sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Joaquin odpowiada na zarzuty Koemana

Dzidek, 21.05.2008; 12:44
Joaquin długo nie pozostawał dłużny Ronaldowi Koemanowi, który stwierdził we wtorek, że gra popularnego Ximo warta jest co najwyżej 30 euro. W dzisiejszej wypowiedzi dla Punto Radio, 26-latek zdecydowanie dał upust swojemu niezadowoleniu.

- Koeman był osobą, która patrzy na ludzi z góry. Nie miał jaj, by powiedzieć komuś w cztery oczy tego co o nim myśli, w przeciwieństwie do mnie. Oświadczyłem mu, że nie rozumiem dlaczego tak mnie traktuje. Nie potrafił tego wyjaśnić, przecież nie miał żadnych argumentów. Myślę, że odkąd przybył do klubu, chciał mnie tylko zgnębić.

- Interesowało go jedynie, aby na obiad miał 5 albo 7 butelek wina i wieczorem ciepłe posłanie. Kiedy odchodził, nie pożegnał się nawet z zawodnikami, po prostu oddalił się z 6 czy 7 milionami euro. Voro w pięciu meczach osiągnął tyle, co on w ciągu pięciu miesięcy.

- Koeman mnie pogrążył i wstyd mi za to co o mnie powiedział. Nie winię go jednak w 100% za brak powołania na Euro, jedynie w 99%.

Kategoria: Wywiady | Marca skomentuj Skomentuj (30)

KOMENTARZE

1. fundmental21.05.2008; 12:49
to że Ronald był kiedyś rewelacyjnym piłkarzem, wcale nie świadczy że będzie dobrym trenerem...
szkoda tylko że jego "talent" sprawdzany był w naszj drużynie...
Joaquin - do góry głowa :)
2. -qbsztof-21.05.2008; 12:51
-qbsztof-Nieźle, szkoda mi Ximo, że sie zkuimanem nie lubił, przez to straciła i Valencia, i Hiszpania.
3. miancio21.05.2008; 13:49
miancioTen prosiak nie powinien już się nawet wypowiadać. Jak on może tłumaczyć się w ten sposób?

W tym przypadku brawa dla Joaquina, że nie pozwolił się w taki sposób obrażać. To Koeman stworzył chorą atmosferę.
4. k_tronic21.05.2008; 13:50
jestem fanem talentu Ximo i mam nadzieje ze niektorzy tez zrozumieja czemu nie gral na miare swoich mozliwosci ciezko jest grac swietnie gdy trener zamiast pomagac w tym przeszkadza, Ximo musi zostac i bedzie mial okazje pokazac naprawde jakim jest zawodnikiem a jak sie nie wykarze to za rok wymienic na kogos dobrego bo na sprzedarzy zbyt duzo stracimy
5. TheKazz21.05.2008; 14:37
TheKazzhttp://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/valencia/es/desarrollo/1125858.html

Nie rozumiem,ale czy to znaczy,zę chcą kupić Sergio Garcia :p ?
6. woker18221.05.2008; 14:47
woker182Joaquin ma rację, Koeman nie ma jaj, a nam taki trener nie potrzebny. Jestem pewny, że trener, który ciężka ręką (lecz przyjacielską dla piłkarzy) weźmie sie za Valencię osiągnie z nią wielki sukces.

Co do Sergio Garcii - mogłaby wyniknąć śmieszna sytuacja, bo przecież nasz junior - Sergi także ma na nazwisko Garcia;). Tyle dobrze, że Szpakowski by ich nie mylił:D
7. Ediss21.05.2008; 14:53
Ediss>>TheKazz- to znaczy mniej więcej tyle, że Salom rozpoczął przygotowanie gruntu pod ewentualny transfer Zapatera i Garcii którzy mogą dołączyć do Ches jednak tylko wtedy jeśli z zespołu odejdą niepotrzebni piłkarze i poprawi się sytuacja finansowa.
8. Kanius21.05.2008; 14:54
KaniusSzczerze- zgadzam się z Joaquinem nie dawał mu szansy, ale czy to była w zupełności Koemana? A może Joaquin grał słabo, trudno się mówi i się walczy o dalsze powołania Joaquin xD
9. mz21.05.2008; 15:04
mzJoaquin powinien się najpierw zastanowić dlaczego nie dołączył do trójki CAA, a nie gadać głupoty, że odkąd Koeman przybył do Valencii, to chciał go zgnębić.

Ximo już przed przyjściem Holendra grał fatalnie, a mimo to on mu zaufał i miał nadzieje, że wróci do formy (czyli tak jak pewna część użytkowników VCF.pl), dlatego też dostawał szansę gry w 1 składzie. Miarka się przebrała po kilku kolejkach, kiedy Ronald zrozumiał, że z Ximo już nic nie będzie i zaczął stawiać na Arizmendiego.
10. .arczi21.05.2008; 15:13
.arcziDobrze chłopak mówi. Koeman jest nikim.
11. RokiVCF21.05.2008; 15:17
RokiVCFTak broń tego rudzielca sory ale jak dla mnie koeman to kompletne dno i go Ximo za łagodnie potraktował ja osobiście bym pojechał do Koemana i mu Wklepał :P:P
12. fundmental21.05.2008; 15:27
Kanius___dzięki za zrozumienie opisu Solera jako skąpca...pozdrawiam
13. Kanius21.05.2008; 15:28
Kaniusfundmental luzik ja stwierdzam fakty xD
14. Ulesław21.05.2008; 16:19
UlesławBądźcie choć raz anty-Joaquinowcy obiektywni. Ximo mu dobrze powiedział, nie dość że ten idiota doprowadził ten zespół do ruiny, to jeszcze drwi z piłkarzy, którym złamał możliwość wyjazdu na Euro. A sam odszedł z pieniędzmi, na które np taki Villa musi pracować ze 3 sezony. Czy to jest normalne?

Bardzo dobrze mu Joaquin odpowiedział, jako jeden z nielicznych potrafił go skrytykować jeszcze podczas jego "pracy", może gdyby znalazło się więcej odważnych, wyleciałby jeszcze wcześniej, a my nie mielibyśmy dramatu z walką o utrzymanie.

Geniusz Koeman 4 razy wygrał w 18 spotkaniach, nowicjusz Voro w 5. Najgorszy trener w historii, gdybym ja tak wypadł, nie pokazywałbym się dziennikarzom, a nie ośmieszał jeszcze tych, którym zepsułem sezon i narobiłem problemów.
15. iwona21.05.2008; 16:29
Biedny Joaquin się prawie popłakał. Kupmy mu kwiatki i bombonierkę, to może zacznie dobrze grać.
16. iwona21.05.2008; 16:34
Koeman nie ma jaj? Joaquin po prostu mnie tym zdaniem rozwalił. Jakby Koeman nie miał jaj, to nie zdecydowałby się na wyrzucenie ze składu trzech legend zespołu, pod wpływem presji przywrócił by ich do gry.

Swoją drogą Joaquin niech się cieszy, że i jego Koeman nie wyrzucił.

A na EURO Joaquin nie jedzie nie przez Koemana, tylko przez swoją "formę".
17. wk21.05.2008; 16:34
wkNo, ale napewno prawdą jest to, że Ximo może teraz podziękować Koeman'owi za to, że nie został powołany do kadry na EURO 2oo8.
18. Ulesław21.05.2008; 17:17
UlesławIwona, Ty grywasz w piłkę zawodowo, więc wiedzieć winnaś, jak dużą rolę odgrywa trener w drużynie. I jak chaos w taktyce może rzutować na "formę" zawodnika - nie wie za bardzo jak ma grać, to gra słabo.

Nie rozumiem czemu ciągle bronisz w różny sposób tego kretyna Koemana. Uparłaś się, że to nie on odpowiada za wyniki zespołu, i ciągle próbujesz tego dowodzić... Eh, tak to jest, jak baby się za oglądanie piłki biorą ;]
19. mz21.05.2008; 17:23
mzUlesław po raz kolejny rzuca sloganami, które potem podchwytują dzieci.

Faktem jest, że Koeman wygrał te 4 razy w 18 meczach, ale faktem też jest, że po bodajże 5 latach Valencia wygrała jakieś znaczące trofeum. Wiadomo, że lepiej byłoby odpaść w 1 rundzie CdR i zagrać w LM, niż wygrać CdR i grać tylko w PUEFA, ale faktem pozostaje to, że drużyna pod jego wodzą wygrała to trofeum.

Joaquin skrytykował Koemania podczas jego pracy, ale dokonał tego kiedy stracił miejsce w 1 składzie! Czyżby wcześniej nie bolało go, że jego koledzy są odsunięci, że Koeman rzekomo chce 5 albo 7 butelek wina i ciepłe posłanie (swoja drogą skąd Ximo może o tym wiedzieć?).

Sprawa Euro. Kiepska forma Joaquina to jedno, a wizja Aragonesa to drugie. Co prawda we wstępnej kadrze było kilku skrzydłowych, jednak ostatecznie Luis zrezygnował z ich usług. Najprawdopodobniej Hiszpania zagra rombem albo 4-3-3. Tutaj można winić Koemana - Ronald pokazał, że Joaquin nawet przy tej taktyce wypada kiepsko (;
20. Gajos21.05.2008; 17:27
GajosXimo pojechał mu po ambicji
21. iwona21.05.2008; 17:32
Bronię go przed absurdalnymi zarzutami, jakimi są słowa większości, że on i tylko on jest winny porażek. Mówiłem już wiele razy, że owszem trener wpływ na wyniki ma, ale nie taki, jaki mają zawodnicy. Wszystko leży w ich nogach i głowach.

Zawodnik jak jest w formie, to nawet jeśli panuje chaos w zespole, wystawia się go na innej pozycji, pokaże się co najmniej z przyzwoitej strony.

Jak by Joaquin miał klasę, to by zapierdzielał na treningach na maksa i pokazał Koemanowi, że zależy mu na grze w pierwszym składzie i że do tej gry się nadaje.
22. cyniek8921.05.2008; 17:38
Aragones powiedzial ze z wyniku slabego sezonu joaquina reyesa i innych skrzydlowych rezygnuje z ustawienia 4-4-2
23. Ulesław21.05.2008; 17:41
UlesławMZ - a skąd wiesz, że Joaquin nie był jednym z nielicznych, którzy na treningach zwracali uwagę Koemanowi na to jak przygotowuje drużynę i jaką każe grać taktyką? Może i dlatego wyleciał ze składu, a nie tylko dlatego, że Koeman wystawiał go w roli lewego skrzydłowego / wysuniętego napastnika i ten nie spełniał jego oczekiwań na tych właśnie pozycjach?

Inna rzecz, że mówienie o beznadziejnej formie Joaquina jest dlań krzywdzące, bo Ximo cały sezon był jednym z aktywniejszych piłkarzy. Przyznać mu trzeba, że stuprocentowe sytuacje marnuje idiotycznie, ale w konstruowaniu ofensywnych akcji miał zawsze wielki udział. Dziwna rzecz, że niektóre osoby nie potrafią tego dostrzec. Po raz kolejny apeluję o ocenianie Joaquina na tle reszty drużyny Valencii, a nie na tle osiągnięć Cristiano Ronaldo (który przecież mógł przyjść do Valencii zamiast Joaquina...!)

Sprawa Euro i taktyka 4-3-3 - racja, Joaquin słabo wypada w roli wysuniętego napastnika przy taktyce 4-3-3. Inna rzecz, że my nie mieliśmy za Koemana żadnej taktyki - nie było zespołu, było 11 piłkarzy, którzy grali tak chaotycznie, że bardziej już się chyba nie dało. Dlatego nas zespoły takie jak Bilbao robiły jak i po ile chciały.
24. Sliwa21.05.2008; 17:58
Co do jaj Koemana. Całkowicie popieram Joaquina w twierdzeniu jakoby Koeaman ów jaj nie posaiadał. A twierdzenie iwony, sugerujące tychże jaj obecność ze względu na odważną decyzje o odsunięciu legend zespołu od drużyny uważam za co najmniej śmieszne. To, że ich odsunął to nie odwaga, tylko niemoc w rozwiązaniu konfliktu... pójście na łatwiznę. To, że ich odsunął wynikało z tego, że trener w zespole nie stosował siły argumentu, tylko argument siły. Koeman bez charyzmy, posłuchu i jakiegokolwiek autorytetu wśród zawodników zdany był tylko na daną mu z góry - a nie wypracowaną - władze... a takiego przywódcy żywot nie bywa ani długi ani szczęśliwy.
25. Kanius21.05.2008; 19:14
KaniusPo co zaostrzacie niepotrzebnie sytuację? Mz- Joaquin strzela mało? W tym sezonie strzelił 7 bramek podajże czy 9, ale z kim z Realem Union czy z Betisem albo z tym rywalem z LM(muszę przeprosić ale zapomniałem nazwy podajże tego Szweckiego klubu Elforg czy jakoś tak), no dobra ale to dzięki niemu awansowaliśmy dalej. Prawda jest taka że obie strony mają trochę racji. Zgodzę się z MZ i z Iwoną, że Ximo nie gra tak dobrze jak byśmy chcieli, jednak nie jest to taka zła gra jak opisujecie, narazie musimy spokojnie czekać na decyzje zarządu i proszę was dlaczego kłucicie się między sobą ciągle zamiast dyskutować w zgodzie kibiców Valenci
26. woker18221.05.2008; 19:17
woker182"Ulesław po raz kolejny rzuca sloganami, które potem podchwytują dzieci. "

I kto tu rzuca sloganami? Zobacz na swój wiek, a zobacz na wiek ludzi, którzy zauważają jednak dobre aspekty w grze Joaquina, czy też rolę trenera w grze zespołu;). Ciężko rozmawiać z kimś kto na 10 argumentów odpowiada jednym.

Co do gry Joaquina, chciałbym zauważyć jeden bardzo ważny fakt, gdyby w piłce przyznawano asysty tak jak w hokeju, zapewne asyst miałby najwięcej:). Piłkarz powinien się umieć postawić, dla mnie nie jest żadnym wytłumaczeniem to, że Valencia wygrała w CdR, bo co to za sukces? To prestiżowy tytuł, ale zdobyty - powiedzmy sobie szczerze - w dużej mierze dzięki szczęściu. Nie trafialiśmy na jakichś poważnych rywali, w półfinale trafiła nam się Barcelona będąca wymęczona i w dołku formy. Getafe w finale również było zmęczone po bitwie z Bayernem - więc o czym tu mówić?

Iwona: Koeman wyrzucając 3 piłkarzy z pierwszego składu pokazał, że raczej nie liczy się pokazywanie na treningach - bo tych trzech jakoś nie chciał oglądać. Piłkarzy zapewne wystawiał tylko według własnych upodobań bo jak można wytłumaczyć obecność Maduro? Skoro trener jest tak nieistotny to dlaczego drużyny tak nagminnie szukają trenerów? Czy Polska byłaby teraz w tym samym miejscu gdyby prowadził ją np. Werner Liczka? Czy Manchester pod wodzą Koemana byłby teraz w finale LM? Właśnie. Manchester to najlepszy przykład. Myślę, że Cristiano Ronaldo ma szczęście, że ma takiego trenera, bez niego już dawno byłby w tym samym miejscu co Ronaldinho - jego wartość zaczęła by spadać, a on sam wolałby pójść na dyskotekę niż na trening. Trzeba mieć jaja żeby rozmawiać z zawodnikiem, wydrzeć się na niego, ale nie do tego żeby go wyrzucić, wyrzucić z klubu zawodnika każdy by potrafił.
27. el_moro_9_ches21.05.2008; 20:20
el_moro_9_ches W obecnej sytuacji widzę tylko jedno rozwiązanie.

Ponieważ nieustanne kłótnie na portalu VCF.PL pomiędzy zwolennikami pana Joaquina Sancheza Rodrigueza a zwolennikami zawodnika Angela Javiera Arizmendi de Lucasa psują atmosferę oraz niekorzystnie wpływają na wizerunek kibiców klubu Valencia CF, jako ludzi skłóconych ze sobą i nie potrafiących dojść do komprmisu, jestem zmuszony ogłosić, że od tej chwili będę zwolennikiem sprzedania z Valencii zarówno jednego, jak i drugiego. Bynajmniej nie z powodów sportowych, lecz ze zwykłego pragnienia uzdrowienia atmosfery na stronie mojego kochanego klubu. Niniejszym ogłaszam również, iż do żadnych kłótni o to, kto jest lepszy nie zamierzam się dołączać, chhyba, że jako mediator, wtedy to już owszem.

No nic, pogramy w przyszłym sezonie Sisi, Pablo i Angulo i będzie dobrze:)
28. el_moro_9_ches21.05.2008; 20:22
el_moro_9_chesmoże to trochę nie na temat bo w sumie to niechodziło tu o kłótnie Joaqiun - Arizmendi, lecz Joaquin - Koeman, lecz to nie moja wina, że po przeczytaniu komentarzy na tej stronie gdy słyszę Joaquin to kojarzy mi się tylko z Arizmendim.
29. woker18221.05.2008; 20:28
woker182Moro - popatrz na strony innych klubów, może i się ze sobą nie zgadzamy, ale jednak jest kulturka, a wypowiedzi nie ograniczają się do obelg, lecz jednak do jakichś tam zawsze argumentów, nie ma się co napinać, czas pokaże czy Joaquin jest jeszcze przydatny Valencii. Sprzedanie Arizmendiego i Joaquina naraz byłoby idiotyzmem największej rangi, zarówno na jednym jak i na drugim stracilibyśmy kupę kasy i na tym by się skończyło, a Pablo zaharował by się na śmierć...
30. el_moro_9_ches22.05.2008; 11:32
el_moro_9_chesRzeczywiście, w porównaniu z innymi stronami nie mam na co narzekać, ale tak to już jest, że jak człowiek już ma dobrze, to zawsze chce mieć jeszcze lepiej:)