sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Valencia vs. PSG - składy

Arkadiusz Bryzik, 12.02.2013; 20:30

Walencko-paryska wojna, cz.1

Znamy już składy obu drużyn, które za niecałe 20 minut wybiegną na murawę Estadio Mestalla, by po odsłuchaniu hymnu Ligi Mistrzów stoczyć pierwszy bój o awans do ćwierćfinałów Champions League. Tym razem niemal bezbłędne okazały się przewidywania hiszpańskich dziennikarzy; w obu drużynach obyło się bez niespodzianek.

Valencia: Guaita; Joao, Rami, R. Costa, Guardado; T. Costa, D. Parejo; Feghouli, Ever, Jonas; Soldado.

Rezerwowi: Diego Alves, Albelda, Piatti, Viera, Valdez, Víctor Ruiz, Canales

Paris Saint-Germain: Sirigu; Jallet, Álex, Sakho, Maxwell; Lucas, Matuidi, Verratti, Pastore; Ibrahimovic, Lavezzi.

Rezerwowi: Douchez, Camara, Jérémy Ménez, Kevin Gameiro, Clément Chantôme, Sylvain Armand, Van der Wiel.

Wszystkich kibiców serdecznie zapraszamy na nasz kanał IRC!

Transmisje w Internecie:

po polsku

po hiszpańsku

po rosyjsku

Kategoria: Mecze | SuperDeporte | Facebook skomentuj Skomentuj (210)

KOMENTARZE

1. Mico12.02.2013; 20:32
MicoWszystko ładnie pięknie, ale.. Parejo?
2. Nevan12.02.2013; 20:33
NevanParejo jak Parejo, ale Jonas?
3. PrzemVslaw12.02.2013; 20:35
PrzemVslawJa tam wierzę, że Jonas nas zaskoczy i wpakuje ze 2 bramki :))
4. caldinho12.02.2013; 20:40
caldinhoTino dziś właduje jedną bramę.
5. Tomi12.02.2013; 20:40
TomiSkład może być , 2:0
6. caldinho12.02.2013; 20:44
caldinhohttp://www.drhtv.com.pl/drhtv3.html
7. mattaj12.02.2013; 20:55
mattajNo i dupa :[
8. Marcel12.02.2013; 20:56
MarcelSlupek i bramka w 7 minut? Nie ciekawie
9. fischerVCF12.02.2013; 20:56
fischerVCFNie wierzę :/
10. Zzagg12.02.2013; 20:57
Schalke ?
11. inek12.02.2013; 20:57
Real?
12. Peteroso12.02.2013; 20:57
Sie zaczęło sie...
13. Peteroso12.02.2013; 20:57
Sie zaczęło sie...
14. Cezzi12.02.2013; 20:59
CezziPoratuje ktoś linkiem, który się nie tnie? :)
15. Earher12.02.2013; 21:00
Ma ktoś streama z dobrą jakośącią bez ścinania się?
16. bubek3512.02.2013; 21:00
my nie potrafimy grać pozycyjnie
17. KilyVCF12.02.2013; 21:01
KilyVCFSłupek Lucasa widziałem, na gola Lavezziego mi przyjęło.
Powiedzcie że Guaita nie mógł nic zrobić proszę ! Nie lubię jak on broni w ważnych meczach, mam nadzieję że nie zawalił
18. Bynio12.02.2013; 21:01
Byniohttp://meczelive.com/dyscypliny/pilka-nozna/cf-valencia-paris-saint-germain,transmisja700/ całkiem dobra transmisja PL
19. szelos12.02.2013; 21:02
szelosNiestety Guaita zawalił...
20. ewenement6912.02.2013; 21:04
guaita zawalil ,jedyne co cieszy to ze vd wiel jest 3 prawym obronca dopiero ;)
21. caldinho12.02.2013; 21:04
caldinhoTakim ślimaczym tempem za uja nie stworzymy akcji bramkowej.
22. SteveStiffler12.02.2013; 21:05
SteveStifflerDamy radę... Tak, tak, damy. "Przecież PSG to nie zespół". "Jesteśmy faworytem." Żenująca gra naszych...
23. facundo12.02.2013; 21:05
facundopo zawodach.

podziekujmy guaicie

24. Marcel12.02.2013; 21:05
MarcelJak ktos nie widzial to tutaj bramka dla PSG http://trollfootball.lockerdome.com/media/106329162?utm_campaign=SMCT&utm_source=FB&utm_medium=102643085&utm_content=106329162
25. Bynio12.02.2013; 21:07
BynioPo jakich zawodach, dopiero jeden gol w plecy, a nasi ciągle naciskają.
26. Flaku12.02.2013; 21:09
Z niektórych to kibice do "pierwszej bramki" - szkoda mi was :<
27. inek12.02.2013; 21:09
Dlaczego tak jest że zawsze "mamy szanse", rywal nie ma jednego z podstawowych graczy, może być nawet w beznadziejnej formie, może po prostu być niepoukładany i grać chaotycznie...takich rzeczy się dopatrujemy nie tracąc nadziei przed meczem. Widać wystarczy 10 minut żeby wymazać te wszystkie rzeczy z pamięci.
28. Marcel12.02.2013; 21:10
Marcel"Przyjął na klatke i uderzył z pierwszej piłki" - komentatorzy jak zwykle na najwyzszym poziomie ;P
29. deekay0712.02.2013; 21:12
deekay07multum głupich strat
30. SteveStiffler12.02.2013; 21:12
SteveStifflerFlaku mi szkoda Ciebie, gramy u siebie geniuszu ;)
31. KatowiceVCF12.02.2013; 21:12
Do dupy z takim Guaitą, niech sobie do Farsy idzie.
32. Flaku12.02.2013; 21:14
Steven, to jest takie narzekanie, sami się nakręcacie a potem się dziwicie. Typowo Polska mentalność, tylko narzekać potrafimy...
33. facundo12.02.2013; 21:14
facundonie kibic do pierwszej bramki, tylko rozwscieczony kibic po kolejnej szmacie, gdy tyle sie mowilo o tym, ze czyste konto u siebie bedzie prawdopodobnie kluczowe dla losow tego pojedynku. lepsze to niz bluzgac na shoucie.

tak wiec flaku nie oceniaj po jednym zdaniu, przeczytaj moje poprzednie komentarze i zamilcz jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia.

bede wdzieczny. ja nikogo po jednym komentarzu czy jednym zdaniu nie szufladkuje.
34. gats12.02.2013; 21:14
mam wrażenie ze Parejo co dotknie to zepsuje
35. Flaku12.02.2013; 21:15
@facundo, mówię o większości, nie wymieniłem wcale konkretnie ciebie - zresztą takie zachowanie to już nie pierwszy raz. Im out !
36. SteveStiffler12.02.2013; 21:16
SteveStifflerFlaku OK zgodzę się. Chodzi mi tylko o to, że po bramce przyjętej w jelito już w 10 minucie, nasze szanse stają się znikome, dodatkowo patrząc na grę sięgają dna.
37. Peteroso12.02.2013; 21:16
To wygląda tak, że chłopaki dochodzą do pola karnego i dalej kompletnie nie mają pomysłu na to co zrobić z piłką. Wszystko idzie na siłę środkiem.
38. inek12.02.2013; 21:16
Ojej Flaku, to po co w ogóle oglądasz?
To bardzo dziwne że się 'nakręcamy' przed ważnym meczem naszego zespołu. A ty jak do tego podchodzisz?
39. mpoesp12.02.2013; 21:17
Co z shoutboxem? :>
40. Flaku12.02.2013; 21:19
Z chłodną głową, wierzę w nich cholernie, w każdym momencie, nawet jakby stracili w 10 min 2 bramki. Ale nie robię z nich bogów-futbolu na siłę ! trzeba być obiektywnym, nawet w stosunku do swojej ukochanej drużyny!
41. mattaj12.02.2013; 21:20
mattajCo oni graja to jest żenada.. Takie proste straty, ze tylko sie idzie irytować ta gra.. I te pseudo dryblingi Banegi i Parejo...
42. Vanisz12.02.2013; 21:20
VaniszW tym meczu najgorszy to jest Ricardo Costa.
43. inek12.02.2013; 21:22
Parejo to niestety nie był dobry pomysł. Może żeby wzmocnić ofensywę trzeba wprowadzić Canalesa za Daniego?
44. inek12.02.2013; 21:22
Parejo to niestety nie był dobry pomysł. Może żeby wzmocnić ofensywę trzeba wprowadzić Canalesa za Daniego?
45. facundo12.02.2013; 21:22
facundow takim razie sorry, to ja moze za szybko wybuchnalem, ale myslalem, ze celujesz prosto w moj komentarz.

46. Bynio12.02.2013; 21:23
BynioRozwścieczony ponieważ od kilku dni się tu nakrecaliscie jak to złoimy PSG bo grają słabo. Nikt nie zwrócił uwagi że w lidze grają słabo bo mogą bo są na 1 miejscu, a pomimo tego ostatnie 5 kolejek tylko raz zremisowali, a 4 swoje ostatnie ligowe mecze wygrali. Teraz jak sie okazało ze jednak PSG w LM to nie to samo "słabe" PSG co w lidze to się wściekacie i płaczecie. Trzymać kciuki, płacz i wściekłość zostawcie na po meczu, oczywiście jeśli przegramy.
47. inek12.02.2013; 21:25
Peteroso, dokładnie. Powoli rozgrywamy akcje szukając pomysłu. Zazwyczaj kończy się to agresywnym odbiorem PSG i dobrze zorganizowaną kontrą.
48. KilyVCF12.02.2013; 21:26
KilyVCFfacundo,
ja jestem od dawna żeby podziękować Guaicie, tyle że w okienku transferowym. :)
Nigdy nie miałem do niego zaufania, że przypomnę tylko LM.
Z Alvesem przegrywa refleksowo bardzo wyraźnie, tyle że Diego też zaczął puszczać szmaty.
49. Rui Costa12.02.2013; 21:27
Rui CostaPiatti za Jonasa i Canales za Parejo może to by coś zmieniło.
50. mpoesp12.02.2013; 21:27
Canales jak najbardziej na 2 połowę.

Jak dla mnie to Banega najsłabszy na boisku. Parejo przynajmniej za dużo się nie pokazuje i to jest + :P
51. mpoesp12.02.2013; 21:28
Po meczu.
52. Cirian12.02.2013; 21:28
CirianByle nie kolejne 5:0...
53. bubek3512.02.2013; 21:28
oni nie grają nic i nagle strzelają bramkę
54. mpoesp12.02.2013; 21:28
Guaita 2 bramki zawalił :)
55. Marcel12.02.2013; 21:28
MarcelNie fajnie =/
56. inek12.02.2013; 21:28
Już się nie przejmuję drugą połową. Nie przejmuję się dwumeczem. Zapomnijmy o Lidze Mistrzów i zróbmy to, co do nas należy w lidze.
57. Bynio12.02.2013; 21:28
BynioTrzeba ich solidnie opieprzyć w szatni, bo chłopcy śpią na tym boisku. Dochodzą do 16 metra i koniec planu na mecz. No i 2 w plecy
58. Fuh12.02.2013; 21:28
FuhAle to jest zalosne. Psg ma posiadanie pilki pewnie z 15% i wygrywa 2-0... Wstyd normalnie...
59. Zzagg12.02.2013; 21:29
To jest sztuka grając jak polski trzecio ligowiec wygrywac 2-0...
60. inek12.02.2013; 21:30
Posiadanie piłki mniejsze ale dzisiaj to nic nie znaczy! Czemu tak my nie zagramy z kontry od początku, co? A nuż byłaby to dobra taktyka. Jeśli przeważamy to nic nie znaczy. Liczą się bramki.
61. mpoesp12.02.2013; 21:31
Głajta to jakaś masakra dziś!!
62. BarKos12.02.2013; 21:31
Tak to jest, jak się gra bez defensywnego pomocnika. Środek całkowicie przegrany.
63. ewenement6912.02.2013; 21:32
szkoda mi joao i fega ,ze maja takich kolegow nieudacznikow
64. Bartees12.02.2013; 21:32
BarteesPięknie... I znów koszmary w nocy, środek pola dziś wogole gra?? Bo mam wrażenie że gra tam 4 z psg, bo naszym nie powiedzieli w jakich koszulka gramy... Czemu się znów muszę mega zawieźć...
65. Bartees12.02.2013; 21:32
BarteesPięknie... I znów koszmary w nocy, środek pola dziś wogole gra?? Bo mam wrażenie że gra tam 4 z psg, bo naszym nie powiedzieli w jakich koszulka gramy... Czemu się znów muszę mega zawieźć...
66. kOst12.02.2013; 21:32
kOstLOL. Minęła dopiero 1/4 dwu meczu, zostały dwie godziny gry, trzeba się otrząsnąć i pocisnąć. Nasza lewa strona nie istnieje, nie chcę się pastwić nad Jonasem ale to wygląda na to, że Guardado gra i lewego obrońcę i skrzydłowego, przez co wszystko idzie prawą stroną.Damy radę, oby było jak za Unaia, dwie połowy - dwie drużyny. Damy radę!
ps. Szkoda mi Guaity...
67. mpoesp12.02.2013; 21:32
O czym Ty gadasz... PSG w środku pola nie istnieje. Bramki padły po wejściach ze skrzydeł.
68. Y4R012.02.2013; 21:34
Mecz podobny jak z Chelsea na wyjeździe rok temu. Przegraliśmy wtedy 3:0, Chelsea się broniąc 3 razy przycisnęła z kontry i bach, bach, bach i papa.
69. mpoesp12.02.2013; 21:34
Gazprom, sponsor Ligi Mistrzów UEFA.

hahahahhahaha.

Głajta <3
70. sk84life12.02.2013; 21:35
sk84lifeehhh...niestety ale Valencia nie ma charakteru jak za czasów albiola, fernandesa i trio Silva-Villa-Mata. Obecny zespół robi się z roku na rok coraz bardziej przeciętny co mega smuci...
71. inek12.02.2013; 21:35
Guaita zawalił przy obu bramkach ale nie tylko on. Soldado nie istnieje bo nie ma podań ze środka pola. Jonas - on w ogóle gra? Mamy braki fizyczne a PSG gra bardzo agresywnie. Tylko prawa flanka na jako taki plus.
72. Bartees12.02.2013; 21:35
BarteesJa nie mowie ze środek PSG cos gra, tylko mowie ze nasi środkowi takie straty że masakra niedokładne podania, i to wygląda to jak wygląda...
73. mattaj12.02.2013; 21:35
mattajZ taka gra to na pewno cos strzelimy, yhym... Juz to widze... Co za nieudacznicy...
74. matys539212.02.2013; 21:35
matys5392Pierwszy raz od "x" lat wyłączyłem mecz.
Szkoda nerwów... Szejki nic nie grają a punktują nas jak dzieci....
Dwie bramki po akcjach Lucasa.Guita zawinił przy obu strzałach.Nie mamy środka pola.Parejo i Tino mało widoczni a Ever gra bardzo źle.Mnóstwo strat i bezsensownego holowania piłki.Jonas tradycyjnie słaby,Soldado nie istnieje.W zasadzie to oprócz Joao i świetnego Ramiego to reszta gra poniżej oczekiwan.


Niestety,ale musialby się stać cud,że wrócić do gry.
75. Acolith12.02.2013; 21:36
AcolithNawiązując do Qnicka "była sobie Liga Mistrzów"...
Była sobie piłka nożna, coś bardzo interesującego, wtedy przyszli [dowolne przekleństwo-przymiotnik] arabscy panowie w sukienkach i popsuli...
76. Hector12.02.2013; 21:36
HectorPSG nas gwałci taktycznie jak chce, poza klepaniem w środku pola nie robimy nic, PSG detronizuje nas w każdym elemencie gry, niestety ale widoczna gołym okiem jest różnica klas i jakość w piłkarzach, Lucas wjeżdża w naszych jak w masło, niestety ale nie wróżę nic dobrego, PSG pewnie pyknie nam na 3-0 i się zamuruje.
77. fischerVCF12.02.2013; 21:36
fischerVCFTak szukam i szukam i za cholerę nie potrafię znaleźć argumentów za gra Jonasa w pierwszym składzie. Chłop jest kompletnie bez formy, gubi piłki, nie wychodzi na pozycje i do tego gra na swojej nienominalnej pozycji gdzie może zagrać wielu innych zawodników np. Bernat
78. inek12.02.2013; 21:37
@sk84life
Za czasów Fernandesa? :DDD
To dzisiejsze czasy będziesz wspominał jako czasy Parejo?
79. HaRiBo12.02.2013; 21:37
HaRiBomamy bardzo słabą skuteczność strzałów, nie mówię tylko o tym meczu a całego sezonu
80. Marcel12.02.2013; 21:37
MarcelSpokojnie jeszcze nie wsystko stracone, jestesmy w dupie ale ciagle mamy szanse. Nawet jak ten mecz zakonczylby sie wynikiem 1:2 to wciaz mamy szanse na awans (takie jak najbardziej realne). Tylko zeby nic nie stracic w drugiej polowie i cos ustrzelic
81. mpoesp12.02.2013; 21:39
3:2 innej opcji nie ma :)
82. sk84life12.02.2013; 21:39
sk84lifeinek,
żebyś wiedział, że akurat gre Fernandesa uwielbiałem;p zadziorny, silny fizycznie i miał swój styl. Cały zespół miał swój styl.Kiedy odzyskiwali piłkę przy naszym polu karnym to zawsze wychodzili klepą. Nie tak jak dzisiaj, że tylko wybić jak najszybciej...
83. ruben12312.02.2013; 21:40
Sory ale ten mecz to jest wstyd!!!

Wstyd mi za tych kopaczy!

Dziś zawalił nie Valverde. Tu by nawet Mourinho wespół z Guardiolą i Fergusonem nic nie pomogli...

Zawalają piłkarze. Ale tak jest zawsze!

Zawsze , gdy gramy mecz o stawkę znajdzie się jakiś baran który spieprzy nam mecz!

Dziś jest nim Guaita - gość po tym meczu już dla mnie nie istnieje jako bramkarz. W takim meczu nie można puścić takich dwóch goli.

Reszta piłkarzy niewiele lepsza...

Fuh ma rację - jakim cudem można prowadzić 0-2 na wyjeździe mając 15% posiadania piłki? ...
84. Dzidek12.02.2013; 21:40
DzidekPunktują podstawowe błędy. Niedawno to przerabialiśmy z Realem – czekanie na szarżującą Valencię i skorzystanie z ogromnych luk po stratach w środku pola.

Guaita zawiódł okrutnie, tak jak i zawodzą gubiący co rusz piłkę Banega i Tino.

Jeśli nie znajdą sposobu na celne strzały, trzeba będzie (znów) liczyć na cud (halo, Nelson).
85. m198812.02.2013; 21:42
m1988Zna ktoś jeszcze jakąś inną drużynę która prowadzi grę, ma o wiele większe posiadanie piłki, poukładana jest lepiej a dostaje takie baty jak my ??
86. kOst12.02.2013; 21:42
kOstJuż kiedyś Ancelotti próbował murować. Wietrzę cień nadziei w tym, że zbytnio się wyluzują a wtedy ich zaskoczymy. Potrzeba więcej ruchu przed polem karnym, niestety Jao i Feg potrzebują 3-go do gry w trójkącie, brakuje prostopadłych piłek, bo obrońcy stoją bardzo cofnięci. Trzeba rozruszać obrońców i będzie dobrze. Trzeba zastosować manewr z Osasuną, dać im trochę pograć, zrobi się więcej miejsca a wtedy ich skarcimy. Dziwię się, że ernesto nie przybrał takiej taktyki od początku.
87. caminero12.02.2013; 21:44
camineronikt nic nie gra, kompletnie chybiony sklad, a bramkarz - szkoda gadac
88. m198812.02.2013; 21:45
m1988PS. Jeśli ktoś nadal ma ochotę to oglądać, polecam zainstalować sopcasta. Transmisja w HD i bez ani jednej ściny przez całe 45 min. Na tv ciężko o taką jakość ;]
89. El_Duderino12.02.2013; 21:46
El_DuderinoGuaita to nieporozumienie, zawsze mówiłem, że Diego Alves pomimo pewnego poziomu nie schodzi, a Vicente co chwila jakieś głupie bramki puszcza. Czy to w krótki słupek czy przez ręce jak dzisiaj...
90. mpoesp12.02.2013; 21:47
Jakoś nie potrafie się przyzwyczaić do tekstu "Sponsorem programu jest Gazprom, oficjalny sponsor Ligi Mistrzów UEFA" Lepiej brzmiało "Sponsorami programu są Ford, oraz Unicredit oficjalni sponsorzy LM UEFA"

LoL :D
91. deekay0712.02.2013; 21:47
deekay07nie mamy wogóle środka pola, zero, null....do tego jeszcze tak idiotyczne straty i brak pomysłu na gre....Roberto jest tak dobrze kryty że te wszystki wrzutki nie mają sensu, jest wogóle wyłaczony, feg sam wózka nie pociągnie....wpuscił bym ruiza na defensywnego, bernata za jonasa i canalesa z tino i porządnie ich przycisnąć remis jest jeszcz realny
92. jr12.02.2013; 21:47
psg wie co ma grać.Ancelotti dobrze się przygotował do tego meczu. ustawienie takie jak realu i gra z kontry. w obronie psg gra chyba jeszcze lepiej niż real. taktyka valenci nie wiadomo jaka. takie próbowanie dośrodkowań z prawego skrzydła, ale to wszystko jest zbierane w środku pola. valverde w ataku nic nie wymyślił nowego. spodziewałem się jakiegoś zaskoczenia w stylu canales w pierwszym składzie i coś co było na treningach, a nie było we wcześniejszych meczach. niech wejdzie ruiz za parejo. przynajmniej nie będzie kontr.
93. Barsa12.02.2013; 21:47
Barsaok, 1 gol to błąd bramkarza, ale takie strzały ciężko się broni...

ale przy drugim golu obwiniać bramkarza? Nie przesadzajcie...

Nakręcaliście się co poniektórzy jak szaleni...a tu cóż, kolejny raz to samo w LM.
94. deekay0712.02.2013; 21:47
deekay07sorki viere za jonasa
95. Qnick198612.02.2013; 21:49
Qnick1986Zmiany:
Valdez -> Jonas
Canales -> Banega

Podobają mi się:)
96. Marcel12.02.2013; 21:50
MarcelSa zmiany, zobaczymy czy cos wniosa :)
97. mpoesp12.02.2013; 21:50
@Barsa, oczywiście, że błąd bramkarza...
98. inek12.02.2013; 21:50
Troszku nie rozumiem. Valdez na skrzydle? Dwóch napastników bez skrzydła?
99. pitus188912.02.2013; 21:56
Zauważyliście że po zejściu Jonasa gramy dużo lepiej??
100. Flaku12.02.2013; 21:57
@Up chciałbym zauważyć, że nas opuścił też nasz drybler Bonega
101. Earher12.02.2013; 21:58
Nie, to nie Jonas nie ma formy, on jest po prostu słaby.
Jonas do obory.
102. kOst12.02.2013; 21:58
kOstSzkoda, że nie wpadło, trochę szczęścia by nie zaszkodziło dla odmiany.
103. Flaku12.02.2013; 22:00
Canales gra świetnie, szkoda, że nie od 1' grał !
104. Qnick198612.02.2013; 22:03
Qnick1986Soldado się tym skompromitował :/
105. Flaku12.02.2013; 22:04
Rany boskie - Soldado // Rany boskie - Guaita :X
106. mpoesp12.02.2013; 22:04
Głajta chciał i 3 zawalić :)
107. Qnick198612.02.2013; 22:05
Qnick1986Ibra w takiej sytuacji strzeliłby piękną "angielkę" z woleja. Tyle, że to tylko Soldado. BTW próbował się oczywiście położyć do tego :)
108. Earher12.02.2013; 22:07
No tak przecież mógł to złapać śmiało do rąk bez problemów albo na lajcie wybić do boku przecież to był leciutki strzał. Ludzie, ogarnijcie się co po niektórzy..
109. Villa5412.02.2013; 22:08
Villa54Panowie dajcie spokój Guaicie. Przy pierwszej bramce zawalił głównie R.Costa, zawodnikowi takiej klasy po prostu nie wypada iść na raz w polu karnym ! Strzał Lavezziego był niezwykle silny, lot piłki był niereguralny, bardzo cięzko broni się takie piłki. Przy drugiej... dajmy spokój, co miał zrobić ?
110. Y4R012.02.2013; 22:09
Canales to mi naszego dawnego Silve przypomina. Koles to ma kontrole nad pika i technikę.
111. kOst12.02.2013; 22:09
kOstSzkoda, że feg nie strzelał.
112. mpoesp12.02.2013; 22:10
Zawalił i tyle. Nie ma co mówić...
113. ptysiek_nysa12.02.2013; 22:10
ptysiek_nysaAlves i szmata= zdarza się gorsze ostatnio puszczał . Guaita przy drugiej tylko fartem mógł wybronić szybka akcja i z bliska.Na Guaite zawsze pojazd gorszy niż na większość zawodników którzy grają gorzej.
114. facundo12.02.2013; 22:11
facundom1988, mozesz podac linka albo zrodlo do sopcasta?

cos mi nie chodzi :/
115. Villa5412.02.2013; 22:14
Villa54mpoesp
w jaki sposób zawalił !? Lawezzi uderzył bardzo precyzyjnie, tuż obok słupka, do tego z soczystego woleja, na dodatek z bliska.
Panowie nie popadajmy z jednej skrajności w drugą. Nikt nie pisze tutaj o R.Coscie, który położył się w polu karnym i tym idiotycznym zachowaniem wyłączył się z gry.
116. Marcel12.02.2013; 22:15
MarcelSlabo to wyglada, czas ucieka a obstrzalu brak
117. mpoesp12.02.2013; 22:16
Brawo Głajta. Ale co zrobili obrońcy... Masakra
118. Cirian12.02.2013; 22:16
Cirianale powinno być 3... joao "podawal"
119. Y4R012.02.2013; 22:17
Chociaz jedna aby mozna bylo rewanz normalnie ogladac :) sry za brak znakow polski. Pisze z tel.
120. deekay0712.02.2013; 22:17
deekay07wy terz macie wrażenie że dzisiaj to nam pomógł sędzia?
121. caminero12.02.2013; 22:17
camineroPrzestałem oglądać, to nie jest liga misrzów, a jakaś segunda co najwyżej. A Soldado nauczył się nurkować od Di Marii. Wstyd mi!
122. ewenement6912.02.2013; 22:18
villa54
jakiego slupka ?! czy ty ogladasz ten sam mecz ? jeszcze sie lavezi nie zamachnal a juz guaita kleczal(gdyby stal to by dostal w jaja)
2 bramka padla 15 metra i nie byl to mocny strzal , ale oczywiscie zanim vicente zlaczy nogi to...
123. Villa5412.02.2013; 22:19
Villa54Tino nie gra zbyt dobrze, dużo głupich strat, ale posłał dwie piłki, po których powinny paść bramki...
124. Qnick198612.02.2013; 22:20
Qnick1986Vicente z karnego dla Brighton;p
To tak na osłodę:)
125. mpoesp12.02.2013; 22:20
A widziałeś co on zrobił przy tej bramce? Tak jakby tylko podniósł ręce, zamknął oczy i w myślach "może obronie, może obronie". Druga bramka, okej, rzucił się bo myślał, że strzał pójdzie na drugi słupek, ale jednak mógł zrobić coś więcej. Piłke miał w zasięgu.
126. inek12.02.2013; 22:20
Veratti wyjątkowo mnie denerwuje swoim zachowaniem
127. Earher12.02.2013; 22:21
Kto to jeśt Głajta, bo nie znam takiego?
128. kOst12.02.2013; 22:21
kOstTaa, chłopaczek ma 20, a już wiem, że od dzisiaj przez kolejne 10 w porywach 15 lat będzie mnie drażnił : >
129. Qnick198612.02.2013; 22:23
Qnick1986kOst
Jesteś bardzo blisko zwycięstwa zakładu:) Najgorszy możliwy scenariusz się sprawdził. Szybka bramka i bunkier-piłka w wykonaniu Juventusu.

Tyle, że pomilczymy chyba obaj. Ja 2 tyg. a ty tydzień (patrz kom. nr 99).
130. Villa5412.02.2013; 22:23
Villa54ewenement69
broniłeś kiedyś ? Chyba nie, po prostu nie wiesz jakie to trudne, dlatego łatwo Ci krytykować. Ja zawsze bronie bramkarzy bo wiem co znaczy bronicna 7,5 metrowej bramce.
131. Cirian12.02.2013; 22:23
CirianCanales... gdyby mieć 5 takich zawodników...
132. Y4R012.02.2013; 22:24
To PSG jest zalosne moim zdaniem. Z takim skladem nie wypada tak grac. Maja takich dobrych pilkarzy
133. Qnick198612.02.2013; 22:24
Qnick1986Juve weszła kontra;p 0:2 :d
134. Y4R012.02.2013; 22:25
Rami co rajd hehe
135. mpoesp12.02.2013; 22:26
@Earher

Jesteś za głupi, żeby się domyślić? ;>
136. kOst12.02.2013; 22:26
kOstZa jedno przekleństwo w takim stresie chyba mi się upiecze, przecież widać, że nie rzuciłem mięsem bez potrzeby, normalnie nie przeklinam ale w pewnych okolicznościach zdarzyło mi się słyszeć moją babcię z przekleństwem na ustach. Poza tym daj spokój, jak chcesz możesz napisać ten felieton o Sergio, i tak już dziś, dość się nacierpieliśmy.
137. Qnick198612.02.2013; 22:27
Qnick19860:3
Ty napisz felieton:P
138. ewenement6912.02.2013; 22:27
i po co mi te wymiary bramki podajesz jak obydwa strzaly byly prosto w niego , i jak sie strzela ze skosnego kąta to chyba bramka nie ma 7,5 metra co ?
139. inek12.02.2013; 22:27
@mpoesp
nie jest uwierz mi tylko po jakiego grzyba piszesz w ten sposób?
140. Qnick198612.02.2013; 22:28
Qnick1986Pisałem, że mucha w 80 min już zapomni o kuponie bo będzie 0:4. Ciut się pomyliłem;)
141. mpoesp12.02.2013; 22:30
Chociaż jedną strzelcie, cholera no!
142. caldinho12.02.2013; 22:31
caldinhoCo te nGuardado robi?! To mają byc dośrodkowania?! Kpina!
143. Qnick198612.02.2013; 22:33
Qnick1986GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
144. kOst12.02.2013; 22:33
kOstNo to jutro biorę się za pisanie. BRAWKO RAMI, będzie nadzieja w Paryżu.
145. mpoesp12.02.2013; 22:33
Kur... JEST!
146. ElDrygento12.02.2013; 22:33
ElDrygentoAdil! Adil!
147. inek12.02.2013; 22:33
Tak!
148. deekay0712.02.2013; 22:34
deekay07no wkońcu
149. fischerVCF12.02.2013; 22:34
fischerVCFRami przywraca nadzieje :)
150. Earher12.02.2013; 22:34
Ja znam tylko Guaitę i myślę, że ''przeinaczać'' nazwiska zawodników może tylko ktoś głupi.

GoLASO! Adil!
151. Flaku12.02.2013; 22:34
Rami się zachował lepiej niż Soldado. No 2 jesteśmy w stanie strzelić na ich stadionie.
152. caldinho12.02.2013; 22:34
caldinho Noo... teraz Nelson.
153. Marcel12.02.2013; 22:34
MarcelI ta bramka daje nam szanse na awans :)
154. Qnick198612.02.2013; 22:34
Qnick1986TAK!!!!!!!!!!!! nie ma ibry w rewanżu!!!!
155. mpoesp12.02.2013; 22:35
Zlatan won!
156. Marcel12.02.2013; 22:36
MarcelIbra zwieksza szanse dodatkowo ;P
157. fischerVCF12.02.2013; 22:36
fischerVCFZlatan czerwo, w rewanżu ich ciśniemy nie ma bata!
158. inek12.02.2013; 22:36
W 5 minut odzyskaliśmy nadzieję :D
Tak btw. 3 mecz z rzędu z bramką po 90' minucie.
Wynik absolutnie nie cieszy ale pozytywna końcówka.
159. sk84life12.02.2013; 22:36
sk84lifeno wreszcie pokazali chęć gry ! bardzo dobra druga połowa
160. kOst12.02.2013; 22:36
kOstKurczę mógł dodać jeszcze tą minutkę.
161. HaRiBo12.02.2013; 22:37
HaRiBoRami powinien być napastnikiem:)
162. Earher12.02.2013; 22:37
Panowie, trzeba wierzyć! Wyjść ofensywnie i wierzyć w sukces!
163. mpoesp12.02.2013; 22:38
Już widzę ten autobus PSG w rewanżu :)
164. Bynio12.02.2013; 22:38
Bynio@Earher Ale Głajta to fonetyczny zapis Guaita, wiec gdzie tu "przeinaczanie"? Taki mały off

Bramka cieszy, ale w Paryżu musimy pokazać większe jaja i ustawić lepszą taktykę, bo podejrzewam ze w grze PSG za wiele się nie zmieni
165. Flaku12.02.2013; 22:38
Za co Ibra czerwo ? bo mi umknęło ;o
166. Bartees12.02.2013; 22:38
BarteesObyśmy się przedwcześnie nie nakręcili, a Adil swietny występ przypieczętowany bramką, 1:2 zawsze lżej na serduszku, no nic dobranoc panowie ;)
167. Fuh12.02.2013; 22:39
FuhSa szanse! Bez Ibry Psg bedzie gralo inaczej i choc byl niewidoczny dzis, to te bramki padly dlatego, ze ibra skupial na sobie uwage obroncow. Do 89 minuty bylem przekonany, ze jest lipa, ale po tej koncowce znowu wierze! Jestesmy w stanie strzelic 2 bramki w paryzu, tym bardziej, ze Psg gra u siebie slabiej... Sprawa awansu jeszcze nie jest przesadzona, oby tylko Jonas nie gral.
AMUNT VALENCIA! Emocje do konca zapewnione! (;
168. Qnick198612.02.2013; 22:40
Qnick1986Druga połowa całkiem niezła. Szkoda głupich bramek w pierwszej, na które PSG grą nie zasłużyło. Taka Barcelona przejechałaby się po nich jak walec, bo u nich ma kto strzelać.
My mamy Soldado i Jonasa więc strzelać musi stoper.

Końcówka dała nadzieję. Inaczej będzie się oglądało rewanż. Liczę na 1:2 w Paryżu i dogrywkę (może karne).

kOst
Napisz coś o SB z pozycji jego największego fana. Możesz być nieobiektywny nawet w swych zachwytach;p
169. hypo2112.02.2013; 22:40
hypo21Nie wiem czy warto się tak napalać. Przed meczem też były nadzieje, nawet większe, a poszło nie pomyśli. Wierzyć jednak trzeba! Tylko zagrać musi Canales kosztem Banegi
170. mpoesp12.02.2013; 22:41
@Earher

Jak napisał Bynio jest to fonetyczny zapis.

A co do tego, żeby wyszli ofensywnie, to żeby znów się nie napalili jak w meczu z Realem, rzucili się na nich, dostali piątkę z kontr i do widzenia :)
171. Jarunio12.02.2013; 22:41
JarunioBramka Ramiego byla kluczowa, bez niej nie bylo by szans a takto jakis promyk nadziei jeszcze jest. I bez ibrakadabry... xD
172. kOst12.02.2013; 22:41
kOstQnick zostaw mi namiar na siebie kostzzz@gmail.com Zdecyduj czy mam "zakaz stadionowy", jeśli nie to podrzucę Ci materiał, dawno nic nie pisałem ale swego czasu dostawałem 5 z polskiego ; )
173. ruben12312.02.2013; 22:42
Nie nakręcajcie się bo nadzieja matką głupich.

Ten mecz to wstyd i żanada.

Tylko dwóch piłkarzy zagrało jak należy - profesor Rami i Canales.

Reszta dała ciała totalnie. Guaita - temu panu dziękujemy i błagam Barcę niech go bierze...

Mamy szanse wbić w Paryżu 2 gole?

Ciekawe jakim cudem skoro na Mestalla dopiero w 90 minucie musi to robić nasz obrońca...

Wpompujmy ze 100 baniek w lepszy skład , może wtedy mamy jakieś szanse w LM.
174. matys539212.02.2013; 22:43
matys5392Mimo porażki,jestem dumny z chłopaków.
Druga połowa to zostawione zdrowie i serce na boisku.

PSG zamurowało sie na własnej połowie,zrobiło dwie akcje i było po meczu.

Szejkowie stworzyło grupkę frajerów co potwierdzili dzisiaj Verratti i Ibrahimović.Obu ich nie będzie w rewanżu.Gdybyśmy drugi mecz grali na Mestalla,to byłaby nadzieja na dobry wynik.

Potwierdza się,ze Jonas jest dla nas za słaby.Guaita miał dzisiaj gorszy dzień.Chyba Valverde troche za bardzo w niego uwierzył.
Do rewanżu jeszcze trochę czasu,ale jesli Soldado nie zacznie grać,to Valdez musi grać od pierwszej minuty.

Dumni po zwycięstwie,wierni po porażce!
AMUNT!
175. Qnick198612.02.2013; 22:43
Qnick1986kOst
Mam w metryczce maila ;)
176. deekay0712.02.2013; 22:44
deekay07po czerwie ibry zaraz przypomniał mi sie mecz z inter w bodajże 2007r :p
177. jr12.02.2013; 22:46
ja bym jedynie chciał, by w Paryżu ich cisnęli jak w drugiej połowie. a co z tego będzie, to zobaczymy. do tego czasu wróci Aly, więc Guardado przesunięty będzie do przodu. to będzie na plus.
178. hypo2112.02.2013; 22:46
hypo21Valencia CF nie dała rady strzelić na Estadio Mestalla nawet gola w meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów, w którym Nietoperze mierzyły się z Paris Saint-Germain. Goście wygrali 2:1.

ach ten onet:D
179. Qnick198612.02.2013; 22:46
Qnick1986Flaku
Jednego naszego powalił rękami (bodajże Pereire) a drugiemu nadepnął na nogę. Tak w odstępie sekundowym;p
180. Mico12.02.2013; 22:47
MicoWynik tragiczny. Nie ma się co oszukiwać, nie ma szans na awans. Na plus jedynie widoczne chęci i walka naszych zawodników, reszta kulała.
181. Qnick198612.02.2013; 22:50
Qnick1986Pamiętajmy, że prócz Ibry pauzuje za żółte kartki także Verratti (który mnie dziś strasznie wkurzał). Bez tych dwóch facjat na boisku będzie mi się dużo lepiej mecz oglądało.
182. Acolith12.02.2013; 22:52
Acolith@mpoesp @bynio - w j.hiszpańskim g na początku czyta się w zależności od drugiej litery, ale z pewnością nie czyta się jako g :) więc nazwisko naszego bramkarza powinno się czytać w przybliżeniu "ułajta" a na przykład Gijon (miasto) czyta się jako "chichą"
Tak gwoli ścisłości

PSG gra słabo, a wygrywa (nie oglądam ich za często, ale sporo głosów wypowiadało się w tym tonie). Wcale nie uważam tego za przypadek, Ancelottiego uważam za cracka, mimo że wiecznie prowadzi drużyny, których nie znoszę :) Jestem realistą i szanse na nasz awans oceniam w granicach może dziesięciu % Może pokażą nas w TVP, bo Juve wygrało w Glasgow 3:0
183. mpoesp12.02.2013; 22:52
Parejo > Banega dziś :)
184. Matito12.02.2013; 22:53
Nie jest zle. Dla mnie najbardziej wkurwiajacymi graczami byl Banega,Jonas i Guardado i troche R.Costa. Co z tego ze mielismy posiadanie 80% skoro Banega byl 50% przy pilce. Na plus Rami Canales Feg i Joao
185. caldinho12.02.2013; 22:53
caldinhoIbra do tego świetnie przyjmuje i sie zastawia, jest ważnym elementem ataku pozycyjnego, jest nadzieja przynajmniej przed rewanżem.
186. mpoesp12.02.2013; 22:54
Za tydz w 1 składzie Valdez i Canales!
187. Darlene12.02.2013; 22:55
DarleneJa jestem bardzo niezadowolony. Biliśmy głową w mur niemiłosiernie. Fatalne dośrodkowania, nawet z rożnych, a ostatecznie i tak zdobyliśmy gola po dośrodkowaniu Tino z wolnego (który to już taki gol w tym sezonie?). Nie ma komu strzelić niestety. PSG broniło się przez cały mecz, a mogli wbić nam 4 bramki, bo ich napastnicy nie potrzebują miliona sytuacji, żeby jedną wykorzystać. Jestem pesymistycznie nastawiony do rewanżu.

Valverde natomiast zrobił co mógł. Odważne dwie zmiany od razu w przerwie, dobra gra pressingiem, ale oczywiście indywidualne błędy załatwiły sprawę. Takich napastników jakich mamy, to można i pięciu wystawić, a i tak wielu goli nie nastrzelają. Banega zupełnie zawiódł w tak ważnym meczu, że o Guaicie już nie wspomnę. Nie wiem co się stało z Jonasem, ale od następnego meczu już musi zasiąść na ławce. Zawodnik będący w takiej formie nie ma prawa pojawić się na boisku.
188. mea8612.02.2013; 22:55
mea86Moim zdaniem szanse są w rewanżu, tym bardziej, że PSG zagra bez Ibry, ale szczerze jak pomyślę o skuteczności naszych napastników i obronie, która lubi robić niespodzianki to marnie to widzę!! Musimy strzelić przynajmniej dwie bramki i nie stracić żadnej- mission impossible!!
189. scorpio8512.02.2013; 22:59
Zabijcie mnie, ale dla mnie ten mecz wyglądał jak klasyczne starcie leszcza z faworytem. Wymieniamy sporo podań, gramy piłką, niestety głównie wszerz niż do przodu, praktycznie żadnych sytuacji bramkowych, a rywal robi parę wypadów pod bramkę strzela bramki, a w drugiej połowie mimo naszej TOTALNEJ dominacji stwarza więcej sytuacji podbramkowych od nas. Niestety mimo tego wiatru z przodu (dobrze, ze wpadło po wolnym, bo chyba z gry byśmy nic nie wcisnęli) PSG sprawiało wrażenie, ze kontrolowało mecz. Niestety, ale gołym okiem było widać, ze przewaga jakości jest po ich stronie. Nie wszystko stracone, bo PSG gra w rewanżu bez Ibry (drugi raz z rzędu tak słabo jak dziś by nie zagrał, więc dobrze, ze nie zagra za tydzień) i mózgu drugiej linii, czyli Verratiego.
190. mpoesp12.02.2013; 23:02
To, że PSG było dzisiaj do ugryzienia (ba, nawet do zjedzenia!) to nie ulega wątpliwości. W rewanżu daje się poćwiartować, że zagrają baardzo podobnie. Może wtedy uda się wykorzystać to!
191. Qnick198612.02.2013; 23:03
Qnick1986mea86
Do dogrywki jedną możemy stracić więc luz;p
Wierzyć trzeba, ale realnie oceniać szanse również. Co będzie to będzie.
Przed sezonem celem minimum w LM było 1/8 (1/4 traktowano już jako super osiągnięcie), więc nawet jak odpadniemy to nie ma tragedii.
Najważniejsze to za rok znów grać w LM. Jeśli odpadniemy a Malaga przejdzie Porto, to może nam się w ostatecznym rozrachunku nawet opłacić (zmęczenie, możliwe urazy itp.).

Co do graczy to jak już wyżej wspominano:
minus - Guaita, Banega, Soldado, Jonas
plus - Rami, Parejo (naprawdę niezły kolejny już mecz), Canales, może malutki plus dla Guardado i Valdeza za wolę walki ogromną.
192. Darlene12.02.2013; 23:04
DarleneCobyśmy nie grali najistotniejsze jest to, że mamy w swoich szeregach kilka indywidualności, które w każdej chwili mogą przesądzić losy spotkania na naszą niekorzyść.
193. mpoesp12.02.2013; 23:08
Bramki padły po akcjach ze skrzydła, gdzie powinien być Guardado. Na rewanż wróci Cissokho, Guardado wtedy na skrzydło i może to będzie lepiej wyglądać, i nie Vcf nie straci nic! Trzymajmy kciuki.
194. mpoesp12.02.2013; 23:09
I przede wszystkim Ricardo Costa dostosuje się do poziomu jaki ostatnio prezentuje Rami:)
195. BarKos12.02.2013; 23:09
Mecz bardzo mnie rozczarował. Pierwsza połowa to prawdziwa tragedia. Niemal przeżyłem katharsis. Druga już lepiej, co zapewno było wynikiem przeprowadzonych zmian.

Duży minus dla Valverde. Przegrana to głównie jego wian wg mnie. Skład, jakim wyszedł, okazał się bardzo nietrafiony. Jonas, co wszyscy już wiedzą poza naszym trenerem, który uparcie stawia na niego w każdym meczu, jest do niczego. Trzeba coć wymyślić, by facet się odbudował, bo przecież miał już świtny okres. Przez pewien czas ciągnął całą drużynę. Uważam, że brakowało też DM. Dobre zmiany sprawiły, że oblicze gry się zmieniło, ale przyniosło to niestety tylko jedną bramkę... szanse na awans w tej sytuacji są minimalne, ale oczywiście jakieś są. Nie ma co się jednak podniecać, dwie bramki w plecy u siebie to baradzo dużo.

Z piłkarzy na plus zdecydowanie oczywiście Rami. Dobrze też Pereira i Feg. Parejo ok, lepiej dziś od Banegi. Na minus (poza Jonasem) Soldado i R. Costa. Guardado zdecydowanie wolę bardziej z przodu, w pierwszej połowie miał jednak niesłychanie cieżko grając z Jonasem, więc nie chcę go specjalnie krytykować.
196. Jarunio12.02.2013; 23:10
JarunioI tak trzeba strzelic dwie bramki i tak. Nawet gdybysmy pryegrali 0:1! Bramke w Paryzu stracimy na pewno wiec bedzie trzeba nastawic sie na strzelanie a nie bronienie wyniku bo nie ma czego bronic!
Co do Soldado to jest naprawde slaby ostatnio, nic nie strzela i stoi tam w polu karnym czekajac na pilke na pusta! I te przyjecia pilki blagajac o pomste do nieba.
Banega za to chcial zagrac jak z kataloncami, ale to byl zupelnie inny mecz.
Parejo nieporozumienie, to samo Jonas mogl tam z baniaka ukuc po roznym! Brakuje mlodszej wersji Albeldy.
Guaita troche mnie zawiodl, ale nawet Canizares popelnial bledy xD
197. mea8612.02.2013; 23:12
mea86Qnick1986

W sumie to masz rację;)

Mam nadzieję, że Soldado strzeli coś w rewanżu, bo dziś mnie strasznie irytował swoją grą i zachowaniem na boisku.
198. Qnick198612.02.2013; 23:13
Qnick1986Jarunio
Stawianie nazwiska Guaity w jednym zdaniu obok Canizaresa to świętokradztwo !!! ;p
199. sk84life12.02.2013; 23:13
sk84lifeszczerze to mnie też Parejo pozytywnie zaskoczył już po raz 2. Może się przebudził ze zimowego snu?
200. Dzidek12.02.2013; 23:16
DzidekQnick, może i tak, ale jakoś trudno zapomnieć o golu Essiena w końcówce z ćwierćfinału '07.
201. Jarunio12.02.2013; 23:17
JarunioQnick
Masz racje, troche mnie ponioslo ale jest jeszcze mlody i ma wiele lat nauki. Oby byl jeszcze lepszy od Santiego xD
202. Jarunio12.02.2013; 23:19
JarunioTrudno tez zapomniec o bramce na SB D.Silvy!
pamietacie? cudenko! xD
203. Qnick198612.02.2013; 23:19
Qnick1986Takich baboli to by się Dzidku pewnie i więcej nie znalazło. Canete kocha się za całokształt. Póki co na Guaitę, Santiago patrzy z bardzo wysoka;p
204. Qnick198612.02.2013; 23:21
Qnick1986Jarunio,
jeśli ma być lepszy to tylko u nas;) Boję się, że wystrzeli z formą jak już go od nas ktoś podkupi (Barca:/), jak to robią zazwyczaj nasze największe perełki... :/
205. Fuh12.02.2013; 23:25
FuhWszystko przed nami. Sytuacje w Paryzu beda, trzeba je tylko wykorzystac. Psg to tak dziwna druzyna, ze u Siebie gra zdecydowanie gorzej niz na wyjazdach. Awans wciaz mozliwy, choc oddali sie, to jednak jesli zagramy na maxa, to mozna awansowac dalej.
206. KilyVCF13.02.2013; 00:03
KilyVCF@Bynio

LEPSZEJ TAKTYKI NIE USTAWISZ JUŻ.
NA LEPSZĄ TAKTYKĘ TO BYŁ CZAS DZIŚ.
W rewanżu wtedy można nawet gorszą dac heh.
Daliśmy dupy taktycznie.
Jestem wściekły, powtórzył się błąd z RM.
Teraz nie ma dobrej taktyki na rewanż, poza próbą robienia czegoś o czym nie mamy pojęcia czyli szturmowaniem zasieków 10 piłkarzy.

Przerżnęliśmy 1-2 u siebie z drużyną która się tylko broni, stoi na własnej połowie w dziesięciu i nawet specjalnie nie próbuje odebrać piłki !
To był mecz w Valencii a nie w Paryżu, to my mielismy tak grać.
I tak jeśli strzelimy to z jakiegoś przypadku, wrzutki Tino, bani Ramiego, Valdeza itd.
Wynik powinien brzmieć 0:3
Nie uznano im prawidłowego gola.

Tragiczny mecz, kładzie się cieniem na wszystko co zrobił Ernesto.
Niech teraz naprawia co spieprzył.
Ale osobiście nie wierzę bardzo w awans.
Powiem więcej: jestem pewny ze lepszy wynik byśmy uzyskali z Pellegrino, bo grając tak jak z Monachium to PSG by nam nie strzeliło żadnej bramki (nawet gdybyś zaprezentowali ogólnie taką padakę jak w Bawarii) Takie są fakty.
Ten ćwierćfinał był na wyciągnięcie ręki, a teraz jest bardzo daleko.
Bałem się że Francuzi się okopią a i tak przez nasze frajerstwo wcisną nam gola przez jakiś geniusz Ibry czy coś, a tu jeszcze gorzej, Ibra nic nie grał a 2 (3) nam włożyli. W najgorszych snach ...
207. facundo13.02.2013; 01:32
facundoMam podobne odczucia co KilyVCF.
Zawaliliśmy taktycznie i personalnie (Jonas, Guaita), a to niestety (chciałbym, żeby tak nie było, bo obecny trener wykonuje kawał dobrej roboty) obciąża konto Ernesto Valverde.

Przed meczem powiedziałem, że ten mecz da nam poniekąd odpowiedź na to czy zajedziemy z nim dalej niż z Unaiem Emerym. I trzeba uczciwie przyznać, że szanse na to nie są największe, nie takie jakich większość z nas oczekiwała, natomiast awans stoi pod tak wielkim znakiem zapytania, że właściwie trudno sobie wyobrazić nagły zwrot w Paryżu. No chyba, że na zmianę byłby Piojo Lopez czy inny Pedja Mijatovic (to tak pół żartem, pół serio).

Porównanie:

- za Unaia zremisowaliśmy z Schalke u siebie 1-1. Wszyscy psioczyli na Navarro i Emery'ego.

- dzisiaj natomiast przegrywamy 1-2 z wcale nie lepszym od Niemców PSG na własnym stadionie, nadomiar tego jednym z przedstawicieli mizerii francuskiej, z którymi to drużynami zawsze wygrywaliśmy albo remisowaliśmy... po jakby nie było błędach zarówno trenera jak i zawodników, analogicznie więc większość powinna narzekać na zły dobór taktyki Valverde i błędy Guaity. Mało kto jednak dopatruje się jakichkolwiek błędów Ernesto. Oczywiście plusem są zmiany, które poprawiły obraz gry, nie ulega jednak wątpliwości, że cała 1 połowa to był koszmar tego samego rozmiaru co mecz z Realem.

Ruben123, gdybym nie miał za grosz kultury osobistej krzyknąłbym w Twoją stronę prostackie, szczeniackie i wulgarne: "Przestań pierdolić", ale powstrzymam się i biorę w cudzysłów.

Chłopie! Byłeś jednym z wielu, którzy winę za remis, a potem porażkę z Schalke zrzucali na innego Baska, Unaia Emery'ego. Dlaczego wówczas nie powiedziałeś tego, co raczyłeś napisać parę postów wyżej (zacytuję):

"Dziś zawalił nie Valverde. Tu by nawet Mourinho wespół z Guardiolą i Fergusonem nic nie pomogli...Zawalają piłkarze. Ale tak jest zawsze! Zawsze , gdy gramy mecz o stawkę znajdzie się jakiś baran który spieprzy nam mecz!"

Wtedy też można byłoby znaleźć kilku kozłów ofiarnych - Navarro, Guaita, Aduriz, którzy właściwie załatwili nam awans. Wolałeś jednak zmieszać z błotem trenera. Co się stało tym razem, że zupełnie zmieniłeś front? Chyba, że to "zawsze" to takie swoiste przyznanie się do błędu?

"Dziś jest nim Guaita - gość po tym meczu już dla mnie nie istnieje jako bramkarz. W takim meczu nie można puścić takich dwóch goli."

Pełna zgoda, choć dla mnie nie istnieje on jako bramkarz od meczu z Realem (3-6). Kiedy tylko pojawia się w wyjściowym składzie na myśl przychodzą słowa Janusza Wójcika: "Gramy bez bramkarza..." Pierwszą piłkę to Valdes złapałby w zęby, a przy drugiej jeszcze odegrałby z klepki do Xaviego.

Śmieszne jest też to, że zarząd byłby w stanie zaakceptować Palopa, a kozaka Cesara puścili niecałe 2 lata temu ot tak sobie do Villarreal. Może warto było wówczas poczekać, wypożyczyć np. Guaitę i sprzedać?

Na koniec tylko powiem, że według mnie zawiodła dziś po prostu cała drużyna, od zawodników po trenera. Gra przed własną publicznością wciąż nie jest żadnym atutem, a sprawia wrażenie raczej przeszkody.
208. kOst13.02.2013; 08:47
kOstqnick - Serio masz takiego maila: adres.email@poczta.fm? Myślałem, że to jakiś .
Pytanko, czy to będzie opublikowane na stronie? Jeśli tak to się przyłożę, zawsze marzyłem o debiucie "literackim".
209. pedro913.02.2013; 09:49
To nie Valverde zawalił, bo dobrze ustawił taktycznie drużynę. To nasi kopacze nie sprostali zadaniom jakie mieli do wykonania.
Z grubsza zgadzam się np. z uwagami scorpio85.
Tym razem miliony zagrały i niestety ze smutkiem trzeba stwierdzić, że PSG było wyraźnie lepsze. U nas zabrakło jakości i chyba też świeżości. Byłem, podobnie jak komentatorzy na ntv, zdegustowany grą VCF, zwłaszcza w I połowie. To była gra na stojąco. Mało ruchu, przewidywalne zagrania. We współczesnym futbolu nie trzeba być ciągle przy piłce, żeby wygrywać. Barca to Barca, jest trudna do podrobienia. Inne drużyny, jak chociażby PSG czy Real stosują inną taktykę. Co z tego, że mamy większe posiadanie piłki niż PSG skoro nic z tego nie wynika? Podawać w szerz boiska, do tyłu, dośrodkowywać żeby tylko dośrodkować - piłki bez adresu - potrafią też nasi piłkarze w reprezentacji Polski. W efekcie nędza jest podobna.
Zawiodła większość piłkarzy. Być może oczekiwania były zbyt duże. Najbardziej zawiedli Jonas, Banega, Ricardo, Pereira i Soldado. Guaita też nie był najmocniejszym punktem. Guardado - wiadomo że nie jest obrońcą, ale grał chociaż z dużym poświęceniem.
Tino ratowały chociaż niebezpieczne wrzutki w pole karne, ale i on i pozostali mieli tyle strat, że trudno to zrozumieć.
Na plus przede wszystkim Canales. Ten chłopak ma klasę. Gdyby nie kontuzje byłby teraz gwiazdą. Poza tym całkiem dobrze Parejo, Rami i Valdez. Feghouli b. się starał, ale z mizernym skutkiem. Viera grał krótko i dobrze.
Myślę, że do Paryża pojedziemy głównie po to żeby pokazać się z lepszej strony niż na Mestalla. Wyeliminowanie PSG graniczyłoby z cudem. Brak Ibry to nie będzie wielkie osłabienie PSG. Wczoraj był ich najsłabszym piłkarzem. Zagra Gameiro i zagrożenie dla naszej bramki będzie nie mniejsze.
210. Qnick198613.02.2013; 11:09
Qnick1986kOst
Serio. Z 10 lat temu jak go zakładałem to mnie wkurzało, że wszystkie inne które mnie interesowały były zajęte. Wpisałem taką głupotę i zostało:)

Póki co wstrzymaj się z pisaniem na temat SB ;) Jeśli coś miałoby zostać opublikowane to reszta redakcji musiałaby się zgodzić. Myślę, że taki jednorazowy "gościnny" wyskok nie powinien być jakimś wielkim problemem. Tyle, że tematyka SB to tylko głupi żart;p Chyba, że zrobiłbyś to w jakiejś komediowej formie:p
Póki co nic nie pisz;) Muszę się skontaktować z Dzidkiem najpierw. Jeśli nie byłoby możliwości aby Twoje dzieło ukazało się na stronie, to szkoda Twojego cennego czasu;)