Valencia zmieni sponsora ?
08.08.2008; 13:10
Minęło już sporo czasu od momentu, kiedy ówczesne władze Valencii dogadały się z niezbyt znaną firmą Valencia Experience, by ta została nowym sponsorem klubu. Od dłuższego czasu piłkarze Ches przywdziewają stroje wzbogacone o logo tej firmy, a na rynku dostępne są już koszulki nierzadko kupowane przez wiernych fanów. Niemniej jednak firma wciąż nie wywiązuje się z umowy podpisanej z klubem i może nawet dojść do jej rozwiązania.
Choć nowe stroje już od dawna dumnie prezentują się na sylwetkach piłkarzy Valencii, niewykluczone, że logo nowego sponsora zniknie z nich na dobre. Powodem jest niedotrzymanie warunków umowy przez przedsiębiorstwo, a ściślej niezrealizowanie najistotniejszego warunku układu to jest wpłaty 6 mln Euro na konta klubu.
Valencia ma teraz święte prawo rozwiązać umowę ze swym sponsorem i poszukać nowego jest jednak istotna przeszkoda, która to utrudnia. W wypadku zerwania współpracy z VE odszkodowania z pewnością domagałaby się firma Nike, która już od dawna wypuszcza na rynek swoje koszulki. Zapewne wielu fanów Valencii zdążyło już zaopatrzyć się w taki gadżet i w przypadku zmiany sponsora mogliby również być niezadowoleni z kupna de facto
Niemniej jednak, jeśli na dniach kwota 6 mln Euro nie zostanie wpłacona, włodarze Ches będą przed startem rozgrywek ligowych zmuszeni do zmian jeśli chodzi o sponsorów, a zarazem, co za tym idzie, częściowej modyfikacji strojów.
Choć nowe stroje już od dawna dumnie prezentują się na sylwetkach piłkarzy Valencii, niewykluczone, że logo nowego sponsora zniknie z nich na dobre. Powodem jest niedotrzymanie warunków umowy przez przedsiębiorstwo, a ściślej niezrealizowanie najistotniejszego warunku układu to jest wpłaty 6 mln Euro na konta klubu.
Valencia ma teraz święte prawo rozwiązać umowę ze swym sponsorem i poszukać nowego jest jednak istotna przeszkoda, która to utrudnia. W wypadku zerwania współpracy z VE odszkodowania z pewnością domagałaby się firma Nike, która już od dawna wypuszcza na rynek swoje koszulki. Zapewne wielu fanów Valencii zdążyło już zaopatrzyć się w taki gadżet i w przypadku zmiany sponsora mogliby również być niezadowoleni z kupna de facto
przeterminowanegoprzedmiotu.
Niemniej jednak, jeśli na dniach kwota 6 mln Euro nie zostanie wpłacona, włodarze Ches będą przed startem rozgrywek ligowych zmuszeni do zmian jeśli chodzi o sponsorów, a zarazem, co za tym idzie, częściowej modyfikacji strojów.
KOMENTARZE
Sebol, gwoli poprawności językowej - nie z rzeczownikami (tutaj odczasownikowymi) piszemy razem: niedotrzymanie, niezrealizowanie - tak jak np. niepalenie. Błąd b.rozpowszechniony.
:)
Z tego co wiem real m. od bwin dostaje 17 ale to chyba brutto,a taka fc sevilla 11mln. tez chyba bruttto, no ale to w koncu bukmacherzy czyli wypłacalni na bank.
smutne ale prawdziwe.
Zmartwię cię. Robienie takich błędów ortograficznych jest w pewnym sensie debilizmem, więc dla dobra tej strony zajmij się czym innym. To już nie pierwszy raz. Do czego to doszło w tym kraju?
Extra to logo Valencia Experience na koszulkach wygląda, mi się podoba, brzmi to bardziej jak slogan niż jak nazwa sponsora.
« Wsteczskomentuj