sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Sprzedaż Villi nieuchronna

Ulesław, 18.05.2010; 11:43

Porozumienie kwestią godzin

Bezpośrednie negocjacje Manuela Llorente z Juanem Laportą już zostały rozpoczęte, a transfer może zostać zamknięty jeszcze dzisiaj. To prawdopodobnie ostatnie chwile Davida Villi jako piłkarza Valencii CF. Strony nie zamierzają przeciągać negocjacji, bo wszystkim zależy na szybkim zakończeniu.

David Villa ma przybyć do Barcelony jako następca Thierry'ego Henry. Llorente oczekuje oferty wynoszącej około 45M €. Przedstawiciele Dumy Katalonii nie zaprzeczają, że Valencia otrzyma także ofertę za drugą największą gwiazdę - Davida Silvę. El Mago miałby być alternatywą dla Cesca Fabregasa, również znajdującego się na liście życzeń władz Barcelony.

Nikt nie chce powtórki ubiegłorocznej opery mydlanej z Villą w roli głównej. Sam El Guaje oświadczył, że chce znać swoją przyszłość przed wyjazdem na Mundial do RPA.

Laporta i Gomez o negocjacjach:

Głos w sprawie negocjacji zabrał Juan Laporta. Prezydent Barcelony zapewnił, że tylko szczegóły dzielą Villę od transferu do Blaugrany, a rozmowy idą bardzo dobrze. Prowadzenie negocjacji potwierdziła już nawet oficjalna strona FC Barcelony. Według informacji uzyskanej przez dziennik Superdeporte, oficjalne zamknięcie transferów powinno zostać ogłoszone w czwartek.

Około południa dziennikarze spotkali się z Fernando Gómezem. Dyrektor Sportowy Valencii nie ujawnił wielu szczegółów, powiedział jedynie, że to prezydenci negocjują w sprawie transferu Villi, ale napastnik ciągle jest piłkarzem Blanquinegros i w tym momencie nie trzeba szukać jego następcy. Gómez nie wykluczył jednak transferu innych zawodników, ponieważ - jak przyznał - istnieją różne alternatywy.

Katalońskie media sugerują, że prezentacja Villi na Camp Nou odbędzie się w piątek.

18,5M € na spłatę kredytu

Według Las Provincias, Valencia nie może liczyć na wszystkie pieniądze z transferu Davida Villi. Około 40% kwoty może zostać przelana na konto firmy Fomento Urbano z Castellon, której właścicielem jest Eugenio Calabuig. Biznesmen w kwietniu 2009 roku pożyczył Valencii 50M €, a środki ze sprzedaży Villi mają zmniejszyć zobowiązania klubu.

Pożyczka, zaoferowana przez Calabuiga, uratowała Valencię przed koniecznością ogłoszenia stanu niewypłacanościi. Również wtedy zapadła decyzja o przeprowadzeniu emisji akcji, zakończonej 3 września 2009 roku, dzięki pomocy lokalnych władz. Inną alternatywą w kwietniu 2009 roku była sprzedaż jednej z parceli Estadio Mestalla, ale zarząd Vicente Soriano zrezygnował z tej opcji.

Transfer zamknięty?

Według Catalunya Ràdio, Operacja Villa została zakończona. Valencia ma otrzymać 45M €, a także 3M €, w zależności od wyników piłkarza. Działacze Barcelony podobno już zarezerwowali klinikę, w której Villa przejdzie testy medyczne. Prezentacja miałaby się odbyć w piątek. Ciągle nie ma jednak oficjalnego potwierdzenia tych doniesień.

Kategoria: Ogólne | Las Provincias | Superdeporte skomentuj Skomentuj (157)

KOMENTARZE

1. Barsa18.05.2010; 11:48
BarsaUle ale dobijasz ludzi!! Mnie też ;)
2. robert31318.05.2010; 11:53
robert313Jeśli Villa ma odejść, to lepiej faktycznie "załatwić to szybko"..
Trochę żal, tym bardziej że on sam nie jest zdeterminowany aby odejść.. no ale ekonomia okazuje się nieubłagana.

Ale od Silvy won!
3. Barsa18.05.2010; 11:54
BarsaJeszcze ten Silva, jak już to od niego mogli by zacząć... boję się, że wybory spowodują to, że za dużą kasę przyjdą i Silva i jeszcze Cesc, niby potrzebne transfery na ich pozycje(choć po przejściu Villi to nie wiem jakie będzie ustawienie, gdzie Messi, gdzie Zlatan, gdzie Pedro... a co dopiero Silva) tylko zawodnicy za dużego kalibru przychodzą... nie wyobrażam sobie na lawce Iniesty/Silvy, Villi/Zlatana/Pedro(?), Xaviego/Cesca...

Ule a skąd info o Silvie?
4. Lolek18.05.2010; 11:56
LolekE tam, Ule coś nawymyślał i czytacie pierdoły ;]

Wszędzie, tylko nie Barcelona. No, może też nie do $$$. Wolałbym, żeby sprzedali Silvę. Co z tego, że jest młody, utalentowany, jest reprezentantem skoro jemu się nie chce grać u nas. Odnoszę wrażenie, że drugiemu Davidowi bardziej zależy na kasie i sławie. Szkoda, że nie ma charakteru i sentymentu Angulo.
5. robert31318.05.2010; 11:58
robert313Silva nigdzie się nie wybiera, Ule po prostu - może zbyt przesadnie - buduje dramaturgię ;)

A tak poważnie, jeśli Villa odejdzie, to mam szczerą nadzieję, że będzie to pierwsza i ostatnia tzw. gwiazda, która opuści Mestalla w tym okienku transferowym.
6. Ulesław18.05.2010; 11:58
UlesławNie ma sensu żyć marzeniami :P

Barrsa, info o Silvie również z Las Provincias.
7. Assist_magik18.05.2010; 12:07
Assist_magikOd początku sezonu liczyłem się z tym, że jedna może odejść, ale nie sądziłem, że być może pożegnamy dwóch Davidów. Cóż..

@Ule
żyję, właśnie zamierzam sobie popisać komentarze przez dłuższy czas na stronie;p
8. robert31318.05.2010; 12:09
robert313Przestańcie krakać, żadnych dwóch Davidów.

(Ule, skoryguj tylko literówkę w tytule, bo mi tam za dużo "enek" ;)
9. dzefrej23418.05.2010; 12:26
dzefrej234Villa przejdzie na 100% do Barcy.. a co do Silvy to nie wiadomo, albo Fabregas albo Silva :). Chyba że Laporta strzeli "wielką bombe" i Dwoch Davidow + Fabregas!
10. Mcsente18.05.2010; 12:29
McsenteSzkoda, że nie zagrał w ostatnim meczu. Skoro zarząd chciał go sprzedać, powinien mimo wszystko poinformować Emerego. Ten wystawiłby zarówno Villę jak i Baraję, czyli piłkarzy którzy dla klubu zrobili bardzo wiele.
11. poczwi18.05.2010; 12:46
Szkoda Dawidka.

A gdzie Krzysiek, nie wrócił jeszcze z gimnazjum?:P
12. nanek1918.05.2010; 12:49
Smutno MI ;((
13. Venithil18.05.2010; 12:52
Pytanie czy to tylko kolejny transferowy odcinek, czy faktycznie te negocjacje znowu ruszyły z kopyta.

No cóż, Valencia traci jednego z najlepszych napastników świata, a Barca pokazuje, że to klub jak klub - wychowankami można sporo wygrać, ale jak chce się wrócić na szczyt, to trzeba jednak zawodników najwyższej klasy.

Bo Villa i Silva to akurat z La Masia mają niewiele wspólnego.

Mam nadzieję tylko, że nie zastąpią go jakimś niebramkostrzelnym frajerem, który w dodatku będzie zdania, że Valencia to tylko kolejna odskocznia.
14. bania18.05.2010; 13:09
baniaLepiej dla niego żeby odszedł i zdobył coś więcej niż puchar króla.
15. VooDoo18.05.2010; 13:17
VooDoonie ma się co oszukiwać, dla samego Villi lepiej aby grał w lepszym klubie , a do nas kto by nie przyszedł to i tak będzie gorszy , przecież Villa jest jednym z najlepszych napastników na świecie a wątpię aby ktoś z TOP 5 do nas przyszedł.Ciekawe kim go zastąpią?Auriz i Colunga to śmiech na sali , Soldado niby dobry ale czy na pewno? O Giniacu nie będę nawet wspominał... Fajnie jakby się tego Bojana udało wytargować , z niego może jeszcze coś być...
Będziemy mieć 45mln + mega dziurę w ataku...
A Emery baran nawet nie próbował Robić żadnej taktyki pod Zigica, ciekawe co teraz wymyśli , bo Nikola nigdzie raczej nie odejdzie.
Wbrew pozorom łatwiej zastąpić Silve niż Ville.
16. Fuh18.05.2010; 13:26
FuhSilva nie na sprzedaz. Odejscie Villi nie jest jeszcze wielka tragedia. Mamy Zigica, mamy Choriego, dojdzie Aduriz i jeszcze dobrze na tym wyjdziemy. Oby Villa byl jedynym Crackiem ktory odejdzie. Sezon dopiero sie skonczyl, a tu juz takie emocje. JA i tak, dopoki nie zobacze oficjalnego potwierdzenia, to wierzyl nie bede (: W tamtym sezonie Villa byl kilka minut przed transferem do Realu, a jednak zostal. Ciezkie "MERCADO DE FICHAJES" sie szykuje....
17. szogun18.05.2010; 13:29
Barcelona jest zainteresowana pozyskaniem Edena Hazarda który ma być następca Henrego więc nie wszystko stracone trzeba czekać na rozwój wydarzeń
18. los ches18.05.2010; 13:29
los chesNo no stało się. Teraz jak bede wchodził na strone to w pewnym momencie zobaczę "Villa w Barcelonie" Pomysle sobie,że to w koncu stało się. Sprzedadza zawodnika ktorego bedzie jednak latwiej w jaks tam sposob zastapic,niż Silve.
A pozniej rozwale monitor!
Krzysiu,kiedy wyniki gimnazjanego?
19. m198818.05.2010; 13:30
m1988Najgorsze że już nikt o Bojanie nie wspomina. Myśle że jeśli Laporta jest tak bardzo zawzięty na Davida to Bojana nie trudno byłoby wytargować.
Fakt Silve łatwiej byłoby zastąpić najlepiej napastnikim i zagrać 4-4-2 : Banega Topal, Mata, Pablo - Villa, Soldado(?)
20. Fuh18.05.2010; 13:33
FuhNa marca.com jest cos takiego jak Twitter i o godzinie 13:05 jest wypowiedz Gomeza "Villa sigue siendo jugador Del Valencia", co oznacza, ze Villa jest pilkarzem Vcf (: Albo mydli oczy, albo Uleslaw sie jeszcze nie obudzil i pisze glupoty, stresujac wszystkich ;>
21. Adrian_VcF18.05.2010; 13:39
Adrian_VcFNooo napewno bedziemy grac lepiej z Adurizem w ataku zamiast Villi heheheheh wiekszej bzdury nie slyszalem. Niepokojące jest to ze tak piszą o tym dzis gazety z valencii a one sa raczej rzetelne. Trzeba miec nadzieje ze Villa zostanie u nas bo jego strata bedzie miala dla nas fatalne skutki nie mówiąc juz o kolosalnym wzmocnieniu Barcelony. Jestem pewien ze jesli Villa tam przejdzie to mają mistrzostwo w kieszeni. Zlatan Ława oczywiscie ale to normalka ostatnio ciagle grzal lawe. Takze VILLA wierzymy ze zostaniesz :) Do konca !
22. Barsa18.05.2010; 13:42
Barsahttp://www.fcbarca.com/index2.php?goto=kom&news=32146

O Bojanie nie macie co marzyć... nie po to dawano mu numer 11 gdy miał 18 lat(a może 17 hmmm) i obchodzono jak z jajkiem żeby włączać go w wymiany, chyba, że na zasadzie wypożyczenia... Zresztą Bojan nadal ma się rozwijać, nie wiem czy mielibyście z niego większy pożytek niż z np. Choriego czy Zigicia w tym momencie, choć myślę, że 10 bramek by wam dał w lidze...
23. MD18.05.2010; 13:47
no trudno ale takie są realia musimy załatać dziurę w budżecie ! oby tylko Silva został bo z tych 45 mln można wydać 15 na wzmocnienia i wtedy gra w ataku się rozłoży na kilku graczy
24. Nevan18.05.2010; 13:47
Nevan[Na marca.com jest cos takiego jak Twitter]

No popatrz... Ściągają od nas... :)

Ja wiedziałem, że ta wypowiedz Villi to raczej pewnego rodzaju mydlenie oczu. I mimo, że bardzo chciałem i do końca wierzyłem że zostanie, to chyba właśnie ostatnie resztki nadziei tracę.

Marca różne bzdury wygaduje, a jakby Llorente rzeczywiście tak powiedział to pewnie wrzuciliby jakiegoś newsa albo co innego.

W każdym razie trudno się mówi, trzeba iść do przodu. Już nie tacy zawodnicy odchodzili z Valencii. Po Mendiecie sam zwątpiłem w jakiekolwiek sukcesy, ale potem UEFA, Primera.

Będzie dobrze. Musi być!!!
25. pedro918.05.2010; 13:51
Sprzedaż Villi jest nieuchronna i co więcej - niezbędna zarówno dla klubowej kasy, jak i dla rozwoju kariery sportowej Davida, który potrzebuje nowych wyzwań. Najważniejsze to wyciągnąć chociaż te 45 mln. Z tych pieniędzy gros pójdzie na spłatę długów i tylko część na zakup nowego napastnika. Poza tym ważne, żeby David nie przeszedł do Realu. Jest to b.mało prawdopodobne, szczególnie po tym jak Florention&Co. potraktowali Villę.
Nie ma ludzi niezastąpionych. Potzrebny jest ruch w interesie i świeża krew w drużynie. W tej chwili jest 2 poważnych kandydatów na następcę Villi: Gignac i Soldado. O klasie Gignaca świadczy fakt, że został powołany na MŚ w przeciwieństwie do Benzemy. Z drugiej strony VCF potrzebuje w kadrez zawodników z hiszpańskimi korzeniami, żeby budować swoją tożsamość.
O Bojanie można zapomnieć. Zresztą ile mógłby zarobić w VCF?
26. LSW18.05.2010; 14:01
LSWBarsa

Mnie nie przeszkadza, że sobie tu wchodzisz i komentujesz, ale proszę, nie pisz tekstów w stylu "O Bojanie nie macie co marzyć", bo -za przeproszeniem- gówno możesz zrobić.
Nie ty decydujesz kogo i gdzie Barcelona sprzeda. Ja też nie piszę ci komentarzy że o Villi lub Silvie możesz tylko marzyć, bo nikt ich wam nie sprzeda. Nie piszę, bo nie wiem co będzie, ani nie ja decyduję o tym. Tego typu teksty są głupie i wkurzające.


Jeśli chodzi o sprzedaż Villi, to za kwote 45 mln euro, to i bez kryzysu w klubie wypadałoby go sprzedać. Historia pokazała wiele razy jak to kluby traciły pieniądze przez trzymanie zawodników "na siłę". Przykład: Ronaldihno i Barcelona. Jednego roku mogli sprzedać Brazylijczyka za 100 mln, następnego lata słuchali ofert w okolicy 20 mln.
MU sprzedał CR za grubą kasę, a CR w 1/8 LM wyleciał a i nawet mistrzostwa ligi nie zdobył. Natomiast MU nagle się sportowo nie stoczyło.
Jedyne o co należy się martwić, to kogo kupimy, bo nasz zarząd lubi rezygnować z piłkarzy typu Soldado i brać jakieś Colungi, Adurizy itp.
27. kay_8418.05.2010; 14:05
Słowa pocieszenia od fana Barcelony:)
Jakoś mało kto zwraca uwagę na pewien szkopuł - wiek Villi. W tym roku będzie miał 29 lat.
Ma to dla Valencii kilka istotnych konsekwencji.
Po pierwsze, jest to ostatnia szansa na sprzedaż za kwotę pow. 40 mln e.
Po drugie, napastnik w tym wieku najczęściej ma już szczyt za sobą. Pod koniec kariery. jestem tego niemal pewien, będzie mówione, że najlepsze swoje lata spędził Villa w Valencii.
Z tego też powodu jest umiarkowanie sceptyczny wobec tego transferu, jeśli wywalać 40 mln e to jednak na kogoś kto ma swój szczyt przed sobą, a nie za.
Oczywiście, przez te 2-3 (moooże 4) sezony Villa ciągle będzie jednym z paru najlepszych napastników na świecie, ale w dłuższej perspektywie ta sprzedaż to będzie dobry krok Valencii.

Na miejscu Valencii puściłbym też Silvę za kolejne 40 mln e i jeśli choć połowę czyli 40 mln będzie można wydać na nowego napastnika i podrasowanie obrony to moim zdaniem Valencia ma zapewniony byt w czołówce La Liga na lata - z Matą, Banegą, Topalem, Pablo, Albą. W każdym razie głowy do góry, macie świetny zarząd, bardzo dobrego trenera - trochę szczęścia przy transferach i będzie dobrze, nawet bez Davidów.
28. Arek25049418.05.2010; 14:35
Arek250494Nie wierze w to co napisałes Uleslaw , mysle że wyssałes to z palca co prawda pisze na marca ze Villa juz w Barcelonie ale news nizej jest ze Gomez mówi że Villa nadal jest graczem Valenci i prawdobodobnie sie to nie zmieni podobnie jest na oficjalnej stronie Valenci gdzie nie znalazlem nic o transferze Villi. Skoro jednak uwazasz ze Villa odejdzie jak to podaja media w ciągu kilku godzin , to dzisiaj ta informacja ma paść oficjalnie. Dzisiaj będę nonstop śledził strone by się przekonać czy to co mówisz jest prawdą.
29. Krzysiek18.05.2010; 14:40
KrzysiekNie wiem co o tym myśleć. Łudzę się, że to nie prawda.
30. matys539218.05.2010; 14:47
matys5392W przypadku odejścia Villi w najbliższych dniach będzie to wyglądało następująco:
Bramka:
-Cesar
-Moya
-Renan
Albo Renana posłać na jeszcze jedno wypożyczenie żeby się chłopak nie marnował na ławce albo sprzedać tego patałacha Moye.

Obrona:
-Miguel
-Bruno
Prawa strona OK.

-Mathieu
-Alba
-del Horno
Podziękowac za współpracę Asierowi.Alba udowodnił że warto na niego stawiać a i pensje del Horno przemawiają za jego odejsciem.

-Marchena
-Navarro
-Dealbert
-Alexis
-Maduro
-Ricardo Costa
Lepiej będzie dla klubu,jak i dla samego Hedwigesa jak poszuka sobie nowego pracodawcy.5 stoperów to dużo ale gdyby miała się powtorzyć sytuacja z tego sezonu to lepiej żeby bylo kim grać.

Pomoc:
-Joaquin
-Pablo
Prawa strona OK,chcoć gdyby pojawiła się jakas gigantyczna oferta od Chelsea za Pablo to niech odejdzie.W jego miejsce zatrudniłoby się jakiegos Free Agenta :P

-Mata
-Vicente
Lewa strona OK,ale gdyby Barcelona albo Real chciały zaprosić Juana do siebie za jakies duze piędziądze to niech odejdzie.Podobnie jak w przypadku Pablo.

-Ever
-Fernandes
-Albelda
-Topal
-Hugo Viana
-Nacho
Defensywni pomocnicy OK.Nie ma konieczności wzmacniania tej formacji.Warto byłoby zatrzymać Vianę gdyby prezentował taką formę jak w Bradze.Nacho-nie potrzebny.

-Silva
-Dominguez
Do tego jeszcze pewnie dojdzie Feghouli.Gdyby Silva musiał odejsc to dobrze byłoby pozyskać jakiegoś Manu,Pedro Leona albo Parejo.

Atak:
-Zigić
Konieczne wzocnienie tej formacji.Marzy mi się Roberto Soldado.


Z wypozyczonych zawodników pod uwage mozna brać jeszcze Sunnego i Arrona ale przy tak wyrownanym skladzie lepiej byloby zeby pograli na razie w slabszych klubach.
31. grzesiu 8318.05.2010; 14:58
Gdyby Villa odszedl to trzeba kupic Soldado i dac szanse gry w pomocy Hugo Vianie!
32. Jarunio18.05.2010; 15:00
JarunioNie wierze w takie pierdoly! Do poki nie zobacze oficjalnej wiadomosci to moga pomarzyc sobie tylko o Villi! Sam oswiadczal nie raz ze nie chce odchodzic wiec po co go sprzedawac? Sprzedajmy tego hujowego Mate i po problemie!
Tylko nie on! ;(
33. hubson9118.05.2010; 15:01
Cóż.... szkoda, ale wszystko może potoczyc się dobrze, jeżeli tylko zarząd znajdzie dobrego następce. Zigicia mamy, wiec wieżowiec odpada, Soldado albo Suarez.
34. Jarunio18.05.2010; 15:12
JarunioA kto to jest ten Suarez ze tak wszyscy go chca? On taki dobry niby jest? W lidze holenderskiej wielu pilkarzy swietnie grali, ale La liga to nie Eredevisie wiec ja jestem przeciwny takim zawodnikom! Villa musi zostac wkoncu mamy Lige Mistrzow wiec nie mozemy oslabiac skladu a wrecz przeciwnie przydalo by sie jeszcze kupic zawodnika na pozycje srodkowego i bocznego obronce(najlepiej obunoznego)!
35. Krzysiek18.05.2010; 15:15
KrzysiekOj nie chce krakać, ale transfer Villi już chyba jest powoli zamykany.
A Suarez jest moim zdaniem niezły i byłby dobrym następcą El Guaje, ewentualnie można pomyśleć o Soldado.
36. Vanisz18.05.2010; 15:19
VaniszJarunio, chyba za wszy pokupujemy takich zawodników. W okresie zimowym na stronie był news, że sprzedaż jakiegoś cracka jest niezbędna, jeżeli klub ma nadal istnieć. Nie udało się sprzedać parceli na czas, także jesteśmy zmuszeni do wykonania kroku, jakim jest w tym wypadku pozbycie się Villi. Nie ma co rozpaczać, będziemy mieli może mniej zaciekłych "kibiców" ma stronie. Gorzej jeżeli pod młotek pójdą Villa oraz Silva, bo to będzie samobójstwo.

37. KilyVCF18.05.2010; 15:23
KilyVCFLlorente niech cię nie znam zdrajco jak sprzedasz El Guaje !
To już k.... nie mamy kogo sprzedawać:
- Zigic
- Marchena
- Alexis
- Pablo
- Miguel
- Fernandes
- goście z wypozyczeń ...

Może razem wzięci są warci mniej więcej tyle co Villa, a jak nie to jeszcze Mata ...
Niech sobie włodarze uzmysłowią że łatwiej zastąpić ich niż jednego Villę.
Przy sprzedaży Maty + Pablo możemy dostać ile chcemy. Dziurę po Macie można łatwo załatać tym bardziej że jest Vicek (jeśli już z Alby Unai robi obrońcę)
Deportivo - interesują sie Michelem i Alexisem - z wielką chęcią oddadzą nam Guardado który w tym roku grał dużo lepiej od Juana a jest tylko rok starszy, w zamian za Zigica i Fernandesa albo Serba i tych dwóch ogórków ..
Niech kombinują a nie: sprzedajmy Villę, dostaniemy za niego w ch.. euro i niech się dzieje co chce, ściągniemy se z Recre Colungę albo cieniasa Aduriza i jakoś to będzie ... :(
38. Vanisz18.05.2010; 15:24
VaniszDo kibiców Barcelony: ten Wasz marny prezesik, który robi bardzo trafione transfery (vide Zlatan i ten Ukrainiec), mógł się nie ośmieszać rok temu, kiedy podsumował politykę Realu. Oni zrobili zakupy porządne w jednym okienku, Wy to po prostu rozłożyliście na kilka okresów. Powodzenia w przyszłym sezonie, jesteście na dobrej drodze, żeby zrównac się bilansem z "Królewskimi".
39. Jarunio18.05.2010; 15:38
JarunioJa wszystko rozumiem ze dobro klubu VCF jest najwazniejsze bo to im kibicuje jako calosc, ale Villa zostal moim ulubionym pilkarzem i ciezko mi bedzie pogodzic sie z jego odejsciem ale nic innego mi nie pozostanie! Ja bym zaproponowal zupelnie inne rozwiazanie Lorente: niech pusci Mate do Barsy za te 20baniek i dalej potrzebuje jeszcze drugich 20 aby Villa zostal! Sprzedac jeszcze jakis dwoch i po problemie! Bo jakos sobie nie moge wyobrazic jak to bedzie wygladalo po jego odejsciu bez godnego nastepcy, bo nasza gra i taktyka w ostatnich sezonach opierala sie na Villi! Ale z drugiej strony jesli mamy myslec jak najlepiej dla klubu to trzeba go sprzedac bo trzeci raz juz nikt nam nie da takich pieniedzy za niego! Mlody nie jest ale stary tez nie bo wg mnie jest to najlepszy wiek dla napastnika i gwarantuje ze taki zawodnik jakim jest David bedzie grac jeszcze z 4 sezony na wysokim poziomie! Bo jesli taki Raul moze to czemu nie Villa jesli juz go przegonil z tego co wiem w klasyfikacji strzelcow reprezentacji! Pozyjemy zobaczymy, oby zostal!
40. Kurdu18.05.2010; 15:42
No coz... Strasznie szkoda, ze David musi odejsc, ale co zrobic... Pozostaje zyczyc mu powodzenia i zaczac myslec jak tu przygotowac zespol na nastepny sezon.
Najfajniej imo by bylo przestac grac tym glupim 4-2-3-1 i zaczac grac 4-4-2, przemianowac Mate na napastnika. Dokupic lewego obronce ( na lewym skrzydle Silva + Vicek + Alba ), napastnika (Soldado mi sie strasznie podoba ) i sprawa zalatwiona. ;p
41. goly18.05.2010; 15:50
Z odejściem Villi pogodzony byłem już rok temu i wtedy też chciałem go sprzedać. Dobrze, że nie zajmuje się takimi sprawami bo zarząd, jak się okazuje, podjął doskonałą decyzje trzymając go jeszcze rok. Nie dość, że pomógł wywalczyć awans do LM, to jeszcze dostaniemy za niego takie same, a może i większe pieniądze niż rok temu. Podoba mi się polityka Llorente.

Ze sprzedażą Silvy nie pogodzę się szybko, ale oferta rzędu 35-40 mln by mnie mocno uspokoiła.

Trzeba mieć zaufanie do zarządu. Pokazali, że potrafią zrobić dobre transfery (no z małymi wyjątkami jak Moya:P)

42. fundmental18.05.2010; 16:11
@ KilyVCF
z byka chyba spadłeś pisząc takie brednie...
jeśli uważasz, że zastąpienie 6 zawodników jest łatwiejsze od zastąpienia Villi, to radzę Tobie - zejdź na ziemie.
Twoja propozycja przypomina mi prowadzenie polityki transferowej, pewnego klubu ze stolicy Hiszpanii.
Sprzedać 1/3 drużyny i kupić kilku grajków do tego jeszcze jakieś dobrego trenera i jest gotowa drużyna na nowy sezon.
Różnica jest tak, że wspomniany klub stać na kupno kilku światowej klasy zawodników.
Proces budowania drużyny jest trochę trudniejszy niż w fifie, pesie czy fm.

trzeba się pogodzić z odejściem Davida, niestety i liczyć na sprowadzenie Soldado lub Colungi.
btw. Aduriz nie jest cieniasem!
wg mnie nietylkanymi zawodnikami VCF są Ever i Silva.
pozdro.
43. pedro918.05.2010; 16:12
Gdyby Villa nie chciał odejść do Barcy nie byłoby żadnych rozmów. Ponieważ 3 strony są zainteresowane tym transferem (Villa, VCF i Barca), zbliżają się wybory w FCB, więc sprawy posuwają się szybko do przodu.

Villę trzeba sprzedać, choć jest naszą ikoną, ale oprócz niego trzeba pozbyć się tych co nie pasują z różnych powodów: del Horno, Maduro, Miguel, Fernandes, Alexis i ewentualnie Zigic.
Myślę, że Topal może być rzeczywiście wzmocnieniem, natomiast mam wątpliwości co do Costy.
Z Vianą i Nacho znowu ktoś sobie robi żarty.
44. Barsa18.05.2010; 16:14
BarsaLSW

Nie rozumiem trochę Twojej "irytacji"... Gdybym napisał, że o Messim VCF może sobie pomarzyć to też byś się zirytował? Myślę, że nie, bo to transfer całkowicie nierealny... a mi, kibicowi Barcy, który śledzi kilka jej serwisów, czyta ile może o tym zespole i kibicuje jej od kilkunastu lat, wydaję się, że "przypadek" Bojana nie różni się wiele od "przypadku Messiego"... po prostu tyle, nie decyduje o polityce transferowej Barcy, ale wydaję mi się, że na tyle siedzę w temacie, żeby takie coś napisać...

Co do Villi... cóż szkoda, niepotrzebny transfer, tak samo jak rok temu nie wiedziałem jak przyjąć transfer Zlatana tak samo nie wiem jak przyjąć transfer Villi... według mnie niepotrzebny "zbytek". Chyba Barcie, jak i częściowo VCF(wtym skladzie kadrowym na dziś) bardziej przydaliby się piłkarze "drugoplanowi" lub "młodzi gniewni" z perspektywami na przyszłość, bo oba kluby są fajnie ułożone. Nie zapomiałem, że macie "braki w obronie", ale według mnie po ostatnich transferach nie jest źle...
45. umbrella18.05.2010; 16:16
umbrellaSprzedajmy obydwu za 80 mln. To chyba rzeczywiście czas zmian.
46. davidvilla18.05.2010; 16:16
Gignac to pieniądze wyrzucone w błoto. I to nie małe pieniądze. Powołanie do reprezentacji która potrzebuje pomocy sędziego by nie odpaść z Irlandią też nie jest jakimś wielkim osiągnięciem.

Już faktycznie lepiej byłoby kupić Aduriza i Colungę, przynajmniej nie będzie problemu z aklimatyzacją.

Adios, Villa... Zawsze uważałem, że to najlepszy napastnik na świecie, podziwiam go również za charakter, wolę walki, ambicję. Bez niego nie byłoby LM na Mestalla.Ech...

Miałem nadzieję, że zakończy karierę w Valencii bijąc z upływem lat kolejne rekordy strzeleckie. Barca wie co robi - David po prostu gwarantuje bramki. To olbrzymia strata...
47. Barsa18.05.2010; 16:17
Barsaps. mam nadzieje tylko, że Villa nie wybrał złego czasu na przejście do Barcy, mam też nadzieje, że nie stanie się tego "złego czasu" zarzewiem, bo za dużo ludzi w przodach się robi... wróć, za dużo ludzi z "nazwiskami" w przodzie... więc żeby Villa, który na pewno pragnie pucharów, żeby podsumować godnie swoją karierę, nie trafił na zły okres...
48. Krzysiek18.05.2010; 16:18
KrzysiekJa już pogodziłem z odejściem Davida. Niech dają te 45 mln i zamykamy transakcje. Trzeba się skupić na pozyskaniu najlepiej dwóch napastników. Osobiście proponuje Suareza i Soldado. No i najlepiej sprzedać też Zigicia.
David zrobił już dla nas bardzo wiele i to chyba dobry czas żeby odszedł. Ciągle możemy zarobić na nim dobre pieniądze, a nie zapominajmny, że już niedługo "stuknie" mu trzydziestka.
49. CheS_9118.05.2010; 16:24
Poza tym nie widzę zbyt świetlanej przyszłości dla Barcy w przyszłych latach,wypalający się Xavi,Iniesta który co chwilę chwyta kontuzje,Ibra ?? porażka-tu nie trzeba więcej dodawać,Puyol z Abidalem też swoje lata mają,no i Messi który bo ostatnich tłustych latach dla niego czeka go moim zdaniem teraz słabszy okres gry póki znowu nie dostanie chcicy na football. Poza tym tak jak mówi Barsa,za dużo tłoku robi się w ataku Barcelony,Ibry nie wywalą po 1 sezonie gry,jest Messi,Bojan który gra coraz lepiej i pewnie kibice chcą aby na niego stawiano,Pedro,i jakiś tam mulat który też nieźle sobie radzi,no i gwiazdka Ibra ;P A Villi biegającego na skrzydle po Camp Nou jakoś nie widzę. Poza tym w tamtym roku też Villa był o krok gry w Realu także wciąż trzymam Llorente za słowo !!!
50. Kurdu18.05.2010; 16:26
Zigic musi zostac, nie ma innej opcji (; To taki Peter Crouch hiszpanskiej ligi, idealny zawodnik na trudne wyjazdy np do rzeznikow z Bilbao, gdzie jeden gol moze zadecydowac o trzech punktach. Ale sam Zigic z przodu nic nie zdziala, musi miec partnera w ataku.
51. Barsa18.05.2010; 16:28
BarsaVilla za Henry... czyli Villa na lewe skrzydło, lepiej tam byłoby zobaczyć Silve. Cóz...
52. KilyVCF18.05.2010; 16:31
KilyVCF@Fundamental

Nie brednie tylko fakty.
I to nawet więcej niż 6 zawodników...
Pablo = Ximo > strata tylko na ławce, no ale ściągamy Feghouliego, można tanio dostać Castro- za darmo czy P.Leona - niedrogo.
Mata = zdrowy Vicente
Marchena - i tak niewiele z niego pożytku, za niego przyszedł Topal
Miguel - tego juz trudniej zastąpić ale nie jest to niemożliwe, zresztą Unai go nie lubi i kiedy tylko będzie miał pretekst będzie wpuszczał Bruno i czynił szkody ..
Zigic - jest nie używany, też Unai ... - żadna strata
Alexis, Maduro, Fernandes - litości ! tu w ogóle nie ma tematu 'zastępowania'
W pozbyciu się wyżej wymienionych nie widzę żadnej rewolucji - porównanie do Realu śmieszne - oni oddają piłkarzy pokroju Sneijdera, Robbena, Huntera, Makelele ...
skład: Cesar - x , Dealbert, x , Mathieu - Albelda (Topal), Banega - Ximo (Feghouli), Silva (Chori), Vicente (Alba) - Villa ( x ) nie wygląda źle, na pewno lepiej niż bez Villi a z tamtymi ...
A Aduriz jak na VCF - owszem - jest cieniasem i to niemłodym przy okazji ..
53. Krzysiek18.05.2010; 16:43
Krzysiek@KillyVCF
W niektórych kwestiach się z tobą zgadzam, ale napewno nie z tym, że z Marcheny nie ma żadnego pożytku. To piłkarz bardzo uniwersalny, jakiego dawno nie mieliśmy. Gra dobrze zarówno na środku obrony jak i środku pomocy. Dlatego pozbywanie się go uważam za bez sens.
A Topal przyszedł jako następca Barajy.
W twoim mniemaniu pożytku nie ma z większości piłkarzy i najlepiej wymieniłbyś całą kadrę.
Owszem tacy gracze jak Fernandes, Zigic, Maduro, Dealbert, czy Bruno są bezużyteczni, ale na miłość boską nie możemy wymieniać praktycznie całego składu!
54. Mico18.05.2010; 16:43
MicoSzkoda, ale można było się tego spodziewać. Villa jest wspaniałym piłkarze, który zasługuje na walkę o najwyższe cele, a z Valencią jakoś szaro to widzę. Byle tylko nie sprzedali Silvy, bo inaczej bardzo słabo widzę przyszły sezon..
55. Krzysiek18.05.2010; 16:45
KrzysiekNie ma mowy o sprzedaniu jeszcze kogokolwiek z ważych piłkarzy, bo możemy zapomnieć o jakiś sukcesach zarówno w Europie jak i na krajowym podwórku.
56. Qnick198618.05.2010; 16:49
Qnick1986pedro9
dwa słowa co do zawodników do odstrzału których podałeś.
Zigic - przy braku Villi nie jest pewny system gry na przyszły sezon a tym samym przydatność zawodnika. Zigic sam w sobie nie jest zły. Potrzebna mu tylko odpowiednia rola. Nie jestem za jego sprzedażą a za znalezieniem mu jej w końcu.
Miguel - jak najbardziej do nas pasuje i w tym sezonie był chyba najrówniej grającym obrońcą. Ma jedynie talent (pewnie też i pecha) do wpadania w tarapaty na gruncie dyscyplinarnym.
Alexis - miał dziwny sezon. Chyba gorszego mieć nie będzie (oby). Miał świetne, solidne występy, których nikt nie zauważał bo kilkoma kiksami zrobił sobie "renomę" na cały sezon. Kasy z niego nie będzie, a jako zmiennik się nadaje.
Fernandes, Maduro, Del Horno - OUT! Nawet nie dla kasy, bo będzie jej tyle co nic. Po prostu by nawet miejsce zwolnić.
Nacho i Viana to oczywiście jakiś żart.

Konieczne jest wzmocnienie ataku, bo wyszła cała prawda o Valencii. Nie będzie Villi nie będzie nikogo. Obrona na którą cały sezon wszyscy jadą okazała się mimo ciągłych przetasowań spowodowanych kartkami i kontuzjami - trzecia w lidze tracąc tylko 5 bramek więcej niż Real. Jakby czołowi zawodnicy grali regularnie byłoby pewnie nawet lepiej. Tylko że Real czy Barcelona strzelili bramek o 40 więcej niż my, mimo że każdy z nas widząc nazwiska w naszych przednich formacjach dostawał dreszczyku podniecenia. Ten przód okazał się paradoksalnie słabszy niż obrona. Getafe, Atletico, Mallorca czy Villareal strzelili tyle samo/prawie tyle samo bramek co my a Sevilla nawet więcej.

Odejście Villi może być zwrotem. Zwrotem na plus dla naszej gry z przodu opartej cały rok na jednym zawodniku. Zawodniku, który jest ikoną, ale lepszy (i droższy) już raczej nie będzie. Strach pomyśleć co by się stało jakby Villa dostał jakiejś półrocznej kontuzji. Gralibyśmy chyba 4-6-0. Chciałem zawsze by zakończył u nas karierę, ale w ten niestety sposób płaci się za niekompetencje włodarzy klubu.

Szlag mnie trochę trafia na myśl o kibicach Barcelony. Gdy nie udawało się Barcelonie go pozyskać w poprzednich latach to komentarze i tak dumnie mówiły że Villa jest słabszy od tego czy tamtego. Ibrahimovic był 2 razy lepszy a Torres chyba 5. Teraz gdy David do nich trafi i zacznie strzelać bramki to uczynią go najlepszym na świecie (może i zasłużenie) tylko dlatego że gra u nich.
45 mln to dla mnie i tak mało. Gdyby Villa grał w Realu czy Barcy to jego kwota odstępnego wynosiłaby pewnie ze 100:/
57. Ulesław18.05.2010; 16:50
UlesławLlorente to twardy negocjator. Sądzę, że wyciągniemy około 50 mln euro, może z 48 mln. Gdyby miało być mniej, negocjacje byłyby już zamknięte.
58. Nevan18.05.2010; 16:59
NevanQnick dobrze gada. Jeden z niewielu rozsądnych, przynajmniej nie sprzedał całego składu. :]

A wiecie co mnie najbardziej boli? Wyobraźcie sobie za jakieś 20 lat, wywiad z Davidem Villą odnośnie czegośtam...

"David Villa- najlepszy strzelec reprezentacji Hiszpanii, legendarny już napastnik Barcelony..."

Brrrrr.... :\
59. Krzysiek18.05.2010; 17:01
KrzysiekNo nie wiem, na miano legendy to się chyba pracuje więcej niż kilka lat. Baraja np. pracował dekadę :)
60. Vicente7318.05.2010; 17:01
Vicente73Panowie, spokojnie - Villa ma już 29 lat, forma zacznie mu spadać (miniony sezon miał według mnie dużo gorszy, niż poprzedni, zwłaszcza słabą miał końcówkę), wartość również. Poza tym Emery MUSI zmienić ustawienie gry w ataku, bo patent na wysuniętego Villę już się nie sprawdza! Dwóch ostrych napadziorów będzie skuteczniej straszyć rywali, niż jeden zagubiony często i miotający się Villa. Sprzedaż Villi na pewno przyniesie korzyść finansową dla klubu, a zapewne również i sportową... Wiem, że to co piszę jest niepopularne, ale czuję, że to będzie duża korzyść dla Valencii!
61. Nevan18.05.2010; 17:02
NevanOj taki tam przykład dałem, kurde, żeby wam wszystkim uświadomić, że jeśli Villa przejdzie to będzie w przyszłości kojarzony tylko i wyłącznie z Barceloną.

Ale cóż. Takie jest życie.
62. Barsa18.05.2010; 17:04
BarsaUle przy transferze Albiola okazał tę "twardość" ;)

42 starczy i o takiej kwocie się piszę. Ciekawi mnie ile będzie zarabiał Villa, czytałem gdzieś o 5,5 mln za sezon, jak na Barce to i mało i dużo... dużo jak na dopiero co przychodzącego zawodnika(w większości gdy się ktoś sprawdzi ostro kontrakt idzie w górę) ale mało zważywszy na to, że Zlatan na wejściu dostał 9(lub 11) a Henry bodajże 7, to te 5,5 nie jest za dużą kwotą, z tym, że Ci dwaj piłkarze mają "lepsze marketingowo nazwiska". Jednak to będzie pewnie ostatni wielki kontrakt Villi więc jak dla mnie powienien postarać się o te 7 mln, czyli poziom zarobów Xaviego i Iniesty, bo jest wart tej kasy, jak i większej...
63. Krzysiek18.05.2010; 17:05
KrzysiekW sumie możesz mieć rację...
Zresztą jeśli David jest w porządku (a na takiego wygląda) to nigdy nie zapomni, że to właśnie Valencia dała mu przepustkę do wielkiego futbolu.
On sam wielokrotnie podkreślał, że Valencia ma dla niego duże znaczenie...
64. Kurdu18.05.2010; 17:06
Barsa, w tym jest haczyk. Perez obiecal Valencii, ze jesli nie bedzie zadnego trofeum to do tych 15 baniek dorzuci Ronaldo. ( ;
65. Nevan18.05.2010; 17:08
NevanOn nigdy nie zapomni o Valencii, już nawet nie chodzi o charakter, ale jak ktoś przez kilka lat gra w jednym klubie to nie ma prawa zapomnieć o nim.

Chodzi o dziennikarzy i w sumie każdego kibica nie-Valencii. Zawsze będzie tylko Villa=Barcelona a o Valencii wszyscy zapomną bo przecież, po co wspominać?
66. Krzysiek18.05.2010; 17:11
KrzysiekDziennikarze zawsze będą gadać to co im jest na rękę.
Najważniejsze, że my będziemy pamietać, że mieliśmy w składzie takiego zawodnika jak Villa.
Napisałem "mieliśmy", bo chyba nie ma już co robić sobie nadzieji.
David będzie w Barcelonie...:(
67. Barsa18.05.2010; 17:12
BarsaKurdu

Real nie zdobył majstra to i premii dodatkowej za Albiola VCF nie dostanie, to nie za dobrze dla was... choć pewnie było też coś o ilości spotkań.

Nevan... nie bój nic, ja będę pamiętał i "światlejsi" kibice Barcy(jakieś 10-30 %) też...
68. dzasta18.05.2010; 17:14
dzastaSzkoda, ze odchodzi. Mam ciągle nadzieję, że coś się jednak zmieni i David pozostanie w Valencii.
69. Qnick198618.05.2010; 17:14
Qnick1986Nevan
Wszystko będzie zależało jeszcze od tego co nasz David pokaże w Barcelonie. Niby Barca to nasz rywal ale życzę Villi by pokazał katalońcom kto jest najlepszy. Chciałbym aby Villa okazał się po następnym sezonie najlepszym zawodnikiem zespołu, królem strzelców etc. a nie ten koleś 120cm w kapeluszu zapomniałem nazwiska ;p;p;p
Gdy przyjdzie mi zobaczyć jak David wznosi nad głowę jakiś puchar (nawet w barwach tej Barcy) to będzie to mimo wszystko coś przyjemnego, bo chłopak na to zasłużył:)
70. Nevan18.05.2010; 17:18
NevanCo nie zmienia faktu, że prezentacji nie dam rady obejrzeć. Za słaby psychicznie jestem na takie rzeczy. David Villa w koszulce Barcelony, to się w pale nie mieści...
71. Krzysiek18.05.2010; 17:21
KrzysiekNevan uwierz mi mieści się. Już nie takie transfery i zmiany koszulek były w historii futbolu.
Nie ma co rozpaczać, a moze będzie jeszcze lepiej bez Villi...
Arsenal po stracie Henriego zaczął grać znakomicie...Nie łammy się. Przyjdzie jakiś inny napadzior i będzie dobrze :)
72. Nevan18.05.2010; 17:27
NevanWiem, że będzie dobrze, być może nawet lepiej, przecież zmiany są potrzebne i w ogóle. Zresztą sam pisałem wyżej o przypadku Mendiety (który poza tym w końcu trafił do Barcy :)) ale dziwnie będzie wyglądał w innym trykocie. O! Konkretnie o to mi chodziło. Coś jak Assist wczoraj. :]
73. Krzysiek18.05.2010; 17:27
KrzysiekA na angielskiej wikipedii, David jest już zawodnikiem Barcelony...:(
74. Qnick198618.05.2010; 17:28
Qnick1986Przyznam, że w tym momencie nie ma w Valencii zawodnika, który by mi tak dziwnie wyglądał w innej koszulce. Może jeszcze Vicente z racji na osobiste sympatie.
Czas poszukać nowego Villi. Pomyśleć, że kupiliśmy go za 15 mln. Trzeba wierzyć, że szczęście się do nas uśmiechnie raz jeszcze.
75. Zakkusu18.05.2010; 17:29
Ech... Jest jeszcze nadzieja i wierzę, że zostanie.

W sumie dobrze bo kasa będzie i Villa może sięgać po największe cele.

Ale :

Stanie się zwykłym zawodnikiem, tam nikt nie będzie go tak kochać jak tutaj i nigdy nie zostanie tam kapitanem.

Szczerze to ubolewam nad tym bo wmiesza się w ta bezsensowną wojnę między Realem a Barceloną... Dla mnie to na zawsze pozostanie żal i dalej będę tępił takich "locos"... Mam nadzieję że Villa będzie normalny i pozostanie taki jakim jest.

Amunt Villa !
76. KilyVCF18.05.2010; 17:33
KilyVCFPopieram Nevana, przejście takiego piłkarza z najlepszego do najgorszego klubu na świecie nie mieści się w głowie; tam byłby jednym z wielu, tak jak był w tym roku Ibra.
Najwięksi będą zawsze Katalońce, jak ktoś widział dekorację Barcy i kolejność przemówień to sam wie ..

@Krzysiek
Topal nie przyszedł za Baraję, Ruben był piątym dm w klubie czyli z pogranicza ławki i trybun (przy braku kontuzji), Mehmet przychodzi jako konkurent do pierwszej 11 dla Albeldy (być może jego następca wkrótce), co jest oczywiste ..
77. Krzysiek18.05.2010; 17:34
Krzysiek@Qnick1986
O ile mi wiadomo to za 12 :)
Cóż...Villa w Barcelonioe to już nie będzie to samo. Będzie ciągle grał przykryty blaskiem Messiego, a być może skończy jak Ibrahimovic (czego mu nie życzę) i po roku wszyscy będą się chcieli go pozbyć. Szkoda, że jesteśmy w takiej, a nie innej sytuacji finansowej. Rozumiem Llorente, trzeba dbać o interesy całego klubu, choć przyznam, że ciężko się jest pogodzić ze stratą tak znakomitego piłkarza.
78. robert31318.05.2010; 17:35
robert313Krzysiek, proponuje się nie sugerować wikipedią.. generalnie, proponuje wyluzować.
79. Venithil18.05.2010; 17:36
Szlag mnie trafi i trzeźwy do domu nie wrócę.

Prawda jest taka ze po tych kilku latach ciężko by mi było obejrzeć Villę w innych barwach.

I geez, co oni z nim zrobią w tej Barcy ? Pewnie by się sprawdził na lewym skrzydle w tej ich chorej formacji której nie są w stanie z jakiś przyczyn zmienić... Ale pewnie i tak ostatecznie znów cała formacja będzie pracować, żeby Messi klepał bramki.

Pomijam już fakt, że w gazetach będą o nim pisać tak, jakby w Barcelonie grał od lat, albo jakby przejście do Barcelony było najważniejszym momentem w jego karierze.

Prezentację obejrzę żeby zejść na zawał. Jak w tych wszystkich meczach, gdzie po 15 dojściach pod naszą bramkę drużyny przeciwnej mogłem się cieszyć z gola Davida Villi.

Amunt, Villa.
80. Krzysiek18.05.2010; 17:39
KrzysiekKillyVCf
Być może masz rację, tylko nie zapominajmy, że jeszcze np. Fernandes, czy Maduro może odejść, wtedy będzie można uznać Topala za natsępcę jakiegoś zawodnika. A Baraje wymieniłem, bo właśnie opuszcza nasz klub...
Zresztą to nie jest ważne za kogo przyszedł. Najważniejsze, żeby się sprawdził.
81. Krzysiek18.05.2010; 17:41
Krzysiek@robert313
Nie sugeruje się wikipedią, tylko tak o niej wspomniałem...
Czekam na oficjalne komunikaty klubów...
82. dzefrej23418.05.2010; 17:47
dzefrej234Krzysiek jest oficjalny komunikat :). www.fcbarcelona.cat :) Oficjalna strona Barcy!
83. LSW18.05.2010; 17:47
LSWTopal przychodzi wygryźć Albeldę? Podstawowy duet to Banega-Albelda. Emery z uporem maniaka pewnie będzie dalej stawiał Marchene w pomocy, więc to Albelda i Marchena powalczą o miejsce w pierwszej 11. Topal może z Fernandesem powalczyć o to, kto będzie zmiennikiem Banegi.
84. VooDoo18.05.2010; 17:49
VooDoo"Nie chciałem marnować całego lata, by zaprzeczać tym informacjom, dlatego siedziałem cicho. Wiele osób powiedziało mi, bym dla dobra klubu pozostał w nim i od tego czasu zupełnie inaczej patrzę na całą sytuację. Nie mógłbym widzieć siebie w innym zespole. Nic nie straciłem podejmując taką decyzję, przecież wszystko, co do tej pory osiągnąłem, zawdzięczam grze w Valencii i reprezentacji". takie słowa padły rok temu - aż żal patrzeć co niektórzy tutaj wypisują...
Mam nadzieję, że transfer nie dojdzie do skutku!
85. Krzysiek18.05.2010; 17:50
KrzysiekOstatno Marchena grywał raczej w obronie.
Topal jest niezły i mimo wszystko powinien powlczyć o miejsce w składzie z Albeldą. W końcu Emery musi wprowadzać jakieś rotacje w składzie.
86. Krzysiek18.05.2010; 17:53
Krzysiek@Voodoo
My to wszystko wiemy, bo niedawno była oficjalna wypowiedż Davida w sprawie transferu do Barcelony. Tylko problem w tym, że nic nie zależy od Villi tylko od Llorente i żadne przywiązanie do klubu nie ma w tej chwili znaczenia. To Manuel zdecyduje, czy w dalszym ciągu David będzie kontynuował swoją karierę u nas, czy nie.
87. Barsa18.05.2010; 18:04
Barsa"Kto, oprócz Valencii CF, zarobi na transferze Villi do Barcelony? Według dziennika „Las Provincias” tą osobą jest biznesmen z Walencji, Eugenio Calabuig, który w kwietniu 2009 roku pożyczył klubowi z Estadio Mestalla 50 milionów euro. Teraz Valencia musi spłacić dług wobec jego firmy - Fomento Urbano de Castellón. Na konto Calabuiga ma wpłynąć prawie 50% kwoty transferu, tj. 18,5 mln euro. 23,5 miliona euro trafi do Valencii."

Nieciekawa sprawa dla VCF... jeżeli to prawda.
88. LSW18.05.2010; 18:05
LSWKrzysiek
Marchena grał kilka spotkań w obronie przed kontuzją. W meczu z Tenerife (nie mogłem oglądać, więc nie jestem pewien) wszedł za Fernandesa i grał w pomocy z Barają a później Banegą, tak? A jeśli tak, to wszystko wskazuje na to, że Emery wciąż będzie go stawiał w pomocy.
89. Kurdu18.05.2010; 18:22
Las Provincias: 18,5M € z transferu trafi do Fomento Urbano de Castellón

Niesamowite, przeciez to sa jakies jaja...
90. Ulesław18.05.2010; 18:22
UlesławBarrsa, dzięki za info. Fakt, przeoczyłem tego newsa.

Nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie - i tak całość nie miała iść na transfery. Czy kasę zgarnie Bancaja, czy jakiś Calabuig - nic mi do tego. Byle było to jak najwięcej i obyło się bez sprzedaży Silvy i Maty.
91. KilyVCF18.05.2010; 18:24
KilyVCFLlorente zaczyna mnie już wkurzać .
Wydał 5.5 mln euro na średniego bramkarza który stał się notabene słabym bramkarzem,
Przedłużył kontrakt z trenerem, spiesząc się przy tym żeby przypadkiem Pelle nie okazał się wolny,
Przez co nawet jego pozytywne ruchy (Chori, zostawienie Zigica) są g.... warte ...
Szukanie kupca na parcele idzie mu tak samo jak jego nieudacznym poprzednikom ...
Dochodzę do wniosku że najwięcej dobrego w tym klubie w ostatnich latach zrobiło Dalport, przynajmniej dzięki nim mamy z głowy trzech durniów co rozwalili klub ..
Jeszcze teraz chce sprzedać najważniejszego piłkarza Barcelonie za 45 baniek ...
Z Emerym na pokładzie i bez Villi to już czy będzie grał u nas Silva, Ever czy Viana i Del Horno to niewielka różnica, bo wszystko wisi na włosku ..
W tym roku mieliśmy stado wilków prowadzone przez barana, i wiele nie zdziałaliśmy, teraz możemy mieć stado baranów prowadzone przez tego samego gościa ...
Najlepiej sprzedajmy kogo się da, zredukujmy zadłużenie o 100 baniek i niczym nie będziemy się różnić od Getafe, tyle że będziemy niżej w tabeli ..
92. Ulesław18.05.2010; 18:27
UlesławKily, obrazek do Twojego komentarza znaleziony na Foroche:



Czterej Jeźdźcy Apokalipsy: Wojna, Głód, Zaraza, Śmierć.
93. KilyVCF18.05.2010; 18:42
KilyVCF"Las Provincias: 18,5M € z transferu trafi do Fomento Urbano de Castellón"

- Nie wiem czy śmiać się czy płakać !
18 baniek jakiemuś Gieniowi
18 jakimś hotelarzom
zaraz się okaże że wisimy 18 Betisowi za Joaquina ! :(
Idę k.... pobiegać bo psychicznie wysiądę ..
Wybiegniemy w składzie:
Moya - Bruno, R.Costa, Dealbert, Alexis - Albelda, Banega - Feghouli, Chori, Alba - superstar Aritz Aduriz
94. Krzysiek18.05.2010; 18:54
KrzysiekNie no, to jakaś paranoja, nie dość, że i tak mamy tragiczną sytuację to jeszcze musimy oddawać połowę kwoty jakiemuś bufonowi.
Sytuacja Valencii coraz bardziej mnie przeraża...ciekawe czego jeszcze się dowiem.
Nie dość, że tracimy swoją największą giwazdę, to jeszcze nawet nie możemy zabrać całą kwotę za niego, która się nam należy.
Jestem ciekaw, co Llorente wymyśli i co w takim razie daje mu transfer Villi skoro połowę musi oddać, a prawie całą drugą połowę trzeba wydać na następcę Villi.
To już chyba w takich okolicznościach lepiej nie sprzedawać David.
95. jarekkha18.05.2010; 19:00
jarekkhatu nie chodzi o to czy zatrzymac Ville czy nie tu chodzi o to zeby uratowac klub ktory ma ponad 500mln zadluzenia... a poza tym zgadzam sie ze malo dostaniemy za Ville 45 baniek malutko chyba ze dorzuca jakis graczy Bojana i Milito :) lub samego Bojana lub dadza 60 banie :D
96. Dzidek18.05.2010; 19:02
DzidekSilva do Barcelony się nie wybiera. Z Villą, Messim, Pedro, Ibrą, Bojanem, Iniestą, Xavim i tak będą mieli skład rodem z FM'a. A Fabregas będzie następcą Xaviego.

Przy okazji, nie wiem skąd pomysły, że Xavi cieniuje. To najlepszy asystujący sezonu, Banegę czy Silvę wyprzedza o wiele.

Tak samo z Ibrahimoviciem. Strzelił coś ponad 20 goli, zaliczył mniej więcej o połowę mniej asyst. Messi uzbierał więcej, Pedro porównywalnie, ale przecież rolą napastnika nie jest tylko wykańczanie akcji. Zresztą, jeśli Ibrahimović to niewypał, to ciekawe jak w tej skali prezentuje się Joaquin?

Argument wieku weterana i formy schyłkowej nie przekonuje. To jakiś żart czy co? Drogba ma 32 lata i został królem strzelców. Coraz słabsza dyspozycja?

2005/2006 - 28 goli
2006/2007 - 20 goli
2007/2008 - 23 goli
2008/2009 - 31 goli
2009/2010 - 29 goli

A najbardziej denerwujące jest wypychanie Villi na siłę. Nie, nie ma 35 lat, sodówka mu nie uderza, ma szansę na tytuł króla strzelców Mistrzostw Świata i w przyszłym sezonie zagra w Lidze Mistrzów. Gdyby o jego ambicje się rozchodziło, dawno by z Valencii wybył.

97. Krzysiek18.05.2010; 19:03
KrzysiekJeden Villa raczej nie uratuje klubu :) Tu potrzebne są głębokie operacje na setki milionów euro, a nie na "marne" kilkadziesiąt.
98. LSW18.05.2010; 19:03
LSWTen bufon pożyczył klubowi pieniądze, ciekawe jakby został nazwany jakby klubowi pieniędzy nie pożyczył i nie byłoby kasy np. na pensję dla piłkarzy przez co wszystko by się rozleciało.

Co w tym dziwnego czy złego, że dostanie część z pieniędzy, które mu się należą? Przecież dokładnie po to Villa zostanie sprzedany, aby uregulować część długów.
99. wk18.05.2010; 19:04
wkTeraz wszystko leży w rękach Llorente. Albo sprzeda Villę za "godne" pieniądze, albo znów się ośmieszy (żeby nie było, chodzi mi także o wcześniejsze oddanie Albiola) i zostanie wrogiem publicznym nr.1 dla kibiców. Jeżeli Manuel wyciągnąłby od FCB 35-40 mln € i Keirrisona, byłbym bardzo szczęsliwy.

I ciekawe o ile spadnie zainteresowanie Valencią "sezonowcami"...
100. Zakkusu18.05.2010; 19:05
Nie no przesada... Teraz sprzedarz Villi w ogóle się nie opłaca. Co jest ja się pytam? Czy każdy musi pluć błotem w oczy Valencii? Na trzeźwo chyba nie ogarnę tego wsyztskiego...
101. Krzysiek18.05.2010; 19:07
Krzysiek@LSW
Teoretycznie masz rację, tylko ten koleś widząc naszą sytuację, mógłby się wstrzymać z egzekwowaniem długów z jakieś 2 latka. Myślę, że za dwa lata powinno być lepiej. Oczywiście zakładając, że już co roku będziemy grać w LM.
102. LSW18.05.2010; 19:09
LSWKrzysiek, a znasz jego sytuację? Może jest taka jak VCF lub gorsza.
103. Krzysiek18.05.2010; 19:11
KrzysiekWiesz, taki biznesmen, który pożycza takie kwoty, raczej powinien mieć kasy jak lodu. Ale masz rację, dokładnie jego sytuacji materialnej nie znam.
104. Nevan18.05.2010; 19:24
Nevan@Venithil
[Pomijam już fakt, że w gazetach będą o nim pisać tak, jakby w Barcelonie grał od lat, albo jakby przejście do Barcelony było najważniejszym momentem w jego karierze.]

No dokładnie o to mi chodziło jakieś 40 komentarzy temu.

A sprawa tego całego Eugenio Calabuig jest jak najbardziej normalna. Skoro pożyczył pieniądze to chyba musimy mu je oddać? Toniemy w długach, przecież było wiadomo że jakieś max. 10 mln pójdzie na ewnetualne transfery a reszta na regulacje długów. A pan Eugenio jest jednym z tych którym kasę wisimy.

Także nie rozumiem waszej irytacji. Gdyby było napisane że 18 mln dostanie Bancaja albo co innego to co by to zmieniało?

@Wk

Keirrison jest wypożyczony do Fiorentiny jeszcze na kolejny sezon, także nie mam pojęcia czy jest możliwość sprowadzenia go, ale biorąc pod uwagę, że jeszcze rok czy dwa lata temu wszyscy się nim zachwycali, to czemu nie... On + Henrique + jakieś 30 mln z czego prawie 20 na długi do tego całego Eugeniusza.

Ale pewnie skończy się na 40 mln bez niczego.
105. caldinho18.05.2010; 19:25
caldinhoPrzecież MU dawał 52 mln Euro. A oni chcą go do Barcelony za 45 opchnąć. Sam Villa chce to jak najszybciej zakończyć. Chyba jednak bardzo chce tam iść, pewnie też odmówił Fergusonowi. Mógłby chociaż poczekać do końca Mundialu, ciekawe czy cena by trochę podskoczyła, gdyby się świetnie zaprezentował. Ważne jest teraz, żeby nie przepłacić za jego następcę. Szkoda, że Chamakha nie sprzątneliśmy Arsenalowi...
106. Barsa18.05.2010; 19:26
Barsawk

No to jest myśl... jak najbardziej za tym, żeby Kerrison został wypożyczony do VCF, a nawet włączony do transferu Villi ;) Jeden z "genialnych" transferów ostatnich lat z głowy... żarty, tu akurat może się okazać, że to nie był niewypał całkowity jak w przypadku Hleba i Henrique... Nie zapominałem o Dmitrim, w nim widzę potencjał, choć nie wiem czy da radę "przeskoczyć" swoja szybkość...

Tak więc Hleb, Henrique i Kerrison w promocji mogą przyjść ;)
107. Barsa18.05.2010; 19:28
BarsaNevan

Chyba nie na dwa sezony.... choć na 100% pewny nie jestem, bo były różne newsy o tym.
108. Krzysiek18.05.2010; 19:28
KrzysiekBarcelona nigdy w życiu nie zgodzi się na oddanie takich talentów jak Keirrison, Henrique, czy Bojan. Prędzej wcisną nam jakieś drewno pokroju Hleba lub Chygrynskiego. Ewentualnie mogą nam kogoś wypożyczyć na rok, ale raczej bez opcji pierwokupu.
109. Nevan18.05.2010; 19:29
Nevan@caldinho

Po pierwsze: to z tym ManU to zapewne plota, bo wiadomo- Ferguson nie wydaje tyle kasy na NIKOGO.

Po drugie: sam Villa powiedział że chce się dowiedzieć o swej przyszłości PRZED Mundialem, także...

No ale dobrze kombinujesz. W RPA pewnie by troche postrzelał, a gdyby nie pojechał Torres to na nim by spoczywało strzelanie bramek. Cena bankowo poszłaby w górę, ale...

Musimy zadowolić się tymi marnymi (jak to brzmi! O zgrozo!) 40 mln Euro. :)
110. Sopel18.05.2010; 19:38
Co za porażka... (!)
Za takie "małe pieniądze" co za śmiech na sali...
Wiem, że jesteśmy zadłużeni ale za taką kwotę, oddłużymy się tylko trochę, a potem będziemy generować kolejne straty sportowe bez VIlli, a co za tym idzie finansowe...
Gratulacje dla zarządu...
111. Barsa18.05.2010; 19:39
BarsaKrzysiek

Zaczynam się bać, że któregoś dnia otworzę lodówkę i Ty tam będziesz....
112. Algir18.05.2010; 19:42
Barca ma rację; również obawiam się czarnego scenariusza: sprzedaż, dwa lata gry, rok ławki i MLS. Szkoda.
Prośba do Ulesława: jeżeli ten transfer dojdzie do skutku, napisz proszę dobry tekst o kolejnym "filarze złożonym w ofierze"...
113. wk18.05.2010; 19:43
wkTak jak napisał "Nevan", z MU to plota. Berba i Owen ponoć mają zostać na kolejny sezon, a to właśnie z ich transferów miałybyć pieniądze.

Chłopak talent do kopania piłki ma, co pokazał w Brazylii. Trochę kopaczy z ego kraju się zmarnowało, ale mam nadzieję, że z nim nie będzie podobnie.

Bez obrazy "Barsa", ale w takich klubach jak Real czy Barcelona właśnie, trochę talentów niegrało na tyle, na ile było ich stać.

Kiedyś Keirissonem byliśmy zainteresowani, więc czemu nie? Może problem z napastnikiem zostałby rozwiązany...

PS
Barsa, dobre ;>

Krzysiek, ty całe dnie na vcf.pl?

I czemu uważasz, że "Barcelona nigdy w życiu nie zgodzi się na oddanie takich talentów"? Kolejny wszechwiedzący czy jakiś inny wróżbita?
114. Rivv18.05.2010; 19:49
RivvTo już niemal pewne... nie chcę wierzyć. Nie do Barcy. Nie godzę się na to...
115. Nevan18.05.2010; 19:51
NevanRivv masz auto? Jedziemy do Walencji, zrobić jakąś pikietę czy coś? Trzeba przy okazji zabrać Velka i skoczyć do Rzymu. (sic!)
116. Kurdu18.05.2010; 19:54
Lepiej wziac c4 i w ramach protestu wysadzic pol Camp Nou :)
117. Krzysiek18.05.2010; 20:01
Krzysiek@wk
Nie całe dnie, wbrew pozorom mam też inne rzeczy do roboty w domu.
A dlatego uważam, że Barca nie odda nam tych znakomitych młodzianów, ponieważ oni nie mają w zwyczju pozbywać się tak perspektywicznych graczy ( w przeciwieństwie do Realu) napisałem przecież, że najwyżej nam wypożyczą któregoś z nich, na zasadzie ogrywania się danego zawodnika, a potem do nich wróci i będzie gwiazdą, no może nie gwiazdą, ale kimś wartościowym.
118. Szmymonn18.05.2010; 20:09
Wiecie co, lecimy do Hiszpanii, porywamy Ville bierzemy za niego 60 milionów okupu, 50 oddajemy VCF, 10 zostaje dla nas robimy pamiątkową fotkę z Davidem i wsadzamy go w samolot do Valencii(to była ta wersja bardziej możliwa).
A teraz ten fejk w który nie uwierzę do końca życia i coś takiego jak Villa-Barca nie będzie dla mnie istniało.
Sprzedaż Davida to najgorsze co mogliśmy zrobić, jak dla mnie to z niego by wyrosła kolejna legenda Valencii bo jeżeli nie sprzedalibyśmy go teraz to nikt by go już za rok nie kupił, a jak ktoś kiedyś mówił Silva to zwykły sprzedawczyk który poszedłby za kasą nawet do MU więc sprzedaż Villi to było najgorsze z możliwych posunięć. Kiedyś napisałem że nie chciałbym aby Villa grał przeciwko nam w lidze ale teraz się do tego zreflektowałem i uważam że powinien wybiec na Mestalla i poczuć to co zostawił za sobą tych, wiernych kibiców i atmosferę no i mam też nadzieję że kasa nie zostanie rzucona w błoto.
@Krzysiek
Weź się może za naukę, przed tobą liceum z tego co widzę po profilu, przydałoby się żebyś pouczyć bo w najlepszym wypadku układać będziesz krawężniki przed Nuevo Mestalla.
119. grzesiu 8318.05.2010; 20:16
Nestey Villa odejdzie ale moze poprawi sie nasza sytuacja finansowa+trzeba kupic napastnika i nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem :( stalo sie i tyle!
120. Rivv18.05.2010; 20:30
RivvNevan, jasne :D
Prawko mam, ale auta nie posiadam niestety na stałe... Ale załatw jakieś i jedziemy ;D

(Przykro mi velk, Roma mnie mało obchodzi :P)
121. Krzysiek18.05.2010; 20:37
Krzysiek@Szmymonn
HAHAHAHAHA i kto to mówi. Gość którego także czeka Liceum. Dawno nie spotkałem tak zarozumiałego typa, a jeszcze pare dni temu skamlałeś, żeby ci podać link do meczu. Ja przynajmniej będę układał krawężniki w słonecznej Hiszpanii, a ty skończysz łatając dziury w polskich drogich.
HAHAHAHA dawno tak żaden komentarz mnie nie rozbawił...zabawny jesteś, nie wiem, czy udajesz, czy naprawdę masz problem z głową. A tak na przyszłość to postaraj się składać zdania po Polsku, a nie po "polskiemu".
122. Kisiel22118.05.2010; 20:42
Kisiel221AMUNT VILLA. Mysle ze David niechetnie pojdzie do Barcy. Unas jest gwiazda,pupilkiem,naprawde kimś. Niestety w Barcie jest nim ten Karypel z Argentyny. Albo ten smieszny Ibra. W Barcie gwiazdy powyzej 24roku zycia zakupione za duza kase marnuja sie i traca talent bezpowrotnie.
123. Nevan18.05.2010; 20:43
Nevan(Przykro mi velk, Roma mnie mało obchodzi :P)

Tak właściwie to Velka też. Ja tam po Mexesa się wybieram. Tylko mi nie mów, że nigdy Cię nie było na IRC kiedy gadaliśmy o tym :D
124. Arek25049418.05.2010; 20:49
Arek250494Ja mam inny wariant. W Manchesterze United kibice złożyli się żeby wykupić klub od rodziny Gozzlerów(czy jakoś tak) Valencia z pewnością też ma bogatych kibiców a nawet jeśli nie każdy kibic z pewnościa da jakieś pieniądze by pomóc klubowi , ja sam jestem gotów odac pokaźną sume by wspomoc klub. Może tędy idzie droga , być może ten pomył by wypalił. Na calym świecie z pewnością jest bardzo dużo fanów jakby każdy dał jakąś część swoich oszczedności pieniężnych hmmm z połowe długów byśmy splacili :). Ulesław dawaj zrób akcje charytatywną by wspomóc tonącej w długach Valenci :D.
125. Krzysiek18.05.2010; 20:53
KrzysiekFajny pomysł, aczkolwiek nierealny :) Ale liczą się chęci, nasz zarząd też mógłby zrobić zrzutkę np. oddawać połowę pensji do klubowej kasy.
126. Arek25049418.05.2010; 20:55
Arek250494Ulesław jakby ci sie udalo zorganizować akcje charytatywną i kibice jak zarówno ty odniesili byśmy sukces może by cie klub wzioł do zarządu hehehe sam niewiem co pisze. Osobiście bałbym sie podjąc decyzji o uzbieraniu pieniędzy bo za tym idzie duża odpowiedzialność. Wiem że to co pisze jest głupie ale szukam wyjścia z tragicznej sytuacji jaka czeka Valencie , pozatym sam siebie próbuje pocieszyć :D
127. Rivv18.05.2010; 20:56
RivvNevan, wstyd się przyznać, ale widocznie mnie nie było :P
128. Kurdu18.05.2010; 20:57
Marca podala ze Villa jest juz w Barcy...
129. Krzysiek18.05.2010; 21:03
KrzysiekNarazie jak odwiedzam rózne serwisy to widzę tylko nagłówki typu: "Villa blisko Barcelony", Villa niebawem w Barcelonie". Także narazie jeszcze trzeba cierpliwie czekać na oficjalne potwierdzenie przez klub...wtedy uwierzę.
130. robert31318.05.2010; 21:03
robert313Marca, Marca..
"Fakt" kiedyś podał, że do Wisły wpłynął wieloryb ;)
Poczekajmy na jakiś oficial, choć wiadomo na co wskazują wszystkie znaki na ziemi i niebie..
Chociaż kto wie, może nagle usłyszymy: "Llorente zrywa negocjacje!" ;)
131. Rivv18.05.2010; 21:07
RivvNie chcę nikogo urazić, nie chcę, by moje słowa zostały odebrane jako herezja, ale kurczę...

Czuję taką atmosferę, jak po katastrofie w Smoleńsku. Oczywiście w skali mikro. Tak jak w tamtym przypadku, teraz ta wiadomość spada nagle, nie przypuszczałem, że oni ten transfer przeprowadzą w jeden dzień... Trochę to szok dla mnie. Strasznie smutno mi po prostu...

Podkreślam, nie chcę zostać źle zrozumiany, bo to są przecież dwie nieporównywalne rzeczy. Ale ja z Villą mentalnie byłem strasznie zżyty i bałem się tego dnia jak ognia...
132. Barsa18.05.2010; 21:08
Barsa"20:33

Marca: David Villa piłkarzem Barcelony. Operacja zamknie się w kwocie 42 milionów euro.

20:50

Catalunya Ràdio: FC Barcelona ustaliła już, że w piątkowy poranek David Villa przejdzie testy medyczne i tego samego dnia popołudniu zostanie zaprezentowany jako nowy piłkarz katalońskiego klubu.

Operacja zamknie się w kwocie 45 milionów euro. Kolejne 3 miliony mogą zostać przelane na konto Valencii w zależności od wyników sportowych hiszpańskiego piłkarza w nowym klubie.

Villa ma zarabiać w Barcelonie tyle, ile ustalono podczas negocjacji minionego lata: 7 milionów euro. Podpisze 4-letni kontrakt."

Info z blaugrana.pl
133. GazdziorekVCF18.05.2010; 21:09
GazdziorekVCFZ tą "kibicowską zrzutą" to nie jest taki zły pomysł, ale żeby dało to jakiś rezultat, myślę że trzeba by było zaangażować w tę akcję kibiców na całym świecie, co oczywiście może być ciężkie do zrealizowania.
Co do tematu, mam resztki nadziei, że uda się zatrzymać Ville i oczywiście czekam do oficjalnego newsa na ten temat.
134. Kurdu18.05.2010; 21:10
Moze to wciaz jeszcze plotki, ale obawiam sie ze jednak nie... \\;
135. Arek25049418.05.2010; 21:14
Arek250494Rivv
Czuje to samo co ty , niewyobrażam sobie Valencii bez Villi a najbardziej dobija mnie to że sprzedajemy go wbrew jego woli. Sam Villa powiedział że chce zostać w Valencii , ja rozumiem że mamy długi ale Llorente nie widzi tego jak wszyscy go kochają jeżeli będzie transfer Villi pewny uwieżcie mi że strace szacunek do Llorente. :(
136. Arek25049418.05.2010; 21:18
Arek250494Podajcie numer do Villi musze do niego zadzwonic i powiedziec ze wszyscu kibice na swiecie robimy zrzute tylko poto żeby nie odchodził , ale jest jeden problem kto podejmie się takiego działania?? :D
137. poczwi18.05.2010; 21:30
Już po M jak Miłość i naszych spamerów wywiało? Ktoś już napisał, że po 2 sezonach grania na Dawidka, w momencie jego straty należałoby zmienić taktykę, według mnie na 4-4-2, w napadzie jeden duży, drugi mały (gdzie Mista i Angulo!!!)np. Zigic i Mata/Chori, jednak z obsadą 2 środkowych pomocników będzie trudno, bo jest ich bardzo dużo:/
138. Michalsito18.05.2010; 21:32
MichalsitoNosz KUR.... Villa ikona VCF... moj ulubiony pilkarz na swiecie... przechodzi do klubu ktorego nienawidze! wiem , rozumiem, problemy ale 42mln? szkoda, bo to pilkarz niebywalej klasy i umiejetnosci. wiec ma jaki ma, jedak szkoda ze nie bedzie juz... Villa, nr 7 i tego charakterystycznego podbiegniecia do naroznika i kopniecia lub uderzenia reka tyczki w fecie strzelenia gola dla VCF........... brak slow...
139. mucha002918.05.2010; 21:38
mucha0029LUDZIE !!!!
WY SIE MARTWICIE CO TO BĘDZIE JAK VILLA ODEJDZIE. JA SIE MARTWIE CO TO BEDZIE JAK VALENCII NIE BEDZIE :(

W OBECNEJ SYTUACJI ZALEZY MI TYLKO NA TYM ABY BARCA DALA SPORO KASY BO TERAZ TYLKO TO SIE LICZY.
WOLE VALENCIE WALCZĄCĄ W ŚRODKU TABELI NIŻ BRAK VALENCII. Taka jest prawda, smutna ale prawda
140. Nevan18.05.2010; 21:44
Nevan"Villa, nr 7 i tego charakterystycznego podbiegniecia do naroznika i kopniecia lub uderzenia reka tyczki w fecie strzelenia gola dla VCF........... brak slow..."

Przypomniał mi się Superpuchar Hiszpani. Mecz na Mestalla, bramka na 2-1 bodajże. Cholera, nie wiem czemu.
141. pedro918.05.2010; 21:47
Qnick> Miguel grał b.nierówno i co najgorsze nie był dobrym przykładem dla kolegów z drużyny jeśli chodzi o zaangażowanie i dyscyplinę. Talent ma, ale to za mało. Podobnie z Fernandesem.

Na transfer Villi do Barcy trzeba spojrzeć także z perspektywy samego piłkarza. Jakby na to nie patrzeć szanse na sukcesy u nas miałby mniejsze niz w Barcy. O jego pozycję w Barcy się nie martwię (jeżeli rzeczywiście tam przejdzie), gdyż ma zupełnie inną mentalność niż Ibra i jest Hiszpanem. Uważam, że dla Barcy to strzał w 10, dla nas bolesna strata pod względem sportowym. Z drugiej strony jesteśmy prawie bankrutem i kasa którą dostaniemy jest niezbędna do przeżycia. Na jego miejsce widziałbym najchętniej Soldado - który zresztą urodził się w Walencji.

Zgadzam się całkowicie z opinią, że kasa wywalona na Moyę to niewypał. Mamy Renana, Guaitę, więc po co było wydawać 5,5 mln euro na Moyę? Czy nie można było znaleźć klasowego bramkarza gratis, jak to było w przypadku (jeśli się nie mylę) Diego Lopeza?
Z kontraktem dla Emerego też Llorente się pospieszył. Pellegrini był na wyciągnięcie ręki. Jest jeszcze np.Clemente, a Emery to ambitny trener, niestety bez charyzmy i wielkiego autorytetu.
142. Szmymonn18.05.2010; 21:56
No to sorry mucha ale w moim odczuciu jesteś materialistą, po co nam zespół który stracił charakter a mianowicie Ville, kto nam taki teraz pozostanie Michalsito napisał że David to była ikona klubu i tak się zgodzę ale była ona tylko dla tych którzy są jedynie obserwatorami futbolu dla nas ikoną może być Canizares, Angulo, Baraja ale Davida będzie mi brakować najbardziej.
Rivv przepraszam że się tak podkleję ale czuje dokładnie to co ty, dla mnie to też jest taka żałoba, niby nic się nie zmieniło ale czuje taki wewnętrzny niepokój, bo cały ten transfer spadł tak jakoś jak grom z jasnego nieba niby ktoś coś czuł ale nie dowierzał w to do końca.
143. mucha002918.05.2010; 22:08
mucha0029Szymonn

Ale zrozum że ja też chciałbym aby Villa i inne nasze gwiazdy zostały ale Valencia musi spłacać długi bo jak nie to wiesz co się stanie...

A co do tej drużyny ze środka tabeli to jestem przekonany że Valencia szybko wróciłaby do europejskiego topu. Ona juz na zawsze bedzie mi sie kojarzyc z wielka europejska piłką.
Tylko nie rozumiem dlaczego nikt nie zwraca uwagi na to że pieniądze za Ville ratuja nam tyłek a poza tym Villa w każdym kolejnym sezonie strzela coraz mniej bramek wiec to jest ostatni moment na zarobienie pokaznej sumki
144. Vanisz18.05.2010; 22:09
VaniszKwiatki z blaugrana.pl

"bo wkurwial mnie villa. w wieku 29 lat tak dobrze recenzowany gracz siedzi w jakiejs valencii, a no dodatek gral tego dnia padake w meczu z realem i mnie okropnie wpienil. zreszta to zawodnik, ktory czesto gral padake w meczach z dobrymi rywalami.

ale czy napisalem, ze jest slaby? nie. wiec jezeli jest tak masakrycznie zdeterminowany jak teraz to wyglada to nic tylko sie ciesze. bo naprawde juz zwatpilem w sportowe ambicje tego gracza."

"no dokladnie:), chociaz villa tym, ze tak dlugo siedzial w tej valencii zasluzyl sobie na moje ostre slowa, ze to koles bez ambicji. bo nikt rozsadny bedac tak rozchwytywanym nie siedzialby do 29 roku zycia w tak mizernym klubie."

Jak tu nie kochać kibiców Barcelony ?
145. Kurdu18.05.2010; 22:11
Normalne, przeciez wg nich najwiekszym zaszczytem i chwala jest grac w ich klubie, kazdy kto gra gdzie indziej nie ma ambicji i sie marnuje. (;
146. Michalsito18.05.2010; 22:14
Michalsitodo Szmymonn - nie jestem TYLKO obserwatorem. Swoje w zyciu przegralem w pilke,kluby,mecze itp. Wielokrotnie zakladalem koszulke z herbem VCF. wiec nie pisz iz jestem TYLKO obserwatorem.
147. GazdziorekVCF18.05.2010; 22:15
GazdziorekVCFŚmieszne są te pożal się Boże komentarze kibiców Barcelony, nigdy nie zrozumieją co to jest przywiązanie do klubu..
148. Rivv18.05.2010; 22:15
RivvVanisz, no comment, po prostu. Wyszła właśnie futbolowa mentalność imperialna. Większość z nich nie rozumie, że piłka nożna niesie za sobą też pewne wartości i ideały. Które do samego końca wyznaje Villa. Dlatego też nie mogę zdzierżyć, że przechodzi on właśnie tam.
149. KilyVCF18.05.2010; 22:28
KilyVCF@pedro

Wszystko fajnie ale Renan to taki sam cienias jak Moya jak nie gorszy !
Długo go broniłem ale obserwowałem jego tegoroczne występy w Xerez i czasami miałem ubaw po pachy,przy okazji z tych co go kupili ..

Jak już rozmawiacie o składzie to wybijcie sobie z głowy 4-4-2 bo jest to tak samo możliwe jak 3-5-8 Jacka Gmocha ...
Chyba zapominacie kto przedłużył z klubem kontrakt :) dobierajcie piłkarzy do 4-2-3-1 jak już spekulujemy ...
Jak już sprzedajemy El Guaje (co jest głupotą bez względu na przyczynę), to sprzedajmy też Pablo, Niko, Ximo, Carlosa, Miguela, Alexisa, Saltora, Maduro, Del H., Morettiego, Vianę i będzie też git, zostawmy se Evera, Mago, Albelde, Mate, tych nowych Topali i dobierzmy paru ogórków i bosmanów, nie będzie różnicy w grze i wynikach a zadowolimy nie tylko pana Gienia a jeszcze kilku innych wierzycieli ...
Z powodów sportowych powinni odejść:
MADURO
DEL HORNO
ALEXIS
BRUNO
VIANA
NAVARRO
MORETTI
FERNANDES (ale tylko wypożyczenie)
Z powodów taktycznych i dyscyplinarnych:
MARCHENA
MIGUEL
Z powodów finansowych:
ZIGIC
PABLO
150. Arek25049418.05.2010; 22:29
Arek250494Załamałem się , nie moge w to uwierzyć że Villi nie zobacze w nastepnym sezonie.
Vanisz
Nie przyrównuj Valenci do Barcelony. Kiedys jakiś mądry spec od piłki nożnej powiedział ''W lidze Hiszpanskiej zpośród liderów tabeli jest tylko jeden prawdziwy klub jest nim VALENCIA'' a wiesz dlaczego tak powiedział?? Bo do Valenci piłkarze przychodzą bez wyrobinej sławy a wniej robią się gwiazdami by poźniej taka Barcelona , Real , Chelsea itd. je kupowali chociaż w przypadku Villi jest inaczej bo ten nie chce odejśc tylko długi klubu go zmuszją do odejścia , a pozatym Barcelona powoli staje się jak Real czyli klubem którym rządzą pieniądze a nie miłość do pilki nożnej.
151. KilyVCF18.05.2010; 22:48
KilyVCFi dajcie spokój z keirissonami czy innymi neymarami.
nagracie się fm-ów czy innego dziadostwa zamiast oglądania meczów a potem piszecie.
prawdopodobnie ten gość byłby za słaby na xerez, już wolałbym nino martineza z tenerife heh
152. Szmymonn18.05.2010; 22:55
Michalsito
przepraszam ale to nie miało podważyć twojego autorytetu, wypowiadałem się ogólnie właśnie o takich kibicach Barcy, takie dzieci kataloni i realu. Te zespoły wychodzą poza sportową rywalizację stają się komercyjnymi maszynkami do zarabiania kasy i nic więcej, co za tym szkoda mi zawodników którzy się tam marnują i to że są uważani przez te dzieci za graczy bez ambicji bo nie grają w ich ukochanej barsie.
Ostatnia nadzieja pozostaje taka że Villa zagra tam totalne dno w tym sezonie i w zimowym okienku sezonu 2011/2012 wróci do nas za jakieś marne grosze.
153. pedro918.05.2010; 23:18
KilyVCF, właśnie dlatego że taki sam cienias jak Renan, nie było sensu wydawanie na niego takiej kasy.
Jak donosi Superdeporte Villa został sprzedany za 45 mln euro + 3 mln variables.
154. Barsa18.05.2010; 23:20
Barsa23:16

Las Provincias: Valencia CF poinformowała ok. godz. 22:00, że transfer zamknął się w kwocie 42 milionów euro.
155. Kurdu18.05.2010; 23:23
Prezentacja Davida w koszulce Barcelony bedzie straszna... Na prawde ciezko bedzie to ogladac. \;
156. KilyVCF19.05.2010; 00:19
KilyVCFA kto każe oglądać jakąś prezentację Barcy ?!
Też nie mogę zdzierżyć że mignie mi gdzieś tam w TV Guaje w barwach rodem z Huraganu Pobiedziska czy tam czegoś; w gustownych biało-czarnych prezentował się świetnie ..
Llorente leśny dziad ma u mnie minus który może zostać skreślony tylko jednoczesnym pozyskaniem klasowego snajpera i korzystnym sprzedaniem parceli ...

spokojnie, za rok, dwa im się znudzi bo będzie blokował jakiegoś Bojana, Pedro czy innego łebka > odkupimy go za 10-12 mln i odzyska u nas formę ... :)
157. Krzysiek19.05.2010; 06:51
KrzysiekNo cóż szkoda. Ale żyje się dalej, trzeba szukać następcy.