sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Wiadomość, jakoby portugalski szkoleniowiec otrzymał ofertę otrzymania stanowiska Ronalda Koemana, ukazała się w dzisiejszym wydaniu magazynu The Sun.

Propozycja miała zostać przedłożona przez przedstawicieli Los Ches wczoraj. Według doniesień prasy, Mourinho jest gotów podjąć się nowego wyzwania – po tym, jak opuścił Chelsea, pozostaje bez pracy. Nie może do końca sezonu być trenerem innej drużyny Premiership, nie otrzymał także poważnej oferty z innych europejskich klubów.

Kategoria: Transfery | Las Provincias skomentuj Skomentuj (51)

KOMENTARZE

1. dzidek29.01.2008; 16:23
dzidekPamietajcie, że na razie Jose tylko podobno otrzymał ofertę. Do zaakceptowania jeszcze daleka droga.
2. Fornal29.01.2008; 16:24
FornalJa bylbym zdecydowanie za.Wiadomo ze to narazie tylko plotki ale jakby co to uwazam ze Mourinho nadawalby sie swietnie do tej roli.Wyznawana przez niego filozofia jest bliska tej z ktorej Ches slyneli przez lata.Zobaczymy na ile newsy te okaza sie prawdziwe.
3. VooDoo29.01.2008; 16:25
VooDooChoć go nie lubię to jednak trenerem jest niezłym i na pewno od razu uporządkował by ten burdel...
4. VooDoo29.01.2008; 16:27
VooDooWarto sobie przypomnieć ,że zanim przyszedł Koeman to podobno Murinho odrzucił ofertę Valenci twierdząc ,że to za mały klub jak dla niego.
Tak czy siak ja jestem za.
5. davidvilla29.01.2008; 16:28
Tego rodzaju praca byłaby dla niego sporym wyzwaniem. Nie zapominajmy jednak, że nic nie jest jeszcze przesądzone, a The Special One będzie chciał strasznej kasy..
6. luke29.01.2008; 16:34
Nie ma sie co podniecac.Jesli mourinho przyjdzie to tylko do konca sezonu.Pozniej ma obiac ktorys z gigantów lub portugalie...
wladze szukaja szybko jakiegos trenera bo widza co sie dzieje...niestety
7. Darlene29.01.2008; 16:36
Darlenea czy gdyby przyszedl tylko do konca sezonu to byloby zle? czy moze lepiej dociagnac z Koemanem?
8. Vicente8929.01.2008; 16:49
mnie sie wydaje ze jak przyjdzie to nie do konca sezonu tylko na jakis dluzszy okres a pzoa tym niech ktos mi powie ze Valencia nie jest Gigantem Europejskim ??? nie liczac tego sezonu .. bo to kompromitacja .. . a jak wiadomo jedna Jaskołka wiosny nie czyni w tym przypadku .. jeden sezon nie eliminuje Valenci z gigantow Europejskich ... przypomnijcie sobie gdzie Valencia doszla w poprzednim sezonie w LM ... mysle ze Mourinho moze byc naszym zbawca... a napewno bedzie lepszy od Koemana
9. Inus29.01.2008; 16:51
InusNawet jeśli tylko do końca sezonu to i tak na nikogo lepszego byśmy nie trafili. Nie miałby tutaj takiej presji, jaką na niego nakładał Abramowicz 'Macie grać pięknie, jak Barcelona.' Jak to się skończyło - zwolnili go. Ale gdy Chelsea grała wg. jego pomysłu zdobyli dwa mistrzostwa Anglii, dzięki grze, która nie była piękna, tylko skuteczna. I taki ktoś by się przydał. Trener z osobowością, z klasą, bez żadnego piep* o poprawie, tylko szczery. Swoją drogą, skandalista by trochę ożywienia wniósł w ten nasz...zespół ? O ile można to tak nazwać.
10. spyder29.01.2008; 16:52
Błagam Ciebie przyjdź do nas Jose. uporządkuj ten Burdel koeamnowski. Niech tego holenderskiego ciula ześlą jak najdalej stąd, gdzieś na Madagaskar. Niech tam pokazuje swój geniusz taktyczny.
11. MIET29.01.2008; 17:05
MIETnooo to by był transferowy hit okienka transferowego w zimie :D

no nie powiem że bym sie nawet cieszył jakby przyszedł :P

ale pewnie będzie zarabiał więcej niż piłkarze :D
12. Tomi29.01.2008; 17:05
TomiNie ma co sie jarac mnie tylko martwi czy jak juz przyjdzie to da sobie rady z tak roztrojonym zespolem
13. Imielin29.01.2008; 17:07
hmm szczerze mowiac nie wierze by mourinho zostal naszym trenerem, ale gdyby sie tak stało..

Soler uratowałby swoj tyłek

a Valencia strcila kolejne kilka-kilkanascie milionow (zerwanie kotraktu z koemanem + nowy wysoki kontrakt portugalczyka)

Wielki Upadek Prowadzi do Wielkiego Zwycięstwa?
14. Gajos29.01.2008; 17:17
GajosChciałbym zobaczyć news na stronce Murinho nowym trenerem Valenci
15. Pelipe29.01.2008; 17:22
Boże dam 100 zł, nie tfu! 200!
Jose przyjdź do nas!
16. Angulo29.01.2008; 17:23
AnguloJestem zdecydowanie na tak dla Mourinho...ale jestem realistą i nie chce mi sie wierzyć, że tu przejdzie.
17. David Villa 729.01.2008; 17:37
Gdyby trenerem Valencii został Mourinho to moze ktoś z Chelsea przeszedłby do nas... ... np. Drogba:) hehe
18. mruwek29.01.2008; 17:39
mruwekDziś wieczorem będę się modlił, by przyjął ofertę o ile ją dostał lub by Soler mu ją złożył i wtedy przyjął.
19. craven12129.01.2008; 17:54
craven121A moim zdaniem to jest sredniak. Wielki z niego zdobywca który na skupywał gwiazd ile tylko mógł, a ze mu już nieszło w chelsea to odszedł. Jak nigdzie niebedą chcieli to przyjdzie i do nas, napewno nie dlatego ze to jakieś wyzwanie. A po kumanie napewno bedzie prowadził lepiej Valencie. Szczerze mówiąc nie lubie go bo to pierdoła. A wogóle kumana i murinho łączy historia w barcelonie chyba za kadencji van hala. ale nie jestem pewien. Ja tam wole beniteza ma gosciu łeb do taktyki
20. Eustachy29.01.2008; 17:58
Jesli by sie udalo, no to trafiloby sie slepj kurze ziarno........
21. t_j29.01.2008; 18:07
Skoro tak kasą szastają na transfery, to chyba nie będą oszczędzać na Jose.
22. Adr29.01.2008; 18:41
AdrHmm craven123 pamiętasz jeszcze jego Porto (nie wino tylko klub piłkarski) co zdobył?? - to nie był klub z gwiazdami dopiero on je wykreował i stworzył zespół na LM... Chelsea była dopiero później. Krytykując Mourinho niestety nie można zapomnieć o rozdziale trenerskim pt. FC Porto też nie za bardzo lubię Mourinho, ale fachowcem jest jak mało który chyba lepszy jest tylko Benitez.
23. LSW29.01.2008; 18:42
LSWcraven121 -->

minimalizujesz jego sukcesy w Chelsea bo kupił sobie gwiazdy. a myślisz że te gwiazdy nie mają charakterków i że łatwo ich prowadzić do sukcesów, łatwo narzucić dyscyplinę taktyczną??

to wróćmy do jego pracy w FC Porto, nie miał tyle forsy: mistrzostwo Portugalii 2003 i 2004, Puchar Portugalii 2003, Superpuchar Portugalii 2003 i 2004, finał Pucharu Portugalii 2004, Puchar UEFA 2003 oraz Puchar Mistrzów 2004 z FC Porto
24. wk29.01.2008; 18:58
wkJose to jest chyba (moim zdaniem) najlepszy trener na świecie. Po jego odejściu z Chelsea większość piłkarzy chce odejść co oznacza jak zżyli się z nim a nie jak jest teraz w Valencii zawodnicy jakby grali przeciw trenerowi. Ja jestem za!
25. craven12129.01.2008; 19:26
craven121Nie lubie buca murinho i nic na to nie poradze. Jesli zostanie naszym trenerem to i tak bedzie plus bo gumak odejdzie. A chelsea po odejsciu murinho jest mocniejsza teraz ..., kto jest waszym typem na wygrane lige mistrzów Liverpool sobie niesamowicie poczyna a torres swieci w nim
26. craven12129.01.2008; 19:29
craven121 A co do osiagów z Porto tj że tez kupił sobie nie słabych graczy i najlepszych z ligi portugalskiej no i Porto pretendowało do tych tytułów a nie było żadnym dzikim koniem. A ze wygrali lige mistrzów to mieli farta bo wówczas w europie wszyscy wielcy mieli kryzys a finału nudniejszego nie widziałem, po zejsciu giulego to nuda kompletna była
27. Adr29.01.2008; 19:32
AdrTorres mr. 1/10 oglądałeś mecze w premiership?? to "1/10" to ilość goli na sytuacje. Fernando jest super talentem, ale jeszcze nie ma co go wychwalać pod niebiosa skuteczność a zwłaszcza jej brak to jego duży minus.
28. VooDoo29.01.2008; 19:40
VooDooTak Liverpool gra wspaniale zwłaszcza w lidze - zawsze walczą o mistrzostwo do samego końca i regularnie pokonują kluby z pierwszej 4-ki ligi.
Gdyby nie LM to osiągnięcia Beniteza w Liverpoolu były by dość przeciętne zwłaszcza w tym sezonie po takich transferach gra Liverpoolu dość mocno rozczarowuje...
29. misiaszek2229.01.2008; 19:42
misiaszek22
The Sun to najwiekszy brukowiec, ale mam nadzieje, ze to prawda.

@8.Vicente89 >>> jest gigantem, ale niestety tylko "na papierze", lub w grach typu PES, na dzisiaj Valencia to kolos na glinianych nogach. Krotko mowiac, finansowo i personalnie jestesmy znacznie mocniejsi niz porto z czasow mourinho, reszta wiadomo jak wyglada...:(.

@9.Inus >>> A Koeman nie wniosl ozywienia...wsrod kibicow? :)

@19.craven121 >>> Sredniak? Czyba przesadziles...przypomnij sobie dlaczego akurat on znalazl sie w chelsea (zarzad mogl sprowadzic praktycznie kazdego) i co tam osiagnal zanim odszedl. Ewentualne przyjscie do Valencii bedzie dla niego ogromnym wyzwaniem, przeciez nigdy nie wyciagal zadnej druzyny z tak glebokiego kryzysu i to w trakcie sezonu, no i nie oszukujmy sie, wymagania wobec niego beda bardzo duze, uwazam, ze wlasnie dlatego
moze nie przyjsc (nie ze wzgledu na niski kontrakt etc.). Mozna nie lubic mourinho, ale nalezy pamietac, ze jego zachowanie, image etc. jest celowe, skupia na sobie uwage mediow, aby odciazyc pilkarzy. Aha i jeszcze jedno, cenie beniteza, ale ostatnio rafie zdarzalo sie zagubic w swojej taktyce, szczegolnie w meczach ze sredniakami, ktorzy nie sa tak przewidywalni (znani) jak barca itp.

PS. Tym to mnie "zabiles": "A ze wygrali lige mistrzów to mieli farta bo wówczas w europie wszyscy wielcy mieli kryzys (...)", a kogo to obchodzi?
30. baresi29.01.2008; 19:49
jestem za...choc obecnemu dałbym jeszcxze czas...
31. Ediss29.01.2008; 19:55
EdissJa podzielam w 100% zdanie misiaczka22 w odnosniku do cravena 121. Mourinho to taki typ człowieka, który pomimo że kibicom wydaje się być asympatyczy, do wszystkich odnosi się z wyższością i jest typowym ignorantem to w swoim zawodzie nie ma sobie równych. Skupia na sobie uwagę mediów co ściąga presję z zawodników.
Teraz gdy Valencia przegrywa to Koeman zawsze powtarza że gra się poprawia i formia kiedyś eksploduje, a Mourinho powiedziałby że zrobił źle, źle dobrał ustawienie lub obrał błędny plan taktyczny czym szybko uciął by spekulacje. Nie cierpie ludzi o takich cechach charakteru, ale jeżeli ma prowadzić Valencię do sukcesów to jak dla mnie może robic i mówić co mu się tylko podoba, to on jest wielki, to za nim z Chelsea chcieli odejść Drogba, Essien, Lampard czy Terry. Coś w nim musi być, nie?

A co do Beniteza, to on był dobry dopóki był tym samym Rafą Benitezem, którego znamy z Valencii, trenerem na dorobku. Teraz zaczął bawić się w gwiazdorstwo, ma każdego kogo zarząda i to mu chyba szkodzi.
32. Maciej29.01.2008; 20:46
MaciejDawać go tu! Jak nie on to kto ustawi porządnie Nietoperzy?
33. Assist_magik29.01.2008; 21:03
Assist_magikUwierzę jak zobaczę.. w innym przypadku traktuje to jako plotki..
34. silwa2129.01.2008; 21:14
silwa21uwazam, ze obok hiddinga mourinho to najlepszy trener na swiecie, ale i tak glowna role obegraja pieniadze i jose niestety nie przyjdzie..
35. Marchewa29.01.2008; 21:32
MarchewaMódlmy się, aby soler złożył ofertę Jose, a on żeby ją przyjął. :D
Jeśli przyjdzie, będę wniebowzięty, a jeśli nie, jeśli rudzielec będzie musiał zostać to chyba targnę się na swoje życie. ;P
36. Inus29.01.2008; 21:35
Inusmisiaszek22 -> takiego horroru jeszcze nie było XP albo raczej...komediodramatu :)

craven121 -> ty chyba mało wiesz. Drużyna Mourinho nigdy nie gra pięknie(więc kto się spodziewał ciekawego finalu z udziałem Mourinho - to powodzenia ale w graniu w PESa). Oni grają tak, by wygrać. Jest nawet takie powiedzenie wśród tych, co piszą zapowiedzi meczów Chelsea 'Chelsea za Mourinho wygrałaby ten mecz w typowy sposób - 1:0 po nudnej, bezbarwnej grze'. I to jest właśnie Mourinho. Chcesz pięknego futbolu to kibicuj Barcelonie(tak, to ironia). A Mourinho chce od zawodników oddania, walki o każdy centymetr boiska, gry, której atutem jest skuteczność a nie piękno...Drużyny świetnej taktycznie, fizycznie. Technika, a raczej całe te fajerwerki, to piep** o pięknej grze - jest nieważne. On właśnie rozumie istotę futbolu jako gry - nie wliczając tej całej otoczki związanej z mediami, z kibicami, z pięniędzmi etc...On po prostu wie jak wygrywać. Możesz go nie lubić, możesz go nienawidzić, a to nie zmieni tego, że jest jednym z najlepszych w swoim fachu.
37. Ulesław29.01.2008; 22:02
UlesławInus, pięknie grającej Barcelony to już nawet nie pamiętam. W Primera Division pięknie to ostatnio gra Real, Villarreal, czasem Sevilla i do niedawna Espanyol.
38. misiaszek2229.01.2008; 22:03
misiaszek22@26.craven121 >>> Masz racje, wowczas w czolowce LM nie bylo znanych firm, dlaczego...? bo po prostu inni okazali sie silniejsi (monaco, porto...), w pilce wazne jest szczescie, ale nie przesadzajmy.
39. craven12129.01.2008; 22:08
craven121Wole pieknie grająca Valencie a niżeli miałaby kalkulować i wygrywać wszystko 1-0 i strzelac gole po przedziwnych akcjach jak chocby z barceloną, no i te faule , poezja czego nauczył murinho (takich motywów jest wiele). A poza tym pes to zajebista gra. radze zagrać w szachy też
40. craven12129.01.2008; 22:12
craven121chodziło mi o mecz Barcelony z Chelsea z 2005
41. miancio29.01.2008; 22:15
miancioTa informacja, mimo że może być plotką, jest jedyną rzeczą, która podtrzymuje mnie w tym momencie na duchu, jeżeli chodzi o sytuacje w Valencii. Jeżeli miałbym porównać Jose i Koemana, to odważe się powiedzieć, że Koeman jest przy nim takim pionkiem, że aż go nie ma. Kiedy graliśmy rok temu z Chelsea w LM, to nie bałem się samej "11" The Blues, tylko tego, że tą jednastkę posklejał właśnie Mourinho. Jakkolwiek by nie kręcić, jakkolwiek by nie patrzeć - ten człowiek posiada taką charyzmę, że to rude, co nas akutalnie niby trenuje niezasługuje, żeby być jego vicevicevicevicevice(...)vice asystentem.
42. ruben12329.01.2008; 22:26
Wlasnie obejrzalem magazyn Revista De La Liga i sporo sie wypowiadali na temat Valencii:

1) Widzialem wywiad z Davidem Albedla i musze przyznac ze sie lekko wzruszylem.Zal mi El Capitano ktory wyraznie byl przygnebiony cala sytuacja.Nic nowego w sumie nie bylo poruszone , Albelda wyraznie sie wypowiedzial iz dalej kocha klub VCF , a cale jego obecne postepowanie skierowane jest przeciw 2 osobom - Koemanowi i prezydentowi.Mowil tez iz zdaje sobie sprawe ze w obliczu kryzysu VCF ma prawo odmlodzic sklad i pozbyc sie starszych pilkarzy i taka decyzje by uszanowal ale klub caly czas dzila przeciw niemu i nie pozwala mu nawet godnie i po przyjacielsku rozstac sie z klubem.Ponadto powiedzial za najwazniejsze teraz dla niego to wiedziec gdzie bedzie gral przez najblizsze 3 lata.

2) Co do Mourinho to sa 2 opcje.
Opcja A - Graham Hunter ktory jest korespondentem skysports w Barcelonie wypowiedzial sie ze w Barcie wszyscy widza juz ze la liga nie wygraja i szykuja sie powoli na zmiany.Jeste pewne ze z Rijaaredem sie rozstana po sezonie i tu duze szanse daje sie Mourinho jako nastepcy Rijkaarda.Problem w tym ze podobno Mourinho nie chce juz czekac i najchetniej zajalby sie trenerka juz od teraz i naciska na Barce do podjecia szybkiej decyzji.I tu wkracza VCF ktora wysuwa oferte, Mourinho prosi o czas bo najpierw czeka na reakcje Barcelony.Watpliwe jest by Rijkarda zwolniono teraz wiec Barca bedzie musiala dac Mourinho jakas gwarancje ze zostanie trenerem po sezonie.Tylko czy Mourinho nie wypnie sie i zdecyduje sie juz teraz trenowac tylko ze Valencie?

Opcja B - wedlug Guilema Balague (ktory jest moim ulubionym i chyba obok Huntera najlepszym korespondentem) VCF nie ma zadnych szans na zakontraktowanie Mourinho bo jego interesuja tylko Milan badz Barca.I to chyba moim zdaniem jest niestety najprawdziwisza opcje gdyz watpie zeby Mourinho chcial trenowac klub w kryzysie w dodatku ktorego prezes moze ustapic lada chwila.
43. craven12129.01.2008; 22:29
craven121Ruben123 rulezzz
44. Vicente7329.01.2008; 22:35
Vicente73Koeman jest brzydki, a Mourinho ładny... Same plusy!!! ;)
45. El Moro29.01.2008; 22:56
El MoroDe San i wszystko jasne...
46. miancio30.01.2008; 07:10
miancioSuperdeporte.es ;)
47. pasy8930.01.2008; 10:20
proponuje zdeydowanie Beniteza,prędzej czy pozniej straci posade w Liverpool
48. citizen_dick30.01.2008; 11:43
citizen_dickjestem za Murinho bo nawet Janas bylby lepszy od Koemana...ale tak powaznie to nie jest amator jak Koeman i moglby upozadkowac ten bordel...nie wierze jednak w te pogloski- uwierze jak zobacze.a Benitez to byloby cos...proponuje Murinho do Liverpool a Benitez VALENCIA :)
49. zielony9330.01.2008; 18:06
zielony93jak by tobyla prawda to jestem za:) Valencia jest teraz w podobnej sytuacji jak Chelsea kiedy ja pszejmowal MOurinho:) oby to nie byly ploty:(
50. Vicente8930.01.2008; 23:15
Misiek22 masz racje .. Valencia to kolos na glinianych nogach... ale Mourinho mysle ze zamienilby te druzyne na jedna z lepszych w Europie Pilkarzy nam nie brakuje Villa Joaquin Silva Vicente Albelda-> jakby przyszedl nowy trener to mysle ze dogadali by sie i nie musialby nigdzie odchodzic... i z przyjsciem nowego trenera wiaze sie to ze moznaby sie dogadac jeszcze z nasza pechowa trojka ... ktora Koeman wydymal..... i atmosfeira by sie poprawila. A poza tym Mourinho to typ trenera ktory ma szacunak zawodnikow i do zawodnikow... przypomnijcie sobie relache Mourinho-Terry-Lampard-Drogba.. mial dobry kontakt z zawodnikami ..a Koeman juz nigdy nie bedzie szanowany ani lubiany przez naszych Pilkarzy
51. MaxPerformance08.03.2008; 21:23
Koeman zasrał cały początek. A jak powszechnie wiadomo : najbardziej liczy się pierwsze wrażenie.