sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Opcja - Dani Parejo

Piotr Świca, 04.06.2011; 12:19

Przygotowania do odejścia Banegi

Valencia złożyła zapytanie o wycenę Parejo przez Getafe. Pomocnik jest jedną z możliwości, jaką bierze pod uwagę zarząd w przypadku odejścia Evera w zbliżającym się okienku transferowym. Jak mówi agent piłkarza, jest on bardzo zainteresowany tak dużym skokiem w karierze, jaki zrobił były klubowy kolega Hiszpana, Roberto Soldado, niecałe 12 miesięcy temu.

Jedno jest pewne. W przypadku odejścia Banegi Parejo będzie priorytetem dla zarządu Valencii. Wiadomo już, że Real Madryt nie skorzysta z przysługującej mu opcji pierwokupu, jaką posiada jeszcze do 30 czerwca. Cena takiego transferu miałaby wynieść 5 mln €. Sprowadzenie Sahina ostatecznie przekreśliło powrót Parejo do Madrytu. Natomiast Banega cieszy się zainteresowaniem Interu Mediolan, dlatego jego odejście wiązałoby się z próbami zakontraktowania pomocnika Getafe, które rozpoczęły się w zasadzie kilka dni po oficjalnym ogłoszeniu transferu Turka do Realu.

Kluczem do rozpoczęcia oficjalnych negocjacji będzie odejście Argentyńczyka. Zarząd Valencii nie chce bowiem wykładać dodatkowych pieniędzy na transfery, dlatego też kwota uzyskana z przejścia Banegi do innego klubu powinna zrekompensować przybycie innego zawodnika o podobnym profilu.

Nie będzie natomiast problemem przekonanie piłkarza do gry w Valencii, ponieważ on sam deklaruje chęć opuszczenia Getafe. Nic dziwnego - z Valencią mógłby walczyć o Ligę Mistrzów, z Getafe najwyżej o miejsce w Lidze Europy i Puchar Króla. W identycznej sytuacji był rok temu Soldado, który nie żałuje swojej decyzji, a Parejo bardzo chciałby podążyć jego śladami. Roberto po roku gry w Valencii stał się jednym z czołowych snajperów Hiszpanii... może uda się i Parejo? Wszystko zależy od transferu Banegi.

Kategoria: Transfery | Superdeporte skomentuj Skomentuj (18)

KOMENTARZE

1. Ulesław04.06.2011; 12:31
UlesławTylko że nawet najbardziej obżarty hamburgerami i najbardziej olewający treningi Banega ciągle prezentuje poziom, który dla Parejo jest szczytem formy. Banegę dobrze byłoby odzyskać, a nie sprzedać.
2. gats04.06.2011; 12:41
wymiana na linni parejo banega to byłby naprawdę fatalny ruch transferowy ale obrażony obżarty trzaskający emeremu z bara jak to już miało miejsce ever to nie najlepszy pomysł Banega wyrażnie chce odejśc ale parejo jest strasznie słaby już bym wolał naszego Michela=)
i po stokroć granero nawet zamiast Banegi
warto byłoby pozyskac równiez Choriego castro ( i pozbyc się któregos z naszych skrzydłowych) , i dobrego stopera najlepiej Ekize z Bilbao albo Amorebiete które prez rzczczonego mlodziana został wyrzucony z 1 składu można by któregos z nich zaminic na Aduriza w przypadku pozyskanie Gameiro który jest chyba tak naprawdę jak na warunki naszego klubu luksusem...
3. Fuh04.06.2011; 12:44
FuhTak jak mowi Uleslaw. Parejo to niestety nie ta liga co Ever. Szkoda, ze Banega nie ma przy sobie kogos z twarda reka, bo glupoty mu w glowie. Rok zagral na takim poziomie, ze Parejo, Granero czy kazdy inny jego potencjalny nastepca w szczycie formy nawet sie do niego nie zblizy. Niech sie chlop za Siebie wezmie i bedzie dobrze. Czytalem na SD, jak Llorente mowil ze narazie transfer Evera jest nie mozliwy, ewentualne oferty beda rozpatrywane dopiero po CL. Ja tam ciagle w niego wierze, bo w przeciwienstwie do wielu innych "talentow" pokazal ze potrafi grac na najwyzszym poziomie przez caly sezon, tylko niech mu sie znowu zachce grac, a nie balowac... (:
AMUNT EVER!
4. Adr04.06.2011; 12:56
Adr"Ja tam ciagle w niego wierze, bo w przeciwienstwie do wielu innych "talentow" pokazal ze potrafi grac na najwyzszym poziomie przez caly sezon"

~Fuh

Nie nazywaj paru dobrych meczy całym sezonem... Owszem Ever jak mu się chce, jest w formie to reprezentuje poziom jaki mało piłkarzy może osiągnąć, ale każdy wie jak jest... Tino reprezentuje podobny poziom, ale jest zdecydowanie równiejszy i zawsze gra na 100% - Dobra oferta i Ever bye bye.
5. gats04.06.2011; 12:59
no i Tino strzela bramki
6. Sadus04.06.2011; 13:16
Moim zdaniem powinni powalczyć o Canalesa lub Granero, są z pewnością lepsi od Parejo.
7. bart12340004.06.2011; 14:03
bart123400Dla mnie sprzedanie Banegi byłoby fatalnym ruchem. Jest młody i pokazał, że grać potrafi w tamtym sezonie. Jego forma rzeczywiście jest niestabilna (słabe występy w Atletico później bajeczna forma u nas, a w tym sezonie w kratkę), ale mam nadzieję, że znowu będzie grał b dobrze. Nie przeboleję jak go puścimy do Interu i stanie się jednym z najlepszych a tak może być.
8. KilyVCF04.06.2011; 14:28
KilyVCFEver jest lepszy od Parejo i Granero razem wziętych.
Sprzedamy go i co ? Parejo ?
Oddajmy jeszcze Ximo a niczym nie będziemy się różnić od Mallorci itp
Dobra oferta za Banege to ile ?
Valencia zapłaciła prawie 20 mln za szczyla, teraz jest dużo lepszy.
Moim zdaniem tyle co za Silvę dostaliśmy (27mln) by było ok, i to tylko dlatego że Banega to leń. Evera AD2009/10 w ogóle bym nie sprzedał bo nie ma szans na pozyskanie kogokolwiek o zbliżonym poziomie.
Nie widzę większych przeszkód żeby nie wrócił do wielkiej formy. Popatrzmy na karierę Maty, kolejno objawienie, katastrofa i powrót do niezłej gry. Czy Silva grał cały czas na poziomie ? Nie. Marchena ? Tylko Villa nie schodził poniżej pewnego pułapu.
Banega w formie jest dla takiej "nijakiej" drużyny jak VCF bezcenny i wart tyle co Mata, Soldado i Pablo we trójkę.
Xaviego czy Iniesty sobie nie kupimy, więc trzymajmy Evera, nawet jak "odpali" raz na dwa lata to będzie więcej pożytku niż sprzedanie go za śmieszne 5-8 baniek i kupno jakiegoś leszcza.
W pełni zgadzam się z Fuhem.
9. KilyVCF04.06.2011; 14:35
KilyVCFPomijam kwestię że
trener z autorytetem np Aragones ustawiłby niesfornych gnojków że chodziliby jak zegarki
(Ever, Miguel, Chori... i każdy kolejny leser)
Unai piłkarzy z którymi sobie nie radzi najchętniej by się pozbył.
Druga sprawa że nie ma kapitana który miałby coś do powiedzenia.
Taki Steven Gerrard, czy Puyol ma wpływ na drużynę, trudno żeby Banega miał jakiś respekt i szacunek dla takiej łamagi jak Navarro.
10. Flaku04.06.2011; 15:27
Faktycznie muszę zgodzić się z Fuhem. Banega powinien grać regularnie, jeżeli grał by pytę to powinien grać 45 minut i zmieniać się z Tino, sprzedanie go było by złym ruchem, ale wszystko wskazuje na to, że jednak odejdzie. Emery jest bardzo specyficznym trenerem, i dużo dobrego można o nim powiedzieć, ale jeżeli chodzi o dyscyplinę to jest wręcz żałośnie słaby, rozumiem, że piłkarze powinni być karani za nocne wybryki, ale nigdy odsuwani bezsensu od składu jest dużo innych sposobów aby ukarać niesfornego grajka niż odsuwanie go od składu. Jak Emery nie weźmie ich za pyski, to z roku na rok ta drużyna będzie i słabsza psychicznie i mniej zdyscyplinowane co odbije się na ich grze (już to widać!)
11. Fuh04.06.2011; 16:05
FuhAdr: Kilka dobrych meczow? Nie rozsmieszaj mnie. W ostatni sezonie Davidow w Vcf to wlasnie Ever byl najlepszym graczem w 90% spotkan. Tino w porownaniu do Ever z tamtego okresu to ma ze 2 lata swietlne. Zreszta chyba selekcjoner Argentyny wie co robi, skoro Banega jest graczem podstawowym, a Tino Costa w meczu Reprezentacji C zostaje zmieniony przez pilkarza, ktory nie lapie sie do pierwszego skladu druzyny z Ekstraklasy. Tino to solidny zawodnik, bardzo dobry kondycyjnie, waleczny i z piekielnie silnym strzalem, ale pilka rozegrac to potrafi srednio. Ever, gdyby nie kontuzja i gdyby mial ciaglosc gry, to w tym sezonie gralby na rownie wysokim poziomie co w poprzednim. Sprzedaz Evera za mniej niz 25 baniek, to najwieksza glupota jaka moznaby zrobic. Natomiast sprzedaz Evera za 8-10 mln i wydanie tych pieniedzy na PArejo to Skandal i zbrodnia, Banega nawet jakby przytyl 50 kg bo McChikenach bylby lepszy niz Parejo w szczytowej formie.
12. Venithil04.06.2011; 16:21
Precz! Granero jeszcze zrozumiałem, ale ten pan to już lekka przesada.

Ever miał słabszy sezon, ale miewał i przebłyski, a na koniec grał całkiem nieźle. IMO przy rotacjach Emery'ego na spokojnie mógłby się odrodzić : Przy wymianie z Tino w formacji 4-4-2 i partnerstwie z rodakiem w 4-3-3 Ever na spokojnie może sobie sporo pograć w przyszłym sezonie.

Czy Tino jest lepszy od Evera? W tym sezonie tak, ale jego obecność nie czyni obecności Banegi niepotrzebnym luksusem. Mają zupełnie inne zalety - Tino lepiej wykonuje stałe fragmenty, jest lepiej przygotowany fizycznie, ma dobry strzał z dystansu...

Banega z kolei ma dobry przegląd pola i zwyczajnie przy swoich podaniach jest jedynym w tej chwili piłkarzem w klubie ktory może poważnie wziąć się za rozegranie przy poziomie pomocy jaki prezentują najlepsze ekipy w Primera. No, jeszcze może Macie w szczytowej formie to się udaje. Ever ma również lepszy drybling od Tino.

Tak czy inaczej, jeśli Banega ma odejść, to niewielu piłkarzy może go zastąpić i Parejo na pewno nie jest jednym z nich. Prędzej Granero.
13. fischerVCF04.06.2011; 16:34
fischerVCFPatrząc na to za ile przechodzi niejaki Andy Carrol z Newcastle do Liverpoolu, to to ile wzieliśmy za Silve i ile mamy wziąźć za Evera to śmiech na sali, tym bardziej że daliśmy za niego niecałe 20 baniek, gdy był jeszcze "gnojkiem". Parejo tak, ale tylko w przypadku pozostania Evera, jako conajwyżej wzmocnienie rywalizacji, ale patrząc na nasz budżet to lepiej inwestować w obrone.
14. Kurczak04.06.2011; 17:06
KurczakCo wy z tym "kupiliśmy go za 20 mln". I co z tego? Mało to było w Valencii przepłaconych transferów w ostatnich latach? Liczy się tylko ile jest wart teraz a nie 2-3 sezony temu, więc po co ta gadanina?

Między innymi dlatego jestem przeciwnikiem Emery'ego - toż to ***** jest (taki wyraz na "p" nieładny, ale pasuje idealnie), nie potrafi tych "krnąbrniejszych" złapać za mordę to lepiej odsunąć, przez co tracimy świetnych grajków. Banega ma po prostu za dobrze, to się poprzewracało w tyłku. Inna sprawa, że sprzedanie go teraz za te max. 10 mln to idiotyzm. Powinien dostać jeszcze szansę się rozkręcić, najwyżej serio już więcej się z niego nie wyciśnie i niech idzie gdzie indziej się opieprzać. :)
15. pedro904.06.2011; 18:13
Parejo to akurat pomysł Braulio, niestety Emery nie jest temu przeciwny.
Na stronie Supedeporte większość kibiców VCF - 68% ankietowanych - też jest przeciwna temu transferowi. No i co z tego? Zrobią i tak po swojemu.
16. Marcel04.06.2011; 19:35
MarcelNie popieram tego transferu, ale co do Banegi to mam mocno mieszane uczucia. 2 lata temu mial fantastyczny sezon w Valencii, piekne podania, dobre dryblingi i przede wszystkim bardzo dobra umiejetnosc utrzymywania sie przy pilce (nie zapomne jak 3 grajkow Barcelony nie moglo mu przejac pilki). Ale ostatni sezon w jego wykonaniu to porazka, brak przeblyskow geniuszu, brak woli walki i czesciej slyszalem o jego wybrykach niz o grze w pilke. Uwazam Banege za bardzo utalentowanego pilkarza, ale nie cierpie gdy ktos sie bawi w gwiazdeczke i olewa wszystko i wszystkich a moim zdaniem on swoja postawa w zeszlym sezonie olal Valencie. Nie chce zeby bylo z nim podobnie jak np z Adriano, swego czasu swietny mlody pilkarz a przez swoje zachowanie zakonczyl gre na swiatowym poziomie w wieku 24 lat
17. Algir04.06.2011; 21:09
Środek pola wygląda b. dobrze: Costa/Banega z Topalem/Albeldą. Przyjście kolejnego pomocnika sprawi, że Unai cały początek następnego sezonu będzie rzeźbił z ustawieniem, by na końcu tego nowego posadzić na ławce i wrócić do w/w czwórki. Zarząd powinien skupić się na zatrzymaniu Evera i wzmacnianiu innych formacji - środek pola jest wystarczająco mocny.
18. grzesiu 8305.06.2011; 12:22
Niestety Emery nie ma mózgu bo jakby miał to by nigdy nie chciał wymienić Banegi na Parejo, może Banega nie zagrał jakiegoś genialnego sezonu ale i tak jest o wiele lepszy od Parejo.
A jak go sprzedamy to popełnimy duży błąd.