sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Adios Villa? El Guaje pragnie odejść

Ulesław, 14.07.2009; 16:30

Transferowa saga z Davidem Villą w roli głównej trwa w najlepsze. Najlepszy strzelec Valencii z ostatnich lat jeszcze w czerwcu łączony był z Realem Madryt, ale oferty Florentino Péreza, w porównaniu do wydatków na innych piłkarzy, nie były dla Valencii atrakcyjne. Real ostatecznie pozyskał Karima Benzemę i na polu walki o Villę pozostała jedynie Barcelona, której udało się już ustalić z piłkarzem wszystkie szczegóły przyszłego kontraktu. Umowa wejdzie w życie, jeśli Valencia przystanie na ofertę Barcelony. Do tej pory nie bardzo zanosiło się na takie zakończenie - Manuel Llorente zmienił zdanie w sprawie Villi i sądzi już, że jest on najważniejszym elementem drużyny, a w dodatku nowi właściciele klubu ani myślą pozbywać się gwiazd i obecny zarząd straszą sądem, jeśli oferta za któregoś z kluczowych zawodników zostanie przyjęta. Krok ku transferowi do Barcelony uczynił jednak wczoraj sam Villa, domagając się od Manuela Llorente zgody na odejście.

Relacja dziennikarzy Las Provincias nie pozostawia złudzeń - Villa jest zdecydowany przenieść się do Barcelony, by tam walczyć o najważniejsze trofea. Zgodnie z życzeniem piłkarza, w stolicy Hiszpanii doszło wczoraj do spotkania Villi i jego agenta - Luisa Tamargo, z Javierem Gómezem i Manuelem Llorente. Choć prezydent wyjaśniał El Guaje, że klub liczy na niego w nadchodzących rozgrywkach i nie zamierza zgadzać się na żadne oferty, intencje piłkarza były klarowne - transfer do Barcelony.

Żądania Villi niezmiernie rozczarowały włodarzy Valencii, którzy spodziewali się, że jasne deklaracje i podkreślenie roli Villi w nowym projekcie sportowym rozwieją obawy zawodnika o własną przyszłość i pozwolą mu skupić się na powrocie do treningów wraz z Valencią. Postanowienie Asturyjczyka było jednak zbyt mocne. Krążyły nawet pogłoski, że Villa postanowił zwołać konferencję prasową i publicznie pragnie zadeklarować chęć zmiany klubu, ale na tak radykalne środki nacisku El Guaje się nie zdecydował.

Media już zaczęły spekulować, że upór władz Valencii i próby przekonania Villi do pozostania w klubie to tylko zasłona dymna i próba wyciągnięcia jak największych pieniędzy od Barcelony. Ostatnio mówiło się o ofertach wynoszących 40 mln euro, a nieco bardziej atrakcyjne propozycje mogłyby już zostać dokładnie przeanalizowane. Sprawę komplikuje jednak jasna intencja właścicieli klubu - Inversiones Dalport - dlatego na mało spektakularne rozstrzygnięcie chyba nie ma co liczyć.

Trener Blaugrany, Pep Guardiola zaczyna naciskać na władze swojego klubu, aby sfinalizowały transfer Villi do poniedziałku, kiedy zespół Barcelony na dobre ruszy z przedsezonowymi przygotowaniami. Po fiasku rozmów w sprawie pozyskania Ribery'ego, Benzemy i Filipe Luisa, to właśnie El Guaje ma być katalońską odpowiedzią na wzmocnienia Realu. Jeśli i z Villą się ostatecznie nie powiedzie, Barcelona może zrealizować plan B - zakup Diego Forlana. Choć oficjalne wypowiedzi działaczy Barcelony i Atlético przekreślają taką możliwość, media są pewne, że Forlan jest pierwszą alternatywą dla Villi. Takiego scenariuszu pragnęliby jednak uniknąć zarówno działacze Barcelony, jak i przekonany do odejścia David Villa. Boi się on, że może powtórzyć się sytuacja z z poprzedniego miesiąca, kiedy to brak porozumienia pomiędzy klubami przekreślił jego szanse na dołączenie do Realu - kontrakt łączący Villę z drużyną Królewskich, tak jak obecnie z Barceloną, był już wówczas gotowy.

Kategoria: Transfery | Las Provincias skomentuj Skomentuj (92)

KOMENTARZE

1. patryk101914.07.2009; 16:35
patryk1019Jak Villa odejdzie to Valencia nie będzie taką Valencią jak kiedyś. Od dziś nie cierpię barcelony...
2. deisel12314.07.2009; 16:47
deisel123a chciał w Valencii do konca zostac
3. goly14.07.2009; 16:54
W końcu oficjalne stanowisko Villi zostało ogłoszone. No cóż, liczę, że gruba forsa zostanie przelana na nasze konto.

Z drugiej strony co to będzie gdy zarząd za nic w świecie nie zgodzi się na jego sprzedaż? jak na to zareaguje Villa ?

W tej całej sytuacji najgorsze co może być to sprzedaż Villi pod sam koniec okna transferowego, wtedy wyjdziemy na największych frajerów tej dekady. Jak sprzedawać to teraz, żeby zdążyć się uzbroić.
4. fae14.07.2009; 17:08
faeSwoją drogą to, jak Barcelona załatwia transfery - negocjacje z zawodnikiem bez porozumienia z klubem jest po prostu chamskie. To samo robili w sprawie Filipe, Deportivo się jednak na ich "promocyjną" ofertę nie zgodziło, mimo żądań zawodnika. I VCF powinna postąpić tak samo, nie tak się transfery załatwia.
5. nF14.07.2009; 17:11
nFEh sam nie wiem co o tym sądzić... myślałem że David kocha Valencie równie mocno co my - kibice ale jest chyba troszkę inaczej. Niczego mu nie zarzucam, jednak spodziewałem się tego, że miłość do klubu i kibiców, dla których jest bogiem pozostawi go u nas.Nie ma Albiola, zapewne nie będzie Villi i sam nie wiem co o tym myśleć, skoro w jednym okienku tracimy dwóch piłkarzy, którzy przez tyle lat wyznawali swoją miłość do tego klubu i mogli stać się jego ikonami...
6. LSW14.07.2009; 17:16
LSWCiekawe czy to prawda czy może wymysł dziennikarzy, żeby mieć uzasadnienie do ponownego sprzedawania Villi i donoszenia, że już podpisał kontrakt z Barcą, że jeszcze nie, że jednak tak itd.
A jeśli Villa chce odejść, to ciekawe jak bardzo chce: czy za wszelką cene, żeby wygrać mistrzostwo ligi i LM, czy może chce odejść, ale pod warunkiem że VCF dostałaby solidne pieniądze.
7. Fuh14.07.2009; 17:24
FuhTeraz Katalonskie dzieci przybeda na nasza strone ^^ Pytanie tylko, po co Villa przedluzal kontrakt? Szkoda troche go, ale niech idzie, byle jak najszybciej jesli juz ma przejsc, zeby czasu troche zostalo na zalatanie dziury. Mogli odrazu go sprzedac, zamiast pozbywac sie prawdziwego Valencianisty - Albiola.
8. Fuh14.07.2009; 17:29
FuhZreszta Uleslawie powiedz prosze czy to jest oficjalne stanowisko Villi, czy kolejny wymysl brukowcow? (: Na goal.com pisali juz ze Villa jest pilkarzem Barcelony, a jakos nadal jest w VCF.
9. goly14.07.2009; 17:32
Las Provincias to chyba gazeta/dziennik z okręgu Valencii, więc jego wiarygodność jest tysiąckrotnie większa niż goal.com i jemu podobnych :/
10. Mati14.07.2009; 17:34
A niech idzie do tej barcy... Inni beda mieli okazje sie wykazac... Może znajdzie się wśród wychowanków ktoś lepszy og El Guaje?
11. Nacho14.07.2009; 17:41
Nie ma mowy żeby odszedl, jak odejdzie to nie istniejemy przeciez rok w rok strzela ponad 25 bramek jak odejdzie kto bedzie to za niego robil!? Zigic (najwyzej gumka od majtek)?

12. Valencianista197814.07.2009; 17:44
Też myśle że po Villi przyjdzie jego następca. Życze mu powodzenia w Barcelonie oraz zdobycia upragnionego pucharu ligi mistrzów.

Adios David!
13. Fuh14.07.2009; 17:48
FuhTyle strzela bo wszyscy graja pod Ville, on JEST do zastapienia ;) Gorzej by bylo po stracie Silvy, lub Maty (: za 40 Baniek mozna kupic Gourcuffa(ktory wyniosl Bordeaux 15 milionow^^) + Negredo i by bylo pieknie ~~ Szkoda ze nie realne... ;)
14. villa1114.07.2009; 17:52
A mnie się wydaje ,że większą stratą byłaby sprzedaż Davida Silvy.Po drugie mógł odejść dużo wcześniej bez tego ściemniania ,że chce zostać w Valencii.Zapewne jest kluczowym zawodnikiem naszej drużyny lecz nie ma ludzi niezastąpionych.Życzę mu aby pokazał choć część tego co Valencii.Moim skromnym zdaniem David nie będzie już grał tego co u nas...
15. Fuh14.07.2009; 17:55
FuhEto'o nie zostanie sprzedany i Villa bedzie sobie siedzial na laweczce, potem bedzie Bojan, K9 i Villa bedzie zalowal, a Valencia nawet po jego odejsciu bedzie sie liczyla w lidze Hiszpanskiej, a kto wie, moze jeszcze dobrze na tym wyjdziemy (:
16. komodo14.07.2009; 18:00
komodoTaki jest współczesny futbol panowie. Zawodnicy całują loga drużyn na koszulkach a potem wystarczy tydzień czasu jakaś, hojniejsza oferta i tyle go widzieli. Chociaż w przypadku Davida tak nie jest. Fakt jest taki że on w piłce klubowej ma "tylko" Puchar Króla(o ile się nie mylę). Lata lecą a to może być ostatni gwizdek na ofertę z takiego klubu jak Barcelona. Plus to wieczne zamieszanie w klubie, brak jego stabilizacji.
W sumie to mu się ani trochę nie dziwię że chce odejść i nie mam absolutnie żadnego żalu.
17. Tylko FCB14.07.2009; 18:38
Fuh
To nie prawda nie zmarnuje się w Barcelonie David Villa będzie w pierwszym składzie co ty myślisz że Barca zabiega tak po niego żeby siedział na ławie? On ma zastąpić Eto'o bo stracił formę.
18. Ashkan14.07.2009; 18:43
heh, a skąd Ty wiesz w jakiej formie jest/będzie Eto'o który zawsze strzela mase goli.
19. Valencianista197814.07.2009; 18:43
@tylko FCB

masz racje bo inaczej po co by się tak starali o niego?
20. Vicente9414.07.2009; 18:43
Vicente94Miejmy nadzieje że D.Silva zostanie z nami ;)
21. DECO8714.07.2009; 18:46
DECO87O ile pamiętam umów się dotrzymuje, Valencia miała grać w LM, a nie gra. Po za tym W Barcelonie znajdzie się miejsce i dla Eto`o jak i dla Villi, zobaczcie jaki mamy napięty terminarz. Po za tym niezły projekt -> sprzedaż Albiola za 15 milionów €, i jakoś nie straszy się sądem osoby która go sprzedała.
22. Zamyyka14.07.2009; 18:49
Jako fana Barcelony
To mnie już trochę denerwuje..
Raz pisze że jest piłkarzem barcelony, na następny dzień, że zostaje w klubie a teraz, że chce przejść ...
Trzeba poczekać :)
23. Mati14.07.2009; 18:49
David Silva , Juan Mata, Zigic oni przeciez potrafia strzelac bramki... Mysle ze po kliku meczach nie bedzie widac ze nie ma w skladzie Davida Villi niech mu sie wiedzie w barcelonie :)
24. fae14.07.2009; 18:57
faeAno, niech mu się wiedzie, ale tylko jeśli Barcelona da jakąś sensowną ofertę, bo ta jedyna o jakiej była do tej pory mowa to gorsza jest od tej odrzuconej Realu.
25. Mati14.07.2009; 19:05
noo mogliby dac kase + eto albo gudjohnsen albo bojana
26. villa514.07.2009; 19:08
villa5No cóż...Teraz pozostaje nam tylko czekać na jakąś sensowną ofertę z Katalonii. Życzę Davidowi jak najlepiej i jak najwięcej pucharów z Barceloną. WIELKIE DZIĘKI ZA WSPANIAŁĄ GRĘ DAVID! AMUNT EL GUAJE!!!
27. Fuh14.07.2009; 19:13
FuhJa mu zycze, aby nic nie wygral.... W koncu przechodzi do naszego rywala, a ja jestem kibicem Vcf, a nie Barcelony.... Zaraz po przejsciu do Barcy, bede mu zyczyl porazki i tyle ^^ Amunt Valencia!
28. SteveStiffler14.07.2009; 19:19
SteveStifflerMati nie skomentuje tego co napisałeś. Jeśli myślisz że dadzą nam Eto'o lub Bojana to coś z tobą nie tak. Wiadomo że Villa w tym roku prędzej czy później i tak odejdzie więc nie ma co pisać o całowaniu herbów i jego "miłości" do klubu. Jestem za tym żeby przeszedł do Barcelony bo nie dość ze Realu całkiem nienawidzę to mają wystarczająco dużo młodych napastników a jak wiadomo niewystawiany w pierwszym składzie Raul potrafi się zatroszczyć o zwolnienie trenera.
29. Mati14.07.2009; 19:28
SteveStiffler jestem tego zdania co Ty... A co do mojego wczesniejszego komentarza to nie wolno pomarzyc przez chwilke ?? :(( xD
30. Pablisso14.07.2009; 19:33
Fuh, przed chwilą zarzekałeś się, że wcale Villa nie chce odejść. W innym newsie ;-) Tyle, że po co byłoby to spotkanie wczorajsze? Aby pogaworzyć sobie z Llotente?! Poza tym jeszcze nie wiadomo czy Villa odejdzie, niektórzy już tu się żegnają, a przecież Llotente stoi nieruszony. Jeśli jednak by przeszedł to Fuh chyba mógłbyś mu życzyć chociaż triumfu w LM i Klubowych Mistrzostwach Świata. W końcu tam VCF w tym sezonie szyków nie pokrzyżują. Ten zawodnik zrobił bardzo wiele dla VCF. Nie miejcie mu za złe, że chce odejśc. Ma 28 lat i chce czegoś jeszcze w swojej karierze dokonać, jest głodny tytułów, które Barcelona jest prawdopodobnie w stanie zaoferować. Oczywiście VCF też może zdobywac tutuły, ale w obecnej sytuacji jest to mniej prawdopodobne niż triumfy FCB. Proszę nie zrozumieć mnie źle ;-)
31. Fuh14.07.2009; 19:53
FuhJA jestem Kibicem Villi dlatego ze jest pilkarzem Vcf, a nie odwrotnie (: Barcelony nie nawidzę, wiec nawet transfer Villi tego nie zmieni (: Moge Davidowi zyczyc jak najlepiej w reprezentacji, ale na pewno nie w rozgrywkach klubowych {:
32. Pablisso14.07.2009; 19:59
No jeśli tak to trudno :-)
33. Tylko FCB14.07.2009; 20:08
18. Ashkan14
Jak nie strzelać tyle go jak ma się po obu stronach tak dobrych zawodników (Thierry Henry i Lionel Messi) Zobaczysz jak David Villa przejdzie to będą do siatki wpadały piękne goole!!!.
34. woker18214.07.2009; 20:26
woker182Jakiej by Barcelona oferty nie skonstruowała i tak będzie gorsza od Realu. Na takiego napastnika jak Negredo chyba nie mamy co już liczyć, a żaden z Barcelony nie nadałby się do nas... A Bojan czy Kerrison na wypożyczenie to żart. Mam nadzieję, że Emery ma jeszcze jakiegoś Asa w rękawie. Villa w tamtym sezonie nie był naszym najlepszym zawodnikiem, ale bez co najmniej dwóch napastników na dobrym poziomie będzie bardzo trudno... Aaron i Zigić to jednak za mało.
35. Fuh14.07.2009; 20:42
FuhA Aaron nie wrocil do Szkocji?:P Jeszcze sie skonczy, ze zostanie tylko Zigic ^^ Moze Emery zmieni taktyke i wszystko bedzie grane na Zigica, razem z Silva stworza zabojczy Duet, Zigic zostanie krolem strzelcow, a Vcf wygra La liga z 10 pkt przewaga nad Realem. Barcelona po walce do ostatniej kolejki o 4 miejsce w tabeli przegra z Villarealem... Taka jest przyszlosc! ^^
36. KTM14.07.2009; 20:53
Fuh - boli mocno ?
37. Mati14.07.2009; 21:02
Fuh ja do Twojej wizji dodalbym mała poprawkę a mianowicie żeby real bronił sie przed spadkiem do segundy xD hahah xD
38. pawel14.07.2009; 21:05
pawelJak nie musza sprzedawac najwiekszych gwiazd(niepotrzebana im kasa)to jak Villa chce odejsc to niech idzie,wynegocjowac 50 mln,kupic za to 2-3 grajkow(np dajmy na to negredo,granero,i jakis inny tam)i jeszce zostanie kasy na ich pensje na caly rok,a napewno taki negredo sobie poradzi i godnie zastapi ville..taa tylko wy teraz wyjedziecie z dalportami sorianami ilorente`ami....;/
39. mucha002914.07.2009; 21:05
mucha0029KTM, nie wierzysz w zwycięstwo Valencii w LaLiga ? Zawsze trzeba wierzyć a Fuh w dodatku jest o tym przekonany :D
A co do Villi to niech jak najszybciej odejdzie bo Barca wykorzysta fakt że David chce odejść i da niższą ofertę.
A poza tym z niewolnika nie ma pracownika.
40. LukasZ_NS14.07.2009; 21:53
LukasZ_NS"Trener Blaugrany, Pep Guardiola zaczyna naciskać na władze swojego klubu, aby sfinalizowały transfer Villi do poniedziałku, kiedy zespół Barcelony na dobre ruszy z przedsezonowymi przygotowaniami. Po fiasku rozmów w sprawie pozyskania Ribery'ego, Benzemy i Filipe Luisa, to właśnie El Guaje ma być katalońską odpowiedzią na wzmocnienia Realu." nie powinno tu pisac na koncu barcelony ?:> ;]
41. wk14.07.2009; 22:00
wkNa stronie Barcelony piszą, że Llorente ustalił cenę 50 mln € za Villę. Jeżeli za tyle ma odejść to nawet kupie mu nowe buty, tylko żeby szybko ruszył w stronę Barcelony. Bo po jaką cholerę podpisywał kontrakt do 2014 r. i zapewniał, że jego przyszłość będzie wiązana z Valencią?
42. pedro114.07.2009; 22:03
Nie dziwię się, że Villa chciałby spróbować czegoś nowego i walczyć o LM czy mistrzostwo Hiszpanii. Z Barcą miałby dużo większe szanse. Niestety dla niego Laporta nie zamierza wyłożyć 50 mln, gdyż zainteresowanie ma swoje granice. Nie wiem, czy Villa po tych przejściach będzie miał taka samą chotę ganiaćza piłką w koszulce VCF.
43. Pablisso14.07.2009; 22:09
No własnie pedro, mnie też zawsze to ciekawi jak zachowa się zawodnik, który chce bardzo odejść z klubu, jest już PRAWIE zawodnikiem innej drużyny jednak ma pozostać w dotychczasowym klubie (ciekawe również może być jak zareagują na to koledzy z zespołu). W tym okienku możemy mieć dwie takie sytuacje. Villa oraz Ribery. Może jednak ich transfery dojdą do skutku, ale jeśli tak się nie stanie to ciekaw jestem jak potoczy się ich dalsza kariera, a w szczególności ten sezon.
44. Fuh14.07.2009; 23:04
FuhKtm - a co ma mnie bolec? (: Pragne przypomniec, ze juz wieksi pilkarze opuszczali Vcf (np. Mendieta), a jednak zdolali sie podniesc i to w dosc krotkim okresie po stracie gwiazdy (:
45. Vicente7314.07.2009; 23:24
Vicente73Swego czasu pisałem, że tragedii po odejściu Villi nie będzie. Gra na Villę była baaaardzo przejrzysta dla rywali i trudno przychodziło nam zdobywanie bramek w większości meczy. Trzeba miec dwa ostre żądła, by byc naprawdę groźnym. I teraz ten styl pójdzie mam nadzieję w niepamięc... Poza tym, Villa był typowym sępem - niewiele lub wręcz nic nie wnosił w rozgrywanie piłki. Ja płakac po Villi nie będę, byleby tylko zgarnąc 40 baniek plus jakiegoś grajka.
46. goly15.07.2009; 07:12
Kogo jak kogo, ale Villi sępem bym nie nazwał, bardzo często wycofywał się, rozgrywał piłkę w środku pola. Przestrzegam kibiców przed jechaniem po Villi bo chce odejść.
47. poczwi15.07.2009; 08:29
Wycofywal sie wlasnie dlatego, ze byl jedynym napastikiem, a za jego plecami mielismy "fenomenalna pomoc"(Baraja,Edu,Albelda.C.Marchena), ktora za Chiny Ludowe nie potrafila zagrac dobrej pilki.Sytuacja zmieniala sie, gdy na boisku byl zdrowy Silva.
Kazdy chce sie rozwijac, a Villa u nas juz nie podwyzszy swoich umiejetnosci.W tym sezonie mial kilka fajnych meczów,ale jak napisał vicente73 należy zmienić taktykę, w 08/09 Villa nie miał żadnego partnera do ataku(Moro niewypał) i walczył sam przeciw 4 obrońcom.
Niech idzie, chętnie przygarnąłbym jakiegoś młodego napadziora(Negredo) i rozgrywającego(Granero).
48. Mati15.07.2009; 10:22
zreszta D.Villa duzo bramek strzelal z karnych ktore ktos wypracowal... A karnego to i Renan i Sanchez by mogli strzelic ;) Mysle ze szybko znajdzie sie dobry strzelec albo bedzie ich kilku lecz nie beda mieli tyle bramek co David ale bedzie ich wiecej ;)
49. pedro115.07.2009; 10:46
Barca pogrywa nieładnie. Wykorzystuje Villę po to, żeby wymusić jego odejście za jak najniższą cenę. Uczciwie (i zgodnie z przepisami) byłoby złożyć formalną ofertę VCF i jeśli byłaby zaakceptowana, negocjować indywidualny kontrakt z zawodnikiem. Jest niestety odwrotnie.

Jak donoszą media Dalport SA nie figuruje nawet w urugwajskim rejestrze handlowym.
Będą musieli teraz naprędce coś wydziergać, tak jak ze swoją stroną web.
Rzeczywiście działają nadzwyczaj dyskretnie. Czy na najwyższym szczeblu, jak zapewniają? Jeśli nawet, z tak kruchego szczebla łatwo spaść.
50. siarka00715.07.2009; 11:56
siarka007KTM, byłbyś tak łaskaw nie robić napinki? Fuh dość 'optymistycznie' przedstawił przyszłość Valencii, ale kto powiedział, że taki scenariusz nie jest możliwy? Kilka lat temu mialiśmy podobną sytuację- gdy odchodzili między innymi Mendieta i Claudio López mało kto wyobrażał sobie to, co stało się faktem już niedługo później- mistrzostwa ligi, dwa z rzędu finały Champions League oraz wygrane Pucharu UEFA i Superpucharu Europy. Do dziś pamiętam jak czarowali Aimar z Vicente (którym kontuzje nieco skomplikowały dalsze kariery), oraz jak Ayala rozbijał każde ataki... A nawet jak mu coś nie wyszło, to na bramce był świetny Cañizares, który chwytał wszystko, co tylko się dało.

Więc nie mów mi teraz, że w piłce nożnej cokolwiek jest niemożliwe.

Imposibble is Nothing.
51. wk15.07.2009; 12:31
wkSorry, że znowu nie na temat, ale Miancio, gratulacje 2 miejsca ;>
52. pawel15.07.2009; 15:58
pawelhttp://www.superdeporte.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2009071500_2_66697__Valencia-CF-Banega-entreno,o co chodzi w tym newsie z Banega?
53. pedro115.07.2009; 16:12
To nic ważnego - nie trenował z drużyną, bo dostał wolne żeby załatwiać jakieś sprawy osobiste w Madrycie.

DALPORT szykuje natomiast jakąś kolejną niespodziankę. Ich strona jest aktualizowana (nie ma dostępu), więc można przypuszczać, że dowiemy się wkrótce o wspólnych (rzecz jasna poufnych) projektach z największymu korporacjami światowego biznesu oraz bliskich, osobistych związkach Bravo z prezydentem Obamą oraz przywódcami Chin, Korei Płn. i Timoru Zachodniego.
54. Vicente7315.07.2009; 16:40
Vicente73"David Villa nie zmieni barw klubowych tego lata, tak przynajmniej twierdzi prezydent Valencii. Reprezentant Hiszpanii nie dostał pozwolenia na zmianę otoczenia i tym samym nie trafi do Barcy..."

To tekst z blogu FCBarcelona24.net za pośrednictwem strony primeradivision.pl.

Podobno Forlan ma być alternatywą dla Villi.

55. robert31315.07.2009; 16:54
robert313"Villa odchodzi, Villa zostaje" i telenowela trwa.
Mnie zastanawia inna kwestia, a mianowice co z naszym napadem na nadchodzący sezon?
Bo jeśli Guaje odejdzie, to z tego co kojarze z nominalnych napastników zostaje nam Nicola Z., którego przyszłość w klubie też jest niepewna. Bez względu na wszystko przydało by się jednak wzmocnić siłę ognia.
56. Fuh15.07.2009; 16:59
FuhBardzo fajny tekst o Dalporcie na rm.pl - klik
57. Jacek15.07.2009; 17:06
Jacekpopieram Roberta ;)
58. villa1115.07.2009; 17:42
Czytałem link o Dalport na stronie Realu.Dzisiaj się śmieją ,oby za rok nie znaleźli się w identycznej sytuacji co Valencia,gdy przyjdzie spłacać długi zaciągnięte na tegoroczne transfery...
59. m198815.07.2009; 18:08
m1988A kij mu w oko, jeśli chce odejsc to krzyż na droge.
A dla kibiców barcelony mam wspaniałą wiadomość : MACIE SWOJĄ STRONKE !!
60. Jacek15.07.2009; 18:17
JacekO ile w ogóle to spłacą... Ale by było fajnie jakby real się rozpadł :D Ale nie jest to raczej prawdopodobne ;/ No ale oni są na tyle głupi,że zanim zaciągneli tą kase nie pomyśleli o tym ,że będą musieli to wszystko spłacać. A więc żeby było ok to muszą sprzedać takich ważnych zawodników jak dla nas Villa, którego niestety musimy sprzedać. Założę się,że będą w takiej samej sytuacji co my i to my będziemy się z nich śmiać.Życzę im żeby tego nie spłacili
61. Vicente7315.07.2009; 19:01
Vicente73Villa11, Jacek - a dlaczego takim jadem plujecie w stronę Królewskich??? Życzycie im rozpadu?!!! Bez przesady! Trochę umiaru! Ja jestem fanem futbolu z Półwyspu Pirenejskiego, i życzę powodzenia każdej drużynie stamtąd, nawet najmniej przeze mnie lubianej Barcelonie!

A jeśli chodzi o niespłacenie się tegorocznych szaleństw transferowych Pereza, to powiem Wam tylko jedno: wystarczy, że sprzedadzą na całym świecie 6 mln koszulek z podobiznami Kaki i Ronaldo po 25 Euro każda i mają bilans na zero. A zostaje jeszcze masa innych gadżetów itd...
62. Jacek15.07.2009; 19:44
JacekNo dobra troche przesadzilem ale ja nie znosze realu. Sorka;p
63. Jacek15.07.2009; 19:48
JacekNie sadze żeby sprzedawanie koszulek wystarczalo na spłacenie ponad 120 mln euro. Nawet jeżeli sprzedadzą ich 10 mln.
64. Gajos15.07.2009; 21:32
GajosDawno nikogo nie popierałem więc popieram m1988
65. Matej 1415.07.2009; 23:20
Własnie jeszcze dwa lata temu mówił, że tu chce zostać do końca kariery i nigdzie sie nie ruszyć, obiecanki- cacanki VILLA!!!
66. MaTtaj01016.07.2009; 00:22
Jacek szacun dla Ciebie :P ja tez nie znosze realu ; mysla ze maja kase to wszystko wygraja.... I niektorzy ich kibice tez mnie dobijaja ta swoja "madroscia". Ja niestety przez takie cos im zycze jak najgorzej mimo to ze sa z ligi hiszpanskiej.
67. m198816.07.2009; 00:53
m1988Dzięki Gajos ;]
Ja popieram kogoś kto powiedział (napisał) że kibicuje Valencii a nie Davidowi. Jeśli w VCF mu się nie podoba to nie powinien już zakładać tej koszulki!
A co do Realu: Też jestem fanem hiszpańskiej piłki i wolał bym już żeby wygrywał wszystko real niż np: ManU, ale nie przyznam że jak by ten klub upadł to mały, szyderczy uśmiech pojawił by się na mojej twarzy ;] (to samo tyczy się barcelony)Za to życze wszystkiego najlepszego drużynie z Bilbao - tego klubu nie da się nie szanować
68. KTM16.07.2009; 03:05
Prędzej Valencia zbankrutuję niż Barça czy Real. Zastanówcie się co piszecie, trochę obiektywizmu!
69. Jacek16.07.2009; 09:53
JacekA kto powiedział,że Barca ma zbankrutować? Mówiliśmy o Realu. A Valencia wcale nie jest w krytycznej sytuacji i prędzej,czy pózniej i tak wszystko spłacą.
70. Jacek16.07.2009; 09:56
JacekA tak w ogóle to Real ma większe długi niż Valencia i nawet jeżeli wygrają ten sezon to i tak będą musieli sprzedać kogoś dobrego.
71. Vicente7316.07.2009; 10:17
Vicente73A wiecie, ile Barcelona ma długów? Wedle jednego ze źródeł jest to, uwaga, uwaga - 240 mln Euro.
A wydawac by się mogło, że to maszynka do robienia pieniędzy...
72. Jacek16.07.2009; 10:22
JacekA można wiedzieć jakie to zródło? Wez daj linka. Bo aż mi się wierzyć nie chce
73. Vicente7316.07.2009; 10:33
Vicente73Magazyn Mercado De Dinero.
74. Jacek16.07.2009; 12:16
JacekJestem fanem Valencii ale uważam że powinniśmy sprzedać Ville. On ma 27 lat i jeszcze nic nie osiągnął nie blokujmy mu kariery.

A posty "od dziś nienawidzę Barcelony" są po prostu śmieszne bo Barcelona jest normalnym klubem, który złożył oferte za zawodnika...
75. Lizzy16.07.2009; 12:30
Zgodzę się, jeśli Villa chce odejść to niech to zrobi, jeśli ma się za przeproszeniem tak zje**** zarząd to mu się nie dziwię. Jacek, to czemu Ty nienawidzisz Realu i życzysz im źle ? Przecież składali po prostu oferty za innych zawodników. Jest w tym nawet trochę zysku dla nas, bo David pójdzie troszkę drożej niż miał.
76. MaTtaj01016.07.2009; 12:39
Wszedlem sobie przed chwila na stronke Barcy i tam jest ciekawy news, ze Villa nawet sobie obnizy pensje jesli bedzie gral u Katalonczykow byle tylko ten transfer doszedl do skutku.. Troche sie mu dziwie, najpierw mowi ze do konca kariery chce zostac w Valencii a teraz takie cos odstawia. Niech juz sobie idzie. Mam nadzieje ze znajda godnego zastepce chociaz wolalbym zeby grali 2 napastnikami wiec 2 nastepcow..
77. kadravcf16.07.2009; 13:03
kadravcfhttp://www.superdeporte.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2009071600_2_66760__Valencia-CF-clave-para-caso-Villa Moglby ktos przetlumaczyc ?
78. Pablisso16.07.2009; 13:13
Mattaj na lasprovincias.es również piszą o tym, że możliwe jest obniżenie proponowanych zarobków przez Ville w celu zwiększenia kwoty transferu.
79. Pablisso16.07.2009; 13:22
kadravcf. Chodzi mniej więcej o to, że Villa lub jego agent mają zamiar znów skontaktować się z Llorente. Prawdopodobnie tym razem telefonicznie. Możliwe, że Barca może podnieść kwotę transferu po tym jak Villa rzekomo pozwolił obniżyć zarobki. Redaktorzy spekulują, że bardziej prawdopodobne jest to, że Llorente ponownie powie, że Villa jest nie na sprzedaż, mimo kolejnych negocjacji. Przypuszczają, że w obliczu takiego obrotu spraw Villa zwoła konferencję prasową i wyjawi co działo się w ostatnich tygodniach i być może tym będzie chciał wywrzeć presję na klubie.
80. KTM16.07.2009; 13:50
Zadłużenie Barcelony wynosiło w październiku 2008 roku 180-190 mln euro. Jest to oficjalna informacja. Na dzisiejszy dzień ta kwota z pewnością zmalała i oscyluję na poziomie 160 mln euro. Te wszystkie wyliczenia przez poszczególne serwisy i gazety są śmieszne np. Forbes, World czy też wspomniany Mercado Di Denero.. ;-)
81. Rogue16.07.2009; 14:00
RogueVilla tak samo jak Henry mówił, że zostanie w swym klubie do końca. Po czym Henry przeszedł właśnie do Barcelony! Czy z Villą będzie tak samo?
82. goly16.07.2009; 15:41
Ktoś tam wyżej napisał, że nie ma co jechać po Barcelonie i ją nienawidzić bo złożyła przecież tylko ofertę. Tak złożyła pierw ofertę, ale Villi a nie klubowi, a tak się robić nie powinno. Jest to co najmniej nieeleganckie, tym bardziej gdy robi to taki klub jak Barca. Mi osobiście wisi Barca, ja jej bluzgać nie będę, ale niesmak pozostaje.

Też czytałem niby o tym poświęceniu Villi i kompletnie w to nie wierze. Takie zachowanie Villi ukazałoby jego dwulicowość, który pierw deklaruje chęć gry w Valencii by następnie uciekać jak szczur z jakiegoś tonącego statku (nie, Valencia nie jest tonącym statkiem tylko chwilowo silnik nawalił ;p).
83. Jacek16.07.2009; 16:12
JacekJa to napisałem.Goly ale jakim cudem mogli nie złożyć oferty klubowi? Oni nie są totalnymi idiotami i wiedzą,że jeżeli nie złożą oferty klubowi to zawodnik nie przyjdzie. Po prostu Villa się zgodził na to wcześniej. A skoro Villa chcę nawet mniej kasy dostawać bo zrobił to specjalnie by tylko Barca go kupiła to po co ma zostawać w klubie? Barca da te 50 mln jak nie wierzysz to sprawdz na www.fcbarca.com.
84. Fuh16.07.2009; 17:40
FuhPo 1. Krzysiek naucz sie pisac, bo strasznie meczy czytanie Twoich wypocin.
Po 2. Villa dostanie duzo wiecej u Kataloncow niz w Vcf, nie chce mowic ze sie polasil na kase, ale nie mow ze dostanie mniej ^^
Po 3. Ja juz mam dosc tego zamiesznia z Villa i za 50 milionow trzeba go oddac, a jesli ktos z glowa(o to sie najbardziej martwie) spozytkuje dobrze te pieniadze i kupi 2-3 klasowych zawodnikow ( napastnika na ksztalt Villi + kogos na srodek) to wyjdziemy na tym bardzo dobrze (:
Po 4. Ville kupilismy za 12 Milionow z Saragossy, wiec sprzedajemy go ponad 4 razy drozej (:
85. goly16.07.2009; 18:34
Jacek, mi tam 50 mln by pasowało jak najbardziej :) a w wiarygodność newsów na stronie barcy nie wierze za bardzo ;)
86. misiaszek2216.07.2009; 19:43
misiaszek2280. KTM >>> Jeśli chodzi o barce to są śmieszne, a jeżeli dotyczą realu to bardzo wiarygodne... Najbardziej śmieszy mnie to przeświadczenie wielu kibiców barcelony w stylu: Nasz klub jest nieskazitelny, u nas gwiazdy rodzą się na kamieniu, nas nie dotyczą zakupy za niemoralne wręcz sumy... długi? jakie długi? nasi piłkarze grają za darmo, nasze koszulki nie są splamione logiem komercji... itp. itd. A ja się pytam: Ile zarabia Etoo i kto go wychował?
87. Pablisso16.07.2009; 20:21
misiaczek. Eto'o zarabia coś około 7 mln euro, ale nie wiem dokładnej kwoty. Został wychowany i ukształtowany w Mallorce (najpierw wypożyczenie z Realu).
88. Stachu16.07.2009; 22:23
A valencia nie chciała tak kiedyś Guize kupić?
89. Pablisso17.07.2009; 07:17
Chodzą coraz większe ploty, że podczas finalizacji transferu Maxwella Laporta i Moratti poruszyli temat Ibrahimovica. W tej transakcji miałby wziąć udział Eto'o. W takim razie Villa zostałby u was.
90. Pablisso17.07.2009; 07:34
Sport.es oraz mniej plotkarskie Catalunya Radio informuje, że Zlatan Ibrahimovic przeszedł do Barcy za 40mln + Eto'o + wypożyczenie na rok Hleba. Podobno negocjacje na temat Zlatana rozpoczęły się po tym jak Llorente nie przyjął ostatniej z propozycji, która rzekomo miała wynosić 45 mln. Oznacza to, że Villa zostaje w Valencii.
91. bart12340017.07.2009; 11:02
bart123400To niech wypierdala . Bez łaski . Wiem że wiele zrobil dla naszego klubu, ale przechodzi do zespołu ktorego nienawidze odkąd interesuję się piłką kopaną. Już wolałbym go w polskiej lidze :(
92. maciach17.07.2009; 11:43
Witam. Jestem kibicem Barcelony odkąd pamięcią sięgam (jakieś 20 lat). Odkąd zaprzyjaźniłem się z wiernym kibicem Ches, śledzę także uważniej losy Valencii a nasze konfrontacje są tym bardziej pikantniejsze. Szanuję klub z Mestalla choć nigdy nie podobała mi się jego defensywna filozofia gry. Daleko mi od płytkich antagonizmów kibicowskich ale nie ukrywam że najbliższa sercu była i zawsze będzie drużyna z Katalonii. Zawsze jednak z chęcią podejmę polemikę inteligentną i na poziomie, co jak widzę Wasza strona wolna raczej od oszołomów może mi to zagwarantować. Stąd pozwolę sobie napisać:
1. Nie widzę niczego złego we wstępnym wybadaniu Davida (określeniem jego ewentualnych warunków kontraktu) przed złożeniem konkretnej oferty klubowi. Moim zdaniem to całkiem normalne dowiedzieć się czy zawodnik jest zainteresowany grą a uczynić to za plecami bezpośredniego pracodawcy nie uważam za nieetyczne.
2. Barcelona jako jeden z klubów zdecydowanie bogatych może i pozwala sobie czasami na spektakularne transfery. Bazuje jednak na wychowankach i robi to odkąd pamiętam. Choć bywały okresy holenderskich zaciągów i megazakupów to zwykle jednak zakupy sprowadzały się do pozyskiwania zawodników na kluczowe, wraże pozycje i przeważnie za nie obrzydliwie duże pieniądze. Skoro jednak klub jest bogaty, to może przecież i ma prawo kasę wydawać, a że nie robi tego tak jak Real a głównie jednak inwestuje w młodzież i swoich wychowanków to jest to chyba fakt niepodważalny.
3. Cenię Davida Ville za jego umiejętności. Nie podoba mi się jednak osobiście zawirowanie wokół jego osoby. Nie podoba mi się fakt tak przemożnej chęci opuszczenia Waszego klubu tylko i wyłącznie w obliczu faktu Jego dozgonnych deklaracji miłości i chęci gry do końca swojej kariery na Mestalla (jeśli tak faktycznie było)
4. Nie podoba mi się także kwota. Nikt nie jet wart takich sum, Ville w to włączając. Jeśli przejdzie do Barcelony, będę mu kibicował z nadzieją że potwierdzi na boisku, że jest godzien nosić barwy Blaugrany i tym samym tę niebotyczną sumę transferu.
Pozdrawiam wszystkich i nie mogę się doczekać kolejnej konfrontacji naszych zespołów.