sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

César: "Nie ma się co załamywać"

Nevan, 23.05.2010; 16:09

Bramkarz o sytuacji w drużynie

César Sánchez postanowił wypowiedzieć się w kilku słowach o transferze Davida Villi do Barcelony oraz ofercie przedłużenia kontraktu. César sądzi, że nie ma się co załamywać transferem Guaje.

"Sprzedaż Davida była nieunikniona, dobrze, że udało nam się sprzedać go teraz, kiedy dostaliśmy za niego tyle pieniędzy" - uważa potero, jednocześnie twierdząc, że "Valencia na pewno poradzi sobie bez Villi".

"Przez pięć lat korzystaliśmy z usług Davida Villi, on potrzebował nowych wyzwań i my też potrzebujemy nowych wyzwań. Nadal jesteśmy w stanie walczyć i będziemy się rozwijać" - kontynuował Sánchez.

Odnośnie przedłużenia kontraktu, César powiedział, że "nadal jest bardzo ambitny" i "czuje się młodziej widząc, jak dużo daje drużynie".

Kategoria: Wywiady | Superdeporte skomentuj Skomentuj (33)

KOMENTARZE

1. idler23.05.2010; 16:49
idlerOczywiście, że nie ma się co załamywać. Mimo tego, że Villa grał często i regularnie zdobywał bramki, damy sobie radę i bez niego. Mamy nadal dobrze działającą pomoc, Zigic dostanie więcej okazji, aby się pokazać, w tym okienku transferowym pozyskaliśmy kilku dobrych piłkarzy. Ten sezon będzie trudny, ale myślę, że skończymy go ponownie na 3 miejscu. Za rak/dwa lata piłkarze ze szkólki Valencii, będą w stanie zagrać w pierwszym składzie i może z ludzi pokroju Paco wyrosną piłkarze lepsi niż Villa. Czas pokaże.
2. Krzysiek23.05.2010; 17:26
KrzysiekJa jestem przekonany, że transfer Villi może nam wyjść na duży plus zarówno pod względem ekonomicznym jak i czysto piłkarskim.
Co do kontraktu Cesara to cieszę się, że postanowił z nami zostać jeszcze ten jeden sezon, napewno będzie ważną postacią drużyny. A za rok kupi się jakiegoś nowego, młodego i utalentowanego golkipera.
3. MaTtaj01023.05.2010; 17:43
Mourinho od poniedzialku w realu. Czemu nie poczekalismy na Pellegriniego? :( ...
4. idler23.05.2010; 17:43
idlerZamiast wydawać krocie, lepiej żeby Moya poćwiczył, a wtedy można kupić kogoś na drugiego bramkarza, bo nie ma tyle pieniędzy żeby "tak o" sobie kupić zaje****ego bramkarza.
5. Parówa23.05.2010; 18:29
ParówaSkoro on tak twierdzi.. Ciekawe jak to wszystko będzie wyglądać w następnym sezonie
6. Krzysiek23.05.2010; 18:34
Krzysiek@idler
Ćwiczenia Moyi już nic nie dadzą. Jest po prostu cienki i żadne treningi tego nie zmienią. Lepiej zrobi jak wróci do Majorki.
Ja uważam, że po odejściu Cesara (które nastąpi najprawdopodobniej za rok) trzeba będzie niestety pozyskać nowego bramkarza. Co prawda z wypożyczenia wraca Renan, ale jak wszyscy doskonale wiemy jego forma jest daleka od ideału i raczej podzieli los Moyi.
Moim zdaniem trochę głupio zrobiliśmy pozbywając się Hildebranda, ale to już inna sprawa.
7. Serano23.05.2010; 18:59
SeranoCesar ma rację. Nie co się załamywać odejściem Villi. A co do niego samego to rok może nie, ale 2 zapewne będzie siedział. Sam bym wolał go widzieć do końca kariery w Valencii, a w między czasie szukać dobrego bramkarza za rozsądną cenę.
8. Vicente.Rodriguez23.05.2010; 19:04
Vicente.RodriguezBardzo dobrze broni Mariano Andujar z Catani Calcio, juz go wiele razy widziałem, zreszta to chyba podstawowy bramkarz Argentyny, a jak nie to napewno nr 2. Dla mnie koleś jest wysmienity, nie bedzie drogi a jego kariera sie bedzie rozwijać. Ma rekord Copa Libertadores, równo 800 minut bez straty gola, przez 8 meczy.
Ma 27 lat wiec wiek chyba idealny, juz ma spore doswiadczenie.
Bo kolejne znaki zapytania takie jak Moya to mogą być nastepne niewypały wiec warto sie zastanowić
9. Krzysiek23.05.2010; 19:26
KrzysiekNie słyszałem o nim, ale skoro mówisz, że jest dobry to pewnie tak jest.
Catania to nie zbyt medialny klub, więc jego cena napewno nie powinna być wyższa jak swego czasu za Moyę.
10. lisovski23.05.2010; 20:11
lisovskiJeżeli dobrze pamiętam to Renan też był jakimś rekordzistą kiedy do nas przybywał.Mam nadzieję że w tym sezonie jego transfer zacznie się zwracać.
11. pedro923.05.2010; 21:09
Nie będzie źle - trzeba się pozbyć piłkarzy mało przydatnych i/lub wypalonych. Lista jest długa: del Horno, Viana, Nacho, Fernandes, Maduro, Miguel, Sunny, Montoro. Nie zatrzymywałbym na siłę Joaquina czy Zigica.
Na prawą obronę wziąłbym Gameza z Malagi, na rozgrywającego Andera Herrerę lub Javi Marqueza, do ataku Soldado, może Colungę. Trzeba wypróbować Aarona i Alcacera. Jeśli Alba się sprawdził, dlaczego nie ci dwaj ostatni?
Przy mądrej polityce kadrowej można stworzyć mimo odejścia Villi i prawdopodobnie Silvy naprawdę silną drużynę.
12. idler23.05.2010; 21:30
idlerW sumie możemy sobie spekulować co byśmy zrobili, a tak naprawdę, myślę, że sprawa wygląda o wiele trudniej. Zresztą co my możemy, napisać im list z propozycją piłkarzy :)?
13. wk23.05.2010; 21:56
wkpedro, Andera Herrerę? Wierzysz w to, że uda sie go wyciągnąć z ZGZ za rozsądną cenę? Bo grać chłopak potrafi...
14. pedro923.05.2010; 22:07
wk, dlaczego nie? ale pod warunkiem, że uda się sprzedać paru niepotrzebnych grajków.
Czytałem, że obo napastnika priorytetem sztabu szkoleniowego jest właśnie kreatywny pomocnik-organizator i Ander Herrera jest wymieniany jako jeden z 3 kandydatów.
15. lisovski23.05.2010; 22:28
lisovskiHerrera to był by super pomysł nie wiedziałem ze jest na liście Llorente.Mogło by się udać ,czytałem że Saragossa ma większe problemy z kasą niż my a akurat ten zawodnik jest godny uwagi.
16. wk23.05.2010; 22:38
wkpedro, jeżeli jest na liście potencjalnych wzmocnień, to całkowicie zmienia postać rzeczy. A kim są pozostali, dwaj zawodnicy?
17. Arek25049423.05.2010; 22:56
Arek250494Czemu uważacie że przydałoby się sprzedać Miguela?? Jak dla mnie gra on bardzo dobrze , jest solidnym obroncą i do tego często udziela się w ofensywie jakby nie mówić idealny prawy obronca , swoją grą przypomina mi troche Alvesa z Barcy. A że czasmi pójdzie na impreze i troche wypije to chyba dobrze że mamy rozrabiake w druzynie a nie samych wzorowych i drentwych piłkarzy , a pozatym niech się cieszy młodością tak jak ja :D. Uważam że bez sensu jest sprzedawanie Miguela bo jest on dobrym piłkarzem a jak miałby odejść z Valenci to za jakies marne grosze , wiec sie nie oplaca.
18. davidvilla23.05.2010; 23:11
Myślicie, że za Silvę dałoby się wyciągnąć z Realu Garaya? Podobno Ramos ma grać na środku by zrobić miejsce Maiconowi, do tego jest Pepe i ALbiol więc sądzę że Garay plus 30 mln to realna oferta za Davida...
19. Krzysiek24.05.2010; 06:47
KrzysiekGaray akurat wogóle nie jest nam potrzebny. Mamy dość środkowych obrońców.
Co do Miguela to zgadzam się z Arkiem. Zrobilibyśmy dużą głupotę sprzedając go, tylko nie potrzebnie utrudniamy sobie życie. Mamy świetnego prawego obrońcę i nie widzę powodu, dla którego mielibyśmy robić zmiany na tej pozycji.
Tak samo sytuacja ma się z Joaquinem, uważam, że jest lepszy od Pablo i jeżeli już kogoś mielibyśmy sprzedawać to właśnie jego. Co do Zigicia się zgadzam, jeżeli pojawi się ciekawa oferta to nie go co zatrzymywać.
20. Algir24.05.2010; 08:13
Zupełnie się z tym nie zgadzam - przez cały sezon obrona była najsłabszą formacją i w pierwszej kolejności należy dokupić śr. obrońcę.
Wg mnie ofensywa wygląda b. dobrze - jeżeli nie odejdzie Silva, to nawet bez nowego napastnika zespół spokojnie sobie poradzi.
21. pedro924.05.2010; 11:33
wk, na liście jest jeszcze Javi Marquez z Espanyolu i Apono z Malagi.

Co do Miguela - trzeba go sprzedać, gdyż rozsadza drużynę od środka. Z Fernandesem tworzą niezłą parę imprezowiczów. Poza tym Miguel grał nierówno i zazwyczaj słabo. Adieu!
22. phoxx24.05.2010; 12:50
Tak, rozsadza od środka. Byłeś w szatni?

Liczy się to co zawodnik pokazuje na boisku, jak go ktoś z drużyny nie lubi to jego problem. To zawodowy zespół a nie jakiś klub wzajemnej adoracji.

Jak odejdzie to nie widzę możliwości żeby przyszedł ktoś lepszy bądź na takim samym poziomie.
23. pedro924.05.2010; 13:05
Oczywiście, że nie byłem, ale znam opinię tych co dobrze znają szatnię. Dla ciebie nie ma znaczenia co się dzieje poza boiskiem, a dla sztabu szkoleniowego VCF ma i dlatego Miguel jest na odstrzał. Poza tym czym szczególnym wyróżniał się Miguel na boisku w tym sezonie? Niczym.
Na jego miejsce przymierzany jest Gamez z Malagi.
24. Krzysiek24.05.2010; 14:59
KrzysiekA tam bredzicie, moim zdaniem Miguel grał równo i pewnie przez cały sezon. Może nie wyróżniał się nie wiadomo czym, ale też nie popełniał żadnych błędów i to się liczy.
@Algir
Trochę trudno mi się zgodzić z twoim zdaniem skoro odszedł od nas najlepszy napstnik Hiszpanii jak nie Europy, więc chyba to ofensywa przez jego odejście stała się dużo słabsza i to ona wymaga wzmocnień.
Nie rozumiem na co ci kolejny środkowy obrońca przecież ta formacja jest chyba najmocniej obsadzona: Marchena, R.Costa, Alexis, D.Navarro, Maduro, no i tam też z powodzeniem mogą zagrać Fernandes i Albelda, więc kompletnie nie rozumiem na co nam kolejny środkowy obrońca.
Z bokami obrony sytuacja ma się podobnie na każdą ze stron mamy po dwóch zawodników i to jest wystarczająco, prawa obrona: Miguel i Bruno, lewa: Mathieu i Alba.
25. LSW24.05.2010; 16:36
LSWKrzysiek
Chodzi o to, że w obronie mają grać R.Costa, Alexis, Maduro, Dealbert, czyli mamy tylko 2 dobrych obrońców: Marchene i Navarro.
Do tego Emery ustawiał Marchene w pomocy, więc wychodzi na to, że obrońcę mamy jednego.

Z bokami obrony sytuacja ma się podobnie. Z prawej jest tylko Miguel, a z lewej Mathieu, który jeszcze nic ciekawego nie pokazał. Alba na obronie grał z konieczności i nie szło mu to źle, ale to nie jest już teraz piłkarz, który gwarantuje w obronie jakość na europejskim poziomie.

Owszem, piłkarzy w obronie mamy dużo, ale obrońców mało. Większość z nich to tylko statyści.
26. Krzysiek24.05.2010; 16:48
KrzysiekNiby tak, ale nie możemy sobie pozwolić na kolejne powiększanie kadry, która i tak jest już ogromna. Jeżeli już mówimy o zakupie jakiegoś klasowego obrońcy to najpierw należy kogoś przedać.
A ze stwierdzeniem, że D.Navarro jest dobrym obrońcą się nie zgadzam. Owszem miał kilka dobrych meczy, ale ogólnie nie jestem zadowolny z jego postawy. Uważam, że znacznie lepszy może być nowo pozyskany R.Costa.
27. phoxx24.05.2010; 19:50
Ale ile goli zawalił Bruno a ile Miguel. Tych dwóch dzieli różnica klasy.

To że rozsadza drużynę to gruba przesada, kogo tak naprawdę obchodzi to że się spóźniał ileś tam minut, a Banega to co, też na wylot za to zejście z boiska?
28. Arek25049424.05.2010; 20:13
Arek250494Podobno Aston Villa jest zainteresowana Żigiciem i Miguelem. Na sprzedaż Żigicia się zgadzam ale jest jeden wielki minus O'neil (czy jakoś tak) chce ich dwóch za 9,5 mln to jakieś żarty. Za tyle może odejść wielkolud albo minimum 7 mln , a na sprzedaż Miguela się nie zgadzam jest za dobrym piłkarzem żeby go sprzedać za marne grosze. Uważam że jest bez sensu sprzedawać tylu pilkarzy z pierwszego składu jak tam wyżej napisaliście. Chcecie z Valenci zrobić drugi Real że cały skład chcecie wymienic?? Owszem zagadzam się na sprzedaż maduro , Viany , del horno itd ale oni prawie wogule nie grali w tym sezonie a taki Joaquin dużo pomógł , sprzedając takich piłkarzy jak Ximo możemy stracić zgranie i równowage w zespole.
29. Krzysiek24.05.2010; 20:21
KrzysiekTeż o tym czytałem, niedawno. Sprzedaż Miguela odpada, tak samo Joaquina, są zbyt ważni dla nas.
Ale jeżeli dadzą koło 8 mln euro za Zigicia to proszę bardzo, droga wolna.
30. pedro925.05.2010; 11:03
Zarówno Miguel jak i Joaquin są też na liście transferowej.
31. Krzysiek25.05.2010; 14:44
KrzysiekMożna powiedzieć, że cały skład jest na liście transferowej, więc nie ma tu co wyszczególniać poszczególnych zawodników.
32. pedro925.05.2010; 15:18
Jak jest tak cieniutko z kasą, to trzeba sięgać po młodzież.
Jak donosi Marca Mourinho chce Navasa i di Marię. Jeśli to prawda, Silva oddala się od wymarzonego Realu. Może to być też medialny zabieg, żeby obniżyć cenę za Silvę.
33. Krzysiek25.05.2010; 15:33
KrzysiekDi Maria podobno już jest w Realu, także mam nadzieję, że teraz odczepią się od naszego Davida.
Szkoda by było, żeby zmarnował się w tym śmiesznym klubie.