sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Dwóch zawodników Los Ches otrzymało powołanie do reprezentacji Hiszpanii do lat 19 na mecze elimininacyjne do Mistrzostw Europy, które odbędą się w dniach 22 - 31 maja w Armenii. Szczęśliwcami tymi są Jordi Alba(Zdj.) oraz przebywający obecnie na wypożyczeniu w greckim Iraklisie - Aaron Niguez. Mistrzostwa odbędą się w lipcu w Czechach.

Kadra Hiszpanii U19 na eliminacje do Mistrzostw Europy:

Atlético Madryt: Ignacio Camacho, David De Gea, Álvaro Domínguez, César Ortiz.
Iraklis: Aarón Ńíguez. (wypożyczony z Valencii)
Liverpool: Mikel San José Domínguez.
Espanyol: Guillem Savall.
Mallorca: Emilio Nsue.
Osasuna: César Azpilicueta.
Real Madryt: Daniel Parejo, José MŞ Antón Samper, Tomás Mejías.
Real Murcia: Daniel Aquino.
Racing: Iván Bolado.
Real Sociedad: Francisco Mérida.
Real Valladolid: Sergio García.
Valencia: Jordi Alba.
Villarreal: Miguel Angel Luque.

Młodzi Hiszpanie zmierzą się w swej grupie z Ukrainą 22 maja, Turcją 24 oraz gospodarzami w dniu 27 maja. Następcy Raula i Morientesa swe spotkania rozegrają na stadionach w Mice i Abovyanie.

Kategoria: Ogólne | valenciacf.es skomentuj Skomentuj (51)

KOMENTARZE

1. pasy8914.05.2008; 19:15
no i dobrze niech oni grają w przyszłym sezonie bo co można innego wymyślić? być może gdyby villa miał jeszcze jeden słabszy sezon to nikt by nie wyłożył za niego takich pieniędzy jak teraz ..jeżeli to prawda jeśli chodzi o kwotę w granicach 30-40 mln euro to trzeba na to przystać i nie marudzić to samo z joaquinem , miguelem , zigić-em , albeldą , arizmendim i w ostateczności ale to ostateczności silvą..za tych pilkarzy w sumie powinno sie uzyskać ok 60 mln euro(bez Silvy) to powinno spokojnie wystarczyć aby pokryć najważniejsze zobowiązania i wyprowadzić klub na prostą..nie można zapominać ile dodatkowo vcf zaoszczędzi na miesięcznych wynagrodzeniach dal tych piłkarzy..niech postawią więc na tych młodzieżowców wspartych paroma doświadczonymi graczami jak helguera których i tak się juz nie sprzeda..przykład getafe świadczy o tym że jednak można i w taki sposób budować silny zespół a nie zapominajmy iż taki młody skład gdy nabierze doświadczenia np w czasie przyszłego sezonu to w następnym może naprawdę włączyć się do walki o mistrzostwo..doskonały przykład mamy też u nas w kraju gdzie legia która wyprzedała za spore pieniądze teoretycznie lepszych zawodników ma teraz chyba najlepszą sytuację finansową w lidze i najbardziej perspektywistyczny zespół..więc może warto jednak prowadzić właśnie taką politykę..bo przecież po tym sezonie trzeba będzie budować niemal wszystko od nowa więc może należy wybrać tą drogę?
2. wk14.05.2008; 19:40
wk@pasy89
Za Ville, Ximo, Miguela, Zigića, Albelde, Arizmendiego byśmy dostali napewno więcej niż 60 mln € (co najmniej w moim przekonaniu).
3. Maciej14.05.2008; 20:26
MaciejPasy chłopczyku to nie Football Manager.
4. Kanius14.05.2008; 20:35
KaniusLudzie co wy macie od Fma xD(niestety mam problem z tą grą i nie mogę grać :/) pasy myślisz że jak sprzedamy Villę i tych innych co wymieniłeś to będzie dobrze z pieniędzmi i z wynikami? Wybudujemy stadion, ale będziemy grać w Seguna Division? No sorki ale jakoś mnie twój pomysł nie przekonuje. Lepiej sprzedać innych graczy mniej potrzebnych a nie kluczowych zawodników...
5. Maciej14.05.2008; 20:37
MaciejKanius dobrze prawi.
6. Kanius14.05.2008; 20:41
KaniusNo jeśli chodzi o Żigicia to ok ale resztę zostawić jak chcesz poczytać co ja uważam kogo sprzedać to wejdź w newsa o Villi i Silvie
7. Ynu14.05.2008; 21:06
YnuNa jakiej pozycji gra Alba?
8. Mico14.05.2008; 21:20
MicoAlba to pomocnik. A ty pasy najpierw pomyśl zanim coś napiszesz.(bez urazy)
9. pasy8914.05.2008; 22:55
grałem tylko w fm 2005 i cm 03/04 wiec było to raczej dosyć dawno i wole grać w prawdziwą piłkę a nie wirtualną tak nawiasem mówiąc..wobec tego przedstawcie jakiś argument konkretny przeciwko temu co napisałem bo na razie to tylko wrzuty tutaj widzę a kibicuje vcf juz od 8 lat i też mi zależy na tej drużynie...villa ma bardzo przeciętny sezon , joaquin powiedzmy sobie szczerze..może i być Waszym ulubieńcem ale jak dla mnie to on nawet połowy tej kwoty za którą go kupiono nie jest wart..albo jest kontuzjowany albo gra beznadziejnie,wikła się w te bezproduktywne dryblingi, sory ale to juz nie jest sezon 2006/2008 gdy valencia grała świetnie i można było wierzyć w ten zespół..w tej chwili częś drużyny jest już "wypalona" ..widzicie co się dzieje z barcą np ..tak samo jest w valencii tyle że mamy troche słabszych piłkarzy ale jakoś nikt z Was nie umie tego zauważyć..pozycja w tabeli nie kłamie !!!!trzeba rewolucji w drużynie,dać młodszym graczom sezon na ogranie i dalej może być już lepiej ..przecież tak powstała siła getafe,sevilli ..a z tego co wiem ,odwiedzając ta stronkę regularnie , to młodzież w naszej drużynie jest naprawdę utalentowana,gra przecież w reprezentacjach młodziezowych i dostaje wysokie oceny za gre na wypożyczeniu,wiec lepiej Wy najpierw pomyślcie bo powtarzam..ten zespół jest już skończony!!! mam dosyć słuchania o kontuzjach vincente czy joauqina ,mam dosyć takich chaotyków jak arzimendi czy zigic i mam wreszcie dosyć villi bo mam wrażenie że gra zespołu jest ustawiona pod niego..valencia gra głównie długimi piłkami ,jak rangersi dzisiaj w finale z nadzieją że tam znajdzie się villa i coś z tego zrobi..wiem,może będę nie popularny ale chce nowej valencii..ta tworzona przez folresa skończyła sie bezpowrotnie wraz z Jego odejściem ..amen
10. iwona14.05.2008; 23:15
Pasy89 mądrze prawi, jednak nie zgadzam się co do przeciętności Villi - to obok Silvy nasz najlepszy zawodnik i bez niego Nietoperze tracą naprawdę dużo.
Drużynę mamy naprawdę mocną i możemy dać radę nawet bez wielkich wzmocnień, wystarczy jedynie zakupić Guizę, a sprzedać Joaquina i Vicente.
Timo - Miguel, Alexis, Albiol, Moretti - Pablo, Marchena, Baraja (Ever, Fernandes, Maduro), Silva - Villa, Guiza to skład, który tak naprawdę jest w stanie powalczyć o tryumf w La Liga, potrzebny jest jednak trener, który to wszystko uporządkuje.
11. k_tronic14.05.2008; 23:45
nie wiem czemu wszyscy w Pablo doszukuja sie jakiejs gwiazdy podobnie z Sisim to sa przecietni gracze ktorzy swietnie nadaja sie do uzupelnienia skladu ale sukcesow nie gwarantuja zadnych niestety
12. pasy8914.05.2008; 23:52
wreszcie głos poparcia:) jednakże mamy tak kolosalne długi że sprzedaż villi to konieczność,..też bym chciał aby grał dalej ale tak jak już pisałem ,drugiej okazji na zarobienie na tym piłkarzu tak dużych pieniędzy juz może nie byc...poza tym on gra zbyt egoistycznie:)
13. iwona14.05.2008; 23:54
@k_tronic
Zapewne widziałeś wszystkie spotkania Pablo i wiesz, jak on gra. Jest zawodnikiem nadającym się na uzupełnienie składu, dlatego też był w kręgu zainteresowań Aragonesa i mówiło się, że pojedzie na EURO.
14. Maciej15.05.2008; 00:22
MaciejRok temu Villa zaliczył bodajże 15 trafień i uwaga 15 asyst(coś koło tego), więc nie gadaj mi tu , że gra zbyt egoistycznie. Wybij sobie z głowy jego sprzedaż.
15. pasy8915.05.2008; 00:36
Statystyki są bardzo mylne ..wiadomo że zaliczy asysty skoro jest jedynym napastnikiem a w systemie 4-2-3-1 napastnik bardzo często zgrywa piłke do pomocników..mi chodzi raczej o to że zbyt długo holuje piłkę w ten sposób spowalnia grę ale muszę przyznać ze kiedyś grał inaczej..a rozmawiamy tu o tym sezonie a nie poprzednich!!! w tym chyba nie może sie nawet statystykami pochwalic
16. Maciej15.05.2008; 00:59
MaciejŻółtodziobku twoje argumenty nie są żadnymi argumentami. W tym sezonie cała drużyna spisuje się słabiej. Villa jest niezastąpiony. Bez niego atak nie istnieje.
17. mz15.05.2008; 07:20
mzk_tronic: obudź się! Joaquin od 3 lat nie prezentuje dobrej formy (tak 3, bo w ostatnim sezonie w Betisie też nie najlepiej grał). Valencii potrzebna jest czystka, nie można wciąż myśleć, że w Europie, czy tylko w Hiszpanii ludzie nadal drżą ze strachu jak tylko usłyszą kwartet Vicente, Albelda, Baraja, Joaquin. Wręcz przeciwnie. Większość się śmieje, że Valencia myśli, że Ci zawodnicy nadal są tacy dobrzy jak ~5 lat temu.

Pablo nie jest gwiazdą, ale swoją postawą w Cadiz, a później Getafe udowodnił, że jest solidnym zawodnikiem, który podobnie jak Silva czy Albiol może stać się pewnym punktem zespołu. Wiem, że Vicente nie sprzedamy, bo nikt rozsądny nie kupi zawodnika, który od 4 lat ciągle łapie kontuzje, ale trzeba coś z nim zrobić, bo blokuje miejsce w kadrze dla np Gavilana, który również pokazuje w Getafe na co go stać. Więcej w tym Getafe pokazać się nie da. Wiadomo, że grając w pomocy Gavilanem(Silvą/Matą), Banegą/Fernandesem, Maduro(Marcheną/Zapaterem?), Pablo(Arizmendim/Sisim?) od razu mistrza się nie zdobędzie, ale przy dobrym trenerze ten zespół w przyszłym sezonie może walczyć o pierwszą czwórkę oraz tryumf w PUEFA, natomiast w kolejnym włączyć się do walki o mistrzostwo.

Jeszcze jeden argument dla tych, którzy boją się postawić na młodych, bez nazwiska - spójrzcie na politykę transferową Cupera i Beniteza oraz na politykę transferową Ranieriego i Quique.
18. k_tronic15.05.2008; 09:04
pamietam ze Raula tez chcieli sie pozbyc z realu bo mial kilka slabszych sezonow i mowili ze sie wypalil a teraz laduje brameczki prawie w kazdym meczu sprzedajcie joaquina za 5 mln stracmy 20 i cieszmy sie ze jest miejsce dla Pablo bo wiecej takich akcji to spadniemy nie do segunda tylko jeszcze nizej bo zbankrutujemy:/ pogra Ximo sezon moze jego wartos wzrosnie jedyne co tracimy to kase na jego pensje czyli niecale 2mln rocznie
19. bialy_wilk15.05.2008; 10:01
ja bym sie zainteresowal tym boliwijczykiem z ergantynskiego klubu-juz nie pamietam nazwy
jeden z najwiekszych talentow w ameryce Pld. -nazywa sie chyba Moreno-nie pamietam
Virrareal swego czasu kupilo najlepszego zawodnika ameryki pld. i calkiem fdobrze na tym wyszlo
mysle ze taki bramkostrzelny napastnik nam sie przyda
20. luke15.05.2008; 10:54
ever banega najprawdopodobniej odejdzie.podobno jest jednym z pierwszych do odstrzalu.wyglada na to ze vcf zostawi ville i silve jako dwie gwiazdy i wokol tych zawodnikow zbuduje druzyne.
miguelem interesuje sie manu.podobno chca dac 15 mln euro. uwazam ze jak dzadza 15 mln funtow to w ciemno sprzedawac miguela.joaquin jak najszybciej powinien odejsc z vcf.jesli trafi sie jakis slepy kupiec z milionami to sprzedac go i postawic na mlodych-pablo hernandez...uwazam ze przydalby sie rowniez jakis mlody perspektywiczny lewy skrzydlowy w razie slabszych chwil maty, bo na vicka juz nie licze.
21. woker18215.05.2008; 11:23
woker182Ludzie! Nienawidzicie Koemana za to, że zrobił burdel w klubie, a sami byście zrobili to samo. Valencii nie trzeba diametralnych zmian, Valencii trzeba stabilizacji. Pierwsze - dobry trener, drugie - wysprzedanie niepotrzebnych piłkarzy, wpadnie trochę kasy bo jest ich trochę, trzecie - utrzymanie najlepszych piłkarzy i któregoś ze "starej gwardii" najlepiej Angulo i Baraje a dlaczego? Bo jeśli tego nie zrobimy w naszym składzie zostaną sami 20, 25 latkowie, a to nie wróży dobrze (zakładam, że tacy piłkarze jak Canizares (:(), Albelda czy też Helguera odejdą po sezonie).

Przykładów takiego postępowania jest wiele, może śmieszny, ale najbardziej mi się nasuwający - Pogoń Szczecin, 20 brazylijczyków i klapa, dlaczego? Bo to nie zespół choćby to byli najlepsi brazylijczycy. Nowemu trenerowi będzie trudno ułożyć całkiem nowy zespół, a taki byłby bez Vicente, Joaquina, Silvy, Villi, a może nawet Marcheny czy Baraji. Potrzeba nam dobrych zmienników dla nich, jeśli rzeczywiście będziemy mieli kasę, ściągnijmy Guizę, Pablo przyjdzie, sprzeda się Arizmendiego, za Vicente może grać Mata, potrzebny nam będzie tylko ktoś do pomocy (wierzę w Baraję, jednak trzeba się zabezpieczyc, być może Viana będzie naszym ratunkiem?). Uwierzcie, że jeśli Joaquin będzie miał godnego sobie rywala (no sory, ale nie jest nim Arizmendi, mimo licznych asyst) to weźmie się w garść, ten chłopak ma talent i wszyscy to wiecie. Mówiłem o tym już wcześniej i powtórzę jeszcze raz - każdy piłkarz przeżywa kiedyś kryzys - nie tacy jak on mieli już "dołki". Za takim postępowaniem przemawia jeszcze jeden fakt. Najlepiej byłoby znaleźć dla naszych młodych perspektywicznych piłkarzy (Aaron, Alba, może nawet Sergi) znaleźć miejsce w 25, do zrobienia jest to, a chłopaki ograłyby się, no chyba, że klub postanowi tak jak to udanie robił już parę razy - wypożyczy do innego klubu, jednak byłbym raczej za wypożyczeniem Maduro i Sunny'ego (ewentualnie Banegi zależnie od formy).

Pomyślcie zanim coś napiszecie, rewolucje, jeszcze na dobre nikomu nie wyszły, najlepsze jest konsekwentne budowanie składu, przykład? Manchester United - owszem były zmiany, ale proszę popatrzeć ilu piłkarzy gra tam od dłuższego czasu (że o Giggsie nie wspomnę;)). Jest to najlepszy przykład, ponieważ ManU właśnie po raz drugi z rzędu zdobyło Premiership, a i w LM radziło sobie całkiem dobrze. Nawet w znienawidzonym przez wielu z nas Realu Madryt początkowe zmiany nie zadziałały dobrze, na szczęście dla klubu, pozostali tam tacy piłkarze jak Raul, Salgado, Casilias, Guti... Gdyby nie oni, moglibyśmy dzisiaj mieć dość śmieszną sytuację, że ŻKP (Villareal) wygrałoby ligę. Tutaj też należy podkreślić co zrobił Villareal (jeszcze bardziej znienawidzony?). Drużynę tę do tak dobrego miejsca poprowadzili piłkarze, którzy już trochę w klubie czasu spędzili. Oczywiście były transfery, ale nie zachwiano równowagi (ewentualnie idiotyczna decyzja dotycząca Riquelme...).

Mam nadzieję, że jak wrócę po maturze, nie zastanę tu odpowiedzi typu: "Joaquin jest bez formy, Villa grać nie umie..." o tym, że nasz skład jest bez formy wiemy doskonale, chyba każdy to wie. Mam nadzieje jednak, że każdy pamięta o tym na co tych chłopaków stać, a pokazywali to nawet w tym sezonie czasem...
22. woker18215.05.2008; 11:40
woker182Jeszcze co do Liverpoolu bo ktoś tam wspominał. Kto jest najważniejszym piłkarzem Liverpoolu? Niejaki Steven Gerrard, który przybył do zespołu w tym sezonie? Hyypia i Finnan to też nowi gracze? O Riise, Carragherze, Kewellu i Alonso nie wspomnę... Benitez zrobił ostrą rozrubę w napadzie i ma za swoje czy ten sezon można zaliczyć do udanych? Nie. Choć jestem w pełni przekonany, że ta drużyna będzie grała coraz lepiej. Fernando musi się zaaklimatyzować, Babel to pieśń przyszłości, ta drużyna będzie naprawdę wymiatać... W następnym sezonie, a może za dwa sezony. Myślę, że Benitez wiedział co robi, niestety przez to może stracić pracę. Dlaczego my mamy po raz kolejny ryzykować, nie wystarczy nam tych młodych piłkarzy? Alexis, Albiol, Mata, Banega i paru innych... Zatrzymać ich, zrobić czystkę z cieniasami zostawić najlepszych i będzie git... Dokupić jeszcze zmienników i będzie dobrze, choć w piłce nic nie wiadomo...
23. Czika15.05.2008; 12:04
Czystka wedlug mnie jest niezbedna. Zostawic Ville i Silve o ile jest to mozliwe. Najgorsze jak przyjdzie nowy trener i bedzie dalej liczyl na niesmiertlena pomoc Vicente,Marchena, Baraja ,Joaquin.. taka prawda ze nie sa to chwilowe dolki tylko Ci pilkarze nie daja druzynie tyle co kiedys.. Jak mozna budowac druzyne w oparciu o Baraje jak gra nie rozwno, ciagle kontuzje.. i te transfery beznadziejne, tylu zawodnikow sie przewinelo a ciagle priorytetem u trenerow byli Albelda-Baraja.
24. LSW15.05.2008; 12:35
LSW@ czika

akurat Marchena gra dobrze :p
a do tego gra w pomocy od dosyć niedawna więc nie wiem czemu stwierdzenie "niesmiertlena pomoc"
25. woker18215.05.2008; 13:05
woker182Ta, sprzedać Baraje, Vicente, Joaquina... dostaniemy za nich razem może... 15 mln. I po co ich sprzedawać? To grosze, a ci piłkarze się przydadzą. Zresztą jeśli ktoś sądzi, że Marchena to słaby piłkarz to oznacza, że kompletnie nie zna się na piłce. To nie pomocnik niestety ze względu na słabą formę naszej pomocy musi tam na razie grać. Mam nadzieję, że w następnym sezonie powróci tam gdzie jego miejsce - do obrony, a w pomocy będziemy mieli choćby ze dwie możliwości ustawień np: banega,baraja,vicente,joaquin,silva i drugie (dpś alpo śp niewiadome bo trzeba kogoś kupić), hernandez, mata, angulo? (albo ktoś inny). Czy takie dwie "piątki" w pomocy nie wyglądają lepiej niż jedna złożona z młodziaków? Jak Vicente i Joaquin nie będą grali dobrze, to trudno, jak wrócą do formy - mamy świetny skład. Nie mówię, że koniecznie tak by musiało to wyglądać, jednak wtedy mamy bardzo duże pole manewru.
26. Darlene15.05.2008; 13:12
Darleneja nie jestem zwolennikiem czystek w skladzie, priorytetem powinien byc teraz dobry trener, ktos kto zmobilizuje, porozmawia i ustawi na boisku naszych najlepszych graczy, w moim odczuciu wszelkie rewolucje w Valencii beda jak gra w totolotka
27. mz15.05.2008; 14:33
mzwoker182: chcesz, aby znalazło się miejsce w 25 osobowej kadrze dla młodych, ale jak się ma znaleźć, skoro blokują je inni.

Owszem, w każdym zespole musi być kilku zawodników doświadczonych, którzy będą autorytetami dla reszty, ale nie potrzebujemy ich aż tylu! Sam Villa (jeżeli by został), Marchena i ewentualnie Morientes w zupełności wystarczą. Zresztą gdyby Albiol nie miał charyzmy, to nie byłby kapitanem w tych paru meczach.

Wiadomo, że wszystkich nie uda się sprzedać, bo Vicente co chwile jest połamany, Edu niby już nie narzeka na zdrowie, ale w formie też nie jest. Baraja ma 33 lata. To nie Brzęczek, ani nie Orange Ekstraklasa, aby zaliczano go do najlepszych rozgrywających w lidze. Jedynie za kogo można coś dostać to Albelda, który po przedłużeniu kontraktu nic nie grał, ale parę klubów jest nim zainteresowanych oraz Joaquin. David ~5mln €, Joaquin >=15mln€.

Ktoś jest zdania, że przy nowym trenerze Ci zawodnicy odbudują swoją formę. Ani za Floresa ani za Koemana nie pokazali nic szczególnego. Nawet jeżeli odbudują swoją formę, to wątpię, aby była ona rewelacyjna. Niech przyjdzie świetny trener, ale niech zacznie budować nową Valencię. Nie wymagałbym od niego, aby od razu zdobył mistrzostwo Hiszpanii, usatysfakcjonowałoby mnie miejsce w pierwszej czwórce, za to imho z powodzeniem mógłby walczyć w PUEFA, gdzie w półfinale omal nie znalazło się Getafe.

Aha, żałosny jest argument, że Joaquin kiepsko gra, bo nie ma odpowiedniego rywala na swojej pozycji. Czy wystarczającą motywacją nie powinno być to, że zgarnia rocznie 2 mln € oraz to, że może stać się Mistrzem Hiszpanii czy zagrać na Euro 2008? Joaquinowi powinno być wstyd, że wygryzł go Arizmendi, który żadnym wirtuozem nie jest i który miał być taką zatkaj-dziurą, młodszą wersją Angulo.
28. Kanius15.05.2008; 14:43
KaniusZgodzę się z wypowiedzeniem mz: Joaquin nie gra prawie nic, a Vicente tym bardziej, a zarówno Gavilan jak i Pablo mogą wyrosnąć na gwiazdy ponieważ mają potencjał... oby nowy trener to dostrzegł
29. Kanius15.05.2008; 14:44
KaniusJa bym zostawił Albeldę nie mógł się wykazać przecież, ale sprzedał Maduro i... Evera bo też niczego nie pokazuje. Jeśli chodzi o pomoc to przyjdzie Viana zobaczymy co pokaże
30. Maciej15.05.2008; 14:45
MaciejVilla -Drogba atak marzeń, ale zaszalałem.
31. Darlene15.05.2008; 15:35
Darleneja nie jestem zdania ze przy nowym trenerze zawodnicy odbuduja swoja forme, mysle ze mogliby ja odbudowac przy DOBRYM trenerze
32. mz15.05.2008; 15:52
mzZ innej beczki - Hugo Viana udzielił wywiadu, w którym zaprzeczył, że latem wróci do Portugalii. Co to może znaczyć? Być może to, że po to rezygnuje z gry w LM ze Sportingiem, aby tułać się po jakiś średniakach hiszpańskich. Viana najprawdopodobniej ma zamiar wrócić na Mestalla (-;
33. Ulesław15.05.2008; 16:02
UlesławSłyszałem, że ma się dla niego znaleźć etat w budce z frytkami. Nie wraca do Portugalii, bo wie, że i tam siedziałby na ławce. Może liczy na wypożyczenie do jakiegoś Albacete...

Niezniszczalny wątek Joaquina, jak widzę, powrócił na dobre; zapominacie tylko, że Ximo w tym sezonie był jednym z lepiej prezentujących się zawodników. Na niego zwykle można było liczyć, choć cała drużyna grała ohydnie. No i stracił miejsce w składzie głównie dlatego, że odważył się publicznie krytykować Koemana i wytykać mu jego błędy, na co zdobyło się nie tak znów wielu naszych zawodników.
34. Kanius15.05.2008; 16:09
KaniusUle z tym sie zgodzę tylko on sie nie bał Koemana i zapłacił za to niezłą sumkę- ława xD
35. Dzidek15.05.2008; 16:14
DzidekNie tylko on, przecież Helguera odkąd powiedział publicznie co myśli o Koemanie i jego metodach, częstokroć lądował na trybunach.
36. el_moro_9_ches15.05.2008; 16:14
el_moro_9_ches1. Śmieszą mnie komentarze w stylu: "Arizmendi jest dobry a Joaquin w tym sezonie nic nie pokazał!"

2. Smieszą mnie też komentarze w stylu: "Joaquin jest boski a Arizmendi to drewno i nic nie gra!"

Prawda jest taka, że i pierwszy i drugi zrobili sporo dla Valenci w rozgrywkach 08/09. Niemniej jednak w obecnej sytuacji (problemy finansowe klubu) optowałbym za sprzedażą byłego gwiazdora Betisu
37. mz15.05.2008; 16:20
mzUps, w moim komentarzu o Vianie zgubiłem jeden wyraz. Miało być "nie po to rezygnuje".

Jak zwykłe Ulesław mało obiektywny. Joaquin początkowo grał w 1 składzie u Koemana, dopiero później je stracił i zaczął krytykować.

Zaś co do Twojego komentarza o Vianie to popracuj jeszcze nad dowcipem. O etatcie w budce z frytkami to ja kiedyś mówiłem w kontekście Vicente, który ciągle leczy kontuzje, a w związku z tym, że jest popularny wśród kibiców, to mógłby siedzieć w takiej budce przed stadionem. Co do Albacete, to jak na razie tylko Joaquin dostąpił zaszczytu bycia tam wypożyczonym ;-D.
38. PabloVCF15.05.2008; 16:20
PabloVCFNa tle kolegów z drużyny Ximo się źle nie prezentował,jednak trzeba zadać sobie jedno pytanie.Kto nie zawiódł w tym sezonie ?
Kto sprostał oczekiwaniom ?
Moim zdaniem Hilde ok,Villa też tak w miarę,Silva również grał dobrze,Mata zdecydowanie tak!
Reszta wypadłą słabo...
Do tego trenerski kunszt kumana + debilne decyzje zarządu i mamy następstwa tego wszystkiego teraz.
Konkluzja nasuwa się sama.Trzeba wszystko uporządkować,nie robić przewrotów,bo np opierajać się na historii,rzadko kiedy to przynosioło oczekiawane rezultaty.
Zachować trzon,dokupić paru grajków pokroju Guize,Garay,Navarro-to priorytety
Fajnie,gdyby udało się zakupić kogoś typu Palacio,Arteta,Veloso,VDV.Tylko że to akurat jest uzależnione od ING.
Wypada tylko się pomodlić o szczesliwy finał negocjacji :)
Fernandes może posłużyć jako karta przetargowa,aby nabyc Artete,naprawdę bdb grajek.Helguera + Zigic +ojro=Garay;)
Viana+Caneira + ojro=Veloso?
Tylko szkoda Marco,uniwersalny piłkarz.

zobaczymy jak to będzie :)
pozdrawiam
39. woker18215.05.2008; 16:30
woker182Miejsce dla młodych wcale nie jest blokowane żeby nie było, że tylko sie przekrzykuje po prostu policzę ewentualnych piłkarzy, którzy mogli by się znaleźć w składzie.
Bramkarze: Hildebrand, Kameni, Mora?
Obrona: Miguel, Alexis, Albiol, Marchena, Moretti
Pomoc: Vicente, Joaquin, Silva, Mata, Angulo, Baraja, Hernandez
Napad: Villa, Morientes

16 zawodników, a w składzie są młodzi zawodnicy zostaje miejsce dla 9 zawodników, zmieści się Banega, Guiza (nie jest oczywiście młody;P) po ewentualnym transferze, a także juniorzy Alba i Aaron. Zostaje 4 miejsca, najlepiej do wzmocnienia obrony i pomocy, dajmy na to po dwóch i skład jest dobry, więc dlaczego uważasz, że będzie za mało miejsca dla młodych? Uważasz, że średnia wieku powinna wynosić 19? Nie chce się kłócić kto z dwójki - Baraja, Albelda powinien zostać, ale uważam, że jeden z nich na pewno.

Mówisz o doświadczeniu Albiola, niestety nie jest to jeszcze zawodnik do końca pewny, co pokazał w tym sezonie. Jest oczywiście mocną stroną naszego zespołu, lecz jeszcze trochę się może nauczyć. Przyczyną porażek w tym sezonie byli nie tylko piłkarze będący bez formy, ale także beznadziejne decyzje taktyczne podejmowane przez Koemana. Granie trzema defensywnymi pomocnikami, którzy robili więcej zamieszania niż kiedy ich nie było... Nie muszę chyba przypominać pamiętnej akcji kiedy to Silva musiał się cofnąć pod nasze pole karne, sfaulować zawodnika drużyny przeciwnej i za to dostał czerwoną kartkę.
Była jeszcze jedna sytuacja kiedy to Maduro dostał czerwoną kartkę... Drużyna od razu zaczęła grać lepiej.

Co do samego Joaquina i jego motywacji, jak Ty byś się czuł na jego miejscu? Przychodzi ciołek, ledwo znający się na futbolu (będący w przeszłości świetnym piłkarzem jednak jego metody powiedzmy sobie szczerze - były nie na miejscu) i nagle z drużyny wywala trzy ikony tego zespołu, przyjaciół Joaquina, Vicente, Villi i całej reszty, którzy nie musieli przecież stanowić o sile tej drużyny, wystarczyłoby żeby chociaż trochę pograli... Dlaczego Koeman nie potafił porozmawiać z zawodnikiem? Nawet najlepsza drużyna z kiepskim trenerem sobie nie poradzi - Valencia przed sezonem była uznawana za jednego z faworytów ligi, a popatrzmy tutaj na taką reprezentację Polski, całkiem inna sytuacja. Przychodzi gościu i rozmową z zawodnikami nagle robi z nich pełnowartościowych zawodników. W sytuacji kiedy to Lewandowski ostentacyjnie wyraża niezadowolenie z decyzji trenera ten... Daje mu drugą szansę i co robi Lewandowski? Staje się jednym z liderów reprezentacji. To jest wystarczający dowód co trener może zrobić z zawodnika. Joaquin, a także reszta naszych zawodników jest bardzo dobrym materiałem, trzeba go tylko dobrze "ulepić"...
40. woker18215.05.2008; 16:33
woker182Walnąłem się w obliczeniach o jeden, co nie zmienia faktu, że i tak dla młodych miejsce jest;P
41. mz15.05.2008; 17:01
mzJak to Koeman nie rozmawiał z zawodnikami? "Koeman rozmawia zarówno z każdym z osobna, jak i ze wszystkimi.". Był jeszcze jeden news, w którym padły podobne słowa, ale już mi się nie chce szukać.

Jak bym się zachował na miejscu Joaquina? Szkoda by mi było tej trójki, ale grałbym swoje. Nie próbujcie już na siłę usprawiedliwiać Joaquina. Jak nie wymyślacie głupiego tekstu z motywacją, to teraz, że niby robił na złość Koemanowi i grał źle. Zaraz jeszcze ktoś powie, że Ximo gra źle, bo nie chce na Euro jechać, bo nie lubi Aragonesa.
42. Ulesław15.05.2008; 17:27
UlesławMZ - 1) wykorzystywanie Twoich ulubionych tekstów miało być właśnie elementem dowcipu - popracuj więc nad odbiorem dowcipu (;

2) co do sporu o rozmowy Koemana z grajkami: ja np pamiętam wiele tekstów o tym, że Koeman nie rozmawiał o najważniejszych sprawach z zawodnikami, nie omawiał poszczególnych problemów - paru piłkarzy na ten temat się wypowiadało. Nie należy jeszcze pomijać faktu odsunięcia trójki od składu bez słownego wytłumaczenia tej decyzji każdemu z poszkodowanych.
43. woker18215.05.2008; 21:00
woker182To, że nie lubisz Joaquina nie zwalnia Cię od myślenia, piłkarz też człowiek i jak każdy ma uczucia. Samopoczucie - czy chcesz czy nie - decyduje o Twojej postawie. Rozumiem, że Joaquina stać na wiele więcej niż pokazuje, ale nie był też najgorszym punktem naszego ukochanego klubu, a jakoś nie pamiętam złego słowa z Twojej strony na zawodników, którzy ten sezon naprawdę zawalili...

Wszystko rozstrzygnie następny sezon. Ja wiem jednak, jak rewolucje w klubach zazwyczaj się kończą. Nie rozmawiajmy o klubie w formie kłótni, bo tak naprawdę kłócimy się o coś, o czym na razie nie mamy pojęcia, bo skąd mamy wiedzieć z jakiej strony pokażą się piłkarze? Każdy z naszych zawodników jest na tyle zdolny aby pokazać coś niezwykłego... W następnym sezonie równie dobrze beznadziejny Maduro może grać genialnie, wszystko zależy od trenera, który zapewne będzie miał jakąś swoją koncepcję...

Miejmy nadzieje, że ostatnie głosy o tym, że kasa będzie i najlepsi zostaną są prawdziwe, bo jeśli tak, to następny sezon powinien być o wiele lepszy...
44. iwona15.05.2008; 21:26
Akurat z beznadziejnym Maduro, czy słabym Banegą jest inna sprawa - przyszli oni do Valencii w trakcie sezonu i nie zdążyli się przystosować do gry w La Liga, w Valencii. Jestem przekonany, że po przepracowaniu pretemporady zarówno Banega, jak i Maduro będą grali o niebo lepiej.
45. k_tronic15.05.2008; 22:06
nie wiem co wszyscy chca od Joaquina przeciez to nie on byl najgorszym zawodnikiem w tym sezonie bylo sporo gorszych, ale staram sie zrozumiec komentarze o jego sprzedarzy ale jak ktos mowi zeby sprzedac Banego to nie obrazajac nikogo ma nie rowno w swojej glowie pilkarz uwazany za jednego z najbardziej perspektywicznych kupiny za gigantyczna kase jeszcze nie zdazyl poznac miasta a wy juz go chcecie sprzedac gratuluje ale napewno nie inteligencji
46. mz16.05.2008; 06:53
mzUlesław: Tak, Koeman rozmawiał z zawodnikami o filmie, muzyce i telewizji. Po raz kolejny wymyślasz sobie coś. Dziwne, że np Helguera sam przyznał, że Koeman z nim rozmawiał o postawie całego bloku defensywnego. Najwidoczniej Ronald wybrał złego rozmówcę, bo widać jak grał ten blok. No ale dla Quique Ivan miał być liderem...

Co chce od Joaquina? To, że nie gra rewelacyjnie i na dzień dzisiejszy przegrywa rywalizację z wirtuozem Arizmendim. Tacy zawodnicy jak Joaquin, Baraja, czy Albelda, a więc doświadczeni gracze generalnie powinni cały czas grać na swoim poziomie, obojętnie kto ich trenuje. Zauważcie tylko jeden fakt. Valencia posiada godnych następców tychże graczy. Joaquin-Pablo, Baraja-Banega/Fernandes, Albelda-Maduro/Marchena/(być może Zapater?). Owszem średnia ich wieku to coś koło 21, ale wszyscy z nich są już ograni i doświadczeni. Grali w reprezentacjach swoich krajów, walczyli w europejskich pucharach. Nowy trener ma budować nową Valencię nie na Baraji(Barasze), który pogra jeszcze rok, Joaquinie, który od 3 lat gra poniżej oczekiwać, Albeldzie, który po podpisaniu nowego kontraktu leje na wszystko, czy Vicente, który od 4 lat więcej czasu spędził na rehabilitacji niż na boisku.
47. k_tronic16.05.2008; 07:02
no i niech nowy trener buduje taki zespol tylko jak mlody Pablo bedzie mial slabszy dzien to niech wchodzi za niego joaquin a nie Sisi tak samo z Banega teraz i tak nie sprzedamy Joaquina za wiecej niz 10mln to po co go sprzedawac
48. iwona16.05.2008; 12:20
k_tronic
Po to sprzedać Joaquina, bo nie opłaca się płacić ~ 2 milionów euro, czyli tyle ile Villi (sic!) zawodnikowi, który nie gra nic. A jak Pablo wywalczy miejsce w pierwszym składzie, to wartość Ximo jeszcze spadnie.
49. k_tronic16.05.2008; 14:23
po to chocby placic 2mln zeby Pablo sie mial od kogo uczyc i z kim walczyc na treningach aby podnosic swoje umiejetnosci bo do gwiazdy mu jeszcze daleko i po to ze jak zlapie kontuzje albo zgubi forme jak wiosna w tym sezonie to zeby wchodzil zawodnik krtory pociagnie gra a nie tylko nei bedzie przeszkadzal
50. woker18216.05.2008; 14:34
woker182Najlepiej zostawmy 11 piłkarzy w wieku 17-21 lat:) bo tak rozumiem to co wy tu wypisujecie. Zawodnicy jak Joaquin muszą zostać - a 2mln pensji dla Joaquina to akurat nie jest problem. Problemem jest zakupienie ok 10-15 nowych piłkarzy, którego musielibyśmy dokonać jeśli chcemy porwać się na jakąś "rewolucję". Valencia to nie klub typu Recreativo czy inne Levante, nie mamy walczyć o utrzymanie tylko najwyższe cele - takiego czegoś nie gwarantuje nam skład TYLKO z Pablo, Arizmendim itd... Powtarzam po raz enty - jeśli sytuacja finansowa rzeczywiście się ustabilizuje nie ma sensu sprzedawać takich piłkarzy, dlaczego? Bo 15mln za Joaquina to i tak za mało, a zapewne i tego nikt nam nie da;).

Co do sprzedaży Banegi to tu nikt się za tym nie opowiadał (ja pisałem o ewentualnym wypożyczeniu), ktoś tam przeburknął o jakiejś wiadomości, że Banega ma odejść...

Jeszcze co do tej rewolucji - skoro uważacie, że tak powinno być to pokażcie mi przykład gdzie takie coś się sprawdziło...
51. iwona16.05.2008; 14:51
Woker - chociażby w Bayerze Leverkusen rewolucja przyniosła świetny skutek. Na zbity pysk wywalono min. Lucio, czy Basturka, a Bayer zakwalifikował się do Ligi Mistrzów.

Idealnym zmiennikiem dla Pablo może być Arizmendi oraz Angulo.