sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Szkoleniowiec Valencii - Unai Emery po pomyślnym zakończeniu rozmów w sprawie nowych kontraktów dla dwóch filarów drużyny - Davidów Silvy i Villi, przystępuje do dalszej części swojego projektu, w myśl którego kadra Valencii ma liczyć raptem 23 zawodników. Ex-szkoleniowiec Almerii wziął się teraz za porządki na pozycji środkowego pomocnika i zapowiedział, że chce mieć czterech zawodników gotowych do gry w środku pola.

Wybór został już właściwie dokonany przez szkoleniowca Los Ches - w klubie mają pozostać Albelda, Baraja, Edu oraz Fernandes. Pozostali zawodnicy, tacy jak Ever Banega, czy Maduro będą więc musieli poszukać sobie nowych pracodawców.

Emery chce, by młody Argentyńczyk kolejny sezon spędził na wypożyczeniu w innym klubie, ponieważ nie widzi dla niego możliwości regularnej gry w barwach Ches. Niemniej coach Nietoperzy nie zamyka przed utalentowanym olimpijczykiem furtki do gry w pierwszym składzie i uważa, iż Ever może za rok być wiodącą postacią zespołu.

Zgoła inaczej przedstawia się sytuacja sprowadzonego przez Ronalda Koemana - szkoleniowca, który doprowadził Ches do zdobycia Pucharu Króla - Holendra Maduro, dla którego Emery również nie widzi miejsca w pierwszej drużynie i którego chce się definitywnie pozbyć. Jak na razie nie wpłynęła jednak żadna oferta dotycząca zakupu reprezentanta Oranje.

Kategoria: Transfery | Marca skomentuj Skomentuj (38)

KOMENTARZE

1. marcin9021.08.2008; 11:36
marcin90Świetnie. Sprzedajmy Maduro, który jest utalentowanym, doświadczonym i perspektywicznym graczem, który będzie jeszcze przez lata grał na wysokim poziomie, a zostawmy w składzie dziadków Albeldę i Baraję.
2. Kanius21.08.2008; 11:47
KaniusTak Marcinie problem w tym że zarówno Albelda jak i Baraja spisywali sie lepiej,a Maduro nie pokazał prawie niczego. Popieram Emerego. Za rok środek Fernandes, Banega będzie wymiatał xD, o ile Banega trafi do klubu w którym będzie regularnie występował.
3. Adrian_VcF21.08.2008; 11:55
Adrian_VcFMaduro niech zostanie, on na Defence Midfielder moze sie sprawdzic, pamietacie jego odbior pilki w meczu na SB bernabeu wygranym przez VCF 3-2 , co zabral wslizgiem gutiemu, to bylo niezle...
4. plooy21.08.2008; 12:03
albelda gral w poprzednim sezonie mocno przecietnie, a edu leczyl kolejny sezon kontuzje...

dlatgo nalezy oby wypozyczyc do klubow gdzie beda mogli grac, a w nastepnym sezonie podjac decyzje ktorzy dwaj pilkarze z trojki: banega, maduro, sunny maja wrocic do klubu

a dwoch z trojki albelda, baraja, edu - po sezonie do odstrzalu
5. marcin9021.08.2008; 12:03
marcin90Maduro miał raptem niecałe pół roku na pokazanie się, przyjechał z zupełnie innego kraju, z innej ligi, z marszu zaczął grać w pierwszym składzie - nic dziwnego, że nie dał rady, bo mało który piłkarz zmieniający w trakcie sezonu Eredivisie na Primera Division od razu wkomponuje się w zespół i zacznie grać na wysokim poziomie. A jestem pewien, że po Pretemporadzie Hedwiges pokazałby się z co najmniej tak dobrej strony, z jakiej pokazywał się w Ajaxie.

PS. Joaquin od dwóch lat nic nie pokazał, a jego jednak wszyscy bronią ;)
6. Angulo21.08.2008; 12:07
AnguloJoaquin przez te 2 lata jednak coś pokazał...a Maduro nic, kompletnie nic, jego brak to wzmocnienie dla nas.
7. jaro920@vp.pl21.08.2008; 12:23
Nie sprzedawał bym Maduro.Dlaczego Emery chce sie go pozbyc,skoro(jak przyszedł do Valencii)nie miał jeszcze szansy z niego skorzystac!Benege wypozyczmy,tylko nie sprzedajmy go.
8. szelos21.08.2008; 12:24
szelosJa popieram marcina.Kupiliśmy go za marną kase(bodajże 2mln)grał mało,nawet w 100% nie pokazał swoich umiejętności.I co sprzedadza go za 1mln?To jak Emery twierdzi,że nie ma dla niego miejsca to juz lepiej go wypożyczyć.Chłopak jest młody cała kariera przed nim jest.
9. Kurczak21.08.2008; 13:13
KurczakJa tam w Emery wierze, bez względu czy go sprzeda czy nie - On wie co robi.
10. LSW21.08.2008; 13:37
LSWBanega niech się ogrywa i uczy zachowania i życia w innym klubie.

A co do Maduro to mógłby zostać, nawet jeśli miałby przez cały sezon podawać bidony. Warto byłoby spróbować go w obronie, bo może z niego byłby lepszy rezerwowy obrońca niż z Helguery.

Jeśli chodzi o środek pomocy to jest to trochę niepokojące. I nie chodzi o dyspozycję zawodników - wierzę że Emery się nie myli i podoba mi się to. Problem będzie jak pojawi się kontuzja Edu czy Barajy. Jak któryś z nich wypadnie na chwilę ze składu, a to może się zdarzyć, to nie ma możliwości rotacji i oszczędzania piłkarzy przed ważnymi meczami.
11. viper_pl21.08.2008; 13:46
Maduro w czasach, gdy grał w Ajaxie, był uważany za jednego ze zdolniejszych młodych defensywnych pomocników w Europie. Grali wtedy tam np. Snejder i Van den Vaart. Tamten Ajax to właśnie taki skład talentów, ale jak Van den Vaart i Snejder rzeczywiście pokazują swój potencjał. Tak o Maduro jeszcze kiedy grał w Ajaxie ostatnio przestało o nim mówić się jako o graczu o wielkiej przyszłości.
12. Kanius21.08.2008; 14:35
KaniusA może Maduro nie pasuje do koncepcji Emerego? Maduro jest defensywnym pomocnikiem a nie środkowym. Po sezonie wróci Sunny i Ever więc ktoś z lini Baraja,Edu,Albelda opuści team. Ja tam Emeremu wierzę, przecież obserwował Go na treningach i jeszcze niedawno był pewniakiem w drużynie Unaia. Ja tam popieram jego decyzję.
13. Kanius21.08.2008; 14:36
Kanius@LSW to wtedy na pomocy zagra Marchena lub Silva :-).
14. benji21.08.2008; 15:11
benjiWypożyczenie Evera to faktycznie dobry pomysł. Do składu wrócił Fernandes i przekonał do siebie Emery'ego (po zmianie jaką dał z Realem, szczerze mówiąc, mnie też) więc dla młodego albiceleste raczej nie byłoby miejsca. A szkoda gdyby taki talent marnował się na podawaniu bidonów.
Co do Maduro to za za3maniem go przekonuje mnie jeden argument, a mianowicie fakt, że Hedwiges może grać równie dobrze w obronie, gdzie już niedługo miejsce zwolni Helguera. W tym przypadku można by też zastosować opcję wypożyczenia i może po roku byłby sporym wzmocnieniem.
15. marcin9021.08.2008; 15:33
marcin90Kanius: "A może Maduro nie pasuje do koncepcji Emerego? Maduro jest defensywnym pomocnikiem a nie środkowym."
po prostu zaniemówiłem, jak to przeczytałem.
16. wk21.08.2008; 15:41
wkWszyscy chcieli polityko transferowej takiej, jaką ma Sevilla czy Porto. To Valencia kupiła za małą kasę Hedwicośtam i trzeba dać mu szansę, by ograł się w PD. No, a Evera jak najbardziej wypożyczyć na rok. I cieszę się, że Fernandes został w kadrze.
17. Ravcf21.08.2008; 15:47
RavcfUwielbiam tego człowieka...
Wie co robi, pozbywa sie tych ktorych i ja niechetnie widziałem :P
Amunt
18. Adr21.08.2008; 16:14
AdrNo Ever jak każdy wie jest wybitnie utalentowanym piłkarzem i jeszcze rok, dwa i będzie gwiazdą typu Silva bo talent jest porównywalny tylko jeszcze doświadczenia brak. Co do Maduro to na jego korzyść moim zdaniem przemawia jedynie wiek i cena jaka za niego zapłaciliśmy, nie blokuje wielkich pieniędzy, a te spokojnie dałoby się odzyskać. Pod względem sportowym nic w nim nie widzę - jak Arizmendiego zwano drewniakiem to Maduro jest betonowym klocem, nie mającym pojęcia o grze (jak dotychczas) może potrzeba mu czasu, albo tak jak napisał Benji przekwalifikowania na inną pozycję, może to mu pomoże bo tak to się nie nadaje... Plusy wiek i cena pozwlają według mnie na wypożyczenie i poczekanie co się z tego urodzi:) nie ma nic do stracenia bo te 2MLN + kontrakt 2MLN (2 sezony) będzie można odzyskać:)
19. LSW21.08.2008; 16:21
LSW@Kanius

dobrze wiemy że Silva najlepiej czuje się sprzodu a nie jako środkowy pomocnik z zadaniami defensywnymi.

A jak Marchena zagra w pomocy to kto będzie rządził na tyłach? Alexis? Helguera? to tak jakby grać w 10.

Sorry, zapomniałem o Angulo. Ten to nawet może zagrać jako DM czy bramkarz a i tak nie zawiedzie :D

Jednak warto zostawić Maduro jako rezerwowego "zapchaj dziurę" - DM lub obrońca.
20. Kanius21.08.2008; 16:54
KaniusCzemu zaniemówiłeś? Nie wydaje mi się abyśmy grali defensywnym pomocnikiem, jednak prawda jest taka że może być zmiennikiem Marcheny lub Albiola bo Helgera długo nie pogra.
21. Kanius21.08.2008; 17:03
KaniusNiewiem co wy chcecie od Alexisa może nie szło mu tak na początku dobrze, ale tak szczerze to niedługo może stać się filarem obrony. @Marcin nie będziemy grali być może z defensywnymi pomocnikami w ustawieniu, a Maduro do takich należy. Jednak patrząc na jego warunki fizyczne to mógłby być przydatny na obronie.
22. Darlene21.08.2008; 17:38
Darlenebenji nie wiem czym cie tak zachwycil Fernandes z Realem, ktora jego strata Ci sie tak bardzo podobala? a moze ten wspanialy strzal, naprawde probuje sobie odtworzyc jeszcze raz jego wystep w glowie i oprocz jednego ladnego przyjecia pilki nie znajduje zadnego pozytywu

wogole srodek pola w Valencii uwazam za najslabsza formacje, Baraja juz jest wypalony, Albelda z Realem nieco lepiej gral niz Ruben ale tez bez rewelacji, ciekaw jestem jeszcze Edu, lecz i on nie jest juz najmlodszy
23. ruben12321.08.2008; 17:50
Bardzo dobrze ze Emery ma wlasnie takie plany. Ever Banega jest jednym z najbardziej utalentowanych mlodych Argentynczykow i widzac go w paru meczach zauwazylem w nim spory potencjal.Widomo ze jest jeszcze za mlody i dlatego powinien koniecznie isc na wypozyczenie ale tylko do takiego klubu w ktorym by czesto gral.Jezeli oddamy go np do takiego atletico to tam tez przesiedzi na lawce.

Co do Maduro to mimo iz jest mlody i ponoc utalentowany w zeszlym sezonie gral fatalnie.W tym roku widzialem go w meczach na olimpadzie i bardzo slabo wypadl.Uwazam ze trzeba go szybko sprzedac bo nie widze go w Valencii.

Co do Fernandesa to od dawna twierdze ze jest to duzy talent.Wczoraj widzialem go w meczu Portugalii i byl bardzo aktywny i podobnie jak Miguel zagral dobry mecz.Jedynym problemem Manuela jest to ze za malo szuka pozycji i czasami naraza sie na straty zbyt dlugo trzymajac pilke ale Emery to wyeliminuje.

Aha, bardzo martwi mnie brak newsow o transferze Milito bo czekam juz od tygodnia i cisza.Musimy go zakontraktowac bo jest swietna okazja a poza tym pozbyc sie Maduro , Zigica.
24. Gefer21.08.2008; 17:57
GeferTo są cięzkie decyzje trenera, wybrać spośród kilkadziesięciu piłkarzy tylko kilkunastu. Wg mnie Emery postawił na doświadczenie, a jeśli chodzi o Maduro, to nie mógł podjąć ryzyka straty czasu, kiedy niepewne jest to czy Maduro już sie zaaklimatyzował. Swoją drogą on mnie wcale nie przekonuje, ale jest to moje zdanie.

P.S. marcin90, jesteś z Chorzowa? Pytam z racji avataru:)
25. Arek00721.08.2008; 17:58
Arek007Uwazam ze maduro powinni sprzedac a benege jak wyzej napisali ''wypozyczyc''
26. benji21.08.2008; 18:59
benjiDarlene--> Fernandes dał bardzo dobrą zmianę zastępując podmęczonego już Baraję i ożywiając nieco środek pola. Straty? jakbyś nie wiedział środek pola jest zawsze najlepiej zabezpieczonym obszarem boiska i nie sposób nie notować strat. Jeżeli chcesz, to obejrzyj sobie powtórki i zobacz w ilu akcjach po wejściu na boisko Manu miał swój udział. Co do Albeldy natomiast to muszę przyznać, że ten zagrał jak za starych, dobrych czasów. Harował w defensywie a i w ataku dużo się udzielał (przykład - asysta przy golu Maty). Poza tym weź pod uwagę fakt, że piłkarze nie są jeszcze w optymalnej dyspozycji i błędy mają prawo się im przytrafiać.
Tyle!
27. goly21.08.2008; 19:46
Jeśli wyślemy Evera do Atletico, to jestem pewien, że do Valencii nie wróci. Co do Maduro...mam takie samo zdanie jak większość, nie sprzedawać, bo to nie ma sensu.
28. Darlene21.08.2008; 20:02
Darlenetak tylko jedna z tych strat byla tuz pod wlasnym polem karnym kiedy Manu niepotrzebnie wdal sie w drybling i z tego moglismy stracic bramke, Baraja gral slabo i byl moim zdaniem najslabszym zawodnikiem VCF w tym meczu, gracze nie sa jeszcze w pelnej dyspozycji? coz wiekszosc grala lepiej niz dobrze
29. Ulesław21.08.2008; 20:15
UlesławJa pomimo sporych wysiłków, jakie w tym kierunku czynię, nie potrafiłem jeszcze dostrzec innego talentu u Manuela Fernandesa, jak tylko do irytujących efekciarskich zagrań, głupich strat, niecelnych podań i fatalnych strzałów. Doprawdy nie wiem co Wy (wybaczcie zbiorcze traktowanie, ale nie chce mi sie wyliczać) w nim widzicie... Sprzedałbym za każdą cenę, w pierwszej drużynie już bym o wiele bardziej wolał Montoro.

Maduro bym dał szansę... na wypożyczeniu. Niech udowodni, że się do czegoś nadaje, niech zagra rok w Hiszpanii i niech wraca, za rok czy dwa, by Albeldę zastępować. Ale zostawiać go w tym sezonie w Valencii bym nie chciał - nie widziałem w życiu jeszcze żadnego jego dobrego meczu, wolę Albeldę czy Marchenę w środku pomocy do pary z Edu czy Barają.
30. woker18221.08.2008; 20:42
woker182Jak dla mnie to trójka - Fernandes, Banega, Maduro to taka bardzo nie pewna przyszłość. Dwóch pierwszych pokazało już ze lubią się zabawić i to nie koniecznie kulturalnie, a trzeci jak grał to wychodziły tylko z tego tragedie... Żeby chociaż grał i po prostu nie wykazywał się niczym szczególnym - jest szansa rozwoju. Ale on był niczym David Navarro w sparingach przedsezonowych;). Mamy zdolną młodzież (Sunny, Alba itd.) więc na nich powinniśmy stawiać od następnego sezonu, a nie jakieś gwiazdki...
31. marcin9021.08.2008; 21:24
marcin90@Gefer - z Łodzi, a że Ruch to bRacia to mam ich herb w awatarze. ;)

@Kanius - nie dobijaj Ty mnie. Kim, jak nie piwotami są Albelda, czy Baraja?
32. Kanius21.08.2008; 22:37
KaniusO masz to teraz ty mnie dobiłeś. Wiem że oni grają jako defensywni pomocnicy, ale mogą grać jako środkowi, a Maduro już nie gra tak dobrze w środku :-). Maduro ma pozycję: Środek obrony, defensywny, a Albelda i Baraja- Defensywny, środkowy pomocnik
33. Kurczak21.08.2008; 23:52
KurczakI mamy jeszcze Edu x] I Fernandesa (na pozycje DM(I ŚP)
34. Mistic22.08.2008; 08:32
MisticKanius - chyba za duzo Fm-a . Baraja i Albelda sa typowymi DM-ami i to ze sa wystawieni jak srodkowi pomocnicy nie zmienia faktu ze wiekszosc ich boiskowych zachowan, nawykow wiaze sie z gra "pivota".
Wystawienie tej dwojki zawodnikow w srodku pomocy zawsze bedzie wiazac sie z tym ze srodek pola nie bedzie az tak kreatywny i bedzie glownie skupial sie na rozbijaniu ofensywnych akcji rywali.
35. marcin9022.08.2008; 13:20
marcin90Kanius wyłącz FM'a i zacznij żyć w realnym świecie.
36. Kurczak22.08.2008; 13:23
KurczakPo co ten text, skoro już przed przed mówca go użył... po drugie,FM to nie wszystko i warto może zauważyć, iż ta dwójka może zagrać na środku, może nie będzie tak bardzo efektywna jak w defensywie, ale podać i rozegrać umieją...
37. woker18222.08.2008; 15:45
woker182To słabi w FMa jesteście jak według was wystawienie Albeldy na środku jest dobrym pomysłem;). To jest piłka i taki walczak jak Albelda będzie walczył o piłki, Albelda potrafi się włączyć do akcji ofensywnych, podobnie jak Baraja - który według mnie wcale nie jest defensywnym pomocnikiem... ale to moja subiektywna ocena. Maduro za to ma jedną genialną umiejętność, gubienie piłki;). Lepiej mieć solidną pomoc, może nie najbardziej kreatywną, ale taką która nie będzie za dużo tracić a ugrać też coś potrafi, niż kogoś, kto w pojedynkę będzie potrafił przegrać mecz. Jeśli uważacie, że mamy bardziej kreatywnych piłkarzy od powyższej to wymieńcie, tylko się nie wygłupiajcie z tymi młodymi co się przewracają o własne nogi;).
38. woker18222.08.2008; 15:46
woker182*powyższej dwójki miało być ;)