sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Valencia zagięła parol na Zigicia

Jose, 07.08.2007; 00:25
Włodarze Racingu Santander są skłonni sprzedać Nikolę Zigicia, ale tylko za odpowiednią kwotę. Zdaniem Radia Marca najbardziej realny kierunek przenosin serbskiego giganta to Estadio Mestalla.

- Nie ma żadnej potrzeby pozbywania się Nikoli - mówił prezydent Racingu, Francisco Pernia. - Nie wykluczamy jednak, że przed zamknięciem letniego okna transferowego, napastnik będzie przywdziewał trykot innego klubu. Według sprawdzonych informacji na El Sardinero wpłynęło kilka poważnych ofert za Zigicia. Jedna z nich zaadresowana została z Walencji.

Pernia dodał ponadto, że pośpiech w kwestii przeprowadzki Serba jest niewskazany. Indagowany przez dziennikarzy o dużą stratę w przypadku transferu zawodnika, odpowiedział, że kibice Racingu mogą być spokojni o kadrę zespołu. - Wzmocniliśmy skład o trzech piłkarzy (Aldo Duscher, Jorge López i Jordi López), którzy będą stanowić o potencjale drużyny w najbliższym sezonie. Fani nie muszą więc martwić się o sytuację personalną w ekipie. Nawet w przypadku straty Zigicia. - zakończył sternik klubu.

Kategoria: Ogólne | marca.com skomentuj Skomentuj (36)

KOMENTARZE

1. m198807.08.2007; 01:05
m1988Dawać go !!! :P
2. Peer GHz07.08.2007; 01:32
Peer GHzUważam że valencja ma już wystarczająco dużo świetnych piłkarzy...Flores kupuje jak zdesperowany...jak nie tego to tego...czego więcej chcieć z taką kadrą jaką ma vcf?chce zbudować drugą chelsea?niech weźmie się za szkółke juniorską i scouting młodych talentów tak jak Man. Utd.!!!!
3. Inus07.08.2007; 02:07
InusPeer GHz....brak mi słów. Co ty gadasz. Z taką kadrą jak ma Valencia ? To właśnie chyba trochę słaba kadra, w porównaniu do wspomnianego ManUtd. Podstarzały Morientes i Baraja, 'skuteczny' Arizmendi, nie-wiadomo-co-z-nich-wyjdzie Mata, Sunny oraz forma Joaquina, 1 stoper o wątpliwych umiejętnościach. Edu permanentnie kontuzjowany = brak rozgrywającego. Wiek Morientesa = wkrótce lub w wypadku kontuzji brak napastnika z dobrą grą głową.
Brak stopera światowej klasy, odkąd odszedł Ayala.

I tak poza tym, to wszyscy mówią 'niech szukają młodych talentów'. A ja o nich myślę: 'spójrzcie na Arsenal'. Średnia wieku 23 lata i co osiągnęli po sprzedaniu weteranów, jak np. Campbell i Pires czy jak skończył karierę Bergkamp ?
Nic, wtedy właśnie skończył się Arsenal.

Takie właśnie są uroki opierania drużyny na młodych nieopierzonych żółtodziobach. Nie chcemy tego w VCF. Mamy dużo młodych i zdolnych, wystarczająco dużo. Potrzeba nam piłkarzy o wyrobionej marce w piłkarskim świecie.
4. Inus07.08.2007; 06:26
InusNo i chciałem jeszcze dodac, że we wspomnianym ManUtd grają tacy wyjadacze jak Neville, Scholes, Giggs czy VdS. I wygrali ligę, doszli do 1/2 finału LM. A to całe wyszukiwanie talentów - pożal się boże, 2 talenty raptem Rooney i Ronaldo a tak to najwyżej talent na ławę. A tu się wszyscy żrą, że nie chcą 'staruszków'. Należy też wspomniec o przeciętnym wieku gracza Milanu - domyślam się że większosc użytkowników zna ją chociaż w przybliżeniu :) Dla przykładu: Maldini 38 Dida 34 Seedorf 31 Nesta 30 A to są ich czołowi gracze.
5. matticore07.08.2007; 06:27
matticoreGood jak by przyszedł...
6. pincz07.08.2007; 09:00
Inus po części masz rację aczkolwiek Ci gracze grają już jakiś czas ze sobą i to właśnie o tym decyduje. Tak więc jak sprowadzimy kogoś wiekowego to nie będzie to dobrym wyborem. Lepiej sprowadzić kogoś z perspektywą na przyszłość. Dlatego jestem przeciwny graczom pokroju Casquero, Helguera, Trezeguet.

Ktoś podał przykład Ronaldo i Rooneya? To chyba źle, bo obydwoje zdobyli większość bramek dla Manchesteru oraz obydwoje dużo asystowali tak więc bez nich nie byłoby napewno Manchesteru w 1/2 LM ;/
7. Inus07.08.2007; 09:24
InusAle gdyby mieli samych takich Rooneyów i Ronaldo to by za wiele też nie osiągnęli, Scholes, Giggs Neville i VdS to nadal ich podstawowi zawodnicy. Szczególnie Scholes, który jest rozgrywającym.
8. sth1007.08.2007; 09:26
sth10Podstarzali milaniśći grają na dobrym poziomie bez dwóch zdań, ale nie zapominajmy o ich najnowocześniejszym na świecie ośrodku Milanello. Skoro potrafili doprowadzić do formy Ronaldo to znaczy ze to naprawdę profeska. Wracając do "super kadry valencii", to nie ma co dramatyzować. Ches mają całkiem niezły skład. W obronie solidny Albiol i Alexis, do tego Helguera + najlepsze skrzydła w Europie: Miguel, del Horno, Joaquin, Vicente + David Villa. Fakt, moim zdaniem Valencia rozpaczliwie potrzebuje klasowego rozgrywającego, kogoś pokroju Diego, Lucho, najlepiej Raula Garcii, ale jego transfer przegraliśmy.
Jeśli chodzi o Zigicia to można spróbować go pozyskać byle za rozsądne pieniądze. Nie jest stary , warunki fizyczne ma świetne, do tego ma całkiem niezłe przyspieszenie, i znośną technikę. Ale wart jest nie więcej niż 10 mln $. I ani grosza więcej. Niech kupią wreszcie jakiegoś klasowego piłkarza, bo jak dotąd dyrektorzy sportowi się nie spisują. Amunt Valencia!!!
9. Inus07.08.2007; 09:39
Inussth10 - 'potencjalne' najlepsze skrzydła w Europie. Del Horno bez formy, Joaquin tak samo, Vicente jeszcze nie ograny po kontuzji. Jak na razie to mamy kieeeepskie skrzydła i nie mamy na kogo grac oprócz Morientesa. Więc albo kupujemy Zigica i gramy na Zigica/Morientesa skrzydłami albo gramy przez rozgrywającego do Villi. Więc wg. mnie jeśli nie da się pozyskac sensownego rozgrywającego to nie ma sensu pozyskiwac żadnego.
10. Jose07.08.2007; 10:05
Inus najpierw piszesz, ze Morientes jest podstarzały, że za jakiś czas nie wiadomo co będzie z jego zdrowiem, a później domagasz się transferu doświadczonych piłkarzy, wyliczasz wiek zawodników Milanu. Zastanów się, bo wypisujesz sprzeczności. Co do najlepszych skrzydeł, to martwię się jedynie o formę del Horno i zdrowie Vicente. Joaquin miał b.dobrą końcówkę sezonu i zrozumiał o co chodzi w Valencii.
Mata, Sunny i Alexis będą objawieniami sezonu.
11. Qnick198607.08.2007; 10:31
Qnick1986Zagięła parol? Czy ja to już gdzieś nie słyszałem> A tak! W 3 newsach jednego dnia na www.pilka.pl ! Określenie ok ale co to jakaś moda na nie?
12. Adrian_VcF07.08.2007; 10:39
Adrian_VcFTaa ja też slyszałem to okreslenie ostatnio podczas meczu o tarcze wspolnoty, komentator nahorny powiedzial taki tekst gdy mówil o zainteresowaniu realu Robbenem...
13. Qnick198607.08.2007; 11:03
Qnick1986A może by kupić Emersona? Ma swoje 31 lat ale to mało istotne... Skoro w tym sezonie i tak nie kupimy zawodnika pasującego idealnie to może warto poczekać, a kupić jego za te 5mln tak na wszelki wypadek... Bo daj boże zdrowia Baraji żeby grał cały sezon! Ale jakby co to zmiennik całkiem wartościowy! A na sezon czy dwa to chyba nie byłby taki zły pomysł.
14. przem07.08.2007; 11:03
A nie lepszy byłby Anelka z Boltonu?
15. Qnick198607.08.2007; 11:10
Qnick1986A co do napastnika... To w tamtym sezonie graliśmy tylko Villą Morientesem Oraz Angulo i Silva w razie potrzeby. Tavano nie grał (zresztą od połowy sezonu go nawet nie było). Teraz na dobrą sprawę nikogo nie ubyło a doszedł Arizmendi (łataj dziura na wszelki wypadek ale daj Bóg bym się mylił) i Mata (którego mam nadzieje że nie dorzucimy gratis do kwoty za "drabine" swoją drogą wydaje mi się że kompletnie nie potrzebną).
16. Qnick198607.08.2007; 11:18
Qnick1986No i do tego fakt że Silva chyba wiele częściej będzie grał na mediapunta więc napastnik potrzebny będzie pewnie tylko jeden do pary. To chyba będzie zależało tylko od zdrowia i formy Vicente. Jeśli tylko będzie grał i robił to dobrze to szkoda będzie żeby Silva nie grał... Wiem że fajnie mieć i 7 napadziorów jak niektóre kluby, ale po co?
17. Inus07.08.2007; 11:36
InusJose-> Co do sensu mojej wypowiedzi dotyczącej Moro: Morientes = jedyny napastnik u nas dobrze grający głową. Wszyscy piszą, że ooo potrzeba nam młodzieży bo same staruchy mamy w składzie i własnie chodziło mi o wkład Morientesa w drużynę, a o jego wiek i zdrowie to na dłuższy dystans dlatego potrzebny nam Zigic.
18. Peer GHz07.08.2007; 11:43
Peer GHzInus i Ty sie uważasz za kibica VCF?
19. LSW07.08.2007; 11:45
LSWa tak z innej beczki...

Jose Enrique sprzedaliśmy z 3 mln euro, a Villareal sprzedał go za 9,5 mln euro.
I właśnie dzięki sprzedaży młodych i zdolnych za małe kwoty zamiast wypożyczać ich do ogrania, nigdy nie będzie kasy na dobre transfey.
20. Peer GHz07.08.2007; 11:47
Peer GHzSpójrz na ACM ...same gwiazdy (dziadki) a mecze kupują bo nie mają siły biegać...[]_(o)[]_ ...w składzie jest za duża walka i piłkarze muszą odchodzić tak jak np.Ayala żeby nie skończyć jak np. Fiore...
21. Inus07.08.2007; 12:00
InusTo że jestem obiektywny to znaczy, że nie jestem kibicem ? Po prostu stwierdzam fakt - Valencia nie ma tak mocnego składu jak czołowe kluby najlepszych lig, jak chociażby wspomniane przez ciebie ManUtd, ACM, Inter albo 2 nasi najwięksi rywale. I to jest właśnie głupie. Nie wydajemy takiej kasy na transfery jak 2 wiadomo które kluby, a na Valencii ciąży podobna presja jak na tych 2. Nie rozumiem tego. Skoro się nie ma tylu pieniędzy to się ma słabszy skład no cóż. Pieniądze to nie wszystko, ale wszystko bez pieniędzy...no właśnie.
22. Inus07.08.2007; 12:01
InusPeer GHz -> Ok dobra to twoje zdanie, nie róbmy spiec między kibicami jednego klubu :)
23. andrzej07.08.2007; 12:08
andrzejJA jestem za jego sprowadzeniem na Mestalla, on sie nam sprzyda w takich akcjach jak wrzutki czy z rogów. :>
24. miancio07.08.2007; 12:20
miancioNiestety nie zgodzę się z Inusem. To, że nie mamy tak mocnej kadry jak Real, czy Barca to jeszcze nic nie znaczy. Pamiętaj o tym, że nazwiska nie grają i w każdym momencie takiego Ronaldinho czy Henrego może zjeść presja. Jeżeli nie uda się już nikogo ściągnąć, to trzeba zbudować drużynę z tego co mamy. Sevilla nie ma wcale porywającego składu, a do ostatniej kolejki walczyła o mistrzostwo.
25. Inus07.08.2007; 12:25
InusAle mimo wszystko pieniądze dają długoterminową potęgę, a to ktoś sobie nie poradzi to trudno ma się kasę to się go sprzeda, to cechuje wielkie kluby, czyli brak lojalności.
Sevilla miala po prostu super sezon nie wiadomo czy jej się uda to powtorzyc. A Realowi i Barcelonie nie wyszło to robią co mogą, żeby im wyszło. Czasami pieniądze są silniejsze niż talent i zapal....Wierzcie mi, ja naprawdę to potępiam, ale taka jest prawda. Im wyżej mierzysz tym bardziej kręcisz sie wokół pieniędzy.
26. mz07.08.2007; 12:28
mzLSW: to co ma powiedzieć Levante, które sprzedało go za 600 tyś. € (; ?
27. miancio07.08.2007; 12:40
miancioNo tak, ale czasami jest tak, że mimo grubych milionów klub nie za wiele zdziała vide Atletico.
28. pedro107.08.2007; 12:52
To byłby fajny widok - Zigic obok Silvy czy Villi. Jak King Kong ze swoją oblubienicą.

A co do rozgrywającego - po co nam znane nazwisko? Casquero byłby idealny. Kupimy go za niewielkie pieniądze, pogra rok, w międzyczasie Edu dojdzie do siebie i na spokojnie rozejrzymy się za klasowym playmakerem.
29. mz07.08.2007; 12:56
mzPedro, nie zapominaj o Hugo Vianie, który mimo, iż ma kontuzje, to może się odbuduje i za rok wróci ;D.
30. Adrian_VcF07.08.2007; 12:59
Adrian_VcFViana troche jakby za słaby na VCF...
31. sth1007.08.2007; 14:00
sth10Napisałem,że mamy najlepsze skrzydła w Europie, bo uważam, że tak jest w istocie. To, że del Horno nie trenował z resztą składu od początku nie znaczy, że do formy nie dojdzie. Przeciwnie, wierzę,że Bask bedzie chciał udowodnić, iż zasługuje na gre w pierwszym składzie. Pech Vicente musi sie kiedys skonczyc, a urazy, które go nękają powinny się kiedyś skończyć. Joaquin to klasowy piłkarz, a to, że pierwszy sezon był niezbyt udany o niczym nie przesądza. Jest jeszcze DaVid Silva, który również może grać na skrzydle. Tak czy siak jestem kibicem Valencii i mam wiarę w swoją drużynę. Tym bardziej, że Ches mają potencjał i ambicję.
32. pedro107.08.2007; 15:36
MZ, masz rację przypominając o Vianie, ale już straciłem nadzieję, że coś z niego będzie; obym się mylił - byłaby to miła niespodzianka.
33. Marchewa07.08.2007; 16:11
MarchewaMożnaby go sprowadzić, ale za jakieś normalne pieniądze, czyli gdzieś tak z 10mln euro. Chociaż w sumie z drugiej strony moglibyśmy zagrać z Villa z przodu i za nim Silvą i grać bardziej kombinacyjną piłkę, jak np. Arsenal.:)
34. Ulesław07.08.2007; 19:42
UlesławViana miał jeden dobry mecz w życiu: z Racing Portuense w Pucharze Króla. Gra prowadzona była na jego właśnie poziomie: Segunda B.
A ledwo poszedł do Osasuny, gdzie chcieli go dać do pierwszego składu, to się na pierwszym treningu z wrażenia chyba połamał. Pokraka większa niemal niż Vicente.

Maciek - jeśli Joaquin jest mierdą, to Viana jest mierdą mierd ;]
35. mz08.08.2007; 11:16
mzUlesław: mecz życia? Skąd ja to znam? Aaa kiedyś mówiłem coś podobnego o występie Joaquina z Colorado Rapids ;D. Twój komentarz to zwyczajny kontratak, po moich atakach na Joaquina ;]
36. Ulesław08.08.2007; 16:55
UlesławMZ - nie neguję niczego, co napisałeś powyżej ;]