Jose Sanchez celem Villalongi
10.07.2008; 00:22
Juan Villalonga jest już oficjalnie
Villalonga najwyraźniej uważa, że aby zacząć budować potęgę klubu trzeba mieć wokół siebie odpowiednich ludzi. Jednym z takowych jest według niego właśnie Jose Sanchez, zwerbowany dla usług Realu za prezydentury Florentino Pereza, pozostawiony na stanowisku także przez Ramona Calderona. Posiada on takie same idee, jak nowy suweren Valencii. Zgodnie z jego teorią świat futbolu to przemysł, który podobnie jak inne jego gałęzie w procesie globalizacji zmienia swe oblicze, za czym należy w odpowiedni sposób nadążyć.
Według Sancheza klub jest marką tworzoną dla publiczności i kluczem do jej sukcesu jest zastosowanie szeregu czynności prowadzących do sytuacji, w której
Jose Sanchez ma dopiero 39 lat i mimo tego jest twórcą dobrze funkcjonującej marketingowej gospodarki
głowąValencii i jego zapowiadany proces
doprowadzania klubu do światowej elitywłaśnie się rozpoczął. Słowa pociągają czyny i jedną z rzeczy, jakie były prezes Telefonici pragnie zrobić na starcie jest zatrudnienie w Valencii Jose Angela Sancheza, dyrektora do spraw marketingu, który obecnie piastuje ten urząd w Realu Madryt.
Villalonga najwyraźniej uważa, że aby zacząć budować potęgę klubu trzeba mieć wokół siebie odpowiednich ludzi. Jednym z takowych jest według niego właśnie Jose Sanchez, zwerbowany dla usług Realu za prezydentury Florentino Pereza, pozostawiony na stanowisku także przez Ramona Calderona. Posiada on takie same idee, jak nowy suweren Valencii. Zgodnie z jego teorią świat futbolu to przemysł, który podobnie jak inne jego gałęzie w procesie globalizacji zmienia swe oblicze, za czym należy w odpowiedni sposób nadążyć.
Według Sancheza klub jest marką tworzoną dla publiczności i kluczem do jej sukcesu jest zastosowanie szeregu czynności prowadzących do sytuacji, w której
relacja między marką a publicznością jest nie tylko sentymentalna, ale także warunkująca płynność ekonomiczną.W Realu odpowiedzialnych jest za to wiele różnych strategii i programów, włącznie z dystrybucją klubowych produktów, jednak szczególną uwagę należy zwrócić na stronę internetową realmadrid.com, kanał telewizyjny Real Madryt TV oraz pismo Ala Madrid. Sanchez podkreśla, iż aktualny poziom rozwoju klubu jest wysoki nie tylko za sprawą działalności stricte sportowej, ale również przez aktywność w skomplikowanym świecie giełdowym, gdzie klub także jest lansowany.
Jose Sanchez ma dopiero 39 lat i mimo tego jest twórcą dobrze funkcjonującej marketingowej gospodarki
Królewskich. W Realu Sanchez działa już od 6 lat i dziś pod jego zwierzchnictwem znajdują się wszelkie obszary klubu, od sportowego, przez ekonomiczny, po część socjalnego. Czy zdoła on wprowadzić podobny system w Valencii ?
KOMENTARZE
Mam nadzieje że Villalonga wie co robi, Juan Sanchez aktualnie dobrze pracuje to czemu nie Jose xD
I hmm SAnchez moze zostawic Real dla Valencii... W koncu to zawsze jakies wyzwanie i doswiadczenie;)
Moim zdaniem ma dużo racji. Florentino Perez - ex Realu tak był zafascynowany marketingiem, że zapomniał o drugiej stronie medalu - wynikach sportowych, które dla każdego klubu są podstawą istnienia. Za jego kadencji Real prawie nic nie wywalczył i odcinał kupony z przeszłości. Bez wyników nie ma zysku. Marketing, tworzenie wizerunku klubu, musi iść w parze z sukcesami sportowymi i o tym Villalonga powinien pamiętać.
A jak donosi dzisiejsza Marca Van der Vaart ma podobno przejść teraz już nie do Atletico, a do Realu Madryt.
Dobrze, że Juan Przedsiębiorczy (ktoś go już tak chyba ładnie tutaj nazwał) wreszcie dostał władzę. I jeśli on nie poradzi sobie z zarządzaniem klubem, może to oznaczać, że stoimy bardzo kiepsko. Na kolejną pomyłkę nie możemy sobie jednak pozwolić. Jedno jest pewne - będzie arcyciekawie. Znowu...
« Wsteczskomentuj