sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Valencia wraca z jednym punktem, który nie pozwala jednak na utrzymanie miejsca premiowanego grą w europejskich pucharach, po meczu pełnym walki, naznaczonym powrotem Alexisa, kolejnym wielkim golem Davida Villi i jego późniejszym wykluczeniem z gry. Dla drużyny oznacza to jedno - trzeba będzie jeszcze bardziej się napracować, aby w najbliższą niedzielę pokonać Valladolid i cały czas realnie myśleć o Lidze Mistrzów.

Mecz rozpoczął się, można powiedzieć, dość niespodziewanie, od dużego nacisku drużyny gospodarzy, którzy chyba chcieli wykorzystać początek spotkania na wypracowanie sobie dogodnej przewagi. Udowodnił to m.in. Lassad, który w ciągu pięciu minut dwukrotnie wystawił Cesara na próbę. Drużyna Valencii jakby tylko czekała na przebudzenie się któregoś z liderów - Silvy, Joaquina, Maty lub Villi. Widać było, że to od tej czwórki zależy siła ataku. Pierwszym, który dał o sobie znać obrońcom Deportivo, był Joaquin. Jednak zabrakło mu trochę szczęścia, a Aranzubía pokazał kolejny raz, że ten sezon należy do niego.

Pierwsza fala ataków Deportivo minęła i zdawało się, że drużyna prowadzona przez Miguela Ángela Lotinę skupia się na tym, aby nie popełniać błędów w obronie, aby czasem nie wykorzystali tego gracze Valencii. No i stało się! W 25. minucie David Villa wykorzystał z zimną krwią prezent, jaki sprawił mu Guzman i zdobył swą ósmą już bramkę w ósmym spotkaniu przeciw Deportivo.

Od tego momentu mecz stał się jeszcze bardziej zacięty, momentami nawet brutalny, ostry. Sprawiło to też, że na coraz więcej pozwalała napastnikom gospodarzy obrona ekipy Emery'ego. Przyczyniała się do tego również koncertowa gra Lassada, który już zdobył sobie miano jednego z czołowych graczy La Liga.

Druga połowa spotkania rozpoczęła się tak, jak skończyła się pierwsza jego część - naciskające coraz to bardziej Deportivo, niesione dopingiem prawie 20-tysięcznej widowni, tworzyło kolejne sytuacje pod bramką Cesara. Valencia natomiast zepchnięta do obrony wyraźnie liczyła tylko i wyłącznie na kontry, dzięki którym chcieli przesądzić spotkanie na swoją korzyść.

Momentem kluczowym dla spotkania było bez wątpienia wykluczenie zdobywcy gola, Davida Villi, piętnaście minut przed końcowym gwizdkiem. Od tego momentu Deportivo przypuściło kolejny zmasowany atak na bramkę strzeżoną przez Cesara. Valencia broniła sie jak tylko mogła, ale drużyna gospodarzy nie miała zamiaru wypuścić takiej okazji ze swych rąk. Dopięli swego w 78. minucie spotkania, gdy po rzucie wolnym i wielkim zamieszaniu w polu karnym gola zdobył Adrián López.

Ostatnią okazję, aby rozstrzygnąć mecz na swoją korzyść i wywieźć z Riazor trzy jakże cenne i potrzebne punkty miał Ruben Baraja. Piłka jednak po jego strzale minęła dosłownie o centymetry bramkę miejscowych. Skończyło się na podziale punktów, jak najbardziej sprawiedliwym, jednak nie dającym tak naprawdę nic, ani jednej, ani drugiej drużynie.

Raport

Obszerny skrót spotkania

Kategoria: Ogólne | as.com / valenciacf.com skomentuj Skomentuj (122)

KOMENTARZE

1. David Villa22.02.2009; 21:29
David VillaBrawo David Villa!
2. olenka22.02.2009; 21:38
Yeah!!!!!
3. Mistic22.02.2009; 21:48
MisticZ Valladoid bez Villi ;/
4. falcao22.02.2009; 21:53
jezu jak taego maduro wkrecaja.... ;/ alexisa niestety tez, jak tak dalej bd w koncu nam strzela.. :(
5. JohaJairo22.02.2009; 21:54
JohaJairoMatko co Alexis na obronie wyprawia to aż mnie coś bierze. Po kontuzji zupełnie bez formy dobrze że jest Cezar...
6. olenka22.02.2009; 21:56
Sędzia mnie dobija... Cesar.. Chłopie dobrze że my Ciebie mamy bo ja nie wiem co to by było!!!
7. fae22.02.2009; 21:56
faeCiekawe, kto pierwszy czerwień zobaczy ;)

A wynik zawdzięcza VCF przede wszystkim nieskuteczności Depor oraz Cesarowi - tyle że tego szczęścia na pełne 90 minut może nie wystarczyć.
Gra vcf wygląda tragicznie, prawa strona obrony nie istnieje, podobnie zresztą jak środek pola.
No ale te 3-4 kontry kwartetu ofensywnego mogły się podobać.
Ale Deportivo dominuje strasznie...
8. incubusmg22.02.2009; 21:57
incubusmgTo co wyprawia nasza obrona woła o pomstę do nieba. Powinniśmy stracić już przynajmniej z 4 bramki. Całe szczęście że fenomenalnie gra Cesar. Oby tak dalej. Amunt Valencia!!!!
9. fae22.02.2009; 21:59
faeA na sędziego nie ma co narzekać... Gdyby podyktował karnego w sytuacji, gdy Alexis z Barają wspólnie do parteru Lopo sprowadzili, to nikt by do niego wielkich pretensji nie miał raczej.
10. davidvilla7v22.02.2009; 22:01
davidvilla7vpiękna bramka Villi gra w obronie mizerna szczególnie Alexis Lafita jeździ go jak chce jak dalej tak będzie to nawet Cesar nas nie uchroni ,ale mam przeczucie że Villa jeszcze ukłuje:)
11. VooDoo22.02.2009; 22:04
VooDooNie wiem czy tylko mi się tak zdaje ale Maduro gra jak narazie chyba najlepszy mecz w Valenci.
12. Lolek22.02.2009; 22:05
LolekAle to co strzelił Villa- poezja.
13. davidvilla7v22.02.2009; 22:42
davidvilla7vVilla czerwona kartka jak dla mnie zrobil to niecelowo
14. Lolek22.02.2009; 22:42
LolekSkąd tego sędziego wzięli?!
15. Mistic22.02.2009; 22:43
MisticSilva <-> Morientes , to nie wymaga komentarza ... -.-
16. Melpi22.02.2009; 22:44
No tak.... 1:1...
17. olenka22.02.2009; 22:46
Co za sędzia?? Nie mogę. Jeśli to był faul na żółta kartkę (w efekcie czerwoną) to przepraszam bardzo gdzie on był jak gracze Deportivo faulowali naszych?

1:1!!! Nie mogę! Wyjdę z siebie i stanę obok!!!!!
18. Mistic22.02.2009; 22:49
Misticsędzia naprawde jest udany ;) Guzman wchodzi wyprostowaną nogą w Baraje i ? nawet upomnienia nie ma ^^ hiszpańscy sędziowie = katastrofa...
19. Lolek22.02.2009; 22:49
LolekKur... 28 minuta, wślizg dwoma wyprostowanymi nogami w Baraje i tylko faul. To jest żałosne. Nie mogę się denerwować, wyłączam.
20. hypo2122.02.2009; 22:49
hypo21bardzo naciagane to za slabe okreslenie 2 zoltej kartki dla Villi, zmiana silva-morientes pomylka, a ten gol to gwozdz do trumny. serce peka jak sie oglada taka valencie.
21. Lolek22.02.2009; 22:51
LolekPoprawka- 28 minut drugiej połowy oczywiście :)
22. Mistic22.02.2009; 22:52
MisticMi serce pęka jak muszę "podziwiać" Morientesa... dawać Pierricka czy tam Olcine na boisko obojętnie, byle nie Moro...
23. olenka22.02.2009; 22:55
Ten sędzia to jest jakieś niewyjaśnione zjawisko coś a'la zjawisko paranormalne!!
24. Mistic22.02.2009; 22:57
MisticDla mnie takim zjawiskiem jest Morientes na boisku ;]
25. Mistic22.02.2009; 22:58
Mistici jest nareszcie !! 91 minuta i żółta dla Depor ^^
26. olenka22.02.2009; 23:00
Morientes i sędzia! Ten człowiek mnie dobija! Nie pokazujcie mi go więcej na oczy! Wrrr... Przez niego właśnie staj się agresywna!
27. Fuh22.02.2009; 23:02
FuhMorientes gra jak Rasiak, takie same przyjecie, podanie, bieg, mam nadzieje ze Emery po tym meczu juz go wiecej nie wystawi.
28. Lolek22.02.2009; 23:03
LolekTak patrzę... I Mistic ma rację! Cholera cały mecz kartki dla nas ale W KOŃCU, gwoli sprawiedliwości, żółć dla Depor... Brak mi słów. Sędzia dotknął dna i dalej tonie.
29. fae22.02.2009; 23:05
faeLudzie, nie przesadzajcie z tym sędzią... Fakt, może druga żółta dla Villi trochę przesadzona (ale też nie musiał wskakiwać w Aranzubię tak), ale prócz tego sędziowanie w porządku (np. nie wyrzucił Marcheny za 5-minutowe dyskusje ;)
Na pewno sędzia nie wypaczył wyniku meczu - co tu dużo mówić, cała druga połowa Valencii to gra na przetrwanie była, zarówno gdy Villa był na boisku, jak i wtedy, gdy go nie było. Trzeba być zadowolonym z remisu, bo Deportivo grało dużo dużo lepiej niż Vcf.
30. Melpi22.02.2009; 23:06
Ten mecz nie załuguje na żaden komentarz. Tylko na taki, który zawierałby same inwektywy.
31. olenka22.02.2009; 23:06
I niech utonie...
32. davidvilla7v22.02.2009; 23:07
davidvilla7vnie mam słów na sędziego wzięli go chyba z łapanki Morientes, Fernandes,Alexis zagrali mizernie szczególnie ten pierwszy gra jak by był na plaży Moro idź lepiej na emeryturę bo ludzi wpieniasz swoją grą ....i jescze Villa nie zagra w następnym meczu mizernie to wygląda
33. Melpi22.02.2009; 23:09
Jest piąte miejsce i trzeba się cieszyć. Chyba powinniśmy...?
34. Adrian_VcF22.02.2009; 23:11
Adrian_VcFCieszyć się ?? niby z czego ?? Że mamy skład na 3 miejsce spokojnie a mamy 5 ??
35. davidvilla7v22.02.2009; 23:12
davidvilla7v@fae Villa zrobił to niecelowo myślał że Aranzubia będzie wybijał piłkę na aut i chciał go przyblokować a że był rozpędzony to lekko go trącił no i Aranzubia też pokazał trochę aktorstwa
36. Melpi22.02.2009; 23:14
A co, mam oceniać to, jak bardzo wypasiony jest skład czy to, jak grają?
37. umbrella22.02.2009; 23:18
umbrellaSzkoda, znowu mecz się dobrze ułożył i tylko remis. Czerwona dla Villi trochę na wyrost, ale to nie usprawiedliwia straty gola. Wydaje mi się, że słaba forma spowodowana jest kłopotami finansowymi klubu, chcąc nie chcą zawodnicy mają to w głowach.
38. VooDoo22.02.2009; 23:56
VooDooNiestety ale po tym meczu straciłem zupełnie zaufanie do Emerego.Myślę ,że praca u nas go przerasta.W obronie porażka , w ataku chyba jeszcze gorzej gramy niż w obronie....
Z takimi piłkarzami jak Villa,Silva,Joaquin,Mata nie można stwarzać sobie rak mało okazji do zdobycia gola.Nasi nawet nie wiedzą jak się ustawiać,co robić,zachowują się jakby grali ze sobą pierwszy raz.Do tego dochodzą nietrafione transfery takie jak choćby Zigic ,aby daleko nie szukać.
Widać też ,że w głowach naszych "coś siedzi"...
Tak czy siak 4 miejsce w tym sezonie jest nierealne - walczymy o awans do pucharu uefa.
39. k_tronic23.02.2009; 08:29
jak ktos twierdzi ze mamy sklad na 3 miejsce to niech mi poda zawodnikow(nie liczac Villi, Silvy, Joaquina)ktorzy sa w stanie grac o miejsce wyzsze niz 8, polowa kadry Valenci moze byc co noajwyzej uzupelnieniem druzyny jak Maduro, Edu kolejna cwiartka jest juz wypalona jak Albelda, Morientes, Angulo a pozostali sa mlodymi zawodnikami ktorzy dostosowuja sie do poziomu druzyny i jak Valencia gra dobrze to oni tez ale oni gry nie ciagnal Albiol, Mata, Fernandes nie ma co narzekac bo po prostu zostalismy przez ostatnie lata rozpieszczeni a na chwile obecna mamy zaspol jaki mamy i trzeba realnie spojrzec ze jest to druzyna ktorej najwiekszym osiagnieciem moze byc co najwyzej 4 miejsce w lidze i oby to sie udalo
40. olenka23.02.2009; 09:03
Gra jest lipna, skład nie lepszy! Sędzia delikatnie mówiąc delikatnie pomógł Deportivo.
41. pedro123.02.2009; 09:33
Kryzys trwa. Nie udało się przetrzymać naporu Depor. Obie bramki wypracowali piłkarze Depor - 1-sza po świetnym dograniu De Guzmana, 2-ga po równie dobrym dośrodkowaniu Sergio. To smutne. Bo jeśli można było spodziewać się dramatu w obronie, o tyle teoretycznie w ataku powinno być dużo lepiej. Nie było. Joaquin plątał się o własne nogi, Moro nie istniał (dobre porównanie z Rasiakiem), Fernandes coś robił, ale niewiele z tego wynikało ( najlepiej wychodzi mu zastawianie się ciałem), Asier nie potrafił celnie dośrodkować itd. Honor ratowali Villa, Silva i Mata, choć często sprawiali wrażenie jakby grali ze sobą po raz pierwszy. O obrońcach wolę nie pisać, choć po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że Maduro jako DM byłby niezłym rozwiązaniem. Ale nie jako boczny obrońca! Gdyby nie Cesar...
Zastanawiam się dlaczego Emery wpuścił na boisko Moro, a nie np. Vicente. Co piłka to strata. Znowu taktyka polegała na grze na przeczekanie. Jak się udało szczęśliwie strzelić i Deportivo zaczęło niemiłosiernie cisnąć wiadomo było, że jednobramkowa przewaga nie daje żadnych gwarancji. Nie warto było wtedy dokręcić śrubę?
Osobny rozdział to Burrull. Wyraźnie szukał jakiegokolwiek pretekstu, żeby ukarać kogoś z VCF. Świetnie nu to wychodziło: 9 żółtych dla VCF, 1 dla Depor. Takich ludzi powinno się eliminować ze środowiska sędziowskiego. Może jakaś terapia wstrząsowa dla tego gościa?
42. LSW23.02.2009; 11:14
LSWNajpierw krótko o meczu:
Cesar. Bronił cudownie. Renan musi się sporo uczyć, żeby móc interweniować tak pewnie i ze spokojem. Cesar potrafi uspokoić grę, przytrzymać piłkę, ale potrafi też (jak trzeba) wydrzeć się na obrońców, którzy robią cuda.

Silva - ta sama historia co z Marcheną. Po kontuzji rzucony do pierwszego składu i nie może znaleźć formy. Nie wiem czego Emery nie dał im spokojnie powrócić do formy i do składu.

Alexis - ogrywany niemiłosiernie. Gdyby nie Cesar...

Maduro - trzeba go pochwalić. Nie zepsuł wszystkiego. Jak na nie obrońcę nie zagrał źle. Ogrywany przez rywali, ale w ofensywie całkiem dobrze. Warto dać mu szansę na DM, zamiast Albeldy czy Fernandesa.


Teraz o kadrze.
Jak najbardziej mamy skład na 3 miejsce.

Cesar, Marchena, Miguel, Albiol, Joaquin, Mata, Vicente, Silva, Villa. To są zawodnicy, którzy potrafią zagrać bardzo dobrze, a niektórzy rewelacyjnie. Problem polega w ich obecnej formie i w trenerze, który nie potrafi ich odpowiednio zestawić i zrobić dobre zmiany (jak wczoraj Silva-Moro, jedna zmiana niewykorzystana i Vicente na ławce).
A za formę zawodników kto odpowiada? Trener.
Ja widzę tylko jedno rozwiązanie tej sytuacji, ale niestety nie ma kasy na nowego trenera. Pozostaje liczyć, że Emery przestanie być młodym, zdolnym. Młodym przestanie być, tylko niech jeszcze "zdolny" zamieni na "doświadczony i znakomity".
43. bart12340023.02.2009; 12:28
bart123400Jak dla mnie najslabszy byl Baraja - spoznione interwencje jakas taka mułowatość w jego grze . Fernandes niestety tez slabo , zaliczyl kilka niebezpiecznych strat , Marchena najslabszy w defensywie jak dla mnie chociaz Alexis tez moglby kandydowac . Nie rozumiem czego piszecie na Maduro ze gral slabo . Jak dla mnie to w obronie mial kilka wpadek ale ogolnie zagral calkiem przyzwoicie. Mam wrazenie ze z calej 11-stki ktora wyszla chec do gry mial tylko Villa (Cesara nie licze ) . Tylko on biegal, przeszkadzal w akcjach. Jak dla mnie niesluszna czerwona dla niego . Silva i Mata pokazali kilka akcji ale to za malo. Musza zlapac forme.
44. Nizioł23.02.2009; 12:38
NiziołOlenka sugerujesz, ze ten jeden punkt dla deportivo to zasługa sędziego? :>
Nierozumiem wypowiedzi co niektórych, wczoraj nie powinniscie miec pretensji nawet przy 3-0 i z zerowym dorobkiem wracając do domu... Deportivo dominowało przez około 90% spotkania a wy czujecie niedosyt, chłopaki bądzmy szczerzy to depor strzeliło 2 bramki :) a co do czerwonej kartki Villi ja wiem nóg nikomu nie połamał, ale na 2 zółte jak najbardziej zasłuzył, no i ten teatrzyk przy lini bocznej, tego sie niespodziewałem po nim.
45. LSW23.02.2009; 12:59
LSW@ Nizioł

"to depor strzeliło 2 bramki "

Bądźmy szczerzy. Czy Depor wbiło samobója? Nie.
A to że zaliczyli 2 asysty to prawda. Nie można mówić że Depor strzeliło 2 gole, bo przed Villą był obrońca i bramkarz. I to zasługa Villi, że ograł tych patałachów jak dzieci.


@ bart12345678910 ;)

Jeśli chodzi o najsłabszego obrońcę, to faktycznie spora konkurencja. Marchena niepewnie, ze 2 razy podał do rywala, ale przynajmniej naprawił te błędy. Alexis objeżdżany niesamowicie, po nim ratować VCF musiał Cesar. Del Horno...On grał wczoraj na defensywie? Hmmm...kilka razy widziałem go z przodu, ale żaden z niego pożytek tam. Z tyłu? Pamiętam jak Cesar wybijał piłkę za niego. Zresztą, jak pisałem wczoraj na IRC-u, mam wrażenie że Cesar lepiej gra nogami niż del Horno. Czasami zresztą miałem wrażenie, że gramy bez lewego obrońcy.
46. Nizioł23.02.2009; 13:16
NiziołLSW -> "I to zasługa Villi, że ograł tych patałachów jak dzieci." to ty jestes patałachem... Piscu i Aranzubia rozegrali bardzo dobre zawody, ale fakt Villa zrobił to jak profesor, swietny gol i w tej kwesti nie bede sie kłócił, jednak był to gol wynikajacy z kardynalnego błedu De Guzmana, w tej sytuacji Villa był ostatnim zawodnikiem do którego ta piłka powinna dotrzec...
47. Kanius23.02.2009; 13:46
KaniusMeczu nie oglądałem wiec oceniać nie będę, ale musimy coś zrobić bo jak będziemy tyle kartek łapać to niedługo na boisku zostanie 2-3 zawodników.
48. olenka23.02.2009; 13:59
Do NIZIOL
Nie. Ja nie sugeruję, że to przez sędziego mamy jeden pkt, a nie cały komplet. Wymieniłam 3 czynniki, które moim zdaniem spowodowały taki, a nie inny wynik. Wśród tych czynników, znalazł się sędzia , który moim osobistym zdaniem jest kiepski w tym co robi. Przynajmniej w tym meczu nie pokazał się z dobrej strony...
Co do drugiej żółtej kartki dla naszego napastnika to była ona lekko przesadzona... Wnioskuję to z tego, że były inne faule, które o wiele bardziej zasługiwały na żółty kartonik, a nie zostały nim ukarane...
49. LSW23.02.2009; 14:09
LSWNizioł, dlaczego mnie obrażasz? Mama cię nie kocha? Do szkoły masz pod górkę, ciężkie zabawki? Coś ci nie urosło i koleżanki się śmieją? a może w ogóle masz jakiś kompleks niższości i jedyną satysfakcję odczuwasz jak obrazisz kogoś w necie?
50. Nizioł23.02.2009; 14:23
NiziołZauwaz, że ja jedynie odpowiedziałem w dodadku twoimi słowami na twój opis 2 zawodników Depor...nie bede sie z toba kłócił, bo to co napisałes na koniec zalatuje przedziałem wiekowym 10-14 :>
51. chiefer23.02.2009; 14:28
chieferPowiem wam coś, mamy naprawdę znakomity zespół, zawodników klasy światowej (Villa, Silva, Marchena, Albiol, Miguel) i takich którzy aspirują (Mata, Ximo). Każdego z nich stać na to żeby rozegrać rewelacyjny mecz. Brak nam niestety liderów drużyny, kogoś kim kiedyś byli Ayala w obronie i Aimar lub Killy Gonzaless z przodu. Zobaczcie kto wygrywa mecze Barcy - Xavi i Iniesta. Nie mamy dyrygenta z prawdziwego zdarzenia. Silva i Ximo coś tam próbują kombinować, Villa jest często sam na przodzie. Abelda i Baraja to już niestety melodia przeszłości. Czas już chyba zacząć budować zespół z młodych nie ogranych, tak jak robi to obecnie z powodzeniem Depor, jeszcze rok temu spisywany przez wszystkich na 2 ligę.
52. LSW23.02.2009; 14:36
LSWOtóż to. Jak sam zauważyłeś ciebie nie obraziłem, a o zawodnikach Depor napisałem to co myślę: bo tylko piłkarskie łamagi mogą dać się tak ograć.
A co do przedziału 10-14, to nie mierz ludzi swoją miarą i trochę szacunku dla starszych, by się przydało. Zresztą nie mam zamiaru się z tobą kłócić, bo:
1) Nie kłóć się z głupcem, ktoś mógłby nie zauważyć różnicy...
2) Nigdy nie kłóć się z głupcem. Najpierw zniżysz się do jego poziomu, a potem pokona Cię doświadczeniem...
53. fae23.02.2009; 14:49
fae@LSW: Zauważ jednak, że te "piłkarskie łamagi" na 95% czasu meczu wyłączyły niemal z gry ów "fantastyczny" kwartet ofensywny Valencii... więc aż tacy źli chyba nie są. A przy bramce Villi ani obrońca ani bramkarz zbyt wiele do powiedzenia nie mieli.
54. LSW23.02.2009; 14:59
LSWfae -> nie tyle co wyłączyli przeciwnicy, a nasi sami się wyłączyli niedokładnymi zagraniami. Zresztą to nie ma znaczenia. Jak Niziołkowi nie podoba się moje zdanie, to nie musi się mnie od razu czepiać. Czy ja go obraziłem? Nie. Ale jak ktoś nie ma argumentów do rozmowy to próbuje obrażać i zdyskredytować rozmówców - stara, dobra zasada. Może cała klasa nauczyła się dziś pisać nową literkę, a on dalej umie dopiero do "K" i stąd u niego takie rozdrażnienie.
55. patryk101923.02.2009; 15:02
patryk1019I tak... Wielka szkoda że nie wygraliśmy....... ;(
56. macio2123.02.2009; 15:04
macio21w tamtej rundzie wyrobilismy sobie przewage wygrywajac z takimi zespolami jak deportivo.teraz przegrywamy,a za jakies 5 kolejek,az do samgo konca rundy mamy nieciekawych przeciwnikow,wiec liga mistrzow,he puchar uefa nawet moze byc nie osiagalny..
57. Nizioł23.02.2009; 15:42
NiziołLSW-> co ty człowieku piszesz? zastanów sie kilka razy, ty napisałes to co myslisz o zawodnikach Depor, a ja to co mysle o tobie, aż tak cie to dziwi? czy ty jeszcze nie zauwazyłes ze jestem kibice deportivo??? pozatym pisząc, ze przydało by sie troche szacunku dla starszych to juz kabaret z twojej strony. Czy ty naprawde nie umiesz czytać? W dodadku piszesz o braku argumentów z mojej strony? pff nawet kibic Valenci zwraca ci uwage ze bezpodstawnie kogos nazwałes jak nazwałes, ale ty brniesz dalej i w dodadku w taki sposób ze usmiech na twarzy sam sie pojawia :* dla LSW, to tak zeby nie było ze cie nie szanuje najstarszy 14 latku w Polsce :>
58. olenka23.02.2009; 16:07
Jakaż wymiana zdań! łoo chłopaki ;p;p

Jedna sprawa. LSW ma racje.. Ludzi nie ocenia się po przedziale wiekowym. Trochę szacunku dla młodszych bo i Ci młodsi mają prawo kibicować, mogą znać się na piłce...itd
59. LSW23.02.2009; 16:11
LSWNizołku (intelektualny), za tego ironicznego 14-latka już dawno byś chwycił, ale takiś odważny, bo się za modemem chowasz.
Myślisz że jak kilka razy napiszesz, że mam lat -naście, to to zadziała jak samospełniające się proroctwo? Że lat mi ubędzie? Chciałbym, ale nic z tego (niestety).

No i co z tego że jesteś kibicem innej drużyny? To znaczy że daje ci to prawo wywyższania się? Nawet jeśli tak uważasz, to ja jako kibic Valencii mam prawo czuć się zdecydowanie lepiej niż ty - kibic jakiegoś zapyziałego klubu.
To, że się na mnie słownie powyżywasz nie spowoduje, że te twoje patałachy nagle zaczną grać. I pewnie to cię boli najbardziej. Patrzysz na grę Villi i ci żal i wstyd że w Depor nigdy takiego nie będzie. Więc próbujesz się dowartościować, poprzez dokopanie komuś. Naprawdę zaczynasz wtedy wierzyć, że jesteś fajny?
60. Nizioł23.02.2009; 16:18
Nizioł
Zgadzam sie, ale trzeba jeszcze w jakis sposób to udowodnic i jakos to zaprezentowac. Pozatym ja sie nie kłóce z nim dlatego, ze jest młody(chociaż tego niewiem , tak mi sie wydaje) bo to nie powód do klótki, lecz dlatego ze głupio napisał, ale powiedziałem, ze sie nie bede kłócił wiec z mojej strony tyle.
61. Nizioł23.02.2009; 16:26
Niziołpoprzedni komentarz był do olenki,

a do ciebie to juz brak mi słów, cały czas to ty wrzucasz i to na Depor, mimo to ze dzieli nasze zespoły 3 punkty, ty piszesz tak jak byscie mistrzami juz byli. Jezeli Villa jest taki swietny, z czym sie zgdzam to znaczy, ze nie wstyd zostac przez niego obkiwanym, ale ty sam niewiesz co piszesz i nazwałes tych zawodników jak nazwałes.

I jesli masz tych lat wiecej to nawet sie nie przyznawaj bo tym bardziej sie kompromitujesz.
62. LSW23.02.2009; 16:29
LSWO, jak przyszło co do czego to Nizioł ucieka. A co, mam ci człowieku dowód osobisty obywatela niepodległego państwa polskiego zeskanować i na maila wysłać, żebyś uwierzył? Ja oceniłem tych piłkarzy ze względu na umiejętności piłkarskie - tak samo patałachem mogę nazwać Alexisa za podanie w meczu z Realem, Albeldę za ostatnie mecze, del Horno za cały pobyt w Valencii, Kuszczaka za pamiętną bramkę, Fernandesa za potężne strzały kilometry od bramki przeciwnika - a ty mnie nie znasz i obrażasz? Bo co? Bo do klamki w drzwiach już dosięgasz i mamusi wołać nie musisz? Taki dorosły się znalazł? Człowieku, lecz swą manię wyższości, bo z dumy pękniesz. Twoje ego się rozrasta i od wewnątrz eksplodujesz.
63. LSW23.02.2009; 16:33
LSWWstyd być okiwanym, wstyd. Wszystko zależy od stylu. A w tej sytuacji to straszny wstyd. Obrońca skakał na prawo i lewo zamiast do piłki a bramkarz schował się w linii za swoim obrońcą.
64. LSW23.02.2009; 16:39
LSWChciałem przeprosić moderatorów za ten offtop, ale Niziołek mnie wkurza bezlitośnie. Nie cierpię nadętych bufonów z manią wyższości obrażających innych ludzi (nawet tych których nie znają) wobec czego nie mogłem pozostać obojętny.
Jak ktoś chce skasować, to śmiało.
Pozdrawiam inteligentnych kibiców (bez względu na wiek) tego wspaniałego klubu, moderatorów i redakcję tej strony.
65. Nizioł23.02.2009; 16:41
NiziołJa wiem, ze ty w tych wszystkich sytuacjach lepiej byś sie zachował ,wiec pozostaje tylko ubolewac ze w lidze hiszpanskiej grają same patałachy bo raz czy dwa cos im nie
wyszło, a nie w pełni profesjonalni pilkarze pod nazwa LSW :> To są tylko ludzie, a błedy są wkalkulowane w ten sport, nawet Ferdinand i Terry sie mylą.
i naprawde nie rozumeim dlaczego tak krytycznie wypowiadasz sie w stosunku do klubu(Depor), który naprawde was wczoraj momentaki demolował.
66. LSW23.02.2009; 16:49
LSWNiziołku, a ktoś ci powiedział, że jestem w pełni profesjonalnym pilkarzem pod nazwa LSW? To cię oszukał. A jeśli sam na to wpadłeś, to jest to oznaka utraty kontaktu z rzeczywistością, może schizofrenia?
67. Nizioł23.02.2009; 16:57
NiziołOczywiscie ze nie jestes. To była ironia, bo ty nawet profesjonalnym kibicem nie jestes i w dodadku mało rozganietym człowiekiem, piszesz ze wkurza cie to, ze ktos cie obraża a sam robisz to około 5 razy tyle i jeszcze masz za to pretensje, to juz szczyt bezczelnosci.
68. LSW23.02.2009; 17:01
LSWMisiu, a kto zaczął? Skleroza?
69. malczyq23.02.2009; 17:03
malczyqWstyd mi za LSW i w dużej mierze zgadzam się z Nizoł'em który obiektywnie opisał to co wydarzyło się na boisku.Wracając jeszcze do naszego znawcy za 3 grosze człowieku nie kompromituj obrazu Polskich kibiców VCF bo wchodzi koleś na stronę i chce podyskutować a ty co odstawiasz? Napewno tak się dorosły człowiek nie zachowuje. Wniosek jest jeden jeszcze nie dorosłeś mentalnie i jesteś na etapie nastu lat.
70. Nizioł23.02.2009; 17:05
Niziołkoniec gosciu bo to do niczego nie prowadzi , wróc do postu numer 45 i mnie juz nie denerwuj, powiedziałem ci ze prezentujesz szczyt bezczelnosci, a ty pracujesz na podwojenie tego stanu skoro twiedzisz ze to ja zacząłem.
71. LSW23.02.2009; 17:13
LSW@ malczyq

Chcesz to się wstydź. Ja do kolesia piszę jak do inteligentnego (przepraszam, mój błąd), przedstawiam swoją opinię (w końcu to jest miejsce na komentarze), i nie obrażam kolesia ani razu. A ten mnie nazywa patałachem. Może i ty należysz do ludzi, że jak się na nich pluje to udają że deszcz pada. Ale ja nie pozwolę, aby wyzywał mnie ktoś kto mnie nie zna i nie ma powodu obrażać.
A jak już zaczął to jego problem, nie będę się mu kłaniał w pół.
72. olenka23.02.2009; 17:52
DO NIZIOŁ

Masz racje. Trzeba coś od siebie wnosić. Mi raczej chodziło o to, że i 14-latek może dużo wnieść :) Czasami taki 14-latek lepiej gada niż 30-latek, więc nie oceniałabym czyjejś wypowiedzi na podstawie wieku... Mimo, że niektóre wypowiedzi LSW (bez obrazy) są trochę nie przemyślane, nie świadczy to o tym że ma on 14 lat czy 10! W tej kwestii trochę uraziłeś TEN przedział wiekowy, jednak w dużej mierze trzeba się z Tobą zgodzić. Pozdrawiam :)
73. goly23.02.2009; 17:59
Marna gra Valencii, odskakująca piłka, niedokładne podania, jakieś beznadziejne rozegrania ala wymiana piłki między obrońcami i dawaj długa do napastnika. Jeszcze, żeby to były jakieś piłki na dobiegnięcie, ale o każda Villa musiał walczyć głową, a do najwyższych i najsilniejszych nie należy. Nie wiem jak można wciskać ciemnotę kibicom, że zaległe pensje nie mają wpływ na grę. To czemu zaczęli słabo grać ? jakiś reset mózgu czy o co chodzi ?. Do sędziego nie mam pretensji, już w którymś tam meczu udowodnił, że jest amatorem, mam pretensje do tych co go dopuścili znowu do zawodu.
74. Gajos23.02.2009; 19:08
GajosMoim zdaniem : wszystkiemu winne są pieniądze.Nie ma wypłaty nie ma gry. Jak ktoś już wczoraj na IRC-u mówił "czy ty byś grał za darmo " Popieram te słowa i tyle;p
75. siarka00723.02.2009; 19:14
siarka007Dobra LSW i Nizioł, skończcie tę napinkę, to się robi nudne. Rozumiem i jednego i drugiego, ale naprawdę nie ma sensu taka rozmowa. Pogratulujcie swoim klubom nawzajem za wczorajszy mecz i przekażcie sobie znak pokoju :P
76. Nizioł23.02.2009; 19:15
NiziołJest jedno miejsce tzn. jedna drużyna w której grałbym nawet za darmo i wiekszosc was pewnie tez, mianowicie reprezentacja naszego kraju.
77. siarka00723.02.2009; 19:22
siarka007Gajos ja między innymi tak mówiłem, ale mówiło tak też dużo innych osób na IRC'u. No niestety taka jest prawda- np. taki Villa- ma oferty z Chelsea,Barcelony i innych potęg, gdzie zarabiałby dużo więcej niż u nas. A tymczasem nasz klub zalega piłkarzom kilkanaście milionów i liczyć mogą co najwyżej na część pensji- grają wręcz 'za darmo'. 'Za darmo to boli gardło'- coś w tym jest, bo chyba 27 letni Villa nie będzie grał sobie za uścisk dłoni i dla czystej przyjemności u nas, mając żonę i dzieci.
78. pitrrr23.02.2009; 19:34
pitrrr@LSW, uspokój się , bo sam zacząłeś pyszczyć, a jak Ci ludzie zwracają uwagę to nagle "co złego to nie ja" i winnych szukasz. Rób tak dalej to Cie ktoś do pionu bardzo szybko postawi ; )

Sądze że Emery już ma coraz mniej do gadania i nie panuje nad ekipą (jedyne co może zrobić to ustawić 11nastkę i sie modlić żeby im się chciało grać ;-) ). Osobiście nie sądze że jest zły ani że jakiś wybitny, próbuje jakoś panować nad tym co się dzieje ale ma 3 ogromne minusy u mnie :
1. kwestia Hildebranda
2. kwestia Zigicia
3. niepojęte dla mnie zmiany zawodników podczas meczów

Co do drużyny to: kłopoty finansowe + kontuzje (Marchena, Silva, Alexis... - nie mieli czasu na spokojny powrót, grają jak grają) + seria słabych wyników = nasza obecna gra.
79. Ashkan23.02.2009; 19:37
News powinien nosić tytul '' z Valenci uchodzi życie '' ;)
80. LSW23.02.2009; 20:02
LSW@ pitrrr

serio? a kiedy zacząłem pyszczyć, hę?
koment nr. 46, tu koleś nie wiadomo czego nazywa mnie patałachem. Czy ja się go wcześniej czepiałem? Nie. Także powiedz mi kolego, gdzie ja wcześniej kolesia obraziłem.
Naprawdę jestem ciekaw.
81. malczyq23.02.2009; 20:50
malczyqCzy według Ciebie LSW w 8 zespole LA Liga grają patałachy? Nizioł miał takie samo prawo nazwać Ciebie patałachem jak ty zawodników Deportivo.Jeśli nie rozumiesz że Ty zacząłeś ten bezsensowny spór to albo jesteś opóźniony albo wygodnie Ci udawać idiotę.
82. aguia23.02.2009; 20:57
@ LSW

obraziłeś nizioła w komentarzach numer 49,52,54,59,62,64,66, i 71.
często odwiedzam waszą stronę ale raczej tylko czytam komentarze. Jednak wobec takiej dyskusji trudno przejść obojętnie ;).
Może i nizioł był nieuprzejmy LE Twoja reakcja była przesadzona, a argumenty niezbyt przemyślane. Trochę dystansu i szacunku do siebie
83. LSW23.02.2009; 21:06
LSWmalczyq

Już chyba wiem, gdzie problem. Nie wiecie co oznacza słowo patałach. Za słownikiem języka polskiego PWN:
patałach pot. «człowiek robiący coś źle, niedbale lub niezdarnie»

No a teraz powiedz, że przy pierwszym golu obrońca i bramkarz nie zachowali się źle i niezdarnie. Zachowali.

A czy Nizioł mnie zna? Nie. To jakim prawem stwierdzam że robię coś źle, niedbale lub niezdarnie? Bo sam se tak wymyślił?

@ aguia

Wszystkie te numery są większe od 46. Facet się mnie czepiał to nie pozostałem mu dłużny.

Ja tu sporów nie szukam, ale jak facet od razu rzuca inwektywami zamiast spróbować przekonać do swojego punktu widzenia, to nic nie poradzę na to. A wystarczyło żeby koleś się wycofał z tego jak mnie nazwał, bo ani go nie obraziłem ani mnie nie zna, żeby mnie nazwać patałachem. Tylko że kozaczy bo siedzie bezpiecznie za monitorem.
84. Nizioł23.02.2009; 21:25
NiziołWiec dalej twierdze, ze jestes patałachem bo zrobiłes cos zle! zle nazwałes tych 2 zawodników bo piłka z nikąd trafia do Villi goni go rozpedzony Piscu, Villa robi zwód zwalnia, rozpedzony Adrian(Piscu) siłą rzeczy wyprzedza go i... piekny strzał Davida, obronca i bramkarz niemieli nic do powiedzenia,a w przebiegu meczu obaj grali przynajmniej na 4+, wiec zle ich nazwałes, a nawet jesli są patałachami to skad o tym wiesz, nieznasz ich przeciez? :> myle sie? :*
85. Nizioł23.02.2009; 21:30
NiziołPozatym nie rób z siebie panienki. Ja powiedziałęm na ciebie tylko patałach, a ty skierowałes w moją strone szereg obelg. I czy ja płacze? pozdrawiam redakcje?:> lub robie inne głupie rzeczy? Nie. wiec daj juz spokój.
86. LSW23.02.2009; 21:36
LSWNiziołku, ani nie robię panienki z siebie ani nie płaczę. Skierowałem gorsze obelgi, nie wolno? Wolno :D I przynajmniej mam pół dnia zabawy :)
I to że się mnie czepiasz nie zmienia faktu, że w Deportivo grają patałachy :) I możesz temu zaprzeczać ile chcesz.
87. LSW23.02.2009; 21:38
LSW"piłka z nikąd trafia do Villi"

nie "z nikąd" ale od takiego leszcze z Deportivo.

3m się cieplutko i dzięki za ubaw
88. aguia23.02.2009; 21:39
Wracając do spotkania...
http://goal.com/en/news/1127/player-ratings/2009/02/22/1122575/player-ratings-deportivo-la-coruna-1-1-valencia
tu są oceny za mecz. Można się oczywiście nie zgodzić ale to rzetelny i szanowany serwis. Zmiana Silva-> Morientes z taktycznego punktu widzenia nie była głupia. Morientes miał przytrzymywać piłkę, odgrywać ją do wchodzących Maty i Michela.Tak jak F. Torres w meczu z City, żeby daleko nie szukać,taki target player. Inna sprawa że jest w takiej formie...
89. Mistic23.02.2009; 21:41
Mistichehe skoro w Depor grają patałachy to jak określisz piłkarzy Valencii ? bo przy całej mojej sympatii do Valencii to co teraz prezentują jej zawodnicy (z 3-4 wyjątkami) woła o pomstę do nieba ;)
Ta dyskusja (spór) prowadzi do ... ?
jeden mówi jedno drugi mówi drugie i ? każdy we własnym mniemaniu ma rację, a prawda leży jak zawsze po środku ;)
Pozdrawiam i życzę szybkiego zażegnania konfliktu :D
90. LSW23.02.2009; 21:45
LSWMistic, poza Cesarem i Villą nazwę ich tak samo. Grają jak patałachy. Taka prawda.

A spór zmierza do równych 100 komentarzy :P
91. Ediss23.02.2009; 21:45
EdissCo jest szanowanym serwisem? Goal.com? No tutaj bym polemizował.

A co do zaistniałeś sytuacji to, tak: redakcja ma się dobrze, także specjalnych pozdrowień od nikogo nie potrzebuje, to po pierwsze. Po drugie jak chcecie coś sobie powiedzieć to zróbcie to bezpośrednio między sobą a nie urządzajcie publicznego cyrku. Po trzecie jak ktoś notoryczne pisanie irracjonalnych komentarzy traktuje jako zabawę, to ja proponuję znaleźć sobie inną piaskownicę.
Zwracam się w tym momencie do obu stron sporu. Oczywiście można by zastosować czysto bolszewickie metody, wraz z ostrzeżeniem lub zawieszeniem, ale wierzę że dacie sobie spokój.
92. Nizioł23.02.2009; 21:55
NiziołRzeczywiscie troche załosnie to wyglda, ale zaslepienie ludzkie niezna granic. Tak czy inaczej zyczej miłej nocy i wiecej takich kibiców jak LSW waszej kochanej druzynie.
PaPa
93. Maciej23.02.2009; 22:36
MaciejMorda wszyscy!
94. Adrian_VcF23.02.2009; 23:13
Adrian_VcFFuera Emery !!!
95. guigi24.02.2009; 09:48
Valencia to Titanic podczas swojej pierwszej a zarazem ostatniej podróży...
96. Desultory24.02.2009; 10:14
Ale pamiętaj, że Titanic został zatopiony przez śpiew Celine Dion.
97. pedro124.02.2009; 14:13
Prawdopodobnie to ostatni sezon Valencii jaką znamy - klubu z czołówki La Ligi. Wszystko zaczyna się sypać. Kto chce zobaczyć na żywo Villę, Silvę czy Matę w koszulce z nietoperzem musi się pospieszyć - zostały ca.3 miesiące.

Piłkarze VCF złożyli do władz ligi "doniesienie" na klub o niewypłaceniu należnych im poborów.
98. SokolVCF24.02.2009; 14:29
SokolVCFSzkoda meczu i szkoda klubu. Też mi się coś wydaje, ze to ostatnie chwile gdy w Valencii biegają tacy piłkarze jak Villa, Silva czy Joaquin. Swoją drogą ciekawe ile byśmy dostali za sprzedaż zawodników. Suma pokryła by 50% długów??
99. Maciej24.02.2009; 15:50
Maciej@guigi i sokol
Kim k..a jesteście, żeby takie rzeczy pisać, pieprz. ni sezonowcy? Pojawiliśćie się na stronie dopiero co niedawno i będziecie mi tu takie rzeczy wypisywać, wy polskie zawistne k..a szm..ty? Zatopić ci gębę?
100. VooDoo24.02.2009; 16:08
VooDoopedro1 - Czyli dzieje się to o czym parę osób tutaj (łącznie ze mną i tobą) pisze od dawna , ale co do większości nie docierało...
101. dijey124.02.2009; 16:10
dijey1Takie dyskusje nic nie dadzą. Tylko czas pokaże co będzie z Valencią. Szkoda tylko, że z długami trafiliśmy w ten pieprzony kryzys.
A czy się uda zażegnać kryzys wewnętrzny czy nie to się nie dowiemy tak łatwo, bo każda szanująca się firma trzyma swoje operacje w tajemnicy, więc nie wiemy co zrobią zarządcy Valencii. Może mają asa w rękawie, a może tylko blefują mówiąc, że uda się z tego wyjść.
Tylko czas pokaże.

Amunt!
102. fundmental24.02.2009; 17:01
@ Maciej
ale Cię poniosło... :)
doskonale jednak rozumiem co miałeś na myśli.

Valencia=Titanic ???
wszyscy co tak uważają - za pokład, do wody...nie dostaniecie ratunkowych łódeczek:P

Amunt Valencia !!!
103. Panag24.02.2009; 17:51
PanagValencia Się Starała. Villa Dostał Czerwoną Kartke Nawet Nie Wiadomo Za Co Jedno Słowo O Sędzi Po Prostu Kalosz, Ale Damy Rade W Następnym Meczu.Przecierz Nie Tylko Villa Szczelał Bramy! Amunt Valencia!!
104. k_tronic24.02.2009; 18:09
moze i Valencie czekaja 2 lub 3 gorsze sezony ale jak juz minie kryzys i powstanie nowy stadion to Valencia wroci na nalezne jej miejsce a nawet bedzie jeszcze mocniejsza wiec jak ktos uwaza ze Valencia juz upadla i to jej koniec niech glupoty wypisuje gdzies indziej
105. Matej.VCF24.02.2009; 18:18
Matej.VCFtak może nie na temat ale widzieliście reakcję Davida po straconej bramce?
Tu
106. SokolVCF24.02.2009; 22:20
SokolVCFMaciek dla Ciebie ilość dni w serwisie oznacza ilość dni kibicowania klubowi? OMG! Powodzenia. Z takim tokiem myślenia zapewne wkrótce odnajdziesz wiele szczepionek na nieuleczalne choroby.

Klub sprzeda gwiazdy. I musisz się z tym dziecko pogodzić. Dziecko nie pisze: morda wszyscy itp. Zapewne będziesz się zasłaniał tym że Cię emocje poniosły. Ale to jest objaw małolatów.

Jeśli dla Ciebie lepsze jest to żeby klub utonął w długach z gwiazdami niż przetrwał bez nich to kto tu jest sezonowcem?

Klub nie płaci piłkarzom, ma kolosalne problemy finansowe zarówno z utrzymaniem równowagi jak i z zyskiem, a ty martwisz się o Ville czy kogoś tam. Ja jestem za sprzedażą Davida, bo jeśli w tym roku go nie sprzedamy za rok dostaniemy marne resztki. Jak zwykle czekam na Twoją ostrą ripostę.
107. Maciej24.02.2009; 23:18
MaciejNie nazywaj mnie dzieckiem pajacu. Wybij sobie z głowy sprzedaż Davida. Na zawsze tylko z Valencią. Kocham ten klub.
108. Nizioł24.02.2009; 23:58
NiziołI ty macieju smiesz pisać, żeby ktos zamkną morde...
109. lowca_motyli25.02.2009; 10:19
lowca_motyliCzytam tą stronkę już dłuższy czas ale do tej pory nie czułem potrzeby żeby cokolwiek komentować...ale jak widzę komentarze Macieja czy LSW, to z przykrością stwierdzam że poziom użytkowników tej strony systematycznie spada( nie mówię tutaj o newsach, które są bardzo dobrze redagowane). Bezsensowna agresja, totalny brak argumentów, to coraz bardziej zaczyna przypominać rm.pl :( Maciej to, że ktoś ma odmienne zdanie od Ciebie, nie znaczy że trzeba go zwyzywać od je.anych h.jow nie na tym polega dyskusja, ale Ty powinieneś swoją edukację zacząć od książek, a nie od internetu. pozdrawiam i w przyszłości życzę wyższego poziomu wypowiedzi i przede wszystkim szanujecie się nawzajem.
110. LSW25.02.2009; 10:43
LSWlowca_motyli

co Ci się nie podoba w moich komentach, hę? koleś mnie obraził, spytałem dlaczego a ten dalej mnie obrażał, więc później ja jego też. Zasada stara jak świat.
Poza tym jest taki punkt regulaminu serwisu:

"6. Zabronione są jakiekolwiek wypowiedzi zawierające słowa wulgarne lub powszechnie uznane za obraźliwe, kierowane pod adresem jakiegokolwiek użytkownika bądź gościa serwisu."

Jeśli on mógł go złamać, to czemu ja nie?
111. Mistic25.02.2009; 12:48
Mistic@LSW
idąc Twoim tokiem rozumowania to powinniśmy chwycić AK47 w ręce i powystrzelać ludzi, którzy nam nie odpowiadają. Bo w końcu jak terroryści mogą zabijać to czemu my nie ?

dziecinna wymówka ;)

chyba czas zakończyć tę jałową dyskusję, hmm ?
112. SokolVCF25.02.2009; 12:56
SokolVCFLepsza taka wymówka niż zasłanianie się Jezusami czy innymi stworami umysłu...
113. Nizioł25.02.2009; 12:57
NiziołRzadko spotyka sie ludzi, którzy mają tak wąskie horyzonty myślowe :> LSW długo jeszcze będziesz to ciągną?
114. Maciej25.02.2009; 15:04
Maciej@nizioł
Tak ja śmiem, pasuje?
@lowca_motyli
ja wale prosto z mostu, nie bede sie bawił w sztuczną polemikę. Wyczuwam w twoim nicku sarkazm i fałsz, co jest w tym kraju na porządku dziennym.
115. SokolVCF25.02.2009; 15:15
SokolVCFWszyscy są źli, Maciuś obrońca prawdy. Debilizm nie zna granic...
116. SokolVCF25.02.2009; 15:16
SokolVCFA Maciek jeszcze jedno. Ja wyczuwał w Twoim nicku kpinę do pewnej osoby z serialu Klan. Bu?
117. SokolVCF25.02.2009; 15:18
SokolVCF*wyczuwam
118. Ulesław25.02.2009; 15:38
UlesławMaciej na chwilę (być może dłuższą - bo to już recydywa) odpocznie od komentowania.

Do Pozostałych - podtrzymujemy apel Łowcy_motyli, wzmacniając go swą powagą i majestatem i prosimy o zdecydowanie więcej życzliwości do wszystkich, a także o dawanie świadectwa zwyczajnej kultury osobistej.

Nie zabraniamy dyskusji, bo po to również ten serwis funkcjonuje, ale niech te dyskusje nie rozbijają się o argumenty ad personam.
119. LSW25.02.2009; 16:12
LSW@ Mistic

źle wyciągnięte wnioski, poszedłeś nie w tym kierunku co trzeba.

Nie mogłem pozostać obojętny na zaczepkę Nizioła. Jest akcja, jest reakcja. Ja powtarzam po raz kolejny: obraził mnie, spytałem dlaczego, a on zamiast to odwołać obrażał dalej.

Ja nazwałem zawodników "patałachami" oceniając ich czysto sportowo, a on mnie nazwał patałachem oceniając jako człowieka (nie znając mnie!!! ).

Ta dyskusja zrobiła się bezsensu, ale po początkowej złości zaczęło mnie bawić uparcie i niechęć do przyznania się ze strony Nizioła.

Ale to już nieważne, bo w duchu powiedziałem sobie do Nizioła: "pier*ol się frajerze". Brzydko, bo brzydko ale skutecznie, żeby przestać to ciągnąć zgodnie z tym co napisał Ediss (jeśli pomyliłem nick to sorry).

Dla mnie sprawa była zamknięta, ale skoro łowca_motyli wywołał mój nick, to automatycznie zostałem włączony do dyskusji. Rozmowa moja z Niziołem dla 99,9% użytkowników była nic nie wnosząca (co oczywiste).
Ale chodzi o zwykłą uczciwość. Łowca podaje mnie za przykład autora kiepskich komentarzy, natomiast prowodyra nie wymienia, a ja po prostu dostosowałem się do jego poziomu.

Więc jeśli łowca pisze o kiepskich moich komentarzach i ocenia je przez pryzmat kilku z wielu moich komentów (co już samo w sobie jest głupotą), to powinien wymienić wcześniej nick Nizioła. Wtedy byłoby ok. Ale na litość boską, jak tak można? Wybrać tego, który nie pozwala się obrażać i reaguje na zaczepkę, a o twórcy kłótni nawet nie wspomnieć?? Bo co? Bo mam cięty język i potrafiłem się bardziej odgryźć?

Ja nie jestem głuchy na racjonalne argumenty i jeśli łowca i inni co się mnie czepiali potrafią to uzasadnić, to może to tylko podnieść poziom komentarzy. Ale jak ktoś nie potrafi, to po cholerę się wtrąca?

PS. Nawet gdyby ktoś zamierzał za cały ten offtop zawiesić konto moje i Nizioła, to ucieszyłbym się wiedząc, że sprawiedliwie i chronologicznie, jego konto zostałoby zawieszone przed moim. ;)
120. Nizioł25.02.2009; 16:25
Nizioł"Łowca podaje mnie za przykład autora kiepskich komentarzy, natomiast prowodyra nie wymienia, a ja po prostu dostosowałem się do jego poziomu."
Popierwsze to nie ja byłem "prowadyrem" , po drugie ty poziomem mi nigdy nie dorównasz! Pogódz sie z tym, że zrobiłes z siebie w oczach czytelników tej strony błazna i osobe głucha na wszystkie argumenty, zaslepioną oraz niesprawiedliwą. Dziwie sie, że ty wogóle jeszcze tu możesz pisać. I niechodzi mi tu o kulture, bo sam często zachowuje sie w takich sytuacjach jak cham :>, ale ty poprostu jesteś niemiłosiernie pusty.
121. LSW25.02.2009; 18:08
LSWCzłowieku, ogarnij się. To ty mnie zacząłeś obrażać a nie ja ciebie. Jak uważasz inaczej to się lecz.
122. SokolVCF25.02.2009; 19:05
SokolVCFBez urazy dla LSW, ale popieram Nizioła. Lubie Twoje komentarze {LSW}, ale tu lekko przesadzasz. I najlepiej teraz zakończyć tą dyskusję, gdy jeszcze nie polała się krew.