sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Koeman: "Nadeszła pora na zwycięstwa."

dzidek, 29.01.2008; 17:15
Szkoleniowiec Valencii, Ronald Koeman, powiedział dzisiaj, że “rozumie i akceptuje krytykę, wywołaną słabymi wynikami jego podopiecznych”, oraz , że dostrzega jak bardzo „skomplikowana” jest sytuacja, w której znalazł się klub. „Mamy jednak siłę oraz wolę walki, by przezwyciężyć przeciwności” – mówi.

Spytany przez dziennikarzy o plotki dotyczące zajęcia jego posady przez innego trenera, odpowiada:
„Informacje publikowane w prasie w większości są prawdziwe. Zdarza się niestety, że w gazetach umieszcza się kłamstwa, dane wyssane z palca. Nie czytam ich, bo mnie to nie interesuje.
Zdaję sobie sprawę z tego, że jeśli coś idzie nie tak, jak powinno, głównym oskarżonym o taki stan rzeczy jest trener. Niemniej nie pojmuję, dlaczego jestem obwiniany za przedwczesne zdjęcie z boiska dwóch zawodników, podczas gdy oni narzekają na urazy. Wy, dziennikarze, nie macie w nas wiary” – skomentował Koeman.

Holender starał się podkreślić, iż spotkanie między nim a Rafaelem Salomem, nie było nadzwyczajne.
„Nie pierwszy raz doszło do takiego spotkania tete-a-tete, nie rozumiem doszukiwania się sensacji w całej sprawie. Rzeczą normalną są takie rozmowy w klubie rangi Valencii.”

„Nadeszła pora na zwycięstwa. Celem jest awans do półfinału, później wygrane w La Liga” – podsumował.

Kategoria: Wywiady | lasprovincias.es skomentuj Skomentuj (72)

KOMENTARZE

1. Pelipe29.01.2008; 17:23
Ta sratatata.
RUDY! Tylko Ty to pier.dolisz od 3 miesiecy!
2. Angulo29.01.2008; 17:26
AnguloJa juz sie ciesze co do Mourinho, a tu ten znów się odzywa.
3. okulas29.01.2008; 17:36
okulasA już myślałem, że go nie ma, że sobie poszedł. A tu zawsze musi się odezwać nieproszony...
4. spyder29.01.2008; 17:51
Nie no on mnie rozpie ....la. Czy on kiedykolwiek powie coś co będzie adekwatne do sytuacji. może postwaił w bwinie czy w czymś innym, że uda mu się spaść do Segunda Division i dlatego nie chce odejsc.
5. Gajos29.01.2008; 18:16
GajosTaa jasne . Sorry że tak pesymistycznie ale ciężko mi w to uwierzyć
6. Vein29.01.2008; 18:28
VeinPo porażce i żenującej grze z Almerią nie mam już wiecej pytań co do ciebie rudy matole :]
7. Tomi29.01.2008; 18:33
TomiA ja mam nadzieje ze wygramy ten i nastepne mecze ,Bo nic tak jak zwyciestwo nie motywywuje pilkazy
8. Mariusz29.01.2008; 18:34
MariuszMówi tak już od dłuższego czasu i gówno z tego jest.
9. Adr29.01.2008; 18:45
AdrTrenerski nieudacznik nie życzyłbym go żadnemu klubowi no może Legii, barcelonie i realowi tylko że pierwszego nie stać, a dwa następne nie są takie głupie i naiwne jak Soler przynajmniej w doborach trenerów bo realowe przepłacania przy transferach są już niemal legendarne.
10. staste7729.01.2008; 18:46
staste77A ja myślałem, że tytuł newsa to:
"Nadeszła pora na odejście".
11. wk29.01.2008; 19:01
wkTeraz tylko remis z Atletico (1:1) pożegnanie rudego i welcome Jose!

(oby tak było)
12. Timon29.01.2008; 19:09
TimonLudzie proszę nie komentujcie typu "rudy grubas" czy jakoś tak. Koemanowi u nas nie wyszło ale nie wolno nikogo obrażać. Ja też jestem zdania żeby go zwolnili a zwłaszcza po tym jak potraktował 3 wielkich piłkarzy naszych, ale i przede wszystkim za wyniki lecz nie obrażajmy go. pozdro
Ja też myślałem że teraz najbliższy news jaki sie ukarze to "Koemanowi już dziękujemy" i mam nadzieje że sie tak-owego doczekam. AMUNT
13. marcin9029.01.2008; 20:26
marcin90W kalendarzu Koomana jest dziś pierwszy kwietnia ;)
14. Fuh29.01.2008; 20:38
FuhOmg... Dzis, gdy wracalem sobie do domku wlaczylem sobie powszechnienie znane radio ESKA. Zaczalem przysluchiwac sie slowom pewnej piosenki i kazde slowo pasowalo do tego co Soler powinien powiedziec Kumanowi ! Jakis ewenement, polecam wam, ze wzgledu jedynie na slowa ;) Kasia Cerekwicka - Na Kolana. Ilu z nas marzy o tym by wreszcie Soler wydusil z siebie te slowa i powiedzial to Kumanowi Prosto w oczy !? :)
15. Jarunio29.01.2008; 20:42
JarunioOn jest po prostu beznadziejnym trenerem albo nie potrafi odnalezc sie w hiszpanskiej lidze!
My mamy juz tylko 5pkt przewagi nad strefa !!SPADKOWA!! jakby ktos jeszcze nie zauwazyl!!! Przegramy jeszcze 2 mecze pod rzad i spadamy do 2 ligi!!!
Jesli Koeman zostanie to
...SECUNDA DIVISION WELCOME TO..
16. kily29.01.2008; 20:58
Ludzie doprawdy zalosni jestescie. Koeman wykonuje obecnie w Valencii kawal piekielnie ciezkiej, ale dobrej roboty i gwarantuje wam, ze wkrotce to zaprocentuje. Jeszcze bedziecie przepraszac go za wyzwiska i calowac po nogach. Po raz kolejny powtarzam. Wy jestescie zalosni, a Koeman jest optymalna opcja dla Valencii. Cale szczescie, ze niedlugo zacznie sie passa zwyciestw i wszyscy ci maruderzy ostatecznie zamilkna. Jeszcze odszczekacie swoje slowa gowniarze.
17. Assist_magik29.01.2008; 21:05
Assist_magikRównie dobrze mógłby powiedzieć, że cele to awans do półfinałów CP oraz mistrzostwo.. równie prawdopodobne jak zwycięstwa w lidze.. i życzę mu samych porażek.. podobno brak awansu do półfinału oraz jeszcze jedna porażka w lidze i wylatuje
18. Fuh29.01.2008; 21:09
FuhO Prosze... Nie sadzilem ze ktos taki jak Kily jeszcze gdzies sie uchowal, a tu taki psikus ;) No Ciekawe, ciekawe sa Twoje teorie. Powiedz nam Jaka to Kuman prace ciezka odwalil ? ^^ Zniszczenie Klubu ? No tak, musze CI przyznac racje, udaje mu sie to bardzo dobrze. Nie wiem czy Ty jestes slepy, czy glupi, ale napewno jedno z tych dwoch, bo normalny czlowiek nie bylby w stanie wymyslec takich idiotyzmow. No Chyba ze wzorujesz sie na Czulym_wojtku z Onetu.
19. craven29.01.2008; 21:13
kily: nie wiem co pozwala się wysnuwać takie wnioski, bo logika to nie jest napewno. Mając bądź co bądź rewelacyjny skład, gramy tak słabo, że to przechodzi ludzie pojęcie, nie strzelamy bramki Levante, przegrywamy z Almerią a jak przychodzi lepszy klub to wtedy się kompromitujemy, także jedyne co teraz mogę powiedzieć to FUERA KOEMAN! bo szczerze mówiąc to chyba nawet ja lepiej poprowadziłbym tą drużynę, ba sama lepiej by grała bez tego wichrzyciela i sprawcy nieszczęścia i katastrofy.
20. spyder29.01.2008; 21:18
Kily weź powiedz prowokatorze kto Ciebie przysyła Real czy Barca, a może ktoś z Holandii, bo ostatnio zajmujesz się tylko prowokacjami.
21. maczoj29.01.2008; 21:20
Nie przesadzajcie z ta 2 liga. Nie ma takiej opcji zebysmy spadli. Co do Koemana to sam juz nie wiem, moze Kily ma racje, przeciez Rijkaard tez tak slabo zaczynal z Barca, a potem swiecil sukcesy. Kazda wielka druzyna ma kiedys wiekszy kryzys i teraz przyszla kolej na VCF:(:(
22. kily29.01.2008; 21:28
Fuh jestes tylko naiwnym dzieciakiem i dlatego nie sa w stanie dotrzec do ciebie argumenty ludzi takich, jak ja. Jednak dla zasady powtorze, ze efekty pracy Koemana widac juz golym okiem. Chodzi mi przede wszystkim o poprawde kondycji i sily fizycznej zespolu, co zawsze bylo zaleta Valencii, a za kadencji Floresa totalnie szwankowalo. To prawda, ze obecnie moment jest szczegolny i bardzo trudny, ale prawda jest rowniez, iz Koeman trafil do klubu w jeszcze trudniejszej chwili. Zespol zastal w katastrofalnym stanie, co niekoniecznie mogli niektorzy zauwazyc, bo moment zwolnienia Floresa tak dobitnie jeszcze tego nie ukazywal. Jednak kto ogladal mecze Valencii to wie, ze za Floresa Nietoperze graly totalny piach. Poza tym kolejna trudna sytuacja, z ktora musi zmagac sie Koeman jest szatnia, a raczej wyrzucenie kilku starszych i bardzo doswiadczonych graczy. To na pewno mialo swoj wplyw na morale druzyny, ale tak trzeba bylo zrobic, bo sygnalizowal to juz duzo wczesniej wieloletni pilkarz VCF i jej dyrektor sportowy Amadeo Carboni. To wlasnie on mial racje w tym konflikcie ze "staruchami" i Floresem. Teraz przed Koemanem chwile prawdy, ale mysle, iz ciezka praca jaka wlozyl w koncu przyniesie swoje owoce. Wciaz jest jeszcze wiele do poprawienia, szczegolnie w kwestii taktyki, ale ktoz inny jak nie Koeman jest w stanie to zrobic ? Ja jestem gotowy sie zalozyc z wami, ze Koemanowi sie uda. A wy jestescie na to gotowi madrachelki od siedmiu bolesci ?

Craven ogladasz w ogole mecze Valencii ? Jesli tak, to jak mozesz nie dostrzegac postepu w grze ?

Spider jestes internetowym napinaczem, bo na pilce to sie nic a nic nie znasz.
23. Marchewa29.01.2008; 21:45
MarchewaTak jest kily, masz rację. Nie znamy się na piłce nic, a nic. ;) Na dobrą sprawę miliony ludzi na tym świecie się na tym nie znają oprócz Ciebie. Ciekawe, może my, użytkownicy tej strony oraz dziennikarze i znawcy futbolu jemy jakieś halucynogenne potrawy i widzimy tylko nędzę, a nie poprawę gry w wykonaniu Valencii?
24. kily29.01.2008; 21:52
Marchewa ogladalem ostatnio film, w ktorym wystepowales. Naprawde swietna rola :) Jednak nie o tym pora mowic. Powiedz, czy raczej napisz mi lepiej co bys zrobil, jakby wszyscy zaczeli nagle twierdzic, ze Ziemia jest wieksza od slonca ? To, ze wiekszosc twierdzi, ze trzeba zwolnic Koemana, nie znaczy, iz musi miec racje. Czasami warto pomyslec Marchewa. To jak jestes gotowy sie zalozyc ?
25. craven29.01.2008; 21:54
kily: owszem oglądam mecze Valencii, chociaż fakt, że nie zawsze, jak tylko mam możliwość.

Niezaprzeczalnym faktem było to, że za Floresa graliśmy totalny piach tak jak powiedziałeś, złożyło się na to wiele czynników, te które były wina Floresa jak i te losowe (czyt.kontuzje). Wybitnym trenerem napewno nie był, ale potrafił w tym ciężkim sezonie, w fatalnym stylu zagwarantować nam LM. Miał on zdecydowanie mniej zwolenników niż przeciwników, ale bardzo długo broniły go wyniki, które były naprawdę przyzwoite.
Wracając do Koemana, możemy powiedzieć, że obejmując drużynę po Floresie zastał ją w fatalnym stanie i nic więcej nie mógł zrobić, trochę w tym prawdy, ale tylko trochę ;) Gdy przychodzil do klubu wiązałem z jego osobą duże nadzieję, chociaż wiedziałem, że wybitnym trenerem nie jest. Takiego obrotu sprawy jednak nikt się chyba nie spodziewał, silna kadrowa Valencia, w której nie ma plagi kontuzji gra stylowo może troszkę lepiej niż za Floresa, ale i tak z tego nic nie wynika, nie stwarzamy sytuacji nie strzelamy bramek, dużo tracimy. Co z tego, że nasi chłopcy są lepiej przygotowani kondycyjnie (?) skoro cała reszta jest na zerowym poziomie. Nie wiem jak to możliwe bo są to zawodnicy bądź co bądź światowej klasy, i grać gorzej od Almerii albo tak jak Levante to nawet po 2 miesięcznych wakacjach, bez trenera, za darmo itd itd powinni grać lepiej.

Kolejnym aspektem który zawalił Koeman jest atmosfera, rozumiem że Albelda, Cani i Angulo nie prezentowali najwyższej formy, ale rozstawanie się z nimi w taki sposób było niedopuszczalne są to ludzie którzy zrobili bardzo wiele dla tego klubu i należy im się OGROMNY szacunek, nie mówię, że mają grać za zasługi, ale powinno to wyglądać bardziej cywilizowanie.

Kily przejrzyj na oczy! Chociaż wiem, że i tak nie dasz się przekonać.
26. Fuh29.01.2008; 21:59
FuhTak tak jestem naiwny dzieciak ;) Pokaz mi jakis konkretny argument podany z Twojej strony bo ja go nei widze ;) Efekty pracy Kumana widac ? Oj widac... niestety ;) Popatrz ktore miejsce zajmowala Vcf przed przyjsciem Kumana, a ktore teraz zajmuje, Mowisz ze za Quique szwankowala kondycja i sila fizyczna ? No Okey ! Jak dla mnie moglo wszystko szwankowac, Wazne ze WYGRYWAL. Bo ja od Druzyny oczekuje ZWYCIESTW. a Skoro Wg Ciebie gra za Floresa to totalny piach, to co powiesz o grze obecnej ? Zrozum synku, licza sie wyniki, a dopiero potem styl. Quique wyniki osiagal poprawne, co do stylu tez mialem kilka zastrzezen, ale powiedz mi Co stoi za tym zeby Kuman zostal ? Wyniki ? No nie zartuj.... A Moze Styl Gry Vcf ? Zalosne ... Skoro uwazasz ze WSZYSCY poza Toba i Kumanem nie znaja sie na pilce to chya masz cos nie tak z glowa, polecam Ci pojscie do psychologa, ewentualnie psychiatry, bo im szybciej wykryje sie chorobe, tym latwiej jest ja wyleczyc ... ;)
27. Fuh29.01.2008; 22:01
Fuha Co Do Zakladu to ja sie moge zalozyc ;)
28. benji29.01.2008; 22:01
benjiO Boże! Rudy znowu to samo wygaduje:/
może rzekłby wreszcie coś innego, tak dla odmiany.

kily---> Maruder:
1.żołnierz samowolnie odłączający się od oddziału
2.człowiek, który się spóźnia lub ociąga ze zrobieniem czegoś

druga definicja pasuje do mnie jak ulał:D
29. kily29.01.2008; 22:02
Craven kontuzje to byla zasluga Floresa. Za jego kadencji Valencia pod wzgledem poziomu gry osiagnela dno, choc przyznaje, iz wyniki w tym kontekscie byly az nadto przyzwoite. Natomiast co do Canizaresa, Angulo i Albeldy to owszem sa zasluzonymi graczami, ale Carboni rowniez byl, a tez mial z nimi problemy. Craven najlepiej to roztrzygnac w drodze malego zakladu.
30. Tapczan29.01.2008; 22:05
Jesteś moim idolem Kily. Doprawdy trudno znaleźć drugiego takiego, który wypisywałby takie mądrości.

1. Dobrze wiedzieć, ze podczas sezonu mozna w znaczy sposób poprawic przygotowanie kondycyjne.

2. Widzisz "poprawę" gry VCF. Hmmm...

3. Odśwież mi proszę pamięc, ale czy To nie z Toba zakładałem sie, ze pojedziemy Inter? Jeśli tak, to wisisz mi piwo, jeśli nie, to przyjmuje zakład, który teraz proponujesz i podbijam stawkę do flaszki.
31. kily29.01.2008; 22:08
Benjii budowanie definicji nie wychodzi ci najlepiej, ale proponuje zaklad. To najlepsza droga do roztrzygniecia naszego sporu.

Dla zainteresowanych zakladem:

W przypadku zwolnienia Koemana to ja przyznam na lamach serwisu, ze jestem totalnym mlotkiem i sie mylilem, a jesli bedzie odwrotnie to wy postapicie analogicznie. Ktos zainteresowany ? Jesli formula sie nie podoba, to prosze proponowac ewentualne zmiany, czy pomysly.
32. Mico29.01.2008; 22:08
Micokily to pewnie jakiś wysłannik Solera ;P
33. Fuh29.01.2008; 22:11
FuhJa i Tapczan juz sie zglosilismy ;) A Do kiedy maja zwolnic Kumana niby ? :) Zreszta tu nie chodzi o zwolnienie a o wyniki ;)
34. kodi29.01.2008; 22:11
kodiKoeman to beznadziejny trener za Floresem przemawiały wyniki. Za Koemana mamy 10 miejsce w lidze i tylko 5 punktów przewagi nad grupą spadkową. A on wciąż powtarza to samo, że będzie lepiej. Każdy człowiek z honorem sam by zrezygnował!
35. kily29.01.2008; 22:11
A wybacz Tapczan, ale nie pamietam, czy zakladalem sie z Toba o to i stawka bylo piwo. W kazdym razie raczej nie jestem w stanie fizycznie przekazac ci piwa, czy flaszki. Za to mozemy dolozyc moje konto na tym serwisie. Jesli Koemanowi sie nie uda, to mozesz je usunac po tym, jak wyraz opinie, iz jestem totalnym matolem. Okey ?
36. Ulesław29.01.2008; 22:12
UlesławKily, ja mam tylko jedno pytanie: dlaczego piłkarze, którzy gdy tylko dowiedzieli się, że Koeman będzie ich trenerem, z miejsca ograli Mallorce na wyjeździe, czyli na jednym z najtrudniejszych terenów w Hiszpanii (Twoje słowa po zwycięstwie z Mallorcą, do dzisiaj mi humor poprawiają), obecnie - choć z Koemanem trenują i przebywają już 3 miesiące, zdołali wygrać w 1 (słownie: JEDNYM) ligowym spotkaniu na rozegranych 12?
Jeśli tego spodziewałeś się po swoim wielkim idolu - Koemanie, to pozwolę sobie zaapelować o ignorowanie Twoich wpisów.
37. Fuh29.01.2008; 22:14
Fuha Po co komu Twoje nic nie warte konto ? ^^ A Co do przyznania sie do tego ze jestes matolem to uwierz mi, juz 99 % Czytelnikow Twoich komentow o tym dobrze wie ;)
38. craven29.01.2008; 22:16
Bzdurny zakład. Widzę, że Soler jest tak zaślepiony osobą Koemana, że nie widzi tego, że prowadzi on tą wspaniała drużynę do zagłady, nie boję się tego powiedzieć bo tak tragicznie grającej Valencii zarówno pod względem stylu jak i wyników to ja nie widziałem jeszcze.
39. kily29.01.2008; 22:16
No mysle Fuh, ze chyba najblizsze mecze beda decydujace w kwestii glowy Koemana, wiec...
40. kodi29.01.2008; 22:18
kodiSoler pewnie nie zwolni Koemana do końca sezonu choćby nie wiadomo jakie złe wyniki będzie miała Valencia.
41. Fuh29.01.2008; 22:18
Fuhmoge sie zalozyc ze w ciagu nastepnych 5 meczyligowych , jesli koeman dalej bedzie trenerem Valencia nie ugra wiecej niz 50 % punktow, lub do tego czasu Kuman odejdzie ;) Zaklad ?
42. kily29.01.2008; 22:20
Uleslaw jesli myslales, ze Koeman jest cudotworca to jestes w bledzie. On odnosi sukcesy przy pomocy ciezkiej pracy w pocie czola, a nie za jakims dotknieciem czarodziejskiej rozdzki. Potrzebny byl mu czas. Teraz pora, aby zaczal splacac swoj kredyt zaufania.

Fuh widze, ze masz poczucie humoru. Jednak pytanie, czy masz rowniez jaja i wchodzisz w ten zaklad ?
43. kily29.01.2008; 22:21
Zaklad stoi Fuh.
44. craven29.01.2008; 22:25
Kily: widzę, że temat wyczerpaliśmy, moim zdaniem jest beznadziejnym przypadkiem który niestety chyba nigdy wzroku nie odzyska i do końca życia czeka Cię życie w ciemnościach własnych wyimaginowanych teorii.

Jednak jeszcze jedna rzecz nie daje mi spokoju, na jakiej podstawie wyrobiłeś sobie takie zdanie na temat Koemana? Bo ten facet narazie z żadnym klubem do niczego nie doszedł.
45. ruben12329.01.2008; 22:26
Wlasnie obejrzalem magazyn Revista De La Liga i sporo sie wypowiadali na temat Valencii:

1) Widzialem wywiad z Davidem Albedla i musze przyznac ze sie lekko wzruszylem.Zal mi El Capitano ktory wyraznie byl przygnebiony cala sytuacja.Nic nowego w sumie nie bylo poruszone , Albelda wyraznie sie wypowiedzial iz dalej kocha klub VCF , a cale jego obecne postepowanie skierowane jest przeciw 2 osobom - Koemanowi i prezydentowi.Mowil tez iz zdaje sobie sprawe ze w obliczu kryzysu VCF ma prawo odmlodzic sklad i pozbyc sie starszych pilkarzy i taka decyzje by uszanowal ale klub caly czas dzila przeciw niemu i nie pozwala mu nawet godnie i po przyjacielsku rozstac sie z klubem.Ponadto powiedzial za najwazniejsze teraz dla niego to wiedziec gdzie bedzie gral przez najblizsze 3 lata.

2) Co do Mourinho to sa 2 opcje.
Opcja A - Graham Hunter ktory jest korespondentem skysports w Barcelonie wypowiedzial sie ze w Barcie wszyscy widza juz ze la liga nie wygraja i szykuja sie powoli na zmiany.Jeste pewne ze z Rijaaredem sie rozstana po sezonie i tu duze szanse daje sie Mourinho jako nastepcy Rijkaarda.Problem w tym ze podobno Mourinho nie chce juz czekac i najchetniej zajalby sie trenerka juz od teraz i naciska na Barce do podjecia szybkiej decyzji.I tu wkracza VCF ktora wysuwa oferte, Mourinho prosi o czas bo najpierw czeka na reakcje Barcelony.Watpliwe jest by Rijkarda zwolniono teraz wiec Barca bedzie musiala dac Mourinho jakas gwarancje ze zostanie trenerem po sezonie.Tylko czy Mourinho nie wypnie sie i zdecyduje sie juz teraz trenowac tylko ze Valencie?

Opcja B - wedlug Guilema Balague (ktory jest moim ulubionym i chyba obok Huntera najlepszym korespondentem) VCF nie ma zadnych szans na zakontraktowanie Mourinho bo jego interesuja tylko Milan badz Barca.I to chyba moim zdaniem jest niestety najprawdziwisza opcje gdyz watpie zeby Mourinho chcial trenowac klub w kryzysie w dodatku ktorego prezes moze ustapic lada chwila.
46. kily29.01.2008; 22:32
Zgadzam sie z ta opcja, ze nie ma opcji zatrudnienia Mourinho, bo inaczej dostalby ta prace juz przed Koemanem.

Natomiast co cenie w Koemanie. Bardzo mi sie podobala jego praca jak wykonal w Ajaksie, Benfice i PSV. Jednak to nie kluby z pierwszej polki i poza mistrzostwem kraju nie stac bylo ich na wiecej. Szczegolnie w Ajaksie swego czasu wykonal kawal naprawde dobrej roboty.
47. craven29.01.2008; 22:39
Jeśli chodzi o Ajax i PSV to tam nie było czego zepsuć, moja siostra by osiągnęła z nimi tyle samo.

Gdy przyszło mi zmierzyć się już z Valencią w dość trudnym okresie wyszło szydło z worka i jak jest każdy widzi.
48. Ulesław29.01.2008; 22:40
UlesławKily, ja uważam Koemana za cudotwórcę? To Ty mówiłeś, że na samą wiadomość, że Koeman ich będzie trenował, to nasi Mallorcę raczyli ograć. Podejrzewam, że lepsze wyniki jednak gwarantowałby Oscar Fernandes, że o Quique nie wspomne.

Swoją drogą - patrząc na Twoje wypowiedzi, zaczynam rozumieć nieco Solera. Rozumieć, że nie jest może skończonym idiotą, ale może jednak schizofrenikiem.
49. kily29.01.2008; 22:48
Doprawdy smieszne Craven i Uleslaw, ale pozwolcie, iz to przyszlosc oceni sama, kto z nas ma racje. Oczywiscie nie jestem wrozka, ani zadnym psychopata, ale staram sie jedynie realnie oceniac sytuacje. W kazdym razie mam nadzieje, ze w ostatecznym rachunku to jednak wy okazecie sie "totalnymi matolami".
50. spyder29.01.2008; 22:49
Kily czy może twoim stylem powinienem napisać kuly lub kaly. Więc według Ciebie jestem napinaczem dobre. Mnie tylko ciekawi jedno. wiem, że net daje anonimowość, że mozna pisać wszelakie bzdury. ciekawi mnie tylko jedno jakbyśmy tak siedzieli na piwie i wszyscy mówili, że Koeman jest cienki. To Ty bys pewnie wyskoczył na środek i zaczął wrzeszczeć: co wy piepszycie, on jest wspaniały zobaczcie ile ciężkiej roboty wykonuje, juz nie długo bedziemy wygrywać. Nic, że geniusz z Holandii ma około chyba 0.5pkt na mecz. nic, że każdy z nami jedzie jak chce. I tak wszyscy wiedzą, że wiesz lepiej, bo tylko Ty oglądzasz mecze Valencii, bo tylko Ty masz taką możliwość. A co niby reszta czy ja, my możemy mieć C+ czy w necie oglądać mecz, ale my nigdy nie dostrzeżemy takich rzeczy jak ty. Bo tylko ty jesteś w stanie zobaczyć poprawe w grze Valencii. Pewnie także obserwujesz geniusz ustawienia koemanowskiego 4-3-3, inni widzą 4-5-1, ale inni się nie liczą bo TY i tak wiesz lepiej. Sugestia może zlikwidujmy możliwość dodawania komentów. W ramach rzeszy kibiców bedzie się wypowiadał Kily, bo on wie lepiej.
51. luke29.01.2008; 22:52
brawo ruben za madry tekst. A kily ma racje ze gra za czasów qsf byla zenujaca i nudna.mimo ze nie przegrywalismy tylu meczow to zal bylo ogladac mecze LM z lepszymi bo wszyscy nas pykali a my tylko kontry(zupelnie jak polskie zespoly)
QSF zawalil pare spraw to fakt ale to co zrobil RK to juz szczyt wszystkiego.
styl sie poprawil ale nic poza tym. mysle ze lepszym trenerem bylby znany wszystkim dragomir okuka który wygralby juz 2-3 mecze w la liga ;) ach humor mi cos dopisuje choc nie ma sie z czego cieszyc. Mourinho raczej nie przyjdzie a szkoda bo przystojny chlop, dobrze sie prezentuje... :)
Jescze sprowadzimy becksa cristiano kake i paru innych pieknisiow i wszystkie panienki kibicuja vcf!!! i nie tylko panienki;) a jescze trzeba bedzie zmienic solera zeby nie psul "wizerunku klubu"
...MOIM ZDANIEM ZWYCIESTW JAK KIEDYS JUZ NIE BEDZIE...SKONCZYLA SIE WIELKA ERA DLA KIBICOW VCF,ODBUDOWANIE ZESPOLU MOZE POTRWAC NAWET DWA TRZY SEZONY.ABY ZA DWA LATA VCF GRALA W LM ALE BOJE SIE ZE BARCAM REAL, SEVILLA,ATLETICO I VILLAREAL UCIEKNA ZA DALEKO I CIEZKO BEDZIE ICH DOGONIC. OBYM SIE MYLIL....
52. marcin9029.01.2008; 22:52
marcin90Kily podajesz sprzeczne argumenty, nie wiem, czy tego nie widzisz.

Mówisz, że kontuzje są winą QQ. Wynikać mogłyby jedynie ze zbyt ciężkich treningów fizyczno - kondycyjnych, tymczasem twierdzisz, że za Kumana VCF wygląda pod tym względem o niebo lepiej. Czyżby Rudy bardziej zamęczał naszych zawodników podczas ćwiczeń fizycznych, a jednocześnie odnalazł sposób na zapobieganie kontuzjom?

Szkoda nawet gadać z Tobą...
53. Vicente7329.01.2008; 22:55
Vicente73Kily - nie bardzo rozumiem: podobała Ci się praca jaką wykonał w Ajaxie, Benfice i PSV, i zaraz potem przyznajesz, że kluby te nie były w stanie nic zdobyć, poza mistrzowskimi tytułami w swoich (marnych) ligach...

Poza tym, Kily to Koeman... ;)
54. craven29.01.2008; 22:59
Spyder: każdy z nas ma prawo do swojego zdania i do przedstawiania swoich poglądów więc jeśli bylibyśmy na piwie i miałbym inne zdanie niż Ty i cała reszta nie wachałbym się go przedstawić, wolność słowa jest rzeczą piekną, ale jedynie jeśli masz do czynienia z ludźmi inteligentnymi...

Kily: Mam nadzieję, że w ostatecznym rozrachunku okaże się kompletnym matołem czy jak by tego inaczej nie nazwać. Bo jak najlepiej życzę Valencii więc bardzo chciałbym żeby Koeman odnalazł swój cały geniusz trenerski, który narazie się gdzieś zagubił.
55. kily29.01.2008; 23:07
Tak Spyder przedstawilbym swoje zdanie w grupie, bo nie widze w nim nic zlego. Wrecz przeciwnie. Poza tym w koncu licze, ze to ja mam racje.

Marcin90 nie widze zadnej sprzecznosci w tym co pisze. Flores zle przygotowywal druzyne pod wzgledem kondycyjnym, czy tez zatrudnial zlych trenerow od tego elementu i przez to mnozyly sie kontuzje. Natomiast Koeman od poczatku swojej pracy w Valencii mocno popracowal nad poprawa przygotowania fizycznego zespolu i wkrotce przyniesie to efekty. Tak uwazam.
56. Ulesław29.01.2008; 23:14
UlesławJesteś więc chyba jednym z dwóch ludzi na świecie, którzy widzą pozytyw w grze Valencii pod wodzą Koemana i darzą go zaufaniem. Oczywiście obok Juana Solera. Nie wiem jak dla Ciebie, ale ja sądzę że to mało przyjemne i kiepskie estetycznie towarzystwo.
57. kily29.01.2008; 23:19
Nie jestem jakims wielkim, a nawet umiarkowanym zwolennikiem Solera, ale akurat zatrudnienie Koemana uwazam za jego najlepsza decyzje podczas trwania tej prezesury. Niepotrzebnie tylko zwalnial Carboniego. Na pewno trzeba mu tez oddac, ze nie szczedzi grosza na klub. Wkrotce Valencia sie podniesie, a i zwolennikow Koemana rowniez zdecydowanie przybedzie.
58. Fuh29.01.2008; 23:21
FuhKily to wez mi zarzuc kilka wynikow na weekend zagram w Bah-u i niezla kaske zgarne ;) Chyba jednak nikt tego tu nie widzi, wiec musze to powiedziec, KILY TO MEDIUM ! Tak naprawde kily wie wszystko najlepiej ! Jest najlepszy ! A Cala reszta to matoly ! On sie tylko na swiecie zna na pilce noznej ! A Wiec w takim razie wszyscy dzis pomodlmy sie Aby Kily zostal Trenerem VCF ! Wtedy wszystko co sie da bedziemy wygrywac !
AMUNT KILY !
59. kily29.01.2008; 23:26
Bez przesady Fuh. Wystarczyloby jakbym zostal dyrektorem sportowym Valencii. Zarty zartami, ale to najblizsza przyszlosc pokaze kto mial racje, a kto byl w bledzie. Dlatego pora odlozyc w czasie dalsza dyskusje.
60. Fenix30.01.2008; 00:12
Fenixeee mialem jakas madra mysl napisaac... ale po komentach kily`ego zapomnialem fuck ;/;/
61. Rydziu30.01.2008; 00:12
Rydziuale się wszyscy na tego Kiliego uwzięli!! a on jest tylko takim mega optymistą, może i Kouman nie jest jakimś super fachowcem, ale jak się mu da trochę czasu to coś w końcu powinno wyjść.. z dnia na dzień zespół nie zacznie grać innym systemem, innymi nowymi zawodnikami, na to potrzeba sporo czasu.. Valencia niestety nie może się wgrać w filozofię Koumana, no i nie wiemy czy będzie jej to dane.. ale jeśli Kouman zostanie to w końcu powinno się to jakoś znormalizować i nie mam tu na myśli samych zwycięstw jak to widzi Kily, bo z Koumanem to chyba niemożliwe, ale jakiejś gry z jakimiś przyzwoitymi efektami.. i tyle w obronie KIliego..
p.s.: mam nadzieję, że gdy jakimś cudem, uda się Koumanowi wyprowadzić Valencie na prostą , wy, to jest jego wielcy przeciwnicy nie będziecie go wychwalać itd, jak to miało już miejsce wcześniej, z Floresem, czy już nawet z Koumanem po pojedynczych meczach.. bo to momentami żałosne i bardzo modne w komentarzach: zwycięstwo -> on jest cudowny!!!! porażka -> wynocha.. ile można..
62. Fenix30.01.2008; 00:15
Fenixaaa No wiem, MOZE JAKBY Kuman wylecial na dniach z klubu (po ewentualnej porazce z bilbao) to Morinio przejmuje Valencie i.. Wielka trojca wraca ;d Albelda jest pupilkiem morinio, spowrotem zaklada opaske kapitana i znowu pykaja jak bossowie ;d To mi sie widzi..
63. Rydziu30.01.2008; 00:15
RydziuKoeman * nie mogę się tego nazwiska nauczyć ;))
64. Fenix30.01.2008; 00:16
Fenix* Tfu z Atletico M.
65. Fuh30.01.2008; 00:21
FuhRydziu, wiadome jest to ze jesli Druzyna za KOEMANA zacznie wygrywac to kazdy go bedzie chwalil, ale nic tego nei zapowiada ;) Gdyby chociaz byla jakas iskierka nadzieji na poprawe gry naszych, ale niestety jej brak. Jesli Koeman ulozy druzyne tak ze bedzie wygrywac to przeprosze WSZYSTKICH ktorzy byli urazeni moim obelgami na Rudego, ale ... czy ktos wierzy w poprawe ? (chodzi mi ofc o zdrowych na umysle) ;]
66. SlimShady730.01.2008; 00:30
SlimShady7Soler nie ma jaj żeby zwolnić tą rudą zakałę :/ Ja już dawno pozbyłbym się tego "bohatera jednego rzutu wolnego" ehhh...
67. Fornal30.01.2008; 02:48
FornalSzanse na to ze Rudy wyciagnie VCf zdolka w ktory ja wprowadzil sa znikome.Popsul w tej druzynie niemal wszystko co mozna bylo popsuc w tym najwazniejsze czyli atmosfere.Pilkarze nie maja do niego zaufania i szacunku po tym jak chamsko potraktowal albelde,canete i angulo.Z druzyny Koeman zrobil grupe bardzo dobrych pilkarzy ktorzy przegrywaja z kim popadnie i gdzie popadnie.Czlowiek ten jest juz w VCF spalony.

p.s.
Jesli kily uwazasz ze rudy wykonywal dobra robote w psv,ajaxie i benfice to gratuluje poczucia humoru.
68. Fuh30.01.2008; 03:05
FuhFornal! Nie kloc sie lepiej z Kilym, on wie wszystko! A Co ja czy Ty mozemy wiedziec o pilce ? Nic .... ;(
69. benji30.01.2008; 03:29
benjiW jednej kwestii mogę się z kily'm zgodzić. A mianowicie VCF za Floresa nie grała zbyt pięknej ani czarującej piłki, lecz była za to bardzo skuteczna. Z kolei u Koemana ani jednego, ani drugiego nie ma.
Prwda jest taka, że Holender przyszedł tutaj, żeby ratować klub z kryzysu, tymczasem facet jeszcze ten kryzys pogłębia. Wybacz kily, ale uważam, że nawet najbardziej rozleniwiona Valencia za Floresa nie przegrałaby u siebie z Almeirą. Konkluzja jest więc taka - Koeman na zbawcę się nie nadaje!

P.S. Definicja marudera wzięta wprost ze słownika PWN - ewentualne pretensje kieruj tam:D
70. Fuh30.01.2008; 09:55
Fuhmoze ktos to przetlumaczyc ?:P http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/valencia/es/desarrollo/1083844.html
71. pedro130.01.2008; 10:32
Takie oświadczenie Koemana to dowód desperacji.
Uważam, że plan Koemana naprawy VCF jest b.dobry: odmłodzenie składu, nowy system gry 4-3-3. Problem polega na tym, że każda rewolucja wymaga czasu - nowa taktyka, nowi piłkarze, a to wszystko dzieje się w środku sezonu.
Trzeba być wirtuozem, żeby to zrobić w trakcie sezonu, kiedy na dodatek drużyna jest w kryzysie.
A Koeman wirtuozem nie jest. Popełnił dużo błędów personalnych, taktycznych i przede wszystkim zraził do siebie wielu piłkarzy, skłócił całe towarzystwo. Jest typem prostaka, a tu trzeba było dużo taktu, wyczucia i umiejętności psychologa.
Zamiast pozyskać Albeldę dla swoich idei, dał mu kopa w tyłek, sponiewierał swoim grubiaństwem Santiego i Angulo. Nowi i zaufani nie potrafią sprostać zadaniu. 19-letni Banega miałby nagle zbawić drużynę? Maduro, który dopiero co przyszedł? A może ambitny, ale przeciętny Arizmendi?
Poszedł zbyt ostro na zakręcie i wpadł w poślizg. Teraz za to płaci, a najgorsze że płaci za to drużyna.
I najważniejsze, żeby wygrać dzisiaj z Atletico, bo inaczej przegra nie tyle Koeman, co Valencia.

Ciekawa sprawa - z dyskusji na necie wynika, że Villa wykonywał obsceniczne, obraźliwe gesty w kierunku kibiców VCF (na treningu? na meczu?), co wywołało oburzenie wśród fanów. Czyżby Villa już przymierzał się do przeprowadzki?

Ruiz czuje się upokorzony tym, że został pominięty w rozmowach z Koemanem i konsultacjach zarządu w sprawie kryzysu drużyny.

Warto też napisać o restrukturyzacji klubu.
Soler przekazał swoje uprawnienia 3 wiceprezydentom, a dla siebie zachował projekt budowy nowego stadionu.
Oczywiście zostaje na swoim stanowisku.

A marzenia o Mourinho można włożyć między bajki
72. kakaVCF30.01.2008; 14:35
Najwiekszym zwyciestwem Valencii byloby........odejscie Koemana z klubu :D