sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Choć najważniejszy napastnik Valencii - David Villa - w klubie zostanie już na pewno, prawdopodobnie nie obejdzie się bez pewnych przetasowań w formacji ataku. Bliski odejścia jest Nicola Zigic, zainteresowanie serbskim gigantem wyrażają Fulham i Sunderland, a dziś jeszcze ma dojść do spotkania jego agenta z Fernando Gomezem. Następcą Zigicia mógłby być Luis Saha, który w Valencii miałby mniejszą konkurencję do gry w pierwszym składzie aniżeli w Manchesterze United.

30-letni czarnoskóry napastnik postrzegany jest jako możliwe uzupełnienie napadu, a zainteresowanie piłkarzem potwierdził w wywiadzie dla Las Provincias sam prezydent Valencii - Vicente Soriano. Wszystko teraz zależeć będzie od odpowiedzi działaczy Manchesteru, którzy w najbliższych dniach mają podać oczekiwaną kwotę odstępnego. Przyjście Sahy oznaczać będzie sprzedaż Zigicia, ale nie będzie to spektakularny transfer - oferty za Serba prawdopodobnie nie przekroczą 10 mln euro.

Kategoria: Transfery | Las Provincias skomentuj Skomentuj (94)

KOMENTARZE

1. MAESTRO08.08.2008; 20:06
MAESTROZa ile dokładnie go kupiliśmy ??????

bo w plecy i tak będziemy jkaies 5-7 mln.
2. MAESTRO08.08.2008; 20:16
MAESTROA co do Sahy z MANU. to fatalny pomysł, on w angli gra najwyżej 10 meczy w sezonie i to z ławki, zero formy i ogrania, ostatni pełny sezon to on rozegrał wiele lat temu jak grał jeszcze we Francji, a poza tym 10mln. za takiego 30-latka bez formy i ogrania to rozbój w biłay dzien tymbradziej dla nas (ubodzy jestesmy jak na hiszpaie).
poza tym giuza przeszedł do fenerbache za ok14mln., nim trzeba byyło sie zainteresowac król strzelców swietna forma niewygórowane żadania finansowe doswiadczenie w la liga, no ale o nim juz mozemy sobie pomazyc.

Saha = nie*100
3. viper_pl08.08.2008; 20:16
W tekście jest błąd. Sunderlund, zamiast Sunderland. A co do transferu Saha to świetny zawodnik. Bardzo fajnie jakby przyszedł na Mestalla, a Zigic rzeczywiście nam nie potrzebny podobnie jak Arizmendi. Jeśli mielibyśmy grać na dwóch napadziorów to atak Villa-Saha. Moro na ławie i jazda.
4. Angulo08.08.2008; 20:40
AnguloNiee, to samo co Zigic, a nawet jeszcze gorzej, no ale trochę ich rozumiem, bo jak się nie ma kasy to co robić.
5. miancio08.08.2008; 20:41
miancio@viper_pl

Arizmendi niepotrzebny? Też tak myślałem na początku. Teraz zdanie zmieniłem i jest potrzebny, bo chociaż wielkich umiejętności nie ma, to serce do walki posiada.

Rozglądają się w Anglii, a Oby dalej nie widzą... chyba im maila wyślę.
6. Qnick198608.08.2008; 20:42
Qnick1986=> MAESTRO
A skąd wziąłeś kwotę 10 mln za Sahe? Bo ja wywnioskowałem z tekstu że czekamy na kwotę odstępnego. Jedyne 10 baniek jakie widzę to te za Zigica(któremu dałbym jeszcze chociaż pół roku za kadencji NORMALENEGO trenera - w sumie coś tam zaczyna niby grać).
7. MAESTRO08.08.2008; 20:48
MAESTROMundo Deportivo- znasz?
8. barcaforever208.08.2008; 20:55
panowie,silva prawie w barcelonie:]
jakie jest wasze zdanie na ten temat?

rzadko tu pojawiają się newsy,ale to na plus,bo na stronie realu każdą plotkę drukują,np.o cristiano 3 newsy dziennie były,a został w manu:]

szczerze to chciałbym,żeby silva został u was,bo u nas pięknie rozwija sie pedro i jeffren i mam nadzieję że villi nie oddacie białym:]
pzdr
9. Angulo08.08.2008; 20:59
AnguloOj coś czuję, że nie będę miał miłych wakacji ,wiedząc, że Silva negocjuje kontrakt z Barceloną. Klub ma dostać marne 25 mln...;((((
10. Ulesław08.08.2008; 21:09
UlesławTa, Silva w prawie w Barcelonie ;D

Czy ktoś poważnie boi się odejście Silvy do Barcelony? Nie bądźmy śmieszni, wystarczy, że Mundo Deportivo jest zabawne.
11. Angulo08.08.2008; 21:14
AnguloNie, żartuje, nie biorę tego na poważnie. Chciałem was tylko trochę postraszyć, ale człowieka powyżej nie da się wystraszyć :)))
12. Angulo08.08.2008; 21:21
AnguloFulham na pewno nie kupi Sahy (Żigicia też), bo kupili Andy Johnsona z Evertonu za 10,5 mln funtów, a ci z kolei szykują ofertę za Moutinho opiewającą na 20 mln funtów.
13. barcaforever208.08.2008; 21:31
ulesław

negocjacje są zaawansowane,jeśli kluby dojdą do porozumienia w kwesii pieniędzy,to silva zawita do barcelony..
to nie żadna plotka,wszystkie brukowce o tym piszą,nie tylko mundo..
14. miancio08.08.2008; 21:43
miancioBarcelona interesuje się Silvą od dawna i co z tego? Prasa już 10 razy donosiła, że El Canarito jest jedną nogą w Barcelonie. I co z tego? My rok temu mieliśmy zaklepanego van der Vaarta. I co z tego?

Nie oszukujmy się, nie ma podstaw, aby twierdzić, że Silva przejdzie do Barcy, póki nie będzie konkretnego dowodu. A Ty, drogi fanie Barcelony, zrozum, że nie każdemu marzy się gra u Was :)
15. Arek00708.08.2008; 21:44
Arek007Ty barcaforever2 co ty mowisz ze silva odejdzie? Ja tobie i tym kłupim stronom na jakich to czytales nie WIERZE!!! Po pierwsze dużo stron kłamie poto żeby przyciągnac uwage ludzi a podrugie sam silva powiedział ze nie chce opuszczac Valenci!!! Noi po 3 to tylko spekulacje transferowe , to znaczy ze jeszcze nie jest w barcelonie i ze nie wypada mowic co z nim bedzie i co sie z nim stanie.
16. Ulesław08.08.2008; 21:46
UlesławTak piszą katalońskie dzienniki. Soriano otwarcie mówi, że o sprzedaży Silvy nie może być mowy. Nawet za cenę 40 mln euro - wyszedłby na wroga nr 1, a zapewnia, że to Villalonga przesadza w kwestii długów, które tak wielkie nie są. Powtarza, że będzie miał kupców na Estadio Mestalla i najemców na salony handlowe w Nuevo Mestalla. Miałby teraz Silvę dla spłacania długów sprzedać? Tak może napisać tylko kataloński dziennik ;)
17. barcaforever208.08.2008; 21:50
panowie,ale ja nie napisałem że silva przechodzi do barcy:]
trwają negocjacje i nie jest to żadną plotką,poza tym że piszą to wszystkie brukowce,to zarząd barcy potwierdził że negocjują cenę,silva może przejść,ale również i zostać...z resztą nie każda informacja pismaka to plotka
nie napinajcie się tak,nie chcę silvy w barcelonie,ponieważ to mogło by zatrzymać rozwój pedro i jeffrena,którzy już pukają do bram pierwszego zespołu..
18. Arek00708.08.2008; 21:53
Arek007Ta barcelona działa mi na nerwy!!! Na miejscu valenci postraszylbym ich ze chcemy kupic mesiego albo jak niedawno xaviego. Wogule valencia przezyla ostanio ciezkie chwile a inne kluby chca to wykorzystac na rynku transferowym i to jest dla mnie chore!!! Nawet dobrze ze valencia bedzie teraz w pucharze uefa moze uda sie wygrac ten turniej i stanac na nogi i byc taka druzyna jaką była kilka lat temu mozna powiedziec ze niedopokonania.
19. barcaforever208.08.2008; 21:54
ulesław


nie bądz śmieszny:]
40mln za zawodnika który w futbolu jeszcze nic nie osiągnął?to na razie jeszcze tylko wielki talent,nic więcej,niech udowodni swoją klasę występami w valencii,zdobędzie jakieś trofeum,zostanie wyróżniony,to wtedy jakis klub może zgodzi się zapłaci 40mln,ale na razie to bez jaj:]
20. barcaforever208.08.2008; 21:56
arek007

z tym messim i xavim to dowaliłeś:]
i ty myślisz że ktoś by w to uwierzył?:]
już widzę messiego w przeciętnym hiszpańskim klubie:]
21. Arek00708.08.2008; 21:57
Arek007teraz kiedy mamy nowego trenera mozemy duzo osiągnąc. Przeciez to przez niego zawodnicy nie chca odchodzic z klubu to on ich utrzymoje na duchu. Jestem pewien ze gdyby koeman został pozegnalibysmy sie z poląwą kluczowych graczy wierze ze valencia w tym sezonie stanie na nogi.
22. Ulesław08.08.2008; 22:02
UlesławJa tylko mówię, że to nie kwestia pieniędzy i długów. A to jest fundamentalnym założeniem przy wszystkich newsach dotyczących negocjacji w sprawie transferu Silvy ~ "Valencię mającą nie lada problemy finansowe zadowoliłaby pewnie kwota..." itd.
23. Arek00708.08.2008; 22:03
Arek007barcaforever2 to chyba ty dowaliles teraz piszac na stronie valenci ze jest przecietna druzyna. O ile pamietasz valencia byla czy jest 3 druzyna hiszpani i nie masz prawa mawiac na nia przecietna druzyna!!! Po drugie valencia w przyrównaniu do barcelony nie ma zawodników na sezon (nie liczac niewypałów)
24. goly08.08.2008; 22:06
Plotki, ploteczki, plotunie, bla bla bla, spekulacje. Spodziewałem się, że będzie ciągłe pisanie o Silvie do końca okna transferowego i się póki co nie mylę. Ja tam jestem spokojny. Będę się martwił gdy dostanę potwierdzone info przez oba kluby, a tak to...spokój grabarza.
Co do samego Zigica. Może nie jest zwinny ( w sumie niby jak), może nie jest demonem szybkości, ale w polu karnym nikt mu nie podskoczy. W końcu marnej jakości dośrodkowania mogłyby docierać do celu... dałbym mu pół roku gry, nie wiem czemu ale uważam, że z Villa mogliby namieszać, takie dwa przeciwieństwa, a tak to w pizdziet kasy znowu w błoto i kupią jakiegoś pół inwalidę z MANU, żenada jak dla mnie.
25. Gajos08.08.2008; 22:06
Gajosbarcaforever2 >> moim skromnym zdaniem mistrzostwo europy to jest duży sukces jeżeli piszesz że Silva jeszcze nic nie osiągnoł. Ja niedawno słyszałem w radiu,że Villa jest jedną nogą w tottenhamie i co dalej jest w VCF
26. barcaforever208.08.2008; 22:13
arek007

przypomnij sobie,które miejsce zajęła valencia w lidze i dopiero się napinaj:]w pewnym momencie walczyła o otrzymanie i gdyby nie silva i villa,to pewnie by tam skończyli...a swoją droga,czy wyobrażasz sobie żeby xavi czy messi grali valencii?:]]]

o jakich zawodnikach na sezon mówisz?a może ty nie wiesz co mówisz?



aresław

no tak zgadzam się,ale drugą sprawą jesy to że barca interesuje sie tym zawodnikiem i chce go kupic,tak po prostu:]


gajos

mistrzostwo europy to za mało przyjacielu,niech pokaże się indywidualnie,niech osiągnie coś z klubem..na mistrzostwach był jednym z wielu,nie rozegrał niewiadomo jakich zawodów!!xavi,torres,villa,to oni stanowili o sile,a silva grał dobrze..także 40mln kosztują takie tuzy jak messi,ronaldo,kaka...ale nie silva:]
27. Ulesław08.08.2008; 22:18
UlesławNie mówię, że nie chce go kupić. Nawet im się nie dziwię. Mówię tylko, że to też zdziebko od Valencii zależy, a to znaczy, że nie mają szans go kupić. A o tym bardzo wielu Twoich współkibiców zapomina ;)

A, no i Silva to nie Krzysia, żeby domagał się transferu, bo w Barcelonie więcej płacą...
28. Gajos08.08.2008; 22:20
Gajosbarcaforever>>>> Silva z klubem zdobył puchar króla ale jak dla ciebie to jeszcze mało bo pewnie LM sie tylko liczy jako osiągnięcie wiec nie będę już piał o tym ;p i szkoda że na VCF parzysz w świetle 1 sezonu.
29. barcaforever208.08.2008; 22:26
ulesław

gdyby zawodnik był pewien pozostania w klubie,od razu by się wypowiedział na konferencji,a zarząd barcy i valencii,a także agent zawodnika, nie tracili by czasu na rozmowy o pieniądzach nie sądzisz?:] a to że negocjacje trwają dosyć długo,także między agentami,znaczy że jest coś na rzeczy no nie?:]

jeszcze raz mówię,że bardzo chcę aby silva pozostał na mestalla
30. Adrian_VcF08.08.2008; 22:29
Adrian_VcFWezcie zbanujcie tego sezonowca BarcaForever2, pierdoli caly czas i to nie tylko na naszej stronie ale tez na stronie realmadrid.pl , wypad kolo na swoja stronke! a nie tu piszesz ze Valencia to przecietny klub, skoro tak uwazasz ze jestes mocno upośledzony
31. barcaforever208.08.2008; 22:30
gajos

a co to jest puchar króla?:]

mi o to chodzi,że silva nie jest na tyle dobry,nie pokazał jeszcze takiej klasy,aby płacic za niego 40mln,mi chodzi tu o pieniądze,może za 2 lata będzie wart tyle,ale nie teraz...
no w tym momencie valencia jest przeciętną drużyną,bo chyba nie będziemy jej oceniać na podstawie sukcesów sprzed lat?
32. fundmental08.08.2008; 22:34
@ barcaforever
cena zawodnika zawsze jest wypadkowa wielu czynnikow i wycenianie zawodnikow zostaw komu innemu.

Twoje slowa odnosnie Silvy sa nie do przyjecia : David Silva wraz z La Furia Roja zdobyl ME, wystepowal w podstawowym skladzie i byl jednym w lepiej grajacych zawodnikow na tej imprezie.

ps. jak masz pisac takie bzdury to rob to na stronce fanow barcy...
a tak swoja droga to barcelona przypadkiem nie jest najwiekszym przegranym w ostatnim sezonie??? w lidze nic, w LM nic i w CdR odpadli po dwumeczu z VCF...
33. Arek00708.08.2008; 22:35
Arek007ty barcaforewer2 ty sam nie wiesz co mowisz gadajać ze silva malo osiagnoł!! Final copa del rey i final mistrzostw europy to według ciebie malo!!! Gdyby tak malo osiagnol to by wiekszasc klubów o niego tak nie walczyła!!! Mam nadzieje ze jak bedzie musial odejsc to nie do tej barcelony!!! Wiesz co barcaforever poco ty wlazisz na strone vcf? Co poto by nam dokuczac o sprawach finansowych albo mówiac ze valencia jest cienka druzyną albo jeszcze ze silva nic nie osiagnoł bo jest za młody?
34. barcaforever208.08.2008; 22:36
Adrian_VcF

takich jak ty trzeba banować,czyli wulgarnych typów,którzy nie umieją dyskutować,a jedynie bluzgać..nie masz nic sensownego do napisania to zamilcz ok?:]

niby co mam napisać o drużynie która się broniła przed spadkiem?że to czołówka ligi hiszpańskiej czy potęga areny międzynarodowej?
ja nie oceniam drużyny na podstawie sukcesów sprzed lat koleś
mnie np.tez boli że barca zajęła 3 miejsce,a mistrzem jest real,ale przyjmuję to do wiadomości
35. goly08.08.2008; 22:37
Co to jest puchar króla? niby nic, ale w historii w sezonie 2007/2008 to Valencia się zapisała a nie Barcelona. Ogólnie wpadłeś tutaj żeby poznać naszą opinię w sprawie niby transferu Silvy do Barcelony, masz odpowiedź: mamy wy**bane na te spekulacje i większości to nie rusza, zadowolony?
36. Arek00708.08.2008; 22:39
Arek007barcaforever2 bez kitu jestes lekko uposledzony sam niewiesz co mowisz a krytykujesz innych!!! Wiesz co to trzeba miec tupet zeby na stronie vcf tyrac valencie jestes letko walniety dla twojej swiadomosci!!!
37. fundmental08.08.2008; 22:39
@ goly
podoba mi sie Twoja riposta dla barcaforever
pozdrawiam :)
38. miancio08.08.2008; 22:44
miancio@barcaforever2

Ja tylko grzecznie napiszę, że w tym sezonie to Wy zostaliście bez pucharu, nie my ;) Mamy 4 mistrzów Europy, a Wy tylko 3. To nasz zawodnik został najlepszy strzelcem Euro, a nie Wasz. Wreszcie to nie my opychamy swoją największą gwiazdę za 20 mln, traktując ją wcześniej jak, za przeproszeniem, szmatę, bo miał gorsze momenty ;) Skończ więc twierdzić, że jesteśmy przeciętniakiem. Jaki masz argument? To, że w lidze nam nie poszło? My wiemy o tym doskonale, ale rozpamiętywać nie chcemy. Tyle.
39. Adrian_VcF08.08.2008; 22:45
Adrian_VcFTo samo robi na stronie realu, w dodatku spamuje swoje komentarze !!! Popis trzezwego myslenia dal mówiąc ze szanse wisly w meczu Barca- WIsła ocenia 50/50 he he he wszystko w temacie
40. Gajos08.08.2008; 22:46
GajosBarcaforever >> staram sie myśleć twoim tokiem i doszedłem do wniosku, że barcelona tez jest przeciętna bo co w tym sezonie osiągneła ?? przcież 3 miejsce to nie 1 nie prawdasz:P

sorki za błędy
41. barcaforever208.08.2008; 22:46
zanim komuś odpowiem,to sorry panowie,nie chciałem żadnych kłótni,takie jest po prostu moje zdanie,które powinniscie szanować,jak ja szanuje wasze..a więc

fundmental

dalej nie rozumiesz,mi chodzi o to,że silva nie osiągnął tyle,ani nie jest tak dobry,żeby płacic za niego 40mln!!mi cały czas chodzi o te 40mln,o których ktoś tam się wypowiedział:]

barca jest największym przegranym w lidze?:]]]
to co w takim razie powiesz o valencii,która w lidze broniła się przed spadkiem(barca 3 miejsce),w lidze mistrzów nie grała(barca 1/2),a w lidze dostała od barcy bodajże 6:1!!!a puchar króla to rozgrywki bardzo mało ważne,zauważ że valencia wyeliminowała i barcę i real,przez których została zmiażdzona w lidze:]]]]]


arek007

ty też nie rozumiesz:]więc tobie też powtórzę,że chodzi mi tu o 40mln,których nie jest wart silva,ponieważ nie osiągnął jeszcze tyle,ani nie prezentował takiej klasy,żeby płacic za niego taką sumkę:]


42. Adrian_VcF08.08.2008; 22:47
Adrian_VcFTeraz czekac az Barca kolejny rok z rzędu nic nie wygra to zobaczymy tego od Barcy z nowym nickiem MANUTDforever3 ...
43. barcaforever208.08.2008; 22:49
Adrian_VcF

chyba mnie z kimś pomyliłeś kolego,albo po prostu chcesz być złośliwy:]

idiotą bym został,gdybym oceniał szansę barcy-mojego ukochanego klubu,pół na pół,w starciu z wisłą:]nie spamuję swoich tekstów

ale żeś bajkę teraz wymyślił koleho:]
brawo
44. Gajos08.08.2008; 22:50
Gajosbarcaforever >> ty mnie rozwalasz fajne porównania masz 1/2 LM to większ osiągnięcie nie Puchar króla xD
45. Bartosz08.08.2008; 22:50
Barcaforever2 czyzby kibic sukcesu?;]
46. Arek00708.08.2008; 22:52
Arek007ja i tak cos czuje ze silva zostanie w klubie by pomoc jej w rozwoju. I nie mam zamiaru czytac tak beznadziejnych komentarzy jakich udzielił nam barcaforever2
47. maqdud08.08.2008; 22:53
witam. od razu musze zaznaczyc, ze jestem sympatykiem przede wszystkim realu madryt, ale zaraz po nim dopinguje drużyny villarreallu i valencii. pisze teraz w tym miejscu ze wzgledu na tego fana barcelony:

- napisałeś, ze silva nic nie osiagnal, wiec nie jest wart 40 mln, to ja sie zapytam - co takiego osiągnął messi, że jest wart 40 mln?

zapewne od razu powiesz ze był 2 po kace i wygrął cl, ale prawda jest taka, że w tamtym rankingu ronaldo został oszukany i powinien być przed messim, a druga sprawa to to, że messi nie ma nawet medalu za wygranie czepnions lig.

no chyba, że przegapiłem coś to prosze oświeć, bo zapewne się mylę.

pozdro
48. barcaforever208.08.2008; 22:54
Adrian_VcF,arek007

naprawdę nic mądrego nie wnosicie do dyskusji,jesteście wulgarni,a wasz poziom komentarzy jest bardzo niski

jeszcze raz proszę o trochę szacunku
49. Arek00708.08.2008; 23:01
Arek007jezeli chcesz szacunku to go nie dostaniesz bo nie pozwole zeby ktos o niskim poziomie myslenia jak barcaforever2 obrazal valencie na jej stronie!!! Jezeli jej tak nielubisz to znajdz sobie strone antyfan valenci , a nie piszesz takie bzdury na vcf!!! A po drugie jeszcze nie zauwazyłes ze nikt nie chce cie na tej stroniezebys wypisywal te nedzne komentarze?
50. barcaforever208.08.2008; 23:02
maqdud

dałeś popis nie ma co:]
ronaldo został oszukany ehh:]uwielbiam tych madryckich kibiców:]

nie wiem czy jest w ogóle sens przekonywać cię do tego,że messi jest wart dużo więcej niż 40mln,bo to po prostu zaraz po ronaldo,a pewnie pierwszy gdyby nie kontuzje,piłkarz globu:]
strzelił tyle ważnych bramek,w tylu ważnych meczach,zdobył 2 razy mistrzostwo hiszpanii,oraz ligę mistzów(co z rego że doznał kontuzji?z nim tym bardziej by wygrali)

chłopcze messi to geniusz futbolu

ps,jak powiedziałem wcześniej,nie chodzi mi tylko o sukcesy z klubem,ale o wartość samego zawodnika,jego formę i klasę!

oj nie popisałeś się teraz koleś:]]]
51. barcaforever208.08.2008; 23:06
Arek007

mój poziom komentarzy jest wysoki,znaaacznie wyższy niż twój,oczywiscie że niektórzy mnie tu nie chcą,bo mam po prostu inne zdanie i nie umieją tego uszanować:]

także kolego nie wmawiaj mi tu że jestem taki i taki,bo ja taki nie jestem,ale ty za to tak:]
52. maqdud08.08.2008; 23:06
nie no dobra, poddaje się w tej dyskusji o messim, bo ma sporo tytułów młodziezowych i tej wymiany pogladów nie wygram.

nie mniej jednak więcej uwagi światowych obserwatorów zwrócono na messiego niż silve, nie wiem, może to dlatego ze jest ze wielkiej barcelony, silva mam wrażenie jest takim bardziej lokalnym bohaterem.
53. maqdud08.08.2008; 23:11
dyskusja była o sukcesach związanych z włożeniem w nie istotnego wkładu, moje zdanie na ten temat jest wiadomo, skoro ty uważasz ze lige mistrzów i mistrzostwa wygrał wam messi a nie ronaldinho, to uwazaj tak sobie dalej, ani nie zmienisz mojego zdania, ani ja twojego.

jak napisałem, na silve po prostu nie zwrócono aż takiej uwagi jak na waszego messiego, a drybling i umiejetnosci ma kapitalne

co do ligi mistrzow, messi nie ma medalu bo go nie chciał, a nie dlatego, że miał kontuzję i nie gral.

dobranoc
54. barcaforever208.08.2008; 23:11
maqdud

co takiego?o czym ty teraz mówisz:]

a może jednak dlatego bo jest piłkarskim geniuszem i już to udowodnił?a silva to dopiero wschodząca gwiazda,jeszcze nic wielkiego nie pokazał...więc co to ma wspólnego z tym że gra w wielkiej barcelonie?:]] bez jaj:]
55. Arek00708.08.2008; 23:12
Arek007ale dojebales teraz z tym komentarzem. Potym co napisales widac kto ma niski poziom rozumowania!!! Jak mozna byc takim glupkiem zeby pisac na stronie tam gdzie go nie chca czy ty tego nie rozumiesz? Widac ze lubisz prowokowac ludzi zeby sie z toba klucili. Daj sobie spokoj i wynos sie z tej strony chyba ze lubisz byc obrazany. Z tego co widzialem nie tylko ja wyrazam opinie na temat twoich beznadziejnych komoentarzy!!!
56. woker18208.08.2008; 23:13
woker182Barca - marna prowokacja te Twoje posty. Wystarczy jedna rzecz, Silva nic nie osiągnął? To chyba Euro nie oglądałeś, CdR, a także nie widziałeś jak Silva grał w meczach Valencii. Gość jest świetny i śmieszne 25 mln Euro to jest nic. Poważne kluby nie sprzedają swoich kluczowych zawodników za taką cenę, jakim cudem np Barcelona pozyskała Alvesa za podobną kwotę - nie wiem, ale Sevilla się sfrajerowała. Prawda jest taka, że w piłce krążą tak wielkie pieniądze, że paręnaście milionów za gracza wybitnie uzdolnionego to śmieszna sprawa, a Ty skoro uważasz się za znawce futbolu - powinieneś o tym wiedzieć.
57. maqdud08.08.2008; 23:15
a i jeszcze jedno, ja nie napisałem, że messi nie jest geniuszem futbolu, bo potrafie docenic prawdziwych magików i jest bardzo bardzo dobry. jednak widząć, ze napisales, ze silva nie jest wart bo nie osiagnal nic, chcialem zobaczyc twoja argumentacje na pytanie, co w takim razie osiagnal messi itd.

serwisie przepraszam za spam
58. miancio08.08.2008; 23:17
miancioJeżeli obecnie kogoś możemy nazwać geniuszem futbolu, to na pewno nie Messiego. I nie chcę czytać o nowym (piętnastym)Maradonie. Obecnie najbardziej wartościowym piłkarzem, ba najlepszym piłkarze, jest Cristiano Ronaldo. Można sobie gadać, że to laleczka wywracające się i płacząca co chwilę, można go obrażać itd. Umiejętności mu nie odbierzemy. Te 46 (chyba) goli w sezonie mówi samo za siebie. Messi aktualnie nie zasługuje na czyszczenie mu butów. Zresztą, nie tylko on.

Wy macie Messiego. My mamy Silvę. Różnimy się tym, że dla Was, kibiców Barcelony Messi jest wart ok. 40 mln, a dla Nas, fanów Ches, David jest bezcenny. Bo liczy się przywiązanie do barw klubowych, a nie ilość sukcesów.
59. barcaforever208.08.2008; 23:17
maqdud

o czym ty mówisz to pojęcia nie mam:]

ligi mistrzów nie wygrał ani ronaldinho,ani messi,wygrała ją barcelona:],a to że messi jest wielki,potwierdziły liczne indywidualne wyróżnienia,w tym 2 miejsce,jeśli chodzi o najlepszego piłkarza świata

a silva przy messim jest bardzo mały:]
ja nie wiem w ogóle co ty mi chcesz wmówic,że messi jest słaby,a puchary dla barcy wygrał ronaldinho?:]]]]]]]

facet ja wiem,ty wiesz i cała reszta,że messi gdy nie jest kontuzjowany,jest najlepszy na świecie,i nie wmawiaj mi,ani sobie,ani nikomu innemu że jest inaczej
60. Arek00708.08.2008; 23:17
Arek007MAm dosyc sie z toba klócic bo kazdy ma inne zdanie. I tak na przyszlosc nie pisz takich komentarzy bo sie tylko osmieszasz , a najlepiej bedzie jak niebedziesz wchodzil na strone vcf
61. Fuh08.08.2008; 23:21
FuhBarcaForever: Juz mieliscie jednego pilkarskiego Geniusza, Ronaldinho, kazdy wie jak skonczyl. Teraz macie Messiego, kazdy wie ze jest to swietny zawodnik, swietny, ale moglbym polemizowac z Toba czy jest lepszy od D. Silvy, przedstaw jakis argument ktory przemawia za Messim, tylko nie mow o nagrodach France Football, czy innych tego typu, bo tam jest 0 obiektywizmu. Poza tym, Zbanowali Cie na Rm.pl, ze teraz do nas przylazles? Na Stronach barcy nie chca z Toba pisac? Bo nie potrafie zrozumiec po co tu przychodzisz i denerwujesz ludzi. Jesli chcesz o czyms porozmawiac to miej chlopcze jakiekolwiek argumenty, nazywasz Vcf srednia druzyna, a dzieki pilkarza Tej "Sredniawy" Hiszpania zdobyla ME.
Czekam na jakis argument z Twojej strony ;)
Pozdrawiam.
62. barcaforever208.08.2008; 23:22
miancio

cholera mać:]

tak zgadzam się że ronaldo miał kapitalny sezon,ale po cholerę piszesz brednie w stylu,że messi może mu buty czyścic,ja nawet nie jestem zły,ale totalnie rozbawiony:]

dla mnie także messi jest bezcenny,a nawet i to za mało powiedziane,ale gdybyś nie zauważył to te 40mln to część dyskusji
63. Arek00708.08.2008; 23:24
Arek007barcaforever2 -
"ja nie wiem w ogóle co ty mi chcesz wmówic,że messi jest słaby,a puchary dla barcy wygrał ronaldinho?:]]]]]]] "
Z tego co mi sie wydaje to Barca zdobywała puchary kiedy Ronaldinho był w świetnej formie a o Messim nie było wtedy tak głośno. Odkąd Ronaldinho stracił forme puchary też się skończyły. Więc powiedz mi kiedy Barca zdobyła jakiś ważny puchar kiedy Messi był kluczowym piłkarzem.

Ps. miałem nie odpisywać ale się nie powstrzymałem. Dobranoc
64. Dzidek08.08.2008; 23:26
DzidekLudu, i po co od razu się kłócić? Każdy pisze to co uważa za słuszne, chociaż wiadomo, że może sobie nie przysporzyć zbytniej popularności na stronie innego klubu. ;p

Zaś co do Messiego, to nie wiem czy byłby uważany za taką gwiazdę, gdyby zamienił się drużynami z Silvą. Przykładowo, taki Villa dopiero niedawno zyskał renomę światowej klasy napastnika u przeciętnego kibica. Niestety(a może i na nasze szczęście), sporo trwa, zanim ktoś z piłkarzy Valencii takie miano otrzyma.
65. barcaforever208.08.2008; 23:31
Fuh

mam ci przedstawiać argumenty przemawiające o wyższości messiego nad silvą?:]]]
czy ty jesteś poważny człowieku?:]]]

ludzie co się z wami dzieje,jak wy możecie w ogóle silvę do messiego porównywać? messi jest lepszy w każdym elemencie,ilość strzelonych bramek,drybling i tak dalej

to już uznana marka,jeden z najlepszych,jeśli nie najlepszy piłkarz świata,każdy normalny człowiek wam to powie,jeśli go o to zapytacie!!!



powoli dostAJę NERWICY,idę z tąd,nie mogę już czytać niektórych idiotyzmów,no i żeby porównywać messiego do silvy:]]]]

uciekam
66. Fuh08.08.2008; 23:32
FuhJakby to porownac:
Messi - to taka Platforma Obywatelska Donka, komercja, komercja i jeszcze raz komercja, nawet jesli jest cos dobrego, to i tak bez Rezymowych Telewizji by sie nie wybili tak jak teraz.
D. Silva - to Taka Unia Polityki Realnej J. Korwina-Mikke, gdyby byl tak komercyjne, to kazdy wiedzialby ze Silva jest lepszy ;)
67. miancio08.08.2008; 23:33
miancioPo co więc piszesz o 40 mln? I czemu piszesz, że Messi jest dla Ciebie bezcenny po tym, jak ja napisałem to o Silvie?

Nie zrozumiałeś o co chodziło z czyszczeniem butów Ronaldo. Zachowałem się jak Ty. Umniejszyłem Twojemu klubowi. Ty nazwałeś Valencię średniakiem? W porządku. Dla mnie średniakiem jest Messi. Nie próbuj mnie przekonywać. Możesz mi dać milion argumentów. On dalej będzie średniakiem. Mogę Ci wymienić masę piłkarzy, którzy grali wtedy, kiedy grał Messi, a którzy są/byli od niego dużo lepsi. I to nie chodzi o bycie lepszym piłkarsko. Pewnie Cię rozzłoszczę, ale uważam, że taki Raul jest zawodnikiem lepszym od Messiego. A wiesz dlaczego? Bo ma charakter, bo jest oddany, bo nie stosuje masy tricków i nie pcha się między 5 rywali, tylko po to, żeby zgarnąć jakąś nagrodę. Bo liczy się drużyna. Wy macie świetne indywidualności. My mamy drużynę.
68. maqdud08.08.2008; 23:38
jak juz pisałem, jestem zdania, że messi jest po prostu szerzej znany na całym świecie, podczas gdy silva jak na razie pozostał bohaterem fanów valencii i nielicznych wyjatów, np. moim.

co do wyroznien to z toba nie wygramy, bo ma ich messi a i owszem od cholery, najwiecej zdobytych jednak w kategoriach juniorskich lub gdy nie odgrywał w barcelonie tak ważnej roli jak teraz.

moje zdanie jest takie, że silva wcale nie ustępuje tak bardzo najlepszym pomocnikom świata, tak samo jak villa umiejetnosciami pilkarskimi nie odbiega od najlepszych w ostatnim okresie.

69. barcaforever208.08.2008; 23:46
ok jeszcze nie uciekam

myślałem że jesteście bardziej obiektywni od kibiców realu,ale jesteście jeszcze gorsi...
owszem macie dużo większą kulturę pisania,ale tam nawet ten najmniej inteligentny dzieciak potrafi powiedzieć,że robinho przy messim jest mały,a messi to geniusz i nie potrzeba mu żadnych idiotycznych argumentów,bo to oczywiste jak 2 plus dwa...


miancio

ty pisząc że messi jest średniakiem,chcesz mi zrobic na złość,oczywiscie oboje w to nie wierzymy,natomiast ja,pisząc o tym,że valencia to średni klub,stwierdzam fakt,przynajmniej ostatnimi czasy..i oboje o tym wiemy..

raul ma charakter tak?bo co bo reprezentuje ten sam klub od wielu lat?messi jeszcze ma czas,poza tym messi ma ogromny charakter i cieszy się sympatią nawet u wroga,ponieważ nie ma gwiazdorskich manier,jest normalnym człowiekiem,jak ty j ja..
natomiast kolejne twoje słowa,o tym,że messi używa tricków po to żeby otrzymać nagrodę,po raz kolejny muszę niestety uznać za idiotyzm:/ przepraszam,mam do ciebie szacunek,ale w tej kwestii muszę wyrazic swoje zdanie na ten temat,messi ma po prostu wspaniałe umiejętności,więc dlaczego ma ich nie wykorzystywać(drybling),raul miałby kłopot z minięciem jednego zawodnika...

my mamy indywidualności i drużynę,wy macie twoim zdaniem drużynę,ale dużo słabszą...


fuh

idz już spać:] nie mogę czytać tego co piszesz,racja messi to komercha,silva jest lepszy,przyznaję ci rację,ale proszę nie pisz do mnie nic więcej,idz juz spac
70. barcaforever208.08.2008; 23:49
maqdud

tobie też przyznaję rację,owszem messi jest lepszy,bo jest bardziej znany,ale idz także spać
71. Adrian_VcF08.08.2008; 23:49
Adrian_VcFDośrodkowania i wykonywanie rzutów wolnych Silva ma na 100% lepsze niż Messi , każdy obiektywny kibic sie ze mna zgodzi !!!
72. miancio09.08.2008; 00:06
miancioDobra. To będzie ostatni post pod tym newsem.

Człowieku, wchodzisz na stronę klubu, który uznajesz za średniaka (i po cholerę?) i robisz burzę wśród kibiców próbując wszystkich przekonać, jaka to Barca jest świetna, a jaka Valencia słaba. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że Ty po prostu nie potrafisz zrozumieć, że ktoś może mieć odmienne zdanie od Ciebie, a Ty notorycznie próbujesz wmawiać swoje racje. Nie każdy musi uważać, że Barcelona jest lepszym klubem od Valencii. To jest opinia Twoja i milionów innych osób, ale zapamiętaj - NIE WSZYSTKICH. Gdybym ja widział, że nie jestem mile widziany na danej stronie, odszedłbym. Ty widocznie masz inny styl bycia. Nie mam nic przeciwko. Ale wkurza mnie, że w tak chamski sposób próbujesz nam coś wmówić. Ciągle piszesz 'wiem to i ja, i ty'. Jakie masz ku temu podstawy? Znasz nas? Wiesz co myślimy? A może uważamy, że Kosowski jest lepszy od Messiego? Nie możesz nam tego zabronić? Każdy ma swój gust, swój mózg, swoje zdanie. Ty widocznie z nerwów, albo ze śmiechu, jak sam napisałeś, postradałeś wszystkie zmysły.

Nie obchodzi mnie, że Messi ma świetny drybling. Świetny drybling ma i Ronaldo, i Quaresma, i Zairi, i Kuba Błaszczykowski. Czy to czyni ich najlepszymi piłkarzami świata, jak to Ty się o Messim wyrażasz. Wybacz, ale mnie śmieszy do łez twierdzenie, iż to Lionel jest obecnie najlepszy. Akurat po sezonie, po którym Barca wyszła z niczym.

Tak, Raul jest dla mnie lepszym piłkarzem, bo ma charakter i jest genialnym człowiekiem poza boiskiem. To jest moje zdanie i nie masz żadnego prawa do nazywania tego idiotyzmem. Sam wcześniej pisałeś o kulturze osobistej. Zastanów się zatem trzy razy zanim napiszesz.

Waszą Barcelonę zbudował trójkąt: Ronaldinho-Eto'o-Deco. To głównie im zawdzięczacie wygrane ligi i ligę mistrzów. I zobacz sam, jak ten 'więcej niż klub' się odwdzięcza. Ronaldinho kibice Barcelony wygwizdywali. Obrzucali wyzwiskami. Deco zamieniliście na pieniądze, a Eto'o kazaliście szukać sobie nowego klubu. I Ty śmiesz nazywać Valencię słabszym drużyną.

Zrozum wreszcie, że drużyna, to nie tylko piłka. To też ludzie, którzy ją tworzą.

Może jesteś zakochany w tej Barcelonie po uszy. Zresztą tak jak ja w Valencii. Różni nas jedno. Ja zachowałem odrobinę rozumu i nie ośmieszam się, Ty, pod naciskiem innych userów, zabrnąłeś w wypisywaniu głupot za daleko.

Ty rozpętałeś burzę. Ja ją ze swojej strony kończę. Jeżeli chcesz, to odpisz, ale wiedz, że ja tego już po raz kolejny nie zrobię.

Pozdrawiam.
73. barcaforever209.08.2008; 00:30
no to teraz poznałem cię lepiej,ty przepełniony jadem,bezczelny,oszukujący samego siebie człowieku..

różnica między nami jest taka,że ja piszę prawdę,stwierdzam fakty,a ty wymyślasz mi tu kosmiczne bajki...no jasne że każdy może wierzyć w rzeczy nieprawdopodobne,np mógłbym myśleć podobnie jak ty,że moja drużyna w której gram w a-klasie jest lepsza,ale byłby to idiotyzm...

a więc:

barca to lepszy klub od valencii,przemawiaja za ty wyniki i lokaty w lidze i w lidze mistrzów i ja nikomu tego nie wmawiam,tak po prostu jest...i tak powinieneś myśleć,myśleć trzezwo,jeśli myślisz inaczej,to niestety masz problemy z psychiką...sory:]

messi,ronaldo,quaresma,błaszczykowski,
krzynówek,ja...każdy ma na swój sposób dobrą technikę:]]
oczywiscie technika sama sie na to nie składa i ja nie powiedziałem że tylko dzięki technice messi jest najlepszy i nie powiedziałem że akurat w tym sezonie messi był najlepszy(szkada że był kontuzjowany),teraz najlepszy był ronaldo...


raul ma charakter i jest genialnym człowiekiem poza boiskiem.....
a messi jaki jest twoim zdaniem?nie ma charakteru?:to także niezwykle ułożony człowiek mimo młodego wieku... poza tym,z kąd wiesz jaki raul jest poza boiskiem?:]

jak widzisz znowu walisz głupoty,aż żal czytać:/

i jeszcze jedno,charakter nie czyni piłkarza lepszym chłopie,opamiętaj się!!


co do ronaldinho-eto"o i deco ośmieszyłeś się tu na maksa:]messi był zaraz po ronaldinho w tym pamiętnym sezonie najlepszy,w ogóle cała barca grała nieziemsko!

dla ronaldinho ważniejsze od treningów były burdele,imprezy i obżeranie się(brzuch) i to w czasie rzekomej! kontuzji!,poza tym niszczył atmosferę w szatni! eto'o także zachowywał się fatalnie w zeszłym sezonie,w klubie mieli go dość a wyrzucic go za to chciał tylko nowy trener,ale jak wiadomo dał mu druga szansę...co do deco to po prostu odszedł do innego klubu..co w tym dziwnego?raczej nie miał szans na grę przy xavim,inieście i toure nie sądzisz?

jak widzisz po raz kolejny ośmieszyłeś sie w swojej wypowiedzi!!!


nie ja się ośmieszyłem,tylko ty swoimi niestworzonymi bajkami,widzę że jesteś ślepo zakochany w valencii i mimo wszystko jest dla ciebie najlepsza...ja natomiast jestem obiektywny,ty nie,tym się różnimy...

nie pozdrawiam
współczuję
żegnam
74. Fuh09.08.2008; 00:47
Fuh2 Raz sie zegnasz, mam nadzieje ze nie wrocisz, usuncie ten syf, bo to ani do tematu, ani madre.
75. ruben12309.08.2008; 00:49
Nie ma sensu sie spierac z barcaforever 2.
Zgadzam sie - Messi to jest najlepszy pilkarz na swiecie , to co on robi z pilka jest niesamowite ale niestety jego wartosc traci bardzo ze wzgledu na ciagle kontuzje.
Co do Silvy to jest bliski podpisania nowego kontraktu z Valencia wiec sie nie martwie.Jezeli chodzi o samego zawodnika to uwazam ze spokojnie jest wart te 35 mln euro.Dlaczego?W tak mlodym wieku prezentuje juz najwyzsza klase , Euro 2008 mial znakomite rzadzac w srodku z Xavim i Senna , rozegrawszy znacznie lepsze zawody niz Iniesta czy Fabregas.Barca ma swojego Inieste my mamy Silve, ogolnie sam wole pilkarsko Silve i uwazam ze w wieku Iniesty Silva bedzie lepszym pilkarzem niz Andres.
Co do Villi to szczerze uwazam ze jest to najlepszy napastnik na swiecie.Jego niesamowite umiejetnosci w polaczeniu z wielka boiskowa inteligencja czynia go najlepszym.Nie bez powodu zostal krolem strzelcow i niestety ale gdyby gral w Realu czy Barcelonie to strzelaby pewnie z 30 goli na sezon.
Wkurza mnie jednak cala gadka o Torresie i porownywanie go do Villi, bo dla mnie Villa to spokojnie o klase lepszy pilkarz.W hiszpanii Villa co roku przebijal Torresa gra nawet grajac dla Saragossy, dla kadry gra o niebo lepiej , zostal krolem strzelcow Euro bedac w slabszym okresie Valecnii podaczas gdy Torres mial raptem pierwszy naprawde dobry sezon w Liverpoolu.Bezsens.
Co do transferow to ciesze sie ze ruszy sprawa Zigica , Saha to poroniony pomysl i jestem szczerze zszokowany ze Valencia nie zakontraktowala jeszcze Milito - taka okazja na rynku , a Diego to swietny pilkarz strzlajacy sporo goli w kazdym sezonie.
76. milan1899ac09.08.2008; 01:23
75 komentarzy z czego około 50 niczym niezwiązanych z newsem.



Wole Milito niż Sahę - jakoś Argentyńczyk bardziej pasuje do Villi i jest bardziej sprawdzonych graczem niż Luis. Diego grywał w Zaragozie regularnie, często strzelał, asystował. Zaś Francuz grał mało, głównie przez kontuzje.
77. milan1899ac09.08.2008; 01:34
PS. Czy istnieje możliwość zmiany nicku? Jutro mój jubileusz '500 dni w serwisie'. :)
78. Marzyciel09.08.2008; 07:21
MarzycielSaha to dobry piłkarz, ale na kilka meczy w sezonie bo przez resztę leży połamany w szpitalu. Kompletnie mi się ten transfer nie widzi. Też wolałbym Milito, jak tutaj ktoś wcześniej wspomniał, bo to jednak dużo lepszy piłkarz, a poza tym nie ma takich problemów z kontuzjami.


@Fuh - jesteś sympatykiem UPR-u?
79. Sinclair CFC T.09.08.2008; 08:15
Podobno Serbem zainteresowane poważnie jest również Stoke City...ale to beniaminek , kasy to oni za dużo nie mają , więc 10 mln w ich wykonaniu b.wątpliwe...
80. Sinclair CFC T.09.08.2008; 08:21
Wtrące się.To że wg niektórych Messi nie jest najlepszym piłkarzem na świecie przez kontuzje jest śmieszne. Kontuzje są częscią piłki i jeśli ktoś jest na nie tak poddatny jak Messi to najlpeszym grajkiem być nie może. I nie mówcie że przez swoją technikę jest częsciej faulowany - tak samo sponiewierani są choćby Quaresma,Joe Cole,Fabregas czy Ronaldo (który gra na dodatek w ang.lidze)i oni tak kontuzjogenni nie są...
81. woker18209.08.2008; 08:37
woker182Barca jesteś nieobiektywny, nikt tu nie piszę, że Silva jest najlepszym piłkarzem na świecie. Każdy poważny fan piłki nożnej który stara się zachować obiektywność, nie powie, że Messi czy też Ronaldo to najlepsi piłkarze na świecie. Dlaczego? Ano jak skończył Ronaldinho, Ronaldo i tym podobni gracze? Na razie zapowiadają się bardzo podobnie, wielkie gwiazdy, C.Ronaldo przewraca się w tylnej części ciała, a Messi ma kontuzje. Z tego co wiem są to problemy z nogami, podobne do tych które miał Garrincha - to był wielki piłkarz, za 10 lat możemy porozmawiać, wtedy dowiemy się kto jest wielki czy Silva - czy Messi, czy może nadal nie mamy na świecie piłkarza, który mógłby nazwać się najlepszym na świecie - bo obecnie takiego nie ma.

Przepraszam za offtop, proponuje usunąć użytkownika barca z tej strony, powoduje tylko niepotrzebny zamęt, a nie wprowadza niczego ciekawego do dyskusji, swoje poglądy potwierdza nieuzasadnionymi i nieobiektywnymi przesłankami. Na tej stronie było już wiele fanów innych drużyn, Realu, Arsenalu i innych wielkich klubów, nie pamiętam nikogo kto w ten sposób chciałby obrazić nasz ukochany klub i zachowywał się w ten sposób, jest to zachowanie naganne i myślę, że każdy, oprócz pyskatego barcy to potwierdzi - chyba nie chcemy, żeby nam się tutaj zrobiło to co się dzieje na stronach innych zespołów...

Co do Sahy - jest to zła droga, jest starszy od Zigicia i wcale nie jest w formie, nie jest znakomitym technikiem, ani też wyśmienitym snajperem. Morientes przewyższa go swoimi umiejętnościami o głowę, a mamy jeszcze Matę o Villi nawet nie wspominając. Zostawmy Zigicia, może nam się przyda, wszak w poprzednim sezonie jak trzeba było to strzelił...
82. Ediss09.08.2008; 10:06
EdissTak 'zupełnie' abstrahując od tematu, zadziwiające jest, jak często światłe umysły minionych lat znajdowały w swoich rozmyślaniach miejsce na poruszenie fenomenu "GŁUPOTY".

I tak Einstein napisał :Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

Jacob Cats :Nie siej głupich, sami wschodzą (prawda, że mądre?)

Nick Diamos :Nigdy nie przypisuj złośliwości temu, którego działanie może tłumaczyć zwykła głupota

A na sam koniec, jako wisienka na torcie, niech posłuży cytat autorstwa Jeana Cocteau :Dramatem naszej epoki jest to, że głupota zabrała się do myślenia.

I co Panowie, warto? Bo mnie się zdaje, że pewnych 'ARGUMENTÓW' zbić się nie da.
83. barcaforever209.08.2008; 10:23
woker182,

to ty jesteś nieobiektywny,a ja nikomu nie udowadniam,że silva nie jest najlepszy na świecie,czy tym podobne bajki,poczytaj wszystkie komentarze,a będziesz wiedział o co mi chodzi...

prawda w oczy kole co?
w tej chwili ronaldo i messi to zdecydowanie najlepsi piłkarze świata,to dwa fenomeny,mimo że barca ostatnio nic nie ugrała,a messi miał problemy z kontuzją,nic nie jest w stanie tego zmienic...

ja na początku wyrażałem swoją opinię,tylko i wyłącznie,apelowałem żeby uszanowano moje zdanie,ale wielu tu ma dziwny tok myślenia,dla nich valencia jest najlepsza i już..a dlaczego najlepsza?no bo tak! a messi to vzysta komercja wg nich,silva gdyby był bardziej znany,byłby lepszy.....głupota w czystej postaci:]]] nie da się z wami normalnie porozmawiać,obiektywnie

śmieszne to wszystko:]
84. barcaforever209.08.2008; 10:35
ok to już mój ostatni komentarz na tej stronie,powiem wam na koniec tak:
macie dużo większą kulturę pisania,niż dzieciaki na stronie realu,ale jesteście za to cholernie nieobiektywni,mimo że tamci nienawidzą barcy,potrafią wyrazic się sprawiedliwie o messim i przyznać to,mimo że to dla nich wróg! dla wam valencia jest najlepsza,messi to komercha,a silva w niczym mu nie ustępuje....dużo nieprawdopodobnych bajek można tu poczytać i niezle się przy tym uśmiać...

trwajcie dalej w tych waszych nieziemskich przekonaniach...

spadam i nie wrócę
85. goly09.08.2008; 10:38
Idąc Twoim tokiem myślenia, wszyscy powinni kibicować Barcelonie i Realowi i ManU. Bo to oni są najlepsi. Mam wrażenie, że kibicujesz Barcelonie tylko i wyłącznie dlatego, że ma super duper piłkarzy i full kasy. Mówisz Valencia przeciętniak, szkoda tylko, że to zawsze z Valencii jest najwięcej powołań do kadry.

Teraz konkretnie, uważam, że Barcelona to bardzo silny zespół, Messi, też jest fantastycznym graczem, ale mimo wszystko im nie kibicuję, a wiesz czemu? bo nie ma tego czegoś. Nie lubię klubów mega skomercjalizowanych. Valencia miała olbrzymie problemy z trenerem, który stawał na głowie, żeby tylko rozpi**dzielić klub. Mam nadzieję, że w tym roku, pokażą wartość, bo kadrowo, jest równie mocna co Barca czy Real.

I jeszcze jedno, odejdź z tej strony bo kibiców Barcelony tutaj zwyczajnie nie ma i nie masz co przekonywać ich, że Barca jest ok a reszta fe.
86. LukasZ_NS09.08.2008; 10:41
LukasZ_NSŚmieszny to Ty jestes , pewnie nie znales wczesniej valenci tak jak nie znasz sie na footbolu , wszedles na strone barcelony , zobaczyles , ktore miejsce w lidze zajela valencia i dlatego uwazasz ze jest przecietna .My obserwujemy ten klub kilka , lub nawet kilkanascie lat ....Zobaczyles ,ze kraza plotki o przejsciu Silvy do barcelony ,a to ze nie znales go wczesniej i nie obserwowales jego kariery to uwazasz , ze nic nie osiagnal i ze nic nie jest wart, poniewaz uslyszales pewnie o nim pierwszy raz w newsie - ze przejdzie do barcelony...
87. snd09.08.2008; 11:35
@ Mancio

Tekst o tym, ze to Ronaldo jest jedynym geniuszem futbolu, a Messi moze mu buty czyscic jest po prostu zalosny. Z calym szacunkiem, ale tylko zaslepiony glupiec mogl napisac cos takiego.

Moim zdaniem Ronaldo zasluzyl na Zlota Pilke i zapewne ja dostanie, bez dwoch zdan na nia zasluzyl. ALE i tak uwazam, ze jest pilkarsko gorszy od Messiego. Argument o ilosci bramek mnie w ogole nie interesuje, bo strzelanie bramek Fulhamowi, Boltonom i innym takim, a cieniowanie przeciwko pierwszej lepiej zorganizowanej obronie (przyklady mozna by mnozyc, vide Euro 2008 i sposob, w jaki zeszmacili go niemieccy wyrobnicy), brzmi malo przekonujaco. Do tego wiele goli z rzutow karnych.

Po drugie, czy uwazasz ze Zidane byl gorszy od Ronaldo? Przeciez nie strzelal nawet 1/4 goli w sezonie co on, nie mial tez miliona asyst w sezonie, a mimo to byl Bogiem futbolu. Statystyki mozna wiec sobie w dupe wsadzic.

Po trzecie, konfrontacja MU-Barcelona w tegorocznej LM. Ronaldo zupelnie niewidoczny (jak zwykle), co druga akcja to nurkowanie, a Messi po 2miesiecznej kontuzji, przygotowany fizycznie gdzies na 60%, a to, co robil z defensywa MU to po prostu miazga.Byl nie do zatrzymania. Inna rzecz, ze niewiele z tego wynikalo, ale to juz "zasluga" zenujaco dysponowanych partnerow z druzyny.

Roznica miedzy C.Ronalndo a Messim czy Ronaldinho lub Luisem Nazario de Lima Ronaldo z ich najlepszych lat jest taka, ze by zatrzymac Ronaldo wystatczy dobry obronca i dobrze zorganizowana obrona jako calosc, a tych zawodnikow w szczycie formy nie potrafil zatrzymac nikt. A pisze to jako kibic Vcf i Milanu, zeby nie bylo.
88. miancio09.08.2008; 12:34
miancio@snd

Nie przyczatłeś widocznie wszystkich komenatrzy, więc nie zrozumiałeś kontekstu tekstu o czyszczeniu butów. Na ten temat nie mam zamiaru dyskutować. Bo widocznie nie rozumiecie czym jest przenośnia.

Messi rozegrał 28 ligowych spotkań, w których zdobył 10 goli. W lidze mistrzów w 9 spotkaniach trafiał 6 razy.

Ronaldo zaś w tym sezonie rozegrał łącznie 67 spotkań. W tym 56 klubowych, w którym zdobył 39 goli, łącznie zaś, licząc spotkania również reprezentacyjne, do siatku trafiał 43 razy.

Argument o Boltonie Cię nie przekonuje? Ok. 2 gole Arsenalowi, bramka przeciwko Chelsea, gol przeciwko Liverpoolowi, 2 trafienia w spotkaniach z Tottenhamem, 3 oczka w meczach z Newcastle, gol z Romą, bramka przeciwko reprezentacji Włoch. Trafiał przeciwko słabym zespołom? No to ja nie mam więcej pytań ;]

Każdy ma swoje zdanie. Moje jest takie, że Ronaldo, na dzień dzisiejszy jest lepszym piłkarzem od Messiego, którego, bądź co bądź, uważam za drugiego, zaraz po Xavim w Barcelonie. Wjeżdżając na Messiego posłużyłem się tokiem myślenia fana Barcelony, który próbował nazwać Valencię przeciętniakiem, mimo iż to katalończycy zostali bez jakiejkolwiek zdobyczy w tym sezonie.

Nikt za to nie przekona mnie o tym, że Messi jest lepszy od Ronaldo. Można o nim mówić wszystko: że jest panienką, że potyka się o nogi, że płacze co chwilę. Jednego mu nie odbierzecie - umiejętności. Ma lepszy drybling od Messiego, jest skuteczniejszy, posiada lepsze uderzenie z obu nóg, zaskakuje niekonwencjonalnym podanie, ma lepsze warunki fizyczne, a w dodatku statystyki przemawiają na jego korzyść.

Tyle w tym temacie ;]

89. m198809.08.2008; 16:22
m1988barcaforever 2 napisał:
"valencia jest najlepsza,messi to komercha,a silva w niczym mu nie ustępuje...."

A tak nie jest ??
:P
90. fundmental09.08.2008; 16:36
alez dziecinada sie tu zrobila...
91. Sinclair CFC T.09.08.2008; 19:57
mianco - różnica jest ta ze messi potrafi pociągnąc zespół w pojedynkach z bardzo silnymi rywalami...przykładem choćby 3 gole w meczu z Realem...a ronaldo co ? marnował karne w lm,które mogły przesądzic o porażce MU.a przyklad EURO pokazuje że Ronaldo moze ma umiejetnosci ,technike ale do piłkarskiego boga jakim był choćby Zizou Ronaldo daleko...Czemu ? Jeszcze raz - bo nie potrafi w decydujacych meczach wziasc odpowiedzialnosci na swoje barki !
92. misiaszek2209.08.2008; 20:04
misiaszek22Jezeli barcelona placi 30 mln za D.Alvesa to za Silve powinni dac 50 mln.
Co do sporu ROnaldo-Messi - Ktos tam napisal, ze ronaldo zbobywa bramki z przecietnymi zespolami z ligii angielskiej, naprawde trzeba byc niezlym ignorantem zeby wypisywac takie bzdury. Kadrowo i finansowo liga angielska bije reszte na glowe. Jaki beniaminek z ligii hiszpanskiej bylby gotow oferowac takie sumy za Zigicia? Ronaldo jest w stosunku do messiego megawszechstronny (uderzenie z obu nog, gra glowa, wytrzymalosc + cala reszta dotyczaca rowniez messiego - drybling, technika, szybkosc, przyspieszenie)
93. misiaszek2209.08.2008; 20:05
misiaszek22No tak, ale dzieki niemu Mutd ma okazje grac w wielkich mezach, czy to malo?
94. Maciej10.08.2008; 21:28
MaciejPablo Aimar w niczym nie ustępuje Messiemu. Pasuje takie zakończenie tematu?