sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Camuñas lub Lafita za Joaquína

Arkadiusz Bryzik, 20.06.2011; 16:30

Odejście skrzydłowego przesądzone?

Transfer Joaquína do Malagi jest coraz bardziej prawdopodobny. W takiej sytuacji Valencia musi znaleźć piłkarzy, którzy mogliby wypełnić lukę po błyskotliwym skrzydłowym. Pierwsze propozycje? Lafita, Camuñas i Griezman.

Transfer Lafity jest najbardziej prawdopodobny. Valencia nadal nie otrzymała całej kwoty z transferów Pablo Aimara i Javiera Arizmediego, dlatego negocjacje z Zaragossą mogą okazać się bardzo łatwe. Za transferem skrzydłowego przemawia głównie doświadczenie zebrane na boiskach Primera Division.

Rozważa się również inne kandydatury, takie jak Javier Camuñas z Osasuny i Antoine Griezmann z Realu Sociedad. Transfer Griezmanna wydaje się być jednak niemożliwy do zrealizowania, bowiem kwota, jaką życzy sobie Sociedad za swoją gwiazdę, jest zbyt wysoka dla Valencii.

Kategoria: Transfery | Superdeporte skomentuj Skomentuj (49)

KOMENTARZE

1. Fuh20.06.2011; 16:45
FuhDno. Camunasa jeszcze bym przezyl, ale Lafita to drewno wieksze niz PArejo.
2. mucha002920.06.2011; 18:09
mucha0029Ujfalusi w Galatasaray !!! To oznacza że wkrótce Atletico powinno złożyć nam ofertę zakupu Bruno Saltora ! :D

Kolejne drewno by sie opchnęło i w dodatku osłabilibyśmy największego wroga :)
3. robert31320.06.2011; 18:26
robert313Rozumiem, że takie ruchy mają na celu wzmocnienie prawej flanki? ...bez komentarza.

Jak to jest w końcu tym Joaquinem? To on chce odejść do tej Malagi (czyt. zarabiać na "przyzwoitym" dla siebie poziomie)?
Bo jeśli jest inaczej, tzn. istnieje realna szansa zatrzymania go (przy jego chęciach), a w rezultacie do tego nie dojdzie, to będzie ewidentna porażka zarządu.
4. Cirian20.06.2011; 18:31
CirianPodobno miało być tak, że jeśli Ximo odejdzie to nie będzie nikt w to miejsce kupowany. Mieli je okupować Pablo i Feghouli. Jeszcze parę newsów temu tak czytałem i podobała mi się tak opcja - jako oszczędna.
5. Alba20.06.2011; 18:42
AlbaDokładnie - jest o tym wspomniane na twitterze. Chciałbym, żeby na następnym sezonie prawą stronę zajmował Feghouli, a Pablo był jego zmiennikiem.
6. Flaku20.06.2011; 18:54
@Alba bez przesady, raczej Feghouli będzie zmiennikiem Pablo. Pablo to bardzo dobry gracz, i myślę, że w nadchodzącym sezonie na pewno pokaże klasę :). Lafita... hmm, nie wiem czy to jest dobry pomysł, aczkolwiek nie wiem dlaczego ale darzę tego piłkarza szacunkiem i lubię go nawet :D
7. sasa9920.06.2011; 19:17
sasa99Oni są za słabi. Z Sarragossy mozna wziąć C.Diogo który gra na prawej obronie.Powinniśmy kupić Giovanniego dos Santosa z Racingu (Tottenhamu).
8. Alba20.06.2011; 19:18
AlbaFeghouli oraz Tino to talenty, których nie można zmarnować. Wydaje mi się, że Valencia powinna szukać potencjalnych transferów właśnie w drugiej połowie tabeli francuskiej Ligue 1 =D
9. DavidVilla9520.06.2011; 19:20
DavidVilla9526 letniego zawodnika nazwałeś talentem?
10. Alba20.06.2011; 20:21
AlbaTak, a co ma jedno do drugiego. To, że ktoś przekracza tą Twoją "granicę" wiekową już nie może być bardzo zdolny w tym co robi?
11. DavidVilla9520.06.2011; 21:32
DavidVilla95On nie jestem talentem. Talentem to jest Isco, Paco, Feghouli. Tino już stanowi o sile drużyny.
12. Ruutu20.06.2011; 21:56
RuutuŚciągajmy więcej takich ogórków. To najlepsza droga do zostania ligowym średniakiem!
13. el_loko20.06.2011; 22:00
Przesadzacie, Tino Costa tez nie był jakimś wielkim nazwiskiem nim do nas dolaczyl a sie niezle sprawdzil, itd itd. Nie ma co rozdzierac szat bo nawet nie wiadomo kogo w koncu kupia (o ile Ximo odejdzie)
14. szp20.06.2011; 22:06
@Cirian
Owszem, miało tak być, ale w przypadku zakupu Gameiro. Nie ma Gameiro, są pieniądze na skrzydłowego.
15. Snaggletooth20.06.2011; 22:23
Griezmann jak najbardziej, ale to praktycznie niemożliwe. A z dwojga złego, to już lepiej Lafite wziąć, niż Camunasa...

sasa99
Prziecież Santos jest cienki, jak du*a węża. Po co nam on? Pałęta się po wypożyczeniach, a i tak żaden zespół nie ma z niego pożytku.
16. DavidVilla9520.06.2011; 22:36
DavidVilla95Skoro szukamy kogoś na PS, a nie został kupiony Gameiro więc te ~10M można przeznaczyć na Piattiego. A nie interesujemy się 31 letnim Camunasem i drewnianym Lafitom.
17. DavidVilla9520.06.2011; 22:50
DavidVilla95Ale czy nie lepiej było by się zakręcić na Balearach i za połowę tej kwoty wyciągnąć stamtąd Ramisa, i Castro, który chyba też pogrywa na prawej stronie, zresztą to u Nas chyba ma małe znaczenie, patrząc na wymienność pozycji skrzydłowych z przodu. I wtedy Nam zostanie na porządnego prawego obrońce, i może na Jose Angela, i można by było oddać OM Mathieu za kilka melonów, mimo, że kontrakt podpisał nowy. Ale to wszystko to raczej fantazje. Znając życie ściągniemy Camunasa.
18. Snaggletooth20.06.2011; 23:02
DavidVilla95
Dlaczego "znając życie ściągniemy Camunasa"? Od poprzedniego letniego okienka Llorente nie popełnił błędów, jeśli chodzi o transakcje. Ricardo Costa był naszym najlepszym środkowym obrońcą, więc transfer udany. Stankevicius grał nawet więcej, niż się po nim spodziewano. Topal? Nasz najlepszy DM. Feghouli... on akurat jest melodią przyszłości. Tino (moim zdaniem) sezon miał lepszy nawet od Banegi. Aduriz początek miał dobry i kilka bramek strzelił, a Soldado to nasz najlepszy snajper. W zimowym okienku doszedł Jonas, który też pokazał się z bardzo dobrej strony i wierzę, że w kolejnym sezonie będzie jeszcze lepiej.
Łysemu nawet udało się sprzedać za pięć melonów Alexisa, więc myślę, że ma on łeb na karku i dobrze wie, kogo należy przywitać na Mestalla. A Camunas i Lafita? To tylko domysły prasy ;)
19. pck21.06.2011; 00:01
pckSnaggletooth
Dokładnie! Nasz prezydent już dwa razy wyburzył, wydawałoby się filary, na których stoi Valencia (lato 2000/01 - C. Lopez, Mendieta, Farinos, Gerard; lato 2010 - Villa, Silva, Marchena) i nic się nie zawaliło. Czyli dobry z niego architekt. W jego najnowszy projekt też wierzę :)
20. KilyVCF21.06.2011; 00:46
KilyVCFCamunas to żarty, jedyny z Osy (Monreal już Malaga) który by coś ugrał to Aranda ale jest tak samo stary.
Lafita nieprzydatny.
jak Zaragoza wisi kasę to lepiej Obradovica tym bardziej że u nas na jego pozycji pusto.

Joaquin musi zostać a nie jakieś ogórki ..
Ten Antoine z Sociedad mógłby być, jak im się cena wysoka marzy to możemy kogoś dołożyć, np Choriego i na wypożyczenie Feghouli, Paco, od razu kwota będzie mniejsza.
Jak Atleti chce Saltora a Sev kupiła Alexisa to niech RSS nie wybrzydza :)
21. Groove21.06.2011; 02:16
Dla mnie wręcz przeciwnie. Uwielbiam patrzec na grę Camunasa. Nie sądziłem nawet że jest szansa zobaczyc go w barwach Valencii. Skoro jest brany pod uwagę przez zarząd, znaczy że z choinki się nie urwał.
22. velk21.06.2011; 08:38
Z innej beczki:
Ujfalusi w Galatasaray.

Bruno pakuj manele.
23. Snaggletooth21.06.2011; 09:12
Bruno się pakuje, to teraz brać na jego miejsce Zabalete albo Azpilicuete ;)
24. Snaggletooth21.06.2011; 09:17
No i jeszcze Isco włączony do kadry na przyszły sezon! Same dobre wieści z rana ;)
25. lisovski21.06.2011; 10:22
lisovskiWygląda na to że napędził kierownikom trochę stracha tymi negocjacjami z Malagą.Frajerzyna Emery pewnie dałby mu pograć w trzeciej lidze, mam nadzieję że w tym sezonie rozegra parę dobrych spotkań no i trzeba by coś zrobić z tą jego klauzurą jak się da 6 ml to śmieszna suma przy najbliższej okazji puty,bękarty albo inny szejk zapragnie go mieć u siebie.
26. pedro921.06.2011; 10:29
Ani Camunas, ani Lafita! Żaden z nich nie dorasta Joaquinowi do pięt. Malaga podwyższyła swoją ofertę na Joaquina do 4 mln, ale to wciąż za mało - Llorente chce dostać 5 mln euro.
Włączenie Isco do kadry niczego nie przesądza. Wszystko zależy od Emerego - jeśli uzna, że się jeszcze nadaje, zostanie gdzieś wypożyczony (o ile Malaga go wcześniej nie łyknie). Emery chciałby mieć piłkarzy w pełni ukształtowanych i gotowych do gry na oczekiwanym, wysokim poziomie. Na razie Isco takich warunków nie spełnia.
27. lisovski21.06.2011; 10:55
lisovskiA ja nie wiem czy nie spełnia a ty skąd wiesz? kto spełnia Mathieu? Dealbert? dziwnie napisałeś.
Po boiskach Hiszpanii biega wielu młodych zawodników i wypadają całkiem nie źle.
Isco i Paco powinni być jak najbliżej pierwszego składu trzeba dawać im jak najwięcej szans aby pokazali czy warto w nich inwestować.Włączenie Isco do składu Valencii to (mam nadzieje) znak dla niego że może liczyć na kilka meczy w przyszłym sezonie i że klub ma względem niego poważne zamiary co przy jego chęciach może przynieść efekt.Moim zdaniem nawet wypożyczenie będzie błędem. Z jednym się zgodzę dużo zależy (niestety) od trenera.
28. lisovski21.06.2011; 11:06
lisovskiLafita to był całkiem solidny zawodnik ale wiadomo że granie w Saragossie średnio kształtuje i motywuje do wysiłku.
Camuñas to doświadczony zawodnik mógł by być przydatny.
Pierwszego składu bym od nich nie zaczynał układać ale jako rezerwowi to kto wie może mogło by wypalić.
I tak zakładam że to tylko ploty.
29. Vanisz21.06.2011; 11:34
VaniszIch najwyższa motywacja i wysiłek od jakiegoś czasu przypadają niezmiennie na mecze z VCF. Dziwne...
30. DavidVilla9521.06.2011; 12:24
DavidVilla9518. Snaggletooth

Masz rację, ale jakoś taka pesymistyczna myśl mi przeszła przez głowę. <:
31. Venithil21.06.2011; 16:29
Dobra, założmy że Joaquin odejdzie. To niestety prawdopodobne.

Po co nam oni?

Camunas jest bliżej emerytury niż Ximo, trzy razy gorszy i kupimy go pewnie za niewiele mniej niż sprzedamy Joaquina.

Lafita to jest ten typ piłkarza co to ma warunki fizyczne żeby grać jako wysunięty napastnik, zdolności techniczne żeby grać jako cofnięty napastnik i wyszkolenie oraz doświadczenie na pozycji skrzydłowego. W skrócie - talent to on może kiedyś miał, ale teraz, gdzie go nie wystawisz, dobry nie będzie.


Jak dla mnie w przypadku sprzedaży Pablo od przyszłego sezonu możemy testować 4 piłkarzy na pozycji skrzydłowego w pretemporadzie i, jeśli będą łatwe, pierwszych meczach. Pablo nie trzeba testować, już go znamy : 2-10 meczów w sezonie na poziomie nieco wyższym, niż codzienny Joaquina i reszta podział poziomem od zupełnej szarości do tak zwanego dna. Piłkarze których bym testował to Feghouli, Isco (na Mediapuncie Mister maniakalnie wystawia Matę i Jonasa kiedy tylko ta pozycja jest stosowana, a Isco potrzebuje gry. Oczywiście kiedy można dawać go na Mediapunta, ale może zdoła najpierw wywalczyć sobie stabilne miejsce w składzie jako prawoskrzydłowy, to dobrze), Parejo (ponoć może tam grać) i Chori Dominguez (jeśli zostanie).

I tak najlepszą opcją jest zostawienie Ximo.



32. Cirian21.06.2011; 18:29
CirianGdyby Diego Capel mykał po prawej stronie i mielibyśmy na niego kasę... Eh...
33. Venithil21.06.2011; 20:04
Oczywiście w moim powyższym poście w w przedostatnim akapicie chodziło "w przypadku sprzedaży Joaquina" (a nie Pablo).

Tak sobie myślę, że jeszcze możnaby wypożyczyć Jeffrena z Barcelony, ale z opcją wykupu i bez opcji pierwokupu Katalońców. To duży talent, ale ze szkła i w zasadzie tam już na niego nie stawiają. Jeśli jednak u nas by się przebił, to maniakalnie chcieliby go wykupić, więc jeśli go sprowadzać, to bez ŻADNYCH UDZIWNIEŃ I UDOGODNIEŃ dla Barcelony.

I tak jednak jestem w pierwszej kolejności za pozostaniem Joaquina a w drugiej za korzystaniem z piłkarzy których już mamy. Potem ewentualnie Piatti, Castro czy Jeffren. A daleko, daleko w tyle Lafita czy Camunas.

Ewentualnie jeszcze Kiko Femenia z Herculesa może być.
34. Joaquin21.06.2011; 20:56
JoaquinValencia bez Joaquina to już nie ten sam klub... Jak wspomniał któryś z poprzedników, ściągajmy więcej ogórków, to skończymy w połowie tabeli. Drugiego tak charakterystycznego gracza jak Joaquin nie znajdziemy, a szkoda. Amunt!
35. DavidVilla9521.06.2011; 22:05
DavidVilla95Valencia bez J7 to jak ... bez jaj!
36. szogun21.06.2011; 23:06
Alberto Lopo w Getafe a nasz zarzad nie mysli nic o obronie (
37. Mendieta8722.06.2011; 00:17
Mendieta87ja w to nie uwierzę że w następnym sezonie nie będzie z nami JOAQUINA... jeśli chcą młodych niech wezmą CANALESA z REALU:)
38. Ruutu22.06.2011; 02:02
Ruutu19. pck
Wydaję mi się, że po odejściu El Piojo i Mendiety, już więcej nie zaistnieliśmy w takim stopniu w LM, jak miało to miejsce w poprzednich dwóch sezonach. Jeśli uważasz, że nic się nie stało, to powiem, nie p...raw głupot. Środek naszej obrony w ogóle jest biedny, a Soladado jest najlepszym snajperem w drużynie, bo ktoś nim być musiał.
Boli mnie, że potrafimy zamienić postacie zespołu na byle kogo i nadal twierdzić, że to ta sama Valencia.
39. lisovski22.06.2011; 09:23
lisovskiJeżeli chodzi o zmiany w ostatnich latach to chyba nie jest tak źle czub tabeli jak był tak jest mimo niezłego bigosu finansowego może tylko jakość nie ta.
Jeżeli chodzi o transfery to nie ma co się podniecać trochę wiary w Llorente ja jestem zadowolony z tych zakupionych.
40. pedro922.06.2011; 09:31
Ostatnio rozważaną alternatywą w przypadku odejścia Joaquina jest Jeffren. Interesująca opcja, ale b.trudna do zrealizowania.
Teraz wrócę znowu do Isco. Ta sprawa spędza mi sen z oczu. Jak sugeruje serwis Levante, Malaga miała zaoferować Isco 6-letni kontrakt i 3-krotną podwyżkę. Jego kontrakt z VCF wygasa w 2013 r. Co więcej, Isco miałby szansę grać w Maladze, a nie heblować ławę albo pójść gdzieś na wypożyczenie. Emery nie ma do Isco zaufania, gdyż uważa go za zbyt "zielonego". W kadrze VCF znalazł się na wyraźne życzenie Llorente i Braulio.
Isco spędza wakacje właśnie w Maladze, gdzie mieszka część jego rodziny (m.in. ojciec). Jeśli szejk Al-Thani wyłoży 6 mln euro, rodzinne więzi zacieśnią się.
41. bialy_wilk22.06.2011; 10:06
myślę,że jeśli Feghouli otrzyma więcej zaufania od trenera to sądze,że jest w stanie zastąpić Joaguina


mamy jeszcze Pablo,tylko on ma problemy z utrzymaniem równej formy

powinniśmy iść drogą Barcelony i odważniej wprowadzać do zespołu wychowanków
nie wiem czemu Emery ma takie opory przed tym

doświadczony gracz nie znaczy lepszy

Raul debiutował w Realu w wieku kilkunastu lat i szybko stał się ważną postacią tego zespołu
dlaczego Paco,Isco,a jest jeszcze Aaron,który tuła się gdzieś na wypożyczeniach, w Valencii nie mogą otrzymać takiej szansy?

mamy świetnych wychowanków,a o wiele lepiej kibicuje się klubowi jeśli stawia na ``swoich``graczy

pytanie do naszego treneiro

sądze,że gdyby na miejscu naszego trenera był Wenger to teraz byśmy nie zastanawiali się kogo sprowadzić,a raczej nad tym kogo wprowadzić do pierwszego zespołu


Amunt Valencia
42. Alba22.06.2011; 10:27
AlbaRaul nie był wychowankiem Realu =D
43. Fuh22.06.2011; 10:47
FuhZ Raula taki wychowanek Realu, jak Polowa katalonskiej druzyny to wychowankowie LA MASII. Isco dostal szanse, niestety jeszcze nie jest gotowy na gre na najwyzszym poziomie. Unai by na niego postawil, bysmy przegrali, to by bylo, ze Unai debil rotuje skladem i przegrywamy. NA Isco przyjdzie czas, byc moze w tym sezonie, byc moze nie, zobaczymy. (:
44. pedro922.06.2011; 11:10
Trenera rozlicza się z wyników, więc taki Emery woli nie bawić się w eksperymenty. Zarząd podpisał z nim kontrakt na zaledwie 1 sezon, z tego powodu nie ma swobody w działaniu i dużego marginesu na błędy. Wenger ma silną pozycję w klubie i może sobie pozwolić na pewne ryzyko. Problem ma więc szerszy wymiar i nie wyniłbym jedynie Emerego. Zarząd też ma swoje za uszami, bo jest odpowiedzialny za strategię rozwoju klubu, w tym szkolenie młodzieży.
Wychowankowie klubu to w sporym stopniu mit: Raul, Messi. Już nie nasz Vicente też był wyciągnięty z innego klubu.
45. lisovski22.06.2011; 11:36
lisovskiNie pamiętam tych szans niech ktoś przytoczy jakieś statystyki na prawdę nie pamiętam.No ale skoro widzieliście że nie dawał rady to niech idzie do Malagi przecież mamy Banegę.
Dla mnie tchórzostwo Emerego jest widoczne jak na dłoni no i osiąganie stabilizacji z tymi których wystawia też wychodzi mu jako tako ale jest wytłumaczenie bo kontrakt tylko no rok więc bez szaleństw i ryzyka.Jak by dostał na umowę na trzy lata wtedy pokazał by jaja i Isco już by biegał z Soldado.
Sorry ja podziękuje za takiego trenera jest nijaki i nijako zdarza się grać Valencii dlatego nie ufam Emeremu w kwestii oceny gotowości do gry młodych zawodników po prostu
zawsze będzie bezpieczniejsza opcja do gry w pierwszym składzie.
46. matys539222.06.2011; 12:00
matys5392A ja przekornie,jestem za transferem Joaquina.Mimo,że bardzo cenię tego piłkarza i jest on dla mnie ikoną klubu to jest to ostatnia szansa na zainkasowanie jakichkolwiek pieniędzy.Ximo ma już 30 lat a wiec lepszy raczej nie będzie,w jego miejsce można sciągnąć kogoś perspektywicznego albo po prostu dać szansę np. Feghouliemu.
Odejscia z klubu takich piłkarzy jak Cesar,Baraja,Marchena,Vicente,Miguel,Joaquin czy choćby Villa to stopniowe przebudowywanie zespołu.W zeszłym roku płakalismy po Villi - w jego miejsce przyszli Soldado z Adurizem za "grosze" i strzelili więcej niż DV7.A nóż Pablo się rozegra,po odejsciu Ximo,może przyjdzie do nas jakiś Chori Castro albo inny wynalazek z jednego z klubów środka tabeli.Ale cały czas dla zarządu priorytetem powinni być obrońcy.Na każdej pozycji powinno być po dwóch klasowych zawodników,a v VCF na dzien dzisiejszy wygląda to następująco:
PO:?,?
ŚO:Rami,Costa,?,?
LO:Mathieu,Alba
Uwzgędniając oczywiscie transfery Navarro i Dealberta do Betisu,Bruno do Atletico oraz Maduro i Miguela to obrona wygląda krucho.
47. pck22.06.2011; 12:29
pck38. Ruutu
Prawda, w lidze mistrzów nie. Ale i tak uważam że nic się nie stało: Mistrzostwo Hiszpanii x2, puchar UEFA, superpuchar Europy - kto by to uznał za sukcesy :)

Co do środka obrony, to, poza Albiolem (którego "ofiara" przedłużyła o rok obecność Villi i Silvy) - albo się zestarzał, albo został wyprzedany w erze Solera. Więc nie widzę zarzutów wobec Llorente. Co więcej gdy nadarzyła się okazja, wzmocnił obronę sprzedażą Alexisa, kupnem solidnego Costy i ostatnio wyczarował stopera mistrzów Francji. Czego chcieć więcej, za taki budżet.

Takie czasy. Trzeba schować dumę do kieszeni i przestać żyć przeszłością. Przeprosić się z solidnymi rzemieślnikami pracującymi na drużynę, zamiast stawiać na gwiazdeczki grające co trzeci mecz na poziomie jak np. tegoroczny Banega.
48. Venithil22.06.2011; 12:43
Po pierwszej przebudowie nic się nie stało, bo akurat jeszcze mieliśmy szybk się rozwijających Vicente czy Aimara i zachowaliśmy najlepszą wówczas linię obronną ligi. Teraz jesteśmy w trakcie tej drugiej przebudowy i na razie ciężko mówić o tym, jak będzie, bo możemy jeszcze paru piłkarzy zyskać, a paru potracić.

Niestety właśnie sęk w tym, że Emery to taki trener "na teraz", żeby pomógł wyciągnąć klub z zapaści finansowej stabilnymi ale mało porywającymi i momentami nudnymi sezonami. Stąd ciężko mu postawić na młodzież. Zobaczymy jednak - w zeszłym sezonie zaczał rotować składem i to maniakalnie, to może w tym również coś się poprawi.

Przy przemodelowaniu obrony i zostaniu Joaquina myślę, że możemy liczyć na ćwierćfinał (przy szczęściu półfinał) ligi mistrzów i drobne postraszenie wicelidera ligi na koniec sezonu. Jeśli Joaquin i co gorsza również Banega odejdą, trzecie miejsce byłoby w pełni zadowalające.

Jak zawsze, po cichu, liczę że nasi doklepią do finału Copa del Rey i chociaż coś dodadzą do zestawu trofeów klubowych.
49. Mendieta8722.06.2011; 13:32
Mendieta87sciągli by lepiej Carlosa Vele lub Giovaniego Dos SANTOSA!!! albo z Porto Varele jak ma odejsć Joaquin a na wylocie podobno jest też Valencia z Man United... a tak na serie niech zostanie jeszcze z nami JOAQUIN!!!