sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Feghouli do Valencii? (Aktualizacja!)

sebol, 19.01.2010; 17:02

Francuz nie przedłuży umowy z klubem

Valencia w dalszym ciągu chcąc wzmacniać swą kadrę, musi nakłaniać do przenosin na Mestalla piłkarzy, którzy w bliskim czasie posiadać będą swą zawodniczą kartę na ręce. Jednym z takowych jest Sofiane Feghouli, utalentowany pomocnik francuskiego Grenoble Foot 38.

Pierre Wantiez, dyrektor generalny Grenoble, potwierdził na łamach tygodnika L’equipe, iż młody gwiazdor zespołu z południowo-wschodniej Francji nie zamierza odnowić swej umowy z klubem. Gracz ma ponoć w swej intencji przenieść się do Hiszpanii i to właśnie Valencia miałaby stać się nowym miejscem pracy pomocnika.

Agent zawodnika zaprzecza jednak, aby klub z Lewantu był już dogadany z jego klientem i przypomina o zainteresowaniu także innych renomowanych firm, w tym Villarreal, Manchesteru City, Paris Saint-Germain, a podobno i Realu Madryt, któremu Feghouliego zarekomendował sam Zinedine Zidane.

Transfer Feghouliego bliski zamknięcia?!

Jak donosi dziennik Superdeporte powołujący się na L'equipe, przejście ofensywnego piłkarza do Valencii sprowadza się do uzgodnienia kwestii finansowych w kontrakcie gracza. Dziennikarze francuskiej gazety dowiedzieli się ponoć od dyr. generalnego Grenoble, pana Wantieza, dlaczego niemożliwym stało się dla włodarzy klubu przedłużenie umowy z uzdolnionym młodzianem: Dogadał się on z z hiszpańskim klubem - brzmią słowa działacza.

Grenoble dostało od Marsylii ofertę opiewającą na 5mln Euro oraz dwójkę innych graczy w zamian za Feghouliego, jednak nie doszło do porozumienia. Wnioskować można zatem, iż rzeczywiście młody zawodnik zadecydował już o swojej przyszłości, a klub pogodził się z jego utratą (na co dowodem może być fakt, iż zagrał tylko 6 spotkań w tym sezonie).

Jeśli rzeczywiście Valencii uda się sprowadzić na Mestalla tegoż piłkarza, będzie to olbrzymi sukces Fernando Gomeza i spółki. Wszak zakontraktowanie młodej, acz oszlifowanej perły z olbrzymimi umiejętnościami i to za darmo do błahostek nie należy.

Kategoria: Transfery | Superdeporte skomentuj Skomentuj (53)

KOMENTARZE

1. jarekkha19.01.2010; 17:17
jarekkhabrac brac brac, za darmo mlody perspektywiczny gracz o wysokich umiejetnosciach a poza tym napewno duzo zarabiac nie bedzie chciec :)
2. Villa5419.01.2010; 17:26
Villa54No kolejna okazja trzeba go zgarnąć
3. Sprewell19.01.2010; 17:27
SprewellNa jakiej on gra dokładnie pozycji? Słowo pomocnik jest jak na te czasy dla mnie trochę zbyt ogólne :P
4. robert31319.01.2010; 17:36
robert313Z tego co mi wiadomo, gra na środku pomocy; bardziej ofensywnie niż w destrukcji.
5. Jacek19.01.2010; 17:48
JacekJak kiedyś prowadziłem Legię w FM 2009, to był mój najlepszy nabytek i największy talent w grze ^^ Obyśmy go kupili i oby grał równie dobrze u nas. A jeżeli chodzi o pozycje, to z tego co pamiętam grał na skrzydle... nie wiem czy prawym czy lewym i nie jestem pewien, czy w ogóle gra na skrzydle, jak się pomyliłem to mnie poprawcie :)
6. jarekkha19.01.2010; 17:59
jarekkharozgrywajacy, ofensywny pomocnik ale moze tez grac na obydwoch skrzydlach jesli sie myle to poprawic mnie :P
7. Barsa19.01.2010; 18:00
Barsaśmiejcie się, śmiejcie ale ja tego piłkarza wypatrzyłem w Fifie! a tu widzę talent i w prawdziwej piłce ;)
8. goly19.01.2010; 18:04
Młody tani i podobno uzdolniony (kojarzę go tylko z FM-a ;o). Gra na pozycji silvy i Domingueza.
9. Jacek19.01.2010; 18:33
JacekAha, to mniej - więcej tak jak myślałem. Rzeczywiście, sprawdziłem i może grać na obu skrzydłach, może być rozgrywającym, i ofensywnym pomocnikiem (z tego co wiem to jego najgorsza pozycja, nie, nie chodzi mi o FM'a tylko rzeczywistość).
P.S. Barsa - Dopiero teraz zauważyłem, że urodziłeś się 10 lutego, tak jak ja :D
10. DavidVilla9519.01.2010; 18:50
DavidVilla95Bierzmy go pewnie bedzie dobry a większa konkurencja lepiej zrobi
a co do jego pozycji to chyba jest dobre źródło http://www.imscouting.com/players/sofiane-feghouli/

11. Jacek19.01.2010; 18:56
Jacek@johny 11 fingers
Czytasz komentarze innych? Dopiero co mówiliśmy, że może równie grać na obu skrzydłach,a ty na to, że on jest niepotrzebny, a zaraz, że przydałoby się odmłodzić skrzydła...
Po pierwsze: Ximo ma 27 lat...nie jest taki stary, jeszcze ze trzy sezony może u nas posiedzieć, prezentując tak wysoki poziom jak teraz.
Po drugie: Drugie skrzydło...Silva ma 24 lata i też jest już tak stary, że trzeba go wymieniać?
Na następny raz - pomyśl zanim coś napiszesz ;]
12. DavidVilla9519.01.2010; 19:01
DavidVilla95Joaquin ma juz 28 roczniko 29 no ale nadal dobrze ale chętnie bym zobaczył tego Pedro Leona u nas.
13. Villa5419.01.2010; 19:12
Villa54Nie rozumiem jak możecie się wypowiadać na temat tego piłkarza jeśli nie widzieliście go live tylko w Fifie czy w FM-ie , naprawdę odróżniajcie gry od rzeczywistości , dobrze

Sam sie nie wypowiadam bo nigdy nie słyszałem nawet tego nazwiska ...
14. Jacek19.01.2010; 19:12
JacekZaraz, zaraz...przecież mamy Pablo! Może i gorszy od jakiś Pedrów Leonów, czy jak mu tam, ale wg. mnie ma ZDECYDOWANIE więcej zalet niż wad!
A johny 11 fingers...
Z tym środkowym pomocnikiem to mnie rozwaliłeś xD Baraja? Jest stary może odejść, ale po co kogokolwiek kupować?! Mamy Marchenę, który w tym sezonie chyba już dwie bramki strzelił. Piękne bramki. Albelda - może być, potrafi naprawdę bardzo mnie zaskoczyć. Pozytywnie, oczywiście. Ever - Kupiliśmy go za 18 mln. Teraz uważam, że to bardzo tanio, sądząc po jego umiejętnościach. Chłopak ma ogromny talent. Fernandes...nic dodać, nic ująć. Ale kasę pożera, to fakt. W jego przypadku jestem za tym żeby go sprzedać. No to tyle...
15. DavidVilla9519.01.2010; 19:16
DavidVilla95E Pablo jest lepszy..
Villa54 skąd możesz wiedzieć co kto widział kolo sie dobrze zapowiada to lepiej go wziasc.
16. Algir19.01.2010; 19:24
Dla mnie piłkarz - zagadka. Kompletnie go nie kojarzę, po za tym, że zawsze przy informacjach na jego temat wygrzebanych w sieci, pojawia się w komentarzach wątek FM. Trochę to śmieszne.

17. Dzidek19.01.2010; 19:29
DzidekDavidVilla95, może i jego kupno nic nie będzie kosztować, ale wynagrodzenie tak. Poza tym, miejsca w kadrze nie ma dla każdego.

Chyba, że Unibet dopłaci co nieco.
18. Villa5419.01.2010; 19:36
Villa54DavidVilla54
a chociaż by Jacek i goly , przeczytaj ich komentarze
19. wk19.01.2010; 19:45
wkJeżeli na każdym kroku kreowany jest na nowego Zidana to można by spróbować.
20. Jacek19.01.2010; 19:52
JacekVilla54
Przez to, że znam go bardziej z FM'a, to znaczy, że nie mogłem mieć okazji zobaczyć go w akcji? Nie wiedziałem, że to zabronione...;)
Powiedziałem, o tym FM'ie żeby powiedzieć ile od niego oczekuję.
21. wk19.01.2010; 19:56
wkJacek, dobrze zrozumiałem: oczekujesz od niego tego, co pokazuje w FM...?
22. Villa5419.01.2010; 19:59
Villa54Ja nie przenoszę gier do rzeczywistości , sam gram w Fife no i tam wielkim talentem jest Beale , a tak w życiu to grzeje ławe w średniaku z ligi angielskiej ...;)
23. johnny 11 fingers19.01.2010; 19:59
jacek
opieranie rzekomych zdolności o FM,ie to moim zdaniem www.żal.pl a sam się czepiasz czego się da lol
24. Ediss19.01.2010; 20:18
EdissValencia zainteresowana Sofiane Feghoulim! Szok! Pewnie to i tak są tylko spekulacje prasowe i obejdziemy się smakiem, ale jeżeli istnieje tylko taka opcja to trzeba go brać! Feghouli jest geniuszem! Takiego panowania nad piłką w lidze francuskiej jak Feghouli nie ma nikt (poza Gourcuffem) Nie od parady w Ligue 1 już dawno nazwali go nowym Yourim Djorkaeffem, chociaż co niektórzy "wariaci" widzą w nim nawet zastępcę Zidane'a. Jak znam życie pewnie wyląduje w Arsenalu, albo ManCity ewentualnie w Marsylii, która stara się o niego od dwóch lat. Ale pomarzyć zawsze warto... A na rynku jest jeszcze przecież Nicolas Lodeiro, którym też się Valencia miała podobno interesować.
25. Fuh19.01.2010; 20:22
FuhBoje sie, ze te wszystkie nasz transfery typu Chori, czy ten teraz, to przygotowywanie sie do zastapienia kogos z naszych Crackow ;( Jesli chodzi o ofensywe, to obecna kadra jest wystarczajaca. Na KAZDEJ pozycji mamy naprawde wartosciowego zmiennika, wiec nie wiem po co wzmacnianie ofensywy. Przydalby sie zmiennik MAthieu, bo Bruno duzo gorzej spisuje sie na lewej stronie, a Del Horno jest za slaby. Sprzedac Asiera, Hedwigesa i z uzyskanych pieniedzy kupic 1 obronce i starczy. Najlepszy mozliwy "transfer" dla Vcf, to pozostanie najwazniejszych zawodnikow ;)
26. patrickvcf19.01.2010; 20:35
patrickvcfEdiss jeśli tak mówisz to pewnie tak jest bo z tego co wiem interesujesz się ligą francuską.No to powinni o niego walczyc.
Fuh zdecydowanie się z tobą zgadzam że w ofensywe to narazie niewarto pchać.
Ediss napisz coś więcej o Nicolasie Lodeiro ???????
27. Cattalic19.01.2010; 21:00
CattalicSorki za offtopic, ale kto jest na zdjęciu tygodnia?
28. patrickvcf19.01.2010; 21:44
patrickvcfCattalic haha :) nie moge w to uwieżyć że nie poznałeś Pablo na tym zdjęciu,przecież to widać od razu na pierwszy rzut oka :)
29. zając43519.01.2010; 22:53
zając435Ja też bym go brał, ale dziwne, że w tym sezonie zagrał tylko 6 spotkań!
30. ptysiek_nysa19.01.2010; 23:02
ptysiek_nysateż bym nie poznał że to Pablo:)
31. jarekkha19.01.2010; 23:16
jarekkhaco do ludzi spierajacych sie o madrosci fm-a wiecie wogole jak sa zbierane dane o zawodnikach? chyba nie... nie jeden klub chcialby miec taki scouting tyle w temacie :)
32. Jacek20.01.2010; 08:27
JacekNo właśnie...wy myślicie, że te wszystkie dane z FM'a są wymyślone? Hmmm....
I z tym "w fifie jest "Beale" (eh...jak niektórzy piszą, to aż srać się chcę) wielkim talentem, a wcale nie jest dobry. No cóż...Fifa jest ogólnie 10 razy (co najmniej) gorszą i zdecydowanie mniej rozwiniętą grą od FM'a.
Czy to takie naprawdę śmieszne jak napiszę, że oczekuje żeby grał bardzo dobrze? Zamiast pisać, np. "żeby świetnie grał na skrzydłach" i "żeby świetnie rozgrywał piłkę" itd., to napisałem, że w FM'ie grał dobrze i wszystkie te atrybuty miał nawet, nawet.
Jeżeli to naprawdę tak bardzo was śmieszy to ja nie wiem z jakimi rozkosznymi dziećmi ja tu piszę.
33. Villa5420.01.2010; 08:40
Villa54Jacek
Chodzi o to byś nie przenośił gry do rzeczywistości i tyle , nie wiem o co sie obrażasz ...
34. pedro920.01.2010; 09:24
Fuh, wydaje mi się że twój trop jest właściwy. Możemy spodziewać się odejścia Silvy, Villi, Joaquina i ich miejsce trzeba kimś wypełnić.
Obserwując rynek transferowy przypuszczam, że Real (lub jakiś inn bogaty klub) sprzątną nam go sprzed nosa, tak jak np. Canalesa.
Niektórym chcę przypomnieć, że Bancaja oczekuje, że VCF nie będzie wydawać na transfery ani grosza.
35. SinDweLLer20.01.2010; 13:33
Młody,utalentowany i za darmo?
Jak najbardziej brac go! Jesli(nie daj bóg)odejdzie Silva to trzeba było by znalezc zastepce
36. davidvilla20.01.2010; 14:11
Włodarze Valencii i tak nie czytają tej strony, więc nie rozumiem komentarzy typu: nalezy sprowadzic tego i tego stąd czy stamtąd. Bo po pierwsze: na pewno nie kupimy zawodnika, za którego należy zapłacic więcej niż 5-7mln Euro. Po drugie: myślicie, że klub nie ma ludzi od tego? Zapewniam, że ma, i że ich wiedza o młodych, utalentowanych zawodnikach nie opiera się na doświadczeniach z Fify.
37. Villa5420.01.2010; 14:19
Villa54dacidvilla
no to co mamy komentować ??? , my kibice robimy to bo chcemy się podzielić swoimi spostrzeżeniami jeśli ci to nie pasuje to nie czytaj tych komentarzy
38. goly20.01.2010; 15:50
Coś za coś Panowie. Podzielam zdanie Fuha. Kadrę mieliśmy redukować, a tutaj chcą zainwestować w młodego obiecującego Francuza co to gra na pozycji Silvy czy Maty ?
39. plooy20.01.2010; 15:53
ale nie zapominajcie ze Valencia tonie w dlugach, te dlugi same sie nie splaca i predzej czy pozniej bedzie trzeba sprzedac pilkarzy...

lepszej okazji nie bedzie jak wtedy kiedy po udanym sezonie, pilkarze dobrze zaprezentuja sie w mistrzostwach swiata

w zwiazku z powyzszym nalezy skupic sie na wyszukiwaniu tanich a najlepiej darmowych mlodych talentow i sciaganiu ich do siebie
40. sebol20.01.2010; 15:58
sebolŁał, łał Ediss, to może nie być mrzonka! Sam jestem wielkim fanatykiem jego talentu i w 100% zgadzam się z tobą, że żadne Ben Arfy, Pjanicie, i reszta bandy nie są tak zbliżeni umiejętnościami do Gourcouffa jak właśnie Feghouli.

Jeśli ten transfer dojdzie do skutku, to zacznę najpierw czcić Gomeza, a później wierzyć, że możemy zbudować na prawdę wielki zespół bez wielkich pieniędzy.
41. Fuh20.01.2010; 17:48
FuhKadra jest zdecydowanie za szeroka! Choc dziwnie to brzmi to taka prawda. Najbardziej sie boje straty Silvy, lub Banegi. Brac mlody talent, w zamian, za mloda GWIAZDE nie ma sensu. Silva i Banega sa nie do ruszenia, a jesli ktorys z nich odejdzie, to jade do Valencii i chocby zakontraktowali Krystyne + Kake + Ikera w zamian, to i tak ich zabije! ^^
42. KilyVCF20.01.2010; 19:27
KilyVCFSofiane Feghouli -
jeśli jest do wzięcia za darmo i jest choć w połowie tak zdolny jak się mówi
to nie ma się nad czym zastanawiać tylko starać się o ten transfer,
a później zastanawiać się jak mu zrobić miejsce w składzie czy na ławce.
I najfajniejsza rzecz - dobrego piłkarza pozyskanego za darmo który ma ma z nami kontrakt możemy potem ... sprzedać i jesteśmy na PLUS z kasą :)

jeśli gra on na pozycji Silvy i Choriego to już chyba nie ma innej opcji (po jego pozyskaniu) jak
- Chori wypad do ataku ! :)
A młody talent jako pierwszy zmiennik Mago - podoba mi się :)

>sebol, my JUŻ mamy wielki zespół, potrzeba jedynie kosmetycznych zmian (w obronie i może na bramce)

>fuh, nie tylko Silva i Banega są nie do ruszenia, widzę takich pięciu (a wszystkich posiadamy chyba ze 25)

Co do podejrzeń, że przychodzą 'oni' zastąpić naszych cracków - nie wierzę !
Nie wierzę w odejście ani SILVY, ani BANEGI ani nawet VILLI !
Rozumiem że może niebawem nas opuścić :
ZIGIC (ten to na pewno) - z powodów taktycznych i finansowych i
XIMO - z powodów finansowych ...

Magiczny kwintet: VILLA - SILVA - EVER - MATA - PABLO musi zostać !
Są w stanie rozwalić każdą obronę na świecie.
Kadra klubu ma ponad dwudziestu graczy, dla mnie równanie jest proste,
jeśli z powodów finansowych trzeba będzie sprzedawać to lepiej oddać całą resztę piłkarzy niż zrezygnować z kogoś z tej piątki (poczynając od takich jak Del Horno którzy też biorą pensję) a zamiast tamtych można pozyskać 'byle kogo' za darmo/ za grosze to i tak się bardziej opłaci.
Przecież za darmo pozyskujemy takich graczy jak Chori, Dealbert, to jest właściwa droga.
Mam nadzieję że zarząd myśli podobnie bo jak mamy się trwale odkuć finansowo to musimy mieć mocny zespół na LM i grać w niej już co rok !
Ta drużyna długo się budowała (Quique miał z nich tylko Villę i młodego Silvę), szkoda by teraz ją rozwalić i zastępować naszych cracków młodymi talentami.
Nawet jak mielibyśmy dobrych następców to nie będą tak zgrani jak ci obecni.
43. Jacek20.01.2010; 20:32
JacekRzeczywiście, trudno będzie go sprowadzić.
Ale wiecie co...ja już tak bardzo jak wcześniej nie chcę żeby do nas przeszedł. Będziemy zawsze gdy się nadarzy okazja, każdego za darmochę tu ściągać? Trochę to dziwne...już byłby drugi, a słyszałem jakieś plotki, że Kameniego będziemy sprowadzać w letnim okienku.
44. Maciej20.01.2010; 20:40
MaciejPrzede wszystkim powinni szukać nowego bramkarza, bo Moya to jest totalne nieporozumienie. Tak jak ktoś kiedyś napisał, ten koleś wpuszcza wszystko co leci w jego kierunku.
45. goly20.01.2010; 21:18
Maciej, nie przesadzasz trochę ? Ceasar, Moya i Renan to mało ?

Jacek, jeżeli Feghouli choć troszkę przypomina grą Yoanna Gourcuffa to głupotą byłoby nie walczyć o tego piłkarza do końca.
46. El_Duderino20.01.2010; 22:46
El_DuderinoZA darmo , talent spory, trzeba walczyć jak pisze wielu.
Jeśli sie nie sprawdzi to można do za pare melonów sprzedać.
Ale tak serio , czy to by był wielki sukces ?
Jeżeli Godin z Villarrealu do nas przyjdzie za darmo to wtedy będzie wielki sukces.
Jeden z lepszych obrońców w La Liga , na pewno byłby wielkim wzmocnieniem.
Godin - Dealabert, to byłby niezły środek.

No ale francuza też warto.

Skoro w FM wymiata 8)
47. johnny 11 fingers21.01.2010; 20:06
wk
w stu procentach się z Tobą zgadzam
najlepiej nie czytać
48. wk21.01.2010; 22:15
wkA Inter wykłada 10 mln € za Feghouli'ego. Grenoble jednak chce za niego 30 mln € (!), chociaż umowa wygasa po bieżącym sezonie. Sam zawodnik ponoć jest w stałym kontakcie z takimi drużynami jak AC Milan, Manchester United i City, ale sam zawodnik wolałby przenieść się do Hiszpanii ze względu na lepsze warunki... pogodowe ;> Zobaczymy co z tego wyniknie.

Sorry, że dwa posty pod sobą.
49. szp21.01.2010; 22:31
@wk
Prawie się zgadza. Inter wyłożył za Feghouliego 10 mln euro, jednak nie teraz, a rok temu.
50. pedro921.01.2010; 23:03
Z Feghoulim skończy się tak jak z Canalesem - zabiorą go nam sprzed nosa. Każdy chciałby zarobić: Grenoble, Feghouli i jego agent. Jeśli przeszedłby za darmo nikt z tego nic nie miałby, chłopak zarabiałby u nas dużo mniej niż gdzie indziej i dlatego szanse na jego grę w VCF oceniam na 0,0001%. Klimat? Można pokochać i deszcze i zimno jak się zarabia dużo kasy.
51. wk22.01.2010; 16:05
wkPrawda, że mój hiszpański jest b.słaby, ale żebym się tak pomylił? O tym pisano oczywiście na Superdeporte.
52. szp22.01.2010; 18:16
To co napisałem, napisałem właśnie w oparciu o superdeporte. Nie uważasz, że byłoby to dziwne, gdyby Inter zaoferował 10 mln za piłkarza, którego za pół roku mógłby mieć za darmo, a Grenoble, które nic za Francuza nie dostanie, jeszcze podbiło tę ofertę? ;)
53. wk22.01.2010; 18:19
wkWłaśnie dlamnie było to całkowicie niezrozumiałe. Ale odrazu próbowałem sobie to tłumaczyć. Jedyne co mi przyszło do głowy to to, że Feghouli ma już podpisany kontrakt z VCF.