło.
TORRES : http://soccernet-assets.espn.go.com/players/stats?id=24257&cc=5739

VILLA : http://soccernet-assets.espn.go.com/players/stats?id=28600&cc=5739

Statystyki ESPN, czyli amerykańska telewizja, a chyba nie trzeba ci tłumaczyć czym sa sportowe statystyki dla Amerykanów .
34. El_Duderino10.11.2009; 17:34
El_DuderinoMiało być :
"pytam się ciebie , JAK zawodnik który dwa razy rzadziej asystuje i rzadziej strzela może być lepszy od zawodnika który strzela od niego częściej i asystuje również częsciej ? " *
35. El_Duderino10.11.2009; 17:37
El_DuderinoNo i jeszcze jedno , jeżeli teraz zawodników nie kreują media , to dlaczego wszyscy się zachwycali Ronaldo gdy strzelił 42 bramki w sezonie , a gdy rok poxniej Villa strzelił ich 49 to tyle o nim nie pisano ?
36. Jacek10.11.2009; 18:07
JacekMoże mi ktoś z ws powiedzieć kto jest obecnie królem strzelców? Bo Ibrahimovic nie strzelił bramki a Villa jedną wbił,więc chciałbym się upewnić czy nasz Hiszpan jest numerem jeden w tej klasyfikacji.
37. Nevan10.11.2009; 18:15
NevanNo David, jest liderem samodzielnym, zresztą napisałem o tym w newsie chyba.

Guaje ma 8 bramek na koncie, za nim Ibrahimovic i Messi z 7 bramkami, potem Pandiani i Keita- po 6 bramek. ;)
38. LSW10.11.2009; 19:03
LSWAle się kłócicie :)
Jeżeli Torres jest lepszy lub tak samo dobry jak Villa, to dlaczego od długiego już czasu podchody pod Villę robią:
- Real
- Barcelona (jeśli dobrze pamiętam to Ibra był rezerwowym dla Villi, a że Davida nie udało im się kupić, to kupili Szweda)
- MU
- Chelsea
- i co najważniejsze Liverpool (wyrażał chęć kupna Villi i Silvy). Skoro mają geniusza Torresa to po co im niby Villa? Na pewno nie ze względu na medialność Davida, więc...
39. Nizioł10.11.2009; 19:04
NiziołTorres 65 meczy 46goli w Liverpoolu (poszedł tam w wieku 23 lat) wiec nie licz mu czasu jak miał 17 lat i wchodził po pare min i o dziwo nie strzelał O_o

Villi statystyki podałes od sezonu 03,04 czyli jak miał 24 lata wiec bądz sprawiedliwy... w Valenci strzelił 88 goli w 136 meczach.
40. szakal_6910.11.2009; 19:29
szakal_69Torres dużo częściej łapie kontuzje..
41. El_Duderino10.11.2009; 19:43
El_DuderinoWidze że fajnie być hipokrytą.
Dałem ci linki ,ale zapomniałem że trzeba znać podstawowy angielski żeby zrozumieć te statystyki.
"GS: Games Started, SB: Used as Substitute"
Torres tylko pare razy wchodził z ławki, zresztą gdybys serio wiedział coś o lidze hiszpańskiej to byś się zoorientował.

Z kolei ty mi dąłes dane z wikipedii.
Kto normlany podpiera sie danymi z wikipedii ?
42. Ruutu13.11.2009; 14:27
RuutuTeraz szykuje się wywód albowiem przeczytałem tyle bzdur...
Znawcy od siedmiu boleści!
1. Popieram Nizioła ponieważ nie ilość się liczy a jakość także Eto'o nie jest zawodnikiem który winien się znaleźć wśród najlepszych; to że ma się u boku 4 rozgrywających(barca) oraz inter którego skrzydłowi(Mancini, Quaresma) siedzą na ławce czyt. 4 środkowych pomocników gra... jest się liderem i wykorzystuje się 20% szans
2. Villa jest niepodważalnym liderem swej drużyny, Torres nie! Co ma swoje odniesienie ponieważ Villa wykonuje wszystkie stałe fragmenty w Liverpoolu te zaś należą do Gerrarda, ponad to Torres za rywali ma napastników pokroju Kuyta, Babela lub Voronia a nie Żigicia(kto to w ogóle jest)
3. Bynajmniej pewnym nie jest jakoby Villa poradził sobie w lidze angielskiej bo i anglikom to frankowski bramkę strzelił jak grał w składzie wilków wszyscy wiemy.

Nie chcę ujmować Davidowi ale twierdzenie że jest dużo lepszy od Torresa to "gruby nietakt". Poziom mam wrażenie na tym stopniu gry jest podobny i chociaż wolę Davida to nie będę ostatecznie roztrzygał kto jest lepszy. Na pewno obaj są lepsi od kameruńczyka.